[PC] Prey

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.348 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:42
Daar heb ik ook een tijdje vast gezeten.

Oplossing:
spoiler:
Je kunt met spirit mode naar de overkant iets aan zetten volgens mij. Ga dan terug en kijk boven je. Boven je zit een gravity-knop zeg maar, schiet daarop en je valt in die gang. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:54
TargetX schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:06:
Daar heb ik ook een tijdje vast gezeten.

Oplossing:
spoiler:
Je kunt met spirit mode naar de overkant iets aan zetten volgens mij. Ga dan terug en kijk boven je. Boven je zit een gravity-knop zeg maar, schiet daarop en je valt in die gang. Succes!
Geprobeert, maar er zit niets aan de overkant |:( En ik heb al op dat rood opgelichte rondje aan de muur aan de overkant geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
spoiler:
Aan de kant waar je zelf staat (in levende vorm zeg maar, dus niet de kant waar je alleen als spirit kunt komen) zit een gat in het plafond (boven je dus) waar een gravity-ding in zit. Echt waar hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:06
Damn... Prey staat nu echt op nummer 1 in mijn favo FPS lijstje en ik zit nog maar in het chapter ''Facing the Enemy''. Echt geweldig dat heftige shoot-outs met episch muziek! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
En.... ik heb em alweer uitgespeeld :| vergeleken met Doom 3 is dit spel echt kort... jammer dat het zo kort was, dat gravitygeklooi en die portals hadden ze bij mij eindeloos kunnen exploiten :D Mooi spel iig! echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Wie kan me hier even mee helpen?

Volgens mij word ik oud ofzo; ik zie het niet... >:)

Afbeeldingslocatie: http://img93.imageshack.us/img93/1154/prey55al.th.jpg

spoiler:
Edit; er ligt zo'n vierkante doos, en daaromheen allemaal buizen... Als je naar bededen springt ben je "dood", althans, word je ge-reincarneerd... _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Crash op 08-07-2006 15:50 . Reden: spoiler tags gebruiken aub :* ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
TargetX schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:34:
En.... ik heb em alweer uitgespeeld :| vergeleken met Doom 3 is dit spel echt kort... jammer dat het zo kort was, dat gravitygeklooi en die portals hadden ze bij mij eindeloos kunnen exploiten :D Mooi spel iig! echt een aanrader!
Ik heb hem nu ook uitgespeeld, absoluut een prachtige spel van begin tot eind. Ze hebben echt iets leuks met de portals en de gravity wetten gedaan, jammer dat 'ie idd kort is maar het was het geld dat ik heb overgemaakt om Prey te pre-orderen zeker waard! :P

@ RappieRappie: Ik kan het niet echt goed meer herinneren en het schiet mij niet te binnen als ik die screenshot zie. Misschien ergens op het plafond nog zo'n in totaal drie groene gloeiende stipjes die de kamer om kantelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

D. Ninjai schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:03:
[...]

Ik heb hem nu ook uitgespeeld, absoluut een prachtige spel van begin tot eind. Ze hebben echt iets leuks met de portals en de gravity wetten gedaan, jammer dat 'ie idd kort is maar het was het geld dat ik heb overgemaakt om Prey te pre-orderen zeker waard! :P

@ RappieRappie: Ik kan het niet echt goed meer herinneren en het schiet mij niet te binnen als ik die screenshot zie. Misschien ergens op het plafond nog zo'n in totaal drie groene gloeiende stipjes die de kamer om kantelt?
Ik ben al een stukje verder, maar zit nu ECHT vast. Ik weet ook niet meer hoe ik op de plek ben gekomen waar ik nu ben (wat ook een ge-wel-dig spel he? :D ) ik ben dus een heel klein stukje verder dan dat ik op de vorige screenhot was:

Klik op de eerste spoilertag om de screenhot te zien... Mijn vraag staat in de 2e spoilertag. :)

spoiler:
Ik sta nu in een hele grote ruimte, waar elke keer een hele grote bol omhoog gaat in het midden. Ik ka er niet opspringen, want dan ben ik "dood". Ik kan wel over de randen lopen, maar weet niet hoe ik hier weg kom. :|

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 08-07-2006 16:12 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Hoe heet die level en ik zal hem snel gaan spelen en kijken hoe dat ook al weer zat. :) Het schiet mij nog niet te binnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Nog maar even een screenshotje ter verduidelijking:

:?

Edit:

Het level heet:

spoiler:
All fall down.

[ Voor 21% gewijzigd door Format-C op 08-07-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

RappieRappie schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:10:
[...]

Ik ben al een stukje verder, maar zit nu ECHT vast. Ik weet ook niet meer hoe ik op de plek ben gekomen waar ik nu ben (wat ook een ge-wel-dig spel he? :D ) ik ben dus een heel klein stukje verder dan dat ik op de vorige screenhot was:

Klik op de eerste spoilertag om de screenhot te zien... Mijn vraag staat in de 2e spoilertag. :)

spoiler:
Ik sta nu in een hele grote ruimte, waar elke keer een hele grote bol omhoog gaat in het midden. Ik ka er niet opspringen, want dan ben ik "dood". Ik kan wel over de randen lopen, maar weet niet hoe ik hier weg kom. :|
spoiler:
Simpel hoor, gewoon doorlopen tot je niet meer verder kunt, je komt dan in een soort kooi. Schiet dan op het plafond en voila. Vergeet niet dat een portal overal kan zitten :)

[ Voor 4% gewijzigd door Wildfire op 08-07-2006 16:35 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
Floris-K schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:42:
Ik bedoel hier.. op dat gravity ding kan ik niet schieten.. gebeurd er namelijk niks.
Aan de ovrkant kun je in spirit mode komen en daar zit ook gravity ding op de grond maar kun je ook niet schieten

http://members.home.nl/floris-k/prey1.jpg
http://members.home.nl/floris-k/prey2.jpg

Doe in het vervolg eens netjes resizen :*
Maar dat rode ding is ook geen gravity ding.. ;) Kijk gewoon recht boven je waar je als human staat.. Naar het plafond.. Daar zit een gat en daar kun je op het gravity ding schieten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik ben nu bezig met op de Cherokee moeilijkheidsgraad en de verschillen vergeleken op Normal die mij tot nu toe opvallen zijn:

spoiler:
- Je ontvangt meer schade
- Geen health meer op je pad (dus geen paarse vlammetjes en die grote grijze flubbergezicht waar datzelfde paarse goedje uit zijn kleine slurf kwam).

Ammo is er nog in overvloed en vijanden gaan net zo snel neer als in normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lijkt me dan niet echt de moeite waard om het nog een keer uit te spelen. Vond het wel een leuke game enzo, maar ik knalde er vrij snel doorheen. Wel leuke puzzles!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Wildfire schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 16:34:
[...]

spoiler:
Simpel hoor, gewoon doorlopen tot je niet meer verder kunt, je komt dan in een soort kooi. Schiet dan op het plafond en voila. Vergeet niet dat een portal overal kan zitten :)
Tja, die
spoiler:
portals
vergeet je zo he?

Iig bedankt, ik ga nog even lekker verder Preyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

RappieRappie schreef op zondag 09 juli 2006 @ 00:30:
[...]

Tja, die
spoiler:
portals
vergeet je zo he?

Iig bedankt, ik ga nog even lekker verder Preyen.
Tsja, gewoon een algemene tip: als je ergens vastzit, heb je òfwel iets over het hoofd gezien waar je in spirit mode bij kunt komen, òfwel je hebt een portal over het hoofd gezien - letterlijk, aangezien ze zowel links als rechts, als onder en boven kunnen zitten en dan ook nog soms in boxen of in plafonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie het nu over de echte game of over de demo?
volgensd mij komt het echte spel pas over 5 damgen uit :S
uk heb m ge pre-orderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik zit vast bij die vliegtuig. Bij die hoge toren waar moet ik heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:39:
hebben jullie het nu over de echte game of over de demo?
volgensd mij komt het echte spel pas over 5 damgen uit :S
uk heb m ge pre-orderd
Een mix, sommigen hebben het nog over de demo en anderen over de warez-release...

Ik heb de demo gespeeld en wacht verder netjes m'n preorder af. Deze game verdient het om gekocht te worden vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:41:
spoiler:
Kan je ietsjes specifieker zijn? Naam van de level, omschrijving van de omgeving of een screenshot zou beter zijn. Er zijn meerdere momenten dat je
spoiler:
met een vliegtuig hoog in een toren gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:41:
spoiler:
spoiler:
Naar beneden waar het vliegtuig gecrashed is. Daar is een lift bij de muur, ga in spirit mode en dan zie je vanzelf hoe je omhoog kan.

[ Voor 4% gewijzigd door twiekert op 09-07-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oja dat bedoel ik tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43
Wildfire schreef op zondag 09 juli 2006 @ 10:49:
[...]

Een mix, sommigen hebben het nog over de demo en anderen over de warez-release...

Ik heb de demo gespeeld en wacht verder netjes m'n preorder af. Deze game verdient het om gekocht te worden vind ik.
de game is het zeker waard om te kopen, ik speel idd ook de warez versie atm maar dat betekent niet dat ik hem niet ga kopen zodra die uit is :)

zelfde met quake 4, nooit online gespeeld, singleplayer 1x snel uitgespeeld maar verder gebruik ik hem alleen om te mappen/modden. zelfde gaat voor prey gelden alleen heb ik bij prey meer het gevoel het ook te willen spelen.

verder kun je met een nieuwe game niet vroeg genoeg beginnen met uit te vogelen hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik heb de warez versie uitgespeeld maar heb hem al een tijdje gepre-orderd bij Dimension Plus. Ik kon de verleiding niet weerstaan en moest hem zo snel mogelijk spelen! :P Is mijn elke cent waard, wat een geweldige game. :)

Hopelijk gaat deze game ook de kant op zoals The Elder Scrolls IV: Oblivion. Massaal gedownload (geen enkele beveiliging dus hulde naar Bethesda voor hun respect naar ons) maar achteraf door velen gekocht omdat het gewoon een keigoede game is en hetzelfde geld voor Prey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben ik de enige die de prijs te hoog vind? Het is een (erg) leuke FPS met eindelijke een vernieuwde gameplay, maar ik had het volgens mij wel in minder dan 10 uren uitgespeeld, daar ga ik geen 50 euro voor betalen.

Alleen echte RPG''s of RTS games vind ik de moeite waard. Zoals Oblivion en Heroes of MM5. Daar ben je weken mee bezig, met prey 3 á 4 dagen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

kan iemand mij de save game geven van het begin van mother's embrace! want bij mij geeft ie daar een memory error en misschien dat ie het dan wel doet!

Email: internetterrorist@gmail.com

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu ook een beetje vast. kan iemand me mss verder helpen?
spoiler:
kben nu zegmaar opweg van helemaal beneden naar helemaal naar boven in die toren (de vrouwenstem heeft jen al).. net met mn vliegtuigje in een paar glazen kisten gegaan waardoor je mbv die blauwe ring erin n stukje getransporteerd wordt. totdat je in een ruimte komt waar n groot bord staat dat organische dingen niet verder kunnen. tis een hele hoge ruimte met van die enorme blauwe uitlaten (door 1van die dingen gaan die glazen kisten). iemand een idee hoe ik die krengen uitzet/verder ga? chapter plasma venting oid

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-02 14:43
Kan iemand mij misschien vertleln hoe ik verder kom in het level Hidden Alleis.

In het midden van die ruimten aan het plafond hangt een grote ventilator waar groene rook uitkomt. Aan de zijkanten hangen halvewege 4 grote bollen waar stroom door heen gaat vanaf de grond.1 van de 4 die doet het niet maar kom er maar niet achter wat ik hier moet doen om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
TimTie schreef op zondag 09 juli 2006 @ 20:07:
Kan iemand mij misschien vertleln hoe ik verder kom in het level Hidden Alleis.

In het midden van die ruimten aan het plafond hangt een grote ventilator waar groene rook uitkomt. Aan de zijkanten hangen halvewege 4 grote bollen waar stroom door heen gaat vanaf de grond.1 van de 4 die doet het niet maar kom er maar niet achter wat ik hier moet doen om verder te komen.
spoiler:
Je moet die andere 3 ook uitschakelen.
Als je de schilden uit gezet hebt en het andere schild weg geschoten hebt zie je een soort powerbox.
Trek deze weg met je trekstraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTie
  • Laatst online: 25-02 14:43
melly schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:04:
[...]

spoiler:
Je moet die andere 3 ook uitschakelen.
Als je de schilden uit gezet hebt en het andere schild weg geschoten hebt zie je een soort powerbox.
Trek deze weg met je trekstraal.
Thanks, dat had ik niet verwacht. Had juist anders om verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
Zal het nogmaals vragen:
Heeft iemand voor mij de laatste savegame van de demo?
Zodat ik verder kan van waar ik gebleven was, hoef ik niet heel dat zeverstuk over te doen.

bvd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
eX0duS schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:27:
Zal het nogmaals vragen:
Zodat ik verder kan van waar ik gebleven was, hoef ik niet heel dat zeverstuk over te doen.

Alstu: http://rapidshare.de/file...e__All_Fall_Down.rar.html
Je begint direct waar je in de demo bent beëindigd.

Er is nu ook een Nederlandse review uit van GameZ: http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=60691

[ Voor 6% gewijzigd door D. Ninjai op 10-07-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 20:02
D. Ninjai schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:35:
[...]

Alstu: http://rapidshare.de/file...e__All_Fall_Down.rar.html
Je begint direct waar je in de demo bent beëindigd.

Er is nu ook een Nederlandse review uit van GameZ: http://www.gamez.nl/web/show/id=122396/contentid=60691
thanx :> :> :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
MrVegeta schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:18:
Ben ik de enige die de prijs te hoog vind? Het is een (erg) leuke FPS met eindelijke een vernieuwde gameplay, maar ik had het volgens mij wel in minder dan 10 uren uitgespeeld, daar ga ik geen 50 euro voor betalen.

Alleen echte RPG''s of RTS games vind ik de moeite waard. Zoals Oblivion en Heroes of MM5. Daar ben je weken mee bezig, met prey 3 á 4 dagen.
het is inderdaad een redelijk korte game. maar je krijgt er wel kwaliteit voor. het is een prachtig spel, kwalitatief zit het goed in elkaar. het speel draait fantastisch, zelfs op lagere systemen. bovendien krijg je er een unieke multiplayer mode bij.

verder is dit spel al een jaar of 12 in ontwikkeling geweest!

verder ligt het er ook aan wat je er mee doet natuurlijk. als je maps of mods maakt dan werk je dagelijks met de tools van het spel etc. en dan is die prijs niet eens zo hoog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Hoop dat iemand me even snel verder kan helpen. Zit op het begin al gelijk vast. Er zit een man te beven in de hoek, dan kan je nog stukje verder en moet je kruipen in een kamer daar flikkert blauw fel licht voor 10 sec. en zeg hij 'Ow my head hurts' daarna is er nergens meer naar toe te gaan.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

H3llsing schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:47:
Hoop dat iemand me even snel verder kan helpen. Zit op het begin al gelijk vast. Er zit een man te beven in de hoek, dan kan je nog stukje verder en moet je kruipen in een kamer daar flikkert blauw fel licht voor 10 sec. en zeg hij 'Ow my head hurts' daarna is er nergens meer naar toe te gaan.
Een screenshot werkt meestal verhelderend voor je mede-forumgenoten :)

Oh, en je kunt altijd nog wel ergens heen... je ziet meestal gewoon een gravity-button of een portal over het hoofd.

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 10-07-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:27:
Zal het nogmaals vragen:

Als de game is geladen gewoon op F9 drukken dan pak hij de laatste quicksave van de demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:58

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

kiddyl schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:07:
[...]

Er wordt niks zichtbaars geinstalleerd. In het LCD control panel kan ik in ieder geval niks terugvinden. Zodra ik het spel start zie ik mooi Prey in beeld verschijnen. Ik heb er niet veel aan. Health en Ammo zie ik wel op mijn speel scherm, maar wellicht dat de kompas nog eens van pas komt.
Hmm vraag me af hoe je dat op je scherm ziet, als prey ziet dat je een G15 hebt worden de Health en Ammo alleen op het display van de G15 weergegeven, en niet meer op het beeldscherm.. (althans, dat is bij mij wel zo, of is dat een instelling?)

Wat ook erg handig is dat je op het G15 scherm ziet hoe je loopt (op een muur, op het plafond, etc)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

H3llsing schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:47:
Hier zat ik ook al meteen vast :p. Hier is ook het 1e WTF moment (voor mij althans).
Ga weer de "My head hurts" kamer in daarin staat een soort doorgang, als je van de ene kant er in kijkt zie je de muur, kijk je vanaf de andere kant er in zie je een gang! (en nee niet de gang waarmee je de kamer in kwam :P). Succes.

Ik speel zelf maar 1 online shooter, UT'99. Op LAN met vrienden, verder speel ik weinig online. Dus al die extra mods etc kan me verder weinig schelen, ik ga nu bezig episode 1 uit te spelen (half life 2 + episode 1 zijn wel gekocht :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
zeer goed spel alleen ik zit echt elke 100 meter weer eens 20 min vast :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

evilpin0 schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:55:
zeer goed spel alleen ik zit echt elke 100 meter weer eens 20 min vast :(
Ik word alleen helemaal knifterig vanwege dat "ondersteboven" lopen enzo..... :X Ga zo maar eens een pot pillen tegen zeeziekte halen... ;)

Verder ziet het er wel erg mooi uit en speelt het zoals alle games op de Doom3 engines lekker makkelijk weg, de controls enzo zijn erg goed uitgewerkt en het voelt niet houten klazerig aan.

Alleen je moet van die plastic look houden. Ik vraag me af of op deze engine ook games mogelijk zijn die niet deze plastic look hebben. :?

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 10-07-2006 16:59 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha, ja maar goed logisch nadenken en je red je er wel uit. Het kutste stukje uit het spel vond ik in een kamer met meerdere portalen, ik werd toen gek :p. Klim je de 1ne doos in val je uit de andere weer op de grond enzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Help!!!! schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:58:
Alleen je moet van die plastic look houden. Ik vraag me af of op deze engine ook games mogelijk zijn die niet deze plastic look hebben. :?
Zelf denk ik het niet. Maar hebben jullie ook zo'n grote last van tearing? Dus scheurende beelden? Ik weet dat het verholpen wordt door vsync aan te zetten maar met de Doom 3 engine is die tearing erger dan bij andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ik zit nu in een ruimte met allemaal "ghost" kids. Hoe krijg je die allemaal dood? Al vanalles geprobeerd maar ze blijven komen.....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Help!!!! schreef op maandag 10 juli 2006 @ 18:21:
ik zit nu in een ruimte met allemaal "ghost" kids. Hoe krijg je die allemaal dood? Al vanalles geprobeerd maar ze blijven komen.....
Ik neem aan dat je in het level ''All fall down'' zit?

spoiler:
Blijven schieten totdat ze zachtjes ontploffen, ze blijven idd komen maar een op een duur als je een aantal hebt gedood dan gaat er in de omgeving een schuifdeur omhoog. Ga daar onderdoor en je kan weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ja klopt.
spoiler:
Die schuifdeur heb ik al omhoog zien gaan ja... 8)7

Nog maar ns proberen. :P

Spel doet me ook beetje aan fear denken met die freaky kinderstem(men)

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 10-07-2006 18:28 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

GOH wat gek dat je er met 6 uur door bent, kunnen jullie niet gewoon lekker zelf ontdekken? Dat was vroeger wel anders, zonder internet, had je alleen de Nintendo HOTLINE :+ en dat koste te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb je met die mensen die alleen gewend zijn om de schieten, doorlopen, schieten, doorlopen,enz. Je moet eens weten hoe lang ik in de cafe heb doorgebracht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Inderdaad, ik speel tegenwoordig heel relaxed en verspreid over de dagen. Geniet je langer van dan effe heel snel door alles heen.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoezo "effe" overal langs? Er is maar 1 route die ja kan lopen. En whoopie pokere op die machine. Ik heb wel een paar liedjes geluisterd :p.

Trouwens, ik vond die Art Bell wel geinig om te horen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik zelf zit tegenwoordig ontzettend veel te genieten van de schitterende omgeving /area's waar ik doorheen loop. Echt zo vet gewoon al die levende shit, licht effecten van machines etc. Ik loop echt niet meer alleen maar dat pad af in de game richting het einde. Is gewoon veel leuker om alles in je op te nemen, kijkend naar al dat mooie wat die gasten ontworpen hebben. En dat lukt wederom goed in deze game. Speel nu nog de warez versie, maar had hem al n tijd geleden bij Bol.com geproeorderd .... En is zijn geld dubbel en dwars waard. Kben gek op de D3 engine, je houdt ervan of nie gewoon. Maar de omgevingen, lichteffecten zijn gewoon subliem in deze engine vind ik. Als je gek bent op Sci-fi zoals ik, dan MOET je haast wel houden van deze engine. AvP 3 anyone op deze engine ? .. damn .. dat zou vet wezuh ...

Maar goed, vette game gewoon dit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Wat ik persoonlijk vet vind aan de Doom 3 engine is dat 'ie echt een goed gevoel geeft dat je krachtige hardware (de wapens) in handen hebt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door D. Ninjai op 10-07-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

JediUberknaft schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:11:

[..]

AvP 3 anyone op deze engine ? .. damn .. dat zou vet wezuh ...
Aan de ene kant: oh yeah!

Aan de andere kant: *piep*............ *piep*........ *piep*..... *piep*... *piep*.. *piep*.. *piep-piep-piep*

Je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik... zenuwslopende momenten waren dat in AvP2, laat staan zoiets in AvP3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Met alle respect, deze game ziet er vrijwel precies zo uit als D3 en Q4. T'is mooi en ik geniet er ook van maar 't is echt niet "nieuw" ofzo...... Daardoor speel ik m wel wat sneller. ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ik zou zo dankbaar zijn als iemand een savegame van level "Mother's embrace" zou kunnen sturen wat al ietsjes verder is dan pal helemaal in het begin omdat prey bij het laden van die level altijd vastloopt.

http://rapidshare.de/ kan je makkelijk uploaden!

Velen dank!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

JediUberknaft schreef op maandag 10 juli 2006 @ 19:11:
Ik zelf zit tegenwoordig ontzettend veel te genieten van de schitterende omgeving /area's waar ik doorheen loop. Echt zo vet gewoon al die levende shit, licht effecten van machines etc. Ik loop echt niet meer alleen maar dat pad af in de game richting het einde. Is gewoon veel leuker om alles in je op te nemen, kijkend naar al dat mooie wat die gasten ontworpen hebben. En dat lukt wederom goed in deze game. Speel nu nog de warez versie, maar had hem al n tijd geleden bij Bol.com geproeorderd .... En is zijn geld dubbel en dwars waard. Kben gek op de D3 engine, je houdt ervan of nie gewoon. Maar de omgevingen, lichteffecten zijn gewoon subliem in deze engine vind ik. Als je gek bent op Sci-fi zoals ik, dan MOET je haast wel houden van deze engine. AvP 3 anyone op deze engine ? .. damn .. dat zou vet wezuh ...

Maar goed, vette game gewoon dit !
Wat mij in de Doom engine vooral opvalt zijn de robots en mooie machines die in de levels staan. Bijvoorbeeld de rit aan het begin van het spel totdat je naar beneden valt is echt vet gedaan. Ook erg cool vondt ik de lampjes op de muren die met je mee bewegen als je door de tunnels loopt. De scene met de schoolbus is ook erg cool gedaan, dat licht, de muziek, het klopt gewoon allemaal.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999

MUSTIS

ads by Google

al ziet het er erg goed uit, toch vind ik dat ie grafisch niet zo vooruitstrevend is. qua inhoud en vernieuwingen wel.

doordat je zo van de muur naar het plafond naar de grond stuiterd geeft bijna het gevoel wat je ook bij de 1e quake had.

spoiler:
die puzzel in die cube met dat blokje vond ik werkelijk briljant. niet te moeilijk maar toch even nadenken wat je moet doen

[ Voor 10% gewijzigd door MUSTIS op 11-07-2006 09:12 ]

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
MUSTIS schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 09:10:
spoiler:
die puzzel in die cube met dat blokje vond ik werkelijk briljant. niet te moeilijk maar toch even nadenken wat je moet doen
Die is idd vrij gaaf.

Er is nu een review uit van Gamespot.com en geeft Prey een 7,5.

The Good: Great-looking graphics; occasional flashes of really interesting gameplay ideas.

The Bad: Lacks any challenge; aliens speak english and sound dumb doing so; action is overly straightforward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het een leuk spel, aardige puzzels... maar inderdaad. De gameplay is te straightforward. Het is meer van hetzelfde. dingen blijven zich maar herhalen, het op zn kop lopen went ook vrij snel. De bijzonderheid is snel weg..

Ben trouwens nu zoveel op zn kop aan het lopen, dat ik echt geen idee heb waar ik in godsnaam vandaan kwam en heen moet? Ik loop momenteel maar wat. Brengt de funfactor weer iets naar beneden

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

D. Ninjai schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:33:
[...]

Die is idd vrij gaaf.

Er is nu een review uit van Gamespot.com en geeft Prey een 7,5.

The Good: Great-looking graphics; occasional flashes of really interesting gameplay ideas.

The Bad: Lacks any challenge; aliens speak english and sound dumb doing so; action is overly straightforward.
`

Die opmerking over aliens die engels spreken gaat nergens over. Als je goed oplet hoor je dat ze in het begin van het spel alleen maar in hun eigen alien taal met elkaar praten, gaandeweg door het spel leren ze engels en gaan het steeds beter gebruiken. In een van de eerste levels hoor je die vrouwelijke stem (alien) in je hoofd die zegt dat ze verbaast is dat je haar kan verstaan. Daarna beginnen de aliens steeds beter engels te spreken. Dus het is juist wel cool gedaan vindt ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat een einde _/-\o_
zeer goed gedaan een van beste eindes ooit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:51
*gah!* Die spook kinderen zijn echt iritant!
Gisteren nog eventjes gespeeld, nog niet op de punten waar jullie zijn, maar vorderd wel.
Die schermen staan ook vol met alien tekens, maar als je havik er naast gaat zitten, veranderd het in Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Weet iemand wat ik hier moet doen?

Ben net via zo'n glazen box (locked transportation) met m'n scheepje gegaan, maar nu ben ik bij een punt waarbij organische entities niet verder mogen vanwege plasma. (er hangt een bordje voor je neus)

Kan met m'n vliegtuigje landen op een landingspunt en dan met een portal naar een kamer waar alleen wat ammo ligt en kan door zwaartekracht omdraaien op nog wat andere loopstukken komen.

Maar verder zie ik 't echt niet. Wat moet ik hier doen? Help? ;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Lijkt wel of ze hier gamen zonder hersenen :+ serieus is dit nou leuk gamen zo? Bij ieder stukje dat je 2 mins vast zit (mss iets meer), een post maken op een 1 of ander forum vragend om hulp? Geeft dit voldoening als je de game hebt uigespeeld? Ik bedoel hoe moeilijk kan deze game nou zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door S2S op 11-07-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
S2S schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 12:45:
Lijkt wel of ze hier gamen zonder hersenen :+ serieus is dit nou leuk gamen zo? Bij ieder stukje dat je 2 mins vast zit (mss iets meer), een post maken op een 1 of ander forum vragend om hulp? Geeft dit voldoening als je de game hebt uigespeeld? Ik bedoel hoe moeilijk kan deze game nou zijn?
meteen vragen is wel lomp ja, ik zat zelf ook bijna om de 2 min vast maar als je gewoon een beetje rond kijkt zie je altijd waar je heen moet. Was wel irraint thought

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:03:
[...]

meteen vragen is wel lomp ja, ik zat zelf ook bijna om de 2 min vast maar als je gewoon een beetje rond kijkt zie je altijd waar je heen moet. Was wel irraint thought
dus is het eigenlijk niet de juiste game voor dit persoon. Toch is dit spel wel een vreemde eend in de bijt. Het heeft veel weg van first person shooter, maar toch moet je zoeken als in bijvoorbeeld een RPG. Echt lang zoeken kan dat niet zijn, daarvoor is het te linieair. Ik denk wel dat een hoop FPS fans vrij ongeduldig zijn aangelegd, omdat first person shooters meestal recht toe recht aan afschieten is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 13:23:
[...]

dus is het eigenlijk niet de juiste game voor dit persoon. Toch is dit spel wel een vreemde eend in de bijt. Het heeft veel weg van first person shooter, maar toch moet je zoeken als in bijvoorbeeld een RPG. Echt lang zoeken kan dat niet zijn, daarvoor is het te linieair. Ik denk wel dat een hoop FPS fans vrij ongeduldig zijn aangelegd, omdat first person shooters meestal recht toe recht aan afschieten is
rpg, nee, adventure ja!

dus valt meer onder de categorie action adventure denk ik :) net zoals Half-Life 2.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:41
edit: gevonden

[ Voor 91% gewijzigd door Possible op 11-07-2006 14:28 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Afbeeldingslocatie: http://rudy.rw-racing.nl/prey2/thumbnails/prey%202006-07-11%2013-56-02-62.jpg

Ik zit weer eens vast, heb al die "deuren" al los gemaakt en die schakelaars bediend alleen gebeurt er niets :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Reageer dan maar gewoon niet ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 12-07-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:33
Tortelli schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 14:36:
[afbeelding]

Ik zit weer eens vast, heb al die "deuren" al los gemaakt en die schakelaars bediend alleen gebeurt er niets :S.
spoiler:
Gebruik de sleep-modus (rechterknop) van dat spaceschipje eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm net uitgespeeld. Heb er ongeveer 7 uur over gedaan, maar als ik niet overal bij was blijven stilstaan, had ik 'm makkelijk in 6, of misschien wel 5 uur uit kunnen spelen. Kort spel, dus..

De sfeer was erg sterk, en ik vond het level design soms ook heel goed. De muziek was niet al te origineel maar erg goed gedaan. Natuurlijk was het gebruik van dynamische physics erg bijzonder... het spel zelf speelde ook lekker, de wapens waren goed en de movement was prima.

Maar het plot en de dialogen waren zo bizar slecht, niet te geloven. Je zou bijna denken dat de makers een soort parodie op slechte sci-fi B-films wilden maken. Serieus, zelfs als zou je het proberen zou je geen spel kunnen maken met een slechter verhaal en slechtere dialoog. Wat was dat afgezaagd, saai en voorspelbaar zeg.

En de hoofdpersoon heeft de hele tijd commentaar - en dan niet op een Duke Nukem 3D manier. Je speelt een soort zwakzinnige All-American randdebiel die z'n bek niet kan houden. Wat een lompe mongool was dat, en wat een lompe kut teksten kwam er uit z'n mond. Duke had dan nog komische of bad-ass teksten, maar de hoofdpersoon in Prey is gewoon TE FUCKING IRRITANT en z'n teksten zijn simpelweg overbodig. Jammer genoeg was er geen optie om zijn commentaar uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Misschien dat je een zooi van de one-liners niet vat? Ik moest wel aardig lachen toen iets zei als: "It's so dark here, we're doomed!" kan de humor en de knipoog naar Doom wel waarderen. Zo zaten er wel meer coole one-liners in, maarja smaken verschillen eenmaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Blijkbaar hebben sommige nooit een Duke Nukem gespeeld :+ Want ik vind Prey prachtig en ook de humor.

*Oo ik voel me oud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
S2S schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:37:
Blijkbaar hebben sommige nooit een Duke Nukem gespeeld :+ Want ik vind Prey prachtig en ook de humor.

Ik vindt het ook prachtig, hl heeft weer ze sfeer door dat er helemaal niks zegt wordt maar een leuke on liner op ze tijd is alleen maar positief. Vooral als ze op het juiste moment zijn, zoals in prey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
S2S schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:37:

same here :'(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Erg hè, heb dat ook! Briljante opmerkingen soms!
Heb het net uitgespeeld, leuk einde...

Lekker nummer trouwens tijdens de Credits, iemand enig idee van wie dat nummer is?
spoiler:
Er komt hoe dan ook een Prey 2

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Respect aan de persoon die dit allemaal in heeft zitten schreeuwen..

Afbeeldingslocatie: http://img197.imageshack.us/img197/5223/shot000018ku.th.jpg

edit//
Meelobee schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 11:02:
[...]
`

Die opmerking over aliens die engels spreken gaat nergens over. Als je goed oplet hoor je dat ze in het begin van het spel alleen maar in hun eigen alien taal met elkaar praten, gaandeweg door het spel leren ze engels en gaan het steeds beter gebruiken. In een van de eerste levels hoor je die vrouwelijke stem (alien) in je hoofd die zegt dat ze verbaast is dat je haar kan verstaan. Daarna beginnen de aliens steeds beter engels te spreken. Dus het is juist wel cool gedaan vindt ik..
Volgens mij was het iets anders. Het leek mij alsof onze grote vriend "Tommy" pas begon te verstaan wat de aliens aan het praten waren, nadat hij de mogelijkheid had gekregen om te spiritwalken. (Nieuw werkwoord) In ieder geval wel met je eens dat de opmerking van gamespot nergens over gaat :o Wie weet et?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Topicstarter
vegterb schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 16:00:
[...]
Lekker nummer trouwens tijdens de Credits, iemand enig idee van wie dat nummer is?
Ik ben 99% zeker dat Trapt dat nummer heeft gemaakt. Als je echter zoekt naar de OST van Prey kom je de klassieke muziek tijdens de game tegen (die ze als soundtrack uitbrengen).

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:19:

Volgens mij was het iets anders. Het leek mij alsof onze grote vriend "Tommy" pas begon te verstaan wat de aliens aan het praten waren, nadat hij de mogelijkheid had gekregen om te spiritwalken. (Nieuw werkwoord) In ieder geval wel met je eens dat de opmerking van gamespot nergens over gaat :o Wie weet et?
Volgens mij heb jij gelijk. Die hawk vertaalt ook een boel voor je en telepatisch begrijp je die alien taal gaandeweg. Ik vind ook dat gamespot nogal onzin argumenten zoekt want je "moet" nu eenmaal iets negatiefs vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Cyberamp op 11-07-2006 22:22 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:19:
Respect aan de persoon die dit allemaal in heeft zitten schreeuwen..

[afbeelding]

edit//

[...]

Ja zoiets is het inderdaad wel, in ieder geval niet simpel engels sprekend vanaf het begin, en dus blijft de opmerking over de taal van de aliens stom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:49
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/5940/prey0io.th.jpg

Ik zit vast:
Links zie je een portal, als je daar in loopt wordt je naar beneden geport. Rechts zie ik een ruimte waar ik niet bij kan maar waarschijnlijk wel heen moet. Ik kom net van zo'n stukje dat ik zo'n ding mocht vliegen.
Hier kan ik ook een alarm aan/uit zetten, en ben al een keer terug geweest naar dat en wat meer zut doodgeschoten...

Wie helpt me? :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik zit vast: net na begin van hoofdstuk "jen".

Voor me zijn 2 forcefields, en geen console om ze uit te zetten, ook niet als ik doorheen spiritwalk.
Er staat slechts 1 console en daar moet ik een code voor hebben die ik nergens kan vinden, ook niet als ik backtrack. Iemand enig idee?

screenie:
Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/3300/muurvast5tr.th.jpg

Excuses vor belabberde screenie :s

[ Voor 6% gewijzigd door Pandemic op 11-07-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
man man man...3 maanden geleden besloot ik mijn singleplayer project breachd definitief te gaan ontwikkelen voor prey. ook een stuk of 100-150 textures gemaakt die ik eventueel ga gebruiken erin. maar ik wilde al beginnen met mappen in quake 4 maar omdat de textures van quake 4 niet in prey mods gebruikt mogen worden kon ik niets texturen. en ondanks hele goede ideeen is er in die 3 maanden niets wat ik kan gebruiken.

maar sinds prey uit is barst ik weer van de ideeen en ben eergister begonnen met het eerste level van de mod en de ideeen die ik 3 maanden geleden had werk ik nu met de prey textures zonder moeite ineens uit.

verder kan ik nog weinig zeggen over de mod. ik wil graag eindelijk eens een singleplayer mod maken omdat je de speler dan veel meer kunt sturen en bepaalde ervaringen kan laten hebben. het wordt een mod in de gameplay van prey maar ik ben van plan nog meer gebruik te maken van de zwaartekracht dan prey zelf.

omdat ik de mod in mn eentje maak(muv wat kleine hulp van bekenden voor code en muziek) ben ik ook van plan om hem in delen uit te brengen. ala sin en half life episodes.

maar nu eerst weer even terug naar het mappen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel erg benieuwd naar een mod op Prey. Heb je een site waar we screens kunnen checken? Want ik ben bang dat Prey voor veel mensen ergens onderin een lade gaat verdwijnen, tenzij er een paar goede mods uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:12:
Ik heb 'm net uitgespeeld. Heb er ongeveer 7 uur over gedaan, maar als ik niet overal bij was blijven stilstaan, had ik 'm makkelijk in 6, of misschien wel 5 uur uit kunnen spelen. Kort spel, dus..

De sfeer was erg sterk, en ik vond het level design soms ook heel goed. De muziek was niet al te origineel maar erg goed gedaan. Natuurlijk was het gebruik van dynamische physics erg bijzonder... het spel zelf speelde ook lekker, de wapens waren goed en de movement was prima.

Maar het plot en de dialogen waren zo bizar slecht, niet te geloven. Je zou bijna denken dat de makers een soort parodie op slechte sci-fi B-films wilden maken. Serieus, zelfs als zou je het proberen zou je geen spel kunnen maken met een slechter verhaal en slechtere dialoog. Wat was dat afgezaagd, saai en voorspelbaar zeg.

En de hoofdpersoon heeft de hele tijd commentaar - en dan niet op een Duke Nukem 3D manier. Je speelt een soort zwakzinnige All-American randdebiel die z'n bek niet kan houden. Wat een lompe mongool was dat, en wat een lompe kut teksten kwam er uit z'n mond. Duke had dan nog komische of bad-ass teksten, maar de hoofdpersoon in Prey is gewoon TE FUCKING IRRITANT en z'n teksten zijn simpelweg overbodig. Jammer genoeg was er geen optie om zijn commentaar uit te zetten.
Ik weet niet wie het hier ook gehoord heeft, maar ergens in een donkere kleine gang waar je het gekreun van een monster om de hoek kon horen zei diezelfde zwakzinnige all-american randdebiel anders wel "hmmmmm I feel doomed". Dit vond ik dan ook wel gelijk het beste wat ik hem heb horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Idd dat gejammer van: Ik wil terug om haar te redden blabla emo blabla. Ipv nice moves te leren. :Z :r
Voor de rest zeer leuke game en het draait erg goed. Komt dat door de verbeterde engine? Of doordat iedereen tegenwoordig een redelijke pc heeft?

/mierenneuken
Wat ook wel 'grappig' is ,als je het spel hebt uitgespeelt en je gaat op 'hardcore' opnieuw beginnen. Dan krijg je ook nog te zien dat C voor het bukken is. Terwijl je alleen 'hardcore' kunt spelen als eerst normal hebt uitgespeelt. Dus dan mag je aannemen dat je weet hoe het spel werkt. ;)

[ Voor 38% gewijzigd door -Skyhawk- op 12-07-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
Weet iemand waar ik de save games van prey kan vinden? Kan ze niet in de map vinden en ook nergens in mijn documenten...

Edit: Never mind... Zoek functie doet wonderen!

[ Voor 20% gewijzigd door thecompany op 12-07-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
-Skyhawk- schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:34:
Idd dat gejammer van: Ik wil terug om haar te redden blabla emo blabla. Ipv nice moves te leren. :Z :r
Tja, je blijft toch niet immers stil als je door groene lichten bent opgezogen, aliens op de kop zien lopen, mensen vreselijk zien vermoord worden etc... Sommigen haten de uitgesproken woorden van Tommy en anderen vinden het geweldig, ik hoor bij die laaste.
Voor de rest zeer leuke game en het draait erg goed. Komt dat door de verbeterde engine? Of doordat iedereen tegenwoordig een redelijke pc heeft?
De engine is inderdaad verbeterd. Prey loopt veeel beter dan Doom 3 en Quake 4. Er is nu ook een benchmark test van Prey. :)
/mierenneuken
Wat ook wel 'grappig' is ,als je het spel hebt uitgespeelt en je gaat op 'hardcore' opnieuw beginnen. Dan krijg je ook nog te zien dat C voor het bukken is. Terwijl je alleen 'hardcore' kunt spelen als eerst normal hebt uitgespeelt. Dus dan mag je aannemen dat je weet hoe het spel werkt. ;)
Idd, daar hebben ze echt over nagedacht. :P :/

[ Voor 6% gewijzigd door D. Ninjai op 12-07-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
UItgespeelt, 8 uur over gedaan. Wel uitgbreid genoten van de scenery! Want wat ziet dit er af en toe echt mooi uit!

Erg vet spel, wel kort, maar in tijden niet zon vette singeplayer fps gedaan. Eik niet meer sinds Hl2/farcry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het een heel mooi spel! Ben zelf niet zo'n speler, maar deze houd me wel bezig!

Nu is het zo, dat ik echt vast zit, ik schiet al meer dan een uur op van alles en nog wat, in een kamer waar mother in een ronddraaiende bol zit, en je je gun continu kan fetchen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 15:34:
[...]

Misschien dat je een zooi van de one-liners niet vat? Ik moest wel aardig lachen toen iets zei als: "It's so dark here, we're doomed!" kan de humor en de knipoog naar Doom wel waarderen. Zo zaten er wel meer coole one-liners in, maarja smaken verschillen eenmaal :)
hahah, dat was idd wel de enige goede one-liner, maar de rest was saaie inspiratieloze shit. kijk ns naar shadow warrior, of duke3d. dat waren pas one-liners ;)

niet zulke steven seagal C-film shit zoals in prey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:09:
Vind het een heel mooi spel! Ben zelf niet zo'n speler, maar deze houd me wel bezig!

Nu is het zo, dat ik echt vast zit, ik schiet al meer dan een uur op van alles en nog wat, in een kamer waar mother in een ronddraaiende bol zit, en je je gun continu kan fetchen!
Antwoord:
spoiler:
Ga spirit walken en raak met je pijl en boog de groene vakken met de tekens erop (deze maken deel uit van de bol) nadat je deze vaker geraakt heb worden ze "in real-life" wit en kun je ze eruitschieten met die gun die je zelf kunt chargen (met vuur, ijs, bliksem enz).

Als je zo alle vakken gehad hebt gewoon raggen op de mother en uiteindelijk zul je verder kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
wel lache spel. Kwa graphics is het slechter dan sommige games van de laatste maanden maar zelf vind ik graphics niet echt boeiend. De gameplay is iig lekker!
Heb het spel net klein half uurtje gespeeld denk ik en zit al weer vast. Nadat ik dood ging doordat paar aliens een brug kapot schoten waardoor ik naar beneden viel kwam ik in mijn "eigen" land waar die opa mij leerde om te spirit walken. Daarna kwam ik terug in het alien schip ( second chance ) en nu zit ik op een plek met het vervolg van de weg een stuk verder op, maar daar kan ik niet komen. Ik kan dan spirit walken naar een kamertje en daar op een knop drukken, dan verplaatst een stuk van zo'n "weg waarmee je ondersteboven kan lopen" naar de overkant. Maar hoe kom ik in godsnaam op iets wat boven mij aan het plafond hangt? :)
Zoals ik al zei heb ik het nog niet lang gespeeld en zal ik het later weer verder spelen. Maar als iemand de oplossing zo weet hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Hoelang is dit spel eigenlijk?

Ik heb net mijn vriendin dood geschoten >:) (in de game dan :9 )
zit ik dan nog in het begin? helft? einde?
want dacht van ja nu heb ik het wel gehad wel jammer zo kort ma toen ging die door :9 Ma ik wil meestal wel weten tot hoever het gaat dat ik kan zien hoeveel k nog moet.

Afin... goede game mooi niet al te zwaar voor een gemiddelde pc.
Af en toe beetje verhaal loos aleen ma schieten en eentonig ma toch luek om ff overal los te rossen.
En k denk na 1x uitgespeeld te hebben dat het dan wel gweest is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pandemic schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:59:
[...]

Antwoord:
spoiler:
Ga spirit walken en raak met je pijl en boog de groene vakken met de tekens erop (deze maken deel uit van de bol) nadat je deze vaker geraakt heb worden ze "in real-life" wit en kun je ze eruitschieten met die gun die je zelf kunt chargen (met vuur, ijs, bliksem enz).

Als je zo alle vakken gehad hebt gewoon raggen op de mother en uiteindelijk zul je verder kunnen!
Hee thks, ga ik morgen proberen, is me nu te laat!! heb wel die spirrit geprobeerd, maar zag geen verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999

MUSTIS

ads by Google

ook uitgespeeld net.

idd een wat kort spel, maar zeker met unieke momenten.

dat korte komt deels omdat je niet echt dood kan gaan lijkt me.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
jarnotjuh schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:05:
[afbeelding]

Ik zit vast:
Links zie je een portal, als je daar in loopt wordt je naar beneden geport. Rechts zie ik een ruimte waar ik niet bij kan maar waarschijnlijk wel heen moet. Ik kom net van zo'n stukje dat ik zo'n ding mocht vliegen.
Hier kan ik ook een alarm aan/uit zetten, en ben al een keer terug geweest naar dat en wat meer zut doodgeschoten...

Wie helpt me? :P
Niemand? :)
Ik ben al helemaal teruggegaan naar het begin van dat lvl, maar dat maakt niet uit. Ik kan nergens een weg vinden waar ik heen moet.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Ergens tussen die forcefields staat een password in blood gecarved op de grond :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste