Loopt niet echt lekker op mijn pc. FX5900XT, 3000+ en 1 gb mem. Kutte is dat ik nog een AGP slot heb en niet van plan ben binnenkort mobo te gaan vervangen. Zijn er nog significant snellere AGP kaarten dan deze? Ben de laatste tijd helemaal de weg kwijt bij Nvidia, al die serienummers met toevoegingen en zo...
Ren voor de verandering eens door de portal in die andere doosgabberjoost schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 23:17:
Hoe krijg je die deur open meteen na dat punt waar je achter jezelf aan kunt rennen, richting de 'gravity lab's'? Ik heb al twee van die blauwe dingen kapot geschoten, maar dat was het blijkbaar ook niet...
Een portal is tweerichtingsverkeer, maar het verkeer van de ene naar de andere zijde hoeft niet gelijk te staan aan dat van de andere zijde naar de ene zijde
[ Voor 48% gewijzigd door Wildfire op 24-06-2006 23:44 ]
Op mijn 6600 256mb(ook agp), Celeron 2.8 + 512mb loop hij gewoon goed... settings worden in het spel standaard al op high gezet.gabberjoost schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 23:17:
Loopt niet echt lekker op mijn pc. FX5900XT, 3000+ en 1 gb mem. Kutte is dat ik nog een AGP slot heb en niet van plan ben binnenkort mobo te gaan vervangen. Zijn er nog significant snellere AGP kaarten dan deze? Ben de laatste tijd helemaal de weg kwijt bij Nvidia, al die serienummers met toevoegingen en zo...
De engine is perfect het spel loopt bij op 1920*1200 met 8 AF en v-sync on nog altijd lekker soepel.
Deze game ga ik zeker spelen als hij uit is.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Wabbawabbawabbawabba
Zelf mijn 9800pro trekt datKatirZan schreef op zondag 25 juni 2006 @ 09:57:
ik heb daarnet voor de gein eens alles op hoogste kwaliteit gezet in 1024*768 en zelfs dat trekt mijn (overgeclockte en unlockte) 6800LE
X800pro
1 gig ram
Amd 3200+
Als je dat argument wilt hanteren, moet je dat niet bij deze game doen... 't is de Doom 3 engine waarop nVidia-kaartjes beter presteren.thecompany schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:04:
Wat een fantastische game! Direct kopen zodra hij uit is! De graphics en physics zijn adembenemend! Vooral de trap waar je tegen op kunt lopen vind ik leuk! En daarbij komt dat hij heerlijk werkt op mijn pc. Alles staat op het hoogste, terwijl ik hier veel betere pc's zie waarop hij niet lekker loopt.. Misschien Ati vs Nvidia?
X800pro
1 gig ram
Amd 3200+
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
@Wildfire: Dat was ik ff vergeten!Wildfire schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:09:
[...]
Als je dat argument wilt hanteren, moet je dat niet bij deze game doen... 't is de Doom 3 engine waarop nVidia-kaartjes beter presteren.
@Oc4ever: Heb je wel is naar de lucht gekeken? Zelfs de wolken bewegen!
hehe
ik ga het zo eens testen met het max wat mijn oude 17" crt schermpje aan kan (old-school gamer
Wabbawabbawabbawabba
Verwijderd
darkphoenix schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:10:
[afbeelding]
hier stond ik precies in het midden van een portal
Ik ben ook van plan Prey te gaan kopen, vooral nu je het via Triton kan kopen. Uit de dev blog:
Daarnaast zal het zo vast veel goedkoper zijn (geen vertaling te betalen en $49.95 == €40) en ontvangt de developer er misschien zelfs meer voor. Heeft iemand een idee wat het in Nederland zal kosten?One other section that has been tested a lot is the Triton delivery system. Sure, you can go to the store and buy a box, but you will also be able to buy the full game over Triton, [...]. What's nice about the Triton system is that you don't have to wait for the entire title to come down to play. After a certain percentage of the game has been downloaded, you are asked if you want to start playing right away. You can choose to start playing (depending on your download speed) after a short while, and the remainder of the game will be streamed to your computer in the background while you play.
Release date is trouwens 11 juli, en het spel is vorige week gold gegaan.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
dark4ever schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:22:
Ik zit een beetje vast... Ik kijk op dit moment recht boven me. Hoe kom ik hier verder?
[afbeelding]
Onder mij zit ook z'n groen ding...
Daarmee kun je de gravity veranderen
Overigens, ik ben niet zo'n game fanaat. Zeker niet van de nieuwe 3D-Games. Toch vond ik de demo van Prey wel boeiend en wellicht komt dat door het verschil in de gravity
Al met al vond ik het geen slechte demo
[ Voor 22% gewijzigd door Thandor op 25-06-2006 23:26 ]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
thnxThandor schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:24:
[...]
spoiler:Schiet eens op die 'groene dingen'
Daarmee kun je de gravity veranderen
Overigens, ik ben niet zo'n game fanaat. Zeker niet van de nieuwe 3D-Games. Toch vond ik de demo van Prey wel boeiend en wellicht komt dat door het verschil in de gravity
Al met al vond ik het geen slechte demo
en damn... na dat laatste stuk spelen en voor het eerst multiplay... begin ik toch misselijk te worden
Nadat ik voor het eerst multiprey had gespeeld was ik ook zwaar gedesorienteerd en had ik had dus echt een wazig gevoel in men hoofddark4ever schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:47:
[...]
en voor het eerst multiplay... begin ik toch misselijk te worden

Dit gebeurde voor het laatst met het bekende Wolf 3D
..back in the old days..
Ook het leren kennen van de levels en wapens koste mij flink tijd.
Erg leuk spel dit, staat op mijn lijstje van te kopen games
Angry Rabbit
beetje jammer dat ze SLI wat achterwege hebben gelaten. pas na het renamen naar doom.exe pakt ie beide kaarten.
hoe zit het trouwens met de 60hz beperking? is dit te omzeilen.
vSync uit zetten (kan denk ik in menu)?MUSTIS schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:02:
door dat gravity verhaal krijg je veel meer het idee dat je in een 3d omgeving rondloopt. ook de portals zijn een leuk idee.
beetje jammer dat ze SLI wat achterwege hebben gelaten. pas na het renamen naar doom.exe pakt ie beide kaarten.
Greyh0und
hehehe,daar was ik ook ff mee bezig om dat uit te vogelendark4ever schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:22:
Ik zit een beetje vast... Ik kijk op dit moment recht boven me. Hoe kom ik hier verder?
[afbeelding]
Onder mij zit ook z'n groen ding...

Verder eindelijk een schietspel die mij weer eens langer dan 30min vast kon houden
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
op zich is et niet zon probleem, tis nu een constante 60 fps
Verwijderd
maar wel erg netjes gedaan goeie game interface niet zo lastig om te doen, en vooral die kleine "puzzeltjes" maakt het net wat boeiender dan shoot and go spelletjes zoals D3 en Q4...
Zeker 1 voor mijn wanted list.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Heb geen zin om weer hersenloos te knallen in een wannabe doom III sfeer
Damn, wat is dat lachen
Ziet eruit als een topgame!
ATi Tray Tools, mocht je een ATi hebben..MUSTIS schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:02:
door dat gravity verhaal krijg je veel meer het idee dat je in een 3d omgeving rondloopt. ook de portals zijn een leuk idee.
* geez heeft gewoon de refresh lock op zijn monitor specs voor elke gebruikte res gezet, nooit meer een game met 60Hz
[ Voor 45% gewijzigd door geez op 26-06-2006 20:50 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Verwijderd
Wellicht kan iemand mij vertellen welke instellingen ik moet gebruiken ?
Alvast bedankt,
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
Heb ik gedaan, naar doom3.exe maar werkt jammergenoeg 'nog' nietExe-cuter schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:40:
Naar wat ik begrijp moet je het bestand prey.exe hernoemen naar doom.exe
Tuurlijk, wie niet dan?
moet werken als een tiet, werkt de orginele doom3 wel in SLI bij jouw?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:54:
[...]
Heb ik gedaan, naar doom3.exe maar werkt jammergenoeg 'nog' niet
als je et met de hand wil instellen: nhancer zegt bij doom3.exe: NoDriverAF SLI:AFR
AFR instellen lukt nog wel, maar kweet zo niet waar die NoDriverAF optie zit
Ik denk dat Prey en 3D-Goggles niet zo'n goede combinatie is.
Het Gravity-Effect zal dan nog groter zijn, wat resulteer in:

[ Voor 16% gewijzigd door Yonix op 27-06-2006 19:28 ]
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Ik moet er niet aan denkenYonix schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:27:
[...]
Ik denk dat Prey en 3D-Goggles niet zo'n goede combinatie is.
Het Gravity-Effect zal dan nog groter zijn, wat resulteer in:, na 30 minuten speeltijd
Dit was het eerste spel waarbij ik op sommige momenten iets in m'n hoofd voelde, dat m'n hersentjes het ergens niet mee eens waren
Ik had het op het laatstWildfire schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:15:
[...]
Ik moet er niet aan denken
Dit was het eerste spel waarbij ik op sommige momenten iets in m'n hoofd voelde, dat m'n hersentjes het ergens niet mee eens waren
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
Doom3 wel, maar als je het spel afsluit, welke kaartenbakker zie je dan onderaan staan?Wildfire schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:09:
[...]
Als je dat argument wilt hanteren, moet je dat niet bij deze game doen... 't is de Doom 3 engine waarop nVidia-kaartjes beter presteren.
Ja, zo'n speciaal filmpje. "Coming christmas 2006". En dan hoor je tegen die tijd dat die weer uitgesteld isExe-cuter schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:39:
Wie hoopt er met mij mee dat we weer screenshots of een filmpje over Duke Nukem Forever zullen tegenkomen op de schijf van Prey ?
Wat is daarmee dan?Meelobee schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:15:
Ook erg goed is de standaard ondersteuning voor Logitech G15 Toetsenborden. Erg cool om dat werkend te zien in een spel zo out of the box
Over de demo: -o- Het werkt @1024*786 en alles op high op mijn mid-end systeempje zonder problemen, er zitten geen rare bugs in de physics of graphics, de controls reageren prima..
En dan die portals
De guns vind ik ook tof, als je inzoomt komt er echt zo'n dingetje uit de gun op je virtuele ogen te zitten
Wel een minpuntje vind ik dat dat hele indianen-gebeuren (met die spirit e.d.) een beetje gekunseld lijkt, maar misschien is dat in de gold anders.
Het vetste vond ik verreweg dat stukje dat je op die miniplaneet komt, geniaal gemaakt. Zeker een game voor op mijn to buy lijstje
babba schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:05:
[...]
Iemand ooit gedacht dat de Doom 3 engine dit op je beeldscherm kan toveren?:
[afbeelding]
Niet om ook maar even te zeuren en ja, een reply/quote op een opmerking van een aantal pagina's geleden.Niet om te zeuren maar dr is daar weinig bijzonders aan, de meeste bergen die je ziet zitten op een backdrop texture. Alleen de eerste berg links vooraan en de eerste 2 of 3 rechts zijn 3D....
Aan de hand van het plaatje en de opmerking die daarop gemaakt werd het volgende.
Het is 3D. Ga naar dat gedeelte toe en doe dan noclip in de console. zweef uit het level en kijk om je heen tot je een vage koepel in de verte ziet. Dit is op een zelfde manier gemaakt als bij de Unreal engine.
Die koepel is namelijk de lucht met de wolken en daarin zie je uiteindelijk de bergen die jij bestempeld als 2D. Overigens zijn ze niet 2D, maar gewoon 3D daar.]
Ik heb wel screenshots gemaakt, maar had gisteren geen tijd meer om ze up te loaden.
Wat ook leuk is om te doen is het volgende wanneer je in de backdrop zit.
Ga in spirit mode en dan weer terug naar het level. Daar kun je dan jezelf zien staan op de achtergrond. Dit werkt natuurlijk (botmatches en dan kijken hoe een andere voortbeweegt) ook bij Unreal.
Ik heb de demo eerst helemaal uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik me erg heb vermaakt. Alhoewel ook ik me een beetje duizelig voelde.
Nu bedenk ik me iets... Als ik nu eens de demo opnieuw ga spelen en dan naar het gedeelte waar je op die sphere rond loopt. Daarna noclip en dan kijken hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Ben benieuwd of je ook daadwerkelijk verkleint bent. Vanavond dat maar eens een keer proberen.
Voor de mensen die ook nog zin hebben om met noclipping te gaan spelen.
Start een nieuwe game en doorloop het eerste stuk in de bar. Zodra het ruimteschip komt, moet je met noclip omhoog vliegen naar dat schip en dan naar beneden kijken. Uiteindelijk wanneer je opgestraald wordt
[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 28-06-2006 08:50 ]
http://img281.imageshack.us/img281/8722/untitled21ja.jpg
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zover ik me kan herinneren is DnF nooit uitgesteld geweestReddishRat schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:27:
[...]
Ja, zo'n speciaal filmpje. "Coming christmas 2006". En dan hoor je tegen die tijd dat die weer uitgesteld is
Nou, het loopt echt perfect (zonder AA en consorten) en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van wat ik te zien kreeg! Ik werd er wel erg misselijk van met dat gewissel van richting (muren), kan misschien ook liggen aan het feit dat ik IRL een evenwichtsstoornis heb
Super dat ze ook echt prachtige details erin hebben zitten, zoals eerder genoemd die grot voor je boog, maar ook die bewegende tentakeltjes @ je gun. Prachtig! Kan niet wachten op de full
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Als ik dit zie krijg ik weer goede hoop voor Duke Nukem Forever
al een oplossing voor de 60hz cap? het maakt bij mij niets uit of ik vsync aan of uit heb.
Met die backdrop werkt ook in half life 2 en volgens mij alle engines.Arunia schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:47:
[...]
[...]
[verhaal over backdrop en aliens in een bar]
die drie aliens zie je duidelijk binnenkomen als jij net in de lucht hangt
[ Voor 75% gewijzigd door Technicality op 28-06-2006 15:12 ]
Verwijderd
Als ik GPU load balancing aanzet, zie ik in het menu wel dat de balk groen is maar zodra de game begint blijft hij leeg.MUSTIS schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:16:
[...]
moet werken als een tiet, werkt de orginele doom3 wel in SLI bij jouw?
als je et met de hand wil instellen: nhancer zegt bij doom3.exe: NoDriverAF SLI:AFR
AFR instellen lukt nog wel, maar kweet zo niet waar die NoDriverAF optie zit
Doom 3 ga ik strax ff proberen of dat wel in SLI gaat
P.S. De SLI rendering kan ik niet veranderen, deze blijft vast staan op Predefinied (read only), en normaal staat deze meestal op Alternative Frame rendering, en kan ik kiezen uit meerdere opties.
EDIT : Doom 3 werkt gewoon met SLI
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 18:23 ]
Als je in zo'n kamer bent waar je steeds de zwaartekracht moet veranderen; 'I think I'm gonna be sick' en dan even later, 'bweg'
Overigens, voor de mensen die twijfelen of het wel op hun systeem loopt; je bent echt niet veel nodig;
Intel Pentium 4 2,26GHz
256MB PC2700 DDR-SDRAM
ATi Radeon 9100 (R200 250MHz/200MHz (core/mem))
Op low details en een resolutie van 800x600 gaat het redelijk, wel een beetje last van laden maar dat lost extra geheugen makkelijk op.
[ Voor 7% gewijzigd door NitroX infinity op 29-06-2006 12:07 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Nog een weekje dan ongeveer en hijz binnen
JIPPII!!
Idd dat commantaar rockt in deze games. Hou daar echt van. Krijg ik zown old-school gevoeltje van
Je eerste link toont geen wapen, enkel wat je ziet door de portal die je krijgt op het einde van de demo.
Het tweede plaatje toont een wapen wat ik in de demo niet ben tegengekomen en wat, voor zover ik weet, enkel via cheats te verkrijgen is. De primary fire stoot een soort plasmawolk uit, die wapenvuur van tegenstanders kortstondig kan blokkeren. De secondary is *BOOM*
Ik zou voor wapens gewoon multiprey spelen, waarom moeilijk doen en cheats gebruiken?Wildfire schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:02:
[...]
Je eerste link toont geen wapen, enkel wat je ziet door de portal die je krijgt op het einde van de demo.
Het tweede plaatje toont een wapen wat ik in de demo niet ben tegengekomen en wat, voor zover ik weet, enkel via cheats te verkrijgen is. De primary fire stoot een soort plasmawolk uit, die wapenvuur van tegenstanders kortstondig kan blokkeren. De secondary is *BOOM*
Verwijderd
Zet je renderingsmodus op Gesplitste Frame Bemonstering, en hij loopt als een trein, zonder de .exe te vernoemen naar doom3.exe
Succes
Verwijderd
Wat ik jullie opinie? Zou Prey kunnen concurreren, qua game/gameplay, met de komende Unreal 2007?
Ik lees hier veel positieve opmerkingen door de frisse benadering van het shooting genre.
(en dus veel mensen die dit eindelijk terug een shooter vinden waar ze wat tijd willen insteken/verder willen uitspelen/kopen...)
Dus nieuwe gameplay aspecten. Daarenboven lijkt de ingame 'fun' ook goed te zijn. Punchlines (heerlijk, games met dergelijke lines) Het maakt de singleplayer ook leuk op die manier. En games met een goede en entertainende singleplayer (zeker shooters) zijn zeldzaam.
Grafisch... Het valt blijkbaar heel goed mee kijkend naar de screenshots (ook al is de engine 'current/last gen' en de U3 engine current/next gen)
De wapens hebben blijkbaar ook animaties (bewegende onderdelen en zo, één van de show demo punten in unreal 2007)
En persoonlijk heb ik het meer voor een game die het op normale hardware gewoon goed doet. Dit zorgt voor meer players, meer community. Meer gamers is meer fun, de game is minder snel 'dood'. En die personen met extra goede hardware kunnen met wat 'overschot' gewoon gamen zonder zich om elke frame druk te hoeven maken. Mooie hoge resoluties, mooie graphics en vlotte game.
Dit in tegenstelling tot unreal 2007 die de nieuwste machines zal laten kreunen om het op standaard graphics te spelen.
Op zich lijkt met Unreal 2007 een grote tech demo ("zie eens wat we kunnen") zonder dié elementen die een game echt fun maken, zoals Prey. Ik hoop uiteraard het beste, en ik volg het van nabij. Zelf game ik niet zoveel meer, dus het maakt me niet zoveel uit eigenlijk, maar best wel interessant.
HoVerwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 02:41:
Wat ik jullie opinie? Zou Prey kunnen concurreren, qua game/gameplay, met de komende Unreal 2007?
Verwijderd
Voor mij is het een hele nieuwe ervaring in het FPS genre. De enemies zitten nu echt overal. In Q4 bijv. loop je gewoon rechtuit, je schiet wat hier en daar. Maar bij Prey moet je echt goed boven je kijken, onder je, als je ondersteboven staat opeens schuin links, vereist meer skillVerwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:14:
Nou ik denk wel dat prey met die zwaartekracht geintjes een extra dementie en moeilijkheidgraad geeft. Iets wat fervente players wel zullen waarderen

Verwijderd
Waar heb jij hem besteld, laat het me ff weten aangezien ik hem ook 100% zeker wil kopen.MrCaleb schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:38:
Hij heeft de Gold status bereikt nu
Nog een weekje dan ongeveer en hijz binnen
JIPPII!!
Idd dat commantaar rockt in deze games. Hou daar echt van. Krijg ik zown old-school gevoeltje van
Als je een creditcard hebt kun je het bestellen bij Triton, dan kun je het downloaden en in dollars betalen (voordelig++)!Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:22:
Waar heb jij hem besteld, laat het me ff weten aangezien ik hem ook 100% zeker wil kopen.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
bedoelde u: dimensieVerwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:14:
Nou ik denk wel dat prey met die zwaartekracht geintjes een extra dementie en moeilijkheidgraad geeft. Iets wat fervente players wel zullen waarderen
edit: trouwens, deze zin is wel letterlijk op te vatten, de 3e dimensie (hoogte) wordt nu een beetje anders gebruikt
[ Voor 19% gewijzigd door Technicality op 29-06-2006 17:08 ]
De 3e dimensie is toch de diepte?Technicality schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 17:07:
[...]
bedoelde u: dimensie
edit: trouwens, deze zin is wel letterlijk op te vatten, de 3e dimensie (hoogte) wordt nu een beetje anders gebruikt
En dát maakt in deze game dus geen reet uit
Ik heb zelfde probleem!Cold_Phoenix schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:46:
Hey, ik heb de demo al twee keer gedownload, maar tijdens het starten krijg ik telkens "Unable to initialize OpenGL". Ik heb een Ati X800 en windows XP sp2. Iemand een idee?
heb een 6800LE @ GT! heb de latest driver van nvidia bij guru3d vandaan geplukt...
Verwijderd
change your XF86Config-4 file to readMister_X schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:13:
[...]
Ik heb zelfde probleem!
heb een 6800LE @ GT! heb de latest driver van nvidia bij guru3d vandaan geplukt...
Default Color depth 24
----------------------------------------------------------------
with this command it works fine:
LD_PRELOAD=/usr/lib/libGL.so.1 doom3
Ik vond dit, gaat wel over Doom3, maar wellicht dus ook voor PREY
Succes
idemCyberAmp schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:18:
Hey ik zie geen servers meer in multiprey, wie heeft dat ook?
Nog twee weken wachten en dan de full game online!
vanmiddag demo installed..ik begin met de eerste lvl in bar na een tijdje komen die aliens en word ik omhoog gezogen....volgende lvl laa...d niet..... hij gaat naar menu en er staar resume en laat vervolgens de bar lvl weer?
Iseci
Ja voor de demo wel, de full game komt dus over 2 wkn.htf99 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 22:13:
Is de multi-player echt voorbij?
kan niet wachten op de full game, maar bovenal kan ik niet wachten om met de level editor aan de slag te gaan.
het is haast jammer dat het zomer is want ik zal de eerstkomende weken veel binnen te vinden zijn
Verwijderd
LAN moet geen probleem zijn, aangezien de ''Internationale servers'' (de Multiplayer servers) - tijdelijk - zijn uitgeschakeld.Verwijderd schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 23:31:
Humm, hebben ze gewoon Multiprey uitgeschakeld zoals ik hier lees? Hopen dat ik hem nog wel ff op de lan kan draaien over een paar dagen.
Verwijderd
SinglePlay lijkt me wel leuk om een keer te spelen ..... wapens vind ik echt "ruk"
Over een paar week hoor je nix meer over dit spel ..... je bent er zo op uitgekeken...
[ Voor 3% gewijzigd door RoaDHouse op 02-07-2006 05:46 ]
Na 10 min in het ruimte schip had ik het al gehad met dit spel, misschien dast het nog een 2e kans geef aangezien iedereen hier het wel een leuk spel schijnt te vinden.
Maa de lol van tegen de muren en plafond oplopen is me nog niet duidelijk.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Dat vraag ik mij ook af, heb er niks van kunnen vinden behalve op internationale sites. Ik wacht nog even een tijdje maar anders pre-order ik hem van het buitenland. Dat 'ie misschien een tijdje erna uitkomt dan de officiële release kan mij niet zoveel schelen, als 'ie maar komt.Verwijderd schreef op zondag 02 juli 2006 @ 01:17:
Iemand enig idee of de Collector's Edition ook hier in Nederland verkrijgbaar zal zijn? Ben namelijk alleen maar de normale versie overal tegen gekomen tot op heden, en kan echt nergens vinden of de CE eigenlijk wel hier uitgegeven word. Die beeldjes wat er bij zitten zou ik namelijk wel graag willen hebben
Correct me if i'm wrong maar die tweede screenshot laat toch een omgeving zien die we niet zagen in de singleplayer demo? En die eerste screenshot laadt 'ie een level die ophield in de demo... is 'ie nu al geleaked
[ Voor 36% gewijzigd door D. Ninjai op 02-07-2006 10:27 ]
Maar het spel is gewoon bizar maar echt gewoon super. Vond de leveldesign ook erg tof. Voelde heel erg af aan. Alles was goed uitgewerkt.
Iets naar voren gaan, dan naar spirit mode en het knopje omzetten daar links binnen. Zodat dat ding aan de overkant boven je beland.
Ik ga de spanning weerstaan en netjes wachten tot m'n preorder beschikbaar is.Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:57:
gold edition is ook "uit" btw...
* Wildfire wacht af, met smart...
Beta, you meanVerwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 23:57:
gold edition is ook "uit" btw...

de doom3 "clone" is al uit maar ik wacht nog op reloaded versie
Vage shi*
Echt weer een spel om naar uit te kijken! naast crysis
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Bij andere games nergens last van.
P4 2,6
6600GT
1536MB RAM
Ik heb gewoon de instellingen zo zoals ze zouden moeten volgens de game naar aanleiding vanm mn specs..
Het spel draait verder soepel.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Alleen hopen dat hij op mijn systeem(A64 3200+/9800XT nog goed draait. Vind ik altijd een zeer groot nadeel aan nieuwe spellen.