Weet iemand waar ik veel wool cloth kan vinden? Heb het namelijk nodig voor mn 1stAid skill, maar het is te duur om te kopen.
Verwijderd
Die worden volgens mij gedropt door humanoids tussen de lvl 10 en 20, dus grind die een tijdje, kan je mooi verbandjes makenVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:19:
Weet iemand waar ik veel wool cloth kan vinden? Heb het namelijk nodig voor mn 1stAid skill, maar het is te duur om te kopen.
Ik grind al een tijdje level 24-25 humanoids, en die droppen ook Wool Cloth.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
oh, ok!OkkE schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:33:
Ik grind al een tijdje level 24-25 humanoids, en die droppen ook Wool Cloth.
nou ja.. ik kreeg vanmiddag een mailtje van Blizzard over die error die ik krijg. (error # 132)
volgens hun is dit idd een veel voorkomend probleem dat door vanalles (hardware en ook software) veroorzaakt kan worden, voor zover ik begrijp is error 132 dus gewoon de algemene fout voor alles waarvan zij niet weten wat er mis is
.
Hun aanbevelingen waren:
Memtest draaien Vertelde me dat mijn mem inorde was en dat dat dus het probleem niet is.
Geheugen reepjes eruit halen Bijde een keer eruit gehad.. ook geen effect.
video kaart drivers updaten Had de nieuwste drivers al, helpt dus ook niet.
SP2 installen Heb ik ook al een aantal maanden, helpt dus ook niet..
wat andere voorstelden:
HDD defragmenteren tja.. helpt ook geen ruk
Iemand hier verder nog slimme ideën?
Zal m'n klasgenoot eens mailen of hij die Cd's morgen weer mee neemt naar school, kijken of een reinstall werkt...
volgens hun is dit idd een veel voorkomend probleem dat door vanalles (hardware en ook software) veroorzaakt kan worden, voor zover ik begrijp is error 132 dus gewoon de algemene fout voor alles waarvan zij niet weten wat er mis is
Hun aanbevelingen waren:
Memtest draaien Vertelde me dat mijn mem inorde was en dat dat dus het probleem niet is.
Geheugen reepjes eruit halen Bijde een keer eruit gehad.. ook geen effect.
video kaart drivers updaten Had de nieuwste drivers al, helpt dus ook niet.
SP2 installen Heb ik ook al een aantal maanden, helpt dus ook niet..
wat andere voorstelden:
HDD defragmenteren tja.. helpt ook geen ruk
Iemand hier verder nog slimme ideën?
Zal m'n klasgenoot eens mailen of hij die Cd's morgen weer mee neemt naar school, kijken of een reinstall werkt...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
Speelt iemand trouwens WOW en Guild Wars? Kan iemand mij dan vertellen welke ik het best zou kunnen kiezen, te letten op:
Ingame mogelijkheden/opties
Graphics
Speelbaarheid/controls
GUI
Ohja en nog een heel belanggrijk punt : welke is verslavender
en als je geen Guild Wars speelt, wil je dan cijfers geven op de aangegeven puntjes ?
ty
Graphics
Speelbaarheid/controls
GUI
Ohja en nog een heel belanggrijk punt : welke is verslavender
en als je geen Guild Wars speelt, wil je dan cijfers geven op de aangegeven puntjes ?
ty
Verwijderd
Ik had em ook, kwam erachter dat het aan mijn moederbord + teamspeak lag.
http://forum.goteamspeak.com/archive/index.php/t-19651.html for meer info en een oplossing.
http://forum.goteamspeak.com/archive/index.php/t-19651.html for meer info en een oplossing.
Okay, ziet er heel goed uitVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:44:
Ik had em ook, kwam erachter dat het aan mijn moederbord + teamspeak lag.
Jammere alleen is dat ik geen teamspeak of iets dergelijks gebruik

Das dan wel weer jammer

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Paar keer een pvp raid, maar we zijn nog niet high lvl guild zoals ik je al ingame zei.kEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:52:
[...]
KloptOfficier daar en in beta was ik High Commander bij ze
CoolDie guild zie ik ook wel vaak voorbij gekomen! Coole naam ook
Tja Gatekeepers heeft zaterdag van 3 uur 's middags tot weet ik 't hoe laat in MC gezeten en alles tot Majordomo gecleared
Gister nog ff Kazzak gepakt voordat ze MC ingingen, maar dat zal wel whipefest geweest zijn, we hebben Majordomo nog niet onder de knie dus..
(/me is momenteel druk bezig gear te verzamelen om mee te kunnen met MC ^^)
Hebben jullie al wat raids gedaan?
Ik heb jou en Vaughan even tot me friendslist geadd.
ik heb enorm veel last van haperende beelden...als ik ironforge in kom dan kan ik soms wel 20-30 seconden wachten voordat mijn beeld weer verder gaat.
ik heb al gezocht op google naar verschillende oplossingen
AGP ap. size in de bios van 64 naar 256 gezet...zonder resultaat
nieuwste drivers heb ik, indexing services bij mijn computermanagement uitgezet maar ook zonder resultaat.
Ik heb windows XP home en een nieuwe 200gb WD harde schijf.
praktisch staat alleen WOW erop...verder eigenlijk niets, sja wat mp3's enz
kheb een 2.8ghz p4 met 1gig ram
ik ben ten einde raad...kzat vanmiddag bij een vriend van me met dezelfde specs ongeveer en daar loopt alles prima....weinig laadtijden enzovoorts.
meer mensen met dit probleem? (vast wel) wat zou ik nog meer kunne proberen?
ik heb al gezocht op google naar verschillende oplossingen
AGP ap. size in de bios van 64 naar 256 gezet...zonder resultaat
nieuwste drivers heb ik, indexing services bij mijn computermanagement uitgezet maar ook zonder resultaat.
Ik heb windows XP home en een nieuwe 200gb WD harde schijf.
praktisch staat alleen WOW erop...verder eigenlijk niets, sja wat mp3's enz
kheb een 2.8ghz p4 met 1gig ram
ik ben ten einde raad...kzat vanmiddag bij een vriend van me met dezelfde specs ongeveer en daar loopt alles prima....weinig laadtijden enzovoorts.
meer mensen met dit probleem? (vast wel) wat zou ik nog meer kunne proberen?
Steam: CatBearCow
en je gfx card? Daar zal het wel aan liggen, rest is zat.
wat je kan doen:
Extra opties bij gfx ingame uitzetten (bestaat vast wel trilinear filtering ingame oid)
wat je kan doen:
Extra opties bij gfx ingame uitzetten (bestaat vast wel trilinear filtering ingame oid)
[ Voor 50% gewijzigd door Flapmo op 06-06-2005 20:03 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
kheb een radeon 9800proFlapmo schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:02:
en je gfx card? Daar zal het wel aan liggen, rest is zat.
wat je kan doen:
lijkt me niets mis me...exact dezelfde settings als die vriend van me en die heeft nergens last van
ook zelfde drivers overigens
Verwijderd
Ik ben eindelijk full member van OrionMojo schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:45:
[...]
Element Zero, daar is ie founder van
Zit ik ook bij met mijn 2 characters
Gister meteen Kazzak gekilled en Infernal Headcage gekregen
Ik speel ze allebei.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 18:44:
Speelt iemand trouwens WOW en Guild Wars? Kan iemand mij dan vertellen welke ik het best zou kunnen kiezen, te letten op:
Graphics
Speelbaarheid/controls
GUI
Ohja en nog een heel belanggrijk punt : welke is verslavender![]()
ty
Speel nu 4 maand WoW en 2 weken GW.
WoW is veel meer gericht op de casual gamer. Je word overal bij geholpen en kan alles solo-en
GW is het tegenovergestelde. Het is maar welke je leuker vind
Ik persoonlijk vind WoW vele malen leuker maar kost wel wat geld per maand, GW niet.
Graphics btw zijn in GW heel veel beter echt een prachtig spel
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Verwijderd
WoW meer solo-en? Serieus, welke class speel jij? Jij doet de foute quests, of slaat door middel van dom grinden een hoop PRACHTCONTENT over. Ik heb m'n druid nu een tijdje 60, en ik zie dat je steeds meer leuke spullen met veel mensen MOET doen. Equipment halen kan met 5, gaat beter met 10 (strat/scholo/lbrs). Dingen als UBRS, Onyxia en Molten core (beste shit in-game tot nu toe) soloen? Sure, veel success.
Lastigste quest die IK heb kunnen solo-en (telt niet echt, ik ben een druid), was "attunement to the core". Die moest ik snel ff hebben. Te lang uitgesteld, geen groep voor nodig, gewoon solo, stealthen, stukje door de lava zwemmen (dat kunnen ook alleen druids heh
), nog meer stealthen, en voila. Core fragment. En attuned. Gelijk mee, en in 3 uurtjes relaxen Lucifron, Magmadar, Gehennas dood. Ons grootste probleem is dat we altijd te laat beginnen. Als we beginnen is het al 10u, en rond 1u willen de meeste mensen loggen. Dus garr voor later bewaard (ging de dag daarop ook in één keer dood). Baron Geddon was toen mensen eindelijk een oplette (wipe, schande, kweet) een eitje, ook al duurde het wat lang, en shazzrah? Please, wat is het verschil met standaard trashmob? Garr's kamer is de sleutel tot success. Sulfuron is nog een tikkie te moeilijk. Ben nu alleen door m'n game krediet heen, als bol.com opschiet, kan ik hopelijk morgen cenarion vestments van golemagg jatten. Hoewel de rest nu wel RP's bouwt, en ik niet. Ik hoop dat het weer zo'n dag is van "maar 30 online", "luistert niet", "stelletje noobs lezen", "waar komt die leeroy vandaan", en "oh shit, respawn". en "kutrogues. Ga dan ook niet dood! En nee, je krijgt geen in-combat ress".
Lastigste quest die IK heb kunnen solo-en (telt niet echt, ik ben een druid), was "attunement to the core". Die moest ik snel ff hebben. Te lang uitgesteld, geen groep voor nodig, gewoon solo, stealthen, stukje door de lava zwemmen (dat kunnen ook alleen druids heh
Euh, als iemand me ff verteld had dat dat nut heeft, had ik 'em met plezier aangezet hoor.Bosmonster schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:25:
Of een hunter mee met aspect of nature (*of hoe dat ook heet) voor +60 nature resist. Zijn alleen bijna geen hunters die dat gebruiken, maar alleen maar voor hun eigen beetje attack power aspect gaan.
https://niels.nu
I've got 2 things to sayVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:38:
WoW meer solo-en? Serieus, welke class speel jij? Jij doet de foute quests, of slaat door middel van dom grinden een hoop PRACHTCONTENT over. Ik heb m'n druid nu een tijdje 60, en ik zie dat je steeds meer leuke spullen met veel mensen MOET doen. Equipment halen kan met 5, gaat beter met 10 (strat/scholo/lbrs). Dingen als UBRS, Onyxia en Molten core (beste shit in-game tot nu toe) soloen? Sure, veel success.
Lastigste quest die IK heb kunnen solo-en (telt niet echt, ik ben een druid), was "attunement to the core". Die moest ik snel ff hebben. Te lang uitgesteld, geen groep voor nodig, gewoon solo, stealthen, stukje door de lava zwemmen (dat kunnen ook alleen druids heh), nog meer stealthen, en voila. Core fragment. En attuned. Gelijk mee, en in 3 uurtjes relaxen Lucifron, Magmadar, Gehennas dood. Ons grootste probleem is dat we altijd te laat beginnen. Als we beginnen is het al 10u, en rond 1u willen de meeste mensen loggen. Dus garr voor later bewaard (ging de dag daarop ook in één keer dood). Baron Geddon was toen mensen eindelijk een oplette (wipe, schande, kweet) een eitje, ook al duurde het wat lang, en shazzrah? Please, wat is het verschil met standaard trashmob? Garr's kamer is de sleutel tot success. Sulfuron is nog een tikkie te moeilijk. Ben nu alleen door m'n game krediet heen, als bol.com opschiet, kan ik hopelijk morgen cenarion vestments van golemagg jatten. Hoewel de rest nu wel RP's bouwt, en ik niet. Ik hoop dat het weer zo'n dag is van "maar 30 online", "luistert niet", "stelletje noobs lezen", "waar komt die leeroy vandaan", en "oh shit, respawn". en "kutrogues. Ga dan ook niet dood! En nee, je krijgt geen in-combat ress".
1. Shaman
2.
En trouwens je hoeft niet meteen zo'n agresieve post te maken hoor en mij ervan te beschuldigen dat ik foute quests doe of dom aan het grinden ben is nergens voor nodig. Ik ben een level 51 Shammy en heb helemaal niet alles ge-solo-ed, ik party heel veel met een vriend samen. Maar je KAN tot level 60 solo-enen kan alles solo-en
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
is het misschien niet handig, om in de openingspost, een linkje te plaatsen, met alle afkortingen die hier gebruikt worden..? niet iets als iig ofzo..
maar die AoE ofzo, ed..? ik snap namelijk soms er geen drol meer van, met al die afkortingen.. dingen als SM (scarlet Monestary) enzo gaan nog wel, maar niet die buffs etc.
maar die AoE ofzo, ed..? ik snap namelijk soms er geen drol meer van, met al die afkortingen.. dingen als SM (scarlet Monestary) enzo gaan nog wel, maar niet die buffs etc.
hebben jullie nog leuke ideeen voor een pet?
kwil een beetje een speciale hebben...niet zo'n simpele beer ofzo
kzag vandaag deze ook....geen idee waar die vandaan komt trouwens
iemand een idee?

niet die tethis trouwens want die is van mezelf
kzag vandaag deze ook....geen idee waar die vandaan komt trouwens
iemand een idee?

niet die tethis trouwens want die is van mezelf
volgens mij is 't varken uit een van de Razorfen instances, dacht volgens mij de Kraul [en niet die met al de undead]
uit RFK ja, vandaag nog van de brug gevallen waardoor ik er een paar zag, je kunt er mooie kleurtjes uitkiezen
hmm gisteren zat ik een raidgroep voor UBRS, maar wegens het niet kunnen vinden van 2 healers, zijn we gesplitst en hebben we LBRS speedrun gedaan met 10 manVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:48:
Bah, ik was gisteren 3 uur in LBRS bezig om bij Wyrmthalak te komen, de laatste boss die ik moest doodmaken voor de Warlords Command quest (de followup: Rend Blackhand killen geeft als reward een +2% melee crit chance / +2% spell crit chance trinket). De impotant blackrock documents moest ik ook nog looten.
Anywho, na 3 uur eindelijk bij wyrmthalak aangekomen zien we achter hem de documents liggen, het ging dus in principe prima. Wyrmthalak op 1 mm hp bar na dood, hebben 3/5 party members het loodje gelegdNix aan de hand, de mage + shaman die nog over waren hebben wyrmthalak nog even afgemaakt, dus die had ik in de pocket. Helaas beloten toen 2 adds deze mage + shaman ook nog een een schop te geven waardoor de volledige party gewhiped was
![]()
De 2 adds liepen na whipe terug naar de boss spawn plek, en onze shaman reincarnate, gaat in een hoekje zitten om mana te regenereren, lopen die 2 adds weg in de richting van hemShaman dood. Geen mogelijkheid te ressen. Alles gerespawned na een sprintje terug naar instance. Geen docs...
liep weg met
Fist of Omokk
Heart of the scale
moet nog steeds LBRS 5 man doen

damn ik baal echt dat ik alleen in het weekend die 5 man shit quests kan doen

LBRS 5 man (warlords command)
Scholo 5 man
Strat 5 man
Atunement to the core
Crimson Courier
en nog een zut quests

en gewoon geen groups voor te vinden
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
gewoon een keer al s een gek blijven lopen naar unknown gebied, als je daar komt zie je echt coole beestenBartjeuhz schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 00:16:
hebben jullie nog leuke ideeen voor een pet?
wat dacht je van een vleermuis ofzo?
[ Voor 30% gewijzigd door BaRF op 07-06-2005 07:36 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
opzich ook vet...maar je ziet ze al veel omdat ze vrij "speciaal" zijnBaRF schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 07:34:
[...]
gewoon een keer al s een gek blijven lopen naar unknown gebied, als je daar komt zie je echt coole beestenJammer dat niet alle mobs als pet te gebruiken zijn (strakke zebra - listen to my hoofs, listen to my hoofs!
)
wat dacht je van een vleermuis ofzo?
Verwijderd
gisteren voor het eerst naar UBRS geweest met 15 man. En OH OH OH wat een caps lock whining dat daar plaatsvond. Er zat een rogue in de groep met een krol blade (FFS!!!) En Dal'Rend's Sacred Charge dropt http://www.thottbot.com/?i=23785
Deze maakt deel uit van een 2-delige set: http://www.thottbot.com/?i=18260
Een hunter uit onze groep rollt vervolgens op Sacred Charge, omdat deze hem goed kan gebruiken. Vervolgens wordt heel de raid channel volgespamd met OMGWTF ROUGE WEAPON. Dus onze guild druist daar tegenin. Wat gebeurt er dan: Een van de priests die in dezelfde guild zit als de rogue, weigert vervolgens te rollen. Wat verschijnt er na het verstrijken van de tijd dus onder in beeld? Priest passes on: Sacred Charge. Hunter receives loot: Sacred Charge (dus onze hunter blij
) Maar wat gebeurt er dan? Rogue receives loot: Sacred Charge (!!) Blijkt dus dat de rogue nog snel het zwaard van de body geninjaloot heeft. Deze leuke kerel staat dus geblacklist. Je kunt er nu waarschijnlijk ook een leuk topic over op het EU Rogue forum lezen. Zijn naam is Freeman en half Bladefist gaat al niet meer met hem in groepen.
Affijn onze rogue die bekend staat om zijn nogal uitgesproken mening, logt speciaal in om deze Freeman even de waarheid te vertellen. Waarschijnlijk ontwikkelde hij op dat moment een schuldgevoel aangezien hij onze hunter toen 50g heeft geboden
Onze hunter nam dat dus aan onder het mum van: "Beter dan nix" Maar als het wapen niet BOP was, zou deze op de AH rond de 700g waard zijn. Hij heeft zijn schuldgevoel dus goedkoop afgekocht.
Affijn heb dus al meteen een slecht beeld van instance raids. Ik had al een slecht beeld van raidgroepen na het doen van die Champion quest in EP. (raid quest killen van 62 elite) Dat is nu dus nog even versterkt.
Gelukkig besloot na de raid Horde IF te infilteren. Ze verscholen zich in het meest linkse huis in de Mystic Ward en hadden volgens mij een of andere hack. Volgens iemand's UI, zou een rogue aldaar 15000 HP hebben gehad. Affijn ik weet er het fijne niet van. Ik weet alleen dat dankzij het spammen van blizzard middenin dat huisje, ik binnen 2 minuten tijd zo'n 30 HK's heb vergaard
Een hunter uit onze groep rollt vervolgens op Sacred Charge, omdat deze hem goed kan gebruiken. Vervolgens wordt heel de raid channel volgespamd met OMGWTF ROUGE WEAPON. Dus onze guild druist daar tegenin. Wat gebeurt er dan: Een van de priests die in dezelfde guild zit als de rogue, weigert vervolgens te rollen. Wat verschijnt er na het verstrijken van de tijd dus onder in beeld? Priest passes on: Sacred Charge. Hunter receives loot: Sacred Charge (dus onze hunter blij
Affijn onze rogue die bekend staat om zijn nogal uitgesproken mening, logt speciaal in om deze Freeman even de waarheid te vertellen. Waarschijnlijk ontwikkelde hij op dat moment een schuldgevoel aangezien hij onze hunter toen 50g heeft geboden
Affijn heb dus al meteen een slecht beeld van instance raids. Ik had al een slecht beeld van raidgroepen na het doen van die Champion quest in EP. (raid quest killen van 62 elite) Dat is nu dus nog even versterkt.
Gelukkig besloot na de raid Horde IF te infilteren. Ze verscholen zich in het meest linkse huis in de Mystic Ward en hadden volgens mij een of andere hack. Volgens iemand's UI, zou een rogue aldaar 15000 HP hebben gehad. Affijn ik weet er het fijne niet van. Ik weet alleen dat dankzij het spammen van blizzard middenin dat huisje, ik binnen 2 minuten tijd zo'n 30 HK's heb vergaard
http://www.thottbot.com/?i=10404
Whoot Whoot! /Train
Gisteren Uldaman gedaan met een guildie en wat vrienden van hem. Ik mocht rollen op deze drop van de eindbaas, en rolde 98
Verder natuurlijk een hoop spul voor op de de AH, en heb met 1 van die vrienden van hem afgesproken dat ik de komende dagen C.o.D. grote hopen leer krijg voor vendorprijs, zodat ik mijn lw kan skillen
En ik heb de 4 core of earth bij elkaar, dus morgen gaan we even een shatterer in elkaar steken
Ik betaal er 7g voor, omdat ik de core of earth zelf geregeld heb, de 7g is voor de rest van de onderdelen, zoals citrine en mithril bars. Thick leather had ik al eerder voor gezorgd.
Gisteren nog wat geduelled. Op een gegeven moment kwam er een 41 Gnome Mage aan, die had een Epic sword gedropt gekregen, 70max dmg, en een chance on hit welke er voor zorgt dat je tegenstander niet meer onzichtbaar kon worden.
Ik (en meerdere mensen) hebben gezegd, gooi op ah, verkoop gewoon, want je hebt er niks aan. 'Jawel, want dan ben ik een rogue killer' claimde hij toen. Mijn uitleg dat hij rogues ook zichtbaar kan maken met AoE en vast kan zetten met frost om te winnen boden geen soelaas.
Hij stond erop het in gebruik te nemen en wilde dus ook tegen mij duellen. Ik mocht in stealth beginnen
3x achter elkaar hebben we geduelled, waarbij ik 2 van de 3 keer zelfs niet eens health kwijtgeraakt ben
't was cheapshot, ss, evis, *blink* (van hem dus), shoot gun, dood. Heb mijn ambush niet eens gebruikt, had mace beet. En hij maar klagen dat zijn zwaard het niet deed, arme knakker heeft niet door dat ik helemaal niet onzichtbaar hoef te worden om van hem te winnen
Whoot Whoot! /Train
Gisteren Uldaman gedaan met een guildie en wat vrienden van hem. Ik mocht rollen op deze drop van de eindbaas, en rolde 98
Verder natuurlijk een hoop spul voor op de de AH, en heb met 1 van die vrienden van hem afgesproken dat ik de komende dagen C.o.D. grote hopen leer krijg voor vendorprijs, zodat ik mijn lw kan skillen
En ik heb de 4 core of earth bij elkaar, dus morgen gaan we even een shatterer in elkaar steken
Ik betaal er 7g voor, omdat ik de core of earth zelf geregeld heb, de 7g is voor de rest van de onderdelen, zoals citrine en mithril bars. Thick leather had ik al eerder voor gezorgd.
Gisteren nog wat geduelled. Op een gegeven moment kwam er een 41 Gnome Mage aan, die had een Epic sword gedropt gekregen, 70max dmg, en een chance on hit welke er voor zorgt dat je tegenstander niet meer onzichtbaar kon worden.
Ik (en meerdere mensen) hebben gezegd, gooi op ah, verkoop gewoon, want je hebt er niks aan. 'Jawel, want dan ben ik een rogue killer' claimde hij toen. Mijn uitleg dat hij rogues ook zichtbaar kan maken met AoE en vast kan zetten met frost om te winnen boden geen soelaas.
Hij stond erop het in gebruik te nemen en wilde dus ook tegen mij duellen. Ik mocht in stealth beginnen
3x achter elkaar hebben we geduelled, waarbij ik 2 van de 3 keer zelfs niet eens health kwijtgeraakt ben
Tja, een goede mage blinkt meteen uit je cheapshot. Als je nou gewoon Stancesets oid had, had je gewoon een dagger in stealth. Ik doe standaard altijd ambush op casters, IMO de beste keus.
En Underworld Band staat nu op AH met een bod van 63G en nog 2 uur te gaan..niet slecht
En Underworld Band staat nu op AH met een bod van 63G en nog 2 uur te gaan..niet slecht
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Without being offensive:HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:48:
3x achter elkaar hebben we geduelled, waarbij ik 2 van de 3 keer zelfs niet eens health kwijtgeraakt ben't was cheapshot, ss, evis, *blink* (van hem dus), shoot gun, dood. Heb mijn ambush niet eens gebruikt, had mace beet. En hij maar klagen dat zijn zwaard het niet deed, arme knakker heeft niet door dat ik helemaal niet onzichtbaar hoef te worden om van hem te winnen
Hoe vaak denk je dat mensen hier willen horen hoe goed je bent (in duels)? Een paar keer is leuk, maar dit komt elke dag wel een paar keer voorbij. Het voegt imho weinig toe.
On topic: Gisteren met een hunter een quest aan het doen en opeens dropt een skullsplitter in STV een blauwe bow. Ik inspect hem en zie dat zijn huidige bow minder is dus ik pas (priest). Hij heel blij en ik verzoek hem vriendelijk om het te onthouden mocht er iets vallen wat ik kan gebruiken. Toen we beiden bijna 18 van die tusks hadden (voor die quest) dropt er opeens een shouldersetje met een hoop intellect en spirit http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=4734. Ik denk mooi, dies voor mij. Rollt hij erop
Welke instance ist trouwens beter te doen voor een lvl 40: Razorfen Downs of Uldaman? Heb voor beide nu een paar quests.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Verwijderd
Dat heeft niets met goed te maken.(vind het overigens idd ook wel overkomen als 'kijk mij eens!' nfi) Het ligt puur aan de mage. Als je een rogue niet eens weet te raken als mage, moet je misschien een andere class gaan spelenrobbertinho schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:26:
[...]
Without being offensive:
Hoe vaak denk je dat mensen hier willen horen hoe goed je bent (in duels)? Een paar keer is leuk, maar dit komt elke dag wel een paar keer voorbij. Het voegt imho weinig toe.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 09:33 ]
Het is een bind when equipped item, dus je had hem kunnen vragen of je hem van em mocht krijgen, of wou hij dat niet? Bij bind on equip is het natuurlijk wat anders..robbertinho schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:26:
[...]
Toen we beiden bijna 18 van die tusks hadden (voor die quest) dropt er opeens een shouldersetje met een hoop intellect en spirit http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=4734. Ik denk mooi, dies voor mij. Rollt hij erop. Tot ziens en bedankt......
Welke instance ist trouwens beter te doen voor een lvl 40: Razorfen Downs of Uldaman? Heb voor beide nu een paar quests.
Razorfen Down is iets lower level dan Uldaman, en in RFD toch wel een paar leuke drops (cloth):
Mordresh Fire Eye - Deathmage Sash
Amnennar the Coldbringer - Robes of the Lich
Dat bedoel ik ookVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:31:
[...]
(vind het overigens idd ook wel overkomen als 'kijk mij eens!' nfi)
Gewoon allebei doen. Uldaman heb je misschien sneller een group, als je alliance bent natuurlijk.
Dankjewel.butsj schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:33:
[...]
Het is een bind when equipped item, dus je had hem kunnen vragen of je hem van em mocht krijgen, of wou hij dat niet? Bij bind on equip is het natuurlijk wat anders..
Razorfen Down is iets lower level dan Uldaman, en in RFD toch wel een paar leuke drops (cloth):
Die hunter rolde trouwens niet per ongeluk. Hij wilde het gaan verkopen op AH. Hij vond dat de extra 4 armor en extra 3 intellect niets toevoegde bij mij en vond dus dat hij er evenveel recht op had, want hij moest sparen voor zijn mount.
yups die moet ik binnenkort ook even snel halen met mijn magebutsj schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:33:
[...]
Het is een bind when equipped item, dus je had hem kunnen vragen of je hem van em mocht krijgen, of wou hij dat niet? Bij bind on equip is het natuurlijk wat anders..
Robes of the lich is hard
nog 1 lvl en dan tanaris pirates AOE grinden
robbertinho schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:36:
[...]
Dankjewel.
Die hunter rolde trouwens niet per ongeluk. Hij wilde het gaan verkopen op AH. Hij vond dat de extra 4 armor en extra 3 intellect niets toevoegde bij mij en vond dus dat hij er evenveel recht op had, want hij moest sparen voor zijn mount.

het is dat ik een paar goede hunters ken (varierend lvl 20-60) want anders had ik echt een schurfthekel aan hunters gehad onderhand

ook van het weekend in SM op mijn mage, een hunter met volledige scarlet set, op alles wat dropte rollde hij en riep ie NEED!!!! equipte niets van wat ie vond en voerde geen enkele reet uit, af en toe een huntersmark en een volley

nadat ik herod had gedaan en we wipte in de cathedral door zijn leuke volley, ben ik em gepeerd, geen zin om mijn whitemane's chappeau te verliezen aan zo'n lamer
eergisteren Uldaman groep zoeken, weer die hunter
had zoiets van naja, ik hoef alleen de bosses, drops maakt niet uit (ben twinked
dropt bij die eerste giant, die je met de staf oproept die harde cloth pants, gelukkig rollde de warlock 87 ander had ie klote hunter met zijn 64 gewonnen, stomme schijt looter
en nadat we wipte na een van zijn eerder genoemde volley's ben ik dus meteen HS'ed naar ogri en gelogged.
echt dat soort gasten geven hunters dus een slechte naam
gisteren tijdens de LBRS run trouwens een GOEDE hunter mee, perfect plaatsen frosttraps, juiste shots op juiste mobs, goed pullen, goede pet control.
gelukkig zijn er ook zulke hunters, maar helaas zijn ze van wat ik gezien heb zwaar in de minderheid

[ Voor 53% gewijzigd door Bokkie op 07-06-2005 09:49 ]
Robes of the Lich
13 RFD runs voor moeten doen, maar draag 'm nog steeds.
Gisteravond een shitload quests gedaan in Un'goro, met een beetje geluk vanavond alweer lvl 55.
13 RFD runs voor moeten doen, maar draag 'm nog steeds.
Gisteravond een shitload quests gedaan in Un'goro, met een beetje geluk vanavond alweer lvl 55.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
@ Raffuhl, sorry dat die rogue hem ninja'd. Maar het is wel degelijk een rogue set. Hou zou die hunter het vinden als ik die skullsplitter bow voor z'n neus zou wegkapen. Dan zou hij ook alles bij mekaar schreeuwen. Als er nou niemand dat zwaard van alle aanwezige rogue's nodig had, dan mag de Hunter rollen. Hetzelfe geld voor andere Items. Teminste zo gaat het op mijn server.
Niet dat ik dat geninja van die rogue goedkuur, laat dat even duidelijk zijn
Niet dat ik dat geninja van die rogue goedkuur, laat dat even duidelijk zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Boely op 07-06-2005 09:48 ]
Welk?
En wat dan over het feit dat een mage een epic sword met een coh tegen invisibilty in gebruik neemt? Imo is die mage beter af met een int+ wapen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:31:
[...]
Dat heeft niets met goed te maken.(vind het overigens idd ook wel overkomen als 'kijk mij eens!' nfi) Het ligt puur aan de mage. Als je een rogue niet eens weet te raken als mage, moet je misschien een andere class gaan spelen
Dat, en mij niet hebben kunnen raken (hij wist immers dat ik er was) maakt hem geen ideale mage nee.
Ik constateer ook dat het ganken minder word op onze server. Gisteren in Badlands kwam ik een 43shammy en 41warrior tegen, unstealth, /wave en lekker wolfjes grinden. Ze waven terug en gaan hun weegs. Imo een goed iets, als rogue's wat beter in de peiling komen bij de tegenpartij worden we miss wat minder KoS, en das fijn om rustig te kunnen grinden.
Verwijderd
Er staat nergens dat het een rogue set is. Warriors gebruiken dezelfde set. En hunters gebruiken ook dual wield, dus ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Het is gewoon altijd hetzelfde gezever met die items. Mij kan het vanaf nu dus echt niets meer schelen, alles wat ik kan gebruiken dat beter is dan wat ik heb, roll ik gewoon op. Dat komt wellicht ook doordat de Magister set naar mijn idee veel slechtere stats heeft dan Dreadmist of bijv. Devout. Dat zijn ook 'priest/warlock sets' omdat de bonuses toevallig shadow damage zijn. Zolang er op een item niet staat 'class: rogue' heb je gewoon vette pech als een hunter de roll wint IMO.Boely schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:44:
@ Raffuhl, sorry dat die rogue hem ninja'd. Maar het is wel degelijk een rogue set. Hou zou die hunter het vinden als ik die skullsplitter bow voor z'n neus zou wegkapen. Dan zou hij ook alles bij mekaar schreeuwen. Als er nou niemand dat zwaard van alle aanwezige rogue's nodig had, dan mag de Hunter rollen. Hetzelfe geld voor andere Items. Teminste zo gaat het op mijn server.
Maar dat gaf die rogue nog niet het recht om te ninja'en, laat dat even duidelijk zijn
Dom idd. +crit, +dmg of INT/STA/SPIHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:46:
[...]
En wat dan over het feit dat een mage een epic sword met een coh tegen invisibilty in gebruik neemt? Imo is die mage beter af met een int+ wapen.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 09:51 ]
Maarre, ik zal eens zo'n stanceset mod gaan proberen dan, als dat écht zo roelerend is. Welke mod moet ik gebruiken? Ik wil dan een dagger main / sword offhand in stealth en de shatterer main / sword offhand zonder stealth.
Zijn ze ook makkelijk te gebruiken?
Verwijderd
wederom nfi, maar daar was je toch op tegen? Cheaten of zo?HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:48:
Maarre, ik zal eens zo'n stanceset mod gaan proberen dan, als dat écht zo roelerend is. Welke mod moet ik gebruiken? Ik wil dan een dagger main / sword offhand in stealth en de shatterer main / sword offhand zonder stealth.
super makkelijkHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:48:
stancets, aangeven welke 2 wapens in stealth in je handen zitten en buiten stealth
ga je stealth -> switched die wapens, kom je uit stealth, switched hij terug
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=110
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=151
beide heb je nodig
Whehehehe. True. Het gebeurt mij heel vaak dat ik de hele instance niks krijg, en uiteindelijk vraag ik dan of ik ook eens mag rollen op iets, wat niet specifiek voor rogues is, alleen maar om ook es wat loot te krijgen. Vaak mag dat dan wel. Als je je best doet om als rogue nuttig te zijn in de instance maken ze er geen probleem van.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:48:
[...]
Er staat nergens dat het een rogue set is. Warriors gebruiken dezelfde set. En hunters gebruiken ook dual wield, dus ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Het is gewoon altijd hetzelfde gezever met die items. Mij kan het vanaf nu dus echt niets meer schelen, alles wat ik kan gebruiken dat beter is dan wat ik heb, roll ik gewoon op. En als het alleen voor een rogue was, stond er wel op 'class: rogue'
Dan doel ik dus op distract, sap, gematigd damage doen om geen aggro te trekken en dus ook geen mana trekken van de healer.
Mojo schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:45:
[...]
Element Zero, daar is ie founder van
Zit ik ook bij met mijn 2 characters

Founder.... alsjeblieft niet zeg
Nah ik zit daar in de council zeg maar
Leuk guild overigens hoor, als je voor de gezelligheid gaat
Voor instanceraids e.d. zittik sinds 2 dagen bij Nightcrawlers, gaat een stuk harder daar
Gisteren dankzij mijn NC-raidmaatjes mijn devoutset maar s uitgebreid
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Je hebt wel gelijk, maar je vergeet eventjes dat zowel een Hunter als een Warrior geen gebruik maakt van z'n dual wield in een instance, zelfs PVP gebruiken ze het nooit. Een warror gaat defencive, en een hunter gooit z'n pet naar voren en gaat op een veilige afstand schieten. Een rogue heeft niks anders, wij kunnen geen 2h wapens gebruiken, shields hebben we ook niet, en ranged... tjah ook geen succes. Dus wie heeft nu het meeste recht op dat zwaard?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:48:
[...]
Er staat nergens dat het een rogue set is. Warriors gebruiken dezelfde set. En hunters gebruiken ook dual wield, dus ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen. Het is gewoon altijd hetzelfde gezever met die items. Mij kan het vanaf nu dus echt niets meer schelen, alles wat ik kan gebruiken dat beter is dan wat ik heb, roll ik gewoon op. Dat komt wellicht ook doordat de Magister set naar mijn idee veel slechtere stats heeft dan Dreadmist of bijv. Devout. Dat zijn ook 'priest/warlock sets' omdat de bonuses toevallig shadow damage zijn. Zolang er op een item niet staat 'class: rogue' heb je gewoon vette pech als een hunter de roll wint IMO.
[...]
Dom idd. +crit, +dmg of INT/STA/SPI
(Ik moet er wel even bij vertellen dat wij alleen met guild members instances ingaan. En wij dus zulke afspraken hebben gemaakt)
[ Voor 9% gewijzigd door Boely op 07-06-2005 10:04 ]
Welk?
Verwijderd
Rogues zijn soms echt zulke cowards. Eergisteren was ik (lvl 57 pally) bezig 4 ogres te slopen in Burning Steppes. Voel ik ineens iets kietelen in mijn rug...ja hoor, een (lvl 57) rogue. Maar goed, dat heb je zo nu en dan, zielige gankertjes. Ik negeerde de rogue volledig en ging verder met het afmaken van de Orges (die waren lvl 51-53, niet echt moeilijk dus). 2 Ogres dood, en had niet super veel levels meer over door die Rogue. Dus bubble -> crit heal. Ga daarna rustig verder met het afmaken van de andere twee Ogres, met nogsteeds die Rogue die als een hyperactieve adhd'er zijn wapentjes in mijn plate probeert te steken. Laatste 2 Orgres ook dood, ik pik vrolijk de loot op, daarna BoP -> heal (stomme rogues doen toch nog wel wat schade). En ra ra wat gebeurde er? Rogue sprint weg en vanished. tsk tsk tsk. Flauw hoor. Alleen aanvallen als ik bezig ben met meerdere mobs, en daarna snel wegrennen. Typisch. En het ergste is dat ik er dus niks tegen kan doen (en nee, begin niet over trinkets. Ik heb ze allemaal. Stopwatch, net-gun, boomerang, etc. Maakt gewoon niet genoeg verschil). Het gebeurt me zo vaak dat ik het PvP-element op mijn PvP-server vrijwel compleet aan me voorbij laat gaan, heeft voor een pally toch geen zin. Alleen als guildies in de problemen zitten help ik ze, maar in vrijwel alle andere situaties negeer ik Horde spelers volledig.
Maar mijn dag werd toch nog goed. Met 7 man BRD geraid (zonder warrior!). Dropte een Krol Blade! Verloor de roll helaas (werd 2e). Hunter won. bah. Maar ik won daarna wel een blauwe 2-hander van Panzor en een blauwe plate-leggings even verderop. Dus toch nog een behoorlijk geslaagde dag.
Maar mijn dag werd toch nog goed. Met 7 man BRD geraid (zonder warrior!). Dropte een Krol Blade! Verloor de roll helaas (werd 2e). Hunter won. bah. Maar ik won daarna wel een blauwe 2-hander van Panzor en een blauwe plate-leggings even verderop. Dus toch nog een behoorlijk geslaagde dag.
Verwijderd
Nightcrawlers? Is dat weer een nieuwe guild zoals Genesis/Fun?Ryceck schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:56:
[...]
Founder.... alsjeblieft niet zeg
Nah ik zit daar in de council zeg maarKan mensen inviten, heb officers chat enz, maar ben in geen geval guildleader
ook helemaaaaalll geen zin in
Leuk guild overigens hoor, als je voor de gezelligheid gaat
Voor instanceraids e.d. zittik sinds 2 dagen bij Nightcrawlers, gaat een stuk harder daar
Gisteren dankzij mijn NC-raidmaatjes mijn devoutset maar s uitgebreidDevout Mantle is binnen dus nu nog maar 2 pieces en dan bennik een echt paarse devout-holy-priest-relnicht
Verwijderd
Het mag dan niet bepaald een eerste keus: Hunter wapen zijn, maar een Rogue met Krol moet zijn mond houden en van die Sacred Charge afblijven tenzij die de Guardian al had en de set compleet wilde. Het is overigens wel degelijk een redelijke set voor Hunters vanwege de +%crit en de +50 attackpower die de set geeft. Ze zijn alleen beter af met een Barberous Blade of 2x Dawn's Edge oid natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 08:47:
gisteren voor het eerst naar UBRS geweest met 15 man. En OH OH OH wat een caps lock whining dat daar plaatsvond. Er zat een rogue in de groep met een krol blade (FFS!!!) En Dal'Rend's Sacred Charge dropt http://www.thottbot.com/?i=23785
Een hunter uit onze groep rollt vervolgens op Sacred Charge, omdat deze hem goed kan gebruiken. Vervolgens wordt heel de raid channel volgespamd met OMGWTF ROUGE WEAPON. Dus onze guild druist daar tegenin. Wat gebeurt er dan: Een van de priests die in dezelfde guild zit als de rogue, weigert vervolgens te rollen. Wat verschijnt er na het verstrijken van de tijd dus onder in beeld? Priest passes on: Sacred Charge. Hunter receives loot: Sacred Charge (dus onze hunter blij) Maar wat gebeurt er dan? Rogue receives loot: Sacred Charge (!!) Blijkt dus dat de rogue nog snel het zwaard van de body geninjaloot heeft. Deze leuke kerel staat dus geblacklist. Je kunt er nu waarschijnlijk ook een leuk topic over op het EU Rogue forum lezen. Zijn naam is Freeman en half Bladefist gaat al niet meer met hem in groepen.
Verwijderd
Nou de sap abillity van de rogue's is toch wel errug fijn hoor, zeker als je als low level door de Wailing Caverns moet. Mazzel is dat er bij ons in de guild een aantal zitten die graag meegaan. En daggers (of ze er nou wat aan hebben of niet) zijn voor hun, en op de rest rollen ze gewoon mee tot dat er iemand is met need.HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:54:
[...]
Whehehehe. True. Het gebeurt mij heel vaak dat ik de hele instance niks krijg, en uiteindelijk vraag ik dan of ik ook eens mag rollen op iets, wat niet specifiek voor rogues is, alleen maar om ook es wat loot te krijgen. Vaak mag dat dan wel. Als je je best doet om als rogue nuttig te zijn in de instance maken ze er geen probleem van.
Dan doel ik dus op distract, sap, gematigd damage doen om geen aggro te trekken en dus ook geen mana trekken van de healer.
mja niet alleen rogues hoorVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:59:
*verhaal over chickenshits en bange lijers

was in stv bezig met me mage, om die bone necklaces te verzamelen van die trolls in het zuidoosten
loop 4x langs een alliance priest die met mobs aan het vechten is en rond half health, iedere keer loop ik gewoon door en pak ik ook een mob.
raad eens wat het eerste is wat ie doet als ik met een mob bezig ben en hij full is :x
heb hem dus even gecorpsecamped, en meteen met een fireblast en coc gekilled na zijn leuke res
2e keer resde hij op max range, midden tussen de ogres
en me cp's binnen en hij mocht 2x 10% gaan repareren, de lijer
Leuke aan NC is dat het geen guild isVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:03:
[...]
Nightcrawlers? Is dat weer een nieuwe guild zoals Genesis/Fun?
Het is een samensmelting van de lvl60's van kleinere guilds die eigenlijk de guild niet willen leaven maar toch high-end instances willen doen. Opgebouwd met forumpje, regels, lootrulings, raidafspraken enz.
Ik zit nu dus nog gewoon @ Element Zero met al mijn bekenden terwijl ik op de achtergrond lekker aan het raiden ben met NC. Ez0 heeft niet de mensen om raids uit te voeren op strat and scholo bijvoorbeeld en dit is gewoon een goed alternatief voor pickup groups
En Genesis/Fun wordt ik ook moe van
[ Voor 7% gewijzigd door Ryceck op 07-06-2005 10:26 ]
Verwijderd
imp sap is must in endgame. Maar ik denk niet dat men in een groep je 'ook eens laat rollen op een item' omdat je goed je best hebt gedaan in een groep. Dat wordt op een gegeven moment gewoon van je verwacht en anders is het kick!Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:11:
[...]
Nou de sap abillity van de rogue's is toch wel errug fijn hoor, zeker als je als low level door de Wailing Caverns moet. Mazzel is dat er bij ons in de guild een aantal zitten die graag meegaan. En daggers (of ze er nou wat aan hebben of niet) zijn voor hun, en op de rest rollen ze gewoon mee tot dat er iemand is met need.
De rogue had overigens het andere item van de set wel, maar niet equipped. Hij bleef de krol gebruiken gedurende heel UBRS, tot iemand er iets van zei. Toen zei ik dus ook tegen de rogue: "You better have that equipped every time I see you from now on!"
Ik heb het idee dat men van die guild dus allemaal onder 1 hoedje aan het spelen waren. En die loot bug (of wat het ook is) moeten ze dus maar snel aanpassen. Als iemand de timer voor een item roll laat aflopen, moet het gewoon tellen als een pass en moet het item dus meteen naar de loot winner gaan en niet eerst nog van de body te looten zijn.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:52:
[...]
wederom nfi, maar daar was je toch op tegen? Cheaten of zo?
Heb pas een respec achter de rug en heb niet voor imp. sap gekozen (die komt pas als ik weer verder gelvl'd ben) maar ik mis het toch wel hoor! Zo fijn om er 1 te sappen en dat je kans houd om in stealth te blijven...Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:26:
[...]
imp sap is must in endgame. Maar ik denk niet dat men in een groep je 'ook eens laat rollen op een item' omdat je goed je best hebt gedaan in een groep. Dat wordt op een gegeven moment gewoon van je verwacht en anders is het kick!
Ik ga denk ik ook joinenRyceck schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:23:
[...]
Leuke aan NC is dat het geen guild is
Het is een samensmelting van de lvl60's van kleinere guilds die eigenlijk de guild niet willen leaven maar toch high-end instances willen doen. Opgebouwd met forumpje, regels, lootrulings, raidafspraken enz.
Ik zit nu dus nog gewoon @ Element Zero met al mijn bekenden terwijl ik op de achtergrond lekker aan het raiden ben met NC. Ez0 heeft niet de mensen om raids uit te voeren op strat and scholo bijvoorbeeld en dit is gewoon een goed alternatief voor pickup groups
En Genesis/Fun wordt ik ook moe vanDie gasten starten iedere 2 weken een nieuwe guild
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik vind dat imp sap maar zo zoVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:26:
[...]
imp sap is must in endgame. Maar ik denk niet dat men in een groep je 'ook eens laat rollen op een item' omdat je goed je best hebt gedaan in een groep. Dat wordt op een gegeven moment gewoon van je verwacht en anders is het kick!

Je hebt nog steeds kans flink in de shit te raken als het mislukt, want je kan missen, en zelfs als je raakt nog 10% zichtbaar te worden, en je levert er 3 punten voor in die je ergens anders had nodig kan hebben. Dan neem ik liever 'gewoon' sap plus een vanish, kost toch geen hol en is veiliger voor iedereen lijkt me.
Die punten steek ik dan liever in hemorrage, daar heeft iedereen die op de mob mept profijt van, zeker als je met 5 man een boss zsm moet killen zoals de UD boss of Razorfen nog wat.
Verwijderd
ja sorry maar zo stort je geloofwaardigheid natuurlijk wel ff de grond in
Ik heb besloten om trouwens maar niet actief voor de Mage Epic set instances in te gaan. (geleidelijk aan haal ik de items wel voor het geval dat ze verbeterd worden) Ik ga gewoon door met het samenstellen van een +fire dmg set en daar kom je schijnbaar ook een heel eind mee in instances. (in pvp is het natuurlijk helemaal ideaal) Zit inmiddels denk ik net over de +100 dmg en dat moet dus naar de 200
Misschien vanavond dus eens Eye of Flame van de AH halen voor 40g (ja het is veel, maar +40 fire damage op 1 item is best veel
Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik 1k+ dmg fireballs kan afschieten!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 10:38 ]
Klopt, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, en ik vind het leuk om ook gewaardeerd te worden door mijn guildies. Ik werd gister door iemand als uberrogue bestempeld, @ nota bene frikking level 44, en dat is toch strelend voor je ego.Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:52:
[...]
wederom nfi, maar daar was je toch op tegen? Cheaten of zo?
Ik wil eens weten of het écht zo veel verschil maakt, en zolang het volgens de policy toegestaan is ga ik het tog es proberen denk ik, het zal mijn usability in instances misschien ook wel beter maken, een ambush trekt toch meer aggro dan cs/ssssss/evis, en dat is handig om de aggro van een caster te halen. Ook voor het grinden wil ik liever openen met ambush omdat ik dan remorseless krijg, maar de daggers zijn waardeloos voor het 'gewone' hakwerk.
Tis dus vooral praktisch
[ Voor 24% gewijzigd door HTT-Thalan op 07-06-2005 10:42 ]
Haha ach ik roep het al een paar keer dat Thalan die mod's moet nemen ... en dan lees ik ineens dit, daar moet ik wel om lachenVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:37:
[...]
ja sorry maar zo stort je geloofwaardigheid natuurlijk wel ff de grond in![]()
Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik 1k+ dmg fireballs kan afschieten!
1k fireballs... 2 stuks en ik ben al bijna sate
Verwijderd
Ja en dan heb je het nog niet over PoM Pyroblast voor 1.2k + dotRaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:40:
[...]
Haha ach ik roep het al een paar keer dat Thalan die mod's moet nemen ... en dan lees ik ineens dit, daar moet ik wel om lachen
1k fireballs... 2 stuks en ik ben al bijna sate
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 10:43 ]
zodra je scholo/stra/ubrs/lbrs gaat runnen ga je wel anders denkenHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:37:
[...]
Ik vind dat imp sap maar zo zo
Je hebt nog steeds kans flink in de shit te raken als het mislukt, want je kan missen, en zelfs als je raakt nog 10% zichtbaar te worden, en je levert er 3 punten voor in die je ergens anders had nodig kan hebben. Dan neem ik liever 'gewoon' sap plus een vanish, kost toch geen hol en is veiliger voor iedereen lijkt me.
Die punten steek ik dan liever in hemorrage, daar heeft iedereen die op de mob mept profijt van, zeker als je met 5 man een boss zsm moet killen zoals de UD boss of Razorfen nog wat.
veel 3 a 4 elite pulls soms met non elite adds
trust me endgame instances improved sap > sap + vanish
vanish heeft je party geen reet aan
las op het wow forum een verhaal over een paar gasten die een guildie gingen helpen in SMVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:41:
[...]
Ja en dan heb je het nog niet over PoM Pyroblast voor 1.2k + dotAls die dan crit is het bijna in 1 keer afgelopen. (1.2k + 600dmg van crit + 480 dmg van ignite + 268 DoT) Daar kan je met je ambush nog een puntje aan zuigen
group had lvl 60 3 fire specced mages, Mograine 1e keer dood, alledrie de mages Combustion + Pyroblast op whitemane -> dood
run naar de klote, reset en opnieuw
[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 07-06-2005 10:47 ]
Mjah behoorlijk imba moet ik zeggenVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:41:
[...]
Ja en dan heb je het nog niet over PoM Pyroblast voor 1.2k + dotAls die dan crit is het in 1 keer afgelopen. Daar kan je met je ambush nog een puntje aan zuigen
Ambush doet nu 700 tot 1000 dmg..
En dan ook nog een DoT... mages pakken rogues in
Zolang hij geen epic coh 1h sword heeft en uit mijn buurt blijft wel jaRaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:43:
[...]
Mjah behoorlijk imba moet ik zeggen
Imp sap = sap --> stealth, dat is toch hetzelfde als sap --> vanish? Vanish dropt alle eventuele aggro en slow/root buffs.-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:42:
[...]
zodra je scholo/stra/ubrs/lbrs gaat runnen ga je wel anders denken
Verwijderd
Tja je hebt wel weer casting tijd daarna heRaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:43:
[...]
Mjah behoorlijk imba moet ik zeggen
Wat ik nog vaker zie is frost shock crits voor 2k.
Ik denk dat jij niet echt een onderdeel zal worden van high-end instances zonder imp.sapHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:37:
[...]
Ik vind dat imp sap maar zo zo
Das in mijn ogen hetzelfde als een paladin die geen Blessing of Salvation heeft...

Gisteren UBRS gedaan met 3 rogues die alledrie imp.sap hadden en dan is het toch verdomd hendig dat ze in stealth kunnen blijven. 3 mobs gecontrolled en je kan de rest rustig pullen. En die 10% dat het dan kan failen, tsjah die nemen we voor lief. Maar in een party met slechts 1 mage is het *de* uitkomst voor crowd-control.
En jou optie met vanish is ook leuk hoor... maar ga jij voor 3 uur powders meenemen? Want je moet dan *iedere* pull vanishen he ff voor de duidelijkheid... lijkt me een leuke maar toch wel dure hobby worden
^^ met -=BoKKiE=--=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:42:
[...]
zodra je scholo/stra/ubrs/lbrs gaat runnen ga je wel anders denken
Al vallen strat en scholo nog wel mee, daar kan de priest shacklen
[ Voor 15% gewijzigd door Ryceck op 07-06-2005 10:47 ]
Snap dat echt niet he, ik word zo hard aangepakt door mages... ze blinken meteen na mn opener en daarna heb ik zoveel frost op mn klep gehad dat ik 1 minuut niet gewoon kan bewegen... de seconde dat ik er weer ben blinken ze weer.. En vanish gaat niet want ik heb ondertussen al een mooie DoT gehadHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:43:
[...]
Zolang hij geen epic coh 1h sword heeft en uit mijn buurt blijft wel ja
Je moet op een mage ook niet met cheapshot openen, ze hebben blink net zo hard klaarstaan als wij onze vanish. Gewoon een ambush met bij voorkeur een slow poison op beide wapens, dan weet je zeker dat ze niet weg kunnen rennen, iig niet snel genoeg om jou niet te tijd te geven voor een cb evis. Met dat cloth armor van ze is het dan meestal al gedaan, want een crit ambush (65% kans) betekent meestal dat ze al 75% hp kwijt zijn. De cb evis doet de rest, eventueel los je nog een schot naderhand.RaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:45:
[...]
Snap dat echt niet he, ik word zo hard aangepakt door mages... ze blinken meteen na mn opener en daarna heb ik zoveel frost op mn klep gehad dat ik 1 minuut niet gewoon kan bewegen... de seconde dat ik er weer ben blinken ze weer.. En vanish gaat niet want ik heb ondertussen al een mooie DoT gehad
Vanish werkt misschien niet om te verdwijnen, maar verdwijdert wel 'movement impairing effects'. Dus je kan de slow wél opheffen, om daarna met een sprint ervandoor te gaan.
- edit -
@ rycheck
Dure hobby valt wel mee. Ze kosten 25 copper per stuk, en sla er meestal 40 tegelijk in. Ik heb ruimte zat om er eventueel 80 mee te nemen als ik wil. En wat ook nog wel eens helpt, is een pull van een ranged weapon, waarbij ik een mob 'stop' door hem tijdens zijn charge te cheapshotten.
Ik heb nog geen high level instances gedaan dus tijd zal het leren, maar voorlopig doe ik het erg goed, vooral uldaman was een eitje. Hard bikkelen, maar we hadden een goed team (43 pally, 45 priest, 47 warrior, 43 hunter en mezelf) en de priest deed zijn werk uitermate goed. Ik heb zelf slechts 2 keer een dikke heal nodig gehad.
[ Voor 24% gewijzigd door HTT-Thalan op 07-06-2005 10:52 ]
Volledig afhankelijk van wie er opent. Ik pak rogues hard als ik ze vanaf het begin kan zien. Dan mogen ze van mij best stealth gaan maar daar zijn AoE's voor.
Zolang ze niet ineens met een backstab in m'n rug komen zonder dat ik ook maar enig idee had dat er een rogue aanwezig was pak je ze makkelijk. Level 46 Fire/Arcane mage speaking...
Zolang ze niet ineens met een backstab in m'n rug komen zonder dat ik ook maar enig idee had dat er een rogue aanwezig was pak je ze makkelijk. Level 46 Fire/Arcane mage speaking...
Verwijderd
Hangt puur van de build af hoorRaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:45:
[...]
Snap dat echt niet he, ik word zo hard aangepakt door mages... ze blinken meteen na mn opener en daarna heb ik zoveel frost op mn klep gehad dat ik 1 minuut niet gewoon kan bewegen... de seconde dat ik er weer ben blinken ze weer.. En vanish gaat niet want ik heb ondertussen al een mooie DoT gehad
Met een fire mage win je alleen van een rogue, als deze op afstand zichtbaar is IMO. Je hebt namelijk meer kans op DoT-en, hetgeen wel een goede anti-vanish methode is natuurlijk.
Mjah net als gisteravond op de dagelijkse XR raid gebeurde dus....The Realone schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:49:
Volledig afhankelijk van wie er opent. Ik pak rogues hard als ik ze vanaf het begin kan zien. Dan mogen ze van mij best stealth gaan maar daar zijn AoE's voor.
UD Mage die rondrent, een AoE frost-attack doet en in een klap 5 rogues om zich heen ziet staan in ijsblokjes. Die scheet wel ff in ze broek denk
Gisteren met de guild (Salvation Army) voor het eerst op Shadowmoon(PVP) Ragnaros gekilled !
We hebben het denk ik wel 30x geprobeerd en gisteren is het dan uiteindelijk gelukt.
Was een zeer mooi gevecht ^^
Hierna gelijk maar doorgegaan naar Azuregos om deze ook gelijk maar neer te halen
Vinden andere guilds de outdoor raid bosses ook overdreven makkelijk als je eenmaal doorhebt hoe ze neer te halen? We killen kazzak binnen 2 minuten, Azuregos gaat ook zeer snel down.
We hebben het denk ik wel 30x geprobeerd en gisteren is het dan uiteindelijk gelukt.
Hierna gelijk maar doorgegaan naar Azuregos om deze ook gelijk maar neer te halen
Vinden andere guilds de outdoor raid bosses ook overdreven makkelijk als je eenmaal doorhebt hoe ze neer te halen? We killen kazzak binnen 2 minuten, Azuregos gaat ook zeer snel down.
Goed, de mage heeft frost armor aan of sowieso een shield.. althans de mages die ik tegenkom allemaal. Dus je Ambush crit dan mooi (loopt lekker op tot 1000dmg op cloth) maar daarna heb ik wel frost op mn dak door dat frost shield.. en daarna word ik weer rustig rond gekite tot ik dood ben..HTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:48:
[...]
Je moet op een mage ook niet met cheapshot openen, ze hebben blink net zo hard klaarstaan als wij onze vanish. Gewoon een ambush met bij voorkeur een slow poison op beide wapens, dan weet je zeker dat ze niet weg kunnen rennen, iig niet snel genoeg om jou niet te tijd te geven voor een cb evis. Met dat cloth armor van ze is het dan meestal al gedaan, want een crit ambush (65% kans) betekent meestal dat ze al 75% hp kwijt zijn. De cb evis doet de rest, eventueel los je nog een schot naderhand.
Vanish werkt misschien niet om te verdwijnen, maar verdwijdert wel 'movement impairing effects'. Dus je kan de slow wél opheffen, om daarna met een sprint ervandoor te gaan.
Ik wil ook easy mage's op mijn server
Iedere mage, frostspecced of niet, heeft Ice Armor, manashield en Frost Nova dus dat valt al tegen.RaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:57:
[...]
Ik wil ook easy mage's op mijn serverdie NIET allemaal frostspecced zijn
Mjah ik ken de mage class dus absoluut niet ... dus vergeef mij daarinThe Realone schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:01:
[...]
Iedere mage, frostspecced of niet, heeft Ice Armor, manashield en Frost Nova dus dat valt al tegen.
Maar al 'onze' mages lopen dus met shields .... de kans om die neer te maaien met een mooie ambush is zowiezo al vrij laag.
hehe salvation army FTWnimmolon schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:54:
Gisteren met de guild (Salvation Army) voor het eerst op Shadowmoon(PVP) Ragnaros gekilled !
alleen ben gestopt met spelen sinds een weekje.
Echt zoveel bereikt met salvation-army beste guild @ shadowmoon.
Gisteraaf begonnen met Nietdode Priester 
Bevalt me tot nu toe erg goed, maar is wel precies het tegen over gestelde van me 44 warrior
Ik kwam tot me beslissing om tot priest over te gaan omdat er echt een NEED aan Healers nodig is op Ragnaros Realm!
Iemand nog tips voor me priest?
Ben nog maar lvl 5 maar dat gaat snel genoeg
Bevalt me tot nu toe erg goed, maar is wel precies het tegen over gestelde van me 44 warrior
Ik kwam tot me beslissing om tot priest over te gaan omdat er echt een NEED aan Healers nodig is op Ragnaros Realm!
Iemand nog tips voor me priest?
Ben nog maar lvl 5 maar dat gaat snel genoeg
De rogue wacht toch altijd de ideale situatie af? Daarom hebben we stealth. Dat shield van ze duurt 30 sec. Je wacht totdat dat shield even een paar seconden weg is en dan sla je toeRaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:03:
[...]
Mjah ik ken de mage class dus absoluut niet ... dus vergeef mij daarin
Maar al 'onze' mages lopen dus met shields .... de kans om die neer te maaien met een mooie ambush is zowiezo al vrij laag.
Wie weet er een goeie Build voor warrior?
Het moet echt een Tank build worden, dus dat ik veel meer klappen kan vangen dan normaal.
Oh ja, ik heb momenteel een 1h mace, en een shield.
Deze 2:
http://www.thottbot.com/?i=14393
http://www.thottbot.com/?i=4830
Het moet echt een Tank build worden, dus dat ik veel meer klappen kan vangen dan normaal.
Deze 2:
[ Voor 34% gewijzigd door FragNeck op 07-06-2005 11:15 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Klopt perfect en dat hoef je me echt niet duidelijk te maken, maar probeer maar eens een mage op onze server als het kon... hij maait je echt onder de grondHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:11:
[...]
De rogue wacht toch altijd de ideale situatie af? Daarom hebben we stealth. Dat shield van ze duurt 30 sec. Je wacht totdat dat shield even een paar seconden weg is en dan sla je toe
Als ik morgen mijn shatterer heb zal ik sowieso op ganking spree gaan om te kijken of dat ding een beetje werkt, daarbij kom ik vast ook een hoop mages tegen, dus dat moet geen probleem zijn.RaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:13:
[...]
Klopt perfect en dat hoef je me echt niet duidelijk te maken, maar probeer maar eens een mage op onze server als het kon... hij maait je echt onder de grond
In welk stukje contested area (behalve stv dan) kom ik de meeste grindende/questende horde tegen? Ik wil een hoop 'testmateriaal' hebben
Ik zou gewoon voor de standaard 31/20 build gaan voorlopig. Met deze build kan je behalve goed instance tanken ook goed solo grinden.. Tegen de tijd dat je MT in een MC raid bent is het misschien aan te raden om eens te respeccen naar een prot build maar tot die tijd schijnt de 31/20 het meest effectieve te zijn..FragNeck schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:12:
Wie weet er een goeie Build voor warrior?
Deze 2:
Warrior lvl 30 op Stormscale hier
[ Voor 17% gewijzigd door Ghostie|IA op 07-06-2005 11:19 ]
Ik heb shield nauwelijks aanstaan tenzij ik in een gebied rondwaggel waar het stikt van de alliance. Plus wanneer een mage shield heeft is dat een hele goeie mana drainer voor damagedealers. Critje van 1000+ erop en de helft van m'n mana is weg.
Verwijderd
Ben nu een lvl 29 - en een beetje - mage (alliance) @ Bloodhoof. De quests in Duskwood heb ik nu wel een beetje gedaan, soms met de nodige hulp
. Nu zit ik te twijfelen tussen:
1) Arathi Highlands;
2) Stranglethorn Vale; en
3) Gnom.
Ik speel alleen PvE. Duskwood was zo lekker overzichtelijk als het om questen ging (in tegenstelling tot de Wetlands). Welke raden jullie aan om naar de 35 te levellen?
1) Arathi Highlands;
3) Gnom.
Ik speel alleen PvE. Duskwood was zo lekker overzichtelijk als het om questen ging (in tegenstelling tot de Wetlands). Welke raden jullie aan om naar de 35 te levellen?
Ik raad je nog steeds die shatterer af en zou nog steeds voor de Helm of Fire gaan... mijn mening thoHTT-Thalan schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:17:
[...]
Als ik morgen mijn shatterer heb zal ik sowieso op ganking spree gaan om te kijken of dat ding een beetje werkt, daarbij kom ik vast ook een hoop mages tegen, dus dat moet geen probleem zijn.
In welk stukje contested area (behalve stv dan) kom ik de meeste grindende/questende horde tegen? Ik wil een hoop 'testmateriaal' hebben

Idd, wel jammer dat je er mee gekapt bent, blijven weinig nl'ers over in de guildMclercx schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:05:
[...]
hehe salvation army FTWzit er zelf ook in, "Iron"
alleen ben gestopt met spelen sinds een weekje.
Echt zoveel bereikt met salvation-army beste guild @ shadowmoon.
Maar tis idd de beste guild op de server.
Wat ook zo cool is, we hebben met 2 horde guilds best goede contacten.
Zo laatst ook met een kazzak kill. 2 Horde guilds waren er eerst, we hadden zo iets van vooruit, we geven jullie eerst een poging. Beide guilds kregen het niet voor elkaar, waarna wij aan de beurt waren. En er zijn niet veel dingen leuker dan Kazzak neer halen terwijl er 80 horde staan toe te kijken
Arathari highlands ->Denk ik quests iets te hoog lvl
STV = echt toppie voor lvl 30's Alleen veel Horde :P:P
Gnom weet ik niet geen ervaring mee
Mischien Ashenvale
al zijn daar wel veel raids
------------------------------------
O lol, lees net PVE :P:P
STV!
STV = echt toppie voor lvl 30's Alleen veel Horde :P:P
Gnom weet ik niet geen ervaring mee
Mischien Ashenvale
------------------------------------
O lol, lees net PVE :P:P
STV!
[ Voor 18% gewijzigd door BraX op 07-06-2005 11:23 ]
Verwijderd
perfect? Your honor I refer to my former statement:RaseriaN schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:13:
[...]
Klopt perfect en dat hoef je me echt niet duidelijk te maken, maar probeer maar eens een mage op onze server als het kon... hij maait je echt onder de grond
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23413099
Als ie toch op een PvE server zit...
Arathi kan trouwens goed op 35 hoor. Ben ik zelf ook rond dat level heen gegaan als mage.
EDIT
Oops ik las 35 ipv 29, vraag me niet waarom...geen Arathi nog voor jou dus.
Arathi kan trouwens goed op 35 hoor. Ben ik zelf ook rond dat level heen gegaan als mage.
EDIT
Oops ik las 35 ipv 29, vraag me niet waarom...geen Arathi nog voor jou dus.
[ Voor 27% gewijzigd door The Realone op 07-06-2005 11:27 ]
Gnome is traumaVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:19:
Ben nu een lvl 29 - en een beetje - mage (alliance) @ Bloodhoof. De quests in Duskwood heb ik nu wel een beetje gedaan, soms met de nodige hulp. Nu zit ik te twijfelen tussen:
1) Arathi Highlands;
3) Gnom.
Stranglethorn is goed zolang je in het noorlijke gebied blijft ( rebel camp en nessingwary's )
Arathi Highlands vinnik zelf nogal zwaar voor een <- 30 ( ik zou zeggen 33-43 gebied
Desolace is ook opzich een leuk gebied voor een bijna lvl 30
(als je toch pve'd is stv de beste keus idd
[ Voor 4% gewijzigd door Rmg op 07-06-2005 11:26 ]
Verwijderd
Zo simpel als je het hier stelt werkt het voor een hunter dus niet he...Boely schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:58:
[...]
Je hebt wel gelijk, maar je vergeet eventjes dat zowel een Hunter als een Warrior geen gebruik maakt van z'n dual wield in een instance, zelfs PVP gebruiken ze het nooit. Een warror gaat defencive, en een hunter gooit z'n pet naar voren en gaat op een veilige afstand schieten. Een rogue heeft niks anders, wij kunnen geen 2h wapens gebruiken, shields hebben we ook niet, en ranged... tjah ook geen succes. Dus wie heeft nu het meeste recht op dat zwaard?
(Ik moet er wel even bij vertellen dat wij alleen met guild members instances ingaan. En wij dus zulke afspraken hebben gemaakt)
Je pet even "naar voren gooien" op een lvl 56+ elite werkt dus niet want dat overleeft ie niet. De mob krijg je namelijk niet op tijd dood want als je max damage gaat doen houdt je pet geen aggro. Daarmee zijn hunters in instances al afhankelijk van Warriors voor aggro-hold. Daarnaast gaat niet elk gevecht ideaal en zul je als hunter vaak moeten meleeën, al is het maar om te kiten en dan weer weg te rennen.
In PvP gebruik je je zwaard gewoonweg veel omdat je tegenstander niet op een afstandje lief op je pet gaat hakken natuurlijk...
Daarnaast is er niet altijd genoeg ruimte om afstand te maken (ivm surrounding mobs), ik zie veel hunters gewoon dom naar achteren lopen en op die manier wipes veroorzaken --> dom, pak dan gewoon je zwaard.
Nu zal ik zelf nooit op een goed zwaard rollen als er een echte "melee" class is die hem beter kan gebruiken, maar vergis je even niet in de hoeveelheid melee-fighting die hunters moeten doen...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2005 11:40 ]
Met PVP is STV echt een ramp..
Zit je daar beetje te questen zit er zo weer een Human rogue in je nek te kietelen.
Altijd vervelend daar
Maar wel lekker veel quests
Zit je daar beetje te questen zit er zo weer een Human rogue in je nek te kietelen.
Altijd vervelend daar
Verwijderd
Dank, jullie kunnen al raden waar ik om 20:00 vanavond aan het rondrennen ben... nou ja, digitaal dan, Gentlemen dont run
Er is maar een heel klein gat waar in je een mage kan aanvallen (mits hij goed speel offcourse) en ik heb geen behoefte om een tijd te wachten voor 1 HK... zowiezo grind ik geen HK's en kill ik gewoon alles wat groen is onderweg .... gele pak ik ook nog wel maar die zoek ik wel uitVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:22:
[...]
perfect? Your honor I refer to my former statement:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/23413099
Precies het zelfde gehad, erg zuur, ik zag het nog gebeuren, en dan probeer je nog te schreeuwend te typen, maar helaasVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:48:
Anywho, na 3 uur eindelijk bij wyrmthalak aangekomen zien we achter hem de documents liggen, het ging dus in principe prima. Wyrmthalak op 1 mm hp bar na dood, hebben 3/5 party members het loodje gelegdNix aan de hand, de mage + shaman die nog over waren hebben wyrmthalak nog even afgemaakt, dus die had ik in de pocket. Helaas beloten toen 2 adds deze mage + shaman ook nog een een schop te geven waardoor de volledige party gewhiped was
![]()
De 2 adds liepen na whipe terug naar de boss spawn plek, en onze shaman reincarnate, gaat in een hoekje zitten om mana te regenereren, lopen die 2 adds weg in de richting van hemShaman dood. Geen mogelijkheid te ressen. Alles gerespawned na een sprintje terug naar instance. Geen docs...
Ga Yeti's slachten in Hillsbrad foothills. Die zijn vanaf level 29 tot level 32 ongeveer. Heb ik ook gedaan toen ik zo rond level 30 zat. Leuke XP, en als je skinner bent ook erg veel leatherVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:19:
Ben nu een lvl 29 - en een beetje - mage (alliance) @ Bloodhoof. De quests in Duskwood heb ik nu wel een beetje gedaan, soms met de nodige hulp. Nu zit ik te twijfelen tussen:
1) Arathi Highlands;
3) Gnom.
Ellow - Heeft er er op Bloodscalp iemand (horde - anders moeten we via gadget ah
) toevallig een Beaststalkers Belt over en te koop ?
http://www.thottbot.com/?i=7685
Ik ben gister 53 geworden met mn Huntertje en ik zou m graag willen hebben
Vanmorgen vroeg stond er 1 op AH maar startbid van 50g vond ik toch wel wat overdreven
http://www.thottbot.com/?i=7685
Ik ben gister 53 geworden met mn Huntertje en ik zou m graag willen hebben
Vanmorgen vroeg stond er 1 op AH maar startbid van 50g vond ik toch wel wat overdreven
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
31/20 Bedoel je daar mee 31 arms en 20 protection?Ghostie schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:18:
[...]
Ik zou gewoon voor de standaard 31/20 build gaan voorlopig. Met deze build kan je behalve goed instance tanken ook goed solo grinden.. Tegen de tijd dat je MT in een MC raid bent is het misschien aan te raden om eens te respeccen naar een prot build maar tot die tijd schijnt de 31/20 het meest effectieve te zijn..
Warrior lvl 30 op Stormscale hier
Want ik ga op het moment voor een 31/5/15 build. Wordt ook vaak aangehaald als een goede Warrior build
31 Arms / 20 furyVerwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:51:
[...]
31/20 Bedoel je daar mee 31 arms en 20 protection?
Want ik ga op het moment voor een 31/5/15 build. Wordt ook vaak aangehaald als een goede Warrior build
Verwijderd
Echter, ik ben Paladin.
Ik heb dus alles geprobeerd. En zelfs als ik ze inhaal/root/stun (wat ook een zeldzaamheid is, ondanks trinkets) dan doe ik simpelweg niet genoeg damage om hem snel dood te maken. Ja, een enkele keer lukt het, maar 99% van de tijd niet. En dankzij de honour reward trinket, is mij enige stun ook nog waardeloos geworden. Ik verlies dus niet vaak in eerlijke gevechten, maar winnen doe ik vrijwel nooit. En daarbij komt nog dat 80% van de pvp-incidenten gebeuren door iemand die een hoger level heeft als mij, of als ik met een mob bezig ben, of indien ik alleen ben en zij met z'n 2-5en. En ik kan eigenlijk niet escapen. Ja, 1 keer per uur (bubble+HS). Maar verder eindigen vrijwel alle gevechten met een HK voor de horde die mij aanviel, of geen HK voor niemand. Zelf schiet ik er niets mee op.
Dit topic is gesloten.