Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.539 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:08:
[...]

Paar pointers:
-Alles wordt immune voor sheep zodra er 4 (maakt niet uit welke soort) dood zijn, dus bij een 2-4-2 methode vliegen de 2 overgebleven healers uit hun sheep zodra de 4de van het totaal dood is. Zorg dus dat je 2 warriors bij de overgebleven sheeped healers hebt staan om ze gelijk op te pikken.
-Domo teleport voor 90% kans de [persoon die het dichtst bij staat. Als de 2de war dus echt IN domo staat heeft hij de meeste kans om getelepoort te worden. In ieder geval, met twee tanks bij Domo komt ie gewoon niet weg en dat is de bedoeling.
-Zorg dat je duidelijk afspreekt welke elite en welke healer er eerst aan gaan. Het is handig om bijvoorbeeld de warrior met minste health de elite die het eerste doodgaat te laten tanken. Dat scheelt heals en mana en dat heb je echt wel nodig.
-4 mages in het begin hebben 1 taak en 1 taak alleen, en dat is permasheepen van de healers. Dus niet frostboltjes gaan leuren oid, puur sheep elke 10 seconden of zo.
-Zorg dat het stil is op Ventrilo/TS en dan men niet door elkaar gaat schreeuwen. Puur de raidleader en MT hebben wat te zeggen (welke elite/healer er nu aan gaat en hoe de status op Domo is).
Harstikke bedankt! :)
Zal het de raidleader vanavond ff allemaal vertellen, zal een hoop helpen en hopelijk hebben we vanavond dan ragnaros gespawned :D

Ragnaros proberen gaat geld kosten, ik voel 't. klote repairs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
On_E schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:25:
Ventrillo/TS, is dat nou ECHT nodig voor MC enzo ?
Als jij telkens wil gaan typen, succes ermee...

Bij ons i shet zoiezo al nodig, samenwerking is gewoon te verwaarlozen, op welke manier dan ook. Raids, instances, enz enz.. Nog niet 5 min kunnen we samenwerken, en dat over het algemeen dan.
Vooral met battlegrounds weet ik dat samenwerking een must is, als 1 van de 10 niet meerwerkt heb je al zoveel meer kans om te verliezen...

En, ventrilo is alleen maar om te luisteren dan he, ik neem aan dat je een raidleader hebt :),dus veel hoef je niet te zeggen.

Edit kevah, hoe krijg jij in je sig 3 aparte regels? :X

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 13-06-2005 10:39 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:56

On_E

Housemusic

jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:39:
[...]

Als jij telkens wil gaan typen, succes ermee...

Bij ons i shet zoiezo al nodig, samenwerking is gewoon te verwaarlozen, op welke manier dan ook. Raids, instances, enz enz.. Nog niet 5 min kunnen we samenwerken, en dat over het algemeen dan.
Vooral met battlegrounds weet ik dat samenwerking een must is, als 1 van de 10 niet meerwerkt heb je al zoveel meer kans om te verliezen...

En, ventrilo is alleen maar om te luisteren dan he, ik neem aan dat je een raidleader hebt :),dus veel hoef je niet te zeggen.

Edit kevah, hoe krijg jij in je sig 3 aparte regels? :X
Heb inderdaad weinig zin om een mic aan te gaan schaffen, en te gaan zitten ouwehoeren met iedereen.

Ventrillo is alleen om te luisteren ?
Mooi, dan doe ik dat over een paar levels wel....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ach, als je op een gegeven moment eindelijk die baas op <10% hebt dan versta je weinig meer hoor op ventrilo :P

OMG DOTS DOTS OMFG BETTER KILL HIM OMG COME ON COME ON!!!
^^

Jarno met:
code:
1
[br]

[ Voor 16% gewijzigd door bcd87 op 13-06-2005 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:48:
Ach, als je op een gegeven moment eindelijk die baas op <10% hebt dan versta je weinig meer hoor op ventrilo :P

^^

Jarno met:
code:
1
[br]
hehe, dat zal vast wel dan ja.

ach, als een baas op <10% zit ben ik toch allang dood met mijn glass cannon warlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:48:

^^

Jarno met:
code:
1
[br]
Omg, dat was te verwachten ja, waarom kwam ik daar nou niet op... :/
Anyway, ventrilo kan je ook gewoon mee praten, amar als je niets wilt zeggen dan is dat ook goed hoor ^^. Ik vind het wel makkelijk, vooral met samen questen alleen al. Dan kan je gewoon op elkaar inspelen, en zeggen wat de ander meot doen, zodat je toch eerder reageerd

@ kev, mja, dat hoorde ik wel bij die onyxia, bij lager dan 5% was het alleen maar geschreeuw :D, op dat moment gaat me geluid ehct ff uit hoor . En trouwes, raids/en instances gebruik ik zoiezo een headset, zelfs dan hoor je veel meer dan op de boxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Typen is me tot nu toe ook prima bevallen eigenlijk in instances t/m BRD, je hebt wat meer downtime tussen de mobs door omdat er soms typend overlegd wordt, maar verder ?

Nou ja, zie het wel als ik uberhaupt ooit in MC kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:26:
[...]

Harstikke bedankt! :)
Zal het de raidleader vanavond ff allemaal vertellen, zal een hoop helpen en hopelijk hebben we vanavond dan ragnaros gespawned :D

Ragnaros proberen gaat geld kosten, ik voel 't. klote repairs :P
Succes met ragnaros, wij hebben hem al een keer gekilled VOOR de patch. Na de patch is hij weer veel moeilijker geworden :| (continue lava erruptions op alle melee + double knockbacks op de MT)
We kregen hem afgelopen zaterdag niet eens onder de 50%. Voordeel is wel dat hij nu 3 uur gespawned blijft ipv 2 ^^

Tip voor communicatie. Je zit met 40 man op 1 ventrilo/teamspeak server. Laats alsjeblieft 1 iemand praten en de rest niet(mute ze voor mijn part). Als iedereen gaat lopen praten(lees: schreeuwen) dan word het 1 grote chaos en krijg je echt niks goed voor elkaar.
Wij hebben 1 engelse gozer als raidleader(gelijk de MT). Dit werkt perfect en is verstaanbaar voor iedereen, zeker handig als je met verschilende nationaliteiten werkt aangezien iedereen engels verstaat. Als je dit niet doet, ben je gedoemd tot een NL guild denk ik ;)

[ Voor 30% gewijzigd door nimmolon op 13-06-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nou met me nightelve hunter op lvl 27 en heb me talents eigelijk alleen nog maar op me pet zitte pompe.

Is dit uiteindelijk wel slim? Of zou het beter zijn me pet gewoon te late zoals ie was en al me talents op marksmanship te gooie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:58:
[...]

Omg, dat was te verwachten ja, waarom kwam ik daar nou niet op... :/
Anyway, ventrilo kan je ook gewoon mee praten, amar als je niets wilt zeggen dan is dat ook goed hoor ^^. Ik vind het wel makkelijk, vooral met samen questen alleen al. Dan kan je gewoon op elkaar inspelen, en zeggen wat de ander meot doen, zodat je toch eerder reageerd

@ kev, mja, dat hoorde ik wel bij die onyxia, bij lager dan 5% was het alleen maar geschreeuw :D, op dat moment gaat me geluid ehct ff uit hoor . En trouwes, raids/en instances gebruik ik zoiezo een headset, zelfs dan hoor je veel meer dan op de boxen :)
Op dat moment zet jij je geluid echt niet uit hoor, dan zit je mee te schreeuwen :)
Dat zijn de ultieme momenten in spellen als WoW.
nimmolon schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:02:
[...]

Succes met ragnaros, wij hebben hem al een keer gekilled VOOR de patch. Na de patch is hij weer veel moeilijker geworden :| (continue lava erruptions op alle melee + double knockbacks op de MT)
We kregen hem afgelopen zaterdag niet eens onder de 50%. Voordeel is wel dat hij nu 3 uur gespawned blijft ipv 2 ^^

Tip voor communicatie. Je zit met 40 man op 1 ventrilo/teamspeak server. Laats alsjeblieft 1 iemand praten en de rest niet(mute ze voor mijn part). Als iedereen gaat lopen praten(lees: schreeuwen) dan word het 1 grote chaos en krijg je echt niks goed voor elkaar.
Wij hebben 1 engelse gozer als raidleader(gelijk de MT). Dit werkt perfect en is verstaanbaar voor iedereen, zeker handig als je met verschilende nationaliteiten werkt aangezien iedereen engels verstaat. Als je dit niet doet, ben je gedoemd tot een NL guild denk ik ;)
Hmm, Ragnaros despawnde toch niet meer ofzo? Of kan je hem gewoon opnieuw summonen na die 3 uur?

iig duurt 't nog wel een tijdje voordat we hem neerkrijgen :P

[ Voor 40% gewijzigd door bcd87 op 13-06-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:06:
[...]

Op dat moment zet jij je geluid echt niet uit hoor, dan zit je mee te schreeuwen :)
Dat zijn de ultieme momenten in spellen als WoW.
Nouja, ik vind het nu al soms overdreven, dat kabaal maken als je een boss van een instance killed... Zo bijzonder is dat niet
Ennuh, © by kevah, me sig, thx he :>

Maarja, MC is idd wel wat anders dan maraudon. Maar er komt wel een tijd dat iedereen de tactieken doorheeft van MC, en dat de bosses zo afgeslacht worden alsof het normale mobs zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een NooB vraag. Wat is Ventrillo/TS ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik gok op Team Speak :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Het zijn programma's waarmee je met mekaar kunt praten.

Ik ben van het weekend weer met m'n mage bezig geweest, zo, dat is wel even wat anders dan een Hunter :) Ze is nu level 10, en ik denk dat het m'n main 'alt' wordt. Rond Goldshire wordt veel geduelled, en daar heb ik ook fijn aan meegedaan. I.t.t. m'n Hunter kan ik de meeste duels nu WEL winnen. Eigenlijk is het heel simpel. Sheep spammen tot je tegenstander gesheeped wordt. Bandagen indien nodig. En dan Frostbolt -> Arcane missiles -> Fireblast -> Dood.

Ook tegen een level 10 warrior gespeeld die (IMHO) best goed was. Ook weer ruim gewonnen, weer dankzei sheep. Hij dacht dat sheep een level 10 spell was, en dat 'ie wel gewonnen zou hebben als ik level 9 was geweest. Maar ff uitgelegd dat het een spell is die je op level 8 krijgt :)

[ Voor 88% gewijzigd door Hydra op 13-06-2005 11:24 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:06:
[...]

Hmm, Ragnaros despawnde toch niet meer ofzo? Of kan je hem gewoon opnieuw summonen na die 3 uur?

iig duurt 't nog wel een tijdje voordat we hem neerkrijgen :P
Je killed Majordomo, welke dan op zijn beurt Ragnaros spawned, krijg je hem binnen deze 3 uur niet neer, despawned hij weer en kan je weer terug naar Majordomo. Deze spawned pas weer naar 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:27:
[...]
hij is niet echt een tank... te weinig dps...
Even voor de duidelijkheid. Een goede tank is nooit een goede tank omdat deze een goede dps heeft. Een goede tank heeft alles te maken met aggro controle en het kunnen incasseren van damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:03:
Ben nou met me nightelve hunter op lvl 27 en heb me talents eigelijk alleen nog maar op me pet zitte pompe.

Is dit uiteindelijk wel slim? Of zou het beter zijn me pet gewoon te late zoals ie was en al me talents op marksmanship te gooie??
Nee, dit is niet slim, en ik zou je talents even respeccen bij je trainer. Beastmastery is IMHO een waardeloze tree.

Dit heb ik:
Improved Concussive Shot 5/5 - 20% kans je tegenstander te stunnen
Improved Hunters Mark 5/5 - meer damage
Lethal Shots 5/5 - 5% extra crit chance
Aimed Shot 1/1 - Lekkere opener in PvP
Improved Serpent Sting 5/5 - 10% extra damage
Mortal Shots - 5/5 - 50% extra damage op crits
Scatter Shot 1/1 - Must have, enige shot in deadzone, en interrupts spellcasting
Hawk Eye 3/3 - 6 yards extra range
Ranged Weapon Spec 5/5 - 5% extra damage
TrueShot Aura 1/1 - Buff die je hele party 60 extra attack power geeft op level 60.

Rest zit in Survuval, vooral vanwege de 6 seconden extra freezing trap duration, en de improved wingclip. Dat zijn 18 punten. Ik zit nog te twijfelen waar ik die laatste 2 punten in ga stoppen, waarschijnlijk in efficiency.

Beastmastery in PvE: IMHO heeft het weinig nut, end-game instances tanked je pet echt niet, en Spirit Bond is waardeloos omdat je in een party toch wel een healer hebt, en je als het goed is zelf niet veel damage krijgt.

In PvP is full beastmastery 31 waardeloze talentpoints. Praktisch elke class kan je pet disablen. Als ik een beastmastery Hunter tegenkom vraag ik me altijd af waarom 'ie geen damage doet nadat ik z'n pet wegefeared heb.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 13-06-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:08:
[...]
Maarja, MC is idd wel wat anders dan maraudon. Maar er komt wel een tijd dat iedereen de tactieken doorheeft van MC, en dat de bosses zo afgeslacht worden alsof het normale mobs zijn :)
Wij clearen nu MC binnen 5.5 uur tot aan ragnaros. En in het begin is dit zeker wel een ontlading als je een boss killed. Nu is het routine, we whipen op geen 1 boss maar het blijft toch wel kicken :)
De makkelijkste boss is Golemagg terwijl deze in het begin onmogelijk leek vanwege zijn gigantische hoeveelheid HP en niet te killen pets aan zijn zijde. Zelfde verhaal als met Sulfuron Harbringer, Baron Geddon enz enz, werk de tactiek uit, en de bosses zijn easy as pie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik lees net dat druids een travel form krijgen... Geen mount dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:36:
Elke class krijgt een mount. Sommige classes krijgen op level 20 of 30 een skill waarmee ze sneller zijn, zo ook de druid. Hunters krijgen AotC, Shammies krijgen Ghostwolf, Mages krijgen Blink, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

en warrior hebben DPS NIET nodig ...let meer op MAX DMG!
en ALS je warrior bent en dual wielder wilt worden.....neem ALLEEN DalRend set!!! anders niet!

zelf gebruik ik Twig Of The World Tree tot ik Reaper kan betalen ^^
of hopenlijk marshall's axe....pvp reward :D

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dit wapen wil ik:
http://thottbot.com/?i=35869 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:10:
Even een NooB vraag. Wat is Ventrillo/TS ??
Ventrilo en Teamspeak zijn programma's om via spraak me te communiceren.. je draait ze gewoon op de achtergrond, en vervolgens kun je met iedereen die er bij je in de server zit praten.. erg handig om te overleggen tijdens runs/raids/bosses/whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:36:
Elke class heeft een mount. Travel form is gewoon handig, een shaman heeft dit ook. Een hunter heeft ook Aspect of the Cheetah waardoor hij sneller kan lopen.

Edit: Vervelende telefoon tussendoor zorgt voor vertraging 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door nimmolon op 13-06-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nimmolon schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:34:
[...]

Wij clearen nu MC binnen 5.5 uur tot aan ragnaros. En in het begin is dit zeker wel een ontlading als je een boss killed. Nu is het routine, we whipen op geen 1 boss maar het blijft toch wel kicken :)
De makkelijkste boss is Golemagg terwijl deze in het begin onmogelijk leek vanwege zijn gigantische hoeveelheid HP en niet te killen pets aan zijn zijde. Zelfde verhaal als met Sulfuron Harbringer, Baron Geddon enz enz, werk de tactiek uit, en de bosses zijn easy as pie ;)
Voor ons hetzelfde, we wipen niet eens meer op die bazen. Gister was het echt heerlijk, maximum van 10 mensen dood of zo bij een baas, totaal dus (met rezzes tussendoor).

Wel weer gewiped door een zo'n rothond met Confuse en dubbelgepulled met een Firelord. Toen liepen er ineens heeel veeel lava spawntjes rond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:33:
[...]

Nee, dit is niet slim, en ik zou je talents even respeccen bij je trainer. Beastmastery is IMHO een waardeloze tree.

Dit heb ik:
Improved Concussive Shot 5/5 - 20% kans je tegenstander te stunnen
Improved Hunters Mark 5/5 - meer damage
Lethal Shots 5/5 - 5% extra crit chance
Aimed Shot 1/1 - Lekkere opener in PvP
Improved Serpent Sting 5/5 - 10% extra damage
Mortal Shots - 5/5 - 50% extra damage op crits
Scatter Shot 1/1 - Must have, enige shot in deadzone, en interrupts spellcasting
Hawk Eye 3/3 - 6 yards extra range
Ranged Weapon Spec 5/5 - 5% extra damage
TrueShot Aura 1/1 - Buff die je hele party 60 extra attack power geeft op level 60.

Rest zit in Survuval, vooral vanwege de 6 seconden extra freezing trap duration, en de improved wingclip. Dat zijn 18 punten. Ik zit nog te twijfelen waar ik die laatste 2 punten in ga stoppen, waarschijnlijk in efficiency.

Beastmastery in PvE: IMHO heeft het weinig nut, end-game instances tanked je pet echt niet, en Spirit Bond is waardeloos omdat je in een party toch wel een healer hebt, en je als het goed is zelf niet veel damage krijgt.

In PvP is full beastmastery 31 waardeloze talentpoints. Praktisch elke class kan je pet disablen. Als ik een beastmastery Hunter tegenkom vraag ik me altijd af waarom 'ie geen damage doet nadat ik z'n pet wegefeared heb.
eigelijk is in de nieuwe patch de pet beter gemaakt. Hij breaked fear/poly en hibernate nu veel sneller ipv dat het de full duration heeft.

Voor de patch had ik grote moeite in pvp en in PVE kwam hij erg goed mee. (level 60 hunter..)
Je hebt gelijk dat voor end game instances (MC, Onyxia) hij echt geen nut heeft maar in de instances er voor is het een erg waardevolle toevoeging.

Ook in pvp ownt hij echt nu dik veel. Vooral op warsong met je pet op agressive schiet hij op enemy's af door muren heen en pakt rogue's nog voordat ik ze heb gespot.

Ik ben nu: 30/21/0 gespecced en ik vind dat je pet gewoon bij je damage hoort..
tegen druids was het vroeger gewoon een no-win. Gewoon hibernate op je pet, entangle op jou en dikke moonfire spammen. Je kon niks terug doen want hij stond in je deadzone (ja 1x scatter shot van 4 seconden ;) )

Tegenwoordig hibernate hij me pet, doet entangle, ik break entangle met trinket, hij reentangled komt in me deadzone staan, en ik scatter shot. Op dat moment in me pet alweer uit de hibernate gebroken en komt hij ff die druid pwnen. 25% op crit en daarna increased attack speed is echt heel erg waardevol vooral tegen cloth caster aangezien die dan bijna niet kunnen casten.

(maar ja ik ben meer voor pvp specced (en dan niet 1on1 maar vooral warsong). een pet met dash en 1.0 attack speed is echt sick ;) (crits van 150 enzo :P)

btw als je een hunter bent moet je even een kijkje nemen naar deze addon die ik gemaakt heb:

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=799

Het geeft een timer voor elke disable skill die een hunter heeft en is in PVP echt een groot voordeel :P
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:43:
[...]

Voor ons hetzelfde, we wipen niet eens meer op die bazen. Gister was het echt heerlijk, maximum van 10 mensen dood of zo bij een baas, totaal dus (met rezzes tussendoor).

Wel weer gewiped door een zo'n rothond met Confuse en dubbelgepulled met een Firelord. Toen liepen er ineens heeel veeel lava spawntjes rond :(
die firelord kan je toch banishen? :P
ik vind btw die 50% int en stun een stuk irritanter -_-

[ Voor 9% gewijzigd door Wiebbe op 13-06-2005 11:47 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

On_E schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:25:
Ventrillo/TS, is dat nou ECHT nodig voor MC enzo ?
neuh, je kunt ook gewoon alles via de chat doen als je wilt, maar via TS/ventrillo kun je alles gewoon verbaal doen en da's wel een stuk makkelijker.
Meestal hebben we alle luitjes van de raid erin hangen, en dan alleen de raid/groupleaders met een open mic verbinding, de rest van de luitjes puur voor het luisteren naar instructies

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

hmm oke waarom zeggen die gasten op thottbot dat dit beter is dan reaper?
dit kan NOOIT meer dmg doen dan reaper, reaper heeft meer MAX DMG
dit is miss wel beter for HUNTERS ...maar voor WARRIORS en PALA's is REAPER nog steeds beter!

alleen 1% crit is wel lekker mee-genomen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:45:

die firelord kan je toch banishen? :P
ik vind btw die 50% int en stun een stuk irritanter -_-
Firelords kun je niet banishen :( Alleen die rotsventjes.... En aangezien je bij een Firelord je kop erbij moet houden en dus op die adds moet duiken, is het nogal lastig dat je hele raidparty ge-confused wordt elke 5-10 seconden :(

Die stun zijn inderdaad ook erg lullig. Maar Magmy ligt alweer plat dus ze respawnen lekker niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

se7en schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:50:
[...]

dit is miss wel beter for HUNTERS ...maar voor WARRIORS en PALA's is REAPER nog steeds beter!

MS warriors willen hoge max damage voor Mortal Strikes, en traag wapen voor beter gebruik van AP. Fury warriors willen liever crit, base AP verhoogd en medium speed wapens om meer uit hun talents daar te halen (Enrage, Flurry, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ik ben MS/Fury build...dus Twig is de beste wat ik kan betalen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:38

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hoeveel HP heeft de gemiddelde caster (mage/warlock/priest) op level 46?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:10
Gisteren een 10-man groep bijeengesprokkeld voor een Strat UD run...
Alles ging goed totdat we bij de Baron aankwamen. Tanken ging goed, maar opeens kreeg ik de aggro nadat ik de baron voor 1400 met pyroblast & 854 met fireblast had gecrit. Baron kwam naar mij toe en critte mij voor 3900! Instant dood, als een mage vind je zo'n crit niet leuk als je maar 3500 HP buffed hebt. Geen heal die mij had kunnen redden.
Gelukkig kregen we hem wel dood :P

Drie dagen geleden heb ik level 60 bereikt, en zit nu op 400g, iemand een tip om snel goud te verdienen? Scarlet Monestary farmen begint een beetje saai te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:54:
Interessant om te weten idd. Ik ben lvl43 mage en heb (dacht ik) 1300hp, plus 3900 mana, dus met manashield kan ik ca 3200 damage overleven (mits ik geen spells cast, dus dat red ik toch niet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn alt (mage) heeft ongeveer 1100 hp en 3600 mana (lvl 39), maar veel van haar gear is int/spi in plaats van int/sta. Ik denk er dan ook over om nieuwe equipment maar uit te zoeken op int/sta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Dutchy007 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:59:
Alles ging goed totdat we bij de Baron aankwamen. Tanken ging goed, maar opeens kreeg ik de aggro nadat ik de baron voor 1400 met pyroblast & 854 met fireblast had gecrit. Baron kwam naar mij toe en critte mij voor 3900! Instant dood, als een mage vind je zo'n crit niet leuk als je maar 3500 HP buffed hebt. Geen heal die mij had kunnen redden.

Drie dagen geleden heb ik level 60 bereikt, en zit nu op 400g, iemand een tip om snel goud te verdienen? Scarlet Monestary farmen begint een beetje saai te worden.
Gister met z'n 5-en naar baron gegaan.. Dat is echt ziek moeilijk.
2x gewhiped op Baron, 1e keer omdat die healer niet doorhad hoe hard baron kon slaan, 2e keer omdat de healer OOM raakte.
Toen een andere healer geteleport (die zou het wel ff fixen zei die), maar toen was ik in 5 secs dood ofzo.
Baron doet gewoon een 2800dmg MS noncrit op me met ~8000 armor.. niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij vindt het gek dat je aggro krijgt als je 2k+ damage doet? Ik hoop dat dat een soort van laatste redmiddel voor de party was, anders wordt het misschien eens tijd om je dmg wat te matigen :)

Met een 5 man groep kan ik me voorstellen dat een Baron run wel pittig kan zijn. Maar met 10 man is Strat Baron run dus echt wel een eitje. Zelfs met ongelofelijk rare mensen en lui die niet weten wat ze aan het doen zijn halen we nog de baron neer. Vaak wordt er dan wel 1 tank opgeofferd.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:10:
[...]

Jij vindt het gek dat je aggro krijgt als je 2k+ damage doet? Ik hoop dat dat een soort van laatste redmiddel voor de party was, anders wordt het misschien eens tijd om je dmg wat te matigen :)

Doen jullie het allemaal met een 5 man groep of zo? Want met 10 man is Strat Baron run dus echt wel een eitje. Zelfs met ongelofelijk rare mensen en lui die niet weten wat ze aan het doen zijn halen we nog de baron neer. Vaak wordt er dan wel 1 tank opgeofferd.
Questen met z'n 10-en in strat enzo gaat zo moeilijk :P
Zoiezo is een 10man strat zo saai dat 't niet leuk meer is, ik bedoel waar is de uitdaging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:13:
[...]

Questen met z'n 10-en in strat enzo gaat zo moeilijk :P
Zoiezo is een 10man strat zo saai dat 't niet leuk meer is, ik bedoel waar is de uitdaging?
nergens, gaat puur om de loot drops. Nu statistisch gezien nog 500 (of zo) runs doen en dan heb ik 10% kans om op de mount te rollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:16:
[...]

nergens, gaat puur om de loot drops. Nu statistisch gezien nog 500 (of zo) runs doen en dan heb ik 10% kans om op de mount te rollen :)
lmao ^^ statistisch gezien ja
ik geef je weinig kans :D

maargoed, t gaat om de loot, sure.. maar als je nou eenmaal een goede 5man groep hebt voor strat, doe je het best snel en heb je bovendien nog meer kans op je loot ook als 't eindelijk dropt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:18:
[...]

lmao ^^ statistisch gezien ja
ik geef je weinig kans :D

maargoed, t gaat om de loot, sure.. maar als je nou eenmaal een goede 5man groep hebt voor strat, doe je het best snel en heb je bovendien nog meer kans op je loot ook als 't eindelijk dropt :)
Klopt maar ik word altijd geinvite en ga dan mee. Als het dan toevallig een 5-man groep is vind ik het ook goed. Maar dat is meestal niet zo. Je hebt idd meer kans op loot, maar je doet een strat baron run met 10 man wel in een minuutje of 40/50. Dus de meesten willen dan meteen nog wel een keer omdat hun gewilde item niet gedropt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:04:
Mijn alt (mage) heeft ongeveer 1100 hp en 3600 mana (lvl 39), maar veel van haar gear is int/spi in plaats van int/sta. Ik denk er dan ook over om nieuwe equipment maar uit te zoeken op int/sta :)
mijn lvl 44 mage heeft alles .. of the eagle, alleen wel allemaal lvl 36 spul :/

moet nog steeds robes of the lich halen en wat andere ugprade spul, maar het is lastig te krijgen :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vanavond ff een kijkje nemen bij de elites in Blackrock Mountains... Ik wil namelijk een Searing Needle voor me 51 rogue :P En hopelijk vind ik er minstens 1... ff blijven farmen daar...

:)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
[...]

Jij vindt het gek dat je aggro krijgt als je 2k+ damage doet?
Was eigenlijk puur geluk dat ik toevallig zoveel damage deed in een zeer korte tijd, maar nee, ik vind het niet gek dat de Baron mij even onderhande wilde nemen nadat ik hem gecrit had :P

Voor iemand die het intereseert, ik ben een level 60 mage en mijn HP is 3100 & 5400 mana, ik probeer zoveel mogelijk stamina te behouden, maar dat is erg moeilijk sinds er weinig stamina op de Magister set zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

rare vraag mischien, maar waarom deed je na je crit pyro nog een fireblast erachteraan :?

Als ik met mijn mage in een instance, een harde crit heb, dan neem ik een timeout van een paar seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:31:
Vanavond ff een kijkje nemen bij de elites in Blackrock Mountains... Ik wil namelijk een Searing Needle voor me 51 rogue :P En hopelijk vind ik er minstens 1... ff blijven farmen daar...

:)
Deze week "moeten" wij die Instance gaan doen, ik had begrepen dat je beter redelijk op tijd kunt beginnen ivm met de grote ervan ;). Gisteravond de laatste quest in Sunken Tempel afgerond, althans, er zat een draak die we nog moesten afmaken .... vorige keer zei een maat nog, misschien kunnen we beter eerst die hele zaal ervoor afmaken voordat we naar binnen gaan ;). Deze keer maar wel gedaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Miles Teg schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:01:
[...]

Interessant om te weten idd. Ik ben lvl43 mage en heb (dacht ik) 1300hp, plus 3900 mana, dus met manashield kan ik ca 3200 damage overleven (mits ik geen spells cast, dus dat red ik toch niet :P )
Nou, ik had gisteravond voor de verandering eens shoutcast opgezet tijdens het WoW'en, best fijn muziekje op de achtergrond, maar je hoort je hits niet meer.

Ik was net voorbij dunemail en zag een mage zitten, level 46, vol hp en mana (!) en critte hem voor 880 dmg. Maar ik zat maar half op te letten (muziek meebleren enzo), en voor ik het wist stond ik in een bal met ijs aan de vloer vast en hij blinkte weg. Ik zag dat hij nog minder dan een millimeter hp over had, dus een schot in de rug was voldoende.

Nu lijkt het me sterk dat een mage 'maar' 880 hp heeft op level 46, maar ik heb voorzover ik het kunnen zien geen andere hits meer gemaakt, want toen ik ambushte, werd ik gelijk aan de vloer genageld. Ik zal wel lucky geweest zijn, maar ik bedacht me een minuut daarna dat dat wel een hele vreemde kill was. Toen ik daarna in STV liep, werden er een 2tal 37 druids aangevallen door een voor _mij_ level ?? UD rogue, minimaal 57 dus. Ravenal heet hij. Ik vraag me werkelijk waar af wat voor figuur er daar achter dat toetsenbord zit. Hij dismountte toen hij ze zag lopen, deed een /laugh en ging in stealth.

De 1e druid kon de 2e nog een btje healen maar kreeg er maar 1 heal af voor nummer 2 dood was en nummer 1 belaagd werd. Ik rende erachteraan, cheapshot, en meppen maar, kreeg hem nog tot 25% maar toen was het voor mij ook einde verhaal.

Vond het echt maar een behoorlijk zielig ventje, die ravenal. Ik heb nog een tijdje /3 meegelezen, die zelfde druids werden nog minimaal 6x ge cc't door die slampamper. Bah :(

[ Voor 4% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-06-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Zit op 1400hp en 3700 mana op lvl 41. Focus vooral op int en daarnaast probeer ik een mooie afweging te maken tussen sta en spi. (nu nog ong. 200int/175spi en 110 sta.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:34:
[...]

rare vraag mischien, maar waarom deed je na je crit pyro nog een fireblast erachteraan :?

Als ik met mijn mage in een instance, een harde crit heb, dan neem ik een timeout van een paar seconden
Toen ik fire/arcane spec had was er maar 1 reden waarom ik een pom pyro + fb combo zou gebruiken en dat is omdat een healer aggro krijgt. Beter ik dood dan de healer. Vaak kreeg je de aggro zo wel van de healer af :)

Nu doe ik hetzelfde dmv FN + Frostbolt en CoC (tenzij er een hele groep mobs staat) Dan crit je voor 1k of meer en heb je hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Heeft er hier iemand trouwens weleens een bugreport gedaan aan blizzard?
Ik heb van 't weekend 2 quests gevonden die te exploiten zijn namelijk (Je kan ze blijven toen, zo'n 9-10G reward per keer) en hier een ingame ticket voor aan gemaakt.
Nu hoop ik niet dat dalijk m'n account gebanned is ofzo als ik thuis kom :S
Hoe gaan de GM's met dat soort tickets om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
robbertinho schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:49:
[...]

Zit op 1400hp en 3700 mana op lvl 41. Focus vooral op int en daarnaast probeer ik een mooie afweging te maken tussen sta en spi. (nu nog ong. 200int/175spi en 110 sta.
Niet doen! :)

Als mage kan je echt het best voor de int/sta gaan, dan voor int/spi. Tenminste, als je pvp doet. Als je pve doet, kan je wel gewoon voor spi gaan.
Mijn bevinding is dat je er VEEL van nodig hebt op echt resultaat te krijgen, van die spi. Als je nu al vergelijkt met intellect schiet dat veel beter op.
Ik zit nu met lvl 28 aan 950 hp, en 2300 mana. Zo'n intellect/sta buff van 32 zijn echt :9.

Ik zal thuis eens kijken wat me stats zijn, weet het niet uit me hoofd.
Edit, ik heb ook wel eens bugs gevonden en die gesubmit. Maar mijn ervaring is dat het 3 dagen duurt. Ik denk dat ze allang blij zijn DAT je ze submit, en voor 1 a 2 x doen is niet zo erg. Hun zien dat ook wel....
Anders, tja. Je haalt me toch wel weer in :+ !

[ Voor 16% gewijzigd door enira op 13-06-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:45:
[...]
k was net voorbij dunemail en zag een mage zitten, level 46, vol hp en mana (!) en critte hem voor 880 dmg. Maar ik zat maar half op te letten (muziek meebleren enzo), en voor ik het wist stond ik in een bal met ijs aan de vloer vast en hij blinkte weg. Ik zag dat hij nog minder dan een millimeter hp over had, dus een schot in de rug was voldoende.

Nu lijkt het me sterk dat een mage 'maar' 880 hp heeft op level 46, maar ik heb voorzover ik het kunnen zien geen andere hits meer gemaakt, want toen ik ambushte, werd ik gelijk aan de vloer genageld
Waarschijnlijk had je een mage met ressurection sickness te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Kan iemand me vertellen uit ervaring of je als enchanting meer kan verdienen dan bv. herbalism? uit het oogpunt van een human mage

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:08:
[...]

Als mage kan je echt het best voor de int/sta gaan, dan voor int/spi. Tenminste, als je pvp doet. Als je pve doet, kan je wel gewoon voor spi gaan.
Mijn bevinding is dat je er VEEL van nodig hebt op echt resultaat te krijgen, van die spi. Als je nu al vergelijkt met intellect schiet dat veel beter op.
Ik zit nu met lvl 28 aan 950 hp, en 2300 mana. Zo'n intellect/sta buff van 32 zijn echt :9.

Edit, ik heb ook wel eens bugs gevonden en die gesubmit. Maar mijn ervaring is dat het 3 dagen duurt. Ik denk dat ze allang blij zijn DAT je ze submit, en voor 1 a 2 x doen is niet zo erg. Hun zien dat ook wel....
ROFL :P
Wat denk je ervan als ik er dan gewoon mee kap? ;)
Als ze me zouden bannen is dat erg laag bij de grond imo :) Ik help hun, en ik krijg stank voor dank.
Maargoed dat zal wel niet gebeuren (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gewoon 2 suits maken. 1 met alleen eagle gear voor PvP en 1 met allerlei blue stuf en int/spi. Zeer fijn voor instances. Ik merk nu met mijn bijna geheel blauwe suit dat ik bijna nooit hoef te regennen in instances tenzij ik AoE-en moet. Ik heb echter wel frost en dan ga je ook niet zo snel door je mana heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
btw wat ik wel bout vind van warsong gulch is dat je alleen extra bonus krijgt voor killing blow :/

dat moeten ze gewoon aanpassen naar overall damage done imo

want als mage doe ik egwoon steeds dik veel dmg, maar krijg ik nauwlijks de killing blow

voorbeeld:

ik zit op defense, komen er 4 alliance op de vlag af
ik => frostnova + coc + IAE

vaak genoeg een groot deel van de alliance al naar 1/3 soms 1/4 van hun HP te zetten, ze gaan allemaal vol op mij, omdat ik dik hard dmg doe, met uitzondering van de flagrunner, gevolg ik dood,

me team de killing blow, terwlijk ik gewoon dikke dmg zit te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:24
Iemand al succesvol op de battlegrounds geweest?? Ik wilde afgelopen weekeinde even de battlegrounds in en werd netjes in de queue gezet. Er stond bij dat het ongeveer 12 minuten zou duren. Inmiddels sta ik al 2 dagen in de queue en heb nog geen battleground gezien. Wat een flutzooi.

Ik ben gewoon verder gaan questen want je word toch gesummoned ofzo als de battle begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
CaptainCharisma schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:10:
Kan iemand me vertellen uit ervaring of je als enchanting meer kan verdienen dan bv. herbalism? uit het oogpunt van een human mage
Ik weet niet hoe enchanting is, maar schijnt dat dat lekker gaat, crusader, lifestealing, demonslaying ;)
en vooral de +dmg + int +str +sta gaat lekker, heb ik zo gehoord.

Ik ben zelf dus alchemy en herbalism'er, en het verdiend redelijk, skill op de 220 nu, en kan frost oil maken, die gaan voor 60s per stuk, soms wel 1g.
Ik kan niet wachten totdat ik transmute arcanite kan doen, elke 2 dagen 6 gold :D

Zoals meerdere keren in dit topic verteld: 2 briarthorn en 1 swiftthistle(correct me if i am wrong) maken 1 swiftness potion. Die gaan voor 40s per stuk. Daar heb ik al een luttele 140gold aan verdiend. 150% runspeed voor 15seconden

@kevah, tja, ik zou het gewoon niet te erg denken, komt heus wel goed ;)
@ raffuhl, kost geld, maar zit wat in :), ik ben arcane/fire mage, dusja, mana kan ik wel gebruiken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 13-06-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

[...]

Ik ben een priest ;).

Bovendien heb ik laatst een heel mooi topic gelezen over de verdeling spi/sta (intellect is uiteraard no. 1) en daar vond ik uit blijken dat hoe langer het gevecht duurt, hoe meer je aan veel spi hebt. Voor PvP is veel stamina idd een must, meestal korte gevechten, maar daar heb ik mijn tactieken voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:13:
btw wat ik wel bout vind van warsong gulch is dat je alleen extra bonus krijgt voor killing blow :/

dat moeten ze gewoon aanpassen naar overall damage done imo

want als mage doe ik egwoon steeds dik veel dmg, maar krijg ik nauwlijks de killing blow

voorbeeld:

ik zit op defense, komen er 4 alliance op de vlag af
ik => frostnova + coc + IAE

vaak genoeg een groot deel van de alliance al naar 1/3 soms 1/4 van hun HP te zetten, ze gaan allemaal vol op mij, omdat ik dik hard dmg doe, met uitzondering van de flagrunner, gevolg ik dood,

me team de killing blow, terwlijk ik gewoon dikke dmg zit te doen :/
Moet je niet dood gaan. :P Hoe ik het doe in BG is Blizzard spammen tot alles vertraagd is. Eropaf, frost nova + coc + IAE en dan Ice Block. Dan op een willekeurig moment wegblinken en al je schilden aan :) Incasseren maar! Je hebt dan geen killing blows, maar wel een hoop honor points.

Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Als het damage done zou zijn qua bonus honor, zouden mages en hunters wel een grote voorsprong krijgen in het hele Honor systeem denk ik.

Oh en in BG Frost > Fire :)
jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:16:
@ raffuhl, kost geld, maar zit wat in :), ik ben arcane/fire mage, dusja, mana kan ik wel gebruiken ;)
Je hoeft het niet meteen te hebben. Gewoon gaandeweg verzamelen en apart houden :) In het begin wissel je misschien 3 of 4 items als je van PvP naar PvE switcht, maar uiteindelijk kun je dat dus met een hele suit doen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:45:
[...]
Toen ik daarna in STV liep, werden er een 2tal 37 druids aangevallen door een voor _mij_ level ?? UD rogue, minimaal 57 dus. Ravenal heet hij. Ik vraag me werkelijk waar af wat voor figuur er daar achter dat toetsenbord zit. Hij dismountte toen hij ze zag lopen, deed een /laugh en ging in stealth.

De 1e druid kon de 2e nog een btje healen maar kreeg er maar 1 heal af voor nummer 2 dood was en nummer 1 belaagd werd. Ik rende erachteraan, cheapshot, en meppen maar, kreeg hem nog tot 25% maar toen was het voor mij ook einde verhaal.

Vond het echt maar een behoorlijk zielig ventje, die ravenal. Ik heb nog een tijdje /3 meegelezen, die zelfde druids werden nog minimaal 6x ge cc't door die slampamper. Bah :(
Misschien hebben die druids kort daarvoor wel samen een low lvl horde geganked die daarna om hulp heeft geroepen. Zo is een lvl 60 rogue mij ook eens te hulp geschoten. Ik moet zeggen dat op Bloodscalp altijd wel goed wordt gereageerd op hulpkreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ik heb gisteren een frostmage filmpje gezien van een Korean (zal straks link geven voor liev hebbers)
en heb ineens zin om mage te spelen!!

zal later mage charc aanmaken en spelen ^^
en voor punk fans here....meeste lietjes zijn van Sum41 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

CaptainCharisma schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:10:
Enchanting kost je in het begin erg veel geld. Het wordt winstgevend als je rond de 200 komt. Dus als je de dmg +5 en intellect+3/5 krijgt. Die zijn gewild en daar ga je geld mee verdienen.

Enchanting is de enige reden dat ik nog geen mount heb op lvl 41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

se7en schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:19:
ik heb gisteren een frostmage filmpje gezien van een Korean (zal straks link geven voor liev hebbers)
en heb ineens zin om mage te spelen!!

zal later mage charc aanmaken en spelen ^^
en voor punk fans here....meeste lietjes zijn van Sum41 ^^
Die ene die alleen maar greys pakt ?

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:21:
[...]

Die ene die alleen maar greys pakt ?

:O
Idd die is echt niet goed. Ga maar eens op zoek naar de filmpjes van Otherguy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:18:
[...]

Misschien hebben die druids kort daarvoor wel samen een low lvl horde geganked die daarna om hulp heeft geroepen. Zo is een lvl 60 rogue mij ook eens te hulp geschoten. Ik moet zeggen dat op Bloodscalp altijd wel goed wordt gereageerd op hulpkreten.
Het waren 2 level 37 druids in het onderste gedeelte van STV, waar de creeps al level 40 zijn (tussen arena en BB dus) het lijkt me sterk dat je daar een dergelijke low level tegenkomt dat het met je eigen level 37 al een gank genoemd mag worden. Dus dat lijkt me uitgesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:21:
[...]

Idd die is echt niet goed. Ga maar eens op zoek naar de filmpjes van Otherguy.
Thats why i love mage :D, daarom ben ik er ook 1 begonnen. Sorrowhill movies zijn echt de bom
En zo te zien heeft hij ook een fire build, en arcane erbij :), al zie ik em arcane nooit gebruiken.

Wel heeft hij PoM, die in de arcane tree zit, het 21ste puntje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

nee
hij neemt groepen ....en de laagste die ik zag was 52 (een van)!

en het is korean, zal later wel linkje posten (ben niet thuis ATM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:26:
[...]

Het waren 2 level 37 druids in het onderste gedeelte van STV, waar de creeps al level 40 zijn (tussen arena en BB dus) het lijkt me sterk dat je daar een dergelijke low level tegenkomt dat het met je eigen level 37 al een gank genoemd mag worden. Dus dat lijkt me uitgesloten :P
2vs1 wel... maar ik had al begrepen dat een discussie met jou aangaan nutteloos is dus ik geef je maar gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:16:
[...]

Moet je niet dood gaan. :P Hoe ik het doe in BG is Blizzard spammen tot alles vertraagd is. Eropaf, frost nova + coc + IAE en dan Ice Block. Dan op een willekeurig moment wegblinken en al je schilden aan :) Incasseren maar! Je hebt dan geen killing blows, maar wel een hoop honor points.

Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Als het damage done zou zijn qua bonus honor, zouden mages en hunters wel een grote voorsprong krijgen in het hele Honor systeem denk ik.

Oh en in BG Frost > Fire :)

[...]
mja ik ben nog geen 60 mage :P
heb nog geen iceblock, bliz moet ik dan eerst 1 punt in improved stoppen :)

mja ik krijg wel dik veel honour :) maar ik wil ook een keer killing blows hebben :P

met mijn shaman krijg ik ze zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ben dit weekend niet eens level 60 geworden door gebrek aan speeltijd. De wereld is zo gemeen soms Wel twee keer LBRS gedaan, een keertje met een rogue die pickpocket als useful skill zag, kun je voorstellen hoe dat ging? Hij viel later ook nog eens van een trap af, mijn held.

Vind dat gehele blackrock gebeuren tot nu toe nog tegenvallen qua hoe leuk de instance is om te doen. Deze week maar eventjes tijdens wat losse uurtjes mezelf iets meer voorbereiden op die instance en eventjes wat guild mates vinden die ook een shadow forged key willen maken. Zal vast wel leuk worden, LBRS ;)

Andor Hall is vreselijk buggy op mijn server trouwens. Geef je vijftien gold uit voor een key naar Scholomance en kun je de quest niet afmaken omdat die vier torens buggy zijn, geen crystals. I Mijn party en ik hebben een uur lang alle torens in de gaten gehouden voor het geval er een slechte respawn rate was, maar nee, niks geen crystals, niks geen Lich summonen. Iemand anders hetzelfde probleem?

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Yellow|A schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:32:
Ben dit weekend niet eens level 60 geworden door gebrek aan speeltijd. De wereld is zo gemeen soms Wel twee keer LBRS gedaan, een keertje met een rogue die pickpocket als useful skill zag, kun je voorstellen hoe dat ging? Hij viel later ook nog eens van een trap af, mijn held.

Vind dat gehele blackrock gebeuren tot nu toe nog tegenvallen qua hoe leuk de instance is om te doen. Deze week maar eventjes tijdens wat losse uurtjes mezelf iets meer voorbereiden op die instance en eventjes wat guild mates vinden die ook een shadow forged key willen maken. Zal vast wel leuk worden, LBRS ;)

Andor Hall is vreselijk buggy op mijn server trouwens. Geef je vijftien gold uit voor een key naar Scholomance en kun je de quest niet afmaken omdat die vier torens buggy zijn, geen crystals. I Mijn party en ik hebben een uur lang alle torens in de gaten gehouden voor het geval er een slechte respawn rate was, maar nee, niks geen crystals, niks geen Lich summonen. Iemand anders hetzelfde probleem?
Alle servers hebben dat probleem afaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, daarnet even die preview gelezen over Blackwing Lair, interresant het blijkt dat Nefarian de aartsvijand van Ragnaros is. Deze draak bevind zich dus in BWL en is hoogstwaarschijnlijk nog moeilijker dan Ragnaros. Zijn ultieme doel is dus heel Black Rock Mountain over te nemen volgens de preview. En de paar screenshots die erbij zitten zien er veelbelovend uit, ik zag al 2 nieuwe Staff Graphics die ik nog niet eerder had gezien. :P

Kijk dat is de content waar ik op zit te wachten :) Als het nu maar hopen dat deze patch wat sneller komt, dan de BG patch.

Wle geinig trouwens Molten Core zit onder in BRM en Blackwing Lair ingang zit in UBRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:33:
[...]

Alle servers hebben dat probleem afaik
Veel server wel ja :/

en de GM's doen er geen reet aan want volgens hun 'werkt' het gewoon

echt zwaar naar gewoon

zelfde geld voor Annals of Darrowshire welke ook gebugged is, en daar wordt ook niet bij geholpen omdat het geen "needed quest for an instance" is

terwlijl Ajal's Scarab dat wel is en die zeggen ze dat ie normaal is

echt kut dit gewoon :/ zit al 5 weken met die quests, en kan ze gewoon niet doen omdat ze het om zeep geholpen hebben

@Puyol
ben je nou al lvl 60 :P

zit zelf neit veel meer op Djengis, alleen heel soms op quests en instances :P ben meer met Emiriya bezig om die te levellen

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 13-06-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Over Blackrock gesproken, ben er van het weekend voor het eerst geweest.

Donderde natuurlijk gelijk van die ketting naar beneden af de lava in de eerste keer, maakte dus gelijk al een goeie indruk op mijn pickup group. :P

Daarna een stuk BRD gedaan, damn wat moeilijk zeg, in die ene bar met al die dronken dwarves, pfffff...

Uiteindelijk 4 wipes gehad, en alleen die Ribbly ofzo doodgemaakt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
se7en schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:50:

Ik ben dus een Hunter, dat je het even weet. Melee weapon damage boeit me niet, het gaat mij alleen maar om de stats. En die +1% crit en +60 attack power is ERG fijn.
Een warlock is geen gemiddelde caster omdat die heel veel +sta gear hebben. Een warlock kan nl. HP omzetten in mana.
Met een 5 man groep kan ik me voorstellen dat een Baron run wel pittig kan zijn. Maar met 10 man is Strat Baron run dus echt wel een eitje. Zelfs met ongelofelijk rare mensen en lui die niet weten wat ze aan het doen zijn halen we nog de baron neer. Vaak wordt er dan wel 1 tank opgeofferd.
Een Baron run is geen 'eitje' als je geen goeie tank hebt. M'n eerste run deden we met een Paladin. Tja, als die Baron dan 3100 crit kan het zomaar eens voorkomen dat je je tank kwijt bent.

[ Voor 52% gewijzigd door Hydra op 13-06-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:39:
[...]

@Puyol
ben je nou al lvl 60 :P

zit zelf neit veel meer op Djengis, alleen heel soms op quests en instances :P ben meer met Emiriya bezig om die te levellen
Ik ben nog steeds geen 60, door diverse omstandigheden ben ik de laatste 1,5 week weinig aan spelen toegekomen. Maar ik ben nog maar 30% verwijderd van L60. Dus vanavond gaat het gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:32:
Het verwarrende van Andor Hall en de quest voor de Scholomance key (Araj's Scarab) is dat je schijnbaar zelf die crystals niet neer hoeft te halen. Toen onze groep zover was om de crystals te vernietigen konden we geen toren meer vinden met een crystal. Onze verbazing werd nog groter toen midden in Andor Hall, bij de fontein, ineens de Lich stond zonder een andere groep als belager, of ze waren net mijn allen gewhiped dat zou kunnen. We waren zelf met zijn vieren, zeker niet genoeg voor al die adds die die bij zich had. Ineens dook er een andere groep op en begon in te hakken op Araj (de Lich). Potdomme, daar gaat onze kill dacht ik nog dus toen wij er ook op af met ons groepje. Ik liep op Araj af en deed een Consecration (pala). Toen kreeg ik dus wel de helft van de mobs op mijn dak en overleefde het niet. Toen ik teruggerend was, was het toch gelukt om hem te killen. Het mooie was dat iedereen van mijn groepje maar ook de andere groep in staat was hem te looten. Als je de quest hebt is het schijnbaar genoeg om hem te kunnen looten en hoef je niet zelf de kill te maken. Maar het is wel een beetje een vage quest qua afwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:49:
Ik ben nog steeds geen 60, door diverse omstandigheden ben ik de laatste 1,5 week weinig aan spelen toegekomen. Maar ik ben nog maar 30% verwijderd van L60. Dus vanavond gaat het gebeuren. :)
Ik kan trouwens iedereen van 51+ aanraden om de BGs te doen, alleen al voor de XP. Er zijn een hele zwik repeatable quests waar je verschillende dingen in kunt leveren (armourscraps, race-specific items, etc.), en deze geven als je ze de eerste keer doet zo'n 3800-6600 XP. Er zijn in ieder geval 6 van die quests die ERG makkelijk te completen zijn, en dus een hoop XP opleveren. Ik ben danook 58 gedinged in de BGs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:53:
[...]

Ik kan trouwens iedereen van 51+ aanraden om de BGs te doen, alleen al voor de XP. Er zijn een hele zwik repeatable quests waar je verschillende dingen in kunt leveren (armourscraps, race-specific items, etc.), en deze geven als je ze de eerste keer doet zo'n 3800-6600 XP. Er zijn in ieder geval 6 van die quests die ERG makkelijk te completen zijn, en dus een hoop XP opleveren. Ik ben danook 58 gedinged in de BGs :)
Mja, weinig zin om weer 3 uur in de wachtrij te gaan staan eigenlijk.

Ik zit zelf te denken aan een paar keer BRD, het dagelijkse rested xp grinden in Azshara, en de quests in EPL/WPL en Winterspring te doen, dan moet ik toch ook wel binnen uiterlijk 3 weken lvl 60 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:29:
[...]

2vs1 wel... maar ik had al begrepen dat een discussie met jou aangaan nutteloos is dus ik geef je maar gelijk.
:{ !

Anyway/how, als je als 'low level' horde speler (en dan moet die speler, zich bevindend in het lagere deel tussen BB en de Arena, ergens tussen de level 34-38 zijn) verwachten dat hij kans loopt gedood te worden. Als dat dat toevallig door 2 druids gebeurt, so be it. Dat je na een gank dan hulp van een ?? level inroept, mwah, beetje jammer, maar die personen zijn er nu eenmaal, ik doe het zelf nooit. (De schatting dat de so-called gank van de druids een horde speler van minimaal level 34 moet zijn geweest, baseer ik op het feit dat je met een level lager dan 33 een aggro range hebt waarmee je niet zonder gevaar voor eigen leven over de weg naar BB kunt lopen, even voor de duidelijkheid)

Maar dat je dan als level 57+ non-stop-achter-elkaar iemand corpsecampt die 20+ levels lager is dan jij, dan getuigt dat van weinig intelligentie, en een hoop compensatiegedrag, imo, dat moet je toch met me eens zijn. Een lowlevel een tik geven of eens een keer ganken moet kunnen, maar dit was gewoon laag. En niet eens omdat ik slachtoffer werd, want als rogue heb je nu eenmaal meer kans een CC te ontlopen, maar ik kon gewoon niks voor die jongens doen. En dat vind ik lame.

Maar goed, dan gaan we er dus van uit dat die ?? level rogue op afroep is gekomen, omdat een vriendje van hem daar gegankt werd door 2 druids. Hoewel dat een mogelijkheid is, lijkt het me niet aannemelijk, ten eerste omdat ik druids nooit zie ganken (waardeloze dps) en ten tweede omdat ik bijna gelijktijdig met hen uit BB ben vertrokken, zij onderweg naar noord STV, ik onderweg naar de arena. En ik heb ze niemand zien aanvallen.

Mijn conclusie is/was om die redenen dan ook dat Ravenal een miezerig klein opneukertje is met een enorm ego en een klein hartje. Én tijd teveel.

[ Voor 19% gewijzigd door HTT-Thalan op 13-06-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Leuk truckje:
Stealth > cheapshot=+2 combo points > expose armor > coldblood > backstab

Nog niet geprobeert:
Stealth > cheapshot=+2 combo points > expose armor > vanish > coldblood > ambush

Gister critte mn expose armor (wtf?) en nam ik in 1 keer alle armorpunten van een mate van me weg in een duel.
En dat terwijl hij een 10 lvl hogere priest is O-)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor weer - wilde deze grappige discussie even met jullie delen, over een GM die een guild manieren probeert bij te brengen maar daar uiteindelijk genadeloos voor paal wordt gezet :)
Afbeeldingslocatie: http://www.theasylum.co.uk/sshots/spitgm.jpg
Heel grappig! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gebrek aan respect voor een GM zeg :S En praat s normaal! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Demoterror schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:03:
[...]

Leuk truckje:
Stealth > cheapshot=+2 combo points > expose armor > coldblood > backstab

Nog niet geprobeert:
Stealth > cheapshot=+2 combo points > expose armor > vanish > coldblood > ambush

Gister critte mn expose armor (wtf?) en nam ik in 1 keer alle armorpunten van een mate van me weg in een duel.
En dat terwijl hij een 10 lvl hogere priest is O-)
woohoo alle armor punten in 1x

lvl 60 priest heeft gemiddeld wat? 1k armor? als ie dat al haalt? (volledige devout is nog neit eens 500 volgens mij, dus dan heb je wat beter spul dan devout)

priest = squish

een warrior heeft meer armor op zijn gloves dan een priest in totaal bij wijze van spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

-=BoKKiE=- schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:11:
[...]

lvl 60 priest heeft gemiddeld wat? 1k armor? als ie dat al haalt? (volledige devout is nog neit eens 500 volgens mij, dus dan heb je wat beter spul dan devout)

priest = squish

een warrior heeft meer armor op zijn gloves dan een priest in totaal bij wijze van spreken
Hij vroeg hoeveel sta een caster gemiddeld heeft aangezien hij er 1 met 1 attack bijna meteen dood had.Ik geef hem een tip/voorbeeld over hoe hij hun armor kan verminderen.Ik ben me er heel goed van bewust dat een caster weinig armor heeft.
Maargoed, jij speelt shaman dus jij slaat toch alles met 2 klappen neer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

priest = squish

met inner fire heb je bijna net zoveel armor als een rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
[...]

priest = squish

Elke cloth wearer heeft een self-buff,
Zo heeft een
-Priest: Inner Fire
-Mage: Frost Armour
-Warlock: Demon Armour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:06:
Even tussendoor weer - wilde deze grappige discussie even met jullie delen, over een GM die een guild manieren probeert bij te brengen maar daar uiteindelijk genadeloos voor paal wordt gezet :)
[afbeelding]
Heel grappig! :+
Whehehehee 8)

Zo gaat het er dus op een RP server aan toe :D

Whaaaa ik wil ook! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:15:
[...]

Hij vroeg hoeveel sta een caster gemiddeld heeft aangezien hij er 1 met 1 attack bijna meteen dood had.Ik geef hem een tip/voorbeeld over hoe hij hun armor kan verminderen.Ik ben me er heel goed van bewust dat een caster weinig armor heeft.
Maargoed, jij speelt shaman dus jij slaat toch alles met 2 klappen neer....
Die naakte dwergen in Uldaman, dat zijn casters zonder enige vorm van armor, best geinig om daar een ambush op te doen.

Ik ben idd wel benieuwd wat een ambush op een exposed caster zou doen, ware het niet dat de mage wegblinkt, en de andere 2 type squishies (priest, warlock) dotten me na de expose, zodat ik dus niet kan vanishen voor de ambush ...

En druids dragen alweer leer.

Vrij onmogelijk om na te doen, alhoewel leuk verzonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:20:
[...]

Die naakte dwergen in Uldaman, dat zijn casters zonder enige vorm van armor, best geinig om daar een ambush op te doen.

Ik ben idd wel benieuwd wat een ambush op een exposed caster zou doen, ware het niet dat de mage wegblinkt, en de andere 2 type squishies (priest, warlock) dotten me na de expose, zodat ik dus niet kan vanishen voor de ambush ...

Eitje toch voor jou? In jouw duelreports hier doe jij een ambush/ss/evi in 1 dezelfde seconde voordat de mage kan blinken of de priest/warlock kan dotten. Expose/Vanish/Ambush moet dan ook wel lukken toch ;)

[ Voor 1% gewijzigd door RaseriaN op 13-06-2005 14:24 . Reden: teipow! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dutchy007 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:16:
[...]

Elke cloth wearer heeft een self-buff,
Zo heeft een
-Priest: Inner Fire
-Mage: Frost Armour
-Warlock: Demon Armour
i know, en dan nog is het bar weinig :/ (heb zelf een lvl 44 mage)

hoeveel armor heb jij op je lvl 60 mage met je shield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HTT-Thalan schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:20:
[...]

Als je snel bent kun je hem raken met backstab voordat hij uit zn stun komt.Coldblood kun je ookal aanzetten voordat je hem stunned en exposed armored.
Vanish hoeft niet voor backstab aangezien je voor backstab niet stealth hoeft te zijn (met ambush wel) en na Cheapshot-expose armor ben je uit stealth, ik weet zo uit mn hoofd even niet welke van de 2 stealth doorbreekt maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:21:
[...]

Eitje toch voor jou? In jou duelreports hier doe jij een ambush/ss/evi in 1 dezelfde seconde voordat de mage kan blinken of de priest/warlock kan dotten. Expose/Vanish/Ambush moet dan ook wel lukken toch ;)
Het verschil is dat de ambush een enorme hap uit zijn hp neemt, en hij dus schrikt en in tegenoffensief gaat, wat je ook zou verwachten. De tijd die ik nodig heb om een 5point expose op te bouwen doet hem geen damage, maar hij heeft wel de tijd om na te denken over wat hij wil doen zodra hij uit die stun komt. 5 Point opener zonder schade te doen is dus premed - cheapshot.

Daar komt bij dat een warlock ook kan seducen terwijl hij gestund/sapped is.

Het kan dus wel, maar de kans dat je het trekt is heel klein. Ik vanish meestal pas halverwege een gevecht, en alleen als ik het anders niet meer trek.

Sterker nog, gisteravond is de eerste keer geweest voorzover ik me kan herinneren dat ik een vanish gebruikt heb om een hk te halen :D

Er kwam een 45 warrior op een mount voorbij, en ik was eigenlijk onderweg naar elders, maar een plotselinge ingeving maakte dat ik hem cheapshotte, met een Hemorrage, SS en een rupture erachteraan, en toen met vanish een 2e cheapshot opende. Ik ben zelf 47 en had hem neer met 1300 van mijn 2100hp over. Ik was blij verrast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:21:
[...]

Eitje toch voor jou? In jou duelreports hier doe jij een ambush/ss/evi in 1 dezelfde seconde voordat de mage kan blinken of de priest/warlock kan dotten. Expose/Vanish/Ambush moet dan ook wel lukken toch ;)
:+ !
Mijn oordeel over rogues is nogsteeds dat ze lame zijn(al dan niet alleen van de horde kant), ik zal nu wel een bom mensen op me afkrijgen, i dont care.
Ik beargumenteer:

Stealth, je ziet ze niet -> Backstab, + die stun van hun, dan die gouge(weet ik veel), voordat ik eenmaal goed en wel losben met me paladin zit ik al op - 1/4 health. Ik cast een heal, die interrupt ie gewoon. Dan heb je ook nog die "i can win" mode, dat ie 20 seconden extra speed heeft en dubbel zo sterk, ik kan me divine shield gebruiken en 2 heals casten. In die tijd hoef ik em niet proberen te raken, want hij is toch te snel. Maar tijdens mijn divine shield heeft hij de tijd om te bandagen, bah...
Ik verlies van een full combat rogue echt gewoon ZO DIK, er is geen doorkomen aan.

NOFI voor iedereen die ik nu de grond in duw, maar tis gewoon zo. Jullie zijn gemeen! :(

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 13-06-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:42:

Een Baron run is geen 'eitje' als je geen goeie tank hebt. M'n eerste run deden we met een Paladin. Tja, als die Baron dan 3100 crit kan het zomaar eens voorkomen dat je je tank kwijt bent.
Ik mag toch hopen dat je in ieder geval 2 tanks bij hebt in een 10-man groep. Anders is het ten eerste heel erg klote om aan je items te komen en sterf je inderdaad een gruwelijke dood als de MT gecrit wordt door de baron.

Laat ik het anders verwoorden dan: Met 2 tanks in een 10-man groep is de Baron een eitje.

Trouwens van Paladins heb je er sowieso 2 nodig als je verder geen warriors hebt IMO. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kwam laatst een mage tegen die me in 1 seconden van volle health naar 0hp had gekregen.
ik keek men logs door en zag dat hij 4 of 5 keer insta flame spell (pyroblast?) had gedaan, elke keer zon 600 tot 800 dmg...
kortom, hij had dus een macro gemaakt dat hij die 5 keer snel achter elkaar doet.

Ik vind het een xploit, imo hetzelfde als de rogues die macro om je wapen automatisch te laten switchen als je in stealth gaat...
Dit is gewoon een mage train, alleen dan met maar 1 mage :X

Meer mensen hier last van??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
TepelStreeltje schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:30:
Kwam laatst een mage tegen die me in 1 seconden van volle health naar 0hp had gekregen.
ik keek men logs door en zag dat hij 4 of 5 keer insta flame spell (pyroblast?) had gedaan, elke keer zon 600 tot 800 dmg...
kortom, hij had dus een macro gemaakt dat hij die 5 keer snel achter elkaar doet.

Ik vind het een xploit, imo hetzelfde als de rogues die macro om je wapen automatisch te laten switchen als je in stealth gaat...
Dit is gewoon een mage train, alleen dan met maar 1 mage :X

Meer mensen hier last van??
Presence of Mind FTW ! :P Dás een knop waarmee je instant "iets" kan doen, bijv pyroblast ;)
Helemaal niet lame dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:52
Ik ben wat aan het puzzelen met mijn build; tot lvl 38 heb ik maar 'wat' gedaan, en nu ik op 44 ben aangekomen wil ik naar een serieuze build gaan respeccen. Build is tot lvl 60 in principe PvE gericht (ik speel op een PvE server) en ik wil een combat build; ik gebruik dual wield swords en maces en ik swap in stealth naar dual wield daggers.

Deze build had ik in gedachten:

Assassination Talents (12 points)

Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.

Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.

Relentless Strikes - 1/1 point
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.

Combat Talents (34 points)

Improved Sinister Strike - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy.

Lightning Reflexes - 5/5 points
Increases your Dodge chance by 5%.

Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

Improved Backstab - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%.

Precision - 5/5 points
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

Improved Evasion - 2/2 points
Increases the effect duration of your Evasion ability by 4 seconds.

Riposte - 1/1 point
A strike that becomes active after parrying an opponent's attack. This attack deals 150% weapon damage and disarms the target for 6 seconds.

Dual Wield Specialization - 5/5 points
Increases the damage done by your offhand weapon by 50%.

Blade Flurry - 1/1 point
Increases your attack speed by 20%. In addition, attacks strike an additional nearby opponent. Lasts 15 seconds.

Throwing Weapon Specialization - 1/2 point
Increases the range of your throwing weapons by 3 yards.

Aggression - 3/3 points
Increases the damage of your Sinister Strike and Eviscerate abilities by 6%.

Adrenaline Rush - 1/1 point
Increases your Energy regeneration rate by 100% for 15 seconds.

Subtlety Talents (5 points)

Camouflage - 5/5 points
Increases your speed while stealthed by 15%.

Met name de talents waar 5 punten in gaan zijn een twijfelgeval; is het nuttig om in abilities als Malice, Lethality, Deflection etc. echt alle 5 de punten te stoppen, of deze allemaal met een puntje af te romen en ze in een andere ability zetten? Verder twijfel ik over het nut van Riposte, hoewel die in PvE veel nuttiger schijnt te zijn dan PvP.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.