ben nu lvl 9 is er iets dat ik speciaal moet doen?
en ik wil een hoverboard maar die zijn rood in de shop, maar ik heb wel het geld.. ?
en ik wil een hoverboard maar die zijn rood in de shop, maar ik heb wel het geld.. ?
Anoniem: 132563
Anoniem: 142611
Dat zijn de hoverboards die je vanaf lv20 kan gebruiken nadat je je flying skill hebt. Rood betekent niet dat je het geld er niet voor hebt, maar dat je nog niet aan een level/job/stat/etc. requirement voldoet dat je ervoor nodig hebt. Op level 9 kun je wel de gratis hoverboards gebruiken die je bij Mikyel van de Quest Office kunt halen. Als je op je kaart kijkt zie je vlak naast het stadje waar je begonnen was (beetje 8 vormig) een stadje in de vorm van een ster, daar kun je Mikyel vinden... Daar zeg je vervolgens dat je de flying board quest wilt doen, en als je dan in je inventory kijkt heb je gelijk al een board gekregen.Anoniem: 132563 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 12:18:
ben nu lvl 9 is er iets dat ik speciaal moet doen?
Anoniem: 102251
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Anoniem: 118100
Koop je ze van iemand anders..Anoniem: 132563 schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:38:
heel simpel je moet gewoon de mob van jouw level nemen
Is het normaal dat de drops van Peakytytle erg laag zijn? Heb in 2 uur maar 2 peakyind gevonden en heb er nog 5 nodig
[ Voor 12% gewijzigd door daves2hd op 19-06-2005 19:04 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Anoniem: 133798
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 133798 op 19-06-2005 19:57 ]
Anoniem: 57209
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
[ Voor 20% gewijzigd door daves2hd op 19-06-2005 22:09 ]
Anoniem: 57209
Eej, goede tip.Anoniem: 57209 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 01:27:
Ik luister nu de BGM's gewoon in Winamp, en dat klinkt echt goed. Doet me heel erg veel denken aan Ragnarok Online, en dat vind ik nog steeds dé MMORPG met de beste muziek.. Maar goed, de muziek is ook niet alles.. Ik ga iig weer ff spelen, 't is toch vrij leuk. ^^
Maarja, die komt heus wel als de tijd rijp isGuild system which is an advanced form of party systme gives more fun with guild inventory, mantle, and logo.
The level of character must be more than 50 and clear a quest given by helena in saintmorning to make guild.
There are three steps of guild quest. The first step is collecting items to test avility of information skills.
The second step is earning money to make guild.
The thrid stpe is, after complete of the 2quests, making party with 6 members and then talking to helena.
(But, the members must not to be members of other guild, and there are no limitation of level )
Through the three steps of guild quest, users can make their own guild.
Anoniem: 145261
[ Voor 9% gewijzigd door Calamor op 20-06-2005 22:00 ]
Anoniem: 115650
Wat mij ook altijd opvalt, is dat de websites er hetzelfde uitzien.CaptainCharisma schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:21:
Doet heel erg denken aan ROSE. Toch wel even het proberen waard lijkt me. Click 'n play? Of met WASD oid?
inderdaad! maar bijna elke koreaanse mmorpg met een website zien er hetzelfde uit, zal wel in korea in zijn ofzo..Anoniem: 115650 schreef op maandag 20 juni 2005 @ 22:00:
[...]
Wat mij ook altijd opvalt, is dat de websites er hetzelfde uitzien.
in m'n opic welke job beste is voro solo.Mage: evry 4 points: 3 int and 1 sta (and here and there a lil dex? to elmementor)
maakt er iemand een topic met "info" over mages. nou hij heeft gewoon wat ik zei omgedraait en anders neer gekwakt denk ikbut if u re alone and u can t find party all the time u must have some stamina.and stamina is good for solo.and the ratio of stamina can be 1/3 of your INT.
[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 21-06-2005 17:27 ]
Anoniem: 95989
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 95989 op 22-06-2005 23:35 ]
[ Voor 14% gewijzigd door daves2hd op 22-06-2005 23:56 ]
[ Voor 49% gewijzigd door MUSTIS op 23-06-2005 00:00 ]
jah een truck met english.flyff.com site helemaal zelf, niet eens iets speciaals. de site is gewoon stadaart web build dus via de link kun je alles invoeren.Anoniem: 142611 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 01:24:
Hmm, als je zelf nog gewoon kon inloggen neem ik aan dat je met die truc of whatever het is gewoon iemands wachtwoord unencrypted kunt zien, ipv dat je het alleen naar iets eigens kunt veranderen ofzo? Ik gebruik voor Flyff gewoon mijn standaard wachtwoord wat ik ongeveer overal heb, en ik gok toch wel meer mensen, snel even veranderen naar iets randoms dan...
[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 23-06-2005 04:44 ]
Anoniem: 91177
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 91177 op 23-06-2005 05:04 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Tjukkie op 23-06-2005 12:41 ]
Anoniem: 87464
yup is nog een fout met alle teksten. zoal party scherm, onze smoking rechts onder. als je met buddy chat dat als je op de 2e regel zit dat je het nit ziet, enzTjukkie schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:44:
ben ook begonnen en meteen zag ik dat er iets mis was
alles in het Koreaans, terwijl ik engels gekozen had xD
Kheb nog eens de startpost doorgelezen en volgens mij ben ik echt niet aan de optionsknop geweest
Maarja, even opnieuw installeren ^^
EDIT: Het is gefixed, alles Engels, maar is het normaal dat de textvlak die uit die gekke pinguin komt, helemaal blanko is?![]()
Eerste paar levels up, kreeg ik zo'n chatbubbel van die pinguin, stond nix in. Helemaal wit
[ Voor 17% gewijzigd door daves2hd op 23-06-2005 18:46 ]
als het spel uit beta gaat word er gereset. drm zeigen de GM's: please don't hack but play fair, after beta we will whipe out all characters.MUSTIS schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 19:06:
ik ga pas verder als er een complete rollback word gedaan, of een andere vorm van reset.
me naam is nou eenmaal mustis in het spel en op de site dus ik word zo weer gehackd en heeft het dus weinig zin om weer iets op te bouwen.
enige manier is iedereen weer op lv 0 en iedereen dus opnieuw beginnen (met een nieuw account) en nadat ze dus deze ernstige bug op de site hebben verholpen
best jammer dit, tis een aardig spel
goh ik had ze het gistere ookal verteldThere was a bug in a website that we don't use.
Someone manipulated password by the bug that people can know password without authority.
We have just fixed that bug. So I will be fine from now on.
We give thank to Dustin Herzog who let us know that bug. Thank you.
[ Voor 48% gewijzigd door daves2hd op 24-06-2005 05:29 ]
Anoniem: 102251
mjah zo iets dacht ik al, is wel vaker bij mmorpgs vooral koreaanseLector schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 16:18:
Je kunt pas na 7 dagen een nieuw karakter maken met dezelfde naam als een gedelete karakter
[ Voor 83% gewijzigd door daves2hd op 24-06-2005 16:26 ]
http://specs.tweak.to/12504
er zijn atm nog geen clans hier. ik zou naar lv 50 boosten maar gezien ik gehacked ben en m'n char delleted is nu ben ik overnieuw begonnen, weet niet wie nu van plan is de guild op te richten, ik ga gewoon weer naar lv 50 pogen zo snel mogenlijk.autodidact schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 18:01:
level 16 full intel mage is lookin for a guild!!![]()
pm Beeeeee
en een beetje snel graag danku![]()
doet me dik aan ragnarok denken dit, daar was ik level 98 priest
http://specs.tweak.to/12504
ken ook iemand die zelfde probleem heeft, heb je al een oplossing gevonden?craze_ schreef op maandag 20 juni 2005 @ 21:15:
ok ik heb een probleem:P bij de lvl8 quest ben ik op mijn hoverboard gestapt en een richting op gevlogen... ik werd toen gebeld en heb verder het spel gelaten voor wat het was, nu zit ik dus met het probleem dat ik tegen de rand ben aangevlogen en geen kant meer op kan, alleen nog maar omhoog en omlaag
iemand die een oplossing weet ?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
[ Voor 100% gewijzigd door daves2hd op 24-06-2005 22:49 ]
Staat gewoon in het topic hoor:Iemand al erachter gekomen hoe je moet unstucken?
Door: Akiraprise
probeer es /stuck of /suicide
[ Voor 6% gewijzigd door PhoenixT op 25-06-2005 13:35 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
[ Voor 38% gewijzigd door daves2hd op 25-06-2005 17:31 ]
er waren mensen met problemen hiermee ik heb geen id of dit ookmaar iets helpt ik plak het maar gewoonIf you have problem to log-in with N-protect,
please adjust your vaccine or fire wall setting
so your vaccine program allow Flyff as safe program.
- After adjust setting and you still have problem with N-protect,
please email us error log file under this folder.
C:\Program Files\Aeonsoft\FlyffEng\GameGuard
->Those files with ~.erl
(npgl, nggg, npgm, npgmup, npsc)
[ Voor 22% gewijzigd door daves2hd op 25-06-2005 19:53 ]
Mja, dat het aan geluk lag merkte ik... na die post was ik nog even door gaan hakken, en na 20-25 doridoma's had ik er nog 4 poporam bijdaves2hd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 19:45:@Tancaliel tja ligt puur aan geluk ik heb soms ook eeuwen moeten hakken en andere keren amper een halve lvl. met daves2hd account was ik lv 10 toen ik klaar was met pukepuke deel. had dus ik was een hoop quets misgelopen want ik was lv 11 voor ik de vorige klaar had
je kan ze vaak ook kopen, monster drops.
dat kan ik je wel nog uitleggen, heb hem gister voor het eerst gebruikt xDCV_SmileY schreef op zondag 26 juni 2005 @ 11:52:
Weet iemand wat die collector gevallen doen die je in shop kunt kopen?
[ Voor 9% gewijzigd door Tjukkie op 26-06-2005 12:57 ]
en de post daarna zeg ik dat het niet werkt....
bah je krijgt maar 21kTjukkie schreef op zondag 26 juni 2005 @ 22:11:
ik ben nu ook bij dat laatste deel
die lvl22 Captain Wagsaac zijn nog een beetje sterk >_<
misschien samen doen binnenort?
[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 27-06-2005 11:06 ]
mjah zulke acties vind ik jusit dat iedereen moet laten, is natuurlijk duidelijk een hacker die 20 boards naar binnen heeft gewerkt enzTjukkie schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:46:
leuk daves
duurste board heb ik al, voor 10k gekocht
[ Voor 36% gewijzigd door daves2hd op 27-06-2005 14:53 ]
SorryStaat gewoon in het topic hoor:
[...]
daaronder stond dat ze niet werkten
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
ik ben overnieuw begonnen, verder ligt het eraan hoe erg je mobbed bent. als echt al je items, food en pots weg zijn heb je geen keuze naast lenen of restart.MUSTIS schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:12:
wie zijn er trouwens allemaal overnieuw begonnen en wie gaan er door met hun bestaande ivm het hack incident.
hoe hebben jullie dat gedaan met het verzamelen van nieuwe spullen. gewoon maar geld lenen eerst?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 142611 op 28-06-2005 20:23 ]
Anoniem: 142611 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:17:
Hmm, ik ben sinds een minuut of wat eindelijk magician. Maar nou heb ik toch een vraagje: toen ik nog vagrant was viel ik een beestje aan door erop te dubbelklikken, die blauwe pijltjes werden dan rood en dan prikte ik automatisch aan een stuk door. Als ik nu m'n wand geequipt heb, worden de pijltjes wel rood als ik op een beestje dubbelklik, maar ik val nog niet aan, en pas als ik nog een keer dubbelklik schiet ik er een soort blobje in. Dan ga ik echter vervolgens weer niet verder met aanvallen, maar moet ik nog een keer dubbelklikken om nog een blobje te schieten, enzovoort... Dus om een beest te killen die ik eerst na 1 dubbelklik met 5 slagen doodhad, zou ik nou 12x achter elkaar op mn linkermuisknop moeten rammen. Dat kan toch nooit de bedoeling zijnWeet iemand een betere manier of is het echt zo rsi-verwekkend bedoeld?
Edit: even picje erbij
[afbeelding]
Met 1337 blauw haarZo'n kleur heb ik het in het echt ook ongeveer gehad
mjah raad eens wie erachter zit, het begint met een DAnoniem: 132563 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:29:
ik stop ermee.. zit nu veel te vol met botters.. niet normaal
ga naar tina en je ziet mensen gewoon uit de lucht vallen en weer verdwijnen door zon *** teleportbot..
en het wordt ook saai
weet iemand een soortgelijk spel behalve rose? mag ook wat anders zijn hoor als het maar verslavend is.. maplestory heb ik ook al gespeeld..
lvlen is zo gedaan ik kan vanaaf nog lv 30 halen als ik wil. en dat skill trainen is zo saai dat ik m'n geluid keihard moet zetten om nog wakker te blijven. maar ach als ik eventje doorbijt en alle skills lv 7 heb maar naar lv 30 gaan en hoppa de komende 30 lvl's worden m'n skills vanzelf wel sterker, pas op lv 60 moet ik ze allemaal lv 7 hebben.Anoniem: 132563 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:03:
ben nu opzoek naar koreaanse mmorpgs
en is het nog uit te houden met je mage? wordt het trainen niet eentonig? dan heb ik het nieteens over je spells lvl-en
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq