Due to unexpected complications while applying the latest patch, the maintenance downtime will be extended today. We will be updating this announcement as soon as we have information regarding when the realms will be available again. We thank you for your patience and understanding.
Laat maar, kon geen connectie maken, maar lees net dat de servers al weer down zijn
Anoniem: 51661
Lijkt me prima, ff kijken of dat lukt met mn avondeten-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:30:
[...]
ik weet het
LBRS/UBRS/BRD/Scholo zijn voor mij ook eignelijk alleen weekend onlyenige reden dat ik gistereavond scholo deed, was omdat ik meteen toen ik inlgode om 19:30 geinvite werd
enige die ik door de weeks wel kan doen is eigenlijk Baron qua tijd
en emperor als het meezit met de groep
kan in principe morgen wel vanaf een uur of 6 a 7me vriendin is dan bij haar ouders eten dus tijd zat
Hey, jij hebt allerlei dingen in je scherm die ik niet ken... kan ik je daar wat over vragen?Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:30:
Dames/Heren, bij deze het Dire Maul East filmpje dat ik gisteren opgenomen heb. Met dank aan Okke voor de webspace. Lijkt me wijselijk deze link niet verder dan dit forum te distribueren. (of iig niet op het WoW forum zetten, daar staan er trouwens toch al genoeg)
http://www.azwart.nl/wow/aoe.wmv
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:30:
Dames/Heren, bij deze het Dire Maul East filmpje dat ik gisteren opgenomen heb. Met dank aan Okke voor de webspace. Lijkt me wijselijk deze link niet verder dan dit forum te distribueren. (of iig niet op het WoW forum zetten, daar staan er trouwens toch al genoeg)
Zo is farmen wel heel makkelijk ja!
Anoniem: 82860
zeg t maar-Utopist- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:39:
[...]
Hey, jij hebt allerlei dingen in je scherm die ik niet ken... kan ik je daar wat over vragen?
Daarom doen 90% van de mages dat ook
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 11:42 ]
Anoniem: 136758
Tja ben maar blij dat je geen Pala bent want dan hang je vast aan Lightforge.Anoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:04:
Gisteravond weer 1,5 uur / 2 uur in UBRS gezeten in de hoop op valor drops van Rend Blackhand of the General, maar nee hoor. Alle rolls op BoE verloren, geen need gehad op BoP dus ik zat na de repairs van mn gear weer op 125g waar ik ook mee begonnen ben... waste of time![]()
ben nu 15+ keer in UBRS geweest (ik weet dat sommigen wel 50+ runs moeten doen voor ze hun set items hebben) en ik begin het nu toch wel een beetje zuur te vinden dat t nog steeds niet gedropped is. Hoewel, ik moet eerlijk zeggen dat de General een keer de Valor Breastplate heeft gedropped, alleen toen won een first UBRS runner-warrior dat ding![]()
Het leven is soms niet eerlijk
Krijg je daarna ook nog beggars in Orgrimmar op je dak die zitten te zeuren om wat silver/gold... Wat is het toch zwaar om lvl 60 te zijn, ik moest ze allemaal afsnauwen
Zie maar eens een groep (ik zoek al geeneens meer naar raids) voor de emperor bijelkaar te krijgen.
Ben nu zo'n 20x in BRD geweest en toch al een hele keer tot bij de emperor geweest. En natuurlijk vallen dan die klote handschoenen niet.
Oh vaak zat dat ik met een groep die voorwendt naar de emperor te gaan mee ga maar gewoonlijk eindigd dat dan bij de corefragment en een snelle Leroy in the Lyceum.
Bah.
Zelfde geld voor Boots. Vind je eindelijk een groep/raid die naar de scarlets wil komt er een druid / priest die aankondigd daar geen tijd/zin in te hebben. Zit je inene weer in een klote baron run.
Nee van mij hoeft het zo langzaam niet meer.
En wat de rest aangaat. Cloth, Leather dragers en warriors zijn altijd wel te vinden om nog maar een pala mee te nemen. 4 tot 6 pala's in een ubrs raid is ook niks ongewoons... Maar als je zegt pak die derde priest maar of een derde druid of warlock dan heb je de poppen aan het dansen.
Voor mij is het duidelijk. Strat? Prima maar eerst ffe bij Balnazzar langs. Core fragment Prima na de emperor. Anders is "The Leroy" on me!
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 136758 op 08-06-2005 11:44 ]
ik had je ff geadd op msn, misschien dat dat makkelijker zou zijn.
Wat is die balk helemaal bovenin? en hoe krijg je die icoontjes rechts en boven die balk? (ik speel pas 3 weken, en ben een beetje een n00b)
Thanks
Pfff had je met mij afgelopen weekend mee moeten gaan, scholo > plate helmet, ubrs > plate shoulders + chest. En dan ook nog een LightforgeAnoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:04:
ben nu 15+ keer in UBRS geweest (ik weet dat sommigen wel 50+ runs moeten doen voor ze hun set items hebben) en ik begin het nu toch wel een beetje zuur te vinden dat t nog steeds niet gedropped is. Hoewel, ik moet eerlijk zeggen dat de General een keer de Valor Breastplate heeft gedropped, alleen toen won een first UBRS runner-warrior dat ding
Over dutchpact had ik wel gehoord ja, zal vanavond eens op gaan.
Ik heb 'm een keer gedaan zonder 1 whipe via de shortcut en dat duurde nog ongeveer 2,5 uur totaal, blij dat ik die quest al gedaan hebAnoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:27:
[...]
Als je hele warlords command moet doen ben je overigens wel heel erg lang bezig, 1,5 a 2 uur voor je wyrmthalak bent, en dan nog 1 a 1,5 uur voor de andere 2 bosses...
[ Voor 24% gewijzigd door QlimaX op 08-06-2005 11:49 ]
Anoniem: 23844
Jaja, eindelijk maar toch.
Voor deze patch zijn er trouwens twee aanpassingen voor druids:
- Cenarion set heeft nu andere stats (gericht op healing/caster) --> zie hier
- Barkskin heeft nu een eigen graphic (bladeren die om de druid heen zweven) ipv de Priest shield rip-off graphic.
Woei!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 08-06-2005 11:44 ]
Anoniem: 17029
Nu Blizzard toch met onderhoud bezig is hier een leuk tijdverdrijf wat mijn guild en ik gemaakt hebben.
Nu hier: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=2423 te vinden ook omdat door de vele downloads onze eigen site niet meer te bereiken is
p.s. wij zitten op de dunemaul realm/server.
www.ironedge.co.uk
Hopelijk mag dit soort "reclame" wel
Nu hier: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=2423 te vinden ook omdat door de vele downloads onze eigen site niet meer te bereiken is
p.s. wij zitten op de dunemaul realm/server.
www.ironedge.co.uk
Hopelijk mag dit soort "reclame" wel
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 17029 op 08-06-2005 11:50 ]
Asje.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:30:
Ik heb trouwens 30gb per maand om te gebruiken, dus opzich is het geen ramp als het buiten dit forum komt. Maar kom ik in de buurt van de 30gb dan gooi ik het filmpje er af. Dus houdt daar rekening mee.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Au dat gaat pijn doen die thorns 23 damage returned met combinatie van improved retrobution auro 25 returned 
Dat is samen 48 damage returned per hit AU.
Dat is samen 48 damage returned per hit AU.
Hmm... Ik heb in mn warrior loopbaan al 500% meer lightforge zien droppen dan valor set items
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 08-06-2005 11:52 ]
is het enige wat je loot bloemetjes?Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:30:
Daar wordt je niet echt rijk van
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
dat is "scrolling combat text"Anoniem: 13987 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:49:
Raffuhl: dat ding midden in het scherm, met 'Clearcast!' etc, welke mod is dat?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ik weet helemaal niets van mods enzovoorts. heeft er iemand misschien een link oid waar ik wat erover kan leren?
filmpje nog neit gezien-Utopist- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:43:
[...]
Wat is die balk helemaal bovenin? en hoe krijg je die icoontjes rechts en boven die balk? (ik speel pas 3 weken, en ben een beetje een n00b)
Thanks
maar ik denk
Balk bovenin = Titan bar
Icons rechts = CT buff watch? of een andere buffmod
icons boven de de balk, elke andre willekeurige buttonmod?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Mijn MSN zit vol, dus ik zal even aangeven wat er actief is aan mods in dit filmpje.-Utopist- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:43:
[...]
Thanks
- Titan bar (helemaal bovenin waar goud, xp en locatie staan)
- Atlas (blauw icoontje onder de mini-map, waarmee je een map van bijna alle instances bij de hand hebt)
- scrolling combat text (damage die je af en toe in rode cijfers boven de gnome ziet verschijnen, evenals het woord clearcast!)
- cooldowncount (geeft bij spells weer hoelang de cooldown nog is op je spells)
- XP to go (geeft in xp bar aan hoeveel rested xp je nog hebt en hoeveel xp je nog te gaan hebt)
- Damage Meters (rode raampje rechts, waarin je de damage van je party/raid groep kan zien en opslaan)
- qRanger (afstand tot PvP spelers verschijnt dan onder het icoontje + elite/worldboss status)
- KillstoLevel (geloof ik dat het heet
- Spellalert Plus (laat zien wat mobs en pvp vijanden casten binnen een bepaald bereik)
- Quickloot (verspringt het lootraam naar waar je cursor is, zodat je alleen hoeft te klikken)
- CT_Raidassist (staat niet aan als je niet in een raid zit, dus zie je momenteel niet)
- Blacklist (laat 2 icoontjes zien naast een player profile, waar je dan kan kiezen of je iemand 'hated' of 'liked' vindt)
- AutoShoutOut (gebruikt emotes om je party te laten weten dat je geen mana/health meer hebt (is in te stellen))
- Combat Stats (persoonlijke stat tracker inclusief crits, zie je net boven mijn eigen profile linksboven)
- bc_QuestTextfade (zie je hier niets van)
Die icoontjes rechts is gewoon de aan te passen interface in WoW zelf denk ik, als je die bedoelt.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 11:56 ]
Voorbeeld. Ik ben een instance aan het farmen voor item X. Item X heeft een droprate van 5% en is alleen nuttig voor class Y. Twintig keer zou je eventueel die instance moeten doen voor dat item. Na voor de zevende keer drie uur in een dungeon gezweet en gebloed te hebben click je eindelijk op de corpse van de Big Bad Boss en tada.. daar is item X. Je kijkt rond, je bent de enige in de party die het item kan gebruiken en je bent blij denk je, totdat Thalan komt langs met zijn N couponZijn voorstel was om iedereen 1 'need' te geven. Je mag maar 1 keer in de hele run een 'need' roepen, maar dan wel ongeacht het item dat er dropt. Als je die gebruikt heb, maar je alleen nog maar greeden en dus rollen als niemand zijn 'need' gebruikt.
Gimme gimme, want ik kan het verkopen voor vijf gold.
Ik weet het niet hoor ... ik vind het een muf systeem. Geld krijg je sneller door wat mobs te grinden dan door een instance te doen, dus als je in een instance bent is de prioriteit dat je goede gear verzameld.
|{ brrr }] |
Bah, had mij ff geinvite danQlimaX schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:43:
[...]
Pfff had je met mij afgelopen weekend mee moeten gaan, scholo > plate helmet, ubrs > plate shoulders + chest. En dan ook nog een Lightforgeboe item. En wat random Plate troep. Echt waar, plate, plate, plate.
Over dutchpact had ik wel gehoord ja, zal vanavond eens op gaan.
[...]
Ik heb 'm een keer gedaan zonder 1 whipe via de shortcut en dat duurde nog ongeveer 2,5 uur totaal, blij dat ik die quest al gedaan heb.
Jij mag morgen mee naar LBRS, kan je ons mooi die shortcut laten zien en mn aarsje verbinden
Hoop dat de maintenance niet té ver uitloopt, had vandaag m'n hunter op level 53 willen grinden en daarbij hoopte ik op weer eens wat mooi blauw of zelfs paars spul.
[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 08-06-2005 11:56 ]
Cool Thanks! heb je misschien tot slot misschien een screenshotje? oid? of een webpagina waar ik me dat zou kunnen leren? ik wil misschien ook wel wat handige dingen implementeren...Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:54:
[...]
Mijn MSN zit vol, dus ik zal even aangeven wat er actief is aan mods in dit filmpje.
- Titan bar (helemaal bovenin waar goud, xp en locatie staan)
- Atlas (blauw icoontje onder de mini-map, waarmee je een map van bijna alle instances bij de hand hebt)
- scrolling combat text (damage die je af en toe in rode cijfers boven de gnome ziet verschijnen, evenals het woord clearcast!)
- cooldowncount (geeft bij spells weer hoelang de cooldown nog is op je spells)
- XP to go (geeft in xp bar aan hoeveel rested xp je nog hebt en hoeveel xp je nog te gaan hebt)
- Damage Meters (rode raampje rechts, waarin je de damage van je party/raid groep kan zien en opslaan)
- qRanger (afstand tot PvP spelers verschijnt dan onder het icoontje + elite/worldboss status)
- KillstoLevel (geloof ik dat het heetlaat je een schatting zien van hoeveel kills je nog nodig hebt voor je volgende level)
- Spellalert Plus (laat zien wat mobs en pvp vijanden casten binnen een bepaald bereik)
- Quickloot (verspringt het lootraam naar waar je cursor is, zodat je alleen hoeft te klikken)
- CT_Raidassist (staat niet aan als je niet in een raid zit, dus zie je momenteel niet)
- Blacklist (laat 2 icoontjes zien naast een player profile, waar je dan kan kiezen of je iemand 'hated' of 'liked' vindt)
- AutoShoutOut (gebruikt emotes om je party te laten weten dat je geen mana/health meer hebt (is in te stellen))
- Combat Stats (persoonlijke stat tracker inclusief crits, zie je net boven mijn eigen profile linksboven)
- bc_QuestTextfade (zie je hier niets van)
Die icoontjes rechts is gewoon de aan te passen interface in WoW zelf denk ik, als je die bedoelt.
Het is dan ook niet mijn systeemYellow|A schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:54:
[...]
Voorbeeld. Ik ben een instance aan het farmen voor item X. Item X heeft een droprate van 5% en is alleen nuttig voor class Y. Twintig keer zou je eventueel die instance moeten doen voor dat item. Na voor de zevende keer drie uur in een dungeon gezweet en gebloed te hebben click je eindelijk op de corpse van de Big Bad Boss en tada.. daar is item X. Je kijkt rond, je bent de enige in de party die het item kan gebruiken en je bent blij denk je, totdat Thalan komt langs met zijn N coupon
Ik weet het niet hoor ... ik vind het een muf systeem. Geld krijg je sneller door wat mobs te grinden dan door een instance te doen, dus als je in een instance bent is de prioriteit dat je goede gear verzameld.
Helaas ben ik nu de enige geweest die met lege handen naar huis ging
mooi hebben we alleen nog een mage en een 5e nodigAnoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:55:
[...]
Bah, had mij ff geinvite dan![]()
Jij mag morgen mee naar LBRS, kan je ons mooi die shortcut laten zien en mn aarsje verbinden
heb een keer lightforge shoulders gewonnen op een greed roll
btw Geert, als je ligthforge helm vind en opzet ga ik je spammen met "1 Quarter pounder menu graag, super size me"
screenshot van wat? Mods kun je gewoon downloaden. Bij http://www.curse-gaming.com en http://ui.worldofwar.net-Utopist- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:58:
[...]
Cool Thanks! heb je misschien tot slot misschien een screenshotje? oid? of een webpagina waar ik me dat zou kunnen leren? ik wil misschien ook wel wat handige dingen implementeren...
Curse heeft meer van de betere ui mods vind ik zelf, maar de site is meestal traag.
Nou, met dit filmpje alleen ga je dat niet halen. Heel spannend is het niet....OkkE schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:47:
[...]
Asje.
Ik heb trouwens 30gb per maand om te gebruiken, dus opzich is het geen ramp als het buiten dit forum komt. Maar kom ik in de buurt van de 30gb dan gooi ik het filmpje er af. Dus houdt daar rekening mee.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Shortcut ken je toch wel? Je moet op vroeg in de instance naar rechts en dan spring je naar beneden op een rand, daarna loop je door op nog een rand en spring je naar beneden naar een ruimte met orcs ( voor de spinnengedeelte ), tentjes etc.Anoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:55:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door QlimaX op 08-06-2005 12:09 ]
Anoniem: 136758
LOL dat Ligtforge valt is niet aan de orde. Meer aan de orde isAnoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:52:
[...]
Hmm... Ik heb in mn warrior loopbaan al 500% meer lightforge zien droppen dan valor set itemsDe shoulders droppen zelfs zo vaak dat ik ze maar aangetrokken heb omdat ze beter waren dan mn Big Bad Pauldrons, maar ik voel me nu wat te "holy" en die pally gear kriebelt mn koeiemanen
1. dat als het valt er 4x zoveel pala's aanwezig zijn als bij Valor drops warriors Bij Dreadmist Warlocks enz enz. Ik heb al twee keer de roll op de broek en op de shoulders verloren. Op de broek 2x tegen 3 andere pala's en de Shoulders 1x tegen 5 en 1x tegen 4 andere pala's.
2. de locatie van de drops. Buiten Ligtforge, Force of Will en een Rogue item is er niks dat van de Emperor valt dat ook maar bij benadering de moeite waard is voor andere Classes. Dus krijg je geen hond mee naar dat gat.
En zodra ze De "Grand Crusader" hebben krijg je ook geen Druid meer mee naar Balnazzar.
3. Iedereen waar ik lang mee gespeeld heb en geholpen heb met hun zooi bij elkaar te krijgen nu inene geen tijd meer heeft en ik nog steeds enkel de riem de helm en de bracers heb.
En dat is niet omdat ik een slechte Pala ben. Invites zat. Maar nooit voor de zooi die ik moet. Ik denk dat ik mijn holy build trash en retri ga... kan ik ook mooi voor de valor gaan rollen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 136758 op 08-06-2005 12:09 ]
heh, geloof maar dat mages maar al te graag willen weten hoe je DM East grind. Er zijn namelijk genoeg mages die het met blizzard proberen en heel vaak dood gaan tijdens het grinden. (omdat ze waarschijnlijk daarvoor altijd fire spec zijn geweest en daarom niet weten hoe ze goed AoE kunnen grinden) Ik gebruik dus helemaal geen blizzard ondanks dat ik imp blizzard en winter's chill talents heb. Dit werkt gewoon perfect.Theuno schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:01:
[...]
Nou, met dit filmpje alleen ga je dat niet halen. Heel spannend is het niet....
Daarnaast weten veel mensen DM East niet te vinden en dat is aan de hand van het filmpje ook handig te zien.
Maar ik ben het met je eens, erg indrukwekkend is het natuurlijk niet
w00t, dat zijn wel de domste l00trules die ik ooit heb gehoord!Zijn voorstel was om iedereen 1 'need' te geven. Je mag maar 1 keer in de hele run een 'need' roepen, maar dan wel ongeacht het item dat er dropt. Als je die gebruikt heb, maar je alleen nog maar greeden en dus rollen als niemand zijn 'need' gebruikt.
Let op:
Dropchance is laag, dus eerst droppen de shoulders. Je roept zet allebij je N joker in, dat wordt dus rollen. Als je verliest en 2e valor dropt, moet je tegen de rest uprollen omdat je niet meer mag needen.
Als de eerste Valor dropt en maar 1 warrior doet need omdat de tweede hem bewaard voor de eventuele 2e drop, heb je kans dat hij OF niet dropt, OF anderen hebben nog needs over bij deze laatste boss en gebruiken deze N joker ook omdat ze nog wat geld willen verdienen.
Misschien werkt dit in < lvl 40 instances omdat daar toch vrijwel altijd voor de meeste classes wat dropt, maar als je dit voorstelt in n lvl 55+ party kan je rekenen om een kick, een negatieve /y met jou naar erin in Stormwind (in jou geval) en een aantal /w's met noob etc erin. Succes.
Anoniem: 130105
Idd. Beetje slappe hap, eerlijk gezegd. Pak dan mobs die ook echt loot droppen.Theuno schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:01:
[...]
Nou, met dit filmpje alleen ga je dat niet halen. Heel spannend is het niet....
thanks, ik ga me er eens in verdiepen!Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:01:
[...]
screenshot van wat? Mods kun je gewoon downloaden. Bij http://www.curse-gaming.com en http://ui.worldofwar.net
Curse heeft meer van de betere ui mods vind ik zelf, maar de site is meestal traag.
Ja, die ken ik, maar er schijnt nog een shortcut vanaf wyrmthalak naar de andere bosses te zijn, ik dacht dat je die bedoeldeQlimaX schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:05:
[...]
Shortcut ken je toch wel? Je moet op vroeg in de instance naar rechts en dan spring je naar beneden op een rand, daarna loop je door op nog een rand en spring je naar beneden naar een kamer met orcs, tentjes etc.
@Bokkie, maak je geen zorgen, ik heb de Bone Skull Helmet al (volgens mij heette hij zo), die pwnt! En 1 met 700 armor als ik aan het tanken ben
Wist overigens niet dat lightforge helmet op n burgerking petje leek
het gaat ook niet om de lootAnoniem: 130105 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:09:
[...]
Idd. Beetje slappe hap, eerlijk gezegd. Pak dan mobs die ook echt loot droppen.
DM east wordt door mages gefarmed voor de exp, loot is leuk meegenomen, maar de exp is daar gewoon meesterlijk
Anoniem: 146357
Als je het zo bekijkt werkt het idd niet, maar we gingen uit van 2 dingen: het eerste is dat we 'maar' naar SM gingen en het daar wel meevalt met het aantal goede drops en punt 2 is dat we ook uitgingen van het sociale karakter van de groep, vooral aangezien we met 3 leden van onze guild waren en 2 leden van de guild van htt-thalan. Dus dan kan je er toch vanuit gaan dat zo'n systeem daadwerkelijk goed kan worden uitgevoerd.Yellow|A schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:54:
[...]
Voorbeeld. Ik ben een instance aan het farmen voor item X. Item X heeft een droprate van 5% en is alleen nuttig voor class Y. Twintig keer zou je eventueel die instance moeten doen voor dat item. Na voor de zevende keer drie uur in een dungeon gezweet en gebloed te hebben click je eindelijk op de corpse van de Big Bad Boss en tada.. daar is item X. Je kijkt rond, je bent de enige in de party die het item kan gebruiken en je bent blij denk je, totdat Thalan komt langs met zijn N coupon
Ik zal me even voorstellen: sirdalord lvl 44 warrior die zogenaamd in elk potje tegen htt-thalan wordt afgemaakt. Wat de goede kerel vergeet te vermelden zijn de aantal keren (vooral de laatste dagen sinds mijn nieuwe arms/fury build) dat ik hem heb verslagen en dat ik volgens hem geen retaliation mag aanzetten omdat dat 'oneerlijk' is
Ik moet bekennen dat ik waarschijnlijk niet de beste pvp-warrior ben die er rondloopt, maar zoals htt-thalan me schetst ben ik een totale noob. En ik vond dat het tijd werd om daar iets van te zeggen aangezien ik toch al een tijdje meelees.
Anoniem: 130105 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:09:
[...]
Idd. Beetje slappe hap, eerlijk gezegd. Pak dan mobs die ook echt loot droppen.
Je snapt het idee hierachter denk ik niet.
Ik heb hier Hammer of the Northern Wind als drop gehad (epic hammer) en daarnaast over de 50 green items waarmee ik in totaal dik over de 100g heb verdiend in een uurtje of 6/7 grinden. Dat er hier niets dropt is vette pech voor de kijkbuiskinderen, want ik ga daar niet urenlang grinden totdat ik goeie loot in het filmpje kan zetten. (ben immers lvl 60 op de mage, dus dan zou ik daar puur voor de loot zijn, maar ik had gisteren nog andere dingen te doen
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 12:17 ]
Toch wel leuk dat we nu eens de andere kant van het verhaal horenAnoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:14:
[...]
Ik zal me even voorstellen: sirdalord lvl 44 warrior die zogenaamd in elk potje tegen htt-thalan wordt afgemaakt. Wat de goede kerel vergeet te vermelden zijn de aantal keren (vooral de laatste dagen sinds mijn nieuwe arms/fury build) dat ik hem heb verslagen en dat ik volgens hem geen retaliation mag aanzetten omdat dat 'oneerlijk' is
Ik moet bekennen dat ik waarschijnlijk niet de beste pvp-warrior ben die er rondloopt, maar zoals htt-thalan me schetst ben ik een totale noob. En ik vond dat het tijd werd om daar iets van te zeggen aangezien ik toch al een tijdje meelees.
Skills gebruiken oneerlijk? Hij gebruikt ook alles toch?

Als ik als Warrior SM grind (graveyard instance, waar groepen non-elite spirits erg snel respawnen die droppen als elites) haal ik 20-30g per uur zonder dat ik blauwe BoE of evt. Epics meereken..
ik weet het, maar ach, die duels dienen voor mij voornamelijk als training en aangezien er een 30 minuten cooldown zit op die retaliation, wil ik wel eens kijken of ik ook kan winnen zonder (en dat lukt me op zijn tijd dusRaseriaN schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:16:
[...]
Toch wel leuk dat we nu eens de andere kant van het verhaal horen
Skills gebruiken oneerlijk? Hij gebruikt ook alles toch?
Bij het begin werd ik inderdaad steeds afgemaakt door rogues, maar dat kwam doordat ik mijn talent tree maar lukraak had ingevuld. Nadat ik op internet volgens vele de beste build had gevonden, heb ik deze toepast en ik merk het verschil meteen.
Gisteren nog een lvl 49 undead rogue verslagen terwijl ik bezig was met een mob en daarna een lvl 40 rogue die me aanval nadat ik net opnieuw respawnde. Dat gaf toch een goed gevoel
FlamestrikeAnoniem: 61797 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:16:
[...]
mag ik eens vragen welke spells dat nou zijn die je cast in je filmpje ??
Cone of Cold
Improved Arcane Explosion (instant) x2 of x3
Frost Nova
Cone of Cold
IAE tot ze dood zijn
Toen ik dit deed voor het filmpje had ik trouwens niet eens een geweldige frost spec. Je kunt namelijk met de combinatie FN + CoC critten voor 1k+ damage (50% kans) en in dit filmpje is het geloof ik 600 tot 800. Die build heb ik nu dus veranderd zodat dat wel kan. (aangezien ik gisteren een zware inzinking kreeg toen ik weer fire specte en me ineens ontzettend zwak voelde, heb ik meteen weer terug gespect naar frost)
Anoniem: 61797
ja ik ben noob 
wat bedoel je precies met stats ?? dat je je talentpoints niet goed hebt gebruikt om het maximale uit je frost spells te halen of wat ??
wat bedoel je precies met stats ?? dat je je talentpoints niet goed hebt gebruikt om het maximale uit je frost spells te halen of wat ??
Knap dat je er over verrast bentAnoniem: 25028 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:21:
pfff en ja hoor ! weer loopt de maintenance uit !!

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
trouwens, nu ik er toch ben even een vraag.
Ik heb net die patch gedownload en daar zag ik staan dat ze de pummel hadden verwijderd voor de warrior.
Dit zal dus betekenen dat ik geen spells meer kan interupten en daardoor als warrior NOG kanslozer ben tegen casters??
Of is er nog een andere mogelijkheid om dit te doen? Behalve shield bash, want daarvoor heb je een shield nodig en aangezien ik niet constant met een shield rondloopt, kan ik deze skill niet gebruiken
Ik heb net die patch gedownload en daar zag ik staan dat ze de pummel hadden verwijderd voor de warrior.
Dit zal dus betekenen dat ik geen spells meer kan interupten en daardoor als warrior NOG kanslozer ben tegen casters??
Of is er nog een andere mogelijkheid om dit te doen? Behalve shield bash, want daarvoor heb je een shield nodig en aangezien ik niet constant met een shield rondloopt, kan ik deze skill niet gebruiken
Ja die ken ik ook wel, in de zeer moeilijke ruimte voor wyrmthallak, met die zwaar irritante evoker's met die gaten in de grond, als je je daar de juiste pakt ben je heel snel bij v00ne dacht ik.Anoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:10:
[...]
Ja, die ken ik, maar er schijnt nog een shortcut vanaf wyrmthalak naar de andere bosses te zijn, ik dacht dat je die bedoelde
Edit: Perrin77 heeft gelijk, het is de Ogre Omokk.
[ Voor 8% gewijzigd door QlimaX op 08-06-2005 12:37 ]
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:19:
[...]
Flamestrike
Cone of Cold
Frost Nova
Cone of Cold
IAE tot ze dood zijn
Toen ik dit deed voor het filmpje had ik trouwens niet eens een geweldige frost spec. Je kunt namelijk met de combinatie FN + CoC critten voor 1k+ damage (50% kans) en in dit filmpje is het geloof ik 600 tot 800. Die build heb ik nu dus veranderd zodat dat wel kan. (aangezien ik gisteren een zware inzinking kreeg toen ik weer fire specte en me ineens ontzettend zwak voelde, heb ik meteen weer terug gespect naar frost)
Frost for the win
zonde van je goud, ach het was een dure les
@Perrin:
het gaat niet om de loot, maar om de exp
Omokk, de grote dikke ogre. Voone is niet zo heel ver van hem.QlimaX schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:25:
[...]
Ja die ken ik ook wel, in de zeer moeilijke ruimte voor wyrmthallak, met die zwaar irritante evoker's met die gaten in de grond, als je je daar de juiste pakt ben je heel snel bij v00ne dacht ik.
ja zoietsAnoniem: 61797 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:23:
ja ik ben noob
Ik had een respec gedaan om Dire Maul East met blizzard te grinden, maar uiteindelijk ben ik het dus met andere spells gaan doen. (omdat dat niet alleen efficienter was, maar ook veiliger) Dus zaten er bijvoorbeeld talent points in Permafrost, die ik beter in Ice Shards had kunnen stoppen. Die build had ik tot gisteren.
ja, want ik las, nadat ik die patch had gedownload in de patch notes pummel-removed.Anoniem: 130105 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:26:
Ik denk dat je niet de goede patch notes hebt gelezen, sirda
Het kan idd zijn dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien, maar aangezien de realms nog down zijn, kan ik dit niet uitproberen.
Laten we hopen dat ik het mis heb
Retaliation is niet echt eerlijk om te gebruiken, vooral niet tegen roques want daarmee worden ze gewoon geraped. Imo beetje hetzelde als potions gebruiken en loh van palaAnoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:14:
[...]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Die had ik gister ookAnoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:19:
[...]
Flamestrike
Cone of Cold
Frost Nova
Cone of Cold
IAE tot ze dood zijn
Moet nog ff wennen

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Mijn mage is ook frost specced 
18Arcane/33Frost wordt het, maar ben pas 55
18Arcane/33Frost wordt het, maar ben pas 55
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Anoniem: 25028
sjah het is inderdaad een gewoonte geworden van blizzard !!
vind trouwens dat ze het de laatste tijd erg slecht doen !! veel server crashes ensow....heb je je quest complete ken je weer opnieuw beginnen ! items weg etc...
had pas een Blazing Emblem(blauwe trinket) van een simpele lvl43 saga geloot ! in stranglethorn ! de server was gruwelijk laggy, dus ben ik maar uit gaan loggen
zodat ik die emblem niet kwijt zou zijn !
vind trouwens dat ze het de laatste tijd erg slecht doen !! veel server crashes ensow....heb je je quest complete ken je weer opnieuw beginnen ! items weg etc...
had pas een Blazing Emblem(blauwe trinket) van een simpele lvl43 saga geloot ! in stranglethorn ! de server was gruwelijk laggy, dus ben ik maar uit gaan loggen
@Raffuhl
Grinden met Blizzard als mage...dat kost je ( ik nu L52 Mage Arcane/Fire ) 900mana ...dat is 1/3 van het totaal...zonder Intel..
Die mages moeten per direct 20 levels terug worden gezet..
Zelf ben ik niet goed met me zelf defenden als ik weer eens geraped word door een rogue....of elk andere klasse -5 / +5 ...ik krijg het gewoon niet voor me kaar om ze te overleven na die bakstab..
Wat is nu een goede en ook kans op win ..spel reeks wat ik ongeveer zou kunnen volgen?
( Krijgen jullie nou ook problemen met inloggen ..krijg opstart scherm voor beginnelingen ?)
Gr, W3
Grinden met Blizzard als mage...dat kost je ( ik nu L52 Mage Arcane/Fire ) 900mana ...dat is 1/3 van het totaal...zonder Intel..

Die mages moeten per direct 20 levels terug worden gezet..
Zelf ben ik niet goed met me zelf defenden als ik weer eens geraped word door een rogue....of elk andere klasse -5 / +5 ...ik krijg het gewoon niet voor me kaar om ze te overleven na die bakstab..
Wat is nu een goede en ook kans op win ..spel reeks wat ik ongeveer zou kunnen volgen?
( Krijgen jullie nou ook problemen met inloggen ..krijg opstart scherm voor beginnelingen ?)
Gr, W3
skullcrusher
Anoniem: 134151
Waarom is het niet eerlijk ?? ik ben een rogue maar ik heb er totaal geen probleem mee als een warrior Retaliation gebruikt ... het is een skill .. hoe zou de rogue het vinden als hij geen stealth of wat dan ook mag gebruiken is gewoon BS .evilpin0 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:28:
[...]
Retaliation is niet echt eerlijk om te gebruiken, vooral niet tegen roques want daarmee worden ze gewoon geraped. Imo beetje hetzelde als potions gebruiken en loh van palano go in duels. Maargoed hij kan natuurlijk ook gewoon wegrennen als die slim als die ziet dat je Retaliation aan hebt
Ik heb het hier al is eerder gevraagd, lijkt het jullie ook nie handig als de CT_Raid Mod het ook gewoon in parties doet.
Je hebt namelijk een functie in CT_Raid dat als iemand gedebuffed word (door Shadow Word Pain of zo) een bericht krijgt zodat je met je ingestelde keybindig iemand weer kan genezen.
Het zelfde geld voor Buffs je krijgt een melding dat een buff van iemand is afgelopen om op een bapaalde keybinding iemand weer te herbuffen.
Dit alles werkt jammer genoeg niet in kleine 5 man parties en alleen in Raid parties.
Je hebt namelijk een functie in CT_Raid dat als iemand gedebuffed word (door Shadow Word Pain of zo) een bericht krijgt zodat je met je ingestelde keybindig iemand weer kan genezen.
Het zelfde geld voor Buffs je krijgt een melding dat een buff van iemand is afgelopen om op een bapaalde keybinding iemand weer te herbuffen.
Dit alles werkt jammer genoeg niet in kleine 5 man parties en alleen in Raid parties.
[ Voor 11% gewijzigd door Eikeltje op 08-06-2005 12:34 ]
--------------------------------------------------------------------------------Anoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:27:
[...]
ja, want ik las, nadat ik die patch had gedownload in de patch notes pummel-removed.
Het kan idd zijn dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien, maar aangezien de realms nog down zijn, kan ik dit niet uitproberen.
Laten we hopen dat ik het mis heb
- World of Warcraft Client Patch (2004-11-07)
--------------------------------------------------------------------------------
[knip]
Warrior
- Inner Rage: Removed.
- Pummel: Removed.
Die functie dat je een debuff bericht krijgt zit ook gewoon in de WoW combat log ??Eikeltje schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:31:
Ik heb het hier al is eerder gevraagd, lijkt het jullie ook nie handig als de CT_Raid Mod het ook gewoon in parties doet.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ok, dat was niet al te snugger van meHolyCorn schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:38:
[...]
--------------------------------------------------------------------------------
- World of Warcraft Client Patch (2004-11-07)
[knip]
Warrior
- Inner Rage: Removed.
- Pummel: Removed.
Half zevenAnoniem: 25028 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:40:
hoe laat gaat het vandaag worden guys !? 4 uur weer ?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Anoniem: 121671
Wederom een nutteloze reply
[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 121671 op 08-06-2005 12:45 . Reden: Vergeten te verversen? ]
WheheheheAnoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:14:
[...]
Niks van! Ik heb gezegd dat ik een potje zónder retaliation wilde doen, omdat ik nu eenmaal een hoge dodgerate heb (zo werkt een rogue nou eenmaal) en als elke dodge een directe hit oplevert het potje geen zin heeft, want elke warrior die retaliaton aanzet heeft bij voorbaat al gewonnen
En omdat die op een cooldown zit, stelde ik voor het zonder retaliaton wilde doen. Nét zoals ik ook wel eens potjes tegen jou speel zónder mijn stealth te gebruiken en zónder poisons
http://thottbot.com/?i=40261
Reward van een quest in BG's..
Maakt de Arcanite Reaper de moeite niet meer waard om te craften?
Ik zou zeggen van wel, wat jullie?
Doe je weer goed , mijn dank is grootAnoniem: 93564 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:38:
ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/patches/enGB/
Hier staat die nieuwe patch wel.
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Klopt. Voor die respec maakte ik hem zonder stealth en poison af zonder noemenswaardige schade.Anoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:19:
[...]
Bij het begin werd ik inderdaad steeds afgemaakt door rogues, maar dat kwam doordat ik mijn talent tree maar lukraak had ingevuld. Nadat ik op internet volgens vele de beste build had gevonden, heb ik deze toepast en ik merk het verschil meteen.
Na zijn respec moet ik enorm mijn best doen, en dan nog hou ik als ik win hoogstens 10% hp over.
Klein vraagje.
Aangezien in WoW macro's legaal zijn en goed te verkrijgen zijn,
hebben de player die deze gebruiken nu veel voordeel boven de mensen die zonder macro's (willen) spelen?
Aangezien in WoW macro's legaal zijn en goed te verkrijgen zijn,
hebben de player die deze gebruiken nu veel voordeel boven de mensen die zonder macro's (willen) spelen?
boeit dat?Anoniem: 25028 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:40:
hoe laat gaat het vandaag worden guys !? 4 uur weer ?
it's down, als ze klaar zijn komen ze weer up.
live with it of ga op wow lopen zeuren over downtime, niet hier.
dan heeft het potje zowiezo geen zin, behalve om jezelf op te geilen over hoe goed je wel niet bent.HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:46:
[...]
Whehehehe
Niks van! Ik heb gezegd dat ik een potje zónder retaliation wilde doen, omdat ik nu eenmaal een hoge dodgerate heb (zo werkt een rogue nou eenmaal) en als elke dodge een directe hit oplevert het potje geen zin heeft, want elke warrior die retaliaton aanzet heeft bij voorbaat al gewonnen
En omdat die op een cooldown zit, stelde ik voor het zonder retaliaton wilde doen. Nét zoals ik ook wel eens potjes tegen jou speel zónder mijn stealth te gebruiken en zónder poisons
elke warrior die je tegenkomt in PVP battle zal retaliation tegen je aanzetten, om je zo hard mogelijk te proberen te rapen.
net zoals jij elke cloth dragen zal pakken als hij mana aan het rechargen is.
Retaliation heeft NIETS met dodge te maken. Retaliation counterattacked _elke_ melee strike die je tegenstander doet, en die melee counterattacks van warriors zijn nogal hard.HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:46:
[...]
Whehehehe
Een warrior kan ALTIJD een dodge counterattacken met een active skill Overpower. Deze heeft geen cooldown en kan na iedere dodge gebruikt worden. Vandaar altijd dode rogue.
Zo werkt een warrior nou eenmaal.
Danku, ik wilde het zelf niet zeggen-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:49:
[...]
boeit dat?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 08-06-2005 12:52 ]
Iemand nog een goede build voor een warrior lvl 44?
Zit nog steeds met me build vanaf lvl 20.. Dus beetje wazige opstelling!
Build moet pvp gericht zijn
Zit nog steeds met me build vanaf lvl 20.. Dus beetje wazige opstelling!
Build moet pvp gericht zijn
Ja maar er staat dan nie bij press "E" to cure the debuffOn_E schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:39:
[...]
Die functie dat je een debuff bericht krijgt zit ook gewoon in de WoW combat log ??
Retaliation heeft weinig te maken met dodge rate? Met die skill aan gooi je er een automatische counterattack uit wanneer je geraakt wordt door een melee aanval..HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:46:
[...]
Whehehehe
Wanneer jij begint te dodgen tegen een warrior kan hij je binnen 2-3 overpower hits platleggen
edit:
Was weer eens te laat..
@Brax: Voor PvP is er eigenlijk maar 1 goede build en dat is de 31/20 (arms/fury) build..
[ Voor 8% gewijzigd door Ghostie|IA op 08-06-2005 12:53 ]
Ik dacht alAnoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:50:
[...]
Retaliation heeft NIETS met dodge te maken. Retaliation counterattacked elke melee strike die je tegenstander doet, en die van warriors zijn nogal hard.
Een warrior kan ALTIJD een dodge counterattacken met een active skill Overpower. Deze heeft geen cooldown en kan na iedere dodge gebruikt worden. Vandaar altijd dode rogue.
Laat die rogues maar dodgen. Een paar overpowers, retaliation aan en ik kan 5 seconden na hun ambush weer verder gaan met mijn magnetron maaltijd
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 08-06-2005 12:53 ]
Anoniem: 101243
Is bij jullie WoW-Europe ook down
??
Ik kan wel connecten, maar de lijst met servers is leeg. http://www.wow-europe.com => ook down.
Wie weet krijgen we week gratis lol
Ik kan wel connecten, maar de lijst met servers is leeg. http://www.wow-europe.com => ook down.
Onzin, met een 30 min cooldown kún je gewoon niet 'elke keer' retal. aanzetten. Ik heb geen cooldown op mijn ambush en maar een 10 sec cooldown op mijn stealth, dus ik kan idd altijd een clothwearer bespringen. Ik heb al een aantal horde spelers gedood sinds ik die shatterer heb (gisteren wilde we uldaman doen en de ingang werd door ongeveer 10 man horde versperd) en ik ging zelf 1 keertje dood. Heb achter mekaar 14 horde spelers afgemaakt, waarvan 3 warriors, welke alle 3 geen retal. gebruikten.-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:49:
[...]
boeit dat?
[...]
dan heeft het potje zowiezo geen zin, behalve om jezelf op te geilen over hoe goed je wel niet bent.
elke warrior die je tegenkomt in PVP battle zal retaliation tegen je aanzetten, om je zo hard mogelijk te proberen te rapen.
net zoals jij elke cloth dragen zal pakken als hij mana aan het rechargen is.
Mjah dat wil ik helemaal nietAnoniem: 23844 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:43:
[...]
Jaja, eindelijk maar toch.
Voor deze patch zijn er trouwens twee aanpassingen voor druids:
- Cenarion set heeft nu andere stats (gericht op healing/caster) --> zie hier
- Barkskin heeft nu een eigen graphic (bladeren die om de druid heen zweven) ipv de Priest shield rip-off graphic.
Woei!
lees en huiver
Druid Bugs as of 1.4x
These bugs have been confirmed by numerous players, and may even be additionally confirmed by the developers themselves.
Bug 1: Ferocious Bite loses all combo points and takes all energy if it is blocked, parried, or misses. None of the Rogues finishers work like this, nor does Rip for our Cat Form, therefore we can assume it's bugged. Not confirmed by devs.
Bug 2: Entangling Roots can break upon its own damage, severly shortening its duration (it's not uncommon to last a maximum of 3-5 seconds against higher level mobs). This was suppose to be fixed, but it either was not, or its status was reverted. Not (currently) confirmed by devs.
Bug 3: Dire Bear form will not break out of Polymorph effects. All other Druid forms break out of Polymorph normally. Confirmed by devs.
Bug 4: Frost Shock and other slowing effects cannot be broken through shapeshifting. Please note that Dazed is an exception and is not intended to be removed by anything. Confirmed by devs. (see "Response to Druid Feedback" by Caydiem )
Bug 5: If you have the Furor talent, you will be considered in combat for a short duration after shifting into Cat Form. This prevents proper use of Cat From, and a Bear-only talent should not affect Cat Form anyway. Not confirmed by devs.
Bug 6: You cannot shift out of forms while stunned using the Spell itself, but you CAN cancel the "buff" by right-clicking on it. This has signifigant impact on PvP trinket usage for Druids. Not confirmed by devs.
Bug 7: You cannot shift out of forms while Feared, and cannot cancel the "buff". This has signifigant impact on PvP trinket usage for Druids. Not confirmed by devs.
Bug 8: After an enemy mob loses the Entangling Roots effect, they may "visually teleport" over to their current target of aggression. The teleport usually lasts a second, after which the mob will be found running normally to their target (with 1 second's distance inbetween them and their target). Not confirmed by devs.
Bug 9: Travel Form's speed increase (+40%) does not stack with the +15% speed bonus from our PvP set, Cat Form's Dash (+50%), the Minor Run Speed Enchant (+8%), and the 15-second speed boost provided by Swift Boots. Not confirmed by devs.
Bug 10: Feline Swiftness Talent (+30% max while outdoors) does not stack with the +15% speed bonus from our PvP set, Cat Form's Dash (+50%), the Minor Run Speed Enchant (+8%), and the 15-second speed boost provided by Swift Boots. Basically, it seems these two abilities don't stack with any other speed increase, while speed increases obtained by other classes can stack. Not confirmed by devs.
Bug 11: Cat Form's Dash (+50% speed increase for 10 seconds) does not stack with the Feline Swiftness Talent (+30% max), the +15% speed bonus from our PvP set, the Minor Run Speed Enchant (+8%), and the 15-second speed boost from Swift Boots. Not confirmed by devs.
Bug 12: The +15% speed bonus from the PvP set does not stack with the 8% speed boost from enchanters on boots, nor the Feline Swiftness talent (+30% max), nor Cat Form's Dash (+50%), or Travel Form's speed increase (+40%). Not confirmed by dev.
Bug 13: The 15% speed bonus Bonus from the PvP Set only works if you re-equip the set AFTER shifting to Bear or Cat Form - any shift back to Caster form will lose the bonuses and require another re-equip after the next shift. Not confirmed by devs.
Bug 14: The Stealth Detection Bonus from the PvP Set only works if you re-equip the set AFTER shifting to Bear or Cat Form - any shift back to Caster form will lose the bonuses and require another re-equip after the next shift. Not confirmed by devs.
Bug 15: Ravage, which requires the caster to be behind the target AND stealthed, can be parried / blocked, yet 1.3x patch notes state that a behind target attack should not be parried or blocked. Not confirmed by devs.
Bug 16: If Rebirth is used on a target that revives themselves (Corpse Recovery, Reincarnation, Soulstone), Rebirth still takes a regeant and starts its 30-minute cooldown. Not confirmed by devs.
Bug 17: When you are Skinning or picking an Herb in Bear or Cat form, the game supposedly makes us go into an animation which doesn't exist, hence freezing the idle animation for the duration. In any case, your animation freezes while skinning. Not confirmed by devs.
Bug 18: When casting a healing spell, it will occasionally take the mana without any up-front healing (i.e. regrowth's HoT still works, but healing touch and regrowth's initial heal does not). Not confirmed by devs.
Bug 19: Bear Form gives Male voice emotes. In fact, each form seems to have its own gender which is not tied to the gender of the caster. Not confirmed by devs.
Bug 20: Reflected damage by Thorns will sometimes break Hibernate, Polymorph, Sap, Frozen Trap, etc. is cast on an enemy, even though its impossible for an enemy to attack after being put to sleep, polymorph'd, etc. It seems there may be a problem with the server processing the damage from Thorns after the effect of these spells. Not confirmed by devs.
Bug 21: Special attacks like Execute, Eviscerate, etc. (one that appear in "Yellow" on a Combat Log with default colours) will not cause Nature's Grasp to proc, even if you have 4/4 points in Nature's Grasp (which should give a 100% chance to proc), even though some (if not all) of these attacks can be blocked/parried/dodged like any other melee attack. Not confirmed by devs.
Bug 22: Blood Frenzy, the Feral Combat talent which gives a chance to add additional combo points upon a critical hit of Cat Form attacks which can add combo points, can be reflected by Obsidian Elementals, resulting in a loss of all combo points. Not confirmed by devs.
Bug 23: A Hunter can attempt to Tame a Hibernated Beast without breaking Hibernate, making Taming trivial with a Druid. Unknown if this is intentional or not. Not confirmed by devs.
Bug 24: The Level 58 PvP Armour, Sergeant Major Leather Armsplits, only gives 50 AC, where as the Level 46 ones give 66. The Rogue version has almost the same stats and gives 77, so this is probably just a typo. Not confirmed by devs. (Possibly fixed on Test)
General Bugs
These bugs affect other classes as well.
Bug G1: After successfully executing Pounce, a PvE mob may turn around and face its attacker before being afflicted by the stun, and may even get off one free hit. Rogues have the same problem with Cheapshot. This makes the Pounce+Shred combination a gamble to pull off in PvE, and there is no reason a mob that is suppose to be stunned should turn around. Not confirmed by devs.
Bug G2: If Rebirth or Reincarnation is used on a target that gets later ressurected, their Soulstone status is removed. This affects Warlocks as well as Druids. Not confirmed by devs.
Bug G3: Some tooltips do not reflect changes to the spell via Talents, while others do. Improved Mark of the Wild, for instance, increases the effectiveness of Mark of the Wild and Gift of the Wild spells, but some tooltips do not reflect the gain from Improved Mark of the Wild. This is a long-standing inconsistency that affects all classes. Confirmed by devs. (and, by all accounts, pretty obvious)
Bug G4: Forms like Priest's Shadowform and Druid's Feral Forms do not have any animation for the initial and duration of the "knockdown" effect. I suggest using the death animation for the knockdown effect if a new one is too tedious to make. Not confirmed by devs.
Bug G5: Whether or not a Heal-Over-Time effect is stronger then an already existing Heal-Over-Time buff of the same spell name on a target does not take in increased effect from +Healing items. Not confirmed by devs.
Bug G6: Sometimes Healing will really occur after an attack on a target, when the log says the Healing occured before the attack. Hence targets can die to small attacks even after supposedly regaining all their health. Not confirmed by devs.
Bug G7: Fleeing Humanoid PvE mobs that are Stunned (like from our Bash, a Rogue's Kidney Shot, etc.) sometimes instantly "teleport" to their destination and Bring Along Friends (BAF) even if they are killed before the stun wears off. After death, the fleeing mob's corpse will "snap-back" to where it was stunned, showing it wasn't just a problem with latency on the player's part. Not confirmed by devs.
Unconfirmed Bugs
These bugs do not currently have sufficient evidence from players, and therefore may not even exist. Please test these on the current release patch and reply with info, so I can upgrade them to bugs or delete them from this list.
- Cannot shift out of polymorph while underwater using any of our forms, with the error message: "You cannot do that while underwater."
- If you deselect an enemy mob and select it again, without selecting any other enemy mob inbetween, there are some situations where you still lose all combo points.
- Viper Sting and other such spells continue to drain mana even while in Bear or Cat forms, which should be immune to the effect (IE, shifting to Bear or Cat does not dispel the effect of Viper Sting).
- The Druid's instant cast spells will interrupt our own melee swing cycle, even though the other two Hybrid classes, Shaman and Paladins, do not interrupt their swing cycles with their instant spells.
- Sometimes party memebers who recieve Mark of the Wild or Gift of the Wild lose the added 35% talent increase after a load screen (Portal, Hearth, Instance Entrance, etc.). The Caster of the MotW keeps the added effect. Perhaps of how it is programmed it doesnt see the talent point when loading your character.
Druid Concerns
Popular concerns by the forum and ingame community as they are presented to me.
- Some members of the Druid community argue that Innervate is too necessary to any Druid's arsenal for it to be a top-tier talent, and suggest either lowering it in the tree, or making it trainable. However, one of the reasons Innervate was so highly questioned was the next concern...
- ...the viability of the other two talent trees. The last tiers of the other two talent trees, Primal Instinct and Hurricane, are not valued above Innervate with respect to the general Druid community.
- Feral Tree needs some reworking. Confirmed by devs. (see Caydiem posts)
- Balance Tree needs some reworking, especially the viability of Hurricane and Omen of Clarity in PvP. Not confirmed.
- Cat Form DPS is lower then intended. Confirmed by devs. (see Caydiem posts)
- Druids are more affected by Level 60+ DPS scaling issues then any other class. Not only do we have an effective cap on the damage done by spells, we have an effective cap on our Feral Form's melee DPS, making us the ONLY class to be completely capped on DPS increases provided by new weapon and proc enchantments.
- Our effectiveness in PvP is lower then intended. Confirmed by devs. (Tom Chilton Quoted saying "But in watching how the Druid is actually played in PvP, we realize now that we need to do something to improve the Druid's punch.", see http://pc.gamespy.com/pc/world-of-warcraft/617414p2.html )
- The effectiveness of Rebirth's "wipe prevention" is in question vs the effectiveness of Shaman, Paladins, Priests, and to a lesser extent Warlock's ability to recover from a wipe. Some have suggested giving an out-of-combat ressurection to Druids, while others just wish the cooldown shortened on Rebirth so they can use it in more situations. You can find my latest suggestion on the subject here: http://forums.worldofwarc...6374&p=1&tmp=1#post236374
- Shouldn't the resistance increases by Mark of the Wild and Gift of the Wild stack with other spells that increase resistances? (Currently they do not)
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Onderhand begin ik toch te twijfelen aan het scroll en leesvermogen van veel mensen in dit topicAnoniem: 101243 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:52:
Is bij jullie WoW-Europe ook down??

Prop je talents in arms +5% crit chance en +50% crit chance with overpower, en je mag zelfs je retaliation bewaren voor n ander en binnen 5 seconden het roguelijkje achter je latenAnoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:52:
[...]
Ik dacht al
Laat die rogues maar dodgen. Een paar overpowers, retaliation aan en ik kan 5 seconden na hun ambush weer verder gaan met mijn magnetron maaltijd
-edit- mn whine was te laat
[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 08-06-2005 12:56 ]
Ah! Ik dacht dat retal. betekende dat ik bij elke keer dat ik dodge een mep kreeg, maar het is dus erger! Bij elke mep die ik uitdeel krijg ik er 1 terug. Dat verklaart een hoop, minder meppen met hogere schade is dus beter.Ghostie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:50:
[...]
Retaliation heeft weinig te maken met dodge rate? Met die skill aan gooi je er een automatische counterattack uit wanneer je geraakt wordt door een melee aanval..
Wanneer jij begint te dodgen tegen een warrior kan hij je binnen 2-3 overpower hits platleggen
edit:
Was weer eens te laat..
@Brax: Voor PvP is er eigenlijk maar 1 goede build en dat is de 31/20 (arms/fury) build..
Ik zag trouwens dat de warrior een nieuwe talent gedeelte heeft, die hij kan upgraden.
Dual wield.
En ook dat je meer rage krijgt?
Dit is natuurlijk wel interessant
Dual wield vond ik altijd maar slapjes bij een warrior, vandaar mijn 1h en shield.,
Dual wield.
Dual wield vond ik altijd maar slapjes bij een warrior, vandaar mijn 1h en shield.,
[ Voor 21% gewijzigd door FragNeck op 08-06-2005 12:56 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Axe spec talents zitten eerder in de arms tree, zodat je met 31 in arms zowel axe spec 5/5 kunt hebben, als 2/2 imp hamstring. Met polearm spec kan dat niet (is uit m'n hoofd, correct me if i'm wrong). Imo is reaper dus wel overall beter dan. Scheelt dat ik hem al heb, maar tot je een reaper hebt is die polearm zeker wel erg nice.kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:46:
http://thottbot.com/?i=40261
ok, dan ga ik daar mijn volgende talent points instekenAnoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:54:
[...]
Prop je talents in arms +5% crit chance en +50% crit chance with overpower, en je mag zelfs je retaliation bewaren voor n ander en binnen 5 seconden het roguelijkje achter je laten
-edit- mn whine was te laat-edit-
wilde eigenlijk eerst gaan voor die death wish, omdat ik nogal eens in fear wegren. En een warrior die angstig wegrent, dat kan natuurlijk
En die maaltijd heeft een kortere cooldown dan die retaliaton, dus dat komt weer mooi uit danAnoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:52:
[...]
Ik dacht al
Ik heb ook ff dual wield geprobeert, maar ik blijf toch bij mn Arcanite Reaper + Crusader en 1h + shield bij groupen. Ik hoop niet dat dual wield gelijk komt te staan als trage 2h, want dan krijgen we rogue-look-a-like warriors, en daar zit natuurlijk niemand op te wachtenFragNeck schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:56:
Ik zag trouwens dat de warrior een nieuwe talent gedeelte heeft, die hij kan upgraden.
Dual wield.
+dat de AR + enchant een waarde heeft van 900 toen ik m kreeg, en het zonde zou zijn als die een stuk in waarde daalt door sterke dual wields...
Maar als sirdalord dan zn arms volstopt kan je zo vaak terugkomen als je wil, je ligt toch zo weer onder de zodenHTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:59:
[...]
En die maaltijd heeft een kortere cooldown dan die retaliaton, dus dat komt weer mooi uit dan
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 08-06-2005 13:01 ]
Die hit terug is niet het ergste, die kan je parry'en of dodgen.. maar voor iedere dodge kan de warrior tegelijkertijd een overpower eruit gooien terwijl jij ook nog instant hits krijgt door retal, dus eigenlijk ben je dubbel genaaid als rogueHTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:55:
[...]
Ah! Ik dacht dat retal. betekende dat ik bij elke keer dat ik dodge een mep kreeg, maar het is dus erger! Bij elke mep die ik uitdeel krijg ik er 1 terug. Dat verklaart een hoop, minder meppen met hogere schade is dus beter.
Die reaper is een lachertje. Check deze shit. http://www.thottbot.com/?i=40103
Warrior would rule with this.
Warrior would rule with this.
Whehehehe.Ghostie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:00:
[...]
Die hit terug is niet het ergste, die kan je parry'en of dodgen.. maar voor iedere dodge kan de warrior tegelijkertijd een overpower eruit gooien terwijl jij ook nog instant hits krijgt door retal, dus eigenlijk ben je dubbel genaaid als rogue
Des te meer reden om disarm te blijven proberen dus
En des te meer reden om toch maar meer richting stunlock te gaan trainen
Nee, overpower hits kunnen niet gedodged worden, ik had het over die execute hits die je terug krijgtHTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:02:
[...]
Whehehehe.Dát wist ik dus niet, al dacht ik wel dat ik een overpower hit niet kon dodgen. Wel dus. Dodge is dus zowel een curse alswel een blessing tegenover een warrior.
Des te meer reden om disarm te blijven proberen dus
En des te meer reden om toch maar meer richting stunlock te gaan trainen
cooldown boeit niet, waar het om gaat is dat je met een PVP gevecht, met ALLES rekening moet houden, elke skill, elke talentHTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:53:
[...]
Onzin, met een 30 min cooldown kún je gewoon niet 'elke keer' retal. aanzetten. Ik heb geen cooldown op mijn ambush en maar een 10 sec cooldown op mijn stealth, dus ik kan idd altijd een clothwearer bespringen. Ik heb al een aantal horde spelers gedood sinds ik die shatterer heb (gisteren wilde we uldaman doen en de ingang werd door ongeveer 10 man horde versperd) en ik ging zelf 1 keertje dood. Heb achter mekaar 14 horde spelers afgemaakt, waarvan 3 warriors, welke alle 3 geen retal. gebruikten.
als jij 'elk' gevecht wint tegen een warrior alleen omdat hij nooit retaliation aan heeft zegt dat geen ene ruk.
voor mij komt het over dat je alleen je eigen ego wil strelen als je bij een duel gaat zeggen dat de ander die spell of talent niet mag gebruiken, omdat het niet eerlijk is.
Als ik door een mage wordt gevraagd voor een duel, vraagt ie ook niet of ik geen grounding totem wil gebruiken omdat dat "oneerlijk" is.
Als ik een duel doe, doe ik dat om de betreffende class te doorgronden, wat kan hij, wat doet hij, welke combo's gebruikt hij en wat kan ik ertegen doen, in een duel verwacht ik dat hij zjin hele truckendoos openmaakt en me alles geeft wat hij heeft. Anders kan ik net zo goed naar gnomeran gaan en lvl 30'rs beuke die net inzonen
Anoniem: 129789
Ok ik heb dus een groot probleem, mijn spel wil niet updaten. Elke keer als ik de patch installeer krijg ik
Heb de file geprobeerd van die ftp, van de blizzard downloader, me spel nu al 2 keer opnieuw geinstalleerd, maar telkens loopt hij vast. Iemand een oplossing?Blizzard BNUpdate v2.109 compiled on May 12 2005
Log created at 12:56 pm on 06/08/2005
This patch upgrades World of Warcraft from version 1.4.2.4375 to version 1.5.0.4442.
ERROR: unable to apply patch to file 'World\Maps\Kalimdor\Kalimdor_36_32.adt'
RESULT: Patch failed
WTF dat slaat helemaal nergens op!! Als er dus een cloth robe valt met dikke INT en een Amu met INT SPI en STA. Waar je dus bijvoorbeeld juist SM runs voor doet, mag je maar op 1 van beide rollen want op die andere rolt iedereen?? Man ik zou bij voorbaat als niet meegaan!!HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:16:
[...]
Gisteren ging ik weer met die zelfde warrior waar ik dus tegen gedueled heb SM run doen, met een 42 mage, 40 rogue en 42 priest erbij. Zijn voorstel was om iedereen 1 'need' te geven. Je mag maar 1 keer in de hele run een 'need' roepen, maar dan wel ongeacht het item dat er dropt. Als je die gebruikt heb, maar je alleen nog maar greeden en dus rollen als niemand zijn 'need' gebruikt.
Ik vond het een puik systeem. Het jammere was alleen dat aan het eind van de run iedereen met zijn need een leuk blauw item heeft gescoord, terwijl ik die need bewaarde voor de chest op de graveyard, in de veronderstelling dat daar iets blauws in zou zitten.
Hoopje muffe troep zat erin! Bah.
There is no art to find the minds construction in the face
Ok, dus het devies is: Een stunlocked warrior is een dode warrior? Want zoals het er nu uitziet is stunlock nog de enige manier om van ze te winnen.Ghostie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:03:
[...]
Nee, overpower hits kunnen niet gedodged worden, ik had het over die execute hits die je terug krijgt
Dat moeten die warriors gisteren dan niet geweten hebben. De eerste van de 3 begon zelfs achteruit van me weg te lopen toen mijn disarm procte, ipv terug te slaan.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dit topic is gesloten.