Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148896

heb nu een 1gb mmc card besteld. Kingston mmc+. K hoop dat ie werkt.

Maar heb nu nog standaard die 32 mb erin zitten. En bluetooth aangesloten. (Bereik van 10 meter)
Elke keer als ik een mp3 erop zet duur het super lang voordat het een keer erop staat.

10 mb bestand duurde 8 minuten om erop te zetten.

Wat is de beste oplossing?

Datakabel kopen of een cardreader?
Zelf dacht ik; Met datakabel kan ik dat direct in telefoon plaatsen maar ik weet niet of dat snel zal gaan. Met cardreader zal wel sneller gaan omdat ook de telefoon de snelheid beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137661

Anoniem: 148896 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 03:50:
heb nu een 1gb mmc card besteld. Kingston mmc+. K hoop dat ie werkt.

Maar heb nu nog standaard die 32 mb erin zitten. En bluetooth aangesloten. (Bereik van 10 meter)
Elke keer als ik een mp3 erop zet duur het super lang voordat het een keer erop staat.

10 mb bestand duurde 8 minuten om erop te zetten.

Wat is de beste oplossing?

Datakabel kopen of een cardreader?
Zelf dacht ik; Met datakabel kan ik dat direct in telefoon plaatsen maar ik weet niet of dat snel zal gaan. Met cardreader zal wel sneller gaan omdat ook de telefoon de snelheid beperkt.
ik heb zelf een 1 GB MMC kaart van Apacer ik heb via internet ook zon Data kabetje gekocht. (adress staat in de startpost) Daar ben ik erg tevreden over. Het kost je 5,99 inclusief verzenden en ik kreeg het binnen 3 dagen thuis na het overmaken van het geld. :)

de Nokia File Transfer software heb ik niet geinstalleerd, want de MMC word direct door Windows herkent. ik sleep de bestanden via de Windows verkenner naar de MMC net als een USB-stick.

Ook de snelheden als je mp3tjes en andere data erop zet zijn vies hoog. Een willekeurig nummer van 8 mb staat er in minder dan 10 sec op. Ik ga over enkele dagen op vakantie dus ik heb er 500 mb aan muziek opgezet, en dat was klaar in ongeveer 10 minuten. :D

Dus kortom, ik raad je zeker aan om zo'n kabel te bestellen. :)

Edit: Spellingsfouten.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 137661 op 09-07-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

Ik heb een Transcend 1GB kaartje.
Met de datakabel kan ik 20mb in 1 minuut overzetten als ik hem als USB Stick gebruik. Echter, ik haal maar 4mb per minuut als ik de Nokia File Transfer software gebruik.
Ik heb er nu een cardreader bijgekocht, en nu haal ik meer dan 50mb per minuut (geen zin om alle snelheden naar kb/sec om te rekenen :P).

Bij mij is de combi datakabel+1gb+nokia file transfer niet een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49462

Ik heb een klein probleempje met mijn Nokia 6230i: infrarood werkt niet zo lekker. Wanneer ik de telefoon voor de infrarood receiver van mijn laptop plaats duurt het even voordat Windows hem ziet en de Nokia PC Suite kan hem wel vinden, maar er niks naar transferren (in phone selector is de telefoon grijs). Ik dacht eerst dat het aan de laptop lag, maar wanneer ik een siemens telefoon voor de receiver leg, wordt hij direct door windows herkent en kan ik ook meteen bestanden overzetten.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Problem solved.
Na uren gekloot heb ik toch maar eens in de Bios gekeken en daar de instellingen van FIR naar IRDA veranderd. Het werkt allemaal perfect nu.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 49462 op 09-07-2005 23:06 . Reden: Probleem opgelost. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5127

Anoniem: 112558 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:41:
[...]

Dan moet je je radio op mono zetten. waarschijnlijk staat hij nu op stereo, en niet overal heb je zo'n goed bereik dat het stereo is. Gewoon terugzetten op mono en dan is het over.
Dat lijkt het dus inderdaad te zijn. Toch die ontvangst dus :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-01 22:49

ACID-dude

Make More Music!

Ik zit ook te twijfelen om deze telefoon aan te schaffen, maar ik zit nog met een vraag. Is het mogelijk om de radio (mét ingeplugde dopje voor de antenne functie) dmv. een BT headset te beluisteren? Draadloos dus in feite.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 10:50
Ik krijg dus PC Suite niet gekoppeld aan mijn 6230i. Ik heb een blue tooth dongle van de mediamarkt van 15 e volgens mij van IVT Bleusoleil of iets dergelijks. De software die bijgeleverd werd bij die dongle herkent mijn telefoon wel en vanaf mijn PC zie ik gewoon de mappen op mijn telefoon. Als ik PC suite installeer en zeg maar mijn telefoon probeer te zoeken, vind PC suite gewoon niks en krijg ik een error dat ik de connecties of iets degelijks moet tjekken. PC suite 'denkt' echter niet eens na voordat hij mij die error geef, hij probeert dus volgens mij niet eens te zoeken.

Beetje een onsamendhangend verhaal dit, maar kan dit probleem aan mijn dongle liggen of doe ik iets fout met PC Suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11681

Je kunt bij backgammon iemand extern (met ook een nokia 6230i) uitnodigen voor een spel. De aanvraag gaat volgens mij via sms. Klopt dit? Ook het spelen gaat volgens mij met berichten (sms?). Ik weet nu niet of daar nog extra kosten aan verbonden zijn. Weet iemand dat?

Zou het anders ook viabv bluetooth kunnen? ZO ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 16:26
Een goede vriend van me heeft net als mij en vele ander die DKU-2 kabel bij Easternhouse besteld, maar hij krijgt de drivers niet geinstalleerd. Ik woon helaas te ver weg om ´m zelf te helpen, maar hij heeft me een screen gestuurd met de foutmelding die hij krijgt. Ik weet niet zo 1, 2, 3 waar het aan kan liggen, maar misschien dat jullie het weten...

Hier de screen:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v112/BJaensch/Foutmelding.jpg

Zegt u ´t maar.. :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:08
doorgaan...iedereen krijgt die waarschuwing

[ Voor 39% gewijzigd door coldasice op 11-07-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
dubbele post

[ Voor 86% gewijzigd door coldasice op 11-07-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Je hoeft geeneens een driver te installeren. Installeer PC suite van Nokia, daarbij zitten de drivers al. Kabel vastmaken en installatie zal automatisch gaan zonder dat je wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Je moet alleen niet vergeten het in die volgorde te doen.
Dus, PC Suite installeren, kabel aansluiten, en dan 100x op "ok" klikken :)
En daarna, als je de nokia software wilt gebruiken, op de telefoon de gegevens-overdracht annuleren, anders ziet ie hem als usb adapter.

@Dapie007, volgens mij worden niet alle bluetooth connecties ondersteund. Maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:03
kheb hier een apacer 512 mb kaartje liggen en werkt perfect voor de 6230i :)

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112558

Topicstarter
Th@_M@ster schreef op maandag 11 juli 2005 @ 17:54:
kheb hier een apacer 512 mb kaartje liggen en werkt perfect voor de 6230i :)
Is erbij gezet! Tnx! :)
Ben ook benieuwd naar die 1GB kaartjes, werken die allemaal goed dan haal ik er ook eentje! Nog meer muziek en foto's! :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137661 schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 05:10:
[...]

ik heb zelf een 1 GB MMC kaart van Apacer ik heb via internet ook zon Data kabetje gekocht. (adress staat in de startpost) Daar ben ik erg tevreden over. Het kost je 5,99 inclusief verzenden en ik kreeg het binnen 3 dagen thuis na het overmaken van het geld. :)

de Nokia File Transfer software heb ik niet geinstalleerd, want de MMC word direct door Windows herkent. ik sleep de bestanden via de Windows verkenner naar de MMC net als een USB-stick.

Ook de snelheden als je mp3tjes en andere data erop zet zijn vies hoog. Een willekeurig nummer van 8 mb staat er in minder dan 10 sec op. Ik ga over enkele dagen op vakantie dus ik heb er 500 mb aan muziek opgezet, en dat was klaar in ongeveer 10 minuten. :D

Dus kortom, ik raad je zeker aan om zo'n kabel te bestellen. :)

Edit: Spellingsfouten.
Oke lekker dan. Wou net de card reader gaan halen voor 15 euro maar ik ga wel kabeltje halen dan anders moet ik die kaart steeds eruit halen en ben nu goedkoper uit. Bedankt!

Kabeltje kost nu 6 euro + 3 euro vezendkosten

Kingston Multimedia Card Plus 1gb werkt prima! 70 euro excl. verzendkosten

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 148896 op 12-07-2005 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
http://www.expansys.nl/fo...sp?code=119374&thread=113

hier hebben ze het over versie v3.4...iemand al een nokia met v3.4

en weet iemand hier de changelog van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lottumracing schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 10:01:
http://www.expansys.nl/fo...sp?code=119374&thread=113

hier hebben ze het over versie v3.4...iemand al een nokia met v3.4

en weet iemand hier de changelog van?
Lijkt me een tiebvaud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-06 09:09
Lijkt me geen typ fout, want als je even keek kon je zien dat er een persoon is die daadwerkelijk V3.40 heeft.

Alleen ik heb zelf nog niks in het Nederlands gelezen, als het goed is heb ik nu donderdag echt eindelijk mijn 6230i binnen rechtstreeks uit de fabriek, ik zal dan even kijken of er 3.40 op staat, zo ja dan is hij er zo nee, dan denk ik niet dat hij er al is.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
pierre-oord schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:46:
Je hoeft geeneens een driver te installeren. Installeer PC suite van Nokia, daarbij zitten de drivers al. Kabel vastmaken en installatie zal automatisch gaan zonder dat je wat doet.
kheb net ok mn kabeltje binnen, heb het op dezelfde manier gedaan als de jouwe. Maar bij nokia pcsuite ziet die hem niet...maar wel gewoon als wisselbare schijf....heb toch precies gedaan wat jullie zeggen. Zal zo wel ff proberen of het lukt met pcsuite en de drivers te verwijderen

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand misschien waar ik batterij kan kopen voor dit toestel met 1000 mah?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vlijmen schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:19:
Lijkt me geen typ fout, want als je even keek kon je zien dat er een persoon is die daadwerkelijk V3.40 heeft.
Ik zie het. Wellicht bestaat die 3.40 echt. Nouja, als dat zo is, dan denk ik dat er nog wel een groot aantal updates aan zit te komen, en wacht ik nog wel ff met naar de NSP hollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Th@_M@ster schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:06:
[...]

kheb net ok mn kabeltje binnen, heb het op dezelfde manier gedaan als de jouwe. Maar bij nokia pcsuite ziet die hem niet...maar wel gewoon als wisselbare schijf....heb toch precies gedaan wat jullie zeggen. Zal zo wel ff proberen of het lukt met pcsuite en de drivers te verwijderen
Je hebt wel de gegevensoverdracht op de telefoon geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149169

Iemand IMAP icm SSL aan de praat gekregen?

Volgens het boekje moet
je via:
Menu->Berichten->E-mail->Opties->Extra Instellingen
de keuze: Beveiligd(SSL) kunnen vinden
en ik zie daar als enige optie:
"Kopie Behouden"

Ik heb wel gewoon versie 3.30.
Iemand dezelfde ervaring of zit ik toch op de verkeerde plaats te kijekn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149169

Anoniem: 148896 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:16:
Weet iemand misschien waar ik batterij kan kopen voor dit toestel met 1000 mah?
Hier?
http://www.inkoopactie.net/ia/4mgq8qgn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th@_M@ster
Cryothic schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 19:21:
[...]

Je hebt wel de gegevensoverdracht op de telefoon geannuleerd?
nee dus :D nu doet die het wel :)

Ka-tjing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 17:56

megaleo

Special member

Anoniem: 5127 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:36:
[...]

Ik zie het. Wellicht bestaat die 3.40 echt. Nouja, als dat zo is, dan denk ik dat er nog wel een groot aantal updates aan zit te komen, en wacht ik nog wel ff met naar de NSP hollen.
Mmmm.........Das raar. Ik heb gisteren m'n foon nog laten updaten. En ze hebben er V3.30 opgezet.
Raar! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:04
Dapie007 schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:33:
IVT - dongle Bluetooth verhaal
Ik heb hetzelfde type dongle (klein dongeltje transparant?). In ieder geval moet je een PC suite hebben die die dongle ondersteunt. Ik heb aan de praat gekregen afgelopen zondag door een widcomm driver te installeren en vervolgens met versie 6.5 te connecten. Echter later op de avond zag ik dat nokia een nieuwe suite ter download heeft aangeboden nl 6.6 en daarin in de ondersteuning voor IVT Bleusoleil. |:( want de widcomm installatie is een omslachtige.
Voor de widcomm driver installatie:
http://www.mp3car.com/vbulletin/showthread.php?t=35927
Voor nieuwe drivers cellink (nodig als je XP met SP2 hebt):
http://www.cellink-eu.com...task=view&id=14&Itemid=45
Voor de nieuwd nokia suite:
http://www.nokia.com/pcsuite

[ Voor 4% gewijzigd door htca op 13-07-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
megaleo schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:46:
[...]

Mmmm.........Das raar. Ik heb gisteren m'n foon nog laten updaten. En ze hebben er V3.30 opgezet.
Raar! :?
dit is wel een buitenlands forum...de update zit er dus aan te komen maar zal nog verspreid moeten worden in nl.....het is al positief dat er weer een update aan zit te komen...

en nee...ook deze zal niet alles oplossen...maar een groot aantal problemen zal er wel mee opgelost worden...en natuurlijk enkele nieuwe introduceren....that's just a fact of life

een van de weinige zekerheden in je leven: software bevat fouten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lottumracing schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:25:
[...]

dit is wel een buitenlands forum...de update zit er dus aan te komen maar zal nog verspreid moeten worden in nl.....
Raar dat het zo lang duurt om zoiets te verspreiden. Zou gewoon een kwestie moeten zijn van downloaden van de één of andere SFTP-server.
een van de weinige zekerheden in je leven: software bevat fouten....
maar het ene stukje software wat meer dan het andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149238

@Daf

Ik ben jaloers op je!
Ik kan niet eens die codes in mijn toestel krijgen! Ik heb telfort geprobeerd (gebeld en via website) Ik heb de website van Nokia geprobeerd, maar die instellingen komen niet aan. Ik snap er helemaal niets meer van.
Waar kan ik die instellingen handmatig invoeren in dit toestel? (zucht, had ik nog maar nijn SE 630 ;-(

Jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95822

Ik heb net wat andere (buitenlandse) fora afgespeurd en ik lees dat zelfs de firmware versie 3.40 het ringtone probleem nog steeds heeft. Ik heb gewoon spijt dat ik deze telefoon heb gekocht, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95822 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 15:58:
Ik heb net wat andere (buitenlandse) fora afgespeurd en ik lees dat zelfs de firmware versie 3.40 het ringtone probleem nog steeds heeft. Ik heb gewoon spijt dat ik deze telefoon heb gekocht, bah.
Ik heb trouwens geen idee waar jullie het steeds over hebben met dat 'ringtoneprobleem', ik heb hier nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5127 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:03:
[...]

Ik heb trouwens geen idee waar jullie het steeds over hebben met dat 'ringtoneprobleem', ik heb hier nergens last van.
Eerste 5 seconden gaat de ringtone zacht af, erg vervelend, vooral als je de 6230 gewend bent die dit probleem dus totaal niet had.

Ik ga zaterdag maar eens proberen of een upgrade naar 3.30 of 3.40 wat uithaald. Zoniet dan verkoop ik denk ik mijn telefoon en ga ik mijn 6230 maar weer gebruiken. En dan waarschijnlijk nooit meer een nokia voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95822 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:06:
[...]

Eerste 5 seconden gaat de ringtone zacht af, erg vervelend, vooral als je de 6230 gewend bent die dit probleem dus totaal niet had.

Ik ga zaterdag maar eens proberen of een upgrade naar 3.30 of 3.40 wat uithaald. Zoniet dan verkoop ik denk ik mijn telefoon en ga ik mijn 6230 maar weer gebruiken. En dan waarschijnlijk nooit meer een nokia voor mij.
Ik ken dat probleem niet, maar misschien let ik er ook niet goed genoeg op om het door te hebben.

Maar wat voor telefoon zou je dan willen hebben? Volgens mij hebben ze tegenwoordig zo'n beetje allemaal last van bugs, ook die van Samsung en SE. De K750i schijnt bijvoorbeeld wel drie keer op een dag vast te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Probleem schijnt zich alleen voor te doen op volume standje 5.
Zet hem op 4 en het probleem is verholpen. Durf alleen niet te zeggen of 4 veel zachter is dan 5, want ik heb hem altijd op 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 17:56

megaleo

Special member

De mijne loopt nog continu vast nadat ik hem uit de carkit haal.
En het gekke daarvan is. Dat deed ie de eerste 2 dagen niet nadat ik de software had ge-update. :?
Schiet mij maar lek dan! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:51
Anoniem: 5127 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:25:
[...]

Ik ken dat probleem niet, maar misschien let ik er ook niet goed genoeg op om het door te hebben.

Maar wat voor telefoon zou je dan willen hebben? Volgens mij hebben ze tegenwoordig zo'n beetje allemaal last van bugs, ook die van Samsung en SE. De K750i schijnt bijvoorbeeld wel drie keer op een dag vast te lopen.
Van de k750i is ook niet waar.. ik heb hem al een maand en hij is nog nooit vastgelopen.. duss.. :S

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cryothic schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:59:
Probleem schijnt zich alleen voor te doen op volume standje 5.
Zet hem op 4 en het probleem is verholpen. Durf alleen niet te zeggen of 4 veel zachter is dan 5, want ik heb hem altijd op 4 :P
ey thnx :) het werkt.

Nu kan ik het probleem omzeilen door mp3-tjes harder op te nemen. Zaterdag flash ik hem naar 3.30 en dan wacht ik even op versie 4 voordat ik weer op en neer ga naar een SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145599

megaleo schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:52:
De mijne loopt nog continu vast nadat ik hem uit de carkit haal.
En het gekke daarvan is. Dat deed ie de eerste 2 dagen niet nadat ik de software had ge-update. :?
Schiet mij maar lek dan! |:(
Ik had eerst geen problemen met mijn carkit. Maar sinds een aantal dagen loopt mijn telefoon ook vast en kan dus eigenlijk mijn telefoon niet meer vertrouwen helaas. Erg vervelend! :'(

Hopelijk komt er snel een software update en is dit probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140668

Ik ben sinds 1 week in bezit van nokia 6230i. Vriend van me heeft 6230. Wat me op valt, als we allebei muziek afspelen, klinkt het bij hem luider dan mijne. Het is gewoon kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Anoniem: 140668 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 03:29:
Ik ben sinds 1 week in bezit van nokia 6230i. Vriend van me heeft 6230. Wat me op valt, als we allebei muziek afspelen, klinkt het bij hem luider dan mijne. Het is gewoon kut
:? het is gewoon kut....

volgens mij is de speaker van beide hetzelfde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Mijn 6230i kan luid genoeg vind ik.
komt overal wel bovenuit (de mp3 speler althans :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:39
Misschien een domme opmerking maar staat het volume wel op hoog (is aan de zijkant harder en zachter te zetten tijdens het spelen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149492

Heb 'm nu een week of 3, maar hij is al zeker 6x vastgelopen!
En nu weigert m'n bluetooth verbinding oook ineens...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsr
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-03-2020

jsr

Automatisch connecten Bluetooth Headset:

Is het bij de 6230 of de 6230i ook mogelijk om automatisch te connecten met een bluetooth headset ?
Nu moet ik mijn Jabra bluetooth headset iedere keer bij mijn 6310i handmatig connecten wat niet echt praktisch is. Kan iemand hier meer over vertellen ?

[ Voor 6% gewijzigd door jsr op 17-07-2005 13:36 ]

JS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148460

Het is hier wel al langs gekomen alleen een duidelijk antwoord heb ik niet kunnen vinden. Het probleem:
De beltoon (mp3-bestand) wordt door mijn 6230i (versie 3.30) oplopend afgespeeld wanner er gebeld wordt. Dit zou niet mogelijke moeten zijn omdat in het profiel "bellen" geselecteerd is en NIET "oplopend". Is dit probleem op te lossen?
Wanneer ik de bijgeleverde earset en mp3-speler van de telefoongebruik gaat het volume van de muziek niet hard genoeg, is hier ook een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149492

Mijn bluetooth probleempje is inmiddels opgelost... had te maken met een windows update! grrr...
Alleen dat vastlopen blijf ik zwaar irritant vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Anoniem: 148460 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:55:
Het is hier wel al langs gekomen alleen een duidelijk antwoord heb ik niet kunnen vinden. Het probleem:
De beltoon (mp3-bestand) wordt door mijn 6230i (versie 3.30) oplopend afgespeeld wanner er gebeld wordt. Dit zou niet mogelijke moeten zijn omdat in het profiel "bellen" geselecteerd is en NIET "oplopend". Is dit probleem op te lossen?
Ja, zoals ik eerder zei, volume van de beltoon op 4 zetten ipv 5.
Anoniem: 148460 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:55:
Wanneer ik de bijgeleverde earset en mp3-speler van de telefoongebruik gaat het volume van de muziek niet hard genoeg, is hier ook een oplossing voor?
Volumeknop op de zijkant gebruiken?
Als je hem vol open zet, en je hebt hetzelfde volume als ik, dan beschadig je bijna je trommelvlies :P
Maar goed, sommige mensen schijnen daar op te kikken.

[ Voor 5% gewijzigd door Cryothic op 17-07-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148460

Cryothic schreef op zondag 17 juli 2005 @ 19:14:
[...]

Ja, zoals ik eerder zei, volume van de beltoon op 4 zetten ipv 5.

[...]

Volumeknop op de zijkant gebruiken?
Als je hem vol open zet, en je hebt hetzelfde volume als ik, dan beschadig je bijna je trommelvlies :P
Maar goed, sommige mensen schijnen daar op te kikken.
---
Op 4 zetten i.p.v. op 5 lost het probleem niet op, hij begint nog steeds zacht waarna hij harder van volume wordt.

Volumeknop aan de zijkant staat vol open en het geluid door de earset blijft echt te zacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149590

Begin augustus ga ik voor het eerst een abbonoment afsluiten. Ik twijfel nog tussen een Vodafone 22,50 (plus 2,00 sms voordeel erbij) of Hi 20/25. Ook qua toestel ben ik er nog niet helemaal uit : Of de Nokia 6230i of de Samsung D500. Kan iemand me hier tips geven over de keuze. Voor en nadelen over de Nokia 6230i zijn altijd handig. Alvast harstikke bedankt. Qua vormgeving vind ik de Nokia 6230i zowiezo al mooier dan de D500. Maar ik weet het niet qua opties etc.

Mazzeltof!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 149590 op 18-07-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

hi is bellen+sms in 1, da's wel makkelijker. en je niet gebruikte belminuten gaan over naar de volgende maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Anoniem: 149590 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 14:26:
Begin augustus ga ik voor het eerst een abbonoment afsluiten. Ik twijfel nog tussen een Vodafone 22,50 (plus 2,00 sms voordeel erbij) of Hi 20/25. Ook qua toestel ben ik er nog niet helemaal uit : Of de Nokia 6230i of de Samsung D500. Kan iemand me hier tips geven over de keuze. Voor en nadelen over de Nokia 6230i zijn altijd handig. Alvast harstikke bedankt. Qua vormgeving vind ik de Nokia 6230i zowiezo al mooier dan de D500. Maar ik weet het niet qua opties etc.

Mazzeltof!
op gathering of tweakers staat een mooi overzicht van de specificaties van de
Nokia 6230i
Samsung D500

misschien dat je weleens gehoord hebt van die site, als je dan ff shift vasthoudt en beide in een nieuw window opent kun je de specificaties naast elkaar zetten en een keuze maken, gemakkelijk he!

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 15-06 10:01
Okeey vraag.

Ik kan 2 toetstellen nemen:

Nokia 6230I + blue tooth car kid
Sony Ericsson K750I + 24.95 bij betalen

Waarom zouden jullie voor de Nokia gaan of waarom niet.

Sony gaat langer mee met batterij + 2.0 mega pixel.

Heeft de nokia ook auto focus of iets dergelijks maar dat ze het niet vermeld hebben ? Ik heb zelf een 6230 gehad de niet i maar nu vaag ik me af zit er veel verschil in gebruiks gemak ? Want de camera is verbeterd die was bij de 6230 brak. en scherm is ook beter.

Maar wat is jullie mening ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-RazieL- schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:38:
hi is bellen+sms in 1, da's wel makkelijker. en je niet gebruikte belminuten gaan over naar de volgende maand
Maar is het niet zo bij Hi dat wanneer je niet langer als een minuut belt, er toch een minuut van je totale belminuten afgaat?

btw thanx lottumracing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nog een vraagje die nokia 6230 had met mp3'tjes vaak last van de bas die in die liedjes zat en ging wat wat krakerig geluid geven. is dat bij de 6230I ook nog steeds zo ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Astennu schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:03:
Nog een vraagje die nokia 6230 had met mp3'tjes vaak last van de bas die in die liedjes zat en ging wat wat krakerig geluid geven. is dat bij de 6230I ook nog steeds zo ?
Geen problemen mee :) klinkt gewoon zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
pierre-oord schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:08:
[...]

Geen problemen mee :) klinkt gewoon zoals het hoort.
Uhmm zouden ze dat dan ook gefixt hebben :D iemnad toevallig wat foto's om te laten zien hoe goed die camera is ? zit nameloijk te twijfelen tussen die en de Sony K750I met de 2 megapixel auto focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsr

jsr

jsschalker schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:34:

Is het bij de 6230 of de 6230i ook mogelijk om automatisch te connecten met een bluetooth headset ?
Nu moet ik mijn Jabra bluetooth headset iedere keer bij mijn 6310i handmatig connecten wat niet echt praktisch is. Kan iemand hier meer over vertellen ?
Nog geen reactie gehad op bovenstaande vraag. Wie o Wie kan mijn informeren ?

JS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zodra ik mijn bluetrek G2 aanzet, connect deze automatisch met de telefoon.
Als deze al aanstaat, moet ik geloof ik een keer op het knopje van de headset drukken. (doe ik nooit, dus weet ik niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-06 17:16

epo

Astennu schreef op maandag 18 juli 2005 @ 17:58:
Okeey vraag.

Ik kan 2 toetstellen nemen:

Nokia 6230I + blue tooth car kid
Sony Ericsson K750I + 24.95 bij betalen

Waarom zouden jullie voor de Nokia gaan of waarom niet.

Sony gaat langer mee met batterij + 2.0 mega pixel.

Heeft de nokia ook auto focus of iets dergelijks maar dat ze het niet vermeld hebben ? Ik heb zelf een 6230 gehad de niet i maar nu vaag ik me af zit er veel verschil in gebruiks gemak ? Want de camera is verbeterd die was bij de 6230 brak. en scherm is ook beter.

Maar wat is jullie mening ?
heb net een i en daarvoor een gewone, scherm is enorm verbeterd ! en de cam ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hebben er nog meer personen problemen met Bel.nl?

ik krijg nu telkens deze sms wanneer ik mijn wap instellingen voor KPH HI opvraag:

Sorry we hebben uw opdracht niet begrepen. Stuur HELP naar 5522 voor alle mogelijk codes of surf naar www.mbc-group.nl voor meer informatie.

...

geen wap meer voor mij dus.

iemand een oplossing of een alternatief om je wap instellingen vandaan te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
epo schreef op maandag 18 juli 2005 @ 23:28:
[...]

heb net een i en daarvoor een gewone, scherm is enorm verbeterd ! en de cam ook!
Jah idd. De nokia werkt verder goed maar als je die pix ziet met die sony my god.

Zie zelf. Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v205/tellyfreak/DSC00016.jpg

Dan begin ik toch te twijfelen. Want dan heb ik ook geen digicam meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149519

Hallo :)

Ik heb sinds kort een 6230i, maar ik vraag me af of het mogelijk is om andere 'interface' talen aan de telefoon toe te voegen c.q. talen te vervangen/verwijderen. Standaard zit er Engels, Duits, Frans, Italiaans, Nederlands, Spaans, Turks en Portugees op; ik wil echter de Scandinavische talen erbij hebben, eventueel ter vervanging van de Zuid-Europese talen.

Weet iemand of dit mogelijk is en waar ik het dan kan laten doen?

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Astennu schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 00:29:
[...]

Jah idd. De nokia werkt verder goed maar als je die pix ziet met die sony my god.

Zie zelf. [afbeelding]

Dan begin ik toch te twijfelen. Want dan heb ik ook geen digicam meer nodig.
Ziet er goed uit idd, die foto. Hoe goed die Nokia-camera daarmee in vergelijking is weet ik niet, want ik maak nooit foto's.

Maar als je die camera nu zo belangrijk vindt, dan neem je toch gewoon die Sony :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-06 22:58

Erw

Is er ook een mogelijkheid om mn Sennheissers aan de 6230i tehangen?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn nog leuke optie's van deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Anoniem: 149590 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 22:23:
Wat zijn nog leuke optie's van deze telefoon?
Mp3's luisteren tijdens dat je ana het bellen bent heb ik gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Laatst online: 20-02 09:30
Ik weet dat de carkit 126 eerder icm met de 6230i ook voorbij gekomen is, maar ik heb nog niemand gezien die deze combinatie ook daadwerkelijk in gebruik heeft. En omdat ik zo'n carkit heb (en geen nieuwe ck wil aanschaffen) wil ik graag weten of iemand ervaring heeft met deze combinatie.

Op de rest van internet lees je namelijk nogal verschillende verhalen:
Nokia: Combinatie kan niet want de software is incompatible
Kieskeurig: Gegokt en het werkt naar behoren, incl laden, telefoonmute, bellen en gebeld worden
Andere forums: Varieert van werkt helemaal niet tot werkt wel maar laad niet op.

Ik ben niet zo'n gokker en zou dus graag meer ervaringen willen lezen. Het testen, wil niet lukken want ik ken niemand met een 6230i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 22:24
ik wil mijn operator T-Mobile NL weg halen , ik ging dus wappen naar http://wap.mob453.com/blanklogo.wml maar die werkt niet , hij zegt dattie em niet ken vinden , weet iemand waar ik wel die blank logo ken halen ?

owh en nog een vraagje is bij iedereen het menu e.d. ook beetje traag ?

Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Sc0tTy schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 02:12:
ik wil mijn operator T-Mobile NL weg halen , ik ging dus wappen naar http://wap.mob453.com/blanklogo.wml maar die werkt niet , hij zegt dattie em niet ken vinden , weet iemand waar ik wel die blank logo ken halen ?

owh en nog een vraagje is bij iedereen het menu e.d. ook beetje traag ?
het blanklogo staat er gewoon, je kunt het proberen met je computer zelf..als je op de link klikt....het probleem dat jij hebt zul je toch ergens anders moeten zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

jsschalker schreef op maandag 18 juli 2005 @ 22:25:
[...]

Hier een Jabra 250 headset die probleemloos een connectie legt met de nokia 6230i.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
Daneel schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 00:38:
Ik weet dat de carkit 126 eerder icm met de 6230i ook voorbij gekomen is, maar ik heb nog niemand gezien die deze combinatie ook daadwerkelijk in gebruik heeft. En omdat ik zo'n carkit heb (en geen nieuwe ck wil aanschaffen) wil ik graag weten of iemand ervaring heeft met deze combinatie.

Op de rest van internet lees je namelijk nogal verschillende verhalen:
Nokia: Combinatie kan niet want de software is incompatible
Kieskeurig: Gegokt en het werkt naar behoren, incl laden, telefoonmute, bellen en gebeld worden
Andere forums: Varieert van werkt helemaal niet tot werkt wel maar laad niet op.

Ik ben niet zo'n gokker en zou dus graag meer ervaringen willen lezen. Het testen, wil niet lukken want ik ken niemand met een 6230i.
Dit werkt gewoon...

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsr

jsr

megatronics schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 07:48:
[...]

jsschalker: Is het bij de 6230 of de 6230i ook mogelijk om automatisch te connecten met een bluetooth headset ?

megatronics: Hier een Jabra 250 headset die probleemloos een connectie legt met de nokia 6230i.
Maar ook via automatisch "connecten" ?

(Ik bedoel hiermee als je de bluetooth headset éénmaal heb aangemeld op de 6230i, is het daarna dan mogelijk als je met de headset in het bereik komt van de 6230i deze automatisch verbinding hebt zonder weer te hoeven connecten?)

[ Voor 36% gewijzigd door jsr op 20-07-2005 11:43 ]

JS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Er is nieuwe software uit.

Versie 3.40

Changes/improvements made from MCU SW version 3.30 to version 3.40:

Call and network management:
- Call waiting tone and SMS beep during a call are optimized for the
users convenience

SMS:
- Handling of SMS entering improved

MMS:
- Improvement in editing new MMS during a open PDP context (FTP) via
USB Cable
- Improvement when using MMS Video News
- Video MMS received form Samsung Z107 is displayed completely

E-mail:
- Improvement in downloading the emails when using the IMAP settings
for email
- The note ‘Sending failed’ is not shown if it is tried to send an email to 6
recipients

WAP:
- Improvement in handling of Hebrew links
- Improvement when streaming from emblaze server
- Improvement when there is no WAP settings in the phone and the user
tries to launch the browser with SIM ATK
- Improvement when the user ends browsing by pressing the end key

HTML:
- Improved handling of Hebrew xHTML pages

SIM:
- Correct SIM status during warm refresh, “SIM card registration failed”
note is not shown on display when the user enters new MS
- Improved handling of a recorder using Italian
- Improvement when music tracks are changed in the music player
- Handling of display and keys improved when mounted in Carkit
- Russia: Improvement when showing e.g. kB unit in gallery folder
- USB is displayed correctly when the phone has been in carkit for a while
- Audio player is turned out when video screensaver is activated
- Improvement when rewinding and pressing fast forward randomly
- It is possible to set the text recognition language in the variant
- Configuration Showing of battery full indicator improved
- Play Tone level has been raised
- Theme download menu added
- USB data transfer: Theme stored on MMC can be opened and applied
- Screen saver: Improvement when after 3gp file is set as screen saver
- Pictures taken with Camera have the extension “.jpg” instead of.pg

Bron: Nokia

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
kan niet zeggen dat ik een veelkomend probleem hierin terugvind wat is opgelost....

oftewel...ik blijf wel gewoon mijn 3.23 gebruiken....sms, mediaplayer en bellen werken prima....

het enige is af en toe filmpjes vastlopen....maar das mss 1 keer per week dat ik die kijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raimon schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:43:
Er is nieuwe software uit.

Versie 3.40
Hmmm, zitten best wat dingetjes tussen die ik herken. Nog ff zo doorgaan, en deze foon wordt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik heb m erop staan nu en diverse fouten zoals het op wit springen van het beeld is opgelost. Dus beter...

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
Ik heb de nieuwe firmware er nu ook op staan... Ellende is wel dat je alles opnieuw in moet stellen.
Enige pakketje wat wel een fatsoenlijke backup kan maken is die van Oxygen.

Is er bij iemand een freeware pakketje bekend waarmee een soortgelijke backup en restore uitgevoerd kan worden?? (dus incl. groepen[met gekoppelde beltonen], instellingen etc??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
ik had eerst Gallary onder me navigatie knop (naar boven) , maar ik had dees per ongeluk verrandert nu wil ik het weer trug zetten maar lukt dit niet ik zie hem nergens staan :S

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

@Sc0tTy
Instellingen -> Mijn snelkoppelingen -> Navigatietoets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0tTy
Cryothic schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:42:
@Sc0tTy
Instellingen -> Mijn snelkoppelingen -> Navigatietoets
jah daar had ik het juist per ongeluk verrandert maar kzie em er niet meer tusse staan :( das me probleem juist ik gebruik btw firmware 3.23 mss dak een firmware update moet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149519

Daar ben ik weer..

*wijst naar het 19e bericht hierboven*

Is er iemand die daar een antwoord op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sc0tTy schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:59:
[...]

jah daar had ik het juist per ongeluk verrandert maar kzie em er niet meer tusse staan :( das me probleem juist ik gebruik btw firmware 3.23 mss dak een firmware update moet doen ?
Dat probleem heb ik ook (T-Mobile versie). Ik heb me er maar niet te lang mee bezig gehouden en heb nu maar de radio onder die toets gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:37
Is de traagheid van de software met versie 3.40 nu ook opgelost? Vooral als je een wallpaper gebruikt die op je MMC staat, vind ik de 6230i erg traag. Je kunt nog beter helemaal geen wallpaper gebruiken, want dan lijkt het nog een beetje op de gewone 6230. Wat dat betreft is het voor mij absoluut niet de moeite waard geweest om de 6230i te nemen nadat ik een 6230 gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149519 schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:11:
Daar ben ik weer..

*wijst naar het 19e bericht hierboven*

Is er iemand die daar een antwoord op weet?
Ik vermoed dat je daarvoor, als het überhaupt al kan, in elk geval bij een Nokia Service Point langsmoet. De talen zullen wel in de firmware zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 22:50
Op nieuwemobiel.nl staat een review van de 6230i, maar evenals de review van de 6230 vind ik het niet al te best. Ik weet niet watvoor kneuzen daar reviewen. Heb het ff snel doorgelezen, en zag dat erin stond dat je maar 15 seconden video op kunt nemen, zoals bij de 6230. Bij een 6230 kun je dat echter 4 minuten, en bij de i onbeperkt, afhankelijk van de gebruikte geheugenkaart...
Ook stond erin dat gigantisch veel smsjes op kunt slaan omdat de 6230i 32 mb intern geheugen heeft, wat volgens hun dus ook daarvoor gebruikt wordt. Bullshit natuurlijk, want je kan maar 150 smsje opslaan in totaal.
Ook niet echt een objectieve site dus. Bovendien kun je niet eens reageren op een review :S

Ik heb net wel mn email op mn foon werkend gekregen icm telfort. Wist niet dat je de instellingen ook handmatig in kon voeren :P

Lang leve GoT _/-\o_

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
alvani schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 20:18:
Is de traagheid van de software met versie 3.40 nu ook opgelost? Vooral als je een wallpaper gebruikt die op je MMC staat, vind ik de 6230i erg traag. Je kunt nog beter helemaal geen wallpaper gebruiken, want dan lijkt het nog een beetje op de gewone 6230. Wat dat betreft is het voor mij absoluut niet de moeite waard geweest om de 6230i te nemen nadat ik een 6230 gehad heb.
Voor m'n gevoel is het wel wat sneller geworden, maar echt geweldig vind ik het nog niet... :(
Vooralsnog lijkt het er wel op dat 't probleem met de carkit wel verholpen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

jsschalker schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 11:37:
[...]

Maar ook via automatisch "connecten" ?

(Ik bedoel hiermee als je de bluetooth headset éénmaal heb aangemeld op de 6230i, is het daarna dan mogelijk als je met de headset in het bereik komt van de 6230i deze automatisch verbinding hebt zonder weer te hoeven connecten?)
Ja, zodra ik de headset aan zet gaat die automatisch connecten met de 6230i.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 17-06 15:45
Heeft iemand met de v3.30 software nog het probleem dat nadat de telefoon uit de carkit wordt gehaald, de telefoon vraagt om USB overdracht te accepteren? Na het bevestigen met ja loopt de telefoon dan vast. Uit en aan is dan de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

wvkreg schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:06:
Heeft iemand met de v3.30 software nog het probleem dat nadat de telefoon uit de carkit wordt gehaald, de telefoon vraagt om USB overdracht te accepteren? Na het bevestigen met ja loopt de telefoon dan vast. Uit en aan is dan de enige optie.
ummm, dit is gefixt in de nieuwe firmware update 3.40
- USB is displayed correctly when the phone has been in carkit for a while
ik zal hem morge derop late zette (vandaag was het gesloten vanwege de nationale feestdag), hoop dat de menu sneller is (kheb nu v3.23)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 17-06 15:45
[quote]YozY schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:16:
[...]

ummm, dit is gefixt in de nieuwe firmware update 3.40

[...]

En hoe kom ik aan en installeer ik die nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149921

YozY schreef op donderdag 21 juli 2005 @ 23:16:

En hoe kom ik aan en installeer ik die nieuwe firmware?
Bij de (NokiaServicePoint) oftewel NSP kan je hem laten upgraden.

Kan iemand een indicatie geven wat het ongeveer kost om je Nokia 6230/I te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140680

Als je toestel na maar 2005 is, heeft deze 24 maanden garantie en is sotftware update gratis, je bent alleen alles kwijt, dus je moet wel zorgen voor een back-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102261

Wie kan mij zeggen wat de maximale resolutie is voor 3gp filmpjes? Ik weet dat de schermresolutie 208x208 is, maar niet het hele scherm kan gebruikt worden voor de filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

Anoniem: 102261 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:17:
Wie kan mij zeggen wat de maximale resolutie is voor 3gp filmpjes? Ik weet dat de schermresolutie 208x208 is, maar niet het hele scherm kan gebruikt worden voor de filmpjes.
176x144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140680 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 06:53:
Als je toestel na maar 2005 is, heeft deze 24 maanden garantie en is sotftware update gratis, je bent alleen alles kwijt, dus je moet wel zorgen voor een back-up.
Na maart 2005 bedoel je denk ik? Hoezo ná maart wel en vóór maart geen 24 maanden garantie :?

Beetje vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102261 schreef op vrijdag 22 juli 2005 @ 10:17:
176x144 inderdaad, QCIF formaat noemen ze dat ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Laatst online: 16-06 22:58

Erw

Erw schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 20:53:
Is er ook een mogelijkheid om mn Sennheissers aan de 6230i tehangen?
Iemand?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149386

oh lol ik heb deze telefoon maar tis eigenlijk nooit in me hoofd op gekomen om de firmware te upgraden :P die telefoons van tegenwoordig ook hè :P vroeger hadden we nokia 3310 enzo :P hadden die ook firmware updates :P denk het niet hè :P maarja die hadden ook geen mp3spelers enzo ^_^
nou ja lijkt me niet eerlijk gezegt, nokia is altijd wel zo slim geweest om, als jij een een product voor hun telefoon nodig hebt dat je dat dan wel van het eigen merk moet kopen, tenzij je natuurlijk headsets hebt ofzo op bluetooth maar als het wel kan dan zou ik wel willen weten hoe gek ^_^ ik bedoel ik gebruik die mp3 speler ook best wel vaak, wel minder sinds de aankoop van mijn nieuwe pda hoor ^_^ maar ik denk persoonlijk niet tenzij je ergens een omvormer vind maar dat lijkt me heel onwaarschijnlijk :P
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op de informatie in de topicstart!