Nog even wat over Druids
Flash Heal: Regrowth is .5 seconde langere cast-time dan Flash Heal en healt toch gemiddeld ietsje meer (verklaart misschien de casttime). Met talents is dit zeker heel lekker op te hogen, namelijk 50% increased crit chance, in mijn voorbeeld (op mijn level) healt Regrowth volgens thott standaard 646 tot 724 en 684 over 21 sec. (bij mij nog iets meer ook vanwege talents). Deze heal spell crit met talents echt all the time, tot een instant heal gedeelte van ~1100, dan krijgt degene die je hier net mee hitte ook nog eens de HoT

Perfecte spell gewoon (ook aggro-wise) en gebruik hem bijna altijd.
AoE Heal: True hij is channeled, maar heb het nooit als een gemis/bug ervaren, zeker niet na de introductie van Barkskin die ideaal is om deze spell er even tussendoor te gooien. Feit blijft dat als iedereen in je party gehealt moet worden het waarschijnlijk toch al niet zo gladjes verloopt
Resurrection: Sommige mensen zien het als een gemis (ivm de 30 min. cooldown), ik een lifesaver ^^ True er gaat vaak een rez class mee maar wij Druids kunnen als enige in-combat rezzen. Als je net een belangrijk iemand verliest en je kan hem/haar er weer bij halen kan dit de uitkomst van een gevecht veranderen. Als je gaat wipen kan je hem casten op de rezzer, die de heal pas accept als iedereen dood is... Je moet hem gewoon leren gebruiken
Tanken: Inderdaad niet het beste idee om een Druid te laten doen, maar als het moet kan het redelijk, als je een party hebt die hier een beetje rekening mee houdt. Je kan 1 keer in de 10 minuten alle mobs rondom je jou laten aanvallen, ook al vielen ze iemand anders aan op dat moment. En elke X seconden kan je 1 mob taunten. Dit kan bijv. een cloth wearer redden.
Catform: Gebruik je inderdaad heel weinig, bijna alleen maar in stealth of om track humanoids zoals Raffuhl al zei. Het is heel situationeel wanneer je deze gebruikt.
Nou ik heb me zegje weer gedaan, hoop dat het wat mensen helpt
Zie mezelf altijd als een "swiss army knife" en merk dat mensen het toch wel fijn vinden om me mee te hebben (ook vanwege MotW)... Nu WoW opstarten en zelf de wondere wereld van Druids verkennen