Morahnah schreef op maandag 05 mei 2008 @ 19:50:
Ik heb het spel nu geinstalleerd, accountje aangemaakt enzovoorts (op aanraden van een vriend van mij), en ik ben nu level 7, maar ik mis toch iets aan het spel. Het doet me vrij weinig, en ik vind het er ongelovelijk zoetsappig uitzien. Er lopen een stuk of 4 verschillende soorten mobs rond, en dat is het dan wel. Is dit alleen in de lage levels? Of zit het hele spel zo in elkaar? In dat laatste geval denk ik dat ik het spel maar links laat liggen.
(ik kraak het spel niet af o.i.d., ik vraag me alleen af of dit het echt is).
weet niet waar jij rond loopt maar op lv 7 heb ik al 9 verschillende mobs gepakt

verder zijn er een paar honderd mobs in de game zeker met het nieuwe deel er bij. op level 15 begint de game eigenlijk pas. dan kies je een job dan ga je werken aan skills, stats, equipment, etc.
lv 7 is nog geen half uur werk natuurlijk

gewoon noord blijven lopen tot je sterkere mobs tegen komt als je niet meer snel leveld.
een deel van MMORPG en RPG algemeen is ook verkennen, het opzoek gaan naar nieuwe gebieden, vijanden, quests, items. tja qua looks moet je niet verwachten dat het GW of Rappelz word inneens. maar hogere levels en verder in de game word de game wel 'duisterder' (is dat wel een woord?

)
ik zou zeggen hak er nog eens lekker op los, zou niet oordelen voor lv 25/30 dan begint het spel pas echt lekker los te gaan met skills en wapens. makkelijk in 2 dagen te doen als je goed partyéd, juiste level mobs hunt en gewoon food gebruikt en die 'sit' optie weggooit