Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.450 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
M'n broertje is lvl60 warlock en gebruikt die Staff of Jordan nog steeds... zou dus niet voor het geld gaan maar em zelf gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:31

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:31:
[...]

Is die Staff of Jordan dan niet verschrikkelijk goed voor jou zelf?
+Spirit is redelijk waardeloos omdat je zo ontzettend veel +spi nodig hebt wil het enig effect hebben.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

gisteren scholomance gedaan (zelf ben 56 met en 55 pala en 58 priest en de rest was 60, 2groups)
alleen paar mage set items gedropped de rest was trash, jammer geen valor voor mij ^^

maar het was wel makkelijk, hoewel het een 58+ met 2groups instance is!
wel meer verwacht!

en de bosses waren te dicht bijelkaar....lijkt wel een Addams family house...elke kamer een boss ^^

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Scholomance is een Level 60 instance voor 5 man ;)

Raid is wat anders!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Scholomance is een 5 man instance. Dat je er ook met een raid groep van 10 in mag betekent niet dat het een raid instance is.

edit:
Oeh, net te laat :P

[ Voor 12% gewijzigd door _Squatt_ op 05-06-2005 20:56 ]

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

bedankt jongens ...was eventjes blij ^^

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik heb ff een probleempje, als je normaal in chatbar shift inclicked en dan op een naam, krijg je van die persoon in het geel wat stats staan, zoals level class guild, maar dat gaat nu niet meer, ik heb mijn hele ui al opnieuw geinstalleerd, weet iemand wat dat is.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Je kan eens een * /who nickname proberen :) Is hetzelfde effect.

Anders een GM Ticket maken denk ik. Lijkt me een server issue. :(

@ Hieronder

Hoezo? Als hij zijn spel reinstalled en het eerst wel werkt, lijkt het me toch echt dat het aan de server ligt..

[ Voor 33% gewijzigd door Mojo op 05-06-2005 22:23 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Mojo schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:08:
Je kan eens een * /who nickname proberen :) Is hetzelfde effect.

Anders een GM Ticket maken denk ik. Lijkt me een server issue. :(
Kom je zo achter als je aan anderen op de server vraagt of ze het ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SHIT SHIT SHIT!

Net in molten core, garr weer eens dood, en ff feestje geven, HOPPA, disconnect. Login: gametime has expired. SHIT, DAT IS ZO. Al paar dagen waarschuwingen gehad, maar nergens een gamecard te vinden hier. besteld, en pas dinsdag krijg ik een. Ik kan mezelf wel mollen. Hopen dat ze voor die tijd nog niet aan golemagg toekomen, die dropt iets wat ik MOET(!!) hebben. F*ing blizzard dat ze geen betere betaalmethode hebben dan creditcard (wie heeft dat in NL nou nodig, als er een superieur systeem met de naam PIN en giraal overschrijven is?), of prepaidkaarten, die blijkbaar zeldzaam zijn. En morgen wou de guild onyxia weer killen (tenminste, dan reset ze). Ook zij dropt stuff die ik moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:29:
SHIT SHIT SHIT!

Net in molten core, garr weer eens dood, en ff feestje geven, HOPPA, disconnect. Login: gametime has expired. SHIT, DAT IS ZO. Al paar dagen waarschuwingen gehad, maar nergens een gamecard te vinden hier. besteld, en pas dinsdag krijg ik een. Ik kan mezelf wel mollen. Hopen dat ze voor die tijd nog niet aan golemagg toekomen, die dropt iets wat ik MOET(!!) hebben. F*ing blizzard dat ze geen betere betaalmethode hebben dan creditcard (wie heeft dat in NL nou nodig, als er een superieur systeem met de naam PIN en giraal overschrijven is?), of prepaidkaarten, die blijkbaar zeldzaam zijn. En morgen wou de guild onyxia weer killen (tenminste, dan reset ze). Ook zij dropt stuff die ik moet hebben.
Blizzard daarom afzeiken is wel wat té IMO, je had ook eerder kunnen beginnen met zoeken naar zo'n kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

SHIT SHIT SHIT!

ze beginnen een week van te voren met het aangeven dat je prepaid tijd bijna op is.. dat jij dan niet binnen een week een prepaid card kan regelen... tjah...

Die dingen zijn overal wel te bestellen comcol bijv. dan betaal je 2 euro verzend kosten en heb je het binnen 2 dagen in huis en had je gewoon verder kunnen spelen ( of je vraagt gewoon een credit card aan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
FunkyTrip schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:20:
Dit is een grappig roguefilmpje:

http://files.filefront.co.../;3864978;;/fileinfo.html

Erg leuke parodie op de gemiddelde rogue. Tenminste dat blijkt aan het eind...

Subtiel detail: Zie de sinister strike keys gespammed worden :D

Het trieste is dat heel veel rogues zo gespeeld worden, dag in dag uit. Stealth, val opponent aan die zit of bezig is of afk lijkt, spam SS en Eviscerate tot target dood is, stealth, volgende target, repeat.
idd zeer irritant, ben zelf ook al 2 keer dood gegaan doordat een rogue me van achter aan viel toen ik in gevecht was met een orge

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werfposts zien we hier liever niet. Zeker niet als je al 185 leden hebt.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2005 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
SHIT SHIT SHIT!

toen ik mn account even stopzette kon ik nog 2 uur gratis doorspelen, daarna ging ik naar bed en kon ik niet meer inloggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:45

PoweRoy

funky!

TepelStreeltje schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:59:
Je kan door die tunnel bij moonglade en winterspring komen.
In beide kan je een flightpath halen.
dus het is ff een keer die tunnel door komen, en dan nooit meer :)

Ben zelf er doorheen gerent, paar keer Feign death en shadowmeld.
ben maar 1 keer dood gegaan. :)
zelf een 54 pala :) paar x door de timbernogwattes gelopen en 2x in moonglade gekomen, maar alleen flightpaths voor de druids gevonden (alliance en horde) maar neit voor andere :S
waar zit ie voor de 'normale' allience chars?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
PoweRoy schreef op maandag 06 juni 2005 @ 00:00:
zelf een 54 pala :) paar x door de timbernogwattes gelopen en 2x in moonglade gekomen, maar alleen flightpaths voor de druids gevonden (alliance en horde) maar neit voor andere :S
waar zit ie voor de 'normale' allience chars?
Rechts als je uit Timbermaw Hold komt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

SHIT SHIT SHIT!

LOL! Dude, als je het echt zo belangrijk vond, dan had je net als ik gedaan... 2 jaar geleden (in mijn geval was ik nog niet eens zo lang 18) direct een creditcard aanvragen, speciaal voor WoW. Bij een studentenrekening is dat nog gratis ook... Behalve voor WoW heb ik hem tussentijds 1x gebruikt. Creditcard is Nederland nauwelijks nodig, maar voor World of WarCraft des te meer!

Bovendien is het betaalsysteem in WoW echt maaanden van te voren aangekondigd, dus ik heb geen medelijden met je. :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik dacht dat jij zo'n ouwe knar was

//Alucardu

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
na wat overleg zijn gisteren de lvl 60'ers uit Semi Nice overgestapt naar de guild: Blackguard

dit om het makkelijker te maken om straks MC en Onyxia runs te doen. ^^
Ook gisteren eindelijk die dikke meelworm en Duskwing kunnen mollen, zodat ik weer wat dichterbij mijn "Sacred Protector" ben :)

Vanavond even proberen om de Crimson Courier te doen en hopen dat Andorhall vanavond niet zo erg gebugged is, zodat ik die questlijn ook kan afmaken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
se7en schreef op zondag 05 juni 2005 @ 20:12:
maar het was wel makkelijk, hoewel het een 58+ met 2groups instance is!
wel meer verwacht!
Scholomance is gewoon voor 1 groep hoor ;)
Maarja hij wordt met 10 gedaan voor de loot he zodat je wat sneller kan, maar dat die echt voor 2 groepen is gebouwd is dus niet waar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteren ook even een MC Marathon gedaan... om 6 uur beginnen en om kwart over 1 's nachts klaar, maar dan wel alles tot Majordomo dood (die pakken we morgen wel, samen met Ragnaros ;))

En sja, dan krijg je een bergje loot he :D

Afbeeldingslocatie: http://www.allgunsblazing.net/vash/wow/affmcbigjpg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Wheeeeeeeee :)

Level 44, en ben van mijn geloof afgestapt:

Nadat sinds de laatste 2 levels mijn dps toch wat achter begon te lopen (waar ik eerst vrij hard voorliep) heb ik na een quest op SM niet voor de Black Menace maar voor dat blauwe zwaard gekozen, en dit in mijn offhand gedaan. Nog niet helemaal blij, dus een Goblin Nutcracker Mace in de Mainhand. Bijna goed, dus die 2 even omgedraaid.

Nu heb ik een dps waar je akelig van word :D Ik moet wel veel missen (backstab, ambush) en die gebruikte ik best vaak, dus ik heb een dagger in mijn rugzak just in case ik ze nodig heb. Gisteren potje geduelt tegen een vriend van me, 43 warrior. Ik had geen gif, geen stealth, en hij begon al gelijk met intercept, rend en hamstring.

Na een aantal seconden waren die uitgewerkt en toen heeft hij het geweten :D Ik critte achter elkaar met zwaard en mace en binnen luttele seconden lag de sterke warrior op zijn knietjes :9

Ook voor het grinden gaat het goed, heb een base crit rate van om en nabij 15%, en dat is best vaak zie ik wel.

Nu moet ik nog 3 core of earth zien te grinden, de rest van de ingredienten heb ik al, en dan maakt een guildie voor mij een blauwe mace, met 10 seconden disarm chance on hit.

Dan word pvp pas écht leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat er ook ergens een 10 dagen trial is?
weet iemand hier meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:13:
Ik heb gehoord dat er ook ergens een 10 dagen trial is?
weet iemand hier meer van
Dit krijg je als je het spel koopt.. kun je dus aan een vriend geven

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 08:59:
Wheeeeeeeee :)

Level 44, en ben van mijn geloof afgestapt:

.....
zoals verwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:13:
[...]

Dit krijg je als je het spel koopt.. kun je dus aan een vriend geven
Als er iemand 1 of 2 voor mij heeft mail me dan maar ;) (voor me broertje en mij)
arjen1985 @ home .nl

Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe mmorpg :) en wow lijkt me wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

niet slim.... ;) --> eenmaal beginnen is gegarandeerd verslaving... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

PizZa_CalZone schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:28:
niet slim.... ;) --> eenmaal beginnen is gegarandeerd verslaving... :+
Hoeft niet :P
Ik ben in 3 dagen tijd wel 20 meter van mijn begin punt vandaan gelopen... :/
@#^#$32%@^error steeds :(

Hheb het probleem nog steeds niet kunnen oplossen :/ :(

[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 06-06-2005 09:33 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

ga ook niet meer proberen te spelen als je je sociale leven lief hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

PizZa_CalZone schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:34:
ga ook niet meer proberen te spelen als je je sociale leven lief hebt :P
Tja... ben op t moment weer vrijgezel.. tijd zat dus B)
Maarja... ben de hoop al stilletjes aan het opgeven :P
Die wazige error blijft komen, en niks lijkt te helpen... :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Dit weekend ben ik toch maar ge-respecced, ik ben level 27 Mage en had m'n talentpoints verdeeld over Fire, Frost en Arcane. Met nog de meeste in Fire. Toch maar besloten geheel voor Frost te gaan, en ik moet zeggen dat het me tot nu toe nogsteeds bevalt! :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:36:
[...]

Tja... ben op t moment weer vrijgezel.. tijd zat dus B)
Maarja... ben de hoop al stilletjes aan het opgeven :P
Die wazige error blijft komen, en niks lijkt te helpen... :/
Ik ben in het begin ook gek geworden van die #132 bug. Wat ik heb gedaan is:

spel volledig verwijderen
spel opnieuw installeren
alle mpq bestanden read-only maken
kopie maken van alle mpq bestanden in andere directory)
zodra #132 weer opduikt, md5sum loslaten op mpq bestanden (ook de kopies) en vergelijken. Bestand met afwijkende waarde terugzetten.

Heb dit ooit s gelezen op de forums op worldofwarcraft.com. Sinds die tijd heb ik nergens last meer van.Op diezelfde forums staan ook de md5 waarden van de bestanden op de cd, misschien kloppen die al niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:31:
[...]

Is die Staff of Jordan dan niet verschrikkelijk goed voor jou zelf?
Jawel, het is een erg mooie staf, maarrrrr:

Punt1: Geen +sta
Punt2: M'n huidige staf heeft +sta en een hogere +int
Punt3: Heb geld nodig :P

Uiteindelijk is het uitgekomen op 113G, ik ben tevreden. :)
mn broer bood ook nog 4g, de schat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 15:11
Spike_wolf schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:31:
[...]

Heb je toevallig die error van Player_C.app?
die had ik ook en heb die opgelost na wow reinstall en WDB en WTF dir deleted

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Ben gisteren overgestapt op de 21/30 build. 21 Arcana, 30 fire, maar ik moet zeggen dat het wel ff wennen is. Eerst deed ik op relatief lange termijn heel veel damage. Mijn opening was vaak pyroblast met combustion, daarbij had ik improved fireballs. Die 3 heb ik nu niet meer en moet ik met scorch gaan werken, minder damage in betrekkelijk korte tijd.

Verder ben ik wel blij dat ik nu eindelijk imp AE heb. ;)

Naar mijn mening is deze build pas echt fijn als ie zo goed als af is en je ook PoM hebt. Ben nu pas een UD mage lvl46 dus ik heb nog ff te gaan. Iemand tips voor de beste indeling van deze tree?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

MrOizo2003 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:46:
[...]

Heb je toevallig die error van Player_C.app?
die had ik ook en heb die opgelost na reinstall en WDB en WTF dir deleted
Nee, k krijg error #132....
Error writing memory bladiebla.. alleen is er volgens memtest en microsoft memory dinges allebij zo'n 2 uur laten draaien, en volgens hun is er niks aan de hand met m'n memory :)
defraggen helpt niks...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Mijn talentbuild ligt al vast, ik ga voor de crits. En wat armor betreft pak ik gewoon alles waar sta en agi op zit, en dan maar zien waar ik uitkom met crit chance en hp, want hp is life natuurlijk, vooral in pvp.

Momenteel heb ik 2100hp en 12xx armor unbuffed. Weet niet of het heel veel is, als we een instance ingaan is het meestal met een pally en wat buffs, met MotW, sta buff en devotion aura zit ik al gauw op 1800/1900 armor en 2400 hp, wat in instances héél erg lekker is. Vooral de laatste sm run had ik zo goed als geen enkele heal nodig, wat een teken is dat mijn aggro management goed begint te lopen, daar ik de hoogst gelevelde was in de groep. Gewoon ss en rupture gebruiken, veel, heel veel cheapshotten om het team wat meppen te besparen en evis finishers bij zwakke mobs. Nieuw crit record: 900+ bij een ambush, en dit ook gehaald bij een Evis :P

Ik ga deze week ook flink wat horde afmaken om mijn hk's bij te houden, anders raak ik mijn trinket kwijt natuurlijk. Met de mace/sword combo zijn mijn crits dermate hoog dat ik geen ambush meer nodig heb om zo ongeveer elke caster binnen enkele seconden het zwijgen op te leggen. En omdat ik nu meer slagkracht heb tegen dikkere vormen van armor heb ik ook absoluut geen moeite meer met hunters en shamans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Spike_wolf schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:31:
[...]

132 error had? Want de link naar je screenshot werkt niet meer ofzo.

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar...kijk hier eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Ja, kreeg de keuze tussen zwaard of dagger bij de SM quest, en ik had al 1,70 53dmg daggers, dus die menace voegde gewoon niks toe. Het sword of serenity was toch wel lekker snel (2.20) en +9 sta, ik dacht ik doe es gek. Bleek een goede keus te zijn, al zou ik toch graag in mijn main hand een dikke dagger hebben en de aankomende disarm weapon mace in mijn offhand. Dan heb ik én dikke dps, én een disarm Chance on hit, én al mijn dagger abilities, én sowieso overal instant poison 4 op zitten. Dan ben je echt een dikke stap voor in pvp me dunkt.

- edit -

http://www.thottbot.com/?i=4586

Deze mace gaat mijn guildie dus voor me maken. Ik koop alle ingredients van hem voor vendor sell price, moet alleen wel zelf voor 4 core of earth zorgen. 1 heb ik al, gister met een maat geruild tegen 5 thick leather.

[ Voor 17% gewijzigd door HTT-Thalan op 06-06-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

The Realone schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:48:
[...]

132 error had? Want de link naar je screenshot werkt niet meer ofzo.

Ik weet niet of je er wat aan hebt maar...kijk hier eens.
Jah das de error idd.. de pagina kende ik, had t weekend alleen niet zo heel veel tijd, maar vanavond ga ik denk ik de hele avond kloten om aan de praat te krijgen :)
Pagina hier op school ff uitprinten :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 09:51:
[...]

Ja, kreeg de keuze tussen zwaard of dagger bij de SM quest, en ik had al 1,70 53dmg daggers, dus die menace voegde gewoon niks toe. Het sword of serenity was toch wel lekker snel (2.20) en +9 sta, ik dacht ik doe es gek. Bleek een goede keus te zijn, al zou ik toch graag in mijn main hand een dikke dagger hebben en de aankomende disarm weapon mace in mijn offhand. Dan heb ik én dikke dps, én een disarm Chance on hit, én al mijn dagger abilities, én sowieso overal instant poison 4 op zitten. Dan ben je echt een dikke stap voor in pvp me dunkt.

- edit -

Deze mace gaat mijn guildie dus voor me maken. Ik koop alle ingredients van hem voor vendor sell price, moet alleen wel zelf voor 4 core of earth zorgen. 1 heb ik al, gister met een maat geruild tegen 5 thick leather.
die poisons stacken die? is het dan niet veel handiger om elk wapen een ander poison te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

[...]

- edit -

Luister nog eens naar ons, pak WeaponSwitch en StanceSet als mods en je bent gered.
Ik heb dus 2 swords in mn handen als ik normaal loop en zodra ik stealth krijg ik een dikke dagger in mn mainhand, waardoor ik mn ambush/backstab niet hoef te missen.
Alleen een macro om in non-stealth te wisselen zou handig zijn zodat je altijd kan backstabben, maarja wil je dat wel met 2 dikke swords? ;)

- Edit
Ik zou je Core of Earth bewaren en sparen voor 8 Heart of Fire's en dan een Helm of Fire laten maken. Dit is echt een uberhelm voor rogue's moet ik zeggen. Je krijgt later Vanquisher Sword en eventueel koop je een Phantom Blade, dan zit je voor een paar lvl's gebakken.. Daarna doe je een Mauradon run en krijg je een Thrash Blade.. nog meer plezier :)

[ Voor 15% gewijzigd door RaseriaN op 06-06-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swadrian
  • Laatst online: 04-06 14:05
Spike_wolf schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 08:42:
[...]

Nou dit is de error die ik krijg:
[[url=http://www.roelveldhuyzen.com\GoT\WoW\error132.JPG]afbeelding[/url]]
En daaronder het fout rapport dat je kunt opsturen :P wat dus ook steeds niet werkt :P

Iemand een idee??
K zou t spel toch graag gaan spelen :P
Die foutmelding krijg je ook als je wow via Terminal Server opstart. Aangezien er dan dus een andere video driver geladen wordt heb ik het idee dat het bij jou ook in de videokaart drivers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PromWarMachine schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:40:
[...]

Stuur eens wat meer 60ers naar SS, ik krijg geen HKs van al die Lowlanders 40ish. Gisteren was Smultie er, maar ja, die komt vaak alleen.
edit:

...of juist niet, zoals gisteren met 15 alliances tegen mij. Ja, toen ging ik dood ja. :P
;) Leuk hè, vind het ook altijd gezellig met jou!
Zal in de nieuwe guild (Nesferaturs) proberen om wat meer lui mee te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:02:
[...]

Luister nog eens naar ons, pak WeaponSwitch en StanceSet als mods en je bent gered.
Ik heb dus 2 swords in mn handen als ik normaal loop en zodra ik stealth krijg ik een dikke dagger in mn mainhand, waardoor ik mn ambush/backstab niet hoef te missen.
Alleen een macro om in non-stealth te wisselen zou handig zijn zodat je altijd kan backstabben, maarja wil je dat wel met 2 dikke swords? ;)

- Edit
Ik zou je Core of Earth bewaren en sparen voor 8 Heart of Fire's en dan een Helm of Fire laten maken. Dit is echt een uberhelm voor rogue's moet ik zeggen. Je krijgt later Vanquisher Sword en eventueel koop je een Phantom Blade, dan zit je voor een paar lvl's gebakken.. Daarna doe je een Mauradon run en krijg je een Thrash Blade.. nog meer plezier :)
rustig aan Ras, alles op zijn tijd :)
eerst leren lopen dan rennen :P

endgame => Krol Blade, begin maar te sparen, die dingen gaan voor 1100g :9~

van het weekend helaas geen UBRS kunnen doen :( ook geen LBRS :/ naja met de switch naar blackguards zal dat vanaf nu makkelijker worden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
-=BoKKiE=- schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:11:
1100g? Of ik moet heel scheel zijn of ik heb ze voor 400g eruit zien gaan @ Daggerspine... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:02:
[...]

- Edit
Mods wil ik uit principe niet gebruiken, we worden al als lame afgeschilderd, een switch mod maakt me te overpowered vind ik zelf. Als ze toch al geen kans maken, waarom zou ik het dan nog erger maken :P

Die helm is zeker geil, maar ik wil sowieso die disarm proc hebben, dus die mace komt er hoe dan ook. Als ik dan toch core of earth ga farmen in Badlands, farm ik er gewoon wel 2x zoveel, dan kan ik die helm straks zelf ook maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:11:
[...]

rustig aan Ras, alles op zijn tijd :)
eerst leren lopen dan rennen :P

van het weekend helaas geen UBRS kunnen doen :( ook geen LBRS :/ naja met de switch naar blackguards zal dat vanaf nu makkelijker worden ^^
Krol'Blades gingen @ Dragonmaw voor 500g buyout... heb hem gezien en heb heel lang staan kwijl erop in de AH :)

Achja ik begin nu alvast met tips voor Thalan, misschien piktie het nu wel sneller op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:15:
[...]

Mods wil ik uit principe niet gebruiken, we worden al als lame afgeschilderd, een switch mod maakt me te overpowered vind ik zelf. Als ze toch al geen kans maken, waarom zou ik het dan nog erger maken :P

Die helm is zeker geil, maar ik wil sowieso die disarm proc hebben, dus die mace komt er hoe dan ook. Als ik dan toch core of earth ga farmen in Badlands, farm ik er gewoon wel 2x zoveel, dan kan ik die helm straks zelf ook maken :9
Luister nou eens een keer ;) Die proc is waardeloos... en de mace zelf ook, je krijgt in 1 a 2 lvls toch betere wapens in je handen. Overpowered? helemaal niet, het automatiseert iets wat je zelf ook kan doen..

En farmen? Lol, succes alvast bij mij viel er 1tje in 2 uur grinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:18:
[...]

Luister nou eens een keer ;) Die proc is waardeloos... en de mace zelf ook, je krijgt in 1 a 2 lvls toch betere wapens in je handen. Overpowered? helemaal niet, het automatiseert iets wat je zelf ook kan doen..

En farmen? Lol, succes alvast bij mij viel er 1tje in 2 uur grinden ;)
Hij is gewoon te geil om niet te nemen :D Ik wil ook eindelijk wel eens warriors neerkrijgen, laat me nou lekker proberen joh :D

Ik wil gewoon dat warriors gaan rennen als ze Corporal Diango aan zien komen op zijn zwarte paard :P

- edit - Btw, volgens mij gaan ze in-combat weaponswitch nerfen, dus je kan dan alleen nog maar voor de battle kiezen welke wapens je gaat gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door HTT-Thalan op 06-06-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
gisteren nog een hand to hand warior gezien die rogues afmaakte.. allebei level 60 en geen fist weapons ofzo.. ben direct gaan trainen op mijn hand to hand en eerlijk gezegd is het helemaal zo slecht niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Waarom zou je een Rogue nemen als je geen daggers en dus geen Ambush/Backstab gaat gebruiken?
Wanabee Warrior...

Maargoed, zwaar weekend gehad op skullcrusher :X
Zaterdagavond eerst SW zwaar onder horde attack, counterraid op Thunderbluff.
Gisteravond weer SW geraid en toen kwamen ze via deeptram naar IF:+
Onze guild plus nog een paar andere grote guilds allemaal naar IF, samen met 100+ horde veroorzaakten we een servercrash :)
Server 10 min lang plat, daarna geen horde meer te bekennen in IF :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Demoterror op 06-06-2005 10:30 ]

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[...]

- edit -

Die Mace is main-hand only, hou daar even rekening mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

Demoterror schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:28:
Waarom zou je een Rogue nemen als je geen daggers en dus geen Ambush/Backstab gaat gebruiken?
Wanabee Warrior...
Hahahaha... HWHAHAHAHAA errwww zo dat was weer leuk op de vroege ochtend..
Wij pakken swords omdat die MEER dmg doen, ik heb altijd een dagger zodra ik in stealth ga.
En wannabe warrior? dan zou ik constant SS spammen en toe-to-toe gaan vechten met een warrior..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Gisteren met mijn alt allience Priest gespeeld op Vashj en Deadmines geprobeerd te doen. Maar niet normaal wat voor *$(*)*$ daar rondlopen. 3x een groep gehad.

De eerste groep had nog een priest die het nodig vond elke keer te fearen en de hele instance pullde (na 6x zeggen dat ie geen fear moet gebruiken wordt het irritant) -> wipe na wipe
De tweede groep had een aardige rogue die overal op rolde (hadden N/V systeem) en stal een kist (verloor met rollen) dus werd gekicked -> te weinig man over aangezien een andere eerder al dropte.
Bij de 3e groep dropte er iemand na 20 mins, hij moest 'opeens' eten. Daarnaast wachtte niemand op mijn 'wacht ff ik moet mana drinken' en rende iedereen zo snel mogelijk naar zoveel mogelijk mobs.
Uiteindelijk wel VC gekilled (doodgegaan, terug gaan voor zijn hoofd) maar heb nog 2 quests die ik denk ik ga abandonnen...

Ook leuk is dat de warrior bij 75% healt achter elkaar HEAL en SHIELD begint te schreeuwen en als ik aan hem vraag wat aggro te houden zegt ie dat ie niet goed is in def. stance en er dus niks aan kan doen. En ja, bij alle 'incidenten' heb ik vriendelijk gevraagd of ze het anders wilden doen maar dat had totaal geen nut.

Oh en paladins die vergeten dat ze mana hebben (en dus doodgaan met full mana) zijn ook altijd leuk om in je groep te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Unex op 06-06-2005 10:52 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 08:58:
Zo, gisteren ook even een MC Marathon gedaan... om 6 uur beginnen en om kwart over 1 's nachts klaar, maar dan wel alles tot Majordomo dood (die pakken we morgen wel, samen met Ragnaros ;))

[afbeelding]
allemachtig wat een berg...

Ligt een halve Gianstalker set tussen...
Kwou dat ik de enige Hunter was die mee ging :D

Hoe verdelen jullie die loot precies?

Stel dat er 4 hunters mee zijn, dan mogen zij alle 4 rollen voor alle delen die er droppen van die set?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

RaseriaN schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:35:
[...]

Hahahaha... HWHAHAHAHAA errwww zo dat was weer leuk op de vroege ochtend..
Wij pakken swords omdat die MEER dmg doen, ik heb altijd een dagger zodra ik in stealth ga.
En wannabe warrior? dan zou ik constant SS spammen en toe-to-toe gaan vechten met een warrior..
Er zit een verschil in dagger/sword en mace/sword.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:19:
[...]

Hij is gewoon te geil om niet te nemen :D Ik wil ook eindelijk wel eens warriors neerkrijgen, laat me nou lekker proberen joh :D

Ik wil gewoon dat warriors gaan rennen als ze Corporal Diango aan zien komen op zijn zwarte paard :P

- edit - Btw, volgens mij gaan ze in-combat weaponswitch nerfen, dus je kan dan alleen nog maar voor de battle kiezen welke wapens je gaat gebruiken.
Ik heb in de lvl 40-50 deze wapens gehad en gebruikt..
Als je toch voor een goede mainhand wil gaan, ga dan voor de Phantom Blade totdat je Mauradon in kan voor een Princess run (die quest reward is Thrash Blade)

Phantom Blade
Vanquisher Sword
Thrash Blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

UneXisT schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:36:
Gisteren met mijn alt allience Priest gespeeld op Vashj en Deadmines geprobeerd te doen. Maar niet normaal wat voor *$(*)*$ daar rondlopen. 3x een groep gehad.

De eerste groep had nog een priest die het nodig vond elke keer te fearen en de hele instance pullde (na 6x zeggen dat ie geen fear moet gebruiken wordt het irritant) -> wipe na wipe
De tweede groep had een aardige rogue die overal op rolde (hadden N/V systeem) en stal een kist (verloor met rollen) dus werd gekicked -> te weinig man over aangezien een andere eerder al dropte.
Bij de 3e groep dropte er iemand na 20 mins, hij moest 'opeens' eten. Daarnaast wachtte niemand op mijn 'wacht ff ik moet mana drinken' en rende iedereen zo snel mogelijk naar zoveel mogelijk mobs.
Uiteindelijk wel VC gekilled (doodgegaan, terug gaan voor zijn hoofd) maar heb nog 2 quests die ik denk ik ga abandonnen...

Ook leuk is dat de warrior bij 75% healt achter elkaar HEAL en SHIELD begint te schreeuwen en als ik aan hem vraag wat aggro te houden zegt ie dat ie niet goed is in def. stance en er dus niks aan kan doen. En ja, bij alle 'incidenten' heb ik vriendelijk gevraagd of ze het anders wilden doen maar dat had totaal geen nut.
Dat je serieus bij zo'n groep blijft zitten. Als ik group leader ben (ben ook priest) en het loopt zo is het dood laten gaan en dan kicken (ik wil best 1x waarschuwen). Als ik geen groupleader ben dan ga ik gewoon weg na 1x vriendelijk verzocht te hebben het niet meer te doen.

Begin het managen van mijn heal spells steeds beter door te krijgen (nu lvl 40) en ik krijg regelmatig complimenten van mijn mede partymembers dat ze blij zijn dat ik goed kan inschatten wanneer en met welke spell ze te healen. We hebben met 4 man (lvl 38 en 3x39, priest/hunter/druid/warrior) de hele SM gedaan zonder 1 wipe. The monastery was lastig, maar uiteindelijk toch voor elkaar gekregen.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

Demoterror schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:38:
[...]

Er zit een verschil in dagger/sword en mace/sword.
Dus een rogue met mace/sword die in stealth dagger pakt is een wannabe warrior?
no flame hoor :P

[ Voor 3% gewijzigd door RaseriaN op 06-06-2005 10:48 . Reden: Kromme zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
robbertinho schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:43:
[...]

Dat je serieus bij zo'n groep blijft zitten. Als ik group leader ben (ben ook priest) en het loopt zo is het dood laten gaan en dan kicken (ik wil best 1x waarschuwen). Als ik geen groupleader ben dan ga ik gewoon weg na 1x vriendelijk verzocht te hebben het niet meer te doen.

Begin het managen van mijn heal spells steeds beter door te krijgen (nu lvl 40) en ik krijg regelmatig complimenten van mijn mede partymembers dat ze blij zijn dat ik goed kan inschatten wanneer en met welke spell ze te healen. We hebben met 4 man (lvl 38 en 3x39, priest/hunter/druid/warrior) de hele SM gedaan zonder 1 wipe. The monastery was lastig, maar uiteindelijk toch voor elkaar gekregen.
Ja klopt, maar wilde wel graag die quest reward en het vinden van een groep duurde best lang. Het waren dus ook 3 totaal verschillende groepen voor de duidelijkheid.

Moet ook zeggen dat ik met mijn main (lvl 60 shaman) nooit dergelijke dingen zo erg heb meegemaakt. Zal wel komen doordat ik nu allience ben :p

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:37:
[...]

Stel dat er 4 hunters mee zijn, dan mogen zij alle 4 rollen voor alle delen die er droppen van die set?
Wij werken met een RP-systeem (bad company @ skullcrusher). Af te lezen hier:

http://bc.cogia.net/viewnews.php (ik ben umbrah de druid, zit eigenlijk nog maar een week bij de guild).

Voor bepaalde dingen krijg je RP's (raidpoints), zoals: raid meedoen, baas doodmaken, nog een baas doodmaken, etc, etc (staat d'r allemaal wel een beetje beschreven). Als er een item dropt, mogen daar mensen op bieden, afhankelijk van het item dan. (geen druids die op huntershit bieden ;)). Minimum inzet is 10RP's voor tier2 epic setitems, en trials mogen niet bieden. Mensen die vaak meegaan, krijgen dus meer items, en mensen die er "een keer" bij zijn, hebben geen kans op items.

Binnenkort zijn wij bij golemagg, en als die cenarion vestmets dropt, wil ik die hebben. KOSTE wat kost. Daar zal ik dus ook véél op bieden.

Laatst dropte cenarion leggings, die wou ik ook wel hebben, maar heb ik minder hard nodig dan een nieuwe chest (op chest na heb ik wildheart volledig. En na 20x UBRS en nóg geen drop, ben ik dat een beetje zat). Ik bood tegen een andere druid, speedy, die wou dat ik al mijn RP's besteedde. Daar ging in niet op in, en toen was hij best pissed dat ik bij 32 ophield met bieden. Waren veel te duur voor hem. Maar het betekend wel dat ik nu meer RP's heb dan hij heeft, en dus meer kans op die chest. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Klopt. Ik heb op mijn level 20 Deadmines gedaan (server Stormrage), en dat ging perfect. Prima groep, alles ging goed. Maar de laatste tijd (level 25 t/m 27) probeer ik nog wel eens Deadmines te doen, gewoon omdat ik het leuk vind en er dropt nog wel is wat leuks. Maar de laatste party's die ik gehad heb waren inderdaad zwaar waardeloos! Ik ga het dan ook echt niet meer proberen tenzij ik met guild-members kan.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
The Realone schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:14:
[...]

1100g? Of ik moet heel scheel zijn of ik heb ze voor 400g eruit zien gaan @ Daggerspine... :?
heb iemand laatst 1100 zien bieden op dat ding ^^
weet niet hoe common ze zijn op de servers :P

zelf zou ik dat er nooit aan uitgeven :) evenals andere prijzen die ik zie, maar zolang er een gek is die het ervoor geeft tja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:49:
[...]
Laatst dropte cenarion leggings, die wou ik ook wel hebben, maar heb ik minder hard nodig dan een nieuwe chest (op chest na heb ik wildheart volledig. En na 20x UBRS en nóg geen drop, ben ik dat een beetje zat).
Een druid uit mijn guild heeft hetzelfde probleem als jou, alleen hij zit nu op 35-40 UBRS runs en nog nooit heeft iemand hem zien droppen.
Hij heeft zelfs al een GM een bericht gestuurd of ze hem toevallig niet uit de loottable hebben gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
@Okke, ik vond Wailing Caverns ook altijd erg leuk (vergelijkbare instance voor Horde) maar tot nu toe is DM 1 brok ergernis. Nouja, ik zal wel pech hebben gehad

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:09
Gisteren een nieuw record gehaald met me lvl 44 warrior, een lvl 58 rogue verslagen in een duel.

P.s. Wel met retalation en improved overpower, zijn ze zo neer. En zijn stunlock mislukte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarchelV
  • Laatst online: 14-08 16:30
Waarom heeft Blizzard er eigenlijk voor gekozen om enchantments op melee wapens niet te laten gelden voor bogen/geweren?
Als hunter vertrouw ik blind op mijn ranged wapen, mijn melee wapens heb ik uitsluitend bij me voor de agility.

Niet dat ik ga zeuren dat een hunter op deze manier het spel uit gepest wordt. PvP is het inderdaad bagger maar PvE ben ik (bijna) onverslaanbaar, komt natuurlijk ook omdat een hunter er een pet bij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

HolyCorn schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:29:
[...]

Die Mace is main-hand only, hou daar even rekening mee :+
Ik kan gewoon main hand wapens in mijn offhand gebruiken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:59:
[...]

Ik kan gewoon main hand wapens in mijn offhand gebruiken hoor :)
Nee hoor, je kan Main hand alleen in je Main hand, one hand kan in main of offhand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:37:
[...]

Wij hebben zoals CABAL al voor zijn Guild aangaf, een vergelijkbaar DKP (Dragon Kill points) systeem waarbij men punten krijgt door op raids te gaan met de guild. Alle hunters mogen dus 1x bieden aan de masterlooter (doorgaans een Officer die de loot niet kan of mag hebben en dus objectief blijft) en degene die de meeste punten biedt wint. Bij gelijke bestedign van punten wordt er alsnog gerolled maar dat komt zelden voor.

Er zijn voor zover ik weet geen guilds die de grote raids zonder een dkp systeem doen, het is het meest eerlijke. Ik had die Helm of the Lifegiver namelijk erg graag wilde hebben maar ja, ik heb maar 164 puntjes en een andere bood er 200 voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 08:58:

[afbeelding]
nice :D
deed mijn guild zaterdag ook.. langste ooit voor ons (ik was niet mee tho :()
Afbeeldingslocatie: http://gatekeepers.guildwizard.com/pics/4215/gkinmc.jpg

:)
daarvoor ook nog ff Kazzak gemolt.. eerste keer dat ik meeging.. wat is dat saai zeg :D 2 minuten werk en je bent weer weg.. Maarja 't is wel weer DKP waard ^^

[ Voor 13% gewijzigd door bcd87 op 06-06-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Demoterror schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:28:
Wanabee Warrior...
Als ik warrior wilde zijn had ik die wel gekozen. Het verschil is dat wij bijna altijd weg kunnen komen, ik moet een warrior nog zien ontkomen aan een gankgroep of surprise attack. Warriors gaan gewoon ten onder. Een maat van me wil zijn warrior opgeven (lvl 43) omdat hij het zat is dat hij potjes duel tegen mij verliest en altijd maar als tank op pad gaat met groups. Hij wil solo'en en dat lukt hem alleen niet. Hij wil weg kunnen komen als een gevecht de fout in gaat en dat lukt hem alleen niet.

Ik heb hem geadviseerd (hij vind rogue te lame en warrior te zwak) om een druid te nemen, waarbij het catform (rogue) en bear form (warrior/tank) kan hebben, en kan healen. Dan kun je alle kanten uit.

Maar nee, geen wannabe warrior. Ik heb veel hogere (en vaker) crits, heb mijn stealth, en kan dus zoals gezegd op meerdere manieren ontsnappen als het foutgaat. Dat deze warrior (en enkele andere) het nu tegen mij afleggen maakt mij er nog geen. Als ik iets zou rollen zou het allesbehalve warrior zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Nee dat kan niet (in offhand) :Y) Doe nu eens niet zo eigenwijs en neem eens wat raad aan van anderen.

Heb nu zelf Phantom Blade in mainhand, en een 1.40 dagger in off hand voor poisons.

In stealth heb ik Searing Needle, lekkere damage op ambush zeg. :)

Vind net trouwensUnderworld Band, men eerste epic! Wat zou die ongeveer waard zijn?

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

Imodium schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:07:
Nee dat kan niet :Y) Doe nu eens niet zo eigenwijs en neem eens wat raad aan van anderen.

Heb nu zelf Phantom Blade in mainhand, en een 1.40 dagger in off hand voor poisons.

Vind net trouwensUnderworld Band, men eerste epic! Wat zou die ongeveer waard zijn?
Damn relaxte dagger, waar heb je die gevonden eigenlijk? Heb nu een Satyr's Lash in mn handen maar is ietsje minder sterk dan deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
MarchelV schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:59:
Waarom heeft Blizzard er eigenlijk voor gekozen om enchantments op melee wapens niet te laten gelden voor bogen/geweren?
Als hunter vertrouw ik blind op mijn ranged wapen, mijn melee wapens heb ik uitsluitend bij me voor de agility.

Niet dat ik ga zeuren dat een hunter op deze manier het spel uit gepest wordt. PvP is het inderdaad bagger maar PvE ben ik (bijna) onverslaanbaar, komt natuurlijk ook omdat een hunter er een pet bij heeft.
er zijn scopes die als een damage enchant werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:00:
[...]

Nee hoor, je kan Main hand alleen in je Main hand, one hand kan in main of offhand
:? Ik ben nog nooit tegengekomen dat ik een wapen niet in mijn offhand kon hebben, maar dat kan zijn omdat ik altijd daggers gehad heb.

Mocht hij alleen main hand zijn, so be it, als ik hem maar heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:10:
[...]

:? Ik ben nog nooit tegengekomen dat ik een wapen niet in mijn offhand kon hebben, maar dat kan zijn omdat ik altijd daggers gehad heb.

Mocht hij alleen main hand zijn, so be it, als ik hem maar heb :P
Doe vooral lekker eigenwijs en doe vooral wat je zelf wilt :)
Ik geef je zeker geen tips/antwoorden meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:05:
[...]

Als ik warrior wilde zijn had ik die wel gekozen. Het verschil is dat wij bijna altijd weg kunnen komen, ik moet een warrior nog zien ontkomen aan een gankgroep of surprise attack. Warriors gaan gewoon ten onder. Een maat van me wil zijn warrior opgeven (lvl 43) omdat hij het zat is dat hij potjes duel tegen mij verliest en altijd maar als tank op pad gaat met groups. Hij wil solo'en en dat lukt hem alleen niet. Hij wil weg kunnen komen als een gevecht de fout in gaat en dat lukt hem alleen niet.

Ik heb hem geadviseerd (hij vind rogue te lame en warrior te zwak) om een druid te nemen, waarbij het catform (rogue) en bear form (warrior/tank) kan hebben, en kan healen. Dan kun je alle kanten uit.

Maar nee, geen wannabe warrior. Ik heb veel hogere (en vaker) crits, heb mijn stealth, en kan dus zoals gezegd op meerdere manieren ontsnappen als het foutgaat. Dat deze warrior (en enkele andere) het nu tegen mij afleggen maakt mij er nog geen. Als ik iets zou rollen zou het allesbehalve warrior zijn!
Warrior te zwak? LOL
Warriors kunnen echt wel dikke damage doen, en een goed gespeccede kan een rogue outdamagen!
Zoiezo kan je met de goede spec damage dealen en als 't nodig is ook nog eens tanken... Dat doe ik ook. Solo-en gaat echt heel goed (sure.. niet zo snel als dat ik met mn rogue ging, maar t scheelt niet veel) en ik sta zonder problemen te tanken in de high lvl instances.. 't is maar hoe (goed) je je warrior speelt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
RaseriaN schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:08:
[...]

Damn relaxte dagger, waar heb je die gevonden eigenlijk? Heb nu een Satyr's Lash in mn handen maar is ietsje minder sterk dan deze :)
Op de AH :Y)

Dit wel z'on beetje het beste dat op mijn level te vinden is, had eerst die black menace van de SM quest reward dus dit is voor ambush een hele verbetering. Wel 70G voor gedokt :+

Maar ik verwacht dat die Underworld Band wel weer wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Goblin Rocket Helmet : 8g
lvl 60 Night Elf Rogue : Free

Stun the Rogue for 30 secs, and kill him : PRICELESS

_O_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:11:
[...]

Doe vooral lekker eigenwijs en doe vooral wat je zelf wilt :)
Ik geef je zeker geen tips/antwoorden meer...
}:O

Ik geef aan dat ik hem gewoon graag wil hebben, moet ik dat ding laten liggen omdat jij dat zegt? Tis nog altijd een account waar ik zelf voor betaal hoor |:(

Tis maar een spel, trek het je niet zo serieus aan man, ik speel zoals ik dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:19:
[...]

}:O

Ik geef aan dat ik hem gewoon graag wil hebben, moet ik dat ding laten liggen omdat jij dat zegt? Tis nog altijd een account waar ik zelf voor betaal hoor |:(

Tis maar een spel, trek het je niet zo serieus aan man, ik speel zoals ik dat wil.
Ik behoed je alleen voor een miskoop omdat je later betere wapens krijgt en die ingredients waar je voor moet grinden of veel G moet neerleggen iets veel beters kan kopen/laten maken.

Als je alles zo goed weet, vraag dan hier niks meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Imodium schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:07:
Nee dat kan niet (in offhand) :Y) Doe nu eens niet zo eigenwijs en neem eens wat raad aan van anderen.

Ik meen dat ie laatst op bladefist op de ah stond voor 75G. Of je moet Deathslove uit Brotherhood of Dawn even een pm sturen als je het zeker wilt weten. Hij heeft 'm toen gekocht. In het engels anders snapt ie het niet :P Zeg maar dat ik je gestuurd heb.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:19:
Goblin Rocket Helmet : 8g
lvl 60 Night Elf Rogue : Free

Stun the Rogue for 30 secs, and kill him : PRICELESS

_O_
Stun breaks on damage. Rogue zet je in stunlock en 5 meer unstealthen achter je. You die.

Sja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

kEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:16:
[...]

Warrior te zwak? LOL
Warriors kunnen echt wel dikke damage doen, en een goed gespeccede kan een rogue outdamagen!
Zoiezo kan je met de goede spec damage dealen en als 't nodig is ook nog eens tanken... Dat doe ik ook. Solo-en gaat echt heel goed (sure.. niet zo snel als dat ik met mn rogue ging, maar t scheelt niet veel) en ik sta zonder problemen te tanken in de high lvl instances.. 't is maar hoe (goed) je je warrior speelt he ;)
Tuurlijk zijn warriors niet zwak, dat weet ik ook wel, en tanken doen ze perfect, en dat gaat hem ook wel goed af, maar hij wil meer dan dat.

Zeker met die overpower moet ik uitkijken, hoe meer ik dodge hoe meer klop ik krijg. Zaak ik dus óf stunlock (maar een stevige warrior overleeft dat ook nog wel, en bij de kleinste kans die hij krijgt breekt hij eruit) óf gewoon heel hard, heel snel meppen en afmaken, zodat je minder hoeft te dodgen en dus klappen vangen. Ik koos voor het laatste en had wat lucky crits.

Misschien speelt hij het idd wel niet helemaal goed, maar hij word wel door ontzettend veel party's gevraagd, is populaire tank en raidmaster van zijn guild, ik mag toch aannemen dat hij weet wat ie doet. Hij solo't veel, maar questen doen we wel eens samen, en hij is de hele tijd in de weer met meppen, aggro houden, healen, tanken, terwijl ik gewoon tegenover hem sta, de grote meppen uitdeel aan de mobs, en ongedeerd sta te wachten tot ze klaar zijn voor de volgende mob. Misschien dat dat hem frustreerd. Het was na het potje duel gisteravond dat hij het beu raakte.

[ Voor 22% gewijzigd door HTT-Thalan op 06-06-2005 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UneXisT schreef op maandag 06 juni 2005 @ 10:36:Ook leuk is dat de warrior bij 75% healt achter elkaar HEAL en SHIELD begint te schreeuwen en als ik aan hem vraag wat aggro te houden zegt ie dat ie niet goed is in def. stance en er dus niks aan kan doen. En ja, bij alle 'incidenten' heb ik vriendelijk gevraagd of ze het anders wilden doen maar dat had totaal geen nut.
Ik vind het geweldig dat mensen niet graag willen hebben dat andere ze vertellen hoe ze moeten spelen, maar dat ze altijd wel zaken gaan roepen als "HEAL", "SHIELD" enz. Net alsof een healer niet weet wat hij aan het doen is.

De volgende keer moet je dingen gaan roepen als "CHARGE" en "OMG ATTACK THE CREEP". Als ze een beetje verstand hebben, dan houden ze zelf op met schreeuwen. En anders gewoon een andere groep zoeken.

De meeste PUGs in WoW zijn gewoon slecht. Er is altijd wel minimaal een persoon die niet weet wat hij doet of nog erger denkt dat hij beter weet wat een ander hoort te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
redfoxert schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:21:
[...]

Ik meen dat ie laatst op bladefist op de ah stond voor 75G. Of je moet Deathslove uit Brotherhood of Dawn even een pm sturen als je het zeker wilt weten. Hij heeft 'm toen gekocht. In het engels anders snapt ie het niet :P Zeg maar dat ik je gestuurd heb.
Ah ja, zet hem net op AH met een start bid van 52G, geen buyout. Dat komt wel goed denk ik. Meteen een boel mensen mij spammen dat ze hem willen kopen voor 10G |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:23:
[...]

Stun breaks on damage. Rogue zet je in stunlock en 5 meer unstealthen achter je. You die.

Sja ;)
Verpest het nou niet, heb al menigeen rogue gedood met dank aan die helmet. :P

CoE en Soulfire opener met 6% crit chance = dik 1800 dmg.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:29:
[...]
De meeste PUGs in WoW zijn gewoon slecht. Er is altijd wel minimaal een persoon die niet weet wat hij doet of nog erger denkt dat hij beter weet wat een ander hoort te doen.
Ronduit slecht, soms kom je goede tegen en die dump ik in mn friendslist, heb je altijd wel iemand die met je mee wilt.. Soms zijn tips van andere spelers wel welkom hoor.. en niet iedereen weet alles over een class :) Maar er zitten exemplaren tussen waar je 8)7 van word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
HTT-Thalan schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:24:
[...]

Tuurlijk zijn warriors niet zwak, dat weet ik ook wel, en tanken doen ze perfect, en dat gaat hem ook wel goed af, maar hij wil meer dan dat.

Zeker met die overpower moet ik uitkijken, hoe meer ik dodge hoe meer klop ik krijg. Zaak ik dus óf stunlock (maar een stevige warrior overleeft dat ook nog wel, en bij de kleinste kans die hij krijgt breekt hij eruit) óf gewoon heel hard, heel snel meppen en afmaken, zodat je minder hoeft te dodgen en dus klappen vangen. Ik koos voor het laatste en had wat lucky crits.

.
Lol je praat alsof je alles zelf in de hand hebt, ga jij maar lekker heel hard meppen en proberen niks te dodgen :)
Warrior zijn roque killers en worden eigenlijk alleen verslagen als die roque uber gear heeft of luck met crits of als de warrior zuigt.

Ik was overnieuw begonnen op stormscale en helaas is iedereen van mijn lvl twinked (alt met uber gear). Gelukkig op lvl 30 meteen whirlwind axe halen met een buddy :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:16:
[...]

Warrior te zwak? LOL
Het punt met warriors is dat ze heel erg equipment afhankelijk zijn. Als warrior zijnde moet je NIET alleen op pad gaan zonder een goede bandage skill en wat healing potions. Maar als je deze zaken wel in orde hebt en je weet hoe je de classes aan kan pakken dan ben je heeeel erg dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Ryceck

Constants and Variables

[...]

Och had gister @ UBRS nog mot met een warrior die dacht dat hij ubermachtig en onmisbaar was :) Zelfs de raidleader vond hem arrogant... en tsjah das niet goed voor je reputatie he :)
Gozer removed from group, blacklisted en horen we nooit meer wat van denk ik :)

Trouwens de raid gister niet eens af kunnen maken :( Toen we halverwege waren hoorde ik vage herrie en was ik me inet ineens kwijt. Een kort onderzoekje wees de oorzaak aan... me server zijn harddisk had het begeven. Best klote als alles via me mooie linux-routertje loopt: geen router >> geen inet >> geen WoW. En gezien het feit dat het 1 uur 's nachts was zag ik het ook niet echt zitten om ff me router te reinstallen op een nieuwe hdd...
Hoop alleen dat me party-leden niet al te kwaad waren gezien het feit dattik als enige priest rondliep :X denk niet dat ze veel verder zijn gekomen :(
Iig mochten er hier mensen zitten die gister @ UBRS waren mee mij en die dit nou net lezen.... *sorry* maar ik kon er spijtig genoeg zoals je ziet geen zak aan doen :(

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
[...]

Helaas wel ja, moet eigenlijk een goede guild vinden waarmee ik kan groupen. (kent iemand er 1 op Vashj-Allience? lvl 24 priest)

[ Voor 19% gewijzigd door Unex op 06-06-2005 11:49 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hehe, gisteren ook me lvl 48 rogue gerespecced :P

Als ik klaar ben heeft ie bijna 60% kans op een ambush crit.. en dan ook nog een 150% weapon damage... dus dat ook gecrit... gaat best lekker.. Ik heb alleen nog maar de Black Menace dagger.. dus ben op zoek naar de "Searing Needle" of de "Widowmaker"... :)

En volgens mij ben ik de enige lvl 48 zonder mount :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Nu online

RaseriaN

So much choices..

ReCreator schreef op maandag 06 juni 2005 @ 11:47:
En volgens mij ben ik de enige lvl 48 zonder mount :D
Haha nee hoor, wij hebben een LvL 50 Druid in onze guild zonder mount ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ah beter... :) dan ben ik niet de enige...

Ik ben wel aan het sparen.. maar ik ben al 2 weken aan het farmen op feathermoon...
Maar al mn Items en geld gaan weer naar mn Alt char.. :P Die is nu 37 en wilt natuurlijk ook wel een mount.. :D

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Gisteren de Sunken Temple twee keer gedaan met een groepje. Een keertje ging onze restoration druid dood toen hij iets van 6 van die kleine draakjes op zich had. Hakkar twee keer doodgemaakt en onze hele party had blije drops (ook twee keer die draak op het einde, die is simpler dan Hakkar qua eind gevecht).

Yellow heeft eindelijk zijn crest of supremacy en nieuwe weapon gear. Zowel onehanded sword als axe (axe is beter) en een nieuwe polearm voor mijn solo grinden tot ik level 60 ben. Sunken Temple heeft lekkere loot en we hadden twee level 52's mee, leverde geen enkel probleem op. Nu naar de volgende instance... BRD denk ik? :)

Ik wil alleen meer armor kan echt niet een goed chestpiece vinden. Zit nu unbuffed op level 57 op 5850 armour en een beetje. Ik wil zo graag meer... en meer ... en meer

[ Voor 9% gewijzigd door Yellow|A op 06-06-2005 12:06 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Hallo,

Heb ff een vraagje..
Als je rechtermuisknop op iemands naam in chat doet, dan krijg je toch z'n schermpje met Whisper invite enzo?

Na installeeren van CTmod, Titanbar, Lootlink en atlas. Kan ik niet meer rechtermuisknop doen, maar begint hij meteen met whisperen.
Ik weet niet waar ik het kan aanvinken..

Weten jullie het?

Groeten BraXe
Ragnaros
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.