Daar verschuil ik me niet achter. Dat is mij meerdere keren meegedeeld beste Moderator.
Ik mag toch aannemen dat een helpdesk mensen heeft die verstand van zaken hebben en niet zomaar wat onzin gaan uitkramen.
Als ik de helpdeskmedewerker nadrukkelijk vraag of het uitvallen mijn internetverbinding met het opleveren te maken heeft en hij daarop volmondig JA antwoord dan kan je toch moeilijk gaan beweren dat ik mij dan achter zijn uitspraak ga verschuilen?
Het is allemaal goed aangesloten (door monteur van pc boer laten controleren) dat is het dus al niet.
En of het aan de livebox ligt weet ik niet en kon de helpdeskmedewerker mij ook niet vertellen.
Het enige wat ie daarover zei dat het wel mogelijk was, maar tijdens een internetuitval blijft het @ lampje op de livebox gewoon branden zoals ie hoort te branden...
En op rechtstreeks op het ISRA-punt aansluiten is niet mogelijk. Mocht je de kabel naar het telefoonstopcontact door midden knippen dan kun je daar op geen enkele mogelijkheid rj11 plugs aanmaken, die kabels zijn immers rond.
En om nou helemaal nieuwe kabels zelf aan te gaan leggen zonder enig inzicht daarin lijkt me nou niet het verstandigste wat je kunt doen...
En om nou een monteur van tientalle euro's erbij te roepen

Trouwens volgens die monteur was het enkel probleem dat ik het op het telefoonstopcontact had aangesloten.
En mocht dat wel zo zijn dan stel ik voor dat diegene die daar nog over spreekt eens een keer bij ons thuis langskomt en het dan maar eens volgens hem in orde maakt
[
Voor 31% gewijzigd door
IT-Pro op 13-08-2005 20:51
]
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB