Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.535 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:25

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:28:
[...]

:+ !
Mijn oordeel over rogues is nogsteeds dat ze lame zijn(al dan niet alleen van de horde kant), ik zal nu wel een bom mensen op me afkrijgen, i dont care.
Ik beargumenteer:

Stealth, je ziet ze niet -> Backstab, + die stun van hun, dan die gouge(weet ik veel), voordat ik eenmaal goed en wel losben met me paladin zit ik al op - 1/4 health. Ik cast een heal, die interrupt ie gewoon. Dan heb je ook nog die "i can win" mode, dat ie 20 seconden extra speed heeft en dubbel zo sterk, ik kan me divine shield gebruiken en 2 heals casten. In die tijd hoef ik em niet proberen te raken, want hij is toch te snel. Maar tijdens mijn divine shield heeft hij de tijd om te bandagen, bah...
Ik verlies van een full combat rogue echt gewoon ZO DIK, er is geen doorkomen aan.

NOFI voor iedereen die ik nu de grond in duw, maar tis gewoon zo. Jullie zijn gemeen! :(
Wheheheh. Ik heb het anders nog niet vaak aangedurfd een duel te houden tegen een pala. Het probleem is dat plate echt een hell is voor rogues, onze dps word gewoon gehalveerd. En pala's hebben hun veilige bubbel.

Die 20 seconden 'i can win' modus waar jij op doelt, heet slice and dice. 20% extra attack speed, SS niet inclused, en voor 20 sec SnD heb ik een 5 pointer nodig, welke ik dus nodig heb als ik een stunlock wil aanhouden. En tijdens een stunlock is mijn dps om te huilen.

Burst damage is al een verloren zaak tegen een plate dragen, want je komt er toch niet doorheen. Het gaat dus om sustained dps, en dat is, omdat een pala geen overpower heeft (denk ik) miss iets makkelijker dan tegen een warrior. Maar die hebben geen 3 levens.

De keuze voor een rogue is altijd óf enorme mep om mee te beginnen, een ambush dus, en dan hopen dat het snel afgelopen is, of cheapshot en maar proberen die gast onder verdoving te houden, als het ware. Maar omdat al je cp's in de stuns verdwijnen, krijg je kans om te echte sterke moves te gebruiken.

Een derde optie is dotten, maar dat gebruik ik alleen tegen rogues en warriors. Stunlock is goed voor warlocks, priest, druids en hunters. Burst tegen alle cloth wearers.

[ Voor 14% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-06-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 17:44
-=BoKKiE=- schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:25:
[...]

i know, en dan nog is het bar weinig :/ (heb zelf een lvl 44 mage)

hoeveel armor heb jij op je lvl 60 mage met je shield?
Ice armour geeft me +560 armour + 15 frost resistance

Ik kom totaal buffed op zo'n 1400 armour in totaal (Nog geen volledige Magister set)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:32:
[...]

Wheheheh. Ik heb het anders nog niet vaak aangedurfd een duel te houden tegen een pala. Het probleem is dat plate echt een hell is voor rogues, onze dps word gewoon gehalveerd. En pala's hebben hun veilige bubbel.

Die 20 seconden 'i can win' modus waar jij op doelt, heet slice and dice. 20% extra attack speed, SS niet inclused, en voor 20 sec SnD heb ik een 5 pointer nodig, welke ik dus nodig heb als ik een stunlock wil aanhouden. En tijdens een stunlock is mijn dps om te huilen.

Burst damage is al een verloren zaak tegen een plate dragen, want je komt er toch niet doorheen. Het gaat dus om sustained dps, en dat is, omdat een pala geen overpower heeft (denk ik) miss iets makkelijker dan tegen een warrior. Maar die hebben geen 3 levens.
Mja, maar als ik 3 crits van 1200+ doe, dan lig jij ook op apengapen. Ik heb 1x gehad dat ik een lvl 51 elite aankon, ik had 6 crits van 800+ achterelkaar :P, ik wou echt dat ik toen een movie gemaakt had. :(
Hunters zijn ook bitches in duels, mages ook. Priests ook. De rest kan ik wel van winnen :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Gisten mijzelf nog vermaakt met een lvl 20 horde gastje in bootiebay die liep net zo´n beetje ten hoogte van de level 40 gorilla´s. dus ik unmount en ren achter hem aan met de opzet om hem de gorilla´s te laten zien.

hehe, ventje als een gek voor me weg rennen. (maakte onderweg nog een paar arcane explotions, met opzet missen. frostnova en andere zichtbare area spells om hem de juiste kant op te drijven.

Toen kwam aapje nummer 1, die miste hem eerst nog en raakte hem op de volgende hit *tok* 10% health over na 1 klap :D

geweldig :D (wel beetje lam, maar ik heb me hier goed mee vermaakt) hij stierf dan ook midden in het gebied. zal nog wel een keer of 2 zijn gestorven voordat ie er weer uit was. })

Ook nog de tip gehanteerd om van die bedelende mensen af te komen.
een lvl 30 huntertje pmde mij dat hij geld nodig had, 1 goud want hij moest nog "habylitys" kopen.
naja kon nog wel begrijpen dat hij "abilities" bedoelde. Dus hij stond al naast me en opende het trade screen.
ik zet daar 10g in en ga ff lekker sigaretje roken en bakje koffie halen.
Geweldig om dan je log terug te lezen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 13:36
Ik heb dit spel zaterdag gekocht en heb dit weekend ong. 6 uur geslapen en de rest besteed aan WOW :D :D

Echt een super spel zeg. Jammergenoeg moet ik nu werken, maar ben me in de pauzes even aan het inlezen in de diverse rassen, etc. Ik ben nu een Orc Warrior op lvl 11, maar wil ook wat andere 'rassen' uitproberen.

Hebben jullie nog gouden tips voor een beginnende WOW'er???

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Als al mijn cooldown timers klaar zijn, heb ik de volgende insta-win knop tegen alliance rogues :

- Rogue stunned me vanuit stealth en begint met meppen
- Zodra ik een fractie van een seconde uit de stun ben : Goblin Rocket Helmet, dus Rogue 30 secs gestunned
- /kiss, bandage, afstand nemen
- Curse of Shadows
- Shadowbolt, en als ie gecast is gelijk nog 1
- Fear/Seduce
- Shadowbolt
- Death Coil
- Shadow Burn

Om even mee te lullen over het rogue vs caster verhaal. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:30:
Kwam laatst een mage tegen die me in 1 seconden van volle health naar 0hp had gekregen.
ik keek men logs door en zag dat hij 4 of 5 keer insta flame spell (pyroblast?) had gedaan, elke keer zon 600 tot 800 dmg...
kortom, hij had dus een macro gemaakt dat hij die 5 keer snel achter elkaar doet.

Ik vind het een xploit, imo hetzelfde als de rogues die macro om je wapen automatisch te laten switchen als je in stealth gaat...
Dit is gewoon een mage train, alleen dan met maar 1 mage :X

Meer mensen hier last van??
5x ?

lijkt me sterk de standaard insa combo van een fire mage is dacht ik

Pom -> Pryoblast -> Fireblast

Pom heeft cooldown van een paar miniten en fireblast heeft cooldown van 15 sec dach tik

global cooldown is 1 seconde

dus max insta comb volgens mij is (mits hij de talents en skills heeft genomen)

pom - pyro - fireblast - frostnova - coc - coldsnap - frostnova - coc

maar ik weet niet of je en coldnsap en pom kan hebben samen met pyroblast eerlijk gezegd

maar op zich best wel harde combo :D
Dutchy007 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:33:
[...]

Ice armour geeft me +560 armour + 15 frost resistance

Ik kom totaal buffed op zo'n 1400 armour in totaal (Nog geen volledige Magister set)
mja zoals ik al zei, mijn shaman heeft al 2100 armor op zijn schild :/

echt Mage is uber leuk, maar als ik geraakt wordt is het naar

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 13-06-2005 14:41 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

[...]

Mijn oordeel over rogues is nogsteeds dat ze lame zijn(al dan niet alleen van de horde kant), ik zal nu wel een bom mensen op me afkrijgen, i dont care.
Ik beargumenteer:

Stealth, je ziet ze niet -> Backstab, + die stun van hun, dan die gouge(weet ik veel), voordat ik eenmaal goed en wel losben met me paladin zit ik al op - 1/4 health. Ik cast een heal, die interrupt ie gewoon. Dan heb je ook nog die "i can win" mode, dat ie 20 seconden extra speed heeft en dubbel zo sterk, ik kan me divine shield gebruiken en 2 heals casten. In die tijd hoef ik em niet proberen te raken, want hij is toch te snel. Maar tijdens mijn divine shield heeft hij de tijd om te bandagen, bah...
Ik verlies van een full combat rogue echt gewoon ZO DIK, er is geen doorkomen aan.

NOFI voor iedereen die ik nu de grond in duw, maar tis gewoon zo. Jullie zijn gemeen! :(
Euhmm dat kan helemaal niet?
Combat rogue en dus dual swords/mace of wtf dan ook kan geen backstab aangezien dat een dagger skill is en dus een dagger in mainhand moet hebben.Dan heeft hij of dual dagger (snelle attacks, minder damage vs Mail/Plate) of dagger/sword (minder damage aangezien off-hand 50% minder damage doet ofzo)
Gouge werkt amper tegen mail/plate dragers, resisten het vaak bij mij iig (ja ik heb improved gouge op 3/3)
Verder is het alleen sprint wat ons sneller maakt maar ook niet sterker en ook voor ons lastiger speelbaar.
Rogue vs mail/plate = no-go.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:30:
Kwam laatst een mage tegen die me in 1 seconden van volle health naar 0hp had gekregen.
ik keek men logs door en zag dat hij 4 of 5 keer insta flame spell (pyroblast?) had gedaan, elke keer zon 600 tot 800 dmg...
kortom, hij had dus een macro gemaakt dat hij die 5 keer snel achter elkaar doet.
Nou dat duurd toch wel 5 seconden hoor, aangezien er een global cooldown op alle spells zit.
Maar klopt als fire mage moet je het van crowd control hebben.

sheep> fireball (950) > PoM pyroblast (1000) > fireblast (800) > blastwave (600)

=> 3500 dmg in korte tijd. En dat dan zonder crits (met de goede talent build + 110%)

Maar je moet wel de kans krijgen. Zeker tegen die rogues die de hele tijd vanishen, moet je wel de kans krijgen om ze te dotten met iets

(dit is wel met ongeveer +150 dmg gear)

[ Voor 4% gewijzigd door DRaakje op 13-06-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
-=BoKKiE=- schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:11:
[...]
woohoo alle armor punten in 1x

lvl 60 priest heeft gemiddeld wat? 1k armor? als ie dat al haalt? (volledige devout is nog neit eens 500 volgens mij, dus dan heb je wat beter spul dan devout)

priest = squish

een warrior heeft meer armor op zijn gloves dan een priest in totaal bij wijze van spreken
De devout set heeft 491 armor totaal http://www.thottbot.com/?sp=10952 , inner fire zonder de talentpoints 930 ( Rank 6 ) http://www.thottbot.com/?set=182 , nadeel van innerfire is dat de buff maar 3 minuten duurt :|. Telkens recasten dus wat erg irri is.

Overigens moet ik zeggen dat rogue's nu toch niet meer zo'n moeilijke target zijn dan dat ik gewend was. Ik kon me soms doodergeren als ik weer door ze van achteren genomen werd ( rond de lvl 50 - 55 toen de pvp patch uit was ) maar nu win ik meestal wel. Ik wacht op de eerste attack/stun, doe een flasheal als het een crit was, daarna fear in de korte periode wanneer hij de trinket gebruikt doe ik m'n dots erop ( beide bijmekaar zijn al bijna 2k aan damage ). Nu heb ik een talent waarmee ik 70% kans heb om niet interrupted te worden tijdens een flashheal wat ik dus doe is gewoon flasheal spammen, ff een SW:Pain tussendoor ( instant cast ), tot m'n fear cooldown weer verlopen is, nog een keer fear en dan is het meestal al wel afgelopen met 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

On_E schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:37:
Als al mijn cooldown timers klaar zijn, heb ik de volgende insta-win knop tegen alliance rogues :

- Rogue stunned me vanuit stealth en begint met meppen
- Zodra ik een fractie van een seconde uit de stun ben : Goblin Rocket Helmet, dus Rogue 30 secs gestunned
- /kiss, bandage, afstand nemen
- Curse of Shadows
- Shadowbolt, en als ie gecast is gelijk nog 1
- Fear/Seduce
- Shadowbolt
- Death Coil
- Shadow Burn

Om even mee te lullen over het rogue vs caster verhaal. :)
Dan heb je 50% van de keren raak, want bij een warlock is het altijd de afweging of je voor stunlock of burst gaat. Bij burst kun je die helm gerust op je hoofd laten, want dat heb je 5 seconden later toch binnen handbereik op de vloer liggen.

Is het cheapshot en dus stunlock, dan krijg je die kans alleen als de stunlock mislukt of slecht getimed word. En sinds ik (bad bad me >:) ) stun timers heb weet ik precies wanneer ik de volgende moet mashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

DRaakje schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:43:
[...]

Nou dat duurd toch wel 5 seconden hoor, aangezien er een global cooldown op alle spells zit.
Maar klopt als fire mage moet je het van crowd control hebben.

sheep> fireball (950) > PoM pyroblast (1000) > fireblast (800) > blastwave (600)

=> 3500 dmg in korte tijd. En dat dan zonder crits (met de goede talent build + 110%)

Maar je moet wel de kans krijgen. Zeker tegen die rogues die de hele tijd vanishen, moet je wel de kans krijgen om ze te dotten met iets

(dit is wel met ongeveer +150 dmg gear)
Het moet dan ook nog eens een instadot zijn.

Is het echt zo dat elke vorm van schade een cast breekt net zoals het mijn vanish breekt? Want als dat zo is, moet ik misschien van vaker met garrotte openen tegen warlocks, omdat de dot dan het casten van hun eigen dot wat moeilijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:57:
[...]

Dan heb je 50% van de keren raak, want bij een warlock is het altijd de afweging of je voor stunlock of burst gaat. Bij burst kun je die helm gerust op je hoofd laten, want dat heb je 5 seconden later toch binnen handbereik op de vloer liggen.

Is het cheapshot en dus stunlock, dan krijg je die kans alleen als de stunlock mislukt of slecht getimed word. En sinds ik (bad bad me >:) ) stun timers heb weet ik precies wanneer ik de volgende moet mashen :P
Maak er maar 5% van, stunlock = dood inderdaad, al zijn er gelukkig nog rogues die niet goed timen, of gewoon geen stunlock hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:28:

Er kwam een 45 warrior op een mount voorbij, en ik was eigenlijk onderweg naar elders, maar een plotselinge ingeving maakte dat ik hem cheapshotte, met een Hemorrage, SS en een rupture erachteraan, en toen met vanish een 2e cheapshot opende. Ik ben zelf 47 en had hem neer met 1300 van mijn 2100hp over. Ik was blij verrast :D
Blijf erbij dat het een zuig warrior geweest moet zijn :P

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Vanaaf maar weer stratholme of scholomance doen, heb nu dreadmist belt & gloves, (in een avond, binnen 2,5 uur tijdspanne, was dus wel blij), maar heb dus nog behoorlijk wat van mijn end-gear nodig, vooral mijn head, die boss die die dropt nu 2x gedaan, maar die dropte 2x wat voor een andere class, ach ja, word in principe de kans dat ie dropt alleen maar hoger van.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

nja voor die mensen die geintreseerd zijn in die koreaan ..aka nice timing mage ^^
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1880

ik zelf vond het erg nice.... de muziek past bij ^^ (heb eerste 3 gehaalt ...luidt lekker als je aant spelen bent)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

zion schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:13:
Vanaaf maar weer stratholme of scholomance doen, heb nu dreadmist belt & gloves, (in een avond, binnen 2,5 uur tijdspanne, was dus wel blij), maar heb dus nog behoorlijk wat van mijn end-gear nodig, vooral mijn head, die boss die die dropt nu 2x gedaan, maar die dropte 2x wat voor een andere class, ach ja, word in principe de kans dat ie dropt alleen maar hoger van.
Dreadmist.... meh

Ik ga er zeker op rollen, en als ik de hele set compleet heb zal ik het dragen ook, maar ik hou voorlopig mijn huidige gear. (+198 shadow dmg)

Zal vanavond als ik thuis ben ff een screenie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

theoretisch is het zo dat hij dan met een dropkans van 1 op de 15 zeker na 15 keer moet vallen.

in de praktijk is het zo dat je gewoon geluk moet hebben. Ik weet niet of er een rolatie systeem zit in de bossdrops.
maar voor hetzelfde geld doe je de run 40 keer en dropt die geen 1 keer.
terwijl die voor een ander persoon 6 keer op rij kan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Ryceck

Constants and Variables

zion schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:13:
Theoretisch wel maar da is natuurlijk een loze opmerking :)
Iedere keer dat die boss een item dropt wordt de loottable geresest waardoor je elke keer net zoveel kans hebt dattie jou item wel of niet dropt. Tis niet zo dat een dropchance van 15% inhoudt dat je na 7 runs je item hebt... ik *wilde* wel dat het zo was, want dan had ik na 7 runs in stratholme eindelijk een keer mijn devout skirt van de baron mogen ontvangen... in plaats van vanavond voor run 38 vertrekken en nog steeds da ding niet hebben... :X

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Stom vraagje. Ik heb twee chars waar ik vaak mee speel. Mag je met twee chars in één guild of is dat niet toegestaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Exitium schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:22:
Stom vraagje. Ik heb twee chars waar ik vaak mee speel. Mag je met twee chars in één guild of is dat niet toegestaan? :P
tuurlijk mag dat ;)
Als de guild het toelaat tenminste :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ben er council, dus dat zal wel goedkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik beargumenteer:

Ag Ag jarno :( vond je mij ook gemeen

ik snap dat het niet echt te bevatten is dat een level 46 rogue jou bijna dood hakt :P
maar omgekeerd vind ik het echt er gaaf om tegen je te duelen :)

Btw ik ben level 47 rogue nu gisteren ff een level 60 warlock in duels verslagen ( 3 x 8ter elkaar )
ik heb medelijden met locks ze zijn gewoon echt underpowerd :( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:26:
[...]

ik snap dat het niet echt te bevatten is dat een level 46 rogue jou bijna dood hakt :P

Btw ik ben level 47 rogue nu gisteren ff een level 60 warlock in duels verslagen ( 3 x 8ter elkaar )
Gewoon een hele slechte lock waar je tegen speelde dan, sorry hoor, maar een lvl 47 rogue zou ik alle hoeken van het speelveld laten zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:28:
[...]

Gewoon een hele slechte lock waar je tegen speelde dan, sorry hoor, maar een lvl 47 rogue zou ik alle hoeken van het speelveld laten zien :P
dan ken je mij nog niet :)
ik gebruik altijd veel truukjes bijvoorbeeld je vrouwtje blinden zodat ik 8 sec vrij op jou kan hakken ( Wel in stunlock ) als full combat rogue is dat meeeer dan genoeg :) SS kan ik elke 1 a 2 sec spammen dus combopoints bij de vleet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:26:
[...]

Ja, ik vind jou ook gemeen ;)
Vind het echt wel knap dat jij gewoon een lvl 55+er af kan matten in duel :D.
Ik wil wel eens tegen jou met me mage, als we beide 60 zijn, ik own nu al ;)
Gister in wetlands legend, was jij bij, die captain op dat schip, was een lvl 30 of 31, toen was ik lvl 28, met gemak neer. Hij heeft me 1 mepje gegeven, nou. Als ik dit zo volgt tot de 60, ... :D

Strax eens proberen om een elite mob van 22 te solo'en, of iets hoger, kijken of dat lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:18:
Zo gaat het er dus op een RP server aan toe :D
Nee, gelukkig niet. Ik vond dat verhaal compleet respectloos.
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:29:
Ik mag toch hopen dat je in ieder geval 2 tanks bij hebt in een 10-man groep.
Nope :)

De eerste keer hadden we 9 man, maintank was een Paladin. Eerste keer een wipe, tweede poging hebben we het net gehaald. Tweede keer hadden we 1 main tank, en toen was het een eitje. 2 mages + 2 hunters + 1 rogue = veel DPS, dus de baron was behoorlijk snel dood en die skellies waren dood voordat ze goed en wel gesummoned waren. Key bij een baron encounter is sowieso die skeletons prioriteit geven, elke sacrifice geeft 'em 20% health.

[ Voor 59% gewijzigd door Hydra op 13-06-2005 15:37 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Dutchy007 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:59:
Gisteren een 10-man groep bijeengesprokkeld voor een Strat UD run...
Alles ging goed totdat we bij de Baron aankwamen. Tanken ging goed, maar opeens kreeg ik de aggro nadat ik de baron voor 1400 met pyroblast & 854 met fireblast had gecrit. Baron kwam naar mij toe en critte mij voor 3900! Instant dood, als een mage vind je zo'n crit niet leuk als je maar 3500 HP buffed hebt. Geen heal die mij had kunnen redden.
Gelukkig kregen we hem wel dood :P

Drie dagen geleden heb ik level 60 bereikt, en zit nu op 400g, iemand een tip om snel goud te verdienen? Scarlet Monestary farmen begint een beetje saai te worden.
Dat is ook het grootste probleem, en vooral met een 10 man party een wipe daar krijgen is toch wel heftig knap vind ik.
De eerste keer dat we gingen waren we met 9, zonder priests alleen 2 druids en daarmee veroorzaakten we geen wipe.

MT moet ook echt tanken, en dat is het probleem meestal.
Aan het begin wordt altijd gezegd dat we een MT hebben, zodra die echter 1 slag gedaan heeft gaat de rest al mee slaan, en soms merk ik zelf als pala dat als ik dan Crit dat ik aggro krijg als een gek.

Vooral de UD site is daar makkelijk aggro houden, judge met crusader, dan exorcism en holy wrath en met wat geluk een SoC crit dan blijf ik wel aggro houden.

Een MT hoort zeker 5 seconden te staan en gewoon goed gehealed te worden als hij een slag krijgt, maar niet met een flash maar met een renew, die trekt redelijk weinig aggro en compenseert de hits dan kan er een flash heal gedaan worden en de rest gaat pas dan mee slaan. Die eerste paar cruciale meppen van de warrior zorgen ervoor dat hij zijn aggro niet snel verliest. Dan kan een mage gerust een crit hebben met fireball en al zijn andere spells.

Maar meestal is het zo dat de warrior 1 slag doet en dat de mage dan al crit met z'n fireball die overigens wel über veel damage doet :).

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Er zijn er niet veel die dat doen :( meeste parties wachten net op mijn charge (als dat kan) en mijn demo shout en dan beginnen ze al te spammen. Jemoet echt 3 keer zoveel moeite doen om aggro te houden dan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Muppet schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:08:
[...]

Blijf erbij dat het een zuig warrior geweest moet zijn :P
Idd, die kans zat er dik in, want hij gebruikte geen overpower en geen retaliaton. En omdat hij geen afstand kon maken, was intercept ook geen optie. Hij liep op een mount door stv, dus het verassingseffect had ik wel natuurlijk.

Het was een cheapshot + hemorrage + ss en rupture, en ik vermoed dat die hemorrage ook schade aan de rupture heeft toegevoegd, al ben ik niet zeker. Daarna ben ik via vanish met een 2e cheapshot begonnen. Het was bij lange na geen stunlock, hij zou het dmv de dot en de reeds gedane schade mischien sowieso niet overleefd hebben, maar een beetje warrior had mij ook meegenomen in zijn graf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:33:
[...]

ik gebruik altijd veel truukjes bijvoorbeeld je vrouwtje blinden zodat ik 8 sec vrij op jou kan hakken ( Wel in stunlock ) als full combat rogue is dat meeeer dan genoeg :) SS kan ik elke 1 a 2 sec spammen dus combopoints bij de vleet :D
Jij ziet mijn vrouwtje niet eens, dus die kun je ook niet blinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:34:
[...]

Ik doelde meer op het 'ten alle tijde in je rol blijven' aspect. Ik vind het geweldig hoe ze telkens weer 'avast ye landlubbers' en 'i need to get me some drink!' gebruiken :')

Vermoeiend om vol te houden, maar wel dikke pret volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:33:
[...]

Ja, ik vind jou ook gemeen ;)
Vind het echt wel knap dat jij gewoon een lvl 55+er af kan matten in duel :D.
Ik wil wel eens tegen jou met me mage, als we beide 60 zijn, ik own nu al ;)
Gister in wetlands legend, was jij bij, die captain op dat schip, was een lvl 30 of 31, toen was ik lvl 28, met gemak neer. Hij heeft me 1 mepje gegeven, nou. Als ik dit zo volgt tot de 60, ... :D

Strax eens proberen om een elite mob van 22 te solo'en, of iets hoger, kijken of dat lukt :)
bedankt voor het compliment ik Train ook veel om de skils op pijl te houden
we zullen zien met je mage over het algemeen het ik het niet zo makkelijk met mages :D
On_E schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:42:
[...]

Jij ziet mijn vrouwtje niet eens, dus die kun je ook niet blinden. :P
de eerste keer niet nee maar na haar seduce wel ik trinket in seduce blind je vrouwtje en jij bent het haasje :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:34:
[...]

[...]

Nope :)

De eerste keer hadden we 9 man, maintank was een Paladin. Eerste keer een wipe, tweede poging hebben we het net gehaald. Tweede keer hadden we 1 main tank, en toen was het een eitje. 2 mages + 2 hunters + 1 rogue = veel DPS, dus de baron was behoorlijk snel dood en die skellies waren dood voordat ze goed en wel gesummoned waren. Key bij een baron encounter is sowieso die skeletons prioriteit geven, elke sacrifice geeft 'em 20% health.
De skellies zijn na 1 IAE al dood... Zoniet dan doet een frost nova + CoC het wel. Aantal HP's zal dus tussen de 300 en 600 liggen. Heb je dus ook maar 1 aoe class voor nodig. Dan toch liever 1 hunter of mage inruilen voor een MT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
D-Devil schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:36:
Maar meestal is het zo dat de warrior 1 slag doet en dat de mage dan al crit met z'n fireball die overigens wel über veel damage doet :).
Die mage moet lekker die skellies gaan IAE-en, en zich niet bezig houden met de Baron, die krijg je echt wel dood als je je werk goed doet.
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:45:
De skellies zijn na 1 IAE al dood... Zoniet dan doet een frost nova + CoC het wel. Aantal HP's zal dus tussen de 300 en 600 liggen. Heb je dus ook maar 1 aoe class voor nodig. Dan toch liever 1 hunter of mage inruilen voor een MT :)
1 IAE is niet genoeg, hoogstens als 'ie crit. Daarnaast haalt het ook een hoop druk van de healers af als je 2 mages hebt IAE-en. En je wil gewoon niet dat de Baron tijd heeft een skelly te saccen, dan ben je erg snel te lang bezig. Die baron krijg je toch snel zat dood met z'n 10-en. De eerste keer deden we het met 1 mage, en die werd dood die skellies toch aardig geraakt. Ze mogen dan niet veel HPs hebben, meppen doen ze wel.

[ Voor 51% gewijzigd door Hydra op 13-06-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:33:
[...]

Blind is een onderdeel van de stunlock waarbij je NIET aanvalt, omdat de schade het effect breekt. Geen 8 seconden vrij meppen dus, dat kan alleen bij Cheapshot (4 sec) en Kidneyshot (6 sec).

SS spammen en combopoints bij de vleet, dat zal ook wel meevallen, want na 2x SS is je energie ver op. En met 20 punten per 2 seconden duurt het minimaal 4 seconden na die laatste ss voor je er weer eentje af kan vlammen.

Effectiever is dan om te starten met een 3point cs, hemo en SS. Das 5 cp en kan binnen 1 energiebalk lukken. Daarna is het slechts 1 tik wachten op een 5 point rupture of 2 tikken voor een evis.

- edit - oh, je had het over zijn succubus :')

Ach, fadeleaf is bijna nergens te krijgen, ik ga geen blind spenderen op een paarse mug terwijl de caster net zo goed af kan maken, dan zijn ze beide weg.

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-06-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:47:
Blind is een onderdeel van de stunlock waarbij je NIET aanvalt, omdat de schade het effect breekt. Geen 8 seconden vrij meppen dus, dat kan alleen bij Cheapshot (4 sec) en Kidneyshot (6 sec).
Alsof jij anderen wat moet gaan vertellen.

Hij blind de Succubus, en mept dan verder op de 'Lock. dat snap zelfs ik nog, en mijn rogue is niet verder gekomen dan level 10 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:47:
[...]

SS spammen en combopoints bij de vleet, dat zal ook wel meevallen, want na 2x SS is je energie ver op. En met 20 punten per 2 seconden duurt het minimaal 4 seconden na die laatste ss voor je er weer eentje af kan vlammen.

Effectiever is dan om te starten met een 3point cs, hemo en SS. Das 5 cp en kan binnen 1 energiebalk lukken. Daarna is het slechts 1 tik wachten op een 5 point rupture of 2 tikken voor een evis.
lol gaat hier een andere naab rogue mij vertellen hoe mijn skills werken ........ lees het ff beter Blind op zijn succubes ( zijn Vrouwtje )
en wat betreft mijn SS energy op ????? ik heb adrenaline rush....
dus ga niet vertellen hoe ik moet spelen want ik kan jou zo te horen nog veel te veel leren en ik denk dat veel mensen het daar met me eens zullen zijn .......

en wat betrefd blind ik heb 160 blind powders dus ik heb genoeg .... en als ik tekort kom hey ik heb vrienden die herbalist zijn dus easy ......

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
[...]

bedankt voor het compliment ik Train ook veel om de skils op pijl te houden
we zullen zien met je mage over het algemeen het ik het niet zo makkelijk met mages :D
We zullen zien als we lvl 60 zijn ;)
Ik heb met me mage 3x geduelled, 1 druid gewonnen, 1 paladin gewonne, rogue verloren

Dus kan er nu nog niet veel over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Heb strath baron wel eens met 4 man gedaan, das pas een uitdaging ;)
Voorwaarde is wel dat je spelers hebt die ECHT weten waar ze mee bezig zijn. We hadden ook een tank die een defense van 438 had. Veel MC gear is dan ook zeer welkom.

Groep bestond uit: Warrior, Paladin, Mage & een Priest. Je doet er enorm lang over en je whiped ok wel een paar keer. Maar als je het haald is het natuurlijk ontzettend cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:50:
[...]

Alsof jij anderen wat moet gaan vertellen.

Hij blind de Succubus, en mept dan verder op de 'Lock. dat snap zelfs ik nog, en mijn rogue is niet verder gekomen dan level 10 ofzo.
:P

Ik heb ondertussen al genoeg bijgeleerd om wel wat te weten ja :P

Enneh, crits ftw! Ik ga compleet voor de crit rogue. Minder hp dus, minder armor en ook minder sustained dps misschien, maar die lucky crits die ik dan zal maken gaan dan ook gelijk door het dak, dus ik hoop op minder, maar wel spectaculairdere kills.

En ondertussen level ik ook een beetje met mijn warlock. Ik heb nog bijna nooit een warlock meegemaakt in een instance, en ben reuze benieuwd hoe dat speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

de eerste keer niet nee maar na haar seduce wel ik trinket in seduce blind je vrouwtje en jij bent het haasje :)
Theorie-duellen, altijd leuk, nadat je je trinket gebruikt heb fear ik je, en nu ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:46:
[...]

1 IAE is niet genoeg, hoogstens als 'ie crit. Daarnaast haalt het ook een hoop druk van de healers af als je 2 mages hebt IAE-en. En je wil gewoon niet dat de Baron tijd heeft een skelly te saccen, dan ben je erg snel te lang bezig. Die baron krijg je toch snel zat dood met z'n 10-en. De eerste keer deden we het met 1 mage, en die werd dood die skellies toch aardig geraakt. Ze mogen dan niet veel HPs hebben, meppen doen ze wel.
Idd als ie crit zit ik rond de 350 dmg volgens mij met IAE. Dus binnen 2 AoE spells zijn ze zeker dood. Daarnaast heb ik hooguit 2/3 vlagen skeletons voorbij zien komen en daarna spawnen ze niet meer en kan ik me dus ook richten op de Baron. Een groep met ervaring in de instance richt dat beestje dus in een luttele tijd af. Je kunt dus ook gewoon 1 mage aanwijzen om zich op de adds te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:53:
[...]

:P

Ik heb ondertussen al genoeg bijgeleerd om wel wat te weten ja :P

Enneh, crits ftw! Ik ga compleet voor de crit rogue. Minder hp dus, minder armor en ook minder sustained dps misschien, maar die lucky crits die ik dan zal maken gaan dan ook gelijk door het dak, dus ik hoop op minder, maar wel spectaculairdere kills.

En ondertussen level ik ook een beetje met mijn warlock. Ik heb nog bijna nooit een warlock meegemaakt in een instance, en ben reuze benieuwd hoe dat speelt.
je zult vast dingen weten maar je weet niet tegen wie je zecht hoe of wat die moet doen
ik heb mijn naam op bloodscalp al waargemaakt in duels welfs level 55 rogues leggen het af tegen me ( niet alle natuurlijk ) wou maar dat je op bloodscalp zat had ik je ff kunnen laten voelen hoe het is om te verliezen iets wat jij nooit doet als ik je Duel rapports lees ... Zelfs ik verlies zo nu en dan hey its a game ... it happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:53:
[...]

Theorie-duellen, altijd leuk, nadat je je trinket gebruikt heb fear ik je, en nu ? :P
je zult geen tijd hebben om je fear te casten als ik bij je ben en ik zie je casten Kick en je bent gesilenced :P
maar natuurlijk zijn er altijd moment waarop er iets mis gaat ofzo dus ja verliezen kan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:52
Gisteravond ook weer iets meegemaakt:

Was op me gemak een beetje aan het grinden in Duskwood, om lvl 24 te worden. Had even geen zin om die "heen-en-weer-loop-en-weer-terug-quests" te gaan doen.

Word ik ineens aangesproken door een lvl11 human warrior, die vraagt ik of ik hem wil helpen met het verzamelen van een beetje XP. Ach ja, een beetje knokken is nooit weg, dus we hebben een groep gevormd. Gaat die gozer ineens in zijn uppie af op drie lvl 21 venom web spiders !! 8)7 Als lvl 23 human mage heb ik daar zelfs nog wel een beetje moeite mee.

Die gozer was dus al dood voordat ik de eerste web spider had omgelegd. Heb het nog wel geprobeerd met fireblast, maar het heeft niet mogen baten. Begint die gozer daar te vloeken, waarom ik hem niet heal en hem niet kon helpen. Ach, het was wel goed als ik hem even zou ressen....

Hierop antwoordde ik hem dat ik als Human Mage niet kan healen en al helemaal niet kan ressen...
Krijg ik wederom als reactie: "Dat kan iedere mage, loop niet te lullen en help me nou ff"

Dus ik heb mezelf maar even ge-uninvite en ben me eigen weg gegaan. Kom ik hem later opeens weer tegen. Bood zijn excuses aan en vroeg ik weer met hem in een groep wou komen en dan weer even XP gaan halen. Wil hij dus weer op een stel lvl 20-22 rapid dire wolves aflopen om deze af te maken..... :X

Die snapt het dus ook niet helemaal. Ik heb voor hem die wolves maar even afgemaakt... Daarna zijn we naar Sentinell Hill gegaan om daar even te grinden. Maar ja, als lvl23 human mage is daar (bijna) geen XP meer te halen door te gaan grinden op lvl 10-15 beasts. Ik heb hem nog even geholpen, maar ben daarna maar snel me eigen weg weer gegaan.

Dit is dus ook weer gelijk de laatste keer geweest dat ik een groep ben aangegaan met iemand met <lvl20...
Volgens mij snappen sommige spelers niet helemaal wat welke classe precies wel en wat precies niet kan.

Nu loop ik als lvl24 mage ondertussen al weer een tijdje met een long staff (http://www.thottbot.com/?i=2218) rond, waar ik eigenlijk vanaf zou willen. Iemand enig idee, of ik als human mage nog iets anders dan two handes staffs kan dragen. Ik heb ook een sword skill, maar die moet ik nog helemaal gaan ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:57:
[...]

je zult geen tijd hebben om je fear te casten als ik bij je ben en ik zie je casten Kick en je bent gesilenced :P
maar natuurlijk zijn er altijd moment waarop er iets mis gaat ofzo dus ja verliezen kan ook :)
Geloof me, tegen een goed gespeelde warlock die 13 levels hoger is dan jou, verlies je normaal gesproken altijd, hoe goed je zelf ook bent.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:55:
[...]

je zult vast dingen weten maar je weet niet tegen wie je zecht hoe of wat die moet doen
ik heb mijn naam op bloodscalp al waargemaakt in duels welfs level 55 rogues leggen het af tegen me ( niet alle natuurlijk ) wou maar dat je op bloodscalp zat had ik je ff kunnen laten voelen hoe het is om te verliezen iets wat jij nooit doet als ik je Duel rapports lees ... Zelfs ik verlies zo nu en dan hey its a game ... it happens
Ik heb anders vanmorgen nog verteld hoe ik het leven liet tegenover een rogue in STV die ik probeerde weg te houden bij een duo newbies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom lossen jullie dit soort akkefietjes niet gewoon op op de testserver met lvl 60 chars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:02:
waarom lossen jullie dit soort akkefietjes niet gewoon op op de testserver met lvl 60 chars :)
Dat is hetzelfde als iemand die altijd lada heeft gereden in een ferrari te stoppen. Je bent de snelheid en de mogelijkheden niet gewend dus je zal er óf niet alles uithalen, of je crasht hem :9

Nee, ik ga mijn gangetje, op het gemakje naar de 60 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

Waarom moeten we nu constant dit gebekvecht zien?
Een keer is leuk maar je word er gewoon schijtziek van... iedereen weet altijd alles beter

Geen flame en wil niemand aanspreken maar kom op, tis net een TMF chat box zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
nextware schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:59:

Nu loop ik als lvl24 mage ondertussen al weer een tijdje met een long staff (http://www.thottbot.com/?i=2218) rond, waar ik eigenlijk vanaf zou willen. Iemand enig idee, of ik als human mage nog iets anders dan two handes staffs kan dragen. Ik heb ook een sword skill, maar die moet ik nog helemaal gaan ontwikkelen.
Die staff van westfall, die is wel nice :)
Ik gebruik nu nog een drop uit deadmines, een staff, 19.7 dps, en ubergeile stats. dropped op de boot in deadmines...

[ Voor 12% gewijzigd door enira op 13-06-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Goed plan :P zal eens een lvl 60 warr aanmaken daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:04:
[...]

Ik gebruik nu nog een drop uit deadmines, een staff, 19.7 dps, en ubergeile stats. dropped op de boot in deadmines...
Cookies rod? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Nee die daarvoor van die grote goblin.

cookies is een wand

[ Voor 24% gewijzigd door Muppet op 13-06-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:59:
Geloof me, tegen een goed gespeelde warlock die 13 levels hoger is dan jou, verlies je normaal gesproken altijd, hoe goed je zelf ook bent.... 8)
Als je van iemand 13 levels lager verliest ben je hoe dan ook een prutser, ongeacht welke class. Die mensen die melden mensen 13 levels hoger af te kunnen maken targetten zeker alleen AFK-ers.
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:55:
Idd als ie crit zit ik rond de 350 dmg volgens mij met IAE. Dus binnen 2 AoE spells zijn ze zeker dood. Daarnaast heb ik hooguit 2/3 vlagen skeletons voorbij zien komen en daarna spawnen ze niet meer en kan ik me dus ook richten op de Baron. Een groep met ervaring in de instance richt dat beestje dus in een luttele tijd af. Je kunt dus ook gewoon 1 mage aanwijzen om zich op de adds te richten.
Ik zeg niet dat het niet kan hoor, helemaal niet. De eerste keer deden we het met 9 man, 1 mage en een paladin als maintank. Het is en blijft een encounter die met 5 man te doen moet zijn. De Baron houdt trouwens niet bij 2/3 summons op hoor, de laatste keer deed 'ie er 4 voordat we 'em dood hadden. De eerste keer was het dusdanig chaotisch dat ik geen idee heb, toen heeft 'ie er ook 1 kunnen saccen.

[ Voor 51% gewijzigd door Hydra op 13-06-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Staff of Westfall (Deadmines)
http://www.thottbot.com/?i=2273

Rod of the Sleepwalker (Blackfathom Deeps)
http://www.thottbot.com/?i=7655

Ik zou het wel weten zomaar ff tussendoor hoor :X
Gewoon maar lvl 28-30 guildies optrommelen en ff Blackfathom Deeps in Ashenvale doorrunnen.... Gegarandeerd succes want de eindbaas dropt dit ding altijd geloof ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryceck op 13-06-2005 16:17 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:04:
[...]

Emberstone staff, hele leuke staff, heb em zelf ook, met +3 int enchant :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Ik ben een totale newb in WOW. Wat ik mij afvraag is het volgende;

Jullie praten voor mij in een of andere wartaal waar ik echt niks van begrijp (tanken, AFK'ers, drop, etc). Ik speel zelf sinds dit weekend ook WOW (en ja ik heb al een level 11 Orc :D ), maar kom deze termen niet tegen. Wanneer ga ik eens iets van deze discussies begrijpen??

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Masch schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:19:

Jullie praten voor mij in een of andere wartaal waar ik echt niks van begrijp (tanken, AFK'ers, drop, etc). Ik speel zelf sinds dit weekend ook WOW (en ja ik heb al een level 11 Orc :D ), maar kom deze termen niet tegen. Wanneer ga ik eens iets van deze discussies begrijpen??
Komt wel. Op den duur vallen deze termen op zijn plaats en dan begrijp je ze allemaal ;)
Je kan het ook gewoon vragen natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Masch schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:19:

Tanken: een tank is iemand die veel klappen kan ontvangen, die zorgt dus dat hij altijd door de boss getarget wordt. De beste tank is een warrior.

AFK: Away From Keyboard, iemand die dus ff weg is.

Drop: een drop is een item dat een monster laat vallen als je 'em killed.

En je komt termen snel genoeg tegen, als iemand een woord gebruikt dat je niet kent, kun je het gewoon aan die persoon vragen natuurlijk :)

Zie hier voor meer woorden:
http://www.mmorpgcafe.com/full_article.php?article_id=47

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 13-06-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ik ben ook een newb maar AFK = Away From Keyboard geloof ik, en drop is gewoon loot? Tanken weet ik ook niet helaas

edit: Nu wel :P

[ Voor 9% gewijzigd door WickedWizard op 13-06-2005 16:24 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu als 42 NE priest voor het eerst naar Warsong Gulch gegaan, maar wat is die waiting que daar ongelofelijk irritant! Heb er verdomme eerst een half uur staan wachten, waarna het eerste potje 5 minuten duurde, en daarna heb ik er een uur staan wachten zonder dat er uberhaupt iets startte... en in de tussentijd heb je daar echt geen fuck te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Tanken doe je met een warrior/druid in bearform en pets van warlock en hunter, niks anders dan klappen incasseren en uitdelen en dat zolang mogelijk uithouden zodat andere damage kunnen dealen.

Edit ben ook veels te traag met reageren.

[ Voor 12% gewijzigd door Speedy55 op 13-06-2005 16:26 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:25:
Ben nu als 42 NE priest voor het eerst naar Warsong Gulch gegaan, maar wat is die waiting que daar ongelofelijk irritant! Heb er verdomme eerst een half uur staan wachten, waarna het eerste potje 5 minuten duurde, en daarna heb ik er een uur staan wachten zonder dat er uberhaupt iets startte... en in de tussentijd heb je daar echt geen fuck te doen.
Niks te doen?! DUELLEUH! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Weten jullie misschien op welke server veel Nederlanders zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Speedy55 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:25:
Tanken doe je met een warrior/druid in bearform en pets van warlock en hunter, niks anders dan klappen incasseren en uitdelen en dat zolang mogelijk uithouden zodat andere damage kunnen dealen.

Edit ben ook veels te traag met reageren.
Je kunt toch in de rij gaan staan en dan lekker wat questjes gaan doen en als het dan tijd is word je gesummoned? Tenminste, zo heb ik het begrepen. Heb zelf nog niet gebattleground. Komt nog wel.

Gisteren rolde een hunter op whitemane's chapeau toen die dropte in SM..... Ik was de enige caster. Bedankt hunter :(

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Oh en nog eentje: Mob. Een mob is gewoon een monster/creature. Over het algemeen eentje die je normaal killed voor experience en items. Dit i.t.t. een questgiver NPC.

Een Mob is dus GEEN groep monsters, het is een afkorting van mobile. Komt uit de MUD tijd, toen was een mobile een monster dan van room naar room kon bewegen. Tegenwoordig is vrijwel elke creature een Mob.
robbertinho schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:28:
Je kunt toch in de rij gaan staan en dan lekker wat questjes gaan doen en als het dan tijd is word je gesummoned? Tenminste, zo heb ik het begrepen. Heb zelf nog niet gebattleground. Komt nog wel.

Gisteren rolde een hunter op whitemane's chapeau toen die dropte in SM..... Ik was de enige caster. Bedankt hunter :(
/kick en /ignore. Simpel.

Wat ebtreft die queue. Tja, als er gewoon niet genoeg Horde spelers zijn kun je wachten tot je een ons weegt. Ik vind het jammer, ik vind de battlegrounds echt tof.

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 13-06-2005 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Heb je als lvl 60 met CTF gelukkig geen last van. Heb om de minuut bijna wel een battle met een groep van 10. Gaat aan 1 stuk door. Afgelopen zaterdag avond in 2 uur tijd zo'n 26000 CP's gehaald door alleen maar CTF te spelen. Wonnen wel elke battle, scheelt ook veel in de punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:13:
[...]

Als je van iemand 13 levels lager verliest ben je hoe dan ook een prutser, ongeacht welke class. Die mensen die melden mensen 13 levels hoger af te kunnen maken targetten zeker alleen AFK-ers.

[...]

Ik zeg niet dat het niet kan hoor, helemaal niet. De eerste keer deden we het met 9 man, 1 mage en een paladin als maintank. Het is en blijft een encounter die met 5 man te doen moet zijn. De Baron houdt trouwens niet bij 2/3 summons op hoor, de laatste keer deed 'ie er 4 voordat we 'em dood hadden. De eerste keer was het dusdanig chaotisch dat ik geen idee heb, toen heeft 'ie er ook 1 kunnen saccen.
als jij denkt dat ik afkers target in deul ....... mja .. anders vragen we jarnotjuh ff wat zijn bevindingen zijn als ik duel tegen anderen.
levels zegt niets tenminste valt mij op tuurlijk je hebt meer hp hardere skills maar het werkt echt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

robbertinho schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:28:
[...]

Volgens mij heb je de verkeerde gequote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

In de deadmines dropt ook de Emberstone Staff (19.7dps +5 Spirit +5 Stamina +8 Intellect) die net iets beter is dan de staff of Westfall. De staff waar jarnotjuh het over heeft geloof ik. Net iets leuker dan de staff of westfall voor iets uit dezelfde instance.

In SM dropt de Illusionary Rod (34.7 dps +7 Stamina +15 Intellect +10 Spirit) die je op lvl 34 kunt gebruiken. Moet je natuurlijk wel hulp hebben van een groepje anders is het nogal lastig ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

CaptainCharisma schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:28:
Weten jullie misschien op welke server veel Nederlanders zitten?
Bloodscalp, Deathwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
je hoeft niet in de buurt te blijven, je kan bv gewoon naar tanaris ofzo en als je aan de beurt bent word je naar warsong geteleporteerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:29:
als jij denkt dat ik afkers target in deul ....... mja .. anders vragen we jarnotjuh ff wat zijn bevindingen zijn als ik duel tegen anderen.
levels zegt niets tenminste valt mij op tuurlijk je hebt meer hp hardere skills maar het werkt echt .
Dat zeg ik niet. 13 levels is alleen een HEEL groot verschil, dat haal je normaal nooit. Dus het was of een flinke prutser, of hij was AFK. Een mage sheeped je gewoon, en een warrior ofzo heeft gewoon zo veel meer HPs dat het niet gebalanceerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Speedy55 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:29:
[...]

Volgens mij heb je de verkeerde gequote.
Volgens mij ook :P

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Masch schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:36:
Ik heb dit spel zaterdag gekocht en heb dit weekend ong. 6 uur geslapen en de rest besteed aan WOW :D :D

Echt een super spel zeg. Jammergenoeg moet ik nu werken, maar ben me in de pauzes even aan het inlezen in de diverse rassen, etc. Ik ben nu een Orc Warrior op lvl 11, maar wil ook wat andere 'rassen' uitproberen.

Hebben jullie nog gouden tips voor een beginnende WOW'er???
Uhm lvl 11 ben je wel met 2-3 uurtjes? Wtf heb je de rest van je weekend gedaan :?.

Tip: gewoon beetje questen, je leert het spel vanzelf.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Sow, dat gaat echt snel hier :D

Thanx guys voor de uitleg, weer wat duidelijk. Ik kan niet wachten totdat ik weer kan spelen. Ik zit er aan te denken om in eerste instantie een aantal rassen uit te proberen, zodat ik dan een goede keuze kan maken voor mijn uiteindelijke ras. Ik heb als tip (van iemand in WOW) gekregen om tot ong lvl 0 met elk ras te spelen. Dit duurt echter ontzettend lang (van het weekend ongeveer 15 uur gespeeld en tot lvl 11 gekomen met een ras), en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Heeft misschien iemand van jullie tips om er achter te komen wat je beste 'ras' (bv Orc-Warrior, Human-Warlock, etc) is en wat het beste bij je speelstijl hoort?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Je bent de 2e keer wel binnen 3 uur lvl 10 :). Combo's maken niet veel uit, vooral end-game niet echt. Gewoon spelen wat je leuk vind :).

En horde natuurlijk die zijn veel sterker imho :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

Beste ras van horde is undeath, alliance heeft niet echt een super ras. Ik heb een human warlock en vind em wel tof, alleen undeath warlocks zijn gewoon beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Masch schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:34:
Sow, dat gaat echt snel hier :D

Thanx guys voor de uitleg, weer wat duidelijk. Ik kan niet wachten totdat ik weer kan spelen. Ik zit er aan te denken om in eerste instantie een aantal rassen uit te proberen, zodat ik dan een goede keuze kan maken voor mijn uiteindelijke ras. Ik heb als tip (van iemand in WOW) gekregen om tot ong lvl 0 met elk ras te spelen. Dit duurt echter ontzettend lang (van het weekend ongeveer 15 uur gespeeld en tot lvl 11 gekomen met een ras), en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Heeft misschien iemand van jullie tips om er achter te komen wat je beste 'ras' (bv Orc-Warrior, Human-Warlock, etc) is en wat het beste bij je speelstijl hoort?
Alle class beschrijvingen lezen op www.wow-europe.com, en dan je keuze maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
http://www.wow-europe.com/en/info/races/

Hier kan je lezen om te kijken welk ras het best bij je past... Er staat ook info over de professions enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trolls > rest van de horde > alliance.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Masch schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:34:
Dit duurt echter ontzettend lang (van het weekend ongeveer 15 uur gespeeld en tot lvl 11 gekomen met een ras), en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Heeft misschien iemand van jullie tips om er achter te komen wat je beste 'ras' (bv Orc-Warrior, Human-Warlock, etc) is en wat het beste bij je speelstijl hoort?
Volgens mij haal je Ras en Class doormekaar. Rassen zijn bijvoorbeeld Orc, Tauren, Human, etc. Behalve een paar race specific skills is het verschil vooral cosmetisch.

Je class is wel een wereld van verschil, dus Hunter, Warlock, Mage, etc. En het is inderdaad 't beste om er gewoon mee te spelen, dan kom je er vanzelf wel achter. Speel er eerst een paar tot level 5 ofzo, en ga dan verder met de leukste, dan hou je er vanzelf een over die favoriet is.

Kun je je dan zorgen gaan maken over welke professions (mining, blacksmithing, etc.) gaat nemen ;)
Jig schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:35:
Beste ras van horde is undeath, alliance heeft niet echt een super ras. Ik heb een human warlock en vind em wel tof, alleen undeath warlocks zijn gewoon beter.
Ik vind het wel grappig dat mensen vragen zo letterlijk nemen :)

Anyway, ik heb een voorkeur voor Night Elves. Al m'n characters zijn NE, tenzij de race/class combo onmogelijk is, dan zijn ze human. Een uitzondering is m'n Female Gnome Warrior, want zo'n klein meisje met roze staartjes en een grote axe is toch wel buitengewoon grappig :)

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 13-06-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

On_E schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:30:
[...]

Bloodscalp, Deathwing.
Skulcrusher :)

Alhoewel het daar wel f*ckin druk is, gister 137 man voor me in de wachtrij voor dat ik de server op kon |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Demoterror op 13-06-2005 16:38 ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
CaptainCharisma schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:36:
http://www.wow-europe.com/en/info/races/

Hier kan je lezen om te kijken welk ras het best bij je past... Er staat ook info over de professions enzo.
Die website had ik idd al bekeken. Als ik dat zo lees dan lijkt mij een undeath-mage wel gaaf. Vanavond maar eens proberen.

In ieder geval bedankt voor jullie snelle hulp guys!

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:31:
[...]

Dat zeg ik niet. 13 levels is alleen een HEEL groot verschil, dat haal je normaal nooit. Dus het was of een flinke prutser, of hij was AFK. Een mage sheeped je gewoon, en een warrior ofzo heeft gewoon zo veel meer HPs dat het niet gebalanceerd is.
daar ben ik het mee eens :) maar ik zal het ff onderbauwen
ik pvp elke dag minimaal 2 uur puur om mijn skills bij tehouden ik kan met level 47 een level 54 rogue gemakkelijk aan ( ook wel higherlevel ) maar dan begin ik teveel te missen ivm de dodge chance in pvp ben ik zeer bedreven in levelen daarin tegen minder :P omdat ik teveel pvp haha :)
ik word vaak uitgedaagd door mensen die wel eens willen proberen of ze me aan kunnen toegegeven met mages en warriors heb ik het gewoon moeilijk de rest niet zo
veel mensen vinden levelen belangerijk ik niet pvp vind ik veel gaver :)
daarom kan ik waarschijnlijk mensen makkelijker aan omdat ik het gewoon veel doe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Masch schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:38:
[...]

Die website had ik idd al bekeken. Als ik dat zo lees dan lijkt mij een undeath-mage wel gaaf. Vanavond maar eens proberen.

In ieder geval bedankt voor jullie snelle hulp guys!
UD Mage ?

Zin om op Deathwing te komen spelen ?

Onze guild kan mages gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:38:
daarom kan ik waarschijnlijk mensen makkelijker aan omdat ik het gewoon veel doe ;)
Je zult ook best goed zijn in PvP hoor, maar dat je een keer iemand 13 levels hoger omgelegd hebt. Tja :) Ik had je graag je gang laten gaan tegen m'n level 58 Hunter, maar ik ben bang dat je geen schijn van kans gemaakt zou hebben. Jouw skills zijn gebalanceerd op de hitpoints van iemand van level 47, niet op iemand van level 58.

Vergeet ook niet dat sommige mensen menen na 1 keer een duel gewonnen te hebben goed te kunnen duellen. Diezelfde mensen kunnen ook wel eens gewoon absoluut crap equipment dragen. Ik zelf ben een redelijk goeie PvP-er, maar tegen iemand van 13 levels lager win ik sowieso wel. dan kan ik waarschijnlijk nog gewoon m'n kat het werk laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik denk waarschijnlijk dat je het ook nog verliest van mijn L53 holy priest. Niet omdat ik nou zo super ben maar meestal heb ik het niet zo moeilijk tegen elke tegenstander van mijn level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:43:
[...]

Je zult ook best goed zijn in PvP hoor, maar dat je een keer iemand 13 levels hoger omgelegd hebt. Tja :) Ik had je graag je gang laten gaan tegen m'n level 58 Hunter, maar ik ben bang dat je geen schijn van kans gemaakt zou hebben. Jouw skills zijn gebalanceerd op de hitpoints van iemand van level 47, niet op iemand van level 58.

Vergeet ook niet dat sommige mensen menen na 1 keer een duel gewonnen te hebben goed te kunnen duellen. Diezelfde mensen kunnen ook wel eens gewoon absoluut crap equipment dragen. Ik zelf ben een redelijk goeie PvP-er, maar tegen iemand van 13 levels lager win ik sowieso wel. dan kan ik waarschijnlijk nog gewoon m'n kat het werk laten doen.
hunters heb ik ook een hekel aan :P die kunnen mij op afstand houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:48:
Ik denk waarschijnlijk dat je het ook nog verliest van mijn L53 holy priest. Niet omdat ik nou zo super ben maar meestal heb ik het niet zo moeilijk tegen elke tegenstander van mijn level.
]

denk ik niet :) stunlock met adrenaline rush tenzij je een instand fear afdrukt maar dan trinket ik en stunlock ik je weer :)
toegegeven als ik een 2de fear op mijn dak krijg is het vrijwel zeker afgelopen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

ik denk het toch wel, fear je meteen(deze block je), en dan shield, en heal myself, en ga gewoon vrolijk verder met attacken, mindblast en starshards en nog wat gewone attacks, en dan fear ik je nog een keer, en weg ben je.

[ Voor 11% gewijzigd door Speedy55 op 13-06-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:43:
[...]

Ik zag heel even een visual voor me, een lapjeskat die voor je toetsenbord zit, met je muis te spelen, terwijl jij buiten een sjekke draait :')

Maar je zult je pet wel bedoeld hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:51:
ik denk het toch wel, fear je meteen(deze block je), en dan shield, en heal myself, en ga gewoon vrolijk verder met attacken, mindblast en starshards en nog wat gewone attacks, en dan fear ik je nog een keer, en weg ben je.
mag ik vragen hoe jij wilt atacken als je gestund bent ? en ik zij ook als je feard dan trinket ik direct..
dus kans op healen heb je dan niet gouge op je en stunlocken.

je bent geen pala die imune kan worden dus de stunlock zal gewoon werken .
en dan niet te vergeten dat ik altijd onder elke omstandigheden Mindnumming poison op mijn main hand heb en cripling op mijn offhand wapens dus de kant dat mindnumming raakt op jou is ook nog eens 30 % per mep dus je cast time van je heals word met 50% verlengt.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Kom op mensen, toch geen zielige discussie voeren over wie hier beter is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:54:
[...]

mag ik vragen hoe jij wilt atacken als je gestund bent ? en ik zij ook als je feard dan trinket ik direct..
dus kans op healen heb je dan niet gouge op je en stunlocken.
je bent 6 levels lager, je doet te weinig damage om me dood te krijgen hoor, ik krijg echt wel een moment om mezelf te shielden enzo en ook aantevallen, denk ook niet dat je me de complete tijd gestunnend kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hmm, kan een lvl 60 rogue misschien nog eens uitleggen vanaf welk level en met welke talents een ECHTE stunlock mogelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:56:
[...]

je bent 6 levels lager, je doet te weinig damage om me dood te krijgen hoor, ik krijg echt wel een moment om mezelf te shielden enzo en ook aantevallen, denk ook niet dat je me de complete tijd gestunnend kan houden.
weinig dammage ... ik ben combat build dus dat zal echt tegenvallen tevens heb ik adrenaline rush ook dit geeft mij de mogelijkheid om om de seconde SS te spammen. zo ongeveer 300 tot 400 per hit :S ( alleen de SS al ) dus de combo points heb ik ten overvloede kan ik gebruiken voor KS daarna evan .

maar goed speedy op welke server zit je toevallig op bloodscalp dan kunnen we het eens uitproberen
ik wil ook wel op de testserver daar heb ik een level 60 combat rogue.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:29:
[...]
5 levels verschil en je begint de missers/resists te zien.
10 levels verschil en je gaat al naar de 80% missers/resists.

Winnen van iemand die 13 levels hoger is, is eigenlijk alleen maar mogelijk als die persoon niets doet en zich laat afslachten.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.