Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683
Verwijderd
maar wel beetje geouwehoeert
Snap het pk systeem nu ook beetje..ben me bow er wel door kwijtgeraakt!(50k)
en heb 400k terugverdient dus..
Als je in guild wilt moet je of daves of DutchArea013 ff vragen..
we zijn nu al lvl 3 en ik hoop dat lvl 4 er snel aankomt!( kunnen we cape )
Iedreen die monsterdrop heeft..zou ik willen vragen die te doneren
want dat is het grootste probleem denkik,want je hebt er redelijk veel van nodig..
daves,zullen we morgen samen na prison gaan
als jy lvl up bent..hehe
kunnen we ff geld verdiene enzo, altijd nice voor je nieuwe suit

haha check jullie ingamee

System Standard SystemVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 20:07:
Ik zal het eens proberen. Maar even voor de zekerheid: Is het te spelen op een GeForce 2 en 2.0 ghz processor?
CPU PentiumIII 800MHZ
RAM 128MB
VGA Geforce 2mx 200
minimale specs zo een beetje. aangeraden is net wat hoger natuurlijk. zie ook hier
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
zijn er mensen rond lvl 23 die willen partyen met een dex-based Merc?

Right for all the wrong reasons.
iid de guild cloaks zijn er hoor mensen, jullie kunnen ze ophalen op channel 1 bij de guildwarehouse.
Verwijderd
Misschien zijn ze iets met de servers aan het doen ofzo ?
Kheb er ook 1 opgehaald ^^
En als iemand wil slachten, ik Buff wel enzo
anyhow, zie jullie vanavond denk
ff vermelden:
Ik heb idd ook disconnects en van die vastlopers dat ie daarna weer inene verder gaat...
En ook zelfs dat heel flyff uitklapt
Ze zullen vast bezig zijn met de servers... kan haast niet anders
Ik kan jullie niet vinden in Flaris ofzo, en hoe kan ik daves ofzo pb'en ingame, ik wil ook wel in de guild.
Mja misschien moet ik eerst wat verder zijn
Verder komen doe je door te hunten toch ? Want dat duurt ERG lang, kan je niet beter gewoon quests doen, volgens die quest list in de startpost ?
Oja mijn character name is W00fer
[ Voor 6% gewijzigd door W00fer op 29-04-2006 18:10 ]
Als we nou meer leden krijgen,krijgen we dan ook meer capes of hoe zit dat?
Vandaag weer niet egt gelvlt..ben beetje aant het rondvliegen enzo,beetje monsterdrops verzamelen..
Gaan we de guild gewoon lvl 14 maken ofzo
of gaan we er niks meer in investeren:?
njah ben morge pas weer online,heb vandaag al uhh 12 speeluren
word dr beetje moe van
ciao
vandaag alleen wat geskill leveld

hogere level guild niet echt nodig voorlopig denk ik
[ Voor 34% gewijzigd door daves2hd op 29-04-2006 22:44 ]
Moet je trouwens op server 1 zijn om te joinen? Ik speel namelijk meestal op server 3, want die is rustiger.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
dus kon ik het niet accepteren

moet je me vanmiddag ofzo maar weer toevoegen..
Niemand antwoord hierop ?W00fer schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:09:
Speel nu ook sinds gisteren, op Aibatt 2-2
Ik kan jullie niet vinden in Flaris ofzo, en hoe kan ik daves ofzo pb'en ingame, ik wil ook wel in de guild.
Mja misschien moet ik eerst wat verder zijnLevel 8 Vagrant is niet zo denderend denk ik.
Verder komen doe je door te hunten toch ? Want dat duurt ERG lang, kan je niet beter gewoon quests doen, volgens die quest list in de startpost ?
Oja mijn character name is W00fer
****** kut lagg!! ooh word dr egt gek van!
heb vandaag ook niet gespeeld..werd dr egt faking gek van!
hoop wel dat het wat minder is weer na het weekend
maar ik heb het ook dat ik steeds 2 updates heb ofzo

volgens mij gewoon bug ofzo! gaat wel over..
Verwijderd
ik speel flyff al een paar dage.. vin het echt een te gek spel
k ben daar ook Hawkboy777 tege gekome... en die zei dat als ik in legionoftweakers wou dat ik een account moest aanmake op deze site...
dus bij deze
En mijn naam in het spel is AequitasNL...
ik ben ontzettend veel online..
ik speel meestal in Aibatt in server 2-3... nou ik hoop dat ik bij de guild: LegionOfTweakers mag
zie jullie allemaal in het spel !!!
Verwijderd
Ik ben net assist en ik heb me punten nog niet verdeeld, wat is de beste manier voor een assist zijn punten te verdelen?
Heeft GoT btw een guild??
Woofer: Nee gewoon slachten.
LEctor
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2006 21:16 ]
1: ja er is mega lag en ja iedereen moet 2 dingen patchen voor het opstarten volgends mij iets dat ze zelf nog niet eens doorhebben bij de hoster.
2: ja de lag is echt te erg om te spelen drm ben ik ook niet online
3: LoT is voor GoTers en vrienden van GoTers dus je hoeft niet persee lid te zijn van GoT, zolang je maar wat bekend bent. GoT clan is voor GoTers ed, niet voor elke nederlander die je ingame tegen komt.
4: @Lector1989 watvoor assist ga je worden? een supporter of knokker?
5: ja GoT heeft een guild genaamd "LegionOfTweakers" ik (daves) of letti1990 (DutchArea013) kunnen mensen adden maar zoals je ziet zijn we weinig onlien als het lagged
Verwijderd
Tot nu toe tot lvl10 gekomen, alleen aantal dingen zijn nogal vaag. Ik heb wat item gevonden waarvan ik weet dat ze wat waard zijn maar ik kan dan ook nergens vinden wat die items nou precies doen en hoe je ze moet gebruiken..
- Powerdice 4
- Magma Card
- Voltage Card
En nog 2 kaarten maar ben de naam ff kwijt.
Hierbij worden de waarden beter(34-36 zou naar 37-42 gaan bijvoorbeeld)
kaarten gebruik je om een element te verbinden aan een item.
met zo'n magma kaart kun je bijvoorbeeld fire ergens aan toevoegen.
Voor een betere uitleg, zie www.flyffworld.com bijvoorbeeld.
http://flyff.gpotato.com/
ze zouden ergends aan werken afgelopen vrijdag maar dat zou nu allang klaar moeten zijn
Waarom bewaard hij de general quests niet als je uitlogd
Ik kan steeds opnieuw die quest doen dat je 20 aibatt wings moet verzamelen.
Level 12 ben ik nu trouwens, met vrij unieke +6 buckler.
[ Voor 12% gewijzigd door W00fer op 01-05-2006 15:17 ]
Verwijderd
maar ipv mensen heb je grote mecha's die op skateboards staan in de lucht
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 15:28 ]
powerdice 6 is echt geen 400k waard,... 100k zou ik zeggen.W00fer schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:17:
Lol een powerdice +6 verkoop je aan een NPC voor 1000, terwijl je hem moet kopen voor 400k
Waarom bewaard hij de general quests niet als je uitlogd![]()
Ik kan steeds opnieuw die quest doen dat je 20 aibatt wings moet verzamelen.
Level 12 ben ik nu trouwens, met vrij unieke +6 buckler.
omdat je sommige generals quest meerdere keren kunt doen die kun je dus eeuwig herhalen als je je er genoeg mee kunt vervelen
Werkt bij mij ook niet(XS4ALL DNS Server)daves2hd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:42:
werkt de officiele site bij jullie? hier werkt hij nml niet al een paar dagen niet meer
http://flyff.gpotato.com/
ze zouden ergends aan werken afgelopen vrijdag maar dat zou nu allang klaar moeten zijn
Mischien dat het daar aan ligt, kameraden van mij kunnen er prima bij.
kan dus niet meer spelen ofzo
zal wel ff reinstalle enzo..hoop dattie het zo weer doet!anders ga ik egt huile
hehe..
wel vanmiddag eindelijk me flaming bow kunnen kopen!!
raped nu verder mjah..wel tof
en die lagg is egt niet normaal gttn angy
ik heb al mee cookies verwijdert enzo,maar kan nogsteeds niet inloggen
Hoop dat het snel opgelost word

Best leuk zo'n boomplant-thema, maar eerst die patch van 138 files (duurde bijna een half uur) en nu die vreselijke lag...
[edit]
@letti1990: Ik heb dezelfde foutmelding, kan nu ook niet meer inloggen dus. http://flyff.gpotato.com reageert niet (of iig te traag) en http://www.flyffworld.com is ook down (Account suspended). f3data doet het ook al niet meer. Gaat lekker zo
[ Voor 25% gewijzigd door Gerco op 02-05-2006 23:25 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
die updates enzo zijn maar 5 minuutjes ofzo.
heb opnieuw geinstalleert etc. ma hij doett gewoon nietmeer
njah mss doet hij het morge wel..denkut niet

起動時に「ERROR: File Not Found CODE:0 RESULT:4」というエラーが
表示される場合がございます。
これは、新しいパッチファイルがないかどうかパッチサーバにチェックを
行う際に、接続ができなかったことを表します。
3/10 15:20現在、パッチサーバ、ゲームサーバともに稼働しておりますので
画面の表示にしたがい再試行することで、ゲームに接続することが可能です。
ご利用の会員の皆様におかれましては、ご不便をおかけ致しますが
何卒宜しくお願い申し上げます。
dit kan ik vinde

na lang laden doet de site het half, komt gewoon omdat ze eruit liggen niet door cookies ed soms laad die ene helft wel wat er te zien is soms niet. staan 2 dingen
meow, wist niet dat we die allemaal hadden[Server] Emergency Server Maintenance May 02, 2006
After last night's maintenance, a new bug has cropped up in regards to the Cat Suit+ (The Cat Suit with stats). Anyone wearing any piece of the Cat Suit+ pieces will crash out, and be unable to login again. ...
[Server] Emergency Maintenance Completed May 02, 2006
We have fixed the issue with Cat Suit+ wearers crashing out of the game immediately upon login. Everyone now should be able to login correctly. ...

ik denk gewoon dat ze te veel spul op 1 lijn wilde gooien, GPotato gaat nml ook een andere mmorpg hosten genaamd "space cowboys". ik denk dat ze daar servers proberen voor op te zetten en flyff de sjaak is erdoor
ma ikga vandaga niet spelen denkik! lekker weertje
ff kyke of ik nog beetje bruin kan worde in nederland
Soms is het de hele reek van 138 bestanden
Verwijderd
Die 138 bestanden zijn deel van de event ;Woohooo schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 10:30:
Ik snap ook niet waarom dat spel ELKE keer als dat start weer moet updaten..
Soms is het de hele reek van 138 bestanden
Na deze patch droppen de monsters tot 8 mei seeds en buckets waar je door quests zeer leuke items mee kan winnen.
Verwijderd
_kan_ winnen hedaves2hd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:45:
mja4x stom vuurwerk en 2x 5 vital drinks,... hoe nutteloos wil je het hebben
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2006 20:30 ]
heb nu 8 vuurpijle 5 wings en wat food en drinks
en zo gek voor me..kreeg 2 capees

denk je ook van wtf stomme lucker

mjaah ik verkoop me shit vanaf nu wel gewoon..kan k mss nog beetje profiteren
Alleen vraag ik me af, waarom de on-board wireless en bluetooth altijd aangaan als ik het spel opstart...
Blijkbaar enabled het alle netwerkdevices die disabled zijn?
Overigens blijft mijn normale LAN-verbinding gewoon uit staan.
Vreemd.
En voor de mensen die aan de events deelnemen, als je echt zekerheid wilt hebben kun je ze beter verkopen ja maar dan zou ik ze opsparen tot 7 mei.
Dan loopt het event zo'n beetje tegen zijn einde en ik gok dat ze dan een stuk zeldzamer zijn.
vandaag lekker lv 29 party gemaakt! met Divania,DutchArea013 en Gyru. dus lekker veel party skills en alles. we wilden pogen party vanavond te houden tot,..... tja server ging er weer eens even uit iedereen in de game disconnected en dag party
zelf lv 50 nu nog 10 leveltjes voor blade
okee ik zal het zo zeggen PWEND. sry ben ff happy want ik heb!! zie screenie maar

en onder alle toeval begon 5 sec na ik cloak had het flyff fly muziekje in me playlist xD zoals ik zei ik kreeg al dat vuurwerk om me cloak te kunnen vieren straks
[ Voor 30% gewijzigd door daves2hd op 05-05-2006 05:58 ]
Anyway mijn kleine vargant

Geen idee wat ik met al die poen moet kopen
[ Voor 78% gewijzigd door Woohooo op 05-05-2006 20:27 ]
click tumb -> click plaatjeWoohooo schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:48:
Wat doet die cape dan?
Anyway mijn kleine vargant
[afbeelding]
Geen idee wat ik met al die poen moet kopen
+65 HP
+1 STA
niet alsof het een wereld van van verschil maakt maar teld toch als een extra ring of iets, gezien normale cloak compleet niets adden. en dat beetje extra hp en def kan nooit kwaad
hoe kom je aan zoveel poen op dat level xD iig je kan er een lv 15 set van kopen voor de job die je nemen gaat
[ Voor 54% gewijzigd door daves2hd op 05-05-2006 20:48 ]
ik had gistere een set suit gekocht en me complete set allemaal naar +3 gebracht kwam 110k tekort die ik gelukkig kon lenen van guild member. stuk of 7 Gaints gehunt en toch weer iets van 700k nu
de lag is atm zo erg dat ik gewoon hele minuten me chat niet zie en hunten is onmogenlijk en een zekere dood. morgen is weer update tijd en hopenlijk hebben ze eindelijk eens een fix anders houd flyff toch weer snel voor mij op

-site down, tot sloomladen is me vandaag gelukt hem half afgeladen te krijgen, had na 2u nog wat topics op het forum kunnen zien.
-game mega lag geen GM te bekennen in bijn anderhalve week! wat wel iets bewijst voor mij
-topics over lag geen enkele reactie van GM, Gpotato personeel of niets
erg jammer
Die powerdices heb ik trouwens ook nog in de bank liggen. Die kan ik natuurlijk nog wel verkopen voor een 100k per stuk. Ik ga ze toch niet gebruiken
[ Voor 27% gewijzigd door Gerco op 08-05-2006 21:12 ]
Hopen dus maar dat het morgen is opgelost, want het is super irritant.

btw op lawolf had ik deze lag al met mijn oude chars en vele andere ook want voor ik op aibatt echt begon nogwat met m'n oude chars gedaan op lawolf, nou overal waar je kwam werd er lag geshout en ik had er ook last van precies op de zelfde manier als nu op aibatt, bijna alsof ze het expres doen
Ik probeer het volgende maand nog wel eens
join the club ik ben gistere van 19% naar 0% afgezakt binnen een half uur, terwijl het van 0 tot 19 me iets van 2 uur koste ofzoWoohooo schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:15:
Wat een kutspel, ik kan geen ene reet doen! elke keer opnieuw inloggen enzo
Ik probeer het volgende maand nog wel eens

enige wat ik kan doen is hopen op een magistrale fix morgen, en het sneeuw mag van mij ookwel weg. het lijkt wel alsof ze een soort "reroll" gedaan hebben voor de server maar niet voor de characters en dat zorgt voor een hoop problemen ofzo, want het sneeuw was nml uit de game gehaald toen de bomen weer groen werden.
er was idd iets fout gegaan na een update waardoor niemand er meer in kon ergends een typfout of iets dus hebben ze waarschijnlijk oudere data terug gepakt om het te "fixen" dat is het enige wat ik me aan server dingen van voorstellen
Als ik ongeveer ~1mil geldjes heb en ik ben maar lvl15 kan ik bijna alleen maar crappy npc gear kope van tussen de 4k en 10k

een Sowrd of Silver Sword +5, pakweg 23 mil
full panggril lv 45 set +3, 10 mil
plug +2, 12mil
2 ringen, +1str, +1 dex, 600k/800k
en nog een bank vol kaarten totale waarde ook kleine 2 mil.
ik ben natuurlijk dan wel lv 52, maar not the point. ik had op lv 15 geen mil maar wel een halve en nog 4 pd4, 3 pd8, 1 pd6, 1pd 10 en kaarten natuurlijk
spel is vandaag weer lagloos, lijkt wel alsof de server geen volle week kan draaien tot het onderhoud ofzo
Ik ben nu lvl 47 met een full wedge +3 en FoR +3, maar daarvoor heb ik vandaag wel even guild members moeten vragen
ben nu bezig met een fun char, word een AoE assist, puur omdat ze PvP aardig ownen en AoE lekker verdient, makkelijk is en m'n punt bewijzen hoe makkelijk, overpowerd en erg assists zijn in de game
Ik denk niet dat assists overpowered zijn, ze krijgen gewoon vrij rap een AoE skill.
Maar goed, dat zal wel een discussie punt blijven
dex assists worden net als blades compleet geowend in PvP. dex is nutteloos tegen skills omdat skills nooit kunnen missen, dus heb je veel hp nodig om klappen te overleven. nee dex in PvP is compleet nietsEddos schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:56:
Een AoE assist is niet zo goed in PvP, dan kun je beter een dex assist hebben.
Ik denk niet dat assists overpowered zijn, ze krijgen gewoon vrij rap een AoE skill.
Maar goed, dat zal wel een discussie punt blijven
heb je ze ooit zien rondlopen ? ze ownen alles dankzij buffs kunnen ze makkelijk 5 tot 10 stats van alles meer krijgen en nog een berg hp en def erbij ook. Burst Crack, hun AoE krijgen ze op level 28, meeste classes krijgen hun sterkste skill op lvl 30. zoveel verschil is het niet, maar AoE assists kunnen 5 tot 15 mobs verzamelen en ze allemaal binnen 5,6 klappen afmaken. welk deel is zwak
edit: verder is dex AoEr ook slechter dan sta AoEr, evade is leuk en idd je vliegt minder rond door crits maar dex zelf is niet genoeg om een groep mobs te overleven. dex is nml net te zwak in alles vind ik, sta builds ownen op het moment alles in de game, elke class.
een lv 65 blade met 90 dex kon niet AoE'en. een lv 65 blade met 120 sta kon met gemak mobs hoger dan hem AoE'en.
ik heb nog geprobeerd in suggestions deel dex omhoog te halen en balance fix tussen classes in PvP en alles maar helaas veel wilde puur en alles nieuw spul en geen fixes van foute dingen nu

[ Voor 26% gewijzigd door daves2hd op 10-05-2006 13:43 ]

heb vanmiddag wow gekregen en ga dat nu tijdje spelen..
flyff zit niet echt een verhaallijn in ofzo..dat mis ik wel een beetje
Daves het was leuk met jou gespeeld te hebben en de guild op te bouwen..ik hoop dat jullie nog aardig zullen groeien.!
als ik over een week of 2 weken besluit helemaal te stoppen doneer ik mijn spullen aan jou
want heb toch wat hulp gehad van jou en je hebt me de nodige dingen geleerd! ty man
was echt leuk met jullie! hoop dat ik kullie nog zal spreken in andere rpg of mss nog in deze als ik terugkom..
Ik heb nu een dex assist, en een sta assist mag dan mainstream zijn, het is zeker niet de manier waarop assists zijn bedoeld om gespeeld te worden.
Maar wij hebben met betrekking tot de buffs wel de overmacht ja, maar als je partied met een assist wordt jij net zo goed gebuffed natuurlijk.
ikke had dus zo'n ring_kan_ winnen heIk ken wel iemand die een StamRing (Of andere ring, weet het niet meer precies) heeft gekregen, en ook iemand die zo'n cloak heeft gekregen.
kreeg na een tijdje genoeg van al die crappy verrassingen van fp/mp bottles of food! dus ik dacht ik ga lekker mijn seedlings verkopen voor een mooi prijsje: 150k op aibat (best goedkoop). maar NIEMAND kocht ze
toen dacht ik: damn dan gebruik ik ze zelf maar! en wat dacht je? een STA+1 ring
heeeeee ..... hoe is het?
Verwijderd
Er bestaat een goed overzicht van mmorpg's op *knip. Daar kan je doorklikken naar *knip. Hier staat een overzicht van meer dan 100 gratis mmorpg's.
Hopelijk hebben jullie er wat aan.
[ Voor 27% gewijzigd door Crash op 15-06-2006 15:13 ]
Ik speel nu ook weer sinds een dag of 3, ben wel overnieuw begonnen op de Aibatt server..
Ik zag dat jullie een guild hebben, maar is deze op Lawolf of Aibatt?
Ik hoor het wel!
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
denk niet dat er ooit een volle actieve GoT guild zal ontstaan in flyff helaas
Nou, ik heb nu namelijk een guild met een spelfout in de naam (Kan zo even niet op de clannaam komen).daves2hd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 15:12:
de guild is op aibatt, alleen heb je er niet echt veel aan ik denk niet dat iemand op het moment nog echt speelt van de guild, inclusief ik. ik had er wel weer even genoeg van na die lag en dat gedoe, ik heb alles nogwel liggen omdat ik van plan ben ooit nogwel weer eens een keer die laatste 8 levels af te trainen voor blade class. als je echt wilt wil ik het best even opstarten zodat je in de guild kan maar dan heb je puur een naam boven je hoofd die verder nutteloos is, kun je beter een actieve guild joinen die ooknog iets doet
denk niet dat er ooit een volle actieve GoT guild zal ontstaan in flyff helaas
Zelfts de leader probeerde me mijn claw of lawolf te rippen, maar dat heb ik niet laten gebeuren.. Hij zei: "Please donate a bit in the guild bank." Dus ik zei dat ik dat zou doen nadat ik mijn claw of lawolf had verkocht.. Toen zei hij dat hij hem wel wou hebben, en zou me wat potions geven en 80K

Naja, verder praat er dus niemand in de guild, ze hebben geen logo, geen cape, is nogsteeds lvl 1
En een 'leuke' guild zul je denk ik niet snel vinden, ik heb al veel mensen gevraagd maar vaak zoeken ze alleen maar mensen van lvl 35+ en hoger enzo..
Dus als je een keer tijd over hebt mag je wel ingame komen en me toevoegen onder de naam Dodged, dan zien we het vanzelf wel. Met een cape en logo ziet het er toch al een stuk beter uit
- Erik
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
verder een clan van 1 tot 5 krijgen is makkelijk in LoT hebben amper 4 mensen echt gedonneerd. de rest niets tot waardeloos weinig
zeg maar wanneer je ingame bent en wat je ingame name is (search is hoofdletter gevoellig) en dan zal ik wel proberen langs te komen
Verwijderd
bij mij gaat de muis heel erg lanfzaam met flyff weten jullie misschien een oplossing voor want de beelden gaan wel gewoon snel.
en tot welk lvl gaat het spel en wat is het doel.
groetjes andruw.
max level, maak je geen zorgen dat haal je niet voor die alweer omhoog geschroefd is denk ik.
op het moment denk ik dat max lvl lv 119 is gezien er op lv 120 een third job moet komen, ooit
iig zijn er maar weinig mensen lv 100+ geworden dus dat durut toch wel ff voor je daar bent
tja doel
Ik zit al een week of 2 op lvl 50, en ben nu druk bezig met mijn buffs levelen.
Daar ben ik ook nog wel een uurtje of 40 zoet mee..
ik speel nu al bijna 3 weken niet meer denk ik. vooral door dat lag en eentonigheid weer ff geen zin, maar ik maak me char nog wel eens lv 60+ denk ik. Gryo kan me nu mooi Powerlevelen als hij nog speeld
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik ben lvl 70 Knight
Het is wel handig als iemand een lijstje maakt van wie er allemaal Flyff spelen van GoT.
Dat zal wel lukken.daves2hd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:45:
mja na 60+ is het solo niet meer te doen, moet je gewoon echt een vol actieve clan hebben waarmee je elke avond kan partyen en die een party levend houden dat de exp beter word met de dag.
Ik sta nu bij meerdere mensen in de friend list als filler en zit 90% van mijn ingame tijd in een lvl 50+ party
ik denk dat het er nog zo weinig zijn dat het niet eens meer een lijstje te noemen isCris89 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 12:09:
Oh er zijn toch mensen die dit spelen
Ik ben lvl 70 Knight
Het is wel handig als iemand een lijstje maakt van wie er allemaal Flyff spelen van GoT.
Verwijderd
Ik probeer nu ook flyff te spelen maar krijg een hele rare fout als ik hem opstart.
Hij zegt: 'Game Guard update was not done. Scan the virus or make some changes in your pc managment program' Daarna kan ik alleen maar op 'o'k' duwen.
Wat kan ik hier aan doen?
Lector
anders moet je gewoon even op het forum daar search gebruiken voor gameguard fixes. http://flyff.gpotato.com/phpbb/search.php
zelf nooit problemen mee gehad maar vele andere wel. veel topics over te vinden, waar het probleem bij jou precies ligt weet ik niet helaas dus zul je gewoon moeten proberen. je kan het beste beginnen als je firewall aan hebt of virus scanner die uit te zetten en dan te kijken of gameguard wilt gaan. want gameguard werkt nml niet goed met die dingen aan.
Verwijderd
Ik heb het zelfde probleem hier ook, heb nog geen oplossing gevonden maar blijf nog even verder zoeken... Je hoort meer zodra ik wat gevonden heb...Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 21:36:
hey allemaal,
Ik probeer nu ook flyff te spelen maar krijg een hele rare fout als ik hem opstart.
Hij zegt: 'Game Guard update was not done. Scan the virus or make some changes in your pc managment program' Daarna kan ik alleen maar op 'o'k' duwen.
Wat kan ik hier aan doen?
Lector
Verwijderd
Heb iets van 580K, full Selint Set en een Bow Of Accuracy +3. Had van een iemand een Miljoen+ gekregen, omdat hij stopte, en ik had 1 noob gehad die Peakyrinds kochtte, en hij moest 90K betalen, en gaf 900K. Dit is het zo'n beetje, zit nu in de examens, dus er wordt weinig gespeeld, maar na de examens speel ik terug volledig. Wie mij wil adden
Mijn IGN: SnowIi (Hoofdletter i en kleine i)
Verwijderd
klik
even downloaden en dan extracten naar FlyFF map (meestal C:/Programfiles/Galanet/Flyff)
en klaar!
Verwijderd
zeker omdat ik Maplestory GameGaurd heb gedownload.
Verwijderd
Daarna martialheroes gaan spelen (www.martialheroes.com) maar de prijzen daar zijn niet meer leuk door een pay market die ze hebben opgezet .... (normaal geld verdienen met drops is +- onmogelijk gemaakt vanaf lvl 70)
Nu weer flyff begonnen en het is best wel fun op het moment 2 dagen gespeeld en nu lvl 14.
als iemand me wil toevoegen in flyff heet ik oOMinoO allemaal geen nullen.
deze week beetje druk met me werk dus in het weekend zal ik er zijn en daarna nog wel regelmatig
Verwijderd
Ik ben magician geworden, maar ik wil nu toch weer merc. worden.
Anders moet ik weer opnieuw beginnen
je kan maar 1x je class kiezen ben ik bangVerwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 21:52:
Weet iemand of je ook weer van class kan veranderen.
Ik ben magician geworden, maar ik wil nu toch weer merc. worden.
Anders moet ik weer opnieuw beginnen
emaal gekozen en foute keuze zul je een nieuwe char moeten maken ben ik bang
al delete je je oude char blijft de nickname alsnog een week in gebruik geloof ik. heb zelf meer dan 7 chars totaal gehad nu in flyff. lv 1 naar 15 is zo gedaan
Verwijderd
ben nu lvl 16, ign: NielSs
heb al 3.5+ mill xD