[PC] Prey

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 2.349 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Nou heb de complete versie (kuch) maar ik kan vrolijk meedelen dat je gewoon verder kan spelen waar je bij de demo bent geëindigt :)
Verder blijft het een errug tof spel, maar ik moet het niet langer dan een uurtje per keer spelen anders kun je mij opvegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De systeemeisen vallen reuze mee voor dit spel. Ik kan op 1600*1200 spelen zonder problemen. Echter wordt ik wel een beetje misselijk.

Mijn Logitech G15 toetsenbord wordt netjes herkend en dan komen er 2 schermpjes bij. Je ziet in ieder geval een kompas en in het ene schermpje je status en in het andere schermpje je wapen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31
Heeft iemand toevallig de laatste save van de demo? Ik heb mijn demo verwijderd dus tjah dan heb ik ook geen savegame meer. ;) Heb ook niet zo'n zin om heel dat gezever opnieuw te moeten doen. :p

PS ik heb me serieus zeker 3 dagen niet goed gevoeld na het spelen van dat spel. Ik had de demo uitgespeeld (zie vorige post), en voelde me niet lekker, ben naar bed gegaan. :p 3 dagen later voelde ik me nog steeds een beetje zwakjes. :+

[ Voor 40% gewijzigd door eX0duS op 06-07-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
SilentSimon schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 11:35:
Nou heb de complete versie (kuch) maar ik kan vrolijk meedelen dat je gewoon verder kan spelen waar je bij de demo bent geëindigt :)
Verder blijft het een errug tof spel, maar ik moet het niet langer dan een uurtje per keer spelen anders kun je mij opvegen :p
Ik heb hem ook zien staan, maar ik wacht express tot ik mijn legale versie heb en ook online kan spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Nou na mijn artifact problemen van laatst, ben ik maar even zelf gaan kloten met de instellingen (stond standaard op medium en 1024*768).
En wat blijkt:
Op medium heb ik soms gare strepen, maar op High helemaal niks. AA op 4x en 1600*1200 en het draait als een zonnetje :). Het lijkt dus een probleem met de medium-instellingen?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ReddishRat schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:38:
[...]

Ik heb hem ook zien staan, maar ik wacht express tot ik mijn legale versie heb en ook online kan spelen. ;)
het is nog een beta die uit is niet de final! maar hij zal het vast wel doen en redelijk kompleet zijn!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:00
darkphoenix schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:34:
[...]

het is nog een beta die uit is niet de final! maar hij zal het vast wel doen en redelijk kompleet zijn!
hij is niet beta gewoon final dat was gewoon een kiddy nuke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:16
jaaoie17 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:02:
[...]

hij is niet beta gewoon final dat was gewoon een kiddy nuke
Sterker nog, hij is niet eens genuked. Heb het spel nu volgens mij bijna uitgespeeld, echt mega vet :) maar nog niets gemerkt van een beta versie hoor :) geen enkele bug gezien zelfs! Zeer netjes gedaan van de makers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Kan iemand hier misschien een savegame van bijna het einde ofzo van de demo posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 11:00
ReddishRat schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:38:
[...]

Dat kan ook wel gewoon met Hamachi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
jaaoie17 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:43:
[...]

Dat kan ook wel gewoon met Hamachi
Ja tuurlijk kan dat! Maar om een illegale versie een kleine week voor de release te spelen, als ik de game al pre-orderd heb vind ik gewoon zonde. Anders zou ik het al a.s. weekend uitspelen, dan is de fun er zo af B) En de officiele servers komen online bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:43
heb hem inmiddels ook, stukje verder gespeeld en daarna ff alles ingesteld om de editor op te starten, werkt gewoon met dezelfde settings als doom 3/quake 4.

de editor heet passend genoeg "preditor" ;)
nagoed hier ff een screenshot ervan:
Afbeeldingslocatie: http://www.bolleh.com/preditor2.jpg

voor mij toch wel 1 van de belangrijkere dingen van de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:30
Gosjiemijne, sommigen hebben zo'n ongelooflijk weinig geduld om nog even te wachten... :P

(Pr)editor ziet er ingewikkeld uit, hopelijk een uitgebreide handleiding erbij want lijkt me echt vet om maps voor Prey te maken. Mijn favoriete is de Sandbox van Far Cry, dat was zeg maar een sleur en pleur maar editor, erg makkelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
preditor zal inderdaad lastig zijn om mee te beginnen, voor een hoop mappers is het echter relatief snel wennen aangezien het gewoon een doorontwikkeling is van radiant, oftewel de editor die id software al sinds tijden gebruikt en vanaf de quake 3 periode eigenlijk hetzelfde is gebleven in de basis met telkens nieuwe opties voor nieuwe games(doom 3/quake 4/prey nu en quake wars straks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
bolleh schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:09:
preditor zal inderdaad lastig zijn om mee te beginnen, voor een hoop mappers is het echter relatief snel wennen aangezien het gewoon een doorontwikkeling is van radiant, oftewel de editor die id software al sinds tijden gebruikt en vanaf de quake 3 periode eigenlijk hetzelfde is gebleven in de basis met telkens nieuwe opties voor nieuwe games(doom 3/quake 4/prey nu en quake wars straks)
Aha, oké thanks. Het is altijd even doorbijten met dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
punt is dat voor doom 3/quake 4 er gewoon weinig tutorials zijn te vinden, en de tutorials die er wel zijn zijn voor d3/q4 specifieke dingen. niet de basis uitleg van de editor etc. daardoor krijgen beginnende mappers vaak een verkeerde stijl van mappen die veel performance kost.

ik raad beginnende d3/q4/prey mappers dan ook aan om eerst met quake 3 te beginnen en gewoon wat basistutorials te doen vooraleer over te stappen op de huidige generatie games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een map wilt maken met dat programma moet je dan ook kunnen programmeren? Of stel ik nu een domme vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

FnF schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 19:35:
Ik zit vast in Second Chances (Dat stuk waar je net uit die rare roltrap wordt gegooid :)):

[afbeelding]

Iemand een idee hoe hier verder? :)
Ik zit vast een stukje hierna (na die kinderen die vermoord worden, loopt de gang ineens dood :s.
Afbeeldingslocatie: http://img303.imageshack.us/img303/3126/prey20060706204239439jb.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img288.imageshack.us/img288/9115/prey20060706204242713gw.th.jpg

Verder vind ik het spel echt heel erg vet!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Tortelli op 06-07-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
Dat is juist het leuke van de game, je moet vaak net iets langer nadenken hoe je verder komt dan de gemiddelde titel van id software... B)

Ook een leuk detail is dat Tommy zijn woord houdt als hij zegt:"I'm gonne be sick!" :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:36:
Als je een map wilt maken met dat programma moet je dan ook kunnen programmeren? Of stel ik nu een domme vraag?
Nee, dat hoeft niet :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:36:
nee dat is niet echt nodig voor het maken van een map zelf. voor het scripten van bewegende machines etc is ervaring wel handig/vereist. net als voor het zelf maken van texture effecten of particle effecten.
Tortelli schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:44:
[...]

Ik zit vast een stukje hierna (na die kinderen die vermoord worden, loopt de gang ineens dood :s.
spoiler:
stukje terug naar die 2 boxes op de grond met portals erin, 1 zal je verder brengen
Epitome schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:48:
Dat is juist het leuke van de game, je moet vaak net iets langer nadenken hoe je verder komt dan de gemiddelde titel van id software... B)
id software heeft dit spel niet gemaakt hoor :Z
het spel gebruikt enkel een licentie van de doom 3 engine van id software. het spel zelf is gemaakt door human head studios onder supervisie van 3d realms, jawel de makers van duke 3d ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Dat zegt hij toch :?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
hmm als ik zn post zo eens lees lijkt het me toch meer dat hij zegt van prey is gemaakt door id software, magoed niet echt duidelijk gepost wat ie nou bedoeld, op meerdere manieren te interpreteren i guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

bolleh schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:21:
[...]

hmm als ik zn post zo eens lees lijkt het me toch meer dat hij zegt van prey is gemaakt door id software, magoed niet echt duidelijk gepost wat ie nou bedoeld, op meerdere manieren te interpreteren i guess
m.a.w. wat hij zei is goed, wat hij (vermoedelijk) dacht is fout. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
* Epitome zegt juist dat id domme puzzels in hun games stopt, Prey is stukken beter op dat terrein.
Of zeg ik daarmee nog niet dat Prey niet van id is :P

[ Voor 5% gewijzigd door Epitome op 06-07-2006 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:15
Net ff gespeeld.. Damn, echt anders dan de gemiddelde shooters (en dus wat ik er eigenlijk van verwachte :D )
Zeker het Gravity gedeelte ownt hard. Moet af en toe echt opletten wat nu weer boven is.. of juist onder? of links.. :P heerlijk. Ken maar 1 game die dat nog erger heeft, Descent (serie).

Kwa graphics/performance zit het erg lekker, 1024 alles aan, AA off AF 8x @ standaard settings :D sweet

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 21:23

Wildfire

Joy to the world!

Tortelli schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:44:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Verder vind ik het spel echt heel erg vet!!!
spoiler:
't Is al gezegd, maar je hebt een klein stukje terug twee boxen met portals overgeslagen... in de linker zie je jezelf staan, als je doorheen loopt kun je jezelf achtervolgen... :)

Loop door de rechter en je komt weer ergens anders terecht.

Kortom, altijd goed opletten op portals, ze kunnen ook in dozen zitten!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
wie weet hoe je verder moet als je in je voertuigje zit en je in 1 grote ruimte zweeft met 4 platformen die allemaal een grote blauwe straal naar t midden (boven je) stralen? 1 daarvan doet t niet echt meer.. hoofdstuk hidden allies

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

kiddyl schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:29:
De systeemeisen vallen reuze mee voor dit spel. Ik kan op 1600*1200 spelen zonder problemen. Echter wordt ik wel een beetje misselijk.

Mijn Logitech G15 toetsenbord wordt netjes herkend en dan komen er 2 schermpjes bij. Je ziet in ieder geval een kompas en in het ene schermpje je status en in het andere schermpje je wapen.
geen extra progsels/plugins nodig?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
eX0duS schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:31:
Heeft iemand toevallig de laatste save van de demo? Ik heb mijn demo verwijderd dus tjah dan heb ik ook geen savegame meer. ;) Heb ook niet zo'n zin om heel dat gezever opnieuw te moeten doen. :p
Tjah zo moeilijk lijkt het me toch niet, wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Modbreak:Techsupport op illegale releases geven we niet hier op GoT :{ Pas als je de legale versie hebt heb je reden tot jammeren ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 07-07-2006 10:20 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Tja, het is niet de legale versie neem ik aan dus misschien zit er nog een vage bug ergens? Je hebt wel de nieuwste WHQL drivers van nvidia? En directx9 de laatste build?

[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 07-07-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 01:06:
spoiler:
wie weet hoe je verder moet als je in je voertuigje zit en je in 1 grote ruimte zweeft met 4 platformen die allemaal een grote blauwe straal naar t midden (boven je) stralen? 1 daarvan doet t niet echt meer.. hoofdstuk hidden allies
Heb ik ook een tijdje mee rond gespeeld.

spoiler:
Je moet bij die 4 platformen met je voertuigje docken. Dan moet je op die units (die staande dingen) klikken en dan gaat dat grote ding open, daar achter zit een soort van kleine bariere die moet je kapot schieten en dan met je tractor beam de PSU! (power suply unit) er uit halen. En dat ook bij de anderen doen.

Succes :)

Ps. Erg vet spel, maar sommige puzzels enzo zijn echt te lastig. Tevens vraag ik me af hoever ik ben in de game.

spoiler:
Ik ben nu bij het stuk dat ik de Keeper moet verslaan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
bartgrefte schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 01:14:
[...]

geen extra progsels/plugins nodig?
Er wordt niks zichtbaars geinstalleerd. In het LCD control panel kan ik in ieder geval niks terugvinden. Zodra ik het spel start zie ik mooi Prey in beeld verschijnen. Ik heb er niet veel aan. Health en Ammo zie ik wel op mijn speel scherm, maar wellicht dat de kompas nog eens van pas komt.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

idd dom van om het nu te vragen!

Maar ik ga even de driver reinstal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:54
Echt super game PREY. Ik ben nu iets voorbij het demo level :P en het draait nog echt met rond de 50/60 frames met alles aan en high op 1280x1024 met 8xaa en 16xaf.

ZO mooi en het draait nog ZO snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:07:
idd dom van om het nu te vragen!

Maar ik ga even de driver reinstal doen.
Waarom neem je niet zelf contact op met Id, die hebben zeker wel een heel team voor je klaar staan die wel even langs wil komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb ok eindelijk uitgespeeld >:) , was echt super. Hoorde net van een kameraad dat hij er misselijk van werd :P. Ik had daar niet zoveel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het spel kan spelen op hard ?
Nadat ik de demo heb uitgespeeld is nog steeds alleen de moelijkheids graad normaal beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:42
De moeilijkheid past zich automatisch aan, maar ik denk dat je g_nightmare op 1 kunt zetten in de configfile van Prey (Zo werkte het iig wel in Doom 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:38:
Weet iemand hoe je het spel kan spelen op hard ?
Nadat ik de demo heb uitgespeeld is nog steeds alleen de moelijkheids graad normaal beschikbaar.
Nou om het spel eerst in normal uit te spelen en kun je hem wel in hard (cheroke) spelen

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 12:53 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
Ik zit nu bij het stuk nadat je die kinderen, die steeds weer komen, gekilled hebt.. Ik zit nu in een hele grote kamer waarbij je via een grote deur naar buiten kunt en daar zie je een vliegtuig, die gecrashed is op het alien ship, en dan zegt de speler zoiets: Are they kidnapping people in planes? Weet iemand wat je hier moet doen. Je kunt het alarm activaten en disablen.. maakt dit wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
thecompany schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:15:
Ik zit nu bij het stuk nadat je die kinderen, die steeds weer komen, gekilled hebt.. Ik zit nu in een hele grote kamer waarbij je via een grote deur naar buiten kunt en daar zie je een vliegtuig, die gecrashed is op het alien ship, en dan zegt de speler zoiets: Are they kidnapping people in planes? Weet iemand wat je hier moet doen. Je kunt het alarm activaten en disablen.. maakt dit wat uit?
spoiler:
Als je buiten bent zie je als het goed is op de vloer een force field. Ga in ''spirit mode'' en daar doorheen, loop verder naar een switch om die force field uit te schakelen om vervolgens als human daar naartoe te gaan.

Ik zit zelf ook vast:

spoiler:
Bij die hele hoge toren met een lift die je naar drie verdiepeingen kunt verplaatsen, ik snap echt niet wat ik moet doen. Ik zie buiten en in de lift niks als spirit en heb die geest verslagen op de derde verdieping. Ik heb die melding gelezen van ''falling debris'' ofzo maar ik kan geen puin of dergelijke vinden om er wat mee te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door D. Ninjai op 07-07-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Ik zit zelf ook vast:

spoiler:
Bij die hele hoge toren met een lift die je naar drie verdiepeingen kunt verplaatsen, ik snap echt niet wat ik moet doen. Ik zie buiten en in de lift niks als spirit en heb die geest verslagen op de derde verdieping. Ik heb die melding gelezen van ''falling debris'' ofzo maar ik kan geen puin of dergelijke vinden om er wat mee te doen.
Oplossing:

spoiler:
Op het platformpje op de 2e verdieping zit een vliegtuigje (op het einde van zo'n platform). Hier kun je op klikken en dan zit je in dat vliegtuigje. Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door TargetX op 07-07-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:28
Op een gegeven moment kom je in een ronde zaal met in het midden een diep gat, om de zoveel tijd komt hier een grote bol uit die omhoog gaat. Wat moet ik hier doen, ik heb al vanalles geprobeerd maar ik kom er maar niet uit. Erop springen wil maar niet lukken en verder kan ik nergens heen. Wie kan me een stapje verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
RobLemmens schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:58:
Op een gegeven moment kom je in een ronde zaal met in het midden een diep gat, om de zoveel tijd komt hier een grote bol uit die omhoog gaat. Wat moet ik hier doen, ik heb al vanalles geprobeerd maar ik kom er maar niet uit. Erop springen wil maar niet lukken en verder kan ik nergens heen. Wie kan me een stapje verder helpen?
In welk level is dat? Het is me uit je beschrijving niet helemaal duidelijk waar je precies zit... Ik heb het spel zelf nog niet uitgespeeld dus kan zijn dat het daar door komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
TargetX schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 14:57:
Oplossing:

spoiler:
Op het platformpje op de 2e verdieping zit een vliegtuigje (op het einde van zo'n platform). Hier kun je op klikken en dan zit je in dat vliegtuigje. Succes!
Bedankt maar ben ik nou gek of is er bij mij geen vliegtuig geïnstalleerd. 8)7

http://img118.imageshack....ey20060707151036014sg.jpg
http://img59.imageshack.u...ey20060707151043012pz.jpg
http://img346.imageshack....ey20060707151048672bv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
spoiler:
Je moet naar links de hele kamer rondlopen over die platformen en dan als het goed is zullen er aliens teleporten.
Daarna aan het einde kun je naar beneden springen in een gat in het midden.
Boven je zal dan zo'n blok zitten welke de gravity omdraait waardoor je in de teleporter valt (als ik het me goed herinner).

[ Voor 35% gewijzigd door Arunia op 07-07-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Sorry dat ik het verkeerd heb uitgelegd, ik bedoel de '2e verdieping' waarbij de 1e verdieping de begane grond is, mijn fout :x. Het is dus de middelste verdieping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
TargetX schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:31:
Sorry dat ik het verkeerd heb uitgelegd, ik bedoel de '2e verdieping' waarbij de 1e verdieping de begane grond is, mijn fout :x. Het is dus de middelste verdieping.
Nee, ik heb je wel begrepen maar er is echt helemaal niks op de middelste verdieping. :/ Lol. :9

Straks maar even opnieuw installeren, misschien is er wat fout gegaan ofzo. Of toch maar even wachten tot mijn legale kopie binnenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
D. Ninjai schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:47:
[...]

Nee, ik heb je wel begrepen maar er is echt helemaal niks op de middelste verdieping. :/ Lol. :9

Straks maar even opnieuw installeren, misschien is er wat fout gegaan ofzo. Of toch maar even wachten tot mijn legale kopie binnenvalt.
edit:
Even in spoiler tags geplaatst uit voorzorg

spoiler:
Ik heb even een savegame van mij gezocht op dat punt maar die kon ik niet vinden helaas. Het ziet er idd uit als een kaal platform maar als je er op loopt (naar het uiteinde) dan komt er een vliegtuigje (of nahja, meer een soort paal vanuit de grond). Het *LIJKT* mij vrij raar dat dit een probleem is met deze versie (aangezien het bij mij prima werkte) en het lijkt me ook niet dat opnieuw instaleren het zal verhelpen. Het spel zou dan toch wel wat grotere fouten hebben (missende textures, crashes etc). Je moet gewoon naar het uiteinde van die platforms lopen... Succes

[ Voor 5% gewijzigd door TargetX op 07-07-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
TargetX schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 15:51:
[...]

edit:
Even in spoiler tags geplaatst uit voorzorg

spoiler:
Ik heb even een savegame van mij gezocht op dat punt maar die kon ik niet vinden helaas. Het ziet er idd uit als een kaal platform maar als je er op loopt (naar het uiteinde) dan komt er een vliegtuigje (of nahja, meer een soort paal vanuit de grond). Het *LIJKT* mij vrij raar dat dit een probleem is met deze versie (aangezien het bij mij prima werkte) en het lijkt me ook niet dat opnieuw instaleren het zal verhelpen. Het spel zou dan toch wel wat grotere fouten hebben (missende textures, crashes etc). Je moet gewoon naar het uiteinde van die platforms lopen... Succes
spoiler:
Oké, ik ben naar die twee uiteinden gegaan en een tijdje gewacht maar er komt geen paal of dergelijke aanzetten. Komt 'ie instant of moet je daar nog iets voor doen ofzo? Het level heet ''Guiding Fires''.

[ Voor 13% gewijzigd door D. Ninjai op 07-07-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Sorry voor de late reactie, ik was even Prey spelen :-) Misschien lukt t met deze screenshots:

http://tempz0ne.homelinux.com/images/prey/shot00027.jpg
http://tempz0ne.homelinux.com/images/prey/shot00028.jpg
http://tempz0ne.homelinux.com/images/prey/shot00031.jpg

Nu zou t toch wel zo'n beetje moeten lukken :-) Dat ding op t laatste plaatje is dus t vliegtuigje.

[ Voor 166% gewijzigd door TargetX op 07-07-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Maakt niet uit, in ieder geval bedankt. ;) Maar...

http://img169.imageshack....ey20060707172454608ci.jpg

Gewoon spoorloos bij mij? :+

[ Voor 14% gewijzigd door D. Ninjai op 07-07-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je naar het einde van zon platform loopt verschijnt er zo een pilaar daar kun je op klikken en ga je vliegen.

Er zitten een hoop moeilijke en wazige puzzels tussen, maar tot nu toe alles zelf gedaan :D

Heel simpel. je moet 10 meter verder lope :).

[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 07-07-2006 17:27 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Ik heb nog eens dat level geladen en het lijkt er idd op dat die textures missen 8)7... ik kan nergens iets vinden wat lijkt op wat jij ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
TargetX schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:30:
Ik heb nog eens dat level geladen en het lijkt er idd op dat die textures missen 8)7... ik kan nergens iets vinden wat lijkt op wat jij ziet...
Heb het maar opgenomen: http://rapidshare.de/files/25201893/Untitled.wmv.html (4,2MB .wmv)

:+

Even mijn saves back-uppen en daarna een nieuwe install proberen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Even mijn saves back-uppen en daarna een nieuwe install proberen. :P
Je kunt ook bij Add/Remove programs kiezen voor 'Change' bij Prey. Je kunt dan kiezen voor een Repair optie. Dit is denk ik sneller dan helemaal opnieuw instaleren...

edit:
heb net je filmpje gezien en vraag me nog even af; wat gebeurd er als je daar wel gewoon gaat lopen? Val je dan of loop je dan op een onzichtbare texture?

[ Voor 31% gewijzigd door TargetX op 07-07-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment zie ik Prey vooral als een middelmatige fps die qua uiterlijk lijkt op Doom III (waar ik niks mee had) met een indiaan in de hoofdrol (sorry hoor, maar in de demo vond ik 'm echt uncool..) Het enige waar ik nog enigzins op zit te wachten is MP combat met het leipe zwaartekrachttrucje/plak-aan-het-plafond levelstructuur. Maar is dit meer dan een gimmick?

Dus in het kort: Overtuig mij van Prey

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
TargetX schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:45:
edit:
heb net je filmpje gezien en vraag me nog even af; wat gebeurd er als je daar wel gewoon gaat lopen? Val je dan of loop je dan op een onzichtbare texture?
Ik val er doorheen. Ik zag zonet idd die ''repair'' functie maar het hielp jammer genoeg niet, ook geen nieuwe install. Voorlopig even pech gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:54:
Op dit moment zie ik Prey vooral als een middelmatige fps die qua uiterlijk lijkt op Doom III (waar ik niks mee had) met een indiaan in de hoofdrol (sorry hoor, maar in de demo vond ik 'm echt uncool..) Het enige waar ik nog enigzins op zit te wachten is MP combat met het leipe zwaartekrachttrucje/plak-aan-het-plafond levelstructuur. Maar is dit meer dan een gimmick?

Dus in het kort: Overtuig mij van Prey
Ik denk dat iets is wat je zelf zult moeten doen, als je het spel niet leuk vind dan houd het toch op lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Ik denk dat iets is wat je zelf zult moeten doen, als je het spel niet leuk vind dan houd het toch op lijkt mij?
Mhja vind ik ook. Hij doet net alsof het ons probleem is dat hij het niet als een gaaf spel ziet :-P lekker belangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TargetX schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:18:
Sorry voor de late reactie, ik was even Prey spelen :-) Misschien lukt t met deze screenshots:

http://tempz0ne.homelinux.com/images/prey/shot00027.jpg
http://tempz0ne.homelinux.com/images/prey/shot00028.jpg
http://tempz0ne.homelinux.com/images/prey/shot00031.jpg

Nu zou t toch wel zo'n beetje moeten lukken :-) Dat ding op t laatste plaatje is dus t vliegtuigje.
Hoe krijg je die temps bij je FPS? Apart proggie neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Ik gebruik daarvoor RivaTuner, gratis te downloaden (moet je maar even zoeken op google). Je videokaart moet dit uiteraard wel ondersteunen. Om de temps weer te geven gebruik je de Rivatuner Statistics Server. Tis niet echt een handig programma om in te stellen maar als t eenmaal werkt hoef je er ook nooit meer iets aan te doen! Ook handing om je vga te OCen of om de FANspeed van je VGA wat te verlagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
It's a bloody miracle. :P http://img334.imageshack.us/img334/7862/30zp1.jpg

Ik ben een level teruggegaan en toen ik eenmaal de level waar ik die schip zo tegenkomen begon stond 'ie er. :P Nog bedankt voor je tijd TargetX. :) Ik ga weer verder met Prey. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

nou ik kan hem spelen ik moest alleen in me driver settings ff opengl error reporting ofzo uit zetten en oh oh oh wat een moo spel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Heeft iemand enig idee, hoe je de code voor een ingang op moet lossen? Er wordt om een 4 cijferige code gevraagd en als je op een afstandje naar het display kijkt zie je verschillende symbolen... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
vanmiddag ook fftjes verder gespeeld en daarna weer aan het klooien geweest met preditor, wat een gedoe zeg zonder SDK. ben gewoon anderhalf uur bezig geweest om goed overweg te kunnen met gravity volumes en wallwalking in een map. maargoed ik heb nu wel aardig door hoe de zwaartekracht in verschillende situaties gebruikt kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Waar precies is die Preditor? Ik kan hem nergens vinden. Niet in de map waar ik de game heb geinstalleerd, niet in de startmenu en zijn submenu's.
thecompany schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:03:
Heeft iemand enig idee, hoe je de code voor een ingang op moet lossen? Er wordt om een 4 cijferige code gevraagd en als je op een afstandje naar het display kijkt zie je verschillende symbolen... Iemand?
spoiler:
Die symbolen veranderen vrij snel in cijfers als je er een tijdje naar kijkt en Talon (je vogel) erop gaat zitten. Vervolgens in spirit mode gaan (hoeft niet altijd idd) en de dichtbij zijnde omgeving verkennen zodat je ergens vier cijfers treft, meestal op schermen.

[ Voor 15% gewijzigd door D. Ninjai op 07-07-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
thecompany schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:03:
Oplossing:
spoiler:
De code staat altijd ergens in de buurt van waar je hem in moet vullen. Meestal kun je de code alleen zien als je wat langer naar de display kijkt. Ik kan me niet meer herinneren of je ook in spirit mode moet zijn voor sommige codes, maar dat kun je miss ook proberen.
It's a bloody miracle. :P http://img334.imageshack.us/img334/7862/30zp1.jpg

Ik ben een level teruggegaan en toen ik eenmaal de level waar ik die schip zo tegenkomen begon stond 'ie er. :P Nog bedankt voor je tijd TargetX. :) Ik ga weer verder met Prey. :P
Graag gedaan! Veel plezier nog ;)

[ Voor 21% gewijzigd door TargetX op 07-07-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Ik heb het spel al even gespeelt (paar uurtjes)
Ma ik vind het steeds eigenlijk het zelfden aleen ma monsters en schieten...
Niet echt veel verhaal lijn.. wel jammer ma wel lekker om ff te rossen })
Verder mooie game en niet al te zwaar spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
TargetX schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:06:
[...]

Oplossing:
spoiler:
De code staat altijd ergens in de buurt van waar je hem in moet vullen. Meestal kun je de code alleen zien als je wat langer naar de display kijkt. Ik kan me niet meer herinneren of je ook in spirit mode moet zijn voor sommige codes, maar dat kun je miss ook proberen.

[...]

Graag gedaan! Veel plezier nog ;)
Kej! Ik ga het is proberen..

Edit: De oplossing wordt niet zichtbaar als ik in spirit mode ga en ook kan ik geen aanwijzing in de buurt van het display vinden..

Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img446.imageshack.us/img446/6831/prey8gz.th.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door thecompany op 07-07-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzit nu bijna opt eind denkk..
spoiler:
heb mn chick al gered, en achtervolg nu de keeper
maar ik moet zeggen dat de ia me soms vies tegenvalt. werkers (die zombies die zonder hoofd doorrennen) die gewoon niets doen totdat je ze 'triggert' (je staat dr inmiddels bijna naast). geluid of licht schijnt geen kont uit te maken. zowieso niet alleen die werkers, maar ook de 'normale soldaat' en die irritante miereneter/struisvogel-like beesten in t begin. ze merken je vaak gewoon niet op, terwijl je denk ik toch wel opvalt. verder is t op normal toch wel wat makkelijk, zeker omdat je gewoon vrijwel niet dood kan (lekker rode geestjes schieten met je boog). verder niets dan lof. t ziet dr geweldig uit, speelt heerlijk simpel en snel, is zeer verslavend, t verhaal steekt goed in elkaar, en die zwaartekracht troep is gewoon echt supercool. voor mij stoot deze game hl2 van de 2e plaats in mn fps-lijstje van de laatste tijd (fear 1e plaats). nu maar wachten op crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:26:
[...]

Kej! Ik ga het is proberen..

Edit: De oplossing wordt niet zichtbaar als ik in spirit mode ga en ook kan ik geen aanwijzing in de buurt van het display vinden..

Screenshot:
[afbeelding]
Ga er eens iets verder vanaf staan en wacht een paar seconden, je zult zien dat de tekentjes veranderen in cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
D. Ninjai schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:05:
Waar precies is die Preditor? Ik kan hem nergens vinden. Niet in de map waar ik de game heb geinstalleerd, niet in de startmenu en zijn submenu's.
kopieer de file prey.exe en plak deze als shortcut op je desktop, dan rechtermuis en dan properties. in het veld target zet je dit neer:
E:\prey\prey.exe +set r_fullscreen 0 +set r_brightness 1 +set r_multiSamples 0 +wait +wait +wait +editor
uiteraard ff zorgen dat hij wel naar de goede partitie/folder verwijst enzow.
vergeet ook niet in je normale shortcut voor prey als spel fullscreen aan te zetten anders start die in een window op nadat je preditor hebt gedraaid.

verder beschikt prey ook gewoon over de built-in fx editor en gui editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

OMG, ik laad net dus prey voor het eerst.

Ging het display van mijn G15 ineens spoken. :D

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een top spel, ben 2 dagen non stop aan het gamen geweest, en nu uitgespeeld, fantasties verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ben nu een flink stuk verder en echt een geweldig spel is dit idd. Heel veel ''wow'' en ''what the f*ck hoe gaaf!'' momenten. :P

Leuke puzzeltjes ook, niet moeilijk maar leuk om te doen en houdt de gameplay niet op maar voelt natuurlijk aan naar mijn mening.

[ Voor 44% gewijzigd door D. Ninjai op 07-07-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Jammer dat mijn Xbox 360 controller et niet doet met dit spel. Zou verwachten van wel, aangezien er ook een Xbox 360 versie van Prey is.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:52:
[...]

Ga er eens iets verder vanaf staan en wacht een paar seconden, je zult zien dat de tekentjes veranderen in cijfers.
Ja dat weet ik, 0-7 dacht ik zo.. Maar wat is dan de code? 1,2,3,4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

weet iemand hoe ik hier verder kom in level "jen"

ik heb geen idee hoe verder ik kan alleen die knop op de screenshot drukken en dan komt die warpdeur die naar rechts schuift en dan kan je daar ook niet verder alleen maar wat energie uit dat muurbeest halen!

Afbeeldingslocatie: http://img322.imageshack.us/img322/6822/shot000225wg.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat gedeelte heb ik niet gezien in de DEMO afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
darkphoenix schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:11:
weet iemand hoe ik hier verder kom in level "jen"

ik heb geen idee hoe verder ik kan alleen die knop op de screenshot drukken en dan komt die warpdeur die naar rechts schuift en dan kan je daar ook niet verder alleen maar wat energie uit dat muurbeest halen!

[afbeelding]
spoiler:
Nog niet op die scherm drukken. Ga naar rechts en dan neem je de eerste van links ver in de hoek in die warpdeur. Verlaat je lichaam door in spirit mode te gaan en ga terug naar die scherm, druk hem in en je lichaam verschuift achter het glas. Ga terug naar je lichaam en je bent aan de andere kant om verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wat een fantastisch spel zeg! Zeer goed verhaal, uber mooie graphics, fijne gameplay en lekker spannend! Als ik tijd heb dan ben ik dit spel aan het spelen. Ben al een eindje op weg, maar wil em zeker uitspelen. Echt een bruut spel! Ben blij met mijn Geforce 6800 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mening:

Het shootergedeelte is weinig interessant. De wapens zijn niet bepaald uniek, de AI trekt op niet veel en het is gewoon keer op keer jezelf afvragen waar de vijand zit en er dan een paar keer op schieten. Heel slap op dat vlak.

Maar dat zwaartekracht en portalen-gedoe is heel erg leuk. Elke keer als ik ondersteboven of op een muur ga keert men maag eventjes mee en ben ik totaal gedesorienteerd. Ook de portals geven wel een leuk gevoel. Daarnaast zijn beide elementen heel goed ingebouwd vind i. De portals werken perfect, er is nagedacht over het leveldesign waardoor dat wisselend zwaartekracht gedoe nooit voor problemen zorgt...

Matige shooter maar die 2 eleementen maken er toch nog iets leuks van. Weet niet of ik hem helemaal ga uitspelen though. Is het einde de moeite? Is er genoeg variatie doorheen het spel om je bezig te houden?

EDIT: Owjah en grafisch valt er niets op aan te merken. Alles ziet er mooi uit, de sfeer is heel oké en het spel loopt vlotjes op high settings op een mid-high-end systeem.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

D. Ninjai schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:16:
[...]

spoiler:
Nog niet op die scherm drukken. Ga naar rechts en dan neem je de eerste van links ver in de hoek in die warpdeur. Verlaat je lichaam door in spirit mode te gaan en ga terug naar die scherm, druk hem in en je lichaam verschuift achter het glas. Ga terug naar je lichaam en je bent aan de andere kant om verder te gaan.
dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
Reactie op Egootje: Elk spel is de moeite om uit te spelen! Anders is het echt zonde van het geld :)

[ Voor 12% gewijzigd door et36s op 07-07-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ik zit dus ook vast :-s

je hebt op een gegeven moment een deur waarvan je de code achter zo'n glas moet lezen met je spirit '1623' en dan 1 ruimte verder.

je hebt dan in het midden een gat en links boven zit zo'n gravity ding. Als je aarop schiet gebeurd er niks. in spirit mode zit een burggetje en kun je wel naar de overkant lopen maar de deuren werken er niet en zitten volgens mij geen switches ofzo.

iemand enig idee wat hier de trick is? Zit er al zeker een 30-45 minuten vast erg frusty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Floris-K schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 10:37:
ik zit dus ook vast :-s

je hebt op een gegeven moment een deur waarvan je de code achter zo'n glas moet lezen met je spirit '1623' en dan 1 ruimte verder.

je hebt dan in het midden een gat en links boven zit zo'n gravity ding. Als je aarop schiet gebeurd er niks. in spirit mode zit een burggetje en kun je wel naar de overkant lopen maar de deuren werken er niet en zitten volgens mij geen switches ofzo.

iemand enig idee wat hier de trick is? Zit er al zeker een 30-45 minuten vast erg frusty
Je kijkt boven je en daar zie je als het goed is een gravity button.. Je schiet daarop... Dan kruip je door een gang en aan het einde van die gang kijk je omhoog en daar zie je een weer een gravity button..
Knallen maar en je bent er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:10:
[...]

Ja dat weet ik, 0-7 dacht ik zo.. Maar wat is dan de code? 1,2,3,4?
spoiler:
Moet in de buurt zijn, kijk eens op de grond voor de console bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:04:
[...]

spoiler:
Moet in de buurt zijn, kijk eens op de grond voor de console bijvoorbeeld
Ik heb het gevonden! Nog bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Wat moet ik hier doen?

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/6198/prey25bj.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/1290/prey39fy.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/5825/prey17ba.th.jpg

Tnx. :)

[ Voor 48% gewijzigd door Format-C op 08-07-2006 11:19 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
zon bal naar een gat duwen en dan kapot schieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Om preciezer te zijn moet je die bal naar een deur rollen in diezelfde kamer die onder het dikke groen/gele slijm/snot zit. En dan erop schieten (3 kogels) zodat 'ie ontploft en de snot daardoor wegknalt zodat je door de deur kan.

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 08-07-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

D. Ninjai schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:22:
[...]

Om preciezer te zijn moet je die bal naar een deur rollen die onder het dikke groen/gele slijm/snot zit. En dan erop schieten (3 kogels) zodat 'ie ontploft en de snot wegknalt zodat je door de deur kan.
Ik zal het zo even proberen, bedankt.

Edit; wat een ongelofelijke graphics heeft dit spel trouwens... _/-\o_ Echt te gek.

En ik moet zeggend dat dit een van de leukste spellen is die ik de laatste tiojd gespeeld heb; erg vindingrijk gevonden allemaal. :P

Vooral op het moment dat je een doos ziet liggen, dat ie kantelt, er een beest uitkomt, en dat daarachter een soort "deur" zit, IN die doos, waar je weer doorheen kan.... Ik zal zo ff een sceeenie posten om te laten zien wat ik bedoel. :D

Edit: dit bedoel ik:

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/6002/mirror3ys.th.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 08-07-2006 11:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Ik had de gamma lekker hoog gezet omdat ik al snel een Doom3 feeling hierbij kreeg :P

Maar de demo is echt prachtig :o en het goorste wat ik tot nu ben tegengekomen (afgezien van de spies masjien)
spoiler:
waar opa in hing
is dat als je inzoomt bij de machine gun achtige alien wapen, dat slange-oog-ding OP je oog gaat zitten (klik maar es rechtermuisknop (dacht ik uit me hoofd)). Toen had ik echt ff van ewwww :r

Maar wel leuk bedacht allemaal :D

ik ga hem denk ik maar weer es spelen, want nu heb ik mijn X-fi >:)

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TargetX
Volgens mij zit ik nu in het laatste level, wel een kort spel als dit idd het laatste level is... Gelukkig is er ook nog de Multipreyer :*) Die gangetjes in een doos zijn idd gaaf. Op een gegeven moment loop je ook in het spel een kleine ruimte in (je ziet van buiten dat het 3 bij 3 meter is oid) maar als je er dan in zit loopt er gewoon een gang in... dat gaat gewoon zo in tegen wat je gewend bent, echt leuk gedaan.

Het smerigste wat ik heb gezien is dit: (miss beetje een spoiler..)

spoiler:
http://tempz0ne.homelinux.com/images/prey/shot00012.jpg

Uit die dingen komen die mechanische spinnen, met slijm eromheen enzo... echt zo smerig...

[ Voor 23% gewijzigd door TargetX op 08-07-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
TargetX schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:07:

spoiler:

Uit die dingen komen die mechanische spinnen, met slijm eromheen enzo... echt zo smerig...
Ja als je gaat doordenken... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik bedoel hier.. op dat gravity ding kan ik niet schieten.. gebeurd er namelijk niks.
Aan de ovrkant kun je in spirit mode komen en daar zit ook gravity ding op de grond maar kun je ook niet schieten

http://members.home.nl/floris-k/prey1.jpg
http://members.home.nl/floris-k/prey2.jpg

Doe in het vervolg eens netjes resizen :*

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 08-07-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 11:54
TargetX schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:07:
Volgens mij zit ik nu in het laatste level, wel een kort spel als dit idd het laatste level is... Gelukkig is er ook nog de Multipreyer :*) Die gangetjes in een doos zijn idd gaaf. Op een gegeven moment loop je ook in het spel een kleine ruimte in (je ziet van buiten dat het 3 bij 3 meter is oid) maar als je er dan in zit loopt er gewoon een gang in... dat gaat gewoon zo in tegen wat je gewend bent, echt leuk gedaan.

spoiler:

Zij denken ook, we maken een kut waar spinnen uit komen :+

Edit: Daar zit ik ook vast Floris-k! :P

[ Voor 3% gewijzigd door JSTPS op 08-07-2006 12:46 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste