[MMORPG] Flyff

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 26.168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daves2hd schreef op maandag 03 april 2006 @ 03:51:
alle jobs hebben zo hun kanten. niet echt een "beste" job om mee te beginnen. je kunt beter een personlijke voorkeur pakken en daarmee een goede build uitwerken. is belangrijkste van een job, bijvoorbeeld een mercencary die later nar blade gaat te veel strength geven is nutteloos. mept veelste sloom met te weinig damage. zou super snel moeten meppen met bijna alleen maar critical hits.

ik heb de nieuwe job die erin zit gepatched nog niet getest omdat ik alweer een tijd gestopt ben. maar een assist is op zich een goede keuze gezien je met knuckles goed kan slaan en met een stafje lekker kunt buffen, eigenlijk de sterkste class van het spel zo een beetje (mits je de skills goed hebt geleveld)
Bwa, van wat ik heb gezien is de Magician toch op latere levels (second jobs) wel sterker in de meeste gevallen dan een Billposter. Maar een assist (Ringmaster) heeft wel het voordeel dat hij in veel parties een grote rol speelt (resurrecten, buffen en healen) en dus erg gewild is. Maar hangt allemaalf af hoe goed je je punten verspreidt etc.

Anyway, heeft dit topic misschien een startpost nodig ? :Y) Want ik wel er wel eens eentje maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

elementalist kan alter inderdaad mass aoe damage doen op beesten. maar nadeel is dat ze solo redelijk snel dood gaan als je even niet op let vooral nu er geen food spam meer kan (ben gestopt toen met die patch die alles *****. niet mee rsnel op je board, snel food of mana spammen, bank gedeeld voor alle 3 je accounts ed :( )

gistere gedownload vandaag ff opgestart mis het toch wel. had gelijk 2 krasec's te pakken weer 200 krasecs rijker ^^
maar het leek er erg rustig geworden, op de nieuwe server aibatt zal wel meer worden gespeeld, misschien begin ik wel opnieuw daar alleen beetje zonde van m'n huidige chars he :p

weet niet of er een nieuwe startpost nodig is, spelen er dan nog mensen? naast slayeer nu? :p
iig deze startpost is zeker outdated, zelfs een aanval van m'n tips erin denk ik :p als je er een maakt misschien leuk een server erin te zetten dat de weinig GoTers ingame niet nog eens verspried van elkaar gaan zitten. misschien brengt een nieuwe startpost meer GoTers hiernaartoe :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Helaas. WoW trekt me atm toch net iets meer. Misschien dat het oude Flyff gevoel wel weer terugkomt, maar voor nu laat ik het nog even rusten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bleet op 05-04-2006 20:12 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Bleet schreef op woensdag 05 april 2006 @ 20:12:
Helaas. WoW trekt me atm toch net iets meer. Misschien dat het oude Flyff gevoel wel weer terugkomt, maar voor nu laat ik het nog even rusten. :)
BLEET! kom naar irc kerel ^^
btw ik heb een filmpje gezien van aibatt contest. wel mega humor, veel verbeterd wat het toch wel een beetje goedmaakt wat ze met de patch ver***** hebben. en clockworks is ook stoer, in het filmpje een mega uber groot beest wat iedereen kapot ramt :P heeft pound, laser, zwaard, engheid.
gewoon super! http://www.youtube.com/watch?v=4F1_tja_XoA&search=flyff
ik heb nog 2 characters op de ouyde server (lawolf) staan. alleen wil ik op de nieuwe server helaas kan ik characters niet overplaatsen denk ik. maar om te delleten kost het me anders nog een week ofzo voor ik m'n nickname kan claimen en ben ik ze nog kwijt ook :(
aan de andere kant is het een verse start, maar dan kom ik weer uit op de keuze voor een job :D
elementalist, blade of archer. heb nu nog ene merc en een mage liggen :D maar er is nu een 4e job bij gekomen >_<
eerst kijken of m'n characters overgeplaatst kunnen worden, daarna of ik dellete of niet (en die dagen w8 tot ik weer kan aanmaken) en dan welke job ik neem :p

flyff hij leeft weer :)
(mIRC is nogsteeds te downloaden hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik speel ook en ben lvl 4 en op weg naar 5 en iedereen die het wil vergelijken met Rose: Niet doen je ziet mischien wat overeenkomsten maar verder ook niet Flyff vind ik wel leuker dan Rose

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mja ik kan het makkelijker zeggen. bijna alle koraanse mmorpg lijken op het eerste gezicht veel op elkaar. qua classes, skills, etc. maar het zijn nog altijd verschillende games.

ik ben nu lv 15 op Aibatt server, en lv 13 ook op aibatt. zit nml weer in het dillema over class. mage en merc ken ik acrobat met bow nog niet (na dat ik gestopt gekomen). dus is die lv 11 een test char die ik eventjes tot lv 20 ga pompen ofzo :p dan weer verder met m'n lv 5 char voor het echie.

lijkt me handig als we echt allemaal eens een server afspreken vooral voor beginnende mensen. nu is er nog weinig verlies in tijd en levels. straks zitten we met de al weinig spelers nog eens verspreid over de 2 servers (want een chatacter die je op de ene server maakt kan niet naar de andere).

ik stel voor aibatt: is de nieuwe server, meer mensen dan op lawolf, pk server, grotere economie door meer mensen, events zoals een tournement meer uitdagend, meer events.

veel veranderd, maar went wel redelijk snel. ook eindelijk eens een hoop bugs en taalfouten eruit gehaald! werd tijd ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey allemaal, mun eerste post in dit topic...kreeg zomaar een link van een frend..en ik zag fly for fun...en ik dacht vliegen in mmorpg..eerder gezien ergens :P en toen later drong het pas tot me door..flyff een spel waar ik ooit van hoorde (maar toen addict aan rose was :D)..

toch even een poging gewaagd en ben welgeteld lvl4 (hoorray :)). Nu loop ik een beetje rond in de stad (weet de naam geen eens ervan maar het is retedruk daar) en mensen zitten vrolijk hun spulletjes te verkopen enzo, wat ik eigenlijk wilde vragen was wat ongeveer de prijzen zijn van dingen (welke bvb veel waard zijn). Of waar ik op moet letten bij kopen enzo. Want ik zie prijzen varieren tussen de 10 en 1 miljoen o_O. En ik heb zo'n powerdice 4 ding gekregen, wat doet het :D want ik zie mensen het verkopen voor prijzen van 100k ofzo? Ik zit in de aibatt server.

Waarschijnlijk ga ik voor de supportive side richting ringmaster i think. Mijn gf zal denk ik een mage worden, nog tips?

alvast bedankt voor the info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

powerdice 4 snel kwijt raken is de prijs 65k ervoor. powedice 4 wilt soms ook voor iets hoger verkopen.

ik was ingame eerst met een acro (bow) bezig. ging lekker in 3 dagen lv 24 maar helaas verdedigde ik me op pk server en door iemand te killen die mij 2x aanviel heb ik "criminal" geworden. op prison island is zoals de guides het zeggen op forums, kansloos voor lagere levels :)
hoge levels killen je om de haverklap van elke stap je uit uit town neemt. ben al m'n geld en ruim 3 kwart van m'n items verloren.
dus ik begin opnieuw, lv 14 nu. weer de grootste moeite met class kiezen tussen ranger of blade. bijde bevielen uitstekend eigenlijk :p
bijde zijn snel, gericht op snelle aanvallen en ontwijken.
verschillen,
Blade:
melee
meer 1 on 1 skills en 1 sterke AoE skill
build met wat str, wat sta en veel dex
minder skillspam
snellere attack speed (very fast met zwaarden) met minder dmg

Ranger:
meer AoE skills
ranged
build met wat sta en rest dex
bijna puur skill spam
meer dmg met snelle attack (bow fast attack speed)

bijde gaan ongeveer gelijk op in het PvE gebeuren :p ik hang nogwel een dagje op lv 15 rond denk ik :( voor ik eruit kom -.-;;

voor andere zaken:
Waarschijnlijk ga ik voor de supportive side richting ringmaster i think. Mijn gf zal denk ik een mage worden, nog tips?
mage heb ik zelf ook gehad. ondertussen zijn er toch veel andere build gekomen met veel sta toevoeging. zelf had ik een 4int:1sta build wat goed voor PvE werkte, hoewel dit later op PvP problemen kan geven denk ik. maar sta kun je later nog altijd toevoegen denk ik.
voor een assist, tja buffs worden geloof ik ook door int beinvloed. later kun je altijd een party vinden want buffs zijn altijd welkom :) (zie top 100 met veel RM (ringmasters), je komt er zat tegen om vragen aan te stellen :p

voor de mensen die mij ingame zoeken: daves is m'n nieuwe char nog geen class en lv 14 dus. we lzonde van m'n lv 24 maar gewoon te kaal geplukt en nogsteeds bad karma dus opnieuw beginnen een van de weinige opties.
(de search is hoofdletter gevoelig voor zowel shisper als friendslist. ik ben meestal online tussen half 1 's middags tot ongeveer 3u 's avonds soms langer, soms korter soms tussendoor eruit :P.)

voor mensen die willen alt tabben, da kan niet. maar alt enter kan wel als je iets toevoegd.
het is officieel en het staat ook ergends als stickey op het flyff forum.
stap1: open de map waar je flyff geinstallerd hebt (bv c:\spelletjes\flyff)
stap2: open de file "neuz.ini"
stap3: voeg onderaana toe "sunkist 1" (zonder de " natuurlijk)
stap4: opslaan en het werkt.

alt tab werkt meestal goed en je kan temisnte iets anders doen terwijl je een shopje draait ed. maar eht heeft ook z'n momenten van crashen (ctrl alt del en dan geewoon afsluiten zefl sluit hij meestal niet af, blijft "hangen" na de error).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thx for the info,

Ik zat me net beetje te bedenken wat beste party is voor 2..nu ik weet dat me gf een mage gaat worden (hoogstwaarschijnlijk richting elementer van wat ik er gelezen heb) zat ik me af te vragen of supportive hierin het beste is of dat ik beter als tank kan gaan spelen...a bit doubting there :).

trouwens wat doet powerdice eigenlijk? en ik heb zo nog wat spulletjes wil niet alles vragen over elk item maar voor ik ze de deur uit doe ist misschien wel handig :P. heb volgens mij twinkstones, een powerdice (ik zag dat 4/6/8 bestond any differences?) en forformer i think. Nu zag ik ook dat sommige items een andere kleur hebben (normal is blue en een andere is green, green zeldzamer? want aan de stats te zien was er weinig verschil. enige wat ik zag was dat mijn helmet extra goggles erop had )

btw mijn ingame nick is: MannyMo. kzal je proberen te adden daves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

vragen mag altijd ;) word zeer lang antwoord, je kan beter ff snel lezen xD

ja groene items zijn set items, deze kunnen exreem waarevol zijn. level 15 setes zijn onderdelen vaak meer dan 30k tot 50k waard per onderdeel (afhankelijk van de stats). die prijs is altijd wat gokken voor sets.

je hebt powerdices en cards.
powerdices kun je gebruiken om + op kleding of wapens te zetten. waarmee de defence dus hoger word. er zijn power dices 4,6,8 en 10. powerdice 4 is gebruikt om items van normaal naar +4 te krijgen, powerdice 6 voor +5 en +6, etc.
een powerdice kun je 2x op klikken en dan op het gewenste item om te upgraden. maar er is een kans op faliure. van de levels 1 tot en met 3 is er kans dat je je dice kwijt raakt als het mis gaat. voo upgrade +4 en hoger een kans dat je je wapen,armour deel ook kwijt raakt!!! hoe hoger de + hoe groter de kans op failure. ik raad ook aan niet boven lv 27 echt ermee te beginnen gezien je je wapens dan toch nog snel veel wisseld meestal.
en dan nu cards. card kun je gebruiken om 2 dingen.\
1: wapen, hiermee kun je elemental damage toevoegen in je wapen (wat voraal voor schieten ofslaan is niet echt nuttig voor iets als mage dus). dit kan je doen met de 2e kaart van iedere element.
2: je kan een piering upgrade doen, dit kan alleen maar in je [/harnas (lichaam armor deel dus 8)7 )
ook hier is een powerdice bij benodigd, bij piercen krijg je %en in je armour deel. dit ka nzijn +hp, +mp,+sta, etc.

om het makkelijker te maken en duidelijker even een guide opgezocht voor je klik

over twinkle stones. dit is een monster drop, elk monster kan een kistje dumpen. per monster zit daar een versillend item in. aibatt's twinkle stones (Wat hun ogen zijn, de arme beestjes :P)
maar je hebt nog slain, fefern legs, maches en vele vele meer. vaak kun je deze gebruiken voor office quests of andere quests (meeste office).

over beste party, mja uiteindelijk word alles sterk. bedoel heb een full sta psykeeper gezien, die ownde de boel alsnog. je moet spelen wat jezelf leuk lijkt ;)
zelf ook mage gehad je skills goed tegen de juiste elementen tegenover die van de monster gebruiken en je doet echt lekkere schade. elementor is ook zo een beetje de beste damage dealer in een party meestal. + veel AoE.
knight is bedoeld als tank, veel armour, veel geraakt worden, redelijke klappen zelf uitdelen.
mja ringmaster, gewoon TE :P de buffs kan iedereen mee los gaan solo als ze een beetje getrained zijn.

maar vergeet niet als je met z'n 3e bent maakt het al snel verschil in damage he is alles ook sneller dood.
voor level 1 tot 15 vagrant gaat ik aan dat je op de pk server trained. nml zo dat je toch niet gekilled kan worden voor je een class gekozen hebt :p het is er meestal rustiger en dus heb je meer om te killen. als je met party zit word je vaak ook niet zomaar geklilled. solo, tja ligt eraan eigenlijk niet echt op lagere levels wegens criminal island. geloof me je wilt er echt niet heen :D
pas altijd op voor het klikken op iemand als aanval op de pk server iig, een aanval ben je al criminla (niet erg en gaat weg na een tijdje maar mensen kunnen je ongestraft killen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
hey flyff jongens(en meisjes ;) )

ik heb een beetje zitten lezen in got forumpje hier, en jullie leveren goede info af voor newbies enzo. ik speel flyff nu ook al een paar weekjes, en ben bevriend met daves2hd.

nu mijn verhaal is dus: ik was vanmorgen vrij en was mijn nieuwe merc aan het trainen, en ging naar flaris. toen ik daar kwam zag ik het beeld steeds trillen. ik keek rond, en zag tot mijn grote schrik dat clock works op mijn af kwam. ik rennen voor mijn leven. en op een lvl 21 ventje gegaan om rond hem te gaan kijken. ik (d8) wat foto's te hebben gemaakt. maar telkens heb ik op het verkeerde knopje gedrukt. dus ik heb geen bewijs. maar het was wel echt vet cool!!! :+

maar een vraagje is: hoe komt CW in flaris? spawmd een GM die ofso?

groetjes: ShadowLoad, op Aibatt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

met veel pijn en moeite merc gewroden nu, gaat naar blade. ranger is zeker ook niet slecht, maar moest toch iets kiezen :/

veel mensen zullen wel benieuwd zijn naar criminal island. ik ben er geweest (meedere malen) mmet m'n lv 24 acro die criminal is. na perongelijk een pijl te schieten op iemand had ik sorry gezegd vond die persoon niet erg maar begon me wel te killen. daarna ressurect gebruiken en nog eens aan te vallen. in het begin niet doorwaarom, maar gezien ik 1 pijl geschoten had kon hij mij ongestreft killen omdat ik een crimineel was en pk verlies je ook items (aanvallen krijg je -50 karma voor :P killen -2000. als 2000 of meer karma in de - hebt teld het niet meer af en moet je scroll van item shop gebruiken of questen criminal island waar je geen kans voor krijgt). op criminal island is het nog veel erger met overal high levels die iedereen killen tot ze kaalgeplukt zijn je krijgt zelden zomaar de kans uit de town te stappen en je veilig bent en anders kom je wel iemand tegen die je molt -.-;;

zolang je in town bent ben je veilig, er zijn wel shopjes maar geen deposit.
screenies:

omdat ik natuurlijk niets kon in m'n onderbroek ging ik maar naar town waar de guards niet blij mee waren.
Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/1428/flyff000114ux.th.jpg

natuurlijk werd ik gevangen genomen en kwam ik op criminal island. een klein towntje het het enige wat er is maar zolang je daarin blijft moet je het kunnen redden.
Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/799/flyff000128mg.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/3266/flyff000135gk.th.jpg

het veld is er voor een quest. om de zoveel tijd spawnend er kistjes... die heb je nodig voor een quest waardoor je kan "ontsnappen", je krijgt de sleutel om van het eiland weg te komen (kom ik zo nog mee)
Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/7128/flyff000143jb.th.jpg

en dan als je eindelijk die sleutel hebt, ben je er nog niet vanaf! je sprint naar het eind is niet altijd even rustig. hoewel ik al wel altanatieve routes gevonden hebt, mocht je ingame later ooit problem hebben kan ik altijd proberen te helpen met uitleg erover. en m'n criminal character blijft staan m'n merc komt er voorlopig niet alleen een knight heeft er kans.
hier ren ik weg terwijl er mensen achter me aanzitten! gezellig altijd ^^
Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/6113/flyff000192hp.th.jpg

en dan de grote deur, lastig er te komen en in de echte wereld heb je als criminal ook niet altijd veel kans :p maar je moet soms echt even weg daar :D je hebt wel key nodig anders kun je er niets.
Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/1156/flyff000218kg.th.jpg
(grappig die man, ik vertelde aan town rand dat ik bezig was met een soort guide te maken en screenies nodig had. dus of ik vrij mocht lopen. gewoon doorgelopen toen. kwam 1 mage achter me aan maar die werd tegen gehouden door een psykeeper :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang heb je er niet over gedaan om 30 van die beads te verzamelen (zoveel zijn het er toch?) .
Ik was er een keertje, om een vriend te helpen, en die beads spawnen langzaam, en als ze eenmaal spawnen, komen er een miljoen mensen op ze af. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:47:
Hoelang heb je er niet over gedaan om 30 van die beads te verzamelen (zoveel zijn het er toch?) .
Ik was er een keertje, om een vriend te helpen, en die beads spawnen langzaam, en als ze eenmaal spawnen, komen er een miljoen mensen op ze af. 8)7
1e keer de hele dag.
2e keer 3u
3e keer half uurtje

uitleg:
1e keer was overdag en ik probeerde 200 wagsaac te mollen keer op kee (kansloos met pkers)
2e keer was na etenstijd en dus net as de 1e keer druk
3e keer was om half 5 's avonds ('s ochtends wat je wilt) en meestal zijn er rond die tijden heel heel weinig mensen :p.

even over nieuwe startpost die je aanbood :Y) lijkt erop dat we wat meer spelers hebben, en de startpost is zwaar outdated :p dus voor mensen die beginnen willen vaak lastig te info te vinden ed. hoeft niet, alleen als je zin hebt als je geen zin hebt laat het ook maar weten, misschien kijk ik dan zelf wel even ervoor :p

edit: lv 17 merc. nick: daves
planning. lv 19 halen vandaag
planning. morgen 22
planning. overmorgen 25
:p locked and loaded, ik ga deze keer niet net als m'n vodige merc uren skill trainen, gezien ik ze toch weinig gebruik
ik ga alleen de nodige trainenen een extra.
1 de reeks tot de merc's enige ranged attack, wat soms wel van pas komt op een boss of spelers die weg rent. puur tot het benodigde level :p
2 de reeks met buffs :p

maar ik moet nogsteeds een blade build uitwerken ik heb nu
16 str
16 sta
45 dex
ik ga voor
20
20
rest
dan zie ik wel weer. 30 voor str en sta lijkt toch echt het minimun te zijn in elke build. hoe ik dan verder ga moet ik nog zien. of iets meer str of iets meer sta denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door daves2hd op 14-04-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb me vandaag ook maar geregistreerd (download loopt nog). Lijkt me best wel grappig spelletje in a way... En zo niet... De delete knop is nog altijd erg dichtbij ;)

Kom zelf ook van ROSE Online af... Ben gestopt toen ROSE betaaald werd (geen centjes :9)
Heet op het forum van FlyFF gjtje, neem aan dat je daarmee ook moet inloggen op de servers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ja je account inlog = ook game inlog
ingame nick raad ik aan niet het zelfde als je account naam te pakken wegens hacks. het is nu alwel veel beter bedeiligd dan eerst maar toch. :p

vergeet niet dat je op aibatt server moet. want lawolf is leeg en lagged mega erg :( (soms wel 10 sec vertraging, probeer dan maar eens een boss te pakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even over nieuwe startpost die je aanbood lijkt erop dat we wat meer spelers hebben, en de startpost is zwaar outdated dus voor mensen die beginnen willen vaak lastig te info te vinden ed. hoeft niet, alleen als je zin hebt als je geen zin hebt laat het ook maar weten, misschien kijk ik dan zelf wel even ervoor
Ik heb zeker wel zin :>
Dan maak ik een keer een "prototype", en daarna post ik hem hier, waarna mensen hem kunnen verbeteren, en er meer info aan toevoegen etc.
Helaas kan ik vandaag niet zoveel doen omdat ik de hele dag bij familie zit (Pasen vieren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

dat kan niemand je kwalijk nemen ;) als je info nodig hebt of hulp kan ik misschien helpen.
verder kun je gewoon posten en dan updaten we de fouten en tekorten gaande weg wel. was met deze startpost ook.

* daves2hd is nogsteeds trots op z'n tips in de startpost :p 95% van hem :9
helaas allemaal outdated erons,krasec,etc zijn bv geen reet meer waard.

edit: ik was even in de startpost aan het kijken en herrinderde me ineens iets. neem geen wachtwoord met alleen cijfers (bv 45352). er is een hack tooltje die ze gebruiken en die cijfer wachtwoorden kan kraken. 1 letter erin is genoeg om het tevoorkomen!

[ Voor 28% gewijzigd door daves2hd op 16-04-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Laatst online: 08-08 17:58
ik ga flyff ook maar eens spelen.
zouden we meschien een lijstje kunnen maken van wie er op welke server speeld ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

laten we beginnen :P

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyM (MannyMO)

Lawolf:
Daves2hd (daves2hd,daaf {bijde gestopt})

ik speel nu redelijk veel overdag met ShadowLoad. hij is assist ik merc. ik hou van buffs :p met aprty lv 10 trained het lekker snel. we zijn bijde nu lv 27. ik heb nog 3 andere GoTers ingame maar MannyMo is nooit meer online ofzo ? :P
btw mijn ingame nick is: MannyMo. kzal je proberen te adden daves.
<-= had jou al geadd :p maar je bent er dus nooit ? :'(

btw #flyff op IRC leeft nogsteeds, ik weet dat ik er als enige ben zo een beetje en de meeste als ze komen toch ingame zullen zijn. maar als je vragen hebt en ik ben niet ingame en wel op IRC stel ze gewoon. kan zijn dat ik niet gelijk antwoord maar als je even blijft hangen antwoord ik vast wel :)

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 17-04-2006 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

my bad my bad...not online lately door andere dingen...kheb je nog wel geadd daves ;). Ik zal wel online zijn ergens van de week ff me char lvlen naar een first job :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
kopieer dit stuk en zet je nick naam bij de goede server er bij
NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyM (MannyMO)
dragon9114(dragon9112)

Lawolf:
Daves2hd (daves2hd,daaf {bijde gestopt

[ Voor 75% gewijzigd door dragon9114 op 17-04-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Er zullen vast nog wel mensen mij herkennen van ROSE, en ik ben van plan om hier ook eens mee te beginnen :) En aangezien ik het leuk vind om wat GoTers tegen te komen, op welke server speelt iedereen? Aibatt heeft in ieder geval de meeste nicks hierboven, dus ik denk dat ik daar maar eens op begin :)

[ Voor 21% gewijzigd door Phyxion op 17-04-2006 12:57 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
Heeej,
ik ben nu ff game aant downlaode en dan ga ik strax lekker spelen })
kan nu eindelijk ook bij got op forums want had eerst geen goede mail mjaah
heb best veel mmo gespeelt waar sommige van jullie me mss wel van kennen al.
rose, guildwars , silkroad etc :P

strax ff account aanmaken en dan check ik jullie ingame wel denkik cyaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyM (MannyMO)

Lawolf:
wilt iedereen die speeld zo vriendelijk zijn z'n nickname van GoT en tusen ( ) zijn ingame nickname zetten? (de search is hoofletter gevoelig dus let daarop). er zijn meer dan 3 mensen die op aitbatt spelen nml :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Misschien te kort gespeeld, maar na een goed half uur mist er toch iets, geen idee wat, maar er mist gewoon iets in deze game...

[ Voor 68% gewijzigd door Phyxion op 17-04-2006 16:26 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aibatt:

wickedweirdo (Deadbolt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
k heb nu ff middagje gespeeld en moet zeggen dat deze game me erg aanspreekt!

speel ook op Aibatt:DutchArea013

en ben nu lvl 9..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyM (MannyMO)
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)

Lawolf:
ik ben nu lv 31 :p een groene lv 30 bow gevonden, schat hem op 300k waarde. maar denk zelf meer :9
ik moet nogsteeds een build voor m'n blade uitwerken :p
stats nu:
str 26 (met de +1 ring)
sta 20
dex 59
int 15

best lastig gezien alles wat je meer in str en sta stopt van je dex afgaat en je dus minder evade en atk speed krijgt.

ik zat te denken aan:
str 40
sta 30
dex REST
int 15
zijn er andere mensen met een merc->opweg naar blade? (zijn er nog niet veel lv 15+ maar toch) als ze er zijn wat is jullie build?

(eventjes op forum gekeken)
ik denk zo iets tegen de tijd dat ik lv 60 ben

str 40
sta 30
des REST (ongeveer 90 tegen die tijd)
int 15

ik houd nog iets van 5 punten over ofzo. maar die houd ik uit m'n build gezien ik een beetje op gevoel moet richten, zo worden blades niet vaak geraakt maar een crit hit doet wel veel meer dmg omdat ik weinig sta en defence heb en als de dmg slecht is kan ik daar weer een extratje aan toevoegen. te veel dex bestaat niet voor blade lijkt me te veel van het andere wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben wel van plan om Mercenary te worden, ook richting Blade, moet nog even zien hoe ik dat ga doen met m'n stats enzo, k zit nu op lvl 10 dus heb nog even om daar over na te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
ik wil graag met bow ( acrobat dus..)
maar wat kan ik het beste nemen met stats dan
ik denk zelf veel dex en beetje sta en str ma klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

letti1990 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:08:
maar wat kan ik het beste nemen met stats dan
ik denk zelf veel dex en beetje sta en str ma klopt dit?
bijna :P
zelf was mijn aco maar tot lv 24 gekomen.
aan str heb je letterlijk niets voor bow! alleen met yoyo,
je hebt bijna alleen dex nodig, verder genoeg sta om te overleven. dus 20 moet genoeg zijn tot lv 30/35 ofzo misschien zelfs langer.
op level 60 (waar je ranger worden kan) ongeveer 30/50 sta, net wat je zelf fijn vind.
verder puur dex pompen! dat geeft je atk speed, atk power en evade als acro bow.
sta kun je ook op gevoel doen, als je merk dat je erg vaak net overleeft ed moet je sta adden. ik ben nu lv 31 met 20 sta. als ik geraakt word door crit ga ik nog welleens dood omdat die gewoon 300+ hitten en ik maar 500 hp heb. maar ik overleef ook vaak en eet gewoon wat meer food om te overleven. ik moet het nog verhogen naar 30.
beetje sta en rest in dex dus als abro bow!!! (editje: alle bow skills kosten MP meeste damage komt van de dex erbij. maar met 15 int is het soms niet altijd even optimaal met mp gebruik. het ging bij mij wel goed als je je potions goed timed met drinken :p. sommige ranger nemen wat int erbij om iets meer mp te hebben, of je dit doet meot je zelf weten maar maak het niet te veel. vergeet niet dat alle getallen groeien met je levels. hp,fp en mp. al verhoog je niets, gaat alleen wat langzaam.)

verder kan ik je alleen dit aanraden. maak een combo van 3 met Junk Arrow. en gebruik deze minimaal 1x per monster, ja soms mist hij vaak soms hit hij zo goed dat je een 1 hit kill krijgt. maar later word hi jehct steeds beter en beter!. ik had hem level 12 toen ik level 24 was, dat is aardig ver gezien lv 20 max is :) als ik miste met alle 3 of heel weinig dmg doe scoot ik gewoon nog een keer de combo. toen junk arrow level 12 was raakte ik best vaak en moest ik vaak nogmaar 3,4 losse schoten doen om te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyMo(MannyMo)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)

btw wat moet ik doen met die drops die krijg uit mobs (zoals proform enzo) gewoon sellen of kan ik er nog iets mee? En whats up met die penalty exp? hij staat bij mij op 100% nu is dat slecht of normaal?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

Rubman

Retarded or just overjoyed!

klopt het dat het wel ff kan duren voordat je een e-mailtje krijgt?
want het is nu zo'n goed half uurtje nadat ik mijn account heb aangevraagd en nog steeds geen mailtje (ook niet in me spamboxje)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

btw wat moet ik doen met die drops die krijg uit mobs (zoals proform enzo) gewoon sellen of kan ik er nog iets mee? En whats up met die penalty exp? hij staat bij mij op 100% nu is dat slecht of normaal?
monster drops zijn puur vooor quests. veel kun je nogwel verkopen die je overhoud. prijs verschilt per mosnter drop, low level mosnters in vagrant buget houden natuurlijk :p

over email die lang duurt, hmz meestal krijg je hem metteen dat ik weet, misschien email adres verkeerd getypt? of een blokker aan die hem metteen heeft verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in mijn vrije tijd al een beetje bezig met de TS, zal hem in de komende week hier posten zodat jullie kunnen toevoegen en verbeteren etc. :)

Mijn ingame nick is trouwens Sensodine , en ik speel op de Aibatt server.
Nu ben ik wel niet veel online, door tijdgebrek :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
ik speel nu 2 dagen, en ik moet zeggen dat ik het wel een erg leuk spel vind,
vond ik van rose trouwns ook.
ben gisteraaf nog ff lvl 15 en acrobat geworde! :9~
ik zie best veel nederlanders overal rondlopen maar heb jullie nog niet gezien..
* bedankt voor tips over acrobat trouwns!
ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

letti1990 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:28:
ik speel nu 2 dagen, en ik moet zeggen dat ik het wel een erg leuk spel vind,
vond ik van rose trouwns ook.
ben gisteraaf nog ff lvl 15 en acrobat geworde! :9~
ik zie best veel nederlanders overal rondlopen maar heb jullie nog niet gezien..
* bedankt voor tips over acrobat trouwns!
ciao
mocht je geïnteresseert zijn, ik heb gister een iron yoyo +5 gevonden, je mag 'm hebben als je wil :D

ik ben gister ook lvl 15 en Mercenary geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

;)
ik heb nogwel een +3 bow voor je liggen van mijn oude acro. me lv 22 +3 heb ik helaas al verkocht :'(
je mag hem free hebben, 't is niet zo een waardevol ding ondanks het een +3 is is het ook een low level. ingame: daves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja, stom :P hij wil bow gaan...

iemand een idee wat Iron Yoyo +5 en Iner Gauntlet +5 opbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoe lvl12 ;) met hulp van daves kon ik dat spul nog vinden voor die quests...het deed me heel hard denken aan iets uit star wars..waarbij daves dan tegen mij kan zeggen: Much noobness i sense in you 8)7 ...hahaha opnaar de first job !! btw MannyMo ingamenick en ik word FS assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik was weer eens lekker bezig op PK server hard opweg naar lv 37. wilde level 38 ook nog doen maar kwam iets tussen. ik zag in de notice iets van dat er iets op server 1 bezig was. dus ik switch naar channel 1 op aibatt. en ik zag,... het is groot, het doet pijn en het is na 5u slaan met iedereen nog niet dood :P ClockWorks!! hij was er hij is groot, sterk en ik heb wat screenies. (stuk of 65 :o)

klik HIER om te downloaden.
(als je niet weet hoe die source werkt lees hier.
1: scroll naar odner en klik op het "free" knopje
2: je gaat nu het volgende scherm in moet je even niets doen want er is een wacht tijd. je ziet hem aftellen moet je maar eventjes kijken {meestal 20/60 sec}
3: als de wachtijd voorbij is komt er op de plek waar de tijd aftelde nu een plaatje met cijfers en nummers die je in het vakje ernaast moet typen
4: de dload kan beginnen als je het goed hebt ingetypt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje was er ook toen, echt hordes dode mensen op de grond, en de lucht vol met mensen op boards.
Wat een lag was er toen wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Ik ben eergisteren ook begonnen en ben nu pas lvl11, hoe levelen jullie zo snel? Ik probeer gewoon monsters van mijn level (+ 1) te killen en dat gaat redelijk, maar wil niet erg opschieten. Quests heb ik er een paar gedaan en dan schiet het wel op, maar als ik 200 monsters moet doden om genoeg poporams (momenteel) te krijgen is dat nog trager dan gewoon monsters doden...

Overigens is dit pas mijn eerste RPG, dus daar zou het ook iets mee te maken kunnen hebben. De meeste tekst hierboven is net chinees voor me...

Ingame nick: Adaraisa
Server: Aibatt

Ja, ik heb maar 1 char. Te weinig tijd om er meer te spelen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Gerco op 20-04-2006 13:04 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 06:40:
Mijn broertje was er ook toen, echt hordes dode mensen op de grond, en de lucht vol met mensen op boards.
Wat een lag was er toen wel 8)7
no lag hier :+ ik denk eerder dat het aan de computer lag? iig toen ik er was viel de lag reuze mee redelijk nogmaal
Gerco schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:23:
Ik ben eergisteren ook begonnen en ben nu pas lvl11, hoe levelen jullie zo snel? Ik probeer gewoon monsters van mijn level (+ 1) te killen en dat gaat redelijk, maar wil niet erg opschieten. Quests heb ik er een paar gedaan en dan schiet het wel op, maar als ik 200 monsters moet doden om genoeg poporams (momenteel) te krijgen is dat nog trager dan gewoon monsters doden...

Overigens is dit pas mijn eerste RPG, dus daar zou het ook iets mee te maken kunnen hebben. De meeste tekst hierboven is net chinees voor me...
als Vagrant pak ik meestal een beest van het zelfde level, nml zo dat een hogere level idd meer exp geeft maar ook dat het langer duurt om hem te killen en jij zelf meer sta nodig hebt om te overleven. en dat gaat tenkoste van str of dex. maar levelen gaat ook niet zo geweldig snel op vagrant na een tijdje, later als je je job hebt na lv 15 weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no lag hier :+ ik denk eerder dat het aan de computer lag? iig toen ik er was viel de lag reuze mee redelijk nogmaal
Nouja, het kan natuurlijk ook aan ons brak internet en brakke router liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm heeft eenvan jullie nog interessante spul liggen voor magician/assist lvl15 en iets hoger? shoppen naar fun stuff is er niet echt (tenzij je oliesjeik bent in het spel...die prijzen >.<). Enige wat ik kon vinden was een lvl 15 stick voor me assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
Vandaag weer lekker bezig geweest.. ( niet helemaal zonder hulp toch daves O+ )
Lvl 27 al..ff kyken of ik vnaaf nog verder kan komen en anders gebeurt dat morge wel!

http://www.picturetrail.c...850&uid=4749347&members=1

picca van me character.. :P
njah check jullie ingame welweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
Afbeeldingslocatie: http://pic20.picturetrail.com/VOL1334/4749347/9874850/140844207.jpg

zo..issut ff iets duidelijker met me picca..1e keer dat ik het doe dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

^edit knop O-) ^

ben nu lv 40 (al een paar uur) heb nog even 2 uurtjes met me lv 24 acro in jail zitten vervelen. GM monster kwam langs :p wel grappig liep zichzelf elke keer levels te geven ne Guardian NPC's aan te vallen. en ermee te praten (met zichzelf dus, hij vulde text in voor guardian NPC en typte zelf) :p
beetje lopen skill trainen, verder.

gezien ik lv 40 ben kan ik nu ook een Guild maken. alleen kost dit veel tijd, monster drops, geld en minimaal 6 members om mee te partyen, we hebben op dit moment amper zoveel leden en meer dan 4 tegelijkertijd zijn er zelfden online. dus lijkt me niet echt nuttig nog, mochten er meer spelers bij komen kunnen we er altijd naar kijken (verder heeft niemand het level om ook maar fatsoenlijke guild dingen te doen :p). zoiezo nieuw topic afwachten misschien komen er meer spelers dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Inmiddels opgeleveld naar level 14 en 30% onderweg naar 15, kan bijna mn job quest gaan doen!

Welke beesten kan ik nu het beste gaan bevechten? De Giants zijn nog allemaal te sterk voor me (ook die van <lvl14) en de Grownup LaWolf zijn lvl14, dat schiet niet zo op. Lopen er ook ergens lvl15 beesten rond op Flaris?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerco schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:23:
Welke beesten kan ik nu het beste gaan bevechten? De Giants zijn nog allemaal te sterk voor me (ook die van <lvl14) en de Grownup LaWolf zijn lvl14, dat schiet niet zo op. Lopen er ook ergens lvl15 beesten rond op Flaris?
dan moet je aan feferns denken, moet je de kapotte brug over en linksaf. Maar Grownup Lawolfs voldoen prima tot aan lvl 15 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor dubbelpost, maar kwam deze site tegen. Misschien iets voor de nieuwe TS

http://www.flyffworld.com

Mijn mercenary zit op lvl 19 atm, strax weer even verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Die site heb ik ook gevonden ja. Er staat een hele mooie world map op, handig om alle NPCs te vinden (en soms om het engrish te ontcijferen). Bovendien ook een heleboel quest guides die weleens van pas komen als je weer eens niet weet te bedenken waar je moet zijn voor een quest (weer vanwege het engrish).

Ik vraag me toch af... als je geen engels spreekt ga je toch geen spel vertalen? Dat laat je dan toch doen door iemand die wel engels spreekt?

[ Voor 17% gewijzigd door Gerco op 21-04-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja mensen, ik laat het maken van de TS maar over aan andere mensen, aangezien ik er niks van bak 8)7 En ik door tijdgebrek niet de nodige info allemaal kan opzoeken etc.
Ik maak een nieuwe post aan met de wannabe-"TS" :P
(onder Opera zul je een klein leeg gebiedje zien onder de images, dus de tables erond omsluiten hun niet helemaal)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/3673/flyffl11ogo1pe.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/2556/intro0py.jpg

Flyff online is een redelijk nieuwe MMORPG in Europa, omdat het spel lange tijd alleen bestemd was voor de Aziatische markt, is er pas vorig jaar een internationale server opgericht, waarbij een Engelse versie van het spel hoorde.

Uit deze server worden verscheidene Aziatische landen geweert (omdat deze namelijk hun eigen sever hebben) en dat komt de communicatie tussen spelers alleen maar ten goede.

Flyff staat voor Fly For Fun. Wat deze MMORPG namelijk speciaal maakt, is dat je verplaatsingsmogelijkheden niet alleen gebonden zijn aan de grond.
Als je level 20 bereikt, heb je de keuze uit verschillende bezemstelen en hoverboards, waarmee je kan vliegen.
<tekst wat herschrijven en wat bijdoen>

Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/3966/verhaal5rs.jpg

"In ancient times, five Gods of Lais sought to create a new world with new inhabitants that could live harmoniously among them. They gathered and agreed to create Roika Mainland; their new world. They created water and the earth, animals and plants as well as Humans. At this time, and at all times in Roika Mainland, it is a time of peace.

After years of peace, the God's decided to leave Roika Mainland and create a new world. With this, in an attempt to maintain the golden age of Roika mainland the Gods of Lais handed all of the secrets of the land as well as the core part of the revolution-genesis gear over to the kind race of Dwarf. The God's only wish was that the world would remain as beautiful and peaceful as it was in their rule.

Simultaneously, to bring happiness to the race of human, the Gods created Comedian-Clown. The Comedian Clown became enraged about bringing happiness to the race of Human and split its personality into three identities; Imagination Ipuli, Shadow Shield and Chromospheres Bobor. Under the initiation of the evil Shadow Shield, the main body-Imagination Ipuli not only chased away the kind Chromospheres Bobor, but also created numerous Human attacking monsters. These monsters took away the revolution-genesis-gear of the race dwarf and developed a new Mainland; a mainland that was angrier, stronger and prepared to destroy the race of Human.

To save the mainland from chaos, the Chromospheres Bobor inherited the mystical ancient-science and black magic of Human. For the restoration of harmonious simple life, the citizens of Roika Mainland were forced to become warriors who would fight against the evil shadow Shield and uphold the wish of the God's.

Out numbered and out matched, the race Human prepares themselves for a battle that may prove to be their end!"

Afbeeldingslocatie: http://img458.imageshack.us/img458/1381/jobs1of.jpg

First Jobs
Mercenary
Afbeeldingslocatie: http://img410.imageshack.us/img410/8451/mercenary02m2go.jpgMercenaries zijn de melee vechters van Flyff. Afhankelijk van de build legt een mercenary de nadruk op Dexterity, Stamina of Strength (Zie "stats" voor verdere uitleg). Mercenaries vallen voornamelijk met hun wapen aan, en ze dealen daarbij melee damage.
Een mercenary heeft echter ook nog handige skills, en afhankelijk van de build wordt er ook nadruk op de skills gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik denk dat je te groot wilt beginnen, je hoeft geen compleet uitgebreide startpost te hebben, deze begon ook veel kleiner dan hij nu is. maar gewoon basic info over de game en wat links en screenies, gaande weg maken we het groter en word het wel uigebreider :P ik vind het iig geen slecht topic zoals ik daarboven zie.
voor clases kun je bijvoorbeeld. zetten. "mercs zijn melee vechters die met zwaard of bijl te werk gaan. later kunnen deze naar knight of blade gaan. en dan een hyperlink op blade, knigt en merc naar de flyff site deel van die 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:11
daves2hd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:00:

gezien ik lv 40 ben kan ik nu ook een Guild maken..............
Volgens mij moet je lvl 50 zijn voordat je een Guild kan maken.
Overigens ben ik te vinden op Lawolff, als AoE Assist met de naam Eddos.
Zit nu op lvl 40 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Eddos schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:22:
[...]

Volgens mij moet je lvl 50 zijn voordat je een Guild kan maken.
Overigens ben ik te vinden op Lawolff, als AoE Assist met de naam Eddos.
Zit nu op lvl 40 8)
lv 40 ;) heb de quest toch zelf geopend :p begin er alleen niet aan omdat het veel tijd en geld kost. en zoveel spelers hebben we denk ik nog niet :p ik zie er nml steeks minder online verschijnen.
en voor 5,6 spelers schiet een guild niet op er zijn zet NL guild die je joinen kunnen dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

Ik speel het spelletje sinds een paar daagjes en ben nu lvl 9 (jeuj!)
Mijn account heet nnknnk, mijn got naam is nnk en mijn poppetje heet ook nnk :+

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyMo(MannyMo)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk(nnk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Laatst online: 18-06 19:44
nnk schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:22:
Mijn account heet nnknnk, mijn god naam is nnk en mijn poppetje heet ook nnk :+

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayer (Shadowlord)
Mango(Mango)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk(nnk)
leuk dat mijn naam erbij staat :9~ ik ben BTW nu een 37 AoE/Daves2hd buffer >:)

ik download dat CW foto gebeure david. benieuwd^^ raar download patroon BTW.

GEFELICITEERD AAN ALLE MENSEN DIE Geluveld.

en alle mensen(newbies ;) ) die niet echt weten waar te trainen, is het beste van 1-15 monsters van jezelf de lvl of 1 lvl hoger te killen. en vanaf is +1/+2 lvl's hoger goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
Vandaag alweer lvl 36 geworden, vind het tot nu toe wel lekker gana opzig.. 8)

En als we een guild willen gana oprichten, wil ik eigenlijk wel weten welke drops etc. je daarvoor nodig hebt!
want dan kan ik er vast spullen apart voor gaan houden, als iedreen dat doet hebben we de benodige spullen zo bij elkaar tog? ;)

mss kunnen we ook wel als iedreen het een leuk id vind lvl, job en alles?
njah we zien wel, ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its no fun when u r not partying :/ as fs assist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Vandaag geleveld naar 15 en 16, ben nu een Magician. Helaas willen mijn vagrant items niet zo goed verkopen in mijn shop, dus ik ben blut :(

Ik heb wel nog een powerdice 4 om te verkopen, brengt zo 80-100k op, maar als die krengen zo duur zijn, wil ik er vast wel 1 voor mezelf houden. Heb ik later ongetwijfeld ergens voor nodig.

Nick (Ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayer (Shadowlord)
Mango (Mango)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk (nnk)
Gerco (Adaraisa)

[ Voor 21% gewijzigd door Gerco op 23-04-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn account heet nnknnk, mijn got naam is nnk en mijn poppetje heet ook nnk :+

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyMo(MannyMo)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk(nnk)
slayeer schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:54:

Mijn account heet nnknnk, mijn god naam is nnk en mijn poppetje heet ook nnk

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayer (Shadowlord)
Mango(Mango)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk(nnk)

leuk dat mijn naam erbij staat :9~ ik ben BTW nu een 37 AoE/Daves2hd buffer >:)

ik download dat CW foto gebeure david. benieuwd^^ raar download patroon BTW.

GEFELICITEERD AAN ALLE MENSEN DIE Geluveld.

en alle mensen(newbies ;) ) die niet echt weten waar te trainen, is het beste van 1-15 monsters van jezelf de lvl of 1 lvl hoger te killen. en vanaf is +1/+2 lvl's hoger goed genoeg.
hij quote nnk en mijn naam is veranderd in mango?!?! whahaha...anywayz misschien ligt het aan het feit dat ik low lvl ben en dat het later leuker wordt, flyff trekt me op dit moment niet echt..vind het battlen enzo toch niet zo spannend jammer genoeg. Ben nu maar een start gaan maken aan Silkroad Online, misschien dat ik ooit nog terug kom naar flyff..zo niet dan mag iemand al me items hebben ^^ would be a waste als ik het laat wegrotten

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyMo(MannyMo)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk(nnk)
idd, wth :/ mensen houd te lijst ff orgineel >_<;;
skillroad online is gewoon brak naar mijn mening speelt helemaal niet fijn, maar goed ieder z'n mening. in het begin is het idd best lang meppen op elk figuur, vooral als full support duurt het lang voor je iets killed en buffs hebt. later kun je alles veel beter en sneller aan, vooral omdat elke buffer wel gepowerleveld kan worden als hij wat buffs heeft en doorzoekt voor een goede party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyMo(MannyMo)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk(nnk)
Gerco (Adaraisa)

Zo beter ? Als je me tegenkomt, roep dan wel ff dat je van GoT bent :) Bovendien kan ik altijd wel een goede buffer gebruiken in mn party. Scheelt me heel wat food, ik ben alleen pas level 18 :)

[ Voor 22% gewijzigd door Gerco op 24-04-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

voor de guild quest als mensen echt denken dat we genoeg spelers bij elkaar kunnen krijgen enz heb ik voor de 1e quest dit nodig.
Afbeeldingslocatie: http://img260.imageshack.us/img260/5715/flyff000953vs.jpg

orbrin heb ik wel, van het pranksters mollen, de rest heb ik nog niet maar meeste is allemaal we lte koop. waar ik me meer zorgen om maak is of het alle kosten en tijd wel waard is voor die paar spelers die we hebben zijn er zat andere guilds om te joinen 8)7

gezien we een GoT clan worden is het dan de bedoeling natuurlijk dat we zo GoT mogenlijk blijven en niet elke nler die we tegen komen inviten, voor GoTers en vrienden van GoTers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Laatst online: 05-09 16:07
Woah dit spel is lache! XD

Ben sinds gister aan het spelen, ben nu lvl 9, bijna 10....

Kan niet stoppen met spelen |:(

Kan iemand mij hiermee helpen ? :X lol, jk, misschien questen ? :D

Heb al wat mensen ontmoed, maar geen nederlanders helaas... zit in server 2.

Laters!

edit: IGN = Hawkboy777

[ Voor 5% gewijzigd door Narf717 op 24-04-2006 21:52 ]

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
ik kan die bobands en peakyrinds wel voor mekaar krijgen denkik..!
mjah dat met die leden komt wel goed tog?
ik ben sowiso wel een active member..tog :+
njaah als we maar een paar echt active mensen hebben,
ziet dr ook wel cool uit toch een eigen guild/clan?
Als je beetje slim handelt kun je trouwns ook erg makkelyk geld verdienen in deze game..
beetje spullen zoeken die je koopt en dan voor veel meer verkoopt, heb op die manier toch vandaag 200k winst gemaakt, terwijl ik niet gelvlt ben, had geen zin om te hunten!
Maar als je ene guild hebt strax, wie word dan leader?
daves denkik? weet het meeste en heeft quest regelt alles!is iedreen het wel mee eens volgens mij?
de rest zien we later wel,
ciaao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
furious matches kan ik ook wel aan komen als dat nodig is..moet je bij de pompoenhoofjes zijn >:)
dus die materialen kan ik wel in een dagje verzamelen, zal er morgen vast een beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah die peakyrinds heb ik ook nog wel stuk of 10 van in me bank ^_^

oh en even voor de goede orde:
ulu (ulukai)

Trouwens, Narf717, bedoel je met server 2 dat je op Aibatt zit, of bedoel je de 2e "sub-realm" van aibatt, want je kan namelijk gewoon switchen tussen aibatt-1, aibatt-2, aibatt-3 en aibatt-pk (4 dus).
hier was ik dus dankzij daves achter gekomen ^_^

anwyay, ik ben nu level 14, flink op weg naar level 15. Wilde eerst een poosje mercenary worden, maar na wat lezen en vragen kwam ik er ook achter dat er NOG een Job is, die NIET op de officiele site vermeld word (damn die gasten zijn traag dan :P). IIG dat is dus Acrobat, en als ik goed begrijp is dat iets meer ranged damage dan een mercenary :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
Jah ik ben zelf ook acro, je hebt 2 verschillende ( 2nd job )
zelf ga ik voor ranger, spreek voor zich denkik!
Ik ben ik elke mmo nog een ranger ( of welke naam het dan ook heeft,elk spel anders 8)7 ?
ik vind het gewoon zwaar roelen, als je acro word kun je mijn spullen wel krijgen!
want die heb ik dan toch niet meer nodig als je het benodige lvl bereikt.
Heb vandaag een hele set voor acro gekocht, all1 vind ik de suit beetje duur want ik ga geen mil betalen voor lvl 30 armor..of is dat heel normaal:?
njah iedreen moet zo zyn geld op een of andere manier verdienen, zo heb ik ook 2 keer een pd4 voor 40k verkocht toen ik lvl 10 was ofzo ;(
Mjah dat gebeurt nou eenmaal.
Hoeveel leden hebben we nou voor de GoT guild dan als we die willen oprichten?

NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyMo(MannyMo)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk(nnk)
Gerco (Adaraisa)

het worden er steeds meer iniedergeval. zal jullie allemaal ff in me list zetten.
Maar we gaan niet recuite?
De mensen moeten natuurlijk ook allemaal bij GoT aangemeld zijn, dus dat moeten ze dan eerst doen..
Is voor veel mensen te veel werk denkik :/
Of je hebt hetzelfde probleem als ik een jaar heb gehad,tot 3 weken trg >:)
Dat je geen betaalde mail hebt, en alleen maar hotmail dus kun je je niet aanmelden,
wil je al zooo lang die ene GoT guild joine :P
en kan dat gewoon niett :(
mjah dat moeten ze zelf maar regelen..

Afbeeldingslocatie: http://pic20.picturetrail.com/VOL1334/4749347/9874850/141887143.jpg

hierboven nog ff een picca waar ik erg lol om heb gehad,,
ik vlieg SM in..zitten er 2 van die maffe vliegdinge 8ter me aan!( al een stuk bui9ten de stad )
heb ik ze maar meegenomen SM in, ik van me board af,en zoals jullie weten kunnen ze me dan geen dmg doen! dus die hebbe daar de hele middag gestaan iedreen die ze tegen kwamen attacken }) Iemand vaker zoiets meegemaakt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ja Acro's kunnen niet air knokken, niemand kan meer fatsoenlijk airknokken :p is eruit gehaald omdat het toch geen effect had, komt terug als ze OOIT aan airvation level gaan werken -.-;;
IIG dat is dus Acrobat, en als ik goed begrijp is dat iets meer ranged damage dan een mercenary .
gewoon ranged damage :p niet meer damge, dat het getalletje iets hoger is betekend niet meer damage he ;) merc hebben met zwaard very fast attackspeed en bow heeft fast attack speed ;)

aan de quest item voor guild komen is zeker geen probleem, maar er zijn nog 2 quets erna die geld kosten en een party van minimaal 6 mensen :p waarbij nog iets gedaan moet worden geloof ik. dus de vraag is of het ut um wel waard is dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Je moet in een party met 6 mensen zitten als de guild word gemaakt, maar dat is ook te regelen.
Indien jullie de vereiste items bij elkaar kunnen brengen wil ik wel 150k sponsoren voor de oprichting.
(edit:mischien handig om te vermelden,ik speel op Lawolff)
Hieronder de vereisten:
You will be given a task to collect :
20 Peakyrinds
10 Matches
8 Bobands
5 Orbins
5 Droils

Then you will need to pay 300k.

[ Voor 8% gewijzigd door Eddos op 25-04-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

nou vooruit ik zal dan maar eens iets meer tijd stoppen in het maken voor een guild. al is het puur om de gezelligheid van guild chat, dan nu over de guild naam?

GatheringOfTweakers
LegionOfTweakers
Anders <-= wat??

zelf kom ik uit ROSE online daar was de eerste clan en mijn fafo clan LegionOfTweakers. 1 klinkt gepasder voor een clan naam, 2 GoT heet het forum al en ik weet niet of dat wel zomaar toegepast mag worden :), 3 toch wat rose spelers die zijn overgestapt hoewel een hoop alweer nooit meer online zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind LegionOfTweakers wel vet klinken (kan je ook spaties in de naam doen? nee zeker).
iig, stem ik op LoT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
mm..allemaal voor LoT anders word ik pissed })
hehe ma LoT is wel stoere naam toch?
en heeft ook geschiedenis in de mmo wereld :+
haha GoT ook mjah ik ga toch voor LoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm , heb dit spel ooit gespeeld was lvl 22 mage geloof ik . Toen was er nog 1 server . Word de guild op deze server gemaakt ? Anders wil ik wel @ lvl 0 beginnen op de andere server als ik de clan mag joinen . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
Lot klinkt vet :D

Ik zou ook graag deel willen nemen in een Guild. Ik ben hard aan het trainen om een Assist te worden.

Ben nu lvl 13 @ 30 % to 14.
En heb al heel wat centjes :P nu iets van 30 k... en nog heel veel items, PD 4 ding en stuk of 6 cards... geen idee hoeveel ze waard zijn maarach :9

Ik hoor het wel of Got of Lot nog een active member erbij wil ^^

Had ik al in een andere post vermeld maar nu gewoon nog een keer:
IGN: Hawkboy777

Tot ingame misschien! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:34:
Hmm , heb dit spel ooit gespeeld was lvl 22 mage geloof ik . Toen was er nog 1 server . Word de guild op deze server gemaakt ? Anders wil ik wel @ lvl 0 beginnen op de andere server als ik de clan mag joinen . ;)
nee denk dat jij op wat nu "lawolf" genoemd word zit. heb ik ooknog 2 chars liggen :p maar de guild komt op "aibatt" is redelijke nieuwe server, weinig lv 80+ers nog.
kom er maar bij ^^ hoe meer mensen hoe meer vreugd XD vertel het aan iedereen, meer spelers kunnen we over een maandje clockworks misschien al aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
Trouwens, Narf717, bedoel je met server 2 dat je op Aibatt zit, of bedoel je de 2e "sub-realm" van aibatt, want je kan namelijk gewoon switchen tussen aibatt-1, aibatt-2, aibatt-3 en aibatt-pk (4 dus).
hier was ik dus dankzij daves achter gekomen ^_^
Sjah ik was net lvl 1 en ongv 1 uurtje nieuw toen ik dat poste XD
Ik heb idd ook ondekt dat ik kan switchen tussen servers ^^ maar bedankt voor de tip :)

Ik zal je wel ff toevoegen ingame, als je wilt kunnen we ff slachten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyMo(MannyMo)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk(nnk)
Gerco (Adaraisa)
narf 717 (Hawkboy777)

Schiet al lekker op toch..
Vorige week toen ik begon waren we nog met zn 3en?
En we hebben nog nieens een nieuwe startpost 8)7
Nog veel low lvls ( 0 - 20 )
mjah die komen er ookwel!
ik wil trouwns wel 100-200k geven voor de guild..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
NICK (ingame nick)

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyMo(MannyMo)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk(nnk)
Gerco (Adaraisa)
narf 717 (Hawkboy777)
dragon9114(dragon9112)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Het grootste gedeelte speelt op Abait zie ik, indien er mensen zijn die nog op Lawolff spelen en interesse hebben in het opstarten van een guild daarzo, ik kan hem wel oprichten kwa lvl en geld.
Dan hebben we alleen minimaal 6 spelers nodig en de quest items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

AirX

Tweak Guru

Zo... AirX heeft zich ook maar eens op FlyFF gestort, onder de nickname AirX.... maar ens even kijken of het wat wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Eddos schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:22:
Het grootste gedeelte speelt op Abait zie ik, indien er mensen zijn die nog op Lawolff spelen en interesse hebben in het opstarten van een guild daarzo, ik kan hem wel oprichten kwa lvl en geld.
Dan hebben we alleen minimaal 6 spelers nodig en de quest items.
en lv 40 :p

maar lawolf is aardig dood, geen pk,aardige lag. dus vandaar dat ik ook op aibatt opnieuw begon.

nog 2 items nodig voor first guild quest, 16 peakyrinds en 5 droils >_< peakyrinds zijn mega duur en droils erg lastig te vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aibatt:
Daves2hd (daves)
Slayeer (ShadowLoad)
MannyMo(MannyMo)!!!
wickedweirdo (Deadbolt)
letti1990 (DutchArea013)
nnk(nnk)
Gerco (Adaraisa)
narf 717 (Hawkboy777)
dragon9114(dragon9112)
ulu (ulukai)

zo mezelf ook maar even toegevoegd. Vandaag niet veel gespeeld, wel veel ge-afk'ed en shop gerund :D heb nu dus ook 300k doekoe's. Ben ondertussen een level 17 Acrobat ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ok ik heb nu alle quest items en 300k ingeleverd. damn ik vlieg inneens een stuk sneller O-)
anyway nu nodig party van minimaal 6 mensen, betekend een advanced party.
dus iedereen rond het zelfde level morgen een beetje samen hunten in elkaars bereik zodat we snel party kunnen levelen :p

gaat alsvolgt, tegen de tijd dat ik online kom nodig ik dutcharea013 wel uit die me exp gaat uitzuigen >.<;; maar hij is de enige die ook nog beesten kan raken waar ik hunt en dus killen we sneller. als shadowload er is komt die ook mee. 3 mensen max voor beginnende party :p hoe hoger we komen vraag ik wel wat levels op van mensen die ook samen kunnen hunten en dan moet het binnen een half uur tot uur gedaan zijn denk ik.

edit nr3 xD:
we kunnen verschillende namen doen denk ik, afhankelijk als "LegionOfTweakers" als past is het ook misschien een mogenlijkheid om "Legion_of_Tweakers" of "Legion-of-Tweakers" te doen ALS het past, ALS streepjes kunnen en ALS er geen spaties kunnen. noem jullie keuze maar :) mochten geen van alle versies passen doen we LoT.

even samen gevat de opties die de hebben zijn:
-sowieso: LegionOfTweakers en LegionofTweakers. met en zonder spaties/streepjes denk dat daat eerste keuze tussen gemaakt moet worden :p
-verder dan de spatie optie
-dan een optie om met - of _ steepjes te doen

clan naam kan later idd nog veranderd worden geloof ik maar dit kost waarschijnlijk ook weer geld en clan is al duur genoeg :p vooral als we straks ooknog moeten doneren voor clan hogere rank als het niet past qua mensen. hoewel 16 members past denk ik wel.
dan nog 1 ding. clan vlag? mag ik vrij kiezen of er is er voorkeur?

Afbeeldingslocatie: http://f3data.gamingsource.net/guides/guild_guide/cloak.jpg

[ Voor 89% gewijzigd door daves2hd op 26-04-2006 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
daves2hd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:38:
[...]

en lv 40 :p

maar lawolf is aardig dood, geen pk,aardige lag. dus vandaar dat ik ook op aibatt opnieuw begon.

nog 2 items nodig voor first guild quest, 16 peakyrinds en 5 droils >_< peakyrinds zijn mega duur en droils erg lastig te vinden :p
Ik zou niet willen zeggen dat lawolf aardig dood is.
De economie loopt nog prima en je wil niet weten hoe druk het is op Server 1 in Saint Morning.
En opnieuw beginnen zie ik niet zitten, ik ben sowieso een langzame lvl-er ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Eddos schreef op woensdag 26 april 2006 @ 08:30:
[...]

Ik zou niet willen zeggen dat lawolf aardig dood is.
De economie loopt nog prima en je wil niet weten hoe druk het is op Server 1 in Saint Morning.
En opnieuw beginnen zie ik niet zitten, ik ben sowieso een langzame lvl-er ^^
en toch heeft aibatt al meer spelers, in het weekend zaten zelfs soms 3 van de 4 servers vol en de andere busy. ze hebben zelfd server capaciteit omhoog gekrikt. terwijl lawolf maar 3 servers heeft, ik zou zeggen dat het op alle 3 de lawolfs servers ent iets rustiger is dan op aibatt en dan heeft aibatt nog een pk server. 8)7
en qua GoTers zitten nu zoals je ziet de meeste tot allen op aibatt O-) moet toch best te doen zijn relevelen? misschien dat een paar je kunnen helpen met powerlevelen zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Dat denk ik ook wel, maar dat bevalt me eigenlijk eerlijk gezegd wel.
Ik begin in ieder geval niet overnieuw, het bevalt me verder prima op lawolff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, ik vind dat met die streepjes nogal goedkoop staan persoonlijk, dan vind ik LegionOfTweakers dus echt de beste optie. my 2 cents anyway.

en wat betreft die vlag / cloak:
zolang het maar geen roze is :D, en eerlijk gezegd vind ik die op 4-3 en 4-4 wel tof. (4e van boven, 3e en 4e van links dus, die 2 blauwe) Maar tbh, dit is net als een tabard in wow, en uiteindelijk kijk je er niet meer naar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

LegionOfTweakers leeft! aanmelding bij mij (daves) of letti1990 (DutchArea013)
wwe hebben nog geen guild logo ed omdat guild level nog 1 is als we geld doneren kunnen we de guild updaten.
doneren gaat als volgt ik kan bepalen wat elke type member moet doneren per dag dan word het automatisch om 12u 's avonds afgehouden en in de guild gestoken. op dit moment staat dat voor iedereen op 0 :) we moeten nog even kijken hoe we dat gaan regelen, ik ga niet iedereen zomaar arm plukken en denk dat we het alleen aanzetten als het nodig is.
Guild Level Abilities:
Level 1--- Guild leader can write a notice on the guild window.
FlyFF supports an extra system for guild chatting.
Members can use the Guild Storage. Through the village public officer, in channel 1
Level 2---Guild can register a guild logo.
Level 4---Guild can make their guild mantle.
Level 6---Guild can declare war to another guild.
Level 8---Guild members can vote about certain issues.
Level 10--Guild can give names/titles to members.
Level 12--Guild can use their own personalized guild logo; the logo must be registered before.
Level 14--Guild can make an alliance with other guilds, and the allied guilds can help each other when they ask for support.
lv 4 streven is wel een leuk doel denk ik
kosten voor lv 2 zijn
50 Monster drops en 4k
lv 3 120 Mdrops en 11,250
lv 4 180 Mdrops en 26,666
welke monsterdrops weet ik nog niet, kosten zijn niet superhoor dus voro die levels maar ligt ook aan die monsterdrops die nodig zijn

[ Voor 49% gewijzigd door daves2hd op 26-04-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, ik kom niet zo vaak online, maar mag ik misschien toch de guild joinen ? O-)
Ik kan wel wat quest items doneren enzo.Mijn ingame naam is Sensodine en ik speel op Aibatt.
Zal je wel even ingame contacteren.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
Jaaah guild leeft :9~ :9~
Ben erg blij dat ik tog nog een mooie titel heb gekregen 8)
en niet bowverneuker ofzoo :o * shame shame
Toch nog keer bedankt daves..!

Het maakt niet uit welke monster drops je gebruikt voor guild d8ik..
Njah die monsterdrops kunnen we desnoods ook wel kopen tog :P
als het toch niet uitmaakt?
wil ik dr wel wat geld instoppen :P
je kan trouwns ook op een andere manier doneren,
moet je bij bank,2-1 doen..
zei Secretus
en die had het zelf ook ffkes gedaan dus.zal wel goed zijn!
ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het even herhalen voor mensen die het nog niet weten :) :

Als je wilt doneren aan de guild, dan moet je dus naar server 1 gaan ( Weet niet of dit in een patch veranderd is nu, je kan het altijd nog op andere servers proberen) en dan naar een Public Office gaan (In Flaris bv. Juria). Even Rechter-klik op Juria en dan "Guild Warehouse" selecteren.
Bij "Guild Warehouse" moet je op "Support" klikken, en dan heb je de keuze uit twee buttons, waarvan je de text niet ziet (Bugje?Maar misschien zie je ze op hogere res wel) De onderste (Donate M..) Moet je gebruiken om geld en monster drops te doneren. Let op, dit selecteert wel al je monster drops. Dus veel doneren mensen, om de guild op een hoger level te krijgen :P
Kan zijn dat ik een paar termen fout heb, Ik heb een slecht geheugen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mja mensen hadden gedoneerd en de clan was inneens lv 2 we hebben nu een logo, mmooit of niet moest iets kiezen -.-;; flame me er later maar op, we kunnen over een paar weken nog altijd gewoon de guild disbanden en 2 dagen later opnieuw maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem best wel mooi, die ben ik nog niet zo vaak tegengekomen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heygratz mensen met de nieuwe guild :). Tof dat er zoveel actieve mensen bij zijn gekomen. Ik had eerst idee dat het beetje doodliep, showed toch maar dat als je forum langsgaat en je ziet op eens Flyff staan dat mensen nieuwsgierig worden :P.

Anywayz voorlopig zit ik in silkroad, n00b once again woehoee maarre mocht je nog hulp nodig hebben daves ik heb nog paar spulletjes die je mayb kan gebruiken for money ofzo. Kocht wat green stuff cheap in (flower suit 15k? boot ervan 10k?) volgens mij was de rest nie zo boeiend.
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste