Dan koop je een stuk snoer voor een paar euroVerwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 17:10:
[...]
natuurlijk, maar dat is dus het enige jammere aan het ding vind ik.
Word er over mijn post heen gelezen ofzo?
Ik heb nl. nog geen antwoord, terwijl jullie vrolijk verder gaan over een ander onderwerp
Ik heb nl. nog geen antwoord, terwijl jullie vrolijk verder gaan over een ander onderwerp
Kan iemand mij alsnog antwoord geven, aub?CdD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:28:
Ik wil het liefst vandaag nog een koptelefoon bestellen op internet.
Ik dénk dat het de HD201 wordt, want ik lees heel veel goeie reacties erover!
Ik heb alleen nog één vraag:
Kan ik niet beter die HD202 kopen?
Ik heb nog niet zoveel gehoord over de 202.. Ik vraag me af of de bass van die 202 veel beter is dat de 201. Kan iemand mij dat misschien vertellen?
Thnx.
Volgens mij is dat al 10 keer in de topic besproken, de hd202 is schijnbaar bagger. Het type nummer lijkt hetzelfde maar daar hield het ook mee op. Even searchen ik geef geen garantieCdD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:11:
[...]
Kan iemand mij alsnog antwoord geven, aub?
Idd, lees en ge zult vinden.. een paar post boven jouw eerste staat dit:CdD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:11:
[...]
Kan iemand mij alsnog antwoord geven, aub?
CyBeR schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:03:
[...]
Eerstgenoemde niet, maar de HD202 is wat mij betreft een afrader. Geen fijn geluid. En hoewel twee hoofdtelefoons in specs heel erg op elkaar kunnen kijken, zegt dat geen ene donder over hoe het geluid dat 'ie produceert klinkt. Specs kun je beter overslaan (behalve dan dingen als '3m kabel', 'supra-aural' en andere dingen die niet met geluid te maken hebben).
Thx, ik ga nu die HD201 bestellen bij Wehkamp 
HD201 is vanmiddag binnen gekomen.
Hij ziet er een btje goedkoop uit vind ik, maar er komt heel goed geluid uit voor € 15,-!
Ik heb een paar subwoofer tests geluisterd en ik vind dat de bass echt héél goed is! Ik ben echt aardig wat bass gewend en tóch vind ik dat de bass echt goed is. Ook met het volume hard is de bass nog goed. Voor de rest klinkt alles gewoon prima. Voor € 15,- doe je een prima koop!
HD201 is vanmiddag binnen gekomen.
Hij ziet er een btje goedkoop uit vind ik, maar er komt heel goed geluid uit voor € 15,-!
Ik heb een paar subwoofer tests geluisterd en ik vind dat de bass echt héél goed is! Ik ben echt aardig wat bass gewend en tóch vind ik dat de bass echt goed is. Ook met het volume hard is de bass nog goed. Voor de rest klinkt alles gewoon prima. Voor € 15,- doe je een prima koop!
[ Voor 82% gewijzigd door CdD op 29-06-2006 17:47 ]
Out of the box is de bass best redelijk idd, je merkt wel als hij ingespeeld is dat de bass een beetje afneemt. Maar nog steeds super hoofdtelefoon voor 15 euro iddCdD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:48:
Thx, ik ga nu die HD201 bestellen bij Wehkamp
HD201 is vanmiddag binnen gekomen.![]()
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Na het lezen van dit topic deze ook maar besteld bij Wehkamp, binnen 2 dagen in huis!
Mooi helder geluidje, ook voldoende bas naar mijn mening, ik hou niet echt van overdreven aanwezige bas. Behalve het prima geluid moet je niet teveel verwachten van de HD201, draagcomfort is matig en hij voelt niet super solide aan. Maar wat wil je voor dat geld, het geluid is immers het belangrijkste en dat zit wel goed.
Zeker als je geen audiofiel bent zul je gauw tevreden zijn met deze koptelefoon. Koopje dus.
Mooi helder geluidje, ook voldoende bas naar mijn mening, ik hou niet echt van overdreven aanwezige bas. Behalve het prima geluid moet je niet teveel verwachten van de HD201, draagcomfort is matig en hij voelt niet super solide aan. Maar wat wil je voor dat geld, het geluid is immers het belangrijkste en dat zit wel goed.
Zeker als je geen audiofiel bent zul je gauw tevreden zijn met deze koptelefoon. Koopje dus.
4,95 verzendkosten, word niet duidelijk aangegeven maar goed...
Ophalen bij een winkel bij je in de buurt is wel gratis.
Ophalen bij een winkel bij je in de buurt is wel gratis.
zegmaar nergens?
in de orderbevestiging staat dat de totaalprijs 15e is, ga dus mooi niet meer betalen..
in de orderbevestiging staat dat de totaalprijs 15e is, ga dus mooi niet meer betalen..
Geinig, een HD202 bij de MM gekocht (had dit topic nog niet gezien), vond de HD202 juist beter zitten dan de HD201, maar da's natuurlijk heel persoonlijk. Iig. heeft ie idd. een beetje modderig bas ja, maargoed, slecht is het ook niet
Ik heb hem ook besteld via de wehkamp, ga em lekker zelf ophalen bij een DHL service point geen bezorgings kosten dan. En dat is zowat bij mij om de hoek 
Ben erg benieuwd, maar denk zoals de vele al gezegd hebben voor 15 euro kan het niet mis gaan.
Ben erg benieuwd, maar denk zoals de vele al gezegd hebben voor 15 euro kan het niet mis gaan.
Verwijderd
aangesloten op een gitaar versterker lijkt het alsof je em niet eens ophebt zo goed is het geluid
Dat is mooi want ik had hem daar eigenlijk ook voor gekochtVerwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:14:
aangesloten op een gitaar versterker lijkt het alsof je em niet eens ophebt zo goed is het geluid
Zodat ik in de late uurtjes kan door oefenen
Met het oog op de winter heb ik er ook een besteld bij mp3shop, lekker warme oren en hopelijk goed geluid icm. iPod. Ik gebruik nu Sharp MD33 in-ear oordopjes, zal over een paar dagen een vergelijkingspost doen
Alleen jammer dat er 3 meter kabel aanzit...zoals al eerder gezegd is dat niet erg handig: way too much voor als je mp3 speler in je binnenzak zit, en voor een serieuze woonkamer te weinig. Had dan standaard 1 meter gedaan en er een 3 meter verlengsnoer bijgedaan ofzo
Maar goed, we zien wel. Hopelijk staan ze niet tè voor lul in de trein enzo
Alleen jammer dat er 3 meter kabel aanzit...zoals al eerder gezegd is dat niet erg handig: way too much voor als je mp3 speler in je binnenzak zit, en voor een serieuze woonkamer te weinig. Had dan standaard 1 meter gedaan en er een 3 meter verlengsnoer bijgedaan ofzo
Maar goed, we zien wel. Hopelijk staan ze niet tè voor lul in de trein enzo
leoaq.fm // Jeune Loop
Gister 1 besteld bij wehkamp, toevallig deze week geen verzendkosten!
Voor 15 euro heb ik hem vandaag al binnen
Geweldig ding voor deze prijs.
Zeker in combinatie met de DFX plugin komt er een super geluid uit.
Voor 15 euro heb ik hem vandaag al binnen
Geweldig ding voor deze prijs.
Zeker in combinatie met de DFX plugin komt er een super geluid uit.
Verwijderd
laat maar weten wat jij ervan vindNohead schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:33:
[...]
Dat is mooi want ik had hem daar eigenlijk ook voor gekocht
Zodat ik in de late uurtjes kan door oefenen
Ik heb de HD201 laatst ook gekocht, en wel bij de mediamarkt. Superfijn ding.
Ik vind hem alleen een beetje "dof" klinken, en na een uur begint het wat ongemakkelijk te zitten. Maar ach, voor de prijs mag je niet klagen. Top ding, heb in geen tijden meer zo goedkoop iets kunnen kopen dat zo mooi klinkt!
Heb m ook voor 15 euro besteld bij de wehkamp. Nul verzendkosten deze week... gezien de prijs en de reacties kan het in dit geval geen miskoop zijn.
Op mijn weblog (http://www.tux-inside.com...log_bericht&wl_bericht=20) staat nog een uitgebreidere "review" van de HD201. Maar denk dat er weinig nieuws in staat als je de 13 pagina's van dit topic al hebt gelezen.
Maar goed, wie weet heeft iemand interesse...

Naar aanleiding van de gepostte reacties hier en de aanbieding bij wehkamp voor 15 euro zonder verzendkosten heb ik hem ook maar gekocht. Ik bestelde hem gistermiddag best laat nog en heb hem nu al binnen echt top.
Ik heb nu al een aantal nummers geluisterd maar het klinkt echt goed, dik tevreden voor 15 euro nu al.
Ik heb nu al een aantal nummers geluisterd maar het klinkt echt goed, dik tevreden voor 15 euro nu al.
Upside down
Same here. Gistermiddag besteld, net binnen gekregen. Klinkt zeker goed voor 15 euro. Ben benieuwd of ie na 'inspelen' nog wat beter wordt.
Iig geen geld voor deze geluidskwaliteit.
Iig geen geld voor deze geluidskwaliteit.
Hoe staat de HD-201 tegenover de "oude" HD-200? Heb hier nog een HD-200, en vind hem eigenlijk perfect vanwege de sterke bass-weegave (kijk vooral films en tv-series ermee, met DFX-plugin in WMP). Nu zag ik laatst her en der de 201 liggen en vroeg me af of het de moeite is om die te kopen (kan ik iemand anders blijmaken met de 200 :-) ).
[ Voor 3% gewijzigd door Klaus_1250 op 15-11-2006 01:27 ]
zoeken op hd201topper schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:16:
?? ik zie 'm niet op wehkamp.nl....
nu kun je ook sinterklaaslootjes laten trekken door wehkamp... Dan krijg je een waardebon van 5 euro...
Ik ga het lekker ophalen bij een dhl servicepoint... Dan kost deze koptelefoon mij nog maar een tientje...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Dat vind ik ook een leuk plan, echter zoeken op HD201 levert niet op. Issie uitverkocht ofzo?Banzi schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:01:
[...]
zoeken op hd201
nu kun je ook sinterklaaslootjes laten trekken door wehkamp... Dan krijg je een waardebon van 5 euro...
Ik ga het lekker ophalen bij een dhl servicepoint... Dan kost deze koptelefoon mij nog maar een tientje...
Artikelnummer: 868-88-529musicfreak schreef op maandag 27 november 2006 @ 07:38:
Dat vind ik ook een leuk plan, echter zoeken op HD201 levert niet op. Issie uitverkocht ofzo?
Staat idd sinds vandaag op uitverkocht (ik keek bijna dagelijks, want die van mij was toen ook nog steeds niet verstuurd.)
Blijkt dat als je hem bij een DHL servicepunt ophaalt toch gewoon de verzendkosten moet betalen. Ik heb hem de 15e besteld, en toen ineens kreeg je vanaf de 16e op alles 10% korting. Omdat de koptelefoon toch nog op 2 weken nalevering stond, gelijk mijn bestelling geannuleerd, en een nieuwe bestelling gedaan waarbij de koptelefoon 13,50 kostte. Met mijn 5 euro kortingsbon hoopte ik nog maar 8,50 hoeven te betalen. Toch jammer van die verzendkosten, nu kost ie mij alsnog 13,45... Altijd nog wel veel goedkoper dan de mediamarkt waar ie 29,95 is.
Komop, 13,45 voor deze koptelefoon is helemaal niet veel geld. Je blijft uiteraard zoeken naar de laagste prijs, maar ook niet overdrijven he 
Na twee weken mijn HD201 te hebben ben ik er nog steeds erg tevreden over. Mooi geluid, redelijk gelijkmatig (geen overheersende bass ofzo) en hij zit best goed. Na een uur of 2 ben ik hem wel zat, maar ik denk dat dat met de meeste koptelefoons het geval zal zijn.
Goede aankoop geweest dus, zal eens geld naar ze overmaken
Hij was er binnen een dag, maar de rekening waren ze voor de verandering maar eens vergeten. Na anderhalve week heen en weer mailen heb ik eindelijk een factuur (voor eventuele garantie wel handig..) en een betalingskenmerk
Na twee weken mijn HD201 te hebben ben ik er nog steeds erg tevreden over. Mooi geluid, redelijk gelijkmatig (geen overheersende bass ofzo) en hij zit best goed. Na een uur of 2 ben ik hem wel zat, maar ik denk dat dat met de meeste koptelefoons het geval zal zijn.
Goede aankoop geweest dus, zal eens geld naar ze overmaken
had de hd201 gekocht n.a.v. dit topic, ik miste toch wel wat bas en vond het rendement ook niet super, daarom net de hd 447 gehaald bij de aldi en ik moet zeggen, het geluid daarvan is minder 'open' en lijkt iets meer vervormd maar dat moet ik nog ff beter beluisteren....
staat wel tegenover dat ie (schijnbaar) harder gaat bij het zelfde volume (denk dat het komt omdat hij veel steviger op de oren gedrukt word) en nou ja, de bas is idd behoorlijk beter/ harder.
iets wat ik met reggae muziek wel kan waarderen
ik vind de 447 ook lekkerder zitten al 'voel' je em wel meer.
staat wel tegenover dat ie (schijnbaar) harder gaat bij het zelfde volume (denk dat het komt omdat hij veel steviger op de oren gedrukt word) en nou ja, de bas is idd behoorlijk beter/ harder.
iets wat ik met reggae muziek wel kan waarderen
ik vind de 447 ook lekkerder zitten al 'voel' je em wel meer.
tijd voor verandering.
Ligt er misschien ook aan waarmee je hem gebruikt. Daarmee merk ik in ieder geval wel verschil. Wanneer ik hem aan mijn pc hang icm een Creative X-Fi geluidskaart klinkt alles best een stukje mooier dan wanneer ik hem in mijn stereo (niet echt een onaardige, ook niet super) stop.obme_ief schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:42:
had de hd201 gekocht n.a.v. dit topic, ik miste toch wel wat bas en vond het rendement ook niet super, daarom net de hd 447 gehaald bij de aldi en ik moet zeggen, het geluid daarvan is minder 'open' en lijkt iets meer vervormd maar dat moet ik nog ff beter beluisteren....
En met bepaalde muziekstijlen zal het zeker schelen. Ik luister redelijk wat dance/pop en daarvoor is ie naar mijn mening erg geschikt.
[ Voor 9% gewijzigd door B-Buster op 27-11-2006 18:02 ]
Verwijderd
Ik heb een Philips SBC HP840. Deze komt welliswaar een beetje ver boven de 33 euro uit, maar dan heb je ook wat. Deze full-size open headphone laat je niet makkelijk blazen. Pas als je de bass op 30Hz met 15db versterkt en het volume dan open zet lijk je gekraak te gaan horen. Tegen die tijd ben jij je oren al aan het verpesten en wordt je gek van de bass.
Deze hoofdtelefoon is een echte subwoofer, ook op zacht volume. Ik evenaar dure DVD sets waarbij het onweer ook echt onweer lijkt en geen kraakachtige serie van resonantioes zoals bij goedkope boxen en hoofdtelefoons.
Ik vind 18 Hz als laagste drempel slecht voor een hoofdtelefoon. De mijne begint al bij 3 Hz weer te geven en dan kun je ook mooie volle en vooral diepe slepende bassen produceren.
Mijn hoorbereik ligt van 12Hz tot 15500 Hz. De diepste onweergeluiden duiken richten 5-4 Hz toe en als je headphone dat niet aankan zit je met gekraak.
Deze hoofdtelefoon is een echte subwoofer, ook op zacht volume. Ik evenaar dure DVD sets waarbij het onweer ook echt onweer lijkt en geen kraakachtige serie van resonantioes zoals bij goedkope boxen en hoofdtelefoons.
Ik vind 18 Hz als laagste drempel slecht voor een hoofdtelefoon. De mijne begint al bij 3 Hz weer te geven en dan kun je ook mooie volle en vooral diepe slepende bassen produceren.
Mijn hoorbereik ligt van 12Hz tot 15500 Hz. De diepste onweergeluiden duiken richten 5-4 Hz toe en als je headphone dat niet aankan zit je met gekraak.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 18:05 ]
Da's jammer dan voor mij...Banzi schreef op maandag 27 november 2006 @ 08:36:
[...]
Artikelnummer: 868-88-529
Staat idd sinds vandaag op uitverkocht (ik keek bijna dagelijks, want die van mij was toen ook nog steeds niet verstuurd.)
Verwijderd
Nadeel wat ik vind van Sennheisser de laatste jaren is dat de plastic houder vaak al snel uitgerekt is waardoor de schelpen niet meer echt met een druk op je oren worden geklemd. Iets wat ze nog wel mogen verbeteren, ik vind het vrij irritant dat ze zo snel "uitlubberen".
De 201 is ondertussen weer te bestellen bij Wehkamp.
Verwijderd
jeuj besteld
thuisbezorgen kost evenveel.
sinterklaas code gebruikt.
15E ah well, hij is ook zeer geschikt als oorwarmer voor op de fiets
plus de vorige heb ik volgens mij opgeblazen
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 09:51 ]
Verwijderd
Hoeveel is het thuis laten bezorgen 15 euro? is ook wel zo handig als ze dat er even bij vermelden lol. kan ik weer gaan pinnenVerwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 09:47:
jeuj besteld

nee, 4,95...Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:43:
[...]
Hoeveel is het thuis laten bezorgen 15 euro? is ook wel zo handig als ze dat er even bij vermelden lol. kan ik weer gaan pinnen
Normaal kost de koptelefoon bij wehkamp dus 15+4,95 = 19,95
Hier wordt geen onderscheid gemaakt of je het thuis laat bezorgen, of op komt halen op een dhl servicepunt.
wehkamp heeft op dit moment een sinterklaasactie met lootjes, en zo kun je een kortingsbon van 5 euro krijgen... Dan is ie op het moment dus nog maar 14,95
zelf had ik mazzel dat ze een weekend hadden met 10% korting op alles... Kreeg ik nog eens 1,5 euro korting, zodat ik nog maar 13,45 hoefde te betalen...
Hey klopt het als je bij wehkamp die hoofdtelefoon besteld, dat nadat je die sinterklaas code verzilvert, je dit niet direct ziet in de prijs? Ik heb hem gebruikt maar er staat nog gewoon 15 euro (bij het scherm waar ik verzendmethode thuis/dhl servicepoint moet kiezen)
[ Voor 16% gewijzigd door Swoosh op 29-11-2006 19:24 ]
Ja, dat klopt inderdaad, dat zie je niet gelijk. In de bevestigingsemail staat het als volgt:
"Deze waardebonnen zijn met succes verzilverd. Wehkamp verrekent dit bedrag achteraf.
Waardebon: xxx € 5,00"
"Deze waardebonnen zijn met succes verzilverd. Wehkamp verrekent dit bedrag achteraf.
Waardebon: xxx € 5,00"
Ik heb hem voor E15,- gehaald bij de Wehkamp tijdens de geen verzendkosten actie. Levering duurde even omdat hij niet op voorraad was en het mijn eerste bestelling bij Wehkamp was.
Eerst viel het geluid me nogal tegen. Dit komt ook deels om dat ik de (te) volle bas van een Philips SBC-HP200 gewend was. Na inspelen bleek het ding meer in zijn mars te hebben dan verwacht. Ik hoor veel details terug in de muziek die ik met andere koptelefoons niet kon horen. Conclusie: na inspelen zeker het geld waard. Zeer goede prijs prestatieverhouding.
Het feit dat ie afgesloten is vind ik ook erg fijn. Veel minder lawaai als je op school een lesuurtje in je eentje hebt of even geen behoefte hebt om te kwekken.
Mede GoT-luitjes, bedankt voor het onder de aandacht brengen van dit geweldige dingetje. Aanrader!
Eerst viel het geluid me nogal tegen. Dit komt ook deels om dat ik de (te) volle bas van een Philips SBC-HP200 gewend was. Na inspelen bleek het ding meer in zijn mars te hebben dan verwacht. Ik hoor veel details terug in de muziek die ik met andere koptelefoons niet kon horen. Conclusie: na inspelen zeker het geld waard. Zeer goede prijs prestatieverhouding.
Het feit dat ie afgesloten is vind ik ook erg fijn. Veel minder lawaai als je op school een lesuurtje in je eentje hebt of even geen behoefte hebt om te kwekken.
Mede GoT-luitjes, bedankt voor het onder de aandacht brengen van dit geweldige dingetje. Aanrader!
Verwijderd
ik wil ook al lang deze hoofdtelefoon aanschaffen maar de beste prijs die ik vind in België is 34€, levert Wehkamp ook aan adressen in België ? Of weet er toevallig iemand een betere prijs ?
Bel ze anders even op, ik denk niet dat ze buiten Nederland leveren. Je kunt een Hollandse tweaker lief aankijken en vragen of hij hem doorstuurt
Geen idee of dat nu zoveel winst gaat opleveren.
Verwijderd
Alweer aan mijn tweede toe, eerste kapot in de tas. Lang leve de wehkamp. En de HD-201. Topding!
Volgens mij snap je de gegeven specificaties niet. Als er (bijvoorbeeld) 12Hz-22KHz staat betekent dat niet dat spontaan onder 12Hz je koptelefoon begint te kraken. Het betekent alleen dat het -3db (Of -6db? weet even niet wat de standaard is) punt op 12Hz en 22KHz bevind waardoor tonen onder en boven die frequenties zachter klinken dan de rest.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 18:03:
Ik heb een Philips SBC HP840. Deze komt welliswaar een beetje ver boven de 33 euro uit, maar dan heb je ook wat. Deze full-size open headphone laat je niet makkelijk blazen. Pas als je de bass op 30Hz met 15db versterkt en het volume dan open zet lijk je gekraak te gaan horen. Tegen die tijd ben jij je oren al aan het verpesten en wordt je gek van de bass.
Dat je koptelefoon nog geluid kan geven bij 3Hz wil niet zeggen dat je systeem dat ook doet. De gemiddelde versterker gooit er rond de 10Hz-15Hz al een -3db punt op, zodat een eventuele gelijkspanning er nooit doorkomt (welke je speakers/koptelefoon kan beschadigen). Je bron zal dit ook doen.
Frequenctie bereiken vertellen weinig, ze zeggen niets over de impact, detail, timing, en algemene geluidsbeleving. Het enigste dat ze zeggen is iets over het volume van bepaalde frequenties. Persoonlijk vind ik de Philips reeks totaal niets, modderig geluid, overheersende bass. Zoals je zegt, het is een subwoofer aan je oor. Of dat goed is moet je zelf weten.
(Maar dat betekent trouwens niet dat ik een fan van de HD-201 ben.)
Zo, heb m ook gekocht bij wehkamp. Opgehaald bij dhl service punt, maar in mijn bevestigings email staat helemaal niks over bezorgkosten.
Kan hem nog niet heel lekker proberen, output van laptop is te zacht, en wmp de eq aanzetten en helemaal open geeft gekraak.
Hiervoor heb ik een hele oude sony gehad. Die heb ik volgens mij opgeblazen met mn versterker, dat ding kon echt hard, zo hard dat als ik zacht muziek wilde luisteren dat ik dan niet altijd mn speakers weer aanzette en toen heb ik de koptelefoon net iets te hard laten gaan. ik vond het geluid ook al zo vreemd klinken, maar het volume ging wel aardig
het geluid van die koptelefoon was ruk,maar het volume enorm
Kan hem nog niet heel lekker proberen, output van laptop is te zacht, en wmp de eq aanzetten en helemaal open geeft gekraak.
Hiervoor heb ik een hele oude sony gehad. Die heb ik volgens mij opgeblazen met mn versterker, dat ding kon echt hard, zo hard dat als ik zacht muziek wilde luisteren dat ik dan niet altijd mn speakers weer aanzette en toen heb ik de koptelefoon net iets te hard laten gaan. ik vond het geluid ook al zo vreemd klinken, maar het volume ging wel aardig
Verwijderd
Hij is bij mediamarkt in de aanbieding voor zestien euro.
Heb hem net gehaald, en ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de algehele kwaliteit.
Als je een soundblaster live hebt moet je bij speaker instellingen 'headphones/hoofdtelefoon' aangeven en niet '2/2.1 stereo' > scheelt aanzienlijk in de geluidskwaliteit.
Heb hem net gehaald, en ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de algehele kwaliteit.
Als je een soundblaster live hebt moet je bij speaker instellingen 'headphones/hoofdtelefoon' aangeven en niet '2/2.1 stereo' > scheelt aanzienlijk in de geluidskwaliteit.
Wat zo'n test van een stel nerds niet kan opleveren zeg, hoeveel van die koptelefoons zijn er nu op tweakers verkocht
Geeft weer goed aan hoe klantenservice en goede producten uiteindelijk meer oplevert dan het kost
Verwijderd
Ik kocht de headset omdat ik een nieuwe nodig had.., en bedacht toen dat ik ook is op tweakers moest kijken voor iets van een review / user comments..
'hoeveel van die koptelefoons zijn er nu op tweakers verkocht '
0, tweakers verkoopt geen headsets -> je doet je sig eer aan?
'Geeft weer goed aan hoe klantenservice en goede producten uiteindelijk meer oplevert dan het kost'
Dat ben ik met je eens, je klantenservice outsourcen om een paar dubbeltjes te besparen is zinloos - wetenschappelijk onderzoek heeft dit ook meerdere malen uitgewezen (bron: garner oa.)
Omdat het zo'n goed product is haal ik er vanmiddag nog een voor een schotse vriend van me, ik hoop dat hij er net zo blij mee is als dat ik dat ben.
'hoeveel van die koptelefoons zijn er nu op tweakers verkocht '
0, tweakers verkoopt geen headsets -> je doet je sig eer aan?
'Geeft weer goed aan hoe klantenservice en goede producten uiteindelijk meer oplevert dan het kost'
Dat ben ik met je eens, je klantenservice outsourcen om een paar dubbeltjes te besparen is zinloos - wetenschappelijk onderzoek heeft dit ook meerdere malen uitgewezen (bron: garner oa.)
Omdat het zo'n goed product is haal ik er vanmiddag nog een voor een schotse vriend van me, ik hoop dat hij er net zo blij mee is als dat ik dat ben.
Ik heb een HD-202, gebruik die al een tijd, en zit nu met een 201 op m'n hoofd. Had de mazzel dat iemand nog een overschot aan freebies had, dus naar de kijkshop. In ruil krijgt iemand anders mijn 202.
Persoonlijke mening: de 201 klinkt niet alleen beter, hij zit ook beter. De 202 heeft inderdaad een modderige bas. Ik zit nu op de zelfde laptop dezelfde muziek te luisteren. De 201 laat detail ook beter horen. De 202 is een leuke koptelefoon, zeker als je graag HARD muziek luisterd. Maar dit is toch beter. Alleen mis ik nu al de bijgeleverde kabelhaspel van de 202, die hou ik dus voor m'n 201.
Persoonlijke mening: de 201 klinkt niet alleen beter, hij zit ook beter. De 202 heeft inderdaad een modderige bas. Ik zit nu op de zelfde laptop dezelfde muziek te luisteren. De 201 laat detail ook beter horen. De 202 is een leuke koptelefoon, zeker als je graag HARD muziek luisterd. Maar dit is toch beter. Alleen mis ik nu al de bijgeleverde kabelhaspel van de 202, die hou ik dus voor m'n 201.
Verwijderd
uhuh, hard kan ie zeker
maar in het 'hoog' beginnen bij mij de speakertjes enorm te, tja hoe zeg je dat..
ik hoor gewoon het plastic 'flapperen'
maar in het 'hoog' beginnen bij mij de speakertjes enorm te, tja hoe zeg je dat..
ik hoor gewoon het plastic 'flapperen'
Hehe, heb m nooit "vol" gebruikt, hecht aan m'n oren
Ik heb de 201 ook maar de mijne ging na anderhalf- 2 maanden de pijp uit door een kabel probleem en ik vond het ontbreken aan een goede bass toch erg storend.. ben zelf de instap modellen van phillips gewend en die kosten de helft en zijn veel beter bevallen:) de sennheiser klemt ook enorm hard zodat dit na een half uur pijn aan je oren begint te doen.. de phillips heeft als nadeel dat hij na een week juist niet meer klemt en erg los zit.. maar dan nog zit hij beter en de basweergave was meer naar mijn genoegen^^
Verwijderd
pijn ja dat is wel een nadeel. ben ook brildrager dus dat schiet nog minder opLlamaWereldOver schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:38:
Ik heb de 201 ook maar de mijne ging na anderhalf- 2 maanden de pijp uit door een kabel probleem en ik vond het ontbreken aan een goede bass toch erg storend.. ben zelf de instap modellen van phillips gewend en die kosten de helft en zijn veel beter bevallen:) de sennheiser klemt ook enorm hard zodat dit na een half uur pijn aan je oren begint te doen.. de phillips heeft als nadeel dat hij na een week juist niet meer klemt en erg los zit.. maar dan nog zit hij beter en de basweergave was meer naar mijn genoegen^^
Verwijderd
Als je gewoon lekker muziek zit te luisteren, niet te hard dus.. (zonder je oren te verampeneren), dan heb ik hier al last van flapperend plastic geluid (nogmaals alleen met hoge tonen)
meer mensen die hier last van hebben?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 00:46 ]
Mja, gisteren wel even wat harder gehad. Boven een bepaald volume gaat het niet goed idd. Heb ook het idee (van horen zeggen) dat de HD202 het geluid beter beperkt houdt voor de omgeving. Da's voor mij wel belangrijk voor in de trein/universiteitsbieb.
Zal ze iig. deze week eens head-to-head testen...
Zal ze iig. deze week eens head-to-head testen...
[ Voor 9% gewijzigd door XElD op 26-03-2007 09:47 ]
Zo, ze es even direct vergeleken...
Aller 1e impressie (Kaiser Chiefs - Ruby), 202, veeeeeel meer bass en meer vollume dan de 201. Meer detail in 201.
Dan maar eens even op het hakblok: Mozart - Requiem aeternam
Eerst maar eens de 202...., beetje modderig. Dan de 201??? WTF, is dit hetzelfde nummer??? Ik hoor opeens allemaal dingen die ik zonet niet hoorde!
Dan maar eens waar de 202 goed in zou moeten zijn: Moby - James Bond theme
Tja...die bass, maar wat blijkt, zelf dit nummer klinkt beter op de 201 en de 202 doet denken aan een ordinaire boombox die je voor 15 euro bij Halfords haalt. Even volume max. Zowel bij de 201 als bij de 202 kan je dat beter niet doen, zijn ze niet voor gemaakt.
Tot slot, de 201 heeft wel een vergulde stekker, de 202 heeft een kabelhaspel (die nu op m'n 201 zit
en erg handig is). Verder, kabels zijn even lang. Geluidsdichtheid voor omgeving (even boven m'n oren op m'n hoofd gezet) is hetzelfde. De schelpen van de 201 zijn alleen groter en zo zit de koptelefoon dus fijner. Tot slot ziet de 201 er simpelweg beter uit! (Het is sowieso een erg mooie koptelefoon...)
Kortom, specs, prijs, niet op letten, de 201 is de bom, zelfs als je van stampmuziek houdt.
Aller 1e impressie (Kaiser Chiefs - Ruby), 202, veeeeeel meer bass en meer vollume dan de 201. Meer detail in 201.
Dan maar eens even op het hakblok: Mozart - Requiem aeternam
Eerst maar eens de 202...., beetje modderig. Dan de 201??? WTF, is dit hetzelfde nummer??? Ik hoor opeens allemaal dingen die ik zonet niet hoorde!
Dan maar eens waar de 202 goed in zou moeten zijn: Moby - James Bond theme
Tja...die bass, maar wat blijkt, zelf dit nummer klinkt beter op de 201 en de 202 doet denken aan een ordinaire boombox die je voor 15 euro bij Halfords haalt. Even volume max. Zowel bij de 201 als bij de 202 kan je dat beter niet doen, zijn ze niet voor gemaakt.
Tot slot, de 201 heeft wel een vergulde stekker, de 202 heeft een kabelhaspel (die nu op m'n 201 zit
Kortom, specs, prijs, niet op letten, de 201 is de bom, zelfs als je van stampmuziek houdt.
Ik heb ook sinds een paar weken een Sennheiser HD201, klinkt prima. Ik merk alleen dat aan één kant de zachte ring die om de oren heen gaat bovenaan iets minder strak in de houder zit als aan de andere kant. Hierdoor kraakt ie (het materiaal dus, niet het speakertje) een beetje aan één kant als je bijvoorbeeld met je kaak beweegt of als je de koptelefoon op je hoofd heen en weer beweegt. Hebben nog meer mensen dit?
[ Voor 6% gewijzigd door Commendatore op 28-03-2007 09:15 ]
Verwijderd
ik wil absoluut niet het feest verpesten hiero maarre..
ik heb de afgelopen 1 ~ 1.5 jaar 3 van die hd 201 gehaald en ze gaan constant op het zelfde punt kapot altijd bij het gedeelte waarmee de band aan de koptelefoon zelf vast zit.. echt afschuwelijke kwaliteit is vastgemaakt met super fragiel plastic. Je hoeft het maar te laten vallen en het breekt al af.. als je er per ongeluk op gaat zitten kan je het wel helemaal vergeten.. nou ja goed geluid maar bagger bouwkwaliteit ..
als ze er nou eens eentje maken die voledig van metaal is zou ik er nog wel eentje willen kopen dan maakt het me niks uit of ik er 20 euro meer voor moet betalen of zo..
ik heb de afgelopen 1 ~ 1.5 jaar 3 van die hd 201 gehaald en ze gaan constant op het zelfde punt kapot altijd bij het gedeelte waarmee de band aan de koptelefoon zelf vast zit.. echt afschuwelijke kwaliteit is vastgemaakt met super fragiel plastic. Je hoeft het maar te laten vallen en het breekt al af.. als je er per ongeluk op gaat zitten kan je het wel helemaal vergeten.. nou ja goed geluid maar bagger bouwkwaliteit ..
als ze er nou eens eentje maken die voledig van metaal is zou ik er nog wel eentje willen kopen dan maakt het me niks uit of ik er 20 euro meer voor moet betalen of zo..
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 00:34 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:32:
Maar goed ik wil het best wel met je eens zijn hoor
Kutkwaliteit

Kijk wij begrijpen elkaar, gisteren ging ik op mijn parkiet zitten, helemaal plat. Vorige week liet ik een vaas vallen, ook in stukken. Als ze dat spul eens van metaal makenVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:32:
Volgens mij ben je gewoon een beetje wild
[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 28-03-2007 11:36 ]
Ik heb nu ruim een jaar de HD-201.
Gekocht voor 15 euries toen bij de neckermann, omdat ie daar het goedkoopst was
Ik moet zeggen dat het gebruiksgemak optimaal is. Ik heb wel eens last van mn oren gehad, maar dat was na meer dan 10 uur (LAN) met dat ding opziitten en dat is natuurlijk niet super in het algemeen.
Gamen gaat er ook goed mee, geluid valt goed te positioneren dus.
Muziek klinkt goed en de bass is over het algemeen goed.
Ook hoor ik mijn husgenoten nog amper, (tot grote ontsteltenis van hen, als ze iets tegen mij zeggen
) Maar hun horen mijn muziek niet meer en daar ging het ook om.
Hij is (nog) niet stuk, hoewel ik twijfel over een breuk in mijn kabeltje, maar goed dat ligt hoogstwaarshijnlijk aan het gebruik en de verkeerde manier van oprollen om mee te nemen.
verder:
Een gelukkige gebruiker, met niet te veel geld
Gekocht voor 15 euries toen bij de neckermann, omdat ie daar het goedkoopst was
Ik moet zeggen dat het gebruiksgemak optimaal is. Ik heb wel eens last van mn oren gehad, maar dat was na meer dan 10 uur (LAN) met dat ding opziitten en dat is natuurlijk niet super in het algemeen.
Gamen gaat er ook goed mee, geluid valt goed te positioneren dus.
Muziek klinkt goed en de bass is over het algemeen goed.
Ook hoor ik mijn husgenoten nog amper, (tot grote ontsteltenis van hen, als ze iets tegen mij zeggen
Hij is (nog) niet stuk, hoewel ik twijfel over een breuk in mijn kabeltje, maar goed dat ligt hoogstwaarshijnlijk aan het gebruik en de verkeerde manier van oprollen om mee te nemen.
verder:
// FIXME: Datasets should be refreshed, but noooo, we gotta use old data
Verwijderd
Heb hem van de week gekocht. helaas voor 29 euro bij de MM
Ik gebruik hem om te draaien, en heb dus eigenlijk niet zo veel nodig, hij is vrij licht, hij blijft goed op 1 oor hangen en kan best hard en klinkt dan nog steeds gewoon duidelijk.
Heb een set van ruim 600 euro staan, maar dit flutdingetje misstaat absoluut niet.
Ik gebruik hem om te draaien, en heb dus eigenlijk niet zo veel nodig, hij is vrij licht, hij blijft goed op 1 oor hangen en kan best hard en klinkt dan nog steeds gewoon duidelijk.
Heb een set van ruim 600 euro staan, maar dit flutdingetje misstaat absoluut niet.
Dat is volgens mij toch best wel een bekend probleem bij Sennheiser hoofdtelefoons (en dan vooral de goedkopere modellen). Ik ben over het algemeen best wel voorzichtig met mijn spullen, maar bouwkwaliteit is bij een hoofdtelefoon toch heel belangrijk voor mij. Dat zo'n ding doormidden breekt als ie een keer valt of bij normaal gebruik binnen een jaar al een kabelbreuk heeft is dan niet acceptabel.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 00:32:
Op het gebied van bouwkwaliteit ben ik erg tevreden met Philips hoofdtelefoons. De SBC HP160 die ik ongeveer zes jaar heb werkt nog steeds perfect, ook al is dat ding al tientallen keren van mijn hoofd gevallen en heb ik zeker 100 keer met mijn bureaustoel over het draad gereden. Ik ben bang dat welke nieuwe hoofdtelefoon ik ook koop (ik wil toch wel graag wat betere geluidskwaliteit) deze nooit zulke zware mishandeling kan verdragen zoals mijn oude Philips al jaren doet. Dat heeft mij tot nu toe er ook van weerhouden om de Sennheiser HD201 te kopen.
Verwijderd
Heb koptelefoon nu net binnen,
heb hem voor 9,95 incl verzendkosten via wehkamp.
Kan hier een waardebon van 10 euro krijgen: http://www.wehkamp.nl/welkom
wat me opviel:
Geluid is wel ok,
Bass niet heel aanwezig,
fragiele aansluitingen voor draadjes op koptelefoon.
Het zou beter zijn geweest als ze 1 draadje naar 1 oorschelp hadden laten lopen en van daaruit naar de tweede.
wat me opviel:
Geluid is wel ok,
Bass niet heel aanwezig,
Het zou beter zijn geweest als ze 1 draadje naar 1 oorschelp hadden laten lopen en van daaruit naar de tweede.
Dit is zeker zo!Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:13:
wat me opviel:
Geluid is wel ok,
Bass niet heel aanwezig,
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Voor 10 euro wil ik wel een 2e hebben. Hoe krijg je een klantennummer?? Ik kan op de site niks vindenVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:13:
wat me opviel:
Geluid is wel ok,
Bass niet heel aanwezig,
[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 12-04-2007 17:17 ]
Die krijg je als je er voor het eerst iets koopt.BARACUS schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:14:
[...]
Voor 10 euro wil ik wel een 2e hebben. Hoe krijg je een klantennummer?? Ik kan op de site niks vindenJe krijgt er pas 1 als je iets hebt besteld??
Even via de chat een stokoude klantennummer aangevraagd, komt via tnt post binnen.Antwan46 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:20:
[...]
Die krijg je als je er voor het eerst iets koopt.
Kan ik er mooi 1 voor mijn mp3 speler maken, het snoer eenzijdig maken en flink inkorten
Heb em ook maar eens besteld met die 10 euro korting actie 
Voor 9,95 kan ik toch niet de boot ingaan.
Ben benieuwd hoe dit ding zich verhoudt tot mn Sony ex71sl's, die zijn wat 'overdreven' wat onderweg (trein etc) wel leuk is, maar achter de pc wat minder...
Voor 9,95 kan ik toch niet de boot ingaan.
Ben benieuwd hoe dit ding zich verhoudt tot mn Sony ex71sl's, die zijn wat 'overdreven' wat onderweg (trein etc) wel leuk is, maar achter de pc wat minder...
\_Specs_/
Verwijderd
Ik merk dat op hoog volume de rechterkant van mijn koptelefoon wat "flappert" / trilt / resoneert.
Toevallig een bekend probleem? Voor de rest een prima koptelefoon
Toevallig een bekend probleem? Voor de rest een prima koptelefoon
Ik kocht hem ook na het lezen van dit topic en ik vind het geen denderende koptelefoon. Doet precies wat ik verwacht, klinkt redelijk. Ik heb ook ervaring met de HD437 en die is toch wel een stuk beter.
Verwijderd
Ik heb zelf ook een Philips gehad (weet niet meer welk model) en deze is 4 jaar meegegaan, geluid was wel goed maar de vormgeving was waardeloos. Gezien de vormgeving van de jouwe zou ik wel maar heel voorzichtig met de koptelefoon omspringen.TomSwinnen schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 01:55:
Een eventuele andere keuze is toch zeker de Philips SBC HP550. Heb deze al een aardige tijd en ben er nog steeds ongelofelijk tevreden van.
[afbeelding]
Reviews:
http://www.amazon.com/exe...-0622313-8236704?v=glance (Jetsons, haha!)
Hij ziet er alleen nogal spacy uit, dat wel
Ik heb nu zelf de HD201 besteld dus ben benieuwd. Momenteel wat weinig te besteden maar anders was ik voor iets minder budget gegaan en naar modellen van 300,- of meer. Ik ben een electronica-music fan dus de bassen zijn heel belangrijk ( en hopelijk zijn ze ook erg goed bij de 201).
Heb ik ook maar dan met een PX100 aan de linkerkant. Alleen bij veel bass in mijn geval.Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 01:57:
Ik merk dat op hoog volume de rechterkant van mijn koptelefoon wat "flappert" / trilt / resoneert.
Verwijderd
Het enkelzijde snoer is iets waar ik al twee PMX-60s mee kapot heb gekregen, doe mij maar de oer degelijke bedrading aan de HD201. Ik heb de koptelefoon al vaak zat aan de kabel mee"gesleept", geen centje pijn.
Koptelefoon openmaken, draad knippen en opnieuw solderenVerwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:37:
[...]
Hoe kort je het snoer in dan, als ik vragen mag?
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de wehkamp rekening binnenkrijgt? Bij de levering stond dit op de brief maar ik heb dat ding al een maand ofzo hier liggen. Ik verwachtte de rekening na 14 dagen wel binnen te hebben ivm 14 dagen zicht beleid.
Ik had gewoon een acceptgiro bij mijn levering. Dat was de keuze of ideal betalen... duss?
Ben nu overigens sinds deze week aan mijn 2e hd 201. De eerste heeft het na 7 maanden begeven met een draadbreuk.. helaas.
Ben nu overigens sinds deze week aan mijn 2e hd 201. De eerste heeft het na 7 maanden begeven met een draadbreuk.. helaas.
Verwijderd
Je kunt aangeven hoe je wilt betalen. In een keer per acceptgiro of overmaken. Of in termijnen. In het geval van deze 13,50 lijkt me het laatste niet noodzakelijkBARACUS schreef op zondag 13 mei 2007 @ 01:16:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de wehkamp rekening binnenkrijgt? Bij de levering stond dit op de brief maar ik heb dat ding al een maand ofzo hier liggen. Ik verwachtte de rekening na 14 dagen wel binnen te hebben ivm 14 dagen zicht beleid.
Verwijderd
Ik heb m ook bij de neckerman vandaan, maar heb ook niet betaald nog..
volgens winkel waar ik ophaalde zou er acceptgiro in de doos zitten maar niet dus..
volgens winkel waar ik ophaalde zou er acceptgiro in de doos zitten maar niet dus..
Zo ging dat bij mij ook, alleen dan via de WehkampVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:52:
Ik heb m ook bij de neckerman vandaan, maar heb ook niet betaald nog..
Heb ze toen mailtje gestuurd of ze dat even na konden sturen. Kreeg te horen dat dat niet ging lukken, konden ze niet nog een keer reproduceren. Niet mee akkoord gegaan, want ik had daardoor ook geen bon voor eventuele garantie.
Eerst kreeg ik toen een vodje waarop men even had geschreven "Bij deze bevestigen wij de levering van blabla". Tja de groeten, niet ondertekend en mijn neefje van 4 kan het nog beter.
Uiteindelijk gewoon een factuur met acceptgiro gekregen na een klacht ingediend te hebben.
Bottomline: gewoon net zolang dwars liggen tot je netjes een factuur + acceptgiro van ze krijgt. Zullen ze altijd wel opsturen, aangezien je anders een reden hebt niet te betalen.
Ik heb uiteindelijk een vage rekening binnen gekregen, een hele berekening met tegoeden en kortingen. Onder de eindstreep stond 0 euro en verder geen instructies voor een betaling. Op mijn verjaardag nog een telefoontje gehad voor een kortingsbon, het zal dus wel kloppen
Uhm, dat is wel een vreemd verhaal. Ze sturen de acceptgiro nl. altijd na daar...B-Buster schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:50:
[...]
Zo ging dat bij mij ook, alleen dan via de Wehkamp
Heb ze toen mailtje gestuurd of ze dat even na konden sturen. Kreeg te horen dat dat niet ging lukken, konden ze niet nog een keer reproduceren. Niet mee akkoord gegaan, want ik had daardoor ook geen bon voor eventuele garantie.
Eerst kreeg ik toen een vodje waarop men even had geschreven "Bij deze bevestigen wij de levering van blabla". Tja de groeten, niet ondertekend en mijn neefje van 4 kan het nog beter.
Uiteindelijk gewoon een factuur met acceptgiro gekregen na een klacht ingediend te hebben.
Bottomline: gewoon net zolang dwars liggen tot je netjes een factuur + acceptgiro van ze krijgt. Zullen ze altijd wel opsturen, aangezien je anders een reden hebt niet te betalen.
Zoef
Stond duidelijk dat ie in de doos moest zitten, zo ook zei iemand van de service afdeling. Misschien hebben ze het ondertussen veranderd (is half jaar geleden ongeveer).Zpottr schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:01:
[...]
Uhm, dat is wel een vreemd verhaal. Ze sturen de acceptgiro nl. altijd na daar...
Verwijderd
Ik heb vorige week de HD201 gekocht in de MediaMarkt, en qua uiterlijk ben ik heel blij over mijn aankoop. Een enig nadeeltje, vind ik dat de hoge tonen bij muziek nog al pijn doen aan mijn oren, het zijn nogal de scherpe tonen.
Ook lijkt het geluid wat hol te klinken... is dit bij iedereen of enkel bij mij?
Ook lijkt het geluid wat hol te klinken... is dit bij iedereen of enkel bij mij?
ding moet inspelen
na een tijdje klinkt het echt subliem!
bla?
Hij moet idd. inspelen. Daarna klinkt ie erg fijn, alleen wat gebrek aan bas imho (valt opzich te bij-EQ'en). een Slis-S blijf je wel houden op (te) hoge volumes ben ik bang
[ Voor 23% gewijzigd door BHQ op 31-05-2008 19:09 ]
Verwijderd
Oké, ik heb hem gisteren toch 5 uur laten spelen aan een stuk en tklinkt al veel beter
Thanks.
Verwijderd
Ik vroeg me af of deze koptelefoon eigenlijk geschikt is om te dragen op straat? Of is ie daarvoor te groot? Graag wat meningen.
Bedankt
Bedankt
Verwijderd
Je ziet er wel wat alternatief uit. Maar in de trein durf ik hem schaamteloos op te zetten.
een mooi strak geluid. alleen ik heb gewoon het idee dat ik de bas alleen hoor. bij mijn oude sony had je nog meer dat gevoel dat je de bas ''kon voelen''
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Zo, vandaag met goede hoop de hd 201 uitgepakt en aangesloten op de versterker. Hiervoor had ik een creative hq1300 koptelefoon die 2x zo duur was, maar beetje bonkerige bass had en de klank zelf niet helemaal super was, ook was hij erg zwaar en zat behoorlijk oncomfortabel.
Deze is echt anders, het veraste mij echt direct hoe helder hij klonk, hoe mooi en strak de bass klonk en gewoon hoe licht hij is en lekker zit. Wat een top ding, ben er nu al helemaal gek op!
Bass voel je op hoog volume (zonder enig vervormen overigens), maar op normaal volume heb je ook erg prettige bass. Wat een top ding, en dat voor zo weinig geld!
Oja, voordat ik het vergeet, pics
:

Mooi he.
Nu even lekker verder luisteren, ook wat verschillende soorten muziek proberen kijken hoe dit onder verschillende omstandigheden klinkt.
Deze is echt anders, het veraste mij echt direct hoe helder hij klonk, hoe mooi en strak de bass klonk en gewoon hoe licht hij is en lekker zit. Wat een top ding, ben er nu al helemaal gek op!
Bass voel je op hoog volume (zonder enig vervormen overigens), maar op normaal volume heb je ook erg prettige bass. Wat een top ding, en dat voor zo weinig geld!
Oja, voordat ik het vergeet, pics

Mooi he.
Nu even lekker verder luisteren, ook wat verschillende soorten muziek proberen kijken hoe dit onder verschillende omstandigheden klinkt.
[ Voor 7% gewijzigd door Joopieboy op 30-06-2008 19:10 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Ik heb mijn Sennheiser HD201 nu al een hele tijd, en ik die tijd heb ik er mee gesmeten, gegooid en gebeukt. Al tig keer op de grond gevallen, hard aan de kabel getrokken, en ontelbare keren als portable speakers gebruikt door de muziek absurd hard te zetten.
En weet je wat: Hij ziet er als nieuw uit, en doet het nog perfect! Ik zit enkel nog steeds met het probleem dat hij bij harde bass wat resoneert. Morgen maar een nieuwe halen, dan hou ik deze wel als reserve. Wat een mega koptelefoon!
En weet je wat: Hij ziet er als nieuw uit, en doet het nog perfect! Ik zit enkel nog steeds met het probleem dat hij bij harde bass wat resoneert. Morgen maar een nieuwe halen, dan hou ik deze wel als reserve. Wat een mega koptelefoon!
Idd, nu ik hem een tijdje gebruik en hij is ingespeeld valt me op hoe helder en super strak hij klinkt, mooie hoge tonen, middengedeelte heeft een goede klank en bass is ook ruim voorradig. En idd hij is super stevig, de kabel heeft het zwaar omdat hij hier over mijn bureau langs mijn toetsenbord en muis loopt, maar absoluut niks mee aan de hand.
Ene voordeel van het gesloten systeem is dat je echt weinig van de omgeving hoort, nadeel is dat je oren echt flink warm worden.
Ene voordeel van het gesloten systeem is dat je echt weinig van de omgeving hoort, nadeel is dat je oren echt flink warm worden.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Ik kan deze koptelefoon (zonder opscheppen) 8 uur aan één op mijn kop hebben, zonder last van mijn kraakbeen te hebben. Dat is mij nog nooit gelukt, niet met oordopjes, niet met full-size koptelefoons, niet met semi-size koptelefoons.
Vooral in de zomer om je oren te warmen 
Ik heb deze bij mycom gezien maar lijkt iets anders dan hierboven afgebeelden.
Het gaat om zilverkleurige (spiegelachtig) frontjes ivp dat grijze frontjes. tevens wordt het gezegd dat een gaming versie is
Is toch hetzelfde?
Andere vraag:
Ik ben doof, ik hoor al wat aardig als ik geluid iets harder zet. ik wil weten of dit wel harde geluiden dempt voor buitenaf, of horen iedereen in mijn omgeving wel?
ter info, ik draai m op tekno (electro bass) en aardig techno met bass. volumeknop rond 65-70%
en is ie GESCHIKT voor tekno muziek?
Ik heb deze bij mycom gezien maar lijkt iets anders dan hierboven afgebeelden.
Het gaat om zilverkleurige (spiegelachtig) frontjes ivp dat grijze frontjes. tevens wordt het gezegd dat een gaming versie is
Andere vraag:
Ik ben doof, ik hoor al wat aardig als ik geluid iets harder zet. ik wil weten of dit wel harde geluiden dempt voor buitenaf, of horen iedereen in mijn omgeving wel?
ter info, ik draai m op tekno (electro bass) en aardig techno met bass. volumeknop rond 65-70%
en is ie GESCHIKT voor tekno muziek?