Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.445 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als Undead warrior heb ik dan een voordeel als ik (uiteindelijk) bij Onyxia uitkom?
Want ik kan met Will of the Forsaken fear doorbreken. (is ook al handig geweest in de Wailing Caverns)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:00

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Raffuhl, Rasarian, ik heb nieuws voor jullie :*)

Die 5% proc op die shatterer is echt ondergewaardeerd, hij procte volgens mij veel vaker. We hebben bv een sm run gedaan, en op alle bazen heeft hij geprocd, behalve de eindbaas op de graveyard :P

Op een aantal mobs buiten sm en elites binnen sm procte hij zelfs 2x in 1 gevecht. Ik moet zeggen, ik ben er zeer over te spreken! De damage die de mob op mij doet zonder wapen is verwaarloosbaar, dus een gevecht word er makkelijker op.

De 42 horde warrior die ik buiten uldaman tegenkwam --> afgemaakt, zonder enige moeite. Duel tegen een 45 rogue in IF, evenals een 32 mage en 44 warrior, allemaal eitjes. Hij procte elke keer!

Sorry, maar ik kan het nog niet zo met jullie eens zijn dat dit een slechte keuze was, al ga ik natuurlijk nog steeds wél sparen en grinden voor die helm of fire.

De weaponswitch mod doet zijn werk ook goed, valt weinig over te zeggen. Kan nog steeds niet backstabben omdat ik in normale stance natuurlijk niet die dagger beet heb, maar dat ik garrotte en ambush weer terug heb is al heel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:00:

Die 5% proc op die shatterer is echt ondergewaardeerd, hij procte volgens mij veel vaker. We hebben bv een sm run gedaan, en op alle bazen heeft hij geprocd, behalve de eindbaas op de graveyard :P

Op een aantal mobs buiten sm en elites binnen sm procte hij zelfs 2x in 1 gevecht. Ik moet zeggen, ik ben er zeer over te spreken! De damage die de mob op mij doet zonder wapen is verwaarloosbaar, dus een gevecht word er makkelijker op.

De 42 horde warrior die ik buiten uldaman tegenkwam --> afgemaakt, zonder enige moeite. Duel tegen een 45 rogue in IF, evenals een 32 mage en 44 warrior, allemaal eitjes. Hij procte elke keer!

Sorry, maar ik kan het nog niet zo met jullie eens zijn dat dit een slechte keuze was, al ga ik natuurlijk nog steeds wél sparen en grinden voor die helm of fire.

De weaponswitch mod doet zijn werk ook goed, valt weinig over te zeggen. Kan nog steeds niet backstabben omdat ik in normale stance natuurlijk niet die dagger beet heb, maar dat ik garrotte en ambush weer terug heb is al heel wat :P
Probeer maar verder je wapen uit ;) Ook al proct hij nu veel dat wil niet zeggen dat hij dat altijd zal doen he.. en ik ben blij voor je dat het goed uitgewerkt heeft... eerst procte mn Phantom Blade ook altijd wel een keer... nu ook amper.. tis maar net hoe de wind staat lijkt het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuh? Ik heb nooit gezegd dat dat wapen een slechte keus was. Ik heb gezegd dat ik niet onder de indruk was van de stats. Lijkt me logisch dat ie ieder gevecht proct als de cth 5% is. Je slaat toch wel 20 keer op een mob of niet?

Ik heb gisteren ontzettende lol gehad met dood gaan. We zijn met 5 60's in STV op de zeppelin gestapt naar ogrimmar en dan gewoon verstopt onderin. Wachten tot deze weer terug is in STV totdat iedereen een rood labeltje heeft en AoE-en die hap. Ik ging echt vaak dood, maar het was wel lachen. Vooral ook in Grom'gol Base camp :) De horde kregen er wel al gauw lucht van want toen we weer terug kwamen in ogrimmar, werd heel de zeppelin binnen een minuut leeggeveegd. :D

Toen maar weer naar Southshore gegaan.

Ik heb trouwens een filmpje gemaakt van Dire Maul East a iets boven de 60 mb. Het wachten is op de hoster Okke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Als je van disarmen houdt:
Riposte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:59:
Dus als Undead warrior heb ik dan een voordeel als ik (uiteindelijk) bij Onyxia uitkom?
Want ik kan met Will of the Forsaken fear doorbreken. (is ook al handig geweest in de Wailing Caverns)
Dwarf priests hebben "fearward", wat ze op gasten kunnen casten, en je bent wel erg ver heen als je geen PvP trinket hebt. En geen van allen werken ze. Denk zo dat je will of the forsaken ook niet veel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:08:
[...]

Weet ik, maar dat zit dus te ver in de combat tree, waar ik trouwens geen enkel punt in heb.

Eerst was ik compleet dagger build. Maar na de SM missie mocht ik een dagger of sword kiezen, en de black menace vond ik er niet significant beter uitzien dan wat ik al had, dus ik dacht, ik doe es gek, ik pak het zwaard, voor in mijn offhand. Dat werd daarna, om te proberen, mainhand. En toen besloot ik er voor de fun ook eens een mace bij te stoppen. Dat gaf me zoveel dps bij normale gevechten en mijn SS crits werden er dermate hoog mee, dat ik het leuk begon te vinden.

En toen zag ik de shatterer. Ja, toen was het gauw gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CABAL

" Dwarf priests hebben "fearward", wat ze op gasten kunnen casten, en je bent wel erg ver heen als je geen PvP trinket hebt. En geen van allen werken ze. Denk zo dat je will of the forsaken ook niet veel waard is."

Oke, kan je dat misschien iets beter uitleggen, want ik snap het niet helemaal.

Het komt nu op mij over dat WotF alleen nut heeft voor dat je die instances ingaat, en dus alleen op low level dungeons enz goed is. Maar dat op latere (hogere) levels het eigenlijk een racial abillty is wat je net zo goed niet had kunnen krijgen?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:17:
CABAL

" Dwarf priests hebben "fearward", wat ze op gasten kunnen casten, en je bent wel erg ver heen als je geen PvP trinket hebt. En geen van allen werken ze. Denk zo dat je will of the forsaken ook niet veel waard is."

Het komt nu op mij over dat WotF alleen nut heeft voor dat je die instances ingaat, en dus alleen op low level dungeons enz goed is. Maar dat op latere (hogere) levels het eigenlijk een racial abillty is wat je net zo goed niet had kunnen krijgen?
Jwel hoor, alleen bij bv Onyxia werkt het niet op de Fear die ze doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:20:
[...]

Jwel hoor, alleen bij bv Onyxia werkt het niet op de Fear die ze doet :)
Ah duidelijk. Nou ja, voordat ik daar ben zijn nog wel een tijdje zoet met andere dingen. Moet wel zeggen dat het errug verslavend is hoor. CS:S heb ik al in geen 4 weken meer aangeraakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Vash zat je toch?? Zal eens een Warrior aanmaken die noem ik wel HTT-THALAN-KILLER!!

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Muppet schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:33:
[...]

Vash zat je toch?? Zal eens een Warrior aanmaken die noem ik wel HTT-THALAN-KILLER!!
Dan gaat iedereen op de server je heel vaag aankijken, want die weten toch niet wie htt-thalan is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Ometh NMod geinstalleerd gisteravond, en na heel lang instellen moet ik zeggen :

Top !

Vooral het PvP record gedeelte is erg cool.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

On_E schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:45:
Ometh NMod geinstalleerd gisteravond, en na heel lang instellen moet ik zeggen :

Top !

Vooral het PvP record gedeelte is erg cool.
Dat is heel fijn, maar vertel er anders even bij wat het doet?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

PromWarMachine schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:46:
[...]

Dat is heel fijn, maar vertel er anders even bij wat het doet?
Mod is gewoon een verzameling addons, en in dat PvP record gedeelte kun je zien wie je allemaal gedood hebt, hoeveel dmg je gedaan hebt, een top 25 van enemies etc.

Allerlei handige stats voor PvP !

www.ometh.com

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 08-06-2005 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik krijg die patch niet binnen: File not recognized by tracker melding..
Bekend (tijdelijk) probleem? of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:08:
[...]

Subtlety Mastery

Master of Deception Rank 5
Camouflage Rank 5
Opportunity Rank 5
Initiative Rank 5
Ghostly Strike Rank 1
Improved Ambush Rank 3
Improved Rupture Rank 3
Preparation Rank 1
Improved Cheap Shot Rank 2
Hemorrhage Rank 1
Premeditation Rank 1

Subtlety Total: 32

Assassination Mastery

Improved Eviscerate Rank 1
Malice Rank 5
Murder Rank 2
Lethality Rank 5
Improved Instant Poison Rank 5
Cold Blood Rank 1

Assassination Total: 19

Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Dit is de build die ik aan houd, dus geen plek voor riposte, ik vind het vooral belangrijk om CB, Prep en Hemorrage te hebben.

Op het moment heb ik remorseless er nog inzitten voor het grinden, maar ik respec naar bovenstaande setup zodra ik tegen de 60 aanhik.

[ Voor 8% gewijzigd door HTT-Thalan op 08-06-2005 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 18:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Je kan ook ff w88 ;) je wilt niet weten hoe druk het is atm :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:52:
[...]

Subtlety Mastery

Master of Deception Rank 5
Camouflage Rank 5
Opportunity Rank 5
Initiative Rank 5
Ghostly Strike Rank 1
Improved Ambush Rank 3
Improved Rupture Rank 3
Preparation Rank 1
Improved Cheap Shot Rank 2
Hemorrhage Rank 1
Premeditation Rank 1

Subtlety Total: 32

Assassination Mastery

Improved Eviscerate Rank 1
Malice Rank 5
Murder Rank 2
Lethality Rank 5
Improved Instant Poison Rank 5
Cold Blood Rank 1

Assassination Total: 19

Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Dit is de build die ik aan houd, dus geen plek voor riposte, ik vind het vooral belangrijk om CB, Prep en Hemorrage te hebben.
Nog nooit geprobeerd zo'n build, ben zelf altijd voor CB/Prep build gegaan.. daggers dus :)
Paar filmpjes gezien van Riposte, zag er wel ERG cool uit eerlijk gezegd.. Maarja, dr zijn zoveel manieren om immune te worden tegen disarm das wel jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:17:
CABAL

En of dat een dwarven priest fearward handig is in bijv. Molten Core (Magmadar iemand?)... Op Arathor zijn wij (Vanquish, alliance) nog altijd op zoek naar priests (liefst dwergjes :P), druids en warriors...
Om de een of andere reden komt het endgame gebeuren op onze server maar heel langzaam tot stand :(.

Anyhow, mochten hier geïnteresseerden rondzwerven, reg je even @ ons forum :):
http://www.vanquish-guild.com

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
"This download is not authorized by the tracker"
Deze foutmelding krijg ik maar hij download (heel erg traag) wel de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier doet de patch het ook niet, steeds this download is not authorized by ths tracker ofzo 8)7

wow-1.4.2.4375-to-1.5.0-enus-patch.exe <- die staat wel op fileplanet nu, is dat degene die je moet hebben ??

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:03:
Hier doet de patch het ook niet, steeds this download is not authorized by ths tracker ofzo 8)7
Yup.. En mirrors zijn er alleen voor de US versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:48:
Onyxia is op Bladefist voor de grotere guilds al op farmstatus. Horde dan, Alliance heeft nog steeds problemen met dr geloof ik ;)

Ze is inderdaad de eerste paar keer wat moeilijk, het is voor de meeste guilds ook de eerste echte grote raid en teamwork en luisteren is erg belangrijk. Maar doorgaans als je dr een keertje hebt neergelegd, doe je het de volgende keer vaak gelijk zonder problemen. Wij hebben iig na onze eerste kill geen problemen meer om haar de op de eerste keer dat we het weer proberen gelijk om te leggen. Jammer dat de loot altijd Nemesis, Wrath of Bloodfang is :(
Hmm, ik dacht dat ik had gehoord dat alliance het makkelijker had bij onyxia vanwege de fearwards ofzo die ze hebben. Als Horde moet je het doen met een Undead tank en WotF : /

Onyxia wordt op bloodscalp nu ook al door in ieder geval 3Horde guilds gefarmed (poison thorns, nightmares asylum en heartless), geen idee wat alliance allemaal doet, maar solid of night watchers zullen haar ook wel farmen neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:03:

wow-1.4.2.4375-to-1.5.0-enus-patch.exe <- die staat wel op fileplanet nu, is dat degene die je moet hebben ??
Bijna goed maar wij moeten de europese patch hebben.
wow-1.4.2.4375-to-1.5.0-enGB-patch.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:54:
[...]

Ach in principe is het enige moeilijke aan d'r dat ze in fase 3 je MT nog weleens een van de healercamps in wil fearen, maar zodra de MT dit door heeft is 't een piece of cake :)
Blij dat we d'r iig dood hebben.. toch weer een paar extra gratis epics elke 6 dagen naast de MC epics :P
Met hoeveel man doen jullie Onyxia nu? Wij met 25 of 30 geloof ik.. Ervoor kregen we nog al eens wipes door deep breaths, die we ondanks goede spreiding niet konden vermijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Nefiorim schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:02:
[...]

En of dat een dwarven priest fearward handig is in bijv. Molten Core (Magmadar iemand?)... Op Arathor zijn wij (Vanquish, alliance) nog altijd op zoek naar priests (liefst dwergjes :P), druids en warriors...
Om de een of andere reden komt het endgame gebeuren op onze server maar heel langzaam tot stand :(.

Anyhow, mochten hier geïnteresseerden rondzwerven, reg je even @ ons forum :):
http://www.vanquish-guild.com
Mjah, maar dat ging dan ook over Onyxia, daar heb je niets aan een fear ward :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutteloos en te laat :D

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 10:16 . Reden: Te langzaam editten? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:54:
[...]

Nog nooit geprobeerd zo'n build, ben zelf altijd voor CB/Prep build gegaan.. daggers dus :)
Paar filmpjes gezien van Riposte, zag er wel ERG cool uit eerlijk gezegd.. Maarja, dr zijn zoveel manieren om immune te worden tegen disarm das wel jammer :)
Mijn uiteindelijke doel is om én veel crit chance te hebben, én om zoveel mogelijk 'kansen' te hebben. De prep zorgt voor een 2e kans als er iets misgaat, de cb voor een verzekerde crit evis of ambush (liever op evis, die ambush crit toch al zo vaak) en met de hemorrage hoop ik mijn party een damagevoordeel te geven op de wat sterkere mobs in instances.

Ik gebruik ook bijna altijd instant poisons, dus dan is 10% extra apply chance wel fijn, elke hit is 85 bonus damage. Zoals je ziet ga ik dus behalve crits ook voor zoveel mogelijk schade. Ik heb dan de keuze tussen gematigd veel schade doen (imp rupture) om geen aggro te krijgen en tank assist te spelen, of enorme burst damage (2 free combo points + cheapshot -> CB Evis) om de aggro van een caster te krijgen.

Is over nagedacht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nondeju... Gister eindelijk mijn epic mount quest doen in Dire maul .. zijn we bijna bij die demon na al 5-8 whipe outs ( kut invis guards die respawnen en een 57 druid als healer ) Chrashed de server en word de instance gereset .. en dat om 0:15 ... vanaaf nog maar eens proberen dan ... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Klote patch... De downloader werkt niet goed, hij loopt te blaten dat de download niet goedgekeurd is door de tracker of iets in die richting :(

Bah, hoop dat het snel opgelost wordt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:54:
[...]

Ach in principe is het enige moeilijke aan d'r dat ze in fase 3 je MT nog weleens een van de healercamps in wil fearen, maar zodra de MT dit door heeft is 't een piece of cake :)
Blij dat we d'r iig dood hebben.. toch weer een paar extra gratis epics elke 6 dagen naast de MC epics :P
Hoezo? Kan je terwijl je gefeared ben je character nog wel besturen dan? Want volgens mij kan dat toch niet. (ja ja n00b met een vraag, maar ik ben liever goed geinformeerd als ik daar ben, dan helemaal niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:58

Felyrion

goodgoan!

probeer eens te cancelen en weer verder gaan.. hij rammelt er in een stuk door nu, ongeveer 200kb/s.. had net een uur erop zitten met maar 2 mb

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Warlocks opgelet :

Als je shards gaat farmen in PvP, dan vervangen ze items in je backpack.

Ja, die items verdwijnen dus, en worden vervangen door shards...

Blizz bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 08-06-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Heeft iemand de patchnotes ergens?

Deze http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/patchnotes.html ligt hier iig plat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:19:
Klote patch... De downloader werkt niet goed, hij loopt te blaten dat de download niet goedgekeurd is door de tracker of iets in die richting :(

Bah, hoop dat het snel opgelost wordt :X
Wheee! Volgens mij izzet gefixt. Heb de download afgebroken en opniew gestart en nu speertie naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

LOL.. mijn poorten stonden fout..
Even router veranderd: 124 KB/s

Beter dan 0,5 kb/s :X

If you have a firewall, be sure that it is set up to allow for incoming connections on Ports 3724, 6112, and 6881-6999 for the TCP (also called TCP/IP) protocol.

[ Voor 48% gewijzigd door DeX op 08-06-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:25:
Warlocks opgelet :

Blizz bedankt!
:S dat is een grapje zeker ? Dat moet asap opgelost worden, dat zuigt erg hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJedi schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:03:
"This download is not authorized by the tracker"
Deze foutmelding krijg ik maar hij download (heel erg traag) wel de nieuwe patch.
Kreeg ik ook, zowel op mn gewone PC als op mn Mac... zal wel drukte zijn oid :P Na mn werk maar eerst updaten voor ik weer kan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/patches/enGB/

Hier staat die nieuwe patch wel. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

On_E schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:25:
Warlocks opgelet :

Blizz bedankt!
hoe bedoel je dat ? Dat zegmaar een willekeurig item wordt overschreven door een soulshard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

netblade

Sunrise

WoW ;) Ik ga dat spel zo ook eens kopen.
Mijn collega heeft me overtuigd :D

* netblade heeft gelukkig zijn notebook met Ati R9700 bij zich, de baas gaat dit niet leuk vinden >:)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

CaDje schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:38:
[...]

hoe bedoel je dat ? Dat zegmaar een willekeurig item wordt overschreven door een soulshard ?
Ja !

http://forums.worldofwarc...690&p=1&tmp=1#post3461690

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaDje schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:47:
[...]

Mijn tip aan jouw: Blijf uit de buurt van high lvl warriors. Als je 60 bent en je komt een 60 warrior tegen kun je het vergeten. 4 slagen en je bent dood. Evasion heeft geen nut, daar krijgen ze volgens mij alleen nog maar meer rage van. En dat armor...... je damage gaat hard omlaag.
Je hebt deels gelijk ,

als HTtalan deze build blijft houden ( cq een ambush , coldblood build ) dan heeft hij tegen een warrior 0 , 0 kans
Ten eerste je crit zal laag uitvallen tegen plate dus heeft je ambush weinig zin.
Ten 2de je doet geen constante dammage omdat je niet goed Hard SS kunt spammen ( je moet steeds 8ter de warrior komen en backstabben en ook je backstab zal niet hard gaan door de plate )

De enigste build die een warrior kan verslaan is de Combat build rogue 15/31/5 ( en geloof me warriors gaan dan echt neer en winnen niet meer van je Mits je skil goed is natuurlijk ) omdat je constand SS kunt spammen ( in combo met adrenaline rush ) kun je hem flink neermeppen
Wil het je dan nog niet lukken blind en FA jezelf vanish CS en begin je weer opnieuw zeer simpel natuurlijk lukt het je niet altijd er zijn factoren die je niet kunt voorspellen.

ik ben een level 45 Combat rogue op bloodscalp en kan rogue's aan tot level 55 ik pvp minstends 2 uur per dag ( vandaar dat ik nog maar level 45 ben :P ) natuurlijk is hun skill dan ook best matig te noemen , warlocks zijn helemaal geen kunst gewoon stunlock klaar dode warlock ( heb een level 60 gekilled en dat voelt best ubber als je 45 bent ) en ook deze was matig in skill ja :+

ik heb alle builds uitgetest op de testserver en ik ben samen met nog 5 rogues tot de conclussie gekomen dat combat in pvp the way 2 go is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAAR: Ze verdwijnen niet ... als je je shards dan weer delete en dan uitlogd en weer in logt dan zijn je items er weer .. dus het is wel lastig ... maar niet ongeneeselijk ...

Ik haal gewoon nog maar geen shards uit pvp ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:16:
[...]

Mijn uiteindelijke doel is om én veel crit chance te hebben, én om zoveel mogelijk 'kansen' te hebben. De prep zorgt voor een 2e kans als er iets misgaat, de cb voor een verzekerde crit evis of ambush (liever op evis, die ambush crit toch al zo vaak) en met de hemorrage hoop ik mijn party een damagevoordeel te geven op de wat sterkere mobs in instances.

Ik gebruik ook bijna altijd instant poisons, dus dan is 10% extra apply chance wel fijn, elke hit is 85 bonus damage. Zoals je ziet ga ik dus behalve crits ook voor zoveel mogelijk schade. Ik heb dan de keuze tussen gematigd veel schade doen (imp rupture) om geen aggro te krijgen en tank assist te spelen, of enorme burst damage (2 free combo points + cheapshot -> CB Evis) om de aggro van een caster te krijgen.
O+
Is over nagedacht :*)
Ook al over gedacht dat de meeste bosses stun immune zijn?
Dus geen 2 free combo points..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:45:
[...]

Je hebt deels gelijk ,

als HTtalan deze build blijft houden ( cq een ambush , coldblood build ) dan heeft hij tegen een warrior 0 , 0 kans
Ten eerste je crit zal laag uitvallen tegen plate dus heeft je ambush weinig zin.
Ten 2de je doet geen constante dammage omdat je niet goed Hard SS kunt spammen ( je moet steeds 8ter de warrior komen en backstabben en ook je backstab zal niet hard gaan door de plate )

De enigste build die een warrior kan verslaan is de Combat build rogue 15/31/5 ( en geloof me warriors gaan dan echt neer en winnen niet meer van je Mits je skil goed is natuurlijk ) omdat je constand SS kunt spammen ( in combo met adrenaline rush ) kun je hem flink neermeppen
Wil het je dan nog niet lukken blind en FA jezelf vanish CS en begin je weer opnieuw zeer simpel natuurlijk lukt het je niet altijd er zijn factoren die je niet kunt voorspellen.

ik ben een level 45 Combat rogue op bloodscalp en kan rogue's aan tot level 55 ik pvp minstends 2 uur per dag ( vandaar dat ik nog maar level 45 ben :P ) natuurlijk is hun skill dan ook best matig te noemen , warlocks zijn helemaal geen kunst gewoon stunlock klaar dode warlock ( heb een level 60 gekilled en dat voelt best ubber als je 45 bent ) en ook deze was matig in skill ja :+

ik heb alle builds uitgetest op de testserver en ik ben samen met nog 5 rogues tot de conclussie gekomen dat combat in pvp the way 2 go is. >:)
Ook voor jou, je kan helemaal geen echte stunlock doen op lvl 45.

(en om je warlock verhaal een beetje te temperen, ik heb gisteren een lvl 60 human rogue gedood, die een backstab deed vanuit het niets :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:48:
[...]

MAAR: Ze verdwijnen niet ... als je je shards dan weer delete en dan uitlogd en weer in logt dan zijn je items er weer .. dus het is wel lastig ... maar niet ongeneeselijk ...

Ah, ok lees ik nu pas, maar dan nog...

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaferSephy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11-2020

SaferSephy

Nanda yo?!

Nou ik ben er klaar voor, nog 15 minuten tot uptime

ASUS ROG STRIX B550-F GAMING WiFi | 16GB 3200Mhz | AMD Ryzen 3700X | waiting for ASUS TUF RTX 3080...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeste servers zijn up mensen =) nu nog op zenedar wachten.
de laatste tijd houden ze zich prima aan de maintenance tijden. meestal zelfs halfuur eerder klaar
keep up the work, gaat steeds beter bij blizz europe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je hebt deels gelijk ,

Het warrior gedeelte ben ik het opzich wel mee eens. Maar ook weer niet :D. Ik heb zelf de CB/Prep build met een barman shanker in de main hand }) . Ik crit warriors met een backstab van 700-800.. Dan praat ik over skilled warriors met een volle valor set en een Arcanite Reaper. Hehe ja ik ben zwaar de lul als mijn cheap shot missed of als mijn backstab weinig crit. Het klote aan warriors is, is dat ze zo tering veel extra defense hebben. Maar ik win erg veel van warriors in duels.

En in hillsbrad heb ik toch echt liever een CB/Prep build. Ik ga meestal achter de raid groep stealthen en wacht op cloth armors voor low mana/health en doe cold blood aan en ambush en geef er een goeie backstab achteraan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

nioz schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:07:
[...]

Hmm, ik dacht dat ik had gehoord dat alliance het makkelijker had bij onyxia vanwege de fearwards ofzo die ze hebben. Als Horde moet je het doen met een Undead tank en WotF : /

Onyxia wordt op bloodscalp nu ook al door in ieder geval 3Horde guilds gefarmed (poison thorns, nightmares asylum en heartless), geen idee wat alliance allemaal doet, maar solid of night watchers zullen haar ook wel farmen neem ik aan
euhm, eigelijk werkt het tegenwoordig wel bij onyxia.
Het was in het begin zo dat bij de Phase 2 -> Phase 3 transitie als ze neer kwam meteen dikke AOE Fear deed. Het was zo moeilijk omdat je deze niet kon breaken. Tegenwoordig werken alle normale spells wel. Fear Ward werkt zeker weten, Beserker Stance werkt ook. Lijkt mij dat WotF en Tremors totems ook wel werken ;)

niet dat het voor ons uit maakt aangezien niemand kan lezen bij ons op de server (doen vooral pickups) en toch die DPS schieten in phase 3... (zucht)

[ Voor 9% gewijzigd door Wiebbe op 08-06-2005 10:59 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:48:
[...]

Als ik het nu goed begrijp, geldt het niet alleen voor PvP, maar ook voor shards maken uit mobs...

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 15:14
Ik lees nu ook net het volgende

Bug Fixes

- Fixed bug causing all tailoring recipes to show up as "orange"

Ben hier wel erg blij mee want tailoring was de afgelopen weken een hel !

p.s.

Nog bedankt voor de mooie link trok de patch binnen 2 min binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

[...]

Je hebt deels gelijk ,

Als een Warrior nou eens meteen begint met Hamstring en Rend?? Kan je niet invis worden. Daarna knalt een Warrior er een disarm tegenaan. Terug naar combat stance en Overpower!!! Demo shout en Thunder Clap voor minder dmg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:48:
[...]

Ook voor jou, je kan helemaal geen echte stunlock doen op lvl 45.

(en om je warlock verhaal een beetje te temperen, ik heb gisteren een lvl 60 human rogue gedood, die een backstab deed vanuit het niets :) )
ook voor jou de vraag Waarom kan ik niet stunlocken ? ik heb meer energy dan een backstab rogue omdat ik 15 sec adrenaline rush heb dus ik kan zeer simpel een complete stunlock op je leggen...... tenzij je je seduce meid bij je hebt maar dan nog trinket en door ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muppet schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:00:
[...]

Als een Warrior nou eens meteen begint met Hamstring en Rend?? Kan je niet invis worden. Daarna knalt een Warrior er een disarm tegenaan. Terug naar combat stance en Overpower!!! Demo shout en Thunder Clap voor minder dmg!
zoals gezecht er zijn factoren die niet voorzien kunnen worden maar als jij als rogue niet in stealth staat als je duelt ben je wel een Noob en ook als je ergens in ss of waar dan ook loopt als er kans is op horde gewoon stealth simpel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:48:
[...]

Ook al over gedacht dat de meeste bosses stun immune zijn?
Dus geen 2 free combo points..
Als eens van premeditation gehoord? Even goed naar mijn build en text kijken.

Premed is ALTIJD 2 gratis combopoints, zolang je binnen 5 sec daarna aanvalt. Is het een stun immune boss, begin ik dus met

premed - ghostly strike - hemorrage - ss - Rupture

Om verhoogde dodgechance te krijgen + extra damage voor je team op die mob + een non-aggro trekkende high damage over time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond weer 1,5 uur / 2 uur in UBRS gezeten in de hoop op valor drops van Rend Blackhand of the General, maar nee hoor. Alle rolls op BoE verloren, geen need gehad op BoP dus ik zat na de repairs van mn gear weer op 125g waar ik ook mee begonnen ben... waste of time 8)7

ben nu 15+ keer in UBRS geweest (ik weet dat sommigen wel 50+ runs moeten doen voor ze hun set items hebben) en ik begin het nu toch wel een beetje zuur te vinden dat t nog steeds niet gedropped is. Hoewel, ik moet eerlijk zeggen dat de General een keer de Valor Breastplate heeft gedropped, alleen toen won een first UBRS runner-warrior dat ding :o

Het leven is soms niet eerlijk ;(

Krijg je daarna ook nog beggars in Orgrimmar op je dak die zitten te zeuren om wat silver/gold... Wat is het toch zwaar om lvl 60 te zijn, ik moest ze allemaal afsnauwen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 09:07:
[...]
Ik heb trouwens een filmpje gemaakt van Dire Maul East a iets boven de 60 mb. Het wachten is op de hoster Okke :)
Heb je net een emailtje gestuurd (naar [nick]@hotmail.com) met de login gegevens. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:03:
[...]

Als eens van premeditation gehoord? Even goed naar mijn build en text kijken.

Premed is ALTIJD 2 gratis combopoints, zolang je binnen 5 sec daarna aanvalt. Is het een stun immune boss, begin ik dus met

premed - ghostly strike - hemorrage - ss - Rupture

Om verhoogde dodgechance te krijgen + extra damage voor je team op die mob + een non-aggro trekkende high damage over time.
Voordat je wijs doet, je had het over cheapshot in je tekst en daar comment ik op..
Ps. Al eens van gehoord? WTF?! :/ :O

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 08-06-2005 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:54
[...]

Je hebt deels gelijk ,

FF over rogues tegen warriors. Een normaale Arms/fury warrior heeft eeen rogue binnen 3 klappen neer met een sterke slome 2 handed, je hoeft in totaal maar 2 x te dodgen :D.

En nooit bleed effects tegen dwarfs gebruiken hebben namelijk stoneform.

Mijn record was een lvl 56 rogue in duel met mijn lvl 44 warrior.

Leukste is dat rogues hun zelfmoord button aan zetten evasion. Nooit dodgen tegen een warrior :D ze overpoweren namelijk en een normaal warrior heeft daar 60% crit op, en geloof me een instant crit met een 2 handed doet pijn. :D

Verder zuigen warriors tegen mages en druids, de rest gaat lekker.

[ Voor 11% gewijzigd door Eikeltje op 08-06-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
Wiebbe schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:56:
[...]

euhm, eigelijk werkt het tegenwoordig wel bij onyxia.
Het was in het begin zo dat bij de Phase 2 -> Phase 3 transitie als ze neer kwam meteen dikke AOE Fear deed. Het was zo moeilijk omdat je deze niet kon breaken. Tegenwoordig werken alle normale spells wel. Fear Ward werkt zeker weten, Beserker Stance werkt ook. Lijkt mij dat WotF en Tremors totems ook wel werken ;)

niet dat het voor ons uit maakt aangezien niemand kan lezen bij ons op de server (doen vooral pickups) en toch die DPS schieten in phase 3... (zucht)
Ik zei toch ook dat WotF werkte? ^_^
Ik had alleen gehoord dat alliance fear ward hadden, wat makkelijker werkt dan WotF bij Onyxia,

Tremor totems werken naar mijn ervaring niet, maar ik heb onyxia pas een paar keer gedaan, dus nog niet uitvoerig kunnen testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eikeltje schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:07:
[...]

FF over rogues tegen warriors. Een normaale Arms/fury warrior heeft eeen rogue binnen 3 klappen neer met een sterke slome 2 handed, je hoeft in totaal maar 2 x te dodgen :D.

En nooit bleed effects tegen dwarfs gebruiken hebben namelijk stoneform.
Zie je, Paineaser... Hoe mooi je ook over rogues weet te vertellen, mijn warrior wtfpwnt je toch wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Je hebt deels gelijk ,

Om die reden gebruik ik dus nu een weaponstance mod, in stealth een dagger/sword, uit stealth een mace/sword. De mace heeft een chance on hit disarm van 10 seconden, en 99 damage, dus in combo met SS en CB 5point rupture heeft een warrior het daar best moeilijk mee denk ik. de SS Mace komt vrij hard aan en heeft imo veel meer kans schade te doen op plate dan een dagger/ambush, die word idd grotendeels geblokt. Ambush is leuk op casters, dat wel.

De warrior die ik gisteren geduelled heb (level 44, maat van me) heb ik als finisher een 5point rupture gegeven en ben daarna een eindje weggesprint. Hij probeerde nog first aid te doen toen hij me zag wegrennen en zijn hp schrikbarend laag was, maar dat was net te laat. Hij zakte in elkaar terwijl ik 20 meter verderop stond :D

Ik had daarna zelf nog 50% hp over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

sedatje schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:58:
Ik lees nu ook net het volgende

Bug Fixes

- Fixed bug causing all tailoring recipes to show up as "orange"

Ben hier wel erg blij mee want tailoring was de afgelopen weken een hel !

p.s.

Nog bedankt voor de mooie link trok de patch binnen 2 min binnen _/-\o_
Eindelijk! Praise the lord!

_/-\o_ Blizzard _/-\o_

Gisteren voor de 2e keer SM gedaan en voor de 2e keer de Cathedral niet kunnen doen, omdat voor de 2e keer 2 van de 4 partymembers afhaakte nadat ze hun drop (respectievelijk de axe van Herod en de dagger van "hoe heet ie ook alweer") gekregen hadden. Kon ik weer die quest niet afmaken en ik had weer geen kans op die Whitemane chapeau (en ik was nog wel de enige caster :().

Zit je eindelijk in een goede groep qua teamwork etc. (we vlogen er doorheen met z'n 4en), krijg je dit lousy gedrag. Vantevoren nog gezegd dat ik ze wel wilde helpen, maar dat ik de eerste 3 in principe niet nodig had (leuk voor de loot, dus ik vond het verder prima), maar dat ik uiteraard hielp als zij mij hielpen met de Cathedral.

Het mooiste was nog dat onze rogue zijn HS gebruikte na het killen van Herod. Lekker was dat toen wij met z'n 3en terugrende en al die Scarlet gasten weer respawnde. "No can do" met maar 3 (lvl 39, 41 en 42).

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:00:
[...]

ook voor jou de vraag Waarom kan ik niet stunlocken ? ik heb meer energy dan een backstab rogue omdat ik 15 sec adrenaline rush heb dus ik kan zeer simpel een complete stunlock op je leggen...... tenzij je je seduce meid bij je hebt maar dan nog trinket en door ....
Voor een echte stunlock (dus dat de ander gewoon helemaal niets meer kan doen) heb je talents nodig die je pas op hoog lvl kan hebben.

Trinket werkt maar 1 keer trouwens, seduce je gewoon nog een keer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:03:
[...]

zoals gezecht er zijn factoren die niet voorzien kunnen worden maar als jij als rogue niet in stealth staat als je duelt ben je wel een Noob en ook als je ergens in ss of waar dan ook loopt als er kans is op horde gewoon stealth simpel .
Duels beginnen altijd in stealth en nog win ik . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:04:
Gisteravond weer 1,5 uur / 2 uur in UBRS gezeten in de hoop op valor drops van Rend Blackhand of the General, maar nee hoor. Alle rolls op BoE verloren, geen need gehad op BoP dus ik zat na de repairs van mn gear weer op 125g waar ik ook mee begonnen ben... waste of time 8)7

ben nu 15+ keer in UBRS geweest (ik weet dat sommigen wel 50+ runs moeten doen voor ze hun set items hebben) en ik begin het nu toch wel een beetje zuur te vinden dat t nog steeds niet gedropped is. Hoewel, ik moet eerlijk zeggen dat de General een keer de Valor Breastplate heeft gedropped, alleen toen won een first UBRS runner-warrior dat ding :o

Krijg je daarna ook nog beggars in Orgrimmar op je dak die zitten te zeuren om wat silver/gold... Wat is het toch zwaar om lvl 60 te zijn, ik moest ze allemaal afsnauwen :P
jongen ik heb pas 3x een ubrs gedaan :/ kan gewoon GEEN groep vinden en ik moet het doen met een miezerige 60 goud, dus klaag niet :P

plus ik moet nog de hele LBRS quest ding doen :(

beggars sucken, beggers zouden auto PVP moeten flaggen net zoals in de arena's in STV en DM, }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:05:
[...]
Voordat je wijs doet, je had het over cheapshot in je tekst en daar comment ik op..
Ps. Al eens van gehoord? WTF?! :/ :O
Er stond 2 gratis combopoints + Cheapshot, dat betekent dus dat ik eerst premed cast, en dan pas open met een cheapshot. Als die de 3 punten toevoegd waar ik 75% kans op heb ivm talents, kan ik het gevecht dus al beginnen met een 5point opener. En daar kan ik dan als ik wil nog een CB opener van maken ook, als ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De file van

ftp://ftp.snt.utwente.nl/...dofwarcraft/patches/enGB/

is bij mij corrupt, 2 keer opnieuw gedownload...
En de site is ook down... gaat weer lekker blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:09:
[...]

Eindelijk! Praise the lord!

_/-\o_ Blizzard _/-\o_

Gisteren voor de 2e keer SM gedaan en voor de 2e keer de Cathedral niet kunnen doen, omdat voor de 2e keer 2 van de 4 partymembers afhaakte nadat ze hun drop (respectievelijk de axe van Herod en de dagger van "hoe heet ie ook alweer") gekregen hadden. Kon ik weer die quest niet afmaken en ik had weer geen kans op die Whitemane chapeau (en ik was nog wel de enige caster :().

Zit je eindelijk in een goede groep qua teamwork etc. (we vlogen er doorheen met z'n 4en), krijg je dit lousy gedrag. Vantevoren nog gezegd dat ik ze wel wilde helpen, maar dat ik de eerste 3 in principe niet nodig had (leuk voor de loot, dus ik vond het verder prima), maar dat ik uiteraard hielp als zij mij hielpen met de Cathedral.

Het mooiste was nog dat onze rogue zijn HS gebruikte na het killen van Herod. Lekker was dat toen wij met z'n 3en terugrende en al die Scarlet gasten weer respawnde. "No can do" met maar 3 (lvl 39, 41 en 42).
Klere rogues :(

Zit je op bloodscalp? Dan doe ik cathedral vnvd wel ff met je :>
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:11:
[...]
jongen ik heb pas 3x een ubrs gedaan :/ kan gewoon GEEN groep vinden en ik moet het doen met een miezerige 60 goud, dus klaag niet :P

beggars sucken, beggers zouden auto PVP moeten flaggen net zoals in de arena's in STV en DM, }>
Ik vind iedere dag wel n group, ben vandaag smiddags al vrij, dus misschien kunnen we een leuke group zoeken? Zit je in /5 Dutchpact met Djengis? Daar zitten lvl 59+ NL spelers, daar vind je meestal de helft van je UBRS party :P

Als je zin hebt wil ik vandaag ook wel LBRS doen, ik moet voor warlords command de documents nog oppakken :+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:04:

Ik leef met je mee.. Maar het komt vanzelf!
Ik heb gister geluk gehad met Spaulders of Valor en draconian deflector in een run! Gewoon ff doorbijten :)
Een gast uit de guild is aan t grinden voor felstriker drop,die moet al over de 100 runs zitten en hij blijft doorgaan, met die gast heb ik pas medelijden :( wat moet dat een verschrikking zijn..

En toen bij het slopen van Kazzak ook nog een Mass of McGowan btw.. lekkere tank mace :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:04:
[...]

Heb je net een emailtje gestuurd (naar [nick]@hotmail.com) met de login gegevens. :)
sweet. Hij is onderweg. Ik plaats over een klein halfuurtje wel een link naar het filmpje voor iedereen die het wil zien :)

Verder nix fancy, niet eens leuk muziek eronder :) Het is puur een filmpje van het infiltreren van Dire Maul East (waar je dus naar toe moet met zo min mogelijk aggro) en 2 runs binnen de instance.
Waar is dat dan?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Laat maar HTT-Thalan, je weet het beter :Y)

@Ontopic, hopelijk worden mn medeguilders ook snel lvl50.. word gek van de eindeloze ZF runs met hun.. wil weleens Mauradon verder gaan uitpluizen en de rewards in de pocket gaan halen..

ZF -> Mauradon -> ST is het toch? Althans zo loopt onze guild ze af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Gisteren ging ik weer met die zelfde warrior waar ik dus tegen gedueled heb SM run doen, met een 42 mage, 40 rogue en 42 priest erbij. Zijn voorstel was om iedereen 1 'need' te geven. Je mag maar 1 keer in de hele run een 'need' roepen, maar dan wel ongeacht het item dat er dropt. Als je die gebruikt heb, maar je alleen nog maar greeden en dus rollen als niemand zijn 'need' gebruikt.

Ik vond het een puik systeem. Het jammere was alleen dat aan het eind van de run iedereen met zijn need een leuk blauw item heeft gescoord, terwijl ik die need bewaarde voor de chest op de graveyard, in de veronderstelling dat daar iets blauws in zou zitten.

Hoopje muffe troep zat erin! Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:15:
Laat maar HTT-Thalan, je weet het beter :Y)

@Ontopic, hopelijk worden mn medeguilders ook snel lvl50.. word gek van de eindeloze ZF runs met hun.. wil weleens Mauradon verder gaan uitpluizen en de rewards in de pocket gaan halen..

ZF -> Mauradon -> ST is het toch? Althans zo loopt onze guild ze af ;)
Nee, nou niet weer gaan pijpzeiken. Heb ik gelijk of niet? Premed + een cheapshot met extra cp is toch een 5 point opener? of niet soms?

De zojuist beschreven opener werkt prima op stun immune mobs, geeft je een 15% dodge voor 7 seconden, applyed hemorrage op je target voor extra damage en geeft een leuke dot mee aan je slachtoffer. Zonder aggro te trekken, en zonder reagents te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:12:
[...]

Klere rogues :(

Zit je op bloodscalp? Dan doe ik cathedral vnvd wel ff met je :>

[...]

Ik vind iedere dag wel n group, ben vandaag smiddags al vrij, dus misschien kunnen we een leuke group zoeken? Zit je in /5 Dutchpact met Djengis? Daar zitten lvl 59+ NL spelers, daar vind je meestal de helft van je UBRS party :P

Als je zin hebt wil ik vandaag ook wel LBRS doen, ik moet voor warlords command de documents nog oppakken :+
hmmz ook maar ff dat channel joinen dan :P
vandaag geen tijd, sporten vanavond, dus ben pas rond half 11 thuis :/

moet heel warlords command nog doen en BRD voor Atunement :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

HTT-Thalan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:16:
[...]

Gisteren ging ik weer met die zelfde warrior waar ik dus tegen gedueled heb SM run doen, met een 42 mage, 40 rogue en 42 priest erbij. Zijn voorstel was om iedereen 1 'need' te geven. Je mag maar 1 keer in de hele run een 'need' roepen, maar dan wel ongeacht het item dat er dropt. Als je die gebruikt heb, maar je alleen nog maar greeden en dus rollen als niemand zijn 'need' gebruikt.

Ik vond het een puik systeem. Het jammere was alleen dat aan het eind van de run iedereen met zijn need een leuk blauw item heeft gescoord, terwijl ik die need bewaarde voor de chest op de graveyard, in de veronderstelling dat daar iets blauws in zou zitten.

Hoopje muffe troep zat erin! Bah.
Iedereen rollen met BoE en n/g bij BoP. Heb ik van dit forum en ik introduceer het bij elke groep waarin ik speel. Werkt perfect en hoor alleen positieve geluiden. Wanneer iemand een BoE wint en een ander heeft need en het wordt niet getrade, is het kick.

Als er bij BoP 2x iets valt wat een caster kan gebruiken en bijv. een warrior niet, dan heeft de warrior gewoon een keertje pech en andersom.

[ Voor 31% gewijzigd door robbertinho op 08-06-2005 11:26 ]

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Hebben er meer mensen problemen met de patch die hier gepost is (de ftplink)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:23:
nope werkt gewoon goed. Heb hem ook van die ftp en net al even gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:08:
[...]

Zie je, Paineaser... Hoe mooi je ook over rogues weet te vertellen, mijn warrior wtfpwnt je toch wel :D
kom maar een x op de testserver maak daar maar een warrior en we gaan lekker testen :)
ik test hier namelijk al vanaf dat de testeserver gelauncht is en ik heb nog niet verloren van een warrior aldaar ik wil het graag testen want je kunt altijd wat leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:19:
[...]

hmmz ook maar ff dat channel joinen dan :P
vandaag geen tijd, sporten vanavond, dus ben pas rond half 11 thuis :/

moet heel warlords command nog doen en BRD voor Atunement :/
Morgen dan maar? :P Moeten we nog ff een mage + priest (MUST HAVE!!!) en n warlock ofzo meenemen, dan is het prima te doen. Heb m geprobeert zonder mage, en n druid + shaman als healer, maar die run was na een whipe of 5 wel afgelopen :D

Als je hele warlords command moet doen ben je overigens wel heel erg lang bezig, 1,5 a 2 uur voor je wyrmthalak bent, en dan nog 1 a 1,5 uur voor de andere 2 bosses... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Is alles nu down? :?

De site werkt niet, er zijn geen realms... :p

Allez, hier toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
-ETz-Memphis Z schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:29:

Ja, nog maar ff wachten dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
-ETz-Memphis Z schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:29:

Volgens mij zijn ze alles even aan het rebooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames/Heren, bij deze het Dire Maul East filmpje dat ik gisteren opgenomen heb. Met dank aan Okke voor de webspace. Lijkt me wijselijk deze link niet verder dan dit forum te distribueren. (of iig niet op het WoW forum zetten, daar staan er trouwens toch al genoeg)

http://www.azwart.nl/wow/aoe.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:27:
[...]

Morgen dan maar? :P Moeten we nog ff een mage + priest (MUST HAVE!!!) en n warlock ofzo meenemen, dan is het prima te doen. Heb m geprobeert zonder mage, en n druid + shaman als healer, maar die run was na een whipe of 5 wel afgelopen :D

Als je hele warlords command moet doen ben je overigens wel heel erg lang bezig, 1,5 a 2 uur voor je wyrmthalak bent, en dan nog 1 a 1,5 uur voor de andere 2 bosses... ;(
ik weet het :/

LBRS/UBRS/BRD/Scholo zijn voor mij ook eignelijk alleen weekend only :/ enige reden dat ik gistereavond scholo deed, was omdat ik meteen toen ik inlgode om 19:30 geinvite werd :)

enige die ik door de weeks wel kan doen is eigenlijk Baron qua tijd :/
en emperor als het meezit met de groep

kan in principe morgen wel vanaf een uur of 6 a 7 :) me vriendin is dan bij haar ouders eten dus tijd zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de US patch. Als je die op je EU client installeert, kun je het hele spel weer opnieuw installeren om 't werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
welke problemen met de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
sebasgrif schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:23:
nope, perfect gedownload, perfect installed.. en ook ff gespeeld,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:31:
[...]

Dit is de US patch. Als je die op je EU client installeert, kun je het hele spel weer opnieuw installeren om 't werkend te krijgen.
WoW-1.4.2.4375-to-1.5.0-enGB-patch.exe
En werkt perfect voor mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:31:
[...]

Ja? er staat toch echt GB in de naam :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bloodscalp nog down? Krijg helemaal geen realmlist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gedownload en geinstalleerd... spelen werkt niet via RDP helaas ;)
Geen problemen hier :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.