Wheheheh. Ik heb het anders nog niet vaak aangedurfd een duel te houden tegen een pala. Het probleem is dat plate echt een hell is voor rogues, onze dps word gewoon gehalveerd. En pala's hebben hun veilige bubbel.jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:28:
[...]
!
Mijn oordeel over rogues is nogsteeds dat ze lame zijn(al dan niet alleen van de horde kant), ik zal nu wel een bom mensen op me afkrijgen, i dont care.
Ik beargumenteer:
Stealth, je ziet ze niet -> Backstab, + die stun van hun, dan die gouge(weet ik veel), voordat ik eenmaal goed en wel losben met me paladin zit ik al op - 1/4 health. Ik cast een heal, die interrupt ie gewoon. Dan heb je ook nog die "i can win" mode, dat ie 20 seconden extra speed heeft en dubbel zo sterk, ik kan me divine shield gebruiken en 2 heals casten. In die tijd hoef ik em niet proberen te raken, want hij is toch te snel. Maar tijdens mijn divine shield heeft hij de tijd om te bandagen, bah...
Ik verlies van een full combat rogue echt gewoon ZO DIK, er is geen doorkomen aan.
NOFI voor iedereen die ik nu de grond in duw, maar tis gewoon zo. Jullie zijn gemeen!
Die 20 seconden 'i can win' modus waar jij op doelt, heet slice and dice. 20% extra attack speed, SS niet inclused, en voor 20 sec SnD heb ik een 5 pointer nodig, welke ik dus nodig heb als ik een stunlock wil aanhouden. En tijdens een stunlock is mijn dps om te huilen.
Burst damage is al een verloren zaak tegen een plate dragen, want je komt er toch niet doorheen. Het gaat dus om sustained dps, en dat is, omdat een pala geen overpower heeft (denk ik) miss iets makkelijker dan tegen een warrior. Maar die hebben geen 3 levens.
De keuze voor een rogue is altijd óf enorme mep om mee te beginnen, een ambush dus, en dan hopen dat het snel afgelopen is, of cheapshot en maar proberen die gast onder verdoving te houden, als het ware. Maar omdat al je cp's in de stuns verdwijnen, krijg je kans om te echte sterke moves te gebruiken.
Een derde optie is dotten, maar dat gebruik ik alleen tegen rogues en warriors. Stunlock is goed voor warlocks, priest, druids en hunters. Burst tegen alle cloth wearers.
[ Voor 14% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-06-2005 14:35 ]