Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.312 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 134151 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:59:
[...]

weinig dammage ... ik ben combat build dus dat zal echt tegenvallen tevens heb ik adrenaline rush ook dit geeft mij de mogelijkheid om om de seconde SS te spammen. zo ongeveer 300 tot 400 per hit :S ( alleen de SS al ) dus de combo points heb ik ten overvloede kan ik gebruiken voor KS daarna evan .

maar goed speedy op welke server zit je toevallig op bloodscalp dan kunnen we het eens uitproberen
ik wil ook wel op de testserver daar heb ik een level 60 combat rogue.
Ik zit wel op bloodscalp ja, ik wil het wel een keer proberen, tegen een 60 roque, weet ik het niet heb daar een 60 hunter en 60 undead priest. Gelijk level praat ik niet over, dat is hier ook niet aan de orde.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Anoniem: 97943 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:03:
[...]

5 levels verschil en je begint de missers/resists te zien.
10 levels verschil en je gaat al naar de 80% missers/resists.

Winnen van iemand die 13 levels hoger is, is eigenlijk alleen maar mogelijk als die persoon niets doet en zich laat afslachten.
Of als je een rekenfoutje maakt en 3 bedoelt ipv 13 :P

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

Speedy55 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:48:
Ik denk waarschijnlijk dat je het ook nog verliest van mijn L53 holy priest. Niet omdat ik nou zo super ben maar meestal heb ik het niet zo moeilijk tegen elke tegenstander van mijn level.
tegen deze char wil ik wel vechten hoelaat en waar ( na 21.30 ) dan ben ik klaar met werk zullen we zeggen Badlands meeten we bij uldaman ik ben alliance jij UD dus moeten we ff met emotes werken :) wat is je naam ? mijne is Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 134151 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:09:
[...]

tegen deze char wil ik wel vechten hoelaat en waar ( na 21.30 ) dan ben ik klaar met werk zullen we zeggen Badlands meeten we bij uldaman ik ben alliance jij UD dus moeten we ff met emotes werken :) wat is je naam ? mijne is Legend.
Ja die undead is op testserver op bloodscalp ben ik NE. En het zal morgen moeten kan geen tijd zeggen, maar add me als friend, moet je me maar ff vragen als ik online kom. Missdivine is de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy55 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:12:
[...]

Ja die undead is op testserver op bloodscalp ben ik NE. En het zal morgen moeten kan geen tijd zeggen, maar add me als friend, moet je me maar ff vragen als ik online kom. Missdivine is de naam.
helemaal tof kunnen we buiten IF duellen :) ik voeg je ff toe en natuurlijk zullen we de uitkomst hier posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
On_E schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:57:
Hmm, kan een lvl 60 rogue misschien nog eens uitleggen vanaf welk level en met welke talents een ECHTE stunlock mogelijk is ?
Als het goed is, is een 'echte' stunlock onmogelijk. Er is altijd wel een klein moment dat je wat kunt niet. Niet genoeg om een echte spell te casten, maar een instant lukt wel.

Als een rogue echt iemand 100% van de tijd in stunlock kan houden is het natuurlijk niet bepaald eerlijk.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 02:45
Anoniem: 134151 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 17:15:
[...]

helemaal tof kunnen we buiten IF duellen :) ik voeg je ff toe en natuurlijk zullen we de uitkomst hier posten :)
Wel graag een movie plaatsen aub :P

Ben zelf een lvl 53 dwarf hunter op aggramar, maar die was op een gegeven moment zo boring (zielloze guild en geen zin om naar een iets actievere te gaan) dat ik zamen met een maat een troll mage ben begonnen op bloodscalp (lvl 35 inmiddels) en dit speelt een stuk leuker.

Komt natuurlijk vooral omdat ik een keer niet hoef te solo-en en in een nederlandse guild zit waar je alleen inkomt als je al iemand er in kent. Dit scheelt dan ook weer een hoop gelame.

Vandaag op weg naar huis zag ik 2 mannen (leeftijd 35-40) tegen een jochie van 10 zeggen: Kijk uit of ik stamp je plat... EN JE MOEDER ERBIJ !!!

/golfclap (heb dit ook werkelijk gedaan :o )

WoW is ook van invloed op elk aspect van je leven ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Voor de geinteresseerden, mijn gear die +196 shadow dmg oplevert:

Felcloth Hood : increases dmg done by shadow spells and effects up to 30
Gaea's Amice of Shadow Wrath : +21 shadowspell dmg
Robe of Winter Night : increases dmg done by shadow spells and effects up to 40
Arachnidian Bracelets of Shadow Wrath : +17 shadowspell dmg
Wizard's Hand of Shadow Wrath : +17 shadowspell dmg
Band of the Unicorn : increases dmg done by magical spells and effects up to 13
Band of the Unicorn : increases dmg done by magical spells and effects up to 13
Felcloth Pants : increases dmg done by shadow spells and effects up to 26
Ata'lai gloves of the Eagle : increases dmg done by magical spells and effects up to 9

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100074

Goed om te zien dat je in het bezit bent van een uitgebreide woordenschat, maar dat schelden hoeft echt niet. Sterker nog, het slaat compleet nergens op om je zo overdreven op een forum uit te laten (alleen intypen is vaak genoeg om je frustratie te luchten, posten hoeft dus niet)

[ Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 13-06-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Even wat censuur toepassen op deze quote

Ik weet hoe het voelt. Had het ook gekocht, in de veronderstelling dat ik kon gaan spelen(dat eerste maandje gratis). Bleek niet zo te zijn. Mocht daarna geen gamecard meer kopen en toetsweek is begonnen dus leek me sowieso niet slim om nu een gamecard te kopen. Ik tel nu af tot donderdag 10:50 dan heb ik m'n laatste toets gehad en koop ik die gamecard om lekker samen met een vriend de wijde wereld van WoW in te trekken :)

edit: Ik hoor van mensen dat dat kan, maar heb er zelf geen ervaring mee. Ik geloof wel dat het lukt maar ik las ergens dat je later dan betaalproblemen zou krijgen |:(

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 13-06-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100074

ja ik kan er wel pissig om worden, maar ach wtf.. ik ga morgen gewoon weer werken... wacht tot het 17.00 uur en hoop dat een winkel zo;n kaart heeft.

ik ga wel gezellig een potje swat 4 doen fzo..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Sorry Terr ;)

Maar anyway, weet iemand wat je moet hebben om een guild te maken? En klopt het dat Gnomes de beste Mages zijn?

Ik snap dat Battleground gedoe niet helemaal... waar zou je naartoe moeten om dat te kunnen doen? En wat houdt het eigenlijk in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
je moet hebben: 10 silver en 9 personen om je guild charter te tekenen, daarna lever je die in en bestaat je guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
10 silver maar? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

WTF :| schadowmoon is down, zijn er meer servers down ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Shattered Hand is ook down, hoorde ik net van een vriend.. Hij zegt alleen het Horde gebied waar hij toevallig in was maar volgens mij klopt dat niet het is toch 1 server, dan zou Alliance gebied toch ook 'gewoon' down moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
hij bedoelt vast dat één van de twee continenten down zijn, en noemt ie kalimdor 'horde' gebied (klopt dus niet :p)
de continenten kunnen namelijk afzonderlijk down gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Maegrim schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:51:
hij bedoelt vast dat één van de twee continenten down zijn, en noemt ie kalimdor 'horde' gebied (klopt dus niet :p)
de continenten kunnen namelijk afzonderlijk down gaan
Oh? Wat raar... Bestaat 1 server stiekem uit 2 servers? En klopt het dat Gnomes de beste Mages zijn?

Ik snap dat Battleground gedoe niet helemaal... waar zou je naartoe moeten om dat te kunnen doen? En wat houdt het eigenlijk in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
nee, 1 realm bestaat uit een heleboel servers :p

lees dit eens voor info over BG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-04 10:10
Hallo allemaal,
ik heb sinds vrijdag ook WoW en ben inmiddels een level 16 UD Priest. Ik heb gekozen voor de Holy/Disc talents, maar ik hoor van verschillende kanten dat ik beter voor Shadow talents kan gaan en deze dan resetten op lvl 60. Mijn vraag is dan ook: heeft dit resetten geen nadelige gevolgen voor je character (dus nu resetten, en dan shadow tree ingaan, vervolgens op level 60 weer resetten, en weer terug naar Holy/Disc). Kan iemand dit beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
je kan voor 1g je talentpoints resetten, bij je class trainers. behalve voor je portemonnee heeft dit geen nadelige gevolgen :p
elke opeenvolgende keer dat je dit doet kost het meer geld, de eerste keer 1g, dan 5g, 10g, 15g, 20g, 25g, 30g, 35g, 40g, 45g, en elke keer daarna 50g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-04 10:10
Maegrim schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:11:
je kan voor 1g je talentpoints resetten, bij je class trainers. behalve voor je portemonnee heeft dit geen nadelige gevolgen :p
elke opeenvolgende keer dat je dit doet kost het meer geld, de eerste keer 1g, dan 5g, 10g, 15g, 20g, 25g, 30g, 35g, 40g, 45g, en elke keer daarna 50g.
Ok bedankt, ik neem aan dat je je geld niet terugkrijgt waarvan je je Skills had gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
helaas :(
daarom hebben ze die skills ook goedkoper gemaakt denk ik, rank 4 holy shield is maar 60s ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:02
Yike, net weer SFK gedaan, shoulders gedropped, \o/.

Nu nog een keer voor de belt of arugal, maar 25% drop, maar is wel zeker de moeite :)
Belt of Arugal
26 Armor
+2 Agility
+10 Intellect
+3 Spirit
http://www.thottbot.com/?i=4193

Dan heb ik me mage outfit compleet tot de 35 ongv, dan zien we wel weer verder :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

is er btw iets van een website waar je kunt zien welke guilds op welke server active zijn ofzo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
op www.warcraftrealms.com kan je per server kijken welke guilds er zijn en ook hoeveel members etc. Volgens mij is er op Allakhazam ook zoiets.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:21

Rannasha

Does not compute.

CaptainCharisma schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:58:
[...]

Oh? Wat raar... Bestaat 1 server stiekem uit 2 servers? En klopt het dat Gnomes de beste Mages zijn?
Gnomes hebben een 5% bonus op Intellect als racial ability. En Intellect verhoogt je manacapaciteit (1 INT = 15 mana). En gezien Mages leven van mana is het een erg handige ability om te hebben als mage.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Aangezien de vakantie eraan komt en ik véél meer tijd voor WoW ga hebben, volg ik dit topic nu een aantal dagen met intresse. Ik moet bekennen dat ik de helft van de posts nog niet snap ('Onze tank critte de baron 3KDMG, waarna een fette wipe volgde'. WTH?), maar dankzij m'n guild/mensen op IRC ben ik al aardig op weg.
Human mage, lvl 30.7, Bloodscalp.

Ik heb toch nog enkele vragen die ik niet heb kunnen vinden/nog niet helemaal snap.
- Wat is 'wipen' nou precies? Ik zou zeggen 'hard ge0wnd worden en je complete raid/party wordt gekilled', maar uit de context bleek soms dat dit niet echt het geval was...
- Wat is precies het verschil tussen de casts 'Dampen magic' en 'Amplify magic'? Ze doen iets met magic die op je afgevuurd wordt, maar wat precies, is me niet helemaal duidelijk.
- Als ik in een contested area kom, is mijn Resistance tegen fire/frost/nature etc tegenover een lvl 30 'poor'. Is dit op een bepaalde manier te verhogen?
- Ik heb begrepen dat er 'sets' van kleding zijn, stukken die bij elkaar horen. Ik heb op Thottbot gekeken, maar daar kwam ik enkel lvl60 setjes tegen, met een drop change van 0,05% in MC ofso, niet echt wat voor mij dus. Is er ergens een overzicht van alle sets die er zijn, en waar ik er aan kan komen? Of is dat gewoon simpel AH'en.

Aardig wat vragen, maar ik heb ze 'opgespaard'. ;)

Het spel is iig superverslavend, ik sta echt te springen om mijn vakantie zodat ik het echt intensief kan gaan spelen! :D

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

1) Een wipe is als je hele groep dood is.
2) Dampen magic verlaagt de effecten van magie op je, dus minder schade door spells, maar ook minder healing door heals op je. Amplify magic doet t omgekeerde. Kijk op thottbot.com voor vragen over spells, talents en items.. Er is echt vanalles te vinden.
3) Magic resistance is naar mijn ervaring erg beperkt nuttig. Als je op al je items de maximale +resistance zou zetten, hou je nog maar een fractie van de spells tegen.
4) Zie wow.allakhazam.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

NielZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:30:
- Ik heb begrepen dat er 'sets' van kleding zijn, stukken die bij elkaar horen. Ik heb op Thottbot gekeken, maar daar kwam ik enkel lvl60 setjes tegen, met een drop change van 0,05% in MC ofso, niet echt wat voor mij dus. Is er ergens een overzicht van alle sets die er zijn, en waar ik er aan kan komen? Of is dat gewoon simpel AH'en.
Voor jou : Magister

Verder voor zover ik ze uit mijn hoofd ken :

Dreadmist-Warlock
Beaststalker-Hunter
Devout-Priest
Shadowcraft-Rogue
Wildheart-Druid
Lightforge-Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Valor - Warrior
Elements - Shaman

Vandaag maar een tier 2 epic Druid helm gedisenchant, Onyxia moet is wat minder Druid stuff laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Afbeeldingslocatie: http://img70.echo.cx/img70/1695/sotgthunderbluff0tb.jpg

Thunder Bluff going down 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Zit ik gisteren avond te grinden in Winterspring, Yeti's, om de laatste procenten van 59 te vullen. Zo'n uurtje bezig, valt er Assassination Blade. Lees ik op Allakhazam dat deze verkocht wordt voor gemiddeld 200G... *slik*.
Zo komt die elite mount wel snel dichter bij =) 8)

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:21

Rannasha

Does not compute.

NielZ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:30:
- Wat is precies het verschil tussen de casts 'Dampen magic' en 'Amplify magic'? Ze doen iets met magic die op je afgevuurd wordt, maar wat precies, is me niet helemaal duidelijk.
- Als ik in een contested area kom, is mijn Resistance tegen fire/frost/nature etc tegenover een lvl 30 'poor'. Is dit op een bepaalde manier te verhogen?
Dampen Magic verlaagt de "schade" van alle spells (zowel damage spells als healing) met een bepaalde hoeveelheid. Amplify Magic verhoogt dit juist. Als je in je eentje aan het vechten bent en je komt regelmatig vijanden tegen die spells casten dan is Dampen Magic wel nuttig, zit je in een groep met een healer en zijn er weinig vijanden die spells casten, dan belemmert het het healing-proces alleen maar. Precies het omgekeerde geldt voor Amplify Magic, in je eentje niet praktisch (meer schade van vijandelijke spells) maar in een groep met een healer (en weinig tot geen spell-castende vijanden) helpt het wel.

Ik weet niet of je Amplify Magic op een vijand kunt casten, als dit namelijk wel kan dan zorg je er meteen voor dat jouw spells meer schade doen.

Resistances tegen magic kun je verhogen door items te dragen die resistances geven, door bepaalde spells te casten (zoals Mage Armor) of bepaalde potions te drinken. Je moet echter een heel hoge resistance-waarde hebben voordat "poor" verandert in "fair".

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56

m0nk

16-09-2003 15.15

200g is een beeje overdreven voor een dit zwaardje, hangt er ook vanaf welke server je speelt natuurlijk..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

m0nk schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:06:
200g is een beeje overdreven voor een dit zwaardje, hangt er ook vanaf welke server je speelt natuurlijk..
Ik heb m nu in de AH staan voor 75. De buyout is wel 250, je weet maar nooit of er een rogue gek genoeg is.....

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Zijn er stoere lvl 12 - 16 horde spelers op Dunemaul die vanavond de barrens willen gaan verkennen ?

Sta op het punt om de veilige omgeving van Mulgore om te ruilen voor het harde leven op de XRs :-)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 84216 op 14-06-2005 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Jaii schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:14:
[...]

Ok bedankt, ik neem aan dat je je geld niet terugkrijgt waarvan je je Skills had gekocht?
je raakt geen skills kwijt, alleen skills waar je talents voor hebt, en volgens mij heb je die helemaal nog niet op lvl 16 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
OMFG!!!!!!

ik heb een nieuwe doel met mijn Tauren Shaman

http://s116760103.onlinehome.us/Zing.jpg

Alterac Valley ownen :D :9~ :9~ _/-\o_

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Alchemy op 225, kan niet hoger, eerst lvl 35 worden.

Ben nu lvl 28.6 ongv, en wil vanavond WEER SFK doen voor de belt ;). Er is nu zo'n gast die alle herbs voor een prikkie verkoopt op de AH. Ik hem een mail gestuurd, hij stuurde terug dat hij me nu blijft supllien, da's wel netjes.
Nogsteeds vind ik het niet "handig" van sommige mensen dat ze niet weten wat iets op de AH waard is. Gister WEER een gek die 20 goldtorn voor 30s BO zette, meteen gedaan natuurlijk...

Vraagje aan jullie, 2 zelfs. Ik wil leren AoE grinden, maar is dat wel nuttig op lvl 28? Ik heb een website die uitlegt waar je het beste kan aoe grinden, en dat is voor mij dan ravenhill cementary. Maar hoe moet het? :| Ik kan wel blizzard spammen, frost nova, fire shock enzo, maar dan ben ik in notime door me mana heen, en efficient is het niet...

Ook heb ik gehoord dat * of the eagle items heel moelijk aan zijn te komen, voor cloth dragers op hoger lvl... Dit is de sta/int combo, die ultiem is voor mages. Hebben meer mensen hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
VinnieWeiss schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:37:
Valor - Warrior
Elements - Shaman

Vandaag maar een tier 2 epic Druid helm gedisenchant, Onyxia moet is wat minder Druid stuff laten vallen.
ROFL klinkt bekend :P
Vorige week nog twee(!!) van die infernal headcages oid van kazzak gedisenchant.. hij dropte er gewoon 2 :S

Gister met Ony wel geluk.. Wrath helm (40 sta o_O) en die tier 2 mage head (weet de naam niet) en een cloak.. :)

en heb m'n onyxia scale cloak laten craften.. ik ben dus klaar voor BWL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:43:
...

Vraagje aan jullie, 2 zelfs. Ik wil leren AoE grinden, maar is dat wel nuttig op lvl 28? Ik heb een website die uitlegt waar je het beste kan aoe grinden, en dat is voor mij dan ravenhill cementary. Maar hoe moet het? :| Ik kan wel blizzard spammen, frost nova, fire shock enzo, maar dan ben ik in notime door me mana heen, en efficient is het niet...

Ook heb ik gehoord dat * of the eagle items heel moelijk aan zijn te komen, voor cloth dragers op hoger lvl... Dit is de sta/int combo, die ultiem is voor mages. Hebben meer mensen hier problemen mee?
Eagle gear koop ik meteen als ik het zie met mijn lvl 60 char, als de prijs goed is
op die manier mijn mage getweaked zodat ze op lvl 33 alles of the eagle had ^^

maar het is gewoon lastig omdat er veel vraag naar is.

AOE met blizzard is niet goed, deed ik ook in het begeen maar je dmg/mana ratio is butt

pullen met flame strike, dan coc, dan frostnova dan weer coc en dan iae tot ze dood zijn, je kan tussendoor ook iae doen

neem mobs die dicht bij elkaar staan, begin met 1 a 2 om het systeem door te krijgen

op jouw lvl kan je max 3 mobs proberen, deze moeten het liefst 1 a 2 lvls lager zijn en melee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Mja, is me wel duidelijk nu. Marruh, coc? :+
Sorry dat ik niet zo 1,2,3 weet wat dat is. Ik heb al ooit in RRM 4 mobs van 21 tegelijk gekilled, daarna was ik wel OOM, maarja.

Met IAE kan ik nog niet, dan moet ik nog 5 lvl's, i kheb me points al op andere dingen zitten... Dus goed zal het niet gaan denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:58:
Mja, is me wel duidelijk nu. Marruh, coc? :+
Sorry dat ik niet zo 1,2,3 weet wat dat is. Ik heb al ooit in RRM 4 mobs van 21 tegelijk gekilled, daarna was ik wel OOM, maarja.

Met IAE kan ik nog niet, dan moet ik nog 5 lvl's, i kheb me points al op andere dingen zitten... Dus goed zal het niet gaan denk ik ;)
coc = Cone of cold

Meestal mensen die weten dat ze gaan AOE grinden, stemmen daar hun build op af
een must is IAE

de rest van de skills maak niet zoveel uit, hooguit is het iets lastiger. Zelf ben ik voor frost gegaan omdat het meer overlevingskans geeft ivm slow en 2 shields (op higher lvl)

AOE grinden = oom na elke batch, de hoeveelheid mobs per batch moeten dit balanceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Hmm, da's toch die koude wind, van 1 seconde? Die is inderdaad wel handig, en goed best goeie dmg als je em een paar keer achter elkaar doet.
Ik ben een fire/arcane mage, dus aoe grinden zal er wel niet goed inzitten. IAE heb ik dus nog niet ,maar daar gaan me eerstvolgende talentpoints in.

Thnx voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Wellicht een n00b question, maar weet even geen betere plaats als hem hier te stellen.

Speel nu anderhalve maand WoW, Tauren warrior, lvl 28, named Tauranon.

Nu weet ik dat er verschillende Professions zijn en degeen die ik nu maar heb genomen zijn Skinning en Mining.
Mining op aanraden van een vriend, aangezien mijn portefuille in WoW erg laag is.
Laag als in 11g.

Nu is gold toch erg belangrijk wil je op pijl blijven met je talents, en aangezien de talents mij 1g kosten per stuk, zou het makkelijk zijn om meer te verdienen.

Gaat me er niet om om rijk te worden, meer een beetje spare te hebben.

Welke professions kan een warrior het beste nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:16:
Hmm, da's toch die koude wind, van 1 seconde? Die is inderdaad wel handig, en goed best goeie dmg als je em een paar keer achter elkaar doet.
Ik ben een fire/arcane mage, dus aoe grinden zal er wel niet goed inzitten. IAE heb ik dus nog niet ,maar daar gaan me eerstvolgende talentpoints in.

ook met firemage kan je prima AOE grinden hoor, je hebt alleen minder slow, thats all
zorg dat je iae hebt en je kan iae grinden

zoek een groepje van 2-4 mobs die je met 1 flamestrike kan raken

- Flamestrike
dan komen ze op je af
- coc
om ze te slowen en dmg te doen zorg dat ze bij elkaar blijven
- iae
terwijl je zo loopt dat ze dicht bij eklaar komen
- frostnova
- IAE tot ze dood zijn

:) tussen door kan je nog als de cooldown geweest is coc/fn gebruiken maar ik denk niet dat het zo lang duurt
Anoniem: 87300 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:23:

Nu weet ik dat er verschillende Professions zijn en degeen die ik nu maar heb genomen zijn Skinning en Mining.
Mining op aanraden van een vriend, aangezien mijn portefuille in WoW erg laag is.
Laag als in 11g.
Gaat me er niet om om rijk te worden, meer een beetje spare te hebben.

Welke professions kan een warrior het beste nemen?
hou gewoon je huidige proffessions :) level ze en skin alle beesten die je tegenkomt

verkoop je bar's en leather op de ah voor een leuke prijs en geef niet te veel uit aan armor/wapens

je krijgt zat leuk spul van quest rewards en je vind zelf ook zat :)

geen overbidige meuk kopen en al je meuk goed verkopen, dan heb je geen enkel probleem :)

[ Voor 31% gewijzigd door Bokkie op 14-06-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb Mining en Blacksmithing.. En ik wil de Weapon Specialization in... Vriend van me gaat Thorium voor me transmuten in Arcane bars... Die ga ik flink farmen.. en dan maar hopen dat ik de Arcane reaper voor mezelf ga craften :P

En dat zal de enige keer zijn dat ik em maak... transmuten mag maar 1 keer in de 2 dagen.. en ik heb 20 bars nodig (die overgens verkopen voor 25g/stuk)....

Dus 40 dagen transmuten.. dan nog maar hopen dat ik het recept vind... :P

Agjah.. het houd je bezig...

Ennuh talents zijn toch gratis?.. bij me rogue en warrior wel iig... :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

jarnotjuh schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:16:

CoC is je beste spell IMO als frost mage :) En een zeer goede vervangen voor Pyroblast in een fire spec.

Hierboven vroeg ergens iemand of gnome mages het beste zijn. De meeste mensen zijn het er over eens dat Undead Mages het beste zijn door de racial trait WotF. Geeft je heel vaak het voordeel in PvP

Escape artist en de extra int zijn echter ook wel handig op zijn tijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 14-06-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
ReCreator schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:28:
Ennuh talents zijn toch gratis?.. bij me rogue en warrior wel iig... :)
talent spells zijn niet gratis hoor, zoals bij mage pyroblast, ice barrier, blast wave om maar wat voorbeelden te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Standaard zou je zeggen Blacksmithing en Mining aangezien je dan op lagere lvl's je eigen gear zou kunnen maken.
Alchemy vind ik ook niet eens zo slecht omdat er best handige poitions te maken zijn, en op een hoog lvl alchemy met de juiste recipe's kan je flink wat geld gaan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

omg.. moest er nog eens bij komen dat me talens ook niet gratis zijn... :/
Me warrior is nu lvl 38 (speel meer met me rogue lvl 51 nu)...
En ik ben blij dat ik 110g gespaard heb... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:30:
[...]

CoC is je beste spell IMO als frost mage :) En een zeer goede vervangen voor Pyroblast in een fire spec.

Hierboven vroeg ergens iemand of gnome mages het beste zijn. De meeste mensen zijn het er over eens dat Undead Mages het beste zijn door WotF.

Escape artist en de extra int zijn echter ook wel handig op zijn tijd.
mja voor Alliance is imho gnome de beste keus ivm int
voor horde

mja Undead is goed met wotf maar fashion wise sucken de undead hard :P
daarom is mijn mage een female troll :)

mijn priest is echter wel een undead :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

kan iemand mayb beoordelen of deze build een beetje goede is ?? (voor frost mage :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.wowbattle.net/mage/ubermageicebuild.jpg

ik wil eigenlijk ook een andere profession, ik heb nu tailoring en enchanting maar dat enchanting schiet maar niet op + is erg duur. Weet iemand een anderre nuttige voor mage ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:34:
[...]

mja voor Alliance is imho gnome de beste keus ivm int
voor horde

mja Undead is goed met wotf maar fashion wise sucken de undead hard :P
daarom is mijn mage een female troll :)

mijn priest is echter wel een undead :)
Ja gnome is denk ik wel het beste ja, ondanks dat ik misschien de human trait stealth detection misschien wat onderschat. Dat kan denk ik best wel een lifesaver zijn. Mits je de goede kant op kijkt :S

Trolls hebben die increased casting speed van berserking toch? Lijkt me ook handig :)
Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:38:
kan iemand mayb beoordelen of deze build een beetje goede is ?? (voor frost mage :P)

[afbeelding]

ik wil eigenlijk ook een andere profession, ik heb nu tailoring en enchanting maar dat enchanting schiet maar niet op + is erg duur. Weet iemand een anderre nuttige voor mage ??
Ligt eraan wat je er mee wilt. PvP of PvE. Dat kan ik hier niet uithalen, ik zou echter als balans sowieso wat andere talents nemen:

In Arcane:
5 punten van IAM naar Arcane Focus

In Frost:
Geen Improved CoC als je wel Ice Shards en Shatter hebt is gewoon niet slim. Je loopt dan gewoon een insta 1k burst damage mis. (op MEERDERE targets) Die 3 punten moet je gewoon hebben. Die kun je dus uit Frost Channeling halen. Maar dan heb je waarschijnlijk te weinig punten om Ice Barrier te kunnen halen. Dus kun je Winter's Chill ook beter volstoppen voor een extra 10% slow. Verder zitten de punten wel goed...

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 14-06-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:02

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Goedemorgen allemaal!

Gisteren lol in Gadgetzan! Ik was daar om met een groepje (eindelijk) naar Zul'Farrak te gaan, en daar stonden een aantal horde spelers de alliance uit te dagen. Het eerste wat ik zag was een 45 warlock en een 46 priest die tussen 2 bruisers in stonden, om de alliance (zootje pally's en een priest) een eindje buiten de poort uit te dagen met /rude en /chicken.

Ik liep even door de pally's, en sneakte daarna richting de poort. De pally's snapten de bedoeling en vielen de priest aan. De bruisers rennen richting de pally die met zijn holy shield aan een eind van het dorp wegrent, zodat de weg vrij was voor mij om de warlock te ambushen :P

En toen de priest de pally eenmaal had ingehaald was die al doodgeslagen door de bruisers, die dus terugrennen naar het dorp, waarna ik met de rest van de groep de priest afmaakte :')

Later, in het dorp zelf, zelfde tafereel. Horde daagt ons uit, eentje offert zich op en in die korte tijd sloeg alliance alle horde neer die er kort voorheen nog rondhuppelden, denkend dat ze daarmee weg zouden komen.

10 HK's in 5 minuten, toch leuk :P

- edit - Owja, heb me ook 2 keer schuldig gemaakt aan een ambush/vanish in het dorp zelf, waarbij ik een nieuw crit record bereikte: 1006 ambush damage op een 45 warlock :9

[ Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-06-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:38:

[afbeelding]

Arcane = de standaard 18 :P

Zelf heb ik de frost tree ander maar op zich is het niet verkeerd, ligt er net aan wat je wil

zelf ga ik voor

Improved Frostbolt Rank 5
Ice Shards Rank 5
Winter's Chill Rank 3
Improved Frost Nova Rank 2
Piercing Ice Rank 3
Cold Snap Rank 1
Improved Blizzard Rank 2
Arctic Reach Rank 2
Shatter Rank 5
Ice Block Rank 1
Improved Cone of Cold Rank 3
Ice Barrier Rank 1

channeling vind ik de moeite niet waard, dan heb ik liever piercing ice :) ivm meer dmg, voor mij weegt de mana behoud niet op tegen de hogere dmg

Frostbite wil ik niet, omdat ik ze juist slow wil kunnen lokken :) daarom vind ik winterschill beter, en is goedkoper qua punten (lager in de tree)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:53:
[...]

Frostbite wil ik niet, omdat ik ze juist slow wil kunnen lokken :) daarom vind ik winterschill beter, en is goedkoper qua punten (lager in de tree)
Frostbite is idd vrij nutteloos. Die keer dat je er 1 krijgt crit je FB of CoC toch niet. Gewoon dumpen dus. Is net zo nuttig als Impact in de Fire tree. (niet dus)

Je wil bij een mage sowieso zo min mogelijk afhankelijk zijn van 'kans op'. Je moet zekerheid hebben, anders delf je namelijk het onderspit.

Ik zou 1 punt overhalen van piercing ice naar improved blizzard. Vooral als je veel in de BG zit. Die extra slow is zo ontzettend handig. Vooral tegen rogues e.d.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 14-06-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Met de BG worden we gespamt met Honor.
Gister 5x Warsong gedaan en 4x gewonnen, 131 HK en leverde mij 10267 Honor op.
Sinds de BG heb ik zeker 15k Honor gekregen. Volgens mij heb ik van voor de BG iets van 3 a 4k honor dus een flinke verhoging (ben nu sergeant, horde rank lvl 3)
Dus ik denk dat je weinig nog zal hebben aan de honor die je buiten een BG zal krijgen.

Nu maar hopen dat ik het ook in mijn rank ga zien, maar ben bang dat ik maximaal 1 level krijg, ondanks de ver 3 a 4 voudiging van mijn honor.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nhimf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:59:
Sinds de BG heb ik zeker 15k Honor gekregen. Volgens mij heb ik van voor de BG iets van 3 a 4k honor dus een flinke verhoging (ben nu sergeant, horde rank lvl 3)
Dus ik denk dat je weinig nog zal hebben aan de honor die je buiten een BG zal krijgen.

Nu maar hopen dat ik het ook in mijn rank ga zien, maar ben bang dat ik maximaal 1 level krijg, ondanks de ver 3 a 4 voudiging van mijn honor.
guildgenoot van mij heeft de afgelopen 3 dagen het dubbele gehaald van wat jij hebt, zoniet meer

Heel veel mensen gaan morgen hun ranking kwijtraken en de rest zal mondjesmaat stijgen in rang

Djengis is Sergeant en heeft in verhouding nauwlijks honour gehaald, ondanks dat ik best veel Warsong gedaan heb voor mijn doen, ik vrees echter dat ik al mijn rangen ga verliezen simpelweg omdat ik verhoudings gewijs nihil heb gehaald tov van sommige BG farmers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

nhimf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:59:

De meeste mensen zullen ranks kwijt raken morgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ik heb eindelijk tijd gehad om eens te grinden op rock elementals in de badlands (op aanraden van v velen hier). Het heeft me geen windeieren gelegd.

In anderhalf uur grinden vond ik voor 5g aan stones, voor 2g aan solid stones, 22 deeprock salt, 1 elemental earth en 3(!) core of earth. Ook nog 4 green drops die gem. voor 2,5g op AH gaan. Erg succesvol en dus kan ik vanavond eindelijk mijn mount halen.

Daarna besloot ik maar eens savory delights te gaan vangen in de WC en daar viste ik er in een uurtje 45 van bij elkaar. Guildie kookt ze en dat levert me ook weer een 10-15g op. Geeneen quest gedaan, maar een behoorlijk productief dagje. Vanavond nog ff vissen en dan snel even RFD doen.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ik ben nu rank3, sergeant maar heb ivm tentamens nog NIETS aan BG gedaan... Ik vrees dat ik toch wel 1 of mss wel 2 ranks kwijtraak morgen.
Nou is rank op zich niet boeiend, maar die grunt-trinket en 10% extra korting van sergeant wel erg fijn.
Naja, tegen de tijd dat ik 800g voor m'n epic mount heb moet ik maar weer zorgen dat ik sergeant wordt... 100g is toch een hele leuke korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:58:
[...]

Frostbite is idd vrij nutteloos. Die keer dat je er 1 krijgt crit je FB of CoC toch niet. Gewoon dumpen dus. Is net zo nuttig als Impact in de Fire tree. (niet dus)

Je wil bij een mage sowieso zo min mogelijk afhankelijk zijn van 'kans op'. Je moet zekerheid hebben, anders delf je namelijk het onderspit.

Ik zou 1 punt overhalen van piercing ice naar improved blizzard. Vooral als je veel in de BG zit. Die extra slow is zo ontzettend handig. Vooral tegen rogues e.d.
wow.. nu ga je iets te snel.. impact nutteloos?? Heb je wel eens een fire crit mage gemaakt? (scorch) Dat is toch wel een build die erg goed is.. geen imp. fireball maar impact gebruiken.. tiz een beetje zoals de sorrowhill film.. Ben zelf er weer vanaf gestapt en meer voor een zekere en rustigere PvP/PvE build gegaan waar ik minder moeite voor hoef te doen.. maar impact is zeker niet nutteloos.. de stun haalt btw niet het crit effect weg..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:14:
[...]

wow.. nu ga je iets te snel.. impact nutteloos?? Heb je wel eens een fire crit mage gemaakt? (scorch) Dat is toch wel een build die erg goed is.. geen imp. fireball maar impact gebruiken.. tiz een beetje zoals de sorrowhill film.. Ben zelf er weer vanaf gestapt en meer voor een zekere en rustigere PvP build gegaan waar ik minder moeite voor hoef te doen.. maar impact is zeker niet nutteloos.. de stun haalt btw niet het crit effect weg..
impact stunt veel te weinig en dus zit je uiteindelijk met een build-randje waarbij je 'geluk' moet hebben om een duel of in pvp te winnen. Dan kun je die 5 punten beter in improved fireblast stoppen. Kun je iig kiten met fireblast die stukken sneller van de cooldown af is. Scorch build is way overschat imo, vooral improved scorch. Stop gewoon arcane vol tot Arcane Power en de rest in fire. Dan heb je PoM, hoge crits op FB en Scorch, lage cooldowns, range, ignite, meer mana, betere mana shield en dampen + de 35% extra damage. Imp Fireballs gebruik je als het goed is sowieso alleen tegen andere casters en gesheepte vijanden. Anders leef je niet lang. Dus het is scorch+fb over het algemeen. Maar uiteindelijk gebruikte ik volgens mij meer IAM dan scorch.

Maar ja ik ben sowieso Fire af. Frost > Fire voor mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 14-06-2005 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Sorry edit ging verkeerd.. hier istie weer:

Arcane Talents (27 points)

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.
# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.
# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.
# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.
# Improved Dampen Magic - 2/2 points
Increases the effect of your Dampen Magic spell by 50%.
# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.
# Arcane Meditation - 4/5 points
Allows 12% of your Mana regeneration to continue while casting.
# Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.
# Arcane Instability - 2/3 points
Increases your spell damage and critical strike chance by 2%.

Fire Talents (24 points)

# Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.
# Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.
# Flame Throwing - 2/2 points
Increases the range of your fire spells by 6 yards.
# Burning Soul - 3/3 points
Gives your fire spells a 65% chance to not lose casting time when you take damage.
# Incinerate - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.
# Improved Flamestrike - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%.
# Blast Wave - 1/1 point
A wave of flame radiates outward from the caster, damaging all enemies caught within the blast for 160 to 192 fire damage, and dazing them for 6 seconds.
# Critical Mass - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%.

Kleine uitleg.. Ik ben voor blastwave gegaan voor mass pvp en omdat het een extra instant finisher is.. als je all the way sorrow hill gaat dan moet je die verwijderen en in andere talents stoppen..

Dit is een lekkere 1vs1 PvP/duel build.. in instances moet je uitkijken dat je niet te veel damage doet.. en mass PvP is gewoon iets lastiger..

[ Voor 235% gewijzigd door Skeiron462 op 14-06-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

On_E schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:03:
[...]

De meeste mensen zullen ranks kwijt raken morgen. :(
Jup en daarom hoop ik op toch nog een rankje ;)
Ik was niet de meest actieve, maar toch redelijk actief.

Ik hoop eigenlijk ook dat blizzard gedacht heeft aan het effect van zoveel BG honor op de normale honor die je krijgt bij raids e.d.
Zeker sergeant (lvl 3) is erg fijn en willen de meeste wel hebben, maar veel mensen hebben geen zin in de hele tijd BG te doen. (ik zag ook voornamelijk dezelfde mensen bij warsong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Even een andere post (niet als edit aangezien het een ander onderwerp is :P)

Ik heb een lvl 20 mage en wil hem zo snel mogelijk levelen, zonder de hele tijd te grinden, dus quests en instances. Wat is dan een goede build? Ik heb gekeken naar de sticky op het amerikaanse forum over mages en leek mij wel een goede built, iemand hier een mening over? Aangzien ik geen 51 talent points te besteden heb, heb ik ook bar weinig aan die lijsten hierboven.

Het is ook vervelend dat er vooral nagedacht wordt over de lvl 60 talent tree, maar de meesten zullen langer bezig zijn om lvl 60 te worden dan dat ze lvl 60 zullen zijn. Dus wat is een leuke built om mee te beginnen en hoe aan te pakken als mage? (undead mage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:46
Impact is gewoon 1 van de betere talents die je kunt gebruiken. Ideaal voor een firemage.

2 daagjes geleden stond ik in Kargath, komt er zo'n druid aan die wil duellen. Leuk, want als mage verlies ik nagenoeg altijd van druids met hun 1001 healing methoden... :X Toen zag ik dat ie 56 was (ik toen nog 47) dus dat ging al nergens meer over dacht ik. Toch kreeg ik die gozer vreemd genoeg op 1% van z'n HP. Toen had ik CD op m'n instant spells en tegen de tijd dat m'n scorch gecast was had hij 1 van de zoveel healing spells uit de kast getrokken, natural swiftness ofzoiets? Zat ie weer op 70% van z'n hp. Toen ging ik er bij zitten, geen zin meer. :(

Volgens mij kwam het puur aan op een stukje geluk, ik ben namelijk een heel slechte PvP'er, maar die gast stond ook verbaast. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:31:
Impact is gewoon 1 van de betere talents die je kunt gebruiken. Ideaal voor een firemage.

2 daagjes geleden stond ik in Kargath, komt er zo'n druid aan die wil duellen. Leuk, want als mage verlies ik nagenoeg altijd van druids met hun 1001 healing methoden... :X Toen zag ik dat ie 56 was (ik toen nog 47) dus dat ging al nergens meer over dacht ik. Toch kreeg ik die gozer vreemd genoeg op 1% van z'n HP. Toen had ik CD op m'n instant spells en tegen de tijd dat m'n scorch gecast was had hij 1 van de zoveel healing spells uit de kast getrokken, natural swiftness ofzoiets? Zat ie weer op 70% van z'n hp. Toen ging ik er bij zitten, geen zin meer. :(

Volgens mij kwam het puur aan op een stukje geluk, ik ben namelijk een heel slechte PvP'er, maar die gast stond ook verbaast. >:)
Ja geluk, jij hebt dus impact, moet wel :) Ik denk dat jullie dan bij de 50% horen die impact verkiezen boven imp fireblast. Ik dus bij de andere 50%. Zie je regelmatig discussies over. Uiteindelijk komt het op voorkeur en speelstijl aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben nu level 28 Human Mage, en heb op level 24 gekozen voor een Frost build. Moet zeggen dat ik er nogsteeds geen spijt van heb. :) Juist die slow-down vind ik zo ontzettend handig.

Helaas heb ik eigenlijk mijn punten nog niet helemaal goed ingedeeld, ik heb er nog een paar in Fire, en wat andere keuzes tussen Frost en Arcane zou ik nu anders doen. Maarja, ik heb nog maar 2g dus opnieuw respeccen (voor 5g) zit er voorlopig even niet in. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nhimf schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:26:
[...]

Jup en daarom hoop ik op toch nog een rankje ;)
Ik was niet de meest actieve, maar toch redelijk actief.

Ik hoop eigenlijk ook dat blizzard gedacht heeft aan het effect van zoveel BG honor op de normale honor die je krijgt bij raids e.d.
Zeker sergeant (lvl 3) is erg fijn en willen de meeste wel hebben, maar veel mensen hebben geen zin in de hele tijd BG te doen. (ik zag ook voornamelijk dezelfde mensen bij warsong)
wel typisch wel de lusten niet de lasten :P

honour systeem is gewoon dat je hard moet werken voor de beloningen, en iets minder hard om ze te behouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:40:
[...]

Ja geluk, jij hebt dus impact, moet wel :) Ik denk dat jullie dan bij de 50% horen die impact verkiezen boven imp fireblast. Ik dus bij de andere 50%. Zie je regelmatig discussies over. Uiteindelijk komt het op voorkeur en speelstijl aan.
Uhm.. nee je snapt mijn punt niet helemaal.. als je fire crit gaat heb je tier 1.. of snellere fireballs of 10% kans op stun.. improved fireblast zit op tier 2.. er is dus geen keuze.. of je moet een reden hebben om fireball sneller te willen.. maar aangezien je voor 4% extra crit alleen maar scorch gaat spammen is snellere fireball alleen maar interessant als je voor pyro gaat.. weer nutteloos want je kan net zo goed PoM fireball als opener gebruiken..

Edit: als meer damage in je opener je reden is om 6 punten te verspillen is dat wel erg pijnlijk.. daarom bij een fire crit mage 10% kans op stun een must is.. improved fireblast was een optie geweest als ik geen blastwave had gedaan.. maar ja.. mijn reden daarvoor.. fireblast en blastwave erachteraan dat is 2 keer damage zonder cooldown.. of 1.5 sec minder cooldown..

[ Voor 20% gewijzigd door Skeiron462 op 14-06-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Gisteren een raid party dankzij mij verneukt :S

We waren bezig in MC (molten core), waar alles op zich erg goed verliep. weinig deaths.
Tot aan Magmadar ging alles wel lekker. Komt het:

Wij bezig met magma, en op zo´n 40% gaat het mis. De maintank dood, secondary tank dood, wipe.

De SS was op mij dus ik netjes eind van Magma spawn weglopen naar een safespot.
Magmadar komt op mij af en killed me dus.
Zie ik opeens dat ik geen " release / reincarnate " balkje heb.
Naja, ik had zoiets van mmm vaag, maybe dat /console reloadui werkt.
Ik mijn ui reloaden, sta ik opeens midden op de graveyard in the searing gorge :? WTF? |:(
:(

Na fijn de tweede kans op magma dus verneukt. lekker weer.
iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 08:05
Verry Strange !!

Ik wil dus mijn account opzeggen,
Dus ik denk ik surf even naar de website, klik op Manage account.
En denk vul deze even me username in en password.
maar die lijkt niet te kloppen :S terwijl ik wel gewoon het spel kan spelen met die login gegevens.

Dus ik dacht: dan heb ik een andere combinatie gebruikt voor mijn account ( en me standaard voor mijn login account ) ( heb maximaal 3 combi's )
tja weet niks meer van de reg, want was iets te hyper omdat ik het spel binnen had

Dus ook proberen en geen is OK.
Dus ik maar mijn username opvragen en vul dus mijn E-mail in.
Die pakt hij ook niet.

Hebben meer mensen dit, of ligt dit egt aan mij ?
en nu, ? mailjte naar blizzard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 02-05 22:44
roy2001 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:33:
Verry Strange !!

maar die lijkt niet te kloppen :S terwijl ik wel gewoon het spel kan spelen met die login gegevens.

Dus ik dacht: dan heb ik een andere combinatie gebruikt voor mijn account ( en me standaard voor mijn login account ) ( heb maximaal 3 combi's )
tja weet niks meer van de reg, want was iets te hyper omdat ik het spel binnen had

Die pakt hij ook niet.

Dat had ik gisteren ook al. Vanuit het spel kwam ik er echter wel in. Misschien kun je dat proberen?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Masch schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:34:
[...]
Dat had ik gisteren ook al. Vanuit het spel kwam ik er echter wel in. Misschien kun je dat proberen?
Ik zal dit vanavond proberen ( ben nu op stage O-) en ik wrk HEEL hard )
dank je wel voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Komen laatste tijd steeds meer opzeggers. Uitgekeken?

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Maegrim schreef op maandag 13 juni 2005 @ 19:07:
je moet hebben: 10 silver en 9 personen om je guild charter te tekenen, daarna lever je die in en bestaat je guild :)
Ik dacht eerder aan 10 gold maar goed het zal wel verandert zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedy55 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:42:
[...]

Ik dacht eerder aan 10 gold maar goed het zal wel verandert zijn dan.
10 G is tabart logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143009

Als je een beetje bent uitgekeken op de content tot nu toe kun je altijd eens "Exploration the movie" downloaden.

Beelden van blackwing lair en ook dingen waarvan ik zoiets had WTF!? (lees aardig wat over WoW en probeer me er veel in te verdiepen) er is misschien niet veel meer te zien dan landschap maar, het geeft je wel een idee over wat je gaat missen als je nu besluit om ermee te stoppen.
Gaf mij wel weer een kleine boost om ff door de laatste lvl`s heen te gaan.

lvl 55 paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verry Strange !!

[...]

Sja.. log je in bij www.worldofwarcraft.com ??

Doe maar www.wow-europe.com :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Verry Strange !!

Die pakt hij ook niet.

Ga eens naar de europeese wow site ipv van amerikaanse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:42:
OMFG!!!!!!

ik heb een nieuwe doel met mijn Tauren Shaman

http://s116760103.onlinehome.us/Zing.jpg

Alterac Valley ownen :D :9~ :9~ _/-\o_
kun je even vertelen welke UI mod jij gebruikt? lekker handig!!
die zocht ik ^^

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:11:
[...]

Uhm.. nee je snapt mijn punt niet helemaal.. als je fire crit gaat heb je tier 1.. of snellere fireballs of 10% kans op stun.. improved fireblast zit op tier 2.. er is dus geen keuze.. of je moet een reden hebben om fireball sneller te willen.. maar aangezien je voor 4% extra crit alleen maar scorch gaat spammen is snellere fireball alleen maar interessant als je voor pyro gaat.. weer nutteloos want je kan net zo goed PoM fireball als opener gebruiken..

Edit: als meer damage in je opener je reden is om 6 punten te verspillen is dat wel erg pijnlijk.. daarom bij een fire crit mage 10% kans op stun een must is.. improved fireblast was een optie geweest als ik geen blastwave had gedaan.. maar ja.. mijn reden daarvoor.. fireblast en blastwave erachteraan dat is 2 keer damage zonder cooldown.. of 1.5 sec minder cooldown..
Ik snap, ik ging uit van een cookie cutter fire/arcane build waarbij je dan uiteindelijk 5 punten (naast alle essentiele talents) te verdelen hebt over Impact of Fire Blast. Ervanuitgaande dat je dus sowieso improved fireball hebt. Ik vind dat persoonlijk wel een goed idee trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Anoniem: 143009 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:44:
Als je een beetje bent uitgekeken op de content tot nu toe kun je altijd eens "Exploration the movie" downloaden.

Beelden van blackwing lair en ook dingen waarvan ik zoiets had WTF!? (lees aardig wat over WoW en probeer me er veel in te verdiepen) er is misschien niet veel meer te zien dan landschap maar, het geeft je wel een idee over wat je gaat missen als je nu besluit om ermee te stoppen.
Gaf mij wel weer een kleine boost om ff door de laatste lvl`s heen te gaan.

lvl 55 paladin
je kan altijd weer later met het spel door gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

roy2001 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:59:
[...]

je kan altijd weer later met het spel door gaan :P
ja maar dan heb je stukje van het verhaal gemist ;)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Roy voelt zich dom
mensen jullie hadden gelijk , de eu site werkt wel. en dat is verdomd logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

roy2001 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:03:
Roy voelt zich dom
mensen jullie hadden gelijk , de eu site werkt wel. en dat is verdomd logisch
Ik spreek uit ervaring 8)7
heb er zelfs 10 min. voor in de wacht gestaan bij de heldesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
se7en schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:03:
[...]

ja maar dan heb je stukje van het verhaal gemist ;)
True True :)

Was me keuze zo duidelijk en overheersend, kom jij hem weer ff verstoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

niemand een idee waar het bij mij aan kon liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

se7en schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:56:
[...]

die zocht ik ^^
Dat is uiteraard niet Bokkie's char. Hij laat alleen maar zien wat hij zelf ook wil.

Maar hoe dan ook ziet dat er wel mooi uit, die mount én de mod :Y)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:56:
[...]
Ik snap, ik ging uit van een cookie cutter fire/arcane build waarbij je dan uiteindelijk 5 punten (naast alle essentiele talents) te verdelen hebt over Impact of Fire Blast. Ervanuitgaande dat je dus sowieso improved fireball hebt. Ik vind dat persoonlijk wel een goed idee trouwens.
Klopt als je zowieso voor pyro gaat betekend dat je tier 1 al bepaald hebt.. dus fireball sneller.. De rest kan je naar smaak aanpassen.. 10% kans op stun met fire is minder belangrijk met andere builts omdat je meer variatie gebruikt in de spells.. Zelf heb ik nu een volle Arcane built tot lvl 60 met fire.. toch heb ik impact gekozen voor de stuns.. mijn opener ziet er meestal zo uit.. Sheep - Arcane Power - fireball - pom - Pyro - fireblast.. Gewoon lekker simpel en kost me minder moeite en als daar dan op 1 van mijn fire spells een stun zit is dat altijd prettig want dan ben ik verzekerd van een win.. Zodra ik betere gear heb en lvl 60 ben ga ik weer op de crit tour.. Kost veel meer moeite maar je hebt wel meer mana over als je je gevecht gewonnen hebt.. Zo heb ik met de crit build wel eens 3 tegelijk aangepakt van gelijk level en nog een kwart MP balk over gehouden zonder evoc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 09:58:
[...]

Frostbite nutteloos ? Ik had tot vanmorgen slechts 3 punten in frostbite maar het procced redelijk vaak. Elke kaar als dat gebeurt heb ik meer dan 1 op 2 kans op een crit. Het geeft af en toe net de tijd en damage om te winnen.

(Alhoewel ik gearwise liever +damage ipv +crit heb natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:14:
[...]

Klopt als je zowieso voor pyro gaat betekend dat je tier 1 al bepaald hebt.. dus fireball sneller.. De rest kan je naar smaak aanpassen.. 10% kans op stun met fire is minder belangrijk met andere builts omdat je meer variatie gebruikt in de spells.. Zelf heb ik nu een volle Arcane built tot lvl 60 met fire.. toch heb ik impact gekozen voor de stuns.. mijn opener ziet er meestal zo uit.. Sheep - Arcane Power - fireball - pom - Pyro - fireblast.. Gewoon lekker simpel en kost me minder moeite en als daar dan op 1 van mijn fire spells een stun zit is dat altijd prettig want dan ben ik verzekerd van een win.. Zodra ik betere gear heb en lvl 60 ben ga ik weer op de crit tour.. Kost veel meer moeite maar je hebt wel meer mana over als je je gevecht gewonnen hebt.. Zo heb ik met de crit build wel eens 3 tegelijk aangepakt van gelijk level en nog een kwart MP balk over gehouden zonder evoc..
heh, zie net dat we op dezelfde server zitten en ook nog aan dezelfde kant. Keertje BG deze week? :)
Stealth2000 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:14:
[...]

Frostbite nutteloos ? Ik had tot vanmorgen slechts 3 punten in frostbite maar het procced redelijk vaak. Elke kaar als dat gebeurt heb ik meer dan 1 op 2 kans op een crit. Het geeft af en toe net de tijd en damage om te winnen.

(Alhoewel ik gearwise liever +damage ipv +crit heb natuurlijk)
Ik hou gewoon niet van talents die statistisch gezien weinig toevoegen aan een build omdat ze door hun kans om te proc-en weinig voorkomen. Dan investeer ik liever in een talent dat constant effectief is. Oftewel, talents waar je constant van op aan kunt en dus altijd te vertrouwen zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 14-06-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:16:
[...]
heh, zie net dat we op dezelfde server zitten en ook nog aan dezelfde kant. Keertje BG deze week? :)
Hehe is goed.. ingame ben ik Chown Mage lvl 57, Bringmedown Paladin lvl 43 of Lans Rogue lvl 44.. oow en heb nog een Warrior lvl 23 maar die level ik later pas weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
se7en schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:56:
[...]

die zocht ik ^^
dat is zoals gezegd niet mijn gui, mijne staat hier

ik je wel zeggen welke in de screenshot staan die ik ken

Flexbar voor de buttons
Damage meters (ding rechts)

voor zijn char, target en group display

perlPlayerFrame
perlTargetFrame
perGroupFrame

welke alledrie in Nurfed zitten samen met damage meters dacht ik zie ook inderdaad het nurfed icon staan op de screenshot

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 14-06-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skeiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:22:
[...]

Hehe is goed.. ingame ben ik Chown Mage lvl 57, Bringmedown Paladin lvl 43 of Lans Rogue lvl 44.. oow en heb nog een Warrior lvl 23 maar die level ik later pas weer..
Naam komt me bekend voor. Misschien zelfs wel eens mee gegrouped :) Al in Dire Maul East geweest? Ben je voor het eind van de week zeker 60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:30

FunkyTrip

Funky vidi vici!

The Realone schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 10:31:

Nee hoor, wellicht dat hij iets aan het uitproberen was. Dat doe ik ook wel eens. Indertijd daagde Legend (Paineaser) me een paar keer uit en aangezien ik 8 levels hoger was experimenteerde ik raak. Stom, want ook al vind ik 'm verder maar een irritant ventje (:P), hij is extreem goed in PvP. Kortom na 2 verliespartijen deed ik wel mijn best en won toen pas en zelfs dat ging met moeite (ook al gaf hij als excuus dat nog niet al zijn timers klaar waren... ik had zelf mijn NS en frenzied regeneration nog niet gebruikt, dus dat heft elkaar op).

Overigens ben ik maar een matige PvPer.

Door te experimenteren (bijv. tegen mage duelleren en alleen healen, kijken of je zijn mana leeg kan krijgen voor de jouwe op is) leer je ook veel.

[ Voor 7% gewijzigd door FunkyTrip op 14-06-2005 12:30 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Skeiron schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:22:
[...]

2 van je 3 namen voldoen niet aan de policy :X

Of waren die reallife references alleen voor RP? :P

Bringmedown is in ieder geval een zin... irri 'namen'.

Magoe.. speel bijna niet meer, ben het spel een beetje zat.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 14-06-2005 12:31 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.