HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:20:
[...]
Omdat ik ook wel eens mensen tegenkomen die stealth veel te uber en overpowered vinden. En dan duel ik zonder stealth. En omdat je wel eens een rogue tegenkomt die toevallig eens zichtbaar is. Dan wil je dus weten hoe je hem zichtbaar _houdt_ en zorgt dat hij niet wegkomt.
Dus als ik de kans krijg alsnog te vanishen en het tij in mijn voordeel te keren, weet hij dat hij het fout gedaan heeft. Dalord heeft in ons eerste duel geprobeerd (alweer een tijd geleden) me voor te zijn dmv perception. Hij dacht dat hij me dan wel zou zien aankomen. Helaas werkt het alleen in een hoek van 180 graden voor je uit, en ik hoor het als hij het aanzet, en weet dus dat ik 20 sec lang uit de buurt moet blijven, of achter hem.
Een duel is niet schadelijk (behalve voor warlocks) en je bepaalt zelf of je _wil_ duelleren. Er is imo dan ook niks met regels stellen, je wil immers niet altijd een compleet pvp simuleren, maar ook wel eens een bepaalde feature. Je zou bv kunnen testen hoe lang sap in de praktijk nu echt werkt, en hoe groot de kans is dat hij voortijdig breekt, zonder daarbij een gank op te lopen.
Ook voor de gesapte handig, want ik kwam er pas bv op een pijnlijke manier achter dat een warlock ook nog kan seducen als hij gesapt is.
Dan is het toch geen duel? Dan test je gewoon een functie dmv de 'duel' optie. Heb ik gisteren ook gedaan om fireball damage te testen. Dat noem ik dan geen duel, want dan vraag ik mijn guildie om gewoon stil te staan. Ik vind rogues ook wel iets TE om eerlijk te zijn, (maar dan niet stealth zelf maar meer de eerste hit vanuit stealth) maar als ik van een rogue win in een duel die geen stealth gebruikt, heb ik ook zoiets van 'Jeuj ik heb van een rogue gewonnen'

Dan liever met stealth en dik ingemaakt worden en een leuk duel hebben.
nfi.. Op zich wel leuk die koppigheid en arrogantie, (ben blij dat je het expres doet (hoop ik)) gaat mijn dag sneller om, kan ik eerder WoW-en
Alleen die topics gaan zo hard

Ja ligt eraan over welke builds je het hebt natuurlijk.
Rogue pwned een Fire Mage
Frost Mage KAN winnen van een Rogue, dan ligt het momentum nog steeds op het feit dat de Rogue 'over het algemeen' wint.
Zelfde met warriors...
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:28:
[...]
Ik zie niet in waarom het niet eerlijk is. Een rogue tegenkomen die zichtbaar is of waarvan toevallig de flashpowders op zijn is net zo reeel als een warrior met zijn ubermove op cooldown. En dus een reeel gevecht om na te spelen in een duel. Ik heb er dus geen moeite mee.
Je zegt het zelf al. De 1 heeft geen flashpowders en dus een handicap, hence niet eerlijk. Je wordt dus wellicht beter, krijgt meer ervaring in duellen/pvp maar dat krijg je uberhaupt van veel pvpen, dus dat maakt niet uit.
[
Voor 30% gewijzigd door
Anoniem: 82860 op 08-06-2005 14:32
]