Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.530 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gezocht met search maar helaas niet gelukt..zal toch wel geflamed worden :P maar goed hier komt ie

Heb een nieuwe install moeten doen van WoW. De oude versie heb ik gebackuped. Nu wil ik mijn aangepaste interface terug hebben dus heb ik die directory gekopieerd en in nieuwe install geplakt. Maar nu is de hele interface fuckedup.

Welke dirs moet ik eventueel nog meer kopieren om mijn interface terug te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Als ik jou was zou ik gewoon die addons opnieuw installeren from-scratch. Anders heb je kans dat 't weer foutgaat.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, tis misschien een beetje stom dat ik dit vraag maar de WoW site is down. Ik ben nu opnieuw begonnen dus kan even niet in Warsong. Kan iemand me vertellen, wat er precies te behalen valt en krijg je er ook honour voor?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Hydra schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:06:
[...]

'Strenge regels'? Dat is doodnormaal. Als iemand (niet-guildie) bij mij aankomt voor een gun, en de benodigde resources heeft, maak ik 'em ook gratis (en nee, ik zit op 300/300 engineering, dus ik krijgt er geen skillup voor). Als het normaal is in een guild dat je aan elkaar verdient, ben ik snel pleite. In onze guild is het nieteens expliciet verboden, het is sowieso in general not-done.

[...]

Tuurlijk moet je een goeie reden hebben, waarom zou ik zonder reden iemand uit een groep schoppen? Ik bedoel, een keer een foutje maken bij 't rollen kan hoor, ik heb gisteren nog perongeluk de key geninjaed omdat ik niet wist dat er maar 1 van was, en dat ding om een of andere stomme reden niet green is.

[...]

Ik vind Uldaman een ongelovelijke kutinstance trouwens. Het summonen van de Paladin was leuk, de eindboss is ook leuk, maar daar zijn we gewiped en ik had gewoon geen zin me nog een keer urenlang door al die Troggs te grinden. Uldaman quests heb ik danook allemaal gedropped.
Hij is enorm taai ja, maar ik deed hem voor de eerste keer en vond hem wel beter te doen dan die 5x keer dat ik deadmines moest doen, wat was die langdurig en saai zeg :o

Bovendien zijn de drops enorm lekker daar, en de xp was goed te doen voor mij, en omdat we echt een hele goede party hadden ging het nog vrij snel ook. Halverwege trok de pa van onze hunter wel de stekker eruit, dus we hebben een andere guildie ge-invite en toen alles afgemaakt.

Ik vond die eindbaas niet eens zo moeilijk. De warrior gaf de bevelen samen met vinas, de pala uit mijn eigen guild. Ik moest met de warrior de boss pakken, waarbij ik voorzichtig aan de damage moest uitdelen, de warrior hield perfect aggro, en de pala en hunter pakten de adds weg. Ik ben tijdens de hele boss kill geen enkele keer geraakt! Ze wisten de adds telkens net op tijd weg te pakken.

En toen riep vinas ineens dat iedereen op de boss moest gaan meppen, nou, dat deden we, en hij was binnen no time neer, en alle adds waren foetsie. Echt een eitje met die gasten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chek wat ik vond gister :) http://thottbot.com/?i=5621 , we waren rustig aan het questen, ik (paladin) en hij (warrior) , opeens deze drop , wij zo :/ en beetje zo :| . Maarja ik rollde dus 29 , vet boos op mezelf, rollde hij 13 >:) . hoogste bod tot nu toe is 600g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:19
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:07:
[...]

Nee, bij gamersloot krijg je alleen de key. Deze krijg je per mail zodat je meteen kan gamen. Ik heb deze gekocht toen wow uitverkocht was, en het hier nog een maand duurde voordat de game weer in de winkel lag. Ik wist van te voren dat ik geen cd's erbij kreeg....

[...]

Ik heb de interface directory weggegooid, maar zodra ik wow opstart wordt er geen nieuwe aangemaakt. Wordt deze misschien alleen aangemaakt als je echt de game start? Want nu kom ik natuurlijk niet verder dan het log-in scherm :'(
Je kent toch wel iemand in je omgeving die het spel wel heeft liggen? Vraag de CD's gewoon ff te leen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:13:
Ik vond die eindbaas niet eens zo moeilijk. De warrior gaf de bevelen samen met vinas, de pala uit mijn eigen guild. Ik moest met de warrior de boss pakken, waarbij ik voorzichtig aan de damage moest uitdelen, de warrior hield perfect aggro, en de pala en hunter pakten de adds weg. Ik ben tijdens de hele boss kill geen enkele keer geraakt! Ze wisten de adds telkens net op tijd weg te pakken.
Ja, zo pakten wij het ook aan, totdat die 2 golems gesummoned werden. Ik weet nog steeds niet wat er precies misging, maar ik deed GEEN damage op ze (terwijl ze groen voor me waren), en opeens was de mage dood. 2 golems op de priest, priest dood, ik dood, rest dood. Knap klote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hydra schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:25:
[...]

Ja, zo pakten wij het ook aan, totdat die 2 golems gesummoned werden. Ik weet nog steeds niet wat er precies misging, maar ik deed GEEN damage op ze (terwijl ze groen voor me waren), en opeens was de mage dood. 2 golems op de priest, priest dood, ik dood, rest dood. Knap klote.
Als je een lekkere party hebt is de endboss makkelijk te doen. Bovendien moet je gewoon de back entrance nemen als je alleen nog maar die endboss hoeft te doen. Scheelt een hoop nutteloos gekill om daar te komen en hou je dus ook beter armor over als je bij die boss aankomt.
Boss moet je gewoon op blijven hakken/schieten. Als hij dood is verdwijnen alle mobs die hij "wakker" maakt.
Bovendien dropt ie wel wat leuks en een makkelijke quest die weer vele extra XP opleverd. Zonde om dat te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:29:
[...]

'T is al een aantal weken geleden dat ik em heb gedownload, dus denk dat die er niet meer op staat als je een niet zo lange retentie hebt ;)
Maar als ik thuiskom zal ik wel even zoeken of ik wat kan vinden op de verschillende nieuwsgroepen.
Hey man, je hoeft niet meer te zoeken op de nieuwsgroepen, het is me al gelukt!! :) :)

Wat ik heb gedaan:

Interface.mpq geopent met winMPQ.
Hier wow.ini in geopent.
Region veranderd van GB naar US.
US!! Update gedraait
Spelen maar :)

Dit is volgens mij de oplossing voor mensen die nog met de beta versie spelen. Ik heb dit zelf bedacht en bij mij doet hij het, voor mensen die hetzelfde hebben staat het vrij het ook te proberen maar niet zeuren als je hiermee als vern**kt.

Alle mensen die hebben meegedacht bedankt in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:07:
Heb gezocht met search maar helaas niet gelukt..zal toch wel geflamed worden :P maar goed hier komt ie

Heb een nieuwe install moeten doen van WoW. De oude versie heb ik gebackuped. Nu wil ik mijn aangepaste interface terug hebben dus heb ik die directory gekopieerd en in nieuwe install geplakt. Maar nu is de hele interface fuckedup.

Welke dirs moet ik eventueel nog meer kopieren om mijn interface terug te krijgen??
De volgende mappen heb je ook nodig voor herstel van je interface:

\Program Files\World of Warcraft\WTF en waarschijnlijk ook \Program Files\World of Warcraft\WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Wat vind iedereen van Battlegrounds aangezien ik er nog geen reacties op lees....
Mij bevalt het wel, 2 uurtjes gespeeld in 10man groep en zon 530hk (ben wel mage) vooral tof om een hele groep horde dodd neer te zien vallen na een geslaagde aanval met 3 mages en 2 priests >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Dude ik vind het systeem maar zuigen :S sta nu al 4 uur en 40 minuten in de Que :@

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:17:
chek wat ik vond gister :) http://thottbot.com/?i=5621 , we waren rustig aan het questen, ik (paladin) en hij (warrior) , opeens deze drop , wij zo :/ en beetje zo :| . Maarja ik rollde dus 29 , vet boos op mezelf, rollde hij 13 >:) . hoogste bod tot nu toe is 600g
ik vraag me altijd af wat mensen zien in die staff (in ieder geval als mage/warlock)

Rod of the Ogre Magi (om er maar eentje te noemen)
http://www.thottbot.com/?i=35933

is 10x beter en ook nog eens eenvoudiger en gratis te bemachtigen.

Enige die baat kan hebben bij deze staff zijn healers (druids/priests).

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cutthroat schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:52:
Wat vind iedereen van Battlegrounds aangezien ik er nog geen reacties op lees....
Mij bevalt het wel, 2 uurtjes gespeeld in 10man groep en zon 530hk (ben wel mage) vooral tof om een hele groep horde dodd neer te zien vallen na een geslaagde aanval met 3 mages en 2 priests >:)
een erg leuke toevoeging aan het spel :D

Net 2 potjes gespeeld, maar daar zie je toch dat alliance vaak veel minder snel gegroepeerd gaat aanvallen dan de horde. 2x gespeeld en 2x stond ik daar in mijn eentje de vlag te bewaken. De rest was allemaal als een gek naar de basis van de horde gerend. Dan is het snel afgelopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:59:
[...]

ik vraag me altijd af wat mensen zien in die staff (in ieder geval als mage/warlock)

Rod of the Ogre Magi (om er maar eentje te noemen)
http://www.thottbot.com/?i=35933

is 10x beter en ook nog eens eenvoudiger en gratis te bemachtigen.

Enige die baat kan hebben bij deze staff zijn healers (druids/priests).
glowing brightwood is eigenlijk alleen de 'beste' staff tussen lvl 40 en 50. Maar ja, de kans is groot dat je rond dat level a. het geld nog niet hebt en b. je hem zelf ook niet loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
Waarom zou je als healer alleen baat hebben van die staff? stats zijn uber voor elke caster class..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die guild btw (the lowlanders) wat zijn de voorwaarden om die te mogen joinen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14
Optical schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:56:
[...]

thanx :)

lekker lijntje .....
hehe, np :), die staat al 3 maanden in me favo's, altijd wel handig :D
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:53:
die guild btw (the lowlanders) wat zijn de voorwaarden om die te mogen joinen ?
Helemaal niets meer, is "zowat" dood... alle highlvls zijn eruit, en nog maar 40 members ofzo...
But, just ask ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12:28

DinX

Motormuis

Beetje aan de drukke kant bij de BG in the barrens :X

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60264/thumb.jpg

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:10:
Dat Rogues / Shaman / Mages het meest gespeeld worden heb ik door, maar welke class en race worden eigenlijk het minst gespeeld ?
http://www.warcraftrealms...xlevel=60&servertypeid=-1

Als we er van uit gaan dat de cijfers inderdaad kloppen dan is het:

15% rogue
15% hunter
15% warrior
11% mage
10% paladin
9% priest
9% druid
8% warlock
7% shaman

23% human
23% night elf
14% undead
10% tauren
9% dwarf
7% gnome
7% orc
7% troll

Je had in ieder geval de nr. 1 goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:02:
[...]

hehe, np :), die staat al 3 maanden in me favo's, altijd wel handig :D

[...]

Helemaal niets meer, is "zowat" dood... alle highlvls zijn eruit, en nog maar 40 members ofzo...
But, just ask ;)
hmm ik zoek wel een beetje een leuke en actieve (cq serieuze) guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben dus al de hele dag bezig mijn spel werkend te krijgen, maar het lukt me niet.
Computer werkt perfect, alles up to date etc, maar toen ik vanochtend de patch installeerde,
( gedownload van die FTP) liep die vast bij een azeroth file. Sinds vanochtend me spel al 3 keer
opnieuw geinstalleerd, tientalle keren gepatched, repair tool gebruikt enz. maar hij blijft vastlopen bij
een azeroth of kalimdor file. Er zijn meer mensen op het EU forum met dit probleem. De oplossingen van blizzard werken niet, en techsupport is allang naar huis, dus probeer ik het hier maar. Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:33
Momenteel heb ik grote problemen met de Blizzard Downloader. Hij is al sinds vanmiddag bezig met downloaden en hij staat nu vast op 72%. Ik heb al geprobeerd ergens anders de update te vinden, maar tot dusver zonder enig resultaat.

Weet iemand waar ik die update vandaan kan halen, zodat ik hem vanavond nog binnen heb?

* Ophidian moet voortaan eerst zoeken naar links in het topic, voordat hij iets vraagt |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Ophidian op 08-06-2005 19:27 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:15:
[...]

glowing brightwood is eigenlijk alleen de 'beste' staff tussen lvl 40 en 50. Maar ja, de kans is groot dat je rond dat level a. het geld nog niet hebt en b. je hem zelf ook niet loot.
Requires Level 49 ;)
Cutthroat schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:23:
Waarom zou je als healer alleen baat hebben van die staff? stats zijn uber voor elke caster class..
Omdat het enige geinige aan die staff een beetje int is. En Op lvl 60 boeit int niet zo heel veel maar zijn +dmg en +crit veel belangrijker. Aangezien bijvoorbeeld de ogre magi staff je voor een paar int minder beide biedt en ook nog eens gratis en makkelijk te krijgen is.

Enige die 100% int gaan zijn priests.

Maar de brightwood is een geinige staff voor casters in de lage 50's. Als er nog niks beters te krijgen is. Maar ja, wie gaat er een paar honderd G uitgeven voor iets wat je een paar levels later weer gaat vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ophidian schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:25:
Momenteel heb ik grote problemen met de Blizzard Downloader. Hij is al sinds vanmiddag bezig met downloaden en hij staat nu vast op 72%. Ik heb al geprobeerd ergens anders de update te vinden, maar tot dusver zonder enig resultaat.

Weet iemand waar ik die update vandaan kan halen, zodat ik hem vanavond nog binnen heb?

* Ophidian moet voortaan eerst zoeken naar links in het topic, voordat hij iets vraagt |:(
Ik ben altijd niet de slechtste om even te zoeken maar na een dag werken en alweer bijna een heel topic vol vroeg ik me af of iemand misschien n link zou kunnen posten met een iets snellere download. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinX schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:04:
Beetje aan de drukke kant bij de BG in the barrens :X

[afbeelding]
iemand enig idee welke mods hier draaien?
ik vind die bovenste bar wel erg slick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 'bugje' in WoW heeft me net een leuk bedrag aan G door de neus geboord.:(

Gisteravond de main quest in SM gedaan, vandaag wou ik die inleveren in UC, ik lever de quest in en krijg een Prophetic Cane. Cane word ook netjes in mijn backpack gedropt en met dollartekentjes in m'n ogen begin ik het item meteen te disenchanten (Small Radiant Shard doet het leuk op de AH)

Na de D/E krijg ik een error, iets met 'looting' en kon ik ook niet meer bewegen. Ik heb uitgelogd en daarna weer ingelogd.
Na het inloggen kijk ik in mijn backpack, geen Cane, geen Shard...... ARRG
De quest was er ook niet meer, had nog een kleine hoop dat ik die opnieuw kon inleveren, maar helaas.
Met andere woorden, gisteravond voor Jan *** zitten spelen :(

Heb het voorval wel gemeld via een ticket aan de gamemasters, heb een kleine hoop dat ze er iets mee kunnen maar ik vrees het ergste, iedereen kan dat natuurlijk wel zeggen en ik denk niet dat ze iedere in-game transactie loggen.

Heeft iemand ervaring hoe de gamemasters met zoiets omgaan, of uberhaubt hoe dat in zijn werk gaat? Krijg ik in-game een berichtje of via email?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:49:
[...]

Ik denk Ultimate UI of Insomniax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:50:
Een 'bugje' in WoW heeft me net een leuk bedrag aan G door de neus geboord.:(

Gisteravond de main quest in SM gedaan, vandaag wou ik die inleveren in UC, ik lever de quest in en krijg een Prophetic Cane. Cane word ook netjes in mijn backpack gedropt en met dollartekentjes in m'n ogen begin ik het item meteen te disenchanten (Small Radiant Shard doet het leuk op de AH)

Na de D/E krijg ik een error, iets met 'looting' en kon ik ook niet meer bewegen. Ik heb uitgelogd en daarna weer ingelogd.
Na het inloggen kijk ik in mijn backpack, geen Cane, geen Shard...... ARRG
De quest was er ook niet meer, had nog een kleine hoop dat ik die opnieuw kon inleveren, maar helaas.
Met andere woorden, gisteravond voor Jan *** zitten spelen :(

Heb het voorval wel gemeld via een ticket aan de gamemasters, heb een kleine hoop dat ze er iets mee kunnen maar ik vrees het ergste, iedereen kan dat natuurlijk wel zeggen en ik denk niet dat ze iedere in-game transactie loggen.

Heeft iemand ervaring hoe de gamemasters met zoiets omgaan, of uberhaubt hoe dat in zijn werk gaat? Krijg ik in-game een berichtje of via email?
ik had ook eens zoiets dat ik dingen kwijt raakte...
Ik zette 3 Arcanite bars op mn bank, server crashte toen ofzo. toen ik inlogde waren die dingen dus weg :(
die zijn 40g per stuk op mijn server....
en de GM kon niks doen zei die...

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Ik snap trouwens zelf persoonlijk eg weining van battlegrounds ik werd binngedropt en je map heb je niet dus je moet maar gokken waar je naartoe moet, de raid groups zijn uber slecht georganiseerd en opeens moet je dan een lvl 62 bos killen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wees blij dat je erin zit! Er is op Argent Dawn maar 1 instance open verdomme, zit in een queue van 1 uur lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Nieuwe versie, nieuwe plugins :) tijd om heel mijn addons dir eens leeg te flikkeren en nieuwe te downloaden. Werk al 3 versies met dezelfde.
Welke plugins gebruiken jullie? Paar delen terug ooit eens een discussie over gevolgd met een aantal screenshots van welke plugins exact wat deden, maar die kon ik helaas niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dat is de titan bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

Sakker ik ben iig blij dat blizzard zo voorspelbaar is:

* maintenance loopt uit
* patches zijn niet afdoende
* en de avond na maintenance klapt de hele klerezooi er weer uit

Zelfs ik wordt hier een *klein* beetje moe van :(

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12:28

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 19:57:
[...]

Ik denk Ultimate UI of Insomniax.
Insomniax en nog wat extra dingen (partyheal, totemtimers, totembar,...)
Veel dingen die je niet ziet.

Bovenste is Titan

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388

Zucht388

Dreadhead

Hydra schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:19:
Wees blij dat je erin zit! Er is op Argent Dawn maar 1 instance open verdomme, zit in een queue van 1 uur lang!
Zucht schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:57:
Dude ik vind het systeem maar zuigen :S sta nu al 4 uur en 40 minuten in de Que :@
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, het spel hangt bij mij op "retrieving character list", ik zou toch verwachten dat ze deze bagger na 4 verdraaide maanden toch hebben opgelost? :(

edit: de retrieving character list is een plaag voor Blizzard sinds de (closed) Beta, gezien het feit dat ze deze verdraaide zooi na verscheidene maanden nog niet hebben opgelost, ben ik bang dat we dit verschijnsel blijven houden.

offtopic:
Kan ik eindelijk weer spelen na het vervangen van mijn videokaart, zijn de servers weer eens brak

Ik ben benieuwd wanneer er nieuws komt wat er nu weer eens aan de hand is met de pauper servers.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:18:
Bah, het spel hangt bij mij op "retrieving character list", ik zou toch verwachten dat ze deze bagger na 4 verdraaide maanden toch hebben opgelost? :(

edit: de retrieving character list is een plaag voor Blizzard sinds de (closed) Beta, gezien het feit dat ze deze verdraaide zooi na verscheidene maanden nog niet hebben opgelost, ben ik bang dat we dit verschijnsel blijven houden.

offtopic:
Kan ik eindelijk weer spelen na het vervangen van mijn videokaart, zijn de servers weer eens brak

Ik ben benieuwd wanneer er nieuws komt wat er nu weer eens aan de hand is met de pauper servers.
Erm ik heb het spel sinds 2 dagen en heb het probleem nu ook :S. Hij liep eerst vast toen ik een beer aant looten was.. toen alt-f4 en nu wiltie m'n character niet meer laden. Dat si dus wel vaker? Binnen een kwartiertje nog eens proberen ofzo?

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:18:

offtopic:

LoL, Idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word er gewoon een beetje zat van dat de servers de laatste tijd gigantisch instabiel zijn, het lijkt wel de stabiliteit in een closed beta test :X (nou, in de CB waren de servers nog stabieler).

Maar goed, ik gok dat er iets mis gegaan is met het erop zetten van de patch op de servers.

Toch is het irritant, mede omdat ik het spel een aantal dagen niet heb kunnen spelen doordat mijn oude videokaart dood ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Net Julie's Dagger van de AH geplukt voor 50G. Deze even op de Ah zetten voor 60 startbod :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 05:25
De login server ligt eruit, vandaar... Je kunt op het forum reageren, tenzij je nog niet ingelogd bent!

Gezeik ook altijd! En ik dacht dat Star Wars Galaxies instabiel was! Daar was het forum ook 100x beter. Achter posts kon je tenminste zien wanneer laatste post was. By stickies heb je geen idee welke laatste is.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:38:
Net Julie's Dagger van de AH geplukt voor 50G. Deze even op de Ah zetten voor 60 startbod :+
Ik raad je aan als de servers van WoW wat stabieler zijn(Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif), de tijd dat een item op de auctionhouse staat tikt door als de servers (weer eens) down zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

Imodium schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:38:
Ik stond net op de AH en ineens werd het heel stil... bleven alle spelers stil staan en verbwenen ineens ook alle npc's. Ik zat samen met een andere gozer in IF.... alleen

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Het forum van GoT is ook 1000x sneller dan dat van World of Warcraft.
Die problemen met de loginserver kunnen na zoveel maanden toch echt niet meer vind ik.
Dat ze de servercapaciteiten van de loginserver eens eerst verdubbeld hadden voordat ze nieuwe accounts verkochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 16:26:
[...]

Dat kan ik sinds kort beamen. De die beesten in uldaman slaan echt enorm hard, de main tank (47 gnome warrior) moest aan de lopende band 'onderhouden' worden door de priest die we bij hadden. De paladin kon zichzelf redelijk in stand houden, en ik zorgde dat ik tussen de pulls door wat bandages gebruikte. Heb een enkele keer een paar flinke heals nodig gehad omdat de warrior en de paladin allebei doodgingen, en toen moest ik 3 mobs overnemen, halverwege de 2e moest ik vanishen, bandagen en doorgaan. Uiteindelijk bleven ik en de healer over.
mwa heb paar keer uldaman gedaan ik was meestal enigste healer en laagste lvl ongeveer 40-43 heb ik uldaman gedaan..maar ging wel makkelijk soms beetje tricky maar zeker goed te doen
Druid btw :) dan was het rotte priest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

_o_ Battlegrounds _o_

Erg mee vermaakt in Warsong Gulch tot nu toe, en weinig problemen. Alleen bij disconnects joinen er randoms terwijl je met een guild group bezig bent, dat is op zich niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zekas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:15
eur0fighter schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:46:
Die problemen met de loginserver kunnen na zoveel maanden toch echt niet meer vind ik.
Dat ze de servercapaciteiten van de loginserver eens eerst verdubbeld hadden voordat ze nieuwe accounts verkochten.
Niks mis met de login server, maar er is net een server gecrasht (Turalyon, waar ik op speel) en dan proberen honderden (misschien wel duizenden) mensen opnieuw in te loggen, en tsja, dat trekt het login-servertje niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37

mbooij

De Mosselman

eur0fighter schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:46:
ff een vraagje... de que die je vaak krijgt op drukkere tijden (8 uur tot 10 uur savonds) zit em dat in de login server of het realm waar je in wilt?

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Nikser schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:52:
[...]

Niks mis met de login server, maar er is net een server gecrasht (Turalyon, waar ik op speel) en dan proberen honderden (misschien wel duizenden) mensen opnieuw in te loggen, en tsja, dat trekt het login-servertje niet :)
niet alleen die. Skullscrusher is ook gecrashed. En daar lag alles eruit, ook de battlegrounds. Hadden we net gewonnen. En echt dik gescoord ik.(de eerste 2x ging het echt bagger, maar nu stond ik zelfs redelijk ver bovenaan). En precies toen ik dood ging crashte de server :(. alleen de chat werkte nog, op de rest van de server lagen alle npc's eruit :P.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadow moon is down ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
Ik kan wel connect naar Bloodschap maar als hij me charaters wil binnen halen dan disconect hij :S

Ik heb voor 6 uur vanavond nog gespeelt maar nu wil hij niet meer... de server staat gewoon op online bij blizzard...

Weet iemand waar dit aan ligt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunderhorn is net ook onderuit gegaan, alle npc's waren al een uur weg.

Beetje jammer, was net onderweg naar ironforge, hadden wel leuke screenies geweest, een lvl 38 troll priest die in zijn eentje een wandeling door de stad maakt >-)

Heb nog wel een screenie van een sight-seeing-tour door Astranaar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
nou probeertie niet eens meer m'n character te laden :S:S:S?

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
(@!)*&!@

Net op het punt om SM te doen, disconnect...en kan nooit meer inloggen. Volgens mij is Sunstrider zelf nog up. Login probleem |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
't zal ook een keer goed gaan op patch day he.. wat een stel apen daar bij blizz -_-
ach ik heb gelukkig die uber polearm nog snel te pakken weten krijgen, maar blij ben ik niet met die brakke loginserver, dat ze em es zouden vervangen/upgraden/er een paar bijzetten met al dat geld wat binnenstroomt elke maand -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Die polearm is echt goed :) ik moet hem ook nog even krijgen voor me warrior :) scheelt me weer wat gekloot en hij is echt goed voor PVP (en ja er is beter maar deze is best goed). Maar goed kan dus eveneens niet inloggen dus afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zekas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:15
kevinp schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:55:
[...]

niet alleen die. Skullscrusher is ook gecrashed. En daar lag alles eruit, ook de battlegrounds. Hadden we net gewonnen. En echt dik gescoord ik.(de eerste 2x ging het echt bagger, maar nu stond ik zelfs redelijk ver bovenaan). En precies toen ik dood ging crashte de server :(. alleen de chat werkte nog, op de rest van de server lagen alle npc's eruit :P.
Ja, de crash kwam bij mij ook precies toen ik een 16-slot bag aan het looten was.. Die kon ik gebruiken, en anders de 20 gold die die waard is wel... Dankje Blizzard :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:43:
[...]

Ik raad je aan als de servers van WoW wat stabieler zijn([afbeelding]), de tijd dat een item op de auctionhouse staat tikt door als de servers (weer eens) down zijn.
Ik had em naar men mule gemailed maar die issie nog nie eens aangekomen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
queue ;)
battlegrounds is echt geweldig, zelfs met mn lvl 21 shamantje op kor'gall is het nog leuk :D

[ Voor 5% gewijzigd door Maegrim op 08-06-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu met mn lvl 15 shaman op Sunstrider, wil echt heel graag ontzettend snel naar 21 om de BG uit te testen. Ik denk dat het dan mogelijk moet zijn behoorlijk wat CP's te scoren. Ik vroeg me trouwens af of je als lvl 21 of 31 etc. niet veels te zwak bent in Warsong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff wat een gezeik man, die een keer in de zoveel weken dat je even een paar uurtjes niet kunt gamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Een paar uurtjes. En dan wel prime-time. Ik kan al zoveel spelen (not)

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er weer uit; dat er weer een extra bonus speeldag word gegeven. Vanavond om 8 uur proberen in te loggen, en nog steeds niet echt een succes. De laatste keer dat ik dit meemaakte was toen 1½ maand geleden, toen het spel opeens weer verkocht werd. (en ik het net binnen kreeg)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
waar kan ik cloth verkopen voor reputation?
Alliance that is..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 12:14
FragNeck schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:34:
waar kan ik cloth verkopen voor reputation?
Alliance that is..
een /1 of /2 was sneller geweest.

Bij alle tailoring shops in mojar cities...
IF, SW, darna...

Kan alleen per 60, is wel jammer :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
jarnotjuh schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:38:
[...]

een /1 of /2 was sneller geweest.

Bij alle tailoring shops in mojar cities...
IF, SW, darna...

Kan alleen per 60, is wel jammer :P
dat meen je niet?
waarom pas vanaf 60 :/

Nou ja, wachten we 4 levels..

edit!

ik kan wel een donation doen op 56!
ik denk dat dit ook voor rep geldt?

[ Voor 12% gewijzigd door FragNeck op 08-06-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
FragNeck schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:38:
[...]

dat meen je niet?
waarom pas vanaf 60 :/

Nou ja, wachten we 4 levels..

edit!

ik kan wel een donation doen op 56!
ik denk dat dit ook voor rep geldt?
niet vanaf 60, maar per 60 stuks cloth :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
hij bedoelt per 60 cloth, niet vanaf level 60 :p

vraag aan de guard als je em niet kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Oke, daar was ik ook al achter :P
Maar je kunt maar 1 maal een donation doen van dat soort of niet?
Dus 1 maar 60 wool en 1 maal 60 silk etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:15

xiD

12345

Een vraag aan de lvl60 Shamans:
Ik ben nu Enhancement/Restoration specced; maar nu zat ik zo te denken in endgame zijn er alleen item-sets voor een shaman met voornamelijk +int. Ik als shaman vecht t lieft melee en ondersteun t dan met mn shocks en totems. Maar aangezien hier helemaal geen endgame sets voor zijn vroeg ik me af wat de lvl60 shamans voor talenttree hebben en wat hun functie is in de highend instances.

Ik kan natuurlijk voor het beaststalker set gaan aangezien die niet Hunter only is volgens mij. Daarop zit wel veel +sta en +agi maar dat is ook niet echt een topset voor mij.

Samengevat; Wat is een lvl60 shaman's functie in highend instances en wat voor talenttree + items gebruiken jully dan vooral ?
FragNeck schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 22:56:
Oke, daar was ik ook al achter :P
Maar je kunt maar 1 maal een donation doen van dat soort of niet?
Dus 1 maar 60 wool en 1 maal 60 silk etc.
damn verkoop ik net een dikke 100 mageweave; die had ik wel aan de UC willen doneren :(

[ Voor 20% gewijzigd door xiD op 08-06-2005 23:35 ]

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dropt er zojuist gewoon 2 x in 5 minuten zo'n heerlijke minimaal 600 g waard zijnde Glowing Brightwood Staff in Felwood.... Guildie priest hield er 1 zelf en 1 was er voor mij of mijn warlock guildie.

Hebben samen een random roll gedaan best of 3.
Mage vs. Warlock
73 <-> 45
6 <-> 93
1 <-> 72

Ik huil vannacht even mijn ogen eruit.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 13:56

On_E

Housemusic

Azqi schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:38:
Dropt er zojuist gewoon 2 x in 5 minuten zo'n heerlijke minimaal 600 g waard zijnde Glowing Brightwood Staff in Felwood.... Guildie priest hield er 1 zelf en 1 was er voor mij of mijn warlock guildie.

Mage vs. Warlock
73 <-> 45
6 <-> 93
1 <-> 72

600g ;(

Wilde vanavond eigenlijk lvl 55 gaan worden, maar wilde toch eerst eventjes naar Alterac Valley.

Hele avond zitten PvPen, Battlegrounds is 100 keer leuker dan ik vantevoren dacht !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:15

Rmg

[...]

Titan

ppfff wou ik alterac valley eens proberen moet je 51+ zijn :(

[ Voor 14% gewijzigd door Rmg op 08-06-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

People, hoe lang duurt het meestal voordat de nieuwe UI's uitkomen ?

Ik wacht met smart op de ge-update CTmod / Titanbar / Monkeyquest, when when when ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 12:38
battlegrounds is echt geweldig ja, heb het net ook weer gespeeld. Alterac vind ik nog wel het meest gave, maar voor een kort potje is warsong gulch erg geschikt. Het is alleen erg jammer dat ik voor beide een beetje zwak ben (lvl53 waar overwegend 60 rond loopt), maar goed, ik ben snel genoeg 60.

Wat ook erg jammer is, is dat de alliance op warsong echt minder georganiseerd is, dit veroorzaakt in heel erg veel verlies van de horde. Nu zie je echt dat de vooroordelen over alliance toch wel een beetje kloppen, en dat we met gelijke partijen gigantisch worden ingemaakt.

maarja, ik vraag me ook wel af hoe balanced de factions zijn, normaal geeft het niet dat de horde wast sterker is omdat ze sowieso outnumbered zijn, maar nu is het wel lastig met shamans die nooit doodgaan en wel goed kunnen aanvallen. (en wij hebben paladins die weinig tot niets doen in pvp).

Het grootste probleem is nog wel dat je niet even eenvoudig met vertrouwde mensen kan spelen zoals je guild en dat je groepen nog moet maken in het potje. De taakverdeling is dan een stuk lastiger en het maakt de battlegrounds een stuk individueler, dit geld in versterkte mate voor warsong gulch waar je ook niet even kan wachten totdat er meer guildmembers joinen.

[ Voor 18% gewijzigd door DarkShadow op 09-06-2005 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Azqi schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:38:

Mage vs. Warlock
73 <-> 45
6 <-> 93
1 <-> 72

waarom drie keer, slaat nergens op :? alleen maar jezelf pijnigen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
x1dje schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:34:
Ik ben nu Enhancement/Restoration specced; maar nu zat ik zo te denken in endgame zijn er alleen item-sets voor een shaman met voornamelijk +int. Ik als shaman vecht t lieft melee en ondersteun t dan met mn shocks en totems. Maar aangezien hier helemaal geen endgame sets voor zijn vroeg ik me af wat de lvl60 shamans voor talenttree hebben en wat hun functie is in de highend instances.

Ik kan natuurlijk voor het beaststalker set gaan aangezien die niet Hunter only is volgens mij. Daarop zit wel veel +sta en +agi maar dat is ook niet echt een topset voor mij.

Samengevat; Wat is een lvl60 shaman's functie in highend instances en wat voor talenttree + items gebruiken jully dan vooral ?

[...]
Ga dat maar eens aan een hunter verkondigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
DarkShadow schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 00:32:
Het grootste probleem is nog wel dat je niet even eenvoudig met vertrouwde mensen kan spelen zoals je guild en dat je groepen nog moet maken in het potje. De taakverdeling is dan een stuk lastiger en het maakt de battlegrounds een stuk individueler, dit geld in versterkte mate voor warsong gulch waar je ook niet even kan wachten totdat er meer guildmembers joinen.
maak een groep voordat je in de queue gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
Ik heb in Battlegrounds dat als ik op m (map) druk dat ie eerst de world map doet en bij de 2de keer m drukken pas de battleground map doet... Heeft iemand dat nog meer en weet die mss hoe het te fixen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een macro om te kunnen switchen van 2h naar 1h wapen + shield
Iemand een linkje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
StanceSets, doet gewoon wapens switchen, en als je naar stealth of een andere warrior stance gaat automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Vanavond 4x Warsong Gulch gedaan, erg leuk, alleen 3x verloren.
Probleem is dat veel mensen niet snappen wat teamplay inhoud. Mensen gaan maar roekeloos aanvallen. En als de alliance flag wordt verdedigd door 8 man, dan heeft het weinig nut als er telkens maximaal 2 horde zitten. Meedere keren gezegd dat we ff moesten verzamelen, maar iedereen bleef door rennen.

Schiet niet op zo. Hopen dat ik morgen meer geluk heb met de parties.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 2100 honor kills gehaald op bg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

DarkShadow schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 00:32:

Dan join je toch met een guild group van 10? Dat moet in een beetje guild voor Warsong Gulch niet zo'n probleem zijn lijkt me. Heb de hele avond alleen maar in guild groups gespeeld (en Alliance keer op keer met 3-0 het veld afgestuurd, lastig he jongens in gelijke aantallen :P ).

Alterac wordt wat lastiger om 'even' een 40 man guild group in elkaar te draaien maar uiteindelijk gaat dat ook wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

DarkShadow schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 00:35:
[...]

waarom drie keer, slaat nergens op :? alleen maar jezelf pijnigen lijkt me...
Weet je wat je hartslag doet op dat moment? Kan geen PVP tegen op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:39

Xeo

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 00:29:
People, hoe lang duurt het meestal voordat de nieuwe UI's uitkomen ?

Ik wacht met smart op de ge-update CTmod / Titanbar / Monkeyquest, when when when ? :P
Eh waarom nieuwe? gewoon je oude mods usen en de .TOC aanpassen. Bij interface van 1300 naar 1500 zetten en alles werkt weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
x1dje schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 23:34:

[...]
damn verkoop ik net een dikke 100 mageweave; die had ik wel aan de UC willen doneren :(
lvl 60 Shaman
21 Restortion (tot aan ns)
30 Enhencement (parry +1 over wekle ik in 2 extra def heb gestopt, wist mijn god niet wat anders)

Elementals set = must, puur voor instances
Beaststalker = the ruk

tip 1 regel Lordly armguards :) leuke def en goede stats
voor de rest van je gear, farm DM, daar dropt heerlijke mail, perfect voor een shammie

High end instances doe je wat je atlijd al deed, beetje zwaaien met je 2hander, totems droppen voor je party en backup healer wipe prot

endgame raids => secondary healbot en als je mana tide heb, ben je mana dispenser
Xeo schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 06:53:
[...]

Eh waarom nieuwe? gewoon je oude mods usen en de .TOC aanpassen. Bij interface van 1300 naar 1500 zetten en alles werkt weer...
dit wordt afgeraden, gezien er in de nieuwe patch dusdanige veranderingen zijn doorgevoerd in de gui code, + mogelijkheden dat die TOC change alleen wordt aangeraden als het echt niet anders kan

gewoon alles geforceerd blijven gebruiken, addons die foutmeldingen geven, disable je en zodra er updates zijn, download je die

meestal duurt dat max 2 a 3 dagen in mijn ervaring

btw
ik zoek een engineer die mijnes even kan repareren, ;(

:P

[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 09-06-2005 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Nou speel WoW nou sinds zondag op Al Akir. Ben maar begonnen met een paladin welke nu op level 14 zit. Hoewel ik in eerste instantie zei van ongeveer een uur per dag spelen zit ik nog geen 4 dagen op 14 uur. Ben dus toch al gezwikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
TomSmit82 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:04:
Nou speel WoW nou sinds zondag op Al Akir.
:*)
Ben maar begonnen met een paladin
:X :P
welke nu op level 14 zit. Hoewel ik in eerste instantie zei van ongeveer een uur per dag spelen zit ik nog geen 4 dagen op 14 uur. Ben dus toch al gezwikt :P
4 dagen 14 uur valt mee :P had er in de 1e 4 dagen na release al 45 uur op zitten :X (geen grap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Nou, die Julie's Dagger die ik voor 50g buyout had gekocht en voor 55 op de AH had gezet heeft nu een bod van 75G en Very Long te gaan.

Makkelijk geld verdienen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 02:50:
Vandaag 2100 honor kills gehaald op bg :o
_/-\o_

Dit heb ik gisterenavond vanaf een uur of 8 gepresteerd:

Afbeeldingslocatie: http://www.vanthuijl.demon.nl/hk.jpg

Aantal kills dus binnen een dag verdubbeld. Viel mij wel op dat ik samen met andere mages wel vaak bovenaan het scorebord kwam te staan. >:)

Horde spawnde die ice elemental in het midden van de map 2 keer. De 2e keer kregen we hem ook daadwerkelijk neer. Ik ging alleen net dood toen de elemental ook de pijp uitging. Bleek dat ons kleine groepje loot rights had. Lag er dus gewoon een blauwe cloth headgear met +41 to frost damage (o.a.) op. Ik kon die dus niet looten omdat ik er door mijn dooie mannetje te ver vanaf was. En hij was BoP :'( Enniehoe, BG in Alterac Valley is zwaar verslavend en ik ga vanavond weer. Ik vind dat ze Alterac zeeeeeeeeer goed uitgewerkt hebben. Ik krijg er bijna een C&C gevoel bij :D Leuk dat je al die guards kunt upgraden naar champions.

En het vooroordeel is idd waar. Alliance zijn allemaal loners. Geen enkele tactiek whatsoever aan onze kant. Dus ook 2 keer verloren van de horde. Het leek ook wel alsof de alliance helemaal niets met hun crystals deden. Terwijl de horde binnen een uur die elemental al op de been hadden.

Iemand een idee wanneer de volgende ranks gecalculeerd worden?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:38:
[...]

_/-\o_

[afbeelding]

Volgende week woensdag O+

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:38:
[...]

_/-\o_

[afbeelding]

Aantal kills dus binnen een dag verdubbeld. Viel mij wel op dat ik samen met andere mages wel vaak bovenaan het scorebord kwam te staan. >:)

Horde spawnde die ice elemental in het midden van de map 2 keer. De 2e keer kregen we hem ook daadwerkelijk neer. Ik ging alleen net dood toen de elemental ook de pijp uitging. Bleek dat ons kleine groepje loot rights had. Lag er dus gewoon een blauwe cloth headgear met +41 to frost damage (o.a.) op. Ik kon die dus niet looten omdat ik er door mijn dooie mannetje te ver vanaf was. En hij was BoP :'( Enniehoe, BG in Alterac Valley is zwaar verslavend en ik ga vanavond weer.

ranks worden altijd berekend op Woensdag, foei dat hoor je toch wel te weten onderhand }>

Warsong Gulch Shaman ownage :P
Alterac moet ik nog doen, wordt denk ik pas van het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:45:
[...]

ranks worden altijd berekend op Woensdag, foei dat hoor je toch wel te weten onderhand }>

Warsong Gulch Shaman ownage :P
Alterac moet ik nog doen, wordt denk ik pas van het weekend
Ja dat het normaal woensdag is weet ik. Maar ik dacht dat ze het vorige keer na de patch het berekenen gewoon een dag hadden opgeschoven, maar dat was idd een week nu ik er over nadenk volgens mij :)

Ik denk dat je Alterac veeeel leuker gaat vinden als mage. Shamans rulen wel meer in Warsong.(vooral in de verdediging met earthbind totems en stuf) De rogues op bladefist zaten gisteren volgens mij ook voornamelijk in Warsong. Die kregen niets gedaan door het vele AoE aldaar :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Ik heb gisteren in de queue gestaan voor BG maar na 70 minuten konden we de BG nog niet op. Helaas waren we het wachten zat en zijn we maar even wat rond gaan rennen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Mja gister ook nog maar even BG ingedoken, na 20?! min in de wachtrij te hebben gestaan mocht ik toch eindelijk naar binnen.
Heel verwarrend de eerste keer maar toen ik (we) het eenmaal doorhadden ging het best lekker.Ik krijg wel weer motivatie om door te ranken want ik zit in de lvl 31-40 groep en dus veel tegen lvl 40 spelers.Dat is wel iets minder maargoed, was wel leuk.
Alleen een beetje jammer dat de vlag wel kan worden vervoerd in beastvorm maar niet in stealth.
Gister trouwens zwaar gecorpscamped, horde deelde zich op in 2 groepen.1 groep in het veld en de andere op het kerkhof.Was beetje triest maargoed.
2-3 voor hun (eerste 2 potjes wonnen wij maar toen kregen ze door dat corpscampen erg effectief is)
Kan iemand me trouwens even uitleggen hoe dat nu zit met het looten van je tegenstanders?
Is dat ook echt hun geld wat je loot en kun je ook items ofzo looten?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:49:
[...]

Ja dat het normaal woensdag is weet ik. Maar ik dacht dat ze het vorige keer na de patch het berekenen gewoon een dag hadden opgeschoven, maar dat was idd een week nu ik er over nadenk volgens mij :)

Ik denk dat je Alterac veeeel leuker gaat vinden als mage. Shamans rulen wel meer in Warsong. De rogues op bladefist zaten gisteren volgens mij ook voornamelijk in Warsong. Die kregen niets gedaan door het vele AoE aldaar :)
Alterac lijkt me gaaf, dik massive ^^ maar daar own ik minder had :P (moet natuurlijk wel me ego strelen he :P )

ik moet echt zeggen shamans, shinen in Warsong, vind alleen wel dat ze wat dingen moeten aanpassen aan ctf

- Shapeshift = drop vlag
- palladin shield = drop vlag
- blink = drop vlag
- sprint = drop vlag

reden? => meer teamwork

1 sham + 1 druid als vlagrunning team = grounding + frostshock + druid insta travel = dag vlag
practisch geen kans om in te halen, omdat druid zowat niet te snaren is + earhtbind en frostshock is dikke voorsprong

ook voor verdediging zijn shammies wel relaxed :) totems neerknallen en beuken maar

kon maar half uurtje testen alleen :)

vanavond even LBRS of UBRS doen (wat was het ook alweer geert?) van het weekend eerst wat huishoudelijk klusjes fixen en dan balltegrounds galore ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Wheeee. Gisteren was waardeloze lootdag! Laatste 3 dagen trouwens al, geloof het of niet, maar op echt élke rool (SM, UD, waar dan ook) gooi ik 20 of lager, heb geen enkel item meer gewonnen.

Bright side: Heb wel De graveyard van SM gesolo'd, dus nog wel wat loot gehad, en 2e keer UD man zonder eindbaas (geen tijd meer) en daarbij had ik echt een critical avondje, zeg maar :*) Bijna elke 3e hit gaf dikke gele cijfers. Heb nu het Sword of Serenity vervangen door de Vanquisher, en +4agi/+4sta necklace gevervangen door het necklace dat je bij die vanquisher krijgt.

Ben dus wel achteruit gegaan qua hp, (2k momenteel) maar heb wel +40 attack power erbij, nieuwe dolk en nieuw zwaard. En de crits waren niet mis! Gemiddelde critwaarde van een SS liep tegen de 300dmg, exclusief poisons. Eindelijk weer een crit ambush gehaald, voor 919 dmg, en een evis voor 600.

Ik heb dus een beetje het idee dat ze de crit/hit chance van ambush generfed hebben. Hij crit nog wel, maar alleen voor 'normale' waarden, zoals 500/600. De evis crit bijna helemaal nooit meer, en als hij crit, is het voor een waarde niet ver boven wat hij normaal zou moeten doen op een 5punter.

Ik ga dus maar gauw voor coldblood, dan kan ik testen of dat gewoon een armourprobleem is, of een nerf.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.