[Wanadoo/Casema Cable] Ervaringen topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste
Acties:
  • 27.992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

Reinier

\o/

Nou, mijn Casema-avontuur looopt niet zo soepel als ik had gehoopt!

Ik heb gisteren m'n installatiepakket eindelijk ontvangen (nadat m'n online bestelling niet goed doorgekomen was en ik het telefonisch opnieuw moest doen). Het pakket stond in de hal van m'n appartementencomplex omdat m'n adres er niet volledig op stond, hoewel ik nog drie keer herhaald heb dat het nummer van m'n appartement erbij moet. Had dus net zo goed door wie dan ook gejat kunnen worden.
Meteen moden en digitale tv-ontvanger aangesloten en toen bleek dat ik nog geen brief met activatiecode had ontvangen. Helpdesk gebeld en toen bleek het klantnummer dat op m'n bevestigingsbrief stond (die je moet retourneren) niet in het systeem stond. Er werd even gedaan alsof ik debiel was (nee meneer, dat zal wel het ordernummer zijn). Anyway, toen nog even gevraagd of m'n adres aangepast kon worden en dat bleek eigenlijk 27,50 te kosten omdat het als verhuizing in het systeem ingevoerd zou moeten worden. Brief met codes zou verstuurd worden.
Modem etc. aangesloten (digitale televisie is geniaal! _o_ ) en helaas, het DS lampje blijft knipperen. Heel soms brandt hij continu en knippert US, maar ook na drie keer de stekker eruit en 10 uur lang proberen krijg ik geen verbinding. Alles is goed aangesloten met de bijgeleverde, korte kabeltjes.

Nu vraag ik me af of ik misschien toch geen eigen hoofdaansluiting heb. Zou de eigenaar van het complex illegaal z'n aansluiting gesplitst hebben naar alle appartementen? En zo ja, dan is het zeker onmogelijk om internet via Casema werkend te krijgen? En is het dan mogelijk om de hele zaak te retourneren of gaat me dat gewoon een jaar lang een abonnement kosten (triple play inclusief een multi-abonnement)?
En als ik hierover contact met Casema opneem, verlink ik dan "per ongeluk" de eigenaar van het complex? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Reinier op 08-02-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je het bovenstaande verhaal vertelt klinkt het inderdaad aannemelijk dat je niet op de hoofdaansluiting zit. Heb je beneden bij de voordeur niet een stoppenkast oid waar je de aansluiting/afsplitsingen kan controleren?

Lijkt me namelijk best logisch dat zo'n huisjesmelker geen 4-5 verschillende hoofdaansluitingen aan gaat laten leggen (duur grapje). Waarschijnlijk dus inderdaad gewoon een versterkertje en afgesplitst. Hoe "illegaal" zoiets gezien wordt weet ik niet, maar Casema zal je dr niet bij kunnen helpen; jij bent in principe wel verantwoordelijk dat je aangesloten kan worden, om het zo maar te zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas komt dit vaker voor. Wat ik vaak zie is dat er gewoon met een netwerk gewerkt gaat worden, waar iedereen op aangesloten kan worden.
Heb je een eigen huisnummer (postadres)? Zoja, als dat ook zo geregistreerd staat bij de gemeente, kan je volgens mij een eigen aansluiting claimen bij de gemeente. Maar dit weet ik echt niet zeker, gezien elke gemeente weer zijn eigen beleid voert. Anders moet je aan casema vragen of jouw postadres bij hun bekend is of alleen één huisnummer voor heel je complex. Indien het laatste wordt het een moeilijke zaak. (hoofdaansluiting zoeken, UTP doortrekken, etc) :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ik denk dat ik inderdaad een probleem heb, bij de gemeente is inderdaad een huisnummer voor het hele complex bekend. Bij Casema dus waarschijnlijk ook (vandaar de onvolledige adressering, denk ik). In theorie kan ik mijn kabelmodem vast wel in de meterkast neerzetten, maar dat is natuurlijk een hoop gedoe én dan staat het internet- en telefoonabonnement op mijn naam terwijl de televisieaansluiting (waarschijnlijk) op naam van de eigenaar van het complex staat...
Balen dus :(
Liever stuur ik alles retour, maar daar maak ik vast geen vriendjes mee bij Casema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mensen,

Wat zijn jullie ervaringen met de telefonie abbonementen van Casema?
Ligt het er vaak uit of is het goed stabiel?

En is het mogelijk om je huidige toestel te blijven gebruiken of moet je een nieuwe telefoon aanschaffen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

TiMMieJ schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:35:
En is het mogelijk om je huidige toestel te blijven gebruiken of moet je een nieuwe telefoon aanschaffen ?
Sommige telefoons ondersteunen geen nummerweergaven bij kabeltelefonie, dus daar moet je wel even op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

redyak schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:09:
[...]

Ik zit in Zoetermeer en heb continu onderbrekingen. Die DHCP server van hun is brak, mijn moden blijft maar renew errors geven.
Da's vreemd, welke postcode? 2725 hier, en geen downtime de afgelopen tijd (al 4 jaar eigenlijk niet ;))

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:39
TiMMieJ schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:35:
Mensen,

Wat zijn jullie ervaringen met de telefonie abbonementen van Casema?
Ligt het er vaak uit of is het goed stabiel?

Zie dit topic en de faq bij Casema. Mijn ervaringen zijn positief. Nooit downtime gehad en met mijn Philips Dect telefoon blijft nummerweergave gewoon werken.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-07 21:16

redyak

Try and Fail

Laatste dagen geen critiacals meer maar tot de 25ste alleen maar drama. Probleem opgelost door DHCP uit te zetten en de DNS met de hand in te vullen.

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reinier schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 10:40:
Ik denk dat ik inderdaad een probleem heb, bij de gemeente is inderdaad een huisnummer voor het hele complex bekend. Bij Casema dus waarschijnlijk ook (vandaar de onvolledige adressering, denk ik). In theorie kan ik mijn kabelmodem vast wel in de meterkast neerzetten, maar dat is natuurlijk een hoop gedoe én dan staat het internet- en telefoonabonnement op mijn naam terwijl de televisieaansluiting (waarschijnlijk) op naam van de eigenaar van het complex staat...
Balen dus :(
Liever stuur ik alles retour, maar daar maak ik vast geen vriendjes mee bij Casema.
Factuuradres mag verschillen van opleveradres. Dat maakt niet uit. Maar ik weet niet hoe het dan zit met die triple play korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Reactie van de verhuurder is: "gebruik het WLAN van het bedrijf maar" (zit in hetzelfde pand).

Heeft hier iemand enig idee wat Casema van retourneren van het hele pakket vindt? Is annuleren van het abonnement mogelijk? Misschien tegen een boete ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet mag je een product altijd terugbrengen binnen 30 dagen. Maar hoe het zit met een dienst...

Wel relaxed dat je dat w-lan van het bedrijf mag gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:46:
Voor zover ik weet mag je een product altijd terugbrengen binnen 30 dagen. Maar hoe het zit met een dienst...

Wel relaxed dat je dat w-lan van het bedrijf mag gebruiken. ;)
Op zich wel :P
Hoewel ik, als ik inderdaad m'n abonnement mag cancellen, alsnog adsl neem :) maar totdat het zover is is het wel fijn ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Reinier schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:43:
Reactie van de verhuurder is: "gebruik het WLAN van het bedrijf maar" (zit in hetzelfde pand).

Heeft hier iemand enig idee wat Casema van retourneren van het hele pakket vindt? Is annuleren van het abonnement mogelijk? Misschien tegen een boete ofzo?
Leg het hele geval maar uit, wellicht kunnen ze er wel iets mee en zijn ze coulant. Je had dit overigens wel moeten overleggen met degene die de rekening bij casema betaalt, die is namelijk 'eigenaar' van de lijn. Ik denk eerlijk gezegd dat ze misschien wel coulant zijn, maar misschien heb je ook wel pech.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:46:
Voor zover ben je niet goed op de hoogte (ik vraag me altijd af waarom mensen beweringen doen op forums die echt totaal fout zijn als je niet eens zeker weet of het zo is).. Je mag een product nooit zomaar terug brengen, koop is koop (tenzij de winkel coulant is). Bij koop op afstand (internetshops) geldt de wet "koop op afstand" en mag je binnen 7 of 8 dagen na de koop (of tot stand komen van de overeenkomst, (als casema je anvraag dus heeft bevestigd) het product (wettelijk alleen in originele staat, feitelijk zijn winkels coulanter) retourneren.

[ Voor 10% gewijzigd door JvS op 09-02-2006 13:19 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

JvS schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:16:
[...]
Je had dit overigens wel moeten overleggen met degene die de rekening bij casema betaalt, die is namelijk 'eigenaar' van de lijn.
Dat zou ik absoluut wel gedaan hebben als ik had geweten dat ik geen eigen aansluiting had Ik ging er vanuit dat als ik een compleet appartement met eigen meterkast en telefoonlijn huur ik een eigen kabelaansluiting zou hebben, en dus ook mijn eigen kabelabonnement zou moeten regelen én betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie http://www.marktplaats.nl bereiken ?
Alle andere websites werken wel

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:20
Ja marktplaats werkt bij mij.

Heb ook digitale telefonie en werkt zolang ik het heb (4 maanden ofzo) prima. Geen uitval, geen raar geluid, gewoon zoals je al gewend ben bij kpn alleen dan niet de kosten...

Verbinding bij mij (zoetermeer 2718) is ook goed, niet traag en ook geen uitval.
Ik ben tot nu toe prima tevreden. Alleen mogen ze wel wat aan de prijzen doen ja, want overal om je heen zitten ze lager.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:00:
Kunnen jullie http://www.marktplaats.nl bereiken ?
Alle andere websites werken wel
1. Marktplaats werkt inderdaad weer, nu werkt http://www.xbox.com weer niet |:(
Alle andere websites werken wel !

2. Weet iemand wanneer de snelheid verhoogd gaat worden ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:08:
[...]
2. Weet iemand wanneer de snelheid verhoogd gaat worden ?
Dat vraag ik mij ook af! Las ergens hier in deze thread dat het wel eens eind maart kon zijn, maar baal wel.

Toen ik eind september 2005 het abonnement afsloot, sloot ik er een af voor 4.2MBit met de wetenschap dat het eind 2005 ook echt 4.2MBit zou zijn (upgrade van 2MBit).

Denk dat ik vanmiddag maar eens ga bellen...

• redyak

redyak

Try and Fail

Er zijn bij wel werkzaamheden geweest , vanavond maar eens even testen of ze befgonnen zijn met upgraden

Verwijderd

redyak schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:48:
Er zijn bij wel werkzaamheden geweest , vanavond maar eens even testen of ze befgonnen zijn met upgraden
Wanneer zijn die werkzaamheden geweest dan? Dit zouden nl. eind 2005 al afgelopen moeten zijn!

• Reinier

Reinier

\o/

JvS schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:16:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze misschien wel coulant zijn, maar misschien heb je ook wel pech.
Vriendelijke helpdesker dacht dat het wel goed zou komen en ik heb op zijn aanraden een uitleg gefaxt. Ik hoop dat ze mee willen werken :/

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:27
Sinds deze week hebben wij ook Casema in huis gehaald, voor het triple play gebeuren. Alles werkte meteen, dus dat was een positieve ervaring.

M'n vrouwtje is erg gecharmeerd van de snelheid voor 't Internetten (wij zijn al erg tevreden met ons Midi abo) en ze is helemaal weg van de EPG bij DTV :)

Bij het aansluiten van de DTV box was het beeld wel erg kut en hadden we veel synch fouten... Heb de STB toen een metertje van de Wifi AP weggeschoven en voila! Perfect scherp beeld :)

Liege, liege, liegebeest!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:28:
[...]

Dat vraag ik mij ook af! Las ergens hier in deze thread dat het wel eens eind maart kon zijn, maar baal wel.

Toen ik eind september 2005 het abonnement afsloot, sloot ik er een af voor 4.2MBit met de wetenschap dat het eind 2005 ook echt 4.2MBit zou zijn (upgrade van 2MBit).

Denk dat ik vanmiddag maar eens ga bellen...
De snelheidsverhoging zou UITERLIJK het eerste kwartaal van 2006 worden doorgevoerd, dus op 31 maart zou de snelheid verhoogd moeten zijn.

Bij mijn ouders thuis moest ik de router resetten voordat de snelheidsverhoging echt werkte (Planet Internet ADSL), vraag me af of dat ook bij Casema nodig is...

Hoop dat die snelheidsverhoging snel doorgang vindt iig. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 16-02-2006 10:59 ]

• Vlassie1980
Zijn er trouwens nog meer mensen die digitale telefonie hebben aangeschaft? Ik kreeg hier vrij snel na mijn aanvraag een mailtje over binnen.

Er stond in dat het vanwege het hoge aantal digitale telefonie aanvragen langer kon gaan duren voordat ik gebruik kon gaan maken van digitale telefonie, en dat ik 2 weken van tevoren bericht zou krijgen maar ik heb vooralsnog nog steeds niks ontvangen...

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39
Nippletwister schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:02:
Zijn er trouwens nog meer mensen die digitale telefonie hebben aangeschaft? Ik kreeg hier vrij snel na mijn aanvraag een mailtje over binnen.

Er stond in dat het vanwege het hoge aantal digitale telefonie aanvragen langer kon gaan duren voordat ik gebruik kon gaan maken van digitale telefonie, en dat ik 2 weken van tevoren bericht zou krijgen maar ik heb vooralsnog nog steeds niks ontvangen...
Ja, heb nu nieuwe modem binnen gehad, alleen nog 5 dagen wachten totdat het ook geactiveerd is, wel weer een gekut om een nieuw modem aan te melden, moest het 4x doen ofzo.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

Nippletwister schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:58:
[...]

De snelheidsverhoging zou UITERLIJK het eerste kwartaal van 2006 worden doorgevoerd, dus op 31 maart zou de snelheid verhoogd moeten zijn.

Bij mijn ouders thuis moest ik de router resetten voordat de snelheidsverhoging echt werkte (Planet Internet ADSL), vraag me af of dat ook bij Casema nodig is...

Hoop dat die snelheidsverhoging snel doorgang vindt iig. :/
In september was dit nog gewoon eind 2005 en niet eerste kwartaal 2006.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand enig idee hoe ik erachter kan komen wanneer mijn abonnement afloopt? Of moet ik daar de -supersnelle- helpdesk voor bellen...?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
MikeyMan schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:39:
Iemand enig idee hoe ik erachter kan komen wanneer mijn abonnement afloopt? Of moet ik daar de -supersnelle- helpdesk voor bellen...?
Volgens mij moet je inderdaad de helpdesk ervoor bellen. :)
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:38:
[...]

Nee hoor, vanaf het begin melden ze al dat de snelheidsverhoging uiterlijk het 1ste kwartaal 2006 uitgevoerd zou worden. Dit kan je natuurlijk wel opvatten als 1 januari 2006, maar dat is helaas niet zo :(

[ Voor 40% gewijzigd door Satch op 16-02-2006 12:46 ]

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Hoe lang heb je moeten wachten voor digitale telefonie?
Ik ben overgestapt van 'digitale tv van KPN' naar 'digitale tv van Casema' en ben erg tevreden! Ik wil nu ook internet en telefoon via hen...

• redyak

redyak

Try and Fail

MikeyMan schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:39:
Kijken waanneer je voor het eerst betaald hebt. En dan + 12 maanden

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah... Das een jaar of zes geleden... Dat wordt hem niet helemaal...

• sjorremans
Cloudje schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:59:
Hoe lang heb je moeten wachten voor digitale telefonie?
Ik ben overgestapt van 'digitale tv van KPN' naar 'digitale tv van Casema' en ben erg tevreden! Ik wil nu ook internet en telefoon via hen...
Me ma heeft het ergens begin januari besteld geloof ik, en dinsdag hebbe we het nieuwe modem binnen gekregen. Denk ongeveer een maandje. We moeten nu nog wel 4 dagen wachten voordat we het kunnen gebruiken, het nummerbehoud moet omgeschakeld worden etc etc.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:38:
[...]

Reken maar op of net voor 31 maart 2006. Elke keer zo geweest. Casema is best poeperig ermee.

• pjottum
  • Laatst online: 22:28

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

is wel zonde, want zo kweken ze niet echt goodwill - een half jaar na aankondiging gaan leveren.
in dat halve jaar zijn er behoorlijk wat mensen die de afweging maken: 2mbit voor 30 euro of 24 (wanadoo: http://www.wanadoo.nl/adsl/adsl_telefonie.html) voor 30 euro. hmmm...

dat je helemaal die 24 niet haalt, huur aan kpn betaald etc etc. dat doet er helemaal niet toe: 'die telefoonlijn ligt er toch al'

[ Voor 9% gewijzigd door pjottum op 16-02-2006 20:30 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak

redyak

Try and Fail

MikeyMan schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:21:
Mjah... Das een jaar of zes geleden... Dat wordt hem niet helemaal...
Nee denk ik ook niet, ben je wel een trouw Lid moet ik zeggen ik heb in diezelfde tijd 3 providers gehad en ga dit jaar ook weer naar een ander. Dit is wel de 2de keer dat CASEMA me teleursteld met achteraf aangepaste regels en beperkingen. De service van technischi en ander helpdeskdeskundigen is nog nooit goed geweest.

Ik heb trouwens wel werkzaamhgeden gehad maar geen snelheidsverhoging. Dat zal wel weer 31 maart om 23.59 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:26:
[...]

Reken maar op of net voor 31 maart 2006. Elke keer zo geweest. Casema is best poeperig ermee.
Ik zit hier in de Meern en ik heb toch echt de snelheids verhoging binnen.
Zins een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky bastard! Heb je het abbo net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:35:
Lucky bastard! Heb je het abbo net?
Nee ik heb het abbo al jaren
dus dat zal het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 21:15:
[...]

Zins een paar dagen.
Hmm welke postcode, want ik woon in in de meern, maar volgens mij heb ik nog niks

* Modem gereset, maar nog steeds 480 kb/s down * helaas

[ Voor 9% gewijzigd door sjorremans op 19-02-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Zins een paar dagen.
Of je bent een mega grappenmaker :+ of een enorme bofkont :9

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

[...]

Zins een paar dagen.
Welk abonnement? Welke snelheid haal je met speedtest? Screenshot? :P

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtStrider schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:39:
[...]

Welk abonnement? Welke snelheid haal je met speedtest? Screenshot? :P
Ze zullen er best wezen die grappenmakers, alleen ik hoor er niet bij.
Ik heb Wanadoo Basic en haal momenteel 516.2 KByte/sec.
En eerst zo rond de 250 KByte/sec (ongeveer 2000 kbps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, das een mooie vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:59:
[...]

Ze zullen er best wezen die grappenmakers, alleen ik hoor er niet bij.
Ik heb Wanadoo Basic en haal momenteel 516.2 KByte/sec.
En eerst zo rond de 250 KByte/sec (ongeveer 2000 kbps)
Ok... dat is goed nieuws dan. Deze snelheid heb je al enkele dagen dus? Misschien dat Casema deze keer dacht; "kom... laten we het een keer niet de minuut voor het einde doen" ;) Ik heb overigens nog geen upgrade, en verwacht hem eerlijk gezegd zoals alle andere keren gewoon de minuut voor 24:00 op de laatste dag van maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft die prijsvraag gewonnen? 20mbit via de kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 07:18
Is het mogelijk de SB5120e op een switch te gooien zodat ik er een pc of 3 aan kan hangen?
Zo ja dan doe ik iets verkeerd want ik kom niet verder dan 2 pc..... daarna krijgt de desbetreffende pc een subnetmasker van 255.255.0.0 ipv 255.255.255.0
Ik zoek me rot maar vind geen oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Laatst online: 22:28

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

moet je een routertje gebruiken, het modem is niet het eindpunt van de tunnel, maar je pc. Dit in tegenstelling tot de modernere adslmodems, waar de adslmodem ook meteen een router is ('multipc-modem').

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
Had er al eerder last van, maar momenteel knalt mijn Motorola modem steeds sneller de lijn dicht bij meerdere verbindingen. Ook na een update van de firmware. Modem is door Casema vervangen toen ik telefonie uitgeleverd kreeg, na een fimrware update leek het probleem minder maar ik kan nog steeds lang niet zoveel verbindingen open gooien als met het oude modem. Had er al eerder over gelezen, vraag me af of er meer last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kep1973
Watvoor router? ik zie overal adsl router en wifi router staan...
Sorry beetje noob in dit soort zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjottum schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:27:
moet je een routertje gebruiken, het modem is niet het eindpunt van de tunnel, maar je pc. Dit in tegenstelling tot de modernere adslmodems, waar de adslmodem ook meteen een router is ('multipc-modem').
Ik ga misschien ook naar Casema, maar zit er op dat kastje van Casema ook een Wireless verbinding?
Of moet ik dan een Router met Wireless mogelijkheden kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zins een paar dagen.
heb jij ook je modem zelf gereset of was dit niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kep1973
Zoals te verwachten zit er zeker geen wireless op....hell het is dus al heel moeilijk om met meerdere pc's en een kabeltje te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep1973 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:54:
Zoals te verwachten zit er zeker geen wireless op....hell het is dus al heel moeilijk om met meerdere pc's en een kabeltje te werken
Nou dan wil ik ook wel weten welke router met Wireless ik moet aanschaffen voor 3 pcees en een Printer (Ethernet) en 2 Wireless laptops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kep1973
pjottum schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:27:
Leg dan eens uit dat wanneer ik de modem kable rechtstreeks in de pc met 255.255.0.0 doe het nog niet lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kabelmodem heeft een dhcp functie voor 32 clients.
Maar het makkelijkste is ip adressen instellen op de computers zelf. Alleen even kijken in het modem in welke range die moeten zitten. (staat op de configuratiepagina)

Maar een router werkt veel fijner, heb je meteen ook een hardwarematige firewall.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:53:
[...]

heb jij ook je modem zelf gereset of was dit niet nodig?
Ik kwam thuis en had geen verbinding meer.
Dus eerst mijn router gereset dat leverde niks op
en toen mijn modem.
En dat gaf meer effect dan dat ik had durven dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mail terug gehad van Casema over de snelheidsverhoging, en wanneer die komt.
Antwoordt was dat het in het eerste kwartaal 2006 gebeurt, zoals al eerder gemeld werdt hier op GoT, en dat het uiterlijk 1 april is doorgevoerd...
Mooi balen dus, hopelijk is het eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar is het iets eerder:

Casema verhoogt internetsnelheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Blijkbaar moet jij iets beter lezen :P
Dat is een oud topic, met de vraag wanneer der verhoging er eindelijk komt ;)

Edit: en dat 1 iemand zijn ouders zeggen dat ze de nacht van 6 op 7 maart verhoogd worden put ik ook niet veel vertrouwen uit :P

[ Voor 19% gewijzigd door Satch op 22-02-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar lees ik heel goed: oud topic recente posts en een ander heeft het ook al gehad. En als iemand een mail krijgt van casema waarin staat dat zij in de nacht van 6 op 7 maart de verhoging krijgen vind ik dat best geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kep1973
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:16:
Het kabelmodem heeft een dhcp functie voor 32 clients.
Maar het makkelijkste is ip adressen instellen op de computers zelf. Alleen even kijken in het modem in welke range die moeten zitten. (staat op de configuratiepagina)

Maar een router werkt veel fijner, heb je meteen ook een hardwarematige firewall.
hmm klinkt alsof er mogelijkheden zijn....nu nog iemand die mij de login en wachtwoord van die motorola kan vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:56:
Blijkbaar lees ik heel goed: oud topic recente posts en een ander heeft het ook al gehad. En als iemand een mail krijgt van casema waarin staat dat zij in de nacht van 6 op 7 maart de verhoging krijgen vind ik dat best geloofwaardig.
2 personen op de tig duizend zegt helemaal niks ;)
kep1973 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:37:
[...]

hmm klinkt alsof er mogelijkheden zijn....nu nog iemand die mij de login en wachtwoord van die motorola kan vertellen
Google is je vriend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep1973 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:37:
[...]
Pagina 10 van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak

redyak

Try and Fail

192.168.100.1 Geen WW en login
Dit werkt alleen als je erg rechtstreek opzit of een router met automatsiche IP

[ Voor 15% gewijzigd door redyak op 22-02-2006 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak

redyak

Try and Fail

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:01:
[...]

Nou dan wil ik ook wel weten welke router met Wireless ik moet aanschaffen voor 3 pcees en een Printer (Ethernet) en 2 Wireless laptops?
Linksys of Netgear en je printer vevanger door een brother 315cn € 99 met ingeboude printserver 3 in 1 en er zijn vervangcartridges voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kep1973
redyak schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:06:
[...]

192.168.100.1 Geen WW en login
Dit werkt alleen als je erg rechtstreek opzit of een router met automatsiche IP
hmm modem rechtstreeks in pc... maar geen resultaat

Verwijderd

redyak schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:09:
[...]

Linksys of Netgear en je printer vevanger door een brother 315cn € 99 met ingeboude printserver 3 in 1 en er zijn vervangcartridges voor.
Ik heb een Canon IP 4000R, en daar zit een usb, wireless en een ethernet aansluiting op.

• redyak

redyak

Try and Fail

kep1973 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:29:
[...]

hmm modem rechtstreeks in pc... maar geen resultaat
IP handmatig instellen op je PC

192.168.100.3
255.255.255.0

Dan zou je op moeten komen.

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Wile iemand voor mij met Casema even www.nu.nl en/of www.startpagina.nl pingen? Thanks...

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:16

ralpje

Deugpopje

Cloudje schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:20:
Wile iemand voor mij met Casema even www.nu.nl en/of www.startpagina.nl pingen? Thanks...
Zojuist gedaan. Graag gedaan.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

ralpje schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:28:
[...]

Zojuist gedaan. Graag gedaan.
hahahaha.. lmao

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

nu.nl:

gemiddeld 11 ms

startpagina.nl:

gemiddeld 11 ms

casema maxi, den haag

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

knakworst schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:46:
nu.nl:

gemiddeld 11 ms

startpagina.nl:

gemiddeld 11 ms

casema maxi, den haag
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ok, gisteren maar eens geprobeerd mijn modem te resetten in de hoop dat mijn snelheid toevallig verhoogd zou zijn... Wrong! (Waddinxveen)

Dit gaat dus pas echt 31 maart gebeuren denk ik :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Ik zie net dat ik 3 mailtjes heb staan dat er hier dinsdag 28 Februari / woensdag 1 Maart / vrijdag 3 Maart werkzaamheden aan het netwerk plaatsvinden in mijn regio.

Ik ben benieuwd, zal 3 dagen lekker internette worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Dan ben ik erg benieuwd wat voor setup jullie gebruiken! Bij mij kon het niet makkelijker namelijk.

1. Sluit alles aan.
2. Hang een PC aan het modem en doe de provisioning.
3. Haal de PC er vanaf en sluit m'n Airport Express wifi base station aan.
4. Config alle PCs voor wifi.
5. Profit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak

redyak

Try and Fail

cailin_coilleach schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:01:
[...]

Dan ben ik erg benieuwd wat voor setup jullie gebruiken! Bij mij kon het niet makkelijker namelijk.

1. Sluit alles aan.
2. Hang een PC aan het modem en doe de provisioning.
3. Haal de PC er vanaf en sluit m'n Airport Express wifi base station aan.
4. Config alle PCs voor wifi.
5. Profit!
Ik had al een netwerk met ADSL met een router op de ADSL Speedtouch (getweaked).
Casema modem erin , router erop (had al DHCP IP ontvangen) en ook TADA werken.
Een WAP54G AP ging precies hetzelfde. Verbinding met AP maken, AP op de Router met draad en idd Profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
Iemand enig idee wat ik in Den Haag 2523 aan pings kan verwachten met het goedkoopste casema cable abbo?

Speedtest zegt 55ms, maar baseert dat op slechts 2 resultaten, wat wel erg weinig is.

Ik ben op zoek naar een "game" - abbo met een lage ping. Ik heb onlangs gespeeld op Demon ADSL en gemerkt dat het een enorm voordeel kan geven een zeer lage ping te hebben.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
sjorremans schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 10:43:
Ik zie net dat ik 3 mailtjes heb staan dat er hier dinsdag 28 Februari / woensdag 1 Maart / vrijdag 3 Maart werkzaamheden aan het netwerk plaatsvinden in mijn regio.

Ik ben benieuwd, zal 3 dagen lekker internette worden :p
En jij bent woonachtig in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Reinier schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:57:
[...]

Vriendelijke helpdesker dacht dat het wel goed zou komen en ik heb op zijn aanraden een uitleg gefaxt. Ik hoop dat ze mee willen werken :/
Goede servcie van Casema, m'n abonnement wordt opgezegd, hoewel ze niet reageren op mijn vraag hoe het zit met het retourneren van het modem etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Hebben mensen hier ook het probleem dat casema internet zonder CD niet aan de praat te krijgen is? Als ik de CD niet gebruik, geeft ie aan DHCP: uit (of nee), als ik dan alles handmatig instel (kan wel in de router komen enzo, maarja heb er geen wachtwoord voor enzo), ook de DNS dus handmatig, heb ik nog geen verbinding.

Na het cdtje gebruikt te hebben, staat DHCP: aan en werkt het allemaal... Heeft iemand hier een oplossing voor? Want nu moet ik pc's die draadloos zijn, eerst met een utp kabel op de router aansluiten, CD instaleren, daarna werkt het pas draadloos.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Welk OS + versie gebruik je?
Met dat "handmatig instellen", bedoel je dan "handmatig DHCP instellen" of "handmatig alle gegevens instellen"?
Dat soort zaken.

Aan die CD heb ik zelf niet veel gehad :) Ik draai veelal Mac OS X en de software die voor Mac OS op de schijf staat is volledig ruk. Naast het feit dat het zwaar verouderd is en dat het Applescript niet eens werkt heb ik het niet eens nodig gehad. Zie boven voor hoe het bij mij ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:16

ralpje

Deugpopje

inXs schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:44:
Hebben mensen hier ook het probleem dat casema internet zonder CD niet aan de praat te krijgen is? Als ik de CD niet gebruik, geeft ie aan DHCP: uit (of nee), als ik dan alles handmatig instel (kan wel in de router komen enzo, maarja heb er geen wachtwoord voor enzo), ook de DNS dus handmatig, heb ik nog geen verbinding.

Na het cdtje gebruikt te hebben, staat DHCP: aan en werkt het allemaal... Heeft iemand hier een oplossing voor? Want nu moet ik pc's die draadloos zijn, eerst met een utp kabel op de router aansluiten, CD instaleren, daarna werkt het pas draadloos.
En heb je bij de instellingen van je netwerkkaart dan wel je DHCP aanstaan, in je configuratiescherm?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepster schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:05:
Iemand enig idee wat ik in Den Haag 2523 aan pings kan verwachten met het goedkoopste casema cable abbo?
Speedtest zegt 55ms, maar baseert dat op slechts 2 resultaten, wat wel erg weinig is.
Ik ben Den Haag 2531 en heb 't goedkoopste abonnement.
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Feb 27 2006 om 16:11:30 UTC+0100)
Ping test Nederland : 16.0 ms
Hiervoor had ik ADSL, ik vind Casema minstens net zo goed.

Battlefield 2 demo:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v156/pinobot/battlefield2ping.gif

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

ralpje schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:44:
[...]

En heb je bij de instellingen van je netwerkkaart dan wel je DHCP aanstaan, in je configuratiescherm?
Ik gebruik winXP home en het probleem is dat ik dat DHCP geval nergens kan terugvinden. Op mijn winXP pro machine overigens wel, maar dat mocht ook niet echt baten merk ik nu. Met handmatig instellen bedoel ik dus, zelf IP toekennen, gateway, DNS van casema enzo.

Op mijn winxp pro bak, kan ik DHCP aanzetten, maar dan moet ik dus niets handmatig instellen. Ik heb dan ook geen verbinding. Hij heeft wel een signaal met de draadloze switch... Als ik wederom alles zelf instel, dan heb ik geen internet.. Dat wordt weer ff snel een kabeltje naar beneden leggen ;)

Hij geeft aan dat hij geen network adress kan toekennen aan mijn draadloze netwerkkaart? en daarom kan hij dus blijkbaar geen verbinding maken.. beetje jammer :)

edit: aha het heeft er dus mee te maken, dat er maar 1 tegelijk op internet kan... Anders kan ie aan de andere geen IP adres toekennen :( Beetje jammer nog) .

edit2: en klopt het dat je niet mag inloggen op de casema router? Want geen van de gebruikersnamen en wachtwoorden werkt :o

[ Voor 14% gewijzigd door inXs op 27-02-2006 19:42 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij iets verduidelijken met betrekking tot het verhuizen van mijn KPN/Planet ADSL naar Casema kabel. Eerst het verhaal...

Vol goede moed (om de kosten flink te drukken) heb ik een totaalpakket van Casema genomen. Ik had begrepen dat ik zelf mijn internet verbinding op moest zeggen en dat heb ik dan ook braaf gedaan. Nu zegt een helpdeskmedewerker bij Casema dat ik eerst mijn ADSL bij KPN om moet laten zetten naar een analoge lijn... en hier snap ik het niet meer.

Klopt dit? Ik neem aan dat als ik bij Planet ADSL bestel en afmeld dat het dan allemaal automatisch ook weeer teruggedraaid wordt, of ben ik nu naief?

Tevens kreeg ik bericht van Planet dat mijn ADSL op 1-1-2007 afloopt. Dat zou dus betekenen dat ik tot het eind van het jaar dubbele kosten heb? Ik heb al een boze mail teruggestuurd (ik was er van geschrokken) en gezegd dat dit wel een heeeeeeele ruime opzegperiode is.

Wie heeft hier ervaring mee? Het lijkt allemaal zo mooi maar ik begin er toch al weer spijt van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:53:
Wie kan mij iets verduidelijken met betrekking tot het verhuizen van mijn KPN/Planet ADSL naar Casema kabel. Eerst het verhaal...

Vol goede moed (om de kosten flink te drukken) heb ik een totaalpakket van Casema genomen. Ik had begrepen dat ik zelf mijn internet verbinding op moest zeggen en dat heb ik dan ook braaf gedaan. Nu zegt een helpdeskmedewerker bij Casema dat ik eerst mijn ADSL bij KPN om moet laten zetten naar een analoge lijn... en hier snap ik het niet meer.

Klopt dit? Ik neem aan dat als ik bij Planet ADSL bestel en afmeld dat het dan allemaal automatisch ook weeer teruggedraaid wordt, of ben ik nu naief?

Tevens kreeg ik bericht van Planet dat mijn ADSL op 1-1-2007 afloopt. Dat zou dus betekenen dat ik tot het eind van het jaar dubbele kosten heb? Ik heb al een boze mail teruggestuurd (ik was er van geschrokken) en gezegd dat dit wel een heeeeeeele ruime opzegperiode is.

Wie heeft hier ervaring mee? Het lijkt allemaal zo mooi maar ik begin er toch al weer spijt van te krijgen.
ADSL kun je wel opzeggen, maar als je telefonie van Casema wilt met nummerbehoud moet je KPN nog niet opzeggen. Misschien dat ze dit bedoelen. Anders kan het gebeuren dat je abonnement is opgeheven voor Casema het nummer naar zichzelf kan porteren.

Telefonie (voip) kun je trouwens net zo makkelijk (en goedkoper) buiten casema om regelen. Ik heb nu een voipbuster en een budgetphone account en het werkt allemaal perfect op mijn casemaatje.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 27-02-2006 20:02 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:01:
[...]

ADSL kun je wel opzeggen, maar als je telefonie van Casema wilt met nummerbehoud moet je KPN nog niet opzeggen. Misschien dat ze dit bedoelen. Anders kan het gebeuren dat je abonnement is opgeheven voor Casema het nummer naar zichzelf kan porteren.

Telefonie (voip) kun je trouwens net zo makkelijk (en goedkoper) buiten casema om regelen. Ik heb nu een voipbuster en een budgetphone account en het werkt allemaal perfect op mijn casemaatje.
Het zit heel vreemd in elkaar. Ik wil inderdaad mijn nummer naar Casema verhuizen maar de helpdeskmedewerker zei dat dat niet kon met een digitale lijn. Het lastige is dat ik bij 2 partijen ADSL heb (ik betaal ook ieder de helft). KPN en Planet, als ik mijn abo bij Planet op zeg dan moet ik ook nog mijn ADSL bij KPN opzeggen c.q. om laten zetten naar analoog?

Dan pas kunnen ze bij Casema het nummer verhuizen? Als het voor iedereen zo lastig is snap ik niet dat er massaal overgestapt wordt. Excuses voor mijn negativiteit maar ik ben er een beetje klaar mee... ik zie mezelf alweer bellen, schrijven etc. met verschrikkelijke partijen waar je dat liever niet mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:10:
[...]

Het zit heel vreemd in elkaar. Ik wil inderdaad mijn nummer naar Casema verhuizen maar de helpdeskmedewerker zei dat dat niet kon met een digitale lijn. Het lastige is dat ik bij 2 partijen ADSL heb (ik betaal ook ieder de helft). KPN en Planet, als ik mijn abo bij Planet op zeg dan moet ik ook nog mijn ADSL bij KPN opzeggen c.q. om laten zetten naar analoog?

Dan pas kunnen ze bij Casema het nummer verhuizen? Als het voor iedereen zo lastig is snap ik niet dat er massaal overgestapt wordt. Excuses voor mijn negativiteit maar ik ben er een beetje klaar mee... ik zie mezelf alweer bellen, schrijven etc. met verschrikkelijke partijen waar je dat liever niet mee doet.
Je adsl heeft er niks mee te maken. En het lijkt me sterk dat Casema een isdn nummer niet kan porteren als jij over wilt stappen. Het enige probleem is waarschijnlijk dat ze er geen vier (zoals bij isdn) kunnen porteren, maar een moet makkelijk kunnen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:21:
[...]

Je adsl heeft er niks mee te maken. En het lijkt me sterk dat Casema een isdn nummer niet kan porteren als jij over wilt stappen. Het enige probleem is waarschijnlijk dat ze er geen vier (zoals bij isdn) kunnen porteren, maar een moet makkelijk kunnen.
Het is een analoge lijn ;)
Er zijn ook zoveel dingen waar je rekening mee moet houden om duidelijk te zijn ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ehm ja, je had het over een digitale lijn, dacht dat je daar isdn mee bedoelde.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 15:42
Even een vraagje, ik heb ook een casema verbinding het maxi abonnement. Nu heb ik een aanvraag om naar mega over te stappen gedaan, dat was ergens eind oktober. Helaas is deze nog steeds niet uitgevoerd, ik mail ze ongeveer elke maand maar krijg altijd het zelfde automatisch gegenereerde mailtje terug waarin ze zeggen dat upgraden niet mogelijk is.
In verband met technische omstandigheden is het niet mogelijk om upgrade uit te voeren. Er is een opdracht ingevoerd om dit uit te voeren op het moment dat het mogelijk wordt.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Heeft iemand hier ervaring mee? Het duurt dus onderhand al bijna een half jaar en nog steeds geen upgrade. Hier word ik wel een beetje somber van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
dennisvank schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:38:
Even een vraagje, ik heb ook een casema verbinding het maxi abonnement. Nu heb ik een aanvraag om naar mega over te stappen gedaan, dat was ergens eind oktober. Helaas is deze nog steeds niet uitgevoerd, ik mail ze ongeveer elke maand maar krijg altijd het zelfde automatisch gegenereerde mailtje terug waarin ze zeggen dat upgraden niet mogelijk is.

[...]

Heeft iemand hier ervaring mee? Het duurt dus onderhand al bijna een half jaar en nog steeds geen upgrade. Hier word ik wel een beetje somber van :'(
Is het niet slimmer om even de klantenservice te bellen? Daar kan je je probleem vast wel voorleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvank
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 15:42
Oh heet dat klantenservice, nou ja hopen dat ik niet een half uur aan de lijn hoef te hangen om iemand te spreken te krijgen (Is me al 2 keer gebeurd) en dan het zelfde standaard antwoord krijg. Morgen ff proberen. (heb weinig hoop :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Vleuten-/-De Meern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Het probleem van mij wat duidelijker omschreven. Behalve te topic titel ...

[rml][ XP,motorola, sitecom][/rml]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Jaja ik blijf bezig ;) We kregen vandaag een brief van KPN, dat we nu bellen via Carrier Pre select en dat we nog steeds abbonements kosten afdragen aan KPN? Dit terwijl we eergister een brief van KPN kregen dat KPN afgeslote is.... De bedoeling was eigenlijk om helemaal van KPN af te zijn, is dit mogelijk? Moeten we dan KPN ff bellen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

dennisvank schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:46:
Oh heet dat klantenservice, nou ja hopen dat ik niet een half uur aan de lijn hoef te hangen om iemand te spreken te krijgen (Is me al 2 keer gebeurd) en dan het zelfde standaard antwoord krijg. Morgen ff proberen. (heb weinig hoop :+ )
Dan check je toch eerst http://www.casema.nl/port...dad=portal&_schema=PORTAL

dan weet je exact hoe lang je in de wacht staat
Pagina: 1 ... 9 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ondanks we Tweakers zijn is het niet verstandig om de login/wachtwoord van een kabelmodem hier te plaatsen. Er kunnen vervelende dingen niet meer werken als men deze niet gebruikt zonder de nodige voorzichtigheid.