Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.532 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Demoterror schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:52:
[...]

15g per uur?!
Wat voorn lvl zijn die mobs dan?
Als ik er echt 15g per uur kan farmen dan neem ik een tentje mee en ga ik er 2 weken kamperen ^^
Ze zijn gemiddeld level 32, maar het probleem is dat ze dicht bij elkaar staan en je dus makkelijk teveel pullt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Dr. Strangelove schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:54:
Ik vond een interessant plekje in Swamp of Sorrows voor mid 30s... Dragon Whelps, bij die grot met het meertje in het uiterste zuidwesten. Die beesten dropten bij mij één op de 10 keer een green item, 4 greens te pakken gekregen in een half uurtje waaronder een leuk trinket. Enige nadeel is dat ze langzaam spawnen... als je ze allemaal dood hebt even een tochtje wat verder het swamp in om wat van die bladerhulken (weet ik veel hoe ze heten) killen, die droppen veel geld. Na 5 minuten weer terug om whelps te killen, repeat at will.
Daar lopen ook elite patrols rond, niet echt de beste grindplek voor mid lvl 30 IMO.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
HTT-Thalan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:51:
[...]

Tis maar wat je normaal noemt :{

Ik viel een 32 elite aan, easy peasy, maar toen hij halverwege zijn hp was, spawnde hij 3 adds, en toen moest ik toen ik hem dood had toch even vanishen hoor!

Ma goed, ik ga vanavond proberen zo veel mogelijk te farmen daar :)
eerst hem mollen, als hij dood is verdwijnen de adds na 1 klap ;)

die normale mobs zijn level 30-32 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
Iemand advies voor een lvl 54 ud rogue die snel naar de 55 gaat? (want wil devilsaur broek dragen)

Waar questen? Undoro crater is al gedaan net als tanris etc.

Zal ik gewoon die hard grinden? Wat is is snelste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

PacinoAllstars schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:22:
Iemand advies voor een lvl 54 ud rogue die snel naar de 55 gaat? (want wil devilsaur broek dragen)

Waar questen? Undoro crater is al gedaan net als tanris etc.

Zal ik gewoon die hard grinden? Wat is is snelste?
Azshara, Legashi Satyrs grinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

nimmolon schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:02:
[...]

Same here :)
Ben een aantal dagen terug ook begonnen met een priest, rond lvl 20 ook al meer dan 10g.
Denk dat het mee helpt dat je gelijk 4 runecloth bags hebt op lvl1 :p
jeemig hoe doe je dat dan, mailen of zo? ik zit maar te proppen en weg te gooien als ik per see iets wil hebben.
Het komt vaak zat voor dat ik geen plek heb voor quest items 8)7

heb nu 2 nightelves @ lvl12/13 en een shaman op 6. Ik voel me zo n00b, en het duurt echt lang voordat ik vooruitga :'(

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
On_E schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:25:
[...]

Azshara, Legashi Satyrs grinden !
Zal erheen gaan. Zit daar met de nieuwe patch nou ook geen horde camp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die op Bladefist spelen? Ik ben daar namelijk mijn orc warrior begonnen en zoek nog een guildje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maegrim schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:27:
[...]

ik gebruike altijd Bigger Questlog, maar sinds 1.5 is die broken en niet te fixen :(
Deze schijnt het wel te doen, heb het zelf net geinstalleerd, dus ga het zo proberen.

http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=3982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

PacinoAllstars schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 17:32:
[...]

Zal erheen gaan. Zit daar met de nieuwe patch nou ook geen horde camp?
Die zat er altijd al, Valormok. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik wordt zo ziek van die Deadwood gardeners... ze healen erg veel en de mana regen van die furbolgs is ook erg snel...
die dingen kun je met een gelijkwaardig lvl druid zon beetje niet verslaan, heb ik het gevoel.

[ Voor 5% gewijzigd door White Dust op 09-06-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:42:
[...]

je kunt bij Wrath of God komen, kom je weer veel bekenden tegen >:)
Ah kijk aan ;)
Maar ik wacht nog ff met verlengen, misschien over een maantje ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:53

admiral866

The King Personality Disorder

heeft of weet iemand een lijsje met engineering schematic vendors? Dus waarvan de vendors dan een limited supply hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Ik maak nu gebruik van Ultimate UI maar daar wil ik eigenlijk vanaf, nu vraag ik me af welke interfaces zeer handig zijn om te gebruiken. Ik heb zelf wel de aangepaste bars nodig aangezien ik deze erg veel gebruikt.
Zelf zit ik te denken aan deze mods;

QuestFrame (een grote Quest venster)
Cosmos
Atlas
Gatherer
Hitsmode
CT raids

Nu wil ik alleen nog iets hebben zodat ik i.p.v. een normale health balk daar gelijk getallen in ziet staan en daarbij ook wat mijn rust status is. Wie kan daar een mod voor. Nu een andere vraag is er iets wat ik vergeet en wat een must is om te hebben, ik speel hoofdzakelijk Druid of Priest.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:59
Wat gaat dit topic hard zeg. Ik heb de laatste twee weken minder tijd gehad om te lezen en te spelen vanwege afstuderen. Maar kan het gewoon niet allemaal meer terug lezen. Het verschil tussen de die hard wow spelers en de zon en feestdagen spelers wordt wel duidelijk als ik het topic zo door lees. Snap soms niet meer waar het over gaat. :P
Gelukkig heb ik straks vakantie en kan ik weer wat inlezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Misschien is het handig om alle mod discussies in dit topic te houden? Dit is een stuk makkelijker wanneer andere mensen iets zoeken over deze mods en voorkomt dus de gehate dubbele vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik speel al een tijdje WOW maar kan iemand me zeggen welke server nog redelijk nieuw is.
Wil namelijk opnieuw beginnen met een NE Warrior, wordt nu namelijk erg druk in de lv 50-60 regio van Dunemaul :P. Maar wil nu dus in een wat rustigere server opnieuw beginnen met niet al te veel hoge level players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

kEv4h schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:03:
[...]

Verspreid staan ja, bij al onze tries hebben we geen 1 deep breath voorbij zien komen :)
Maandag 3 tries, laagste 10%.. eerste 2 keer luisterden mensen niet en de 3e keer wipede we dus op 10% maar hadden we wel doorgekregen hoe je met fase 3 om moet gaan :)
Toen dinsdag weer geprobeerd en meteen de 1e keer ging ze neer, en ze is echt makkelijk
Fase 2->Fase 3 is iedereen stoppen met nuken en de tank weer de tijd geven om aggro te krijgen.. De tank moet zo snel mogelijk weer in de noorderhoek staan als die gefeared wordt zodat je geen vuur aanval in je kampen krijgt.. Melee kan gewoon rustig staan melee-en ondanks de 1200 dmg zo nu en dan (als ze low HP gaan kunnen ze gewoon snel gaan bandagen @ safe spots)
En gewoon goed verspreid staan.. Fase 3 is eigenlijk niet echt super veel anders van fase 1 alleen hij is gewoon een stuk lastiger door de AOE-fear en het vuur uit de grond enzo

Btw, sinds deze patch doet onyxia's tail sweep ook een knockback.. ook iets om rekening mee te houden :)
nou na 1 whipe, haar naar 20% gekregen :D maar de maintank kreeg geen goede agro, en dus whipe :( maar we zijn nog bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 21:56:
Hey ik speel al een tijdje WOW maar kan iemand me zeggen welke server nog redelijk nieuw is.
Wil namelijk opnieuw beginnen met een NE Warrior, wordt nu namelijk erg druk in de lv 50-60 regio van Dunemaul :P. Maar wil nu dus in een wat rustigere server opnieuw beginnen met niet al te veel hoge level players.
Op de WoW site staan blauwe pijltjes bij de servers waar aangeraden wordt een nieuw caracter te beginnen, Daar zitten ook de nieuwe bij.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat weet ik wel maar daar zijn toch al een hoop speler die al 40 en zelfs al 60 zijn.
En weet op Dunemaul is een mount hebben niet echt meer special.
Tenminste niet meer als je met 30 spelers op mounts SW uitgereden komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
dat is op elke server zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik krijg sinds de laate update constant foutmeldingen, worden veroorzaakt door cosmos oid

String: Interface\FrameXML\BattlefieldFrame.lua
Line: 87
Count: 8
Error: attempt to index global 'MiniMapBattlefieldFrame'(a nil value)

iemand enig id welke mod dit veroorzaakt, hij komt om de zoveel tijd in beeld ik wor dr gek van!

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 09-06-2005 23:40 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
verwijder die folder dan, en als je toch bezig bent kun je gelijk cosmos weghalen :+

bij een update moet je altijd de nieuwe versies van addons downloaden omdat een nieuwe patch altijd dingen veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Net even Zul'Farrak gedaan (behalve de boss dan). Wel die divino-o-matic quest gedaan, Mason's fraternity ring! Ook Nekum's Medaillon (hinterlands/blasted lands) gefinished en die Scarab Shells. Ook had ik nog 20k rested XP. In totaal toch bijna 50k xp in pakweg anderhalf uur. Party van vijf met 2 rogues, priest, warrior en warlock. Ging prima, geen 1 whipe. Bij normale mobs (in geval van 3) samen met die andere rogue 1 sappen enzovoort. Dat ging prima.

Binnenkort dan ook maar eens Maraudon doen voor Thrash Blade o.a. Hoewel ik ook overweeg Assassination Blade aan te schaffen. Prijs ligt nu tussen 100-150 gold..maar hijs gewoon zo mooi. Krol Blade krijg ik toch niet voor een HEELE lang tijd. Dan is dat IMO the next best thing..naja, we shall see.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Maegrim schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 23:49:
verwijder die folder dan, en als je toch bezig bent kun je gelijk cosmos weghalen :+

bij een update moet je altijd de nieuwe versies van addons downloaden omdat een nieuwe patch altijd dingen veranderd
cosmos update zelf bij het opstarten... is nog geen update van.

het irritante is dat cosmos standaard een hele waslijst aan mods installeerd die in het addons menu van wow aan/uit kunt zetten.... probeer dan de goeie maar eens te vinden.

map verwijderen lijkt me geen goeie optie....

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
tja....cosmos is gewoon vervelend omdat ze met 30 modjes proberen wat andere compilaties met 10 modjes doen...en daarbij gooien ze ook nog van die zooi als minigames (geweldig :/) en census/thottbot

afschuw! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:56

The Legend

*Plop*

Zelf niet kunnen praten maar de rest wel + gewoon rond kunnen lopen maar verder niets. Valt dat onder serverlag of iets anders?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ook nog even mijn ui posten ;)

Bij deze dus
Afbeeldingslocatie: http://www.ibbu.nl/~zoneseek/rak_ui.jpg

(heb em geresized maar je ziet t wel :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik was wow even zat en ben een beetje gaan klooien.
Daardoor een van de leukste momenten in het spel meegemaakt. De hele wailing caverns leeggemept (lvl 47, verveeld).
Daarna al die items aan random mensen weggegeven in redridge.
Mooi om te zien hoe blij mensen zijn als je ze volpropt met gave gear zomaar uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
gisteravond toch maar even alterac gedaan

Alterac is leuk, maar als shaman, practisch waardeloos :/ terwijl ik in warsong gulch echt super kan zijn, ben ik in alterac niet meer dan slachtvee

op een gegeven moment ben ik de volgende tactiek maar gaan gebruiken

omlopen in ghostwolf, vanaf de flank/achterzijde Alliance kamp inrennen,
ghost wolf uit 4 totems neerprakken, waarbij als 1e de Firenova totem,
warstomp, ghostwolf en weg :/ succes ratio (dwz leven weer bij groep komen) 4/10

btw met een groep shamans die dit samen getimed doen, kan dit best hard zijn volgens mij ^^

edit:

voor casters, onze nieuwe wand machine gun is tha shit,
gisteren op 5 mobs (met tankende hunterpet) wand skill geleveled van 75 -> 200

met een dikke dps snelle wand is dat ding gewoon een uzi :D

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2005 07:35 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
fixxx schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 22:03:
[...]

nou na 1 whipe, haar naar 20% gekregen :D maar de maintank kreeg geen goede agro, en dus whipe :( maar we zijn nog bezig!
Je moet de tank goed te tijd geven, af en toe moet je gewoon tijden afspreken om de tank aggro te laten krijgen..

Wij doen 't bv zo:
We beginnen: iedereen neemt positie in en we wachten met damage doen terwijl de tank 2 of 3 minuutjes de tijd neemt aggro op te bouwen. Na die paar minuten mogen de melees en nuker begonnen, maar wel zachtjes aan.. heb je een crit? wacht even 5 seconden met aanvallen en ga weer rustig verder.. niet teveel damage doen dus, maar gewoon langzaam aan, je hebt toch de tijd :)

fase2 is niet echt een probleem, volgens mij gaan de meesten gewoon rustig verder en weer niet all-out (ik ben hier altijd met de whelps bezig dus zou 't niet weten)

als ze landt vanuit fase 2 STOPT IEDEREEN MET NUKEN.. tank terug naar positie en je geeft hem weer de tijd om genoeg aggro op te bouwen.. in fase3 doe je ook gewoon rustig damage maar je kan wel iets harder gaan dan in fase 1.. Als je de aggro op de tank kan houden hoeft de tank alleen nog maar te zorgen dat die meteen weer in de noorderhoek staat na een fear

werkt dit niet (verliest de tank nog aggro), las je gewoon meer damage pauzes in waarin de tank genoeg aggro op kan bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

het is inderdaad vooral phase 3 waarin veel mensen altijd gewhiped worden :P
Maar ja, bij ons zijn ze doof en zie je toch nog altijd 2 mages ofzo wat arcane missiles schieten, ony draait zich om, Deep breath en pats, weer 6 mensen dood.
Ze hebben trouwens een warrior gebuffed voor anti fear. Als hij nu gefeared is kan hij die 2 abilities activaten en cancelt het de fear.

(eerst was het hij word immune VOOR de fear)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Wiebbe schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 08:28:
Maar ja, bij ons zijn ze doof en zie je toch nog altijd 2 mages ofzo wat arcane missiles schieten, ony draait zich om, Deep breath en pats, weer 6 mensen dood.
Ze hebben trouwens een warrior gebuffed voor anti fear. Als hij nu gefeared is kan hij die 2 abilities activaten en cancelt het de fear.

kick? of eens een goede waarschuwing? dat begrijpen dat soort mensen meestal wel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

@Zoneseek, jij hebt er dus ook al last van zie ik, dat automatisch die Talent knop in het midden blijft terug komen ook al zet je de Menubar uit..

Ben benieuwd hoe je je unitframes zo gekregen hebt eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is iets van PerlParty, PerlTarget en PerlPlayer. Kweenie of het op Cursed staat, ik haalde het via de site van Nurfed van de originele homepage vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Wiebbe schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 08:28:

Soms gebeurd het dat door lag/latency er nog een paar AM's weg schieten.. Heb daar ook 1 keer last van gehad.. misschien ff de mages vragen of ze voor die fase alleen maar frostbolts willen gooien of scorchen.. AM is gewoon te bugged voor zoiets precies.. daarvoor en daarna is natuurlijk niks mis met AM..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Wheeee. 46 :*)

En ik heb nieuw chest armor, en een scorpashi skullcap over menne kop. Wat is dat ding Le-Lijk! Lijkt wel of ik een badmuts over mijn hoofd heb, maar dan gemaakt van het leer van dooie katten ;(

Met de nightscape headband zag je mijn zwarte lokken tenminste nog :9

Verder weer een SM run gedaan, en we hebben weer uldaman aangedurfd.

Ik 45 (toen nog), 45 Warrior (dalord dus), 44 Mage, 42 Priest en een 40 Warlock.

1 Keer whipe met corpserun, om 1 of andere reden werkte mijn vanish tot 2x toe _niet_. Ik had geen dots, en stond niet in contact met een mob, maar zelfs al zou ik na een tijdje weer zichbaar worden, hij dropte mijn aggro niet :{ Ik rende een eindje weg met sprint, prep, 2e vanish, ik zag een *poof*, maar niet onzichbaar en ook geen aggro drop.

2e Whipe was vlak voor de kamer van de uber-eindbaas, maar toen kon ik wel vanishen, party had soulstones en priest kon rezzen, dus dat kwam gauw weer goed. De uiteindelijke baas kregen we op 50% hp. Ik en dalord gingen op de boss, priest moest natuurlijk healen en warlock en mage moesten de adds pakken. Ik kon niet precies zien waar het misging omdat ik op de boss moest letten (en mijn aggro :P) maar toen ik omkeek waren er al 2 dood :D En de whipe volgde natuurlijk snel.

Toen zijn we nog maar geresst bij de healer en HS terug naar IF. Ik heb toen nog even gauw 7k bij elkaar gegrind in Hinterlands, door whiterbarks te killen voor mijn rep bij de wildhammers.

Eenmaal op 46 aangekomen kon ik mijn nieuwe chestpiece aantrekken, 135 armor, 14 agi en 14 stamina, voor 3,5 goud van een andere rogue gekocht. Vendor sell price was 1g35 ergens, dus ik vond dat wel een goeie deal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
HTT-Thalan schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:10:

Eenmaal op 46 aangekomen kon ik mijn nieuwe chestpiece aantrekken, 135 armor, 14 agi en 14 stamina, voor 3,5 goud van een andere rogue gekocht. Vendor sell price was 1g35 ergens, dus ik vond dat wel een goeie deal :D
Als het een groen item is is het al snel teveel, ik zou een kwart van de vendorprice erbij gooien, en dat als verkoopprijs vragen. Als het een blue item was, dan is het wel redelijk :)

Vanavond weer verder met me 25 mage, heeft tot 26 rested, dus ik kan me lol op vanavond(en vanacht) ;)
Me paladin is nog steeds op vakantie, die ligt te bruinen 8)

Is bij jullie die channeling van arcane missiles ook wel eens bugged? Als ik click, dan komt er 5 seconden neits, en dan een superboost van het geluid, met alle 4 de stralen tegelijk :+ , best weird.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

jaja :P

Uldaman is de eerste dungeon waar je bij de baas echt een strategie nodig hebt ;)

Wat wij altijd doen is het volgende:

Met een party van:

Paladin
Paladin
Rogue
Warlock
Druid

een van de paladins gaat met een 1h + shield de baas tanken, de druid healed alleen die paladin.

De rest pakt alle adds. Het leuke van die baas is dat hij eigelijk een eitje is tot die twee hele grote elite's op je dak afkomen. Eigelijk heb ik die ook nog nooit gekilled.

Die paladin moet wel redelijk damage blijven doen, want je moet zorgen dat die 6 dwergen in het midden ongeveer rond de 50% komen. Hij spawnt dan die 2 grote standbeelden op ongeveer 25% en dan gaat iedereen meteen op de main baas. Zodra de grote baas dood is vallen alle Adds ook dood neer.

Deze encounter is trouwens wel aardig bugged vooral als je dood gaat kan het nog wel eens gebeuren dat hij gekke dingen gaat doen. (spawnde bij ons oppeens ALLES op 90%) en toen ging hij niet terug naar zijn plek en moesten we de hele instance resetten..

Maar dit is tot dat level wel de allerleukste encounter :D

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

OMG wat zijn BG's geweldig :D

Gisteren Alterac gedaan, beetje jammer dat alleen niemand luistert en taktiek ver te zoeken is. Bedoel als je de mijn overneemt worden je NPC's sterker. Als je die scraps inlevert worden je NPC's ook sterker. Alleen niemand die zich daar wat van lijkt aan te trekken.

Iedereen loopt ook als een kip zonder kop CP's te verzamelen terwijl als je bij elkaar blijft en taktisch opdrijft . . . maar ja. Misschien een keer met guild doen en via Ventr afspraken maken ed dan moet het beter gaan.

We hadden Horrak gisteren ook dood dus ik heb nu die Polearm. Wel dikke dmg alleen mijn crit % gaat van 18% naar 5% :(

Kijken wat ik doe . . . want tot mijn AR duurt het nog wel ff.

http://thottbot.com/?i=15158 of
dat andere ding wat nog niet te vinden is :D 156-238 dmg geloof ik met 3.60 speed.

[ Voor 25% gewijzigd door Muppet op 10-06-2005 09:26 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:18:
[...]

Is bij jullie die channeling van arcane missiles ook wel eens bugged? Als ik click, dan komt er 5 seconden neits, en dan een superboost van het geluid, met alle 4 de stralen tegelijk :+ , best weird.
wees blijd at je stralen nog komen :/

gisteren tijdens questen in badlands, NOG STEEDS die am bug dat je voor jan lul staat te channelen |:(

btw draad over ninjalooter :D

tip lees eerste post en de laatste 2 posts van de 1e pagina :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HTT-Thalan schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:10:
1 Keer whipe met corpserun, om 1 of andere reden werkte mijn vanish tot 2x toe _niet_. Ik had geen dots, en stond niet in contact met een mob, maar zelfs al zou ik na een tijdje weer zichbaar worden, hij dropte mijn aggro niet :{ Ik rende een eindje weg met sprint, prep, 2e vanish, ik zag een *poof*, maar niet onzichbaar en ook geen aggro drop.
Same here, klopt helemaal niets meer van.Vanish lukt nu nog maar 1 op de 5 keer in een gevecht, ik denk dat blizz het verneukt heeft met die DoT fix dat nu ook vanish word verbroken als ze net beginnen met een spell te casten.Dan zie je zelf nog niets maar dat komt omdat die mage/warlock/priest zn balkje eerst nog vol moet krijgen voordat hij kan schieten.
Vanish nutteloos> Rogue kan alleen clothie's aan met openingsattack> clothie's maken weer huiliehuilie topics :'(

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Thunderaan's quest bugged voor de horde, is nu dus te exploiten... uitkomst:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.dtu.dk/~s011531/SellValue.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:26:
[afbeelding]
damn :/

is dat enige optie? of een mogelijke optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 19:51

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:48:
[...]

Het grappige is dat juist de normale mobs, die in groepen van drie rondlopen op de graveyard, het zo'n goede plaats maken om de farmen. Deze mobs zijn niet elite en dus makkelijk en snel te doden. Daarnaast laten ze tussen de 2 en 10 zilver vallen. Dat is veel voor een normale mob van die level.

Door alleen de normale mobs af te maken is al 15 goud per uur op te halen. Sommige mensen halen zelfs meer op.
15g is onzin. Als je level 50+ bent dan lukt dat inderdaad wel, als je downtime niet meerekent als het hele pokkeeind er naar toe, chatten, bags legen en weet ikveel wat. Toen ik level 40 was ging er naar toe om voor mijn mount te sparen en dan haal je 6-8g per uur op. Nu ging ik er naar toe als lvl 52 en haalde ik met veel downtime 10g op, dus als ik focus zou 15g wel moeten lukken.

Anyway, de mensen die voor hun mount sparen zijn lvl 38-40 en dan haal je 5-8g op en je moet rogue of druid zijn, anders moet je langs groepen van 2-4 elite mobs vechten en dat lukt een lvl 38 niet in zijn eentje. 5-8g is ruim meer dan welke plek dan ook volgens mij.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:40:
[...]

damn :/

is dat enige optie? of een mogelijke optie?
Enige optie lijkt me.. het item waarmee de quest start is nml rogue, warrior, paladin of hunter only.
De quest zou nog niet completebaar moeten zijn tho.. weer een bugje ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:50:
[...]

15g is onzin. Als je level 50+ bent dan lukt dat inderdaad wel, als je downtime niet meerekent als het hele pokkeeind er naar toe, chatten, bags legen en weet ikveel wat. Toen ik level 40 was ging er naar toe om voor mijn mount te sparen en dan haal je 6-8g per uur op. Nu ging ik er naar toe als lvl 52 en haalde ik met veel downtime 10g op, dus als ik focus zou 15g wel moeten lukken.

Anyway, de mensen die voor hun mount sparen zijn lvl 38-40 en dan haal je 5-8g op en je moet rogue of druid zijn, anders moet je langs groepen van 2-4 elite mobs vechten en dat lukt een lvl 38 niet in zijn eentje. 5-8g is ruim meer dan welke plek dan ook volgens mij.
Badlands rock elementals :)

mits je het voor jezelf hebt, dichtbij kargath (voor horde dan) dus snelle sell van loot en repairs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, gister wat genaaid door een rogue...
Ik was wat Gnoll's aan het killen en word voor een team uitgenodigd door 2 andere rogue's. Nu moet ik zeggen dat 3 rogue's = uber dmg... :D

Anyway, er dropte een mooi items, en ik als low lvl had deze wel nodig. Ik rollde en had 98 :D, de andere rogues in de 40 en 50. Ik dacht, mooi ! Pakt die rogue op 1 of andere manier dat item zonder de roll te hebben gewonnen, en leaved tie de party... Naaaajaaaa ! :(

Anyway, ik vond later in m'n 1'tje nog een aardig bijltje, en die heb ik op de AH gezet. Maar hoe kan je nou de juiste prijs bepalen voor een item @ AH ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:54:
[...]

Badlands rock elementals :)

mits je het voor jezelf hebt, dichtbij kargath (voor horde dan) dus snelle sell van loot en repairs
En als je niet melee bent.. rock elementals zijn tough as nails voor melee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:55:
[...]

Klopt, toen ik gelijk gelvl'd of 2 hoger was was het toch hooguit 2 grinden en dan weer downtime.
Nu met LvL51 kan ik ze oneindig doorblijven grinden lijkt het wel.. (mag ook wel.. hoop lvl's verschil)
Die dingen leveren ECHT veel geld op door al die stones!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Ben ik de enige die BG geen een reet aan vind? Ben nu een level 53 Shammy en ik kom daar binnen, zie in de General chat was onzin zoals 'HELP' 'COME TO BLABLA' 'Invite me to the raid' 'There is no raid' 'Shut up and help me' enz enz. Ik loop er maar wat rond, zie een stuk of wat Horde lui, loop wat verder en zie 20 miljoen alliance die alles en iedereen afslachten. Jep echt heel gaaf; niemand die luisterd, bij god geen idee wat ik moet doen, alliance die ons zwaaaaar outnumbered etc etc

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:55:
[...]

hmmz mja :/ geen last van gehad met me shaman en mage ^^ (frost/fire buff op me wapen)

met een mage, kan je beter aoe grinden in tanaris op dat lvl (pirates)
kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:04:
[...]

Ik dacht dat een BG instance pas begint als die echt vol is? AV dus aan allebei de kanten 40 en CTF aan ellebei de kanten 10.. Hoe kan je dan outnumbered zijn?
omdat er ook gasten zijn die gewoon quests gaan doen :)

btw dit komt gewoon doordat iedereen verblind is door de HK en CP's :/

onze guild is al van plan om een keer met 10 man, gewoon op vent CTF te gaan doen als guild :P

[ Voor 42% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Crowmeister schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:02:
Ben ik de enige die BG geen een reet aan vind? Ben nu een level 53 Shammy en ik kom daar binnen, zie in de General chat was onzin zoals 'HELP' 'COME TO BLABLA' 'Invite me to the raid' 'There is no raid' 'Shut up and help me' enz enz. Ik loop er maar wat rond, zie een stuk of wat Horde lui, loop wat verder en zie 20 miljoen alliance die alles en iedereen afslachten. Jep echt heel gaaf; niemand die luisterd, bij god geen idee wat ik moet doen, alliance die ons zwaaaaar outnumbered etc etc
Ik dacht dat een BG instance pas begint als die echt vol is? AV dus aan allebei de kanten 40 en CTF aan ellebei de kanten 10.. Hoe kan je dan outnumbered zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:03:
[...]

met een mage, kan je beter aoe grinden in tanaris op dat lvl (pirates)
Dat heb ik nog steeds niet echt door hoe dat moet :P

Ik heb nu een lvl 25 mage(as stated above), en heb die blizzard al. Ik kan dus met die blizzard een stuk of wat mobs aggro'en. maar ik krijg ze dan amper dood ofzo? In RRM had ik wel 4 blackrock *** tegelijk afgemaakt, lvl 22 waren ze, maar daarna had ik echt GEEN mana meer over, en barweinig health..

Wordt dit beter op hoger lvl? :P

kevah, jij zegt dat het een horde quest is, maar zegt wel dat ie voor paladin ook kan? zeg eens waar? :P Maaruh, horde npc en dan als paladin, kan toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:08:
[...]
kevah, jij zegt dat het een horde quest is, maar zegt wel dat ie voor paladin ook kan? zeg eens waar? :P Maaruh, horde npc en dan als paladin, kan toch niet?
Kan goed hoor dat je quests krijgt van een Horde NPC, Un'Goro crater staat ook een Tauren die me quests geeft ;)

Ps. Hallo r4z0r ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:11:
[...]

Kan goed hoor dat je quests krijgt van een Horde NPC, Un'Goro crater staat ook een Tauren die me quests geeft ;)

Ps. Hallo r4z0r ;)
Dat weet ik wel, maar die is gewoon neutral, ga jij maar eens in een horde camp een questgiver aanspreken, dat lukt niet! :P

Uhm, met wie heb ik het genoegen, ook hoi trouwes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Ik heb nu een lvl 25 mage(as stated above), en heb die blizzard al. Ik kan dus met die blizzard een stuk of wat mobs aggro'en. maar ik krijg ze dan amper dood ofzo? In RRM had ik wel 4 blackrock *** tegelijk afgemaakt, lvl 22 waren ze, maar daarna had ik echt GEEN mana meer over, en barweinig health..

AOE grinden wordt pas echt effectiever rond lvl 40/42

daarvoor doet je IAE te weinig dmg, en pullen met blizzard = nogo, teveel mana en te onvoorspelbaar

je kan niet overal aoe grinden, is afhankelijk van de mobs en hoe ze geplaatst zijn, liefst heb je melee gasten dicht bijelkaar in groepjes van 3 a 4

op low lvl kan je het beste met 2 mages en 1 priest aoe grinden ivm lagere damage output en health

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
[...]

je moet ook geen blizzard gebruiken op low level, je moet ze eerst dicht bij elkaar krijgen, dan frost nova ik ze, dan flamestrike, dan Arcane Explosion (deze is instant als je hier talent points in hebt, en dit is een must voor AoE grinden :)) en Cone of Cold, en dan nog wat AE's.

edit: ik ben traag :p
edit2: als je een goeie equipment hebt voor je level kan je best redelijk AoE grinden, maar ik geef toe, op level 40+ gaat het 2x makkelijker

[ Voor 10% gewijzigd door butsj op 10-06-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:13:
[...]
Dat weet ik wel, maar die is gewoon neutral, ga jij maar eens in een horde camp een questgiver aanspreken, dat lukt niet! :P

Uhm, met wie heb ik het genoegen, ook hoi trouwes ;)
Nee ok dat is niet helemaal goed voor de gezondheid denk ik zo ;)

in10sity'raMpage! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:17:
[...]

in10sity'raMpage! ;)
hey een ra3-er toch? in10sity komt me iig bekend voor die naam :P

anyway jarno die quest is geen horde only quest, maar alleen de horde kan em doen op 't moment door een bug (hij hoort nog niet gedaan te kunnen worden)
Iets met quest-ID's heeft 't te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:17:
[...]

in10sity'raMpage! ;)
arfgh! jij! :9
Ook verslaafd aan WoW dus?

Anyway, thx voor de antwoordjes hier, ik wist al dat ik iets fout deed met dat AoE grinden :) Ik zal snel me mage gaan lvl'en, en laat wel weten of het wat wordt. Ben nu lvl 25 dus, ik hoop in 2 a 3 weken op de 40 te zitten, ken alle quests nu wel zo'n beetje. :)

kevah, thx voor die uitleg, ik had het ook verkeerd gelezen.
Ben blij dat internet het @ stage weer doet, ik heb got echt gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:42:
[...]

hey een ra3-er toch? in10sity komt me iig bekend voor die naam :P

anyway jarno die quest is geen horde only quest, maar alleen de horde kan em doen op 't moment door een bug (hij hoort nog niet gedaan te kunnen worden)
Iets met quest-ID's heeft 't te maken
RA3 ja, in10sity was de enige NL only ongeveer op het einde ;)

@Ontopic, jammer dat er alsnog zulke bugs in het spel kunnen komen
Opzich is het een mooi zwaard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:48:
[...]

arfgh! jij! :9
Ook verslaafd aan WoW dus?
Ben blij dat internet het @ stage weer doet, ik heb got echt gemist.
Arfgh? nouja zeg en bedankt he ;)
Klein beetje maar verslaafd op het moment... welke server zit je btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:57:
[...]

Ik deed gisteren /played.

14 dagen, 11 uur, bla bla.

Ik heb het spel nu 2 maanden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
butsj schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:16:
[...]

je moet ook geen blizzard gebruiken op low level, je moet ze eerst dicht bij elkaar krijgen, dan frost nova ik ze, dan flamestrike, dan Arcane Explosion (deze is instant als je hier talent points in hebt, en dit is een must voor AoE grinden :)) en Cone of Cold, en dan nog wat AE's.

edit: ik ben traag :p
edit2: als je een goeie equipment hebt voor je level kan je best redelijk AoE grinden, maar ik geef toe, op level 40+ gaat het 2x makkelijker
Ik zou zeker niet met frost nova beginnen als ik jou was. beginnen met flamestrike, dan cone of cold frost nova, AE of eventueel nog een flamestrike en daarna met AE afmaken. (heb zelf nog geen instant AE, pas over 9 lvls ofzo :P maar dit is in ieder geval hoe ik het zou doen, ben nu lvl 28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:57:
[...]

Bloodscalp, zoals velen hier
Jammer dat onze guild half aan flarden is, omdat er wat mensen gekicked werden enzo, toen leavde alle highlvls, en toen was het hek van de dam.

Die arfgh was niet zo bedoelt hoor :Y) .
Als je me nog in je msnlijst heb staan zal ik je wel eens contacten, een keer :P

Verder weet ik niet echt boeiends te melden,en slowchatten zullen we hier maar niet doen. Wat ik wel ff kwijt wil: Als je maraudon gaat doen, zorg wel dat je de scepter to inner maraudon heb, anders is het echt een kutstuk. Vanaf innermaraudon naar de princess is ongv 45 minuten, met een goeie groep.
Ik ben met me pally nogsteeds 52,(ik vertel alles 3x dubbel ja ;) ), omdat ik er gewoon geen izn meer in heb. Het valt me op dat ze eerder wat mages/locks willen, dan pallys. Wij zijn meer buffadin dan echt een actieve member van een party. Die dmg die ik doe is echt te verwaarlozen :|.

Jij bent rogue heb ik opgevangen, ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:03:
[...]

Bloodscalp, zoals velen hier
Jammer dat onze guild half aan flarden is, omdat er wat mensen gekicked werden enzo, toen leavde alle highlvls, en toen was het hek van de dam.

Die arfgh was niet zo bedoelt hoor :Y) .
Als je me nog in je msnlijst heb staan zal ik je wel eens contacten, een keer :P

Verder weet ik niet echt boeiends te melden,en slowchatten zullen we hier maar niet doen. Wat ik wel ff kwijt wil: Als je maraudon gaat doen, zorg wel dat je de scepter to inner maraudon heb, anders is het echt een kutstuk. Vanaf innermaraudon naar de princess is ongv 45 minuten, met een goeie groep.
Ik ben met me pally nogsteeds 52,(ik vertel alles 3x dubbel ja ;) ), omdat ik er gewoon geen izn meer in heb. Het valt me op dat ze eerder wat mages/locks willen, dan pallys. Wij zijn meer buffadin dan echt een actieve member van een party. Die dmg die ik doe is echt te verwaarlozen :|.

Jij bent rogue heb ik opgevangen, ergens?
Heb je nog in mn lijst btw, hoor je vanzelf wel een keer :)

Staat in mn sig ;) LvL 51 Human Rogue en heb ook Mauradon voor een deel gedaan.
Gelukkig toen ook de 'shortcut' genomen dmv de scepter..

Heb opzich niet zoveel zin meer in mn rogue, puur omdat ik bijna niemand heb om mee te questen en als dat in de endgame nog erger word dan heb ik geen zin meer in zo ;) Mijn eigen guild heeft 2 groupen op dit moment, een 55~60 group en een 45~50 group die nog met Zul'FarraK en Tanaris bezig is.. dus ik moet gewoon of hard gaan doorquesten of wachten tot eindelijk de andere mij ingehaald hebben..

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 10-06-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Nu weet ik nog niet welke server je zit?
Zal wel niet op bloodscalp zijn, anders had je het wel gezegt.

Of ik moet beter leren lezen :)

[ Voor 18% gewijzigd door enira op 10-06-2005 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:12:
Nu weet ik nog niet welke server je zit?
Zal wel niet op bloodscalp zijn, anders had je het wel gezegt.

Of ik moet beter leren lezen :)
Pssst... sig staat Dragonmaw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
HTT-Thalan schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:58:
[...]

Ik had ruim 13 dagen toen ik level 60 werd, ok ik had wow al in beta gespeeld en al een ander char (hunter) waar ik niet mee verder ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:56:
[...]

RA3 ja, in10sity was de enige NL only ongeveer op het einde ;)

@Ontopic, jammer dat er alsnog zulke bugs in het spel kunnen komen
Opzich is het een mooi zwaard :p
offtopic:
Cool :) heb nog een tijdje op FOM gespeeld, maar draaide met ra3 al mee sinds de tijden van henslfuk nog :P

Tja.. aan de ene kant wel jammer natuurlijk, maar 't is ook wel leuk om alvast te zien wat er in de toekomst aan zit te komen allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:15:
[...]

Pssst... sig staat Dragonmaw ;)
Ik zei toch, dan moet ik beter leren kijken/lezen :)
Ik contact je wel op msn als ik wat nodig heb ofzo, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:16:
[...]

offtopic:
Cool :) heb nog een tijdje op FOM gespeeld, maar draaide met ra3 al mee sinds de tijden van henslfuk nog :P

Tja.. aan de ene kant wel jammer natuurlijk, maar 't is ook wel leuk om alvast te zien wat er in de toekomst aan zit te komen allemaal ;)
offtopic:
Naam komt wel ineens bekend voor.. heb daar ook vrij veel gespeeld gehad, Henslfuk, Clanslfuk, FoM..

Toch wel mooi om te zien dat Blizzard dus overal nieuwe content in aan het gooien is.
Geen loze beloftes dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:26:
[afbeelding]
i'd kill for that baby!!! _/-\o_

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb ook ff gerekend...
Ik had het spel een weekje nadat hij uit was hier... zeg een maandje of 4..

Me gemiddelde is 5 uur per dag... best veel nog voor een full-timer :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:11

t3q

Say yes to teq

(jarig!)
Muppet schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:19:
OMG wat zijn BG's geweldig :D

Gisteren Alterac gedaan, beetje jammer dat alleen niemand luistert en taktiek ver te zoeken is. Bedoel als je de mijn overneemt worden je NPC's sterker. Als je die scraps inlevert worden je NPC's ook sterker. Alleen niemand die zich daar wat van lijkt aan te trekken.
Waar moet ik die dingen inleveren ? Bij die scraps staat : base blacksmith maar is die dude?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

http://www.ctrlaltdel-onl...=archives&date=2004-04-14

Die gast maakt echt een meesterlijke online comic, en af en toe wil hij WoW ook nog wel eens op de hak nemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Gisteren BRD gedaan met de volgende party.

lvl 60 pala
lvl 58 pala
lvl 59 priest
lvl 52 warlock
lvl 51 mage <- myself

Ik trok aggro bij het leven... tenzij ik alleen sheep, frostbolt, frostnova gebruikte.

Fireblast and coc -> onmiddelijk aggro.
Doe ik iets fout of is het het gebrek aan een warrior en of mijn relatief lage lvl tov de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

HTT-Thalan schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:30:
http://www.ctrlaltdel-onl...=archives&date=2004-04-14

Die gast maakt echt een meesterlijke online comic, en af en toe wil hij WoW ook nog wel eens op de hak nemen :9
buiten het feit dat het al meer dan een jaar oud is blijven het goeie strips ja :+
t3q schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:29:
[...]

Waar moet ik die dingen inleveren ? Bij die scraps staat : base blacksmith maar is die dude?
Je hebt 2 van die basisen ik dacht bij die middelste maar weet het niet 100% zeker zal het vanavond ff uitzoeken ^_^
Azqi schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:33:

lvl 51 mage <- myself

Ik trok aggro bij het leven... tenzij ik alleen sheep, frostbolt, frostnova gebruikte.
Ten eerste niet beginnen met nuken laat de warrior ff aggro opbouwen. Ten tweede je hebt een aggro range net zo groot als een gemiddelde vliegveld op jouw lvl daar. Ik ben lvl 57 en ben er pas 2 keer geweest. Komt ook omdat je als warrior wat hoger lvl moet zijn om mee te kunnen in de meeste instances.

[ Voor 59% gewijzigd door Muppet op 10-06-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Azqi schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:33:
Gisteren BRD gedaan met de volgende party.

lvl 60 pala
lvl 58 pala
lvl 59 priest
lvl 52 warlock
lvl 51 mage <- myself

Fireblast and coc -> onmiddelijk aggro.
Doe ik iets fout of is het het gebrek aan een warrior en of mijn relatief lage lvl tov de rest?
Wie gaat er dan ook met lvl 51 brd in? |:(
Ga nog eerst maar eens maraudonnen tot 54, probeer dan verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:39:
[...]

Maraudon hadden we eerst gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:39:
[...]

Ik zou Sunken Temple doen, Maraudon is tot lvl 50 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Muppet schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:42:
[...]

Ik zou Sunken Temple doen, Maraudon is tot lvl 50 of zo.
Ik heb ook te maken met de wensen van de rest van de (guild)party.
Maar het ligt dus aan mijn relatief lage lvl in die instance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Is er hier een warrior bekend met foror's compendium of the dragonslaying trouwens? het farmen ervan?
Ik ben van plan dit van 't weekend te doen... Welke bazen heb jij gefarmed hiervoor?

't Is overigens ook niet te geloven dat items van de priest epic quest en de hunter epic quest sinds deze patch van Kazzak en Azuregos een 100% dropchance hebben terwijl ze het boek van de warriors zelfs geremoved hebben van een baas, en dat terwijl die al zo'n 100 keer zeldzamer is dan die van de overige classes -_-
we should get more luv :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Muppet schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:38:
[...]

buiten het feit dat het al meer dan een jaar oud is blijven het goeie strips ja :+
Hij heeft vandaag een nieuwe online gezet, vandaar dat ik er ook even een oude bijgezocht heb. De 'latest comic' heeft een leuke NE parodie over die enorme oren :')

[ Voor 4% gewijzigd door HTT-Thalan op 10-06-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Azqi schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:44:
[...]

Ik heb ook te maken met de wensen van de rest van de (guild)party.
Maar het ligt dus aan mijn relatief lage lvl in die instance?
Je ziet toch het lvl van de rest van de mobs tegenover je.... zodra dat 2 of 3 levels hoger dan het jouwe is dan moet je wegwezen om 3 redenen:
* Ze ruiken je al en moeten allleeemmaaaaalllll jou hebben
* Je kan ze toch geen dmg doen
* Verderop wordt het nog erger :+

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
HTT-Thalan schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:58:
[...]

wtf.. wat level jij traag.. mijn lvl 56 mage heeft 12dagen staan.. mijn lvl 44 rogue 7 dagen en mijn lvl 41 pally maar 6 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Als we toch gaan opscheppen...
Ik kan een char naar lv60 krijgen in 6 tot 7 dagen in played

stoer man 8)

;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ryceck schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:54:
[...]

Je ziet toch het lvl van de rest van de mobs tegenover je.... zodra dat 2 of 3 levels hoger dan het jouwe is dan moet je wegwezen om 3 redenen:
* Ze ruiken je al en moeten allleeemmaaaaalllll jou hebben
* Je kan ze toch geen dmg doen
* Verderop wordt het nog erger :+
Heb maar een stukje gedaan ivm de tijd.(een uur of 2)
Met die bloodhounds van lvl 50 en die elites die erbij rondlopen(eind lvl 40). Daar krijg ik nada resists op. Alleen een paar keer met sheepen. Tegen die fireguards werkt frost ook perfect.
Verderop in de instance lopen de lvl's op, zie ik op en wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:01:

stoer man 8)

;/
Ja, maar jij komt ook gewoon ooit 5 dagen niet buiten :P, jij hebt geen leven man! :P
Ik speel zelf gem 3 tot 4 uur op een dag, en moet zeggen dat het nu wel redelijk vlot.

Me 25 mage zit nu aan 2d en 19hr, best redelijk.
52 paladin zit aan 23d en nogwat uur, gewoon omdat ik er teveel mee idle, en hij's saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:38:
[...]

Ten eerste niet beginnen met nuken laat de warrior ff aggro opbouwen. Ten tweede je hebt een aggro range net zo groot als een gemiddelde vliegveld op jouw lvl daar. Ik ben lvl 57 en ben er pas 2 keer geweest. Komt ook omdat je als warrior wat hoger lvl moet zijn om mee te kunnen in de meeste instances.
Wat ik altijd vind helpen als Mage is om in een instance vooral Arcane Missiles te gebruiken, verdeelt de damage mooi over een bepaalde tijd... Vooral als je geen of een slechte warrior hebt is het een must om de damage output wat te matigen!

offtopic:
Nooit geweten dat vliegvelden een aggro range hadden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:01:

stoer man 8)

;/
oow kan je dat? daz kewl.. maak eens een mooi verslagje hoe je dat doet.. Ik weet dat sommige dat kunnen 6/7dagen played maar dat zijn er maar een paar.. gok dat het dus niet waar is maar als jij 1 van de gelukkige bent leer het ons 8) Ben zeer geinteresseerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Skeiron schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:05:
[...]

oow kan je dat? daz kewl.. maak eens een mooi verslagje hoe je dat doet.. Ik weet dat sommige dat kunnen 6/7dagen played maar dat zijn er maar een paar.. gok dat het dus niet waar is maar als jij 1 van de gelukkige bent leer het ons 8) Ben zeer geinteresseerd..
Jij doet zo populair dat een ander te traag is en jij zoveel sneller ?
Nou hou dan je gemak voortaan en laat iemand in zn waarde?

Ik heb ook LvL 51 en 15 dagen played er op staan... ik raid veel ik help mn guildmembers veel.. ik grind redelijk veel resources en dan heb je zo een paar uur/dagen extra terwijl je niet lvl'ed..

Ps. daz kewl? Aub neem nog een slok van je BreeZaH!?!!?!

[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 10-06-2005 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Skeiron schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:05:
[...]

Ok: ik doe om een lv60-er te maken er iets van 13 dagen playtime over.
dit zou dus halveren als ik alleen zou gaan spelen als ik rested ben.
De rest kan je zelf wel verzinnen denk ik? ;)
jarnotjuh schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:03:
[...]

Ja, maar jij komt ook gewoon ooit 5 dagen niet buiten :P, jij hebt geen leven man! :P
Ik speel zelf gem 3 tot 4 uur op een dag, en moet zeggen dat het nu wel redelijk vlot.

Me 25 mage zit nu aan 2d en 19hr, best redelijk.
52 paladin zit aan 23d en nogwat uur, gewoon omdat ik er teveel mee idle, en hij's saai...
Tja.. boeiend, wat heb ik buiten te zoeken 's avonds als ik de hele dag gewerkt heb? lekker bij de locale hangjeugd op een bankje zitten? Neu bedankt, dan speel ik liever WoW.
En stappen doe ik gewoon nog hoor, alhoewel een stuk minder dan eerst :P

[ Voor 38% gewijzigd door bcd87 op 10-06-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

http://www.ctrlaltdel-onl...=archives&date=2004-07-05

:D Je zal deze party maar mee hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:08:
[...]

Ok: ik doe om een lv60-er te maken er iets van 13 dagen playtime over.
dit zou dus halveren als ik alleen zou gaan spelen als ik rested ben.
De rest kan je zelf wel verzinnen denk ik? ;)

[...]

Tja.. boeiend, wat heb ik buiten te zoeken 's avonds als ik de hele dag gewerkt heb? lekker bij de locale hangjeugd op een bankje zitten? Neu bedankt, dan speel ik liever WoW.
En stappen doe ik gewoon nog hoor, alhoewel een stuk minder dan eerst :P
Sorry hoor maar heb je dan nog wel plezier aan je character? :)
Ik heb mijn eerste lvl60 (priest) in 18dagen opgebouwd, en ik heb nog niet eens alles gezien en meegemaakt wat er in 60 levels te beleven is. En jij gaat me nu vertellen dat je in 7 dagen er eentje naar de 60 kan schoppen... Knap hoor, maar wat heb je eraan? :)
Ik kan in 1 dag een lvl60 kweken >> www.ebay.com Maar daar hebbik toch ook geen zak aan?

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Ryceck schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:12:
[...]

Sorry hoor maar heb je dan nog wel plezier aan je character? :)
Ik heb mijn eerste lvl60 (priest) in 18dagen opgebouwd, en ik heb nog niet eens alles gezien en meegemaakt wat er in 60 levels te beleven is. En jij gaat me nu vertellen dat je in 7 dagen er eentje naar de 60 kan schoppen... Knap hoor, maar wat heb je eraan? :)
Ik kan in 1 dag een lvl60 kweken >> www.ebay.com Maar daar hebbik toch ook geen zak aan?
Nee dat heb je niet. Ik zei het dan ook alleen maar omdat de post boven me iemand af zat te zeiken omdat die traag levelde dus...

edit: overigens zijn d'r ook mensen die er wel plezier in hebben zoiets te doen :)
Een hoop mensen questen ook veel.. Ik grind lekker veel omdat ik dit af en toe gewoon plezieriger vind, iedereen speelt 't spel op z'n eigen manier he :)

[ Voor 16% gewijzigd door bcd87 op 10-06-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 19:51

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Skeiron schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:59:
[...]

wtf.. wat level jij traag.. mijn lvl 56 mage heeft 12dagen staan.. mijn lvl 44 rogue 7 dagen en mijn lvl 41 pally maar 6 dagen..
Hij levelt niet traag, jij levelt veel te snel :P

Sommige mensen doen ook andere dingen in-game dan alleen maar grinden...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

kEv4h schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:14:
[...]

Nee dat heb je niet. Ik zei het dan ook alleen maar omdat de post boven me iemand af zat te zeiken omdat die traag levelde dus...
Het schijnt mogelijk te zijn in 3 dagen naar level 60 te levelen, er worden zelfs records om bijgehouden. Maar 1 uurtje pvp'en of 2 corpseruns en je bent al genoeg tijd kwijt waarin je flink xp had kunnen verzamelen.

Toen ik gister uit UD kwam moest ik nog 7k xp naar de 46, en daar deed ik ongeveer een half uurtje over in de Hinterlands.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.