*yay* sinds gisteren lvl 40 behaald (Troll Priest) :-)
Heb er wel enorm hard voor moeten grinden en ben expert geworden op de AH maar ik was ook meteen in staat om een mount te gaan halen. Dus ik ben wel een gelukkig mens/Priest op dit moment hehe
Eigenlijk wil ik hier even een kleine rant kwijt over alle mensen die graag een "Power Word: Fortitude" buff willen hebben.
Nu was ik er al een beetje aan gewend dat ik zeker in de wat drukkere gebieden behoorlijk wat whispers/begjes krijg voor deze buff, logisch want het is een hele lekkere. En over het algemeen ben ik ook zeker niet te beroerd om deze met een grote smile uit te delen.
Nu begint het bij de battlegrounds echt uit de hand te lopen, als ik sta te wachten in de queue voor de instance vraagt zeker 50% van de wachtenden erom als ze doorhebben dat er een Priest rondloopt, op zich ook geen probleem want ik sta gewoon uit mijn neus te eten, dus meestal cast ik er vrolijk op los.
Het word al wat irritanter als mensen em gaan eisen, "Priest, gimme fortitude buff!" euh... ben ik je hondje ofzo dat moet gehoorzamen????? Deze gaan dus ook op ignore ;-)
Ander voorbeeldje, ik zit tijdens het wachten aan de foon met m'n vriendin en ik zie de whispers gestaag voorbij komen, ik zeg op een gegeven moment in het algemeen met /s "hold on. i'm on the phone!" nog geen 2 mins later krijg ik in m'n whisper dat ik een ego kl***zak ben en dat ik zeker niet in de groep zal komen...
Pfff., kom op zeg, het is een gunst die ik kan verlenen en meestal ook zal doen maar geen recht. Dit soort dingen bederven echt mijn spelplezier.
En nog even een laatste, als een priest aan het battlen is is het laatste wat ie wil uitdelen wel deze buff, het is nogal mana-hungry en vreet in 1 keer ong. 1/3 mana weg, dus als je aan het vechten bent of op het punt staat tot is dit gewoon zelfmoord ;-)
Wacht even met vragen totdat het wat rustiger is en je krijgt em, ook ongevraagd, ik weet zeker dat alle Priests em graag uitdelen
Sooow dat wou ik ff kwijt
Heb me er net even mateloos aan zitten irriteren, misschien net pech met de groep mensen waar ik daar mee stond hehe, over het algemeen speel ik op een verrassend relaxte server (thunderhorn) waar ik 99% van de tijd met een grijns op m'n gezicht lekker aan het gamen ben