Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:06:
[...]

Ok, dus het devies is: Een stunlocked warrior is een dode warrior? Want zoals het er nu uitziet is stunlock nog de enige manier om van ze te winnen.

Dat moeten die warriors gisteren dan niet geweten hebben. De eerste van de 3 begon zelfs achteruit van me weg te lopen toen mijn disarm procte, ipv terug te slaan.
Ik denk dat je weinig kans maakt tegen een warrior met een paar Free Action potions _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:20

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:04:
[...]

cooldown boeit niet, waar het om gaat is dat je met een PVP gevecht, met ALLES rekening moet houden, elke skill, elke talent

als jij 'elk' gevecht wint tegen een warrior alleen omdat hij nooit retaliation aan heeft zegt dat geen ene ruk.

voor mij komt het over dat je alleen je eigen ego wil strelen als je bij een duel gaat zeggen dat de ander die spell of talent niet mag gebruiken, omdat het niet eerlijk is.
Ik heb nooit gezegd dat het niet eerlijk is! Ik heb gevraagd of het een duel zonder retal mocht worden, omdat ik van een duel met retal de uitkomst allang kan. En de cooldown erg hoog is.
Als ik door een mage wordt gevraagd voor een duel, vraagt ie ook niet of ik geen grounding totem wil gebruiken omdat dat "oneerlijk" is.

Als ik een duel doe, doe ik dat om de betreffende class te doorgronden, wat kan hij, wat doet hij, welke combo's gebruikt hij en wat kan ik ertegen doen, in een duel verwacht ik dat hij zjin hele truckendoos openmaakt en me alles geeft wat hij heeft. Anders kan ik net zo goed naar gnomeran gaan en lvl 30'rs beuke die net inzonen
Om diezelfde reden doe ik ook duels. Ik duel tegen rogues, warriors, mages, warlocks, alles. Maar als je als racial/class skill een ability hebt die automatisch mept wanneer je een mep ontvangt, dan hoef je daar dus zelf geen reet voor te doen behalve in de buurt blijven, en dat vind ik wel erg makkelijk. Daarom, wilde ik zonder retal spelen. Een rogue mept ontzettend snel, zelfs zonder abilities te gebruiken.

- edit -

Het komt er dus feitelijk op neer, dat een warrior met een 3.00 speed sloom wapen met enorme schade, ineens een wapens met 1.70 speed aan het hanteren is, alleen maar omdat retaliaton ervoor zorgt dat elke daggerhit van mij een hit terug betekent, met dezelfde snelheid .

[ Voor 10% gewijzigd door HTT-Thalan op 08-06-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

PacinoAllstars schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:01:
Die reaper is een lachertje. Check deze shit. http://www.thottbot.com/?i=40103

Warrior would rule with this.
Ik kan dr niet op klikken door proxy op mn werk, wat is de naam van dat ding precies? Ik weet wel dattie niet zo makkelijk te verkrijgen zal zijn, anders was AR niet zoveel waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:10:
[...]

Ik kan dr niet op klikken door proxy op mn werk, wat is de naam van dat ding precies? Ik weet wel dattie niet zo makkelijk te verkrijgen zal zijn, anders was AR niet zoveel waard :P
mja legendary wapen met een crafted wapen vergelijken :')

Sulfuras, Hand of Ragnaros
Binds when picked up
Unique
Two-Hand Mace
223 - 372 Damage Speed 3.70
(80.4 damage per second)
+12 Strength
+12 Stamina
+30 Fire Resistance
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Chance on hit: Hurls a fiery ball that causes 273 to 333 Fire damage and an additional 75 damage over 10 sec.
Equip: Deals 5 Fire damage to anyone who strikes you with a melee attack.
Sells for 33 Gold 26 Silver 23 Copper to vendors
Item Level 80

[ Voor 40% gewijzigd door HolyCorn op 08-06-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

DiscoveryW3 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:30:
@Raffuhl

Grinden met Blizzard als mage...dat kost je ( ik nu L52 Mage Arcane/Fire ) 900mana ...dat is 1/3 van het totaal...zonder Intel.. |:(
Die mages moeten per direct 20 levels terug worden gezet.. })
Zelf ben ik niet goed met me zelf defenden als ik weer eens geraped word door een rogue....of elk andere klasse -5 / +5 ...ik krijg het gewoon niet voor me kaar om ze te overleven na die bakstab..
Wat is nu een goede en ook kans op win ..spel reeks wat ik ongeveer zou kunnen volgen?

( Krijgen jullie nou ook problemen met inloggen ..krijg opstart scherm voor beginnelingen ?)

Gr, W3
Blizard kost idd 900 mana als je hem afmaakt. Zoals ik al zei vond ik het zelf ook een vage manier van grinden ondanks dat ik andere mensen het op filmpjes wel met succes heb zien doen. Daarom doe ik het dus met die combinatie van spells. Als jij maar 3 blizzards kan gooien heb je wel een erg kleine mana pool. Ik zit nu rond de 5500 zonder buff volgens mij.

Ik heb gisteren toen ik snel fire gespecced had een +fire damage suit (Daardoor had ik 2k health en 4k mana (heel weinig dus)) aangetrokken en daarmee een zeer goede rogue in onze guild gedueld. Het kwam er op neer dat hij mij zo'n 6 keer wist te killen in 3 hits zonder dat ik ook maar IETS terug kon doen.

Daarna heb ik dus terug gespecced naar frost en mijn normale gear weer aangetrokken. Nu wil ik onze geliefde rogue nog wel eens duelen, maar heb de kans nog niet gehad.

In ieder geval heb je met frost meer overlevingskans. Iceblock is een lifesaver. Daarnaast kun je 3 schilden + dampen magic stacken. Dus die eerste hit komt er niet eens doorheen. Kans is groot dat je daarna een rogue dus wel op afstand kan houden, zolang je hem gedot houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

Muppet schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:06:
[...]

WTF dat slaat helemaal nergens op!! Als er dus een cloth robe valt met dikke INT en een Amu met INT SPI en STA. Waar je dus bijvoorbeeld juist SM runs voor doet, mag je maar op 1 van beide rollen want op die andere rolt iedereen?? Man ik zou bij voorbaat als niet meegaan!!
Ik heb net onze loot regels al verdedigd, maar ik doe het nog wel eens:

Het draait voornamelijk om SM, aangezien het aantal goede drops daar toch vaak meevalt. Bovendien hadden we die regels gemaakt voor onze guild, maar aangezien 2 afhaakte hebben we 2 andere gevraagd, beide van de guild van htt-thalan, of ze mee wilden doen.

Uiteraard doen we ook niet moeilijk over als je spullen vind die je absoluut nodig hebt terwijl je al je N had gebruikt. Maar ik geef je een voorbeeld:

we hadden de eerste x dat we met onze guild SM deden 2 casters. Op de graveyard wordt eerst een orb gedropt, terwijl die gozer in de libary een staf dropt. In het slechtste geval kan 1 van de casters ze beide krijgen, terwijl hij er maar 1 nodig heeft (want we deden eerst de graveyard run). Dan is zo'n regel toch ideaal? Of zie ik het nou verkeerd?

Ik ga toch een beetje uit van het sociale karakter van een groep. En ik heb deze regel nu 2x toegepast en 2x is dat goed uitgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
HolyCorn schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:58:
[...]

Axe spec talents zitten eerder in de arms tree, zodat je met 31 in arms zowel axe spec 5/5 kunt hebben, als 2/2 imp hamstring. Met polearm spec kan dat niet (is uit m'n hoofd, correct me if i'm wrong). Imo is reaper dus wel overall beter dan. Scheelt dat ik hem al heb, maar tot je een reaper hebt is die polearm zeker wel erg nice.
Dat klopt, maar ik denk dat dit wapen niet alleen een pre-reaper wapen is maar gewoon als een vervanging voor de reaper zou kunnen fungeren eerlijk gezegd :)

De topend dmg ligt 23DMG lager op deze pole, maar hiervoor krijg je wel 7 stamina meer, en ~1% crit voor terug. Hierbij komt uiteraard nog bij dat die gewoon makkelijk te krijgen is.

Een reaper is op de gemiddelde server 600-900G aan materials, deze polearm een half uurtje werk met een beetje geluk.

IMO is dit alles genoeg om deze pole 'de nieuwe reaper' te maken. Ik bedoel, is 23DMG meer 600-900G waard? IMO niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:13:
[...]

Blizard kost idd 900 mana als je hem afmaakt. Zoals ik al zei vond ik het zelf ook een vage manier van grinden ondanks dat ik andere mensen het op filmpjes wel met succes heb zien doen. Daarom doe ik het dus met die combinatie van spells. Als jij maar 3 blizzards kan gooien heb je wel een erg kleine mana pool. Ik zit nu rond de 5500 zonder buff volgens mij.

Ik heb gisteren toen ik snel fire gespecced had een +fire damage suit (Daardoor had ik 2k health en 4k mana (heel weinig dus)) aangetrokken en daarmee een zeer goede rogue in onze guild gedueld. Het kwam er op neer dat hij mij zo'n 6 keer wist te killen in 3 hits zonder dat ik ook maar IETS terug kon doen.

Daarna heb ik dus terug gespecced naar frost en mijn normale gear weer aangetrokken. Nu wil ik onze geliefde rogue nog wel eens duelen, maar heb de kans nog niet gehad.

In ieder geval heb je met frost meer overlevingskans. Iceblock is een lifesaver. Daarnaast kun je 3 schilden + dampen magic stacken. Dus die eerste hit komt er niet eens doorheen. Kans is groot dat je daarna een rogue dus wel op afstand kan houden, zolang je hem gedot houdt.
toon volledige bericht
Zit er op die frost (dat type waarmee je dus met een blok ijs aan de vloer vast zit) een cooldown? Want vanish mag dan niet werken wanneer je een dot hebt, het verbreekt wel alle 'movement impairing effects', waardoor je op het moment dat je gefrost dingest word, je met een vanish + sprint alsnog in de buurt van de mage kunt komen.

Dat is me gister wel gelukt, maar nu vraag ik me af of hij dan direct een nieuw frostgeval op me kan casten of dat hij dan even moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:09:
[...]

Ik heb nooit gezegd dat het niet eerlijk is! Ik heb gevraagd of het een duel zonder retal mocht worden, omdat ik van een duel met retal de uitkomst allang kan. En de cooldown erg hoog is.

[...]

Om diezelfde reden doe ik ook duels. Ik duel tegen rogues, warriors, mages, warlocks, alles. Maar als je als racial/class skill een ability hebt die automatisch mept wanneer je een mep ontvangt, dan hoef je daar dus zelf geen reet voor te doen behalve in de buurt blijven, en dat vind ik wel erg makkelijk. Daarom, wilde ik zonder retal spelen. Een rogue mept ontzettend snel, zelfs zonder abilities te gebruiken.

- edit -

Het komt er dus feitelijk op neer, dat een warrior met een 3.00 speed sloom wapen met enorme schade, ineens een wapens met 1.70 speed aan het hanteren is, alleen maar omdat retaliaton ervoor zorgt dat elke daggerhit van mij een hit terug betekent, met dezelfde snelheid .
toon volledige bericht
Ik ben het met Bokkie eens. Een duel = all out. Waar is een duel tenslotte voor? 1. Je ego strelen en dat van anderen de grond in jagen 2. Beter worden in PvP zodat je ook de andere faction goed kunt bevechten. Als ik horde bevecht houden ze zich ook niet in hoor. Ze gaan ook niet vragen of ik aub geen polymorph wil gebruiken. Evenmin als ik warstomp niet verwacht.

In een duel krijg ik ook alleen gezeik over polymorph of evocation als de tegenstander verliest. Cooldowns horen erbij en dus ook alle spells. Ik gebruik ook mijn racial trait om weg te komen uit root. En ik gebruik ook mijn trinket. Zoals alle andere spelers op mijn server.

Volgens mij gaat het ongeveer zo of niet?

Thalan > Warrior: Did you buy your account on e-bay?
Warrior > Thalan: Yes
Thalan > Warrior: Good let's duel

:| :P
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:18:
[...]

Zit er op die frost (dat type waarmee je dus met een blok ijs aan de vloer vast zit) een cooldown? Want vanish mag dan niet werken wanneer je een dot hebt, het verbreekt wel alle 'movement impairing effects', waardoor je op het moment dat je gefrost dingest word, je met een vanish + sprint alsnog in de buurt van de mage kunt komen.

Dat is me gister wel gelukt, maar nu vraag ik me af of hij dan direct een nieuw frostgeval op me kan casten of dat hij dan even moet wachten.
Frost block geeft de aanvaller geen chilled effect. Dat zijn frost en ice armor. Met cold snap kun je alle cooldowns resetten. Op cold snap zelf zit volgens mij een 10 minuten timer. Je kunt dus 2 keer Ice block gebruiken, maar ook Ice Barrier.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:13:
[...]

Het draait voornamelijk om SM, aangezien het aantal goede drops daar toch vaak meevalt. Bovendien hadden we die regels gemaakt voor onze guild, maar aangezien 2 afhaakte hebben we 2 andere gevraagd, beide van de guild van htt-thalan, of ze mee wilden doen.

Uiteraard doen we ook niet moeilijk over als je spullen vind die je absoluut nodig hebt terwijl je al je N had gebruikt. Maar ik geef je een voorbeeld:

we hadden de eerste x dat we met onze guild SM deden 2 casters. Op de graveyard wordt eerst een orb gedropt, terwijl die gozer in de libary een staf dropt. In het slechtste geval kan 1 van de casters ze beide krijgen, terwijl hij er maar 1 nodig heeft (want we deden eerst de graveyard run). Dan is zo'n regel toch ideaal? Of zie ik het nou verkeerd?

Ik ga toch een beetje uit van het sociale karakter van een groep. En ik heb deze regel nu 2x toegepast en 2x is dat goed uitgevallen :)
toon volledige bericht
Voor jullie ja :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:16:
[...]

Dat klopt, maar ik denk dat dit wapen niet alleen een pre-reaper wapen is maar gewoon als een vervanging voor de reaper zou kunnen fungeren eerlijk gezegd :)

De topend dmg ligt 23DMG lager op deze pole, maar hiervoor krijg je wel 7 stamina meer, en ~1% crit voor terug. Hierbij komt uiteraard nog bij dat die gewoon makkelijk te krijgen is.

Een reaper is op de gemiddelde server 600-900G aan materials, deze polearm een half uurtje werk met een beetje geluk.

IMO is dit alles genoeg om deze pole 'de nieuwe reaper' te maken. Ik bedoel, is 23DMG meer 600-900G waard? IMO niet :)
True, die agi is wel nice erbij, die 7 stam is verwaarloosbaar eigenlijk. En ik zou denk ik wel ff flink moeten nadenken als ik nog geen reaper had of ik al die moeite erin zou willen steken om 20 arcanes te farmen :p Maar aan de andere kant zou ik m'n imp hamstring toch neit graag kwijt willen.
Plus dat de Reaper er natuurlijk vreselijk bad-ass uitziet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Retaliation is een vreselijke skill. Door de hoge cooldown moet je te zuinig zijn in het gebruik. Ik gebruik het alleen als ik solo tegen 3 of 4 higher level mobs sta te vechten op half health (slechte pull, slecht respawn moment, je kent het wel). Dan is het een wonder middel als ze alle vier voor je staan, maar voor lukraak gebruik is het een beetje gevaarlijk. Je zit dan namelijk voor 30 minuten zonder je ultimate move, instant punishment voor alles wat je aanraakt is altijd een fijn backup gevoel.

Ik wil dat retalitation iets van 15 minuten cooldown heeft. Is ook al erg veel, maar alle drie de "goede" warrior moves zitten op dezelfde muffe 30 minuten timer en ze zijn alle drie gelinked.

[ Voor 6% gewijzigd door Yellow|A op 08-06-2005 13:21 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 14:07
Eikeltje schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:31:
Ik heb het hier al is eerder gevraagd, lijkt het jullie ook nie handig als de CT_Raid Mod het ook gewoon in parties doet.

Je hebt namelijk een functie in CT_Raid dat als iemand gedebuffed word (door Shadow Word Pain of zo) een bericht krijgt zodat je met je ingestelde keybindig iemand weer kan genezen.

Het zelfde geld voor Buffs je krijgt een melding dat een buff van iemand is afgelopen om op een bapaalde keybinding iemand weer te herbuffen.

Dit alles werkt jammer genoeg niet in kleine 5 man parties en alleen in Raid parties.
buffbot doet dat, gemaakt door een vriend van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 18:59

Ryceck

Constants and Variables

Muppet schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:06:
[...]

WTF dat slaat helemaal nergens op!! Als er dus een cloth robe valt met dikke INT en een Amu met INT SPI en STA. Waar je dus bijvoorbeeld juist SM runs voor doet, mag je maar op 1 van beide rollen want op die andere rolt iedereen?? Man ik zou bij voorbaat als niet meegaan!!
En toch werkt het ongeveer zo in de grotere lvl60 instance-raids

BoE is freeroll voor iedereen. Indien iemand een BoE die dropt nodig heeft kantie het vragen en dan krijgt hij hem ook direct. Maar over het algemeen zijn de BoP items beter dan BoE dus is BoE vendor/AH voer :)

Voor BoP geldt het volgende:
* Je mag alleen rollen op items die je kan gebruiken dus NEED boven alles
* Je mag per raid slechts 1 BoP item als need-roll vangen
* Indien iedereen passed volgt er een tweede (greed-)roll welke niet telt als Need BoP-item
* class-items mag je altijd op rollen *indien* nodig

Droppen er dus 2 dikke items die je kan gebruiken dan heb je in zoverre pech dat indien een ander die ook kan gebruiken hij dus rolled. Indien er niemand anders is die het kan gebruiken wordt het een greed-roll waar jij dus weer op mag meerollen. Er van uitgaande dat je 100% aan het Need-principe vasthoudt, iedereen rollt alleen op wat bruikbaar is voor die persoon :)
Je mag dus wel meerdere malen rollen op items die je nodig hebt, maar je mag er maar eentje op grond van Need ontvangen. Dit bevordert gewoon de eerlijke verdeling. Voorkomt ook dat mensen 2 uur in een instance rondcrossen en geen zak vangen.
Nu moettik alleen wel zeggen dat @ lvl60 de drops zo verdeeld zijn over de instances dat het vrij moeilijk is om in 1 raid meerdere Needable (non-class) items langs te zien komen. En gebeurt dat wel, morgenavond weer een raid hoor :Y)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:03:
Om verhoogde dodgechance te krijgen + extra damage voor je team op die mob + een non-aggro trekkende high damage over time.
Verhoogde dodgechance? Je bent toch niet van plan bosses te gaan tanken in je leather armour ofwel?
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:09:
De warrior die ik gisteren geduelled heb (level 44, maat van me) heb ik als finisher een 5point rupture gegeven en ben daarna een eindje weggesprint. Hij probeerde nog first aid te doen toen hij me zag wegrennen en zijn hp schrikbarend laag was, maar dat was net te laat. Hij zakte in elkaar terwijl ik 20 meter verderop stond :D
Hij doet een bandage terwijl hij een DoT heeft -> N00b.

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 08-06-2005 13:23 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:18:
[...]

Ik ben het met Bokkie eens. Een duel = all out. Waar is een duel tenslotte voor? 1. Je ego strelen en dat van anderen de grond in jagen 2. Beter worden in PvP zodat je ook de andere faction goed kunt bevechten. Als ik horde bevecht houden ze zich ook niet in hoor. Ze gaan ook niet vragen of ik aub geen polymorph wil gebruiken. Evenmin als ik warstomp niet verwacht.

In een duel krijg ik ook alleen gezeik over polymorph of evocation als de tegenstander verliest. Cooldowns horen erbij en dus ook alle spells. Ik gebruik ook mijn racial trait om weg te komen uit root. En ik gebruik ook mijn trinket. Zoals alle andere spelers op mijn server.

Volgens mij gaat het ongeveer zo of niet?

Thalan > Warrior: Did you buy your account on e-bay
Warrior > Thalan: Good let's duel

:|
toon volledige bericht
Vent, hoe kan een rogue ooit van een warrior winnen als hij hem niet mag slaan? Moet ik hem /slap geven tot hij neervalt van verveling?

Nogmaals, een grote axe of 2h sword is niet voor niets zo traag. Als zijn 2h axe of sword met 150 dmg 3.00 speed ineens een snelheid krijgt gelijk aan die van mijn daggers, dan is het gauw afgelopen ja, zoniet onmogelijk, om te vechten. In pvp zal dat dus op een gank uitlopen, in het voordeel van de warrior. En ik train niet op gegankt worden. Zelfs zonder retal. heeft een rogue het als bijzonder moeilijk tegen een warrior, dus laat ik me daar dan even op concentreren. En als de warrior dan ook even een aai over zijn bol wil hebben door er een duel mét retal doorheen te gooien, so be it, geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:21:
[...]

Verhoogde dodgechance? Je bent toch niet van plan bosses te gaan tanken in je leather armour ofwel?
Nee, maar een boss is meestal niet alleen, dus het geeft me iets meer adem om te reageren op eventuele adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:16

Felyrion

goodgoan!

[...]

cooldown boeit niet, waar het om gaat is dat je met een PVP gevecht, met ALLES rekening moet houden, elke skill, elke talent

als jij 'elk' gevecht wint tegen een warrior alleen omdat hij nooit retaliation aan heeft zegt dat geen ene ruk.

voor mij komt het over dat je alleen je eigen ego wil strelen als je bij een duel gaat zeggen dat de ander die spell of talent niet mag gebruiken, omdat het niet eerlijk is.

Als ik door een mage wordt gevraagd voor een duel, vraagt ie ook niet of ik geen grounding totem wil gebruiken omdat dat "oneerlijk" is.

Als ik een duel doe, doe ik dat om de betreffende class te doorgronden, wat kan hij, wat doet hij, welke combo's gebruikt hij en wat kan ik ertegen doen, in een duel verwacht ik dat hij zjin hele truckendoos openmaakt en me alles geeft wat hij heeft. Anders kan ik net zo goed naar gnomeran gaan en lvl 30'rs beuke die net inzonen
toon volledige bericht
wat jij zegt is ook niet waar.. in een PvP match wordt er veel gevochten en zijn de cooldowns vaak opgebruikt. Dus is het ook nuttig om te weten wat je te wachten staat als deze dingen niet gebruikt kunnen worden.
Rogues kunnen bijvoorbeeld 1x in de zoveel tijd adrenalin rush doen en daarmee het dubbele aantal sinister strike's en eviscerate uitvoeren.. maar dat bewaar ik echt voor de lastige fights... en op = op... ga geen 5 minuten wachten op alle cooldowns na elke kill.. en niemand doet dat, daar ga ik van uit ;)

Dus vind ik dat meneer toch wel een punt heeft.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Anoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:13:
[...]

toon volledige bericht
Als caster weet je dat die Illusionary rod kan droppen, dan gaan je echt niet N roepen op een orb die je in je off-hand moet houden. Die staff is waarschijnlijk het beste staff voor een caster die je rond de lvl 40 kan hebben. Bovendien kan een van beide mages ze nog steeds beide krijgen, omdat ik denk dat de meeste caster geen n op die orb gaan roepen als ze weten dat er een dikke kans is dat die staff dropt. Gevolg iedereen g en 1 van beide mages kan orb winnen. Die mage kan ook gewoon die staff winnen waar hij dan N voor geeft en dus samen met die andere mage voor mag rollen.

You win some, you lose some. Part of the game mijns inziens.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Yellow|A schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:20:
Retaliation is een vreselijke skill. Door de hoge cooldown moet je te zuinig zijn in het gebruik. Ik gebruik het alleen als ik solo tegen 3 of 4 higher level mobs sta te vechten op half health (slechte pull, slecht respawn moment, je kent het wel). Dan is het een wonder middel als ze alle vier voor je staan, maar voor lukraak gebruik is het een beetje gevaarlijk. Je zit dan namelijk voor 30 minuten zonder je ultimate move, instant punishment voor alles wat je aanraakt is altijd een fijn backup gevoel.

Ik wil dat retalitation iets van 15 minuten cooldown heeft. Is ook al erg veel, maar alle drie de "goede" warrior moves zitten op dezelfde muffe 30 minuten timer en ze zijn alle drie gelinked.
Dat is idd ruk. Dat is hetzelfde als wanneer onze vanish op 30 minuten zou staan. Wanneer de cooldown van retal. een stuk kleiner zou worden, zou er ook meer reden zijn om er duels mee te houden, om erop te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Ik had laatst nog een duel tegen een rogue die evasion aan had gezet.. dat was dus erg snel over.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:22:
[...]

Vent, hoe kan een rogue ooit van een warrior winnen als hij hem niet mag slaan? Moet ik hem /slap geven tot hij neervalt van verveling?

Nogmaals, een grote axe of 2h sword is niet voor niets zo traag. Als zijn 2h axe of sword met 150 dmg 3.00 speed ineens een snelheid krijgt gelijk aan die van mijn daggers, dan is het gauw afgelopen ja, zoniet onmogelijk, om te vechten. In pvp zal dat dus op een gank uitlopen, in het voordeel van de warrior. En ik train niet op gegankt worden. Zelfs zonder retal. heeft een rogue het als bijzonder moeilijk tegen een warrior, dus laat ik me daar dan even op concentreren. En als de warrior dan ook even een aai over zijn bol wil hebben door er een duel mét retal doorheen te gooien, so be it, geen moeite mee.
Heel simpel vent, leer maar accepteren dat je niet van alle classes kan winnen. Ik win ook niet van een druid of shaman en heb me daar al lang bij neergelegd. Evenals dat een hunter nooit van een mage zal winnen. Dat jij dan niet kan winnen van een dik gearmorde class die al geen manier van wegkomen of healen heeft door op je I-win button te drukken zoals bij andere classes vind ik dan echt een Justin Timberlake geval: Cry me a river :>
Falcon schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:22:
[...]

wat jij zegt is ook niet waar.. in een PvP match wordt er veel gevochten en zijn de cooldowns vaak opgebruikt. Dus is het ook nuttig om te weten wat je te wachten staat als deze dingen niet gebruikt kunnen worden.
Rogues kunnen bijvoorbeeld 1x in de zoveel tijd adrenalin rush doen en daarmee het dubbele aantal sinister strike's en eviscerate uitvoeren.. maar dat bewaar ik echt voor de lastige fights... en op = op... ga geen 5 minuten wachten op alle cooldowns na elke kill.. en niemand doet dat, daar ga ik van uit ;)

Dus vind ik dat meneer toch wel een punt heeft.
Hij heeft wel een punt ja. Dat een duel niet per se met alle cooldowns gereset hoeft te beginnen. Een andere class echter vragen om bepaalde skills niet te gebruiken = lame.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
[...]

toon volledige bericht
Je kan retali toch niet vergelijken met een totem? Een duel is gewoon een zo eerlijk mogelijk gevecht zonder "super moves" te gebruiken als retali. Snap niet dat er zowie een discussie is, je gebruikt toch ook geen pots in een duel, vindt dat toch wel vergelijkbaar met retali (in de zin van oneerlijkheid). Ik gebruikte met me lvl60 pala ook nooit loh in een duel, gewoon omdat ik het lame vindt om zo te winnen. Het is geen pvp ofzo waar je een pokkeind moet lopen als je dood gaat. Maar dat zal wel aan mijn eergevoel liggen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Ghostie schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:24:
Ik had laatst nog een duel tegen een rogue die evasion aan had gezet.. dat was dus erg snel over.. :D
Dat heb ik tijd terug al geleerd ja, tegen warriors NOOIT evasion aanzetten. Terwijl het tegen mobs echt een enorme lifesaver is, meer dan 50% van de attacks missen gewoon doel. Het werk alleen niet op spells, helaas. Je kan gewoon 2x zoveel melee mobs aan.

Als ik een melee fight heb wat langer duurt van verwacht, en ik krijg een add, ram ik evasion om de attacks van de 2e mob en de 1e mob samen te voegen als het ware, je krijgt net zo veel damage als je zonder die add en zonder evasion had gehad. Dan heb je dus nog 15 sec de tijd om die eerste mob af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HolyCorn schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:11:
[...]

mja legendary wapen met een crafted wapen vergelijken :')

Sulfuras, Hand of Ragnaros
Binds when picked up
Unique
Two-Hand Mace
223 - 372 Damage Speed 3.70
(80.4 damage per second)
+12 Strength
+12 Stamina
+30 Fire Resistance
Durability 145 / 145
Requires Level 60
Chance on hit: Hurls a fiery ball that causes 273 to 333 Fire damage and an additional 75 damage over 10 sec.
Equip: Deals 5 Fire damage to anyone who strikes you with a melee attack.
Sells for 33 Gold 26 Silver 23 Copper to vendors
Item Level 80
toon volledige bericht
Owja, de hand of ragnaros, die kennen we wel :P Oranje item, dus ga er vanuit dat je makkelijker 900g bij elkaar hebt dan dat deze dropt :P (overigens vind ik de AR mooier, maar dat staat natuurlijk niet voorop :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HolyCorn schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:20:
[...]

True, die agi is wel nice erbij, die 7 stam is verwaarloosbaar eigenlijk. En ik zou denk ik wel ff flink moeten nadenken als ik nog geen reaper had of ik al die moeite erin zou willen steken om 20 arcanes te farmen :p Maar aan de andere kant zou ik m'n imp hamstring toch neit graag kwijt willen.
Plus dat de Reaper er natuurlijk vreselijk bad-ass uitziet :D
Aye.. ik weet 't op 't moment ook niet eigenlijk..
Ik vind t ook cool als mn char er een beetje gaaf uitziet, en dat ziet ie er niet uit met zo'n skinny polearm eigenlijk :S
En als ik die polearm heb kan ik m'n crystals verkopen en heb ik misschien vanavond nog mn epic mount ook lol... AAAAAARGH tis gewoon niet normaal dat blizzard er zo'n wapen ingooit voor zo'n makkelijke quest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Ik ga ook maar eens arcanite grinden :P, dat wapen is echt uberpwnage!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:26:
[...]

Heel simpel vent, leer maar accepteren dat je niet van alle classes kan winnen. Ik win ook niet van een druid of shaman en heb me daar al lang bij neergelegd. Evenals dat een hunter nooit van een mage zal winnen. Dat jij dan niet kan winnen van een dik gearmorde class die al geen manier van wegkomen of healen heeft door op je I-win button te drukken zoals bij andere classes vind ik dan echt een Justin Timberlake geval: Cry me a river :>
Iemand die accepteert dat hij van een class toch nooit kan winnen word een whiner imo. OMFGTHAT FUCKING MAGE/WARRIOR IS OVERPOWERED AND PWN ME AGN!

Nee. Zolang ik blijf zoeken naar een manier (Die er volgens mij best wel is) om in principe van elke class te kunnen winnen, houd dat het een stuk interessanter en leuker. Ik ga niet voor elke warrior en/of mage wegrennen omdat ik bang ben voor een gank. Ik ga het gewoon aan en ben redelijk zeker dat ik wel een kans heb om te winnen. Als ik dan verlies ben ik minder bitter dan iemand die wegrende en dan nog pissed is dat hij te grazen is genomen.
Hij heeft wel een punt ja. Dat een duel niet per se met alle cooldowns gereset hoeft te beginnen. Een andere class echter vragen om bepaalde skills niet te gebruiken = lame.
Waarom is het lame? Het is een long-cooldown skill die in feite een "Eliminate Rogue" mag dragen, dus mag ik best vragen om die even niet te gebruiken, om te kijken of ik dan wél een kans maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

Polearm spec zuigt, zonder improved hamstring kan je geen epic mounts bijhouden, dat weet ik nog heel goed uit de tijd dat ik een doomsaw had. Alleen dat al is reden genoeg om voor axe te gaan. Dreadforge is iig beter dan die polearm reward uit de Battlegrounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 21:41
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:26:
[...]

En ik denk dat je hiemee juist het hele punt achter WoW weer eens onderstreept:

De speler kiest zelf een weg, maar er is geen PERFECTE weg.
Dat maakt het spel denk ik ook zo leuk, de diversiteit en het stellen van je eigen prioriteiten.

* MGSNK speelt een weekje of twee, nu een lvl 29 Hunter op de Hellscream Server.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 30-05 15:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Is het op meer Realms het geval dat de BG-instances nog niet online zijn? Kan bij Warsong Gulch wel in de First Available queue gaan staan, maar als er geen instances in de lijst staan.... :P

Ik zit op Azjol-Nerub btw :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

robbertinho schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:23:
[...]

Als caster weet je dat die Illusionary rod kan droppen, dan gaan je echt niet N roepen op een orb die je in je off-hand moet houden. Die staff is waarschijnlijk het beste staff voor een caster die je rond de lvl 40 kan hebben. Bovendien kan een van beide mages ze nog steeds beide krijgen, omdat ik denk dat de meeste caster geen n op die orb gaan roepen als ze weten dat er een dikke kans is dat die staff dropt. Gevolg iedereen g en 1 van beide mages kan orb winnen. Die mage kan ook gewoon die staff winnen waar hij dan N voor geeft en dus samen met die andere mage voor mag rollen.

You win some, you lose some. Part of the game mijns inziens.
nouja, daar geef ik je gewoon geen gelijk in :P

En bovendien doen we voor iedereen die sm run gewoon, totdat elke caster in onze guild die staff heeft.

Die regel is gewoon om te voorkomen dat iemand met lege handen SM verlaat. Je weet dat je altijd de kans hebt om met een dikke item terug te keren. En dat is net iets lekkerder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:29:
[...]

Owja, de hand of ragnaros, die kennen we wel :P Oranje item, dus ga er vanuit dat je makkelijker 900g bij elkaar hebt dan dat deze dropt :P (overigens vind ik de AR mooier, maar dat staat natuurlijk niet voorop :) )
Het is geen drop, als je het hele topic leest op thottbot zie je dat een blacksmith de mace moet craften (shitload of dure en zeldzame items) en dat je dan the eye of Sulfunar (oid) moet toevoegen om deze te maken.

Die eye heeft een droppercentage van 3% en in die mace moeten 8 sulfur ingots die weer een 10% drop hebben bij Golemagg. Voordat je er daar dus 8 van hebt.......

edit: alle ingredients voor de mace (zonder eye):

50 arcanite bars
20 dark iron bars
25 essence of fire
10 blood of the mountain
8 sulf ingots
10 lava core
10 fiery core

Have fun... (oh ja, je moet blacksmith zijn want het is BoP, de hamer alleen is BoE, maar met toevoeging van dat eye wordt ie blijkbaar BoP).

[ Voor 20% gewijzigd door robbertinho op 08-06-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:30:
[...]

Aye.. ik weet 't op 't moment ook niet eigenlijk..
Ik vind t ook cool als mn char er een beetje gaaf uitziet, en dat ziet ie er niet uit met zo'n skinny polearm eigenlijk :S
En als ik die polearm heb kan ik m'n crystals verkopen en heb ik misschien vanavond nog mn epic mount ook lol... AAAAAARGH tis gewoon niet normaal dat blizzard er zo'n wapen ingooit voor zo'n makkelijke quest :(
Haha, ik ben het volledig met je eens dat een polearm op n warrior er niet uit ziet (hoewel er ook 1 mooie is, maar weet de naam zo 1, 2, 3 niet), maar die +5% crit chance met arms talents is er niet voor polearms, en de +7 stamina zijn wel heel erg veel meer waard dan 23 DMG voor minder moeite...

Wil je echt goed worden voor n warrior die nog geen meerdere onyxia / ragnaros / azuregos runs op zn naam heeft staan, dan is de AR the best of the best.

Daarna komen eventueel de wapens Typhoon (80+ dps, +sta, +str en +nogwat stats), en de Hand of Ragnaros, maar die zijn behoorlijk heel erg verschrikkelijk end-game :9

Ohja, psst: Relax O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:37:
[...]

En bovendien doen we voor iedereen die sm run gewoon, totdat elke caster in onze guild die staff heeft.

Die regel is gewoon om te voorkomen dat iemand met lege handen SM verlaat. Je weet dat je altijd de kans hebt om met een dikke item terug te keren. En dat is net iets lekkerder spelen :P
Dus ik krijg straks nog even een dik SM item van jou gemaild als compensatie voor inspanningen van gisteravond? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:34:
[...]

Iemand die accepteert dat hij van een class toch nooit kan winnen word een whiner imo. OMFGTHAT FUCKING MAGE/WARRIOR IS OVERPOWERED AND PWN ME AGN!

Nee. Zolang ik blijf zoeken naar een manier (Die er volgens mij best wel is) om in principe van elke class te kunnen winnen, houd dat het een stuk interessanter en leuker. Ik ga niet voor elke warrior en/of mage wegrennen omdat ik bang ben voor een gank. Ik ga het gewoon aan en ben redelijk zeker dat ik wel een kans heb om te winnen. Als ik dan verlies ben ik minder bitter dan iemand die wegrende en dan nog pissed is dat hij te grazen is genomen.
Logisch, je gaat een gevecht in pvp niet uit de weg. Een duel is echter niet zo afhankelijk van externe factoren zoals rondlopende mobs, andere spelers, terrein, enz. Dan maak je dus sowieso meer kans. Ook omdat je dan niet voorbereid bent en dus hoogstwaarschijnlijk ook spells/abilities op cooldown hebt.
Waarom is het lame? Het is een long-cooldown skill die in feite een "Eliminate Rogue" mag dragen, dus mag ik best vragen om die even niet te gebruiken, om te kijken of ik dan wél een kans maak.
Ja dan win je dus een keer van een warrior die die ability niet gebruikt. Dan weet je toch dat je alsnog geen kans maakt bij een warrior die die ability WEL inzet? Ik weet ook wel dat ik win van een priest die geen silence gebruikt. Of een druid die niet healt. Wat haalt dat nou uit? Ik zou liever duellen tegen iemand die all out gaat en vervolgens beter worden in bevechten van een class op die manier. Dan maak je uiteindelijk een veel betere kans een class te verslaan in normale PvP door de bovengenoemde factoren.
MGSNK schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:36:
[...]

En ik denk dat je hiemee juist het hele punt achter WoW weer eens onderstreept:

De speler kiest zelf een weg, maar er is geen PERFECTE weg.
Dat maakt het spel denk ik ook zo leuk, de diversiteit en het stellen van je eigen prioriteiten.

* MGSNK speelt een weekje of twee, nu een lvl 29 Hunter op de Hellscream Server.
Duelen is net schaken. Zolang je alle abilities/spells op de juiste momenten inzet en dus als het ware je tegenstander's spells/abilities 'countert' win je altijd als steen tegen schaar.

Er wordt over het algemeen uitgegaan van een 'perfect' duel natuurlijk. Een slechte druid win ik ook van omdat deze bijvoorbeeld op het verkeerde moment healt. Bij een perfect duel, kun je gewoon abilities tegen elkaar wegstrepen en hou je altijd dezelfde winnaar over.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
gisteravond Ragnaros geslacht na een weekje hard werken. Damn ik zat helemaal te shaken :P Voelde me wel een beetje genaaid toen ik achteraf hoorde dat Choker of the Fire Lord een upgrade kreeg naar alle magic schools en niet alleen fire damage. Ging voor betrekkelijk weinig DKP naar een guildie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:37:
[...]

Werkt tot SM, daarna echt niet meer, tenzij je guild bereid is 200+ runs te doen om voor een paar classes hun set items te winnen. En dan hoop ik nog voor jullie dat dat niet in LBRS is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:26:
[...]

Je kan retali toch niet vergelijken met een totem? Een duel is gewoon een zo eerlijk mogelijk gevecht zonder "super moves" te gebruiken als retali. Snap niet dat er zowie een discussie is, je gebruikt toch ook geen pots in een duel, vindt dat toch wel vergelijkbaar met retali (in de zin van oneerlijkheid). Ik gebruikte met me lvl60 pala ook nooit loh in een duel, gewoon omdat ik het lame vindt om zo te winnen. Het is geen pvp ofzo waar je een pokkeind moet lopen als je dood gaat. Maar dat zal wel aan mijn eergevoel liggen
geloof me, voor veel mages is mijn grounding totem een "supermove"
pots in een duel gebruik ik niet omdat ik het een waste vind

dus volgens jouw mogen rogues in duel's ook geen "supermove" zoals cold blood + evis gebruiken?

een duel is een gevecht tussen 2 classes en daarbij dus tussen de skills en talents die ze kunnen gebruiken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robbertinho schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:37:
[...]

Het is geen drop, als je het hele topic leest op thottbot zie je dat een blacksmith de mace moet craften (shitload of dure en zeldzame items) en dat je dan the eye of (Ragnaros?) moet toevoegen om deze te maken.

Die eye heeft een droppercentage van 3% en in die mace moeten 8 sulfur ingots die weer een 10% drop hebben bij Golemagg. Voordat je er daar dus 8 van hebt.......
Hehe, bedankt voor de info :P Ik kan thottbot niet opkomen vanaf hier :o

Zal het topic thuis eens doornemen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:44:
[...]

Hehe, bedankt voor de info :P Ik kan thottbot niet opkomen vanaf hier :o

Zal het topic thuis eens doornemen :>
Zie edit voor meer info zoals ik het gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Misschien een beetje 'duh' reactie maar een directe link naar de release notes zie ik niet....

Dus: Release Notes WoW Patch EU-Eng v1.4.2 to v1.5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:43:
[...]

Logisch, je gaat een gevecht in pvp niet uit de weg. Een duel is echter niet zo afhankelijk van externe factoren zoals rondlopende mobs, andere spelers, terrein, enz. Dan maak je dus sowieso meer kans. Ook omdat je dan niet voorbereid bent en dus hoogstwaarschijnlijk ook spells/abilities op cooldown hebt.
Daar staat tegenover dat de rogue het grote voordeel moet missen in een duel: Surprise. De tegenstander weet je er bent. Perception, AoE, Detect Humanoids, ze kunnen je vinden.
Ja dan win je dus een keer van een warrior die die ability niet gebruikt. Dan weet je toch dat je alsnog geen kans maakt bij een warrior die die ability WEL inzet? Ik weet ook wel dat ik win van een priest die geen silence gebruikt. Of een druid die niet healt. Wat haalt dat nou uit? Ik zou liever duellen tegen iemand die all out gaat en vervolgens beter worden in bevechten van een class op die manier. Dan maak je uiteindelijk een veel betere kans een class te verslaan in normale PvP door de bovengenoemde factoren.
Het is voor een warrior net zo nuttig, want die moet leren van een rogue (of elke andere class) te winnen juist omdát hij een 30 min cooldown op die skill heeft. Hij moet dus leren te winnen en niet blind op retal. te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

btw al die addons die nu out of date zijn, moet je daar een nieuwe versie van downloaden ofzo iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robbertinho schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:45:
[...]

Zie edit voor meer info zoals ik het gelezen heb.
Damn wat een shitload aan vervelende items :P Dat is Of 10 epic vinden en verkopen a 500g, waarmee je bepaalde reagents kan kopen, Of je tijd alleen nog maar steken in het farmen van die troep :P

Dan ga ik toch liever voor de typhoon drop van azuregos, lijkt me een iets leuker klusje om voor elkaar te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Owja, en dalord, ik bedenk me net iets, dat moeten we nog maar es testen als we wat hoger geleveled zijn.

Een Premed (2cp) plus een cheapshot = 5 cp (met 75% chance) en dus een 5point imp rupture van 1500 dmg. Als je dat combineert met 2x crippling op je wapens en dus 60% kans om hem te slowen, heb je een opener waarbij de warrior 15 seconden lang voor geen meter vooruitkomt, maar wel 1500 schade lijd die hij niet met FA kan healen. Ik weet niet hoe lang retaliaton duurt :?

Maar het zou _een_ manier kunnen zijn om schade te doen zonder de warrior te slaan, waarbij retal dus eventjes geen nut meer heeft voor de warrior.

Me dunkt dus (even uit het losse hoofd gespeculeerd) dat als je merkt (als rogue) dat een warrior retal aan heeft gezet, je dus moet:

Vanish - Premed - Cheapshot - Rupture/Slow - Sprint en wachten tot retal weg is.

Zodra ik die imp rupture en premed heb gaan we dat even testen, ok ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:40:
[...]

Haha, ik ben het volledig met je eens dat een polearm op n warrior er niet uit ziet (hoewel er ook 1 mooie is, maar weet de naam zo 1, 2, 3 niet), maar die +5% crit chance met arms talents is er niet voor polearms, en de +7 stamina zijn wel heel erg veel meer waard dan 23 DMG voor minder moeite...

Wil je echt goed worden voor n warrior die nog geen meerdere onyxia / ragnaros / azuregos runs op zn naam heeft staan, dan is de AR the best of the best.

Daarna komen eventueel de wapens Typhoon (80+ dps, +sta, +str en +nogwat stats), en de Hand of Ragnaros, maar die zijn behoorlijk heel erg verschrikkelijk end-game :9

Ohja, psst: Relax O+
Polearm spec is hetzelfde als de Axe spec, ligt alleen 1 laag lager dan de Axe spec wat betekent dat je geen imp hamstring hebt als je maar 31 punten wilt gooien in arm, crit verlies je dus niet :)
Je verliest wat dingen met die crit, maar krijgt er ook weer wat bij.. Ik denk eigenlijk toch wel dat AR en ice barbed spear gelijk staan op 't moment (wat stats, niet wbt looks ;))

Bovendien is Typhoon veel te snel voor een MS warrior dus geen goed wapen voor ons, typhoon is een puur hunter wapen :P IMO zijn de enige vervangingen van AR (en nu dus ook die nieuwe pole) de drops van Ragnaros (spinal reaper bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:44:
[...]

geloof me, voor veel mages is mijn grounding totem een "supermove"
pots in een duel gebruik ik niet omdat ik het een waste vind

dus volgens jouw mogen rogues in duel's ook geen "supermove" zoals cold blood + evis gebruiken?

een duel is een gevecht tussen 2 classes en daarbij dus tussen de skills en talents die ze kunnen gebruiken
Ik weet niet wat die cold blood en evis doen, maar als je daardoor een gevecht op voorhand al gewonnen is door iemand vind ik dat je het beter achterwege kan laten in een duel, maar of die skills zo goed zijn als retali en loh van pala weet ik niet.
Maar om verder discussie te voorkomen, het is gewoon mijn mening. Ik speel eigenlijk alleen voor het pvp gedeelte en vindt het alleen leuk om te ownen (wie niet), maar dan wel op zon manier dat ik de boel own en niet een of andere supermove

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:47:
[...]

Daar staat tegenover dat de rogue het grote voordeel moet missen in een duel: Surprise. De tegenstander weet je er bent. Perception, AoE, Detect Humanoids, ze kunnen je vinden.
Heb je zelf in de hand.
Het is voor een warrior net zo nuttig, want die moet leren van een rogue (of elke andere class) te winnen juist omdát hij een 30 min cooldown op die skill heeft. Hij moet dus leren te winnen en niet blind op retal. te vertrouwen.
Nu ga jij er vanuit dat een warrior retaliation nodig heeft om een rogue te verslaan. Dat is dus echt niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:52:
Owja, en dalord, ik bedenk me net iets, dat moeten we nog maar es testen als we wat hoger geleveled zijn.

Een Premed (2cp) plus een cheapshot = 5 cp (met 75% chance) en dus een 5point imp rupture van 1500 dmg. Als je dat combineert met 2x crippling op je wapens en dus 60% kans om hem te slowen, heb je een opener waarbij de warrior 15 seconden lang voor geen meter vooruitkomt, maar wel 1500 schade lijd die hij niet met FA kan healen. Ik weet niet hoe lang retaliaton duurt :?

Maar het zou _een_ manier kunnen zijn om schade te doen zonder de warrior te slaan, waarbij retal dus eventjes geen nut meer heeft voor de warrior.

Me dunkt dus (even uit het losse hoofd gespeculeerd) dat als je merkt (als rogue) dat een warrior retal aan heeft gezet, je dus moet:

Vanish - Premed - Cheapshot - Rupture/Slow - Sprint en wachten tot retal weg is.

Zodra ik die imp rupture en premed heb gaan we dat even testen, ok ? :P
Retaliation duurt 15 sec, maar zal n goede warrior pas na een stun aanzetten (als hij weet hoe rogues zich in combat gedragen). Daarnaast is 1500 damage op de 5k die ik nu heb nog betrekkelijk weinig, dus blijft er genoeg over om die 2/3k van een rogue eraf te meppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

evilpin0 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:54:
[...]

Ik weet niet wat die cold blood en evis doen, maar als je daardoor een gevecht op voorhand al gewonnen is door iemand vind ik dat je het beter achterwege kan laten in een duel, maar of die skills zo goed zijn als retali en loh van pala weet ik niet.
Maar om verder discussie te voorkomen, het is gewoon mijn mening. Ik speel eigenlijk alleen voor het pvp gedeelte en vindt het alleen leuk om te ownen (wie niet), maar dan wel op zon manier dat ik de boel own en niet een of andere supermove
Cold blood is een instant skill die je volgende move een 100% crit chance geeft.

Evis is kort voor Eviscerate, een wapen-onafhankelijke move die schade doet adhv het aantal combopunten wat je opgespaart hebt. Momenteel kan ik met een 5point Evis 500 nog wat schade doen, non crit. Dit word nog wel verminderd door het armor van je tegenstander, en komt dus bijna altijd veel lager uit (ongeveer de helft) behalve op cloth wearers.

CB Evis betekent dus een gegarandeerde crit bovenop de 500, en dan minus armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:18:

Thalan > Warrior: Did you buy your account on e-bay?
Thalan > Warrior: Good let's duel
Nee eerder zo denk ik:
Thalan > Warrior: I bought my account on Ebay and i own like all n00bs.
Warrior > Thalan: Wanna duel?
Thalan > Only if you take of your heavy armor and wear this little cloth dress that came with my account.And dont attack me ofcourse.

Nofi Thalan, maar als ik lvl 45 gehaald heb met mn Rogue hoop ik toch echt dat ik dan opeens niet zo eigenwijs ben geworden zoals jij je nu gedraagd.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:54:
[...]

Polearm spec is hetzelfde als de Axe spec, ligt alleen 1 laag lager dan de Axe spec wat betekent dat je geen imp hamstring hebt als je maar 31 punten wilt gooien in arm, crit verlies je dus niet :)
Je verliest wat dingen met die crit, maar krijgt er ook weer wat bij.. Ik denk eigenlijk toch wel dat AR en ice barbed spear gelijk staan op 't moment (wat stats, niet wbt looks ;))

Bovendien is Typhoon veel te snel voor een MS warrior dus geen goed wapen voor ons, typhoon is een puur hunter wapen :P IMO zijn de enige vervangingen van AR (en nu dus ook die nieuwe pole) de drops van Ragnaros (spinal reaper bv)
Ik moet mn arms eens beter inkijken, wist niet dat daar ook polearms spec tussen stond :P
In dat geval is het verschil idd niet zo aanzienlijk :9

Zou het op de typhoon niet zo zijn dat de damage done zo veel hoger ligt dan die van de AR dat het verschil in snelheid op zou heffen? Uiteraard zijn de spinal en hand of ragnaros beter, maar ik vraag me af of de snelheid van het zwaard echt zo nadelig is dat het de stats + de dps increase opheft... hmmm... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:57:
[...]

Cold blood is een instant skill die je volgende move een 100% crit chance geeft.

Evis is kort voor Eviscerate, een wapen-onafhankelijke move die schade doet adhv het aantal combopunten wat je opgespaart hebt. Momenteel kan ik met een 5point Evis 500 nog wat schade doen, non crit. Dit word nog wel verminderd door het armor van je tegenstander, en komt dus bijna altijd veel lager uit (ongeveer de helft) behalve op cloth wearers.

Is dat niet erg weinig? Ik ben geretired met mijn rogue op lv47 maar voor zover ik me herinner deed ik toch echt meer damage met evis.. (of krijg je op 46 net een nieuwe rank evis ofzo? :P)
Wat ik me nog wel kan herinneren was dat CB ambush vaak hoger uitviel dan een CB evis, en ik daarom die dus altijd gebruikte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:56:
[...]

Retaliation duurt 15 sec, maar zal n goede warrior pas na een stun aanzetten (als hij weet hoe rogues zich in combat gedragen). Daarnaast is 1500 damage op de 5k die ik nu heb nog betrekkelijk weinig, dus blijft er genoeg over om die 2/3k van een rogue eraf te meppen :P
Klopt, 1500 is niets in vergelijking tot wat een warrior doorgaans heeft, maar het geeft je wel de kans om schade te doen zonder hem fysiek te hoeven raken met je wapens, en dus ontwijk je de hits die je krijgt terwijl zijn retal nog actief is :P

En zodra die weg is kun je gewoon in melee combat gaan, met eventueel een (poging tot) stunlock. Mits je reagents op peil zijn heb je zelfs nog een blind van 10 seconden achter de hand voor een bandage.

@ Raffuhl

Ik ga er niet vanuit dat hij dat nodig heeft! Maar aangezien hij 30min cooldown heeft zullen er zat situaties zijn waarbij hij géén beschikking heeft over retaliation, en zal hij dus op een andere manier moeten winnen. Als die warrior die manier al kent en getraind heeft, zal hij er geen moeite mee hebben retal niet te gebruiken. Heeft hij die manier nog niet, dan is dit zijn kans om een kijk en vergelijk te doen. Duelletje met retal, duelletje zonder retal. Net zoals ik ook mét én zonder stealth/poisons duelleer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:54:
[...]

cold blood = 100% crit op een paar skills van de rogue => evis is er 1 van
crits mogelijk van 1k en hoger gegarandeerd

die zogenaamde supermove is gewoon een skill met zoals gezegd een cooldown van 30 mins

het gaat er gewoon om dat je als class x tegen class y met een bepaalde build gewoon geen kans maakt hoe je het ook wend of keert, en dat je dus in dat geval beter eieren voor je geld kan kiezen :P

de hele discussie begon omdat een rogue beweert dat hij warriors ownt, terwijl iedere high lvl speler weet dat het gross van de endgame warriors gewoon rogues als ontbijt eet zonder zijn handen vies te maken en ook nog kan uitleggen waarom dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:01:
[...]

Is dat niet erg weinig? Ik ben geretired met mijn rogue op lv47 maar voor zover ik me herinner deed ik toch echt meer damage met evis.. (of krijg je op 46 net een nieuwe rank evis ofzo? :P)
Wat ik me nog wel kan herinneren was dat CB ambush vaak hoger uitviel dan een CB evis, en ik daarom die dus altijd gebruikte :)
Hij zou meer moeten doen, idd, maar er gaan geruchten dat evis en ambish generfed zijn. Ik haal gemiddeld een crit van 500/600 met ambush op een plate/mail wearer, in instances bv, maar op een cloth wearer gaat hij tot 900 crit, zonder CB, want die heb ik nog niet.

Evis haalde ik normaal getallen tot 400/500, maar sinds de laatste paar levels/weken word dat steeds minder. Ik ben nu 45 en doe gemiddeld 250/300dmg op een 5 point evis, wat idd erg weinig is, maarja, niks aan te doen. Hij crit ook ontzettend weinig, terwijl de crits op mijn SS juist omhoog zijn gegaan.

Time will tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:01:
[...]

de hele discussie begon omdat een rogue beweert dat hij warriors ownt, terwijl iedere high lvl speler weet dat het gross van de endgame warriors gewoon rogues als ontbijt eet zonder zijn handen vies te maken en ook nog kan uitleggen waarom dat zo is.
Je verwoordt het zo mooi Bokkie :P

Nog wijzer geworden van het filmpje trouwens?
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:01:

@ Raffuhl

Ik ga er niet vanuit dat hij dat nodig heeft! Maar aangezien hij 30min cooldown heeft zullen er zat situaties zijn waarbij hij géén beschikking heeft over retaliation, en zal hij dus op een andere manier moeten winnen. Als die warrior die manier al kent en getraind heeft, zal hij er geen moeite mee hebben retal niet te gebruiken. Heeft hij die manier nog niet, dan is dit zijn kans om een kijk en vergelijk te doen. Duelletje met retal, duelletje zonder retal. Net zoals ik ook mét én zonder stealth/poisons duelleer.
Zucht, zoals al gezegd is win je niet van een warrior die zijn class perfect beheerst. H-o-e j-e h-e-t o-o-k w-e-n-d-t o-f k-e-e-r-t. Zonder stealth duelen lijkt me uberhaupt niet slim/nodig IMO. Dan gimp je jezelf gewoon. (al helemaal tegen een warrior) Poisons kan ik nog begrijpen aangezien je die niet altijd bij je hebt.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 13:57:
[...]

ah k :)

Ik las net dat de troll radical "berserking" eindelijk gefixed is in de nieuwe patch (werkt nu dus).
Ik had zelf eerst ff goed gekeken wat voor race ik ging spelen voordat ik warrior ging en heb eigenlijk zonder er veel over natedenken troll gekozen. Simpelweg omdat in mijn ogen dit de beste warrior race is kwa radicals voor pvp. Maar alsnog zie ik bijna alleen maar tauren/orc/undead warriors :)
Waar ik toch echt een paar vraagtekens achter zet, zijn hier warrior die puur gekeken hebben naar wat hun race kan en zo gekozen hebben? Alle horde races hebben zoenzo aanzienlijk beter radicals dan de alliance maar troll is toch wel zon beetje de perfecte warrior nu beserking gefixed ,25% meer atackspeed, je ontvangt 10% meer dmg. Maar 25% atack speed is natuurlijk ook meer rage en imo is de 10% combat regen toch echt een stuk beter dan de +5% hp van de taurens aangezien ik nu op lvl 30 1% hp per tick regen in combat, dus in de meeste pvp situaties regen ik aardig wat meer dan 5%. Alhoewel de radicals van de andere races zeker ook erg goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:01:
[...]

cold blood = 100% crit op een paar skills van de rogue => evis is er 1 van
crits mogelijk van 1k en hoger gegarandeerd

die zogenaamde supermove is gewoon een skill met zoals gezegd een cooldown van 30 mins

het gaat er gewoon om dat je als class x tegen class y met een bepaalde build gewoon geen kans maakt hoe je het ook wend of keert, en dat je dus in dat geval beter eieren voor je geld kan kiezen :P

En in dit verhaal doelt hij met 'een rogue' dus op mij, en ik beweer dat het mogelijk moet zijn een eerlijke kans te maken tegen warriors. Ik heb een wapen gekocht dat me daarmee zou moeten helpen, en ben vastbesloten om voor elke class een win button te creeeren. Ik heb geen zin om te moeten leven als het gros van de rogues, door drinkende squishy's te ambushen en AFK plate wearers te moonen.

Daarom blijf ik dus doordiscussieren, ik blijft het interessant vinden, en ben er ook van overtuigd dat het kan. In principe is elke class balanced. Elke class heeft zwakke en goede punten. En de warrior heeft vast ook zwakke punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:07:
[...]

Je verwoordt het zo mooi Bokkie :P

Nog wijzer geworden van het filmpje trouwens?
ja :) thanks

nog 11 levels en dan kan ik erook heen :P kan dan denk ik alleen niet langs de ogres sneaken op lvl 52 zoals jij met je lvl 60 doet :+
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:11:
[...]

En in dit verhaal doelt hij met 'een rogue' dus op mij, en ik beweer dat het mogelijk moet zijn een eerlijke kans te maken tegen warriors. Ik heb een wapen gekocht dat me daarmee zou moeten helpen, en ben vastbesloten om voor elke class een win button te creeeren. Ik heb geen zin om te moeten leven als het gros van de rogues, door drinkende squishy's te ambushen en AFK plate wearers te moonen.

Daarom blijf ik dus doordiscussieren, ik blijft het interessant vinden, en ben er ook van overtuigd dat het kan. In principe is elke class balanced. Elke class heeft zwakke en goede punten. En de warrior heeft vast ook zwakke punten.
the names where changed to protect the ignorant :P ;)

zonder dollen thalan, ik weet wat je wil, en dat jejezelf wil blijven verbeteren dat kan ik ook waarderen. maar het is gewoon een FEIT dat warrior > rogue

Ja een warrior heeft zwakke plekken, maar die raak je niet als rogue met je prik wapens
en waarom? PLATE + skills

om je sig maar even te gebruiken

Warrior - Rock
Rogue - Scissors
Mage - Paper

[ Voor 63% gewijzigd door Bokkie op 08-06-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:22

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:11:
[...]

Veel suc6, classes zijn nml. niet balanced, punt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:12:
[...]

ja :) thanks

nog 11 levels en dan kan ik erook heen :P kan dan denk ik alleen niet langs de ogres sneaken op lvl 52 zoals jij met je lvl 60 doet :+
np :)

Ik zou wel wachten tot 53/54 als ik jou was. De resists draaien je anders je nek om denk ik.

Je komt op een gegeven moment bij een punt dat je er sowieso 1 aggroed tot je lvl 55 of 56 bent. (daarna time je je blink gewoon goed en ren je er zo langsaf) Maar met een blink+frost nova en alle shields aan kom je daar met lvltje 53/54 ook wel langsaf. Ze slaan wel best hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:07:
Zucht, zoals al gezegd is win je niet van een warrior die zijn class perfect beheerst. H-o-e j-e h-e-t o-o-k w-e-n-d-t o-f k-e-e-r-t. Zonder stealth duelen lijkt me uberhaupt niet slim/nodig IMO. Dan gimp je jezelf gewoon. (al helemaal tegen een warrior) Poisons kan ik nog begrijpen aangezien je die niet altijd bij je hebt.
Omdat ik ook wel eens mensen tegenkomen die stealth veel te uber en overpowered vinden. En dan duel ik zonder stealth. En omdat je wel eens een rogue tegenkomt die toevallig eens zichtbaar is. Dan wil je dus weten hoe je hem zichtbaar _houdt_ en zorgt dat hij niet wegkomt.

Dus als ik de kans krijg alsnog te vanishen en het tij in mijn voordeel te keren, weet hij dat hij het fout gedaan heeft. Dalord heeft in ons eerste duel geprobeerd (alweer een tijd geleden) me voor te zijn dmv perception. Hij dacht dat hij me dan wel zou zien aankomen. Helaas werkt het alleen in een hoek van 180 graden voor je uit, en ik hoor het als hij het aanzet, en weet dus dat ik 20 sec lang uit de buurt moet blijven, of achter hem.

Een duel is niet schadelijk (behalve voor warlocks) en je bepaalt zelf of je _wil_ duelleren. Er is imo dan ook niks met regels stellen, je wil immers niet altijd een compleet pvp simuleren, maar ook wel eens een bepaalde feature. Je zou bv kunnen testen hoe lang sap in de praktijk nu echt werkt, en hoe groot de kans is dat hij voortijdig breekt, zonder daarbij een gank op te lopen.

Ook voor de gesapte handig, want ik kwam er pas bv op een pijnlijke manier achter dat een warlock ook nog kan seducen als hij gesapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

zonder dollen thalan, ik weet wat je wil, en dat jejezelf wil blijven verbeteren dat kan ik ook waarderen. maar het is gewoon een FEIT dat warrior > rogue

Ja een warrior heeft zwakke plekken, maar die raak je niet als rogue met je prik wapens

Warrior - Rock
Rogue - Scissors
Mage - Paper
Whehehehe :P

Met mijn dolken maak ik geen schijn van kans inderdaad, de laatste keer dat ik met dolken op een warrior te lijf ging was het alsof ik met een nagelschaar door beton probeerde te knippen.

Een mace echter, heeft een lagere speed en hogere damage, en om 1 of andere onverklaarbare reden doet dat relatief gezien veel meer schade. Een 2e pré is, dat Sinister Strike niet naar weapon speed kijkt, alleen naar weapon damage. Mits genoeg energie, kan ik dus veel meer dps aan de dag leggen tegen uberhaupt welke class dan dat ik eerder kon. Dalord kan dat getuigen, want zelfs op zijn stalen armor kwam die moker best hard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 20:29
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:20:
[...]

Een duel is niet schadelijk (behalve voor warlocks) en je bepaalt zelf of je _wil_ duelleren.
Ik niet snap :? Gaat dit om de souslhard die hij kwijt is als een minion sterft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:24:
[...]

Whehehehe :P

Met mijn dolken maak ik geen schijn van kans inderdaad, de laatste keer dat ik met dolken op een warrior te lijf ging was het alsof ik met een nagelschaar door beton probeerde te knippen.

Een mace echter, heeft een lagere speed en hogere damage, en om 1 of andere onverklaarbare reden doet dat relatief gezien veel meer schade. Een 2e pré is, dat Sinister Strike niet naar weapon speed kijkt, alleen naar weapon damage. Mits genoeg energie, kan ik dus veel meer dps aan de dag leggen tegen uberhaupt welke class dan dat ik eerder kon. Dalord kan dat getuigen, want zelfs op zijn stalen armor kwam die moker best hard aan.
Welke server zit je... Bloodhoof? ik wil wel even duellen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:20:
[...]

Omdat ik ook wel eens mensen tegenkomen die stealth veel te uber en overpowered vinden. En dan duel ik zonder stealth. En omdat je wel eens een rogue tegenkomt die toevallig eens zichtbaar is. Dan wil je dus weten hoe je hem zichtbaar _houdt_ en zorgt dat hij niet wegkomt.

Dus als ik de kans krijg alsnog te vanishen en het tij in mijn voordeel te keren, weet hij dat hij het fout gedaan heeft. Dalord heeft in ons eerste duel geprobeerd (alweer een tijd geleden) me voor te zijn dmv perception. Hij dacht dat hij me dan wel zou zien aankomen. Helaas werkt het alleen in een hoek van 180 graden voor je uit, en ik hoor het als hij het aanzet, en weet dus dat ik 20 sec lang uit de buurt moet blijven, of achter hem.

Een duel is niet schadelijk (behalve voor warlocks) en je bepaalt zelf of je _wil_ duelleren. Er is imo dan ook niks met regels stellen, je wil immers niet altijd een compleet pvp simuleren, maar ook wel eens een bepaalde feature. Je zou bv kunnen testen hoe lang sap in de praktijk nu echt werkt, en hoe groot de kans is dat hij voortijdig breekt, zonder daarbij een gank op te lopen.

Ook voor de gesapte handig, want ik kwam er pas bv op een pijnlijke manier achter dat een warlock ook nog kan seducen als hij gesapt is.
toon volledige bericht
Dan is het toch geen duel? Dan test je gewoon een functie dmv de 'duel' optie. Heb ik gisteren ook gedaan om fireball damage te testen. Dat noem ik dan geen duel, want dan vraag ik mijn guildie om gewoon stil te staan. Ik vind rogues ook wel iets TE om eerlijk te zijn, (maar dan niet stealth zelf maar meer de eerste hit vanuit stealth) maar als ik van een rogue win in een duel die geen stealth gebruikt, heb ik ook zoiets van 'Jeuj ik heb van een rogue gewonnen' :/ Dan liever met stealth en dik ingemaakt worden en een leuk duel hebben.

nfi.. Op zich wel leuk die koppigheid en arrogantie, (ben blij dat je het expres doet (hoop ik)) gaat mijn dag sneller om, kan ik eerder WoW-en :D

Alleen die topics gaan zo hard :X
kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:27:
[...]

Ben ik niet met je eens.. Als beide weten hoe hun class werkt en hoe ze em moeten spelen wil het nog weleens anders uitvallen dan je zou verwachten hoor :)
Ja ligt eraan over welke builds je het hebt natuurlijk.

Rogue pwned een Fire Mage
Frost Mage KAN winnen van een Rogue, dan ligt het momentum nog steeds op het feit dat de Rogue 'over het algemeen' wint.

Zelfde met warriors...
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:28:
[...]

Ik zie niet in waarom het niet eerlijk is. Een rogue tegenkomen die zichtbaar is of waarvan toevallig de flashpowders op zijn is net zo reeel als een warrior met zijn ubermove op cooldown. En dus een reeel gevecht om na te spelen in een duel. Ik heb er dus geen moeite mee.
Je zegt het zelf al. De 1 heeft geen flashpowders en dus een handicap, hence niet eerlijk. Je wordt dus wellicht beter, krijgt meer ervaring in duellen/pvp maar dat krijg je uberhaupt van veel pvpen, dus dat maakt niet uit.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

sebasgrif schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:25:
[...]

Ik niet snap :? Gaat dit om de souslhard die hij kwijt is als een minion sterft?
Ja, ik heb al een aantal warlocks om een duel gevraagd, en dat wilden ze niet omdat ze bang waren een shard kwijt te raken. Ik snap niet helemaal waarom, maar als dat zo is, snap ik het wel, ik weet hoe moeilijk het voor ze is om eraan te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Warrior - Rock
Rogue - Scissors
Mage - Paper
toon volledige bericht
Ben ik niet met je eens.. Als beide weten hoe hun class werkt en hoe ze em moeten spelen wil het nog weleens anders uitvallen dan je zou verwachten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:26:
[...]

Dan is het toch geen duel? Dan test je gewoon een functie dmv de 'duel' optie. Heb ik gisteren ook gedaan om fireball damage te testen. Dat noem ik dan geen duel, want dan vraag ik mijn guildie om gewoon stil te staan. Ik vind rogues ook wel iets TE om eerlijk te zijn, (maar dan niet stealth zelf maar meer de eerste hit vanuit stealth) maar als ik van een rogue win in een duel die geen stealth gebruikt, heb ik ook zoiets van 'Jeuj ik heb van een rogue gewonnen' :/ Dan liever met stealth en dik ingemaakt worden en een leuk duel hebben.
Ik zie niet in waarom het niet eerlijk is. Een rogue tegenkomen die zichtbaar is of waarvan toevallig de flashpowders op zijn is net zo reeel als een warrior met zijn ubermove op cooldown. En dus een reeel gevecht om na te spelen in een duel. Ik heb er dus geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 20:29
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:26:
[...]

Ja, ik heb al een aantal warlocks om een duel gevraagd, en dat wilden ze niet omdat ze bang waren een shard kwijt te raken. Ik snap niet helemaal waarom, maar als dat zo is, snap ik het wel, ik weet hoe moeilijk het voor ze is om eraan te geraken.
Oeh, een mob mollen waar je xp voor krijgt, das toch niet zo moeilijk :? Ik heb een warlock alt (lvl28) en heb absoluut geen problemen om aan shards te komen... Heb er ook genoeg mee gedueld. Is dit op latere levels zo veel moeilijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145206

Sorry dat ik deze "Warrior vs Rogue (Lees: GoT vs Thalan ?)" discussie moet onderbreken voor een newb vraagje, maar wat is imo ? :/

Trouwens nog mensen op Doomhammer ? Voel me potverdikkies helemaal alleen daar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Anoniem: 145206 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:32:
Sorry dat ik deze "Warrior vs Rogue (Lees: GoT vs Thalan ?)" discussie moet onderbreken voor een newb vraagje, maar wat is imo ? :/

Trouwens nog mensen op Doomhammer ? Voel me potverdikkies helemaal alleen daar !
In mijn ogen..
Of, in my opinion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 24-05 14:07
in my opinion ;)

te laat :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Maegrim op 08-06-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

Anoniem: 145206 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:32:

IMO is "in my opinion"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

sebasgrif schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:29:
[...]

Oeh, een mob mollen waar je xp voor krijgt, das toch niet zo moeilijk :? Ik heb een warlock alt (lvl28) en heb absoluut geen problemen om aan shards te komen... Heb er ook genoeg mee gedueld. Is dit op latere levels zo veel moeilijker?
Ik heb geen flauw benul, maar elke warlock die ik tegenkwam heeft me tot nu toe een duel geweigerd, en dit was vaak de reden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 19:24

Blamm

Niet meer Smart

Anderen die hier problemen met Cosmos hebben sinds de laatste patch? Ik krijg bergen met errors voor mn kiezen helaas dus moet nu zonder spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Razorfist schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:36:
Anderen die hier problemen met Cosmos hebben sinds de laatste patch? Ik krijg bergen met errors voor mn kiezen helaas dus moet nu zonder spelen..
Dat is meestal met nieuwe patches, gewoon even wachten op een nieuwe cosmos versie, die zal er snel al zijn denk ik :)
Maar waarom gebruik je in godsnaam Cosmos? Veeeeeel te veel rotzooi wat WoW echt een hoop trager maakt man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, 3x! >:)

Ik ben na lvl 58 niet meer verslagen door een rogue in een 1 on 1 met beide full hp (of ik 75%, maar dat gebeurde maar 1x, dus kan toeval zijn). Bij de meeste van deze gevechten had de rogue de first strike vanuit stealth.

Warrior > Rogue, behalve in bepaalde uitzonderingsgevallen zoals n00b warrior, vekeerde skills gepakt, cooldowns, adds tijdens gevecht, slechte timing etc...

Zo is het, misschien dat het door nerfs ooit verandert, maar een warrior zal 8/10 keer van een rogue winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:35:
[...]

Ik heb geen flauw benul, maar elke warlock die ik tegenkwam heeft me tot nu toe een duel geweigerd, en dit was vaak de reden ...
welke server zit je nou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, om maar even een klein woordenboekje te maken;

AoE = Area of Effect
DoT = Damage over Time
Grinden = Creepen = Veel units in hetzelfde gebied voor een gelange tijd killen.
Farmen = Units killen voor gold.
EoM = Essence of Mind
IAM = Improved Arcane Missile ( ? )
Agi = Agility
Int = Intelligence
UBRS = Upper Black Rock Spire
SS = Sinister Strike
Evis = Eviscerate
KS = Kidney Shot ( ? )

Nog meer ? (Misschien idee voor in de begin post, klein woordenboekje met deze termen... ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

OK, na een 20-tal delen van deze topic te hebben meegevolgd, wil ik ook even men zegje doen. Ikzelf ben een rogue en vind het spijtig dat mensen zoals HTT-Thalan rogues een enorm slechte naam geven: Altijd alles beter willen weten, overal tegendraads willen doen en steen en been beginnen klagen als iemand anders een skill gebruikt die hen niet aanstaat *zucht*.

Rogues zoals hierboven vermeld kunnen misschien wel goed vooruit in pvp en in lagere levels, maar zijn COMPLEET waardeloos in instances in de stijl van Mauradon. (Thalon zou er nog geen 5 minuten overleven met zijn attitude). Een PVP rogue spelen kan het kleinste kind. Een goede rogue spelen die zichzelf nuttig kan maken in high level instances (uldaman en Zul'Farrak kan je je nog wat chaos veroorloven), DAAR heb ik echt respect voor. Iedere keer dat een rogue gehealed moet worden is een keer te veel :). En deze uitspraak komt dus van iemand die zelf rogue speelt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:26:
[...]

reden is dat bepaalde spells verbruiken een shard, diezelfde spells, geven 1 shard terug als die spell de target killed, bij een duel ga je niet dood, dus krijgt de warlock geen shard terug

probleem is niet zozeer de moeite om shards te krijgen, maar meer heft feit dat warlocks altijd volgens mij maar minimaal shards bij zich hebben ivm het niet stacken van die dingen

imo = in my opinion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Cosmos zal allicht een update nodig hebben om te werken. Het is ook geen echt onderdeel van het spel en het is toch ook niet perse nodig om van WOW te kunnen genieten? Je kan best een paar dagen zonder "hulp" spelen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4x! :o

Kon het niet laten, sorry ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:39:
[...]

reden is dat bepaalde spells verbruiken een shard, diezelfde spells, geven 1 shard terug als die spell de target killed, bij een duel ga je niet dood, dus krijgt de warlock geen shard terug

probleem is niet zozeer de moeite om shards te krijgen, maar meer heft feit dat warlocks altijd volgens mij maar minimaal shards bij zich hebben ivm het niet stacken van die dingen

imo = in my opinion
Juist andersom, het boeit me geen reet dat shards niet stacken, het gaat erom dat je xp gevende mobs moet drainen (op het juiste moment) voor een soulshard.

Des te hoger je bent, des te vervelender wordt het om tijdens het PvPen ineens te roepen :

''sorry guys, i need to go farm mobs for an hour, and then will be back to PvP some more''

Warlocks zijn de enige class die verplicht mobs moeten farmen (ook op lvl 60) om te kunnen PvPen.

edit : oh ja, nu kun je ook shards krijgen uit honor kills, leuk, een verder nutteloze channeling spell gebruiken in BG, zie je het voor je ? :{

[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 08-06-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Boeb0e schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:39:
OK, na een 20-tal delen van deze topic te hebben meegevolgd, wil ik ook even men zegje doen. Ikzelf ben een rogue en vind het spijtig dat mensen zoals HTT-Thalan rogues een enorm slechte naam geven: Altijd alles beter willen weten, overal tegendraads willen doen en steen en been beginnen klagen als iemand anders een skill gebruikt die hen niet aanstaat *zucht*.

Rogues zoals hierboven vermeld kunnen misschien wel goed vooruit in pvp en in lagere levels, maar zijn COMPLEET waardeloos in instances in de stijl van Mauradon. (Thalon zou er nog geen 5 minuten overleven met zijn attitude). Een PVP rogue spelen kan het kleinste kind. Een goede rogue spelen die zichzelf nuttig kan maken in high level instances (uldaman en Zul'Farrak kan je je nog wat chaos veroorloven), DAAR heb ik echt respect voor. Iedere keer dat een rogue gehealed moet worden is een keer te veel :). En deze uitspraak komt dus van iemand die zelf rogue speelt.
Je laat dus zien dat je blijkbaar helemaal niet goed gelezen hebt dan, in die 20-tal delen die je gevolgd heb, waarbij het overigens DIT topic is, en niet 'deze' topic :P

1) Mijn 'attitude' heeft niks met rogues te maken, ik ben een rl persoon en rogues zijn een fantasiefiguur, bestuurd door een echt mens. Geen NPC oid. Dat ik eigenwijs ben zegt dus niks over 'rogues'.

2) Ik klaag allesbehalve steen en been over skills! Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat een skills generfed moet worden of imba is. Ik ben er juist van overtuigd dat alles in zekere mate gebalanced is en iedereen dus een goede kans maakt.

3) Ik doe mijn best om voor zowel PvE als PvP een goede speler te zijn. Zeker in PvE en instances doe ik mijn best geen aggro te trekken, geen mana te zuipen en te zorgen dan mensen me willen meenemen. Zeker mijn huidige guild waardeert dat en ik word volop meegenomen naar instance runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:45:
[...]

Juist andersom, het boeit me geen reet dat shards niet stacken, het gaat erom dat je xp gevende mobs moet drainen (op het juiste moment) voor een soulshard.

Des te hoger je bent, des te vervelender wordt het om tijdens het PvPen ineens te roepen :

''sorry guys, i need to go farm mobs for an hour, and then will be back to PvP some more''

Warlocks zijn de enige class die verplicht mobs moeten farmen (ook op lvl 60) om te kunnen PvPen.

edit : oh ja, nu kun je ook shards krijgen uit honor kills, leuk, een verder nutteloze channeling spell gebruiken in BG, zie je het voor je ? :{
Dat vind ik jammer. Je ziet echt veel te weinig warlocks in PvP imo. Sowieso zie ik er heel weinig. En de warlocks die ik ben tegengekomen zijn vaak ook nog goede spelers. Maar het schijnt dat de class dat dus ook wel vereist :)
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:48:
weerlegging en nitpickery doot Thalan :P .
Druis er maar weer tegenin. Hij heeft wel gelijk :+

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Vashj :P

Samen met sirdalord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho

robbertinho

Lost in Translation

[...]

Je laat dus zien dat je blijkbaar helemaal niet goed gelezen hebt dan, in die 20-tal delen die je gevolgd heb, waarbij het overigens DIT topic is, en niet 'deze' topic :P
Off-topic:

Als je iemand verbetert doe het dan wel goed. Het is wel degelijk 'deze' topic.

Het is namelijk de topic en niet het topic, dus deze en geen dit.

to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek

[ Voor 5% gewijzigd door robbertinho op 08-06-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
1) Mijn 'attitude' heeft niks met rogues te maken, ik ben een rl persoon en rogues zijn een fantasiefiguur, bestuurd door een echt mens. Geen NPC oid. Dat ik eigenwijs ben zegt dus niks over 'rogues'.
Dat is dus onzin. Bepaalde types mensen kiezen, gemiddeld genomen, een bepaalde class. Nu zijn er natuurlijk vaak uitzonderingen, maar je ziet op de RP servers in verhouding HEEL weinig rogues. Waarom denk je?

Je rolled een priest als je mensen wil healen, je rolled een mage als je met vuurballen wil smijten. Ik heb ook veel vaker problemen met domme mages als met domme priests. Het is dus onzin dat je class niks zegt over je persoon.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:49:
[...]

Dat vind ik jammer. Je ziet echt veel te weinig warlocks in PvP imo. Sowieso zie ik er heel weinig. En de warlocks die ik ben tegengekomen zijn vaak ook nog goede spelers. Maar het schijnt dat de class dat dus ook wel vereist :)
Tijdens de avond word er bij ons in IF voor de bank volop geduelleerd. Er is een meisje genaamt Noir, lvl 34 warlock, welke altijd aan het dansen of duellen is daar. En ze nam het op tegen een 32 druid, meerdere keren achter elkaar. De druid won, maar wel met enorm veel moeite, en de duels duurden lang :o

Echt, ze bleven maar regennen, springen, rennen, en met spells smijten dat het een lieve lust was.

Wel vet, en nodigt zeker uit tot het spelen van een caster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79717

[...]

Sorry hoor, maar wees maar blij dat Blizz dit heeft gedaan. Ik heb een Warlock alt en had er ook voor een gekozen op de test server om te kijken hoe het op latere levels is. In Warsong Gulch heb ik zakken vol met shards gekregen van Honorable Kills, ook met intensief gebruik van spells die shards vereisen kwam ik nooit wat tekort, dus niet klagen en gooi die Drain Soul op het laatste moment aan. Beter dan de BG te verlaten en Shards te farmen niet?

Dat Blizzard je een vinger geeft betekent niet dat je meteen om een hand kunt vragen, het is al moeilijk genoeg om het spel te balanceren dus ingrijpende veranderingen zijn moeilijk om door te voeren ... Wil je dat de shards uit de lucht komen regenen als je een HK maakt :?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 79717 op 08-06-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

hmmz mja, zelf zou ik meer probs hebbem het niet stacken :)

maar ik heb dus op lvl 15 me warlock gedelete omdat ik geen zin had in het shard verhaal :) terwijl ik het een hele leuke class vind om te spelen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:51:
[...]

Dat is dus onzin. Bepaalde types mensen kiezen, gemiddeld genomen, een bepaalde class. Nu zijn er natuurlijk vaak uitzonderingen, maar je ziet op de RP servers in verhouding HEEL weinig rogues. Waarom denk je?

Je rolled een priest als je mensen wil healen, je rolled een mage als je met vuurballen wil smijten. Ik heb ook veel vaker problemen met domme mages als met domme priests. Het is dus onzin dat je class niks zegt over je persoon.
Dus als ik een Human maak met een evil klein snorretje ben ik een neo-nazi ?

Onzin, 't is en blijft een videogame. De fora waar je op zit te spammen en de manier waarop zegt wat over jezelf... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 79717 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:52:
[...]

Sorry hoor, maar wees maar blij dat Blizz dit heeft gedaan. Ik heb een Warlock alt en had er ook voor een gekozen op de test server om te kijken hoe het op latere levels is. In Warsong Gulch heb ik zakken vol met shards gekregen van Honorable Kills, ook met intensief gebruik van spells die shards vereisen kwam ik nooit wat tekort, dus niet klagen en gooi die Drain Soul op het laatste moment aan. Beter dan de BG te verlaten en Shards te farmen niet?
Ja.

(als je items niet uit je backpack zouden verdwijnen, en vervangen worden door een soulshard, zoals nu het geval is......)

en over je edit : IMO moeten shards uit het spel verwijderd worden...

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 08-06-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:51:
[...]

Het is nog steeds enorme onzin om te beweren dat mijn eigenwijsheid de class 'rogue' op server 'vashj' een slechte naam meegeeft. Ik ben ik, ik ben geen rogue, ik speel slechts een rogue. En als ik straks met mijn warlock ga spelen, ben ik nog net zo eigenwijs. Haal ik dan ook warlocks naar beneden? Zijn warlocks dan ook inene een class bedoel voor irl zeikerige eigenwijze mensen?

Puh-leeeeeze zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

[...]

Hoeveel keer komt het voor dat je iemand dood krijgt met soul drain? -5% van de tijd, elke keer als je soul drain wilt gebruiken ( wat veels te weinig dmg doet) moet je stil blijven staan wachten tot hij dood is. En terwijl jij daar stil staat word je natuurlijk weer geganked door een roque of krijg je wel een of andere bolt op je ass. Soulshards zijn niet nodig en verneuken heel de warlock class. We zijn toch al generft doordat onze spells langzamer, meer mana, minder dmg doen en daarboven nog ook een soulshard. Soul shards moeten ze gewoon uit de game halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]
Wil je dat de shards uit de lucht komen regenen :?
Als ze shards nou eens stackable zouden maken zou het wél een hele vette AoE attack zijn :D

[ Voor 59% gewijzigd door HTT-Thalan op 08-06-2005 14:57 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.