Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.568 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 14:30

Ryceck

Constants and Variables

HTT-Thalan schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:16:
[...]

Het schijnt mogelijk te zijn in 3 dagen naar level 60 te levelen, er worden zelfs records om bijgehouden. Maar 1 uurtje pvp'en of 2 corpseruns en je bent al genoeg tijd kwijt waarin je flink xp had kunnen verzamelen.

Toen ik gister uit UD kwam moest ik nog 7k xp naar de 46, en daar deed ik ongeveer een half uurtje over in de Hinterlands.
Wat dacht je van als priest van 56 naar 60 komen. Vanaf het moment dat ik 56 dingde kreeg ik invites voor raids zoals Scholo en Strat... en zoals je maybe weet... raids geven shitty exp :)
van 56-60 komen heeft me daarom ook gerust 4 dagen playtime gekost... als het niet meer is :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Azqi schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:44:
[...]

Ik heb ook te maken met de wensen van de rest van de (guild)party.
Maar het ligt dus aan mijn relatief lage lvl in die instance?
als de rest "wenst" een lvl 51 mee te nemen in BRD verdienen ze niet beter dan een paar dikke wipes }> BRD = 54+

en als je al meegaat op dat lvl, wacht bljif dan maar minimaal 50 yards achter de rest aan lopen :P

48- 52 Maraudon, gewoon alleen bossruns doen, en anders moet je grinden
42-54/55 Sunken temple
54/55 - 58 BRD

na 58 kan je je wagen aan scholo, strat en BRS
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:03:
[...]

Wat ik altijd vind helpen als Mage is om in een instance vooral Arcane Missiles te gebruiken, verdeelt de damage mooi over een bepaalde tijd... Vooral als je geen of een slechte warrior hebt is het een must om de damage output wat te matigen!

offtopic:
Nooit geweten dat vliegvelden een aggro range hadden :Y)
mijn tactiek, scorch spammen tot clearcast en clearcast gebruiken voor am :)

scheelt mana

zodra je in de hogere isntances komt (zul farrak, maraudon) gewoon all out gaan :P

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2005 12:24 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:45:
Is er hier een warrior bekend met foror's compendium of the dragonslaying trouwens? het farmen ervan?
Ik ben van plan dit van 't weekend te doen... Welke bazen heb jij gefarmed hiervoor?

't Is overigens ook niet te geloven dat items van de priest epic quest en de hunter epic quest sinds deze patch van Kazzak en Azuregos een 100% dropchance hebben terwijl ze het boek van de warriors zelfs geremoved hebben van een baas, en dat terwijl die al zo'n 100 keer zeldzamer is dan die van de overige classes -_-
we should get more luv :(
Another awesome change for warriors }) (Voor de mensen die wow-forum volgen wel een bekende quote denk ik :) )

Anyway, heb het boek zelf ook nog niet kunnen krijgen helaas, dropped toch alleen nog maar van DM named's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
HolyCorn schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:21:
[...]

Another awesome change for warriors }) (Voor de mensen die wow-forum volgen wel een bekende quote denk ik :) )

Anyway, heb het boek zelf ook nog niet kunnen krijgen helaas, dropped toch alleen nog maar van DM named's ?
Jepp..
Behalve de eerste guard in North nu, daar hebben ze em van verwijderd.. want kijk uit! dalijk wordt het te makkelijk voor de warriors! -_-

ik ga lekker kalendris/warpwood runs doen denk ik.. ook snel gebeurd lijkt me, 20 mins tops ofzo voor zo'n run denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:18:
[...]

als de rest "wenst" een lvl 51 mee te nemen in BRD verdienen ze niet beter dan een paar dikke wipes }> BRD = 54+
Nah... wij hebben wel een goede priest in de guild _/-\o_
zodra je in de hogere isntances komt (zul farrak, maraudon) gewoon all out gaan :P
Natuurlijk... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Hehe elke mage die na de eerste paar waarschuwingen nog niet op z'n aggro let en gewoon meteen all-out gaat die gaat dood bij mij, dan druk ik maar voor een paar seconden ff niet op taunt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Azqi schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:29:
[...]

Nah... wij hebben wel een goede priest in de guild _/-\o_
^^ wij hebben een keer een lvl 31 meegenomen naar SM cathedral :)

echt constant dik achteraan hobbelen :P
[...]

Natuurlijk... :+
ik ben frost specced :P gewoon niet te critten :+
btw ligt het aan mij of is de cooldown van de wand door oneze nieuwe autoshoot een beetje fubar'ed?

mja heb al een paar keer in sm cath te horen gekregen dat ik eerder moest beginnen met nuken omdat ze vonden dat ik 'niets' deed :/ tja en toen ik dat dus deed, critte mijn fireball en kwam de monk mij klop geven :/

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
RaseriaN schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:07:
[...]

Jij doet zo populair dat een ander te traag is en jij zoveel sneller ?
Nou hou dan je gemak voortaan en laat iemand in zn waarde?

Ik heb ook LvL 51 en 15 dagen played er op staan... ik raid veel ik help mn guildmembers veel.. ik grind redelijk veel resources en dan heb je zo een paar uur/dagen extra terwijl je niet lvl'ed..

Ps. daz kewl? Aub neem nog een slok van je BreeZaH!?!!?!
Neem ff paar anti-stress pilletjes.. /kiss

Laat ik het wat duidelijker maken.. bijna iedereen zelfs de ubernoobs die ik ken levelen van 1 naar 60 in 12 tot 16 dagen.. Jij bent denk ik frustie omdat jij vast zit op 15 dagen played en ik jou dus ook indirect aanval.. relaxed aan.. wil je ook wel helpen sneller te levelen hoor als dat je probleem is..

En ik meende btw serieus dat als er hier iemand zit die in 6/7 dagen kan levelen naar 60 dan wil ik graag info van diegene zodat ik structureel sneller kan levelen.. zou fijn zijn ;)

edit: typos

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Skeiron schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:41:
[...]
En ik meende btw serieus dat als er hier iemand zit die in 6/7 dagen kan levelen naar 60 dan wil ik graag info van diegene zodat ik structureel sneller kan levelen.. zou fijn zijn ;)

Ik heb de methode al uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
woot!!

vanavond maar even naar de hinterlands een questje doen voor een nieuwe hengel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 22:24

Boekster

Naimoholic

(jarig!)
Kijk eens op het Ravenblood forum en probeer Xcapos eens te pakken te krijgen. Die zat op 7 dagen played, en die was op dat moment 51/52 :) . (de powerlevelslet :P )

Trouwens ook een opmerking over BRD, die instance is een heel stuk moeilijker dan vana 54/55, als je hem wilt clearen. Er is een brug met 2x3 elementals, gelinkt. Lvl 54-56, die zijn echt ziek moeilijk als je met je hele party op 55 zit. Dan heb je gegarandeerd een wipe. Ook de bosses zijn dan geen pretje, omdat ze vaak teveel elites met zich meesjouwen. Ik zou je anraden om te gaan clearen vana 58, minimaal :) . het begin is echt goed te doen op 54/55, maar vanaf de shadowforge vault wordt het een heel stuk moeilijker.

Eens met kEv4h (dat weet ie allang :P ), warriors moeten een een dikke knuffel krijgen van Blizzard. Alles wordt er aan gedaan om ons ook maar enigzins zwakker te maken en het doel is onbekend. Om ons om te toveren naar meatshield? Daar zijn we nu ook al goed in, en de damage die we doen is niet verkeerd, maar absoluut niet mage/rogue-like. De enige class waar je weinig moeite mee hebt in PvP (1-on-1) is de rogue. Alhoewel dat in sommige gevallen absoluut niet waar is :) . Maar de warrior is al niet al te best in PvP, zeker niet in mass PvP, dus waarom wordt nu juist dat generfed?
Toch jammer :) .

Overigens is het ook lame dat de wariror epic quest voor Quel'serrar aan de alliance zijde gedeelt wordt met de paladin. Waar hebben zij dat ding voor nodig? En hebben ze niet al een epic quest? Ik vind het belachelijk dat die quest gedeelt moet worden (ookal ben ik een horde warrior, het blijft idioot).

[ Voor 11% gewijzigd door Boekster op 10-06-2005 12:52 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zijn er nog mensen die op stormscale spelen als horde en rond lvl 30-35 zijn? Ben nl op zoek naar een guild (of gewoon wat mensen) voor instances enzo, heb het redelijk zwaar(hou ik wel van :) ) met me warrior. Kom bijna alleen maar gank parties tegen van de alliance. 1v1 heb ik nog nooit verloren, maar kom ze bijna haast nooit alleen tegen helaas

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Doe 's lief tegen elkaar. Hier wat screenshots om vrolijk te worden. Dit was op de woensdag dat de Battlegrounds geïntroduceerd werden. :)

Prom @ Epic PvP mount en Rare PvP Mage set. Het interessante aan deze set is de extra stamnia. Set bonuses zijn onder andere: +15 stam en -1.5sec cooldown op Blink. *D
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60310/thumb.jpg

Me pimpin' in Orgrimmar zonder stats.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60309/thumb.jpg

Voor de mensen die de Battlegrounds nog niet gezien hebben. Dit is de map van Alterac Valley. Er zijn enkele tientalle interessante quests om reputatie mee op te bouwen.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60305/thumb.jpg

Dit soort tafarelen heb ik nog niet op screenshot kunnen vast leggen, maar het ziet er ongeveer zo uit. Gelukkig zijn er wat meer Hordes dan op deze HB screenshot. :X

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60300/thumb.jpg

Alterac scorebord.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60308/thumb.jpg

Als je genoeg bloed verzameld en deze bij een NPC inlevert, kun je na een tijdje met 10 man en een lvl 62 elite die aan jouw zijde is een Elemental summonen. Deze begint klein, maar neemt langzaam in grootte toe. Zijn krachten nemen ook toe. Je kunt hem buffen en healen. Hij doet prima damage. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60307/thumb.jpg

Tot zo ver deze korte, maar wellicht enigszins visualiserende post over Alterac Valley!

[ Voor 6% gewijzigd door PromWarMachine op 10-06-2005 12:55 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Echt grappig al die reacties van mensen die roepen dat ze een lvl 60 in 5 dagen kunnen maken...pfff fijn hoor. Wat er dan in schiet is het feit dat je met een MMorpg te doen hebt. Je speelt dit online omdat je zoveel tegek-tof-gave dingen kunt meemaken met anderen. Het snel levellen dat kan je ook doen in een NWN oid. Als het levellen het plezier is van een spel dan snap ik niet dat je voor een MMorpg kiest?

0,02€

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:41:
[...]

Neem ff paar anti-stress pilletjes.. /kiss

Laat ik het wat duidelijker maken.. bijna iedereen zelfs de ubernoobs die ik ken levelen van 1 naar 60 in 12 tot 16 dagen.. Jij bent denk ik frustie omdat jij vast zit op 15 dagen played en ik jou dus ook indirect aanval.. relaxed aan.. wil je ook wel helpen sneller te levelen hoor als dat je probleem is..

ik denk dat je zelf eens een paar anti-stress pilletjes moet pakken.

Eerst hier mensen aanvallen dat ze "te traag levellen" en daarna anderen aanvallen omdat ze "te snel levellen"
Hoe snel je van 1 - 60 gaat heeft absoluut niks met je kennis van het spel te maken. Zelfs noobs kunnen zoals je al aangeeft gewoon iedere keer een grind-team vinden en snel op 60 zitten en zomige "ervaren" spelers kiezen ervoor om gewoon wekenlang te soloen en fun te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:49
Furio schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:59:
Echt grappig al die reacties van mensen die roepen dat ze een lvl 60 in 5 dagen kunnen maken...pfff fijn hoor. Wat er dan in schiet is het feit dat je met een MMorpg te doen hebt. Je speelt dit online omdat je zoveel tegek-tof-gave dingen kunt meemaken met anderen. Het snel levellen dat kan je ook doen in een NWN oid. Als het levellen het plezier is van een spel dan snap ik niet dat je voor een MMorpg kiest?

0,02€
Als jij al 1 lvl 60 had, en dan een lvl 47 nog erbij. Zu jij dan een 3de character traag lvl'en naar de 60? dacht het niet...
In kevahs geval kan ik dat best begrijpen. Ik vind grinden echt oersaai, het schiet gewoon niet op, voor mijn gevoel dan...

Je hebt zo'n beetje de content wel gezien(de verschillende gebieden) maar kwa instances en door volgende patches zul je toch weer een beetje nieuwe dingen kunnen verkennen.
Ik ben van plan om NA mijn mage en pally NOG een lvl 60 te maken, maar dat zal wel in oktober ofzo zijn ;), dan ga ik echt alleen instanceruns doen, da's echt dikke exp :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 14:43
Momenteel ben ik "slechts" lvl 52 en heb er al ruim 17 dagen opzitten. Nu moet ik erbij vermelden dat mijn first aid/cooking/fishing/skinning al op 300 zit, mijn leatherworking op 270.

Heb dus veel tijd in secondair profs gestoken. Ik vind het prima zo. Vermaak me goed. Hoef niet zonodig binnen 7 dagen lvl60 te zijn.
Ook besteeds ik veel tijd in IF en heb momenteel bijna 400G zonder dat ik ooit een epic item gevonden heb of uberhaupt items gevonden heb die ik voor meer dan 5G kon verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Furio schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:59:

0,02€
Hmm.. nou en in mijn situatie dan?
Ik begon een maand later op de Bloodscalp server met Ravenblood.. Hier was ik na een tijdje al weer op gelijk level met de meeste spelers waardoor ik samen met ze kon questen.
Na een tijdje besloten om weer terug bij m'n oude beta guild te gaan spelen op een andere server.

Toen ik hier begon waren er al een stuk of 40 lvl60-ers, en dit waren dus de mensen waar ik mee wou spelen. Dus moest ik toen wel powerlevelen om 'zoveel tegek-tof-gave dingen' met mn guildies mee te kunnen maken he? ;)
Of idd met een nieuw karakter, je hebt dan alles al gedaan, dan kan je er toch beter zo snel als je kan erdoorheen levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Mwaw speel al vanaf de 1e beta en had op zich ook al stukken sneller kunnen gaan. Maar ben in het begin nog beetje aftastend geweest met welke char ik wilde.

Op beta een 40 mage, 45 rogue, 23 priest

Ben ook in retail met een priest begonnen en die is lvl 40. Toch maar geswitched naar een Warrior @ lvl 34.

Toen kwam dat ik toch eigenlijk wel PvP wilde spelen. Nu dus een 57 Warrior op PvP :P met 14 dagen played of zo.

Had allang lvl 60's char kunnen hebben maar ik vermaak me prima op deze manier en krijg zo wel alles te zien.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Hey ... improved animation for onze bliksem was wel zwaar nodig een paar patches geleden. Ik ga nu denk ik een lobby starten om de heroicstrike animatie te verbeteren. Alle andere classes krijgen betere moves, maar binnen kort zien wij er het best uit als we doodgaan. Blizzard moet hun liefde voortaan beter verdelen :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:06:
[...]

ik denk dat je zelf eens een paar anti-stress pilletjes moet pakken.

Eerst hier mensen aanvallen dat ze "te traag levellen" en daarna anderen aanvallen omdat ze "te snel levellen"
Hoe snel je van 1 - 60 gaat heeft absoluut niks met je kennis van het spel te maken. Zelfs noobs kunnen zoals je al aangeeft gewoon iedere keer een grind-team vinden en snel op 60 zitten en zomige "ervaren" spelers kiezen ervoor om gewoon wekenlang te soloen en fun te hebben...
Nee.. hmm misschien kwam mijn eerste post zo over.. Thalan zit al een tijdje op dit forum.. en ik dacht dat hij redelijk snel vooruit kwam.. (heb zijn sig gevolgd tot lvl 44 tot hij hem veranderde).. Was meer verbasing en proberen van zijn kant uit te lokken waarom hij in het aantal dagen dat hij speelde een soort verklaring.. Ben zelf officer met mijn main char dus daar zit heel veel gelul bij en het is een mage dus zodra ik ging eten zorgde ik dat hij niet uitlogde (anders moest ik alles opnieuw conjuren dus veel AFK tijd).. Ik zit dus onder zijn aantal speel uren maar ben dik verder geleveld.. iedereen die ik ken met zoveel speel uren is dik in de 50.. dus tja.. wat doe je dan als je bijv 14 dagen speeltijd hebt en nog in de 40-ers.. vraag ik me serieus af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Skeiron schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:36:
[...]

Nee.. hmm misschien kwam mijn eerste post zo over.. Thalan zit al een tijdje op dit forum.. en ik dacht dat hij redelijk snel vooruit kwam.. (heb zijn sig gevolgd tot lvl 44 tot hij hem veranderde).. Was meer verbasing en proberen van zijn kant uit te lokken waarom hij in het aantal dagen dat hij speelde een soort verklaring.. Ben zelf officer met mijn main char dus daar zit heel veel gelul bij en het is een mage dus zodra ik ging eten zorgde ik dat hij niet uitlogde (anders moest ik alles opnieuw conjuren dus veel AFK tijd).. Ik zit dus onder zijn aantal speel uren maar ben dik verder geleveld.. iedereen die ik ken met zoveel speel uren is dik in de 50.. dus tja.. wat doe je dan als je bijv 14 dagen speeltijd hebt en nog in de 40-ers.. vraag ik me serieus af..
Plezier hebben?
Pvp'en?
Spelen zoals je zelf wilt?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Demoterror schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:38:
[...]

Plezier hebben?
Pvp'en?
Spelen zoals je zelf wilt?
Denk je niet dat ik dat en misschien andere dat ook hebben.. Spelen zoals je wilt oke.. maar wat dan.. alleen maar puur pvp-en??

edit: of voel je je ook aangevallen.. als dat zo is dan stop ik de discussie wel als hij niet gevoerd kan worden..

[ Voor 18% gewijzigd door Skeiron462 op 10-06-2005 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Alles voor het eerst zien en explorern? Niet iedereen speelt vanaf de beta!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:17

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Skeiron schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:36:
[...]

Ik ben veel tijd kwijt geweest aan grinden zonder xp, op lagere mobs, door SFK heel vaak te runnen, voor mijn mount. 1 Week lang heb ik me ook erg toegelegd op pvp, om die trinket te verdienen. In het begin reisde ik veel heen en weer en maakte een quest soms maar half af om iets anders te gaan doen, en maakte in het begin de fout onnodig veel in stealth te reizen.

Tegenwoordig gaat dat veel beter. Ook gaat er nu veel tijd zitten in het skillen van mijn leatherworking, en ik ben tot mijn 13e level in EF blijven hangen omdat ik niet wist waar ik heen moest, SH was toen nog te zwaar voor me, en pas na lang zoeken kwam ik bij loch modan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
HTT-Thalan schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:40:
[...]

Ik ben veel tijd kwijt geweest aan grinden zonder xp, op lagere mobs, door SFK heel vaak te runnen, voor mijn mount. 1 Week lang heb ik me ook erg toegelegd op pvp, om die trinket te verdienen. In het begin reisde ik veel heen en weer en maakte een quest soms maar half af om iets anders te gaan doen, en maakte in het begin de fout onnodig veel in stealth te reizen.

Tegenwoordig gaat dat veel beter. Ook gaat er nu veel tijd zitten in het skillen van mijn leatherworking, en ik ben tot mijn 13e level in EF blijven hangen omdat ik niet wist waar ik heen moest, SH was toen nog te zwaar voor me, en pas na lang zoeken kwam ik bij loch modan uit.
Dit was het antwoord wat ik zocht.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Yellow|A schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:31:
[...]

Blizzard moet hun liefde voortaan beter verdelen :)
Amen
En ze moeten ook kappen met warriors op alle mogelijke manieren te verneuken ;/
Epic quest: gedeeld met palies en fucking rare
Epic sets: niet meet bruikbaar buiten PvE
de verschillende bugs die de class teisteren..

De enige class die ik kan bedenken die het erger heeft zijn warlocks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens nagezocht wanneer ik met WoW ben begonnen. Dat was 22 februari. Dus bijna 5 maanden geleden.

Ben nu LvL 27....en heb geen alt characters of zo. Gewoon een tauren hunter waarmee ik n beetje quest en rondwandel elk weekend en soms doordeweeks op een avond.

vermaak me er prima mee....al besef ik wel dat ik vreselijk langzaam level. dat levelen boeit me ook niet zo erg. af en toe zet ik er wat vaart achter omdat ik dan een axe of i.d wil hebben wat net een level boven me zit. afgezien daarvan ben ik gewoon questje voor questje langzaam de wereld aan t verkennen.

Op dit tempo bereik ik dus level 60 ergens eind oktober of zo. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Skeiron schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:39:
[...]

Denk je niet dat ik dat en misschien andere dat ook hebben.. Spelen zoals je wilt oke.. maar wat dan.. alleen maar puur pvp-en??

edit: of voel je je ook aangevallen.. als dat zo is dan stop ik de discussie wel als hij niet gevoerd kan worden..
Nee ik voel me niet aangevallen hoor :)
Maar ik denk dat iedereen het spel gewoon op zn eigen manier moet spelen, add-on met
/TLOCK (enter co-ordinaat) en je poppetje loopt er zelf heen downloaden kan iedereen.
ALs ik 40 ben stop ik ook een tijdje met ranken, dan ga ik lekker BG in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 13:42:
Ik heb eens nagezocht wanneer ik met WoW ben begonnen. Dat was 22 februari. Dus bijna 5 maanden geleden.

Ben nu LvL 27....en heb geen alt characters of zo. Gewoon een tauren hunter waarmee ik n beetje quest en rondwandel elk weekend en soms doordeweeks op een avond.

vermaak me er prima mee....al besef ik wel dat ik vreselijk langzaam level. dat levelen boeit me ook niet zo erg. af en toe zet ik er wat vaart achter omdat ik dan een axe of i.d wil hebben wat net een level boven me zit. afgezien daarvan ben ik gewoon questje voor questje langzaam de wereld aan t verkennen.

Op dit tempo bereik ik dus level 60 ergens eind oktober of zo. :z
hmm.. type een "/played" ingame.. ben wel benieuwed hoeveel speeltijd je dan hebt.. zal ook wel minder zijn omdat je zoals je zelf zegt af en toe online bent..

Ik zelf bekijk het wel eens in de zoveel tijd zodat ik zie of ik mijn tijd buiten het plezier maken ook wel een beetje nuttig besteed.. maar that's just me.. Als ik een mooi paars itempje zie dan moet ik die hebben en zal dan net zolang doorgaan tot ik hem heb.. Als ik hem dan eindelijk heb zie ik het volgende itempje weer.. dus het MMORPG verslavings aspect heeft mij goed geraakt.. Nu heb ik 3 chars en ben voornamelijk aan het groupen ipv grinden.. beetje rustiger aan gaan doen en meer genieten van het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Ik doe echt nauwelijks aan grinden/farmen, en al helemaal niet voor items. Gebruik tot nu toe alleen items die ik krijg voor quests, of items die ik toevallig vind/win bij rollen. Doet mij denken toen ik nog Ragnarok Online speelde, farmen voor een bepaalde monster card *shudder*, volgens mij is dat tzelfde als met epics.

Ik kijk ook nauwelijks op thottbot of andere sites voor items en hun droprates. Doe ik wel als ik lvl60 ben en toch niks beters te doen heb :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

The Legend

*Plop*

Sinds gister heb ik ineens last van disconnects, en alleen na het inleveren van een quest :? Net ook weer, lever een quest in in Booty Bay en kan dan gewoon rondlopen maar geen npc's meer aanspreken etc. Na een tijdje komt er dan gewoon "disconnected from server".

Als ik nu weer wil inloggen staat er dat m'n user/pass niet kloppen |:(

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk idd ook weinig op Thottbot maar vraag het vaak ingame, vind ik leuker (echter) en ik help op die manier ook graag anderen. Vraag ik laatst iets aan iemand en wat denk je dat ie zegt?: "Check Thott" :|
Op die manier zijn die q's toch helemaal niet leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het spel al sinds de dag dat het live ging (niet de beta's). In het begin levelde ik als een gek, was in no time lvl30, kwam deels omdat ik het begingebied wel kon dromen omdat ik daar in beta ook al veel had gespeeld. Ben inmiddels lvl48 warrior, lvl60 nog niet in zicht, heb er ook niet zo'n haast meer mee. Heb na lvl40 een alt gestart, ben van profession gewisseld waardoor ik heel veel moest gaan mijnen, want ik wilde de leukere engineering gadgets hebben. En ik hou het heel lang vol in de AH :) Dit kost ook allemaal tijd en aangezien ik tijdens het spelen veel chat en niet altijd aan het questen ben, maar vaak met guildies aan het spelen ben, ondanks dat ik daar alleen klaar ben. Vind het spelplezier in een groep vele malen groter dan als ik alleen aan het spelen ben.
Kost ff tijd, maar heb ontzettend veel lol en ach, voor mij valt er nog veel te ontdekken :P
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:11:
Ik kijk idd ook weinig op Thottbot maar vraag het vaak ingame, vind ik leuker (echter) en ik help op die manier ook graag anderen. Vraag ik laatst iets aan iemand en wat denk je dat ie zegt?: "Check Thott" :|
In het begin gebruikte ik thott ook niet veel, maar het is een erg handig hulpmiddel om snel te zien of er in het gebied waar je aan het spelen bent, nog interessante quests zijn. Of als je bijna een lvl hebt, even gauw kijken waar het is. En als ik iets irritant vind, dan zijn het wel quests als: zoek persoon A in B, waarbij er dus geen stip op je minimap komt te staan... dan vind ik thott wel een uitkomst. En sommige quests zijn bugged of gewoon erg omslachtig (druid aquatic form quest, anyone? :P)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

The Legend schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:05:
Sinds gister heb ik ineens last van disconnects, en alleen na het inleveren van een quest :? Net ook weer, lever een quest in in Booty Bay en kan dan gewoon rondlopen maar geen npc's meer aanspreken etc. Na een tijdje komt er dan gewoon "disconnected from server".

Als ik nu weer wil inloggen staat er dat m'n user/pass niet kloppen |:(
Verwijder je add-ons enzo even en zorg ervoor dat die weer up2date zijn... dat is vaak een probleem wat je ziet namelijk...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:19:
[...]

Verwijder je add-ons enzo even en zorg ervoor dat die weer up2date zijn... dat is vaak een probleem wat je ziet namelijk...
Dat zal best, maar ik heb die bug al tijden en ik gebruik geen add-ons. Dat ligt volgens mij bij de server(Op de Mealstrom server hoor ik de klacht vaker). Overigens heb ik er minder last van als ik solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-10 10:18

t3q

Say yes to teq

Waarom proberen jullie elkaar zo erg te overtreffen ?

Het is een spel mensen, een rete vet spel ! Dat wil ik ook niet betwisten maar om nou een discussie te houden over wie er het snelste leveld of weer het status rapport van Thalan ( no offence maar die ben ik echt beu ondertussen ) te bekritiseren :S

Ik level helemaal niet snel, ben lvl 57 Human Warrior op Zenedar en speel gewoon voor de fun.
Het interesseerd me niks wat iemand anders daar van vind. Ik help veel lagere levels om zo de tijd wat te doden.

Met me guild members breng ik veel tijd door omdat er irl vrienden inzitten en dat is altijd leuker :)

En BG kicks ass , maar ik merk wel dat Horde een stuk meer georganiseerd is dan de Alliance.
Gister summonde Alliance onze elite boss :P WOW dat was machtig.

Een levende boom van 5 meter hoog ofzo, je had die hordies moeten zien rennen :P

Maar eigenlijk moet je wel lvl 60 zijn voor BG anders is het level evenwicht uit balans maar et was wel kick .

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:11:
Ik gebruik Thott om op te zoeken waar NPCs e.d. precies te vinden zijn. Ik hou gewoon niet van rondzoeken, is me te saai.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Hydra schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:31:
[...]

Ik gebruik Thott om op te zoeken waar NPCs e.d. precies te vinden zijn. Ik hou gewoon niet van rondzoeken, is me te saai.
En ik ben te lam om te alt-tabben dus loop eik altijd rondjes tot ik iemand vindt :P

Gebruik thott met name om te kijken waar de goede spullen droppen en waar de quests voor instances te vinden zijn. Voor bijvoorbeeld Sunken Temple moet je quests over de hele wereld halen... ik had ze nooit allemaal gedaan alsik Thott niet had (en heb ze nog niet eens allemaal gedaan).
En alle goede loot is @ Thott te vinden "advanced search, weapon/dagger/blue/50+". Werkt perfect :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:31:
[...]

Nee, ik hou ook niet van rondzoeken (hoewel even verder kijken dan je neus lang is voor velen ook al teveel gevraagd is maar dat even terzijde).

Ik vraag dan ingame ook wel dingen aan ppl, veel leuker en interactiever (MMorpg..) dan opzoeken op Thott.

Policy-change bij mij: Ik reageer niet eens meer op bedelaars, voorheen gaf ik nog wel eens een aanwijzing waar ze moesten gaan grinden, maar tegenwoordig is er geen beginnen meer aan :S
Ook requests als "Can you help us through Gnomeregan?" (lvl41 die het vroeg 8)7 ), laat ik onbeantwoord tegenwoordig...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:39:
[...]

Policy-change bij mij: Ik reageer niet eens meer op bedelaars, voorheen gaf ik nog wel eens een aanwijzing waar ze moesten gaan grinden, maar tegenwoordig is er geen beginnen meer aan :S
Ook requests als "Can you help us through Gnomeregan?" (lvl41 die het vroeg 8)7 ), laat ik onbeantwoord tegenwoordig...
./ignore "naam"

Gister me ignorelist getelt, 83 bedelaars.... Die mensen moeten gewoon zelf voor hun geld spelen, en niet wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:50:
[...]

./ignore "naam"

Gister me ignorelist getelt, 83 bedelaars.... Die mensen moeten gewoon zelf voor hun geld spelen, en niet wij.
Als ie dan weer whispered, krijgt ie dan te zien dat ik hem ignore?

Ik geef overigens wel eens geld weg, als een low-lvl gewoon een terechte vraag stelt (over een q oid) en je praat wat heen en weer geef ik ze wat geld, zolang ze er maar niet zelf om vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 21:08

Rmg

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:54:
[...]

nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, jammer, zou ik wel terecht vinden.

Bij latere vragen lijkt het dan of jij te beroerd bent om een vraag te beantwoorden. Als ie kan zien dat jij hem "ignored" weet ie tenminste even waarom je niet antwoordt... (en dan waarschijnlijk ook meteen wel waar dat door komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik begrijp wel dat er mensen zijn die in een paar dagen level 60 willen bereiken. Het geeft je toch een beetje een status gevoel als je langs allerlei low levels loopt.

Als ik nog op de hoge school zat, zat ik ook de hele dat door te levellen. Met mijn full-time baan gaat dat echter niet. Ik heb al 3 dagen niet kunnen spelen en krijg ontwenningsverschijselen :)

Gezien ik dus toch niet veel tijd heb om te spelen en omdat ik RPG spellen steeds meer ben gaan waarderen, loop ik nu vooral op een RPG manier te spelen. Ik werk aan mijn skills (skinning, leatherworking, first aid, cooking, fishing), ik vraag aanwijzigingen aan mensen die ik tegenkom, loop gebieden te verkennen en quest flink. Af en toe loop ik ook mee te doen met PvP gevechten (heb inmiddels 8 honorable kills). Ik wil ook een uniek karakter creeeren en heb besloten om een zo goed mogelijke cat form te ontwikkelen voor mijn level 19 NE druid. Ik ga me dus (vrijwel) niet concentreren op restoration en balance. Ben benieuwd hoe dat zal uitpakken.

Het is uiteindelijk wel een leukere manier van spelen dan alleen maar het ultieme karakter te creeeren of zo snel mogelijk te levellen in mijn ervaring. De interesse in RPG's is bij mij ontstaan door Baldurs Gate 1 & 2, Planescape Torment & Icewind Dale 1 & 2.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacWolf schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:04:
Ik begrijp wel dat er mensen zijn die in een paar dagen level 60 willen bereiken. Het geeft je toch een beetje een status gevoel als je langs allerlei low levels loopt.

Als ik nog op de hoge school zat, zat ik ook de hele dat door te levellen. Met mijn full-time baan gaat dat echter niet. Ik heb al 3 dagen niet kunnen spelen en krijg ontwenningsverschijselen :)

Gezien ik dus toch niet veel tijd heb om te spelen en omdat ik RPG spellen steeds meer ben gaan waarderen, loop ik nu vooral op een RPG manier te spelen. Ik werk aan mijn skills (skinning, leatherworking, first aid, cooking, fishing), ik vraag aanwijzigingen aan mensen die ik tegenkom, loop gebieden te verkennen en quest flink. Af en toe loop ik ook mee te doen met PvP gevechten (heb inmiddels 8 honorable kills). Ik wil ook een uniek karakter creeeren en heb besloten om een zo goed mogelijke cat form te ontwikkelen voor mijn level 19 NE druid. Ik ga me dus (vrijwel) niet concentreren op restoration en balance. Ben benieuwd hoe dat zal uitpakken.

Het is uiteindelijk wel een leukere manier van spelen dan alleen maar het ultieme karakter te creeeren of zo snel mogelijk te levellen in mijn ervaring. De interesse in RPG's is bij mij ontstaan door Baldurs Gate 1 & 2, Planescape Torment & Icewind Dale 1 & 2.
Een vriend van mij wilde ook een cat-specced druid maken maar zei dat er nogal wat bugs ("Not working as intended") waren en heeft ervan afgezien. Zonder dat ik hier zelf ook maar iets van afweet raad ik je aan even uit te zoeken wat er wel en niet is gepatched inmiddels (maar je kunt ook altijd respeccen als het niet bevalt natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
MacWolf schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:04:
Get gaat om in-game time, dat is wat je te zien krijgt als je /played in typed. Aangezien grinden de meest efficiente manier van levellen is, kan iedereen, ongeacht hoeveel tijd hij per week heeft, in dezelfde in-game tijd op 60 komen.

Sterker nog, mensen die onregelmatig spelen hebben een voordeel vanwege de rest-state. Als je zo snel mogelijk, kwa in-game tijd, op 60 wil komen, moet je alleen als je rested bent grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Hydra schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:25:
[...]

Get gaat om in-game time, dat is wat je te zien krijgt als je /played in typed. Aangezien grinden de meest efficiente manier van levellen is, kan iedereen, ongeacht hoeveel tijd hij per week heeft, in dezelfde in-game tijd op 60 komen.

Sterker nog, mensen die onregelmatig spelen hebben een voordeel vanwege de rest-state. Als je zo snel mogelijk, kwa in-game tijd, op 60 wil komen, moet je alleen als je rested bent grinden.
Valt wel mee hoor, je kunt max 1,5 lvl rested xp hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sow, GoT ook verslaafd aan WoW :P
Ik zelf ook al een tijdje en daarom ook eigelijk nooit meer op het forum :D

Speel een lvl 60 Tauren Hunter op de Crushridge server (formerly known as crAshridge, maar nu wel lekker) Na een tijdje is onze nederlandse guild (Clan DenK) samengegaan met de Horizons en domineren we de server que high level instances. We zijn nu zover om Majordomo te gaan summonen en daarna Raganros er eens van langs te geven.
We zijn de eerste op de server die zover gekomen zijn, de andere guilds lopen nog te rommelen bij Magmadar en Lucifron. Terwijl wij in 1 avond zonder wipe t/m Garr clearen, de avond erop Baron Geddon (1 wipe) en Shazrah (geen wipe), en de avond daarop Sulfiron (1ste keer dat we hem deden en meteen kapot gepwned zonder ook maar 1 death) en daarna Golemagg, waar we 1 wipe hadden door een foute pull (hondjes rende het healer camp binnen) maar daarna hadden we hem met maar 3 of 4 deaths :) en daarna gingen er nog een man of 10 dood door voor de grap eens voor die scheur in de grond lang te rennen. blijkbaar krijg je 3K dmg als je daar voor staat :P naja, mag je ook wel verwachten van de Centrale Verwarming van een molten giant :D
Helaas hadden we nog niet genoeg mensen met de quest om domo te summonen dus die moet even wachten tot volgende week .. of de week erop. Hangt er vanaf of we Onyxia dood krijgen dit weekend.

Gister zijn we daar begonnen maar het wilde niet lukken in 3 pogingen, en ik kreeg nog de meest katastrofale bug die ik ooit gehad heb :|
We hadden haar op 55% en toen kregen we een deep breath ....... 3 kwart dood .... als een gek ressen en verder gaan ! Onyxia op 51% .... Deep Breath -> wipe :(

plan aangepast en weer de instance in, even overleg en toen "ok lets go guys" over ventrillo ...... en er gebeurde niets .....
ik begin maar te lopen maar niemand anders beweegt .... wtf ?!
hoor ik over ventrillo dat ze beginnen met de eerste pull van de warder .... WTF WTF WTF ?!?!?
nog steeds niemand die beweegt op mijn scherm .... fuck ! relog dan maar .... hmmmm, er gebeurt NIETS als ik op logout klik :S
Dus alt+f4 .... opnieuw opstarten, spel weer in "A character with that name already exists"
Kon ik dus niet meer inloggen, dus ik ga er in op mn alt, zie ik mezelf gewoon op online staan, en dat bleef zo de rest van de avond :'(
wel een ticket gestuurt, maar die avond geen reactie op gehad dus dat was het einde van de onyxia ervaring voor mij :'(
vanochtend kon ik gelukkig wel weer inloggen dus ze hebben het toch gefixed maar wat een kut moment om te blijven hangen :(

Ik denk dat ons probleem bij onyxia nog is dat we niet goed genoeg uitspreiden want ik begrijp dat ze dan helemaal geen Deep Breath doet. Maargoed, questie van oefenen :)

de laatste poging die ik nog kon volgen via ventrillo werd er iemand met een tail-sweep de eierkamer in gemept en werd de hele partij ge-zerged .... klote rogues ook altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Demoterror schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:34:
[...]

als je zodra de rested bonus op is een week lang niet speelt, en daarna weer gaat grinden, blijft je /played het laagst omdat je altijd met rested bonus speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck

Ryceck

Constants and Variables

Maegrim schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:56:
[...]

als je zodra de rested bonus op is een week lang niet speelt, en daarna weer gaat grinden, blijft je /played het laagst omdat je altijd met rested bonus speelt ;)
True maar dat houdt dus in dat je alsnog 2 maanden bezig bent met het lvlen van een 60-char omdat je namelijk iedere keer moet wachten op de rested bonus.
Dus je kan dan wel zeggen van "ik ben l333333t want ik heb in 7 dagen played time een 60 gebouwd" maar je bent er 2 maanden mee bezig geweest omdat je rested iedere keer moest opbouwen :/

En where is the fun als je maar 2x per week met je char kan spelen omdattie anders niet genoeg rested heeft? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ryceck op 10-06-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Maegrim schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:56:
[...]

Kost je wel veel geld aan gamecards :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Laatst online: 15-09 15:48
dadelijk om 21uur komt er een stuk over WoW in gamekings op TMF.

ik ga kijken, misschien vonden jullkie het ook wel ff leuk om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

-Utopist- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:27:

ik ga kijken, misschien vonden jullkie het ook wel ff leuk om te zien
Shit, kan jij of iemand anders dat opnemen en uploaden?
Vanavond om 8 uur bruiloft tot 02:00 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 28-08 16:49
Kon je gamekings afleveringen niet kijken op internet ofzo? staat me iets van bij :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Wat blijft het toch een kicken spel, battlegrounds is al helemaal echt de 'shit' :D ik ga snel richting die lvl60, nog maar 15 te gaan :) alleen nog steeds geen mount dus daar ga ik eerst lekker voor grinden :)

offtopic:
dat was bij de box... sinds ze 'commercieel' zijn bij TMF kan je dat niet meer, wel zijn er meerdere herhalingen op zondag (1200) dinsdag (1400) en woensdag(1400)...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Demoterror schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:25:
[...]

ik leg het alleen maar uit, zelf doe ik het niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ryceck schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:20:
[...]

True maar dat houdt dus in dat je alsnog 2 maanden bezig bent met het lvlen van een 60-char omdat je namelijk iedere keer moet wachten op de rested bonus.
Dus je kan dan wel zeggen van "ik ben l333333t want ik heb in 7 dagen played time een 60 gebouwd" maar je bent er 2 maanden mee bezig geweest omdat je rested iedere keer moest opbouwen :/

En where is the fun als je maar 2x per week met je char kan spelen omdattie anders niet genoeg rested heeft? :)
e-peen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Crashman schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:32:
Kon je gamekings afleveringen niet kijken op internet ofzo? staat me iets van bij :)
Mja kan wel geloof ik maar ik ben een tijdje geleden van die site gebanned omdat ik en een paar andere het niet eens waren met het beleid van 1 van de admins daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Demoterror schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 15:34:
En?
Demoterror schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:25:
En? Daar gaat het niet om. Ik zeg alleen dat dat de manier is om met een zo kort mogelijke /played tijd op 60 te komen. Persoonlijk geil ik niet zo op /played tijden van onder de 10 dagen.
-Utopist- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:27:
Lekker op tijd, Wow is ook nog niet heel erg lang retail natuurlijk :)

[ Voor 70% gewijzigd door Hydra op 10-06-2005 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:54:
[...]

Ik geef overigens wel eens geld weg, als een low-lvl gewoon een terechte vraag stelt (over een q oid) en je praat wat heen en weer geef ik ze wat geld, zolang ze er maar niet zelf om vragen.
Jawel dat krijg je Wel te zien dus hou er rekening mee .

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik level met mijn warrior zo traag als dikke str*nt door een trechter. Het is mijn eerste character en ik geniet elke keer weer van de grote verscheidenheid van bijvoorbeeld landschappen. Ik stop veel tijd in het afstruinen van de AH's, ik handel nog al graag irl en ingame gebeurt dat dus ook regelmatig. Verder vaak guildies (of wie er ook maar om vraagt) helpen, want daar ben ik ook niet vies van. En raids doe ik ook graag aan mee.
Verder hou ik ook mijn tradeskillz zoveel mogelijk bij... alleen cooking en fishing vind ik ronduit saai.
PvP is ook super in BG, vind het een beetje jammer dat imo bijvoorbeeld mages met een veel groter gemak veel contribution points scoren dan een warrior.

Ik zit nu op lvl 46 en wat mijn playtime is zou ik ff moeten kijken thuis, maar ik zou niet verbaasd zijn als het een dag of 20 is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:20
Same here hoor. In het begin baalde ik daar wat van, maar nu niet meer. Speel gewoon in mijn eigen tempo. Ik heb door mijn full-time baan sowieso niet de tijd om veel te spelen en dit is echt een spel waar je voor moet gaan zitten om serieuze vooruitgang te boeken. Ik heb gemiddeld drie levels in twee weken op het moment, en ik zit op 43. Van het weekend weer wat spelen maar dan zal het nog langzamer gaan: blacksmithing en poisons skills gaan levellen :) Misschien een keertje Uldaman of Scarlet Monastery voor de drops en pecunia.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, mijn alt-char is een lvl24 rogue waarmee ik af en toe de rested XP bijwerk en voornamelijk quests doe die ik met mijn main nooit heb gedaan, zo zie je toch alle content.
Ik heb mijn main ook zeker niet gespeed-lvld, maar vond het wel handig als die qua lvl bij de players bleef die ik al in friends had staan, daardoor moest er af en toe even worden gegrind, wat ik nog wel leuk vind ook, lekker midden in de nacht, heerlijk rustig, geen gank-kiddies van 14 die zonodig moeten griefen. Ik heb op die manier zelfs weer mijn gaming-plezier omhoog geholpen na het gankfest in SV (dat vond ik gewoon af en toe echt niet leuk meer...)

Ik maak binnenkort nog een mage (heb begrepen dat die een soort stealth krijgen ook ^^) en die ga ik waarschijnlijk wel echt speed-levelen. Een priest hou ik nog, maar die gaat dan weer de echte verhaal-lijn volgen etc, daarmee lees ik ook daadwerkelijk alle quests en boekjes die ik vind (grappige verhaaltjes zo hier en daar).

Mijn /played tijd zal geen goede weergave zijn aangezien daarvan minstens 25% AFK geweest zal zijn :X (en dan nog een groot deel slap geouwehoer in IF, kampvuurtje maken en zitten maar... :) )

Moet wel zeggen dat ik met mijn main-char echt een goede keus heb gemaakt (hunter), echt precies mijn stijl van spelen, nooit het plan gehad om te rerollen. Heerlijk divers, redelijk moeilijk om goed te spelen (vooral instances/PvP), maar is dan wel erg krachtig.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 16:20:
[...]

Je kan het wel met een alt doen, die krijgt toch wel rested als je ingelogd bent op je main?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Weet iemand op welk nummer ik de .toc bestandjes moet zetten om mn UI weer up to date te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:34

On_E

Housemusic

Jammer dat de queues bij Alterac Valley zo lang duren, vind nml. bij Warsong dat je het beste met bekenden naar binnen kan gaan, en dat gaat deze laatste dagen een beetje minder vanwege wat afwezigen.

Wel eindelijk alle materialen binnen voor mijn endgame robe :

http://www.thottbot.com/?i=8129

En tijdens het farmen voor Essence of water, dropte dit van een Toxic Horror in Felwood :

http://www.thottbot.com/?i=9656

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
ViRaX schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:32:
Weet iemand op welk nummer ik de .toc bestandjes moet zetten om mn UI weer up to date te krijgen?
1500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Dat heb ik gedaan maar ik krijg dan nog steeds de melding dat het niet up to date is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
dat komt omdat .toc nummertjes wijzigen geen bal helpt, je moet gewoon elke mod updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Maegrim schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 17:46:
dat komt omdat .toc nummertjes wijzigen geen bal helpt, je moet gewoon elke mod updaten
Ben ik niet geheel met je eens. Ik doe het meestal met dit tooltje:

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=216

Werkt perfect. Nog geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
en dan? je verandert het nummer, WoW denkt dat de addon weer klopt, maar aan de mod zelf is niks veranderd :p
als de mod het wel gewoon deed voordat je het nummer veranderde hoefde je in de eerste plaats al niks te veranderen, en als de mod het niet meer deed doet ie het nu nog altijd niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu een 39 troll priest en kan m'n mount al ruiken ;) maar kom nog net wat goud tekort, wat is een goede plek om voor mij te gaan farmen?

Iedereen zegt de SM graveyard maar dat red ik net nog niet, 3 mobs tegelijk trekt zo'n vredelievend priestertje als ik nog niet ;-)

Weet iemand een leuk alternatief waar of flink wat S gedropt word door de mobs of flink wat Green items die te verkopen/disenchanten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:31:
[afbeelding]

Dat is toch best wel een hoop Honor na 1 avondje Warsong Gulch :P Helaas stijg je nu minder snel omdat heel de server aan het PvPen geslagen is natuurlijk.

Geen problemen trouwens met lange queues in BG, contants gejoined met een complete 10 man's guild group en langer dan 10 minuten hebben we echt niet hoeven te wachten. Vanavond Alterac maar eens onveilig maken :)
is het Blazing Pheonix op Burning legion?
Ik ben Basheres van Shadow Legion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Maegrim schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:36:
en dan? je verandert het nummer, WoW denkt dat de addon weer klopt, maar aan de mod zelf is niks veranderd :p
als de mod het wel gewoon deed voordat je het nummer veranderde hoefde je in de eerste plaats al niks te veranderen, en als de mod het niet meer deed doet ie het nu nog altijd niet :p
Daar moet ik je waarschijnlijk gelijk ingeven. ;)
Toch gebruik ik hem na elke major patch en heb geen last van foutmedlingen. Alle addons die ik gebruik werken nog steeds zoals ze behoren te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:51:
Ben nu een 39 troll priest en kan m'n mount al ruiken ;) maar kom nog net wat goud tekort, wat is een goede plek om voor mij te gaan farmen?

Iedereen zegt de SM graveyard maar dat red ik net nog niet, 3 mobs tegelijk trekt zo'n vredelievend priestertje als ik nog niet ;-)

Weet iemand een leuk alternatief waar of flink wat S gedropt word door de mobs of flink wat Green items die te verkopen/disenchanten zijn?
In de Badlands is een hoop te grinden, elementals net buiten kargath zijn heerlijk te doen. Ik heb er veel geld vandaan :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boekster schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 21:32:
[...]

In de Badlands is een hoop te grinden, elementals net buiten kargath zijn heerlijk te doen. Ik heb er veel geld vandaan :) .
Over badlands gesproken, ligt het aan mij of zijn er maar heel weinig mensen geinteresseerd in uldaman? Wordt er echt gek van.

ps: Bf2 demo is te downen ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:56:
[...]

is het Blazing Pheonix op Burning legion?
Ik ben Basheres van Shadow Legion
Yup, op BL. Kan helaas niet zeggen dat de naam me bekend voorkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:20
Net een erg mooi momentje gehad; in IF riep iemand zoals zo vaak om dat hij wat speeltjes te koop had. Er zat een leuke dagger bij, iets over mijn lvl maar je moet op de groei kopen dus ik vroeg wat hij ervoor wilde. Ik wilde zo'n 2-2,50 uitgeven, maar hij vroeg 6g. Dat ging al rap omlaag naar 5g, maar ik zei dat dat echt veel te veel voor me was. Toen vroeg hij of ik naar hem toe wilde komen, hij zou hem wel gratis aan me geven. Ik denk 'yeah right', maar wat heb je te verliezen. Zal wel één of ander geintje worden... maar nee, ik zie hem, hij opent het trade window en geeft zoals beloofd de dagger aan me. Ik neem hem dankbaar aan, en geef hem toch maar 1g... weet niet waarom, ik vond het zo aardig en ik wilde toch wat terug doen :) Vriendelijk afscheid genomen van elkaar, en ik heb weer het gevoel dat er tóch nog aardige mensen zijn op de wereld (in elk geval de Wereld van Warcraft ;) ).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Zo, mijn WoW dag zit er ook weer op. Van 25.1 naar 26.5! :)
Beetje alle quests gecomplete enzo, schiet aardig op.

En nogsteeds vind ik dat die swiftness potions te hard gaan. Ik verkoop ze voor pakweg 35 tot 40s per stuk. Net komt er iemand naar me toe, wou ze kopen. 15 stuks, ching, 4g50 rijker...(korting moet kunnen... :D

Vraagje: is het makkelijk om als lvl 26 alliance shadowfangkeep te bereiken? ik wil 2 items die daar droppen, maar weet niet of het wel zo verstandig is... Ik vraag zoiezo een hoog iemand mee, die soloéd em wel ff. Maar, is het dan nog te bereiken? wetlands-> arathi->hbfh->silverpline....

Ach, mijn dag zit erop van 6:40 tot nu, ik ben off. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

(jarig!)
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:08:
[...]

Over badlands gesproken, ligt het aan mij of zijn er maar heel weinig mensen geinteresseerd in uldaman? Wordt er echt gek van.

ps: Bf2 demo is te downen ;o
Dat zou heel goed kunnen. Ulda is een vrij lange instance met een boss die ver boven het level van de instance zit imho. Probleem is dat je hem wel voor een quest nodig hebt. Jem oet er ook vaker terug dan je lief is.

BRD vind ik ook een nasty-instance, voornamelijk door de gelinkte mobs (die bestaan uit elites), die vaak vrij pittig zijn samen. Ook zijn die dwarves natuurlijk humanoids die rennen als ze low on health zijn. Als warrior kun je daar moeilijk wat aan doen (hamstringen werkt te kort, daarna sta ik in defensive en kan ik het dus niet meer). Maar las niemand er dus op let heb je binnen no time weer adds en wipe je ongelofelijk hard. Het is dat ik er nog wat items wil :-\ . (Golem Skull Helm, Carapace of Anub'shiah, Dreadforge Retalliator) Drops zijn er net iets te goed om het te laten gaan. En dan heb ik het nog niet over attunement to the core gehad :'( .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10 10:08

Mojo

The Power Within

Je kan als Warrior zijnde een skill pakken in je arms tree. Die zorgt er voor (met 5 punten) dat je 25 rage behoudt bij stance wisselen. Werkt heerlijk, je zit in defensive, je taunt nog een keer, Arms stance, hamstring, Defensive, sunder armor :)

Dat is een must voor elke tankende warrior IMO :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

(jarig!)
Ik weet hoe ik moet tanken, ik heb momenteel een 31/5/15 build, maar ik hou er niet van even stance te switchen als ik fulltime met 3 mobs om m'n nek sta, en de priest is al druk aan het healen ;) . Die 10% extra damage heb ik dan liever niet :P . Dan laat ik het liever aan een sham over die even een frostshock doet, een mage die even een frostbolt naar em toe jast (ik heb ook liever frost dan fire mages (sorry Prom ;) )), een tweede warrior die dat consequent doet (deed ik toen ik als DD'er mee was en niet als MT), of een earthbind totem :) .

Nog een keer taunten is echt nutteloos, taunt bouwt namelijk geen agro ;) .

Ik ben overigens gisteravond als 33e van die dag 60 geworden. Nu dus op zoek naar tankitems. Blasted dat die Stockades zo duur zijn :P . Maargoed, Wyrsmalyers zijn ook lief, die hebben alleen geen +def :P .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 02:55:

Vraagje: is het makkelijk om als lvl 26 alliance shadowfangkeep te bereiken? ik wil 2 items die daar droppen, maar weet niet of het wel zo verstandig is... Ik vraag zoiezo een hoog iemand mee, die soloéd em wel ff. Maar, is het dan nog te bereiken? wetlands-> arathi->hbfh->silverpline....
Silverpine is horde territory dus waarom zo moeilijk doen :7 Gewoon de zap pakken in Orgrimmar naar Undercity en als je daar aangekomen bent de main weg voor de Undercity langs naar het oosten volgen en je zit binnen 5 min in Silverpine. SFK is trouwens wel een beetje laag voor jouw lvl ( eindbaas is lvl 26 als ik me niet vergis) naar desondanks een leuke instance dus ik zou em zeker een keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 09-10 10:11

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 09:40:
[...]

Silverpine is horde territory dus waarom zo moeilijk doen :7 Gewoon de zap pakken in Orgrimmar naar Undercity en als je daar aangekomen bent de main weg voor de Undercity langs naar het oosten volgen en je zit binnen 5 min in Silverpine. SFK is trouwens wel een beetje laag voor jouw lvl ( eindbaas is lvl 26 als ik me niet vergis) naar desondanks een leuke instance dus ik zou em zeker een keer proberen :)
Probleem is dat hij alliance is ;) Dus dan pak je niet 'ff' de Zeppelin in Oggrimar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nja, je neemt de boot (gaat toch een boot naar soutshore?) naar southshore, en gaat naar silverpine (sfk ligt ook in het zuiden van silverpine).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:07:
[...]
Probleem is dat hij alliance is ;) Dus dan pak je niet 'ff' de Zeppelin in Oggrimar.
lol vond het al zon omslachtige manier om in Silverpine te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat ik me af vraag is watdoet dat boek dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
jevn schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 10:22:
Nja, je neemt de boot (gaat toch een boot naar soutshore?) naar southshore, en gaat naar silverpine (sfk ligt ook in het zuiden van silverpine).
Nee, die gaat er niet ;)
Wetlands -> theramore
Wetlands -> auberdine

dusja...
Ik wil echt die instance een keer doen met me alt(lvl 25 ;) )omdat er 2 supergoede items droppen. Me main heeft daar niets te zoeken, doh...

Raserian, goed opgelet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
erg goed te doen, vanuit wetlands oost, dan noord naar arathi, richting southshore. als je daar bent zuid van de weg blijven (of op de weg als het rustig is ;)) en naar het westen :)
zodra je in silverpine zit heb je het moeilijkste gehad, je komt er toch niks anders tegen dan lvl 10 horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik veel stranglekelp vandaan kan halen ? Ik heb even gekeken aan de Noord west kust van menithil bay maar daar ligt maar erg weinig.. Iemand anders goede lokaties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:51:
Het zijn undead, dus je kunt eentje geshackled houden. Lastiger vond ik om door de elites aan het begin te komen (Mind control werkt daar wel aardig).
De rock elementals net ten noordoosten van Kargath zijn dan een goede keus. Droppen geen silver, maar de stones etc is goede vendor trash.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 11:09:
[...]

Wat ik me af vraag is watdoet dat boek dan??
Het boek is Foror's Compendium of Dragon Slaying. Dat start een quest met als reward het zwaard: Quel'Serrar.

--edit
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 14:26:
Weet iemand waar ik veel stranglekelp vandaan kan halen ? Ik heb even gekeken aan de Noord west kust van menithil bay maar daar ligt maar erg weinig.. Iemand anders goede lokaties ?
Aan de kust bij de Zoram Strand (west-ashenvale) schijnt een goede plek te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door _Squatt_ op 11-06-2005 14:30 ]

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<beetje offtopic misschien>Kreeg een mailtje van Blizzard in mn gmail en mijn oog viel op de advertentie van Power-leveling.com http://www.power-leveling.com/WNormalPowerleveling.htm

Denk dat voor de meeste van jullie dit soort praktijken geen nieuws is, maar ik stond er toch wel even van te kijken... niet te geloven dat mensen geld betalen voor dit soort praktijken! 8)7 <beetje offtopic misschien>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me toch af hoe ze dat powerlevelen doen, gewoon heletijd grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sergeants krijgen korting op een mount heb ik gehoord. Kan ik dan geld geven aan een Sergeant en hem een mount laten kopen en die weer aan mij geven(mount is volgensmij BOE)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het ook niet. Ik zou eerlijk gezegd wel eens willen weten hoe je wat sneller leveled. Ik heb echt totaal geen boeiende quests. Of ze zijn grijs of ze zijn rood... Ik wil een beetje snel wat XP er bij hebben om wat te levelen zodat de quests weer wat leuker worden (level 37 night elf druid)

Ik ben al bij the shimmering flats geweest ofzo... daar kan je op zich best leuk grinden maar er loopt te veel horde rond om ongestoord bezig te zijn..

Btw bij zoram strand ligt ook erg weinig stranglekelp.. dit spul heb ik echt zooo hard nodig :P Wel bedankt voor de tip btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10 15:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:19:
ik vraag me toch af hoe ze dat powerlevelen doen, gewoon heletijd grinden?
ja, en ze hebben uiteraard een aantal 'eigen' lvl 60 op elke server die die mensen bewaken. Op een gegeven moment zat een van onze guildies ook te grinden in hetzelfde gebied, die chinees zo tegen hem 'me here, you go' hij negeerd dat en 10 minuten later zitten er een stapel lvl 60 hordes in zijn rug die de ander met rust laten en hem afmaken tot hij weggaat.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:23:
[...]

ja, en ze hebben uiteraard een aantal 'eigen' lvl 60 op elke server die die mensen bewaken. Op een gegeven moment zat een van onze guildies ook te grinden in hetzelfde gebied, die chinees zo tegen hem 'me here, you go' hij negeerd dat en 10 minuten later zitten er een stapel lvl 60 hordes in zijn rug die de ander met rust laten en hem afmaken tot hij weggaat.
En dit is gewoon legaal? hmm vage pratijken vind ik het :S

Maar ja, ik wil ook wel eens 2 levels ff omhoog( kan ik leuke instances doen zoals Sunken temple enzo). Iemand advies voor een level 48 rogue zit nu in feralas die ff vlug wilt levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:26:
[...]

En dit is gewoon legaal? hmm vage pratijken vind ik het :S

Maar ja, ik wil ook wel eens 2 levels ff omhoog( kan ik leuke instances doen zoals Sunken temple enzo). Iemand advies voor een level 48 rogue zit nu in feralas die ff vlug wilt levelen?
niet legaal nee, als blizzard erachter komt dat zo'n account te koop aangeboden wordt word die gewoon gebanned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Waar ik niet achter kan komen is het volgende, ik heb een item waarvan je er 20 van op elkaar kan stapelen. Nu heb je eerst 8 stuks en die sla je op in de bank naderhand kom daar 10 stuks bij i.p.v. deze bij de 8 op te tellen en te stapelen wordt er een nieuw slot gebruikt. Hoe kan ik er voor zorgen dat alles netjes gestappeld wordt.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.