wat zei ik nou over nutteloze posts? is je ookal 10tallen keer verteld in rose topic....
nee zeik is niet zeik. want je hebt zeik van afzeiken en zeik van ergends op doorgaan. dat kan zijn net als jij doet, over pogen mij af te zeiken. dus alle 2 de manieren. iig in mijn post gaat het over oude rose omdat rose niet meer is zoals het was. en ik heb zeiken daar niet als serieus woord neergepost maar als grapje meer. iig geen discussie waard nee
assists zijn trouwends best ziek. ik ben lv 27 en doe goede schade en kan redelijk snel killen. een lv 26 assist kan net zo veel en snel killen. en minder, heal hp en mp stuff ervoor nodig

zal waarschijnlijk een goede str/sta build hebben gehad. ga misschien zelf ook maar eens een assist proberen te maken

nadeel is dat je op het begin geen leuke buffs hebt
maar dit topic is kinda dood omdat bijna niemand meer speelt, gezien 90% is gehacked. DeeBee's hack steeds meer gebruikt word. en de GM's,.. ehm welke GM's ?

maar ach beta is beta

puur een test of eht spel werkt en er bugs uit te halen.
verder over wat autodidact zegt. dat het aan de GM's ligt en niet aan het spel of de spelers. maar juist wel, net als bij rose. iedereen zeuren over de hacks, scams, drops. maar als ze de kanskrijgen mee doen. op flyff site is te lezen dat ze niets doen tegen hacks en niet bannen