Raffuhl, Rasarian, ik heb nieuws voor jullie
Die 5% proc op die shatterer is echt ondergewaardeerd, hij procte volgens mij veel vaker. We hebben bv een sm run gedaan, en op alle bazen heeft hij geprocd, behalve de eindbaas op de graveyard
Op een aantal mobs buiten sm en elites binnen sm procte hij zelfs 2x in 1 gevecht. Ik moet zeggen, ik ben er zeer over te spreken! De damage die de mob op mij doet zonder wapen is verwaarloosbaar, dus een gevecht word er makkelijker op.
De 42 horde warrior die ik buiten uldaman tegenkwam --> afgemaakt, zonder enige moeite. Duel tegen een 45 rogue in IF, evenals een 32 mage en 44 warrior, allemaal eitjes. Hij procte elke keer!
Sorry, maar ik kan het nog niet zo met jullie eens zijn dat dit een slechte keuze was, al ga ik natuurlijk nog steeds wél sparen en grinden voor die helm of fire.
De weaponswitch mod doet zijn werk ook goed, valt weinig over te zeggen. Kan nog steeds niet backstabben omdat ik in normale stance natuurlijk niet die dagger beet heb, maar dat ik garrotte en ambush weer terug heb is al heel wat