Mijn mening:
Het shootergedeelte is weinig interessant. De wapens zijn niet bepaald uniek, de AI trekt op niet veel en het is gewoon keer op keer jezelf afvragen waar de vijand zit en er dan een paar keer op schieten. Heel slap op dat vlak.
Maar dat zwaartekracht en portalen-gedoe is heel erg leuk. Elke keer als ik ondersteboven of op een muur ga keert men maag eventjes mee en ben ik totaal gedesorienteerd. Ook de portals geven wel een leuk gevoel. Daarnaast zijn beide elementen heel goed ingebouwd vind i. De portals werken perfect, er is nagedacht over het leveldesign waardoor dat wisselend zwaartekracht gedoe nooit voor problemen zorgt...
Matige shooter maar die 2 eleementen maken er toch nog iets leuks van. Weet niet of ik hem helemaal ga uitspelen though. Is het einde de moeite? Is er genoeg variatie doorheen het spel om je bezig te houden?
EDIT: Owjah en grafisch valt er niets op aan te merken. Alles ziet er mooi uit, de sfeer is heel oké en het spel loopt vlotjes op high settings op een mid-high-end systeem.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 07-07-2006 23:17
]