Jongens ik wil ook even jullie mening weten over het volgende:
Voordat ik begin wil ik jullie in ieder geval even vertellen dat ik een level 50 priest ben en de profession tailoring en skinning heb (enchanting kost me net ff teveel en skinning brengt me iets meer op en het is handig voor tailoring soms).
Gister zat ik een beetje te niksen een IronForge totdat ik een /w kreeg om mee te gaan naar de Sunken Temple. Ik had wel zin om weer een groepje te helpen, en het is natuurlijk altijd leuk voor de XP.
Anyway, op de gryffin vroeg ik of er nog meer skinners waren aangezien er heel veel leuke draakjes zijn die je kan skinnen, dat leather brengt wel een leuke duid in de pocket op en een vriend van me is blacksmith en die had nog wat leather nodig dus ik zou meteen voor hem even iets gaan regelen. Iemand van de party antwoordde dat hij ook skinner was waarop ik hem vertelde dat we het dan maar moesten delen.
Die gast was een skinner EN leatherworker en wilde niets van delen weten. Ik gaf namelijk mn leer aan iemand weg die niet bij de party hoorde OF ik zou het verkopen en HIJ had het zelf nodig voor zijn leatherworking. Kortom: ik mocht mee mits ik niet ging skinnen.
Ligt dit nu aan mij of slaat dit nergens op? Ik heb skinning toch gekozen als profession, en de reden daarachter boeit niet lijkt me, ik heb toch net zo goed recht om te skinnen?
Als ik scarlet monestary ga doen als tailor ga ik toch ook niet tegen de party zeggen dat iedereen van de silk cloth moet afblijven (tenzij ze het nodig hebben voor first aid) omdat ik tailor ben?
Anyway, die gast vondt deze argumenten dus onzin en bleef erbij dat ik mee mocht als ik maar niet ging skinnen, de rest van de party hield zich er buiten, ik ben maar uit de groep gestapt aangezien niemand zich er mee wilde bemoeien en geen zin had om al te gaan partien met iemand waar je voordat je uberhaubt was begonnen al gezeik mee had.
Mijn vraag nu aan jullie: wat vinden jullie hier van? Het slaat toch nergens op? Stel dat je mining en skinning kiest omdat je veel geld wilt verdienen en je zit met een blacksmither/engineer en een skinner in een groep zou je dus nooit van je professions gebruik kunnen maken... kortom: bullshit wat die gast zegt.
Ow hij zei ook nog dat mijn redenatie met tailoring niet op ging omdat je overal cloth vandaan kan halen... maar je kan ook in megaveel plaatsen skinnen

. Anyway, ik wil zoveel mogelijk mensen helpen en zulke dingen als dit vind ik bijzonder hinderlijk, vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie kijk op deze zaak.