Dus, toen ik wist dat we gingen verhuizen heb ik maar alvast een Casema doe-het-zelf pakket besteld op 20 augustus. Op 26 aug. had ik nog geen bevestiging o.i.d. dus ik ff bellen met die lui, zeggen ze dat de bestelling pas de 25e binnen was gekomen

right...
30 augustus bel ik nog maar es om te checken of het wel goed komt, blijkt dat de aanmelding op 29 augustus is verwerkt o.0
enfin, leverdatum zou 6 september zijn.... 6 september...niets... ik weer bellen, zeggen ze dat het aan TNT post ligt, ze geven me een barcode om track and trace uit te kunnen voeren (met de melding dat het mogelijk is dat de barcode op dit moment nog niet in het systeem staat)... ik weer wachten... dag later checken via track en trace van tnt... niets gevonden....
vandaag weer gebeld met casema, ze kunnen er niets aan doen, mijn bestelling staat open en zolang ze niets van TNT horen kunnen ze geen actie ondernemen

het pakketje ligt nog steeds bij tnt volgens hun... ik denk amahoela! ik met tnt bellen, barcode doorgegeven en dingen besproken.... wat denk je.. inderdaad ze hebben nog geen pakketje met deze barcode in ontvangst mogen nemen...casema hufters hebben hem dus nog niet afgegeven....oftewel hij ligt gewoon in het magazijn te rotten of zo...
ik weer bellen met casema, ditmaal een erg beleefde jongedame die me overigens prima heeft geholpen, verhaal gedaan... verteld ze me eerlijk dat ze eigenlijk geen modems en routers hebben om aan klanten uit te leveren.. wat een bagger organisatie, flinke PR veel klanten winnen en niets uit kunnen leveren, bagger beloftes, bagger logistiek....6 X niks!
Ze adviseerde me om inderdaad eens naar een andere provider te kijken...
dus als jullie Casema willen bestellen, bedenk je nogmaals...
Ik via internetten.nl gekeken wat er mogelijk is op mijn postcode, kom ik op een leuke Orange ADSL abbo uit zonder kpn gedoe... is de minimale leverdata 3 oktober