Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.400 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
nhimf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:59:
Met de BG worden we gespamt met Honor.
Gister 5x Warsong gedaan en 4x gewonnen, 131 HK en leverde mij 10267 Honor op.
Sinds de BG heb ik zeker 15k Honor gekregen. Volgens mij heb ik van voor de BG iets van 3 a 4k honor dus een flinke verhoging (ben nu sergeant, horde rank lvl 3)
Dus ik denk dat je weinig nog zal hebben aan de honor die je buiten een BG zal krijgen.

Nu maar hopen dat ik het ook in mijn rank ga zien, maar ben bang dat ik maximaal 1 level krijg, ondanks de ver 3 a 4 voudiging van mijn honor.
guildgenoot van mij heeft de afgelopen 3 dagen het dubbele gehaald van wat jij hebt, zoniet meer

Heel veel mensen gaan morgen hun ranking kwijtraken en de rest zal mondjesmaat stijgen in rang

Djengis is Sergeant en heeft in verhouding nauwlijks honour gehaald, ondanks dat ik best veel Warsong gedaan heb voor mijn doen, ik vrees echter dat ik al mijn rangen ga verliezen simpelweg omdat ik verhoudings gewijs nihil heb gehaald tov van sommige BG farmers

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 19:35

On_E

Housemusic

nhimf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:59:
Met de BG worden we gespamt met Honor.
Gister 5x Warsong gedaan en 4x gewonnen, 131 HK en leverde mij 10267 Honor op.
Sinds de BG heb ik zeker 15k Honor gekregen. Volgens mij heb ik van voor de BG iets van 3 a 4k honor dus een flinke verhoging (ben nu sergeant, horde rank lvl 3)
Dus ik denk dat je weinig nog zal hebben aan de honor die je buiten een BG zal krijgen.

Nu maar hopen dat ik het ook in mijn rank ga zien, maar ben bang dat ik maximaal 1 level krijg, ondanks de ver 3 a 4 voudiging van mijn honor.
De meeste mensen zullen ranks kwijt raken morgen. :(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ik heb eindelijk tijd gehad om eens te grinden op rock elementals in de badlands (op aanraden van v velen hier). Het heeft me geen windeieren gelegd.

In anderhalf uur grinden vond ik voor 5g aan stones, voor 2g aan solid stones, 22 deeprock salt, 1 elemental earth en 3(!) core of earth. Ook nog 4 green drops die gem. voor 2,5g op AH gaan. Erg succesvol en dus kan ik vanavond eindelijk mijn mount halen.

Daarna besloot ik maar eens savory delights te gaan vangen in de WC en daar viste ik er in een uurtje 45 van bij elkaar. Guildie kookt ze en dat levert me ook weer een 10-15g op. Geeneen quest gedaan, maar een behoorlijk productief dagje. Vanavond nog ff vissen en dan snel even RFD doen.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik ben nu rank3, sergeant maar heb ivm tentamens nog NIETS aan BG gedaan... Ik vrees dat ik toch wel 1 of mss wel 2 ranks kwijtraak morgen.
Nou is rank op zich niet boeiend, maar die grunt-trinket en 10% extra korting van sergeant wel erg fijn.
Naja, tegen de tijd dat ik 800g voor m'n epic mount heb moet ik maar weer zorgen dat ik sergeant wordt... 100g is toch een hele leuke korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:58:
[...]

Frostbite is idd vrij nutteloos. Die keer dat je er 1 krijgt crit je FB of CoC toch niet. Gewoon dumpen dus. Is net zo nuttig als Impact in de Fire tree. (niet dus)

Je wil bij een mage sowieso zo min mogelijk afhankelijk zijn van 'kans op'. Je moet zekerheid hebben, anders delf je namelijk het onderspit.

Ik zou 1 punt overhalen van piercing ice naar improved blizzard. Vooral als je veel in de BG zit. Die extra slow is zo ontzettend handig. Vooral tegen rogues e.d.
wow.. nu ga je iets te snel.. impact nutteloos?? Heb je wel eens een fire crit mage gemaakt? (scorch) Dat is toch wel een build die erg goed is.. geen imp. fireball maar impact gebruiken.. tiz een beetje zoals de sorrowhill film.. Ben zelf er weer vanaf gestapt en meer voor een zekere en rustigere PvP/PvE build gegaan waar ik minder moeite voor hoef te doen.. maar impact is zeker niet nutteloos.. de stun haalt btw niet het crit effect weg..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Skeiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:14:
[...]

wow.. nu ga je iets te snel.. impact nutteloos?? Heb je wel eens een fire crit mage gemaakt? (scorch) Dat is toch wel een build die erg goed is.. geen imp. fireball maar impact gebruiken.. tiz een beetje zoals de sorrowhill film.. Ben zelf er weer vanaf gestapt en meer voor een zekere en rustigere PvP build gegaan waar ik minder moeite voor hoef te doen.. maar impact is zeker niet nutteloos.. de stun haalt btw niet het crit effect weg..
impact stunt veel te weinig en dus zit je uiteindelijk met een build-randje waarbij je 'geluk' moet hebben om een duel of in pvp te winnen. Dan kun je die 5 punten beter in improved fireblast stoppen. Kun je iig kiten met fireblast die stukken sneller van de cooldown af is. Scorch build is way overschat imo, vooral improved scorch. Stop gewoon arcane vol tot Arcane Power en de rest in fire. Dan heb je PoM, hoge crits op FB en Scorch, lage cooldowns, range, ignite, meer mana, betere mana shield en dampen + de 35% extra damage. Imp Fireballs gebruik je als het goed is sowieso alleen tegen andere casters en gesheepte vijanden. Anders leef je niet lang. Dus het is scorch+fb over het algemeen. Maar uiteindelijk gebruikte ik volgens mij meer IAM dan scorch.

Maar ja ik ben sowieso Fire af. Frost > Fire voor mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 14-06-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Sorry edit ging verkeerd.. hier istie weer:

Arcane Talents (27 points)

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.
# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.
# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.
# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.
# Improved Dampen Magic - 2/2 points
Increases the effect of your Dampen Magic spell by 50%.
# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.
# Arcane Meditation - 4/5 points
Allows 12% of your Mana regeneration to continue while casting.
# Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.
# Arcane Instability - 2/3 points
Increases your spell damage and critical strike chance by 2%.

Fire Talents (24 points)

# Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.
# Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.
# Flame Throwing - 2/2 points
Increases the range of your fire spells by 6 yards.
# Burning Soul - 3/3 points
Gives your fire spells a 65% chance to not lose casting time when you take damage.
# Incinerate - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.
# Improved Flamestrike - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%.
# Blast Wave - 1/1 point
A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 fire damage, and dazing them for 6 seconds.
# Critical Mass - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%.

Kleine uitleg.. Ik ben voor blastwave gegaan voor mass pvp en omdat het een extra instant finisher is.. als je all the way sorrow hill gaat dan moet je die verwijderen en in andere talents stoppen..

Dit is een lekkere 1vs1 PvP/duel build.. in instances moet je uitkijken dat je niet te veel damage doet.. en mass PvP is gewoon iets lastiger..

[ Voor 235% gewijzigd door Skeiron462 op 14-06-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

On_E schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:03:
[...]

De meeste mensen zullen ranks kwijt raken morgen. :(
Jup en daarom hoop ik op toch nog een rankje ;)
Ik was niet de meest actieve, maar toch redelijk actief.

Ik hoop eigenlijk ook dat blizzard gedacht heeft aan het effect van zoveel BG honor op de normale honor die je krijgt bij raids e.d.
Zeker sergeant (lvl 3) is erg fijn en willen de meeste wel hebben, maar veel mensen hebben geen zin in de hele tijd BG te doen. (ik zag ook voornamelijk dezelfde mensen bij warsong)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Even een andere post (niet als edit aangezien het een ander onderwerp is :P)

Ik heb een lvl 20 mage en wil hem zo snel mogelijk levelen, zonder de hele tijd te grinden, dus quests en instances. Wat is dan een goede build? Ik heb gekeken naar de sticky op het amerikaanse forum over mages en leek mij wel een goede built, iemand hier een mening over? Aangzien ik geen 51 talent points te besteden heb, heb ik ook bar weinig aan die lijsten hierboven.

Het is ook vervelend dat er vooral nagedacht wordt over de lvl 60 talent tree, maar de meesten zullen langer bezig zijn om lvl 60 te worden dan dat ze lvl 60 zullen zijn. Dus wat is een leuke built om mee te beginnen en hoe aan te pakken als mage? (undead mage)

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:48
Impact is gewoon 1 van de betere talents die je kunt gebruiken. Ideaal voor een firemage.

2 daagjes geleden stond ik in Kargath, komt er zo'n druid aan die wil duellen. Leuk, want als mage verlies ik nagenoeg altijd van druids met hun 1001 healing methoden... :X Toen zag ik dat ie 56 was (ik toen nog 47) dus dat ging al nergens meer over dacht ik. Toch kreeg ik die gozer vreemd genoeg op 1% van z'n HP. Toen had ik CD op m'n instant spells en tegen de tijd dat m'n scorch gecast was had hij 1 van de zoveel healing spells uit de kast getrokken, natural swiftness ofzoiets? Zat ie weer op 70% van z'n hp. Toen ging ik er bij zitten, geen zin meer. :(

Volgens mij kwam het puur aan op een stukje geluk, ik ben namelijk een heel slechte PvP'er, maar die gast stond ook verbaast. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:31:
Impact is gewoon 1 van de betere talents die je kunt gebruiken. Ideaal voor een firemage.

2 daagjes geleden stond ik in Kargath, komt er zo'n druid aan die wil duellen. Leuk, want als mage verlies ik nagenoeg altijd van druids met hun 1001 healing methoden... :X Toen zag ik dat ie 56 was (ik toen nog 47) dus dat ging al nergens meer over dacht ik. Toch kreeg ik die gozer vreemd genoeg op 1% van z'n HP. Toen had ik CD op m'n instant spells en tegen de tijd dat m'n scorch gecast was had hij 1 van de zoveel healing spells uit de kast getrokken, natural swiftness ofzoiets? Zat ie weer op 70% van z'n hp. Toen ging ik er bij zitten, geen zin meer. :(

Volgens mij kwam het puur aan op een stukje geluk, ik ben namelijk een heel slechte PvP'er, maar die gast stond ook verbaast. >:)
Ja geluk, jij hebt dus impact, moet wel :) Ik denk dat jullie dan bij de 50% horen die impact verkiezen boven imp fireblast. Ik dus bij de andere 50%. Zie je regelmatig discussies over. Uiteindelijk komt het op voorkeur en speelstijl aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben nu level 28 Human Mage, en heb op level 24 gekozen voor een Frost build. Moet zeggen dat ik er nogsteeds geen spijt van heb. :) Juist die slow-down vind ik zo ontzettend handig.

Helaas heb ik eigenlijk mijn punten nog niet helemaal goed ingedeeld, ik heb er nog een paar in Fire, en wat andere keuzes tussen Frost en Arcane zou ik nu anders doen. Maarja, ik heb nog maar 2g dus opnieuw respeccen (voor 5g) zit er voorlopig even niet in. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nhimf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:26:
[...]

Jup en daarom hoop ik op toch nog een rankje ;)
Ik was niet de meest actieve, maar toch redelijk actief.

Ik hoop eigenlijk ook dat blizzard gedacht heeft aan het effect van zoveel BG honor op de normale honor die je krijgt bij raids e.d.
Zeker sergeant (lvl 3) is erg fijn en willen de meeste wel hebben, maar veel mensen hebben geen zin in de hele tijd BG te doen. (ik zag ook voornamelijk dezelfde mensen bij warsong)
wel typisch wel de lusten niet de lasten :P

honour systeem is gewoon dat je hard moet werken voor de beloningen, en iets minder hard om ze te behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:40:
[...]

Ja geluk, jij hebt dus impact, moet wel :) Ik denk dat jullie dan bij de 50% horen die impact verkiezen boven imp fireblast. Ik dus bij de andere 50%. Zie je regelmatig discussies over. Uiteindelijk komt het op voorkeur en speelstijl aan.
Uhm.. nee je snapt mijn punt niet helemaal.. als je fire crit gaat heb je tier 1.. of snellere fireballs of 10% kans op stun.. improved fireblast zit op tier 2.. er is dus geen keuze.. of je moet een reden hebben om fireball sneller te willen.. maar aangezien je voor 4% extra crit alleen maar scorch gaat spammen is snellere fireball alleen maar interessant als je voor pyro gaat.. weer nutteloos want je kan net zo goed PoM fireball als opener gebruiken..

Edit: als meer damage in je opener je reden is om 6 punten te verspillen is dat wel erg pijnlijk.. daarom bij een fire crit mage 10% kans op stun een must is.. improved fireblast was een optie geweest als ik geen blastwave had gedaan.. maar ja.. mijn reden daarvoor.. fireblast en blastwave erachteraan dat is 2 keer damage zonder cooldown.. of 1.5 sec minder cooldown..

[ Voor 20% gewijzigd door Skeiron462 op 14-06-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Gisteren een raid party dankzij mij verneukt :S

We waren bezig in MC (molten core), waar alles op zich erg goed verliep. weinig deaths.
Tot aan Magmadar ging alles wel lekker. Komt het:

Wij bezig met magma, en op zo´n 40% gaat het mis. De maintank dood, secondary tank dood, wipe.

De SS was op mij dus ik netjes eind van Magma spawn weglopen naar een safespot.
Magmadar komt op mij af en killed me dus.
Zie ik opeens dat ik geen " release / reincarnate " balkje heb.
Naja, ik had zoiets van mmm vaag, maybe dat /console reloadui werkt.
Ik mijn ui reloaden, sta ik opeens midden op de graveyard in the searing gorge :? WTF? |:(
:(

Na fijn de tweede kans op magma dus verneukt. lekker weer.
iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Verry Strange !!

Ik wil dus mijn account opzeggen,
Dus ik denk ik surf even naar de website, klik op Manage account.
En denk vul deze even me username in en password.
maar die lijkt niet te kloppen :S terwijl ik wel gewoon het spel kan spelen met die login gegevens.

Dus ik dacht: dan heb ik een andere combinatie gebruikt voor mijn account ( en me standaard voor mijn login account ) ( heb maximaal 3 combi's )
tja weet niks meer van de reg, want was iets te hyper omdat ik het spel binnen had

Dus ook proberen en geen is OK.
Dus ik maar mijn username opvragen en vul dus mijn E-mail in.
Die pakt hij ook niet.

Hebben meer mensen dit, of ligt dit egt aan mij ?
en nu, ? mailjte naar blizzard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:51
roy2001 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:33:
Verry Strange !!

maar die lijkt niet te kloppen :S terwijl ik wel gewoon het spel kan spelen met die login gegevens.

Dus ik dacht: dan heb ik een andere combinatie gebruikt voor mijn account ( en me standaard voor mijn login account ) ( heb maximaal 3 combi's )
tja weet niks meer van de reg, want was iets te hyper omdat ik het spel binnen had

Die pakt hij ook niet.

Dat had ik gisteren ook al. Vanuit het spel kwam ik er echter wel in. Misschien kun je dat proberen?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Masch schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:34:
[...]
Dat had ik gisteren ook al. Vanuit het spel kwam ik er echter wel in. Misschien kun je dat proberen?
Ik zal dit vanavond proberen ( ben nu op stage O-) en ik wrk HEEL hard )
dank je wel voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Komen laatste tijd steeds meer opzeggers. Uitgekeken?

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Maegrim schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:07:
je moet hebben: 10 silver en 9 personen om je guild charter te tekenen, daarna lever je die in en bestaat je guild :)
Ik dacht eerder aan 10 gold maar goed het zal wel verandert zijn dan.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

Speedy55 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:42:
[...]

Ik dacht eerder aan 10 gold maar goed het zal wel verandert zijn dan.
10 G is tabart logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143009

Als je een beetje bent uitgekeken op de content tot nu toe kun je altijd eens "Exploration the movie" downloaden.

Beelden van blackwing lair en ook dingen waarvan ik zoiets had WTF!? (lees aardig wat over WoW en probeer me er veel in te verdiepen) er is misschien niet veel meer te zien dan landschap maar, het geeft je wel een idee over wat je gaat missen als je nu besluit om ermee te stoppen.
Gaf mij wel weer een kleine boost om ff door de laatste lvl`s heen te gaan.

lvl 55 paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verry Strange !!

[...]

Sja.. log je in bij www.worldofwarcraft.com ??

Doe maar www.wow-europe.com :>

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Verry Strange !!

Die pakt hij ook niet.

Ga eens naar de europeese wow site ipv van amerikaanse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:42:
OMFG!!!!!!

ik heb een nieuwe doel met mijn Tauren Shaman

http://s116760103.onlinehome.us/Zing.jpg

Alterac Valley ownen :D :9~ :9~ _/-\o_
kun je even vertelen welke UI mod jij gebruikt? lekker handig!!
die zocht ik ^^

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:11:
[...]

Uhm.. nee je snapt mijn punt niet helemaal.. als je fire crit gaat heb je tier 1.. of snellere fireballs of 10% kans op stun.. improved fireblast zit op tier 2.. er is dus geen keuze.. of je moet een reden hebben om fireball sneller te willen.. maar aangezien je voor 4% extra crit alleen maar scorch gaat spammen is snellere fireball alleen maar interessant als je voor pyro gaat.. weer nutteloos want je kan net zo goed PoM fireball als opener gebruiken..

Edit: als meer damage in je opener je reden is om 6 punten te verspillen is dat wel erg pijnlijk.. daarom bij een fire crit mage 10% kans op stun een must is.. improved fireblast was een optie geweest als ik geen blastwave had gedaan.. maar ja.. mijn reden daarvoor.. fireblast en blastwave erachteraan dat is 2 keer damage zonder cooldown.. of 1.5 sec minder cooldown..
Ik snap, ik ging uit van een cookie cutter fire/arcane build waarbij je dan uiteindelijk 5 punten (naast alle essentiele talents) te verdelen hebt over Impact of Fire Blast. Ervanuitgaande dat je dus sowieso improved fireball hebt. Ik vind dat persoonlijk wel een goed idee trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Anoniem: 143009 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:44:
Als je een beetje bent uitgekeken op de content tot nu toe kun je altijd eens "Exploration the movie" downloaden.

Beelden van blackwing lair en ook dingen waarvan ik zoiets had WTF!? (lees aardig wat over WoW en probeer me er veel in te verdiepen) er is misschien niet veel meer te zien dan landschap maar, het geeft je wel een idee over wat je gaat missen als je nu besluit om ermee te stoppen.
Gaf mij wel weer een kleine boost om ff door de laatste lvl`s heen te gaan.

lvl 55 paladin
je kan altijd weer later met het spel door gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

roy2001 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:59:
[...]

je kan altijd weer later met het spel door gaan :P
ja maar dan heb je stukje van het verhaal gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Roy voelt zich dom
mensen jullie hadden gelijk , de eu site werkt wel. en dat is verdomd logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

roy2001 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:03:
Roy voelt zich dom
mensen jullie hadden gelijk , de eu site werkt wel. en dat is verdomd logisch
Ik spreek uit ervaring 8)7
heb er zelfs 10 min. voor in de wacht gestaan bij de heldesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
se7en schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:03:
[...]

ja maar dan heb je stukje van het verhaal gemist ;)
True True :)

Was me keuze zo duidelijk en overheersend, kom jij hem weer ff verstoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

niemand een idee waar het bij mij aan kon liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

se7en schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:56:
[...]

die zocht ik ^^
Dat is uiteraard niet Bokkie's char. Hij laat alleen maar zien wat hij zelf ook wil.

Maar hoe dan ook ziet dat er wel mooi uit, die mount én de mod :Y)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:56:
[...]
Ik snap, ik ging uit van een cookie cutter fire/arcane build waarbij je dan uiteindelijk 5 punten (naast alle essentiele talents) te verdelen hebt over Impact of Fire Blast. Ervanuitgaande dat je dus sowieso improved fireball hebt. Ik vind dat persoonlijk wel een goed idee trouwens.
Klopt als je zowieso voor pyro gaat betekend dat je tier 1 al bepaald hebt.. dus fireball sneller.. De rest kan je naar smaak aanpassen.. 10% kans op stun met fire is minder belangrijk met andere builts omdat je meer variatie gebruikt in de spells.. Zelf heb ik nu een volle Arcane built tot lvl 60 met fire.. toch heb ik impact gekozen voor de stuns.. mijn opener ziet er meestal zo uit.. Sheep - Arcane Power - fireball - pom - Pyro - fireblast.. Gewoon lekker simpel en kost me minder moeite en als daar dan op 1 van mijn fire spells een stun zit is dat altijd prettig want dan ben ik verzekerd van een win.. Zodra ik betere gear heb en lvl 60 ben ga ik weer op de crit tour.. Kost veel meer moeite maar je hebt wel meer mana over als je je gevecht gewonnen hebt.. Zo heb ik met de crit build wel eens 3 tegelijk aangepakt van gelijk level en nog een kwart MP balk over gehouden zonder evoc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:58:
[...]

Frostbite is idd vrij nutteloos. Die keer dat je er 1 krijgt crit je FB of CoC toch niet. Gewoon dumpen dus. Is net zo nuttig als Impact in de Fire tree. (niet dus)
Frostbite nutteloos ? Ik had tot vanmorgen slechts 3 punten in frostbite maar het procced redelijk vaak. Elke kaar als dat gebeurt heb ik meer dan 1 op 2 kans op een crit. Het geeft af en toe net de tijd en damage om te winnen.

(Alhoewel ik gearwise liever +damage ipv +crit heb natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:14:
[...]

Klopt als je zowieso voor pyro gaat betekend dat je tier 1 al bepaald hebt.. dus fireball sneller.. De rest kan je naar smaak aanpassen.. 10% kans op stun met fire is minder belangrijk met andere builts omdat je meer variatie gebruikt in de spells.. Zelf heb ik nu een volle Arcane built tot lvl 60 met fire.. toch heb ik impact gekozen voor de stuns.. mijn opener ziet er meestal zo uit.. Sheep - Arcane Power - fireball - pom - Pyro - fireblast.. Gewoon lekker simpel en kost me minder moeite en als daar dan op 1 van mijn fire spells een stun zit is dat altijd prettig want dan ben ik verzekerd van een win.. Zodra ik betere gear heb en lvl 60 ben ga ik weer op de crit tour.. Kost veel meer moeite maar je hebt wel meer mana over als je je gevecht gewonnen hebt.. Zo heb ik met de crit build wel eens 3 tegelijk aangepakt van gelijk level en nog een kwart MP balk over gehouden zonder evoc..
heh, zie net dat we op dezelfde server zitten en ook nog aan dezelfde kant. Keertje BG deze week? :)
Stealth2000 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:14:
[...]

Frostbite nutteloos ? Ik had tot vanmorgen slechts 3 punten in frostbite maar het procced redelijk vaak. Elke kaar als dat gebeurt heb ik meer dan 1 op 2 kans op een crit. Het geeft af en toe net de tijd en damage om te winnen.

(Alhoewel ik gearwise liever +damage ipv +crit heb natuurlijk)
Ik hou gewoon niet van talents die statistisch gezien weinig toevoegen aan een build omdat ze door hun kans om te proc-en weinig voorkomen. Dan investeer ik liever in een talent dat constant effectief is. Oftewel, talents waar je constant van op aan kunt en dus altijd te vertrouwen zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 14-06-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:16:
[...]
heh, zie net dat we op dezelfde server zitten en ook nog aan dezelfde kant. Keertje BG deze week? :)
Hehe is goed.. ingame ben ik Chown Mage lvl 57, Bringmedown Paladin lvl 43 of Lans Rogue lvl 44.. oow en heb nog een Warrior lvl 23 maar die level ik later pas weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
se7en schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:56:
[...]

die zocht ik ^^
dat is zoals gezegd niet mijn gui, mijne staat hier

ik je wel zeggen welke in de screenshot staan die ik ken

Flexbar voor de buttons
Damage meters (ding rechts)

voor zijn char, target en group display

perlPlayerFrame
perlTargetFrame
perGroupFrame

welke alledrie in Nurfed zitten samen met damage meters dacht ik zie ook inderdaad het nurfed icon staan op de screenshot

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 14-06-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:22:
[...]

Hehe is goed.. ingame ben ik Chown Mage lvl 57, Bringmedown Paladin lvl 43 of Lans Rogue lvl 44.. oow en heb nog een Warrior lvl 23 maar die level ik later pas weer..
Naam komt me bekend voor. Misschien zelfs wel eens mee gegrouped :) Al in Dire Maul East geweest? Ben je voor het eind van de week zeker 60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 17:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

The Realone schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:31:

Nee hoor, wellicht dat hij iets aan het uitproberen was. Dat doe ik ook wel eens. Indertijd daagde Legend (Paineaser) me een paar keer uit en aangezien ik 8 levels hoger was experimenteerde ik raak. Stom, want ook al vind ik 'm verder maar een irritant ventje (:P), hij is extreem goed in PvP. Kortom na 2 verliespartijen deed ik wel mijn best en won toen pas en zelfs dat ging met moeite (ook al gaf hij als excuus dat nog niet al zijn timers klaar waren... ik had zelf mijn NS en frenzied regeneration nog niet gebruikt, dus dat heft elkaar op).

Overigens ben ik maar een matige PvPer.

Door te experimenteren (bijv. tegen mage duelleren en alleen healen, kijken of je zijn mana leeg kan krijgen voor de jouwe op is) leer je ook veel.

[ Voor 7% gewijzigd door FunkyTrip op 14-06-2005 12:30 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
[...]

2 van je 3 namen voldoen niet aan de policy :X

Of waren die reallife references alleen voor RP? :P

Bringmedown is in ieder geval een zin... irri 'namen'.

Magoe.. speel bijna niet meer, ben het spel een beetje zat.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2005 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Bosmonster schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:29:
[...]
Weet ik maar 1 van de 2 namen weten maar een paar.. en Bringmedown is meer als grap bedoeld.. Dwerg Paladin.. ;)

Edit: naam Bringmedown zorgt ook voor iets meer PvP gevechten heb ik het gevoel.. maar kan ook doordat ik een pally ben.. en het is PvP waar ik op zit en daar is de naming policy niet zo strak.. alleen namen zoals "suckme" zullen veranderd worden.. als ze mijn naam veranderen heb ik daar geen probleem mee..

[ Voor 37% gewijzigd door Skeiron462 op 14-06-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FunkyTrip schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:28:
[...]

Nee hoor, wellicht dat hij iets aan het uitproberen was. Dat doe ik ook wel eens. Indertijd daagde Legend (Paineaser) me een paar keer uit en aangezien ik 8 levels hoger was experimenteerde ik raak. Stom, want ook al vind ik 'm verder maar een irritant ventje (:P), hij is extreem goed in PvP. Kortom na 2 verliespartijen deed ik wel mijn best en won toen pas en zelfs dat ging met moeite (ook al gaf hij als excuus dat nog niet al zijn timers klaar waren... ik had zelf mijn NS en frenzied regeneration nog niet gebruikt, dus dat heft elkaar op).

Overigens ben ik maar een matige PvPer.

Door te experimenteren (bijv. tegen mage duelleren en alleen healen, kijken of je zijn mana leeg kan krijgen voor de jouwe op is) leer je ook veel.
irri ikkuh :'( naja goed beetje wel dat geef ik toe :P
bedank overigens voor het compliment maar wie ben je eigenlijk :) ingame naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:23:
[...]

dat is zoals gezegd niet mijn gui, mijne staat hier

ik je wel zeggen welke in de screenshot staan die ik ken

Flexbar voor de buttons
Damage meters (ding rechts)

voor zijn char, target en group display

perlPlayerFrame
perlTargetFrame
perGroupFrame

welke alledrie in Nurfed zitten samen met damage meters dacht ik zie ook inderdaad het nurfed icon staan op de screenshot
Enig idee waar ik die perlPlayerFrame, perlTargetFrame en perGroupFrame vind?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

op de normale sites die elke keer worden gegeven als iemand vraagt naar een mod

en als je dat niet kan vinden zoek je zelf met google??

[ Voor 47% gewijzigd door Muppet op 14-06-2005 12:53 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muppet schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:48:
en oo oo oo wat is het moeilijk om dan ook direct ff de site op te noemen })

www.curse-gaming.com of ui.worldofwar.com

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 134151 op 14-06-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Crowmeister schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:42:
[...]

Enig idee waar ik die perlPlayerFrame, perlTargetFrame en perGroupFrame vind?
http://people.ucsc.edu/~odin/

en anders even via nurfed kijken, weet niet wanneer hij hem update

heb hem sinds de upgrade zelf niet meer gebruikt namelijk

edit:

via curse is hij lastig te vinden omdat hij daar alleen staat in duitse versie en in Nurfed
Los kan je ze via curse niet krijgen

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 14-06-2005 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ah kon em niet op Curse vinden, wel op ui.worldofwar.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 11-06 17:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 134151 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:38:
[...]

irri ikkuh :'( naja goed beetje wel dat geef ik toe :P
bedank overigens voor het compliment maar wie ben je eigenlijk :) ingame naam :P
Sylva, lvl 54 druid nu (met death ray :D)

[ Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 14-06-2005 12:56 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Anoniem: 134151 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:51:
[...]

en oo oo oo wat is het moeilijk om dan ook direct ff de site op te noemen })

www.curse-gaming.com
oh oh oh wat is het moeilijk om zelf te zoeken wat hier ook van iedereen wordt verwacht want als het het niet doet word je meteen afgeschoten. Als HTT-Thalan dit had gevraagd had je iedereen eens moeten horen!!

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=530
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1345
http://people.ucsc.edu/~odin/mods.html

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muppet schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:56:
[...]

oh oh oh wat is het moeilijk om zelf te zoeken wat hier ook van iedereen wordt verwacht want als het het niet doet word je meteen afgeschoten. Als HTT-Thalan dit had gevraagd had je iedereen eens moeten horen!!

dat bedoelde ik dus ook,
ik vind dat je vrij bent om te vragen en dat mensen daar een normaal fatzoenlijk andwoord op kunnen geven niet zo van als eens van google gehoord of Zoek maar ff in het vorige topic enz enz alleen zon zin schrijven kost al meer tijd dan even de site te noemen. niet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FunkyTrip schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:56:
[...]

Sylva, lvl 54 druid nu (met death ray :D)
bah death ray :S naja cool :) hoe is het met sylfa dan lang niet gesproken. pm me es ingame als ik online ben kunnen we gezelig bij kletzen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:34

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Muppet schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:56:
[...]

Ja, hoi. Riep iemand mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121671

sorry hoor, kan het niet laten maar lol @Thalan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

en als je dat niet kan vinden zoek je zelf met google??
.....?

hoe kan ik nou een UI MOD opzoeken op GOOGLE als ik naam niet weet?
want ik ken die alleen van filmpjes en screens ...naam ken ik dus, zoeken op "google" zal wel lastig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 17:48
FunkyTrip schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:28:
[...]

Nee hoor, wellicht dat hij iets aan het uitproberen was.
Weet ik niet, zou hij dan dit zeggen?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.boerenkamp/wow_ss4.JPG

Achja zal het nog wel eens een paar keer proberen. Ik moet wel zeggen ik begon tegen die gast te duellen op een manier die ik anders niet doe. In het begin heel afwachtend met een paar harde hits zodat ie healt, dan mana steentje gebruiken en er vol op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Thalan wat is jou ingame naam ook al weer? Gewoon 4 fun ga ik op jou server een char beginnen!

Je begint een beetje een cult-figuur te worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:39

xiD

12345

zijn er nog mensen die een nieuw char willen gaan maken? ben een beetje uitgekeken op mn main en d8 misschien is t leuk om met wat mensen een alt te starten ergens..

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik ben net een Tauren Druid begonnen op Dunemaul.. ben pas lvl 12, heb je zo ingehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:39

xiD

12345

Anoniem: 84216 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:11:
Nou, ik ben net een Tauren Druid begonnen op Dunemaul.. ben pas lvl 12, heb je zo ingehaald....
k dan ga ik een undeath mage daar starten -> /w me ff: xiddie

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lache!

ZIe ik je vanavond nog wel even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:34

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anoniem: 84216 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:56:
Thalan wat is jou ingame naam ook al weer? Gewoon 4 fun ga ik op jou server een char beginnen!

Je begint een beetje een cult-figuur te worden :-)
Begin maar een Druid, Mage, of een Pally, Dalord is Warrior, en een goeie Priest hebben we ook al. Kunnen we samen questen, mits je binnen afzienbare tijd kan powerlevelen (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Na de update van Blizzard was mijn UI vern**kt.
Alles eraf en op zoek gegaan naar een vervanging, en gevonden!

Een fijne UI mod (van de maker van Nurfed, geloof ik) is: XephonUI

(ff deeplinken of KLIK)
Afbeeldingslocatie: http://www.curse-gaming.com/mod_screens/2554.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
Gister met een groep van 10 de warsong BG gedaan, na 2x gewonnen te hebben werd de 3de run gestart maar de hekken gingen niet open :(

heartstone gebruikt en daar weer naartoe maar helaas, leek net of de hele warsong gecrashed was ofzo......

verder zijn we (maatje van me (warlock) en ik (warrior)) bezig met zijn lvl60 paard..... wat een troep heb je daarvoor nodig zeg... we moeten nog 1 arcanite bar maken, we hebben de spullen al nu nog de cooldown :(

we hebben alles zelf gevonden dus dat valt nog mee voor hem..... ook mijn lvl60 mount komt eraan deze week, nog 200g te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Wees blij dat je geen pristine black diamond nodig hebt :S
Daar hang ik nu al 1 maand op vast.
Dingen zijn mij te duur op het moment in de AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Tpn schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:16:
Wees blij dat je geen pristine black diamond nodig hebt :S
Daar hang ik nu al 1 maand op vast.
Dingen zijn mij te duur op het moment in de AH
Dire Maul doen ?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:29:
[...]

Of waren die reallife references alleen voor RP? :P

Bringmedown is in ieder geval een zin... irri 'namen'.

Magoe.. speel bijna niet meer, ben het spel een beetje zat.
Als je toch niet meer speelt, heb je dan toevallig nog je Dreadsteed summoning spullen liggen die ik kan gebruiken op Bladefist ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

is daar de droprate zo veel groter dan als scholo/strat bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Tpn schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:31:
is daar de droprate zo veel groter dan als scholo/strat bv?
Da's wat mij verteld is gisteravond. Kheb het ding zelf niet nodig maar iemand uit de guild was er over bezig.

http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18335

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:06:
Gister met een groep van 10 de warsong BG gedaan, na 2x gewonnen te hebben werd de 3de run gestart maar de hekken gingen niet open :(

heartstone gebruikt en daar weer naartoe maar helaas, leek net of de hele warsong gecrashed was ofzo......
Je kan ook gewoon /afk doen en dan wordt je weer buiten de entrance gezet hoor, stuk minder omslachtig dan HS gebruiken B)

Anyways, vind Warsong echt geweldig. Maak vaak een raid met mn guild en gaan we me group joinen, afgelopen 3 dagen zo'n 25 games gedaan (vandaag maar een nog) en maar 1tje verloren :P

Geen idee of ie al gepost is maar ik doe t toch ff: http://www.linuxrising.org/cortado/ (Java filmpje, werkt bij mij niet in Opera maar in IE werkt ie iig perfect). Erg komisch iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Mja ik had um ook op alla opgezocht, zo te zien is het gewoon een random drop van lvl 51 elites in instances

[ Voor 7% gewijzigd door Tpn op 14-06-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:02
sOid schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:36:
[...]

Geen idee of ie al gepost is maar ik doe t toch ff: http://www.linuxrising.org/cortado/ (Java filmpje, werkt bij mij niet in Opera maar in IE werkt ie iig perfect). Erg komisch iig :P
Cool filmpje, kon hem nog niet. Hahahaha, net naar mijn vriendin gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Idd cool fimpje, maar ik, ahum ''kende'' hem al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Laatst online: 22-10-2024
[...]

Je kan ook gewoon /afk doen en dan wordt je weer buiten de entrance gezet hoor, stuk minder omslachtig dan HS gebruiken B)

Anyways, vind Warsong echt geweldig. Maak vaak een raid met mn guild en gaan we me group joinen, afgelopen 3 dagen zo'n 25 games gedaan (vandaag maar een nog) en maar 1tje verloren :P

ja dat hoorde ik later pas idd :( ach ja maakt niet echt uit :P

vanavond maar weer met de guild er naartoe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

Is het zo dat je als elf op een paard kunt rijden? of een bok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 39051 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:04:
Ja dat kan (btw het is een ram niet een bok). Dit soort info kan je ook gemakkelijk zoeken op de officiele site. Staat ook hoe je dat dan aanpakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

[...]

Sorry had to remove the clip
My ISP called in tears asking me to take down the clip as it was eating the bandwith. Being a nice guy I didn't argue :). Sorry.

Oeps! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Anoniem: 39051 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:04:
Yup, je moet dan Exhalted ziet te worden in Iron Forge. Zodra je dat bent kun je ook in Iron Forge een mount kopen, wat dan dus een ram achtig beest is. Vrijwel onmogelijk om te doen, het houd je wel van de straat als je het wilt doen.

Denk dat tegen de tijd dat je zover bent je ook wel een epic ram kunt kopen ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

Kost maar ongeveer 15k runecloth om exhalted te worden met IF, dus zo moeilijk is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Geld dat ook voor darnassus, 15k runecloth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Laatst online: 09-01-2021
Anoniem: 129789 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:46:
Kost maar ongeveer 15k runecloth om exhalted te worden met IF, dus zo moeilijk is het niet.
Wat bedoelen jullie met ''kost maar 15k runecloath in IF'' moet je dat ergens kopen in if dan ofsow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
bij bepaalde npc's krijg je in ruil voor 60 runecloth een klein beetje reputation bij die factie, en dat kan je meerdere keren doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

*yay* sinds gisteren lvl 40 behaald (Troll Priest) :-)

Heb er wel enorm hard voor moeten grinden en ben expert geworden op de AH maar ik was ook meteen in staat om een mount te gaan halen. Dus ik ben wel een gelukkig mens/Priest op dit moment hehe

Eigenlijk wil ik hier even een kleine rant kwijt over alle mensen die graag een "Power Word: Fortitude" buff willen hebben.

Nu was ik er al een beetje aan gewend dat ik zeker in de wat drukkere gebieden behoorlijk wat whispers/begjes krijg voor deze buff, logisch want het is een hele lekkere. En over het algemeen ben ik ook zeker niet te beroerd om deze met een grote smile uit te delen.

Nu begint het bij de battlegrounds echt uit de hand te lopen, als ik sta te wachten in de queue voor de instance vraagt zeker 50% van de wachtenden erom als ze doorhebben dat er een Priest rondloopt, op zich ook geen probleem want ik sta gewoon uit mijn neus te eten, dus meestal cast ik er vrolijk op los.

Het word al wat irritanter als mensen em gaan eisen, "Priest, gimme fortitude buff!" euh... ben ik je hondje ofzo dat moet gehoorzamen????? Deze gaan dus ook op ignore ;-)
Ander voorbeeldje, ik zit tijdens het wachten aan de foon met m'n vriendin en ik zie de whispers gestaag voorbij komen, ik zeg op een gegeven moment in het algemeen met /s "hold on. i'm on the phone!" nog geen 2 mins later krijg ik in m'n whisper dat ik een ego kl***zak ben en dat ik zeker niet in de groep zal komen...
Pfff., kom op zeg, het is een gunst die ik kan verlenen en meestal ook zal doen maar geen recht. Dit soort dingen bederven echt mijn spelplezier.

En nog even een laatste, als een priest aan het battlen is is het laatste wat ie wil uitdelen wel deze buff, het is nogal mana-hungry en vreet in 1 keer ong. 1/3 mana weg, dus als je aan het vechten bent of op het punt staat tot is dit gewoon zelfmoord ;-)
Wacht even met vragen totdat het wat rustiger is en je krijgt em, ook ongevraagd, ik weet zeker dat alle Priests em graag uitdelen ;)

Sooow dat wou ik ff kwijt >:)
Heb me er net even mateloos aan zitten irriteren, misschien net pech met de groep mensen waar ik daar mee stond hehe, over het algemeen speel ik op een verrassend relaxte server (thunderhorn) waar ik 99% van de tijd met een grijns op m'n gezicht lekker aan het gamen ben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Even een vraag voor de enchanters hier. Heb je ook skill nodig om te disenchanten?

Ik kan nu namelijk als tailor een robe maken die 100% in een Large Glowing Chard disenchant en die zijn 4-9g waard. Nu heb ik de profession enchanting nog niet, dus ik wil mijn andere profession niet opgeven als ik eerst helemaal enchanting moet opkrikken.

[ Voor 4% gewijzigd door tjempjun op 14-06-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Nee, je kunt meteen beginnen met disenchanten, een hele prettige manier om geld te verdienen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:17

DinX

Motormuis

Anoniem: 54709 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:35:

(ff deeplinken of KLIK)
[afbeelding]
Tip: TotemBar ;)

Scheelt je al die action slots rechtsboven :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:24
Ik heb geen character geluiden meer terwijl de character geluiden wel aanstaan.
Ik heb al gespeeld met mijn sound settings, maar niks lijkt te helpen.
Hier heb ik voorheen geen las van gehad. :(

Ik wil graag de geluiden weer terug.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 13:48
Hebben jullie dat ook, dat andere spelers in eerste instantie vooruit lijken te moonwalken, ipv gewoon lopen? :?

Overigens heeft het spel me op dit moment 46 cent per uur gekost ;) (bijna 12 dagen aan speeltijd erop zitten).

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 13:55

Phydomir

Dennis

I.R. Butcher schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:51:
Hebben jullie dat ook, dat andere spelers in eerste instantie vooruit lijken te moonwalken, ipv gewoon lopen? :?

Overigens heeft het spel me op dit moment 46 cent per uur gekost ;) (bijna 12 dagen aan speeltijd erop zitten).
Jep, vooral na de update van vorige week heb ik dit erg.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 17:05
Iemand net ook een patch binnen moeten halen? :|
Vaag, duurde maar 2 sec ofzo.. Iets met disconnects van BG...

World of Warcraft Client Patch 1.5.1
----------------------------------------------------------

Bug Fixes
Fixed an assertion that was preventing Mac clients from playing in the battlegrounds and causing a memory leak on PCs when they did.
Improved error reporting to give more useful information to development.

:Y), sorry :D

[ Voor 61% gewijzigd door enira op 14-06-2005 21:55 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Als er hier mensen zijn die op Skullcrusher zitten (horde-side), stuur alsjeblieft een whisper naar Trollsy (lev 8 shaman op t moment). Voel me nogal alleen en verdwaald op zo'n grote nieuwe server :)..

Maar zonder gekheid, ik zoek eigenlijk best een guild, ik zie mezelf best blijven op deze PVP server. Arathor (alliance-side) schiet niet echt op namelijk :(

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gambit
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-11-2024

Gambit

Ja die patch heb ik ook.. kom nu alleen niet meer op de server (thunderhorn).

Nouja ik moest toch nog afwassen :(

If it is alive it can be killed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79717

jarnotjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:55:
[..]

Improved error reporting to give more useful information to development.

[..]
Als het nou ook nog eens mogelijk wordt om die error reports daadwerkelijk te verzenden zonder "Error sending data" :X Af en toe vraag ik me af waar de prioriteiten liggen bij Blizzard :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 07:42

Flapmo

and back is gigi!

Anoniem: 54709 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:35:

(ff deeplinken of KLIK)
[afbeelding]
XephonUI is gewoon van Xephon, en die zit in ravenblood :). Gewoon een combo van alles en nog wat. Voor clanleden al een tijdje beschikbaar, nu ook voor jullie :).

[ Voor 5% gewijzigd door Flapmo op 15-06-2005 01:25 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Toevallig Ravencrest? Heb laatst nog in Battlegrounds een groep Alliance geownt, waaronder een Pala met de naam Bringmedown :) Ik = Doria, 49 Shammy

Valt het mensen trouwens ook op dat Horde voornamelijk wint in Battlegrounds (nee, niets racistisch, ben zelf beide facties). Met m'n Alliance Druid werd er gewoon minder overleg gepleegd in groepen dan met m'n Horde Shaman.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:51
Vage shit. Had het wel vaker gezien dat je midden in orgri iemand zag zitten op een windrider.

Eergisteren besloot ik effe ashara te gaan, maar toen ik op de windrider ging gebeurde er iets raars. Hij vloog er niet toe, maar ging gewoon los door heel orgri. Na 5 minuten had ik hem onder controle en kon ik hem zelf besturen.

Ik ben van orgrimar naar xr manual gevlogen en van daaruit door gevlogen naar ratchet. Toen ben ik daar op de boot meegegaan en was ik van plan om naar ironforge te gaan. Helaas was die windrider weer verdwenen na het laden van nieuwe t island.

Heb er screenshots van ik zal die morgen eens posten.

Vraag me af of iemand is die weet hoe die bug nou precies in ze werk gaAT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 86703 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 19:46:
Het word al wat irritanter als mensen em gaan eisen, "Priest, gimme fortitude buff!" euh... ben ik je hondje ofzo dat moet gehoorzamen????? Deze gaan dus ook op ignore ;-)
Gewoon rank 1 casten op mensen die niet op een normale manier om een buff kunnen vragen :).

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Laatst online: 11-06 07:11

Boekster

Naimoholic

Da's een mooie ja, die ga ik onthouden :P .

Maar ik ben vandaag lvl 20 geworden met de priest, ook devouring plague. Ook eenquest gedaan in WC die ik nog nooit eerder heb gedaan, van Naralex. Heel apart :) . Wel veel XP voor geha,d erg nice! Priest bevalt me tot nu toe heel goed, het is wel erg wennen tov m'n warrior natuurlijk, maar wat wil je. Vooralsnog level ik em lekker door, misschien dat het m'n main wel wordt. Wij zitten helaas nog niet in MC of OL met de guild ;( . Hopelijk zijn er snel weer een kluitje extra lvl 60's :) . De spirit is er duidelijk wel bij een aantal, en qua gezelligheid moet het ook lukken :) .

[ Voor 16% gewijzigd door Boekster op 15-06-2005 03:56 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 17:05
Mag ik een nieuw deel maken voor een groot topic?
Ja, dat mag, als het topic rond de 950~1000 replies zit is het tijd voor een nieuw topic, omdat je maximaal "999" op een pagina kunt instellen en het anders erg onoverzichtelijk word.

dus ;)
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 36

[ Voor 14% gewijzigd door enira op 15-06-2005 07:16 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.