Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.447 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
Iedereen kent hier denk ik wel de ct_raid assist mod, het probleem is dat je het alleen in raids kan gebruiken. Weet iemand een manier om het ook in parties te gebruiken.
De mod is namelijk super handig voor support classes. Wat de mod doet word hier uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Optical schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:44:
Ellow - Heeft er er op Bloodscalp iemand (horde - anders moeten we via gadget ah :P ) toevallig een Beaststalkers Belt over en te koop ?

http://www.thottbot.com/?i=7685

Ik ben gister 53 geworden met mn Huntertje en ik zou m graag willen hebben

Vanmorgen vroeg stond er 1 op AH maar startbid van 50g vond ik toch wel wat overdreven :|
helaas, laagste waar je hem voor gaat krijgen is 30 denk ik, mischien als je geluk hebt 25 (startbid)

zie ze vaak staan,
zie zelden hunters met beaststalker lopen eerlijk gezegd :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Ja ... dan is 50g als startbid overdreven toch - > 30 a 40g wil ik wel wel voor geven maar de buyout stond op 60g

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Optical schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:00:
[...]

Ja ... dan is 50g als startbid overdreven toch - > 30 a 40g wil ik wel wel voor geven maar de buyout stond op 60g
Zonde van je geld man, paar levels wachten en je kunt zelf gaan raiden voor je set.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

ik had mijn elements belt voor 15G in tanaris :P

maar die dingen droppen bij de vleet en niemand wil ze hebben, of heeft ze al
zie de AH vol staan met elements/beaststalker bindings, belts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Set belt en bracers zijn altijd vrij eenvoudig te krijgen voor een beetje geld in AH. 50G is dan geen overdreven gekke prijs.

De overige onderdelen zijn meestal BoP en boss drops.

Beaststalker is een prima hunter set trouwens in tegenstelling tot sommige andere sets (dreadmist is vrij waardeloos voor warlock bijvoorbeeld).

Vriend van me heeft nu 4 items in beaststalker set, we moeten nog beetje werken voor z'n overige onderdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Heb sinds gisteren ook m'n eerste Wildheart stukje voor m'n Druid :Y) Goed gevoel!

Gisteren voor de zoveelste keer Mauradon gedaan met een pickup party. Ik zeg nog op het begin dat ik alleen meega voor de 2H Mace die Princess laat vallen, en of iemand daar bezwaar mee heeft. Niemand natuurlijk, maar na het verslaan dropt Princess de Mace en rolled er meteen een Hunter op. Heartstone -> Wisper naar Paladin om de Hunter te bedanken -> Block Hunter -> Chagerijnen :(

Je zou denken dat 50+ mensen wel weten hoe het eraan toegaat in een WoW...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Snappie88 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:25:
Heb sinds gisteren ook m'n eerste Wildheart stukje voor m'n Druid :Y) Goed gevoel!

Gisteren voor de zoveelste keer Mauradon gedaan met een pickup party. Ik zeg nog op het begin dat ik alleen meega voor de 2H Mace die Princess laat vallen, en of iemand daar bezwaar mee heeft. Niemand natuurlijk, maar na het verslaan dropt Princess de Mace en rolled er meteen een Hunter op. Heartstone -> Wisper naar Paladin om de Hunter te bedanken -> Block Hunter -> Chagerijnen :(

En dan te bedenken dat een hunter niet eens een mace kan dragen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
nimmolon schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:29:
[...]

en dat dat ding bop is :)

daar gaat ie dan een bossrun voor doen :X als je in de tijd van een bossrun gaat solo farmen verdien je meer goud |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nimmolon schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:29:
[...]

Hmm, 1h maces iig wel (dawn's edges...), 2h mace volgens mij niet idd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:44:
[...]Wat ik nog vaker zie is frost shock crits voor 2k.
Laat even een screenshot zien als bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:45:
[...]

Hmm, 1h maces iig wel (dawn's edges...), 2h mace volgens mij niet idd.
dawns edge = 1h axe
Theadrass scepter = 2h mace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als het nou het laatste item is om je set compleet te maken kan ik me voorstellen dat je hem wilt kopen, anders is het zonde van je geld imo. Kans is groot dat die kleine dingen (BoE) wel droppen terwijl je voor de grote (BoP de instance runt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:25:

Tjonge jonge, dan zou ik toch echt even weglopen bij me PC, wat drinken, terug gaan, WoW afsluiten en me even uitleven in een FPS of CS:S.

Daarna weer inloggen en het nog een keer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:47:
[...]

dawns edge = 1h axe
Oh, dacht dat dat hamertjes waren... :X my bad :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Mag ik even jullie mening vragen over een bepaalde kwestie? :P

Ik was eergister samen met mijn guild in DireMaul de quest voor onze mage zijn water doen en daarna eventueel de quest dat je een hele mooie hunter helm kan krijgen. (mooier dan beast stalkers imo) Zoals sommigen waarschijnlijk wel weten zit er in het midden van diremaul een PVP Arena waar je net als in Stranglethorn Vale rood geflagged word voor alle spelers inclusief je eigen partij.

wij lopen daar rond in Diremaul west en zien oppeens een yell staan dat er een event begint in dire maul. Er spawned dan een elite mob in die arena die mooie blauwe items bij zich kan hebben die worlddrop zijn. Aangezien het voor ons te lang zou duren helemaal terug te lopen naar de arena besluiten we ons te suiciden en dan terug te lopen en zo te ressen bij de entrance van de instance.

2 van onze members waren een stuk sneller dan de rest (waren met ze'n 4) en die komen bij de arena aan zien ze een alliance guild met 5 man bezig die mob aan het killen. Maar ja, het is een FFA PVP gedeelte? Dus wij zeggen tegen ze backstab ze maar gewoon dan killen wij hun en daarna de mob.

Dus die twee members van ons killen die 5 alliance en wachten op de rest van de members. Op dat moment beginnen die 5 members van de andere alliance guild ons toch te spammen bij het leven niet normaal meer. Scheldwoorden onze kant, oa "horde wannabe's', 'gankers' en nog een stuk ergere.

Terwijl de twee van onze members geressurect zijn zijn de andere guild mensen ook alweer tot leven gewekt en staat we tegen over elkaar te wachten wie de eerste mob doet. Als wij beginnen is het zeker weten no-win want mob+5alliance is niet te doen.

Tot er van de andere guild een aantal extra members voor ze komen opdraven. De andere guild begint aan de mob en wij vallen hun "guards" aan. Helaas voor hun hebben wij bijna perfect teamplay in PVP en we ownen hun met de guards erbij. Wij drinken/healen en beginnen aan de mob.

Helaas voor ons springen er nu 8 horde naar beneden en rapen ons nog eens dik en finishen de mob af :P

Maar het erge begint nu eigelijk terug in ironforge. Alle members van de andere guild spammen nu de hele dag onze members en overal in IF waar je rondloopt krijgt /spit en /rude op je dak.

Wij vinden dat het gewoon game design is op die plek hetzelfde als in STV. En dat wij gewoon in ons recht staan. Wij hebben daarom gedreigt om ze aan te geven voor harassment (want het spelen word zo echt minder leuk) en ze zijn daarom gestopt. Maar de hele kwestie staat mij niet echt aan.

wat vinden jullie hier van?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:47:
[...]

2k is wel erg overdreven zeg, maar 1k crits moeten wel kunnen toch? (ik ken shaman class niet echt, dus correct me if im wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

New World of Warcraft Patch: Battlegrounds! - Eyonix on 6/7/05
We're pleased to announce that the latest patch has arrived, and included are the first two Battlegrounds. Nestled high within the Alterac Mountains of Lordaeron is Alterac Valley, where teams of 40 complete PvP quests, enlist the aid of powerful NPCs, and clash over strategic objectives in an all-out battle for domination. And in the Northern Barrens, on the highly contested border between Horde and Alliance territory, lies Warsong Gulch, a fast-paced capture-the-flag-based Battleground where teamwork and strategy are the keys to success. Simply log in to World of Warcraft to begin downloading the latest patch and start in on all the fun.

For additional information on World of Warcraft's Battlegrounds, please visit the new Battlegrounds mini section, which contains information about the rewards for both Alterac Valley and Warsong Gulch, as well as each Battleground's score screen!
Battlegrounds vannacht in de US, morgennacht bij ons? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:49:
Lang verhaal

Tja, hoewel het idd gamedesign is had ik zeker niet aangevallen, dat levert alleen maar kwade gezichten op bij players waarmee je later nog had kunnen teamen (nu waarschijnlijk niet meer ;) ).

Ik vind eerlijk gezegd dat ze wel een punt hebben hoewel jij gamewise wel in je recht stond.

Edit: typo

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Optical schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:44:
Ellow - Heeft er er op Bloodscalp iemand (horde - anders moeten we via gadget ah :P ) toevallig een Beaststalkers Belt over en te koop ?

http://www.thottbot.com/?i=7685

Ik ben gister 53 geworden met mn Huntertje en ik zou m graag willen hebben

Vanmorgen vroeg stond er 1 op AH maar startbid van 50g vond ik toch wel wat overdreven :|
Zonde van je poen. Wacht 3-4 levels en farm Tendris Warpwood in DM West voor een Warpwood Binding. 5 minuutjes van de ingang vandaan en stukken beter.
butsj schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:50:
[...]

2k is wel erg overdreven zeg, maar 1k crits moeten wel kunnen toch? (ik ken shaman class niet echt, dus correct me if im wrong).
Typisch weer Alliance tunnelvisie op wat een Shaman kan.

Alle drie de shocks hebben een damage range van rond de 450-525. Een crit van Eartshock (die heeft de hoogste max dd damage van de 3) is tussen de 800-900 damage.

In de Elemental talent tree van Shamans zit na zo'n 20-25 puntjes een optie om je crits voor 100% te laten gelden ipv 50%. Dan worden die shocks inderdaad 1100-1200 damage. Je kan ze ook guaranteed laten critten met een 31 puntjes talent in die tree.

Heeeeel wellicht dat ik ooit nog eens 2000 damage zou halen met een crit frostshock. Talisman of Ephemeral Power, zo'n +300-400 aan frostdamage/spells op mijn gear en een Warlock bij me die Curse of Elements op die iemand cast. Maar het lijkt me niet dat je dit ziet gebeuren... en bovendien, een mage zoals jij (Raffuhl) met dit soort gear crit dan voor 3000+ met een fireboltje en dezelfde soort talents.....

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
butsj schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:50:
[...]

Frost Shock (Rank 4)
430 Mana 20 yd range
Instant cast 6 sec cooldown
Instantly shocks the target with frost, causing 486 to 514 Frost damage and slowing movement speed to 50% of normal. Lasts 8 sec.

Concussion
Rank 5/5
Increases the damage done by your Shock spells by 5%.

Elemental Fury
Rank 1/1
Increases the critical strike damage bonus of your Fire, Frost, and Nature spells by 100%.

EF zorgt dus dat de crits ipv 150%dmg 200%dmg doen dacht ik

dus als we max dmg van fs nemen: 514

514*1.05*2=1079,4

indien de 100% van ef op de %150 stacked krijgen we het volgende

514*1.05*250=1349,25

met +frost dmg is dit volgens mij max te boosten naar rond de 1.5K

maar ik zal eerlijk zeggen op de testserver met mijn full elemental heb ik nog nooit die 1.5K gehaald

hoogste frost crit met full elemental specced voor mij ligt op de 1.1+ k

en dus vaak? nee 2k crit? in your dreams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Gamewise stond de volgende persoon ook (hetzij lame, maar toch) in zijn recht:

Ik stond bij de ingang van de Arena in STV te wachten, stealth natuurlijk, en wilde langzaam naar binnen sneaken. Vervolgens komt er achter mij een 54 Human mage aangerend, welke ook naar binnen loopt, en mij natuurlijk gewoon ziet lopen, tis immers ook alliance.

Op het moment dat hij, ik en natuurlijk nog wat anderen naar binnen liepen, werd ik terwijl ik de ramp afliep al 'weggejaagd' door die 54 mage. Ik was zelf 40, dus had natuurlijk geen schijn van kans, maar ik vond het bijzonder lame dat die mage leden van zijn eigen alliance aan het mass AoE'en en killen is om die kist maar te krijgen, hij was al full pvp armor uitgerust voorzover ik kon zien, en had die kist imo echt niet nodig.

Ik heb die kist overigens nog nooit te pakken gekregen, er is altijd wel een high leven (als in 50+ cq level ??) die de boel wegnaait onder je neus vandaan.

Ik vind dat die rukkers gewoon een andere arena op moeten zoeken, waar ze wél tegenstanders van hun eigen level tegenkomen. Dit is gewoon zielig :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:47:
[...]

Moet ik er een fotosoepen of wil je een echte? :) Een echte zul je namelijk nog wat langer moeten wachten. Als ik vanavond een gevecht uitlok tegen een shaman krijg ik dat vast wel voor elkaar. (als ik tijd heb om naar Hillsbrad te gaan) Alhoewel ik hogere resists heb door Mage Armor. Kan ik het wellicht beter aan wat guildies vragen er op de letten. Een hunter in onze guild kreeg gisteren in ieder geval zo'n crit op z'n dak.
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:01:
[...]

met +frost dmg is dit volgens mij max te boosten naar rond de 1.5K

maar ik zal eerlijk zeggen op de testserver met mijn full elemental heb ik nog nooit die 1.5K gehaald

hoogste frost crit met full elemental specced voor mij ligt op de 1.1+ k

en dus vaak? nee 2k crit? in your dreams
Wellicht een dubbele crit? Het is niet de eerste keer dat ik er guildies over hoor op TS, dus het komt wel vaker voor. Misschien is het dezelfde shaman

Zoals ik al zei, zal ik het zelf iig nooit meemaken, omdat ik vrijwel altijd minimaal 25 frost resistance heb in Southshore. (hoeveel dat ook moge schelen)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:02:

Ik stond bij de ingang van de Arena in STV te wachten, stealth natuurlijk, en wilde langzaam naar binnen sneaken. Vervolgens komt er achter mij een 54 Human mage aangerend, welke ook naar binnen loopt, en mij natuurlijk gewoon ziet lopen, tis immers ook alliance.

Op het moment dat hij, ik en natuurlijk nog wat anderen naar binnen liepen, werd ik terwijl ik de ramp afliep al 'weggejaagd' door die 54 mage. Ik was zelf 40, dus had natuurlijk geen schijn van kans, maar ik vond het bijzonder lame dat die mage leden van zijn eigen alliance aan het mass AoE'en en killen is om die kist maar te krijgen, hij was al full pvp armor uitgerust voorzover ik kon zien, en had die kist imo echt niet nodig.

Ik heb die kist overigens nog nooit te pakken gekregen, er is altijd wel een high leven (als in 50+ cq level ??) die de boel wegnaait onder je neus vandaan.

Ik vind dat die rukkers gewoon een andere arena op moeten zoeken, waar ze wél tegenstanders van hun eigen level tegenkomen. Dit is gewoon zielig :{
De persoon (Wiebbe) had het niet over de arena in SV hoor... dat is een geaccepteerd gebied om iedereen af te slachten..

Imo heb jij weinig te zoeken in die arena op jouw lvl natuurlijk, ik zou een lvl40 ook gewoon afslachten daar hoewel ik verder nooit gank, hij probeert immers de kist te pakken = hostile move naar mij toe want die is voor mij...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:02:

Ehrm, in de arena kom je over het algemeen level 60s van beide kanten tegen, niks zieligs aan. Misschien hielp die mage op dat moment wel een low-level figuur aan wat leuke spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

johnnyv.nl schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:04:
[...]

Ehrm, in de arena kom je over het algemeen level 60s van beide kanten tegen, niks zieligs aan. Misschien hielp die mage op dat moment wel een low-level figuur aan wat leuke spullen.
Ze zijn BoP en hij moordde alles af wat er rondliep, niks geen hulp bieden. Het moet toch niet zo zijn dat alleen de 60'ers recht/kans hebben op een leuke extraatje? maak dan arena's waar lower levels ook een kans maken gvd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Zeg, wie heeft er al meer gehoord over het nieuwe expansionpack?
Ik hoorde dat er op E3 een nieuw expansionpack besproken was, maar ik kan er niet veel over vinden op wow-europe.

Of gaat dit over battlegrounds.

[ Voor 10% gewijzigd door FragNeck op 07-06-2005 13:10 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:06:
[...]

Ze zijn BoP en hij moordde alles af wat er rondliep, niks geen hulp bieden. Het moet toch niet zo zijn dat alleen de 60'ers recht/kans hebben op een leuke extraatje? maak dan arena's waar lower levels ook een kans maken gvd :{
Hij kan toch alles afslachten en dan de low-leveler de spullen laten pakken 8)7 En dan nog, zoals al gezegd, gurubashi == pvp plek, daar kun je dit verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Over de Arena in DM. Sure het is gamedesign, maar wie zou niet een beetje pissed zijn als er een kill afgepakt wordt. Mee eens met Gerwen, je bent een groepje kwijt waar je eventueel ooit mee had kunnen teamen.

Ik had het niet gedaan denk ik (same faction)... maarja ze zijn nu opgehouden met lastigvallen dus alles is toch afgehandeld op eventuele bad rep voor jullie groepje na. Geen probleem toch? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Yellow|A op 07-06-2005 13:12 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:49:
Mag ik even jullie mening vragen over een bepaalde kwestie? :P

Lang verhaal.

Wat ik er van vind? Ik ben blij dat ik niet bij jouw op de server zit, en niet aan jouw alliance kant zit.

Als je dat had gedaan bij een horde group oké. Dat is, naar mijn mening, echt part of the gameplay. Maar dat je van je eigen kant mensen gaat staan mollen om een aantal items te bemachtigen die KUNNEN vallen (want dat is niet eens zeker haal ik uit jouw tekst) vind ik persoonlijk niet kunnen.

Ik zou dan ook precies hetzelfde reageren denk ik.

Gamewise zal je misschien 100% in je recht staan, maar ik denk wel dat je niet te vaak in STV of dat soort gebieden rond moet lopen als die gasten daar ook zijn, anders ben je vaak gamewise de pineut daar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

FragNeck schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:08:
Ik hoorde dat er op E3 een nieuw expansionpack besproken was, maar ik kan er niet veel over vinden op wow-europe.
haha, jij bent de 4e die ik er al over hoor :P
Bij gammo zijn ze naar de E3 geweest maar hadden niet helemaal goed opgelet. De 'expansion' waar zij het over hadden is de gedisplayde patch 1.5.0 op de E3 die wij hoogstwaarschijnlijk morgen zullen krijgen.

Dus de content die de patch heeft is vooral de Battlegrounds :)
Yellow|A schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:09:
Over de Arena in DM. Sure het is gamedesign, maar wie zou niet een beetje pissed zijn als er een kill afgepakt wordt. Mee eens met Gerwen, je bent een groepje kwijt waar je eventueel ooit mee had kunnen teamen.

Ik had het niet gedaan denk ik (same faction)... maarja ze zijn nu opgehouden met lastigvallen dus alles is toch afgehandeld op eventuele bad rep voor jullie groepje na. Geen probleem toch? :)
eigelijk is de bad rep voor hun guild gegaan aangezien wij hele goede connecties over de hele server hebben. Bijna alle guilds vinden hun kinderachtig dat ze zo zijn gaan spammen en vinden dat wij gewoon in ons recht stonden. Als je niet geganked wilt worden in een PVP FFA gedeelte dan moet je er maar niet naar binnen gaan. Is precies hetzelfde als in STV. Als ik voor die kist wil gaan dan, dan gaan echt alle spelers die hem open maken dood, of het nou Horde is of Alliance.

Btw, hij dropped ALTIJD 1 blauwe worlddrop item, en soms zelfs 2. het is dus echt een heel mooi event qua items.

[ Voor 49% gewijzigd door Wiebbe op 07-06-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

^

[ Voor 100% gewijzigd door Wiebbe op 07-06-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:08:

Of gaat dit over battlegrounds.
Gaat over battlegrounds idd. Uit de reports die ik gelezen heb werd duidelijk dat men daar gewoon een aantal PC's had staan waarop Battlegrounds gespeeld kon worden. Wellicht dat ze er al nieuwe gameplay types naast CTF en de C&C look-a-like hebben laten zien, maar het ging iig over Battlegrounds.

De volgende expansion (waar dus verder volgens mij nog niemand iets van weet) bevat waarschijnlijk de andere zijde van de Dark Portal (veel burning legion om te killen dus denk ik) de reeds bekende nieuwe area's en wellicht Icecrown. (namen weet ik zo allemaal niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:03:
[...]

Moet ik er een fotosoepen of wil je een echte? :) Een echte zul je namelijk nog wat langer moeten wachten. Als ik vanavond een gevecht uitlok tegen een shaman krijg ik dat vast wel voor elkaar. (als ik tijd heb om naar Hillsbrad te gaan) Alhoewel ik hogere resists heb door Mage Armor. Kan ik het wellicht beter aan wat guildies vragen er op de letten. Een hunter in onze guild kreeg gisteren in ieder geval zo'n crit op z'n dak.

[...]
Wellicht een dubbele crit? Het is niet de eerste keer dat ik er guildies over hoor op TS, dus het komt wel vaker voor. Misschien is het dezelfde shaman

Zoals ik al zei, zal ik het zelf iig nooit meemaken, omdat ik vrijwel altijd minimaal 25 frost resistance heb in Southshore. (hoeveel dat ook moge schelen)
dubbele crits zijn zeldzaam, heb er iig nog nooit 1 op een shock gehad, wel op een wf proc :P machtig mooi gezicht

nofi, maar als ik ook het wow forum kijken wordt de crit dmg van FS echt overdreven, ja een full elemental kan voor 1.5k Critten max, maar dat is dan echt mazzel

25 frost resistance is peanuts

je resist 25 dmg van die so called 2k crit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik blijf het toch echt iets anders vinden dan zo'n kissie in SV. Volgens mij gaat men naar die Arena voor FFA PvP en niet direct voor de loot.

Maargoed, zoals gezegd, je staat gamewise in je recht en dat spammen van die andere guild vind ik ook nutteloos, maar als je zo'n actie bij mij zou uitvoeren zou ik dat ook niet waarderen. Team dan gewoon, kill de mob en verdeel de loot (roll).

Het is niet dat ik je "gedrag" direct afkeurenswaardig vindt, het is tenslotte "in the game", ik denk alleen dat je jezelf er niet populairder mee maakt en je reputatie is nu eenmaal belangrijk in het spel...

Edit: Wat je ook nog had kunnen doen is iemand van die andere groep whisperen: "Fight for it?" oid, en dan een faire group vs group combat houden, weet je iig wat ze daarvan vinden...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:20:
[...]

dubbele crits zijn zeldzaam, heb er iig nog nooit 1 op een shock gehad, wel op een wf proc :P machtig mooi gezicht

nofi, maar als ik ook het wow forum kijken wordt de crit dmg van FS echt overdreven, ja een full elemental kan voor 1.5k Critten max, maar dat is dan echt mazzel

25 frost resistance is peanuts

je resist 25 dmg van die so called 2k crit :P
nt :)

Tja jij weet het beter dan ik als shaman zijnde.Daar hoeven we dus geen discussie over aan te knopen :) Ik reflecteer hier gewoon wat ik hoor van guildies. En die specificieke guildie staat niet bekend om overdrijven. Vandaar dat ik er wel vanuit ga dat zijn info klopt. Ik zal sowieso vanaf nu in de gaten houden of we die dmg vast kunnen leggen.

Misschien leuk om van de mensen hier eens een stat lijstje te maken. Hoogste DPS geregistreerd op AoE, hoogste op 1 target, hoogste dmg, hoogste dmg met crit. Krijg je wellicht een leuk overzicht van welke class met welke spec nu de hoogste damage doet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:26:
[...]

nt :)

Tja jij weet het beter dan ik als shaman zijnde.Daar hoeven we dus geen discussie over aan te knopen :) Ik reflecteer hier gewoon wat ik hoor van guildies. En die specificieke guildie staat niet bekend om overdrijven. Vandaar dat ik er wel vanuit ga dat zijn info klopt. Ik zal sowieso vanaf nu in de gaten houden of we die dmg vast kunnen leggen.

Misschien leuk om van de mensen hier eens een stat lijstje te maken. Hoogste DPS geregistreerd op AoE, hoogste op 1 target, hoogste dmg, hoogste dmg met crit. Krijg je wellicht een leuk overzicht van welke class met welke spec nu de hoogste damage doet. :D
Plaatje van een guildie van me (kan niet linken, rechtermuis disabled op werk):
Your Earth Shock hits Minax for 523
You gain 2 extra attacks through Windfury Attack.
You hit Minax for 236
You crit Minax for 977
You crit Minax for 901
You gain Flurry
Minax dies

Shaman + Reaper + WF :D

Btw, hoe kunnen die guildies van je nog spelen met zo'n enorme duim waar ze alles uitzuigen? Ik heb op de vorige pagina uitgelegd hoe je mogelijk bij dat soort damage kan komen en ik vind het niet bepaald "worth mentioning" gezien het feit dat het misschien 1 in de 1000 keer voorkomt met dat soort gear (wat ook nog es bijzonder hard te krijgen is).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Mijn shadowbolts doen 500-800 normale dmg, hoogste crit tot nu toe is 1460.

Met mijn Gnomish Deathray al een crit van 3636 gehaald. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Als je niet geganked wilt worden in een PVP FFA gedeelte dan moet je er maar niet naar binnen gaan.
Waarom vraag je dan om onze mening, je hebt al een mening/ Als je dat inderdaad vind en je hebt er vrede mee is het toch prima? Gamewise klopt wat je gedaan hebt, zelf zou ik alleen niet iemand van m'n eigen faction in zo'n situatie lastig vallen. Gelukkig zijn jullie meteen gejumped door de horde, bad karma is altijd naar.

Lukraak gaan spammen is inderdaad kinderachtig, maar ja ... misschien zijn het ook wel kinderen ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:47:
dawns edge = 1h axe
Inderdaad. Hunters kunnen geen maces gebruiken, zowel 1h als 2h kan niet.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:32:
[...]

Plaatje van een guildie van me (kan niet linken, rechtermuis disabled op werk):
Your Earth Shock hits Minax for 523
You gain 2 extra attacks through Windfury Attack.
You hit Minax for 236
You crit Minax for 977
You crit Minax for 901
You gain Flurry
Minax dies

Shaman + Reaper + WF :D

Btw, hoe kunnen die guildies van je nog spelen met zo'n enorme duim waar ze alles uitzuigen? Ik heb op de vorige pagina uitgelegd hoe je mogelijk bij dat soort damage kan komen en ik vind het niet bepaald "worth mentioning" gezien het feit dat het misschien 1 in de 1000 keer voorkomt met dat soort gear (wat ook nog es bijzonder hard te krijgen is).
Maar wat bedoel je nou te zeggen.
Ik haal met mijn 1h Mace ook crits van 1300, normale crits van 600.
Ben wel in het bezit van de complete Imperial plate set, dus aardig wat extra strength.
Ben nog wel op zoek naar wat extra agi, om de crits vaker voor te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Yellow|A schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:38:
[...]

Waarom vraag je dan om onze mening, je hebt al een mening/ Als je dat inderdaad vind en je hebt er vrede mee is het toch prima? Gamewise klopt wat je gedaan hebt, zelf zou ik alleen niet iemand van m'n eigen faction in zo'n situatie lastig vallen. Gelukkig zijn jullie meteen gejumped door de horde, bad karma is altijd naar.

Lukraak gaan spammen is inderdaad kinderachtig, maar ja ... misschien zijn het ook wel kinderen ;)
ik vind het nogal logisch dat ik een eigen mening heb ;)
Ik vraag me gewoon af wat buitenstaanders dus vinden van deze kwestie, en hoe zij dat dan "verdedigen" of juist "aanvallen".

Maar gewoon een vraagje, speel jij op een PVP of op een PVE server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:26:
[...]

k ff mage vraagje :P

ik ben nu lvl 41 (bijna 42)

ik wil binnenkort Tanaris pirates gaan grinden met AOE, enige tips?

ik dacht zelf aan

Flamestrike pull
frostnova
coc
IAE tot ze dood zijn

heb 16 in arcane
en 16 in frost
nog geen shatter helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:44:
[...]

Ik vraag me gewoon af wat buitenstaanders dus vinden van deze kwestie, en hoe zij dat dan "verdedigen" of juist "aanvallen".

Da's wel een relevante vraag in deze discussie idd, ik speel PvP (Stormreaver), en doe ook regelmatig mee aan PvP-raids (Southshore voornamelijk, erg leuk en ideaal voor een hunter).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Hoevaak dropt die kist dan? :?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crit pyroblast 1300/1500 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:03:
[...]
Een echte natuurlijk. :)

Bokkie en Zoneseek hebben het al goed uitgelegd. Een 2k crit met een frost shock is gewoon onmogelijk voor een shaman. Ik heb nog nooit een dubbele crit gezien op een shock, wel op een WF proc.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:46:
[...]

k ff mage vraagje :P

ik ben nu lvl 41 (bijna 42)

ik wil binnenkort Tanaris pirates gaan grinden met AOE, enige tips?

ik dacht zelf aan

Flamestrike pull
frostnova
coc
IAE tot ze dood zijn

heb 16 in arcane
en 16 in frost
nog geen shatter helaas :/
Pull idd altijd met flamestrike. Ik weet niet of je deze mogelijkheid hebt maar als het kan zou je 3 punten in winter's chill kunnen stoppen. Dan kun je zoiets doen: Flamestrike, CoC, IAE IAE, Frost Nova, kleine pauze, CoC, IAE IAE IAE. Dan zou alles wel dood moeten zijn.

Ik heb het indertijd met Flamestrike, CoC, IAE gedaan met fire spec. Dus het is sowieso mogelijk. Al ging het ook wel eens fout. Zodra je hoger in Frost komt, kun je echter veel meer mobs aan. (en zonder dood te gaan) In die pirate compound hou je het maximaal bij 3 of 4 mobs. Als je na Flamestrike meteen een CoC doet, heb je tijd om ze alvast met IAE te bewerken voor je Frost Nova zonder veel geraakt te worden. Ik wil nog steeds wel een filmpje van Dire Maul East maken, maar ik kan zelf niet hosten :( Dus als iemand een host weet :)
Als jullie nu even precies de cijfers aanleveren, verwerk ik ze mooi ff in een tabelletje. Staat toch leuker dan een rond getal :) (bovendien kun je dan nog proberen andere mensen met dezelfde class qua crit te overtreffen)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:55:
[...]

Pull idd altijd met flamestrike. Ik weet niet of je deze mogelijkheid hebt maar als het kan zou je 3 punten in winter's chill kunnen stoppen. Dan kun je zoiets doen: Flamestrike, CoC, IAE IAE, Frost Nova, kleine pauze, CoC, IAE IAE IAE. Dan zou alles wel dood moeten zijn.

Ik heb het indertijd met Flamestrike, CoC, IAE gedaan met fire spec. Dus het is sowieso mogelijk. Al ging het ook wel eens fout. Zodra je hoger in Frost komt, kun je echter veel meer mobs aan. (en zonder dood te gaan) In die pirate compound hou je het maximaal bij 3 of 4 mobs. Als je na Flamestrike meteen een CoC doet, heb je tijd om ze alvast met IAE te bewerken voor je Frost Nova zonder veel geraakt te worden.
deed jij het solo of met een priest? kan zijn dat ik een guildie priest meeneem van gelijk lvl ongeveer, maar vraag me af of de loss in exp per persoon per pull opweegt tegen de downtime.
en ja ik heb winters chill :)

vanmiddag meteen even proberen op lvl 41 (als ik levend bij de pirates kom tenminste :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Wiebbe schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:44:
[...]

Allebei, maar ik ben dus niet echt representief voor de gemiddelde PVP'er geloof ik ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:02:
[...]

deed jij het solo of met een priest? kan zijn dat ik een guildie priest meeneem van gelijk lvl ongeveer, maar vraag me af of de loss in exp per persoon per pull opweegt tegen de downtime.
en ja ik heb winters chill :)

vanmiddag meteen even proberen op lvl 41 (als ik levend bij de pirates kom tenminste :P)
Solo. Met Priest is het de moeite niet. Neem dan een 2e mage of warlock mee.
Maar pirate compound viel me zwaar omdat er ook veel horde was daar. Ik heb daarom meer tijd doorgebracht in het 1 op 1 grinden in Dunemaul Compound. Omdat ik fire spec was, critte ik zeer vaak op die ogres met ignite. Dat ging dus vrij snel. Maar ja, uiteindelijk is alles langszaam vergeleken met Dire Maul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wiebbe schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:12:
[...]

eigelijk is de bad rep voor hun guild gegaan aangezien wij hele goede connecties over de hele server hebben. Bijna alle guilds vinden hun kinderachtig dat ze zo zijn gaan spammen en vinden dat wij gewoon in ons recht stonden. Als je niet geganked wilt worden in een PVP FFA gedeelte dan moet je er maar niet naar binnen gaan. Is precies hetzelfde als in STV. Als ik voor die kist wil gaan dan, dan gaan echt alle spelers die hem open maken dood, of het nou Horde is of Alliance.

Btw, hij dropped ALTIJD 1 blauwe worlddrop item, en soms zelfs 2. het is dus echt een heel mooi event qua items.
Vind het een aardige lame actie, zou het zelf niet doen. Komt een beetje over als ninja looten, alleen nu kill je ook nog eens de perso(o)n(en) van wie je de loot steelt . Lame aan de ene kant, maar aan de andere kant kan ik er wel om lachen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:04:
[...]

Solo. Met Priest is het de moeite niet. Neem dan een 2e mage of warlock mee.
Maar pirate compound viel me zwaar omdat er ook veel horde was daar. Ik heb daarom meer tijd doorgebracht in het 1 op 1 grinden in Dunemaul Compound. Omdat ik fire spec was, critte ik zeer vaak op die ogres met ignite. Dat ging dus vrij snel. Maar ja, uiteindelijk is alles langszaam vergeleken met Dire Maul :)
hmmz ik heb een warlock guildie van mijn level ^^

hoe zou je dat aanpakken? hij die vuurregen doen? ben niet zo bekend met warlocks, weet alleen dat de imp wel leuk is voor stamina boost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 13:55:
[...]
maar ik kan zelf niet hosten :( Dus als iemand een host weet :)
Ik ben altijd benieuwd naar zulke filmpjes, en ik kan hosten. Zolang het onder de 200mb blijft is het goed te doen. Daar boven zou kunnen, maar moet het op mijn test-servertje met maar 1mbit upstream.. email maar mocht je willen hosten. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

OkkE schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:24:
[...]

Ik ben altijd benieuwd naar zulke filmpjes, en ik kan hosten. Zolang het onder de 200mb blijft is het goed te doen. Daar boven zou kunnen, maar moet het op mijn test-servertje met maar 1mbit upstream.. email maar mocht je willen hosten. :)
Ik heb zonet een filmpje gezien van een lvl 60 NE rogue die het heel wat vond dat hij een filmpje van zichzelf kon laten zien, waar nu eens een NE (hijzelf dus) ipv een UD rogue for teh win bezig was. Ik heb het afgekeken, om tot de conclusie te komen dat hij echt een lamer is.

Meer dan de helft van de kills waren GEEN hk waard, en hij is zelf dus lvl 60. Ik zag dat er kills bij waren van zo laag als level 28, waarbij 1 single hit/crit dus genoeg was voor de kill. Sallaint detail was dat hij ook erg veel plekken wist te vinden waar mensen net landden met de gryphon, en waar grote groepen spelers afk op de grond zaten, bv in een huisje, waardoor het voor hem gewoon farmen was.

Dit soort rogues geven ons een slechte naam :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:24:
[...]

Koel, zal kijken of ik er vanavond 1 kan maken. Ik denk gewoon van 1 of 2 runs in DM. Daarna ga ik respeccen terug naar fire voor crits e.d. dus dan kan het niet meer :) (temeer het nu 20g gaat kosten :| )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:26:
[...]
Die hebben we al en die houden we ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogste crit met shadow bolt: 1698 in onze guild duel compo :) De druid vond het niet zo leuk ik wel ;)

Hoogste crit ever: 2670 in ieder geval iets in de 70 kan ook 75 zijn :P was met een soulfire op een Warrior :) ook die ging rennen ( was toen 5 lvls hoger ) haha

Ik heb nu +120 damage en dan Curse of shadows erbij en dan ist erg hard critten in combo met Ruin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:35:
[...]

Die hebben we al en die houden we ook :P
Ik ga echt mijn best doen om berucht te worden onder warriors en gasten die denken een dik wapen te hebben zodra ik die shatterer heb, nu maar hopen dat die disarm ook echt een beetje wil werken. 10 Seconden vuistslagen opvangen gaat natuurlijk veel beter op leather armor dan dat er met een hamer op me word ingeslagen :D

Wel jammer dat evasion zo slecht werkt op warriors, in combinatie met die shatterer zou dat echt pwnge ftw zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:37:
[...]

Ik ga echt mijn best doen om berucht te worden onder warriors en gasten die denken een dik wapen te hebben zodra ik die shatterer heb, nu maar hopen dat die disarm ook echt een beetje wil werken. 10 Seconden vuistslagen opvangen gaat natuurlijk veel beter op leather armor dan dat er met een hamer op me word ingeslagen :D

Wel jammer dat evasion zo slecht werkt op warriors, in combinatie met die shatterer zou dat echt pwnge ftw zijn!
En jij denkt dat warriors met dikke wapens geen gloves hebben waardoor ze immune zijn voor disarm? En anders craften ze wel een chain met BS. Ik zie op 60 niet veel mensen meer die nog te disarmen zijn. En al helemaal niet in onze guild. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]

Ik haat warriors serieus...door mn hoge agi dodge ik ook veel waardoor hun nog meer raken! 260 agi @ lvl 51 nu..

Sowieso als ik warrior was had ik zeker anti-disarm gloves of een anti-disarm chain.
En in 10 seconden een full-plate warrior neer halen? Dat wil ik wel zien dan :)

Je bent nogal onder indruk van die shatterer.. :X

[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 07-06-2005 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:40:
[...]

En jij denkt dat warriors met dikke wapens geen gloves hebben waardoor ze immune zijn voor disarm? En anders craften ze wel een chain met engineering. Ik zie op 60 niet veel mensen meer die nog te disarmen zijn. En al helemaal niet in onze guild. :)
Scatterer is leuk tot lvl50.
Daarna zou ik echt een ander wapen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Van mij mag je. Van de 5% dat dat ding es proct, nja dan ben ik disarmed. Frostshock (kan voor 2k critten hoorde ik! ;P) en earthbind houd je wel op een afstandje voor 10 seconden. Kun je beter voor Riposte speccen als Rogue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
iemand die zn Unarmed skill getrained heeft kan alsnog damage doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:46:
[...]

Van mij mag je. Van de 5% dat dat ding es proct, nja dan ben ik disarmed. Frostshock (kan voor 2k critten hoorde ik! ;P) en earthbind houd je wel op een afstandje voor 10 seconden. Kun je beter voor Riposte speccen als Rogue ;)
Eindelijk! iemand die me meehelpt Thalan op het rechte pad te krijgen _/-\o_
Riposte werkt sneller (kon meteen na een Parry) dan een evt. een proc op een mace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

Jongens ik wil ook even jullie mening weten over het volgende:

Voordat ik begin wil ik jullie in ieder geval even vertellen dat ik een level 50 priest ben en de profession tailoring en skinning heb (enchanting kost me net ff teveel en skinning brengt me iets meer op en het is handig voor tailoring soms).

Gister zat ik een beetje te niksen een IronForge totdat ik een /w kreeg om mee te gaan naar de Sunken Temple. Ik had wel zin om weer een groepje te helpen, en het is natuurlijk altijd leuk voor de XP.

Anyway, op de gryffin vroeg ik of er nog meer skinners waren aangezien er heel veel leuke draakjes zijn die je kan skinnen, dat leather brengt wel een leuke duid in de pocket op en een vriend van me is blacksmith en die had nog wat leather nodig dus ik zou meteen voor hem even iets gaan regelen. Iemand van de party antwoordde dat hij ook skinner was waarop ik hem vertelde dat we het dan maar moesten delen.

Die gast was een skinner EN leatherworker en wilde niets van delen weten. Ik gaf namelijk mn leer aan iemand weg die niet bij de party hoorde OF ik zou het verkopen en HIJ had het zelf nodig voor zijn leatherworking. Kortom: ik mocht mee mits ik niet ging skinnen.

Ligt dit nu aan mij of slaat dit nergens op? Ik heb skinning toch gekozen als profession, en de reden daarachter boeit niet lijkt me, ik heb toch net zo goed recht om te skinnen?

Als ik scarlet monestary ga doen als tailor ga ik toch ook niet tegen de party zeggen dat iedereen van de silk cloth moet afblijven (tenzij ze het nodig hebben voor first aid) omdat ik tailor ben?

Anyway, die gast vondt deze argumenten dus onzin en bleef erbij dat ik mee mocht als ik maar niet ging skinnen, de rest van de party hield zich er buiten, ik ben maar uit de groep gestapt aangezien niemand zich er mee wilde bemoeien en geen zin had om al te gaan partien met iemand waar je voordat je uberhaubt was begonnen al gezeik mee had.

Mijn vraag nu aan jullie: wat vinden jullie hier van? Het slaat toch nergens op? Stel dat je mining en skinning kiest omdat je veel geld wilt verdienen en je zit met een blacksmither/engineer en een skinner in een groep zou je dus nooit van je professions gebruik kunnen maken... kortom: bullshit wat die gast zegt.

Ow hij zei ook nog dat mijn redenatie met tailoring niet op ging omdat je overal cloth vandaan kan halen... maar je kan ook in megaveel plaatsen skinnen ;). Anyway, ik wil zoveel mogelijk mensen helpen en zulke dingen als dit vind ik bijzonder hinderlijk, vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie kijk op deze zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

evasion werkt prima op warrirors hoor :+
btw 9 van de 10 warriors die ik ken dragen Deathgrips

en die proc is 5%

en na 5 lvls kom je al een nieuw wapen tegen wat beter is :P
zonde van die 8g en de mats die je zoals eerder gezegde, beter voor je helm of fire had kunnen bewaren :P
ViRaX schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:51:

Voordat ik begin wil ik jullie in ieder geval even vertellen dat ik een level 50 priest ben en de profession tailoring en skinning heb (enchanting kost me net ff teveel en skinning brengt me iets meer op en het is handig voor tailoring soms). ...
jij zat fout........ je had meteen de party moeten leaven :P

jij hebt skinning dus mag je skinnen.

enige deal die je had kunnen maken was dat hij alle dragonscales zou krijgen (mits hij aan had kunnen tonen dat hij dragonscale leatherworker was)

voor de rest moet je dat soort gasten mijden, think leather dropt zat , evenals rugged, dus enige compromis had de dragonscales kunnen zijn. gewoon een stakker, niet teveel aandacht aan geven :)

[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 07-06-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
ViRaX schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:51:

Voordat ik begin wil ik jullie in ieder geval even vertellen dat ik een level 50 priest ben .
Zij hebben JOU nodig, jij komt echt wel met een andere party daar hoor.
Ik zou niet eens mee gegaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:57:
[...]

evasion werkt prima op warrirors hoor :+
btw 9 van de 10 warriors die ik ken dragen Deathgrips

en die proc is 5%

en na 5 lvls kom je al een nieuw wapen tegen wat beter is :P
zonde van die 8g en de mats die je zoals eerder gezegde, beter voor je helm of fire had kunnen bewaren :P
Euhm, die Immune to Disarm is passive, dus is geen proc.. is altijd zo ;)
Owja Evasion werkt perfect, als je snel horizontaal wilt liggen wel ;)

Ik blijf het zeggen, Helm of Fire heb je meer aan vanwege de berg agi en stm (18 agi en 10 stm meen ik) Over paar lvls heb 3 zwaarden waar je uit kan kiezen en je dure mace ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

FragNeck schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:58:
[...]
Zij hebben JOU nodig, jij komt echt wel met een andere party daar hoor.
Ik zou niet eens mee gegaan zijn.
Ik ben ook weggegaan, en daarna heb ik het gecomplete met een ander groepje ;), maar daar gaat het me niet om. Het gaat me om het principe. Ik wil graag heel veel groepjes helpen (zolang ik ook xp krijg), en ik vind het leuk dat als ik online kom ik meteen gepmed wordt of ik weer mee kan komen naar een instance ;), maar zulke dingen als wat er gisteravond dus gebeurde zal daar niet voor zorgen, vandaar dat ik het even wilde weten maar het leek me al sterk dat ik fout zat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:59:
[...]

Euhm, die Immune to Disarm is passive, dus is geen proc.. is altijd zo ;)
Owja Evasion werkt perfect, als je snel horizontaal wilt liggen wel ;)

Ik blijf het zeggen, Helm of Fire heb je meer aan vanwege de berg agi en stm (18 agi en 10 stm meen ik) Over paar lvls heb 3 zwaarden waar je uit kan kiezen en je dure mace ;)
bedoelde de proc van zijn shatterer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ik zou die kerel op mijn ignore list zetten. Grapjas. Ik vind idd dat de reden waarom je wilt skinnen er helemaal niet toe doet. Als jij kan skinnen, dan mag jij gewoon skinnen. Gewoon je eigen lootkills skinnen en die van de andere party members verdelen. Heb je ook geen gezeik.

Van mij had die kerel dus ook **** kunnen vallen. Grapjas......

Even iets anders: ik ben nu lvl 40 priest en heb dus 31 talentpoints in shadow gepropt. Nu wil ik de overige 20 in disc doen, maar welke talents raden jullie mij aan te benutten.

Oftewel: Hoe kan ik die overige 20 punten het best verdelen.

Ik wilde sowieso Improved PW:S, improved PW:F en improved inner fire, maar dan heb ik nog 12 punten over. 5 pnt in silent resolve is ook leuk, maar dan die laatste 7.

[ Voor 38% gewijzigd door robbertinho op 07-06-2005 15:11 ]

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miners minen, skinners skinnen en herbalists plukken bloemetjes. Netjes iedereen om de beurt, geen gezeik, klaar. Wat ze ermee doen moeten ze zelf weten. Zo werkt het bij ons.

Ik heb mining/skinning op één char en engineering/blacksmithing op mijn main. Als ik met de miner niet mag minen ga ik ook pleite, heb die zooi net zo hard nodig als iemand die bs/eng op dezelfde char heeft (dus naast mining).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:02:
[...]
bedoelde de proc van zijn shatterer :)
Toen ik het postte had ik al zoiets van "shit het had ook anders bedoeld kunnen zijn"
Soz :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er 2 spelers met skinning in de group zitten dan gewoon delen imho
maakt niks uit of je het nu weggeeft verkoopt of wat dan ook - die LWer gaat uiteindelijk zijn spullen ook verkopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd trouwens dat zoveel players daar zo moeilijk over doen (zeker met skinning...), dat gezeik over geld en loot is imo nogal kinderachtig, daar gaat het hele spel toch niet om?

Zal mij een zorg zijn met hoeveel gold ik terugkom, tuurlijk liever veel dan weinig maar je zult mij niet horen hoor. Het samenspel, de vette boss-kills etc zijn veel leuker.

Dan koop je je spells een leveltje later... so what?

Soms heb je mzzl en ben je de enige miner (skinner) in de group, soms pech (allemaal miner 8)7 ), lijkt me toch echt geen reden om iemand te weigeren oid.

Zelfs nu ik class-items aan het verzamelen ben (beaststalker) vind ik een party met veel hunters ook niet erg... hoewel ik toen de pants dropte wel lekker de enige hunter was in de party >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:07:
[...]

Toen ik het postte had ik al zoiets van "shit het had ook anders bedoeld kunnen zijn"
Soz :>
np :)
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:08:
als er 2 spelers met skinning in de group zitten dan gewoon delen imho
maakt niks uit of je het nu weggeeft verkoopt of wat dan ook - die LWer gaat uiteindelijk zijn spullen ook verkopen ...
precies en besides, als ie op lvl 50 zijn shit nog niet maxxed hebt, screw him }>
enige wat ie volgens mij wilde waren dragonscales, maar die kan ie beter farmen in UBRS/Aszerha en buiten de tempel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons is het in een raid skinnen wat je skinnen kan ... maakt niet uit waarvoor ...

Ik hoop dat ik vanaaf eindelijk mijn epic mount quest kan voltooien ( warlock ) .. w8 nu 2 dagen op de andere warlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:19:
Bij ons is het in een raid skinnen wat je skinnen kan ... maakt niet uit waarvoor ...

Ik hoop dat ik vanaaf eindelijk mijn epic mount quest kan voltooien ( warlock ) .. w8 nu 2 dagen op de andere warlock
Kijk, en dit vind ik dus wel wat flauw. In een raid is het idd moeilijker organiseren maar hou er wel rekening mee dat sommigen dichter bij de kills (rogues bv) staan en sommigen verder (hunters bv). Als hunter ben je met een ffa-systeem dus altijd te laat.
Groepen met een ffa-systeem voor loot (zeldzaam, dat wel) ga ik dus ook niet mee, dat is gewoon een naai-de-hunter setting.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Meerdere skinners in een party is inderdaad gewoon delen vind ik. Social skills 101. Skinnen in een instance vind ik sowieso iets dat je alleen doet tijdens downtime en met bosses en ander semi groot gespuis. Tijdens een manabreak eventjes alles skinnen is leuk, maar om elk mini draakje dat je tegenkomt te skinnen kost een beetje veel tijd.

Dragonscales krijg ik altijd in de Sunken Temple. Heb plans voor green dragon armour en ik heb nog steeds mijn eeuwig durende "Ik wil een zinloos dragon armour voor in de kast" quest. Het houd je van de straat, zo'n zinloos streven waar je nooit je best voor zult doen ;)

Volgende keer meteen een ander groepje zoeken.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Ryceck

Constants and Variables

robbertinho schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:03:
Ik zou die kerel op mijn ignore list zetten. Grapjas. Ik vind idd dat de reden waarom je wilt skinnen er helemaal niet toe doet. Als jij kan skinnen, dan mag jij gewoon skinnen. Gewoon je eigen lootkills skinnen en die van de andere party members verdelen. Heb je ook geen gezeik.

Van mij had die kerel dus ook **** kunnen vallen. Grapjas......

Even iets anders: ik ben nu lvl 40 priest en heb dus 31 talentpoints in shadow gepropt. Nu wil ik de overige 20 in disc doen, maar welke talents raden jullie mij aan te benutten.

Ik wilde sowieso Improved PW:S, improved PW:F en improved inner fire, maar dan heb ik nog 12 punten over. 5 pnt in silent resolve is ook leuk, maar dan die laatste 7.
Mental Agility en Mental Strength :)
Goedkopere renews, Pains, Fortitudes, shields en een manapool van +10%. Ik zou overigens improved InnerFire laten vallen... heb je niet veel aan in vergelijking met de andere 2 hiervoor genoemde talents :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Mja, evasion heb ik 1 keer gebruikt op een warrior, en nooit meer. Riposte zit in de combat tree, waar ik totaal niet op gespecced ben, ik ga voor crits en sneaky business.

Die helm of fire zal ik ook zeker gaan halen, maar je daar maar niet druk om. Die shatterer lijkt me gewoon enorm gaaf om te proberen/hebben, en als ik het in mijn hoofd heb krijg je het er toch niet meer uit, al gebruikte je 10 shatterers :')

Die disarm is idd handig te maken door blacksmithers, maar niet elke warrior doet BS, en niet elke heeft er specifiek die enchant op zitten, welke warrior verwacht er nu ook dat een rogue met een disarm proc rondloopt, denk ik dan.

Nee, ik vind het die 7g wel waard om het eens te proberen, ook al is het maar voor 5 levels. Vanquisher sword ga ik denk ik niet gebruiken, want mijn serenity is exact hetzelfde, maar dan met stats ipv attack power.

Zodra ik de mace heb ga ik weer core of earth en andere zaken grinden voor die helm, ok? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:30:
Nee, ik vind het die 7g wel waard om het eens te proberen
Roept de man die 100 tips nodig heeft om zn mount bij elkaar te grinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:26:
[...]

Ik heb zonet een filmpje gezien van een lvl 60 NE rogue die het heel wat vond dat hij een filmpje van zichzelf kon laten zien, waar nu eens een NE (hijzelf dus) ipv een UD rogue for teh win bezig was. Ik heb het afgekeken, om tot de conclusie te komen dat hij echt een lamer is.

Meer dan de helft van de kills waren GEEN hk waard, en hij is zelf dus lvl 60. Ik zag dat er kills bij waren van zo laag als level 28, waarbij 1 single hit/crit dus genoeg was voor de kill. Sallaint detail was dat hij ook erg veel plekken wist te vinden waar mensen net landden met de gryphon, en waar grote groepen spelers afk op de grond zaten, bv in een huisje, waardoor het voor hem gewoon farmen was.

9 van de 10 rogues die ik heb meegemaakt doen het op die manier. Heb sinds kort ook besloten nooit meer met rogues naar instances te gaan. ik weet niet wat het is, of het part of the character is of wat dan ook, maar altijd wel gezeik met rogues (overal voor rollen, chests stelen etc) zullen vast allemaal ongelukkige incidenten zijn, maar die incidenten komen dan wel bijna elke keer voor als ze voor zouden kunnen komen... ;)

ben ook nog nooit een rogues van de andere kant tegen gekomen die rustig doorliep terwijl je aan het grinden bent en al half dood bent... dat is dan ook het enige moment dat ze aan durven te vallen lijkt wel (of als je net je drankje naar binnen zit te werken om je mana aan te vullen).

[ Voor 11% gewijzigd door kroeske op 07-06-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die disarm is idd handig te maken door blacksmithers, maar niet elke warrior doet BS, en niet elke heeft er specifiek die enchant op zitten, welke warrior verwacht er nu ook dat een rogue met een disarm proc rondloopt, denk ik dan.
Er zijn toch heel wat mobs met disarm, en aangezien een fistfightende warrior het lastig(er) zal hebben aggro vast te houden denk ik dat een heleboel daar toch wel iets tegen zullen hebben. Maar goed, je kunt het altijd proberen natuurlijk :)

Dannog zullen warriors (door het aantal keren dat ze disarmed zijn) wel een aardige skill hebben in unarmed lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:39:
[...]

Er zijn toch heel wat mobs met disarm, en aangezien een fistfightende warrior het lastig(er) zal hebben aggro vast te houden denk ik dat een heleboel daar toch wel iets tegen zullen hebben. Maar goed, je kunt het altijd proberen natuurlijk :)

Dannog zullen warriors (door het aantal keren dat ze disarmed zijn) wel een aardige skill hebben in unarmed lijkt me.
Mijne (pally) zit op 260, zonder trainen.
Lijkt me dat warriors t ook vrij hoog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Ryceck schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:28:
[...]

Mental Agility en Mental Strength :)
Goedkopere renews, Pains, Fortitudes, shields en een manapool van +10%. Ik zou overigens improved InnerFire laten vallen... heb je niet veel aan in vergelijking met de andere 2 hiervoor genoemde talents :)
Is het dan niet handig om inner focus er bij te pakken en ergens 1 puntje te laten vallen? Ik zie dat het geen mana cost en een gratis spell na de eerste is toch wel heel fijn :D.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ik zit op 200 ongeveer geloof ik :P @ lvl 57 (gisteren gedingt)

Maar die weapon chain komt dan wel ipv je enchant dus dan wacht ik liever nog even op die gloves ;)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 14:28

CaDje

Framedrops for life

Mja, evasion heb ik 1 keer gebruikt op een warrior, en nooit meer. Riposte zit in de combat tree, waar ik totaal niet op gespecced ben, ik ga voor crits en sneaky business.

Die helm of fire zal ik ook zeker gaan halen, maar je daar maar niet druk om. Die shatterer lijkt me gewoon enorm gaaf om te proberen/hebben, en als ik het in mijn hoofd heb krijg je het er toch niet meer uit, al gebruikte je 10 shatterers :')

Nee, ik vind het die 7g wel waard om het eens te proberen, ook al is het maar voor 5 levels. Vanquisher sword ga ik denk ik niet gebruiken, want mijn serenity is exact hetzelfde, maar dan met stats ipv attack power.

Zodra ik de mace heb ga ik weer core of earth en andere zaken grinden voor die helm, ok? :9
Mijn tip aan jouw: Blijf uit de buurt van high lvl warriors. Als je 60 bent en je komt een 60 warrior tegen kun je het vergeten. 4 slagen en je bent dood. Evasion heeft geen nut, daar krijgen ze volgens mij alleen nog maar meer rage van. En dat armor...... je damage gaat hard omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:36:
[...]

Roept de man die 100 tips nodig heeft om zn mount bij elkaar te grinden...
Hey, dat was puur ongeduld :') Het ging me niet hard genoeg. Ik heb nu, nét nu ik die mount heb, plekken ontdekt waar het allemaal veel harder gaat. Ik ga me, nu ik hem heb, compleet toeleggen op het skillen van mijn lw, waar ik dus nu ook hulp bij krijg :P

En dan maar eens uitzoeken waar ik de elemental lw spullen kan halen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hier wat de respawn timer op Lord Kazzak is? Die kerel dropt mooie stuff, misschien eens een keer ondernemen met wat andere guilds op onze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een level up ben, dan ga ik altijd me unarmed opwerken tot aan de max. Gewoon omdat het me al een keer overkomen is in een duel met een vriend.

En als ik me unarmed op lvl 60 ook nog op max heb staan, denk ik dat ik nog aardig wat damage kan doen, niet genoeg om te winnen, maar zeker toch nog aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

CaDje schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:47:
[...]

Mijn tip aan jouw: Blijf uit de buurt van high lvl warriors. Als je 60 bent en je komt een 60 warrior tegen kun je het vergeten. 4 slagen en je bent dood. Evasion heeft geen nut, daar krijgen ze volgens mij alleen nog maar meer rage van. En dat armor...... je damage gaat hard omlaag.
Dat wist ik al, maar op het level waar ik nu zit, gaan rogues al op de vlucht voor een warrior die 5 levels lager is. De warrior word overmoedig, en gaat alle rogues aanvallen die hij tegenkomt, ongeacht of ze enkele levels hoger zijn. Tot ze mij tegenkomen.

... Althans, dat is het idee dan toch :P Ik kan het nu nog redelijk winnen, dus laat ik die kans grijpen om nog wat tegen ze te pvpen tot het echt niet meer gaat, op welk moment ik natuurlijk allang weer een ander wapen heb. Iets met stats. Ik ga wel proberen een mix te vinden van max agi/sta en een beetje dik armor, om toch zoveel mogelijk pvp survivability te combineren met crits en dodge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Laatst online: 15-08 07:47
robbertinho schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:03:

Ik zou

Unbreakable Will
Rank 5/5
Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%.
Improved Power Word: Shield
Rank 3/3
Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 sec.
Improved Power Word: Fortitude
Rank 2/2
Increases the effect of your Power Word: Fortitude and Prayer of Fortitude spells by 30%.
Mental Agility
Rank 5/5
Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10%.
Mental Strength
Rank 5/5
Increases your maximum Mana by 10%.

doen. :)

Silent resolve = nutteloos, tenzij je dmg dealer bent in een party maar als priest forget it.
Mental agility is handig omdat je vaak renew, sw: pain, fortitude, inner fire, dispell etc. etc. gebruikt. En de 10% extra mana spreekt voor zichzelf denk ik. Geen inner fire omdat je als het goed is bijna nooit geraakt word, bovendien vind ik inner fire zowiezo al irritant om 'm telkens om de 3 minuten te casten ( doe mij maar 1k mana voor een half uur ofzo :7 ).

[ Voor 9% gewijzigd door QlimaX op 07-06-2005 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaDje schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:47:
[...]

Hmm, mijn rogue is pas lvl24 maar dus ik weet er nog niet alles van, maar ik zou toch de stunlock taktiek aanhouden (tegen veel classes effectief trouwens) bij een warrior. Of zit ik er nu helemaal naast en is er voor rogues geen winnen aan tegen die onverschrokken beulen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:49:
weet iemand hier wat de respawn timer op Lord Kazzak is? Die kerel dropt mooie stuff, misschien eens een keer ondernemen met wat andere guilds op onze server.
3 dagen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 14-09 22:12
Voor alle mensen die disarmed worden, gooi eens een steel weapon chain op je wapen ipv een mooie gloed, ben je voortaan imuum voor disarms.

De plans voor steel weapon chain zijn echt niet normaal zeldzaam (op bloodscalp is er volgens mij maar 1 die ze heeft, en hij verkoopt ze voor 3g per stuk).

Dus iemand met die plans kan goed geld verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, vast wel, er zullen vast wel manieren zijn waardoor een rogue kan winnen van een warrior, maar het word volgens mij wel knap lastig als de warrior door iemand gespeeld word die de class goed beheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
QlimaX schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 15:51:
[...]

Ik zou

Unbreakable Will
Rank 5/5
Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%.
Improved Power Word: Shield
Rank 3/3
Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 sec.
Improved Power Word: Fortitude
Rank 2/2
Increases the effect of your Power Word: Fortitude and Prayer of Fortitude spells by 30%.
Mental Agility
Rank 5/5
Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10%.
Mental Strength
Rank 5/5
Increases your maximum Mana by 10%.

doen. :)

Silent resolve = nutteloos, tenzij je dmg dealer bent in een party maar als priest forget it.
Mental agility is handig omdat je vaak renew, fortitude, inner fire, dispell etc. etc. gebruikt. En de 10% extra mana spreekt voor zichzelf denk ik. Geen inner fire omdat je als het goed is bijna nooit geraakt word, bovendien vind ik inner fire zowiezo al irritant om 'm telkens om de 3 minuten te casten ( doe mij maar 1k mana voor een half uur ofzo :7 ).
Precies mijn Disc build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zoooo, net een rogue tegengekomen voor wie het woord lame nog te goed is :/
Tging om een lvl 30 alliance rogue overigens....

Had tijdens het geld verzamelen in SM een flink zeldzame drop gehad, Dreamslayer. Redelijk 1h superior mace voor lvl 28. Pretty sweet for het lvl echt. Prob iets van 5g waard op de AH. Maarja, ik wilde gewoon iemand een plezier doen met dat ding en vroeg wie hem kon gebruiken in /trade in IF. Nja, op een gegeven moment vraagt een lvl 30 rogue hoeveel dat ding is. Dus ik zeg dat hij 70 bij de NPC oplevert (69SxxC), dus dat is goed genoeg, want ik verkoop em niet voor het geld.
Maar kon hij het wel goed gebruiken was mijn vraag. Ja, hij kon het echt goed gebruiken. Nja, ok, ik wacht hem op en geef hem dat ding voor 70s.
Zie ik 5 mins later in /trade "[Dreamslayer] in AH! 2g bid/5g buyout!"
FFS :/

Dus ik zeg in /trade iets van "<naam>, I sold you that mace for 70s, cause you told me you could use it..." "Care to explain?"
Krijg ik alleen een whisper "I need the money"
FFS!!!! :/ Ja, ik need the money ook, jij !@#$sucking donkey!@#$%^ !@#$eater :/ Damn.... Dat vond ik wel echt enorm lame, hoor.... Ik doe dus niet snel meer iemand een plezier die ik niet ken :/

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.