Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.545 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 19:53

Rannasha

Does not compute.

we_are_borg schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:18:
Waar ik niet achter kan komen is het volgende, ik heb een item waarvan je er 20 van op elkaar kan stapelen. Nu heb je eerst 8 stuks en die sla je op in de bank naderhand kom daar 10 stuks bij i.p.v. deze bij de 8 op te tellen en te stapelen wordt er een nieuw slot gebruikt. Hoe kan ik er voor zorgen dat alles netjes gestappeld wordt.
Sleep het nieuwe stapeltje naar het oude en be amazed :)

Overigens, stranglekelp is ook te vinden ten zuiden van Hillsbrad Foothills, onder water uiteraard. Gewoon als sealion heen en weer zwemmen daar. Het spul respawned vrij snel.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 20:49
Woei, gister avond om 23:00 was ik nog 25.8 zonder rested, en nu ben ik 27.1 :P

Gaat erg lekker. Heel veel van die loop op en neer quests gedaan in darkshire, daar krijg je wel exp van. Meteen wat nieuwe kleding en spells gekocht. Toen kwam ik ook nog de Little timmy in SW tegen, rare spawn. Hier kan je een kat van kopen, het schijnt dat ie veel geld waard is. Maar hoeveel?
Hij spawned eens in de 6 uur.
Straks even iemand zoeken die the stockades met me wil doen, kan al aardig wat quests daar, ook weer een bunch exp. En niet te vergeten die linen/wool/silk die je eruit haalt, prachtig gewoon. ^^

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Species5618 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:33:
[...]

Sleep het nieuwe stapeltje naar het oude en be amazed :)

Overigens, stranglekelp is ook te vinden ten zuiden van Hillsbrad Foothills, onder water uiteraard. Gewoon als sealion heen en weer zwemmen daar. Het spul respawned vrij snel.
Dat heb ik al geprobeerd maar dat luk niet op e.e.a. manier.

Hillsbrad Foothills ben ik nog niet geweest, ik lvl momenteel met zeer grote moeite. Ben nu lvl 34 maar ik verdien niet genoeg xp om vooruit te komen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje ik heb juist wow gekocht en als ik create acount doe op de site moet ik billing method ingeven maar ik wil werken met prepaid cards maar dit staat er niet tussen?
er staat enkel visa, mastercard,electronic visa, en dan nog iets als bjc ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

dan moet j eeen prepaid kaart kopen. dan krijg je 3 mnd.
Had ik zelf ook.

edit: sorry ik had er overheen gelezen 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door bratos op 12-06-2005 01:20 ]

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Hij zegt toch dat dat geen optie is?! Vreemd, bij mij doet hij het wel gewoon. Ik speel dit spel samen met een vriend op m'n vriend accounts maar na de toetsweek begin ik er ook zelf mee donderdag. Ik zit te twijfelen tussen Mage of Druid.. Human Mage of NE Druid..

[ Voor 64% gewijzigd door WickedWizard op 11-06-2005 18:57 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een screenshotje genomen

http://users.pandora.be/badert/wow/wow.JPG

En ik moet nog geen gamecard kopen want ik heb eerst nog men maand gratis

Maar in de toekomst wil ik wel met gamecards werken, maar de optie staat hier niet tss :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 17:34:
[...]

Dat heb ik al geprobeerd maar dat luk niet op e.e.a. manier.

Hillsbrad Foothills ben ik nog niet geweest, ik lvl momenteel met zeer grote moeite. Ben nu lvl 34 maar ik verdien niet genoeg xp om vooruit te komen.
Vanaf lv 35 kan je SM in.. daar is loads aan xp te krijgen. Je bent in no-time lv 38+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:16:
ik heb een screenshotje genomen

http://users.pandora.be/badert/wow/wow.JPG

En ik moet nog geen gamecard kopen want ik heb eerst nog men maand gratis

Maar in de toekomst wil ik wel met gamecards werken, maar de optie staat hier niet tss :s
Datzelfde probleem heb ik ook. Ik heb het spel al en ik ga donderdag een gamecard kopen om te beginnen... vanwege mijn toetsweek. Ik dacht namelijk dat je gewoon je eerste maand alvast gratis kon spelen.

Niet dus. Je kan je eerste maand wel gratis spelen, dan moet je een creditcardnummer invoeren. Er wordt geen bedrag afgehaald zeggen ze, en daarna kan je kiezen dat je met gamecards wil betalen in de toekomst. Anders zit er niks anders op dan een gamecard kopen :P

Wel raar dat er geen Gamecard optie bij zit ? :?

[ Voor 5% gewijzigd door WickedWizard op 11-06-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Ik ben nu een lvl 50 priest, maar heb moeite om alle spells binnen handbereik te krijgen met de keybindings. In de hogere instances is het ook niet meer te doen om alles te point & klikken. Weet iemand een goede addon die hierbij kan helpen? Heb bijvoorbeeld benecast geprobeerd maar deze beviel matig, en castaway vind ik ook niet om naar huis te schrijven, kan zelf ook wel een rondje maken volgens een vast patroon, het gaat juist om de vrijheid om snel de juiste spell te kiezen op de juiste persoon.

Dus, weet iemand een handige add-on, dit zou zeer welkom zijn :D

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 21:25:
[...]

Vanaf lv 35 kan je SM in.. daar is loads aan xp te krijgen. Je bent in no-time lv 38+ :)
Is SM Scarlet Monestery (of zoiets) en hoe kom ik daar.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
Je komt in Scarlet monastary door vanuit If via wetlands, hillsbrand, alterac helemaal omhoog te reizen. Makkelijkst is met de gryph naar southshore en vanuit daar via alterac het meer over te zwemmen, langs het kasteel aan de overkant te zwemmen (eerste stukje kun je lopen) en dan naar de rechter boven hoek van de map te lopen. Het is de starting point voor the undead hordes dus de npc's zijn over het algemeen een pushover.

Mensen rond de lvl 50 kunnen het best via de gryph in western plague lands gaan, van daaruit het pad links af volgen, bij de bocht naar rechts van het pad af te gaan en het kleine stukje meerover te zwemmen, vanaf de overkant met je mount tussen de lvl 50 beren en spinnen door rennen en voila, heb je een stuk afgesneded waar je u tegen zegt. Scheelt minstens 5-10 minuten reizen :D (aan de andere kant welke lvl 50 gaat er nou naar SM :p)

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Vibhuti schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:00:
(aan de andere kant welke lvl 50 gaat er nou naar SM :p)
(lekker snel farmen daar :p)

over het creditcard gezeur: het staat al dertig topics in de TS, leer lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
Ik farm met mijn lvl 50 priest liever in Zukl'farak. Laatst met twee guildy's, lvl 56 druid en lvl 54 warior vier keer achter elkaar een route via die gast die basilics summoned, dan die witch doctor, het stukje met sergeant bly en daarna de trap op naar de twee trolls waarvan er eentje blue items dropped. Hebben we ongeveer 3 uur over gedaan maar wel 14 blue items opgehaald die ik allemaal disenchanted heb in large radiant shards die ik voor 10 gold per stuk over het trade channel heb verkocht in iron forge. Heb je toch per man iets meer dan 46 gold winst das niet slecht vind ik zo in drie uurtjes.

Heb ik trouwens allemaal doorgesluist naar mijn rogue om zijn mount van te kopen. Heerlijk gewoon als je lekker mooie items kunt kopen met geld van een hogere lvl char :D

[ Voor 14% gewijzigd door Vibhuti op 11-06-2005 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Vibhuti schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:00:
Je komt in Scarlet monastary door vanuit If via wetlands, hillsbrand, alterac helemaal omhoog te reizen. Makkelijkst is met de gryph naar southshore en vanuit daar via alterac het meer over te zwemmen, langs het kasteel aan de overkant te zwemmen (eerste stukje kun je lopen) en dan naar de rechter boven hoek van de map te lopen. Het is de starting point voor the undead hordes dus de npc's zijn over het algemeen een pushover.

Mensen rond de lvl 50 kunnen het best via de gryph in western plague lands gaan, van daaruit het pad links af volgen, bij de bocht naar rechts van het pad af te gaan en het kleine stukje meerover te zwemmen, vanaf de overkant met je mount tussen de lvl 50 beren en spinnen door rennen en voila, heb je een stuk afgesneded waar je u tegen zegt. Scheelt minstens 5-10 minuten reizen :D (aan de andere kant welke lvl 50 gaat er nou naar SM :p)
Ik ben er geweest het is een leuk stuk, alleen je moet wel een goede groep hebben. Deze groep was huilen met de pet op, ik loop te healen en ik krijg daardoor alles op me nek, dus ik moet me eigen verdedigen wat aardig lukt, één speler heeft nog 10% health over en vlucht maar i.p.v. naar een stuk te vluchten wat schoon is geveegt gaat hij naar een stuk toe waar nog vier man staan, dit rede we met geen mogelijkheid meer.

Ik heb ook een ander probleem, mensen die in me groep zitten kan ik niet healen door eerst de heal spel te selecteren en daarna op hun icoon te drukken aan de rechterkant, ik moet nu eerst een F2 tot F5 in drukken om te kunnen healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keybindings zelf zetten ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Weer een erg nuttige mededeling van mij: :P

Bijna lvl 28, vandaag echt bijna 2 lvl's gedaan. Net ongv 15 min geleden een tokus die 20 briarthorn voor 30s BO zet, da's echt dom. Toen nog een andere gozer die 15 swiftthistle voor 60s BO aanbood, ook maar gekocht.
Nu heb ik voor 90s zoveel herbs dat ik ruim 9g winst kan maken, swiftess potion.
Ik spam 1x me macro, meteen verkocht :')

Vandaag 1x SFK ingeweest voor die robes/belt/shoulders voor me mage, robes zijn gedropt, morgen wil ik de belt en andere shoulders :D.
Ik heb mijn talenttree al helemaal uitgekient tot de 60, maar weet niet waar ik me laatste puntje in zal stoppen. Ik ga voor een fire/arcane build. Of presence of mind, of de 100% crit met fire. Welke is volgens jullie nuttiger?

Nu maar eerst mijn bed in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Dat is gedaan, maar ik denk niet dat je het begrijp.

Als je een groep joint dan krijg je hun status te zien door middel van een icoon met een plaatje twee bars (Health/mana), daar onder welke spell er actief is en daaronder een eventuele pet. Normaal gesproken als ik iemand wil healen of een buff wil geven dan druk ik op het gewenste spell bij mij (rechtermuis) nu wordt mijn handje blauw, normaal gesproken als ik naar de iconen gaat van de party members kan ik ze zo healen of een buff geven, dit werk helemaal niet meer. De spell wordt gedeactiveerd en moet hem weer opnieuw selecteren als ik weer probeer dan is de uitkomst het zelfde.

Wat wel goed gaat is selecteer party member met functie toets F2 tot F5 druk dan linkermuis knop op de spell die je wilt gebruiken. Alleen nu moet ik eerst een extra stap doen dus ik ben langzamer, ik moet eerst de party member selecteren en dan pas healen of buff geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
Wat ik altijd gedaan heb is shield, flash heal en large heal onder del, end en page down zetten. Je kunt dan gewoon bv. op del drukken en met je muis op de partymember links in het rijtje of gewoon op de char zelf klikken om shield te plaatsen. Op die manier heb je de drie meest belangrijke bij de hand.

Ben nog aan het zoeken voor een mooie addon die gewoon buttons plaatst onder de partymembers en de targets. Benecast doet dit onder andere maar deze kan alleen maar beneficial spells plaatsen, wat het nogal waardeloos maakt voor targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Vibhuti schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:26:
Wat ik altijd gedaan heb is shield, flash heal en large heal onder del, end en page down zetten. Je kunt dan gewoon bv. op del drukken en met je muis op de partymember links in het rijtje of gewoon op de char zelf klikken om shield te plaatsen. Op die manier heb je de drie meest belangrijke bij de hand.
Dan wil ik niet weten hoe jij speelt :|
Een echte gamer speelt met wasd of iets in die geest. Zelf speel ik met y,g,h,j, omdat je dan gewoon veel meer knoppen om je heen hebt waar je dan spells onder kan plaatsen. Scheelt weer ellendig moven met je mouse.

En @ hierboven: Ik vind een party member links aanklikken en dan de heal selecteren op de bar toch 10 malen fijner dan hoe jij beschrijft. Op jou manier krijg je dus dat blauwe handje, en dan klik jij de speler in het veld aan. Wat als die speler nou een heel tijd staat te bewegen en te springen? Geef mij maar optie 1 ;)

Net lvl 28 geworden, wil nog SFK doen, maar niemand wil mee schijnbaar. :P Het valt me wel op dat het een lange instance is, langer dan gemiddeld. Ik deed em gister met een lvl60 retri pally, en we zijn zo'n 1 uur bezig geweest :|, tis gewoon lang.
Niemand nog tips over mijn bovenstaande verhaaltje van de laatste talentpoint? Mind of presence of 100% fire crit?

NOFI @ RaseriaN. Je speelt ook met pijltjes met quake. maar hoe jij dat doet. :X Ik neem aan dat je gewoon met wasd speeld, of met een andere logische combo? :P

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 12-06-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op zondag 12 juni 2005 @ 11:59:
[...]
NOFI @ RaseriaN. Je speelt ook met pijltjes met quake. maar hoe jij dat doet. :X Ik neem aan dat je gewoon met wasd speeld, of met een andere logische combo? :P
Ik ben gewoon een hardcore gamer , ik doe alles met de pijltjes ;)
Puur gewenning denk ik en ook omdat ik wat grote handen heb kan ik overal om de pijlen bij..

[ Voor 69% gewijzigd door RaseriaN op 12-06-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
we_are_borg schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:44:
[...]

Wat wel goed gaat is selecteer party member met functie toets F2 tot F5 druk dan linkermuis knop op de spell die je wilt gebruiken. Alleen nu moet ik eerst een extra stap doen dus ik ben langzamer, ik moet eerst de party member selecteren en dan pas healen of buff geven.
dus je vind dat 1. Heal klikken (geen sneltoets? das pas langzaam :p) 2. Speler/Icoon klikken een stap minder is dan 1. F2-F5 indrukken 2. Heal klikken/drukken? apart :)

sinds 4 maanden ofzo gebruik ik selfcasting, zodat je automatisch jezelf target als je niemand geselecteerd hebt, dat scheelt pas tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is Benecast een optie voor de healers. Ik gebruik het met mijn priest en pala ook. Het zet naast elke partymember een aantal knoppen met de heals/buffs die je ze wil geven. Als priest is het mooiste dat je kan kiezen voor damage based heals en hij dus niet en te hoge rank heal gebruikt. Scheelt vooral in instances mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:04:
Misschien is Benecast een optie voor de healers. Ik gebruik het met mijn priest en pala ook. Het zet naast elke partymember een aantal knoppen met de heals/buffs die je ze wil geven. Als priest is het mooiste dat je kan kiezen voor damage based heals en hij dus niet en te hoge rank heal gebruikt. Scheelt vooral in instances mana.
Ja, zo'n macro heb je ook wel dat ie dan uitrekent welke heal je met moet casten om tot full health te komen, maar dat vind ik nogal waardeloos. Als iemand health snel aan het droppen is en je drukt halverwege, dan is tegen de tijd dat de heal 'landt' z'n health veel lager en krijgt ie dus niet full health. Ik vind het daarom veel fijner zelf in te schatten wat voor heal ik nodig heb. Ik heb zelf CTmod met party health (kan je zien hoeveel HP hij heeft en hoeveel max) en heb 3 heals van ongeveer 1000, 1500 en 2000+ HP. Dan kan ik zelf ook wel zien welke rank ik moet gebruiken. Hoewel ik meestal Regrowth gebruik anyway.

Gister trouwens m'n laatste Wildheart piece gevonden in Scholo (de belt). Eindelijk de hele set compleet. :Y) Nu de epic set nog. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
we_are_borg schreef op zondag 12 juni 2005 @ 10:44:
[...]

Als je een groep joint dan krijg je hun status te zien door middel van een icoon met een plaatje twee bars (Health/mana), daar onder welke spell er actief is en daaronder een eventuele pet. Normaal gesproken als ik iemand wil healen of een buff wil geven dan druk ik op het gewenste spell bij mij (rechtermuis) nu wordt mijn handje blauw, normaal gesproken als ik naar de iconen gaat van de party members kan ik ze zo healen of een buff geven, dit werk helemaal niet meer. De spell wordt gedeactiveerd en moet hem weer opnieuw selecteren als ik weer probeer dan is de uitkomst het zelfde.
Gebruik je toevallig de Gypsy Unit Bar mod (of misschien een andere soortgelijke mod)? Toen ik die mod uitprobeerde had ik namelijk ook dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
jarnotjuh schreef op zondag 12 juni 2005 @ 02:52:
Weer een erg nuttige mededeling van mij: :P

Bijna lvl 28, vandaag echt bijna 2 lvl's gedaan. Net ongv 15 min geleden een tokus die 20 briarthorn voor 30s BO zet, da's echt dom. Toen nog een andere gozer die 15 swiftthistle voor 60s BO aanbood, ook maar gekocht.
Nu heb ik voor 90s zoveel herbs dat ik ruim 9g winst kan maken, swiftess potion.
Ik spam 1x me macro, meteen verkocht :')

Vandaag 1x SFK ingeweest voor die robes/belt/shoulders voor me mage, robes zijn gedropt, morgen wil ik de belt en andere shoulders :D.
Ik heb mijn talenttree al helemaal uitgekient tot de 60, maar weet niet waar ik me laatste puntje in zal stoppen. Ik ga voor een fire/arcane build. Of presence of mind, of de 100% crit met fire. Welke is volgens jullie nuttiger?

Nu maar eerst mijn bed in :P
Wat wil je? een gegarandeerde crit, of een instant pyroblast/fireball/sheep/frost bolt?

[ Voor 6% gewijzigd door Puc van S. op 12-06-2005 14:16 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Met welke skills wordt er veel geld verdiend en kan je ook nog zelf profiteren van items? Ik begin donderdag met dit spel en zat te denken aan een Human Mage, Herbalism en Alchemy en klopt het dat Mage's geen leather kunnen dragen maar alleen cloth? Dus wat is slim om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
CaptainCharisma schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:21:
Met welke skills wordt er veel geld verdiend en kan je ook nog zelf profiteren van items? Ik begin donderdag met dit spel en zat te denken aan een Human Mage, Herbalism en Alchemy en klopt het dat Mage's geen leather kunnen dragen maar alleen cloth? Dus wat is slim om te doen?
er wordt "veel" geld verdiend met de gathering skills zoals skinning & mining. Je kunt als mage inderdaad alleen maar cloth dragen. Zelf ben ik tailor/skinner met m'n mage (in het begin was er veel geld met tailoring te verdienen aangezien iedereen bags en mooncloth robes wilde, tegenwoordig kun je beter de resources verkopen), maar herbalism/alchemy of tailoring/enchanter (deze combi is verliesgevend in het begin) kan ook prima.

[ Voor 19% gewijzigd door Remco20 op 12-06-2005 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 23:14

Boekster

Naimoholic

Als je geld wil verdienen is mining zeker aan te raden. Dan moet echter een hele andere profession erbij nemen. Dan is tailoring voor een mage heel handig, die gebruikt niets van mining (misschien wat gems die je vindt met minen), maar alleen linnen, wool, sil, mageweave, runecloth, felcloth en mooncloth, wat alleen vindbaar is (of te kopen in de AH). Mi ning spullen evrkoop je dus lekker in het begin om geld mee te vangen en dan maak je je eigen gear een beetje :) .

Herba en Alch is ook leuk, je kunt je eigen pots maken, maar de superiotr mana pot gaat je moeite kosten ;) . Ook schijnt het rond de 125-150 een berg ellende te kosten om het lekker te kunnen levelen. Ik ben zelf miner-blacksmither (ik ga voor hammersmith) en dat kost ongelofelijk veel geld. Al gebruik je alles wat je vindt, dan nog moet ik spullen kopen. Gelukkig kan ik inguild veel regelen aan leather en dergelijke, en ook wat simpelere drops kan ik vaak krijgen. MAar winstgevend is het vooralsnog niet. Ik weet wel dat Nissec bij ons op de server de Arcanite Reapers aan de horde kant allemaal maakt, dat kan winstgevend zijn. Maar zorg dan eerst maar dat je de plans hebt :P .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Boekster schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:29:
Als je geld wil verdienen is mining zeker aan te raden. Dan moet echter een hele andere profession erbij nemen. Dan is tailoring voor een mage heel handig, die gebruikt niets van mining (misschien wat gems die je vindt met minen), maar alleen linnen, wool, sil, mageweave, runecloth, felcloth en mooncloth, wat alleen vindbaar is (of te kopen in de AH). Mi ning spullen evrkoop je dus lekker in het begin om geld mee te vangen en dan maak je je eigen gear een beetje :) .

Herba en Alch is ook leuk, je kunt je eigen pots maken, maar de superiotr mana pot gaat je moeite kosten ;) . Ook schijnt het rond de 125-150 een berg ellende te kosten om het lekker te kunnen levelen. Ik ben zelf miner-blacksmither (ik ga voor hammersmith) en dat kost ongelofelijk veel geld. Al gebruik je alles wat je vindt, dan nog moet ik spullen kopen. Gelukkig kan ik inguild veel regelen aan leather en dergelijke, en ook wat simpelere drops kan ik vaak krijgen. MAar winstgevend is het vooralsnog niet. Ik weet wel dat Nissec bij ons op de server de Arcanite Reapers aan de horde kant allemaal maakt, dat kan winstgevend zijn. Maar zorg dan eerst maar dat je de plans hebt :P .
Mining is zeker aan te raden? Verdien je er meer mee? Maar ik heb er zelf weinig aan als mage toch? Is dat dan veel beter dan een Herbalism/Alchemy combi? Cloths kun je alleen vinden maar niet kopen van NPC's? Je kan ze ook maken als je tailoring hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
CaptainCharisma schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:35:
[...]

Mining is zeker aan te raden? Verdien je er meer mee? Maar ik heb er zelf weinig aan als mage toch? Is dat dan veel beter dan een Herbalism/Alchemy combi? Cloths kun je alleen vinden maar niet kopen van NPC's? Je kan ze ook maken als je tailoring hebt?
cloth wat je als tailor kan maken is voor het grootste deel CRAP. Als ik nu opnieuw 2 professions zou moeten kiezen voor m'n mage dan zou ik voor herbalism/alchemy gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ik heb ook herb/alch met me mage, en verdiend redelijk goed. Zie het verhaal van swiftness potion hierboven.
Ik zit nu op 190 skill met lvl 28, dusja... Ik koop gewoon een zut herbs op de AH, en ga dan wat brouwen. Alle potions die ik nu moet maken kan je pas maken met herbs uit lvl 30-40 gebied, en soms zelf hoger, dusja.. Ik lig met me alchemy redelijk voor. ;)

Edit @ m1lamber
Dat weet ik dus nog niet, die instant fireblast enzo is niet echt handig, maar voor arcane explosion wel. die 100% crit is ook leuk,maar de cooldown van 5 minuten niet..

Ik weet het echt nog niet :|

[ Voor 24% gewijzigd door enira op 12-06-2005 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Remco20 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:39:
[...]

cloth wat je als tailor kan maken is voor het grootste deel CRAP. Als ik nu opnieuw 2 professions zou moeten kiezen voor m'n mage dan zou ik voor herbalism/alchemy gaan.
De patterns voor echt goede spullen moet je inderdaad vinden. Dat scheelt een hoop. De mooncloth robe is een hele mooie robe om te gebruiken voor je je set-robe hebt.

Ook kun je mensen vorzien van bags, wat nog redelijk kan verdienen. De bottomless bag (waar er eersgisteren een van opgedoken is bij ons op de server, bij een guild-only run, en dat was onze guild :) ) is zelfs nog een ander verhaal. Daar kun je momenteel wel een gold of 500 voor vangen. Succes met het vinden van deze pattern, hij heeft een dropchance van op z'n hoogst 0,05% hoorde ik de betreffende vinden zeggen :) .

Misschien dat herba/alch wel meer verdient, kan goed hoor :) .
Mining is ook wel fijn, als je je gevonden spullen kunt verkopen (ze hebben je niets gekost, behalve wat moeite) op de AH, dan maak je er alleen maar geld mee. Ik heb op het moment het probleem dat blackmithing me meer kost dan het opbrengt. Ik mail alle zut die ik maak (ik level uiteraard met zo goedkoop mogelijke meuk) naar een paar vaste enchanters die het dan omtoveren in dust en shards. Zo is het in ieder geval nog nuttiger dan vendor thrash :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

jarnotjuh schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:43:
Ik heb ook herb/alch met me mage, en verdiend redelijk goed. Zie het verhaal van swiftness potion hierboven.
Ik zit nu op 190 skill met lvl 28, dusja... Ik koop gewoon een zut herbs op de AH, en ga dan wat brouwen. Alle potions die ik nu moet maken kan je pas maken met herbs uit lvl 30-40 gebied, en soms zelf hoger, dusja.. Ik lig met me alchemy redelijk voor. ;)

Edit @ m1lamber
Dat weet ik dus nog niet, die instant fireblast enzo is niet echt handig, maar voor arcane explosion wel. die 100% crit is ook leuk,maar de cooldown van 5 minuten niet..

Ik weet het echt nog niet :|
Je kunt met Improved Arcane Explosion je Arcene toch al instant maken. PoM is bedoeld voor Pyroblasts en Fireblasts.

En een instant cast is voor mij enigzins gelijk aan een 100% chance to crit. Je doet 2 aanvallen ipv 1 die 200% damage doet (niet helemaal waar misschien met de juiste talents). Ik weet niet wat de cooldown van PoM is?

[ Voor 12% gewijzigd door Boekster op 12-06-2005 14:54 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Cooldown van PoM is 3 minuten dacht ik...

Maar weet je zeker dat je die instant arcane expl hebt ZONDER die PoM? Als dat zo is dan ga ik echt wel voor die 100% crit, want instant pyro/fireblast is denk ik niets

De casttime van die zooi ligt veel te hoog, van pyro is 6 seconden, fireblast wel meteen, maarja :D, da's wel huge dan. :D
Ik zie nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

jarnotjuh schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:10:
Cooldown van PoM is 3 minuten dacht ik...

Maar weet je zeker dat je die instant arcane expl hebt ZONDER die PoM? Als dat zo is dan ga ik echt wel voor die 100% crit, want instant pyro/fireblast is denk ik niets

De casttime van die zooi ligt veel te hoog, van pyro is 6 seconden, fireblast wel meteen, maarja :D, da's wel huge dan. :D
Ik zie nog wel ;)
Een instant 900 damage niets? Dat scheelt je dus weer 6 seconden casting time :P . Ik zou het wel weten...

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
jij zou dus voor die PoM gaan? :9

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 12-06-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben op onze server shadowsong het recore van de horde verbroken met mounts op een rij zetten een paar minuten geleden, hier wat screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.xenic.nl/temp/wow1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xenic.nl/temp/wow2.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: opgelost

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

BurningSheep schreef op zondag 12 juni 2005 @ 13:38:
[...]

Gebruik je toevallig de Gypsy Unit Bar mod (of misschien een andere soortgelijke mod)? Toen ik die mod uitprobeerde had ik namelijk ook dit probleem.
Gypsy staat aan, ik zal er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:24

On_E

Housemusic

Woei, +196 shadow dmg door mijn gear. :)

Afbeeldingslocatie: http://img108.echo.cx/img108/7250/darklady3kn.th.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op zondag 12 juni 2005 @ 16:26:
Woei, +196 shadow dmg door mijn gear. :)

[afbeelding]
Dan willen we een link naar alla geen screenshot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:30:
We hebben op onze server shadowsong het recore van de horde verbroken met mounts op een rij zetten een paar minuten geleden, hier wat screens:

[afbeelding]

[afbeelding]

:P
Vet! Welke mod is dat trouwens? (die bovenste balk) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Trancentral schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:49:
[...]

Vet! Welke mod is dat trouwens? (die bovenste balk) :D
Titanbar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
bedankt! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

waarom kunnen de alliance op ravenblood NIET samenspelen :P
Ik heb vandaag (horde) 9 potjes warsong gespeeld en er geen 1 verloren..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
m0nk schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:22:
Omdat de meeste n00bs en kiddies alliance spelen. Vooral die kiddies zijn erg asociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Waarom zouden de n00bs voor Alliance kiezen eigenlijk? En je kan mij een n00b noemen maar ik ga ook kiezen voor Alliance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
horde is echt super om voor het eerst te spelen na 4 maanden alliance :D
ik heb tot nu toe alleen maar CTF gedaan, in totaal 30 potjes ofzo, en geen enkele keer verloren :/
de slechtste game werd het 3/2 voor ons, voor de rest alleen 3/0 en 3/1
op de een of andere manier lijkt het me niks om CTF te doen als alliance :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 10:55
Het valt mij idd ook op dat ik erg veel win in de warsong gluch. één keer totaal geen kans gehad. want wij hadden max een lvl 45 warrior(ikke) en ik was verreweg het hoogste. Dan hadden ze 2 lvl 50 mages waarvan minstens 1 frost. een lvl 50 hunter, en een lvl 50 rogue. Die combinatie met een lvl 48 druid kan je niks tegen doen. frost op je, en die druid is weg. En als je dan met 5 man op hem moet staan om hem snel af te hebben, dan red je dat nooit meer.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
jarnotjuh schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:19:
jij zou dus voor die PoM gaan? :9
yup, 5points in advanced arcane explosion maakt hem instant:)

PoM FTW!

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

m0nk schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:22:
Elke keer als ik random BG in ga en vraag om een invite of mensen wil inviten krijg ik enkel "no" te horen 8)7 Mensen willen de kills niet delen ofzo? WTF echt? :D Ik vat het niet... Maarja, vervolgens ook niet luisteren en maar een beetje op hun eigen houtje in de rondte rennen. Ja, dat lukt vast :P Of mensen die inene besluiten met z'n 5en weg te gaan :D WTF? :D Daar sta je dan met z'n 5en tegen 10 NA gasten > lol, ongeveer 0% kans op zelfs maar een kill :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 10:55
Okyah schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:30:
[...]

Elke keer als ik random BG in ga en vraag om een invite of mensen wil inviten krijg ik enkel "no" te horen 8)7 Mensen willen de kills niet delen ofzo? WTF echt? :D Ik vat het niet... Maarja, vervolgens ook niet luisteren en maar een beetje op hun eigen houtje in de rondte rennen. Ja, dat lukt vast :P Of mensen die inene besluiten met z'n 5en weg te gaan :D WTF? :D Daar sta je dan met z'n 5en tegen 10 NA gasten > lol, ongeveer 0% kans op zelfs maar een kill :P
lol het is idd soms lastig met inviten. Maar op skullcrusher horde gaat dat vrij makkelijk Alleen lopen de chat's door elkaar van de verschillende warsongs.

En als iemand dan gaat inviten, dan is het ook zo gepiept. Pas een rondje gehad waar iederen 100+ hk had.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Routed schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:20:
[...]
yup, 5points in advanced arcane explosion maakt hem instant:)

PoM FTW!
Ok, die beslissing is dan ook gemaakt. Met de build die ik dus nu voor handen heb doe ik nu al auw. Toennet een 32 paladin, en 31 rogue verslagen in duel. :D
Van die sorrowhill movies leer je echt veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Zag net op de worldofwar.net forums dat er een nieuw legendary wapen gevonden is. Niet normaal dat ding lol!! Ziet er erg cool uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~xxnxx/legen1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img104.echo.cx/img104/6576/bigsword3uv.jpg

Wel naai dat een rogue hem heeft, want het is eigenlijk helemaal geen rogue wapen ( door de min/max op je mainhand).

[ Voor 24% gewijzigd door DeepSeven op 12-06-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hier thuis met z'n twee-en Wow wil spelen, moet ik dan ook 2x het spel kopen, en 2x een abbo betalen? Of kan ik ook met 1 registratie 2x inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
helaas, alles twee keer kopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 11:43

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ah, even met mijn alt karakter bezig geweest :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60555/thumb.jpg

Name Tylmerande
Guild The Caretakers
Race Night Elf
Class Priestess
Level 22

:)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33
Wel naai dat een rogue hem heeft, want het is eigenlijk helemaal geen rogue wapen ( door de min/max op je mainhand).
Ik ben dom. Waarom is dat voor een rogue een probleem en voor andere classes niet?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat heeft te maken met sinnister strike en eviscarte des te hoger, de min max dmg de hoger de uiteindelijke dmg word. En dat is op dit zwaard erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
met eviscerate heeft het niks te maken ;)

dr: sinister strike kan je elke seconde doen als je er de energy voor hebt, zodat de weapon speed genegeerd wordt. hierdoor wil je als rogue langzame wapens die veel damage per slag doen, ipv snelle wapens zoals de thunderfury die (relatief :+) weinig damage per slag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

weet iemand waar dat is? (post for seven over die legend sword)
want ..lijkt me niet instance ..en die mobs zijn "??" lvl

en nog nieuws waneer die instance (tanaris) en de andere helft van silithus open gaan?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
Waar ze Prince Thunderaan gekilled hebben is in Silithus. Northwest Silithus om precies te zijn, het is vlakbij Highlord Demitrian. Is inderdaad geen instance, maar om Thunderaan te summonen moet je een quest completen die afaik op het moment niet gecomplete kan worden.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Maegrim schreef op maandag 13 juni 2005 @ 00:52:
met eviscerate heeft het niks te maken ;)

dr: sinister strike kan je elke seconde doen als je er de energy voor hebt, zodat de weapon speed genegeerd wordt. hierdoor wil je als rogue langzame wapens die veel damage per slag doen, ipv snelle wapens zoals de thunderfury die (relatief :+) weinig damage per slag doen :)
oops klopt :) bedoelde met ambush maar dsa alleen met dagger of course :D. Maar goed daar heeft het dus mee te maken. :D my mistake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Je hebt er een legendary item voor nodig dat dropt in MC, Bindings of the Wind Seeker, 1 van de 3 legendary items op het moment. Thunderaan zou een andere legendary droppen, die uiteindelijk tot dit zwaard leiden, al dan niet met een quest. Volgens mij kan ie nog niet gecomplete worden. Enige mogelijk legendary weapon is nog steeds Sulfuras, Hand of Ragnaros. En trust me, dat is een pain in the ass om te krijgen :P .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een char. te verplaatsen naar een ander acount.

(aangezien m'n vriendin momenteel 1 op mijn acount heeft, een 2e acount heeft nu geen zin omdat ik maar 1 pc bij de hand heb. daar komt binnen kort verandering in.)

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Boekster schreef op maandag 13 juni 2005 @ 03:24:
Je hebt er een legendary item voor nodig dat dropt in MC, Bindings of the Wind Seeker, 1 van de 3 legendary items op het moment. Thunderaan zou een andere legendary droppen, die uiteindelijk tot dit zwaard leiden, al dan niet met een quest. Volgens mij kan ie nog niet gecomplete worden. Enige mogelijk legendary weapon is nog steeds Sulfuras, Hand of Ragnaros. En trust me, dat is een pain in the ass om te krijgen :P .
klopt kan ook niet

Door een bug echter is het voor Horde mogelijk om hem wel te completen.
Volgens mij is dit al gestealthfixed server side, maar dat weet ik niet 100% zeker

hier een screenie van mijn interface (eindelijk) in link vorm want hijs niet resized :)

@sHELL
nee helaas niet mogelijk

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 13-06-2005 07:23 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33
Speel je nou op een hele hoge resolutie of heb je je UI kleiner gemaakt? Kan je ongeveer aangeven waar alles voor is want ik gebruik nog steeds de standaard UI met een minimum aan icoontjes...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op maandag 13 juni 2005 @ 07:30:
Speel je nou op een hele hoge resolutie of heb je je UI kleiner gemaakt? Kan je ongeveer aangeven waar alles voor is want ik gebruik nog steeds de standaard UI met een minimum aan icoontjes...
k even recap ^^

Resolutie is gewoon 1280x1024

Bovenin de wel bekende titanbar

Al mijn buttons zijn van Flexbar, en inderdaad deze zijn kleiner geschaald, om op de huidge manier te passen

De bagbar en option bar zijn verplaatsbaar gemaakt met Custom Hide Bar deze zorgt er ook voor dat de standaard buttonbar gehide wordt (kan, hoeft niet)

De Q bij de minimap is Fastquest deze zorgt ervoor dat de quest text instant is, dus niet meer wachten op scroll tijd \o/ tevens doet deze net zoals vele andere quest addons, de quests een kleur geven en het questlevel weergeven

Lichtblauwe vak waar ook mijn charnaam staat Exp Player Frame deze haalt de standaard exp bar weg en plaatst hem in het lege vak waar charnaam staat. de weergegeven text is te customizen evenals een mouseover text. ik had hem net opnieuw geinstalleerd dus nu staat mijn naam er nog

standaard heb ik in die balk staan "exp nodit tot aan lvl / totale exp nodig voor lvl"
en met mouse over staat er dan "hoeveelheid rested exp"

dat is het wel met betrekking tot wat je ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Nou, voor mij was 't wel een leuk weekendje :)
Vrijdag heb ik (precies een week nadat ik 60 ben geworden) meteen m'n epic mount kunnen kopen :D
Had geen epic drops ofzo, echt alleen maar gefarmed hehe.

En ik ben MC voor de 2e keer ingeweest (1e keer was beta, toen kwamen we niet eens voorbij de eerste 2 mobs ^^) en moest meteen staan tanken o_O
Alles tot op Sulfuron was al gekilled, dus moest ik bij sulfuron een van z'n Priests tanken.. echt cool :D
En toen die dood was bij Majordomo ook z'n elites.. Domo hebben we nog niet verslagen tho dus dat was whipen hehe

Vanavond weer lekker Onyxia slopen en dan weer MC-en ^^

[ Voor 3% gewijzigd door bcd87 op 13-06-2005 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Moet je telkes voor dat je MC ingaat dan ony killen ofwat? :P, omdat je zegt daat je WEER ony gaat killen...

Ik heb in het weekend niet echt veel gedaan, alleen vrijdag en zaterdag een beetje. Ben nu lvl 28.3 en wil nogsteeds 2 blue items uit SFK :D. Vanavond helpt een guildmaatje mee denk ik, net als gister. Tis een 58 druid, die dps, zaaaaaddodendtraag zeg. Maarja, hij kan iig me naar de boss leiden, en zo de 2 blue drops zien te krijgen. Heb nu 2 runs gedaan, 2x de robe of arugal. Ik wil de belt of arugal, en de shoulders die van die boss ervoor droppen, een soort van hond/wolf.
Allebei 40% dropchance, hopen dat ik ze vanavond heb.

Voor artisan alchemy moet je lvl 35 zijn toch? ik ben nu lvl 28 dus, heb alchemy op 220 zitten :X, vraag niet hoe, maar het is zo. enige nadeel is wel dat ik een stuk of wat gebieden heb waar herbs instaan die ik nodig heb, en die 40+ zijn :D
Ach, dat word snel lvl'en voor me denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb toch maar de overstap gemaakt naar de EU servers...
Hou wel mijn US account aan, maar ga nu in wat meer normale tijden gamen denk ik.. (om 2 uur snachts een raid is minder)

Hoe dan ook, heb op Dunemaul een mooie Tauren Druid aangemaakt. Nu vraag ik me alleen af of dat wel verstandig is. Ik begreep van wat mede-wowers dat de Druid nogal "bugged" is, weinig dps heeft een een slechte main healer is.

Daarintegen is het wel een fun class om mee te spelen! Zijn er druids in de buurt die hun ervaringen willen delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:45:
Moet je telkes voor dat je MC ingaat dan ony killen ofwat? :P, omdat je zegt daat je WEER ony gaat killen...

Ik heb in het weekend niet echt veel gedaan, alleen vrijdag en zaterdag een beetje. Ben nu lvl 28.3 en wil nogsteeds 2 blue items uit SFK :D. Vanavond helpt een guildmaatje mee denk ik, net als gister. Tis een 58 druid, die dps, zaaaaaddodendtraag zeg. Maarja, hij kan iig me naar de boss leiden, en zo de 2 blue drops zien te krijgen. Heb nu 2 runs gedaan, 2x de robe of arugal. Ik wil de belt of arugal, en de shoulders die van die boss ervoor droppen, een soort van hond/wolf.
Allebei 40% dropchance, hopen dat ik ze vanavond heb.
Nee tuurlijk hoeft dat niet :P
Maar vanaf 't moment dat Onyxia instance op je gelockt is (dus vanaf het moment dat je de eerste warder sloopt geloof ik) heb je 5 dagen voordat de instance gereset wordt. We hadden er dinsdag gesloopt was Onyxia's Lair gister gerest en kunnen we d'r weer slopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:50:
[...]

Nee tuurlijk hoeft dat niet :P
Maar vanaf 't moment dat Onyxia instance op je gelockt is (dus vanaf het moment dat je de eerste warder sloopt geloof ik) heb je 5 dagen voordat de instance gereset wordt. We hadden er dinsdag gesloopt was Onyxia's Lair gister gerest en kunnen we d'r weer slopen ;)
Ow mja, dat snap ik wel. Maar ik zie de fun er niet in om een paar keer achter elkaar ony te slopen?
Misschien voor de drops, maarja.

Er is een filmpje op warcraftmovies.com dat een raid van 24 mensen ony neerlegt, gister was de link down, weet niet of ie nu up is. Lijkt me wel een uberoverwinning.
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=2138
Zit @ stage nu, kan niet checken...

Voordat ik aan MC enzo kan beginnen zal het wel september zijn, ik wil eerst me mage op de 50 hebben, dan ga ik wel verder met me paladin naar de 60, en dan gewoon me mage weer 60.
Ik zit er echt met een zwaar hoofd naar te kijken hoeveel BRD/BRS runs je moet doen om ony key te krijgen, en dan nog MC in te gaan. Pally is zooooo saai :(

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 13-06-2005 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:15:
Nou, voor mij was 't wel een leuk weekendje :)
Vrijdag heb ik (precies een week nadat ik 60 ben geworden) meteen m'n epic mount kunnen kopen :D
Had geen epic drops ofzo, echt alleen maar gefarmed hehe.
:o Waar?
Boekster schreef op zondag 12 juni 2005 @ 14:53:
[...]

Je kunt met Improved Arcane Explosion je Arcene toch al instant maken. Klopt, maar PoM is voor alle schools of magicPoM is bedoeld voor Pyroblasts en Fireblasts. Nee, PoM is bedoeld als instant cast op alle spells met een casting tijd langer dan 3 seconden en ZEER bruikbaar in combinatie met polymorph :)

En een instant cast is voor mij enigzins gelijk aan een 100% chance to crit. Je doet 2 aanvallen ipv 1 die 200% damage doet (niet helemaal waar misschien met de juiste talents). Kun je IMO niet vergelijken. Een combustion blast wave doet veel meer damage dan bijv een normale blast wave + 1 AE.Ik weet niet wat de cooldown van PoM is? 3 minuten
Eigenlijk is combustion een beetje een verspilling van talentpoints. Je moet namelijk allerlei -in mijn ogen- nutteloze talents nemen om combustion te kunnen gebruiken. Dan kun je beter voor de critical chance en damage gaan van bijv Arcane Instability en Arcane Power erbij nemen. Dan kun je namelijk ook je mana weer vergroten en je mana shield + dampen magic verbeteren.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:52

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Whoot! Hemorrhage for Teh Win! Ben level 47 en stak een punt in Hemorrhage, om het daarna via de trainer gelijk naar rank 2 te upgraden.

Moest naar Un'Goro crater toe om Soil te verzamelen, en toen ik (voor het eerst) in gadgetzan kwam kreeg ik een quest om een een stuk of wat ogre's bij dunemail af te maken. Nu kwam ik daar een 50 NE hunter tegen, die wilde wel even helpen. Dat ging me daar een potje snel!

Die hemorrhage is ongelofelijk vet, bij elke mep spat het bloed eruit, vooral bij grote vleeshompen als ogre's heel vet om te zien :D

Verders ben ik (jaja!) een warlock alt begonnen, welke nu level 10 is. Ik heb er wat leuke spulletjes voor gekocht via mijn rogue op de AH, en wat geld en bagpacks heengemaild, zodat hij gelijk een leuke start had. Je kan er behoorlijke damage mee uitdelen moet ik zeggen, vaak heb je er al 2 dots op zitten voor de mob bij je is. Ben benieuwd hoe deze het gaat doen als hij eenmaal over de 30 is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Hij farmed in SM graveyard, goed te doen als je 40+ bent.
Ik heb gehoord dat je in winterspring ook goed kan farmen, bij zo'n meer, maar dat het daar heel druk is, kan je beter voor sm grave gaan, 15g in een uur, als het meezit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
jarnotjuh schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:53:
[...]

Ow mja, dat snap ik wel. Maar ik zie de fun er niet in om een paar keer achter elkaar ony te slopen?
Misschien voor de drops, maarja.

Er is een filmpje op warcraftmovies.com dat een raid van 24 mensen ony neerlegt, gister was de link down, weet niet of ie nu up is. Lijkt me wel een uberoverwinning.
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=2138
Zit @ stage nu, kan niet checken...

Voordat ik aan MC enzo kan beginnen zal het wel september zijn, ik wil eerst me mage op de 50 hebben, dan ga ik wel verder met me paladin naar de 60, en dan gewoon me mage weer 60.
Ik zit er echt met een zwaar hoofd naar te kijken hoeveel BRD/BRS runs je moet doen om ony key te krijgen, en dan nog MC in te gaan. Pally is zooooo saai :(
Gewoon voor de drops ja, iedereen wilt natuurlijk wel een tier2 set item enzo ;)
Overal en nergens :P
WS geesten, gaan gewoon lekker snel neer :) Yeti's in WS, gaan minder snel neer maar best veel groene items.. heb een keer met 1x de cave legen gewoon 10G verdient.
In burning steppes, fire gut ogres voor VEEL runceloth.. ze zijn lv51, 52 ofzo (ik sla met een crit MS het halve leven van zo'n mage eraf) en droppen vaak 2+ runecloth.
Voor de rest als je 't ff aankan SM1 farmen voor een half uurtje ofzo (wordt snel saai :))

[ Voor 24% gewijzigd door bcd87 op 13-06-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:45:
Hoe dan ook, heb op Dunemaul een mooie Tauren Druid aangemaakt. Nu vraag ik me alleen af of dat wel verstandig is. Ik begreep van wat mede-wowers dat de Druid nogal "bugged" is, weinig dps heeft een een slechte main healer is.

Daarintegen is het wel een fun class om mee te spelen! Zijn er druids in de buurt die hun ervaringen willen delen ?
Ik zie niet in waarom de Druid een "bugged" class zou zijn, mijn healing doet niet onder voor die van een priest (zeker niet met Restoration talents). Ga bijna altijd mee als main healer een instance in omdat er gewoon niet zo heel veel Priests zijn bij ons en het gaat (met een redelijk tot goede groep) altijd perfect.

Verder over de lage DPS, ja dat is true, maar dat wil niet zeggen dat we bijv. andere mensen niet kunnen verslaan. Even Entangling roots, even nuken tot ze loskomen, DoT erop (Moonfire), Faerie Fire, Rejuv op jezelf, Bear Form en slaan maar. Op lvl 40 wordt je Bear Form qua armor echt sterk en hoef je maar iets onder te doen voor een plate drager. Hierbij het feit dat je dan ook eens in de 3 minuten kan healen in bearform (en anders terugswitcht na een stun bijv.), en je bent echt sterk.

Tuurlijk moet je een Druid even leren spelen, maar dat is met elke class het geval. Echter "bugged", nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 22:07
-=BoKKiE=- schreef op maandag 13 juni 2005 @ 08:10:
[...]

k even recap ^^

Resolutie is gewoon 1280x1024

Bovenin de wel bekende titanbar

Al mijn buttons zijn van Flexbar, en inderdaad deze zijn kleiner geschaald, om op de huidge manier te passen

De bagbar en option bar zijn verplaatsbaar gemaakt met Custom Hide Bar deze zorgt er ook voor dat de standaard buttonbar gehide wordt (kan, hoeft niet)

De Q bij de minimap is Fastquest deze zorgt ervoor dat de quest text instant is, dus niet meer wachten op scroll tijd \o/ tevens doet deze net zoals vele andere quest addons, de quests een kleur geven en het questlevel weergeven

Lichtblauwe vak waar ook mijn charnaam staat Exp Player Frame deze haalt de standaard exp bar weg en plaatst hem in het lege vak waar charnaam staat. de weergegeven text is te customizen evenals een mouseover text. ik had hem net opnieuw geinstalleerd dus nu staat mijn naam er nog

standaard heb ik in die balk staan "exp nodit tot aan lvl / totale exp nodig voor lvl"
en met mouse over staat er dan "hoeveelheid rested exp"

dat is het wel met betrekking tot wat je ziet :)
Erg mooie UI moet ik zeggen, hij lijkt erg veel op de mijne, ik heb een aangepaste versie van de Insomniax compilation, maar misschien is die wel teveel van het goede. Verder lijkt die wel op deze.
Ik heb ook flexbar trouwens geinstalleerd, alleen ik zou niet weten hoe dat werkt, kleinere knoppen lijken me geweldig. En wat ik bij jou niet zie staan is atlas. Dat zou eigenlijk een verplichting moeten zijn als je af en toe een instance speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Afgelopen weekend weer een aantal keer MC gedaan (zijn nog niet zolang bezig in MC), en hebben gecleared t/m Garr. (Lucifron, Magmadar, Gehennas)

En vrijdag mn eerste MC epic binnen :p :
Choker of Enlightenment

Helaas geen class item maar ben er wel blij mee, in de MC runs die we in totaal gedaan hebben zijn er al 8 warrior items (7x might, 1x tank ring) gedropped, veel meer dan de rest :)

Klik hier voor profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:11:
[...]

Ik zie niet in waarom de Druid een "bugged" class zou zijn, mijn healing doet niet onder voor die van een priest (zeker niet met Restoration talents). Ga bijna altijd mee als main healer een instance in omdat er gewoon niet zo heel veel Priests zijn bij ons en het gaat (met een redelijk tot goede groep) altijd perfect.

Verder over de lage DPS, ja dat is true, maar dat wil niet zeggen dat we bijv. andere mensen niet kunnen verslaan. Even Entangling roots, even nuken tot ze loskomen, DoT erop (Moonfire), Faerie Fire, Rejuv op jezelf, Bear Form en slaan maar. Op lvl 40 wordt je Bear Form qua armor echt sterk en hoef je maar iets onder te doen voor een plate drager. Hierbij het feit dat je dan ook eens in de 3 minuten kan healen in bearform (en anders terugswitcht na een stun bijv.), en je bent echt sterk.

Tuurlijk moet je een Druid even leren spelen, maar dat is met elke class het geval. Echter "bugged", nee...
Een probleem met de druid is wel dat als je er een instance mee ingaat je altijd een andere class mee moet nemen die kan ressen (meer dan eens per half uur), shammy of pala ofzo.
Maar voor de rest boeit t mij ook weinig of ik door een druid gehealed wordt of door een priest :) allebei even goed idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Ik vind het jammer dat op horde alleen tauren Druid kan zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Sak3d schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:19:
Ik vind het jammer dat op horde alleen tauren Druid kan zijn :o
Bij alliance is dat toch net zo, Night elf?
Pally = Alliance only
Shammy = Horde only
Voor de rest is het gewoon eerlijk verdeeld hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:16:
[...]

Een probleem met de druid is wel dat als je er een instance mee ingaat je altijd een andere class mee moet nemen die kan ressen (meer dan eens per uur), shammy of pala ofzo.
Maar voor de rest boeit t mij ook weinig of ik door een druid gehealed wordt of door een priest :) allebei even goed idd
Druids kunnen zich prima redden met single target healing, als het wat lastiger word is een priest toch wat beter met snellere heals (flash heal) en AoE heal (prayer of healing?). kheb zelf nu een alt priest op lvl24 gewoon om even te kijken hoe dat is, vind het wel grappig tot nu toe :+

Edit: alhoewel regrowth zeker een leuke snelle heal is btw, dmv talents ook nog grote crit chance dacht ik

[ Voor 9% gewijzigd door butsj op 13-06-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:16:
[...]

Een probleem met de druid is wel dat als je er een instance mee ingaat je altijd een andere class mee moet nemen die kan ressen (meer dan eens per half uur), shammy of pala ofzo.
Tja ze gaan de class niet voor niets revampen binnenkort. Een priest is gewoon veel bruikbaarder. Een druid kan een AoE-er namelijk echt niet beschermen met healen zoals een priest dat doet. Wellicht moet deze een talent krijgen waarmee je andere mensen kan shielden of zo. We zullen wel zien wat ze er van brouwen :) Zelfs met een restoration build moet je toch 'voorspellen' waar de damage gaat vallen om op tijd te healen. Of je moet NS gebruiken maar ja, die heeft een cooldown.
butsj schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:24:
[...]

Druids kunnen zich prima redden met single target healing, als het wat lastiger word is een priest toch wat beter met snellere heals (flash heal) en AoE heal (prayer of healing?). kheb zelf nu een alt priest op lvl24 gewoon om even te kijken hoe dat is, vind het wel grappig tot nu toe :+
Druids hebben ook een area heal maar die moeten ze channelen :) Bij damage heb je dus een probleem. Dat de druids geen flash heal achtig iets hebben vind ik inderdaad wel een beetje een gebrek.

Misschien dat Blizzard bij een druid toch ergens de nadruk op moet leggen. De DPS van cat form is inmiddels zo slecht bij mij dat ik daar alleen nog maar gebruik van maak om horde casters mee te verrassen en voor track humanoids. Verder is het bear form all the way.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wat zijn trouwens de tactics op Majordomo?
We hebben gister 2 dingen geprobeerd, eerst 3 elites slopen, dan de priests en dan de laatste elite, maar dat ding fout omdat we gewoon de eerste 4 elites sloopten voor de priests en dan kunnen ze niet meer gesheeped worden ofzo??
Toen probeerden we 1 elite, 4 priests en dan de elites maar dan zou mijn elite eerst gesloopt worden en moest ik de priests tanken maar dit ging al helemaal fout.

Ik weet niet of dit goede tactics zijn (want ze werden dus niet goed uitgevoerd :P), weet iemand dit?
Misschien een pagina met Domo tactics erop? :)
Ik wil die Ragnaros nu weleens gespawned hebben en door hem gewhiped worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:11:
[...]

druid = niet bugged verhaal
Owkee, das duidelijk! Ga voor de druid.
Begrijp hieruit wel dat een druid dus eigenlijk niet een musthave class is in een party... Hi jis wel een goede healer, maar mist het ressen... hij is niet echt een tank... te weinig dps...

well, het zal mij benieuwen... denk dat ik iae wel ga missen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DarkShadow schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:16:
[...]

Erg mooie UI moet ik zeggen, hij lijkt erg veel op de mijne, ik heb een aangepaste versie van de Insomniax compilation, maar misschien is die wel teveel van het goede. Verder lijkt die wel op deze.
Ik heb ook flexbar trouwens geinstalleerd, alleen ik zou niet weten hoe dat werkt, kleinere knoppen lijken me geweldig. En wat ik bij jou niet zie staan is atlas. Dat zou eigenlijk een verplichting moeten zijn als je af en toe een instance speelt :)
Mja zelf vind ik hem aan de drukke kant, :/ maar het is al minimaal voor mij

Atlas was ik vergeten inderdaad, is wel handig, hoewel ik de meeste instances nu al uit me hoofd ken. is het wel een handig hulpmiddel

Insomniax ken ik alleen van naam, heb hiervoor ook een paar van die full packages gebruikt (cosmos, nurfed, ct_mod enx) maar allemaal overkill

heb nu exact wat ik wil en niet meer :) Flexbar:

de nieuwe flexbar heeft een uitgbreide html help als subdir

waar ik mee begin als ik flexbar clean installer :)

/flexbar scale button=1-120 scale=9

hiermee worden alle buttons net wat kleiner, (10 is normaal 5 is uberklein)

en dan maak ik groepen van 12, welke ik dus dus indeel zoals je kan zien op mijn screenshot

flexbar kan ook je stancesets vervangen, (rogue stealth, warrior battlestances, druid shapeshift) alleen wel even manual doornemen :) ik zou niet meer zonder flexbar willen in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, het was weer zondag dus marathon-MC-clearen-dag. En dan sleep je weer een bakje paars spul binnen om U tegen te zeggen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.btinternet.com/~keithy.boy/wow/MC-120605.jpg

Ik heb fijn 2 Earthfury dingen even overgenomen (breastplate had ik al) dus ik zit nu op 4 stuks van de 8, met een beetje geluk droppen de bracers nog deze week zodat ik die imba 5 set bonus krijg: 25% kans om 35% van de mana die ik besteed aan Lesser Healwave of Healwave terug te krijgen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:32:
Sja, het was weer zondag dus marathon-MC-clearen-dag. En dan sleep je weer een bakje paars spul binnen om U tegen te zeggen ;)

[afbeelding]

Ik heb fijn de 2 Earthfury dingen even overgenomen dus ik zit nu op 4 stuks van de 8, met een beetje geluk droppen de bracers nog deze week zodat ik die imba 5 set bonus krijg: 25% kans om 35% van de mana die ik besteed aan Lesser Healwave of Healwave terug te krijgen :D
Nice :)
Ik zie dat het jullie wel lukt Domo te slopen, watvoor tactics gebruiken jullie precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even wat over Druids :)

Flash Heal: Regrowth is .5 seconde langere cast-time dan Flash Heal en healt toch gemiddeld ietsje meer (verklaart misschien de casttime). Met talents is dit zeker heel lekker op te hogen, namelijk 50% increased crit chance, in mijn voorbeeld (op mijn level) healt Regrowth volgens thott standaard 646 tot 724 en 684 over 21 sec. (bij mij nog iets meer ook vanwege talents). Deze heal spell crit met talents echt all the time, tot een instant heal gedeelte van ~1100, dan krijgt degene die je hier net mee hitte ook nog eens de HoT :) Perfecte spell gewoon (ook aggro-wise) en gebruik hem bijna altijd.

AoE Heal: True hij is channeled, maar heb het nooit als een gemis/bug ervaren, zeker niet na de introductie van Barkskin die ideaal is om deze spell er even tussendoor te gooien. Feit blijft dat als iedereen in je party gehealt moet worden het waarschijnlijk toch al niet zo gladjes verloopt :P

Resurrection: Sommige mensen zien het als een gemis (ivm de 30 min. cooldown), ik een lifesaver ^^ True er gaat vaak een rez class mee maar wij Druids kunnen als enige in-combat rezzen. Als je net een belangrijk iemand verliest en je kan hem/haar er weer bij halen kan dit de uitkomst van een gevecht veranderen. Als je gaat wipen kan je hem casten op de rezzer, die de heal pas accept als iedereen dood is... Je moet hem gewoon leren gebruiken :)

Tanken: Inderdaad niet het beste idee om een Druid te laten doen, maar als het moet kan het redelijk, als je een party hebt die hier een beetje rekening mee houdt. Je kan 1 keer in de 10 minuten alle mobs rondom je jou laten aanvallen, ook al vielen ze iemand anders aan op dat moment. En elke X seconden kan je 1 mob taunten. Dit kan bijv. een cloth wearer redden.

Catform: Gebruik je inderdaad heel weinig, bijna alleen maar in stealth of om track humanoids zoals Raffuhl al zei. Het is heel situationeel wanneer je deze gebruikt.

Nou ik heb me zegje weer gedaan, hoop dat het wat mensen helpt :)

Zie mezelf altijd als een "swiss army knife" en merk dat mensen het toch wel fijn vinden om me mee te hebben (ook vanwege MotW)... Nu WoW opstarten en zelf de wondere wereld van Druids verkennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:47:

.. Zeer overtuigend pro druid verhaal
Okiedokie, ga nu wow niet opstarten, zit op werk :( , maar straks, ga ik cker verder met mijn druid!
Ik zit dan pas op lvl 7 maar de vooruitzichten zijn goed:P

Thanks voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Als alles mee zit wordt in de volgende patch de druid class onder hande genomen. Er zitten fouten in, maar je kan er gewoon mee spelen. Bij wow website in het forum loopt er een topic over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:39:
[...]

Nice :)
Ik zie dat het jullie wel lukt Domo te slopen, watvoor tactics gebruiken jullie precies?
healers sheepen, 1 tank op elke elite, mt en druid in bear op domo. Dan pakken wij een standaard 2-4-2 volgorde, zodra de eerste elite plat ligt neemt die warrior de 2e plek bij domo over van de druid die dan gaat healen. Altijd 2 man op Domo aangezien die aap vaak de mt teleport en dan moet de beer of de 2de tank hem even op zijn neus tikken ;)

Zolang je beetje snel werkt en de beestjes snel neerlegd kun je dit volhouden. Het moet wel snel gebeuren, gebruik bijv een hunter met hunter's mark om aan te geven welk beestje doodgaat (in welke volgorde) dan kun je zeggen van iedereen op het beest met pijltje. Werkt wat soepeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:55:
[...]

healers sheepen, 1 tank op elke elite, mt en druid in bear op domo. Dan pakken wij een standaard 2-4-2 volgorde, zodra de eerste elite plat ligt neemt die warrior de 2e plek bij domo over van de druid die dan gaat healen. Altijd 2 man op Domo aangezien die aap vaak de mt teleport en dan moet de beer of de 2de tank hem even op zijn neus tikken ;)

Zolang je beetje snel werkt en de beestjes snel neerlegd kun je dit volhouden. Het moet wel snel gebeuren, gebruik bijv een hunter met hunter's mark om aan te geven welk beestje doodgaat (in welke volgorde) dan kun je zeggen van iedereen op het beest met pijltje. Werkt wat soepeler :)
Cool thx :)
Ik geloof dat we gister idd alleen de MT op domo hadden staan (hij liep nogal vaak het healercamp in enzo :P) en dat die telkens geTP'd werd. Weet je ook precies hoe die werkt? Teleport die degene die de meeste aggro heeft, of is 't random?
Ach we hebben nog 4 dagen voor domo geloof ik, moet te doen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we_are_borg schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:53:
Als alles mee zit wordt in de volgende patch de druid class onder hande genomen. Er zitten fouten in, maar je kan er gewoon mee spelen. Bij wow website in het forum loopt er een topic over.
Vooral de Feral Combat tree is een beetje underpowered, enige nuttige daarin is IMO de langere stun op Bash en Feral Charge :( Voor de rest ben ik all for Druid O+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:00:
[...]

Cool thx :)
Ik geloof dat we gister idd alleen de MT op domo hadden staan (hij liep nogal vaak het healercamp in enzo :P) en dat die telkens geTP'd werd. Weet je ook precies hoe die werkt? Teleport die degene die de meeste aggro heeft, of is 't random?
Ach we hebben nog 4 dagen voor domo geloof ik, moet te doen zijn :)
Paar pointers:
-Alles wordt immune voor sheep zodra er 4 (maakt niet uit welke soort) dood zijn, dus bij een 2-4-2 methode vliegen de 2 overgebleven healers uit hun sheep zodra de 4de van het totaal dood is. Zorg dus dat je 2 warriors bij de overgebleven sheeped healers hebt staan om ze gelijk op te pikken.
-Domo teleport voor 90% kans de [persoon die het dichtst bij staat. Als de 2de war dus echt IN domo staat heeft hij de meeste kans om getelepoort te worden. In ieder geval, met twee tanks bij Domo komt ie gewoon niet weg en dat is de bedoeling.
-Zorg dat je duidelijk afspreekt welke elite en welke healer er eerst aan gaan. Het is handig om bijvoorbeeld de warrior met minste health de elite die het eerste doodgaat te laten tanken. Dat scheelt heals en mana en dat heb je echt wel nodig.
-4 mages in het begin hebben 1 taak en 1 taak alleen, en dat is permasheepen van de healers. Dus niet frostboltjes gaan leuren oid, puur sheep elke 10 seconden of zo.
-Zorg dat het stil is op Ventrilo/TS en dan men niet door elkaar gaat schreeuwen. Puur de raidleader en MT hebben wat te zeggen (welke elite/healer er nu aan gaat en hoe de status op Domo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk is het gewoon een zwaar leuke class om te spelen. Je hebt solo vrijwel geen downtime en je kunt zowat alle rollen vervullen in een party. De afwisseling maakt het dus een interessante class.

De rez is overigens zeker wel handig. Van mij mogen ze de cooldown wel halveren eigenlijk. Maar ja, zoals ik al zei, het ligt eraan waar Blizzard nu de focus op legt. Als uiteindelijk toch van een druid weer het healen verwacht wordt, vind ik dat ze daar ook wel wat extra kracht in mogen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:24

On_E

Housemusic

Ventrillo/TS, is dat nou ECHT nodig voor MC enzo ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.