Ja, maar die zullen het minder hard missen aangezien die travel form hebbenRaseriaN schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:52:
[...]
Haha nee hoor, wij hebben een LvL 50 Druid in onze guild zonder mount
Maraudon is in feite volgende na ST qua level. En dan bijvoorbeeld BRDYellow|A schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:56:
Gisteren de Sunken Temple twee keer gedaan met een groepje. Een keertje ging onze restoration druid dood toen hij iets van 6 van die kleine draakjes op zich had. Hakkar twee keer doodgemaakt en onze hele party had blije drops (ook twee keer die draak op het einde, die is simpler dan Hakkar qua eind gevecht).
Yellow heeft eindelijk zijn crest of supremacy en nieuwe weapon gear. Zowel onehanded sword als axe (axe is beter) en een nieuwe polearm voor mijn solo grinden tot ik level 60 ben. Sunken Temple heeft lekkere loot en we hadden twee level 52's mee, leverde geen enkel probleem op. Nu naar de volgende instance... BRD denk ik?
Ik wil alleen meer armor kan echt niet een goed chestpiece vinden. Zit nu unbuffed op level 57 op 5850 armour en een beetje. Ik wil zo graag meer... en meer ... en meer
Best wel andersomBosmonster schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:08:
[...]
Maraudon is in feite volgende na ST qua level. En dan bijvoorbeeld BRD
Mauradon, dan ST
Ah kan ook.. is al weer aardige tijd geleden
Kwou ook al zeggen
Erinakus is toch echt een lvl55 draak in ST
en Princess uit Maraudon is toch echt maar een lvl51 errhhmm.... lekker ding?
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Vanaf wanneer kun je eigenlijk de BRS/Strat/Scholo instances gaan doen ?
Percee lvl 60 ?
Of zou ik op lvl 58 al mee kunnen ?
Heb als lvl 54-zijnde nml. wel al een quest in Scholomance...
Percee lvl 60 ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
UBRS/LBRS vanaf 58, scholo met 10man vanaf 58 met z'n 5-en 60, strat 'tzelfde als met scholoOn_E schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:19:
Vanaf wanneer kun je eigenlijk de BRS/Strat/Scholo instances gaan doen ?
Percee lvl 60 ?
edit:LBRS kan misschien iets lager zijn (56 ofzo), herinner me dat niet echt
[ Voor 11% gewijzigd door bcd87 op 06-06-2005 12:23 ]
princess is een echte princess he ik heb haar als screenshot op mn achtergrond.
trouwens eeen tipje princes is een stuk makkelijker te verslaan als iedereen een nature protection potion gebruikt (1500 - 2250 damage absorbed) scheelt echt een berg
trouwens eeen tipje princes is een stuk makkelijker te verslaan als iedereen een nature protection potion gebruikt (1500 - 2250 damage absorbed) scheelt echt een berg
Ik zou het niet aanraden. Het kan wel, maar met 5 man groups is het al lastig genoeg vaak met lvl 60's. Bovendien wil je nog wel eens ergens langs sneaken, wat lastig wordt met lagere levels in de group (grote agro range).
Of een hunter mee met aspect of nature (*of hoe dat ook heet) voor +60 nature resist. Zijn alleen bijna geen hunters die dat gebruiken, maar alleen maar voor hun eigen beetje attack power aspect gaan.MantaMania schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:22:
princess is een echte princess he ik heb haar als screenshot op mn achtergrond.
Verwijderd
Ja mij viel hetzelfde op, redelijk irritant als je iemand wilt inviten met een onmogelijke naam, iemand een oplossing?BraX schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:57:
Heb ff een vraagje..
Als je rechtermuisknop op iemands naam in chat doet, dan krijg je toch z'n schermpje met Whisper invite enzo?
Na installeeren van CTmod, Titanbar, Lootlink en atlas. Kan ik niet meer rechtermuisknop doen, maar begint hij meteen met whisperen.
Ik weet niet waar ik het kan aanvinken..
er worden zelden niet lvl 60 ers meegenomen, meestal zijn dat healers, omdat ze zo lastig te krijgen zijn
of guildies die meeliften enzo
nofi, maar ik ga niet lopen kutten om iemand te inviten in een groep, plain and simple
snap ook niet dat dat niet gewoon uitgesloten wordt uit namen
want spaties zijn ook al uitgesloten dus kunnen ze ook al die brakke tekens er wel uit halen
dat soort mensen invite ik niet en whisper ik nietVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:26:
[...]
Ja mij viel hetzelfde op, redelijk irritant als je iemand wilt inviten met een onmogelijke naam, iemand een oplossing?
nofi, maar ik ga niet lopen kutten om iemand te inviten in een groep, plain and simple
snap ook niet dat dat niet gewoon uitgesloten wordt uit namen

[ Voor 65% gewijzigd door Bokkie op 06-06-2005 12:33 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Het is dat je het noemt! Dat vind ik echt 1 van de meest grote irritaties in WoW, mensen met kut-namen! Een accent circonflexe, umlaut, cedille of ander achterlijk rotteken dat ik zonder swap naar windows niet kan namaken, zodat ik de naam niet voluit kan typen.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:26:
[...]
Ja mij viel hetzelfde op, redelijk irritant als je iemand wilt inviten met een onmogelijke naam, iemand een oplossing?
Ik vind dat het verboden moet worden, je kan niet eens iemand normaal ignoren of inviten zo, zonder hem aan te tikken. Ik word vaker lastiggevallen een gastje met een cedille in zijn naam, kan er niks tegen doen.
Dan ben ik 1 van die meelifters binnenkort.-=BoKKiE=- schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:27:
er worden zelden niet lvl 60 ers meegenomen, meestal zijn dat healers, omdat ze zo lastig te krijgen zijn![]()
Maar goed, moeten eerst nogmaals ST doen aangezien ik nu pas die Hakkar quest heb, daarna een paar keer BRD, en tegen die tijd zien we wel weer dan.
Verwijderd
Rofl Gister met mijn Lev 60 UD mage
Blackfatomdeep(of hoe je het ook spelt) gedaan
Ik slopen. Hun looten
Blackfatomdeep(of hoe je het ook spelt) gedaan
Ik slopen. Hun looten
HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:30:
[...]
Het is dat je het noemt! Dat vind ik echt 1 van de meest grote irritaties in WoW, mensen met kut-namen! Een accent circonflexe, umlaut, cedille of ander achterlijk rotteken dat ik zonder swap naar windows niet kan namaken, zodat ik de naam niet voluit kan typen.
Ik vind dat het verboden moet worden, je kan niet eens iemand normaal ignoren of inviten zo, zonder hem aan te tikken. Ik word vaker lastiggevallen een gastje met een cedille in zijn naam, kan er niks tegen doen.
-=BoKKiE=- schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:27:
[...]
dat soort mensen invite ik niet en whisper ik niet
snap ook niet dat dat niet gewoon uitgesloten wordt uit namenwant spaties zijn ook al uitgesloten dus kunnen ze ook al die brakke tekens er wel uit halen
offtopic:
Wen dr maar aan, ze willen het binnen nu en 2 jaar ook in websites domeinnamen toestaan
Zie het maar als een leertraject ter bevordering van integratie van moeilijke tekens
Wen dr maar aan, ze willen het binnen nu en 2 jaar ook in websites domeinnamen toestaan
Zie het maar als een leertraject ter bevordering van integratie van moeilijke tekens
[ontopic]
Gewoon chronisch negeren, net als zwervers/bedelaars
"Get a life" == "get a normal name"
Nooit meer last van
[ Voor 9% gewijzigd door Ryceck op 06-06-2005 12:55 ]
Ik haat ook bedelaars. Pas geleden zag ik echter een level 10 druid, en die had leven 3/4 armor aan, echt onder de maat. Ik besloot hem aan te spreken en bood hem aan om hem aan wat armor te helpen. Ik stelde voor naar buiten te gaan om light leather te farmen (IF) en daar wat armor van te maken. Ik zei dat hij gewoon random wolven en boars moest killen, ik zou wel skinnen.Ryceck schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:42:
[...]
[...]
offtopic:
Wen dr maar aan, ze willen het binnen nu en 2 jaar ook in websites toestaan
[ontopic]
Nooit meer last van
Blijft hij de hele tijd voor zich uit staan te kijken
Ondertussen wel roepen dat hij niet veel tijd heeft, hij moet zo loggen. Ik keek even bedenkelijk, maar denk, tis een noob.
Hij had echt geen tijd meer dus ik heb net genoeg voor een chestpiece, ik maak hem een embossed leather vest waar hij hartelijk voor bedankt.
Tijdje later, hij is level 19 en ik kom hem tegen bij de AH. Wat denk je dat hij doet?
'Please, you are my friend, give me 20 silver so I can buy a weapon'
Het gore lef! Ik zei dat hij maar gewoon moest werken voor zijn geld, heb hem al vriendelijk geholpen en dan om geld bedelen

in website maakt het me niet uitRyceck schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:42:
[...]
offtopic:
Wen dr maar aan, ze willen het binnen nu en 2 jaar ook in websites toestaan
[ontopic]
Nooit meer last van
het is gewoon irritant, heb al namen gezien met 4x ç achter elkaar
Bedelaars zijn altijd leuk. Ik had gisteren nog een lvl 16 dwarf in menethil die keihard om goud liep te bleren. Na 3x nee, ik stond bij de mailbox en irriteerde me gruwelijk aan die kerel, heb ik hem verteld dat ik wel wist waar hij veel geld zou kunnen vinden, maar dat hij me wel even moest volgen.HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:48:
[...]
Ik haat ook bedelaars. Pas geleden zag ik echter een level 10 druid, en die had leven 3/4 armor aan, echt onder de maat. Ik besloot hem aan te spreken en bood hem aan om hem aan wat armor te helpen. Ik stelde voor naar buiten te gaan om light leather te farmen (IF) en daar wat armor van te maken. Ik zei dat hij gewoon random wolven en boars moest killen, ik zou wel skinnen.
Blijft hij de hele tijd voor zich uit staan te kijken![]()
Ondertussen wel roepen dat hij niet veel tijd heeft, hij moet zo loggen. Ik keek even bedenkelijk, maar denk, tis een noob.
Hij had echt geen tijd meer dus ik heb net genoeg voor een chestpiece, ik maak hem een embossed leather vest waar hij hartelijk voor bedankt.
Tijdje later, hij is level 19 en ik kom hem tegen bij de AH. Wat denk je dat hij doet?
Het gore lef! Ik zei dat hij maar gewoon moest werken voor zijn geld, heb hem al vriendelijk geholpen en dan om geld bedelen
Ben ik naar die boot met die murlocs gerend net achter de inn. Hij rent achter me aan, ziet in in al zijn greed die murlocs compleet over het hoofd en wordt binnen 10 sec. gedood door 3 van die dingen. Erg gemeen, maar ook heel erg leuk. En maar schreeuwen om een heal.....de grapjas.
reclaimer: Normaal gedraag ik me niet zo, maar dit was echt de meest annoying speler die ik ooit tegengekomen ben.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
En dan gebeurt er .... ?kEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:02:
Wat ook werkt is gewoon een hoop geld in de tradewindow gooien en dak afk gaan
Verwijderd
vet, dat gaan we eens proberenkEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:02:
Wel uitkijken dat je geen mensen in huis hebt die dan voor de lol even op accept klikken
Verwijderd
Ik word ook altijd zo moe van bedelaars, vaak zijn het L1 t/m 10 figuren die schooieren om een paar Silver, blijkbaar hebben deze spelers geen moraal. Er was zelfs eentje die het een keer waagde om te vragen of er ook iemand een goed wapen voor hem had. Wat dat betreft is WoW net real life.HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:48:
[...]
Ik haat ook bedelaars. Pas geleden zag ik echter een level 10 druid, en die had leven 3/4 armor aan, echt onder de maat. Ik besloot hem aan te spreken en bood hem aan om hem aan wat armor te helpen. Ik stelde voor naar buiten te gaan om light leather te farmen (IF) en daar wat armor van te maken. Ik zei dat hij gewoon random wolven en boars moest killen, ik zou wel skinnen.
Blijft hij de hele tijd voor zich uit staan te kijken![]()
Anyway, ik heb er weinig last van gehad afgelopen weekend i.v.m storing internetverbinding, dus ik hoop vanavond weer van de partij te kunnen zijn.
Uhhmmm... helemaal niets tot je op accept drukt?
Beetje het effect van een lolly net boven de buggy van een jankend kind houden, en dan zo dattie er net nie bijkan. Gewoon sadistisch
Niets. En dat is het leuke eraan
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Zo wat ik gister mee maak..
Een lvl 13 hunter pmt mij in IF. (ben lvl60 hunter) en die vraagd of ik een mount heb.
Dus ik zeg zo van, uhh ja?! waarop hij/zij vraagd of het hem even mocht zien.
Dus ik aardig als ik ben even naar dat mens toe. kom ik aan, helemaal over de rooie.
Whaaa how nice!! blabla. vervolgens vraagd ze wat ik ga doen, op dat moment was ik een groep aant verzamelen voor dire maul dus ik zeg dat. vraagd ze of ze mee kan!!? iig, ik zeg dat dat dus niet kan vanwege der lvl 13. en ze bleef daarop maar bedelen of ze meekon, ongelovelijk.
op een gegeven moment ben ik maar alvast naar DM vertrokken, maar ze bleef bezig
"please take me with you etc.etc."
nadat ik was gevlogen richting Dire maul is ze nog 20 minuten plz plz PLZ! blijven pmen.
jees.
ik zit op dragonmaw trouwens.
als er andere aliances daar zitten..
Kill Rajin, Lvl 60 troll hunter. is een erg goeie speler, tot nu toe nog helaas maar een keer van hem gewonnen
Een lvl 13 hunter pmt mij in IF. (ben lvl60 hunter) en die vraagd of ik een mount heb.
Dus ik zeg zo van, uhh ja?! waarop hij/zij vraagd of het hem even mocht zien.
Dus ik aardig als ik ben even naar dat mens toe. kom ik aan, helemaal over de rooie.
Whaaa how nice!! blabla. vervolgens vraagd ze wat ik ga doen, op dat moment was ik een groep aant verzamelen voor dire maul dus ik zeg dat. vraagd ze of ze mee kan!!? iig, ik zeg dat dat dus niet kan vanwege der lvl 13. en ze bleef daarop maar bedelen of ze meekon, ongelovelijk.
op een gegeven moment ben ik maar alvast naar DM vertrokken, maar ze bleef bezig

"please take me with you etc.etc."
nadat ik was gevlogen richting Dire maul is ze nog 20 minuten plz plz PLZ! blijven pmen.
jees.
ik zit op dragonmaw trouwens.
als er andere aliances daar zitten..
Kill Rajin, Lvl 60 troll hunter. is een erg goeie speler, tot nu toe nog helaas maar een keer van hem gewonnen

niets
gewoon ff boterham maken, wat drinken
do eik ook met corpse campers
laatst werd ik in Aszerha door 2 rogues en een druid geganked, toen ik terug kwam zag ik ze alledrie in stealth zitten
ben gaan zitten en heb een lekker sokbroodje gezond uit de oven gemaakt, 15 mins later waren ze weg, geressed, en ze 1 voor 1 gehunt terwijl ze cobalt wyrmkins aan het farmen waren
mochten alledrie 10% repareren
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:10:
[...]
Ik word ook altijd zo moe van bedelaars, vaak zijn het L1 t/m 10 figuren die schooieren om een paar Silver, blijkbaar hebben deze spelers geen moraal. Er was zelfs eentje die het een keer waagde om te vragen of er ook iemand een goed wapen voor hem had. Wat dat betreft is WoW net real life.Je hebt mensen die er hard voor werken en schooiers.
Anyway, ik heb er weinig last van gehad afgelopen weekend i.v.m storing internetverbinding, dus ik hoop vanavond weer van de partij te kunnen zijn.
offtopic:
oh, vandaar dat je niet op vent was ^^
oh, vandaar dat je niet op vent was ^^
/ignore gebruik ik altijd meteen voor dat soort lui... toch wel handignadat ik was gevlogen richting Dire maul is ze nog 20 minuten plz plz PLZ! blijven pmen.
jees.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Ik zal je hier ff uit je droom halen,RaseriaN schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:02:
[...]
Luister nog eens naar ons, pak WeaponSwitch en StanceSet als mods en je bent gered.
Ik heb dus 2 swords in mn handen als ik normaal loop en zodra ik stealth krijg ik een dikke dagger in mn mainhand, waardoor ik mn ambush/backstab niet hoef te missen.
Alleen een macro om in non-stealth te wisselen zou handig zijn zodat je altijd kan backstabben, maarja wil je dat wel met 2 dikke swords?
nu kun je nog weapon switchen in batle maar na de volgende patch kun je dit niet meer dit word verwijderd door Blizzard dus jammer maar helaas het hybrid rogue zijn is ten einde
ik ben een full combat rogue 1 vs 1 pvp bijna niet te kloppen ( behalve door een warrior die willen nog wel eens winnen ) maar tegen cloth dragers ( mage ) ben je als combat rogue weer zeer zwak.
nu het hybrid zijn strax weg is moet je een keuze maken of Coldblood Ambush build , of combat ( eigenlijk zijn dat de 2 keuzes die je hebt niet veel meer dan dat.
ik hoop dat je hier iets aan hebt
Greetz
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen wat ook alweer de site was waar je van alle realms de populaties en dat soort dingen kan zien?
Verwijderd
Zo, net even een weekend WoW achter de rug. Met een goede groep Rage Fire Chasm gedaan, was uiteindelijk makkelijker dan ik dacht, daarna door 3 guildleden meegenomen naar de Wailing Caverns.
Warrior level 36
Rogue level 33
Warrior level 21 (ikke inmiddels 22 geworden in de Caverns)
Warrior level 19
Ging opzich wel goed, wij gewoon wachten tot dat de 2 hoge levels een mob gepulled hadden, met zijn alle slayen en weer door. (weet nu wel waarom je een healer nodig hebt!! 3x kantje boord geweest)
Bijna alle quests gedaan daar, en leuke items kunnen scoren / ga ik nog krijgen als quest rewards.
Moet alleen die 99 jaar oude port nog scoren, maar dat ga ik vanavond doen.
WoW wordt steeds leuker!!!
Warrior level 36
Rogue level 33
Warrior level 19
Ging opzich wel goed, wij gewoon wachten tot dat de 2 hoge levels een mob gepulled hadden, met zijn alle slayen en weer door. (weet nu wel waarom je een healer nodig hebt!! 3x kantje boord geweest)
Bijna alle quests gedaan daar, en leuke items kunnen scoren / ga ik nog krijgen als quest rewards.
Moet alleen die 99 jaar oude port nog scoren, maar dat ga ik vanavond doen.
http://www.wow-europe.com/en/serverstatus/Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:30:
Kan iemand mij vertellen wat ook alweer de site was waar je van alle realms de populaties en dat soort dingen kan zien?
[ Voor 72% gewijzigd door PizZa_CalZone op 06-06-2005 13:35 ]
Dan mag je je signature wel eens aanpassenVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:34:
Zo, net even een weekend WoW achter de rug. Met een goede groep Rage Fire Chasm gedaan, was uiteindelijk makkelijker dan ik dacht, daarna door 3 guildleden meegenomen naar de Wailing Caverns.
Warrior level 36
Rogue level 33
Warrior level 19
Alle quests gedaan daar, en leuke items kunnen scoren / ga ik nog krijgen als quest rewards.
Moet alleen die 99 jaar oude port nog scoren, maar dat ga ik vanavond doen.![]()
te voorbarig...
[ Voor 3% gewijzigd door sebasgrif op 06-06-2005 13:36 ]
Nou, je text deed me vermoeden dat als jij expliciet /afk gaat met een open trade window, dat hij het dan niet kon sluiten ofzo, vandaar dat ik het vroeg, het zou wel geinig geweest zijnRyceck schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:10:
[...]
Beetje het effect van een lolly net boven de buggy van een jankend kind houden, en dan zo dattie er net nie bijkan. Gewoon sadistisch(maar in sommige gevallen ooooooooo zooooooo leuk
![]()
)
www.warcraftrealms.comVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:30:
Gisteren 3 Warlocks geholpen met hun epic mount quest in Dire Maul. Erg coole quest, tikje chaotisch ook. Nadat je Immol'Thar gekilled hebt laten ze een imp los die drie items neerzet. Dan wordt er een cirkel gevormd die de group daarbinnen beschermt tegen damage en ook nog een beetje healt.
Vervolgens komen er dan echt hele bootladingen imps bijgestaan door tig demons de group aanvallen maar door binnen die cirkel te blijven was dat aardig te overleven. Daarna verschijnt de Dreadsteed plus eigenaar, nadat die ook het loodje legden waren de 3 locks erg blij met hun nieuwe epic mounts
Door de drukte maar 2 shots kunnen nemen aangezien het 2e shot al erg lang duurde om te nemen en ik als healer toch enige verantwoordelijkheid schijn te hebben om de zooi in leven et houden

Vervolgens komen er dan echt hele bootladingen imps bijgestaan door tig demons de group aanvallen maar door binnen die cirkel te blijven was dat aardig te overleven. Daarna verschijnt de Dreadsteed plus eigenaar, nadat die ook het loodje legden waren de 3 locks erg blij met hun nieuwe epic mounts
Door de drukte maar 2 shots kunnen nemen aangezien het 2e shot al erg lang duurde om te nemen en ik als healer toch enige verantwoordelijkheid schijn te hebben om de zooi in leven et houden

Hehe, gewoon laten summonen door een warlock, dan valt de persoonin kwestie je nooit meer lastigpt0x schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:12:
...
jees.
....
Verwijderd
Nog leuker je gaat naar de blasted lands ( eerst zeg je tegen de bedelaar sure il get you monney buit i wil need your help ) eerst vraag je de persoon in kwesty om de heartstone te deleten ( met als smoesje it hase 2 be done since you are a low level and jou have a monney cap )jevn schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:54:
[...]
Hehe, gewoon laten summonen door een warlock, dan valt de persoonin kwestie je nooit meer lastig
daar komt hij nooit meer weg zonder heartstone
Gister heb ik met een zeer mooie groep,
Shammie
2 X Rouge
Priest
En ik Warior
Uldaman gedaan, eindbaas Archadeas ging toch wel verdomde moeilijk..
Nadat Archadeas de 2 elite mobs tot leven wekt, was onze tactic de Boss te Executen..maar omdat de priest agro trok van de 2 elite mobs waren we mooi de lul
Daarna nog een keer geprobeert.. met wat Mana en Heal potions.. Piece of cake
Leuke drop btw..
Ben nu trotse eigenaar van The Rockpounder
Wel verdome traag.. maar leuke crits
BraXe
Ragnaros 44 Warrior
Shammie
2 X Rouge
Priest
En ik Warior
Uldaman gedaan, eindbaas Archadeas ging toch wel verdomde moeilijk..
Nadat Archadeas de 2 elite mobs tot leven wekt, was onze tactic de Boss te Executen..maar omdat de priest agro trok van de 2 elite mobs waren we mooi de lul
Daarna nog een keer geprobeert.. met wat Mana en Heal potions.. Piece of cake
Leuke drop btw..
Ben nu trotse eigenaar van The Rockpounder
Wel verdome traag.. maar leuke crits
BraXe
Ragnaros 44 Warrior
Waar zie jij dat terug in de patch notes dan, enige wat ik kan vinden is 'Players can no longer swap inventory gear while dueling.'Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:25:
[...]
Ik zal je hier ff uit je droom halen,
nu kun je nog weapon switchen in batle maar na de volgende patch kun je dit niet meer dit word verwijderd door Blizzard dus jammer maar helaas het hybrid rogue zijn is ten einde
D'r staat 'dueling' niet battling of combat....duh
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
Als de bedelaars me blijven lastigvallen wil ik ook wel eens gemeen zijn (ben tenslotte een warlock). Eerst een duel tot ze 1 health overhebben en dan de berg bij IF afspringen.kEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:02:
Nicekeldon schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:50:
Gisteren 3 Warlocks geholpen met hun epic mount quest in Dire Maul. Erg coole quest, tikje chaotisch ook. Nadat je Immol'Thar gekilled hebt laten ze een imp los die drie items neerzet. Dan wordt er een cirkel gevormd die de group daarbinnen beschermt tegen damage en ook nog een beetje healt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij waren gister ook bij Immol'Thar met de vreselijkste groep die ik ooit heb meegemaakt.. de mage en de priest waren duidelijk nog aan 't leren want 't schoot niet echt op
Maargoed met veel pijn en moeite (en 3 whipes) Immol'Thar bereikt, toen de hunter even moest reloggen door een probleempje met de pet... En hij kwam maar niet terug... Login-server down

Toen maar met z'n 4-en geprobeerd hem neer te krijgen.. toch nog op 55% gekregen lol
Verwijderd
waar gaan jullie op lvl 60 allemaal heen om knaken te verdienen? Ik wil nu zsm een epic mount verdienen, maar het oeverloos grinden in DM East wordt een beetje saai.
Doe de Baron in Stratholme, voor de Deathcharger mount.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:33:
waar gaan jullie op lvl 60 allemaal heen om knaken te verdienen? Ik wil nu zsm een epic mount verdienen, maar het oeverloos grinden in DM East wordt een beetje saai.
Verwijderd
Op zaterdag j.l. heeft er een trouwerij (NO Joke!) plaatsgehad in Ogrimar. Iedereen die aanwezig was moest in een kolonne gaan staan en de paar toejuichen. Was erg speciaal en er zijn opnames gemaakt.
Wie o wie heeft een de trouwerij in Ogrimar meegemaakt en/of weet het draadje naar de film hiervan?
Wie o wie heeft een de trouwerij in Ogrimar meegemaakt en/of weet het draadje naar de film hiervan?
Wij hebben een kerel in de guild die goeie items eerst aan zijn guildies probeert te vekopen. Wel zo netjes natuurlijk, maar die kerel verkoopt ze dan voor normale AH prijzen. Lightforce bracers voor 35G zijn standaard AH prijzen. Iedereen dus een beetje pissig, hij volhouden dat het prijzen onder de standaard zijn.
Doe het dan zoals ik het doe. Elemental Earth, 4 voor 1Gold. Dat zijn nog eens leuke deals
Doe het dan zoals ik het doe. Elemental Earth, 4 voor 1Gold. Dat zijn nog eens leuke deals
Ook zo schitterend "I will put 5 Gold in the moneybox in IF for you, so you can buy the weapon/armor you want" en dan ook AFK gaan.... de mensen zoeken zich dan kapot naar die moneyboxRyceck schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:10:
[...]
Beetje het effect van een lolly net boven de buggy van een jankend kind houden, en dan zo dattie er net nie bijkan. Gewoon sadistisch(maar in sommige gevallen ooooooooo zooooooo leuk
![]()
)
Bij ons worden items gewoon weggegeven aan de oldbies uit de guild.DarkJedi schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:35:
Wij hebben een kerel in de guild die goeie items eerst aan zijn guildies probeert te vekopen. Wel zo netjes natuurlijk, maar die kerel verkoopt ze dan voor normale AH prijzen. Lightforce bracers voor 35G zijn standaard AH prijzen. Iedereen dus een beetje pissig, hij volhouden dat het prijzen onder de standaard zijn.
tss als dat mijn guildie was mocht ie ze bracers stoppen waar de zon niet schijntDarkJedi schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:35:
heb al vaker shit weggegeven enzo, meestal verkoop ik groen en blauwe meuk aan guildies voor vendorprijs
Verwijderd
Weet iemand hier hoe ik de system messenger in me chatwindows weer terug krijg?
als ik /roll of /played intyp dan zie ik niks verschijnen, ik heb het ook al een paar keer in IF gevraagd maar daar wisten ze de oplossing ook niet.
Het zuigt namelijk best hard als je tijdens een instance niet kan zien wat je rolt als je /roll doet.
Ohja ik zie ook niet meer de berichten verschijnen als er een action verkocht word, dat baal ik ook wel van.
als ik /roll of /played intyp dan zie ik niks verschijnen, ik heb het ook al een paar keer in IF gevraagd maar daar wisten ze de oplossing ook niet.
Het zuigt namelijk best hard als je tijdens een instance niet kan zien wat je rolt als je /roll doet.
Ohja ik zie ook niet meer de berichten verschijnen als er een action verkocht word, dat baal ik ook wel van.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 14:42 ]
Zorgen dat die 2 tabjes in je chatscherm komen en dan ff kijken tussen de filter opties of ff je config files weggooien en dan opnieuw je config aanmakenVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:41:
Weet iemand hier hoe ik de system messenger in me chatwindows weer terug krijg?
Verwijderd
Die filter opties heb ik al 100x doorgenomen met iedereen, die staan goed.Raz- schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:42:
[...]
Zorgen dat die 2 tabjes in je chatscherm komen en dan ff kijken tussen de filter opties of ff je config files weggooien en dan opnieuw je config aanmaken
Me config files weg gooien zal ik zo ff proberen.
[edit]
Super, het werkt weer, zat een al week met dit probleem, bedankt!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 14:52 ]
WinterspringVerwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:33:
Hetzelfde oeverloze gefarm tho, maar hey een 'change of scenery' is nooit verkeerd
hoeveel moet jij nog voor je epic mount?
ik heb nu 505G en ben geen 3e pvp-rank
[ Voor 27% gewijzigd door bcd87 op 06-06-2005 14:48 ]
Verwijderd
ja met een drop chance van 0,2%?On_E schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:33:
[...]
Doe de Baron in Stratholme, voor de Deathcharger mount.
Hehe ja dat zou leuk zijn he, nee daarvoor heb je gelukkig ctrl+alt+del enter, mijn vader is namelijk nog wel eens zo van, ah daar kan ik op klikken.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:08:
[...]
vet, dat gaan we eens proberen
Wel uitkijken dat je geen mensen in huis hebt die dan voor de lol even op accept klikken
Gaan jullie er zelf nou nog achter komen dat 'Duelling' heel wat anders is dan 'in combat' of moet ik dat ook nog uit gaan leggen
Waarom zouden ze het enkel bij duelling veranderen en niet in combat?
Vind ik ook een beetje krom eigenlijk.
Winter is coming! Talmaril@Aggramar
Verwijderd
Veel, ik ben net 60 en ben daarnaast een +to fire damage suit aan het maken, dus ik zit nu geloof ik nog maar op 160g. Voor het weekend was het nog 300gkEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:45:
[...]
Winterspring
Hetzelfde oeverloze gefarm tho, maar hey een 'change of scenery' is nooit verkeerd
hoeveel moet jij nog voor je epic mount?
ik heb nu 505G en ben geen 3e pvp-rankDus of ik moet nog 400G, of ik vraag een dwarf uit de guild met hogere rank dan 3 om m'n mount te kopen of ik moet zelf rank 3 halen.. In die gevallen moet ik nog 300G
Ik haal in DM East zo'n 40g op (incluis items) als ik een uurtje of 3 farm.
Als je die WoW forums eens leest zul je zien dat er veel gezeur over die weaponswitch in combat is wat veroorzaakt dat je met behulp van een macro crits van ruim over de 10k kan halen.keldon schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:54:
[...]
[...]
Gaan jullie er zelf nou nog achter komen dat 'Duelling' heel wat anders is dan 'in combat' of moet ik dat ook nog uit gaan leggen
Dit word veroorzaakt door een "bug" die het toestaat om ambush/backstab te doen met een sword/mace.Waardoor je dus veel meer damage doet met een ambush.
Grote kans dat het dus wel betekend dat je geen weapons meer kan switchen in combat maar dat blizz het gewoon anders noemt.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Omdat 'gear' swappen sowieso niet mogelijk is 'in combat' maar op het moment nog wel tijdens 'duelling'. Weapon switching is in beide gevallen nog steeds mogelijk, ook na de patch.robbertinho schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:55:
Waarom zouden ze het enkel bij duelling veranderen en niet in combat?
Lijkt me sterk dat ze zo'n grote verandering (zeker voor rogues/warriors) even wegfrommelen in 1 klein regeltje in de patch notes zonder toelichting. En in diezelfde forums zie ik geen honderden rogues of warriors klagen over dit regeltje dus het heeft echt alleen betrekking op Duels.Demoterror schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:57:
[...]
Als je die WoW forums eens leest zul je zien dat er veel gezeur over die weaponswitch in combat is wat veroorzaakt dat je met behulp van een macro crits van ruim over de 10k kan halen.
Dit word veroorzaakt door een "bug" die het toestaat om ambush/backstab te doen met een sword/mace.Waardoor je dus veel meer damage doet met een ambush.
Grote kans dat het dus wel betekend dat je geen weapons meer kan switchen in combat maar dat blizz het gewoon anders noemt.
[ Voor 59% gewijzigd door Ace op 06-06-2005 15:04 ]
IK ben ondertussen al een week of 2 60 en zit al die tijd al op 100g 
Ben te lam om te farmen, vindt die epic mount hemmal niet interessant, en heb veel meer plezier in het lekker instance-raid-raggen dan beetje useless mobs killen. Instance brengen ook altijd wel weer wat cash op, en alsik daar gewoon gestructureerd op spaar dan bennik zo binnen
Kan trouwens zo doorschieten naar de 400g alsik het zou willen
heb nog wel een paar shards liggen voor de verkoop
Ben te lam om te farmen, vindt die epic mount hemmal niet interessant, en heb veel meer plezier in het lekker instance-raid-raggen dan beetje useless mobs killen. Instance brengen ook altijd wel weer wat cash op, en alsik daar gewoon gestructureerd op spaar dan bennik zo binnen
Kan trouwens zo doorschieten naar de 400g alsik het zou willen
kan wel in combat hoor ik wissel als warrior ook nogal vaak naar schild 1 h terug naar 2 handedkeldon schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:58:
[...]
Omdat 'gear' swappen sowieso niet mogelijk is 'in combat' maar op het moment nog wel tijdens 'duelling'. Weapon switching is in beide gevallen nog steeds mogelijk, ook na de patch.
Gear != weaponsMantaMania schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:06:
[...]
kan wel in combat hoor ik wissel als warrior ook nogal vaak naar schild 1 h terug naar 2 handed
Wat farm je in DM east dan? En is dat mogelijk voor melee?Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:56:
[...]
Veel, ik ben net 60 en ben daarnaast een +to fire damage suit aan het maken, dus ik zit nu geloof ik nog maar op 160g. Voor het weekend was het nog 300g
Ik haal in DM East zo'n 40g op (incluis items) als ik een uurtje of 3 farm.
Verwijderd
Als jij 7 lvl 54 mobs kan tanken. Tot zover heb ik alleen een warlock en mages het solo zien doen.kEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:10:
[...]
Wat farm je in DM east dan? En is dat mogelijk voor melee?
Ik kill de 7 mobs in 20 seconden. Dan regen ik voor 30 seconden, moet de instance uit en weer in. Dus uiteindelijk zit je op zo'n anderhalve minuut per 7 kills. Dat is voor een mage zo'n 50k+ per uur, plus zo'n 15g aan loot per uur.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 15:22 ]
Verwijderd
Misschien snap ik de strekking van het verhaal niet helemaal, maar dit is zoals ik het lees.
Als ik dus na de patch tijdens een robbertje knokken met een beast van 1h + shield over wil naar 2 h Axe, dan kan dat niet meer?
Of begrijp ik het nu echt verkeerd?
Als ik dus na de patch tijdens een robbertje knokken met een beast van 1h + shield over wil naar 2 h Axe, dan kan dat niet meer?
Of begrijp ik het nu echt verkeerd?
Mja toch schijn het zo te zijn, ik heb het hele Rogue forum door zitten spitten want ik wist dat het er ergens zou staan.Toen kwam ik echter dit tegen:keldon schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:58:
Lijkt me sterk dat ze zo'n grote verandering (zeker voor rogues/warriors) even wegfrommelen in 1 klein regeltje in de patch notes zonder toelichting. En in diezelfde forums zie ik geen honderden rogues of warriors klagen over dit regeltje dus het heeft echt alleen betrekking op Duels.
Blijkbaar heeft blizz geprobeert om de exploit low-profile te houden om te voorkomen dat meer mensen het gaan gebruiken.Daardoor konden we allebei de topics niet vinden, zullen wel verwijdert zijn.Dus dan bestaat de kans alsnog dat de exploit gefixed word in de volgende patch.Actually yes, you can backstab/ambush with certain swords/maces, but alas, our dear Thundgot has asked us not to reveal such things. I'm guessnig he's asking because he's been oneshotted by an ambush when at 75% hp or so.
If so, the guy was using said bug. To the best of my knowledge Blizzard doesn't aknowledge it publicly, but it's certainly there.
Link naar bron van quote: http://forums-en.wow-euro...31096&p=1&tmp=1#post31096
[ Voor 12% gewijzigd door Demoterror op 06-06-2005 15:48 ]
Uhm jij bent van The Gatekeepers?kEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:10:
[...]
Wat farm je in DM east dan? En is dat mogelijk voor melee?
Vet man, echt geniale guild op Bloodhoof.
Ik ben GM van The Backstreet Gnomes, named Hidde lvl 58 gnome mage.
Lords of Zodiac deed gister beetje stratholme, weet niet of het succesvol was.
En Gatekeepers waren Molten Core aant doen? Hoe ging dat?
Ik ging namelijk rond 10en offline.
KloptHidde schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:32:
[...]
Uhm jij bent van The Gatekeepers?
Vet man, echt geniale guild op Bloodhoof.
Ik ben GM van The Backstreet Gnomes, named Hidde lvl 58 gnome mage.
Lords of Zodiac deed gister beetje stratholme, weet niet of het succesvol was.
En Gatekeepers waren Molten Core aant doen? Hoe ging dat?
Ik ging namelijk rond 10en offline.
Cool
Tja Gatekeepers heeft zaterdag van 3 uur 's middags tot weet ik 't hoe laat in MC gezeten en alles tot Majordomo gecleared
Gister nog ff Kazzak gepakt voordat ze MC ingingen, maar dat zal wel whipefest geweest zijn, we hebben Majordomo nog niet onder de knie dus..
(/me is momenteel druk bezig gear te verzamelen om mee te kunnen met MC ^^)
Hebben jullie al wat raids gedaan?
Verwijderd
Even een melding voor de geinteresseerden:
De lvl 60's van Semi Nice zijn gemerged met BlackGuard
Dit om de mogelijkheid te creeeren guildruns in MC / Onyxia te doen.
De lvl 60's van Semi Nice zijn gemerged met BlackGuard
Dit om de mogelijkheid te creeeren guildruns in MC / Onyxia te doen.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 16:07 ]
Hey hey, dan ken je Imperial Alliance ook wel dankEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:52:
[...]
KloptOfficier daar en in beta was ik High Commander bij ze
CoolDie guild zie ik ook wel vaak voorbij gekomen! Coole naam ook
Tja Gatekeepers heeft zaterdag van 3 uur 's middags tot weet ik 't hoe laat in MC gezeten en alles tot Majordomo gecleared
Gister nog ff Kazzak gepakt voordat ze MC ingingen, maar dat zal wel whipefest geweest zijn, we hebben Majordomo nog niet onder de knie dus..
(/me is momenteel druk bezig gear te verzamelen om mee te kunnen met MC ^^)
Hebben jullie al wat raids gedaan?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Vanavond ga ik leer farmen, ben nu level 180 ergens in leatherworking, wil dat zsm op 225 hebben om elemental te kunnen gaan doen. Zit je op vashj, en heb je leer te koop, laat het even weten, ik heb sta-pels nodig
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Whehehehehe.
Ik kreeg eerder de tip om een alt in IF te zetten om daar spullen heen te mailen, misschien toch niet zo'n slecht id. Koop ik er een grote runecloth bag bij voor mezelf, en gooi nog een extra tas naar die alt toe, dan mail ik al mijn loot en miss ook wel leer daarheen, hoef ik minder vaak terug om mijn tassen te legen, en kan ik langer doorfarmen.
Gezien de grote hoeveelheden leer die je uberhaupt nodig hebt om 1 item te maken waarop je skills levelt, wil ik niet weten hoeveel leer ik nodig heb om 45 punten te skillen ..
Gemiddeld 8 heavy leather per oranje item, das 80 leer voor 10, x4 is 320, + 40 ... 360 heavy leather

Man, daar heb je een raid group voor nodig om dat bij elkaar te farmen
AyeFragNeck schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:11:
[...]
Hey hey, dan ken je Imperial Alliance ook wel dan
HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:21:
[...]
Whehehehehe.
Ik kreeg eerder de tip om een alt in IF te zetten om daar spullen heen te mailen, misschien toch niet zo'n slecht id. Koop ik er een grote runecloth bag bij voor mezelf, en gooi nog een extra tas naar die alt toe, dan mail ik al mijn loot en miss ook wel leer daarheen, hoef ik minder vaak terug om mijn tassen te legen, en kan ik langer doorfarmen.
Gezien de grote hoeveelheden leer die je uberhaupt nodig hebt om 1 item te maken waarop je skills levelt, wil ik niet weten hoeveel leer ik nodig heb om 45 punten te skillen ..
Gemiddeld 8 heavy leather per oranje item, das 80 leer voor 10, x4 is 320, + 40 ... 360 heavy leather![]()

Dus dan ga je me nu vertellen dat jij midden in het veld eerder een mailbox vindt om je meuk te mailen dan dat je een merchant vindt om je loot te verkopen?
En tegen de tijd dat je al je bags vol hebt met leather ben je al zo lang bezig dat je toch terug wilt naar IF/SW om ff een break in te lassen
[ Voor 7% gewijzigd door Ryceck op 06-06-2005 16:26 ]
@Ryceck: Neemt niet weg dat een alt in IF best handig kan zijn.
Btw, welke guild zit jij in? Ik speel namelijk op de zelfde server als jij.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Over servers... zit er dan echt niemand op Dragonmaw ?
Ik heb een level 7 tauren op Dragonmaw. Ik ben ermee gestopt toen ik het zat werd dat mijn Tauren zo groot was. Boel NL vrienden zitten daar ook en zijn al lvl 60, maar op de een of de andere manier zit ik per ongeluk op een andere server met mijn main. Zitten in een US/NL guild met een fransman geloof ik.
Kleinleed: De leer markt is bij mijn server ingestort. Thick leather kan ik amper nog kwijt en ik heb een halve bank gevuld met leer... ik ben doomed
Kleinleed: De leer markt is bij mijn server ingestort. Thick leather kan ik amper nog kwijt en ik heb een halve bank gevuld met leer... ik ben doomed
[ Voor 25% gewijzigd door Yellow|A op 06-06-2005 16:36 ]
|{ brrr }] |
Yeah, Vaughan of BloodhoofkEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:22:
[...]
AyeWas jij niet Vaughan? Die ben ik weleens tegengekomen ingame iig en zat ook op GoT en in Imperial Alliance
lvl55 warrior op dit moment.
Vanavond ws lvl56.
Runecloth BagHTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:21:
[...]
Whehehehehe.
Gemiddeld 8 heavy leather per oranje item, das 80 leer voor 10, x4 is 320, + 40 ... 360 heavy leather![]()
14 Slot Container
Sells for 50 Silver to vendors
Item Level 52
Dat gaat niet werken met je lvl1
http://www.thottbot.com/?i=4284
heb je ook leatherworking bij neem ik aan?Yellow|A schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:34:
Ik heb een level 7 tauren op Dragonmaw. Ik ben ermee gestopt toen ik het zat werd dat mijn Tauren zo groot was. Boel NL vrienden zitten daar ook en zijn al lvl 60, maar op de een of de andere manier zit ik per ongeluk op een andere server met mijn main. Zitten in een US/NL guild met een fransman geloof ik.
Maar maar thick armor kits.. per pack van 2 verkopen voor net onder de prijs die er in staat... Werkt op mijn server altijd
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ja, das ook weer waar. Ik zou een 60 mage op hulp moeten vragen. Dat ie ff een zootje mobs AoE om zeep helpt, kan ik ze en masse skinnen, dat scheelt tijd.Ryceck schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:25:
[...]
Dus dan ga je me nu vertellen dat jij midden in het veld eerder een mailbox vindt om je meuk te mailen dan dat je een merchant vindt om je loot te verkopen?Als je uberhaupt toch al ergens bij een mailbox kan dan staat daar toch ook een merchant in de buurt waar je je loot kan verkopen? En als je geen mailbox hebt dan vindt je gegarandeerd in ieder gebied eerder een merchant.
En tegen de tijd dat je al je bags vol hebt met leather ben je al zo lang bezig dat je toch terug wilt naar IF/SW om ff een break in te lassen
Nu alleen nog een plek vinden dat er zoveel creeps op 1 plek rondlopen dat ze met AoE te behappen zijn

Nee, de runecloth is voormezelf, om een 8slotter te vervangen die ik nog (steeds) heb. Die 8slotter gaat dan naar mijn alt.FragNeck schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:39:
[...]
Runecloth Bag
14 Slot Container
Item Level 52
Nee vooral niet omdat hij Leatherworking heeft en dat een Tailoring recipe is...FragNeck schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:39:
[...]
Runecloth Bag
14 Slot Container
Item Level 52
omg! in een hoog level nog met een 8slot bag?HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:41:
[...]
Nee, de runecloth is voormezelf, om een 8slotter te vervangen die ik nog (steeds) heb. Die 8slotter gaat dan naar mijn alt.
Net boven Booty Bay...HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:40:
[...]
Ja, das ook weer waar. Ik zou een 60 mage op hulp moeten vragen. Dat ie ff een zootje mobs AoE om zeep helpt, kan ik ze en masse skinnen, dat scheelt tijd.
Nu alleen nog een plek vinden dat er zoveel creeps op 1 plek rondlopen dat ze met AoE te behappen zijn
Ren je er ff doorheen zodat je er 6 aggro hebt.. dan AoE
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Nee hoor, m'n lvl 1 alt / bank / nietsnut heeft ook gewoon runecloth bags, Items level is wat anders dan Level requirment.FragNeck schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:39:
[...]
Runecloth Bag
14 Slot Container
Item Level 52
Verwijderd
Bah, ik was gisteren 3 uur in LBRS bezig om bij Wyrmthalak te komen, de laatste boss die ik moest doodmaken voor de Warlords Command quest (de followup: Rend Blackhand killen geeft als reward een +2% melee crit chance / +2% spell crit chance trinket). De impotant blackrock documents moest ik ook nog looten.
Anywho, na 3 uur eindelijk bij wyrmthalak aangekomen zien we achter hem de documents liggen, het ging dus in principe prima. Wyrmthalak op 1 mm hp bar na dood, hebben 3/5 party members het loodje gelegd
Nix aan de hand, de mage + shaman die nog over waren hebben wyrmthalak nog even afgemaakt, dus die had ik in de pocket. Helaas beloten toen 2 adds deze mage + shaman ook nog een een schop te geven waardoor de volledige party gewhiped was
De 2 adds liepen na whipe terug naar de boss spawn plek, en onze shaman reincarnate, gaat in een hoekje zitten om mana te regenereren, lopen die 2 adds weg in de richting van hem
Shaman dood. Geen mogelijkheid te ressen. Alles gerespawned na een sprintje terug naar instance. Geen docs...
Anywho, na 3 uur eindelijk bij wyrmthalak aangekomen zien we achter hem de documents liggen, het ging dus in principe prima. Wyrmthalak op 1 mm hp bar na dood, hebben 3/5 party members het loodje gelegd
De 2 adds liepen na whipe terug naar de boss spawn plek, en onze shaman reincarnate, gaat in een hoekje zitten om mana te regenereren, lopen die 2 adds weg in de richting van hem
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 16:57 ]
Whehehehehhe. Das ook een idee jaReCreator schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:41:
[...]
Net boven Booty Bay...Die hogere lvl Apen
![]()
Ren je er ff doorheen zodat je er 6 aggro hebt.. dan AoE
Voor medium leather is het makkelijk, SFK run. Even rondje doen en je hebt 30 mobs op je, das goed voor evenzoveel med leather als je geluk hebt. Dat moet met een level 40 mage ook nog wel lukken dunkt me. En als we dat dan 10x achter elkaar doen heb ik al aardig wat dunkt me.
Verwijderd
w00t! Dat dunkt mij ook!HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:55:
[...]
Whehehehehhe. Das ook een idee ja
Voor medium leather is het makkelijk, SFK run. Even rondje doen en je hebt 30 mobs op je, das goed voor evenzoveel med leather als je geluk hebt. Dat moet met een level 40 mage ook nog wel lukken dunkt me. En als we dat dan 10x achter elkaar doen heb ik al aardig wat dunkt me.
Urban, ik ga je binnenkort spam-inviten voor lvl 60 (raid) instancesQlimaX schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:45:
[...]
Nee hoor, m'n lvl 1 alt / bank / nietsnut heeft ook gewoon runecloth bags, Items level is wat anders dan Level requirment.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 17:04 ]
Dit werkt echt wel, Heb ook een alt op dezelfde server die vanaf lvl1 met 4 runecloth bags rondlooptFragNeck schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:39:
[...]
Runecloth Bag
14 Slot Container
Item Level 52
En dat verhaal dat het niet gaat werken omdat hij geen tailoring heeft klopt natuurlijk helemaal al niet

[ Voor 15% gewijzigd door Bulligan op 06-06-2005 17:19 ]
Verwijderd
Als je het even lief vraagt zet ie die aspect wel even aan hoorBosmonster schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:25:
[...]
Of een hunter mee met aspect of nature (*of hoe dat ook heet) voor +60 nature resist. Zijn alleen bijna geen hunters die dat gebruiken, maar alleen maar voor hun eigen beetje attack power aspect gaan.
Element Zero, daar is ie founder vanOkkE schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:29:
@Ryceck: Neemt niet weg dat een alt in IF best handig kan zijn.Btw, welke guild zit jij in? Ik speel namelijk op de zelfde server als jij.
Zit ik ook bij met mijn 2 characters
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dit topic is gesloten.