Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:01

On_E

Housemusic

Anoniem: 56386 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:56:
[...]

Hoeveel keer komt het voor dat je iemand dood krijgt met soul drain? -5% van de tijd, elke keer als je soul drain wilt gebruiken ( wat veels te weinig dmg doet) moet je stil blijven staan wachten tot hij dood is. En terwijl jij daar stil staat word je natuurlijk weer geganked door een roque of krijg je wel een of andere bolt op je ass. Soulshards zijn niet nodig en verneuken heel de warlock class. We zijn toch al generft doordat onze spells langzamer, meer mana, minder dmg doen en daarboven nog ook een soulshard. Soul shards moeten ze gewoon uit de game halen.
Amen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35354

Zijn er misschien mensen die nog steeds met de beta installatie spelen(US)? Ik krijg de game namelijk niet geupdate via de GB patch, en de US patch is nergens te vinden...?
Iemand een suggestie of misschien iemand die weet waar ik de US versie vandaan kan trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79717

Ben het ermee eens dat shards stackable moeten worden of dat er een soort van bag voor moet komen, maar om ze nou te verwijderen. Dan nog over dat je met drain soul -5% van de tijd iemand dood. Ik was ook sceptisch over Drain Soul in PvP maar in de praktijk is het goed te doen...

offtopic:
lol @ Thalan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:11:
[...]

Daarom blijf ik dus doordiscussieren, ik blijft het interessant vinden, en ben er ook van overtuigd dat het kan. In principe is elke class balanced. Elke class heeft zwakke en goede punten. En de warrior heeft vast ook zwakke punten.
De classes zijn alles behalve gebalanceerd voor 1tegen 1

probeer maar eens een priest af te maken of een druid als mage dat is alleen mogelijk met een dosis geluk.

Een druid kan me al afmaken door alleen moonfire te spammen lukt hem verder bij geen enkle classe.
priest gooit gewoon zn shield op zich gooit een paar dots op je en wacht to je door je mana heen bent terwijl hij zichzelf healt.

dus dat elke classe een andere classe kan afmaken door zn zwakke punten is onzin sommige classes rulen gewoon andere classes

ik heb bv geen enkel probleem met palladins die nuke is zo snel dat ze meestal niet weten wat er nou is gebeurd.

Dus op de battlegrounds is het pas leuk dan moet je wel als team tegen team al ben ik bang dat het nog steeds zerg tegen zerg is

we zullen vanavond wel zien eerst maar werken :'( lol

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:56:
[...]

Als ze shards nou eens stackable zouden maken zou het wél een hele vette AoE attack zijn :D
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 79717 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:00:
Ben het ermee eens dat shards stackable moeten worden of dat er een soort van bag voor moet komen, maar om ze nou te verwijderen. Dan nog over dat je met drain soul -5% van de tijd iemand dood. Ik was ook sceptisch over Drain Soul in PvP maar in de praktijk is het goed te doen...

offtopic:
lol @ Thalan ^^
Noem jij eens 1 goede reden waarom soulshards erin zouden moeten blijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Anoniem: 145206 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:54:
[...]

Dus als ik een Human maak met een evil klein snorretje ben ik een neo-nazi ?

Onzin, 't is en blijft een videogame. De fora waar je op zit te spammen en de manier waarop zegt wat over jezelf... 8)
Erg zwart-wit. Als iemand die nu met WoW begint te spelen eerst de fora checkt en overal ziet staan 'nerf rogues' 'stealth is overpowered' 'frost shock damage is too high nerf plz lawl!11!!1' Welke class denk je dat kids dan gaan spelen? Idd rogue of bijv shaman. (ik noem maar wat he ;) ) Terwijl mensen die een uitdaging zoeken een wat minder omstreden class zullen kiezen. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Als er ergens staat 'warlocks need shards, can't get anywhere :( rerolling another class' Denk jij dan dat mensen die class gaan spelen? Ik denk het niet. Vandaar het chronische tekort aan warlock denk ik dus.

Ik doel nu natuurlijk puur op mensen die dus de fora en credentials checken voor ze een class rollen. Maar ik ga er vanuit dat dat vrij veel gebeurt :)
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:55:
[...]

Het is nog steeds enorme onzin om te beweren dat mijn eigenwijsheid de class 'rogue' op server 'vashj' een slechte naam meegeeft. Ik ben ik, ik ben geen rogue, ik speel slechts een rogue. En als ik straks met mijn warlock ga spelen, ben ik nog net zo eigenwijs. Haal ik dan ook warlocks naar beneden? Zijn warlocks dan ook inene een class bedoel voor irl zeikerige eigenwijze mensen?

Puh-leeeeeze zeg.
Die warlock moet je nog rollen zeker :) We zullen zien over een paar maanden dan :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Anoniem: 79717 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:00:

offtopic:
lol @ Thalan ^^
Shard Attack
Rank 1

Drains the souls from every enemy within a radius of 10 yards, creates a lesser soulshard when 5 or more souls are collected.

====

Klinkt niet slecht eik :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

http://www.fileplanet.com...1.5.0-%5BBattlegrounds%5D

maar hoe verander je dan naar europa :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:00:
[...]

Noem jij eens 1 goede reden waarom soulshards erin zouden moeten blijven ?
Noem jij eens 1 goede reden waarom soulshards eruit moeten gaan als ze stackable zijn? Het is gewoon een onderdeel van je class, soulshards balanceren je class, als soulshards eruit worden gehaald moeten er zoveel veranderingen doorgevoerd worden, het gaat gewoon niet gebeuren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 17:14
Hydra schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:51:
[...]

Dat is dus onzin. Bepaalde types mensen kiezen, gemiddeld genomen, een bepaalde class. Nu zijn er natuurlijk vaak uitzonderingen, maar je ziet op de RP servers in verhouding HEEL weinig rogues. Waarom denk je?

Je rolled een priest als je mensen wil healen, je rolled een mage als je met vuurballen wil smijten. Ik heb ook veel vaker problemen met domme mages als met domme priests. Het is dus onzin dat je class niks zegt over je persoon.
In WoW heb ik een Paladin, Mage en een Warlock, in DAoC een Friar, Armsman, Cabalist, Necromancer, Cleric, Infiltrator en een Reaver. Met andere woorden: tanks, support classes, stealthers, hybrids en pet classes door mekaar. Ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigt of gewoon een dolle chaoot? :-)

Dat je op RP servers in verhouding minder Rogues ziet komt waarschijnlijk omdat je met een solo-karakter heel weinig te roleplayen hebt - dat gaat nu eenmaal beter samen met wat anderen...

[ Voor 10% gewijzigd door HellPunk op 08-06-2005 15:06 ]

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12179

Domme (?) vraag over de geposte patch link hier. Ik heb een verse install van Wow, neem aan dat ik begin met de 1.4 patch. Maar dan? Ik zie geen 1.4 naar 1.4.2.4375. Of is dat niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144474

Kan iemand die text hier even neerzetten of het mij even sturen in een PM ? kan het niet lezen ivm dat ik op mn werk zit. Ik zit hier nog tot 10 uur en wil dan wel wat te lezen hebben.. De patchnotes zijn ook zeer welkom in een Pm :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HellPunk schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:04:
[...]

In WoW heb ik een Paladin, Mage en een Warlock, in DAoC een Friar, Armsman, Cabalist, Necromancer, Cleric, Infiltrator en een Reaver. Met andere woorden: tanks, support classes, stealthers, hybrids en pet classes door mekaar. Ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigt of gewoon een dolle chaoot? :-)
Wat mij betreft niet, mijn main is een Druid en daarnaast geniet ik ervan om ook Mage, Priest, Warlock te spelen (casters) maar ook een Rogue en bijv. Hunter vind ik erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 79717 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:04:
[...]

Noem jij eens 1 goede reden waarom soulshards eruit moeten gaan als ze stackable zijn? Het is gewoon een onderdeel van je class, soulshards balanceren je class, als soulshards eruit worden gehaald moeten er zoveel veranderingen doorgevoerd worden, het gaat gewoon niet gebeuren ...
Je draait eromheen, soulshards balanceren onze class nml. helemaal niet.

Nogmaals, noem eens 1 goede reden waarom soulshards moeten blijven ?

edit : en omdat anderen het veel beter kunnen uitleggen dan ik, komt ie dan he :
With shards:
Imagine Joe. Joe's a Rogue. Joe bumps into me in Western Plaguelands. I kill Joe and use three shards doing so.
Without shards:
Now imagine John. John's a Rogue too, about equal to Joe in skill and gear. I kill John.

Let's imagine for a second neither of these kills would have been possible without currently shard-requiring skills. Let's say I use Shadowburn and Healthstone to stay alive and beat my opponent. In both cases, I win. The only difference is that I have been grinding in Sorrow Hill for thirty minutes in the first example. Grinding for no other reason than to use your skills is not fun.

This is the key sentence, read it twice please:
A Warlocks power-level would neither go up, nor down, if Shards were removed. He's going to kill you with Shadowburn if it costs a Shard or not.
Read it? Read it again. If you're with Blizzard, read it one more time. Thanks!

[ Voor 49% gewijzigd door On_E op 08-06-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

HellPunk schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:04:
[...]
...gewoon een dolle chaoot? :-)
Als dát kon!

Class: Chaoot

Description:

A raving madman with dualwield, plate armor, AoE spells, instacast heals and built-in aggro builder.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-06 19:32
Anoniem: 12179 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:04:
Domme (?) vraag over de geposte patch link hier. Ik heb een verse install van Wow, neem aan dat ik begin met de 1.4 patch. Maar dan? Ik zie geen 1.4 naar 1.4.2.4375. Of is dat niet nodig?
Voor de zekerheid kan je gewoon inloggen en dan via de blizzard downloader de juiste patch downloaden. Weet je zeker dat je geod zit, maar duurt wel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:07:
[...]

Als dát kon!

Class: Chaoot

Description:

A raving madman with dualwield, plate armor, AoE spells, instacast heals and built-in aggro builder.

8)
Komt al aardig in de richting van shaman als je het mij vraagt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:06:
[...]

Je draait eromheen, soulshards balanceren onze class nml. helemaal niet.

Nogmaals, noem eens 1 goede reden waarom soulshards moeten blijven ?

edit : en omdat anderen het veel beter kunnen uitleggen dan ik, komt ie dan he :

[...]
Leg jij mij eens uit waarom soulshards je class NIET balanceren (dat was trouwens een goede reden om ze te houden vind ik)? Ik wil hier echt niet omheen draaien maar dat is gewoon grote onzin. Shadowburn zonder soulshard is bijv. behoorlijk imba in mijn ogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:08:
[...]

Nerf chaoten! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12179

Voor de zekerheid kan je gewoon inloggen en dan via de blizzard downloader de juiste patch downloaden. Weet je zeker dat je geod zit, maar duurt wel wat langer.
Tx voor de tip maar ik wil juist die patch rechstreeks downen omdat die bliz updater zo lang duurt.....

Iemand anders suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 79717 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:04:
[...]

inderdaad, het verwijderen van de shards zou een dusdanige impact hebben op de potentie van de warlock, dat er heel veel veranderd zou moeten worden qua cooldowns, spelldmg etc

ik zou 2 dingen willen zien qua shards
1. Stackable, op zijn minst per 20
2. Makkelijker te maken

weet iemand al of andorhall intussen bug vrij is?

zit al 3 weken met de bugged quests

Allas Andorhall
Annals of darrowshire
Najill's Scarab

maar door een bugged andorhall zijn die dus niet te doen :/
zwevende boeken en crystals in citywalls ;(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De minor patches die naar 1.4.1 en 1.4.2 updaten komen niet in je WoW directory te staan, dat zijn bestandjes van 500kb die na een tijd verwijderd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Hoi mede WoW fanaten,

Ik speel al enige tijd WoW, het is echt een cool spel. Alleen waar ik me telkens aan erger is dat als er een nieuw patch uitkomt, ik het hele spel weer moet her-installeren omdat er telkens weer een version mismatch onstaat. Hebben jullie daar ook last van? En wat kan je eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 79717 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:10:
[...]

Leg jij mij eens uit waarom soulshards je class NIET balanceren (dat was trouwens een goede reden om ze te houden vind ik)? Ik wil hier echt niet omheen draaien maar dat is gewoon grote onzin. Shadowburn zonder soulshard is bijv. behoorlijk imba in mijn ogen...
Dus Fireblast (insta-cast dmg spell van een mage) is ook behoorlijk imba in jouw ogen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 19:51

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 144474 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:06:
[...]

Kan iemand die text hier even neerzetten of het mij even sturen in een PM ? kan het niet lezen ivm dat ik op mn werk zit. Ik zit hier nog tot 10 uur en wil dan wel wat te lezen hebben.. De patchnotes zijn ook zeer welkom in een Pm :>
het is een blizzard post van Caydiem.
So by now, I'm sure you've looked at the patch notes and are crestfallen that once again Druids have not seen much in the ways of fixes/improvements over these past few patches...

I've just escaped from a design meeting, and I'm here to fill you in on what's coming up for the Druid class.

A comprehensive talent review -- everything, but Feral Combat in particular -- will be taking place within the next few patches that should aid Druids and give them more choices when specializing.

Also -- here's a big one, folks -- Feral Form (Cat and Bear) DPS is tasked to be reviewed. They've been researching and comparing damage between Warriors, Rogues and Druids, and they have a better idea now where Druids should fall in the grand scheme of things.... :)

I'm aware this isn't much as far as specific information goes, but I thought you'd like to know where your class stands on the design team's task list.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Als ik horde was gegaan, had ik echt niet voor een shaman gekozen. Lijkt me niks aan. Ik zou een troll geworden zijn, die zijn het vetste, met slagtanden enzo :9

En dan waarschijnlijk ook een rogue, of anders een mage. De reden dat ik voor human koos is omdat ik daar in Wc3 ook het liefste mee speeld, een balanced class zonder specifieke richting qua skills, kunnen van alles een beetje.

Ik heb trouwens gisteren in SM voor het eerst een orc zien dansen :D Dat was echt lachwekkend! Het leek wel tapdansen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

hey :( i recent that

wij shamans kunnen geen plate en geen dual wield :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:12:
[...]

Dus Fireblast (insta-cast dmg spell van een mage) is ook behoorlijk imba in jouw ogen ?
Ga Warlocks nou niet met Mages vergelijken want die vergelijking gaat totaal niet op...

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 79717 op 08-06-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:36
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:13:
Als ik horde was gegaan, had ik echt niet voor een shaman gekozen. Lijkt me niks aan. Ik zou een troll geworden zijn, die zijn het vetste, met slagtanden enzo :9
een troll is een race, een shaman is een class? :/

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-06 19:32
Zou het geen geod idee zijn om:
  • Die shards per 5 of 10 te laten stacken.
  • Vanaf lvl 25 of 30 2 shards per kill te genereren.
  • Vanaf lvl 40 of 45 3 shards per kill te genereren.
  • Vanaf lvl 55 4 shards per kill te genereren.
  • Drain Soul wat krachtiger te maken. OF
  • Shard te krijgen van mobs met een lvl vanaf jouw lvl -10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:13:
[...]

hey :( i recent that

wij shamans kunnen geen plate en geen dual wield :P
Maar dat van die raving madman klopt wel? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

jarnotjuh schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:14:
[...]

En dan waarschijnlijk ook een rogue, of anders een mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

jarnotjuh schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:14:
[...]

Mja je ziet er zoveel van dat je zou kunnen denken dat het een race is ;)

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

Nu moet ik het toch wel even opnemen voor htt-thalan..

Toegegeven het is een arrogante stijfkop. Ok hij wilt zich nog wel eens overschatten (mooi voorbeeld is dat hij tijdens een SM run de hele cathedral achter zich aan kreeg waardoor we de hele instance moesten resetten :P )

Maar hij leert van zijn fouten en is verdomd lekker om mee samen te werken voor een warrior. Als ik moest kiezen tussen een EXTRA mage of htt-thalan, koost ik thalan. Vooral omdat het vaak verdomd lastig is om aggro te behouden met een mage, laat staan met 2. Als we worden aangevallen door 4 mobs, valt hij altijd degene aan die ik aanval zonder de aggro over te nemen. Dat is verdomd lekker voor een tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 79717 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:14:
Ga Warlocks nou niet met Mages vergelijken want die vergelijking gaat totaal niet op...
Deed ik ook niet, ik vergelijk een spell.

Fire Blast doet ong. dezelfde dmg als Shadowburn, maar heeft een cooldown van 8 seconden, terwijl Shadowburn een cooldown heeft van 15 seconden !

Verder moet ik 10 keer een mob gedrained hebben om 10 keer shadowburn te gebruiken, een mage kan gewoon blijven spammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Die vergelijking van jou van troll -> shaman,rogue mage gaat nogsteeds niet op..

jij defineert troll als een class, of een class als race :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35354

[...]

Shaman:
dualwield: Nope
plate armor: Nope
AoE spells: hoogstens magma totem... :\
instacast heals:Nope, hoogstens met Nature swiftness 1x in de 5minuten
built-in aggro builder: Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:16:
[...]

Deed ik ook niet, ik vergelijk een spell.

Fire Blast doet ong. dezelfde dmg als Shadowburn, maar heeft een cooldown van 8 seconden, terwijl Shadowburn een cooldown heeft van 15 seconden !

Verder moet ik 10 keer een mob gedrained hebben om 10 keer shadowburn te gebruiken, een mage kan gewoon blijven spammen...
Mijn punt is dat door Fire Blast te vergelijken met Shadowburn je indirect de classes met elkaar vergelijkt. Waarom zou Shadowburn gelijk moeten staan aan Fire Blast? Dan ben je gewoon een Mage met een pet |:( Ik ga het nu toch ook niet hebben over de Shocks van de Shaman en die vergelijken met Shadowburn, je kan zeggen wat je wilt, maar het is krom en niet te vergelijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:15:
[...]

Maar dat van die raving madman klopt wel? :D
zeker nog niet veel tegen shamans gevochten ;)

edit:

NS = 3min cooldown :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 08-06-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zeg toch aardig in de richting. Was maar een pun, hoef je niet serieus op in te gaan :D
dualwield: Nope
plate armor: Nope
AoE spells: hoogstens magma totem... :\
instacast heals:Nope, hoogstens met Nature swiftness 1x in de 5minuten
built-in aggro builder: Nope
dualwield: bijna > shield+1h
plate: bijna > mail
AoE spells: bijna een echte > magma totem :P
instacast heals: > NS + heal dus bijna
built-in aggro builder > ok die win jij :)
Anoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:16:
Nu moet ik het toch wel even opnemen voor htt-thalan..

Toegegeven het is een arrogante stijfkop. Ok hij wilt zich nog wel eens overschatten (mooi voorbeeld is dat hij tijdens een SM run de hele cathedral achter zich aan kreeg waardoor we de hele instance moesten resetten :P )

Maar hij leert van zijn fouten en is verdomd lekker om mee samen te werken voor een warrior. Als ik moest kiezen tussen een EXTRA mage of htt-thalan, koost ik thalan. Vooral omdat het vaak verdomd lastig is om aggro te behouden met een mage, laat staan met 2. Als we worden aangevallen door 4 mobs, valt hij altijd degene aan die ik aanval zonder de aggro over te nemen. Dat is verdomd lekker voor een tank :P
Hoeveel goud heb je hem gegeven Thalan? Of wat heeft ie gerookt? :P

Ik denk dat je voordelen van een mage nog wel in gaat zien als je met een goede mage samenspeelt. Dat geldt trouwens voor iedere class.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:20:
[...]

zeker nog niet veel tegen shamans gevochten ;)
Nee, die zie je meestal alleen maar bij raids zoals op SS, en nou kun je de rest wel zelf invullen denk ik zo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 79717 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:19:
[...]

Mijn punt is dat door Fire Blast te vergelijken met Shadowburn je indirect de classes met elkaar vergelijkt. Waarom zou Shadowburn gelijk moeten staan aan Fire Blast? Dan ben je gewoon een Mage met een pet |:( Ik ga het nu toch ook niet hebben over de Shocks van de Shaman en die vergelijken met Shadowburn, je kan zeggen wat je wilt, maar het is krom en niet te vergelijken..
Okee, dan zeg ik : je hebt me nog steeds niet overtuigd van het feit dat Shadowburn overpowered zou zijn als het geen shard zou kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

...alt tweakers account van Thalan? Ik weet dat in onze Guild iedereen die zo'n bek zou openzetten binnen de 10 minuten uit de party gekicked wordt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeb0e schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:22:
[...]

...alt tweakers account van Thalan? Ik weet dat in onze Guild iedereen die zo'n bek zou openzetten binnen de 10 minuten uit de party gekicked wordt :)
daar geef je ik je ook geen ongelijk in :P

dat is 1 van de redenen dat ik hem nooit heb uitgenodigd in onze guild.

Maar als ik moest kiezen tussen een arrogante rogue die zijn skills kent maar wel een grote bek op zet, of een aardige rogue die overal ja en amen op zegt maar vervolgens wel constant de aggro trekt van de mobs, kies ik toch liefst het eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:24:
[...]

daar geef je ik je ook geen ongelijk in :P

dat is 1 van de redenen dat ik hem nooit heb uitgenodigd in onze guild.

Maar als ik moest kiezen tussen een arrogante rogue die zijn skills kent maar wel een grote bek op zet, of een aardige rogue die overal ja en amen op zegt maar vervolgens wel constant de aggro trekt van de mobs, kies ik toch liefst het eerste :)
Ok nu ben ik er van overtuigd dat het Thalan is! Er kan er maar 1 zo krom redeneren. Iemand die aggro trekt kun je hem namelijk afleren (door ervaring komt perfectie) een eigenschap/karaktertrek leer je iemand niet af :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 08-06-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Iedereen heeft het trouwens over Warriors die Rogues ownen enzo, maar voor de "trinket" nerf waren er ook genoeg "nerf ( Shadow ) priests" op de rogue forums :). En mocht ik 30s ( eigenlijk dus zo'n 25 seconden ) overleven ( outlasten door shields / flashheals )om nog een fear af te kunnen vuren dan is het meestal ook einde oefening voor rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:26:
[...]

Ok nu ben ik er van overtuigd dat het Thalan is! Er kan er maar 1 zo krom redeneren. Iemand die aggro trekt kun je hem namelijk afleren (door ervaring komt perfectie) een eigenschap/karaktertrek leer je iemand niet af :)
misschien wel :)

maar ik heb nog maar weinig rogues gezien op mijn lvl die dat konden.....

en bovendien praat ik over een party, niet een guild

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 146357 op 08-06-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
weet er toevallig ook iemand waar ik een goed werkenden mirror voor de laatste patch kan vinden? ik ben al ruim 2,5 uur aan het dowloaden en hij is al op 50 % :( .

I do what I like and I like what I do

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.