[MMORPG] Flyff

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 26.085 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik ben nog niet ingame geweest (werk) maar zijn er ook nog nieuwe quests erbij ? Zoals een vervolg op ACT 1 bijv. :P je zou toch zeggen dat die quest een staart zou moeten krijgen.

Overigens is er ook een manual patcher te vinden op de flyff fora, wel handig als de patcher weer timeouts heeft.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
whyz schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:36:
Ik ben nog niet ingame geweest (werk) maar zijn er ook nog nieuwe quests erbij ? Zoals een vervolg op ACT 1 bijv. :P je zou toch zeggen dat die quest een staart zou moeten krijgen.

Overigens is er ook een manual patcher te vinden op de flyff fora, wel handig als de patcher weer timeouts heeft.
Welke server spelen jullie nog steeds Lawolf want ik wl eigenlijk overnieuw beginnen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=512163 <-= over manual patch
hm er zijn een aantal nieuwe quests als het goed is, verder geen nieuwe scenario quest tot zover ik weet, maar 5 lijkt me wel voldoende voorlopig :p tegen de tijd dat je lvl 80 beesten aan het hakken bent wil je toch alleen nog hunten om te levelen met die hoeveelheid exp :+

mijn chars zitten op lawolf, geen zin ergends anders overnieuw te beginnen, echt actief speel ik niet zal ik waarsch ook niet echt gaan doen :p misschien hier en daar een paar uurtjes levelen als ik weer zin krijg maar actief spelen zal er niet in zitten.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

Anoniem: 200262 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:02:
Ohja , en als mensen vragen hebben over builds , enzo beantwoord ze graag weet voor elke job second job de build :P , en hoeveel je moet adden elke level
wat is een goede build voor assist?
ben maar lvl 17 btw.

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ligt er aan of je voor support of ook zelf knokken gaat. support is bijna alleen maar int en eventueel een beetje sta voor meer hp (maar meestal niet echt gezien je jezelf meer hp buffed :+)
knokken hangt er van af nu hoe je je skills verdeeld I guess. main = sta+str denk ik. en eventueel wat dex om meer te raken, maar met cannonball+haste+accuracy mis je al weinig en dan sla je nog eens snel ook :p
je moet gewoon rekenen str = damage. sta = wat meer def en hp (tenzij je van plan bent een AoE/pure tank assist te worden sta niet echt hoog pompen)
en dex is wel handig om wat meer te raken/sneller te slaan (breakpoints waar je atk speed % omhoog gaat opzoeken). tot een bepaald punt en dde rest van atk speed en raken aan buffs over laten?
heb zelf geen high level assist dus weet niet wat het beste echt zou werken.
voor 1v1 VS monster misschien iets als
lvl60:
str REST
sta 60
dex 25
int 15

[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 13-02-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

daves2hd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:13:
ligt er aan of je voor support of ook zelf knokken gaat. support is bijna alleen maar int en eventueel een beetje sta voor meer hp (maar meestal niet echt gezien je jezelf meer hp buffed :+)
knokken hangt er van af nu hoe je je skills verdeeld I guess. main = sta+str denk ik. en eventueel wat dex om meer te raken, maar met cannonball+haste+accuracy mis je al weinig en dan sla je nog eens snel ook :p
je moet gewoon rekenen str = damage. sta = wat meer def en hp (tenzij je van plan bent een AoE/pure tank assist te worden sta niet echt hoog pompen)
en dex is wel handig om wat meer te raken/sneller te slaan (breakpoints waar je atk speed % omhoog gaat opzoeken). tot een bepaald punt en dde rest van atk speed en raken aan buffs over laten?
heb zelf geen high level assist dus weet niet wat het beste echt zou werken.
voor 1v1 VS monster misschien iets als
lvl60:
str REST
sta 60
dex 25
int 15
thx ik word een support :)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210316

ben nu met mn 3e char bezig in dit spel, heb nu een BP dex assist lvl 35. verveelt me nu een beetje omdat ik zonder party nou niet echt snel lvl. maar ik blijf het leuk vinden, ook veel leuke mensen in leren kennen :) speel het nu ongeveer een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Ik speel sinds een tijdje ook, kzit op Lawolf..
Lvl 26/27 Mercenary
Lvl 16 Assist

Zit nu mijn assist te lvle, omdat ik beetje zat ben van Mercenary, das niet echt mijn ding :9

Btw, die forform (mushpangs) dropten gister echt beroerd gister toen ik met die job change quest bezig was, ik was een uur bezig met grinden, en ik had er nog maar 4 |:(
Ik wou de laatste 6 dus kopen van iemand, maar die gaf ze me gratis, omdat we ''vrienden'' zijn _/-\o_

Ik doe mijn GP op mijn assist het meeste in INT, beetje STA, en beetje DEX, die STA en DEX lijken me wel handig omdat ik nog niet buffs kan doen. Is dit beetje goede build, of is deze zo verrot als wat? :o

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

beetje sta is altijd wel handigvooral na lv 40 begin je wel te merken dat je dat toch wel een beetje nodig hebt. dex tja, eigen keuze het is handiger op het begin omdat je meer raakt en dus sneller leveld. aan de andere kant kost het je wat punten in int. wat op zich niet zo erg is gezien je daar op later level toch wel genoeg van hebt.

job quest items droppen altijd weinig :p ben er soms ook anderhalf uur/2 uur mee bezig mogen we welleens iets aan doen inderdaad... lv 3/4 beesten droppen zo goed niet meer voor lv 15 >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
Dus niet zoveel dex meer toevoegen, en meer op sta gaan?
Btw, dat die quest items amper droppen hebben een vriend en ik gister even handig opgelost :+
Hij moest ook die forforms etc. hebben voor jobchange quest, dus hij had een nieuwe character aangemaakt, en daarmee de quest items verzameld, die getrade met mij, weer overschakelen op zijn main char, en die weer traden :*) Hij had ze zo bij elkaar _/-\o_

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

40/45 sta is meestal toch wel minimum voor lv 60+ers
tja zoals ik zeg dex is puur eigen wil :p als je van plan bent ook zelf te knokken heb je wel dex nodig maar als je full support wil grotendeels zo snel je wat meer buffs hebt heb je dex niet zo lang nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
Ik ben dus meer fan van meeknokken:o Ik denk dat ik dan maar voorlopig eerst STA en INT ga, de rest buff ik er later toch wel grotendeels bij.. Ik hoop dat ik volgende week lvl 20 ofzo ben, kan ik tenminste wat meer buffs adden, ik heb nu @ lvl 16 nog 73 Skillpoints over, dus dat kan makkelijk:9 D'r is vanaf vandaag kermis bij ons in het dorp, dus zal niet zo vaak meer hier kijken. Ja, alleen vandaag en morgenochtend nog, verveel ik me toch op school _/-\o_ Dus gaat het lvlen voorlopig ook niet echt snel, ik kom amper achter de computer de komende dagen, dan scheur ik op volle snelheid in de botsauto's :*)

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:09
Mijn Billposter is inmiddels 83 (speel niet zoveel meer) en die is full strength.
Sta krijg je wel van heap-up, en de attack speed krijg je van haste en cannonball.
Ik zou gewoon gaan voor een dex speedbreak ( staan wel op het officiele forum) en misschien base sta van 40, dus 25 punten daarin. Als je later niet wilt restatten kun je je sta eventueel lager houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik ben ooit beginnen met flyff, nu eigelijk weer zin om een fantasy game te spelen. Hij is nu met 200Kb/sec aan het binne halen.
Welke server zitten de meeste gotters? Niet dat ik dalijk een poppetje begin op de verkeerde server. :+ Mijn job word heel waarschijnlijk magican, altijd al een voorkeur gehad voor magie. Aan de andere kant is acrobat ook wel cool, lekker met pijltjes schieten en werpsterren gooien.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

denk meeste opgeteld nogsteeds op aibatt server. alleen qua actieve mensen zou ik het atm niet weten :p

edit: acro heeft geen werpsterren :p zijn jojo's (snap ook niet welke mafketel er nou jojo's bedenkt om mee te vechten xD maar zijn wel leuk) :')

[ Voor 41% gewijzigd door daves2hd op 06-05-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Jojo's dat was het, was in de war met een ander spel :|
Hij is net binnen, nu aan het instaleren. Hoop zo wat mensen ingame te zien, waarschijnlijk niet meteen. :+

edit:

zit nu ingame en zie iedereen rennen maar ik loop sloom. weet iemand welke toets ik moet hebben?

[ Voor 24% gewijzigd door Borgoth op 06-05-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:03:
Jojo's dat was het, was in de war met een ander spel :|
Hij is net binnen, nu aan het instaleren. Hoop zo wat mensen ingame te zien, waarschijnlijk niet meteen. :+

edit:

zit nu ingame en zie iedereen rennen maar ik loop sloom. weet iemand welke toets ik moet hebben?
press the X

wat is je ing name, heb nogwel een low level buffer die misschien ff kan komen helpen, scheelt je weer wat tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

thnxs :)
mijn IGN is gewoon borgoth, server is aibatt

[ Voor 10% gewijzigd door Borgoth op 06-05-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikmans
Ik ben nu alweer zat van me assist ^^ Ik heb nu een lvl 17 magician erbij, en ik moet zeggen, die bevalt me wel beter :*) Met 3 x skill gebruiken heb ik de meeste mobs rond mijn lvl wel dood, dus t lvlen gaat lekker snel. Kun je trouwens beter in St.Morning lvlen als in Flaris? Want in beide heb je lvl 17 mobs als het goed is, krijg je dan ook hetzelfde aantal exp, of verschilt dit? Ben ik wel benieuwd naar _/-\o_
Gisteren effe 1 mil verdient, ik had 10 young seedlings gekocht van iemand voor maar 20k per stuk, en ik had ze verkocht voor 120k. Ik hou van dit event :>

En dan nog wat, je hebt een wand en een staf ofzo als magician, welke is voor het vechten? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Rikmans op 10-05-2007 10:43 ]

Henk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Rikmans schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:40:
Kun je trouwens beter in St.Morning lvlen als in Flaris? Want in beide heb je lvl 17 mobs als het goed is, krijg je dan ook hetzelfde aantal exp, of verschilt dit? Ben ik wel benieuwd naar _/-\o_
Hetzelfde aantal exp.
En dan nog wat, je hebt een wand en een staf ofzo als magician, welke is voor het vechten? :?
Wand kun je in 1 hand equippen, waardoor je nog een schild kunt gebruiken als defence.
Staf doet daarintegen meer damage, dus kun je de monsters dood hebben voordat ze bij je in de buurt zijn.
Zodra je gaat job changen naar psykeeper of elementor, moet je echt kiezen tussen een wand(psykeeper) of staf (elementor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

ik ben nu bezig voor de tweede quest voor magican, maar als ik die plantjes van pupuke wil kopen ergens zijn ze 150k per stuk. Zo rijk ben ik echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 21:26
ik heb een electric generator card, hoe kan ik die gebruiken? ik ben acrobat en level 15

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:12:
ik ben nu bezig voor de tweede quest voor magican, maar als ik die plantjes van pupuke wil kopen ergens zijn ze 150k per stuk. Zo rijk ben ik echt niet :(
de economie is ook zwaar naar de knoppen gegaan, job quets vereisen een hoop geduld soms :p of met lv 15 pukepukes gaan slopen (weinig kan op drop maar wel snel killen) of nieuwe char maken en hakken (meer kans op drop maar ook slomer mollen)+ moet je wel items overzetten via iemand.
Cardo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:02:
ik heb een electric generator card, hoe kan ik die gebruiken? ik ben acrobat en level 15
hm die werken geloof ik voor armor nogsteeds via de wapen verkoper om te refinen en dan kost het een 8 dice of 10 dice + card (10 dice grotere kans op slagen). kan gelijk falen en voor wapens gewoon zelfde als dices, gewoon dubbelklik en op je wapen doen was het geloof ik. vanaf +4 krijg je met dices en cards op wapens kans op fail dat je je wapen verliest daarvoor alleen kaart/dice verlies.

[ Voor 35% gewijzigd door daves2hd op 11-05-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Heb het gespeeld, leuk dat je kan vliegen maar erg jammer dat het gewoon een grinding game is.
Vooral wat het mij minder leuk maakt is dat je minder XP krijgt voor een kill als je je skills gebruikt, wie heeft dat verzonnen?

Uiteindelijk ben ik gestopt toen ik level 18 was omdat er opeens een reset kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

SniperFox schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:17:
Heb het gespeeld, leuk dat je kan vliegen maar erg jammer dat het gewoon een grinding game is.
Vooral wat het mij minder leuk maakt is dat je minder XP krijgt voor een kill als je je skills gebruikt, wie heeft dat verzonnen?

Uiteindelijk ben ik gestopt toen ik level 18 was omdat er opeens een reset kwam.
dat systeem is weg, je krijgt nu altijd even veel exp, verder was dat pxp systeem voor mages in het begin alleen wat probelmatisch. maar nu werken skills via skill points niet meer via gebruik en pxp is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

daves2hd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:19:
[...]

dat systeem is weg, je krijgt nu altijd even veel exp, verder was dat pxp systeem voor mages in het begin alleen wat probelmatisch. maar nu werken skills via skill points niet meer via gebruik en pxp is weg.
Goed nieuws, misschien ga ik overwegen om het weer eens te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik ben nu een lvl 16 mage, weet iemand wat het belangrijkste is om te upgraden? Ik denk STR en INT, maar dat weet ik nu niet zeker. Iemand tips?
Ik had het al een keer gevonden maar kan het niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:23:
Ik ben nu een lvl 16 mage, weet iemand wat het belangrijkste is om te upgraden? Ik denk STR en INT, maar dat weet ik nu niet zeker. Iemand tips?
str? waar heb je str voor nodig?

alleen int heb je wat aan :p en eventueel wat sta voor hp/def (meeste classes rekenen 40 als minumun bij lv 60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Borgoth schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:23:
Het hangt er ook vanaf wat je van plan bent te kiezen als 2e job, en daarbij welke build je interessant vind.
Je kunt je aan INT op dat level nooit een bult vallen, zelfde voor STA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Eddos schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:24:
[...]

Het hangt er ook vanaf wat je van plan bent te kiezen als 2e job, en daarbij welke build je interessant vind.
Je kunt je aan INT op dat level nooit een bult vallen, zelfde voor STA.
elke class word 40 sta als minimun gezien op lv 40, geen uitzonderingen :p zonder 40 sta is giant hunten zonder buffs sowieso al niet te doen en solo hunten op gewone mobs (2/5 levels hoger) word er ook niet makkelijker op. heb het zelf ondervonden met m'n blade :P

mage builds zijn bijna altijd het zelfde, sowieso geen dex en str gezein beide jobs casters zijn allei int. itt tot assist waar je ringmaster en billposter hebt kan het daar wel verschil maken :p

int int int en wat sta voor hp/def om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

waar zijn die magican troupes voor? als ik er een dood dan krijg ik er geen exp voor en ze droppen ook niks. zeker voor een event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op zondag 13 mei 2007 @ 14:57:
waar zijn die magican troupes voor? als ik er een dood dan krijg ik er geen exp voor en ze droppen ook niks. zeker voor een event?
mja na dat die er in zitten niet echt actief meer gespeeld. weet het ook niet precies meer, zitten er nu bijna een jaar in toch ofzo :p bepaalde quets misschien ofzo. zijn een hoop quets er bij gekomen ondertussen die ik niet ken.

ik negeer ze gewoon en hunt lekker door op normale mobs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162093

Wie zijn er nog actief?

Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

denk het niet, heb het laatst wel weer geinstalleerd maar nog niet echt tijd gehad om te spelen :p

het spel word tegenwooridg wel een stuk beter onderhouden, flyff heeft nu echt aandacht die het verdient met patches en events. al vind ik de versies wel erg snel gaan en nogsteeds geen third job er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:45
Ik ben wel actief maar ben overnieuw begonne =( ben n lvl 38 merc op Lawolf zitten daar meer mensen???

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172798

daves2hd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:23:
[...]
nogsteeds geen third job er bij.
Er is sinds V10 wel een Third-Job derbij, De Hero-Quest. :)
Zodra je lvl 120 bent kan je de Hero-Quest starten en word je weer lvl 60,

- Your character will be reduced to level 60.
- Your character will gain Exp. at 50% of the normal rate.
- Your character will have skill points appropriate to your level.
- Your character will have stat points (118) appropriate to your level.
- Your character will be able to wear all armor (specific to your Job) up to level 120.
- For every level you gain as a Master you character will gain 1 additional stat point.
- A Master Badge will be displayed next to your character's name:

Er zitten nog heel wat extra dingen bij,
Info @ http://flyff.gpotato.com/?m=version10&a=herosystem ;)

En als ik bepaalde geruchten moet geloven komt in V11 1 van de 2 nieuwe landen open met als het goed is 3 steden, Of dit waar is weet ik niet maar wie weet!
clifdon schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:28:
Ik ben wel actief maar ben overnieuw begonne =( ben n lvl 38 merc op Lawolf zitten daar meer mensen???
Ik zit met al mijn chars op de Aibat server, Veel relaxter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Anoniem: 172798 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 14:41:
Er is sinds V10 wel een Third-Job derbij, De Hero-Quest. :)
Zodra je lvl 120 bent kan je de Hero-Quest starten en word je weer lvl 60
Dat is dus de Master-quest. Als je dan pas weer bij lv120 bent, dan kan je Hero worden door speciale items te zoeken.

Zelf ben ik een lv64 Psykeeper (Aibatt serv) nu. Dat is m'n enigste character overigens. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mja ik heb nog een lv 65 blade liggen op aibatt denk ik :p

vind de 'third job' wel erg triestig gesteld dan,... gewoon een goedkope vervanging dit vind ik, er zouden eerst echt jobs komen voor iedereen net als second job was :p
uteindelijk zou je dan echt richting 1 ding gaan in je class gezien je soms keuze had tussen aantal dingen bepaalde type spells, wapens met skills er voor. sword/axe/water element/fire/heal/buff/etc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172798

Ik ben allereerst wel is benieuwd naar het hele nieuwe terrein dat eraan gaat komen ipv die third-jobs enzo :P
Ik weet dan wel niet of er nog andere third-jobs bijkomen maar ik denk dat die Third-job toch echt dat hele Master/Hero zooitje zal zijn.. Aangezien die je ook nog is een extra skill geeft enzo..
En het klopt dan misschien ook wel, Je word dan de uhmm "elite" van je Job :P

Ik heb zelf z'n 3 Chars op de Aibatt server staan, Waaronder een lvl 68 Billposter, lvl 42 Mercenary met Blade Build, lvl 38 Assist met een Ringmaster build.

Aangezien Flyff nu ook weer is problemen heeft met de ATI HD kaarten en DX10 kan ik nu zelfs niet meer verder spelen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morahnah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-05 18:36

Morahnah

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb het spel nu geinstalleerd, accountje aangemaakt enzovoorts (op aanraden van een vriend van mij), en ik ben nu level 7, maar ik mis toch iets aan het spel. Het doet me vrij weinig, en ik vind het er ongelovelijk zoetsappig uitzien. Er lopen een stuk of 4 verschillende soorten mobs rond, en dat is het dan wel. Is dit alleen in de lage levels? Of zit het hele spel zo in elkaar? In dat laatste geval denk ik dat ik het spel maar links laat liggen.
(ik kraak het spel niet af o.i.d., ik vraag me alleen af of dit het echt is).

Bel de bergbrandweer. Die hele berg staat hártstikke in de fik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Dat is het laagste level natuurlijk! duh ;) Weet niet of je nieuw bent in mmo's maar level 7 is niets. Naarmate je vordert kun je ook steeds verder het land in nieuwe mobs grinden.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Morahnah schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:50:
Ik heb het spel nu geinstalleerd, accountje aangemaakt enzovoorts (op aanraden van een vriend van mij), en ik ben nu level 7, maar ik mis toch iets aan het spel. Het doet me vrij weinig, en ik vind het er ongelovelijk zoetsappig uitzien. Er lopen een stuk of 4 verschillende soorten mobs rond, en dat is het dan wel. Is dit alleen in de lage levels? Of zit het hele spel zo in elkaar? In dat laatste geval denk ik dat ik het spel maar links laat liggen.
(ik kraak het spel niet af o.i.d., ik vraag me alleen af of dit het echt is).
weet niet waar jij rond loopt maar op lv 7 heb ik al 9 verschillende mobs gepakt :p verder zijn er een paar honderd mobs in de game zeker met het nieuwe deel er bij. op level 15 begint de game eigenlijk pas. dan kies je een job dan ga je werken aan skills, stats, equipment, etc.
lv 7 is nog geen half uur werk natuurlijk :p gewoon noord blijven lopen tot je sterkere mobs tegen komt als je niet meer snel leveld.

een deel van MMORPG en RPG algemeen is ook verkennen, het opzoek gaan naar nieuwe gebieden, vijanden, quests, items. tja qua looks moet je niet verwachten dat het GW of Rappelz word inneens. maar hogere levels en verder in de game word de game wel 'duisterder' (is dat wel een woord? 7(8)7)

ik zou zeggen hak er nog eens lekker op los, zou niet oordelen voor lv 25/30 dan begint het spel pas echt lekker los te gaan met skills en wapens. makkelijk in 2 dagen te doen als je goed partyéd, juiste level mobs hunt en gewoon food gebruikt en die 'sit' optie weggooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

Tot en met level 20 is er inderdaad vrij weinig aan. Als je een bepaalde job (lv15) hebt en kan vliegen (lv20), is het een stuk leuker. Ik ben nu eindelijk een lv75 psykeeper met een beetje redelijke equipment en dan is het al een stuk leuker. Hoewel het soms tergend traag gaat met levelen, maar dat terzijde. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Nu dit topic weer komt boven drijven wil ik het spel ook weer gaan spelen. Nu hopen dat ik mijn account nog weet/bestaat. (denk het wel) Volgens mij zat ik ergens in de lvl 25.

Wat vaak bij mmo's een goede tactiek is is dat je niet te lang op een plek moet blijven hangen. Dus gewoon elk lvl andere mobs zoeken. Nu weet ik niet of dit hier ook gaat, maar bij veel games lukt dat toch wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Borgoth schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:23:
Nu dit topic weer komt boven drijven wil ik het spel ook weer gaan spelen. Nu hopen dat ik mijn account nog weet/bestaat. (denk het wel) Volgens mij zat ik ergens in de lvl 25.

Wat vaak bij mmo's een goede tactiek is is dat je niet te lang op een plek moet blijven hangen. Dus gewoon elk lvl andere mobs zoeken. Nu weet ik niet of dit hier ook gaat, maar bij veel games lukt dat toch wel aardig.
yup flyff is ook zo. mobs gaan gewoon met levels mee meestal hunt je 2 levels op de zelfde mobs omdat er een small/normal/captain versie van elke unit is laat maar zeggen. maar je wisselt als nog constant. zelf ook aan zitten denken flyff er weer eens bij te pakken maar geen ruimte voor :( ook weinig tijd :P misschien binnenkort weer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_

_the_crow_

Rare vogel

En niet te vergeten! Doe echt alle quests. De meeste zijn niet al teveel moeite en je krijgt er vrij veel experience van. Vooral het verzamelen van quest-items van één bepaalde mob is echt de moeite waard en je krijgt er 20% experience van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Volgens mij zitten er nog steeds een hele hoop (in-active) spelers nog op aibat. Dus als je oot gespeeld heb, check even de aibat server. Ik zit zelf meestal op de 1ste uit dat 2e lijstje. (mist die niet vol is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192559

Nog mensen die dit spelen op Lawolf ? sorry voor het bumpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316550

*knip* crosspost, zie Anoniem: 316550 in "help please..."

[ Voor 95% gewijzigd door PromoX op 01-09-2009 18:45 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste