De KPN sloop bepaalt niet wanneer de Family verbinding opgeleverd wordt. Dit is een administratieve afhandeling van de technische decommissioning van de lijn aan KPN ADSL zijde, maar de koperlijn is normaliter tijden daarvoor al overgezet naar het Wanadoo netwerk. Als ik hem ook hoor heeft hij al een tijd geen ADSL meer, dus ik denk dat dit al lang gebeurd is. Vervolgens denk ik dat er ook wel contact is geweest tussen hem en de helpdesk (zo niet dan is dat niet handig), dus er is vast en zeker iets van een ticket gemaakt hiervoor of zo. De vraag is dus niet waar de oplevering nu is, maar of zijn technische probleem wordt opgelost.programist schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:07:
Zo te zien is je vorige abbo bijna afgesloten, ik zie een Sloop door kpn gepland voor 10-8-2005 (TSLOOP-ADSL). dit houdt in dat vanaf 10-8 wanadoo het zal overnemen voor het toewijzen van MAC aan je family. ps. (wat voor modem heb je )
Dit alles als interpretatie van wat ik lees, natuurlijk, ik kan het fout hebben.