Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.531 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HTT-Thalan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:03:
Wheeee. Gisteren was waardeloze lootdag! Laatste 3 dagen trouwens al, geloof het of niet, maar op echt élke rool (SM, UD, waar dan ook) gooi ik 20 of lager, heb geen enkel item meer gewonnen.

Bright side: Heb wel De graveyard van SM gesolo'd, dus nog wel wat loot gehad, en 2e keer UD man zonder eindbaas (geen tijd meer) en daarbij had ik echt een critical avondje, zeg maar :*) Bijna elke 3e hit gaf dikke gele cijfers. Heb nu het Sword of Serenity vervangen door de Vanquisher, en +4agi/+4sta necklace gevervangen door het necklace dat je bij die vanquisher krijgt.

Ben dus wel achteruit gegaan qua hp, (2k momenteel) maar heb wel +40 attack power erbij, nieuwe dolk en nieuw zwaard. En de crits waren niet mis! Gemiddelde critwaarde van een SS liep tegen de 300dmg, exclusief poisons. Eindelijk weer een crit ambush gehaald, voor 919 dmg, en een evis voor 600.

Ik heb dus een beetje het idee dat ze de crit/hit chance van ambush generfed hebben. Hij crit nog wel, maar alleen voor 'normale' waarden, zoals 500/600. De evis crit bijna helemaal nooit meer, en als hij crit, is het voor een waarde niet ver boven wat hij normaal zou moeten doen op een 5punter.

Ik ga dus maar gauw voor coldblood, dan kan ik testen of dat gewoon een armourprobleem is, of een nerf.
Geen nerf want mijn evi crit nog net zo vaak als dat hij altijd gedaan heeft.
Coldblood is een must in combinatie met ambush, ik snap niet waarom je die nog niet hebt.
Op mijn lvl (34) haal ik al 600 crits met coldblood+ambush, en jij bent 10 lvl's hoger.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:01:

ik moet echt zeggen shamans, shinen in Warsong, vind alleen wel dat ze wat dingen moeten aanpassen aan ctf

- Shapeshift = drop vlag
- palladin shield = drop vlag
- blink = drop vlag
- sprint = drop vlag

reden? => meer teamwork
Ik vind het wel leuk om te zien dat druids eens ergens in uitblinken. Ze zijn de ultieme flag carriers. En zeker in paren erg effectief. Teamwork is sowieso ver te zoeken, dus hoe minder dat nodig is, hoe beter dat wellicht is voor de gameplay :D

Weet iemand trouwens wat je moet doen met de medals die je van corpses loot in Alterac Valley? Je loot van verschillende ranks soldier medals, commander medals, captain medals, enz. Zodra je de instance verlaat ben je ze kwijt, maar ik weet dus niet wat er mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Gister ff voor het eerst een stuk door ST gelopen - ik heb de battlegrounds nog maar even geskipped :)

Mooie instance is dat zeg ....

Mooie drop gekregen van een van die balkon mini bosses was het geloof ik :

http://www.thottbot.com/?i=18478

En de quest voor jammal'an z'n hoofd maar even gedaan en dus http://www.thottbot.com/?i=3521 opgehaald :)

Dat was wel de enige quest die ik had in ST - dus vanavond maar eens op zoek naar meer - de meeste zijn follow ups heb ik gehoord namelijk

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:39

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Demoterror schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:07:
[...]

Geen nerf want mijn evi crit nog net zo vaak als dat hij altijd gedaan heeft.
Coldblood is een must in combinatie met ambush, ik snap niet waarom je die nog niet hebt.
Op mijn lvl (34) haal ik al 600 crits met coldblood+ambush, en jij bent 10 lvl's hoger.
Mja, ik heb mijn talent points momenteel ergens anders zitten :P

Prep heb ik bv wel al, en Camo 5/5.

CB komt er wel in, maar nog even geduld dus :P Ik vond de mogelijkheid 1x per 3 min 1 extra crit te hebben op dat moment even minder belangrijk dan een 2e ontsnappingsmogelijkheid, en moet zeggen dat ik nu al niet meer zonder prep kan! 2x vanishen is echt een grote lifesaver, ik kan vanishen als ik dreig dood te gaan, en daarna bandagen en opnieuw het gevecht induiken. Mocht de party het echt niet trekken en het tóch tot een wipe komen, is het prep - 2e vanish, zodat ik die 10% niet kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:18:
[...]

Ik vind het wel leuk om te zien dat druids eens ergens in uitblinken. Ze zijn de ultieme flag carriers. En zeker in paren erg effectief. Teamwork is sowieso ver te zoeken, dus hoe minder dat nodig is, hoe beter dat wellicht is voor de gameplay :D

Weet iemand trouwens wat je moet doen met de medals die je van corpses loot in Alterac Valley? Je loot van verschillende ranks soldier medals, commander medals, captain medals, enz. Zodra je de instance verlaat ben je ze kwijt, maar ik weet dus niet wat er mee te doen.
Medal = Spirit heal ^^

tactical move. als je medal loot van een body, kan hij niet meer ressen bij ze body, maar moet ie spirithealen, is wat ik begrepen heb tenminste

puur battlground tactics dus

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

HTT-Thalan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:19:
[...]

Mja, ik heb mijn talent points momenteel ergens anders zitten :P

Prep heb ik bv wel al, en Camo 5/5.

CB komt er wel in, maar nog even geduld dus :P Ik vond de mogelijkheid 1x per 3 min 1 extra crit te hebben op dat moment even minder belangrijk dan een 2e ontsnappingsmogelijkheid, en moet zeggen dat ik nu al niet meer zonder prep kan! 2x vanishen is echt een grote lifesaver, ik kan vanishen als ik dreig dood te gaan, en daarna bandagen en opnieuw het gevecht induiken. Mocht de party het echt niet trekken en het tóch tot een wipe komen, is het prep - 2e vanish, zodat ik die 10% niet kwijt ben.
Mja het maakt echt gigantisch veel verschil op mijn lvl iig.
Gister geganked door een lvl 34 druid toen ik op half health zat (was ik nog lvl 33) door mobs.
Gouge, vanish,cold blood, ambush,evi,ss,ss,rupture.
Hij sloeg me nog wel dood maar toen hij probeerde weg te rennen nadat hij me had afgemaakt storte hij een stukje verder zelf ook neer.Rupture ftw! :+
Geen hk, maar wel even die gozer laten zien dat hij dat maar niet weer moet doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:30:
[...]

Mja het maakt echt gigantisch veel verschil op mijn lvl iig.
Gister geganked door een lvl 34 druid toen ik op half health zat (was ik nog lvl 33) door mobs.
Gouge, vanish,cold blood, ambush,evi,ss,ss,rupture.
Hij sloeg me nog wel dood maar toen hij probeerde weg te rennen nadat hij me had afgemaakt storte hij een stukje verder zelf ook neer.Rupture ftw! :+
Geen hk, maar wel even die gozer laten zien dat hij dat maar niet weer moet doen O-)
Ik werd in IF uitgedaagd door een andere 45 rogue, dagger rogue, voor een duelletje. Hij was NE, dus had geen perception. Ik gooi net op tijd mijn perception aan, en ga in stealth. Ik had het geluk heb net 1 seconde eerder te zien dan hij mij, en cheapshotte hem. Daarna SS, rupture, en rennen. Hij kon dus niet meer invisible worden, maar door de cheapshot kon hij mij nog niet raken. Dus vanish - ambush ftw :P

Tegenover duels met andere rogues is perception een hele leuke racial, maar ik merk dat ik hem in pvp echt nooit gebruik, je denkt er gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Nou we hebben een eerste poging voor onyxia gewaagd met onze guild :) (combi raid met andere guild) dinsdag 4 runs gedaan, hebben haar 4 keer zonder al teveel moeite rond de 41 % gekregen, maar iedere keer gewhiped oor een "Deepbreath" daarna :/ Vanavond weer proberen, we moeten toch meer verspreid gaan staan. Wat veroorzaakt een Deepbreath? alleen dat te dicht op elkaar staan, of ook low mana / health?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:37:
[...]

Ik werd in IF uitgedaagd door een andere 45 rogue, dagger rogue, voor een duelletje. Hij was NE, dus had geen perception. Ik gooi net op tijd mijn perception aan, en ga in stealth. Ik had het geluk heb net 1 seconde eerder te zien dan hij mij, en cheapshotte hem. Daarna SS, rupture, en rennen. Hij kon dus niet meer invisible worden, maar door de cheapshot kon hij mij nog niet raken. Dus vanish - ambush ftw :P

Tegenover duels met andere rogues is perception een hele leuke racial, maar ik merk dat ik hem in pvp echt nooit gebruik, je denkt er gewoon niet aan.
in CTF is perception echt uber als je op t punt staat de vlag te pakken ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Gisteren na toch wat teleurgesteld te zijn m.b.t. de lag enzo maar op m'n lowbie priest bezig gegaan, best leuk eigenlijk :D OP level 7 2 keer tegen een rogue gedueled en verloren, die doen me toch net iets te veel damage en zijn wel heel erg snel door m'n shield heen. Daarna tegen een druid geduelled, ook op mijn level. Shield omhoog, en maar Pain en Smite spammen :) Had aan het eind geen mana meer, maar nog wel 95% health en de druid was behoorlijk dood :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Ik vind idd dat ze het wel voor iedereen gelijk moeten houden. Want nu ben je zonder druid echt de klos. rogues werken ook goed, icm met tauren en warriors. Die rogue kan nl in stealth de vlag pakken(als er met de warriors bezig izjn. Als de warrior(tauren) dan stun doet, en evtueel hamstring, dan is de vlag iig vast veilig buiten.

Maar de groepen zijn zo verschillend. De ene keer zit je in een groep die er niks van bakt(hoorde ik de eerste keer ook bij hoor). En de andere keer merk je dat ze er al vaker in zijn geweest, waardoor het allemaal wat vlotter loopt.

Maar het mooiste is toch, als je met 3 verdedigers, 8-10 alliance kan afslaan, in hun aanval, en daarna vrolijk met de vlag naar buiten loopt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:24:
[...]

Medal = Spirit heal ^^

tactical move. als je medal loot van een body, kan hij niet meer ressen bij ze body, maar moet ie spirithealen, is wat ik begrepen heb tenminste

puur battlground tactics dus
Nee dat is een insignia. Die verwijder je van de bodies, die loot je niet :) Nadat je die verwijdert kun je dan o.a. armor scraps, crystals en die medals dus looten.

Scraps maak je dan de guards sterker mee (veteran/seasoned/champion)
Crystals spawn je uiteindelijk zo'n retegrote boss mee
Daarnaast heb je nog race-specific stuf zoals troll mojo, orc teeth en tauren hoofs, die je kunt inruilen voor goud.

Maar die medals? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:54:
[...]

Nee dat is een insignia. Die verwijder je van de bodies, die loot je niet :) Nadat je die verwijdert kun je dan o.a. armor scraps, crystals en die medals dus looten.

Scraps maak je dan de guards sterker mee (veteran/seasoned/champion)
Crystals spawn je uiteindelijk zo'n retegrote boss mee
Daarnaast heb je nog race-specific stuf zoals troll mojo, orc teeth en tauren hoofs, die je kunt inruilen voor goud.

Maar die medals? :?
hmz geen idee :) heb geen bodies geloot in warsong, was te druk met frosthocken, earthbinden en en mijn vuist van omokk rondzwaaien ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:17:
[...]

Klopt. Echt waardeloos. Heb nu een andere Holy build. Zonder Shock, maar met alle healing talents. Ik weet het anders ook niet meer. :'(

[...]

Yup. AKA nutteloos. Zeker omdat je geen aggro kan trekken, dus is je defense ook niet bijzonder nodig.

[...]

Elke pally heeft BoK, dus hoef ik die niet te hebben. Bovendien zorgen BoM voor meer DPS, BoW is handiger om downtime te verkorten, en BoS is veel handiger in instances voor priests/e.d. Ik kan ook niet zonder SoC/Cons overigens. Maar die abilities op zichzelf brengen ook niet genoeg helaas.

[...]

Redelijke hybrid build. Goede talents zitten erin, zekers. Maar welke rol vervul je hiermee in een party? Nog ben je geen goede tank, en geen goede healer, en geen goede damage dealer. :(
Ik ben nu een aardige tank hoor :) als ik mijn shield equip dan heb ik toch echt 8k armor zonder kings :)

Ik heb met opzet gekozen voor meer tank capacity´s
Dus Soc voor de damage, Consecrate voor aggro houden. of extra dmg input w/e
Door mijn punten in protection ben ik dus iets van 2k armor(kan ook wel meer zijn) omhoog gegaan.
De punten die in holy zitten staan ook vast.
Verder gebruik ik dan ook blessing of sanctuary op mezelf (wat ook weer de damage taken reduced)

Lange tijd heb ik lopen vogelen naar de juiste build, en deze is daar uit gekomen.
Volgens mij de beste build voor een pala.

Denk dat je op deze manier de class intact houd. ( Je kunt namelijk van alles, maar niks kan je effectief.)

Door een andere build te kiezen kan je proberen 1 van je zwakte´s te verbeteren
door middel van al je punten in 1 tree te stoppen, alleen met het doen hiervan word je paladin alleen maar slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:04

The Legend

*Plop*

Werken die battlegrounds op dezelfde manier als die Meeting stones voor instances? Je add jezelf in de queue en het systeem gaat lvl matchen? Wordt de tegenstander gezocht aan de hand van jou lvl of heb je kans om met een party van 50 tegen een party van 60 te spelen? Als dat zo is dan zijn de battlegrounds redelijk zinloos voor <60 lijkt me ?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

http://www.wow-europe.com/en/info/professions/firstaid.html

Er staat dat je de heavy mageweave bandages en beter, kan leren bij de artisan trainer van jouw factie. Waar zit die dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

lol , kan nog steeds de battleground niet vinden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

HTT-Thalan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:25:

Er staat dat je de heavy mageweave bandages en beter, kan leren bij de artisan trainer van jouw factie. Waar zit die dan :?
http://wow.allakhazam.com/db/guides.html?guide=361

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:25:

eerst artisan halen met de quest die je krijgt en dan als je lvl hoog genoeg is, leert hij je de overige bandages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:23:
Werken die battlegrounds op dezelfde manier als die Meeting stones voor instances? Je add jezelf in de queue en het systeem gaat lvl matchen? Wordt de tegenstander gezocht aan de hand van jou lvl of heb je kans om met een party van 50 tegen een party van 60 te spelen? Als dat zo is dan zijn de battlegrounds redelijk zinloos voor <60 lijkt me ?
Je staat in de wachtrij voor je eigen level, dus bijvoorbeeld alle lvl 31-40 komen bij elkaar in party. Het is dus niet zo dat je met je party van allemaal level 30ers tegen een party van allemaal level 60ers staat te knokken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:31:
[...]

eerst artisan halen met de quest die je krijgt en dan als je lvl hoog genoeg is, leert hij je de overige bandages
Die artisan trauma quest heb ik gedaan, dus dat ben ik al, mijn huidige skill is 260. Dus bij diezelfde gast kan ik dan de rest van de bandages leren? zou mooi zijn, 800hp van een mageweave begint toch een beetje tekort te schieten, mid fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixxx schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:40:
Nou we hebben een eerste poging voor onyxia gewaagd met onze guild :) (combi raid met andere guild) dinsdag 4 runs gedaan, hebben haar 4 keer zonder al teveel moeite rond de 41 % gekregen, maar iedere keer gewhiped oor een "Deepbreath" daarna :/ Vanavond weer proberen, we moeten toch meer verspreid gaan staan. Wat veroorzaakt een Deepbreath? alleen dat te dicht op elkaar staan, of ook low mana / health?
http://pacifistguild.org/onyxia/

Met deze guide hebben wij haar als eerste alliance guild @ skullcrusher doodgekregen. Toen bij de 4e try, maar afgelopen dinsdag gelijk de 2e keer. Onyxia wordt nu actief gefarmed. Ons vaste team heeft d'r helemaal door. Fase 1, en 2 zijn perfect. Fase 3 is ook perfect, hoewel de MT toch nog wát moeite heeft aggro te krijgen. Zolang de pala's hun salvation maar op de healers houden, komt dat ook goed. En mighty rage pot = teh key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

kan iemand vertellen hoe je dus bij de battlegrounds komt, ik wil dat wel eens zien met mijn lvl 60 warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Gisteren Molten core maar weer is meegedaan.

door allemaal knuppels in de raid zijn we 6 of 7 keer gewiped bij baron geddon :S
Duffe kippen die lekker met de bom riching de healers lopen !! 8)7

naja, 6 of 7 gold kwijt aan repaircost.

Daarna snel een stratholm raidje gedaan. (slechte group weer :S)
toch baron afgemaakt, dropt die eindelijk weer is mijn Lightforge legplate´s (2e keer in 40 runs ofzo)
we waren met 2 pala´s dus rollen maar.
normaal wacht ik altijd even met rollen (gevoelsmatig roll ik dan hoger)
maar ik dacht, joh kom maar op met je roll *baf* hier is de mijne

"you roll 5"
:/ :| :( AAARGH !"#"%#%"#%$&#

Paladin#2 rolls 3

:? :9~ >:)

jezus wat een geluk had ik dit keer :D

(Sorry voor alle emote´s maar wilde even mijn reactie´s uitdrukken)

[ Voor 9% gewijzigd door Tpn op 09-06-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Fijn zon nieuwe patch :)
Alles netjes geupdate (ook mn UI's (nurfed in dit geval)) even de oude mods eruit en nieuwe erin en toen mn WoW op gestart... ging ook allemaal goed... Nurfed heeft nu geintegreerde Titantbar/Regen en Scrolling Combat Txt dus dat was makkelijk. Probleem begon bij mn Stancesets mod, ineens kan ik geen wapens meer wisselen, ook niet na herinstall van de mod. Dus dan maar wachten op een update dacht ik nog toen ik mn HS activeerde. Eindelijk aangekomen in Gadgetzan heb ik ineens 0.5fps! niks bewoog, niks reageerde.. herinloggen werkte niet... mods uitzetten werkte niet. Maar als ik met mn andere char inloggde ging het wel goed!

Dan maar mn WDB en WTF folders weg, Mod's opnieuw erop gezet en toen opnieuw opgestart.
Eindelijk werkte het weer, maar mn Mauradon group had me bijna gekicked vanwege dit probleem, duurde toch dik een half uur allemaal.

Kan de Nurfed UI nu zeker aanraden! Heel erg flexibel nu en heel veel is aan te passen.
Vanavond zal ik wel een screen posten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
fixxx schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:40:
Verspreid staan ja, bij al onze tries hebben we geen 1 deep breath voorbij zien komen :)
Maandag 3 tries, laagste 10%.. eerste 2 keer luisterden mensen niet en de 3e keer wipede we dus op 10% maar hadden we wel doorgekregen hoe je met fase 3 om moet gaan :)
Toen dinsdag weer geprobeerd en meteen de 1e keer ging ze neer, en ze is echt makkelijk
Fase 2->Fase 3 is iedereen stoppen met nuken en de tank weer de tijd geven om aggro te krijgen.. De tank moet zo snel mogelijk weer in de noorderhoek staan als die gefeared wordt zodat je geen vuur aanval in je kampen krijgt.. Melee kan gewoon rustig staan melee-en ondanks de 1200 dmg zo nu en dan (als ze low HP gaan kunnen ze gewoon snel gaan bandagen @ safe spots)
En gewoon goed verspreid staan.. Fase 3 is eigenlijk niet echt super veel anders van fase 1 alleen hij is gewoon een stuk lastiger door de AOE-fear en het vuur uit de grond enzo

Btw, sinds deze patch doet onyxia's tail sweep ook een knockback.. ook iets om rekening mee te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Stronkie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:53:
kan iemand vertellen hoe je dus bij de battlegrounds komt, ik wil dat wel eens zien met mijn lvl 60 warlock
hehe kan je het niet vinden? Droog :P
Anywho welke zoek je? Alterac of Warsong?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Zo dicht mogelijk bij IF hehehehe, zodat ik snel alle items kan auctionennenen :D

ben een human lvl 60 warlock

[ Voor 18% gewijzigd door Stronkie op 09-06-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:05:
Zo dicht mogelijk bij IF hehehehe, zodat ik snel alle items kan auctionennenen :D

ben een human lvl 60 warlock
welke items?

Alterac Valley is het dichtste bij IF. Je gaat vanuit Southshore gewoon recht omhoog tot je in de Alterac Mountains komt, daar is dan een ingang aan de oostkant van een berg waar je naar binnen moet. Je ziet aan de stormpike guards dat je goed zit. Dit is echter wel de alliance side, vraag mij niet waar je als horde heen moet.

Warsong Gulch is ten Zuidoosten van Astranaar in Ashenvale. Helemaal tegen de zuidkant van de kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
RaseriaN schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:54:
Kan de Nurfed UI nu zeker aanraden! Heel erg flexibel nu en heel veel is aan te passen.
Vanavond zal ik wel een screen posten :>
Vindt je de hp bar van nurfed niet véél te klein? Ik heb hem een tijdje geleden even gebruikt, en ik gebruik dan wel ui scaling (die grote buttons vindt ik echt niks), maar die vensters zijn echt heel klein. Bovendien is het erg klote voor mij als rogue om meteen me combopoints te zien. Zeker in een 1vs1 moet je overal goed opletten en bij nurfed moet ik gewoon teveel aandacht richten op me hp bar of op die van de tegenstander om het goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
DeepSeven schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:11:
[...]

Vindt je de hp bar van nurfed niet véél te klein? Ik heb hem een tijdje geleden even gebruikt, en ik gebruik dan wel ui scaling (die grote buttons vindt ik echt niks), maar die vensters zijn echt heel klein. Bovendien is het erg klote voor mij als rogue om meteen me combopoints te zien. Zeker in een 1vs1 moet je overal goed opletten en bij nurfed moet ik gewoon teveel aandacht richten op me hp bar of op die van de tegenstander om het goed te zien.
Nurfed is idd wel even wennen :)
Duurde bij mij ook een paar dagen, maar nu dat ik er aan gewend ben is er voor mij echt niets anders meer :) speel nu al 2-3 maanden ofzo met Nurfed en niets komt in de buurt ervan imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

kEv4h schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:15:
[...]

Nurfed is idd wel even wennen :)
Duurde bij mij ook een paar dagen, maar nu dat ik er aan gewend ben is er voor mij echt niets anders meer :) speel nu al 2-3 maanden ofzo met Nurfed en niets komt in de buurt ervan imo
Ometh Nmod 4.3 vind ik toch echt beter... :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:21:
[...]

Ometh Nmod 4.3 vind ik toch echt beter... :)
Ik ga eens even zoeken :) (curse weer traag tho :/)

edit:
ziet die er zo uit?
Dan vind ik em toch iets te druk :P

[ Voor 24% gewijzigd door bcd87 op 09-06-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DeepSeven schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:11:
[...]

Je kan de HP bar stretchen over de hele lengte van het frame.. optie in de UI.
Opzich heb ik geen problemen met de combopoints, maar met Scrolling Combat Text kun je meen ik ook je combopoints mee laten voorbij komen.. zit nu er ook standaard in!

Persoonlijk vind ik Nurfed echt relax! Gebruik het eigenlijk sinds het begin al
Ooit eens van Zoneseek gehoord @ clanbase.wow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ik toch eens naar Gypsy kijken vooral de nieuwe beta versie . me scherm is nog nooit zo leeg geweest _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kEv4h schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:23:
[...]

Ik ga eens even zoeken :) (curse weer traag tho :/)
www.ometh.com

versie 5.0 komt vandaag uit, als je 4.3 gaat gebruiken moet je Partyhealth en Guildinfo addons uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Even over die aantal kills op BG . . .

Je deelt het wel met je hele party! Dus zoveel CP zal je er nou ook weer niet voor krijgen. Denk maar niet dat je ineens 3 rangen omhoog gaat!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Muppet schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:34:

Je deelt het wel met je hele party! Dus zoveel CP zal je er nou ook weer niet voor krijgen. Denk maar niet dat je ineens 3 rangen omhoog gaat!
Kheb gister 22 hk's gehaald in 1 ctf game.Word gedeelt met party dus ik zal idd wel niet al te veel punten krijgen.Maar ik doe het ook niet voor de punten maar gewoon voor de lol.Als je veel cp (of sinds gister: Honor) wil hebben kun je beter solo horde gaan grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online

van wat ik gister heb gezien denk ik dat je voor CP beter CTF kan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Je moet natuurlijk ook niet in een party gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:24:
[...]

Je kan de HP bar stretchen over de hele lengte van het frame.. optie in de UI.
Opzich heb ik geen problemen met de combopoints, maar met Scrolling Combat Text kun je meen ik ook je combopoints mee laten voorbij komen.. zit nu er ook standaard in!

Persoonlijk vind ik Nurfed echt relax! Gebruik het eigenlijk sinds het begin al
Ooit eens van Zoneseek gehoord @ clanbase.wow ;)
Ik zal mijn Nurfed UI + alles vanavond ook even showen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel hoor, ik deel mijn kills met 3 guildies. That's it :) Als je in een raid-groep gaat moet je inderdaad al je honor in gaan leveren. Daarom houden wij onze groep zo compact mogelijk. Mijn gemiddelde ligt (geschat) op de 30 cp per kill. Als ik solo een speler kill haal ik iets boven de 100. Ze rollen dus echt wel stukken makkelijker als je in een kleine groep zit (de honor, niet de HK's)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:28
DinX schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:04:
Beetje aan de drukke kant bij de BG in the barrens :X

[afbeelding]
Mag ik vragen welke mod je gebruikt?

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:38:
[...]
Ik zal mijn Nurfed UI + alles vanavond ook even showen ;)
Ben benieuwd, heb op het moment even nog veel standaard staan... had wat ruzie met wat instellingen. Verschoof ineens de bovenste balk een blokje opzij.. En als ik in stealth ging verloor ik de onderste balk compleet...

Btw, was raMpage- op IRC toen nog (kom er eigenlijk nooit meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 11:47:
[...]

Jawel hoor, ik deel mijn kills met 3 guildies. That's it :) Als je in een raid-groep gaat moet je inderdaad al je honor in gaan leveren. Daarom houden wij onze groep zo compact mogelijk. Mijn gemiddelde ligt (geschat) op de 30 cp per kill. Als ik solo een speler kill haal ik iets boven de 100. Ze rollen dus echt wel stukken makkelijker als je in een kleine groep zit (de honor, niet de HK's)
En dat haalt gelijk het hele idee van BG onderuit. Het is de bedoeling dat je als raid-groep samenwerkt, niet met een klein groepje maar een beetje je eigen gang gaat.

Als je dat wilt kun je beter met die drie man buiten BG kills gaan halen. Dan zit je tenminste je team niet dwars..

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 09-06-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja heb ze zowat allemaal gebruikt

Nurfed
Cosmos
CT_Mod
Gypsy

allemaal erg mooi en uitgebreid uiteindelijk heb ik ze allemaal weggegooid en gewoon untis van allemaal gebruikt en een eigen compilatie gemaakt ^^

wat meer werk, maar geen overbodige meuk meer en dergelijke

ik heb heel veel background addons -> dingen die niet direct met de zichbare interface te maken hebben, maar wel andere dingen makkelijker maken

voor mijn interface heb ik eigenlijk maar een paar dingen

- Flexbar (imho de absolute powerhouse onder de buttonbars)
- Custom Hide bar (om de standaard buttonbar + option bar + bag bar op te splitsen)
- Titan Panel (geen uitleg nodig)
- ExpPlayerFrame (verplaats mijn exp bar achter mijn naam naast he portret)

en dus voor de rest de lootlink, acutioneer, atlas, enz enz meuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Mwa, heb zelf nog geen bg gespeeld. dat gebeuren trekt me eigenlijk niet. voornamelijk omdat een paladin spelen in mass-pvp niet interessant is.

maar ik kan me redelijk voorstellen dat het machtig irritant is om zoveel mensen tegelijk te zien spammen.

"Horde has our flag"
"Horde here"
"We have the flag, HELP US 1!! 1!!1"
"Fucking horde"
"Guys listen to me"
"Where are you all"

dit zullen voor mij al genoeg redenen zijn om niet in de raid zelf te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:20:
mja heb ze zowat allemaal gebruikt

Nurfed
Cosmos
CT_Mod
Gypsy

allemaal erg mooi en uitgebreid uiteindelijk heb ik ze allemaal weggegooid en gewoon untis van allemaal gebruikt en een eigen compilatie gemaakt ^^

wat meer werk, maar geen overbodige meuk meer en dergelijke

ik heb heel veel background addons -> dingen die niet direct met de zichbare interface te maken hebben, maar wel andere dingen makkelijker maken

voor mijn interface heb ik eigenlijk maar een paar dingen

- Flexbar (imho de absolute powerhouse onder de buttonbars)
- Custom Hide bar (om de standaard buttonbar + option bar + bag bar op te splitsen)
- Titan Panel (geen uitleg nodig)
- ExpPlayerFrame (verplaats mijn exp bar achter mijn naam naast he portret)

en dus voor de rest de lootlink, acutioneer, atlas, enz enz meuk :)
Heb een hooop voorbeelden gezien van Flexbar's maar ik krijg het zelf niet 1,2,3 aan de gang.
Zal er eens wat tijd in gaan stoppen denk ik... als het echt ZO goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCKippie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Misschien leuk om bij de guild lijst te vermelden.
- Soldaten van Oranje
- Horde
- 140 leden (komen elke dag leden bij
- Server Silvermoon
- http://www.svo-horde.nl

Aan de Alliance kant is er ook een redelijk grote NL guild genaamd Ridders van Oranje.
Daar weet ik echter verder niks van (kom ze alleen af en toe tegen met hakken >:) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:13:
[...]

En dat haalt gelijk het hele idee van BG onderuit. Het is de bedoeling dat je als raid-groep samenwerkt, niet met een klein groepje maar een beetje je eigen gang gaat.

Als je dat wilt kun je beter met die drie man buiten BG kills gaan halen. Dan zit je tenminste je team niet dwars..
Wij zitten het team niet dwars wij 'zergen' net als de rest. Zodra er echt met tactiek gevochten gaat worden kunnen we ons misschien bij een grote groep voegen. Zolang dat niet zo is worden zgn. 'tactieken' toch in general chat gespamd. Je hebt echt geen raid groep nodig om samen te kunnen werken. Behalve voor de bosses. Bovendien, staat ons groepje wel iedere keer hoog op het scorebord. Hetgeen toch zou betekenen dat wij een groot aandeel hebben in het terugdrijven van horde naar andere lokaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Mijn huidige UI:
http://www.norfair.nl/ima...crnShot_060805_143501.jpg

Maak gebruik van Nurfed & CTMod 1.0 plus nog wat kleine mods.
Dit is een picture van gisteren na de patch. Ben alleen nog op zoek naar een buffbar aangezien de customized buffbar van ctmod niet meer werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door nimmolon op 09-06-2005 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

DinX

Motormuis

Monsie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:02:
[...]

Mag ik vragen welke mod je gebruikt?
Staat een blz terug al :)

Het grootste egdeelte is Insomniax. Dan heb ik nog CastParty, TotemTimers, TotemBar, allInOneInventory enzo. Dingen die je nietziet op de screeny.
Bovenaan is Titan.
De rest wat je ziet is Insomniax (buiten toembar dan).

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand goede ideeen voor de talent build van een Gnome Warrior ?
Ben ondertussen lvl 26 na 3 weken baggeren.... >:)

edit:
typo's

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:22:
[...]

Heb een hooop voorbeelden gezien van Flexbar's maar ik krijg het zelf niet 1,2,3 aan de gang.
Zal er eens wat tijd in gaan stoppen denk ik... als het echt ZO goed is..
Flexbar is echt ZO goed en nog beter zelfs :P

flexbar is zo uitgebreid en krachtig dat het bijna niet leuk meer is (bijna)

120 knoppen, volledig resizeabe, scalable, responsive to triggersm, events, voorwaarden.

je kan het zo gek niet bedenken of het kan met flexbar
zal vanmiddag wel ff snel een screenie posten van me scherm (wel vol :P maar ik vind het perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:39:
[...]

Flexbar is echt ZO goed en nog beter zelfs :P

flexbar is zo uitgebreid en krachtig dat het bijna niet leuk meer is (bijna)

120 knoppen, volledig resizeabe, scalable, responsive to triggersm, events, voorwaarden.

je kan het zo gek niet bedenken of het kan met flexbar
zal vanmiddag wel ff snel een screenie posten van me scherm (wel vol :P maar ik vind het perfect)
Dus met flexbar zou ik automatisch kunnen overpoweren als de enemy dodged?
Of automatisch revenge als ik dodge/block/parry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Laatst online: 30-06-2006
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:36:
Iemand goede ideeen voor de talent build van een Gnome Warrior ?
Ben ondertussen lvl 26 na 3 weken baggeren.... >:)

edit:
typo's
Arms Talents:

Deflection Rank 2
Improved Rend Rank 3
Improved Charge Rank 1
Tactical Mastery Rank 5
Improved Overpower Rank 2
Anger Management Rank 1
Deep Wounds Rank 3
Two-Handed Weapon Specialization Rank 5
Impale Rank 2
Axe Specialization Rank 5
Sweeping Strikes Rank 1
Mortal Strike Rank 1
Arms Total: 31

Fury Talents:

Cruelty Rank 5
Improved Demoralizing Shout Rank 5
Improved Cleave Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 1
Enrage Rank 5
Fury Total: 20

Zoiets? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostie|IA op 09-06-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:41:
[...]

Arms Talents:

Deflection Rank 2
Improved Rend Rank 3
Improved Charge Rank 1
Tactical Mastery Rank 5
Improved Overpower Rank 2
Anger Management Rank 1
Deep Wounds Rank 3
Two-Handed Weapon Specialization Rank 5
Impale Rank 2
Axe Specialization Rank 5
Sweeping Strikes Rank 1
Mortal Strike Rank 1
Arms Total: 31

Fury Talents:

Cruelty Rank 5
Improved Demoralizing Shout Rank 5
Improved Cleave Rank 3
Piercing Howl Rank 1
Blood Craze Rank 1
Enrage Rank 5
Fury Total: 20

Zoiets? :)
Ziet er goed uit... Dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
kEv4h schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:40:
[...]

Dus met flexbar zou ik automatisch kunnen overpoweren als de enemy dodged?
Of automatisch revenge als ik dodge/block/parry?
dat nog net niet :) dan wordt het een bot :)

wat wel kan is dat als de enemy dodged, automatisch de overpower button verschijnt op een plek waar jij wil zodat je hem meteen in kan drukken, zelfde met revenge :)

Buttons alleen zichtbaar in combat/uit combat
Buttons alleen zichtbaar als je er met de muis overheen gaat, enz enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien handig om in de startpost aan te passen. Sind eergisteren bestaat LowLanders niet meer :(
Bijna alle 55+ zijn naar nesferatus vertrokken, veel mensen tussen de 30 en 55 zitten bij Wrath of God.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:12:
Mischien handig om in de startpost aan te passen. Sind eergisteren bestaat LowLanders niet meer :(
Bijna alle 55+ zijn naar nesferatus vertrokken, veel mensen tussen de 30 en 55 zitten bij Wrath of God.
ik las het :X

ten onder gegaan aan eigen "succes"

te snel te groot geworden volgens mij, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_060905_132445.jpg

Dat is toch best wel een hoop Honor na 1 avondje Warsong Gulch :P Helaas stijg je nu minder snel omdat heel de server aan het PvPen geslagen is natuurlijk.

Geen problemen trouwens met lange queues in BG, contants gejoined met een complete 10 man's guild group en langer dan 10 minuten hebben we echt niet hoeven te wachten. Vanavond Alterac maar eens onveilig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:21:
ten onder gegaan aan eigen "succes"

te snel te groot geworden volgens mij, of niet?
Wat ik ervan gelezen heb was het een guild met slecht leiderschap. Je ziet wel meer guilds tenonder gaan aan guildmasters met groodheidswaanzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:31:
[...]

Wat ik ervan gelezen heb was het een guild met slecht leiderschap. Je ziet wel meer guilds tenonder gaan aan guildmasters met groodheidswaanzin.
Hoezo grootheidswaanzin? dus gewoon teveel mensen erin laten en niet kijken naar de kwaliteit ervan?

Trouwens, in de startpost komen alleen NL guilds dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

RaseriaN schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:35:
[...]

Hoezo grootheidswaanzin? dus gewoon teveel mensen erin laten en niet kijken naar de kwaliteit ervan?

Trouwens, in de startpost komen alleen NL guilds dus?
Lijkt me wel zo handig want wanneer we daar alle guilds in gaan zetten waar iedereen hier in speelt wordt de lijst met guilds langer dan de startpost zelf vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:35:
Een guild valt of staat met goed leiderschap, niet met de hoeveelheid mensen die erin zitten. Je kunt best groot zijn zonder die problemen. Ons lukt het ook, we hebben alleen wel een trial periode van 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan, indien gewenst, wel een lijst maken van de spelers hier op tweakers (Alleen NL guilds dan) en die aan de topic starter (beheerder 1e pagina) doorspelen.

Maakt het wel makkelijker om voor een nieuwe/andere guild te kiezen.

Het is maar een idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:12:
Omg :( :( :(

Erg jammer, ik zou graag de guild weer gejoined hebben over een tijdje.
Maakt t voor mij wel makkelijker om de game nu helemaal los te laten, er is toch niet echt een groep meer op mee op te trekken ...

Allemaal succces in wow, ik denk niet dat je mij nog ingame zult zien ...

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

En een gedeelte zit bij TIF, onze guild die zo klein begon, en nu al boven 100 leden is.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:28

CaDje

Framedrops for life

Ik gebruik nu Gypsy mod. (gister een paar probs met installeren, maar door de WDB en WTF dir leeg te gooien was dat verhoplen)

Welke mod is dat waarmee de gezichten van party members en jezelf verdwijnt ?

zoals deze bijv. http://www.norfair.nl/ima...crnShot_060805_143501.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door CaDje op 09-06-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

CaDje schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:49:
Ik gebruik nu Gypsy mod. (gister een paar probs met installeren, maar door de WDB en WTF dir leeg te gooien was dat verhoplen)

Minigroup van Kaitlin doet dat ook, je kan er ook nog veel meer met de frames meedoen, maar weet niet of ze het al geupdate hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een domme vraag maar... hoe kan je een staff gebruiken als je een warlock bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:03:
misschien een domme vraag maar... hoe kan je een staff gebruiken als je een warlock bent?
Eerst moet je de skill leren in UC of Ogri, daarna als je de skill hebt geleerd kan als je op "c" drukt in je Character-scherm de staff slepen naar het slot voor wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
CaDje schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:49:

Dat is: Nurfed

Imo de beste mod voor WoW, gebruik hem momenteel voor alles behalve de actionbars aangezien die nu nog niet compatibel is met versie 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrrGrr
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-04-2022
Als mensen nog een leuke nederlandse guild zoeken op stormrage (PvE) kan dat bij Horde Compendium. Zo'n 40-50 leden met ongeveer 8 high level personen.

Oh ja high level priest & druids zijn extra welkom :D

w/ Grrgrrgrr level 46 Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:05:
[...]

Eerst moet je de skill leren in UC of Ogri, daarna als je de skill hebt geleerd kan als je op "c" drukt in je Character-scherm de staff slepen naar het slot voor wapens.
Of rechtermuisknop op je staff in de inventory :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:45

Tom Yam

(>'.')>

om een of andere reden heb ik de neiging om (naast mn alliance char's op stormreaver) ook een horde char te maken op een PVP server... wie weet een PVP serv met een leuke nederlandse horde guild die geen ledenstop hebben:) Eventueel samen met mensen die dezelfde behoefte hebben vanavond lekker een horde char starten en beetje questen :P

ontopic:
jammer dat ik zelf de laatste paar dagen geen tijd heb gehad om verder te spelen, maar vanavond kan het weer tot diep in de nacht bezig zijn denk ik

Ook leuk: bij mijn eerste serieuze char had ik op bv lvl 30 pas meer dan 10 gold,
bij mijn 2e serieuze char is dat al rond lvl 20-25 geweest.

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
NiTiN schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 15:56:Ook leuk: bij mijn eerste serieuze char had ik op bv lvl 30 pas meer dan 10 gold,
bij mijn 2e serieuze char is dat al rond lvl 20-25 geweest.
Same here :)
Ben een aantal dagen terug ook begonnen met een priest, rond lvl 20 ook al meer dan 10g.
Denk dat het mee helpt dat je gelijk 4 runecloth bags hebt op lvl1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Vraagje: Weet iemand een leuk grind plekje voor een lvl 34?
Ik zit met het probleem wat elke midlvl 30 heeft, namelijk dat ik over een paar lvl's mn mount kan kopen alleen mn geld laat dat niet echt toe.Zit nu rond de 30g maar tot aan lvl 40 ben ik ook nog eens 10g kwijt aan nieuwe skillz die ik ook moet hebben natuurlijk.
Dus iemand een tip/plek om 80g te verdienen in 6 lvl's? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:43

jOzh

Sweet dude!

Wat is nu een goeie mod voor een grotere questlog? De standaard log van WoW is me veels te klein namelijk. In Cosmos zit er een die me wel bevalt maar eigenlijk wil ik die andere mods die in Cosmos zitten niet... Dus als iemand een goeie tip heeft voor een 'losse' questlog mod, graag!

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Demoterror schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:03:
Vraagje: Weet iemand een leuk grind plekje voor een lvl 34?
Ik zit met het probleem wat elke midlvl 30 heeft, namelijk dat ik over een paar lvl's mn mount kan kopen alleen mn geld laat dat niet echt toe.Zit nu rond de 30g maar tot aan lvl 40 ben ik ook nog eens 10g kwijt aan nieuwe skillz die ik ook moet hebben natuurlijk.
Dus iemand een tip/plek om 80g te verdienen in 6 lvl's? :9~
Scarlet Monestary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:43

jOzh

Sweet dude!

Maar niet om te solo'en lijkt me? (ben d'r nog niet geweest, staat voor morgen op het program...)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Euhm ik ben er al wel geweest maar die mobs zijn 34-36 elite(stuk waar ik in ging teminste)
Toen had ik een lvl 44 en lvl 42 bij me dus dat ging wel, maar ik denk niet dat ik die 2 gasten zover kan krijgen om met me 80g te grinden :9
Dus inderdaad het liefste een solo-plekje ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Solo-plekje zou ik zo snel niet weten, maar iedereen die ik ken heeft vanaf mid lvl 30 alleen maar Scarlet Monestary gedaan voor mount-geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Demoterror schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:08:
[...]

Euhm ik ben er al wel geweest maar die mobs zijn 34-36 elite(stuk waar ik in ging teminste)
Toen had ik een lvl 44 en lvl 42 bij me dus dat ging wel, maar ik denk niet dat ik die 2 gasten zover kan krijgen om met me 80g te grinden :9
Nijgel's point al geprobrobeerd? of Thalanaar?

Leuke mobs waar je kan farmen :)

Bij Nijels point naar buiten lopen... dan meteen links en naar beneden...
Die paarse beesten :P weet ff de naam niet...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Als rogue kun je rustig gaan soloen in SM hoor... @ Lev 34 chopte ik lev 30 elites daar voor de deur neer... Nu ben ik lev 37, en met toch niet al te slechte equipment (understatement van t jaar :P) kan ik zelfs een paar stappen in de instances wagen, solo.
XP is geweldig, loot is redelijk tot zeer goed, alleen de gevechten duren wat langer he :)
(First Aid helpt trouwens extreem veel :P)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Demoterror schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:08:
[...]

Ik had er ook de grootste moeite mee, terwijl geld vinden na mijn mount ineens niet zo moeilijk meer was. De beesten in het noorden van STV zijn voor jou goed te doen, mits je kunt skinnen, die huiden verkopen goed op de AH.

Als je voor de cash van humanoids gaat, probeer dan eens de whiterbark clan rechtsonder in Arathi, erg veel mobs, dicht bij elkaar, droppen allemaal geld en nog es wat items. Je kan ook ten noorden van SS een grot vinden met allemaal yeti's erin, al zit het gebied boven SS misschien altijd wel vol met horde.

Op level 34 is het ook heel goed te doen om shadowfang keep te solo'en. Dat is een instance in een kasteel, je komt er door ten westen van SS te reizen, gewoon de weg volgen. Op een gegeven moment kom je bij een vriendelijk (groen dus) alliance dorpje wat dus een vijand voor de horde is, je zit tegen die tijd namelijk in rood horde gebied. Naast dat dorpje ligt de shadowfang keep. Allemaal level 22-22 mobs die goed solobaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
jOzh schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:04:
Wat is nu een goeie mod voor een grotere questlog? De standaard log van WoW is me veels te klein namelijk. In Cosmos zit er een die me wel bevalt maar eigenlijk wil ik die andere mods die in Cosmos zitten niet... Dus als iemand een goeie tip heeft voor een 'losse' questlog mod, graag!
ik gebruike altijd Bigger Questlog, maar sinds 1.5 is die broken en niet te fixen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Nefiorim schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:25:
Als rogue kun je rustig gaan soloen in SM hoor... @ Lev 34 chopte ik lev 30 elites daar voor de deur neer... Nu ben ik lev 37, en met toch niet al te slechte equipment (understatement van t jaar :P) kan ik zelfs een paar stappen in de instances wagen, solo.
XP is geweldig, loot is redelijk tot zeer goed, alleen de gevechten duren wat langer he :)
Zeker, vooral de graveyard is nog best vet :9 Ik heb de hele graveyard tot en met de eigenlijke yard zelf leeggehaald, inclusief al die torture mobs + slachtoffers. Vanish + Evasion is ur friend.

Daarna de graveyard opgesneakt, de mobs die solo liepen gewoon afgemaakt voor de cash, en daarna naar binnen gesneakt voor de eindbaas, en die afgemaakt voor de blauwe drop.

Ga ik vanavond weer doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Nefiorim schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:25:
Die dingen voor het gebouwtje zelf bedoel je?
Vanmiddag mn tassen maar eens leeggooien en eens even een kijkje nemen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

jOzh schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:04:
Monkeyquest is wel goed, kan je ook instellen bijv. dat als een quest gecomplete is dat ie niet meer visible is. als je alleen een bepaalde quest wil laten zien hide je de andere etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
De ogre's in alterac zijn ook goed te solo-en (niet de elites) en leveren ook zon 5silver per stuk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
De Yeti's ook :D... Ik farm daar altijd voor Wintersbite enzo :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Mja kben nu beetje bezig met aapjes grinden vlakbij Stranglethorn.Doen me amper damage,zijn binnen een paar seconden dood en leveren 200 xp per beest op.
Droppen ook redelijk veel aapen-onderdelen die je weer kan verkopen.Aap die goede onderdeeltjes van zich achterlaat is ongeveer 10s waard, helaas doet maar 1 op de 5 dat ofzo.
En even afwisseling van omgeving heb ik ook wel even zin in.Straks maar even bij SM gaan kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Een voorbeeld van wat je met flexbar kunt doen, dit is de UI die ik momenteel gebruik, maar misschien ga ik gypsy voor nurfed inruilen.

Normaal:
Afbeeldingslocatie: http://www.deepseven.nl/normaltn.jpg

Stealth:
Afbeeldingslocatie: http://www.deepseven.nl/stealthtn.jpg

Nog een vraagje over nurfed aan de rogue's die het gebruiken. Is het niet erg moeilijk om je energy juist te gebruiken? Met gypsy zie ik meteen hoeveel ik heb en welke skills ik kan gebruiken, dat lijkt me met nurfed heel wat moeilijker.

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 09-06-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:44:
[...]

Omg :( :( :(

Erg jammer, ik zou graag de guild weer gejoined hebben over een tijdje.
Maakt t voor mij wel makkelijker om de game nu helemaal los te laten, er is toch niet echt een groep meer op mee op te trekken ...

Allemaal succces in wow, ik denk niet dat je mij nog ingame zult zien ...
je kunt bij Wrath of God komen, kom je weer veel bekenden tegen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:28:
[...]
Zeker, vooral de graveyard is nog best vet :9 Ik heb de hele graveyard tot en met de eigenlijke yard zelf leeggehaald, inclusief al die torture mobs + slachtoffers. Vanish + Evasion is ur friend.

Daarna de graveyard opgesneakt, de mobs die solo liepen gewoon afgemaakt voor de cash, en daarna naar binnen gesneakt voor de eindbaas, en die afgemaakt voor de blauwe drop.

Ga ik vanavond weer doen!
Het grappige is dat juist de normale mobs, die in groepen van drie rondlopen op de graveyard, het zo'n goede plaats maken om de farmen. Deze mobs zijn niet elite en dus makkelijk en snel te doden. Daarnaast laten ze tussen de 2 en 10 zilver vallen. Dat is veel voor een normale mob van die level.

Door alleen de normale mobs af te maken is al 15 goud per uur op te halen. Sommige mensen halen zelfs meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:48:
[...]

Het grappige is dat juist de normale mobs, die in groepen van drie rondlopen op de graveyard, het zo'n goede plaats maken om de farmen. Deze mobs zijn niet elite en dus makkelijk en snel te doden. Daarnaast laten ze tussen de 2 en 10 zilver vallen. Dat is veel voor een normale mob van die level.

Door alleen de normale mobs af te maken is al 15 goud per uur op te halen. Sommige mensen halen zelfs meer op.
Tis maar wat je normaal noemt :{

Ik viel een 32 elite aan, easy peasy, maar toen hij halverwege zijn hp was, spawnde hij 3 adds, en toen moest ik toen ik hem dood had toch even vanishen hoor!

Ma goed, ik ga vanavond proberen zo veel mogelijk te farmen daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:48:
[...]

15g per uur?!
Wat voorn lvl zijn die mobs dan?
Als ik er echt 15g per uur kan farmen dan neem ik een tentje mee en ga ik er 2 weken kamperen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
Ik vond een interessant plekje in Swamp of Sorrows voor mid 30s... Dragon Whelps, bij die grot met het meertje in het uiterste zuidwesten. Die beesten dropten bij mij één op de 10 keer een green item, 4 greens te pakken gekregen in een half uurtje waaronder een leuk trinket. Enige nadeel is dat ze langzaam spawnen... als je ze allemaal dood hebt even een tochtje wat verder het swamp in om wat van die bladerhulken (weet ik veel hoe ze heten) killen, die droppen veel geld. Na 5 minuten weer terug om whelps te killen, repeat at will.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.