sow, GoT ook verslaafd aan WoW

Ik zelf ook al een tijdje en daarom ook eigelijk nooit meer op het forum
Speel een lvl 60 Tauren Hunter op de Crushridge server (formerly known as crAshridge, maar nu wel lekker) Na een tijdje is onze nederlandse guild (Clan DenK) samengegaan met de Horizons en domineren we de server que high level instances. We zijn nu zover om Majordomo te gaan summonen en daarna Raganros er eens van langs te geven.
We zijn de eerste op de server die zover gekomen zijn, de andere guilds lopen nog te rommelen bij Magmadar en Lucifron. Terwijl wij in 1 avond zonder wipe t/m Garr clearen, de avond erop Baron Geddon (1 wipe) en Shazrah (geen wipe), en de avond daarop Sulfiron (1ste keer dat we hem deden en meteen kapot gepwned zonder ook maar 1 death) en daarna Golemagg, waar we 1 wipe hadden door een foute pull (hondjes rende het healer camp binnen) maar daarna hadden we hem met maar 3 of 4 deaths

en daarna gingen er nog een man of 10 dood door voor de grap eens voor die scheur in de grond lang te rennen. blijkbaar krijg je 3K dmg als je daar voor staat

naja, mag je ook wel verwachten van de Centrale Verwarming van een molten giant

Helaas hadden we nog niet genoeg mensen met de quest om domo te summonen dus die moet even wachten tot volgende week .. of de week erop. Hangt er vanaf of we Onyxia dood krijgen dit weekend.
Gister zijn we daar begonnen maar het wilde niet lukken in 3 pogingen, en ik kreeg nog de meest katastrofale bug die ik ooit gehad heb

We hadden haar op 55% en toen kregen we een deep breath ....... 3 kwart dood .... als een gek ressen en verder gaan ! Onyxia op 51% .... Deep Breath -> wipe
plan aangepast en weer de instance in, even overleg en toen "ok lets go guys" over ventrillo ...... en er gebeurde niets .....
ik begin maar te lopen maar niemand anders beweegt .... wtf ?!
hoor ik over ventrillo dat ze beginnen met de eerste pull van de warder .... WTF WTF WTF ?!?!?
nog steeds niemand die beweegt op mijn scherm .... fuck ! relog dan maar .... hmmmm, er gebeurt NIETS als ik op logout klik

Dus alt+f4 .... opnieuw opstarten, spel weer in "A character with that name already exists"
Kon ik dus niet meer inloggen, dus ik ga er in op mn alt, zie ik mezelf gewoon op online staan, en dat bleef zo de rest van de avond

wel een ticket gestuurt, maar die avond geen reactie op gehad dus dat was het einde van de onyxia ervaring voor mij

vanochtend kon ik gelukkig wel weer inloggen dus ze hebben het toch gefixed maar wat een kut moment om te blijven hangen
Ik denk dat ons probleem bij onyxia nog is dat we niet goed genoeg uitspreiden want ik begrijp dat ze dan helemaal geen Deep Breath doet. Maargoed, questie van oefenen
de laatste poging die ik nog kon volgen via ventrillo werd er iemand met een tail-sweep de eierkamer in gemept en werd de hele partij ge-zerged .... klote rogues ook altijd