[MMORPG] Flyff

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 26.155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-07 21:33

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ja en ja ;)

bah de Diaz uit rose is een DeeBee cloon nu. ookal zichzelf GM powers toegewzen, zeker ook een kontkus maitje gestuurd.

echt ik val zo erg inslaap van dat skill gelevel dat ik af en toe "perongelijk" alt indruk als ik een spell onder de f4 knop wil casten. heb wel een mooie combo flyff om te chillen en te snurken en ut2k4 voor de actie en lekker choatisch in het rond te knalle :p

ik denk dat er op mij niet echt meer gerekend kan worden om de clan te starten, zo snel ik iets anders leukers tegen kom ben ik weg :/

binnen 2 weken is lv 40+ makkenlijk te halen voor mensen die fulltime spelen dus zo een groot probleem zie ik er niet in :p helaas wel, had zo ehoopt dat dit de rose feeling zou hebben,

[ Voor 30% gewijzigd door daves2hd op 29-06-2005 00:18 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 27 mercenary ondertussen...

Eindelijk Protection op level 5 gekregen, moet ik verdorie nu een elemental wapen hebben om die wapen skills te levelen |:(

Naja... Heb niet voor niets die ultra-sucker gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn Blinkwings eigenlijk de enige manier om tussen de verschillende maps te wisselen of zijn er ook gewoon portals zodat je er zelf heen kan lopen? Ik gebruik nu steeds die wings omdat ik zo snel geen portals zag, maar even een questje inleveren wordt zo nog best een dure aangelegenheid (500+800)...
daves2hd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:56:
blinkings zijn teleports. van town naar town of naar de town waar je het dichtbijst bent enz
Ja, dat had ik dus al door, maar ik vroeg me af of zo teleporten ook echt de enige manier is om in een andere stad te komen, of dat je ook gewoon naar een portal ergens kan lopen en zo op de map van die andere stad komen, zoals in de meeste MMORPGs. :)

En waar kan ik ene Martin vinden voor het 3e deel van de flying quest? Er staat helemaal niets over bij m'n quest info, en ingame reageert er niemand op m'n shouts :/

Nvm, ik heb hem al gevonden, hij zat ook gewoon in Saintmorning :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:48:
Zijn Blinkwings eigenlijk de enige manier om tussen de verschillende maps te wisselen of zijn er ook gewoon portals zodat je er zelf heen kan lopen? Ik gebruik nu steeds die wings omdat ik zo snel geen portals zag, maar even een questje inleveren wordt zo nog best een dure aangelegenheid (500+800)...

En waar kan ik ene Martin vinden voor het 3e deel van de flying quest? Er staat helemaal niets over bij m'n quest info, en ingame reageert er niemand op m'n shouts :/
Martin is magic shop in Saintmorning.

blinkings zijn teleports. van town naar town of naar de town waar je het dichtbijst bent enz

[ Voor 21% gewijzigd door daves2hd op 29-11-2005 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

ik ben nu lvl 14 ik zie allemaal mensen vliegen rond de 8 dat kan natuurlijk met die quest maar nu zijn er dus ook mensen die kunnen nog gewoon vliegen op lvl 10, 11, 12 dus dan kan het vast ook wel op lvl 14 MAAR HOE :?

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

WhiteUltY schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 00:15:
ik ben nu lvl 14 ik zie allemaal mensen vliegen rond de 8 dat kan natuurlijk met die quest maar nu zijn er dus ook mensen die kunnen nog gewoon vliegen op lvl 10, 11, 12 dus dan kan het vast ook wel op lvl 14 MAAR HOE :?
lees topic goed door, een quest "bug" van die lv 8 quest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schopje*

Ben nu lvl 13 (bijna 14 zelfs) en ik vraag me af wat ik het best kan doen als ik merc word --> Blade

verschillende fora gelezen en de meeste mensen gebruiken dex/str/sta 5/3/1...iemand tips of suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stop ermee je haalt dat lvl voor blade toch niet :/

@Dave

Welke mmorpg ga je nu spelen? Ik ga rose nu echt niet meer spelen met die f*cking hacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 21:54
Ik heb op GoT een topic gezien over de MMORPG "Knight Online", misschien is dat iets.
Zelf speel ik af en toe de gratis opensource MMORPG "Planeshift". Planeshift is nog in beta, bij versie 0.3.10 zelfs. Het is wel leuk en speelbaar, maar verwacht geen volledig bugfree game. Het enige wat je nu kan doen is rondlopen, monsters killen voor geld, minen naar coal, iron, gold en platinum en je skills upgraden. Je kunt zwaarden kopen, maar armor is niet volledig geïmplementeerd, hetzelfde geld voor craften. Hoewel het craften van schilden als het goed is in versie 0.3.11 zal zitten. In versie 0.4 zullen huisdieren en vliegen zitten, maar dat kan nog wel ff duren.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik zou het niet weten, ga 10 daagjes WoW doen en 14 daagjes Eve.

mjah rose word augustus P2P met E-Rose en irose gaat suiten (duh). ik ga denk ik niet betalen. ondanks ze n-protect net als flyff erbij doen. zelfs ik weet n-protect nogwel te omzeilen, en DeeBee dus helemaal.

misschien kap ik mmorpgs eventjes af en ga weer lekker naar m'n C&C's en wat rpg's zoals d2,ds.
jammer dat flyff gewoon nog erger is dan rose met de GM's, je kan zelfs nog naar de GM's mailen dat je hacked en cheat en je eigen account en password erbij doen. blokken doen ze toch niet, want ze hebben al gezegd dat er na de beta een whipe komt. nou nou, dat is een goede reden er niets aan de doen :/

ik zie wel of ik nog een leuke mmorpg tegen kom -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-07 18:21
Was ik net aan het verkennen met mijn (gratis) hoverboard, kom ik dit tegen
net een castle gear uit Rose :P
Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/143/castlegear2ov.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

balle spel me account is hackied en alle me eq ben ik kwijt daggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 16:56:
balle spel me account is hackied en alle me eq ben ik kwijt daggg
*piep* universal translator *piep*

Stom spel. Mijn account is gehacked en ik ben al mijn eq kwijt. dag

*piep**piep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
ligt het nou aan mij of lijken de muziekjes en de sound fx niet heel veel op ragnarok ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

@Lector thx nu snap ik ut :p

alle koreaanse mmorpg lijken op elkaar qua stijl en muziek enz :p

mjah ik heb besloten m'n account nog eventjes te houden, ondanks ik gewoon amper tot niet meer speel. misschien krijg ik over een weekje of wat weer eventjes zin om te spelen.

mjah welke mmorpg heeft tegenwoordig geen castlegear iets? :p zelfs WoW heeft ze :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
LA2 op private server doen

stukken vetter dan rose en flyff bij elkaar xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Laatst online: 30-06-2024
wat een bout spel

toen ik leerde vliegen kreeg ik een extra quest van tina. ik ben er net achter gekomen dat je die quest 'breng de brief van tina naar haar moeder' oneindig kunt repeaten. dat is dus minder dan een minuut op en neer vliegen en je krijgt er iets van 7% exp voor (wordt minder per level).
ik ben dus intussen al 3 levels up en kap er nu mee.... dit heeft niks met gamen te maken.

dit schijn je dus met meer quests te kunnen doen, ligt niet aan deze specifieke quest, maar aan de game(makers) dus

[ Voor 16% gewijzigd door autodidact op 04-07-2005 06:27 ]

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

autodidact schreef op maandag 04 juli 2005 @ 06:26:
wat een bout spel

toen ik leerde vliegen kreeg ik een extra quest van tina. ik ben er net achter gekomen dat je die quest 'breng de brief van tina naar haar moeder' oneindig kunt repeaten. dat is dus minder dan een minuut op en neer vliegen en je krijgt er iets van 7% exp voor (wordt minder per level).
ik ben dus intussen al 3 levels up en kap er nu mee.... dit heeft niks met gamen te maken.

dit schijn je dus met meer quests te kunnen doen, ligt niet aan deze specifieke quest, maar aan de game(makers) dus
jeez zeik eventjes niet, het is een beta test.

en Tina questen is allang bekend, je kan vanaf lv 18 tina questen en rond vliegen. ik zou zeggen tegen iedereen suc6 maar je hebt er zoveel niet aan. met een goede party lv 18-25 gaat het net zo snel nml. die lvls kosten gewoon super weinig exp, en er zijn geen boeiende quests na tina die nog zo iets doen. verder is het dom om 12 lvl's te tina questen waar het nog nuttig is omdat je nog redelijke exp krijgt, want je krijgt maar 500 geld per keer, en met hunten ben je dus 2x of 3x rijker :P

en ja het spel heeft nodig nieuwe GM's nodig, want huidige stand van zaken is. "this is a beta and we dont care about bugs, cheats, hacks, or anything"
voor de echte tina questers onder ons, er is een bot te downloaden waarmee je elke keer naast tina telepoort en dan naast kira.

Edit: btw, niet voor niets dat je zoveel posts ziet dat mensen stoppen :p game is misschien lek te proberen na de beta, als alle koreanse patchen erbij zijn gedaan. + het afzeiken van de game hebben we al gedaan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door daves2hd op 04-07-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:10:
[...]

jeez zeik eventjes niet, het is een beta test.
Paar uur eerder op 't Rose Forum...
Daves2hd screef op maandag 04 juli 2005 @ 5:20
mjah ik moet maar eens ophouden met zeik posts
Beetje tegenstrijdig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ghehe lees nogmaar eens goed lieverd, niet zelfde zeik waar ik het over heb schat ;)

en als dat het enige is wat je te melden hebt ga dan lekker ergends anders iemand vervelen wat wel nuttig is. :O

weet iemand of het al bekend is hoe lang de beta gaat duren? gezien de game gratis blijft. en er na de beta hopenlijk wel GM's zijn die overal opletten, kan ik het dan weer eens proberen :p
heb iig het idee dat het niet zo lang zal duren omdat ze het maar over die whipe hebben na de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo klef he ;)

Het gaat er alleen om dat je zeikt over anderen terwijl jezelf ook zeikt dan maakt het niet uit wat voor een zeik 't is. Want een zeik is een zeik... LOL

Edit: laat maar zitten, hep geen zin in de zoveelste nutteloze discussie met jou

ok, een post dan nog... :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

wat zei ik nou over nutteloze posts? is je ookal 10tallen keer verteld in rose topic....
nee zeik is niet zeik. want je hebt zeik van afzeiken en zeik van ergends op doorgaan. dat kan zijn net als jij doet, over pogen mij af te zeiken. dus alle 2 de manieren. iig in mijn post gaat het over oude rose omdat rose niet meer is zoals het was. en ik heb zeiken daar niet als serieus woord neergepost maar als grapje meer. iig geen discussie waard nee :)

assists zijn trouwends best ziek. ik ben lv 27 en doe goede schade en kan redelijk snel killen. een lv 26 assist kan net zo veel en snel killen. en minder, heal hp en mp stuff ervoor nodig :| zal waarschijnlijk een goede str/sta build hebben gehad. ga misschien zelf ook maar eens een assist proberen te maken :p nadeel is dat je op het begin geen leuke buffs hebt :p

maar dit topic is kinda dood omdat bijna niemand meer speelt, gezien 90% is gehacked. DeeBee's hack steeds meer gebruikt word. en de GM's,.. ehm welke GM's ? :P maar ach beta is beta :p puur een test of eht spel werkt en er bugs uit te halen.
verder over wat autodidact zegt. dat het aan de GM's ligt en niet aan het spel of de spelers. maar juist wel, net als bij rose. iedereen zeuren over de hacks, scams, drops. maar als ze de kanskrijgen mee doen. op flyff site is te lezen dat ze niets doen tegen hacks en niet bannen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja het is maar hoe je het bekijkt...

Je vriendje clman denkt er toch iets anders over 8)
clmann schreef op woensdag 06 juli 2005:
lol worden jullie niet een keer zat van al dat gezeik topic over ROSE, word nu al meer dan 30 pagina geschreven over hacken, dupen en hoe ROSE slecht is, waarom ga je nog door spelen.
Het is nog maar een beta versie, als je het niet bevalt ga je toch een andere game spelen. Wordt nu meer dan 1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

je volgt het topic amper dus je weet nogsteeds niet waar je het over hebt :p dat ging over het gezeik van de hackerrs en dupers enz. mijn gejank ging over old school rose :o get the point? zo ja, mooi zo nee, lees rose deel8 en 9 maar eens helemaal door voor je weet ik het wat begint te posten. en hou flyff en rose uit elkaar. dit is flyff heb je iets over rose te melden doe dat dan daar. in jou geval post je elke keer iets wat niets met bijde games te maken heeft, maar wil je gewoon lastig zijn. kun je aub ophouden met quoten, en eerst eens doorlezen waar het over gaat voor je weet ik eht wat allemaal begint te zeggen, ok? mooi dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol... Hoe weet jij dat ik het topic niet volg? En dat ik het elke dag lees. Dat ik niet post wil niet zeggen dat ik het niet volg |:( .

Ik heb nog genoeg quotes (=gezeik) van jou over hackers en dupers maar die zal ik je maar besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

omdat je nooit post en dus niets te melden hebt en dus mij alleen probeerd af te zeiken. ik ging mee in de discussie en jah ik heb het toen ook over dupers en hackers gehad en erover gezeken. maar daat gaat,ging het hier helemaal niet over. nogmaals je wilt me alleen in de zeik nemen. dit heb je eerder ookal geprobeerd in rose topic toen werd je helemaal afgezeken. bllijkbaar heb je niets te doen dus vraag ik je normaals. ga iets anders doen. of installeer flyff en ga er aan mee doen, want dit gaat nergends heen, niet over flyff en is zeker nutteloos. ik reageer niet emer op jou heb het wel gehad met je, als je goed leest weet je dat je eerste quote ergends anders over ging dan waar het ondertussen dan over ging in rrose topic. goedendag nog en ik help je wel als je een vraag heb over flyff, niet over onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb flyff geinstalleerd maar ik vind het geen leuk spel. Ik wil je helemaal niet afzeiken, ik ben het gewoon niet eens met sommige dingen die je op dit forum schrijft.

P.s een cursus Nederlandse taal kan je wel gebruiken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nou dan post je het in de topics waar je het niet mee eens bent waar het dan over gaat. en hier gaat hte dus over flyff. tip, lees eventje mee op het rose forum. prose is nml erg leuk, misschien ben je geintereseerd, gezien je ook ene oud rose speler bent.
laten we zit gedoe maar laten voor wat het is ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgesproken ;)

Btw: Ik denk dat dit topic gesloten kan worden, aangezien er al lang niet meer gepost wordt!

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt echt con-ti-nue gedisconnect.
Heel irritant.

Ben je even aan het spelen, en weg valt de verbinding.
Ik was net level 18 geworden, ik dacht; mooi dat 2e deel doen.
..
Je raadt het al.
Weg verbinding.
Na een minuut of 20-30 is het wel weer terug, maar dit schiet niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja shit happens :D btw ik ga nu all mn skills omhoog halen en moet vandaag de lvl 30 wel halen :D

btw jstn wat is je naam in de game add ik je eve op friends :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:29:
tja shit happens :D btw ik ga nu all mn skills omhoog halen en moet vandaag de lvl 30 wel halen :D

btw jstn wat is je naam in de game add ik je eve op friends :D
'boef' is mn ingame nick.
Add me maar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 21:14

TaZz

Nostalgist

Ik wil FLYFF uitproberen, maar helaas werkt het niet :( Je kan geen nieuwe chars aanmaken, ik zag zoiets ook al op het forum van FLYFF.

Beetje jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TaZz schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:10:
Ik wil FLYFF uitproberen, maar helaas werkt het niet :( Je kan geen nieuwe chars aanmaken, ik zag zoiets ook al op het forum van FLYFF.

Beetje jammer....
idd die GMs moeten maar eens opschieten met die bug fixen ik heb ook veel vrienden die dit willen spelen maar het lukt niet omdat die chars niet aangemaakt kunnen worden :(

wow ik heb eve 3 cards gekregen een van de waarde per card ongeveer 100k :D:D ik blij

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb geloof ik ooknog een lv 28 mage staan, lange tijd bezig geweest alle skills naar lv 7 te krijgen ofzo. tijdje geleden nog lekker gedaan, game opgestart op m'n board gaan zitten en heerlijk fly muziekje als je in town opstapt O+

misschien maar weer eens nog een poging geven, maar vind het spel redelijk snel saai worden om door te hunten solo.
ik en velen anderen waren gestopt omdat we werden gehacked, ondertussen zijn de meeste hacks alwel beveiligd op de site en ingame. hoewel er helaas nogwel manieren zijn :(
maar toch emaal gehacked hadden velen geen zin meer te starten, helaas want we hadden 1/2 dagen zo een mooie party :p heerlijk die tijd :9
komende duren ben ik dus naar hte fly muziekje aan het luisteren, heerlijk die beat 8)

[ Voor 37% gewijzigd door daves2hd op 15-08-2005 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd dave er zijn hackers maar als ze zijn gepakt komen ze er nooit meer op en flyff heeft onderhands nog een server bij gekregen en ja da solo hunten is ook saai maar je exp komt er wel snel op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-07 21:59
Gister heb ik het bij een maat van me geinstalleerd, maar die virusscanner gaf een virus melding bij het installeren ?
Een of andere worm ?

Iemand ooit gezien ??

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 21:14

TaZz

Nostalgist

Vandaag voor het eerst flyff gespeeld, maar het lijkt allemaal erg buggy.... ik zwerf nog wat door die eerste stad heen, maar als ik bv iets buiten de stad kom, en daarna kom ik weer terug dan is iedereen pleitte??? Net alsof ik de enige ben die er nog rondloopt.

En de help en faq in het spel werken ook niet? Ik krijg totaal geen tekst te zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

1 heb je op een of andere manier ge-alt-tabbed? zo ja daar is je probleem
2 is wel vaker als je aan een stuk door loopt of vleigt dat alle NPC en mensen weg zijn zo snel je stil staat zijn alle dingen weer terug.

tot zover ik het gespeeld heb ben ik alleen deze 2 manieren van mensen en NPC die verdwijnen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:47
Ik speel het ook. Ben lvl 20 Assist. Het lukt me echter totaal niet om de skill Tamping Hole te gebruiken. Is dat een bug? Of doe ik iets fout?

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha die skill moet je lvlen door je knockle te gebruiken en dan heletijd c(bij mij tenminste) te drukken
dus je active nbutton shit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

kan inderdaad zo zijn dat het een combo skill is. die moet in in je combo balk slepen op volgoorde. en dan activeren. zo moet je ook je 2e vergant sill gebruiken ( je begon toch al vergant hier he ? :P) die skill heet geloof ik brandish (ofzoiets, lang gelee :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06:47
haha ik ben inderdaad vagrant geweest. Die 2de skill van vagrant wist zo te gebruiken, had namelijk de guide gelezen. Het probleem was inderdaad dat je bij tamping hole een knockle moest gebruiken EN op monster moest casten :)
thx

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga weer opnieuw spelen :)

ff kijken of me acc nog bestaat en anders een nieuwe aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ben er [as mee gestopt omdat er soort van reset was waardoor ik 10 lvls lager ging en
al mn goede items kwijt was :( klote spel klote carelesse GM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 18:03:
hehe ben er [as mee gestopt omdat er soort van reset was waardoor ik 10 lvls lager ging en
al mn goede items kwijt was :( klote spel klote carelesse GM's
reset is allang bekend gemaakt. hjad je kunnen weten ;) ik ga misschien nog eens een merc of assist proberen. kijken of vechten solo boeiender is dan casten.

net even op me account gekeken, niets mis mee. alles was zoals ik het gelaten had

[ Voor 10% gewijzigd door daves2hd op 24-08-2005 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
pfff ik heb het al een tijdje geinstalleerd op mun pc, maar ik kom er helemaal niet in het spel.

Ik start het spel op en krijg dan een witte scherm met een blok waarin staat nprotect gameguard en kan enkel op ok klikken waarna ik dan weer terug kom op mun bureaublad.

Op het forum van flyff zie ik dat er meer mensen last van hebben maar er is niemand die een oplossing er voor heeft. hebben jullie mss een idee waar aan het zou kunnen liggen?

heb het spel al een paar keer geherinstalleerd, heb geen firewall of virusscanner aan staan wat tegen zou kunnen werken en heb ook de pc geboot na dat ik het spel heb geinstalleerd (stond ergens op internet dat dat wel eens zou kunnen werken).

iig geval al vast bedankt voor de moeite.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

ik las dat de game vol met hackers zit kan iemand dit bevestigen?

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

muah, je merkt er weinig van. gezien er een anti KS systeem is en geen PvP mogenlijk buiten arena. verder misschien een beetje dat de economie minder loopt. maar niet nog niet zo scheef als irose.

maar sinds day 1 van dit topic hebben we het al over hackers en hack, bugs en andere mogenlijk heden dus :p u know the drill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:10

DropjesLover

Dit dus ->

k ben nu net n lvl 15 merc geworden...
en dr achter gekomen dat als je, wanneer je lvl 15 wordt, je voor elke skill die je gebruikt 10% pxp krijgt :( verder vind k wel balen dat je alleen je lvl omhoog krijgt door te vechten, na je 100e monstertje gaat t nogal vervelen (samen met het vecht-liedje)...

hoe kom je eigenlijk in een andere wereld? of moet je dan vliegen?
is er trouwens al iemand lvl50+? dan kan dr een guid gestart worden van tweakers.net ofzow, lijkt me wel wat, alle mensen van hier bij elkaar in n guild :*)

voeg me toe als vriend: anubis4nl!!!

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah ooit zou ik naar dat lvl rushen en guild starten. helaas kun je in je eentje geen guild starten je hebt friends nodig gellof 4 die misntends lv 30 zijn ofzoiets en zoveel mensen hadden we niet meer over.

muziek heeft idd te weinig afwisseling ken het. latere gebieden hebben nogwel verschillende battle muziekjes ed.

met een party van 4/5 mensen is de game wel leuk te doen, lvled lekker snel. als je veel speelt ben je binnen een week lv 20+ en 2 weken makkenlijk 35+. helaas is de game bijna niet vol te houden omdat eht erg eentonig word.

ik heb 1 muziekje nog staan vvan flyff en dat heet: "BgmTh6Flying"
dit is eht muziekje die je krijgt als je in town op een board stapt. ik vind het gewoon een super cool muziekje :p kan er heerlijk bij weg dromen van die 3 weken dat ik op m'n board door heel de wereld vloog 8) heerlijk muziekje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Laatst online: 30-06-2024
daves2hd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:00:
mjah ooit zou ik naar dat lvl rushen en guild starten. helaas kun je in je eentje geen guild starten je hebt friends nodig gellof 4 die misntends lv 30 zijn ofzoiets en zoveel mensen hadden we niet meer over.
zielig LOL
daves2hd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 21:00:
met een party van 4/5 mensen is de game wel leuk te doen, lvled lekker snel. als je veel speelt ben je binnen een week lv 20+ en 2 weken makkenlijk 35+. helaas is de game bijna niet vol te houden omdat eht erg eentonig word.
als je in een party zit gaat er een boel exp naar de party-level-exp die je verliest als je party disband. solo gaat dus sneller als je build goed is (is een feit) en ik was binnen (met nadruk op binnen) 2 dagen op level 20+ .... wat wel klopt is dat het zeer 1tonig is

ps ben weer terug naar rose online, is echt een stuk betere gameplay,.,, ja tis nog niks vergeleken met WoW maar tenminste gratizzz

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

autodidact schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 06:43:
[...]

zielig LOL

[...]
als je in een party zit gaat er een boel exp naar de party-level-exp die je verliest als je party disband. solo gaat dus sneller als je build goed is (is een feit) en ik was binnen (met nadruk op binnen) 2 dagen op level 20+ .... wat wel klopt is dat het zeer 1tonig is

ps ben weer terug naar rose online, is echt een stuk betere gameplay,.,, ja tis nog niks vergeleken met WoW maar tenminste gratizzz
ik was ook in 3 dagen lv 27. maart een goede part gaat wel degenlijk sneller vanal lv 20. assists krijgen steeds meer buffs en kunnen nog lekker mee vechten doopr lekker iederene te buffen en dan naar knucles te gaan.
bij rose gaat solo idd sneller dan. maar ik heb bijde 2x solo gedaan hier en 1x met party. party gaat sneller als je een goed vol actieve party hebt, ook zien dat je met z'n alle zelfde quests doet en er dus sneller laar mee bent en dus sneller de exp ophaalt van de quest ;)

de enige manier sneller solo is de Tina quest bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Preciezzz. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 17-07 18:17
heb talloze MMORPG games geprobeerd maar vond ze niks totdat ik flyff tegen kwam, mooi, simpel en werkt goed. Ik ben nieuw op het gebied van MMORPG, maar wat is het doel in flyff nou eigenlijk? Ik ben nu alleen maar beesten aan het killen. Zit op lvl 4. Heb alvast 1 skill (wat houd dat in? hoe gebruik je dat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow is toch echt wel het diepte punt van slechtheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Don3k schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 21:20:
heb talloze MMORPG games geprobeerd maar vond ze niks totdat ik flyff tegen kwam, mooi, simpel en werkt goed. Ik ben nieuw op het gebied van MMORPG, maar wat is het doel in flyff nou eigenlijk? Ik ben nu alleen maar beesten aan het killen. Zit op lvl 4. Heb alvast 1 skill (wat houd dat in? hoe gebruik je dat?)
mjah grotendeels questen en beetjes hakken. ondertussen kun je wat quests ed doen. je kan het topic eventjes snel door spitten en lezen en voor skills in de start topic kijken. als het goed is het is allemaal uitgelegd al een tijd terug, weet niet 100% precies meer hoe het werkt dus straks draai ik je het verkeerde pad op ;)

• Don3k
ik zit achter een proxy, en kan niet connecten. Iemand weet waar ik proxy settings kan invullen in flyff

Verwijderd

Nu Rose afgelopen is ga ik ook maar eens zoeken naar nieuwe mmorpgs.

Volgens mij heb ik het wel eens gespeeld, maar vondt ik er toen niet zoveel aan, waarom weet ik niet meer :?

Naja, dan nog maar een keer proberen, toch nog een weekje vakantie

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:10:
Nu Rose afgelopen is ga ik ook maar eens zoeken naar nieuwe mmorpgs.

Volgens mij heb ik het wel eens gespeeld, maar vondt ik er toen niet zoveel aan, waarom weet ik niet meer :?

Naja, dan nog maar een keer proberen, toch nog een weekje vakantie
kom je vanzelf weer achter waarom je het saai vond ;)

ik moet nogsteeds eens een assist maken en een merc :p maar ben bang dat ik het alweer saai vind tegen de tijd dat ik er ben :/

• DropjesLover
  • Laatst online: 12:10

DropjesLover

Dit dus ->

Don3k schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:40:
ik zit achter een proxy, en kan niet connecten. Iemand weet waar ik proxy settings kan invullen in flyff
ik zit ok achter een proxy, maar tot vandaag heb ik daar geen problemen mee gehad... k krijg nu de hele tijd een enorme lag -> simpelste monstertje killen luk nog niet eens :( weet iemand misschien de stettings daarvoor? ik heb internet via unimaas -> universiteit, dus in de proxy veranderen zit er niet in....

verder vind k t wel leuk, k ben nu lvl 20, vliegen maakt t spel echt veel leuker ;)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:30
dan maar ff zien wat dit voor spel is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:52:
[...]

kom je vanzelf weer achter waarom je het saai vond ;)
Ja, ik weet het alweer :)
Maar het dood de tijd, en ik wil ook vliegen, dus ik ga door :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
ik wil graag de Mercenary (warrior) job doen... heb level 15, ben al naar die vrouw en die man geweest.. maar die man zeg dat ik lunch box bij sha moet halen... waar is dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

FLYFF is verhuist. de oude servers zijn gesloten en ze beginnen opnieuw HIER

ik denk niet dat nog veel mensen het spelen hoor er iig niets meer van sinds 9 sempt als ik zo de post boven me bekijk :p

zelf toch een maandje of wat volle plezier mee gehad toen ben ik minder gaan spelen, maar ik denk ik ga get spel gewoon nog eens proberen :p gewoon eventjes voor fun.

de game is nogsteeds in een beta fase voor ons. en tot zover ik heb gezien word het na de beta nogsteeds item shop. dit houd in dat er geen maandelijkse kosten zijn maar dat je via de site later met geld speciale en stekrere/stoerdere items kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey dave ken je me nog? was de full support assist jij hielp me lvlen :p

ik speel dus ook weer he.. ben nu een lvl 15 mage :>

spel is lekker crowded en dupebug is gefixed dus geen hackers..

me nick is Tsubasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:57:
hey dave ken je me nog? was de full support assist jij hielp me lvlen :p

ik speel dus ook weer he.. ben nu een lvl 15 mage :>

spel is lekker crowded en dupebug is gefixed dus geen hackers..

me nick is Tsubasa
ik ken je nog ja ;) mmorpg party's vergeet ik niet snel :p ghehe

ik heb lv 7 nu. nog niet de kans gehad er eventjes flink nonstop oplos te rammen gezien er geen alt+tab mode is en ik in windows moet zijn was het constand afsluiten en opstarten ook niet mega handig.
ik zit weer in de kriebel tussen Mage->Elementalist of Merc-> Blade
weer een rede wrm ik nog niet zoveel speel :p net als vorige keer kon ik er ook niet uitkomen :p
mage speelde erg sterk en ik had een goede build. bijna perfect zelfs :p maar het nog combat en het puur herhalen van de C knop en de F* knoppen word ook aardig saai, naast het feit dat je zo'n 00 mana pots per uur slikt.

merc lijkt me wel lekker meppen en ik heb een sterke build ervoor. maar je leveld slomer en je hebt veel spul nodig om je wapens effectief te maken :p en dat kan nogal duur zijn om bij elkaar te sprokkelen.

ik kies denk ik mage, de lv 25/27 skills zijn erg leuk qua kracht dat ik me nog herrinder. en het uren en uren zwoegen in de cave voor een beetje die stomme skills te lvlen en pxp hoog te houden ;)

channel FLYFF is weer voor geopend :p

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 06-11-2005 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-06 12:41
ik heb gisteren de 11 pagina's van dit topic ff doorgeworsteld, en ben er meteen maar ff ingestapt :)

lvljte 7 nog maar, maar alles op z'n tijd. Tot nu toe lijkt het me idd erg grappig :)
vanavond nog maar ff een paar uurtjes gaan rond lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

lv 12, job keuzen denk mage. nog niet zeker. erg druk met een andere game afgelopen dagen over een weekje of wat zal ik wel als een speer gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
Gister begonnen met Flyff, had het al eerder gespeeld maar na 5 minuten had ik het al wel gezien. Nu ben ik bijna tegelijkertijd begonnen met een paar vrienden. Zodat ik over ventrilo keihard op hulp kan schreeuwen als ik iets niet weet snap of kan vinden. Ik ben nu level 7, en ik snap het al aardig. Het lijkt inderdaad wel erg veel op ROSE. Maar het is goed te spelen, wel eerst even doorbijten, om je door al die vage menutjes te worstelen. O+

PSN id angeleyesprox

Verwijderd

Hrm, kom er net perongeluk achter tijdens het registreren, dat als je iemands account ID weet, je die kunt hijacken. Niet echt tof. En het wachtwoord dat je krijgt als je het vergeten was is ook altijd hetzelfde...

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ben aan het worstelen met m'n mage build
int/sta 4:1
int/sta 3:1
je zou zeggen dat dit veel verschil zou uitmaken in aantallen. maar oplv 40 zit je maar 5 verschil. 5 meer int. vorige keer had ik een 3:1 build opzich werkte dit wel ok. maar tja 4:1 is dan net weer iets sterker door het beetje meer int :/
-.-;; als het geen job keuze problemen zijn is het wel weer een build xD
zo gemeen :'(

ik ga denk ik de 4:1 proberen. kan het altijd nog veranderen naar een 3:1 door ff meer sta te adden heb bijjde builds tot lv 40 uigeschreven dus kan ik het altijd op teurg vinden :p
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:28:
Hrm, kom er net perongeluk achter tijdens het registreren, dat als je iemands account ID weet, je die kunt hijacken. Niet echt tof. En het wachtwoord dat je krijgt als je het vergeten was is ook altijd hetzelfde...
lees startpost deze fout hebben ze eerder gemaakt. lees maar eens vluchtig alle pagina's door hier :p
zelf ben ik op deze manier toen 5 maanden geleden ook gehacked. daarna opnieuw begonnen. uit veiligheid heb ik deze keer ookgewoon maar andere gebruikersnaam en wachtwoord dan m'n account name.
stop waardevolle spullen dan ook altijd in je bank. deze heeft een eigen wachtwoord die niet makkenlijk te kraken is.

ik kan het niet laten, http://www.flyff.com.tw/flymovie/flymovie.asp <- filmpje is eerder gepost maar het muziekje en dat filmpje is nooit m'n hoofd uitgekomen na 5 maanden. heerlijk flyff gevoel geeft het, het filmpje kan haperen alle 6 de classes komen langs. som wilt hij halvewegen welleens ophouden maar hij is pas afgelopen asl hij weer opnieuw begint :p

dat muziekje krijg je btw ook ingame soms als je gaat vliegen. ik kan het niet laten m'n volume knop omhoog te draaien en te vliegen :'( heerlijk deuntje :p ghehe

[ Voor 62% gewijzigd door daves2hd op 10-11-2005 13:48 ]

• Wierdo_NL
Heeft iemand al een "mod" om deze versie ook windowed te spelen ???

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Wierdo_NL schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:01:
Heeft iemand al een "mod" om deze versie ook windowed te spelen ???
deze "mods" worden als hacks gezien. enige manier om windowed te spelen is nprotect omzeilen. wat niet zo moeilijk te doen. nadelen zijn dat als een gm iemand ingelogd zien die geen nprotect aan heeft word je gebanned.
tot zover ik weet is er geen manier om te alt tabben of windowd te spelen via legale dingen.

lv 20, eindelijk weer eens vliegen en eron/krasec hunten

[ Voor 9% gewijzigd door daves2hd op 12-11-2005 03:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet hoe het moet legaal

en je hoeft nprotect niet eens te omzeilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:12:

mjah maak je melding dan eens nuttiger :+ meld hoe ? ;)

okee dan een berg hackers hebben blokken penya gedumpt, zelf had ik nooit penya zakjes gezie ndus wist niet wat het waren. ik pak er een paar op bleken het dus penya te zijn, maar vlak voor ik joinde had een gm gezegt dat niemand het mocht oppakken -.-;;

servers zijn dus of nog down of ik ben gebanned :p ik schat op server down en als het online komt een nprotect update met een complete reset. veel high lvl's hebben het niet helemaal fair gedaan, en shopjes hadden de economie al aardig down gebracht qua catcher items (erons, krasec ed). door stapeltjes van 250 voor heel weinig neer te zetten. dat je een bepaald aantal ophaalt per dag en dat kan makkenlijk 600 zijn ja, heb het zelf op de oude server ookwelleens gedaan in een dag met een 200k stofzuiger. maar van alle upgrade dingen 5,6 stapels van allemaal 250 geloof ik niet voor zo een prijs. dan heb je er ook niet voorgeknokt ook :p

kom naar cannel flyff en kom vaker terug mensen :p al zijn we dan maar met 4 of 5 word he toch gezelliger dan af en toe iemand die een dagje komt :p
irc://irc.tweakers.net/flyff

[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 12-11-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wierdo_NL
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:12:

Dan zou ik het heel erg fijn vinden, en met mij meer mensen denk ik, als je dit zou delen met ons, hier in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mjah erg stil hier :+
ben lv 26 zit te twijfelen of ik opnieuw begin of niet
heb een 4 : 1 build als mage (int : sta)
en heb perongelijk 1 puntje in dex gedaan, wat betekend of wat dmg minder of wat def+hp minder :p
lastige keuze, als ik opnieuw begin zal het een heel karwei worden Valkryon in te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schopje*
ik speel het dus ook .. (je kan idd makelijk in iets meer dan 24 uur hoger dan lvl 15 komen)
mjah.. op het forum van hun stond dus de truc om het windowed te spelen.
open in de folder van Flyff het bestand Neuz.ini
plaats ergens de de tekst: 'sunkist 1' (zonder ' ..)
Save en start het spel op je kan nu doormiddel van ALT + Enter windowed spelen :)
(niks Nprotect omzeilen dus geen hack)
Ingame nick is: Nozace Lvl 20 Assist

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

kom vaker langs @ mIRC het is er niet druk maar toch gezllig :p hoe meer hoe beter.

zelf een lv 27 merc en mage. ben weer vanplan te gaan spelen, atm redelijk druk met travian. en wat andere games weer eens aan het opkloppen geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Ik ben het sinds vandaag met een vriend gaan spelen.

Alleen hij kan inloggen en ik niet? Krijg telkens een error dat hij niet kan connecten.

Kan wel een char aan maken <ign:Deception> maar als ik dan daar op wil inloggen krijg ik deze error: Cannot connect to game please check the network.

Heb het al ff op IRC gevraagd maar niemand reageerde:P..

Oja wat is er zo v erneukt door de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

de patch heeft heel veel verpest. onderandere is er nu een bug dat het hoe dan ook standaard lagged :p. eerst kon je met 3 characters op alle 3 hun storage komen dus gedeelde storage is nu ook weg inneens. je kan niet meer snel op je board stappen maar moet stilstaan en laden. food moet nu opladen voor je eindelijk weer wat kan eten, ga maar door :p

over inlog problemen ed moet je even op het officiele forum kijken heb er zelf niet echt na gekeken omdat ik niet echt meer speel en ik het niet had :p geloof dat reinstall soms kan werken. iniedergeval:
link van het oficiele forum: http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewforum.php?f=12
hier een topic erover op het officiele forum: http://flyff.gpotato.com/phpbb/viewtopic.php?t=13995

p.s. kijk maar eens hoeveel er geklaagd word over de nieuwe patch ;)

en kom vaker @ irc het is er idd een stille boel maar meer mensen maakt het misschien wat wakkerder :p

[ Voor 7% gewijzigd door daves2hd op 28-12-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe..
ik heb laatst ook weer ff willen inloggen ..
Maar daarvoor ff dat password reminder ding op hun site geprobeerd
Komt er een Mysql/PHP fout..
ik krijg een mailtje en klik op ja wijzig maar enzo :)
en dan kan ik opeens niet meer inloggen ..
ik heb dus geen nieuwe pass..
ik kan wel inloggen op het forum met die gegevens..
Maar niet in het spel dan zegt hij Wrong Pass (wtf.. forum ^^?)
Maar ik kan wel met de account van me broertje inloggen ..
ligt dus niet aan connectie problemen
ik heb al helemaal alles er af gehaalt en opnieuw enzo..
na de patch..
hehe.. ik kom wel ff op IRC..
ff channel zoeken dan .. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Nog mensen die dit spel spelen? lijkt erg op rose maar dan gratis?

Edit: iemand die weet hoe je dit spel op widescreen(1440x900) kan spelen?

[ Voor 37% gewijzigd door Jazzle op 20-01-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

@Sebasser,
ik ben gestopt met channel flyff joinen omdat ik het niet echt meer speel en 2 mensen ik het niet echt waard vind een channel open te houden als je toch allebij niet actief meer speelt :p

je kan proberen een GM te mailen, je account te verwijderen en opnieuw aan te maken (als je geen boeiende chars hebt staan anders niet natuurlijk, je wachtwoord opnieuw te wijzigen, topic maken in de jusite sub forum daar gezien je wel kan inloggen op het forum :p

@blackjack,
weinig GoTers zul je nog ingame vinden denk ik :9
de game is "gratis" het werkt met item shop dus als je de echte stoere items wilt moet je betalen :p
verder lijkt het niet echt op rose, gewoon het cartoon stijltje maar veel meer niet echt. ik zou zeggen download het gewoon maak een account het probeer het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die dit spel spelen of wat ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Nieuwkomer hier ben nu aant updaten kan bijna spelen :*)

Edit: LOL niet normaal ik probeer nu al een half uur in de server te komen maar ze zijn de heletijd full wat kan ik doen :?

[ Voor 88% gewijzigd door Kaytjuh op 02-02-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

deleted...

[ Voor 139% gewijzigd door Kaytjuh op 02-02-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 22-07 20:08
wachten tot er plek is of een andere server joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik merkte ook dat in de middag en 's avonds de servers overvol zitten en je er met geen mogelijkheid tussen komt. Nu net voor het eerst gespeeld, en het is best wel grappig eigenlijk. Ga dit wel ff doorspelen.
Ik heb echter geen vergelijkingsmateriaal, ROSE ed heb ik nooit gespeeld en hou (hield :p) liever van FPS. Denk dat dit ook wel een verslaving kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rswar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-07 04:09
als de servers Full zijn gewoon eeen paar keer back en weer inlogen. kom er altijd in met minder dan 10 pogingen.

er komt bovendien een nieuwe server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rswar schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:04:
als de servers Full zijn gewoon eeen paar keer back en weer inlogen. kom er altijd in met minder dan 10 pogingen.

er komt bovendien een nieuwe server :)
alweer?
het is wel stom dat mijn inlog zooi het niet meer doet anders kon ik nu lekker spelen,..

Toch maar weer eens proberen .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

heh ook proberen. Het ziet er hip uit op mijn huisgenoetn scherm :D

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-07 12:21
Leuk spel =)

is er ook een tweakers guild??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

die nieuwe server is aardig ok d:)b.

Ik vermaak me wel. Heb een assist :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
ik ben hem nu aan het downloaden kan hem alleen niet vandaag meer spelen :( moet er morgen om 6 uur uit ;( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:54:
ik ben hem nu aan het downloaden kan hem alleen niet vandaag meer spelen :( moet er morgen om 6 uur uit ;( :'(
dan doe je het toch snachts ?
toen ik geen school/werk meer had tijdelijk zat ik vaak 20 tot 25 uur achtermekaar te spelen 8)7 ..
en ik kan weer inloggen 8)
Bleek dat er een fout in hun systeem zat met het forum en zo,
waardoor me pass anders was en niet meer terug kon veranderen.
Maar ik vind het veel stommer geworden eigelijk,
als je nu wil vliegen moet je eerst paar sec wachten,
als je wil uitloggen weer 10 sec,
je kan niet lopen als je wordt aangevallen :(
nu kan ik niet eens meer veilig in die grot rondlopen met LVL 20 assist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Laatst online: 18-06 19:44
als iemand nog iets segt hier heb ik een vraag:
wat is de beste job om mee te beginnen in flyff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

alle jobs hebben zo hun kanten. niet echt een "beste" job om mee te beginnen. je kunt beter een personlijke voorkeur pakken en daarmee een goede build uitwerken. is belangrijkste van een job, bijvoorbeeld een mercencary die later nar blade gaat te veel strength geven is nutteloos. mept veelste sloom met te weinig damage. zou super snel moeten meppen met bijna alleen maar critical hits.

ik heb de nieuwe job die erin zit gepatched nog niet getest omdat ik alweer een tijd gestopt ben. maar een assist is op zich een goede keuze gezien je met knuckles goed kan slaan en met een stafje lekker kunt buffen, eigenlijk de sterkste class van het spel zo een beetje (mits je de skills goed hebt geleveld)

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste