Verwijderd

Ik zoek een goede oplossing om 2 simkaarten in mijn 6230i te gebruiken,
zodat ik "online" kan switchen tussen de 2 nummers.

Er zijn wel sim adapters te koop die met de orginele simkaartjes werken of
waarbij je de simkaartjes eerst kleiner moet snijden, maar er is vaak een
opmerking dat dit juist niet met de 6230i werkt.....

Heeft iemand ervaring met dual sim adapters ?
Welke moet ik kopen voor de Nokia 6230i ?

Verwijderd

Ik ben gisteren van de mijne beroofd :(

Terug naar m'n 6510 dan maar.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

2 simkaarten in 1 gsm

Crossposten is hier niet de bedoeling.

Of een nieuw topic (alhoewel het niet echt topicwaardig is) of een post in een bestaand topic. Maar, je had natuurlijk ook de search kunnen gebruiken. Dan had je vast genoeg gevonden. Ik heb het verschillende malen voorbij zien komen.....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Sorry, het openen van een nieuw topic was een beginnersfoutje.
Ongetwijfeld dat de vraag al voorbij gekomen is, maar een dual sim adapter voor de 6230i waarbij
je kunt omschakelen zonder de gsm uit te zetten, heb ik niet gevonden.
Of heb ik verkeerd gekeken? Help me.....
Ginz schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:00:
2 simkaarten in 1 gsm

Crossposten is hier niet de bedoeling.

Of een nieuw topic (alhoewel het niet echt topicwaardig is) of een post in een bestaand topic. Maar, je had natuurlijk ook de search kunnen gebruiken. Dan had je vast genoeg gevonden. Ik heb het verschillende malen voorbij zien komen.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:42:
Ongetwijfeld dat de vraag al voorbij gekomen is, maar een dual sim adapter voor de 6230i waarbij

[...]
Afgezien van de vraag of hij voor de 6230i te vinden is, denk ik dat je je eerder moet afvragen of er überhaupt wel zo een adapter te vinden is.

Ik heb nu zo een ding, Afbeeldingslocatie: http://www.fonefunshop.co.uk/dualsim/ghostsim.gif
maar daar kan je niet twee nummers tegelijk aan hebben. Je moet je tel eerst uit en dan weer aan zetten om over te schakelen op de andere kaart. Vrij onpraktisch, maar is voor mij wel noodzaak, aangezien ik bang ben om mijn simkaarten kwijt te raken bij het verwisselen. (lees: als in de bus, trein, op straat enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:06

megaleo

Special member

Freak187 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:26:
Als je die plug van die gsm toko koopt ben je wel je push-to-talk functie kwijt zeker? Dus als je dan gebeld wordt moet je eerst dat ding eraf halen en vervolgens opnemen. In dat geval kan je beter inderdaad die draadjes doorknippen en je eigen hoofdtelefoon er voor op offeren.
Eeehmm........die push-to-talk functie.
Die werkt toch helemaal niet? Ik dacht dat er nog geen providers waren in Nederland die dat ondersteunen.
Of die van jou wel? Ik ben heel benieuwd aangezien mij het erg handig lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:36:
Wat ik laatst ontdekt hebt was als volgt.

Ik kan blijkbaar geen bestanden versturen via BT naar een Samsung D500 :? een vriend van me heeft de Samsung D500, ik kan niks versturen naar hem via BT terwijl hij zijn BT wel gewoon aan heeft staan.. maar hij kan wel dingen via BT versturen naar mijn tel.
hebben meer mensen dat? ik heb gewoon firmware 3.40
Een vriendin van me heeft een D500 en dat werkt gewoon hoor. Allebei de kanten op. Alleen kon ik op de 6230i de foto's gemaakt met de D500 niet bekijken en merkte ik dat de D500 geen aac kon afspelen.

Ik heb nog even gezocht bij samsung. (Wat een hel, die site van samsung.com. Waardeloze navigatie opties (drop down lists zonder logische volgorde), de D500 is niet te vinden met de search en als je daarom commentaar wilt geven op die pagina, krijg je een asp-error bij het verzenden.)

Maar goed, volgens de website van samsung (.nl) speelt de D500 ook aac af. De aac's die ik voor mijn nokia 6230i heb gemaakt, deden het in elk geval niet.

[ Voor 26% gewijzigd door jvo op 11-11-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
ik heb hier nog een Nokia HS-6 Headset (nieuw) liggen

evt. iemand nog interesse hierin?
Deze past op de 6230i

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.ch/pool/pics/about_nokia/press/photo/phones/jpeg/Display_headset_HS6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zo nu nog even wachten tot het derde deel weer geopend wordt.. we zitten alweer boven de 1000 posts! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fompe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 16:23
megaleo schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:28:
[...]

Eeehmm........die push-to-talk functie.
Die werkt toch helemaal niet? Ik dacht dat er nog geen providers waren in Nederland die dat ondersteunen.
Of die van jou wel? Ik ben heel benieuwd aangezien mij het erg handig lijkt.
Push-to-talk heeft helemaal niks met je provider te maken, het is gewoon een knopje op je headset waarmee je een inkomend gesprek kan aannemen, zonder dat je naar de telefoon zelf hoeft te graaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fompe
Freak187 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:26:
Als je die plug van die gsm toko koopt ben je wel je push-to-talk functie kwijt zeker? Dus als je dan gebeld wordt moet je eerst dat ding eraf halen en vervolgens opnemen. In dat geval kan je beter inderdaad die draadjes doorknippen en je eigen hoofdtelefoon er voor op offeren.
Die adapter van gsmpunt.nl van hierboven heeft wel een push-to-talk knopje dus je hoeft m niet te ontkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fompe schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 14:21:
[...]

Push-to-talk heeft helemaal niks met je provider te maken, het is gewoon een knopje op je headset waarmee je een inkomend gesprek kan aannemen, zonder dat je naar de telefoon zelf hoeft te graaien.
Dan gebruik je de verkeerde benaming voor dat knopje.. Push-to-talk is echt de naam van dat service. Je kan het beter de aanneem-knop of universele knop noemen ofzo.. ik noem maar wat, puur om vergissingen te voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
hey pascal ik heb wel interesse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fompe
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 01:54:
[...]

Dan gebruik je de verkeerde benaming voor dat knopje.. Push-to-talk is echt de naam van dat service. Je kan het beter de aanneem-knop of universele knop noemen ofzo.. ik noem maar wat, puur om vergissingen te voorkomen
Ja, je hebt gelijk, ik kende de push-to-talk service alleen als "DVS". Maar in het verband hierboven werd het aanneemknopje bedoeld en dat zit dus wel op de genoemde adapter.

[ Voor 3% gewijzigd door Fompe op 13-11-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pascal, ik heb ook wel interesse! Past ie ook op een 6680?

Edit: Jammer, heb gegoogled en hij is alleen geschikt voor de 3250, 6101, 6111, 6230i, 6270, 6280, 7360 en 7370...

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 16:20
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:42:

[...]
http://www.formymobile.co.uk/proddetail.php?prod=6230twin
http://www.formymobile.co.uk/proddetail.php?prod=ghost6230

Ik ben er toevallig ook net op zoek naar (rekening bij t-mobile van bijna 120 euro, ga dus ff goedkoop abbotje van orange bij nemen).

Ik weet alleen niet wat het verschil is tussen de 2 ^^

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op de informatie in de topicstart!