beetje stupid ook om hem dan te verkopen, kan je verwachten, zeker van een rogueOkyah schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:58:
Zoooo, net een rogue tegengekomen voor wie het woord lame nog te goed is
Tging om een lvl 30 alliance rogue overigens....
Had tijdens het geld verzamelen in SM een flink zeldzame drop gehad, Dreamslayer. Redelijk 1h superior mace voor lvl 28. Pretty sweet for het lvl echt. Prob iets van 5g waard op de AH. Maarja, ik wilde gewoon iemand een plezier doen met dat ding en vroeg wie hem kon gebruiken in /trade in IF. Nja, op een gegeven moment vraagt een lvl 30 rogue hoeveel dat ding is. Dus ik zeg dat hij 70 bij de NPC oplevert (69SxxC), dus dat is goed genoeg, want ik verkoop em niet voor het geld.
Maar kon hij het wel goed gebruiken was mijn vraag. Ja, hij kon het echt goed gebruiken. Nja, ok, ik wacht hem op en geef hem dat ding voor 70s.
Zie ik 5 mins later in /trade "[Dreamslayer] in AH! 2g bid/5g buyout!"
FFS
Dus ik zeg in /trade iets van "<naam>, I sold you that mace for 70s, cause you told me you could use it..." "Care to explain?"
Krijg ik alleen een whisper "I need the money"
FFS!!!!Ja, ik need the money ook, jij !@#$sucking donkey!@#$%^ !@#$eater
Damn.... Dat vond ik wel echt enorm lame, hoor.... Ik doe dus niet snel meer iemand een plezier die ik niet ken
Stunlock op lvl 24 ?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:52:
[...]
Hmm, mijn rogue is pas lvl24 maar dus ik weet er nog niet alles van, maar ik zou toch de stunlock taktiek aanhouden (tegen veel classes effectief trouwens) bij een warrior. Of zit ik er nu helemaal naast en is er voor rogues geen winnen aan tegen die onverschrokken beulen?
Lijkt me sterk
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Eigen schuld, dikke...Okyah schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:58:
huiliehuilie...
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Nou @ lvl 55 mepte ik sommige lvl 60 rogues al neerHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:51:
[...]
Dat wist ik al, maar op het level waar ik nu zit, gaan rogues al op de vlucht voor een warrior die 5 levels lager is. De warrior word overmoedig, en gaat alle rogues aanvallen die hij tegenkomt, ongeacht of ze enkele levels hoger zijn. Tot ze mij tegenkomen.
... Althans, dat is het idee dan tochIk kan het nu nog redelijk winnen, dus laat ik die kans grijpen om nog wat tegen ze te pvpen tot het echt niet meer gaat, op welk moment ik natuurlijk allang weer een ander wapen heb. Iets met stats. Ik ga wel proberen een mix te vinden van max agi/sta en een beetje dik armor, om toch zoveel mogelijk pvp survivability te combineren met crits en dodge.
Zou gewoon alleen om keer tegen jou te duelen alleen een Warrior daar maken. Je praat alsof warriors niks zijn iig.
There is no art to find the minds construction in the face
Ja, maar dat geld natuurlijk voor iedere classVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:57:
Oh, vast wel, er zullen vast wel manieren zijn waardoor een rogue kan winnen van een warrior, maar het word volgens mij wel knap lastig als de warrior door iemand gespeeld word die de class goed beheerst.
Verwijderd
Jij bent te goedgelovig en veel te goed voor de mensheid. Verkopen die hapOkyah schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:58:
Dat vond ik wel echt enorm lame, hoor.... Ik doe dus niet snel meer iemand een plezier die ik niet ken
HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:51:
[...]
Dat wist ik al, maar op het level waar ik nu zit, gaan rogues al op de vlucht voor een warrior die 5 levels lager is. De warrior word overmoedig, en gaat alle rogues aanvallen die hij tegenkomt, ongeacht of ze enkele levels hoger zijn. Tot ze mij tegenkomen.

Wat Raserian vanmorgen zei...
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 16:07 ]
Well sorry for trying to make the world a better placeDarkShadow schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:01:
beetje stupid ook om hem dan te verkopen, kan je verwachten, zeker van een rogue
Ik dacht > Waarom zo'n leuke drop aan een NPC verkopen als iemand hem gebruiken kan?
Op de AH voor veel geld... Tis een redelijk low-lvl item, dus de potentiele users hebben niet zoveel geld, maar ze kunnen het wapen wel gebruiken. Dus gewoon in /trade aanbieden, he

He, als je er nou even je server & nick er bij zet, weten we tenminste wie we als de pest moeten vermijden, heDemoterror schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:03:
Eigen schuld, dikke...
/pity Demoterror
Btw, ik doe m'n beklag, ik huil niet

Ja, het irriteert me idd dat je niet serieus en inhoudelijk kan reageren..
[ Voor 43% gewijzigd door Okyah op 07-06-2005 16:13 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Je kan niet zomaar ergens een puntje laten vallen voor inner focus, je hebt geen andere keus dan shadowform daarvoor op te geven.robbertinho schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:43:
[...]
Is het dan niet handig om inner focus er bij te pakken en ergens 1 puntje te laten vallen? Ik zie dat het geen mana cost en een gratis spell na de eerste is toch wel heel fijn.
DarkShadow schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:01:
[...]
beetje stupid ook om hem dan te verkopen, kan je verwachten, zeker van een rogue
Ik vind het een beetje dom in dit geval. Iemand die je niet kent een dikke drop verkopen voor veel te weinig! Als jij een epic op AH ziet voor 50 silver buyout vanwege een typfout van de verkoper, ga jij hem toch ook niet whisperen? Dan koop je dat ding gelijk!
Vent, voor je weer begint, lees ook even wat minder selectief, en quote het gedeelte eronder dan ook even.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:04:
[...]
Jij bent te goedgelovig en veel te goed voor de mensheid. Verkopen die hap
[...]
Verwijderd
Doe ik zoiezo al niet, ben ik al voor gewaarschuwd.Okyah schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:58:
Had tijdens het geld verzamelen in SM een flink zeldzame drop gehad, Dreamslayer. Redelijk 1h superior mace voor lvl 28. Pretty sweet for het lvl echt. Prob iets van 5g waard op de AH. Maarja, ik wilde gewoon iemand een plezier doen met dat ding en vroeg wie hem kon gebruiken in /trade in IF. Nja, op een gegeven moment vraagt een lvl 30 rogue hoeveel dat ding is. Dus ik zeg dat hij 70 bij de NPC oplevert (69SxxC), dus dat is goed genoeg, want ik verkoop em niet voor het geld.
Maar kon hij het wel goed gebruiken was mijn vraag. Ja, hij kon het echt goed gebruiken. Nja, ok, ik wacht hem op en geef hem dat ding voor 70s.
FFS
Dus ik zeg in /trade iets van "<naam>, I sold you that mace for 70s, cause you told me you could use it..." "Care to explain?"
Damn.... Dat vond ik wel echt enorm lame, hoor.... Ik doe dus niet snel meer iemand een plezier die ik niet ken
In guild vind ik het wat anders, maar buiten de guild om doe ik dat soort dingen niet meer.
Er zijn altijd wel een paar low levels of alts van andere in de guild die die spullen kunnen gebruiken. Maar anders check ik altijd even bij de AH wat daar als start bid word opgegeven en duik dan de trade channel in en ga iets lager zitten, of ik zet em gelijk op AH en kijk dan wel wat er van komt.
Tja, dit is een vrij zeldzame drop, stond btw niet in de AH. Nu wel dusVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:11:
Doe ik zoiezo al niet, ben ik al voor gewaarschuwd.
In guild vind ik het wat anders, maar buiten de guild om doe ik dat soort dingen niet meer.
Er zijn altijd wel een paar low levels of alts van andere in de guild die die spullen kunnen gebruiken. Maar anders check ik altijd even bij de AH wat daar als start bid word opgegeven en duik dan de trade channel in en ga iets lager zitten, of ik zet em gelijk op AH en kijk dan wel wat er van komt.
Zo "dik" was die drop niet. Paar goud ja. Maar guild-members konden hem niet gebruiken (te hi-lvl) en die paar goud. Tja, ik kan het wel gebruiken, maar prob niet zoveel als dat iemand dit wapen kan gebruiken imo. Dat zijn mijn beweegredenen. Ik denk niet alleen om m'n eigen character, tis een MMORPG, met een groot aantal andere spelers. Een beetje sociaal zijn mag wel.HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:10:
Ik vind het een beetje dom in dit geval. Iemand die je niet kent een dikke drop verkopen voor veel te weinig! Als jij een epic op AH ziet voor 50 silver buyout vanwege een typfout van de verkoper, ga jij hem toch ook niet whisperen? Dan koop je dat ding gelijk!
[ Voor 32% gewijzigd door Okyah op 07-06-2005 16:15 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Wat heb ik gezegt?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:04:
[...]
Jij bent te goedgelovig en veel te goed voor de mensheid. Verkopen die hap
[...]
Verwijderd
Sorry hoor maar.... jij bent een beetje naiefOkyah schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:58:
FFS
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 16:17 ]
Mascotte--Vanguard--Skullcrusher.Okyah schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:06:
[...]
He, als je er nou even je server & nick er bij zet, weten we tenminste wie we als de pest moeten vermijden, he
/pity Demoterror
Btw, ik doe m'n beklag, ik huil nietIk geef aan dat er heel lame spelers zijn en dat het soms triest gesteld is met de sociale omgang van mensen binnen WoW. Een cursus begrijpend lezen lijkt me wel wat voor je \o/
Ik weet dat je het niet zo bedoeld maar je had toch zelf ook wel kunnen verwachten dat mensen je gaan proberen te naaien als jij goede items weg"geeft" voor vendor prijs?
Als ik iets vind wat ik niet kan gebruiken en het niet waard is voor AH (zoals met low-lvl greens etc)
vraag ik het in guildchat omdat ik weet dat die me niet naaien.Daar ook niemand het nodig dan vendor.
Ik ga geen mensen die ik niet ken zulke dingen geven, juist om zulke dingen te voorkomen.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:15:
[...]
Sorry hoor maar.... jij bent een beetje naief. Geef jij verslaafden ook 20 euro "omdat ze honger hebben" ?
[ Voor 13% gewijzigd door Demoterror op 07-06-2005 16:15 ]
Verwijderd
Ik lees niet selectief, het druipt er al 100-en posts vanaf volgens mij.HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:10:
[...]
Vent, voor je weer begint, lees ook even wat minder selectief, en quote het gedeelte eronder dan ook even.
Oeps het was Robertinho robbertinho in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Excuses
Raserian was de opvoeder
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 16:29 ]
Kom eerst maar eens bij mij op vashj spelen voor je weer met een oordeel komt. Ik zit in een guild die erg blij met me zijn en word de laatste 2 weken ontzettend vaak gevraagd voor quests, en heb al ettelijke malen meegeholpen met SM, en dat zal met UD ook gaan gebeuren, gezien de succesvolle run van gisteren.
Ik heb dus geen reden om aan te nemen dat ik verkeerd bezig ben, en ik bouw lekker op deze manier verder aan mijn rogue, en straks met mijn warlock ga ik weer precies zo eigenwijs zijn.
Weet iemand of het mogelijk is om met een us installatie (+geupdate met de patches) te spelen met een eu account? Ik heb al geprobeert de realmlist.wtf file aantepassen maar tot dus helaas zonder resultaat
Verwijderd
Nee, maar je kan zeg maar een auction aanmaken, dan geeft ie zelf een start bid aan, En dat ligt vaak al hoger als de NPC's. En dat gebruik dan als bod. En voor de rest, Jammer dat het gebeurd is, maar je heb er wel weer wat van geleerd toch?Okyah schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:12:
[...]
Tja, dit is een vrij zeldzame drop, stond btw niet in de AH. Nu wel dusMaar ik hoefde er niet aan te verdienen! Ik wilde gewoon dat iemand hem *gratis* zou krijgen die hem goed kon gebruiken. Nu verdient een of andere lamer er aan
Jammer!
Verwijderd
Echt grappig, HTT-Thalan is zon beetje een bekende Nederlander....
Heb de neiging om een EU account aan te schaffen en dan op Vashj te gaan spelen om HTT-Thalan zijn kereltje in levende lijve te zien :-)
Soort van apies kijken
Heb de neiging om een EU account aan te schaffen en dan op Vashj te gaan spelen om HTT-Thalan zijn kereltje in levende lijve te zien :-)
Soort van apies kijken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 16:26 ]
Waarschijnlijk doelde hij op het feit dat jij vanmorgen zei dat Thalan wel heel erg overtuigd is van zichzelf (sommige mensen noemen het arrogantie
).
Grootheidswaanzin en zelfverheerlijking mag ook
.
(no offense, ik vermaak me er kostelijk mee).
P.S. overigens had ik ook al iets dergelijks gezegd.
Grootheidswaanzin en zelfverheerlijking mag ook
[ Voor 10% gewijzigd door robbertinho op 07-06-2005 16:20 ]
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Verwijderd
Zat me zomaar af te vragen eigenlijk zou er zoiets moeten komen als een online AH check list zodat je door in te loggen kan zien of je items al verkocht zijn of dat er al op geboden is en zo dus 24/7 de AH in de gaten kan houden zonder daadwerkelijk op wow in teloggen
........
Mss een idee voor blizzard om zoiets in de toekomst te doen,
Ik weet eigenlijk niet cker of dit zo is maar er zouden met de patch batlegrounds uit gaan komen *(/pray dat dat woensdag is
) maar ook gaan er geruchten op dat mage weer invisibility terug gaat krijgen
dat zou echt wel nice zijn tijdens het grinden om even te eten/drinken
.....
En wat julllie zeggen van die roques ik snap het wel eigenlijk als je over het algemeen zo uitgekotst wordt en uit groepen gekickt wordt omdat er een guildy ineens mee kan en jah een roque kan je makkelijk missen dan ga je lopen zieken, want voor jouw geen plezier dan voor andere ook niet..
Was laatst aan het AoE grinden voor FelCloth lkkr 5 of 6 van die satyrs tegelijk
ben je low op HP en bijna out of MP komt er een 52 roque vanuit z'n stlealth achter je die je ff de laatste klap geeft en gaat staan cheeren !!! alsof dat een prestatie was!!!!
Maargoed daarna ff als reactie iedere horde die voorbijkwam gekiled
zat hij toch ook nog 2 keer tussen
Mss een idee voor blizzard om zoiets in de toekomst te doen,
Ik weet eigenlijk niet cker of dit zo is maar er zouden met de patch batlegrounds uit gaan komen *(/pray dat dat woensdag is
En wat julllie zeggen van die roques ik snap het wel eigenlijk als je over het algemeen zo uitgekotst wordt en uit groepen gekickt wordt omdat er een guildy ineens mee kan en jah een roque kan je makkelijk missen dan ga je lopen zieken, want voor jouw geen plezier dan voor andere ook niet..
Was laatst aan het AoE grinden voor FelCloth lkkr 5 of 6 van die satyrs tegelijk

Maargoed daarna ff als reactie iedere horde die voorbijkwam gekiled
Je vind imp. sap niet belangrijk... je vind meer agi onbelangrijker dan een wapen dat binnen 2 lvl's toch al verouderd en slecht is geworden..HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:16:
[...]
Kom eerst maar eens bij mij op vashj spelen voor je weer met een oordeel komt. Ik zit in een guild die erg blij met me zijn en word de laatste 2 weken ontzettend vaak gevraagd voor quests, en heb al ettelijke malen meegeholpen met SM, en dat zal met UD ook gaan gebeuren, gezien de succesvolle run van gisteren.
Ik heb dus geen reden om aan te nemen dat ik verkeerd bezig ben, en ik bouw lekker op deze manier verder aan mijn rogue, en straks met mijn warlock ga ik weer precies zo eigenwijs zijn.
Je hoeft ook geen reden te hebben, wij kletsen allemaal uit ons nek
Verwijderd
Oh mij hoor je ook niet klagen. Ik zie dat ook als vermaak. Ik schets alleen mijn mening er even bij dan in de vorm van een smileyrobbertinho schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:18:
Waarschijnlijk doelde hij op het feit dat jij vanmorgen zei dat Thalan wel heel erg overtuigd is van zichzelf (sommige mensen noemen het arrogantie).
Grootheidswaanzin en zelfverheerlijking mag ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 16:21 ]
Ik denk dat jij al een beetje teveel WoW hebt gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:18:
Heb de neiging om een EU account aan te schaffen en dan op HTT-Thalan zijn server te gaan spelen om HTT-Thalan in levende lijve te zien :-)
Soort van apies kijken
Grappig, maar je vergelijking klopt niet. Van een verslaafde valt te verwachten dat hij iets anders doet met een hoeveelheid geld die je hem geeft. Je verwacht dat er bij WoW een groep mensen speelt die houden van met anderen spelen/omgaan. Mensen die een beeeeetje sociaal zijn. Mij naief noemen en one-liners opwerpen is wel makkelijk, maar verbaas je je intussen niet over de triestheid van sommigen? Inhoudelijk op mijn reactie in gaan is toegestaan. Sterker nog, dat is wat er hier van je verwacht wordtVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:15:
Sorry hoor maar.... jij bent een beetje naief. Geef jij verslaafden ook 20 euro "omdat ze honger hebben" ?
Guild-members al gevraagd. En ik deed dus eerst wel dit soort dingen - gratis ok spul weggeven - maar ik bedank daar vanaf nu ook voor prob.Demoterror schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:15:
Mascotte--Vanguard--Skullcrusher.
Ik weet dat je het niet zo bedoeld maar je had toch zelf ook wel kunnen verwachten dat mensen je gaan proberen te naaien als jij goede items weg"geeft" voor vendor prijs?
Als ik iets vind wat ik niet kan gebruiken en het niet waard is voor AH (zoals met low-lvl greens etc)
vraag ik het in guildchat omdat ik weet dat die me niet naaien.Daar ook niemand het nodig dan vendor.
Ik ga geen mensen die ik niet ken zulke dingen geven, juist om zulke dingen te voorkomen.
//Ah, gewijzigde reactie en meer de moeite waard om op te reageren
Om eerlijk te zijn doe ik het volgende > Ik farm voor geld (letterlijk > dus SVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:15:
Sorry hoor maar.... jij bent een beetje naiefJe bent voor geld aan t farmen, je vind een goeie blue maar je verkoopt m voor vendorprice omdat je aardig wilt zijn? Nja, your loss, hopelijk ken je het gezegde met de ezel en de steen anders mag je wel op mijn server komen farmen
[ Voor 29% gewijzigd door Okyah op 07-06-2005 16:28 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Dat wordt leuk, van de makkelijkste class naar de moeilijkste gaan, en dan ook nog eigenwijs blijven.HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:16:
[...]
Nee kan niet volgens mij. Maar dan nog, waarom zou je dat willen?Trancentral schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:16:
Weet iemand of het mogelijk is om met een us installatie (+geupdate met de patches) te spelen met een eu account? Ik heb al geprobeert de realmlist.wtf file aantepassen maar tot dus helaas zonder resultaat
Verwijderd
Mja... dat zou je wel denken als je het zo leest....Demoterror schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:21:
[...]
Ik denk dat jij al een beetje teveel WoW hebt gedaan
sterker nog.. als je het anders leest ook
Verwijderd
Precies... n00b rogue here, maaruh, met improved gouge kom je al een heel eind hoor... werkt heerlijk op mobs iig, leuk met die Bluegill Murkdwellers (oid), kun je omstebeurt gougen
Weet dat het nog niet echt een lock is en ik doelde ook niet zozeer op mijn rogue, je leest eens wat en weet wat je op lvl60 kunt doen he
Okyah je bent gewoon een ongelofelijke eikel tegengekomen that's it. Betekend niet dat iedereen zo is.
Verwijderd
Hmm, ik denk dat je je aardig verkijkt op deze situatie. Sinds ik mn Arcanite Reaper heb met Crusader enchant heb ik ook mn Death Grips met immune to Disarm. 90% van de Reaper dragers hebben deze ook, zo niet, dan wel met n weapon chain. Deze weapon chain kan je er door iedereen op laten zetten die over de skill beschikt, dus je hoeft er zelf geen BS voor te zijn.HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:30:
Mja, evasion heb ik 1 keer gebruikt op een warrior, en nooit meer. Riposte zit in de combat tree, waar ik totaal niet op gespecced ben, ik ga voor crits en sneaky business.
Die helm of fire zal ik ook zeker gaan halen, maar je daar maar niet druk om. Die shatterer lijkt me gewoon enorm gaaf om te proberen/hebben, en als ik het in mijn hoofd heb krijg je het er toch niet meer uit, al gebruikte je 10 shatterers
Die disarm is idd handig te maken door blacksmithers, maar niet elke warrior doet BS, en niet elke heeft er specifiek die enchant op zitten, welke warrior verwacht er nu ook dat een rogue met een disarm proc rondloopt, denk ik dan.
Nee, ik vind het die 7g wel waard om het eens te proberen, ook al is het maar voor 5 levels. Vanquisher sword ga ik denk ik niet gebruiken, want mijn serenity is exact hetzelfde, maar dan met stats ipv attack power.
Zodra ik de mace heb ga ik weer core of earth en andere zaken grinden voor die helm, ok?
Laat je hoop varen, een rogue is en blijft een ontbijtje voor een Warrior.
Verwijderd
Leuk, onze guild speelt horde op Vashj (ik alleen nog niet...), tijd om daar ook een een char te makenHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:16:
[...]
Het zijn alleen rogues die zo eikelig kunnen doen omdat hun hele skills daarop gebaseerd zijn. In TM zit in ieder huisje vaak bijna wel een rogue, te wachten tot mensen daar komen om even te regeneraten om ze vervolgens al zittend, low health te killen en weer te vanishen.QlimaX schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:26:
Okyah je bent gewoon een ongelofelijke eikel tegengekomen that's it. Betekend niet dat iedereen zo is.
Dus ja, je hebt bij rogues nogal snel het idee dat het lamme gasten zijn, omdat hun kill methoden nogal lam zijn over het algemeen.
Dat doe ik er juist omOn_E schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:22:
[...]
Dat wordt leuk, van de makkelijkste class naar de moeilijkste gaan, en dan ook nog eigenwijs blijven.
Er word honderuit geklaagd dat warlocks het zo slecht hebben tegenover rogues, terwijl er bij mij op de server nauwlijks geganked word door rogues, alleen maar door hordes met ... horde, dus.
Ik reis zelf nooit in stealth (gaat veel te sloom) en ben dus in principe altijd een vrij doelwit als ik langs kom lopen, maar ik heb van level 1-44 waar ik nu ben serieus nog maar 4 a 5 keer meegemaakt dat een rogue me wilde ganken, waarbij ik dan nog alle 5 de keren wegkwam ook.
Dan is het nu tijd om eens te kijken of dat ligt aan het feit dat ik zelf rogue ben, en of warlocks een interessantere target zijn. En ook een beetje omdat ik het dark magic element wel vet vind.
Zou geweldig gaaf zijn natuurlijk, als mensen vanaf andere servers naar vashj komen om met of tegen mij te spelen natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:18:
Soort van apies kijken
Dat hoor je mij niet beweren. Ik zeg alleen dat ik van mening ben dat er meerdere manieren mogelijk zouden moeten zijn, en ik alleszins van plan ben er een gooi naar te doen of dat zo is. En lukt het niet, jammer dan, het was leuk. Ik heb al 1x ge-re-specced, en kan dat zo weer doen als ik wil. Wapens zijn er ook in overvloed, en in mijn guild (iron legacy) is alles voorhanden, wat betreft professions, dus ik heb geen moeite meer om aan wapens oid te komen.RaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:20:
[...]
Je vind imp. sap niet belangrijk... je vind meer agi onbelangrijker dan een wapen dat binnen 2 lvl's toch al verouderd en slecht is geworden..
Je hoeft ook geen reden te hebben, wij kletsen allemaal uit ons nek
Maakt me verder ook niet uit hoor, maar een echte stunlock is pas te doen vanaf lvl 55 volgens mij, en de juiste talent-build.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:25:
[...]
Precies... n00b rogue here, maaruh, met improved gouge kom je al een heel eind hoor... werkt heerlijk op mobs iig, leuk met die Bluegill Murkdwellers (oid), kun je omstebeurt gougen
Weet dat het nog niet echt een lock is en ik doelde ook niet zozeer op mijn rogue, je leest eens wat en weet wat je op lvl60 kunt doen he
Het is mij trouwens pas 1 keer overkomen...
Mijn guild ook, Alliance speelt op Skullcrusher, Horde op Vashj.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:28:
[...]
Leuk, onze guild speelt horde op Vashj (ik alleen nog niet...), tijd om daar ook een een char te maken
VanGuard misschien?
Alliance warlocks hebben het erg zwaar tegen UD Rogues, maar ik als UD Warlock leer steeds beter met rogues om te gaan moet ik zeggen, heb zelfs al een lvl 60 rogue verslagen toen ik zelf lvl 53 was, EN met een mob bezig was. (goblin rocket helmet FTWHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:30:
[...]
Dat doe ik er juist om
Er word honderuit geklaagd dat warlocks het zo slecht hebben tegenover rogues, terwijl er bij mij op de server nauwlijks geganked word door rogues, alleen maar door hordes met ... horde, dus.
Ik reis zelf nooit in stealth (gaat veel te sloom) en ben dus in principe altijd een vrij doelwit als ik langs kom lopen, maar ik heb van level 1-44 waar ik nu ben serieus nog maar 4 a 5 keer meegemaakt dat een rogue me wilde ganken, waarbij ik dan nog alle 5 de keren wegkwam ook.
Dan is het nu tijd om eens te kijken of dat ligt aan het feit dat ik zelf rogue ben, en of warlocks een interessantere target zijn. En ook een beetje omdat ik het dark magic element wel vet vind.
Als je als warlock weg kan komen van een rogue die je backstabbed dan was dat een hele waardeloze rogueHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:30:
[...]
Misschien als je mazzel hebt (en dus een succ bij je hebt) je nog kan seducen, maar met al die trinkets tegenwoordig doet ook dat weinig meer.
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2005 16:36 ]
Als je dat doet, whisper even naar madbob en rolv dat ze wankers zijn! Ik heb ze al vaak gezien. Rolv (mage) heeft het een aantal keer tegen me opgenomen, legde het af, en kwam dan meestal met een groep van 4 of 5 man terug om zijn 'gelijk' te halen. Madbob is warrior, maar gankt zijn reet eraf op de lowbies (voor hem, hij is 46 onderhand) in de wetlands. Zelf geen last van gehad, maar hij is echt al weken bezig overal de lowbies tussenuit te pikkenVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:28:
[...]
Leuk, onze guild speelt horde op Vashj (ik alleen nog niet...), tijd om daar ook een een char te maken
Verwijderd
Zullen we dan maar als positief beschouwen. Gelukkig ben je van je idee van een all-rogue guild al afgestaptHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:30:
Dat hoor je mij niet beweren. Ik zeg alleen dat ik van mening ben dat er meerdere manieren mogelijk zouden moeten zijn, en ik alleszins van plan ben er een gooi naar te doen of dat zo is. En lukt het niet, jammer dan, het was leuk. Ik heb al 1x ge-re-specced, en kan dat zo weer doen als ik wil. Wapens zijn er ook in overvloed, en in mijn guild (iron legacy) is alles voorhanden, wat betreft professions, dus ik heb geen moeite meer om aan wapens oid te komen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 16:41 ]
Engineering zorgt voor mij iig voor nog redelijk wat escape mogelijkheden hoor...Bosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:34:
[...]
Als je als warlock weg kan komen van een rogue die je backstabbed dan was dat een hele waardeloze rogueAls cloth gast zonder escape mogelijkheden ben je tegen gelijk-level rogues gewoon binnen 5 seconden dood.
Misschien als je mazzel hebt (en dus een succ bij je hebt) je nog kan seducen, maar met al die trinkets tegenwoordig doet ook dat weinig meer.
Alleen een echte stunlock is niet uit te komen, maar zoveel rogues doen dat niet is mijn idee.
Verwijderd
ff HTTstyle post maken.
ben afgelopen zaterdag met WoW begonnen (nu lvl 18 hunter) en heb nog geeneen duel verloren
ben afgelopen zaterdag met WoW begonnen (nu lvl 18 hunter) en heb nog geeneen duel verloren

Yeah engineering lijkt wel een must tegenwoordig.. maar niet zo'n zin om 300 tailoring en 300 enchanting weg te flikkerenOn_E schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:38:
[...]
Engineering zorgt voor mij iig voor nog redelijk wat escape mogelijkheden hoor...
Alleen een echte stunlock is niet uit te komen, maar zoveel rogues doen dat niet is mijn idee.
Naja ik had het dus over de AH verhaalBosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:30:
[...]
Het zijn alleen rogues die zo eikelig kunnen doen omdat hun hele skills daarop gebaseerd zijn. In TM zit in ieder huisje vaak bijna wel een rogue, te wachten tot mensen daar komen om even te regeneraten om ze vervolgens al zittend, low health te killen en weer te vanishen.
Dus ja, je hebt bij rogues nogal snel het idee dat het lamme gasten zijn, omdat hun kill methoden nogal lam zijn over het algemeen.
( Maar dat hebben de meeste cloth wearers wel denk ik ). Zeker met de anti fear trinket ben ik nu niks meer.
En je gaat ook 100% melee tree natuurlijk want die is echt de beste en een hunters guild joinen toch?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:39:
ff HTTstyle post maken.
Op zich ook logisch.Bosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:39:
[...]
Yeah engineering lijkt wel een must tegenwoordig.. maar niet zo'n zin om 300 tailoring en 300 enchanting weg te flikkeren
(al heb ik tailoring 221 weggeflikkerd ervoor
300 tailoring boeit me niet zo heel erg, maar 300 enchanting heeft me bijna 4 maanden gekost. De laatste puntjes daarin zijn echt helOn_E schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:41:
[...]
Op zich ook logisch.
(al heb ik tailoring 221 weggeflikkerd ervoor)
Verwijderd
Nee, Legends of War, maar weet niet zeker of de nieuwe guild al is aangemaakt, we zijn van server gewisseld (andere was SpaansDemoterror schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:31:
[...]
Mijn guild ook, Alliance speelt op Skullcrusher, Horde op Vashj.
VanGuard misschien?

Laat het hele Thalan bashen nou maar zitten, alle tips die we geven, alle tijd die we erin steken in de posts (althans het kost tijd om te typen) is toch niet goed.
Ik heb zelf alle forums van WoW US en EN doorgelezen zowat (rogue dan) en weet echt zo veel van de class en builds dat ik zeker durf te zeggen dat ik er genoeg van af weet..
Ik heb zelf alle forums van WoW US en EN doorgelezen zowat (rogue dan) en weet echt zo veel van de class en builds dat ik zeker durf te zeggen dat ik er genoeg van af weet..
Verwijderd
ja man. dikke dagger, wing clip en pet doet de restBosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:40:
[...]
En je gaat ook 100% melee tree natuurlijk want die is echt de beste en een hunters guild joinen toch?
Ok, mocht je genoeg geld hebben, dan zou het nog best rendabel zijn !Bosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:42:
[...]
300 tailoring boeit me niet zo heel erg, maar 300 enchanting heeft me bijna 4 maanden gekost. De laatste puntjes daarin zijn echt hel(tenzij je een paar honderd goud weg wil gooien
)
Engineering heb ik echt in nog geen 2 weken van 0 naar 215 gekregen, en zit nu op 258.
Goblin Rocket Helmet is het beste voor Warlocks heb ik zelf het idee, een gegarandeerde 30 sec stun !
Altijd leuk als een rogue in de buurt komt, je m ziet door je felhunter, en jij hem stunned in plaats van hij jou.
ik zocht gister in de AH naar Arcane crystals, die staan normaar voor 25g~40g buyout, naar mijn mening te veel maar ach je hoeft het niet te kopen... staat er 1 tussen met 2g buyout, die staat dus nu in me bank, waarschijnlijk een typfout, maar... eigen schuld dikke bult...HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:10:
[...]
Als jij een epic op AH ziet voor 50 silver buyout vanwege een typfout van de verkoper, ga jij hem toch ook niet whisperen? Dan koop je dat ding gelijk!
Mja hebben wij ook even gedaan met een paar mates maar op ten duur wil je toch wel een grotere guild, 28 man voor een guild is beetje te weinig.Helemaal als er maar een paar zijn die " veel" online zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:43:
[...]
Nee, Legends of War, maar weet niet zeker of de nieuwe guild al is aangemaakt, we zijn van server gewisseld (andere was Spaans, Spinebreaker ), guild zal waarschijnlijk ook een andere naam krijgen (en is reallife-friends only net zoals onze Alliance guild).
Nou, het lijkt me wel een avontuur om uit te vinden of het mogelijk is. Ik heb links en rechts wel eens horen vliegen dat een goed gespeelde warlock hell is voor elke andere speler, en ik wil wel eens weten of dat echt zo isBosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:34:
[...]
Als je als warlock weg kan komen van een rogue die je backstabbed dan was dat een hele waardeloze rogueAls cloth gast zonder escape mogelijkheden ben je tegen gelijk-level rogues gewoon binnen 5 seconden dood.
En je hebt alleen nog maar in northshire abbey geduelleerd zekerVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:39:
ff HTTstyle post maken.
Een goed gespeelde Undead warlock inderdaad.HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:47:
[...]
Nou, het lijkt me wel een avontuur om uit te vinden of het mogelijk is. Ik heb links en rechts wel eens horen vliegen dat een goed gespeelde warlock hell is voor elke andere speler, en ik wil wel eens weten of dat echt zo is
als je met je voidwalker zou lopen is het wel degelijk mogelijk (sacrifice) of met succubus (seduce) maar verder ben je redelijk doomed als warlock volgens mij. dan direct wat dots erop een fear en hopen op een leuke crit terwijl je minion erachteraan rent.. het zou in theorie kunnen jah, maar dan moet je wel heel veel mazzel en net tijd genoeg hebbenHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:47:
[...]
Nou, het lijkt me wel een avontuur om uit te vinden of het mogelijk is. Ik heb links en rechts wel eens horen vliegen dat een goed gespeelde warlock hell is voor elke andere speler, en ik wil wel eens weten of dat echt zo is
Wahhaha, heb je dat gehoord? Hoe kan dat nou? Je luisterd noooooit naar wat een ander zegt...HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:47:
[...]
Verwijderd
Inderdaad, daar lopen wij nu tegenaan met Alliance, wij zijn aan het zoeken naar een oplossing. Dit zou een joint-venture kunnen zijn met een andere guild maar zelfs daarvoor zijn we te klein (12 man, 5x lvl57+). Waarschijnlijk joinen de high lvls allemaal een andere guild en houden we de eigen guild voor de lagere lvls (onder 55). Het streven is wel om allemaal naar dezelfde guild te gaan en eentje die kwa lvls nu gelijk staat met ons (dus stratholme/UBRS/Scholo), dus niet naar eentje die MC al tig keer heeft gerund.Demoterror schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:46:
[...]
Mja hebben wij ook even gedaan met een paar mates maar op ten duur wil je toch wel een grotere guild, 28 man voor een guild is beetje te weinig.Helemaal als er maar een paar zijn die " veel" online zijn.
Verwijderd
Ja want hij is een human hunter begonnenHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:50:
[...]
En je hebt alleen nog maar in northshire abbey geduelleerd zeker

Daar hoef je geen avontuur voor te beginnen hoorHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:47:
[...]
Ambush'ed + geen escape spells = dood
Mooie formule om aan de muur te hangen
En aangezien warlocks de enige class zijn zonder escape spells kun je zelf de rest van de formule wel invullen neem ik aan
(engineering 'locks daargelaten
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 07-06-2005 16:55 ]
Ik blijf erbij dat Undead Warlocks met Engineering weldegelijk genoeg kans hebben tegen een Rogue Ambush.
zie laatste regelOn_E schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:55:
Ik blijf erbij dat Undead Warlocks met Engineering weldegelijk genoeg kans hebben tegen een Rogue Ambush.
Ik lees er veel op, maar puur voor vermaak. 90% van de threads zijn óf whine threads (á la nerf rogues, stealth is imba en ganking rogues ruin the pvp experience) of bash threads, met mensen die op de meest ludieke manier whiners het zwijgen opleggen. Op zich best leuk om te lezen, maar niet echt productief. Ik weet niet hoe het met de andere classes zit, maar in het rogue forum is het 1 grote zeikpost. Zelfs in GC en PVP fora worden er geklaagd. Iemand wilde vandaag zijn account cancelen omdat hij wel 5x keer gekilled werd door een rogue, oei oei!Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:37:
[...]
Zullen we dan maar als positief beschouwen. Gelukkig ben je van je idee van een all-rogue guild al afgestaptWederom dezelfde tip: Lees de US forums eens. Dat zijn mensen die al vele maanden langer WoW spelen dan de Europeanen. Alle tactieken zijn door hen ook echt wel geprobeerd.

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat rogues allesbehalve imba zijn, er hoeft wmb ook niks aan gedaan te worden. Mensen worden ook steeds inventiever en leren het te winnen van rogue's, wat op zich een goede ontwikkeling is. Rogue's krijgen het steeds moeilijker en moeten steeds beter spelen willen ze nog pwnen, zoals dat dan heet. Dat betekent dat de noobie cskiddies/ss spammers die alleen ftw rogues spelen, het gauw genoeg beu raken omdat ze niet zo makkelijk meer kunnen winnen, en alleen de diehards overblijven. Of ik er dan bij ben, tja.. time will tell
Die bruisers in BB, die moeten ze aanpakken. Horde gankt zijn reet eraf en de bruisers staan er naast en kijken ernaar.
Verwijderd
Op de mage forums zijn gigantische stickies te vinden met info over +damage gear, mage gear in het algemeen, info over builds, epic sets, interessante topics over damage, crits, tactieken, enz.
En 10% is inderdaad gezeur, maar daar lees je zo overheen. Maar ja, al het gezeik wordt ook vooral gedaan in het 'invisibility for mages' topic.
Weet ik, noemt men mierenneuken. Is leuk... Op z'n tijd...HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:59:
[...]
Abbey, Darnassus, weet ik veel, ik weet niet welk race hij bedoelde dus ik deed maar een gooi. Het mag duidelijk zijn dat ik een level 1-10 gebied bedoelde.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 17:02 ]
hier doel je op het feit dat de horde niet aangevallen word door die bruisers? check again....HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 16:57:
[...]
Die bruisers in BB, die moeten ze aanpakken. Horde gankt zijn reet eraf en de bruisers staan er naast en kijken ernaar.
Yeah.. alliance kan dat net zo makkelijk doen en doen dat ook net zo makkelijkCyrus-The-Virus schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:03:
[...]
hier doel je op het feit dat de horde niet aangevallen word door die bruisers? check again....
Laat alleen wel even weten dat wat ze doen kan leiden tot een ban.
ik wilde net zeggen, als je het op "een legale" manier doet, dan word je net zo makkelijk aangevallen hoor, heb zelf al een aantal keer van die gastjes achter me aan gehad na het killen van een pvp enabled allianceBosmonster schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:05:
[...]
Yeah.. alliance kan dat net zo makkelijk doen en doen dat ook net zo makkelijk
Laat alleen wel even weten dat wat ze doen kan leiden tot een ban.
edit: typo's
[ Voor 4% gewijzigd door Cyrus-The-Virus op 07-06-2005 17:08 ]
Ik ben een L24 Dwarf Priest op Darksorrow (PvP) en ben dus nog niet echt een expert op het gebied van priest talents maar mij lijkt martyrdom een hele mooie skill naast imp pw: shield en imp fortitude.robbertinho schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:03:
Ik zou die kerel op mijn ignore list zetten. Grapjas. Ik vind idd dat de reden waarom je wilt skinnen er helemaal niet toe doet. Als jij kan skinnen, dan mag jij gewoon skinnen. Gewoon je eigen lootkills skinnen en die van de andere party members verdelen. Heb je ook geen gezeik.
Van mij had die kerel dus ook **** kunnen vallen. Grapjas......
Even iets anders: ik ben nu lvl 40 priest en heb dus 31 talentpoints in shadow gepropt. Nu wil ik de overige 20 in disc doen, maar welke talents raden jullie mij aan te benutten.
Oftewel: Hoe kan ik die overige 20 punten het best verdelen.
Ik wilde sowieso Improved PW:S, improved PW:F en improved inner fire, maar dan heb ik nog 12 punten over. 5 pnt in silent resolve is ook leuk, maar dan die laatste 7.
Bij martyrdom kan je nadat iemand een crit attack op jouw gedaan heeft uninterupted de volgende spel casten. Fijn voor mindflay of mindblast lijkt me (of MC om wat afstand te scheppen tussen een vervelende warrior en jezelf).
Ik heb zelf ook een vraag over talents. Ik wil zo snel mogelijk, op L40 dus, shadowform. Is het verstandig om daarna eerst je shadow tree helemaal vol te gooien of kan ik beter eerst de belangrijke talents in de dicipline tree krijgen en daarna terugkeren naar de shadow tree?
Martyrdom leek mij ook handig maar daar ben ik toch vanaf gestapt (ben ook pas lvl 24). Tijdens je shield kan je ook niet geinterrupt worden en als je daar 3 punten in knalt kan dat elke 15 sec.
Die Disc. build ziet er goed uit trouwens, zal bij mij 31/20 worden (geen shadow focus, 2/5 darkness)
Die Disc. build ziet er goed uit trouwens, zal bij mij 31/20 worden (geen shadow focus, 2/5 darkness)
De US patch komt vanavond, ben hem al aan het downen, alleen de WoW site is erg traag, weet iemand waar ik ergens anders de patchnotes kan vinden?
Verwijderd
Ik ben 3 weken geleden begonnen met WoW. Speel RP op Earthen Ring Helemaal hooked op dit moment. Ben lvl 25 gnome warrior. Iemand ideeen voor een goede talent build ?
o.a. ctmod doet dat, en als je dan toch bezig bent en je mocht CT_Raidassist niet hebben installeer je dat ook gelijk. Dit is een Must-have voor Raid-instances.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:39:
Weet iemand met welke mod ik de health van een mob in procenten kan zien?
.
Verwijderd
ik heb CTraidasssist, en nog 2 CT dingetjes, ik hoef echter niet het hele package. Een losse mod zou het mooist zijn.MJ85 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:08:
[...]
o.a. ctmod doet dat, en als je dan toch bezig bent en je mocht CT_Raidassist niet hebben installeer je dat ook gelijk. Dit is een Must-have voor Raid-instances.
Misschien kenden veel mensen deze al, maar ik kwam hem net pas tegen 
http://www.wow-europe.com.../pvpminisite/en/index.htm
http://www.wow-europe.com.../pvpminisite/en/index.htm
Verwijderd
Ben nu level 35 alweer. Al flink aan het sparen voor mijn mount (night elf Druid). Zitten er hier nog mensen op Bloodfeather ? Zo ja, spreek me dan eens aan... Nightstalker daar ook. We zitten in The third alliance en we zijn nog een vrij kleine guild. We willen flink wat SARS lui raggen daar.
Mijn vraag is.. Kan je als night elf ook op een paard rijden ? Misschien dat ik die er wel bij koop dan
Mijn vraag is.. Kan je als night elf ook op een paard rijden ? Misschien dat ik die er wel bij koop dan
Net mn eerste battlegrounds experience, was wel erg aardig, alleen nog zeer ongeorganiseerd, en helaas ging de server (warsong) ineens down, met een aankondiging van te voren, er werd dus niet erg serieus gespeeld...
Morgen lekker de grote patch!
Heerlijk, kan ik es echt battlegounds met wat vrienden doen.
Vandaag eerste keer stratholme, ben met een group van 1 56 priest verder allemaal lvl 60 (3 pally's ofzo) en ik lvl 58 mage.(10 man)
Ging heel erg goed, lekker goeie loot gehad en geld.
Heerlijk, kan ik es echt battlegounds met wat vrienden doen.
Vandaag eerste keer stratholme, ben met een group van 1 56 priest verder allemaal lvl 60 (3 pally's ofzo) en ik lvl 58 mage.(10 man)
Ging heel erg goed, lekker goeie loot gehad en geld.
Verwijderd
zijn 40 punten niet genoeg in je shadow tree? ik had op een gegeven moment echt punten die ik liever naar disc of holy gooide dan in die talents die nog over waren in shadow, 'om maar die shadow form te halen'.. ik zit nu op lvl 41, en ga niks meer in de shadow tree stoppen, nu ik shadow form hebebbo schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 17:11:
[...]
Ik ben een L24 Dwarf Priest op Darksorrow (PvP) en ben dus nog niet echt een expert op het gebied van priest talents maar mij lijkt martyrdom een hele mooie skill naast imp pw: shield en imp fortitude.
Bij martyrdom kan je nadat iemand een crit attack op jouw gedaan heeft uninterupted de volgende spel casten. Fijn voor mindflay of mindblast lijkt me (of MC om wat afstand te scheppen tussen een vervelende warrior en jezelf).
Ik heb zelf ook een vraag over talents. Ik wil zo snel mogelijk, op L40 dus, shadowform. Is het verstandig om daarna eerst je shadow tree helemaal vol te gooien of kan ik beter eerst de belangrijke talents in de dicipline tree krijgen en daarna terugkeren naar de shadow tree?
Zo, vandaag de nOOb lvl 60 van de dag tegen gekomen op weg naar SM om te kijken hoe snel ik nu daar kan farmen. Ik level 52 druid tegen lvl 60 mage die langsliep en dacht : heeej cp!
* Ik zie bui hangen -> blijf doorlopen op paard
* Frostbolt hits you voor veel
* ik unmount en activeer direct harm prevention belt
* iets anders ontploft op me dat *veel* damage doet. Harm prevention belt overloads -> 20 seconden freeze, compleet immuun voor alles.
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage raakt door mana heen... ik zit te wachten tot ik eindelijk weer kan bewegen
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* 20 seconden om -> mage zonder mana -> charge -> dooie mage
Die denkt ook "WTF!!!! CHEAT!!! HAXXORZ!!
* Ik zie bui hangen -> blijf doorlopen op paard
* Frostbolt hits you voor veel
* ik unmount en activeer direct harm prevention belt
* iets anders ontploft op me dat *veel* damage doet. Harm prevention belt overloads -> 20 seconden freeze, compleet immuun voor alles.
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage raakt door mana heen... ik zit te wachten tot ik eindelijk weer kan bewegen
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* mage gooit nuke
* 20 seconden om -> mage zonder mana -> charge -> dooie mage
Die denkt ook "WTF!!!! CHEAT!!! HAXXORZ!!
Dit dus.
Ik wist niet dat druids ook al charge hadden 
Vandaag 55 ge'ding'ed trouwens, en over de 4k hp grens heen met m'n warrior
[ Voor 47% gewijzigd door Mior op 07-06-2005 23:04 ]
in beast form hebben ze idd charge (iig een vorm van).Phantom schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:04:
Ik wist niet dat druids ook al charge hadden
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Zojuist Stratholme gedaan met 9 man, ging best lekker. Eerste keer een wipe bij de Baron (cool paard trouwens), maar de 2e keer ging beter. Wat wil je ook als die baron een crit doet van 3100 damage op je main tankende paladin (onze warrior had videokaart problemen).
Heb op dit moment een Freezing Band in de AH staan (gedropped door een firegut ogre), huidige bid is 60 gold. Ook fijn
M'n eerste purple
Heb op dit moment een Freezing Band in de AH staan (gedropped door een firegut ogre), huidige bid is 60 gold. Ook fijn
[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 08-06-2005 00:21 ]
https://niels.nu
Ik kan dat toppen met een 5 man Stratholme raid
Waar we gisteren 3 uur aan het ploeteren en zwoegen waren en een wipe hadden bij Rammstein (dan is het game over aangezien je niet meer kan rezzen zonder aggro omdat Strat bugged is) ging het nu van een leien dakje. In 2 uur stonden we bij Baron Rivendare, 2:06 lag hij dood naast z'n mount
Helaas vergeten om er een screenie van te maken 
2:10 had ik eindelijk mijn zo lang gekoesterde Argent Crusader
Nu nog een Healing Power enchant er op zien te laten frommelen van de week en ik ben weer een tijdje voorzien.

2:10 had ik eindelijk mijn zo lang gekoesterde Argent Crusader

Nu nog een Healing Power enchant er op zien te laten frommelen van de week en ik ben weer een tijdje voorzien.
woohoo, nieuwe patch met battlegrounds
* Bossie heeft opeens geen zin meer om naar het werk te gaan
* Bossie heeft opeens geen zin meer om naar het werk te gaan
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ga toch maar wel, dikke lag enzoTLRnZ schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 07:30:
woohoo, nieuwe patch met battlegrounds
* enira heeft opeens geen zin meer om naar het werk te gaan
Als je op de testserver gespeeld had dan wist je het wel...
Ik hoop echt dat er nog een keer een uitbreiding komt waarbij je je team van te voren kan zien, TE vaak komt het nog voor dat je gewoon geen priest/druid heb...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
strat bugged??keldon schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 03:12:
Ik kan dat toppen met een 5 man Stratholme raidWaar we gisteren 3 uur aan het ploeteren en zwoegen waren en een wipe hadden bij Rammstein (dan is het game over aangezien je niet meer kan rezzen zonder aggro omdat Strat bugged is) ging het nu van een leien dakje. In 2 uur stonden we bij Baron Rivendare, 2:06 lag hij dood naast z'n mount
Helaas vergeten om er een screenie van te maken
2:10 had ik eindelijk mijn zo lang gekoesterde Argent Crusader [afbeelding]
is dat alleen met 5 man party? of ook met raid?
gisteren weer eens scholo gedaan met 7 man, wat een schijtinstance is dat zeg

hadden geen priest mee, dus geen schackle

laatste keer keer was wel klote, bij vlakbij de eindbaas bij al die kamertjes, linker kamer als je de trap afkomt

naja daarna nog wel even aars gekickt, paar grappige dingen, maar niet echt noemenswaardig
maar zie nu al op tegen 5 man scholo voor quest

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Zo, gister avond nog even Battlegrounds gedaan!
Echt heel erg koel.. Je word er wel erg opgefokt van moet ik zeggen... damn, wat loop je langzaam met die vlag
Echt heel erg koel.. Je word er wel erg opgefokt van moet ik zeggen... damn, wat loop je langzaam met die vlag
Heeft er iemand een mirror kunnen vinden van de Engelstalige 1.5 patch? Hier gaat het namelijk erg langzaam en krijg ook de melding: "This download is not authorized by the tracker"?
Hij downloadt wel stug door, al is het op een slakkendrafje.
Hij downloadt wel stug door, al is het op een slakkendrafje.
Verwijderd
hmmm die message krijg ik ook. Maar ik laat hem gewoon stug doorgaan. Ik wil klaar zijn alset om 11 uur live gaat. Ik heb nog 75 punten te gaan voordat ik 300 mining heb.
Dus ik zou zeggen allemaal naar de battle grounds.. kan ik lekker rustig minen =)
Dus ik zou zeggen allemaal naar de battle grounds.. kan ik lekker rustig minen =)
Nou gister de eerste Onyxia kill op onze server (Bloodhoof) door Gatekeepers 
'T is eigenlijk best vaag, want we waren al een tijdje bezig met Molten Core en zijn op 't moment bij Majordomo (die hebben we nog niet gekilled) en we hadden Onyxia nog nooit geprobeerd o_O
Na 3 whipes eergister hadden we het gevecht goed door en hebben Onyxia gister dan ook meteen de 1e try neergehaald (en daarvoor ook nog even Kazzak gesloopt), dus dat was weer eens een leuk avondje loot..
Infernal Headcage x2.. allebei gedisenchant
Dragonstalker's Helm die ging voor een HOOP DKP
Netherwind Crown
Ring of Binding piece of shit item
Anyway, was wel erg leuk
Toch had ik wat meer verwacht.. Onyxia is echt te makkelijk imo
'T is eigenlijk best vaag, want we waren al een tijdje bezig met Molten Core en zijn op 't moment bij Majordomo (die hebben we nog niet gekilled) en we hadden Onyxia nog nooit geprobeerd o_O
Na 3 whipes eergister hadden we het gevecht goed door en hebben Onyxia gister dan ook meteen de 1e try neergehaald (en daarvoor ook nog even Kazzak gesloopt), dus dat was weer eens een leuk avondje loot..
Infernal Headcage x2.. allebei gedisenchant
Dragonstalker's Helm die ging voor een HOOP DKP
Netherwind Crown
Ring of Binding piece of shit item
Anyway, was wel erg leuk
Argh als ik nou even wat hoger lvl was(nog steeds 58) zou ik in principe mee gekund zijn. 
Goed gedaan Gatekeepers!
Goed gedaan Gatekeepers!
Wij als Ravenblood hebben Onyxia ook nog niet geprobeerd, maar dat gaat ook nog wel even duren. We hebben nog niet heel veel level 60s, hehe. Anyways. Jullie server is best wel traag dan. Bij ons op Bloodscalp is Onyxia volgens mij al 3x neer gelegd.
Desondanks een mooie prestatie.
Ik ben meer van 't PvPen. Als het goed is, vandaag rank 11. Epic mount voor 90g, here I come!
Desondanks een mooie prestatie.
Ik ben meer van 't PvPen. Als het goed is, vandaag rank 11. Epic mount voor 90g, here I come!
[ Voor 22% gewijzigd door PromWarMachine op 08-06-2005 08:35 ]
Jep, we zijn erg traag, geen echte grote lvl60s, en het is PVE en niet zo'n drukke server als Bloodscalp.PromWarMachine schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:35:
Wij als Ravenblood hebben Onyxia ook nog niet geprobeerd, maar dat gaat ook nog wel even duren. We hebben nog niet heel veel level 60s, hehe. Anyways. Jullie server is best wel traag dan. Bij ons op Bloodscalp is Onyxia volgens mij al 3x neer gelegd.
Desondanks een mooie prestatie.![]()
Gatekeepers is de grootste guild, cumulatief qua lvl het hoogst.
Zoals ik al zei, we hadden d'r nog niet geprobeerd, maar waren meteen naar MC gegaanPromWarMachine schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:35:
Desondanks een mooie prestatie.![]()
Aye gratz
<---- Dethecus toen k nog op Bloodscalp zat, en heet nog steeds zo op vent ^^
Verwijderd
Onyxia is op Bladefist voor de grotere guilds al op farmstatus. Horde dan, Alliance heeft nog steeds problemen met dr geloof ik 
Ze is inderdaad de eerste paar keer wat moeilijk, het is voor de meeste guilds ook de eerste echte grote raid en teamwork en luisteren is erg belangrijk. Maar doorgaans als je dr een keertje hebt neergelegd, doe je het de volgende keer vaak gelijk zonder problemen. Wij hebben iig na onze eerste kill geen problemen meer om haar de op de eerste keer dat we het weer proberen gelijk om te leggen. Jammer dat de loot altijd Nemesis, Wrath of Bloodfang is
Ze is inderdaad de eerste paar keer wat moeilijk, het is voor de meeste guilds ook de eerste echte grote raid en teamwork en luisteren is erg belangrijk. Maar doorgaans als je dr een keertje hebt neergelegd, doe je het de volgende keer vaak gelijk zonder problemen. Wij hebben iig na onze eerste kill geen problemen meer om haar de op de eerste keer dat we het weer proberen gelijk om te leggen. Jammer dat de loot altijd Nemesis, Wrath of Bloodfang is
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 08:48 ]
Ach in principe is het enige moeilijke aan d'r dat ze in fase 3 je MT nog weleens een van de healercamps in wil fearen, maar zodra de MT dit door heeft is 't een piece of cakeVerwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:48:
Onyxia is op Bladefist voor de grotere guilds al op farmstatus. Horde dan, Alliance heeft nog steeds problemen met dr geloof ik
Blij dat we d'r iig dood hebben.. toch weer een paar extra gratis epics elke 6 dagen naast de MC epics
Dit topic is gesloten.