Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 16:17:
Beetje aan het knutselen met die nokia multimedia converter, maar na conversie hebben de kleine files geen geluid, wat doe ik fout ?

Ik zal ook die 3ggp converter eens proberen, maar met bovenstaand proggie moet het toch ook lukken ?
In mijn ervaring geeft mpegable X4 live de beste kwaliteit en ik vind kwaliteit wel een behoorlijke issue met zulke lage bitrates. In mpegable X4 kies je dan gewoon het nokia profile en zet je bij video encoding de bitrate naar 128 en bij audio encoding de bitrate naar 12,2. Zelf zet ik ook altijd de framerate op near full en de bitrate naar near constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekeken op getjar, maar kan daar geen aparte sectie vinden voor de 6230i. Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:22

reiker

dan jij!

Dat hoeft toch ook niet? Het mooie van Java is dat het in principe op elk platform werkt... Het enige waar je (volgens mij) mot mee zou kunnen krijgen is de schermgrootte, maar bij mijn telefoon (SE K750i) kan je de grootte voor de applicatie aanpassen.

[ Voor 3% gewijzigd door reiker op 27-06-2005 15:55 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar volgens mij werkt dat niet voor mijn 6230i, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:27:
[...]

Nou ik heb al verschillende programma's geprobeerd maar op de 1 of andere manier werken de messengers die ik instaleer niet en op mijn oude 6230 wel. ik had toen ook orange dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.
ik heb trouwens 3.23
Bij firmware 3.30 geldt dit, misschien ook voor 3.23:
Internet toegang voor geinstalleerde applicaties (messengers, niet standaard browsers, e-mail clients, enz.) werkt alleen nadat je het volgende gedaan hebt.
Bij menu 4-11-3 moet er een Preferred access point tussen staan. Die kun je alleen toevoegen als je er al één gedefinieerd hebt in menu 4-11-4 --> "options" --> 3-8 (Access point).

Ben hier pas na een week zoeken achtergekomen en wel in een thread voor een Nokia uit de 3000 serie, van een aantal maanden terug, die precies dezelfde niet voor de hand liggende, slecht gedocumenteerde instellingen vereiste. Ik heb Telfort en zowel bij de GPRS-configuraties die Telfort opstuurt als die die door Nokia opgestuurd worden naar je telefoon, zit er geen Access Point los tussen de andere diensten zoals WEB, E-mail, MMS enz. Dus daar moet je net achter komen dat je die moet hebben om third party applicaties ook van het internet gebruik te laten maken.
Misschien is het handig als deze info in de koppost vanaf deel III ook opgenomen wordt...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 17:20:
Maar volgens mij werkt dat niet voor mijn 6230i, of wel?
Nee, dat zou ook niet hoeven. De ontwikkelaars kunnen gewoon de schermresolutie opvragen en het spel daaraan aanpassen. Het probleem is dat bijvoorbeeld een 6610/7210 met een scherm van 128x128 midlets van maximaal 64 kB aankan. Dus, dan maak je een versie met kleinere graphics die in 64 kB past voor de 6610/7210 serie en een versie met grotere graphics voor andere toestellen. Op zich zou het dan nog moeten werken, maar helaas staat in veel spellen de resolutie gewoon vast. En dat is ronduit stom, want daardoor kunnen ze hetzelfde spel niet voor de 6230i verkopen omdat het een iets afwijkende resolutie heeft. Ach, ooit zullen ze er wel van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op maandag 27 juni 2005 @ 15:05:
[...]

In mijn ervaring geeft mpegable X4 live de beste kwaliteit en ik vind kwaliteit wel een behoorlijke issue met zulke lage bitrates. In mpegable X4 kies je dan gewoon het nokia profile en zet je bij video encoding de bitrate naar 128 en bij audio encoding de bitrate naar 12,2. Zelf zet ik ook altijd de framerate op near full en de bitrate naar near constant.
Inmiddels werk ik met xilisoft 3gp converter, in een woord fantastisch, files zijn niet heel klein, maar wel van prima kwaliteit. Heb er meerderen geprobeerd en deze werkte na wat gepruts het lekkerst, andere programma's hebben erg veel problemen met 'mijn' source files, vaak invalid of damaged, terwijl dat niet zo is, genoemd proggie slikt alles.

Thanx iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem en ik vind dit toch wel kwalijk..
Na een maand is bij mij de aansluiting van mijn head-set al aan het slijten..ik moet m nu de hele tijd vasthouden als ik constant geluid wil hebben. Dit vind ik toch eigelijk niet echt kunnen..ik denk dat het aan de head-set ligt en niet aan mijn telefoon. Zou dit een garantie kwestie zijn? Het is namelijk geen draadbreuk dus dat zou eronder moeten vallen IMHO..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 13:08:
Ik heb een probleem en ik vind dit toch wel kwalijk..
Na een maand is bij mij de aansluiting van mijn head-set al aan het slijten..ik moet m nu de hele tijd vasthouden als ik constant geluid wil hebben. Dit vind ik toch eigelijk niet echt kunnen..ik denk dat het aan de head-set ligt en niet aan mijn telefoon. Zou dit een garantie kwestie zijn? Het is namelijk geen draadbreuk dus dat zou eronder moeten vallen IMHO..?
Daar was ik meteen al bang voor toen ik die aansluiting zag. Dat zal bij mij binnenkort ook wel gebeuren dan.

Echt irritant dat ze niet gewoon een standaard minijack aansluiting erop maken. Die aansluitng van de 6510 was op zich ook oke. Maar de aansluiting die er nu op zit is vragen om problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:12:
[...]

Daar was ik meteen al bang voor toen ik die aansluiting zag. Dat zal bij mij binnenkort ook wel gebeuren dan.

Echt irritant dat ze niet gewoon een standaard minijack aansluiting erop maken. Die aansluitng van de 6510 was op zich ook oke. Maar de aansluiting die er nu op zit is vragen om problemen
Deze aansluiting zat ook op m'n 7210 die ik 2,5 jaar heb gehad en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Het gaat wat stroef, maar het kapot gaan na een maand ligt misschien aan iets anders dan de headset of de telefoon. (No flame intended.)

Ik ben het er wel mee eens dat die pop-port eigenlijk waardeloos is. Met zo veel contactjes denk ik aan een mooie op de toekomst gerichte aansluiting die uitbreidbaar is. Nou, niet dus. Er worden 2 contactjes gebruikt voor voeding, 4 andere voor stereo speakers, weer 2 andere voor de microfoon, nog 4 andere voor usb en weer een andere voor insertion detection. Dan heb ik liever gewoon usb en een jack voor de koptelefoon.

Overigens, voor een selectie thema's kan je hier terecht. (Zover ik kan zien en beoordelen is het helemaal legaal en gewoon door andere 6230i-gebruikers gemaakt, zoals mijn aqua thema.)

[ Voor 11% gewijzigd door jvo op 28-06-2005 18:04 . Reden: Link naar thema's toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:47
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:21:
[...]

Internet toegang voor geinstalleerde applicaties (messengers, niet standaard browsers, e-mail clients, enz.) werkt alleen nadat je het volgende gedaan hebt.
Bij menu 4-11-3 moet er een Preferred access point tussen staan. Die kun je alleen toevoegen als je er al één gedefinieerd hebt in menu 4-11-4 --> "options" --> 3-8 (Access point).

Ben hier pas na een week zoeken achtergekomen en wel in een thread voor een Nokia uit de 3000 serie, van een aantal maanden terug, die precies dezelfde niet voor de hand liggende, slecht gedocumenteerde instellingen vereiste. Ik heb Telfort en zowel bij de GPRS-configuraties die Telfort opstuurt als die die door Nokia opgestuurd worden naar je telefoon, zit er geen Access Point los tussen de andere diensten zoals WEB, E-mail, MMS enz. Dus daar moet je net achter komen dat je die moet hebben om third party applicaties ook van het internet gebruik te laten maken.
Misschien is het handig als deze info in de koppost vanaf deel III ook opgenomen wordt...
Ok maar nu moet ik dus in mijn geval daar orange world selecteren??

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jvo schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:01:
[...]
Deze aansluiting zat ook op m'n 7210 die ik 2,5 jaar heb gehad en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Het gaat wat stroef, maar het kapot gaan na een maand ligt misschien aan iets anders dan de headset of de telefoon. (No flame intended.)
)
Ok dat snap ik..de gasten bij de T For Telefoon zeiden dat het kwam omdat ik het stekkertje er altijd recht in deed terwijl je het van onder erin moet klikken..
Maar goed..als ik ermee bij de Nokia shop kom..zouden ze de head-set dan vervangen? Dus..zou het onder garantie vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:02:
[...]

Ok dat snap ik..de gasten bij de T For Telefoon zeiden dat het kwam omdat ik het stekkertje er altijd recht in deed terwijl je het van onder erin moet klikken..
Maar goed..als ik ermee bij de Nokia shop kom..zouden ze de head-set dan vervangen? Dus..zou het onder garantie vallen?
Ik zou zeggen, gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Laatst online: 11-09 09:07
ik stop hem er altijd voor onder in....dan gaat hij heel soepel....maar de headset is oorspronkelijk bedoeld om handsfree te kunnen bellen....dus moet er een knop op zitten voor op te nemen....dan gaat helaas niet met een jack....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:52
Heel het topic gelezen, maar geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden. (staat het er wel dan heb ik er over heen gelezen :P) Is het mogelijk dat filmpjes full screen afgespeeld kunnen worden? Ik blijf boven en onderin het scherm nog steeds "opties", "spelen" e.d. te zien

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:02:
[...]

Recht erin of vanonder erin klikken? Wat bedoel je precies?

Ik lees daar nergens iets over in de handleiding. Ik druk hem er altijd gewoon in, maar er zou dus een speciale manier voor zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ik stop eerst 't linkerstukje erin en dan 't rechterstukje (of vice versa).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-RazieL- schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:52:
ik stop eerst 't linkerstukje erin en dan 't rechterstukje (of vice versa).
Ja daar komt het bij ook op neer ja. Gewoon een beetje erin frotten. Maar dat schijnt dus niet de bedoeling te zijn, daar gaat 'ie stuk van :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Ralphie schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:37:
Heel het topic gelezen, maar geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden. (staat het er wel dan heb ik er over heen gelezen :P) Is het mogelijk dat filmpjes full screen afgespeeld kunnen worden? Ik blijf boven en onderin het scherm nog steeds "opties", "spelen" e.d. te zien
Nee, dit kan niet, tenzij het in de firmware zit. Er zijn geen applicaties te schrijven voor 6230i die dit doen, aldus de handleiding op forum nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mayen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-07 16:17
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:19:
[...]

Ja daar komt het bij ook op neer ja. Gewoon een beetje erin frotten. Maar dat schijnt dus niet de bedoeling te zijn, daar gaat 'ie stuk van :').
Idd het staat nergens in de handleiding, ik heb zelf ook een tijd zitten klieren, dacht al dat ik de enige was...maar zo gaat het goed:

Aan de connector van de headset zitten een soort haakjes, als je die er vanaf de achterkant van de telefoon inhaakt en dan de connector naar de voorkant van de telefoon drukt klikt ie vanzelf vast, zonder dat je de boel vernachelt.
Losmaken gaat omgekeerd, je drukt dan de connector naar achteren... :*)

3210 | 3650 | 6230i | HTC Wizard | HTC Touch Diamond2 | HTC Sensation | Proline 2 M-936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 19:21:
[...]

Nou heb het meerdere keren geprobeerd maare ik krijg steeds de melding error 101 ik word er gek van van nokia met hun firmware ik vind dat ze iets moeten uirvinden waardoor je het zelf kan doen dat upgraden net als sony ericsson en windows smartphones

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 12-09 13:52
jvo schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:12:
[...]

Nee, dit kan niet, tenzij het in de firmware zit. Er zijn geen applicaties te schrijven voor 6230i die dit doen, aldus de handleiding op forum nokia.
Duidelijk. Jammer want het scheelt net dat beetje om het kijken wat aangenamer te maken.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
heb nu wel een messenger die werkt quick IM op getjar :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een Nokia 6230i, en ik ben nog een beetje aan et zoeken naar een MMC kaart voor voldoende geheugenuitbreiding. Zoals eerder vertel zijn er nogal wat verschillende MMC kaartjes, met ook allemaal verschillende schrijf- en leessnelheden. voorbeeld:

Kingston - MultiMediaCard Plus - 512 MB - Schrijfsneheid: 7 MB/s - Leessnelheid:11,0 MB/s

Apacer - Multi Media Card - 256 MB Schrijfsneheid: 400 KB/s - Leessnelheid: 2.0 MB/s

Het is nogal een verschil. (Kingston is een plus versie maar dat doet er even niet toe)
Nu komt het: is het verschil in schrijf- en leessnelheid te merken of niet?.. als de telefoon maar bv. 100 kb/s weg kan schrijven op een kaartje, dan maar het dus niet zoveel uit ofdat de MMC een capaciteit heeft van 200 kb/s of 7 mb/s. dusss iemand die hier ervaring/verstand van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
met usb kabel kun je ongeveer 200kb/sec wegschrijven(dit is heel grof geschat)...omdat hij alleen een tijd bijhoudt van transfer...

met BT kun je ongeveer 30KB/sec schrijven en 60KB/sec lezen.....dit is vrij nauwkeurig omdat het via een ftp protocol gaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09-2024

Cryothic

why?

Ik had toevallig wat snelheden gemeten van de week.
Ik heb een transcend 1gb kaartje, en wat blijkt... de nokia file manager kan er niet mee overweg.
3x het zelfde mp3tje van 5mb over gezet.
Alle 3 met de DKU2 kabel.

Als ik de telefoon gebruik in USB Storage mode: 20sec
Als ik het via de Nokia PC Suite doe: 85sec!!!
Als ik het via de PC Suite naar het interne geheugen doe: 20sec.

De combinatie Nokia PC Suite (6.5 die bij de gsm zit) - USB Kabel - 1GB MMC (transcend) werkt niet lekker.
Ik weet niet of het alleen met transcend 1gb is, of dat alle 1gb kaartjes die hebben.
Ik heb inmiddels een cardreader besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:33

996

Heb sinds vandaag een Nokia 6230i. Na installatie van PC Suite (versie 6.5.12) wordt er in de windows verkenner (Win 2000) een map Nokia Phone Browser aangemaakt. Daarin o.a. staat o.a. een map Mijn Gallerie, in Mijn Gallerie staat weer een map Mijn Afbeeldingen. Als ik daar met de verkenner een jpeg bestand (of iets anders) in zet kan ik het echter op de telefoon niet terug vinden. Ook niet nadat ik heb gesynchroniseerd.
Werkt Mijn Gallerie soms alleen als er een geheugenkaart in de telefoon zit ? Wie helpt me verder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik heb ook een 6230i gekocht, en een nokia DKU2 kabel. Echter kan ik voor geen mogelijkheid de kabel driver en/of de pc suite installeren. Ik krijg de melding dat de installatie voortijdig word afgebroken en dan word het netjes weer verwijdert. Ik zit hier nu al 2 dagen aan, ik word er een beetje gek van.

De nokia register cleaner zegt dat er niets valt te verwijderen. Kan iemand mij van mijn lijden verlossen?

BTW De virusscanner is ge-disabled tijdens installatie.

[ Voor 7% gewijzigd door daPet op 30-06-2005 18:10 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

@daPet, heb je toevallig Ad-ware draaien?
Die was bij mij de oorzaak.

Die scanner van Adware, Ad-Watch ofzo.
Toen ik die uitzette, ging de installatie goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een zeer vervelende bug ontdekt.
Hebben hier nog meer mensen last van?

Als ik mijn belvolume op 5 zet en ik heb het bellen gewoon op standaard staan, dan hoor ik wanneer ik gebeld wordt eerst het geluid zacht en een seconde of 5 a 10 later is hij pas op het normale volume.'

Graag zsm een reactie, want als dit niet een echte bug is ga ik mijn toestel omruilen voor een nieuwe.

Thankx

Peter van Dijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Zijn er al "akties" voor het toestel met een blauwe tanden adapter (voor in de computer om mp3's te uploaden etc) met 512 MMC icm een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

@dijk12
volgens mij ben ik die bug al vaker tegen gekomen op fora.
Ik heb m'n belvolume op 4, en nergens last van.
Sommige zeggen dat je na het instellen even je telefoon uit en aan moet doen.
Maar ik heb hem nog niet op 5 gezet, dus ik weet niet of ik er last van heb.

Welke firmware versie heb je? (voor t geval dat: toets *#0000#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RedHat schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:43:
Zijn er al "akties" voor het toestel met een blauwe tanden adapter (voor in de computer om mp3's te uploaden etc) met 512 MMC icm een abonnement?
hiervoor zou ik nou niet bepaald moeilijk doen als je ergens een abo kan vinden met gratis 512 mb. Niet dat je dat doet..maar je laat het klinken of je het daar een beetje van af laat hangen. Het is zo dat die adapters rond de 20 euro kosten dus dat is het geld ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 09:42

Glabbeek

Dat dus.

Nadat gisteren mijn Sony Ericsson T610 het had begeven heb ik ook een 6230i aangeschaft. Ik mis alleen één ding dat de T610 wel had, weet iemand of dat bij deze telefoon ook mogelijk is?

Wanneer je bij Vodafone een SMS'je van de voicemail krijgt dat iemand je heeft gebeld maar niets heeft ingesproken staat in het SMS'je het nummer van degeen die je gebeld heeft, dus niet als afzender van het SMS'je. Als ik dat nummer bij de T610 selecteerde liet de telefoon de naam die erbij hoort zien (natuurlijk alleen als deze bij de contacten staat). De 6210i laat voorzover ik heb kunnen vinden alleen het nummer zien. Is het mogelijk in te stellen dat deze ook de naam laat zien? Dat is namelijk wel erg handig.

En zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 19:14:
Ik heb zelf ook een zeer vervelende bug ontdekt.
Hebben hier nog meer mensen last van?

Als ik mijn belvolume op 5 zet en ik heb het bellen gewoon op standaard staan, dan hoor ik wanneer ik gebeld wordt eerst het geluid zacht en een seconde of 5 a 10 later is hij pas op het normale volume.'

Graag zsm een reactie, want als dit niet een echte bug is ga ik mijn toestel omruilen voor een nieuwe.
dus als jij de enige bent die er last van heeft, en het dus geen bug is, dan vind je het goed....

als de rest van de wereld er last van heeft dan omruilen??? 8)7 |:( lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

996 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:31:
Heb sinds vandaag een Nokia 6230i. Na installatie van PC Suite (versie 6.5.12) wordt er in de windows verkenner (Win 2000) een map Nokia Phone Browser aangemaakt. Daarin o.a. staat o.a. een map Mijn Gallerie, in Mijn Gallerie staat weer een map Mijn Afbeeldingen. Als ik daar met de verkenner een jpeg bestand (of iets anders) in zet kan ik het echter op de telefoon niet terug vinden. Ook niet nadat ik heb gesynchroniseerd.
Werkt Mijn Gallerie soms alleen als er een geheugenkaart in de telefoon zit ? Wie helpt me verder ?
Ik werk niet met PC Suite, maar wanneer ik een mp3, afbeelding, of wat dan ook naar m'n tel wil sturen, selecteer ik het bestand m.b.v. de verkenner en kan dan na de rechtermuisknop in te hebben gedrukt kiezen voor: kopieren naar --> BT --> Nokia 6230

Dat al eens geprobeerd??

Het bestand wordt dan overigens in je telefoongeheugen gezet, niet in een map. Maar die kun je dan zo even verplaatsen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

lottumracing schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:25:
[...]

dus als jij de enige bent die er last van heeft, en het dus geen bug is, dan vind je het goed....

als de rest van de wereld er last van heeft dan omruilen??? 8)7 |:( lol
Ik denk dat ie bedoeld, dat als het een firmware bug is, dat ie het dan laat voor wat het is, en wacht op nieuwe firmware, en als het echt alleen zijn toestel is, dat ie hem dan om wil ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Cryothic schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 08:50:
[...]

Ik denk dat ie bedoeld, dat als het een firmware bug is, dat ie het dan laat voor wat het is, en wacht op nieuwe firmware, en als het echt alleen zijn toestel is, dat ie hem dan om wil ruilen.
snapk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Laatst online: 28-06 08:35
Cryothic schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:44:
@daPet, heb je toevallig Ad-ware draaien?
Die was bij mij de oorzaak.

Die scanner van Adware, Ad-Watch ofzo.
Toen ik die uitzette, ging de installatie goed.
Dit mocht niet baten.
Echter heb ik het geheel nu wel draaien op men server, een beetje omslachtig werken maar het werkt. Waarom het niet op mijn eigen computer werkt is mij een raadsel, aangezien ik vrijwel dezelfde software draai (OS/tools).

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb nu ongeveer een weekje m'n T-mobile 6230i binnen en deel graag mijn ervaringen met jullie. Als je een oplossing weet voor de genoemde problemen, andere tips hebt, wilt delen in de lofzanger, of enige herkenning ziet in de dingen die ik bekrititiseer of iets anders op te merken hebt, hoor ik dat natuurlijk graag!
  • Firmware: hoe kun je nou een telefoon opsturen met verouderde firmware? Ik heb er nu 3.23 opstaan en moet nu verplicht naar de Nokia Store in Rotterdam. Was het nou zo'n moeite geweest om net zoals Orange heeft gedaan de telefoon te leveren met up-to-date firmware? Het product is in theorie natuurlijk vol fouten geleverd en dat is allesbehalve netjes. Nog tips om de Nokia Store te manipuleren zodat ze bijvoorbeeld de T-mobile rommel eruitflashen?
  • Camera: wat een pauperding! Dit is echt één van de slechtste Nokia camera's van deze generatie. Bah! Ik weet dat je niet veel mag verwachten van de camera op een telefoon, maar als je het vergelijkt met andere cameratelefoons van deze generatie (Sony Ericsson 700 serie) slaat dit echt nergens op. Ik heb het idee dat zeker de video overgecomprimeerd is, want in het schermpje ziet het er meestal nog wel aardig uit, maar op de pc is het onherkenbaar. Is hier iets aan te doen of moet ik er maar mee leven? M.a.w: krijgen jullie er wel fatsoenlijk beeldmateriaal uit?
  • Behuizing: stevig, maar wel snel stofdeeltjes onder de motorrrrkap. Beetje jammer, maar ik moet waarschijnlijk niet zeuren daar ik er regelmatig mee in slaap val en het ding door heel mijn bed woel. Één probleem, en dit overdrijf ik niet, ik heb het achterfrontje nog niet één keer losgekregen. Verdomme. En ik heb echt geen worstenvingers ofzo, het ding wil gewoon niet meewerken. Ik druk het knopje in, probeer hem volgens de gebruiksaanwijzing omhoog te duwen, maar het ding blijft vervolgens stug zitten. Grrrrr! Iemand nog tips?
  • Bladersnelheid: Poeh poeh, dat bladeren door de Galerij is echt monnikenwerk. Zeker als de telefoon van de MMC moet lezen is het een tijdrovend gebeuren. Verplaatsen en bladeren doe ik dan ook meestal alleen via de pc. Ik hoop dat dit verbeterd met de nieuwe firmware.
  • Radio: hier ben ik wel tevreden over. Jammer dat je er je headset voor in moet pluggen, maar dan heb je ook wat: de radio reageert snel en produceert een prima geluidje _/-\o_
  • Music & Media Player: spelen tot nu toe keurig af. Ik heb zojuist alles omgezet naar .mp4, zelfde geluidskwaliteit alleen gaat doorspoelen niet tot nauwelijks, hij slaat dan meteen een nummer over, terwijl dit met mp3 tracks wel altijd goed gaat. Maar gezien de 2/3e ruimtebesparing maakt het me niet zoveel uit. Filmpjes omgezet met X4 live spelen prima af, jammer is alleen dat je niet kunt doorspoelen. Maar de echte tweakert maakt daar geen probleem van en knipt zijn Divx'je in stukjes van 2 minuten :*)
  • Spelletjes: erg jammer dat er amper gratis games te vinden zijn voor de 6230i. Ik had al een hele rits klaarstaan, maar die spelen stuk voor stuk niet of gebruiken maar een klein deel van het scherm. Erg jammer. Weet iemand nog een site met extragratis games voor de 6230i :7 ?
  • PC-synchronisatie/-bestandsoverdracht: De aangeschafte Bluetooth adapter doet het niet met PC Suite, en ik weiger SP2 te installeren. Dus bij EasternHouse een datakabeltje besteld voor weinig eur's, werkt perfect en heel wat sneller dan Bluetooth file transfer. Synchronisatie met MS Outlook werkt echt perfect! Bluetooth adapter gaat terug, als ik straks toch echt aan SP2 moet gaan geloven bestel ik wel een andere die 100% zeker weten compatible is. In combinatie met Puppetmaster is je 6230i natuurlijk perfect om even te showen hoe stoer jij je pc bedient met je telefoon O-)
  • Contacten: helemaal top. Meer dan genoeg entries, per naam kun je enorm veel verschillende gegevens opslaan en bovendien kun je de volledige visitekaartjes op de pc voorbereiden en daarna op je telefoontje zetten. Scheelt een hoop gepriegel.
  • Anders nog iets? Jazeker, ik ben een enorme fan van het Favorieten menu! Daarnaast is de handsfree/speakerfunctie niet alleen voor telefonie maar ook voor muziek erg goed. Het speakertje haalt het natuurlijk niet bij het externe speakerblokje op bijvoorbeeld de D500, maar ik ben er vooralsnog erg tevreden over.
Ondanks een paar slordigheidsfoutjes, dan wel grote missers (camera!), ben ik toch zeer tevreden over het toestel. Altijd muziek bij me, altijd radio bij me, in combinatie met een pittig abbo kan ik altijd bellen als ik dat wil en met de 3410 met bijna alle toetsjes afgesleten werd het toch wel weer eens tijd voor wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 14:38:
Nog tips om de Nokia Store te manipuleren zodat ze bijvoorbeeld de T-mobile rommel eruitflashen?
Dat schijnen ze vaak wel te doen als je er expliciet naar vraagt.
Één probleem, en dit overdrijf ik niet, ik heb het achterfrontje nog niet één keer losgekregen. Verdomme. En ik heb echt geen worstenvingers ofzo, het ding wil gewoon niet meewerken. Ik druk het knopje in, probeer hem volgens de gebruiksaanwijzing omhoog te duwen, maar het ding blijft vervolgens stug zitten. Grrrrr! Iemand nog tips?
Daar hadden veel mensen last van. Je moet, terwijl je het knopje indrukt en druk naar boven uitoefent, met je duim van je andere hand net onder de camera drukken. Dan gaat hij ineens wel heel makkelijk open.

Met je overige klachten kan ik niet echt relateren. Bij mij werkt 'ie prima, en die camera is ook wel oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:12:
Daar hadden veel mensen last van. Je moet, terwijl je het knopje indrukt en druk naar boven uitoefent, met je duim van je andere hand net onder de camera drukken. Dan gaat hij ineens wel heel makkelijk open.
Ik ga maar weer eens verder kloten met dat pokkefrontje dan 8)7
Met je overige klachten kan ik niet echt relateren. Bij mij werkt 'ie prima, en die camera is ook wel oke.
Zo erg zijn mijn "overige klachten" nou ook weer niet. Ik zou het achteraf liever 'punten van kritiek' noemen. Het is niet dat ik 'm terugbreng ofzo O-)

Kort samengevat zijn mijn belangrijkste 'punten van kritiek':
- Firmware, bugs uit de 6230 zijn klakkeloos overgekopieerd in de 6230i en dat getuigt van haastige spoed...
- Camera van relatief slechte kwaliteit (overcompressie video en onrealistische kleurweergave)
- Stofjes achter scherm
- Frontje stevig maar daarmee moeilijk te openen
- Galerij bij bladeren wat sloompjes
- Relatief weinig (gratis) games te vinden voor 6230i

Niets om van dood te gaan, maar ik hoop dat Nokia zich bij de volgende generatie iets zorgvuldiger te werk gaat.

Verder is het natuurlijk een topapparaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Die videokwaliteit is idd beroerd, en misschien zelfs brakker dan die van de 6230.
De foto's zien er daar en tegen toch behoorlijk goed uit vind ik. Afhankelijk van de omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cryothic schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:10:
Die videokwaliteit is idd beroerd, en misschien zelfs brakker dan die van de 6230.
De foto's zien er daar en tegen toch behoorlijk goed uit vind ik. Afhankelijk van de omstandigheden.
Natuurlijk is het afhankelijk van de omstandigheden. Waar het mij om gaat, is dat bijvoorbeeld Sony Ericsson wél in staat is om telefoons van een vergelijkbare generatie te voorzien van een goede digitale camera. Ik heb al een paar vergelijkingen gezien tussen een foto genomen met de 6230i en een foto genomen met een telefoon uit de 700-serie, onder dezelfde omstandigheden. En het verschil is indrukwekkend: de Sony Ericsson's weten wél natuurgetrouwe, heldere, contrastrijke foto's en in vergelijking bakte de 6230i er niets van.

Nokia moet gewoon goed op gaan letten de komende tijd, want op dit moment is Sony Ericsson een stuk verder als het gaat om technologische vooruitgang (betere camera's, betere schermpjes). Terwijl Nokia als marktleider best de mogelijkheden in huis heeft om Sony Ericsson bij te houden, ze zijn alleen te schichtig om ze ook daadwerkelijk te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 16:38
Ik heb gezien dat de HS-6 headphones eindelijk te koop is. Is er al iemand die hem gekocht/geprobeerd heeft? Wat zijn de ervaringen? Ik ben namelijk van plan deze aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WildOne schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 17:50:
Ik heb gezien dat de HS-6 headphones eindelijk te koop is. Is er al iemand die hem gekocht/geprobeerd heeft? Wat zijn de ervaringen? Ik ben namelijk van plan deze aan te schaffen.
Ik wil hem best gaan halen om hem te testen, mits je natuurlijk wel even zo vriendelijk bent om aan te geven waar je dat ding precies kunt krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik een Apacer 1GB Multi Media Card gekocht op:

http://www.mycom.nl/MyCom...uctID=87265&productType=1
(niet als reclame bedoelt ofzo)

Ik stopte de kaart in mijn 6230i, drukte even op formatteren in de telefoon, en HOPPA hij deed het meteen. (dus zonder eerst in de PC naar FAT te hoeven formatteren enz..) Over de snelheid ben ik ook tevreden. De telefoon doet er ietsje langer over om bv. de foto's te openen die op de MMC staan ipv het interne geheugen. Mij maakt het opzich niet zo heel veel uit ofdat het 1 sec. of 2 sec. duurt voordat alles op de proppen komt, zolang als ik er maar veel op kan stouwen aan muziek, foto's enz.. ben ik tevreden. Verder is de prijs ook wel te doen, misschien niet de allergoedkoopste om via internet te bestellen maar toch zeker aan te raden.

Dus wat mij betreft mag de Apacer 1GB aan het starttopic toegevoegd worden in de lijst voor compatible MMC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 16:29:
- Camera van relatief slechte kwaliteit (overcompressie video en onrealistische kleurweergave)
Nog ff over die camera (die mij persoonlijk geen bal kan schelen; als ik echt goede foto's wil maak ik ze sowieso niet met een foon, ook niet met een SE): in de opties kan je kiezen uit hoge, standaard of lage kwaliteit. Wellicht helpt het iets als je die op 'hoog' zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 22:04:
[...]
Nog ff over die camera (die mij persoonlijk geen bal kan schelen; als ik echt goede foto's wil maak ik ze sowieso niet met een foon, ook niet met een SE): in de opties kan je kiezen uit hoge, standaard of lage kwaliteit. Wellicht helpt het iets als je die op 'hoog' zet.
offtopic:
Voor foto's maken gebruik ik onze huis-, tuin- en keukencamera (Powershot A85). Als ik die in de buurt heb ga ik natuurlijk niet foto's staan schieten met m'n Nokia. Overigens alle lof voor de A85, want zelfs in Auto-mode weet het apparaat geweldige foto's te schieten van de minst fotogenieke situaties. Best handig als je zo'n zusje hebt die de godganse dag buiten foto's maakt met d'r vriendinnen; hoef je zelf niet naar buiten om de camera eens grondig te testen en je hebt de resultaten toch gewoon op je scherm :P )

Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat de kwaliteit gewoon op Hoog staat :+

Die camera boeit me ook niet zo heel veel, ik gebruik hem alleen maar voor die dingen die je onderweg tegenkomt; die spontane gebeurtenissen die je gewoon echt even wilt vastleggen (je zit met je matties in de metro en een blonde schone gaat precies onder het bordje invalidenzitplaats zitten >:) ).

En dán zou je willen dat Nokia net even iets meer aandacht had besteed aan de camera en er bijvoorbeeld zo'n Sony Ericsson ding in had gepleurd.

Het gaat om het idee dat je vastlegt, maar áls je het dan onderweg en spontaan moet vastleggen... dan geldt natuurlijk hoe natuurgetrouwer, contrastrijker en scherper, hoe beter :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik heb al wat gezocht, maar weet iemand waar ik nog een headsetje kan kopen of een klein convertertje zodat er meteen een andere headset op kan worden aangesloten?

Gewoon het eerste stukje van de kabel dus met een of andere chip erin zodat die stereo geluid geeft. Er was eerst een duitse site hier genoemd die ik niet meer kan vinden waarop ze voor een paar euro te koop waren. Iemand ergens al zoiets gekocht en goed geleverd gekregen tegen normale prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Is het nu mogelijk om met de 6230i Internet pagina's te bezoeken (of in ieder geval te wappen) zonder dat je een GPRS bundel hebt (á la Orange World ofzo)? Dus dat het van je belminuten afgaat.

Dit staat namelijk nergens helder beschreven.

Zo ja wat zijn de instellingen voor Orange? Want die staan dus ook niet op de Orange site (misschien omdat het dus niet werkt).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
  • Laatst online: 13-09 22:43
Je kan gewoon wappen zonder dat je gprs gebruikt. Als je naar www.bel.nl gaat kan je eenvoudig de instellingen op laten sturen. Als dit niet werkt zou ik gewoon even kijken bij het 6230 forum. Daar staan de instellingen ook tussen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51
Vinden jullie de 6230i nog steeds zo'n goede aankoop? Ben namelijk erg aan het twijfelen of ik hem wel of niet zou gaan halen icm een abo.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strider schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:45:
Vinden jullie de 6230i nog steeds zo'n goede aankoop? Ben namelijk erg aan het twijfelen of ik hem wel of niet zou gaan halen icm een abo.
Als je even vertelt wat je van je toekomstige telefoon verwacht kunnen wij je wel vertellen of de 6230i daaraan voldoet! Wil je het ding om mee te pimpen, om alleen mee te bellen, om 'm als mp3speler te gebruiken (dan is zo'n geheugenkaartje wel handig natuurlijk ;) ), als camera om je al dan niet interessante leven vast te leggen, hoe vaak denk je 'm te gebruiken (van hij-ligt-al-drie-dagen-op-mn-nachtkastje t/m hij wijkt never nooit van mijn zijde) en wat kom je tekort in telefoons van de Nokia-concurrent of mensen in je omgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Ik ben nog steeds erg blij met m'n 6230i. MP3, af en toe fototje schieten, zelfs als USB memory stick, en vooral een goed helder display. En omdat die niet zo groot/zwaar is neem je hem makkelijk mee.

Ik vind zo'n sony toestel ook wel leuk met 2.0 mpixel die ik laatst ergens zag, maar bij sonyerricson dingen zijn die toetsjes vaak zo dun en klein. Ook moet ik zeggen dat ik wel een goed gevoel heb bij nokia, want m'n 3410 toestel werkt ook nog steeds, en die is toch al behoorlijk oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pierre-oord schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:42:
...m'n 3410 toestel werkt ook nog steeds, en die is toch al behoorlijk oud.
Ik gebruik m'n 3410 ook nog steeds, heb mijn oude nummer gehouden en gewoon een nieuw nummer met abbo + 6230i genomen :) Die 3410 is echt niet kapot te krijgen, ik gooi 'm altijd gewoon op m'n bureau, de toetsjes zijn al grotendeels afgesleten, maar hij werkt nog even goed als toen ik 'm kocht. Heeft wel bijgedragen in mijn vertrouwen in de Nokia telefoon!

Vandaar dat het me eigenlijk een beetje tegenviel dat Nokia de 6230i zo de markt op geracet heeft zonder 't ding fatsoenlijk te testen. Maar toch, Nokia ownz _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzich tevreden tot nu toe. ( heb een paar opties ook nog niet uit kunnen proberen omdat ik de Pc --> 6230i kabel nog moet krijgen). :)

Waar ik NIET tevreden over ben is de batterijduur. Volgens de toestel specificaties op nokia.com en winkels zou de 6230i zo'n 150 tot 300 uur standby kunnen staan. Nu is het dus bij mij het geval dat ik blij mag wezen als deze de 50 uur haalt :( . (ik heb Bluetooth, infrarood, screensaver, enz uit staan). :/

Verder vind ik het instellen van GPRS/WAP, MMS en Email een hoop gerotzooi. Zo kan je in weet ik hoeveel verschillende menutjes allerlei instellingen doen. (bij: ][Instellingen--> configuratie--> Persoonlijke opties /Standaard opties, ][Web --> webopties --> instellingen, ][Instellingen--> Connectiviteit.. enz) Ik zie door de bomen het bos niet meer om die troep aan de praat te krijgen. :'( Het zal ook wel aan mij liggen/Telfort. ik ben namelijk de Siemens C35i gewend uit het stenentijdperk en daar is die apparatuur van tegenwoordig bij vergeleken nogal complex ;)

Nog even over die GPRS van Telfort...ik ga naar die site van Telfort, laat me de juiste opties opsturen (zon soort van config bestand). ik sla het bestand op, Activeer de instellingen. Nu zul je denken: Joepie!! nu doet ie het hoor!!, maar neehoor :r . De telefoon komt niet verder dan een poging tot verbinden en geeft aan : GPRS Verbinding niet beschikbaar.?. kortom, iemand die hiermee ervaring heeft? of word het weer 100x de helpdesk bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik toch bezig ben :) :

Ik heb nu ongeveer een week mijn Nokia 6230i en ik zal mijn ervaringen over deze telefoon hieronder beschrijven:

* Firmware: de oudere firmware stond erop bij aankoop. ik moet zeggen dat ik daar tot nu toe nog niet echt last van gehad heb. Nog geen enkele keer vastgelopen of andere vage dingen zoals ik bij anderen lees. Toch maar hopen op de "definitieve" firmware waar alle kinderziektes uit zijn gehaald.

* Camera: Lijkt me opzich wel aardig, maar heb de foto's nog niet op mijn Pc scherm gezien.

* Behuizing: Ziet er goed en stevig uit. Ben ik erg tevreden over. De toetsen bevallen mij veel beter als de rubber knoppen op vorige modellen. Het frontje erop en eraf halen vind ik ook geen probleem. Het is een kwestie van de "juiste techniek" denk ik. Niet lomp lopen drukken op die knop en hard eraan trekken :) . Gewoon subtiel die knop indrukken op de achterkant, duim achter de rand van de camera, en hoppa het frontje klikt eraf :D . Krijg nou wat!! :P

* Bladersnelheid: Het bladeren in de telefoon zelf vind ik goed. Alleen door de foto's heen bladeren waarbij de telefoon al die thumbnails moet maken duurt irritant lang. je drukt naar de foto beneden die nog niet geopend is en er gebeurt gewoon 3 sec helemaal niks :/ . dat moet toch wel beter kunnen.

* Radio: hier ben ik ook tevreden over. Je moet wel de headset inpluggen die een beetje bagger is. (maar is dat niet omdat de antenne in de headset zit??) De radio zelf heeft goede ontvangst en schakelt snel. ik heb alleen nog wel eens als ik niet stil zit, bv op de fiets: dat door het bewegen van de headset hij een beetje stoort met een bepaald ritme.

* Music & Media Player: Nog niet getest

* Spelletjes: de standaard spellen die erop staan zijn een beetje zuigend, maar je kan natuurlijk nieuwe downloaden, alleen die zijn nog niet echt beschikbaar.

* PC-synchronisatie/-bestandsoverdracht: krijg ik nog binnen.

* Menu's: Zoals in mijn bericht hiervoor genoemt, vind ik sommige instellingen menu's een beetje on-overzichtelijk. bij de GPRS/WAP/MMS/EMAIL heb ik niet echt een idee waar ik precies moet zijn om het te fixen dat het gaat werken. Verder ben ik tevreden over het aanbod van functies die erin zitten.

* Batterijduur in 1 woord: BAGGER. Nu kon mijn vorige telefoon wel 2 uur standby staan voordat hij leeg was! Dus dan is die 2 dagen bij de 6230i alweer een vooruitgang. poe poe.. :/ het opladen gaat overigens wel snel.

Dat was het dan , hebben mensen tips? opmerkingen? toevoegingen?, reageer maar raak :) . tijd voor slapie slapie :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
het is weer een verbetering ivm de 6230 als je kijkt naar het scherm en de camera. Wat tegenvalt is de batterijduur (3 dagen bij normaal gebruik) en de software. Als ik een sms gemaakt heb en ik blader nog even door het bericht dan hangt de telefoon soms, gevolgd door een reboot. Dit probleem had ik bij versie 3.23 al en nu na update naar 3.30 nog steeds. De batterijduur is na verloop van tijd wel iets beter geworden (heb het toestel nu 2 maanden). Ook het bladeren door foto's die op mijn mmc staan duurt erg lang, dit komt ook omdat de foto's hoge kwaliteit zijn. Het toestel is een stuk trager als je een 6230 gewend bent maar na een paar dagen merk je dit niet meer. Ook is het jammer dat er nog niet zo veel java-spelletjes voor deze resolutie te krijgen zijn. Verder is het een aanrader, vooral als je al Nokia gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb dus ook deze tel besteld in combi met een abbo. Nu had ik hier voor een 6230 en die had wel eens wat vage acties ( za wel door firmware komen ) en de camara gaf geen geweldig beeld.

Batterij had ik verders geen klachten over. Als de 6230i net zo lang mee gaat vind ik het prima. Of verbruikt deze meer ? (door het grotere scherm enz)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Edwin]
Astennu schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 08:54:
Ik heb dus ook deze tel besteld in combi met een abbo. Nu had ik hier voor een 6230 en die had wel eens wat vage acties ( za wel door firmware komen ) en de camara gaf geen geweldig beeld.

Batterij had ik verders geen klachten over. Als de 6230i net zo lang mee gaat vind ik het prima. Of verbruikt deze meer ? (door het grotere scherm enz)
De 6230 die ik hiervoor had deed langer met de accu. Dit komt (zoals je al zegt) ook door het grotere scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

ik heb ook niet teveel te klagen over de accu.
Ik denk dat ie idd de 300 uur lang niet red, maar ik durf daar niks zinnigs over te zeggen omdat ik hem simpelweg nog geen 300 uur aan heb laten staan zonder er iets mee te doen :P
Maar 50 uur puur standby red ie makkelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nu ook een aantal weken.
Laatst merkte ik dat het toestel vastliep terwijl ik aan het doortypen was aan mijn tweede (gekoppelde) SMS'je. Uitzetten ging toen niet, ik moest echt de batterij loshalen.
Toen ik het nog een keer probeerde deed hij precies hetzelfde :?
Hebben meer mensen dit probleem? Het was volgens mij bij het 76e teken van het 2e bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 17:39:
Ik heb het toestel nu ook een aantal weken.
Laatst merkte ik dat het toestel vastliep terwijl ik aan het doortypen was aan mijn tweede (gekoppelde) SMS'je. Uitzetten ging toen niet, ik moest echt de batterij loshalen.
Toen ik het nog een keer probeerde deed hij precies hetzelfde :?
Hebben meer mensen dit probleem? Het was volgens mij bij het 76e teken van het 2e bericht.
hier heb ik nog nooit last van gehad. ik typ regelmatig een langer smsje dan 2 stuks. ook wel eens eentje van 3 stuks maar dat heb ik nog nooit gehad. wat is je firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
edit..deze kan weg.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 05:47:
* Behuizing: Ziet er goed en stevig uit. Ben ik erg tevreden over. De toetsen bevallen mij veel beter als de rubber knoppen op vorige modellen. Het frontje erop en eraf halen vind ik ook geen probleem. Het is een kwestie van de "juiste techniek" denk ik. Niet lomp lopen drukken op die knop en hard eraan trekken :) . Gewoon subtiel die knop indrukken op de achterkant, duim achter de rand van de camera, en hoppa het frontje klikt eraf :D . Krijg nou wat!! :P
Heb het net ook even iets delicater aangepakt, en het ding is er eindelijk af. Kep 'm geloofik nu 2 weken dus dat mag wel een keertje... 8)7 Thx voor je inspiratie zullen we maar zeggen:P
* Radio: hier ben ik ook tevreden over. Je moet wel de headset inpluggen die een beetje bagger is. (maar is dat niet omdat de antenne in de headset zit??) De radio zelf heeft goede ontvangst en schakelt snel. ik heb alleen nog wel eens als ik niet stil zit, bv op de fiets: dat door het bewegen van de headset hij een beetje stoort met een bepaald ritme.
Klopt helemaal, de antenne zit in de headset. Maar je kunt de radio alsnog via de speakers beluisteren! Check de opties maar eens ;)
* Batterijduur in 1 woord: BAGGER. Nu kon mijn vorige telefoon wel 2 uur standby staan voordat hij leeg was! Dus dan is die 2 dagen bij de 6230i alweer een vooruitgang. poe poe.. :/ het opladen gaat overigens wel snel.
Heb pas ook een lijstje gepost met m'n ervaringen, maar de batterij heb ik er niet bijgenoemd. Ten eerste omdat ik hem zo intensief gebruik dat het bij mij niet representatief meer is en ten tweede omdat een batterij van dit formaat voor de energieslurrrrrrpende toepassingen eigenlijk nooit voldoende is. En vergeleken met je C35-nog-wat zal dat best even wennen zijn. Mijn oude Nokia 3410 ging ook twee keer zo lang mee als deze. Leer er maar mee leven zou ik zeggen :Y) :P

Bij mij hangt-ie gewoon elke avond aan de oplader. Maakt voor de levensduur van je accu geen donder uit. Je 6230i ligt anders toch maar doelloos op het nachtkastje, kan je 'm net zo goed aan de oplader hangen. Bij mij is-ie na ongeveer een uurtje weer volgeladen.

Maar toegegeven, als je een weekje met je matties gaat survivallen in de Ardennen kun je maar beter hopen dat je in de eerste drie dagen je been breekt. Daarna kun je in ieder geval niet meer naar huis bellen...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2005 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ik heb hem nu al een aantal maanden en maakte altijd veel gebruik van de chat functie van het toestel om te msnen via yamigo maar nu kan ik ineens wel inloggen maar blijven al mijn contactpersonen offline en ik zelf volgens mij ook anngezien ik op de pc ook gewoon ingelogt blijf op msn terwijl die me gelijk zou moeten uitloggen op de pc als ik op msn ga via mijn 6230i.
Heeft iemand hier hetzelfde probleem??
Ik heb trouwens versie 3.30 van firmware en een orange abo.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 13-09 14:04
Weet iemand nog een winkel waar ik de nokia 6230i goedkoop kan kopen. En dan bedoel ik goedkoper dan het bedrag in de pricewatch.
Ik weet niet of dit mogelijk is maar het zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:53:
Weet iemand nog een winkel waar ik de nokia 6230i goedkoop kan kopen. En dan bedoel ik goedkoper dan het bedrag in de pricewatch.
Ik weet niet of dit mogelijk is maar het zou wel mooi zijn.
Je kunt altijd achter een paar vrachtwagens aanhobbelen in de hoop dat er eentje afvalt :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al iets gehoord over een firmware update na 3.30? Ik zit namelijk te twijfelen of ik wel moet updaten naar 3.30 als er misschien al een betere aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 12:54:
Heeft er iemand al iets gehoord over een firmware update na 3.30? Ik zit namelijk te twijfelen of ik wel moet updaten naar 3.30 als er misschien al een betere aankomt.
Dit is al een keer gevraagd..het lijkt me wel dat er eentje aankomt. voor de 6230 zijn er ook meer dan 7 geweest dacht ik. ik weet niet met wat voor tussenpozes die zijn uitgekomen maar ik denk dat er over een paar maanden wel weer eentje komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:54:
[...]

Je kunt altijd achter een paar vrachtwagens aanhobbelen in de hoop dat er eentje afvalt :X.
Haha lol. Nee dat is niet de bedoeling. Ik kan een aardig bedrag via mijn werk terug krijgen maar dan moet ik hem wel in een winkel kopen watnik heb een bon nodig. Ik ga denk ik die van 290 kopen. Maar goed nog even verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 22:40:
[...]

hier heb ik nog nooit last van gehad. ik typ regelmatig een langer smsje dan 2 stuks. ook wel eens eentje van 3 stuks maar dat heb ik nog nooit gehad. wat is je firmware?
Versie 3.30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:06

megaleo

Special member

Heeft er ook iemand last van vastlopers nadat je je telefoon in de carkit hebt gehad?
En is dat opgelost nadat je een software update hebt laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Ik heb ooit weleens een schaakmidlet geschreven voor mijn 7210. Ik heb inmiddels de graphics en code aangepast om een scherm van 208x208 te vullen i.p.v. 128x128. Het schaakspel is bedoeld om tegen elkaar te spelen op dezelfde telefoon. Vraag me niet om een versie te maken waarmee je over bluetooth kan spelen, want dat doe ik toch niet ;) Zetten die niet mogen, kunnen ook niet en het spel wordt na elke zet opgeslagen, zodat een spel nooit verloren gaat.

Dus, voor alle mensen die op zoek zijn naar spellen voor de 6230i, van een potje schaak houden en vaak iemand in de buurt hebben om dat dan ook mee te doen:

Schaken voor de 6230i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:34:
[...]

Haha lol. Nee dat is niet de bedoeling. Ik kan een aardig bedrag via mijn werk terug krijgen maar dan moet ik hem wel in een winkel kopen watnik heb een bon nodig. Ik ga denk ik die van 290 kopen. Maar goed nog even verder zoeken.
Tsjonge jonge jonge. Híer viel je oog al op de 6230i (overigens heb ik er nog nooit zulke mooie foto's uitgekregen, maar dat terzijde), en nu heb je 'm nóg niet gekocht? En dan wil je 'm ook nog eens heel erg goedkoop hebben, terwijl hij al vrij goedkoop is voor z'n kunnen, terwijl je al redelijk gecompenseerd wordt door je baas. Lenen.nl? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
megaleo schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 15:46:
Heeft er ook iemand last van vastlopers nadat je je telefoon in de carkit hebt gehad?
En is dat opgelost nadat je een software update hebt laten doen?
als je ff de SP leest dan kun je zien dat dat probleem bij de bugs staat....
dus ja het komt vaker voor, en het is ook nog bij 3.30 dus dat is niet opgelost met een update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Even over de accu: Die wordt beter naarmate je hem langer gebruikt. Ik weet niet waarom, het is gewoon li-ion dus zou niet echt moeten uitmaken. Toch gaat die hier veel langer mee als in het begin, toen had ik hem om de dag in de oplader, nu kan die echt bijna een week mee ofzo. Ik ben en luister nog steeds evenveel ernaar, voor mijn gevoel. Dus ik zou hem fijn een paar keer leeg en vol laten lopen, en nog eens de tijd bekijken na zeg 10 of 15 keer herladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pierre-oord schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:51:
Even over de accu: Die wordt beter naarmate je hem langer gebruikt. Ik weet niet waarom, het is gewoon li-ion dus zou niet echt moeten uitmaken. Toch gaat die hier veel langer mee als in het begin, toen had ik hem om de dag in de oplader, nu kan die echt bijna een week mee ofzo. Ik ben en luister nog steeds evenveel ernaar, voor mijn gevoel. Dus ik zou hem fijn een paar keer leeg en vol laten lopen, en nog eens de tijd bekijken na zeg 10 of 15 keer herladen :)
Die ervaring heb ik ook: heb hem nu al een aantal keren helemaal leeg laten lopen en weer helemaal tot de nok volgeladen, en hij wordt inderdaad steeds beter.

Of het feit dat ik hem helemaal leeg laat lopen daaraan meehelpt, kan ik overigens niet bevestigen; volgens velen zou dat niks uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

heb 'm nu paar weken maar vind 't nog steeds tegenvallen. heb 'm nu weer vanaf 0 compleet opgeladen, es kijken hoelang ie meegaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Er staat ook in de handleiding dat de accu beter gaat presteren na een aantal keer volledig op en ontladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster

Reemster

Soul Reaver

dat heb ik in 't begin tog zeker 3x gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Li-ION is slecht om helemaal leeg te laten lopen....en het op en ontladen in het begin maakt niks uit....in het begin gebruik je het ding gewoon veel meer omdat het nieuw is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren ook dat mijn telefoon nadat ik 'm uit de carkit haal vastloopt. Hiervoor nooit problemen gehad. Ik heb net als zovele de firmware v3.30
Hopelijk komt er snel een nieuwe versie uit. Verder bevalt hij goed.

Weet iemand nog adresjes voor frontjes voor 6230i
Wil geen frontje voor de 6230, zie die namelijk op vele sites staan dat ie ook past op de 6230i en dat klopt dus niet. Je bent een stukje van je scherm kwijt. Schermpje is kleiner dan het scherm van de 6230i
Graag tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lottumracing schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:36:
Li-ION is slecht om helemaal leeg te laten lopen....en het op en ontladen in het begin maakt niks uit....in het begin gebruik je het ding gewoon veel meer omdat het nieuw is....
Dat heb ik inderdaad op verschillende plekken gelezen, maar ik heb daar m'n twijfels bij.

Ik heb ook een 6510 met Li-Ion, en die liet ik altijd helemaal tot de laatste druppel leeglopen, en laadde ik ook altijd helemaal vol. Met als gevolg dat de batterij nu na 2,5 jaar nog net zo goed presteert als na 3 maanden, wellicht misschien nog wel beter.

Ik zou daar toch weleens echt wetenschappelijke links over willen zien die dit onderbouwen, in plaats van het gebruikelijke natte-vinger-werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
daar heb je goegel voor uit gevonden...dus al die mensen met twijfels over li-ion...ZOEK EENS ZELF VOORDAT JE BEGINT TE BLATEN }:O }:O

googel:"lifetime li ion battery"
voorbeelden:
www.batteryuniversity.com

http://www.mio-tech.be/su...l&cat=4&id=116&artlang=en

en je 6510 zou 1000 maal opgeladen moete kunnen worden....2,5*365 zijn 1000 dagen...dus je kunt nog wel ff met je batterij....

kijk ook eens naar het rode streepje op de batterij....als die begint te vervagen wordt de batterij minder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
hoi luitjes,

ik zou graag een carkit willen kopen voor mn nokia 6230i.
ik heb die CARK-126 gezien, die is nieuw iets van 150,- wat ik toch wel veel vindt. :/ (ik weet wel dat je goedkoper via marktplaats ofzo kan vinden)
Zijn er nog alternatieve merken en wat zijn de ervaringen hiermee ? en klopt het als ik zeg dat een nokia 6230 carkit ook gewoon zou moeten werken voor de 6230i ?

alvast thx voor de feedback !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lottumracing schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 08:23:
daar heb je goegel voor uit gevonden...dus al die mensen met twijfels over li-ion...ZOEK EENS ZELF VOORDAT JE BEGINT TE BLATEN }:O }:O
Blijven we wel een beetje normaal doen?

Ik had het over wetenschappelijke links, liefst in de vorm van wetenschappelijke artikelen. Magoed, waarschijnlijk weet je niet eens wat een wetenschappelijk artikel is, dus ik kan het je ook niet kwalijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 12:45:
[...]

Blijven we wel een beetje normaal doen?

Ik had het over wetenschappelijke links, liefst in de vorm van wetenschappelijke artikelen. Magoed, waarschijnlijk weet je niet eens wat een wetenschappelijk artikel is, dus ik kan het je ook niet kwalijk nemen.
jij bent al de 10e die er over begint in dit topic....vandaar dat ik wat geirriteerd raakte....ik zal de volgende keer iets genuanceerder zijn...

..de onderbouwing van jou is ook niet echt wetenschappelijk omdat je het berust op intuatieve ervaring....

hieronder een van de vele artikelen die ik vond....
http://scitation.aip.org/...001&idtype=cvips&gifs=yes

artikel is uit 1998 omdat lithium ion al redelijk verouderd is....ik hoop dat dit wetenschappelijk genoeg is.... :)

anders zoek op www.scopus.com of scholar.google.com (na 2 studies weet ik wel wat een wetenschappelijk artikel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok...doen we nou weer ff normaal? Heeft iedereen de aanpassing in de STARTPOST gelezen??? Ik heb hier een aantal dingen ingezet die ik wel belangrijk vind. Het gaat ook een beetje over wat hierboven gebeurde.

Dus nogmaals..IEDEREEN AUB EVEN HET DIKGEDRUKTE DEEL VAN DE SP LEZEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lottumracing schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:13:
jij bent al de 10e die er over begint in dit topic....
Ik was helemaal niet degene die erover begon ;(

Magoed, even wat anders. Ik heb een probleem met de radio. Het lijkt wel of hij steeds snel wisselt tussen mono en stereo. Of dat hij op een andere manier steeds even geluid weglaat. Het is aan beide oordopjes en bovendien blijf je wel altijd iets horen, dus een draadbreuk is het niet. Ik dacht eerst dat het aan de pop-port lag, maar dat is het geloof ik toch ook niet. Iemand hetzelfde probleem en enig idee waar dit door komt?

Je zou misschien denken 'slechte ontvangst', maar de helderheid van het geluid wijst daar juist niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:03:
[...]

is al goed...msschien iets voor onze case modderaar een stukje over Lithium Ion batterijen. Ik denk dat het binnenkort toch weer voorkomt dat iemand hier over begint....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:03:
[...]

Magoed, even wat anders. Ik heb een probleem met de radio. Het lijkt wel of hij steeds snel wisselt tussen mono en stereo. Of dat hij op een andere manier steeds even geluid weglaat. Het is aan beide oordopjes en bovendien blijf je wel altijd iets horen, dus een draadbreuk is het niet. Ik dacht eerst dat het aan de pop-port lag, maar dat is het geloof ik toch ook niet. Iemand hetzelfde probleem en enig idee waar dit door komt?

Je zou misschien denken 'slechte ontvangst', maar de helderheid van het geluid wijst daar juist niet op.
Dan moet je je radio op mono zetten. waarschijnlijk staat hij nu op stereo, en niet overal heb je zo'n goed bereik dat het stereo is. Gewoon terugzetten op mono en dan is het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

Ik heb ook dat radio "probleem".
Alhoewel... heb hem 1x aan gehad, en toen deed ie vaag.
Af en toe wat ruis, en dan lijkt het inderdaad alsof ie naar mono schakeld, en dan weer naar stereo, en weer naar mono enz.
Op mono zetten hielp bij mij wel voor het switchen ja.

Wel apart, hier binnen doet ie t goed, en dan kom je buiten, krijg je ruis.
In de trein viel zelfs helemaal het geluid weg toen de deuren sloten (ik stond op zo'n tussenstuk).
En dat lijkt me apart. 3FM in de randstad. Zou toch wel een redelijke signaalsterkte moeten hebben zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cryothic schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:34:
Ik heb ook dat radio "probleem".
Alhoewel... heb hem 1x aan gehad, en toen deed ie vaag.
Af en toe wat ruis, en dan lijkt het inderdaad alsof ie naar mono schakeld, en dan weer naar stereo, en weer naar mono enz.
Op mono zetten hielp bij mij wel voor het switchen ja.

Wel apart, hier binnen doet ie t goed, en dan kom je buiten, krijg je ruis.
In de trein viel zelfs helemaal het geluid weg toen de deuren sloten (ik stond op zo'n tussenstuk).
En dat lijkt me apart. 3FM in de randstad. Zou toch wel een redelijke signaalsterkte moeten hebben zou ik zeggen.
De vraag is dan: ligt het aan de headset of aan de radio? Doet je MusicPlayer het wel constant in stereo? Ik heb echt nog nooit problemen gehad met de radio, ook niet als ik in Rotterdam rondloop (om maar even terug te komen op je Randstad punt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 16:01:
De vraag is dan: ligt het aan de headset of aan de radio? Doet je MusicPlayer het wel constant in stereo? Ik heb echt nog nooit problemen gehad met de radio, ook niet als ik in Rotterdam rondloop (om maar even terug te komen op je Randstad punt :P )
Ik woon zelf dus ook in hartje Rotterdam, en heb het al vanaf het moment dat ik hem thuis aanzet.

Maar is wel een goeie suggestie om even te testen of hij het in MP3tjes ook doet, later meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

mp3's heb ik vaker aan.
en die doen het perfect. Niks op aan te merken.
En misschien ligt het aan 'waar' in de randstad :)
Ik loop dan rond in weesp (tegen amsterdam aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cryothic schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:01:
mp3's heb ik vaker aan.
en die doen het perfect. Niks op aan te merken.
En misschien ligt het aan 'waar' in de randstad :)
Ik loop dan rond in weesp (tegen amsterdam aan)
offtopic:
Agh man, dat is toch niet de Randstad joh ;)

Maar zoals ik het van jou begrijp heb jij dus nergens last van in Weesp? Overigens zou ik me wel kunnen voorstellen dat de ontvangst minder of in ieder geval anders in in bijvoorbeeld Rotterdam. Je wilt niet weten hoeveel verkeer er daar (zeker in de Havengebieden) door de ether gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryothic

Cryothic

why?

ik heb dus wel last.
maar alleen met de radio, en ik heb het eerlijk gezegd alleen nog geprobeerd met 3fm.
een vriend van me raadde aan om hem buiten nog een keer op z'n kanaal te zetten.

Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:13
Hey,

Ik heb de MSI PC2PC Bluetooth met de Microsoft driver en Nokia PC Suite 6.5.12, maar PC Suite onthoudt de connection settings niet? Ik moet elke keer weer bluetooth en infrared aanvinken. Dan werkt het wel meteen. Behalve de contacts, die kan ik niet updaten...

Zijn dit bekende bugs/problemen?

Edit:
KUT, deze moest in het 6230 topic... Ik heb dus niet de i...

[ Voor 12% gewijzigd door _Brake_ op 09-07-2005 01:07 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op de informatie in de topicstart!