Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Ryceck schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:42:
[...]

Nope :)
1 persoon per 5mans party in een raid is voldoende :)
Geloof me, ik als priest vraag ALTIJD of ze ctraid hebben :) scheelt een hoop dooien alsik 3 parties kan bijhouden :)
Bij ons is het zelfs verplicht. Het red levens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
PromWarMachine schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 14:02:
[...]

LOL, met 3 damage dealers zijn wipes sowieso onvermijdelijk, in welke instance dan ook. Als de priest 1x teveel agro krijgt terwijl 'ie weinig mana heeft, is het afgelopen met de priest en meteen afgelopen met de hele party. Dankzij de soulstone kun je 1x in het half uur dan ressen, maar dat is ook niet echt handig. :P

High-end instances moet je met goede parties doen, niet met 3 melee damage dealers. :)
de priest was elke keer als laatste dood dus daar lag het gelukkig niet aan.... en je zegt 3 melee dmg dealers... lol ik tel er maar 2, een warrior (lees "mijn warrior") doet geen dmg, net genoeg om aggro te houden....

ik ben het met je eens dat er 2 dmg dealers, 1 tank, 1 hybrid (een druid die kan vanalles wel wat) en een priest moet zijn.... maarja zoals je misschien wel weet zijn de party's moeilijk samen te stellen aan de Horde kant (mijn ervaring) bij alliance weet ik het niet, maar we stonden te wachten op de 5de speler en we stonden tussen +/- 43 alliance voor de instance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129983

LoL was eerder gister in Searing gorge we gingen met onze groep door die poort
in Loch modam volgt een lvl 13 pala ons :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/joshuawim/lvl13.jpg

Hij bleef volgen en uiteindelijk dood O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

"Rock, paper, scissors... i am the rock, nerf the paper"

Geweldige quote :) En ook wel iets wat erg van toepassing is op WoW met alle klagende mensen :) Overigens is de Shaman geen Rock, geen Paper en geen Scissorcs. Die zijn meer een grote tank die over kleine steentjes, papiertjes en schaartjes heen rijdt geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

LoL @ Joshua! Zoiets hadden wij een tijdje terug ook, maar dan in de Deadmines, bleef een level 11 ons maar volgen en vragen of hij in de party mocht (we zaten al vol mgoed..). Het is wel iets minder groot verschil als bij jullie, maar vond het ook wel lache. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Dat heb je altijd, ik sloot ze vroeger altijd op, totdat ik er op een gegeven moment achter kwam dat de deur terug naar Loch Modan gewoon open gaat dmv. een hendeltje. Ach is goed voor m'n geweten :P hebben die level 11's niet zo lang in een lange gang opgesloten gezeten als ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swadrian
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-05 16:37
Zo, gisteren een nieuwe dwarf warrior gemaakt en in 1:30 naar lvl 7 gejaagd. Ik ben benieuwd wat dit allemaal gaat brengen!\

(Had sneller gekund, maarja, kon een paar items niet vinden |:( )

[ Voor 24% gewijzigd door Swadrian op 03-06-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 17:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:14:
[...]
ik win altijd van pallies. En zowel met fire als frost build.

Bij fire is het gewoon een kwestie van wachten tot hij voor zijn big heal gaat (laat hem maar lekker flash healen voor 250 health per keer ondertussen zich zelf shieldend), counterspellen en dan pom pyro + fireblast. Voor kiten lvl 1 frostbolt gebruiken.

Bij frost hoef je niet eens na te denken en kun je gewoon blijven kiten. de pala raakt eerder zijn mana kwijt dan jij als het goed is.

m.a.w. als je dan toch zo stoer een one-on-one wil doen, doe het dan ook gewoon tegen alle classes. :)
Het was niet mijn idee hè. ;)

Ik ben er gewoon om 19.30 en zie wel of er iemand komt. Onyxia runs beginnen toch doorgaans pas om 20.00 uur, toch? :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:58

The Legend

*Plop*

Weet iemand of Guild vs Guild wars verboden zijn? Ik meende ooit zoiets te hebben gelezen maar kan het niet meer vinden op de WoW site.. Ik bedoel dus gewoon twee guilds die met elkaar afspreken massive te gaan slachten tegen elkaar op een vooraf bepaalde plaats.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik zou het ook niet weten, maar ik kan me niet bedenken waarom zoiets niet zou mogen?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:46

On_E

Housemusic

The Legend schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:18:
Weet iemand of Guild vs Guild wars verboden zijn? Ik meende ooit zoiets te hebben gelezen maar kan het niet meer vinden op de WoW site.. Ik bedoel dus gewoon twee guilds die met elkaar afspreken massive te gaan slachten tegen elkaar op een vooraf bepaalde plaats.
Volgens mij verboden ja, heeft met CPs te maken.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

The Legend schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:18:
Het klinkt mij niet bekend in de oren.

Lowlanders vs Ravenblood is in ieder geval wel verboden. 198 vs 98 is net iets teveel aan kwantiteit. :+

Als het geen erg vreemde locatie (nabij GM Island, bij IF Airfield, etc) zijn, zie ik geen kwaad in de zin, maar je kunt er een GM Ticket over openen natuurlijk. Dan heb je wel een stukje extra zekerheid.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Iemand een idee hoelang het duurt in speeltijd om te levellen van 53-60 op een PvP server ?

En zou ik niet gewoon kunnen stoppen met questen, maar gewoon grinden/instancen tot aan 60 ?

Dat gequest komt me de keel uit nml. maar ik wil dan bv. wel weer de Onyxia key quests kunnen gaan doen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134151

PromWarMachine schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:20:
[...]

Het klinkt mij niet bekend in de oren.

Lowlanders vs Ravenblood is in ieder geval wel verboden. 198 vs 98 is net iets teveel aan kwantiteit. :+

Als het geen erg vreemde locatie (nabij GM Island, bij IF Airfield, etc) zijn, zie ik geen kwaad in de zin, maar je kunt er een GM Ticket over openen natuurlijk. Dan heb je wel een stukje extra zekerheid.
jij leest best wel slecht je kunt er gaan staan maar er zal niemand zijn om tegen je te vechten helaas en onixia runs staat geen vaste tijd voor onze begind vroeger dan 20.00 uur iig veel plezier met in je eentje w8ten dan .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Anoniem: 134151 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:26:
[...]

jij leest best wel slecht je kunt er gaan staan maar er zal niemand zijn om tegen je te vechten helaas en onixia runs staat geen vaste tijd voor onze begind vroeger dan 20.00 uur iig veel plezier met in je eentje w8ten dan .....
:?

Je quote verkeerd want dit slaat nergens op.

Verder mag je wel letten op je interpunctie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 134151 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:26:
[...]
Je hebt nooit een tijd genoemd, hoor. Wij beginnen rond 17.30 met groupen en gaan dan rond achten uiteindelijk de eerste lure doen. Wij zijn niet zo groot als jullie dus moeten cross-guild werken, wat iets meer tijd vergt dan wenselijk is.

edit:

Als jij mij slecht vind lezen, dan vind ik jou uitermate slecht schrijven. Ik tel zo'n twaalftal spelfouten in iets dat door zou moeten gaan als 1 zin.

offtopic:
@Legend: Hij bedoelde m'n post daarvoor te quoten. Ik ben een beetje aan het spammen, I know. :+

[ Voor 8% gewijzigd door PromWarMachine op 03-06-2005 16:35 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
laatst een lvl 17 door de gate gelaten, hij liep met me mee tot het eind en ging er toen door :)
ik deed alsof ik hem alleen liet, maar heb hem toch maar weer terug laten gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromWarMachine schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:34:
[...]

Je hebt nooit een tijd genoemd, hoor. Wij beginnen rond 17.30 met groupen en gaan dan rond achten uiteindelijk de eerste lure doen. Wij zijn niet zo groot als jullie dus moeten cross-guild werken, wat iets meer tijd vergt dan wenselijk is.

edit:

Als jij mij slecht vind lezen, dan vind ik jou uitermate slecht schrijven. Ik tel zo'n twaalftal spelfouten in iets dat door zou moeten gaan als 1 zin.

offtopic:
@Legend: Hij bedoelde m'n post daarvoor te quoten. Ik ben een beetje aan het spammen, I know. :+
Ik ben dislect en woordblind dus mijn excuses daarvoor. ( voor de spelfouten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Anoniem: 134151 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:53:
[...]

Ik ben dislect en woordblind dus mijn excuses daarvoor. ( voor de spelfouten )
Das hetzelfde hoor :+

dyslexie = woordblindheid

En das nog wel wat anders dan gewoon fatsoenlijke zinnen kunnen schrijven. Heeft weinig met dyslexie te maken.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 03-06-2005 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

weet iemand hoeveel een greater intelect enchant op een 2hand kost? want ik zou hem best graag willen (niet echt andere leuke enchants voor een caster, behalve die +spell damage, maar die is onbetaalbaar)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:54:
[...]

Das hetzelfde hoor :+

dyslexie = woordblindheid
weet ik is voor de niet wetende onder ons het viel me laatst op dat sommige mensen het woord dyslexie niet kennen maar het woordblind noemen.

en sorry dat mijn zinnen nergens op slaan als je ze niet kunt decrypten lees het dan niet.........
en val niet iemand af over spelfouten en of zinsopbouw fouten we zitten hier niet op school ...

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 134151 op 03-06-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 08-05 16:20
Anoniem: 28333 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:55:
weet iemand hoeveel een greater intelect enchant op een 2hand kost? want ik zou hem best graag willen (niet echt andere leuke enchants voor een caster, behalve die +spell damage, maar die is onbetaalbaar)..
Op 2 handed bestaat alleen major intellect (+9). Dit is ook een aardig zeldzame enchant.

Bovendien is hiervoor 12 greater eternal essence en 2 large brilliant shard voor nodig.

Dus ik gok dat die enchant je ook zo'n 40g minimaal zal gaan kosten. (hangt beetje af van de server waar je op speelt, bij ons zou het zo'n 30g zijn, op sommige servers misschien 50)

Spellpower is een nog zeldzamere enchant en vereist ooknog eens een berg elemental essence en golden pearls. Dus ja.. dat kan aardig richting de 150g lopen :P

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 03-06-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromWarMachine schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:34:
[...]

heb blijkt dat ik eerder vrij ben dan normaal dus ik zal eens kijken of iemand tegen jou wil duellen nogmaal ik betwijfel het ten zeerste omdat we onyxia gaan doen maar ik zal voor je kijken .
hou het forum in de gaten ik post zeker het definitieve andwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37006

Anoniem: 23522 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:04:
Toch nog maar even een opmerking maken over de Paladins die worden afgedaan als de makkelijkste class. Het klopt dat wij enorm veel kunnen hebben, we hebben plate armor, heals en onze mooie shields. Hierdoor krijgen we een behoorlijk hoge survivability, we redden het gewoon lekker lang zonder dood te gaan. Dit betekent echter niet dat een Paladins taak is om alleen maar niet dood te gaan. Je buffed, je cleansed, je healed (backup), je off-tanked en je kunt ook anderen shielden en vooral Divine Intervention kan erg belangrijk zijn. Een aantal van deze aspecten begrijpen veel paladins niet. Er zijn echt enorm veel slechte (echt hele slechte) paladins, die niks anders doen dan zichzelf maar een beetje healen en aanvallen. Een goede paladin, die focussed op de team-play, zal altijd een nuttige toevoeging zijn aan een party. Je moet echter dan wel op een hoop zaken letten. Het is alleen jammer dat de meeste mensen nooit de kans krijgen om met een goede paladin te spelen :( Ik baal er zelf ook van om in een party te zitten met een paladin aan wie je moet uitleggen wat Divine Intervention is, of met een paladin die anderen niet cleansed of healed.

En om maar meteen arrogant over te komen: ik denk dat ik zelf een goede paladin ben :P Je kunt me whisperen op Aggramar: Argaii (guild: Unseen Legion)
Eindelijk iemand die het ook begrijpt. Een goede Paladin is geen zelf healer. En ze hebben het enorm druk in instances. Want in tegenstelling tot sommige classes die steeds hun standaardrijtje afwerken (nee ik noem geen namen :-P ) moet een paladin steeds anticiperen. Vergt een stuk meer concentratie om 10 mensen in de gaten te houden dan 1 of 2 mobs.

Dus er zijn nu 2 goede paladins op Aggramar :-) Lorelai (Ordo Lucis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Hmm net Scarlet Cemetary ontdekt , is wel fijn geld verdienen daar, veel items ook. Ik heb 2 vragen hierover. Is er een vendor dicht in de buurt of moet ik helemaal terug naar Alterac? En hoe reset ik de instance als het ware, ik wil die bloodmage wel vaker doden maar uitloggen en opnieuw de instance ingaan heeft geen zin, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Anoniem: 133314 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:00:
Hmm net Scarlet Cemetary ontdekt , is wel fijn geld verdienen daar, veel items ook. Ik heb 2 vragen hierover. Is er een vendor dicht in de buurt of moet ik helemaal terug naar Alterac? En hoe reset ik de instance als het ware, ik wil die bloodmage wel vaker doden maar uitloggen en opnieuw de instance ingaan heeft geen zin, iemand?
je groep veranderen (ofwel eruit stappen en een nieuwe aanmaken) is volgens mij voldoende.. desnoods nodig je alleen iemand even uit en quit je die groep meteen weer.. dit moet wel buiten de instance trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Euhmm ik wilde ook een char op een testserver maken, maar ik zie helemaal geen Testservers staan in de lijst? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:45

Rmg

OkkE schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:53:
Euhmm ik wilde ook een char op een testserver maken, maar ik zie helemaal geen Testservers staan in de lijst? :?
Je bent al veel te laat met een character aan te maken voor de test servers.
Dat had op de website gemoeten en je had daar een test client voor moeten downloaden ;)

idd de link werkt nog wel alhoewel op de site staat dat het uitgeschakeld zou moeten zijn naja
http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html is de link iig ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Rmg op 03-06-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Where do you train to be an Armorsmith or Weaponsmith?

This depends on what faction you play. For Alliance players both the trainers can be found in Ironforge by the great forge in the center of the city. For Horde players the trainers can be found in Ogrimmar in the Valley of Honor. For both factions you must have at least 215 skill points in blacksmithing and at least level 40. The trainers will give you a quest that you must complete before they train you.
Ik ben lvl43 en lvl236 in blacksmith en toch kan ik geen weap of armorsmith quest doen. Als ik tegen die weapon of armorsmith in og praat krijg ik iets van "hello" te zien maar geen quest. Iemand enige idee wat ik nog niet gedaan hebt of mis?

EDIT:
Omg ik moet niet met die weap of armorsmith praten maar met dat mannetje ervoor.
Daar zoek ik al 4 uur naar 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Tjaps op 03-06-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 08:10
Test Characters maken kan gewoon nog maar dan moet je een tijdje trg bladeren op wow-europe.com

Heb namelijk zelf 1 gemaakt van de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Laatst online: 06-05 21:33
Is er trouwens binnen wow ook een manier om je account even te freezen. Dat wil zeggen bijvoorbeeld nu ik twee weken niet echt veel kan spelen door het schrijven van een eindverslag voor me afstuderen dat ik gewoon me account bevries en dan niet kan spelen. Zodoende dat het niet van me aantal speelbare dagen afgaat? Zou wel makkelijk zijn ook als je even een week op vakantie gaat. Tuurlijk kan je dan gewoon geen gamecard kopen maar dan zit je gelijk met een periode van 2 maanden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

Eikeltje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:05:
Test Characters maken kan gewoon nog maar dan moet je een tijdje trg bladeren op wow-europe.com

Heb namelijk zelf 1 gemaakt van de week.
Test charactesr maken kan nog wel ja, maar waar kan je de client dan nog downloaden? Niet vanaf die test realm pagina, bij het starten van de download geeft die aan dat deze verlopen is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 02-05 11:37
Rick Brands schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:20:
Is er trouwens binnen wow ook een manier om je account even te freezen. Dat wil zeggen bijvoorbeeld nu ik twee weken niet echt veel kan spelen door het schrijven van een eindverslag voor me afstuderen dat ik gewoon me account bevries en dan niet kan spelen. Zodoende dat het niet van me aantal speelbare dagen afgaat? Zou wel makkelijk zijn ook als je even een week op vakantie gaat. Tuurlijk kan je dan gewoon geen gamecard kopen maar dan zit je gelijk met een periode van 2 maanden. ;(
kort maar krachtig: Nee

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Laatst online: 06-05 21:33
kevinp schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:25:
[...]

kort maar krachtig: Nee
Oke duidelijk antwoord ;)
Is dit ook niet gebruikelijk bij andere spellen uit dit genre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

Topicstarter
Rick Brands schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:28:
[...]

Oke duidelijk antwoord ;)
Is dit ook niet gebruikelijk bij andere spellen uit dit genre?
Nog een keertje nee :) Wel kan je de betaling even stop zetten en later weer gaan betalen. Echter, je betaald vooraf dus je weet van tevoren al van welke datum tot welke datum je kan/moet spelen.

Nog even een opmerking voor de startpost. Iedereen pleurt hier nu wel een guildnaam neer, maar daar hebben mensen weinig aan. Zet eventjes erbij of het een Horde of Alliance guild is en wie men moet wisperen om een invite te krijgen. Tevens is extra informatie als aantal leden en of de guild een website heeft erg handig ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Anoniem: 134151 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:56:
[...]

weet ik is voor de niet wetende onder ons het viel me laatst op dat sommige mensen het woord dyslexie niet kennen maar het woordblind noemen.

en sorry dat mijn zinnen nergens op slaan als je ze niet kunt decrypten lees het dan niet.........
en val niet iemand af over spelfouten en of zinsopbouw fouten we zitten hier niet op school ...
Nee we zitten hier op een forum waar de enige communicatie verloopt via tekst, dus wel zo handig dat het enigzins leesbaar is. Dyslexie heeft niets te maken met het zetten van een punt of een komma, ook jij weet dat een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt. Dat je van een f een v maakt of van een d een t boeit me geen reet maar doe teminste de moeite om een leesbare zin op te stellen.

[/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 08:22
The Legend schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:05:
[...]

Nee we zitten hier op een forum waar de enige communicatie verloopt via tekst, dus wel zo handig dat het enigzins leesbaar is. Dyslexie heeft niets te maken met het zetten van een punt of een komma, ook jij weet dat een zin begint met een hoofdletter en eindigt met een punt. Dat je van een f een v maakt of van een d een t boeit me geen reet maar doe teminste de moeite om een leesbare zin op te stellen.

[/offtopic]
Als hij dus dyslectie heeft, mag hij hier ineesn dus niet meer komen? Zo breng je het wel. Hij kan niet beter, hij probeerd het goed te doen, maar als dat niet gaat, wat dan?!
Ik vind dat je er niet op moet lopen zaniken... Punt uit.

Zelf typ ik ook niet elke zin met hoofdletter, en verbeter ook niet elke foud ;), boeiend ofzo...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

jarnotjuh schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:24:
[...]

Als hij dus dyslectie heeft, mag hij hier ineesn dus niet meer komen? Zo breng je het wel. Hij kan niet beter, hij probeerd het goed te doen, maar als dat niet gaat, wat dan?!
Ik vind dat je er niet op moet lopen zaniken... Punt uit.

Zelf typ ik ook niet elke zin met hoofdletter, en verbeter ook niet elke foud ;), boeiend ofzo...
Dat maak jij ervan, ik zeg het nergens? En het is bullshit dat hij niet beter kan, zoals ik al zei, interpunctie heeft _niets_ te maken met dyslexie (ja ik kan het weten, mijn beide broertjes zijn zwaar dyslecties). Dit heeft te maken met luiheid en jezelf verschuilen achter een zogenaamde aandoening, ik heb geen problemen met spelfouten en/of zinsopbouw, dát heeft namelijk wél te maken met dyslexie.

Daarnaast, je hebt zijn posts ook gelezen en het is niet kwestie van een keertje geen hoofdletter of een puntje vergeten. Zijn posts bestaat uit 5 regels tekst die voor een zin door moeten gaan 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door The Legend op 03-06-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
The Legend schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:27:
[...]

Dat maak jij ervan, ik zeg het nergens? En het is bullshit dat hij niet beter kan, zoals ik al zei, interpunctie heeft _niets_ te maken met dyslexie (ja ik kan het weten, mijn beide broertjes zijn zwaar dyslecties). Dit heeft te maken met luiheid en jezelf verschuilen achter een zogenaamde aandoening, ik heb geen problemen met spelfouten en/of zinsopbouw, dát heeft namelijk wél te maken met dyslexie.
Tja, dat vind jij. Ik vind echt dat je een dyslecties iemand gewoon in zijn wezen moet laten, en niet van foutje dit foutje dat... Geldt ook voor hoofdletters...

Discussie gesloten...

Edit, mja, dat is dan zijn probleem, niet het jouwe, leg je er gewoon bij neer!
Ik ken ook mensen die dit veel vaker dan regelmatig doen, en ik zie het al niet eens meer. Is het nou zo'n kleine moeite om daar zelf een fatsoenlijke zin van te brouwen?
In die tijd dat jij het ontcijferd krijgt hij het echt niet beter getyped, live with it...

[ Voor 20% gewijzigd door enira op 03-06-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

jarnotjuh schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:29:
[...]

Tja, dat vind jij. Ik vind echt dat je een dyslecties iemand gewoon in zijn wezen moet laten, en niet van foutje dit foutje dat... Geldt ook voor hoofdletters...

Discussie gesloten...
Ik laat iedereen in zijn waarde, naar mijn mening is er ook niets mis met kritiek toch? Ik sta niemand de grond in te bashen, jij doet het voorkomen alsof iemand met dyslexie gehandicapt is en overal van gevrijwaard :?

Maar goed, we verschillen blijkbaar van mening.

Om maar weer eens wat ontopic te posten:

Wat vinden de huidige lvl 60's van de endgame content tot nu toe? Er komen nu steeds meer 60 char's dus er zou logischerwijs meer te beleven moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo, ik ben gestopt met WoW voorlopig.
Hoewel ik t een mooi spel vind en ook wel leuk zat er toch echt een sleur in nu.
Ik speelde het spel al vanaf de releasedate en het is echt steeds hetzelfde, van het verhaal achter WoW zie je maar weinig.

Voorlopig geen WoW voor mij dus, maar ik kom vast nog een keer terug ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
its_me schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:01:
Zo, ik ben gestopt met WoW voorlopig.
Hoewel ik t een mooi spel vind en ook wel leuk zat er toch echt een sleur in nu.
Ik speelde het spel al vanaf de releasedate en het is echt steeds hetzelfde, van het verhaal achter WoW zie je maar weinig.

Voorlopig geen WoW voor mij dus, maar ik kom vast nog een keer terug ;)
ik zal je missen.... :P
Begin gewoon met een andere char ofzo, heb ik ook gedaan. Me 52 pally staat een beetje in de wacht, ben nu met een mage bezig.
Mage is echt toffer, scorch owned. Veel sterker als een pally, maar wel sneller dood..

Verdien goed met alch/herb, vooral die swiftness potions gaan lekker, 15 sec -> 50% runspeed. 45s per potion, heb er nu wel zo'n 70g mee winst gemaakt, en dat op lvl 23 :P
Me mage lvl ik wel tot lvl 40, dan ga ik naar de 60 met me pally denk ik... ik zie nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

het onmogelijke is mogelijk geworden, 5 lvl 60 horde vielen me NIET lame in de rug aan toen ik twee mobs op me had :|

voor welk lvl is BRD eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

BlackRock Dephts 54-58 !

trouwens las net op main wow site dat Blackwing lair uit komt...kan niet wachten!

en neiuwe items in alle instance en raid bosses ....aint that something ^_^

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:49

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Aah... hmmm, ik heb vanmiddag WoW geinstalled op mijn systeem...
K kreeg de CD's te leen van een klasgenoot en kreeg van hem ook de 10 day guest key :)
Al een heel geklier om alles aan de praat te krijgen... moet je een CC hebben... half uur bezig geweest opzoek naar een bekende met een CC waarvan ik het nummer mocht lenen :P en steeds die time-out op de reg pagina :? 8)7
Nou ja.. nu ben ik gereged en het spel is geinstalleerd...
Alleen kan ik hem maar hooguit 2 minuten spelen, dan vliegt ie er uit met een error.

Soms krijg k de error op t moment dat ik de world enter, en soms kan ik 2 minuten rond lopen voor ik terug vlieg naar XP met een dikke error voor m'n neus :/
K kan dan een error raport schrijven en verzenden, alleen krijg ik iedere keer weer een error dat ik het raport niet kan verzenden :/ helpt verder ook nie veel dus...

Maar ik krijg dus steeds hele langdradige error's over dat ie iets nie in t geheugen kan schrijven of zo... lijkt een redelijk standaard error.. iemand enig idee waardoor t komt?

Kwam t zo 1-2-3 niet tegen in de topics (maar moet wel bekennen dat k ze lang niet allemaal heb doorgelezen B) ).

Specs:
AMD Athalon XP 2600+
1 GB DDR 400 geheugen.
Asus GeForce FX 5700 256MB

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
het enige belangrijke is eigenlijk het error nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142642

Hoh het hele lowlanders guild valt uit mekaar maargoed.

Staat ook zo droog op die site van Ravenblood site "Killing alliance on bloodscalp" nou! :P Ik ben geloof ik 7-8 keer een ravenblood member tegen gekomen en maar 1 keer door iemand van RB gekilled :)

Najaaaa goed ik verveel me enzo doeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 142642 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 23:01:
Hoh het hele lowlanders guild valt uit mekaar maargoed.

Staat ook zo droog op die site van Ravenblood site "Killing alliance on bloodscalp" nou! :P Ik ben geloof ik 7-8 keer een ravenblood member tegen gekomen en maar 1 keer door iemand van RB gekilled :)

Najaaaa goed ik verveel me enzo doeg!
Spijtig idd :(
Maar niet getreurt, er is al een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

/noob mode
Ik heb t spel net gekocht, ik dacht lekker ff spelen, maar niet zonder cc of gamecard blijkbaar. Morgen maar n GC-60dagen halen, maar dan heb ik dus 3mnd totaal toch ?

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
bratos schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 23:19:
/noob mode
Ik heb t spel net gekocht, ik dacht lekker ff spelen, maar niet zonder cc of gamecard blijkbaar. Morgen maar n GC-60dagen halen, maar dan heb ik dus 3mnd totaal toch ?
ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119856

jarnotjuh schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 23:08:
[...]

ja een nieuwe waar ik niet een mag joinen > < lvl cap van 55 (stalker, paus hier :P )

omg ik voel me echt genaaid. elke vriend die ik daar had gemaakt spreek ik nu waarschijnlijk nooit meer. :'(

WoW voelt nu een stuk minder compleet. Ik zoek nog een nieuwe guild. ik ga denk ik naar meaning of life...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

jarnotjuh schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 23:08:
[...]

Ik ben ook uit the Lowlanders gegaan, omdat er constant ruzie gemaakt werd op een gegeven moment.... zodra dat voorbij is, wil ik best wel terug komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-04 22:00

Binno

. .. ... ....

Anoniem: 98940 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:06:
het onmogelijke is mogelijk geworden, 5 lvl 60 horde vielen me NIET lame in de rug aan toen ik twee mobs op me had :|

voor welk lvl is BRD eigenlijk ?
Niet raadzaam om op 54 direct al BRD ingaan, want dat lukt je echt niet... voor de hogere isntances is 9 van de 10x lvl req 58+, healers kunnen op 57 soms wel es mee in BRD.

rond 50 veel zull'farak runs doen en ook maraudon, na deze instances aantal Sunken temple (temple of hal'hakkar) runs doen ben je zo 57+

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:54

BaRF

bijna kerst

jarnotjuh schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:24:
[...]

Verdien goed met alch/herb, vooral die swiftness potions gaan lekker, 15 sec -> 50% runspeed. 45s per potion [...]
lol, ik had een swiftness potion recept van een mob 'gekregen' en op de AH gezet (ben geen alch) voor een 40 silver ofzo. Er werd vrij snel 50S geboden, krijg ik ineens een /w van een gast die 'haast' had en me 2 goud gaf als ik de auction stop zetten en het aan hem verkocht - nu weet ik waarom :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Maegrim schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:52:
het enige belangrijke is eigenlijk het error nummer :)
Nou dit is de error die ik krijg:
[img]http://www.roelveldhuyzen.com\GoT\WoW\error132.JPG[/img]
En daaronder het fout rapport dat je kunt opsturen :P wat dus ook steeds niet werkt :P

Iemand een idee??
K zou t spel toch graag gaan spelen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
The Legend schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:34:
[...]

Wat vinden de huidige lvl 60's van de endgame content tot nu toe? Er komen nu steeds meer 60 char's dus er zou logischerwijs meer te beleven moeten zijn?
Ik moet zeggen dat ik me veel beter vermaak dan ik had verwacht, ik had toen ik US retail speelde zoveel gewhine gehoord over dat er niets te doen was, terwijl ik nu toch echt liever op mijn lvl 60 speel dan dat ik een Alt ga lvlen. Het komt misschien ook wel doordat ik in een goed georganiseerde guild zit en we proberen elke dag Molten Core te doen en 1x per week Onyxia en Kazzak.
Helaas gooit blizzard de laatste tijd roet in het eten door random server restarts als je net bij een boss bent : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Spike_wolf schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 08:42:
[...]

[[url=http://www.roelveldhuyzen.com\GoT\WoW\error132.JPG]afbeelding[/url]]
En daaronder het fout rapport dat je kunt opsturen :P wat dus ook steeds niet werkt :P

Iemand een idee??
Ik zou es ff memtest draaien om te kijken of er echt niets mis is met je geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

nioz schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 09:10:
[...]

Ik moet zeggen dat ik me veel beter vermaak dan ik had verwacht, ik had toen ik US retail speelde zoveel gewhine gehoord over dat er niets te doen was, terwijl ik nu toch echt liever op mijn lvl 60 speel dan dat ik een Alt ga lvlen. Het komt misschien ook wel doordat ik in een goed georganiseerde guild zit en we proberen elke dag Molten Core te doen en 1x per week Onyxia en Kazzak.
Helaas gooit blizzard de laatste tijd roet in het eten door random server restarts als je net bij een boss bent : /
Gisteren gebeurde dit ook weer in LBRS, zowiezo de laatste dagen veel instance server crashes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Anoniem: 130680 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:34:
[...]

Gisteren gebeurde dit ook weer in LBRS, zowiezo de laatste dagen veel instance server crashes :(
grote verschil is natuurlijk dat LBRS een 5 man instance is ;)
Bij ons op de server heb je 1 guild die dagelijks raids doet en de rest van d hoge guilds (die niet meer dan 40+ 60's hebben) moeten het samen doen in een pickup. Heb je eindelijk je groep te pakken, zit je al 4 uur in MC want de coordinatie is gewoon kut. weet je net een boss te killen, de loot dropt, en dan ben je nog bezig met de loot te verdelen (masterloot enzo) en dan crasht de server..

[ Voor 68% gewijzigd door Wiebbe op 04-06-2005 11:23 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-05 11:55

we_are_borg

You will Comply

Ik ben een paar dagen geleden in BFD geweest wat is dat een rot Dungeon, DM is een veel betere plaats. De stockades is wel erg leuk om te doen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

Binno schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:18:
[...]

Niet raadzaam om op 54 direct al BRD ingaan, want dat lukt je echt niet... voor de hogere isntances is 9 van de 10x lvl req 58+, healers kunnen op 57 soms wel es mee in BRD.

rond 50 veel zull'farak runs doen en ook maraudon, na deze instances aantal Sunken temple (temple of hal'hakkar) runs doen ben je zo 57+
ik denk dat jij je vergist, want BRD is 5 man van 55+
ik denk dat jij over Lower en Upper Blackrock Spire hebt
en ZullFarrak kun je op 45 doen, mauradon op 48 (alleen de boss wordt dan moeilijk als iedereen op jou lvl is) en Sunken Tempel op 50-52 (voor boss heb je goede tanks en healers nodig,,,met een goede plan!) ......!!

want jij geeft de minimum level requirment te hoog cijfer ... |:( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 08:36
Spike_wolf schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 08:42:
[...]

[[url=http://www.roelveldhuyzen.com\GoT\WoW\error132.JPG]afbeelding[/url]]

Iemand een idee??
Error 132 Information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 15:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

we_are_borg schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:24:
Ik ben een paar dagen geleden in BFD geweest wat is dat een rot Dungeon, DM is een veel betere plaats. De stockades is wel erg leuk om te doen.
Kben met m'n human priest op lvl 22 ff door wat guildies door BFD geholpen en dat was goed te doen met 2 lvl 50+'ers met je mee :P Wel saai zou je denken, maar BFD heb ik toch allang 'goed' gedaan met m'n lvl 47 main NE hunter. :) Dus wdb maakt me dat niet veel uit, ik vind het juist een erg vette instance! :Y)
Ondertussen alweer lvl 24, dus het schiet aardig op.

[ Voor 9% gewijzigd door --MeAngry-- op 04-06-2005 11:36 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:43

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kwas net 5 mins in BRD met party, crasht die schijt server.
Echt, BRD is vervloekt, ben der al 7 keer geweest! kom maar niet verder dan de bar...

Ik ga dinsdag kijken of ik een run kan doen met men guild, met alleen maar lvl 60's en ik :)
veel moeten die onyxia sleutel quest nog afmaken (ik ook). Hopen dat ik dan eindelijk alle quests die ik heb staan voor BRD af kan maken...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

TepelStreeltje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:37:
Kwas net 5 mins in BRD met party, crasht die schijt server.
Echt, BRD is vervloekt, ben der al 7 keer geweest! kom maar niet verder dan de bar...

Ik ga dinsdag kijken of ik een run kan doen met men guild, met alleen maar lvl 60's en ik :)
veel moeten die onyxia sleutel quest nog afmaken (ik ook). Hopen dat ik dan eindelijk alle quests die ik heb staan voor BRD af kan maken...
ik heb die scroll nog steeds niet dropped (die onyxia quest begint, lange chain-quests)!
en moet nog veeel stratholm en LBRS en UBRS runs doen ,,,voor valor set ^^, ja ik ben een warrior!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

se7en schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:49:
[...]

ik heb die scroll nog steeds niet dropped (die onyxia quest begint, lange chain-quests)!
en moet nog veeel stratholm en LBRS en UBRS runs doen ,,,voor valor set ^^, ja ik ben een warrior!!
Heb nog een GOEIE tank nodig ;)
En je bent nl, altijd goed. men hele guild is ook NL btw.
Heb alleen maar slechte ervaringen met NIET nl spelers... nog zo iets :X

nah, gaat waarschijnlijk guildie mee die ook nog quests moet doen daar... (pala)

Ik moet de note nog hebben in BRD btw.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146024

kheb een vraagje heb net wow gekocht bij dixon
heb et spel geinstalleert maar nu ik een account will aanmaken via internet (als dat goed is)
kom ik bij zown scherm staan er stappen 1 tot 7 ofzo
ik vul et in maar bij de 4e volgens mij vraagt het ding iets over payment maar bij het spel zit toch 3 maand gratis hoe zit dit? kan iemand mij helpen met dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

je moet een cc nummer invullen, hierna is de 1ste maand gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 09-05 11:55

we_are_borg

You will Comply

Anoniem: 146024 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:13:
kheb een vraagje heb net wow gekocht bij dixon
heb et spel geinstalleert maar nu ik een account will aanmaken via internet (als dat goed is)
kom ik bij zown scherm staan er stappen 1 tot 7 ofzo
ik vul et in maar bij de 4e volgens mij vraagt het ding iets over payment maar bij het spel zit toch 3 maand gratis hoe zit dit? kan iemand mij helpen met dit?
1 maand gratis, maar je had een gamecard nodig (die ze niet altijd hebben). Vul niet zomaar een CC nummer in of een gamecard nummer anders krijg je later problemen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146024

emmm maar hoe zit dit nou dan
kheb de game gekocht met dus 1 maand ofzo gratis
wat moet ik nu doen om een account aant te maken met mijn serial key
-----of alsk het goed begrijp-
moet ik eerst ooi zown kaart ophallen van 60 dage)2 maand) en dan werkt die 1 maand gratis pas?

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 146024 op 04-06-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Als de verveling toeslaat....

Dancing in the streets
Afbeeldingslocatie: http://img238.echo.cx/img238/1848/storm17cu.th.jpg

Ressing in the Stormwind Inn
Afbeeldingslocatie: http://img238.echo.cx/img238/3356/storm26il.th.jpg

Eat this you fools
Afbeeldingslocatie: http://img238.echo.cx/img238/9375/storm33vo.th.jpg

Revenge me, my dear Infernal
Afbeeldingslocatie: http://img238.echo.cx/img238/1816/storm40tg.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnuCha
  • Laatst online: 15:01
Nice hoor die infernal.
Ik heb zelf ook nog een level 48 warlock die ligt te verstoffen op een pve server en wat ik me nu afvraag is het volgende die infernal summon je die nou net als je imp/void etc.
of heb je dit gedaan met enslave>?

het zou namelijk wel erg cool zijn als je die zou kunnen summonen!
(ik vraag dit omdat ik dit op me level 48 nog niet kan en dacht misschien is het iets wat je leert op level 50 ofzo)

en dan de laatste vraag als dit idd doormiddel van een enslave is hoe in godsnaam krijg je die infernal dan helemaal naar sw?

(ik verloor me infernal altijd na 5 min ofzo, je kan em wel weer enslaven maar dat is dan bij elke poging minder effectief)

ik wacht op een antwoord :P

p.s
ik speel nu op de pvp server Ragnaros en zit in de guild Tempus onder de naam Wiseguy
level 50 paladin. en heb ook nog een level 23 mage alt genaam Lunatic (alliance zijde)

[ Voor 12% gewijzigd door KnuCha op 04-06-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

sedatje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:20:
Nice hoor die infernal.
Ik heb zelf ook nog een level 48 warlock die ligt te verstoffen op een pve server en wat ik me nu afvraag is het volgende die infernal summon je die nou net als je imp/void etc.
of heb je dit gedaan met enslave>?

het zou namelijk wel erg cool zijn als je die zou kunnen summonen!
(ik vraag dit omdat ik dit op me level 48 nog niet kan en dacht misschien is het iets wat je leert op level 50 ofzo)

en dan de laatste vraag als dit idd doormiddel van een enslave is hoe in godsnaam krijg je die infernal dan helemaal naar sw?

(ik verloor me infernal altijd na 5 min ofzo, je kan em wel weer enslaven maar dat is dan bij elke poging minder effectief)

ik wacht op een antwoord :P

p.s
ik speel nu op de pvp server Ragnaros en zit in de guild Tempus onder de naam Wiseguy
level 50 paladin. en heb ook nog een level 23 mage alt genaam Lunatic (alliance zijde)
toon volledige bericht
Op lvl 50 komt er een quest vrij, en als je die gedaan hebt kun je voortaan een infernal summonen.
(je moet alleen een Infernal Stone kopen bij een reagent vendor.)

Ik was samen met een maatje voor de lol naar Stormwind gegaan, en ik kon die Infernal net casten voor ik doodging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Heeft iemand gammo gezien? iemand uit me guild beweert dat ze daar een filmpje van wow exp lieten zien. Lijkt me nogal ongeloofwaardig, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96549

Heb het wel gezien was misshien 20 seconde ofzo je zag alleen een draak die wat vuurballen afschoot maar niet echt veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Anoniem: 96549 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:08:
Heb het wel gezien was misshien 20 seconde ofzo je zag alleen een draak die wat vuurballen afschoot maar niet echt veel meer
Dat is Onyxia en die is er allang hoor ;)

Denk dat ze WoW wat meer in het spotlichtje zetten ivm Honoursysteem, Battlegrounds en BWL en zo.... niet echt een exp dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 11-05 22:14
Nou, ik heb het spel dan eindelijk binnen, maar ook hetzelfde probleem dacht dat je 1e maand zo kreeg. Maar goed ik kan de CC van een vriend gebruiken, is het dan later wel mogelijk om van de CC over te gaan naar een Gamecard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:34
TomSmit82 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:36:
Nou, ik heb het spel dan eindelijk binnen, maar ook hetzelfde probleem dacht dat je 1e maand zo kreeg. Maar goed ik kan de CC van een vriend gebruiken, is het dan later wel mogelijk om van de CC over te gaan naar een Gamecard?
Ja dat kan. Je kan tussentijds je betaling stoppen/wijzigen

Weet niet of hier al een stuk van in de startpost staat, maar misschien is wel het handig. In elk topic komen dit soort vragen wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
BaRF schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 08:03:
[...]

lol, ik had een swiftness potion recept van een mob 'gekregen' en op de AH gezet (ben geen alch) voor een 40 silver ofzo. Er werd vrij snel 50S geboden, krijg ik ineens een /w van een gast die 'haast' had en me 2 goud gaf als ik de auction stop zetten en het aan hem verkocht - nu weet ik waarom :D
Op bloodscalp gaan ze zo rond de 20g, die recipes. Maar als je em nu nog moet kopen dan haal je het er niet meer uit denk ik. Server is er al vanaf het begin, iedereen heeft al beter enzo.

Een maat van me speelt op de nieuwe servers, die er als laatst bij zijn gekomen, hij was 1 van de snelste LW'rs, en kon green leather armor maken. Hier heeft ie nu al zo'n 250g totaal op verdiend. En ja, heb het gezien :). Nu krijg je dat dus echt niet meer voor elkaar.

Wat wel klote is is dat die firefin snappers voor in fire oil zo rare zijn, met vissen. Maar een 10% dropchance. Dat maakt het maken van een fire oil lang werk, en het is nog niet eens zo heel goed verkopend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

jarnotjuh schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 22:28:
Wat wel klote is is dat die firefin snappers voor in fire oil zo rare zijn, met vissen. Maar een 10% dropchance. Dat maakt het maken van een fire oil lang werk, en het is nog niet eens zo heel goed verkopend...
In bootybay had ik zomaar een vooraadje firefins... denk iets van 1 op de 5 of 6 wat een firefin was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raz- schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 09:14:
[...]

Ik zou es ff memtest draaien om te kijken of er echt niets mis is met je geheugen
K heb 2 verschillende test programmas gedraaid.. memtest en microsoft memory dinges
Bijden zijden ze dat mijn geheugen pico bello in orde was :*)

Tja :/ opzoek naar de volgende mogenlijkheid.. benieuwd of ik nog kan spelen voor m'n 10 dagen voorbij zijn :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

Anoniem: 146024 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:32:
emmm maar hoe zit dit nou dan
kheb de game gekocht met dus 1 maand ofzo gratis
wat moet ik nu doen om een account aant te maken met mijn serial key
-----of alsk het goed begrijp-
moet ik eerst ooi zown kaart ophallen van 60 dage)2 maand) en dan werkt die 1 maand gratis pas?
Om te registreren moet je inderdaad een gamecard hebben gekocht of je credit card invullen. Dan gaat je eerste gratis maand in effect.

Bij een gamecard krijg je dus ineens 3 maanden. ( 2 van de gamecard en de eerste gratis maand )

Bij een credit card kan je kiezen abbonementen. De eerste maand is gratis daarna ga je betalen
Spike_wolf schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 23:10:
[...]

K heb 2 verschillende test programmas gedraaid.. memtest en microsoft memory dinges
Bijden zijden ze dat mijn geheugen pico bello in orde was :*)

Tja :/ opzoek naar de volgende mogenlijkheid.. benieuwd of ik nog kan spelen voor m'n 10 dagen voorbij zijn :P
Naja je geheugen is dan iig goed ;) Heb je ook al eens je harddisk gedefragged volgens mij werd dat ook aangeraden in de tech support forums op de wow site ;) als het kan zou ik dan ook nog eens proberen te installeren op een andere partitie ( van te voren gedefragged zodat ie helemaal schoon is zegmaar )

[ Voor 33% gewijzigd door Rmg op 04-06-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

yay vandaag lvl 60 geworden met me hunter :) laat die battlegrounds nou maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
se7en schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:49:
[...]

Ik weet niet of je Horde of Alliance bent, maar voor Horde is dat geen drop, maar krijg je hem als je een beetje met zo'n kerel op die toren in Kargath praat. Ik neem aan dat er voor de Alliance iets soortgelijks is? en anders heb ik niets gezegd natuurlijk ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ben nu lvl 38 Mage, dus druk aan het sparen voor mn mount.
Dropte gister in STV eerst deze: Tigerstrike Mantle
2 Uurtjes later dropte deze: Staff of Jordan

De eerste is verkocht voor 14g en op de staff is inmiddels 80g geboden. Mijn mount is betaald :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 08:36
nioz schreef op zondag 05 juni 2005 @ 10:57:
[...]

Ik weet niet of je Horde of Alliance bent, maar voor Horde is dat geen drop, maar krijg je hem als je een beetje met zo'n kerel op die toren in Kargath praat. Ik neem aan dat er voor de Alliance iets soortgelijks is? en anders heb ik niets gezegd natuurlijk ^_^
Precies. Voor de Alliance begin je in de Burning Steppes, Marshal Maxwell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
Purechaos schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:44:
[...]

Precies. Voor de Alliance begin je in de Burning Steppes, Marshal Maxwell.
daarna ga je naar BRD om met die vent te praten, en kan je weer terug naar maxwell. als je daarna BRD weer ingaat, moet je de scroll vinden waarmee de quest verder gaat, en dat is dus een drop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

* White Dust komt er achter dat ie gister een beetje dom is geweest :X

Kwam gister wat furbolg tegen in Azshara... de Timbermaw Furbolg. lvl48 ongeveer, dacht maar even wat neer hakken (heb uiteindelijk niet al te veel aan gevallen, iets van 4 of 5 ofzo).
Kom ik er zonet achter dat je nou net met de Timbermaw Furbolg iets van een vriendschap op kunt bouwen...
moet je ze vooral gaan aanvallen, leuke start daarvoor... sigh :X

Nouja... nu maar deadwood furbolg neer maaien (alleen zijn die Gardeners nogal verdomde lastig, met de heal spells)

[ Voor 7% gewijzigd door White Dust op 05-06-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Nah, je hoeft niet perse vriendelijk te zijn voor de Timbermaws. Aan de andere kant van de tunnel ligt Winterspring en Everlook (flightpath hier). Een rogue kan erdoor heen sneaken, maar als je een vriendelijke warlock met 2 vriendjes vraagt om je naar Everlook te summonen ben je ook klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:29

Rannasha

Does not compute.

Lol, m'n vriendin (34 Shaman) lootte deze vrijdag (ook in STV). Had 2 AC en 2 of 3 stats-punten meer dan haar huidige, dus maar geequipped. Misschien handiger geweest om te verkopen, met L40 aan de horizon...

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht388
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

En winterspring? Zit daar ook een FP want als ik friendly moet gaan opbouwen ben ik 3 dagen fulltime bezig :P

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 15:52
Je hoeft niet friendly te zijn, op het niveau onder neutral (unfriendly ofzo, oranje) vallen ze je al niet meer aan.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Je kan door die tunnel bij moonglade en winterspring komen.
In beide kan je een flightpath halen.
dus het is ff een keer die tunnel door komen, en dan nooit meer :)

Ben zelf er doorheen gerent, paar keer Feign death en shadowmeld.
ben maar 1 keer dood gegaan. :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
als je friendly bent ofsow kun je er toch leuke dingen kopen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Wat is er aan de hand met thottbot? De item lvl's kloppen voor geen meter. Items voor lvl 45 staan als lvl 50 aangegeven (de items heb ik zelf dus ik kon het ingame controleren) en er staan heel veel lvl 60+ items wat niet mogelijk is omdat je niet hoger dan lvl 60 kunt zijn. Iemand die weet hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg

Rmg

UltraR-pc schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:27:
Wat is er aan de hand met thottbot? De item lvl's kloppen voor geen meter. Items voor lvl 45 staan als lvl 50 aangegeven (de items heb ik zelf dus ik kon het ingame controleren) en er staan heel veel lvl 60+ items wat niet mogelijk is omdat je niet hoger dan lvl 60 kunt zijn. Iemand die weet hoe dit zit?
Item lvl en Required lvl is wat anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Raz- schreef op zondag 05 juni 2005 @ 15:38:
[...]

Item lvl en Required lvl is wat anders
aha, nu zie ik het, er staan 2 lvl's bij :)
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 11:48

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dit is een grappig roguefilmpje:

http://files.filefront.co.../;3864978;;/fileinfo.html

Erg leuke parodie op de gemiddelde rogue. Tenminste dat blijkt aan het eind...

Subtiel detail: Zie de sinister strike keys gespammed worden :D

Het trieste is dat heel veel rogues zo gespeeld worden, dag in dag uit. Stealth, val opponent aan die zit of bezig is of afk lijkt, spam SS en Eviscerate tot target dood is, stealth, volgende target, repeat.

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 05-06-2005 18:21 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

FunkyTrip schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:20:
Dit is een grappig roguefilmpje:

http://files.filefront.co.../;3864978;;/fileinfo.html

Erg leuke parodie op de gemiddelde rogue. Tenminste dat blijkt aan het eind...

Subtiel detail: Zie de sinister strike keys gespammed worden :D

Het trieste is dat heel veel rogues zo gespeeld worden, dag in dag uit. Stealth, val opponent aan die zit of bezig is of afk lijkt, spam SS en Eviscerate tot target dood is, stealth, volgende target, repeat.
Als ik als warrior een rogue kan chargen zijn ze gegarandeerd dood. Het is maar net wie het voordeel heeft van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133314

Miles Teg schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:39:
Ben nu lvl 38 Mage, dus druk aan het sparen voor mn mount.
Dropte gister in STV eerst deze: Tigerstrike Mantle
2 Uurtjes later dropte deze: Staff of Jordan

De eerste is verkocht voor 14g en op de staff is inmiddels 80g geboden. Mijn mount is betaald :*)
Is die Staff of Jordan dan niet verschrikkelijk goed voor jou zelf?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.