man man man...3 maanden geleden besloot ik mijn singleplayer project
breachd definitief te gaan ontwikkelen voor prey. ook een stuk of 100-150 textures gemaakt die ik eventueel ga gebruiken erin. maar ik wilde al beginnen met mappen in quake 4 maar omdat de textures van quake 4 niet in prey mods gebruikt mogen worden kon ik niets texturen. en ondanks hele goede ideeen is er in die 3 maanden niets wat ik kan gebruiken.
maar sinds prey uit is barst ik weer van de ideeen en ben eergister begonnen met het eerste level van de mod en de ideeen die ik 3 maanden geleden had werk ik nu met de prey textures zonder moeite ineens uit.
verder kan ik nog weinig zeggen over de mod. ik wil graag eindelijk eens een singleplayer mod maken omdat je de speler dan veel meer kunt sturen en bepaalde ervaringen kan laten hebben. het wordt een mod in de gameplay van prey maar ik ben van plan nog meer gebruik te maken van de zwaartekracht dan prey zelf.
omdat ik de mod in mn eentje maak(muv wat kleine hulp van bekenden voor code en muziek) ben ik ook van plan om hem in delen uit te brengen. ala sin en half life episodes.
maar nu eerst weer even terug naar het mappen