Ik zie het, dan staan ze dus bij mij veilig op een andere harde schijf. Vele dankYonix schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:22:
[...]
Bij mij staan de savegames in een aparte map in Mijn Documenten:
code:
1 C:\Documents and Settings\*****\Mijn documenten\My Games\PREY\base\savegames
Verwijderd
het grote nadeel van de spirit walk, vind ik zelf dat het zo gewoon word. O kun je niet bij een sachakelaar, dna is er latijd wel via spirit walk een manier. Na een tijdje vond ik dat eentonig worden, steeds dezelfde handelingen. Maar qua grapics, verhaal en portals/zwaartekracht zit t helemaal goed, 7,5 lijkt mij wel een goed cijfer.
Heeft er niemand zo'n lijn in het midden van het scherm als je 'snel' rond draait? Dit had ik bij doom 3 volgens mij ook al (zelfde engine) dus misschien ligt het daar aan? ieder1 zegt in dit topic dat er geen bugs zijn, maar ik vind dit behoorlijk irri,,, als het niet aan mij ligt 
het is net alsof het bovenste en onderste deel van het scherm appart worden berekend ofzo en dan samen op mn scherm komen. als ik dan snel rond draai gaat dit niet helemaal synchroon. lukt me niet om er een screenshot van te maken helaas
het is net alsof het bovenste en onderste deel van het scherm appart worden berekend ofzo en dan samen op mn scherm komen. als ik dan snel rond draai gaat dit niet helemaal synchroon. lukt me niet om er een screenshot van te maken helaas
http://specs.tweak.to/12504
Dat heet 'Tearing'. En klopt wat je zegt over Doom 3, met die engine is het erger dan bij andere games. Om het te verhelpen kun je vsync aanzetten maar heb je misschien wel prestatie verlies.autodidact schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:36:
Heeft er niemand zo'n lijn in het midden van het scherm als je 'snel' rond draait? Dit had ik bij doom 3 volgens mij ook al (zelfde engine) dus misschien ligt het daar aan? ieder1 zegt in dit topic dat er geen bugs zijn, maar ik vind dit behoorlijk irri,,, als het niet aan mij ligt
weer wat geleerd!! mooi mooi. inderdaad een stuk minder als vsync aanstaat en ik merk geen prestatie verliesD. Ninjai schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 20:08:
[...]
Dat heet 'Tearing'. En klopt wat je zegt over Doom 3, met die engine is het erger dan bij andere games. Om het te verhelpen kun je vsync aanzetten maar heb je misschien wel prestatie verlies.
tnx
http://specs.tweak.to/12504
krijgen jullie andere resoluties aan de praat? In de demo had ik hem via de preyconfig.vfg op 1680x1050 gekregen wat goed draaide maar met de full game pakt hij het niet... of doe ik iets fout??
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ja je doet iets fout. Ik draai em zelf op 1920x1200.dadj schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 01:19:
krijgen jullie andere resoluties aan de praat? In de demo had ik hem via de preyconfig.vfg op 1680x1050 gekregen wat goed draaide maar met de full game pakt hij het niet... of doe ik iets fout??
Hier staat hoe je het moet doen:
http://www.widescreengami...forum/viewtopic.php?t=367
Het is een algemene doom3 engine solution, maar het werkt perfect voor prey
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Bij bij draait het niet lekker op 1920x1200 met alles op high quality helaas.. (heb dezelfde monitor, maar geen sliHenkus schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 08:32:
[...]
Ja je doet iets fout. Ik draai em zelf op 1920x1200.
Hier staat hoe je het moet doen:
http://www.widescreengami...forum/viewtopic.php?t=367
Het is een algemene doom3 engine solution, maar het werkt perfect voor prey
Hmmm... vaag.. als ik de wijzigingen toepas springt hett spel terug naar 640x480.. zélfs als ik t cfg bestand op read only zet.. ook eerst auto detect settings geprobeerd maar nada...

[ Voor 23% gewijzigd door dadj op 29-07-2006 10:21 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Ik weet niet of de vraag al eerder is geweest, maar
spoiler:
hoe haal je het stuk waar Jen op de rug van dat beest zit?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 18:20 ]
Verwijderd
Eh.. begrijp je het verhaal wel? Dan zou je begrijpen wat je te doen staat..Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:44:
Ik weet niet of de vraag al eerder is geweest, maar hoe haal je het stuk waar Jen op de rug van dat beest zit?
Ik raad aan om de volgende keer spoiler tags te gebruiken.Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 20:44:
Ik weet niet of de vraag al eerder is geweest, maar hoe haal je het stuk waar Jen op de rug van dat beest zit?
spoiler:
Het wezen waar Jen een deel van uitmaakt gebruikt twee metalen Energy Orbs om zichzelf te genezen.
Deze Orbs zitten bevestigd aan het lichaam van het wezen.
Wanneer het genezingsproces wordt gestart zweven de twee metalen Orbs om het wezen, en richten elk een paarse straal op het wezen.
Door deze Energy Orbs kapot te schieten kan het wezen zich niet meer genezen, en is het met wat zwaar geschut makkelijk neer te halen.
Deze Orbs zitten bevestigd aan het lichaam van het wezen.
Wanneer het genezingsproces wordt gestart zweven de twee metalen Orbs om het wezen, en richten elk een paarse straal op het wezen.
Door deze Energy Orbs kapot te schieten kan het wezen zich niet meer genezen, en is het met wat zwaar geschut makkelijk neer te halen.
Verwijderd
had ik ook met mn X1800GTO, maar dan alleen in de eerste levels, erna niet meer, heel gek eigenlijk.autodidact schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 19:36:
Edit je post dan ook even...
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Prey gistereavond geinstaleerd en gespeeld.
Met mijn specificaties loopt het spel nog net zo soepel als met Doom3.
Doom3 waar ik overigens ook best van gecharmeerd ben, maar prey is weer een heel ander verhaal.
Nu hopen dat ik bij Prey geen overvloed aan aliens krijg, zodat mijn FPS omlaag gaat, of zelfs de PC voor een paar secondes freezed.
Wat wel het geval soms was als je werdt aangevallen door CocaDemons in Doom3.
Update:
WEl een verbetering tegenover Doom3,
Licht en schieten tegelijke tijd!
in Doom irriteerde ik me er soms aan in zware battles
Met mijn specificaties loopt het spel nog net zo soepel als met Doom3.
Doom3 waar ik overigens ook best van gecharmeerd ben, maar prey is weer een heel ander verhaal.
Nu hopen dat ik bij Prey geen overvloed aan aliens krijg, zodat mijn FPS omlaag gaat, of zelfs de PC voor een paar secondes freezed.
Wat wel het geval soms was als je werdt aangevallen door CocaDemons in Doom3.
Update:
WEl een verbetering tegenover Doom3,
Licht en schieten tegelijke tijd!
in Doom irriteerde ik me er soms aan in zware battles
[ Voor 14% gewijzigd door Zakkenwasser op 02-08-2006 07:03 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Bij mij draait het spel ook als een tierelier op 1600x1200 met 2xFSAA en 8xAF, verder alles op de hoogste kwaliteit, da's met een X1900XTX op 700/1800. Vind het alleen jammer dat er geen HDR in de game voorkomt, maar ja zal wel aan de Doom Engine liggen die daar geen ondersteuning voor heeft.
Verder vind ik het echt een top game! Lekker knallen
Verder vind ik het echt een top game! Lekker knallen
[ Voor 5% gewijzigd door Demon_Eyez op 02-08-2006 10:26 ]
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
moet je dat er gwn bij zetten of ook niet weghalen ?wwillem schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 09:43:
[...]
seta r_displayRefresh "100" zorgt bij mij voor een heerlijke 100Hz.
Mocht dit bij jou niet werken dan kun je altijd nog het programma refreshlock gebruiken.
laat maar, heb'm al uit gespeeld
wel grappig dat ie zegt dat hij haar gaat vinden en dan ist gedaan, ik dacht dat het net ging beginne
[ Voor 17% gewijzigd door blubbers op 03-08-2006 23:28 ]
Weet iemand misschien, welke poorten ik open moet doen om achter een router een server te kunnen draaien?
Ah, zojuist eindelijk uitgespeeld... * Wildfire wants more!
Handige tip is de eindcredits af te kijken, er komt nog een nastukje wat je kunt spelen...
-- Edit: aangezien ik de game heb uitgespeeld en het voorlopig nog niet wil gaan multiplayeren, ging in de boel uninstallen. Eerst ff de savegames backuppen, kwam ik meteen tot de ontdekking waarom de 1gig vrije ruimte op m'n C-schijf de laatste tijd zo flink was gedaald... de savegame-map was zo'n 425 megabyte! Geez... en het ergste is, de boel bleek uitstekend comprimeerbaar te zijn, ingepakt kwam ik uit op een bestand van 50 megabyte.
Handige tip is de eindcredits af te kijken, er komt nog een nastukje wat je kunt spelen...
-- Edit: aangezien ik de game heb uitgespeeld en het voorlopig nog niet wil gaan multiplayeren, ging in de boel uninstallen. Eerst ff de savegames backuppen, kwam ik meteen tot de ontdekking waarom de 1gig vrije ruimte op m'n C-schijf de laatste tijd zo flink was gedaald... de savegame-map was zo'n 425 megabyte! Geez... en het ergste is, de boel bleek uitstekend comprimeerbaar te zijn, ingepakt kwam ik uit op een bestand van 50 megabyte.
[ Voor 72% gewijzigd door Wildfire op 06-08-2006 19:04 ]
Nofi, maar dat vind jij uitstekend? Savegames horen imho niet meer dan 100 KB te zijn, zoals ze vroeger ook gewoon waren. Ik bedoel, wat moet je in zo'n spel als dit nou helemaal opslaan... Je locatie, aantal kogels, aantal kogels over, health, armor en level waar je in zit.Wildfire schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:42:
Ah, zojuist eindelijk uitgespeeld... * Wildfire wants more!
Alle dooie lijken, stuk geschoten ruiten, omgevallen crates, etc.. voor als je terug loopt? Of verdwijnen ze in dit spel ook na een paar seconden?MoiZie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:22:
[...]
Nofi, maar dat vind jij uitstekend? Savegames horen imho niet meer dan 100 KB te zijn, zoals ze vroeger ook gewoon waren. Ik bedoel, wat moet je in zo'n spel als dit nou helemaal opslaan... Je locatie, aantal kogels, aantal kogels over, health, armor en level waar je in zit.
[ Voor 4% gewijzigd door Pin0 op 07-08-2006 11:33 ]
Volgens mij verdwijnen de lijken, de crates weet ik niet zeker, maar de paar crates die je kan verplaatsen / kapot maken, ach, dat moet toch niet zoveel zijn om op te slaan?Pin0 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 11:33:
[...]
Alle dooie lijken, stuk geschoten ruiten, omgevallen crates, etc.. voor als je terug loopt? Of verdwijnen ze in dit spel ook na een paar seconden?
Ik heb het natuurlijk over uitstekend comprimeerbaar tov wat ze al zijn. Niet tov wat de grootte is bij de meeste games..MoiZie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:22:
[...]
Nofi, maar dat vind jij uitstekend? Savegames horen imho niet meer dan 100 KB te zijn, zoals ze vroeger ook gewoon waren. Ik bedoel, wat moet je in zo'n spel als dit nou helemaal opslaan... Je locatie, aantal kogels, aantal kogels over, health, armor en level waar je in zit.
Want idd, deze savegames zijn echt tè groot. Veels te groot. Absurd groot. Kom op zeg, meer dan 400 megabyte voor een savegame map -- dat is gewoon absurd. Zeker als je je C-schijfje klein houdt zoals ik, 1 gig vrije ruimte is voor mij genoeg - totdat er een game aankomt die dit doet.
Hm hij doet het toch slechter dan ik dacht. Ik heb een:
P4 2.6Ghz met hyperthreading
512mb DDR400
Radeon 9800pro
En ik moet hem op 800x600 met alles grafische opties op laag/uit zetten om net 30fps te halen... (met alles op medium@1024x768 haal ik 22fps oid, dus geen gigantisch verschil maar wel net het verschil tussen diashow en vloeiende beweging
)
Is dit de bedoeling of niet?
P4 2.6Ghz met hyperthreading
512mb DDR400
Radeon 9800pro
En ik moet hem op 800x600 met alles grafische opties op laag/uit zetten om net 30fps te halen... (met alles op medium@1024x768 haal ik 22fps oid, dus geen gigantisch verschil maar wel net het verschil tussen diashow en vloeiende beweging
Is dit de bedoeling of niet?
leoaq.fm // Jeune Loop
Ik draai Prey hier met een P4 - 2.8 Ghz - 1 GB ram - 9800 Pro - 1024 x 768 medium quality en perfect speelbaar dus mss is er wel iets mis dan bij je.
Moeilijk he, Google gebruiken? Het eerste resultaat:sjaakhaar schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:51:
Je had in Prey zo'n jukebox met allerlei rock-nummertjes, weet iemand toevallig die tracklist?
Prey Jukebox Selections
"You Got Another Thing Coming" - Judas Priest
"Anthem for Tonight" - Halifax
"Barracuda" - Heart
"Cat Scratch Fever" - Ted Nugent
"Don't Fear the Reaper" - Blue Oyster Cult
"Free Ride" - Edgar Winters
"If We Could Be" - Railer
"Like No Other Man" - The Countdown
"Human Resources" - The Countdown
"Rip it Up" - Sheep On Drugs
"Machine Sex" - Sheep On Drugs
"Take Me Home" - After Midnight Project
"The Setting Sun" - MxPx
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Hier vind je de tracklist:sjaakhaar schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:51:
Je had in Prey zo'n jukebox met allerlei rock-nummertjes, weet iemand toevallig die tracklist?
http://music.ign.com/articles/718/718479p1.html
En het nummer tijdens de credits op het einde is "Take me home" van After Midnight Project.
edit: oops had de post hierboven nog niet gelezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2006 21:28 ]
bangelijk? is dat de nieuwe spelling?
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Tja..hoe noemen ze zoiets in Nederland..vet, gaaf, subliem,....
Voor de 9800 Pro users
Ik draai Prey met een AMD XP2800+ - 1 GB ram - 9800 Pro gemod naar een XT - 1024 x 768 medium quality en dat gaat soepeltjes.
Had alleen paar weken terug wat last van "rode sneeuw" (lees particles), maar dat komt door de Mod in combinatie met een te hoge temp. Binnenkort mijn kast vervangen voor een betere airflow enzo.
Ik draai Prey met een AMD XP2800+ - 1 GB ram - 9800 Pro gemod naar een XT - 1024 x 768 medium quality en dat gaat soepeltjes.
Had alleen paar weken terug wat last van "rode sneeuw" (lees particles), maar dat komt door de Mod in combinatie met een te hoge temp. Binnenkort mijn kast vervangen voor een betere airflow enzo.
There is no knowledge, that is not Power!
Mmm...ja hebt wel 2x zoveel ram, geen idee hoeveel dat uitmaakt.internaut schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:48:
Ik draai Prey hier met een P4 - 2.8 Ghz - 1 GB ram - 9800 Pro - 1024 x 768 medium quality en perfect speelbaar dus mss is er wel iets mis dan bij je.
leoaq.fm // Jeune Loop
Ram is natuurlijk wel een sleutelfactor in games maar ik kan me best voorstellen dat niet iedereen 1 Gb heeft dus met 512 mv moet dit ook lukken.leokennis schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:15:
[...]
Mmm...ja hebt wel 2x zoveel ram, geen idee hoeveel dat uitmaakt.
Ik speel wel nooit met de laatste nieuwe drivers. Nieuwe drivers zijn imo niet beter dan degene die ik heb. ter info : ik draai nog altijd de catalysts 4.12 ( ze zitten nu bij ATI aan versie 6.7 ).
De 4.12 's draaien elk spel perfect dus ik klaag niet.
Joh.. ram kost geen drol tegenwoordig, dat mag geen probleem/excuus zijn..internaut schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:47:
[...]
Ram is natuurlijk wel een sleutelfactor in games maar ik kan me best voorstellen dat niet iedereen 1 Gb heeft dus met 512 mv moet dit ook lukken.
Ik speel wel nooit met de laatste nieuwe drivers. Nieuwe drivers zijn imo niet beter dan degene die ik heb. ter info : ik draai nog altijd de catalysts 4.12 ( ze zitten nu bij ATI aan versie 6.7 ).
De 4.12 's draaien elk spel perfect dus ik klaag niet.
Goed om je heen kijken en zoeken naar een gravity switch. Als je vast zit, dan zie je meestal een portal of een gravity switch over het hoofd.PilatuS schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:54:
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik bij het volgende plaatje verder kom ?
Ik kan wel in spirit mode naar de andere kant lopen, ik kan op alles schieten maar de zwaartekracht veranderd niet.
Tnx 
Er zit idd vlak waarbij ik sta op het plaatje nog zo'n ding. Ik dacht dat ik het aan de overkant moest oplossen maar dat is dus niet zo
Er zit idd vlak waarbij ik sta op het plaatje nog zo'n ding. Ik dacht dat ik het aan de overkant moest oplossen maar dat is dus niet zo
Verwijderd
Ik speel bijna nooit geen games meer door tijd gebrek, tot prey verscheen..... Nu maak ik tijd voor om een leveltje te kunnen spelen, zo cool vind ik het 
Top spel man, gravity gedoe en portals zijn echt vet.
Kan niet wachten totdat de eerste mods verschijnen!
Top spel man, gravity gedoe en portals zijn echt vet.
Kan niet wachten totdat de eerste mods verschijnen!
\o/ Heb hem vorige week uitgespeeld met een totale speeltijd van 8 uur en 15 minuten.
Prey is het eerste spel wat ik in 2006 heb uitgespeeld, en dat zegt toch redelijk veel..
Prey is het eerste spel wat ik in 2006 heb uitgespeeld, en dat zegt toch redelijk veel..
Indeed.
En zeker niet de doorsnee fps waar je ff doorheen wandelt.
Op sommige punten moet je serieus nadenken eer je verder komt.
En zeker niet de doorsnee fps waar je ff doorheen wandelt.
Op sommige punten moet je serieus nadenken eer je verder komt.
tof spel! origineel wel...:)
kwam beetje n raar scherm tegen ingame
eerst 'locate food' daarna sphincter cleansing'
sphincter is kringspier..maar daar heeft n mens 42 van, vraag me af of ze 1 in t bijzonder bedoelen
http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schap500/Prey.jpg
sphincter is kringspier..maar daar heeft n mens 42 van, vraag me af of ze 1 in t bijzonder bedoelen
Ik was toch wel teleurgesteld. Ik heb het in ongeveer 5 tot 6 uurtjes uitgespeeld, en daarbij zat ik op een bepaald stukje een half uur vast.... Daarbij komt ook nog dat het super voorspelbaar word na een tijdje. De portals konden net zo goed deuren zijn, je hebt er verder niets aan, en hoe leuk die gravity ook is, er word helemaal niets mee gedaan. De puzzels beperken zich tot het niveau kleuterklas (ja, ook diegene waar ik bij vastzat, kwestie van naar beneden kijken <_<).
Het heeft coole momenten, maar achteraf gezien was het de aanschaf van 45 euro echt niet waard. Zo veel potentiaal, zo weinig ermee gedaan....
Bedenk je wat voor ongelofelijk coole dingen je kunt doen met die technologie. Complete zwaartekracht/portal doolhoven in plaats van die 2 gangetjes. Escher-achtige taferelen in plaats van paden waar je niet van kunt afwijken. Grafische effecten zoals het moment waar het level voor je in elkaar gezet word gecombineerd met de al voorgenoemde puzzels...
Maar in plaats van het iets écht cools te laten zijn hebben de makers er een standaard shooter van gemaakt met een paar grappige gimmicks, waarbij ik weer terugkom op dat al genoemde potentiaal.
Echt jammer gewoon... Eén van de 3 beste momenten in het spel zat in de demo, en de andere 2 waren zo kort van duur dat ze de rest van het spel echt niet waard kunnen maken.
Het heeft coole momenten, maar achteraf gezien was het de aanschaf van 45 euro echt niet waard. Zo veel potentiaal, zo weinig ermee gedaan....
Bedenk je wat voor ongelofelijk coole dingen je kunt doen met die technologie. Complete zwaartekracht/portal doolhoven in plaats van die 2 gangetjes. Escher-achtige taferelen in plaats van paden waar je niet van kunt afwijken. Grafische effecten zoals het moment waar het level voor je in elkaar gezet word gecombineerd met de al voorgenoemde puzzels...
Maar in plaats van het iets écht cools te laten zijn hebben de makers er een standaard shooter van gemaakt met een paar grappige gimmicks, waarbij ik weer terugkom op dat al genoemde potentiaal.
Echt jammer gewoon... Eén van de 3 beste momenten in het spel zat in de demo, en de andere 2 waren zo kort van duur dat ze de rest van het spel echt niet waard kunnen maken.
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Ik denk 't wel, want overal in het spel wordt je met een soort zuur ondergescheten door kringspieren in de muren. Dat zijn die dingen die gaan bloeden als je er op schiet. Daarna schijten ze je niet meer onder, dus misschien een mooie diarree-remmer voor op vakantie, zo'n half-organisch automatisch wapen.AgoNitE schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:26:
tof spel! origineel wel...:)
Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
ROFLKroeT schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:54:
[...]
Ik denk 't wel, want overal in het spel wordt je met een soort zuur ondergescheten door kringspieren in de muren. Dat zijn die dingen die gaan bloeden als je er op schiet. Daarna schijten ze je niet meer onder, dus misschien een mooie diarree-remmer voor op vakantie, zo'n half-organisch automatisch wapen.

topic beetje dood? Speelt iemand nog prey? sp of mp? Ik ben de SP missies opnieuw aan het doen, vind de gfx zeer mooi
Ik ben zelf niet echt een multiplayer type, houdt het vaak alleen op de singleplayer en aangezien 'ie weinig uitdaging biedt, vrij linear en kort is denk ik dat dit de reden is dat we het allemaal wel gezien hebben. Ondanks dat kijk ik nog wel uit naar Prey 2.Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:37:
topic beetje dood? Speelt iemand nog prey? sp of mp? Ik ben de SP missies opnieuw aan het doen, vind de gfx zeer mooi
Verwijderd
Gisteren Prey bij Bart Smit opgepikt voor 30 euries
Ik vond de demo al vet dus ik kon hem niet laten liggen
en ik moet zeggen, het spel is in een woord
Heerlijke gameplay met die gravity puzzels en organische wapens/schip/kringspier-kotsers
, mooi verhaal, nette graphics. Alleen jammer dat het een beetje kort was, ik speel zelden shooters en had m gistermiddag gekocht, en even na middernacht al uitgespeeld, heb er nog geen 9 uur over gedaan
Maarja, zal ook wel met die Death Walk te maken hebben, hoef je geen stukken eindeloos te herspelen. Beter 9 uurtjes pure kwaliteit dan 20 uur lang steeds maar dezelfde stukken moeten herspelen
En die portals... op een gegeven moment zit je in zo'n kleine "doolhof" met portals waardoor je jezelf soms langs ziet lopen, er liepen echter ook een aantal hunters rond, dus ik knal ze allemaal neer, opeens staat er een op een afstandje voor me, hij ziet me niet dus ik gebruik mn scope, KNAL! blijkt dat ik mezelf een headshot heb bezorgd
Heerlijke gameplay met die gravity puzzels en organische wapens/schip/kringspier-kotsers

En die portals... op een gegeven moment zit je in zo'n kleine "doolhof" met portals waardoor je jezelf soms langs ziet lopen, er liepen echter ook een aantal hunters rond, dus ik knal ze allemaal neer, opeens staat er een op een afstandje voor me, hij ziet me niet dus ik gebruik mn scope, KNAL! blijkt dat ik mezelf een headshot heb bezorgd

Net uitgespeeld (de SP wel te verstaan
)
Errug leuk, vage combinatie Indianen en Aliens maar het resultaat is er zeker naar.
Hoe er met de gravity werd omgegaan vond ik het meest bizarre, was ik nog in geen enkel spel tegen gekomen. Tegen de muren, op ze kop, sommige planeten hun eigen zwaartekracht, wall-walk.
De GFX waren fenomenaal, hoe in 1 van de latere levels gangen vanuit het niets werden gecreeerd was spectaculair evenals die cubus die voor je neus in elkaar werd gezet. De Portals waren eveneens zeer bijzonder.
De eindbaas vond ik iets te makkelijk, had iets spectaculairder gemogen evenals de puzzels in het algemeen.
Eindcijfer een 8.5
Errug leuk, vage combinatie Indianen en Aliens maar het resultaat is er zeker naar.
Hoe er met de gravity werd omgegaan vond ik het meest bizarre, was ik nog in geen enkel spel tegen gekomen. Tegen de muren, op ze kop, sommige planeten hun eigen zwaartekracht, wall-walk.
De GFX waren fenomenaal, hoe in 1 van de latere levels gangen vanuit het niets werden gecreeerd was spectaculair evenals die cubus die voor je neus in elkaar werd gezet. De Portals waren eveneens zeer bijzonder.
De eindbaas vond ik iets te makkelijk, had iets spectaculairder gemogen evenals de puzzels in het algemeen.
Eindcijfer een 8.5
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Super game!
Voor het eerst in tijden dat ik weer eens een game helemaal heb uitgespeeld.
Vraagt ook naar meer! En geloof dat dat er ook komt!
Vond het een innovatief spel, tenminste niet zo'n standaard shooter waarbij je van alles en nog wat verrot moet schieten en dan toch het spel wel kunt halen.
De puzzels waren een goeie zet, net als de spirit mode en de portals!
Helemaal wennen was die walkways en de zwaartekracht aanpassingen.
Top!
Hopelijk wordt deel 2 niet meer van hetzelfde...
Voor het eerst in tijden dat ik weer eens een game helemaal heb uitgespeeld.
Vraagt ook naar meer! En geloof dat dat er ook komt!
Vond het een innovatief spel, tenminste niet zo'n standaard shooter waarbij je van alles en nog wat verrot moet schieten en dan toch het spel wel kunt halen.
De puzzels waren een goeie zet, net als de spirit mode en de portals!
Helemaal wennen was die walkways en de zwaartekracht aanpassingen.
Top!
Hopelijk wel! Of beter gezegd: minimaal meer van hetzelfde, maar liever nog beter! Want deel 1 was al heerlijk om te spelen, dus meer van hetzelfde zou al erg lekker zijn. Maar als ze het nòg beter weten te maken...Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:47:
[..]
Verwijderd
true, maar wat ik bedoel te zeggen is:
Ik hoop dat ze nog iets extra's weten te brengen.
Want tegen de tijd dat Prey 2 komt is het concept lang niet meer zo origineel als het nu is.
En zullen er ook ongetwijfeld kloons van Prey komen.
Daarom hoop ik dus op niet meer van hetzelfde, maar wel hetzelfde met net iets extra's!
Ik hoop dat ze nog iets extra's weten te brengen.
Want tegen de tijd dat Prey 2 komt is het concept lang niet meer zo origineel als het nu is.
En zullen er ook ongetwijfeld kloons van Prey komen.
Daarom hoop ik dus op niet meer van hetzelfde, maar wel hetzelfde met net iets extra's!
Ik krijg bij Prey, zojuist geinstalleerd, een uitgebriede OpenGL foutmeldingsrapport. Heb een 7900GS en Forceware 9147 driver. AMD64 X2 4600 en 2 GB ram, COD2 en FSX doen het bv prima, ook GTR2.
Wie weet raad?
Ik zie ergens dat ik de Uitbreidingslimiet van mijn graka moet uitzetten, maar die keus staat uitgegrijsd, kan ik dus niet veranderen?
Ik heb met Realtek VR Extensions getest, en ze blijken maar tot 1.2 te werken. Dus: hoe krijg ik die limiet uit?
Hm, ik ben er al uit: niet aan of uit zetten, maar Verwijderen deed de trick. Vreemd. Prey werkt nu in ieder geval!
Wie weet raad?
Ik zie ergens dat ik de Uitbreidingslimiet van mijn graka moet uitzetten, maar die keus staat uitgegrijsd, kan ik dus niet veranderen?
Ik heb met Realtek VR Extensions getest, en ze blijken maar tot 1.2 te werken. Dus: hoe krijg ik die limiet uit?
Hm, ik ben er al uit: niet aan of uit zetten, maar Verwijderen deed de trick. Vreemd. Prey werkt nu in ieder geval!
[ Voor 49% gewijzigd door flopdoc op 12-11-2006 00:10 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Wat moet ik hier doen?

Ik zit vast. Help Plz.
Het is zo'n ruimte met een grote bal in het midden die telkens omhoog gaat.
(Het is het level "All fall down".)
Edit
laat maar: ben al verder.
Ik zit vast. Help Plz.
Het is zo'n ruimte met een grote bal in het midden die telkens omhoog gaat.
(Het is het level "All fall down".)
Edit
laat maar: ben al verder.

[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 16-11-2006 21:33 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
speeld iemand deze game nog ? als ik multiprey kies dan zie ik maar 2 mensen op een server

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
tuurlijk niet. Dit is echt zo'n tijdelijke game. SP is mooi vanwege mooie graphics, zodra je dat gezien hebt, blijft er weinig over.waterking schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:21:
speeld iemand deze game nog ? als ik multiprey kies dan zie ik maar 2 mensen op een server![]()
Spijtig.
Ik vind het anders best leuk om te doen op lans...
Ik vind het anders best leuk om te doen op lans...
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
ik probeerde het vanmiddag nog te doen ff op een servertje gespeeld met 4 andere lui, de andere waren leeg. vooral de low ping servers. Heb hem nu via steam geinstalleerd. Wordt ie ook lekker automatisch geupdate
Ik weet niet over welke bug je het hebt,maar ik zit ook ergens mee...en ik zou maar zo een bug kunnen zijn....ik zit in het gebied "crash landing" (pc versie trouwens) en ik moet nu een walkway over, die kan je echter alleen in spirit walk mode zien. Ik ga daar overheen en aan de overkant zie je aan het plafond een soort gat met daarin zo'n 'button' waar je zo'n pijl in moet schieten, in spirit walk mode, echter...heb ik die hele pijl en boog niet meer, en nergens kan ik die terugvinden .
Je moet daar gewoon als spirit op een knop drukken en de lift gaat naar beneden...
Dit had ik ook. Ik heb mezelf toen gewoon dood laten gaan en van die blauwe geesten gemold. Toen ik weer levend werd had ik wel weer een boog met pijlen. Verder heb ik daar geen lift gezien of een knop.devilsnight schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:15:
Ik weet niet over welke bug je het hebt,maar ik zit ook ergens mee...en ik zou maar zo een bug kunnen zijn....ik zit in het gebied "crash landing" (pc versie trouwens) en ik moet nu een walkway over, die kan je echter alleen in spirit walk mode zien. Ik ga daar overheen en aan de overkant zie je aan het plafond een soort gat met daarin zo'n 'button' waar je zo'n pijl in moet schieten, in spirit walk mode, echter...heb ik die hele pijl en boog niet meer, en nergens kan ik die terugvinden .