Geen nerf want mijn evi crit nog net zo vaak als dat hij altijd gedaan heeft.HTT-Thalan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:03:
Wheeee. Gisteren was waardeloze lootdag! Laatste 3 dagen trouwens al, geloof het of niet, maar op echt élke rool (SM, UD, waar dan ook) gooi ik 20 of lager, heb geen enkel item meer gewonnen.
Bright side: Heb wel De graveyard van SM gesolo'd, dus nog wel wat loot gehad, en 2e keer UD man zonder eindbaas (geen tijd meer) en daarbij had ik echt een critical avondje, zeg maarBijna elke 3e hit gaf dikke gele cijfers. Heb nu het Sword of Serenity vervangen door de Vanquisher, en +4agi/+4sta necklace gevervangen door het necklace dat je bij die vanquisher krijgt.
Ben dus wel achteruit gegaan qua hp, (2k momenteel) maar heb wel +40 attack power erbij, nieuwe dolk en nieuw zwaard. En de crits waren niet mis! Gemiddelde critwaarde van een SS liep tegen de 300dmg, exclusief poisons. Eindelijk weer een crit ambush gehaald, voor 919 dmg, en een evis voor 600.
Ik heb dus een beetje het idee dat ze de crit/hit chance van ambush generfed hebben. Hij crit nog wel, maar alleen voor 'normale' waarden, zoals 500/600. De evis crit bijna helemaal nooit meer, en als hij crit, is het voor een waarde niet ver boven wat hij normaal zou moeten doen op een 5punter.
Ik ga dus maar gauw voor coldblood, dan kan ik testen of dat gewoon een armourprobleem is, of een nerf.
Coldblood is een must in combinatie met ambush, ik snap niet waarom je die nog niet hebt.
Op mijn lvl (34) haal ik al 600 crits met coldblood+ambush, en jij bent 10 lvl's hoger.
Hate us when you see us, fear us when you dont.