Mercury moet je even inkomen, maar kan op een gegeven moment vervelend zijn als je vast komt te zitten. De loaders zijn mooi en ik heb hier nog een aantal PSP's liggen met firmware 1.50
Als iemand er 1 wil kopen zou ik dat nu dus maar doen; de NL versie zal ongetwijfeld met versie 1.52 of hoger worden uitgeleverd
Die van mij heeft ook 1.50... voorlopig nog te druk met Lumines en RR om ook maar over bootloaders etc na te denken/..
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
www.pspupdates.comIk weet niet of ik het mag vragen, maar wat is de daadwerkleijk bron van deze info? Wie bevestigt dat dit allemaal werkt. PSPhacker in ieder geval niet.
Heb inmiddels ook al een multiloader gevonden
[ Voor 96% gewijzigd door Stink_o op 03-07-2005 12:04 ]
Anoniem: 118070
PSPhacker en PSPupdates zijn hetzelfdeStink_o schreef op zondag 03 juli 2005 @ 11:48:
[...]
www.pspupdates.com
Heb inmiddels ook al een multiloader gevonden
Het is namelijk zo dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Alles groups brengen hun eigen release uit, maar eigenlijk is het allemaal hetzelfde maar met verschillende bootfiles. En als ze ook nog eens geen README er bij doen, dan is het helemaal zoek. Maar goed, ik ben er uit gekomen.
Dat is niet waar. Bij pspupdates kan je loaders gewoon downloaden en bij psphacker niet!Anoniem: 118070 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:35:
[...]
PSPhacker en PSPupdates zijn hetzelfde![]()
Het is namelijk zo dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Alles groups brengen hun eigen release uit, maar eigenlijk is het allemaal hetzelfde maar met verschillende bootfiles. En als ze ook nog eens geen README er bij doen, dan is het helemaal zoek. Maar goed, ik ben er uit gekomen.
www.psphacker.com is nu www.pspupdates.com gewordendeltananie schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:15:
[...]
Dat is niet waar. Bij pspupdates kan je loaders gewoon downloaden en bij psphacker niet!
quoting from pspupdates.com (betreffende Mercury ISO loader)..
Do not post links to this loader. Do not ask where to get it. Do not give your email or other contacts asking for it to be sent to you. People who do may receive an IP ban.
Thanks to pspballer for the news.
the less one forgets, the less one remembers
Ik ga dinsdag naar amerika en wil daar voor mijn verjaardag een psp kopen. (nouja krijgen
)
Het enigste wat nog niet helemaal duidelijk is. Hoe zit het nou met de films op umd?
Die zijn geregiocodeerd als ik het heb begrepen. Is er geen mogelijkheid om dat te veranderen bij de 1ste start up.
De spellen hebben geen regiocode toch?
En hoe zit het met de samenwerking met de mac (10.4)
Het enigste wat nog niet helemaal duidelijk is. Hoe zit het nou met de films op umd?
Die zijn geregiocodeerd als ik het heb begrepen. Is er geen mogelijkheid om dat te veranderen bij de 1ste start up.
De spellen hebben geen regiocode toch?
En hoe zit het met de samenwerking met de mac (10.4)
[ Voor 8% gewijzigd door 6230lover op 03-07-2005 16:34 ]
De spellen hebben geen regiocode, films wel. Op een JAP PSP kun je dus originele UMD-films uit Europa bekijken, omdat beide regio 2 zijn. Amerika is regio 1, zonder hacks gaat dat dus niet werken.
Wat betreft de Mac, hoe bedoel je samenwerking?
De PSP is gewoon te benaderen vanaf de Mac.
Wat betreft de Mac, hoe bedoel je samenwerking?
De PSP is gewoon te benaderen vanaf de Mac.
Dan zijn al mijn vragen beantwoord. Over een maand kom ik terug met een psp
Ik neem mijn ibook mee dus miss ook al eerder.
Ik wist niet of er een programma meegeleverd werd waar je je psp mee moest benaderen.
Bestaan die regiocode hacks wel of niet.
Ik neem mijn ibook mee dus miss ook al eerder.
Ik wist niet of er een programma meegeleverd werd waar je je psp mee moest benaderen.
Bestaan die regiocode hacks wel of niet.
[ Voor 9% gewijzigd door 6230lover op 03-07-2005 17:58 ]
De PSP wordt herkent als externe harddisk. Je hoeft niet op de PC/mac software te installeren.
Great minds think in parallel gutters.
Anoniem: 133926
Moet zeggen dat die SNES emulator wel erg cool is. Brings back memories!
Is er trouwens al iemand die de N64 emulator (die er volgens mij ook al is, correct me if I'm wrong) uitgeprobeerd? Daar ben ik erg benieuwd naar, of de PSP de N64 eruit trekt... Lijkt me wel, maar ben niet zo thuis in al die snelheden en cijfertjes...
Is er trouwens al iemand die de N64 emulator (die er volgens mij ook al is, correct me if I'm wrong) uitgeprobeerd? Daar ben ik erg benieuwd naar, of de PSP de N64 eruit trekt... Lijkt me wel, maar ben niet zo thuis in al die snelheden en cijfertjes...
lijkt me niet.. de psp heeft al moeite met sommige snes games. nu kan dat ook te wijten zijn aan de emulator, maar om de n64 te emuleren heb je wel een iets sneller apparaatje nodig dan de psp. ik kan me herrineren dat het vroeger om m'n p3 500 maar slecht liep. op de xbox loopt de n64 emu wel weer goed maar dies ook een stuk sneller.
Ja. Maar het zal denkik niet al te lang duren voordat de regio codes te omzeilen zijn (aangezien de snelheid van de PSP hacks nu)
Dat komt eigenlijk niet door de kracht van de PSP zelf, maar omdat de emulators geen gebruik kunnen maken van de grafische versnelling. Alles gebeurt dus puur op processor kracht, terwijl echte UMD games erg zwaar hangen op de kracht van de videochip.salvador4 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 22:05:
lijkt me niet.. de psp heeft al moeite met sommige snes games.
Ik denk dat dit in de toekomst wel moet kunnen met nieuwere emulators...
time will tell
't is natuurlijk wel erg stoer om de complete vorige generatie consoles op een handheld te kunnen spelen!
Lumines is er nu ook met geluid. Gaat snel zeg, het hele hack gebeuren
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Werkt perfect, ik denk dat firmware 1.51+ updates niet meer lang op zich laten wachtenScrummie schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:48:
Lumines is er nu ook met geluid. Gaat snel zeg, het hele hack gebeuren
[ Voor 21% gewijzigd door prototype op 04-07-2005 01:17 ]
Heb haar nu (eindelijk) ook. Hmm, waar al die examens al dan niet goed voor zijn 
Ik ben redelijk tevreden over het ding.
Enige minpunt is het scherm. Veel te bright. Vooral als je in het donker zit doet het pijn aan je ogen.
En de PSP is te mooi, dwz; ze glimt heel erg, zo erg dat je ieder vingervlekje op de voorkant kan zien. Terwijl het juist de bedoeling is dat je erop speelt ipv haar bewonderen.
Genoeg gezeur. Ik ben heel erg gelukkig mee.
Oh, en nog iets. Best wel ironisch dat je een psp moet kopen (ipv een gamboy ds) om je favoriete gameboy (color) games te kunnen blijven spelen
Nu nog even een winkel vinden waar ik voor morgen lumines en/of mg:a kan kopen.
Btw, als iemand lumines heeft en er geen zak aan vind (lees: wil wegdoen/verkopen/ruilen/etc) laat dan even iets weten.
Ik ben redelijk tevreden over het ding.
Enige minpunt is het scherm. Veel te bright. Vooral als je in het donker zit doet het pijn aan je ogen.
En de PSP is te mooi, dwz; ze glimt heel erg, zo erg dat je ieder vingervlekje op de voorkant kan zien. Terwijl het juist de bedoeling is dat je erop speelt ipv haar bewonderen.
Genoeg gezeur. Ik ben heel erg gelukkig mee.
Oh, en nog iets. Best wel ironisch dat je een psp moet kopen (ipv een gamboy ds) om je favoriete gameboy (color) games te kunnen blijven spelen
Nu nog even een winkel vinden waar ik voor morgen lumines en/of mg:a kan kopen.
Btw, als iemand lumines heeft en er geen zak aan vind (lees: wil wegdoen/verkopen/ruilen/etc) laat dan even iets weten.
Je kan de brightness van het scherm instellen in 3 verschillende standen. (Met netspanning op 4 standen). Moet je ff op dat knopje rechtsonder drukken waar een schermpje opstaat,naast het muzieksymbooltje.Enige minpunt is het scherm. Veel te bright. Vooral als je in het donker zit doet het pijn aan je ogen.
Bedankt, sorry ik was vergeten te vermelden dat ik dat al wist.
Wat ik ermee bedoelde is; vergelijk het eens met de schermen van de gameboy DS. Die gaat tot 10 uur mee. De PSP heeft daarentegen zo'n hoge brightness als standaardinstelling dat mensen denken dat je met een PSP maximaal 6 uur kan gamen. Als er een stand zou zijn die zo laag is als die van de DS, dan weet ik zeker dat ze ook met gemak 10 uur zou kunnen halen.
Wat ik ermee bedoelde is; vergelijk het eens met de schermen van de gameboy DS. Die gaat tot 10 uur mee. De PSP heeft daarentegen zo'n hoge brightness als standaardinstelling dat mensen denken dat je met een PSP maximaal 6 uur kan gamen. Als er een stand zou zijn die zo laag is als die van de DS, dan weet ik zeker dat ze ook met gemak 10 uur zou kunnen halen.
Ik heb echt geen last van te hoge brightness. Ook niet 's nachts. Gewoon de laagste stand, Dan kun je het allemaal heel erg goed zien. En niet zoals de GBA (die niet eens verlichting heeft) waarbij je echt het licht aan moet hebben...Faust schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:25:
Bedankt, sorry ik was vergeten te vermelden dat ik dat al wist.
Als je Lumines zou spelen kan je bijna 8 uur achterelkaar spelen. Het ligt ook puur aan het spel hoeveel er van de interne electronica wordt gevraagd. Ik denk dat straks met spellen als GT4 en GTA je blij mag zijn dat de PSP het 4 uur uithoud.
En tegen die tijd zullen er ook wel nieuwe batterijen uitkomen die het weer langer uithouden, etc etc
niks om je zorgen over te maken dus
niks om je zorgen over te maken dus
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
ja, die lumines, hoeveel kost deze ongeveer?kiddyl schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:35:
Als je Lumines zou spelen kan je bijna 8 uur achterelkaar spelen. Het ligt ook puur aan het spel hoeveel er van de interne electronica wordt gevraagd. Ik denk dat straks met spellen als GT4 en GTA je blij mag zijn dat de PSP het 4 uur uithoud.
Anoniem: 126062
Zelf eerst even zoeken?
www.videogameplus.ca
www.liksang.com
www.budgetgaming.nl
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-07-2005 14:37 ]
excusez, ik had het tegen onze psp leverancier. Maar ehm, tsjah, dankjewel voor de informatie.. denk ik.-Daniël- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:30:
[...]
Zelf eerst even zoeken?
www.videogameplus.ca
www.liksang.com
www.budgetgaming.nl
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 04-07-2005 14:37 ]
nu ookal je eigen webserver draaien op je PSP....de ontwikkelen schieten al aardig op....
tegen de tijd dat de PSP hier uit is draaien alle geimporteerde boys al UMD's vanaf MS en Emuleren retro games tot en met!
tegen de tijd dat de PSP hier uit is draaien alle geimporteerde boys al UMD's vanaf MS en Emuleren retro games tot en met!
De EU PSP krijgt regio 2 voor UMD films. Ze verwachten ook dat hij een firmware versie meekrijgt die waarschijnlijk v2.0 is. Homebrew wordt dan in het begin onmogelijk en kost dan weer veel meer tijd om te kraken als het al mogelijk is.
Ik speel nu bijna alleen nog maar Final Fantasy 5 op de SNES emu. Super leuk omdat ik dat spel nooit heb gespeeld.
Ik speel nu bijna alleen nog maar Final Fantasy 5 op de SNES emu. Super leuk omdat ik dat spel nooit heb gespeeld.
Dan zet je er even bij tegen wie je het hebt (kiddyl?), of stuur je een mail..Faust schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:56:
[...]
excusez, ik had het tegen onze psp leverancier. Maar ehm, tsjah, dankjewel voor de informatie.. denk ik.
welke emulator en versie gebruik je als ik vragen mag?kiddyl schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:51:
De EU PSP krijgt regio 2 voor UMD films. Ze verwachten ook dat hij een firmware versie meekrijgt die waarschijnlijk v2.0 is. Homebrew wordt dan in het begin onmogelijk en kost dan weer veel meer tijd om te kraken als het al mogelijk is.
van de week had ik een bij een vriend gezien, maar deze was niet echt stable en liep best wel traag.
"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami
Er komen bijna elke dag nieuwe versies uit. 0.03a is stabiel, maar niet supersnel. Versies 0.02yxx zijn sneller en die worden heel vaak bijgewerkt. Gewoon even kijken welke goed draait.
Nevermind.

[ Voor 95% gewijzigd door MaZo op 04-07-2005 16:48 ]
Nog even over die loaders: ik hoop dat er een universial loader komt, maar dat terzijde.. ik denk dat Sony dit aan zichzelf te danken heeft. Oke, het hacken van een PSP zal zowiezo gaan, maar na de bekendmaking van de prijzen in Europa (55 euro voor de topspellen, adviesprijs!!). Ook omdat Sony het importeren niet wil, nou wat zouden (de meeste) Europeanen toch gaan doen..

Sorry hoor, maar dat geloof je zelf toch ook niet?-Daniël- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:19:
Nog even over die loaders: ik hoop dat er een universial loader komt, maar dat terzijde.. ik denk dat Sony dit aan zichzelf te danken heeft. Oke, het hacken van een PSP zal zowiezo gaan, maar na de bekendmaking van de prijzen in Europa (55 euro voor de topspellen, adviesprijs!!). Ook omdat Sony het importeren niet wil, nou wat zouden (de meeste) Europeanen toch gaan doen..
Ik vind de prijzen ook te hoog*, maar ik weet zeker dat die loaders ook ontwikkeld zouden zijn als de prijzen lager waren. Wat mensen wel en niet met hun psp doen, dat moeten ze zelf weten, maar probeer het aub niet op zo'n manier goed te praten.
Om de prijs discussie nog maar eens aan te zwengelen:
Ik vind zelf de prijzen ook te hoog, maar dat is naar mijn mening sowieso het geval; dus ook bij PS2 games etc.
Dat sommige psp games hetzelfde geprijs zullen worden als volwaardige console games is dan ook niet zo heel vreemd, omdat sommige psp games gewoon volwaardige games zijn en niet zomaar kleine spelletjes om je even onderweg mee te vermaken.
Volgens mij zijn ook niet alle psp games tot nu toe even duur, voor zover ik via import sites heb gezien in ieder geval, dus ik heb goede hoop dat een deel van de games iets goedkoper wordt.
Prijs staat los van de loaders; als PSP games 10 euro waren zouden ze ze nog rippen.
Lijkt me meer om de "eer" gaan; beetje PSP games releasen...
Gaat wel hard: Bleach, Intelligent Licens, World Tour Soccer
Lijkt me meer om de "eer" gaan; beetje PSP games releasen...
Gaat wel hard: Bleach, Intelligent Licens, World Tour Soccer
Voor mij mag Sony Europa/ PAL helemaal falliet gaan. Als je kijkt naar de palconversies die we te voorduren hebben gekregen de laatste 10 jaar.
Ik ben een filmpje aan het maken waar je de PAL intro naast de NTSC ziet van FF X. ALs je dat ziet, dan begrijp je wat ik bedoel

Ik ben een filmpje aan het maken waar je de PAL intro naast de NTSC ziet van FF X. ALs je dat ziet, dan begrijp je wat ik bedoel
volgens mij heeft er iemand goed naar jou geluisterd .. dit staat er op ps2nfo :-Daniël- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:19:
Update: BREAKiNG NEWS!!! We wouldn't let the 4th of July go by without a BIG BANG of our own... so here it is pictured below- the soon to be released PSP UMD iSO Launch utility!
To use it, simply put your PSP iSO in the MS root (no file extraction is required at all) and then rename it xxx-umdgame.iso. The UMD iSO Launcher is loaded via exploit (as is done with emulators/homebrew) and press X to launch the game! That's it! No ripping, modifying game files, or any other LAME "Xecuter-type" garbage... and the best part is it works with ALL current PSP games! More to come on it very soon, and be sure to drop by iRC EFnet #PS2Ownz for all up-to-the-minute NEWS on the UMD iSO Launcher! This is truly a Day of Independence for the entire PSP scene
of dit 100% waar is weet ik niet ...
[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 04-07-2005 22:33 ]
Dit zou best wel waar kunnen zijn. De site zal zichzelf wel enorm afgekraakt worden als dit niet waar zal zijn
Ik wacht gewoon totdat er een perfecte loader uit is voordat ik begin te kutten. Zal nog wel even duren maar dit klinkt al leuk
PS2Nfo is een betrouwbare bron, op hun site kon je ook eerste info vinden over homebrew apps op 1.50
Heeft iemand deze versie werkend gekregen?Stink_o schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:53:
Heb net een versie van Lumines gevonden die geschikt is voor een 32 mb kaartje. Hebben ze de audio uitgeript, omdat die toch nog niet werkte. Past nu op een 32MB kaartje als je daar bijna alles vanaf haalt.
Ik heb alles gekopieerd naar de psp ...hij start ff op maar dan geeft ie foutmelding
Ik heb voorlopig maar een 32mb kaartje en zou toch wel cool zijn als ik kan luminizen (zonder geluid i know)
ze brengen het als een flauwe 1 april grap wat het denk ik ook is. is te mooi om waar te zijn. alle huidige games spelen zonder uit te pakken ye right

ps2nfo is dus _niet_ betrouwbaar. Gooien vanalles op hun site en claimen dat het van hen afkomstig is. Zo ook met de Lumines loader, die kwam ook van Team Executer.Royal schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:57:
PS2Nfo is een betrouwbare bron, op hun site kon je ook eerste info vinden over homebrew apps op 1.50
Verder wil ik wel eens zien hoe dat kan, nu moet je ook een UMD erin hebben zitten om een game vanaf de MS te spelen, zodat de game de prx files van die UMD laad (bij Lumines hoeft dat niet)
Zou op zich kunnen, als je alle bestaande prx files vanaf MS kunt laden...
Maar tot nu toe zeiden ze dat de PSP prx-files alleen vanaf UMD kon lezen...
Zal mij benieuwen, misschien de hele PRX-bende als ISO mounten op de PSP...
Maar tot nu toe zeiden ze dat de PSP prx-files alleen vanaf UMD kon lezen...
Zal mij benieuwen, misschien de hele PRX-bende als ISO mounten op de PSP...
Anoniem: 118070
Je hebt vele 32 MB rip versies. Je kon het wel opstarten, maar kreeg automatisch een error. De enige versie die het bij mij wel doet, is de Xecuter versie van 11,08 MB. Die is compleet, bij andere 32 MB versies moet je namelijk nog een patch er op doen. Bij de Xecuter versie niet. Dus als je die kan vinden, dan kan je beginnen met Lumines.Guffy schreef op maandag 04 juli 2005 @ 23:05:
[...]
Heeft iemand deze versie werkend gekregen?![]()
Ik heb alles gekopieerd naar de psp ...hij start ff op maar dan geeft ie foutmelding![]()
![]()
Ik heb voorlopig maar een 32mb kaartje en zou toch wel cool zijn als ik kan luminizen (zonder geluid i know)
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 118070 op 05-07-2005 00:25 ]
Lekker loze post ook weer. Je kunt niet in 1 filmpje PAL en NTSC films naast elkaar leggen, aangezien NTSC 29,7 fps zijn en PAL 'maar' 25 fps. Vind je het gek dat dan in dat filmpje de PAL versie er brak uitziet. Hij moet dan namelijk worden verdeeld van 25 naar 29,7 fps, en dan krijg je hakkelige beelden. Je punt gaat hier dus niet op, en daarom moet je de filmpjes ook los van elkaar in het normale aantal fps laten zien. Dan is het pas eerlijk, en dit is helaas niet mogelijk in 1 filmpje...Faust schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:08:
Voor mij mag Sony Europa/ PAL helemaal falliet gaan. Als je kijkt naar de palconversies die we te voorduren hebben gekregen de laatste 10 jaar.![]()
hier elia:
Misschien bestaan er filmbestanden die 60 frames per seconde hebben?
Je weet duidelijk niet wat het verschil is tussen de NTSC en PAL versie. Dit ligt namelijk niet in het aantal frames per seconde.
Laat me je een hint geven: precies dezelfde cutscene duurt in europa 30 seconde langer.
edit: ben jij mikal btw?
haha, ik zag het aan je 'argumentatie-stijl'
kom morgen maar kijken anders, ik ben toch thuis.
Misschien bestaan er filmbestanden die 60 frames per seconde hebben?
Je weet duidelijk niet wat het verschil is tussen de NTSC en PAL versie. Dit ligt namelijk niet in het aantal frames per seconde.
Laat me je een hint geven: precies dezelfde cutscene duurt in europa 30 seconde langer.
edit: ben jij mikal btw?
kom morgen maar kijken anders, ik ben toch thuis.
[ Voor 18% gewijzigd door Da Fox op 05-07-2005 00:51 ]
"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami
Anoniem: 119364
Voor de mensen met een 32mb stick is er ook puzzle bob beschikbaar die is nog kleiner dan lumines.
jup, Puzzle Bobble ISO is ~17MB mét geluid.Anoniem: 119364 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 01:14:
Voor de mensen met een 32mb stick is er ook puzzle bob beschikbaar die is nog kleiner dan lumines.
Is natuurlijk lang niet zo veel fun als Lumines, dus mensen met een 32MB MS raad ik sowieso aan om te upgraden
Waar ben ik ingeluisd? Ik zei dat ik op een loader zat te wachten ,meer niet?dcell schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:30:
[...]
volgens mij heeft er iemand goed naar jou geluisterd
Bij puzzle bobble heb je dan nog wel een UMD (Wipeout Pure) nodig om deze te starten toch?Anoniem: 119364 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 01:14:
Lumines is volgens mij het enige spel dat zonder UMD en vanaf 32 mb stick speelt....
Dit wordt alweer te slowchatterig. Je moet gewoon goed lezen wat hij zei
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-07-2005 09:27 ]
dcell schreef op maandag 04 juli 2005 @ 22:30:
[...]
volgens mij heeft er iemand goed naar jou geluisterd ..
-Daniël- schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 06:39:
[...]
Waar ben ik ingeluisd? Ik zei dat ik op een loader zat te wachten ,meer niet?
Lezen is ook een kunst inderdaad..
Bron: http://www.pspupdates.com/ ook voor screens ervanComing Soon: PSPVNC
NHDeath of Team Xos will be releasing soon a VNC client for the PSP aptly dubbed PSPVNC. Based off of the source of palmVNC, you will be able to control your computer via the dpad as the mouse, and a virtual keyboard for text input.
NHDeath comments that the reason he is making this “is to work with my Xbox Dashboard/OS and use the PSP as a controller for the built in emulators and games.”
This program should be released tomorrow with added final touches including icon support and a new host file browser. Here are some more screenshots including a custom home screen:
Also, (very cool) this program will be running over WiFi, so you can be on your computer anywhere in the house with your PSP.
For those of you who do not know what VNC is, VNC stands for Virtual Network Computing. It is, in essence, a remote display system which allows you to view a computing 'desktop' environment not only on the machine where it is running, but from anywhere on the Internet and from a wide variety of machine architectures. You can visit their website for more info or download their free product [here].
Many thanks to NHDeath for making this program. We will keep you posted on updates and its release when it comes out.
Overigens heb ik nog niet één 32 MB Lumines versie werkend gekregen, dus ook niet die van Xecuter. Maar goed, zodra die ISO launcher er daadwerkelijk is, upgrade ik direct naar een 2 GB memstick (enerzijds omdat UMD's maar max. 1,8 GB zijn, anderzijds om te kunnen gebruiken voor m'n K750i telefoon).
Er zullen weinig games zijn die ook de volle 1,8GB gebruiken op Grand Theft Auto (misschien) of Grand Turismo (bijna zeker..denk ik) na. Maar zulke toppers koop je toch gewoon?MaZo schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:02:
Overigens heb ik nog niet één 32 MB Lumines versie werkend gekregen, dus ook niet die van Xecuter. Maar goed, zodra die ISO launcher er daadwerkelijk is, upgrade ik direct naar een 2 GB memstick (enerzijds omdat UMD's maar max. 1,8 GB zijn, anderzijds om te kunnen gebruiken voor m'n K750i telefoon).
Bovendien is de 2GB memory stick niet erg prettig geprijst, in vergelijking met een 1GB. Maar goed, dat verandert hopelijk wel..
precies, vette games koop ik toch. Ik zal deze functionaliteit enkel gebruiken om te kijken of ik een game leuk vind. En misschien omdat het wat sneller laadt (bij Lumines erg handig met het wisselen van skins/muziek).
Verder lijkt het me een goed idee wanneer game ontwikkelaars zelf demo's ter download aanbieden die je dan op je MS kunt zetten en zo kan testen op de PSP
Verder lijkt het me een goed idee wanneer game ontwikkelaars zelf demo's ter download aanbieden die je dan op je MS kunt zetten en zo kan testen op de PSP
Nu dat er steeds meer spellen ook van Memorystick geload kunnen worden begin ik het toch wel jammer te vinden dat ik op mijn PSP firmware 1.52 heb staan
Voor die homebrew shit/emulators boeide het me dus echt niet, maar nu er dus spellen zo gespeeld kunnen worden hoop ik snel dat die gasten ook een mogelijkheid voor 1.52 uitbrengen 
Nog ff een vraagje over WipEout Pure. Ik zit nu bij de Flash tournaments, maar het lukt me maar niet om op de tweede baan van het alpha tournament (Modesto Heights) om daar eerste te worden. Super irritant. Maar er zitten gewoon té veel bochten in die track
Iemand een gouden tip?
Nog ff een vraagje over WipEout Pure. Ik zit nu bij de Flash tournaments, maar het lukt me maar niet om op de tweede baan van het alpha tournament (Modesto Heights) om daar eerste te worden. Super irritant. Maar er zitten gewoon té veel bochten in die track
Whaaaa, ik heb hier nog een stapeltje 1.50 PSP's naast me liggen 
Tip voor wipeout: veel oefenen en / of al je tegenstanders uitschakelen
Tip voor wipeout: veel oefenen en / of al je tegenstanders uitschakelen
[ Voor 3% gewijzigd door kiddyl op 05-07-2005 14:20 ]
Kan ik die van mij ruilen tegen een 1.50 van joukiddyl schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:19:
Tsja, maar voor welke prijs... 300 euro toch?! (laatste keer dat ik je mailde, antwoorde je dat..)kiddyl schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:19:
De prijzen zijn al weer 30 euro gezakt ten opzichte van wat jij noemt. Maar 300 is de prijs van Januari ofzo.
Maar hier verder niks meer over posten. Graag via mail. Dit is een topic over de PSP, niet over het koop/verkoop er van.
Maar hier verder niks meer over posten. Graag via mail. Dit is een topic over de PSP, niet over het koop/verkoop er van.
Mijn tip: Gebruik L1 en R1 in de bochtjes, kleine tikjes net voor de bocht tegelijk met normale links/rechts besturing.TranceSetter schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:15:
Nu dat er steeds meer spellen ook van Memorystick geload kunnen worden begin ik het toch wel jammer te vinden dat ik op mijn PSP firmware 1.52 heb staanVoor die homebrew shit/emulators boeide het me dus echt niet, maar nu er dus spellen zo gespeeld kunnen worden hoop ik snel dat die gasten ook een mogelijkheid voor 1.52 uitbrengen
Nog ff een vraagje over WipEout Pure. Ik zit nu bij de Flash tournaments, maar het lukt me maar niet om op de tweede baan van het alpha tournament (Modesto Heights) om daar eerste te worden. Super irritant. Maar er zitten gewoon té veel bochten in die trackIemand een gouden tip?
Ik zit nu bij Phantom class en ik start pas 10 seconde nadat de cpu-tjes aanfietsen. Na 1 ronde begin ik pas met inhalen anders ben ik voor het einde altijd aan gort geknald
Ik heb ook geen 32mb versie werkend gekregen maar wel een andere met de Xecuter NOUMD check....wel vet dat t allemaal werkt...Alleen zonder geluid is wel minder......Lumines is best verslavend....kheb mn PSP maar in mn tas gelegt op t werk want zo komt er weinig productiefs uit meMaZo schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:02:
Tsja, ik vind het geluid helemaal niks. Maargoed, je hebt ook al een versie met geluid, die is alleen niet <32mb - dacht ik - ..Randeazy schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:23:
Alleen zonder geluid is wel minder
met geluis = ~196MB-Daniël- schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:33:
[...]
Tsja, ik vind het geluid helemaal niks. Maargoed, je hebt ook al een versie met geluid, die is alleen niet <32mb - dacht ik - ..
dan zoek ik ff verder....khad lumines nog nooit eerder gespeeld en las dat t geluid juist top moest zijn!dus..
ja, de Lumines Soundtrack is subliem! De game is vééél vetter met geluidRandeazy schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:39:
[...]
dan zoek ik ff verder....khad lumines nog nooit eerder gespeeld en las dat t geluid juist top moest zijn!dus..
Eerst zoeken, dan vragen
[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-07-2005 16:52 ]
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Deze, deze, deze, of deze dan toch maar?
Valt me trouwens reuze mee, de prijzen..
Edit:
Lol, vraagt iemand net een shop waar ze een 2GB stick verkopen..
Valt me trouwens reuze mee, de prijzen..
Edit:
Lol, vraagt iemand net een shop waar ze een 2GB stick verkopen..
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 05-07-2005 16:47 ]
jij bent niet lui he!?[FrEEzEr] schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:45:
Weet iemand een webwinkel die een memorystick duo 2gb verkoopt? Mag ook internationaal zijn (liever niet ivm garantie).
een simpele Google search, geeft je de volgende resultaten: *click*
Eerst result aanklikken, en tadaa
Laat ik het anders stellen: Een winkel die hem op voorraad heeft en onder de 380 euro van pdahuis.nl zit. En aangezien een aantal mensen hier al zo'n kaartje hebben dacht ik dat die me naar de goedkoopste konden leiden inclusief ervaringen met het bedrijf...
Nog langer wachten dus door PS2Nfo .. hmm minder<AloneTrio> I delayed the V3 release date because, rumors said that the ps2nfo guys got hands on my "v3 internal", and rumor was confirmed by the announcement of their own launcher.
<AloneTrio> So I will wait until ps2nfo release's there "loader", and I will disassemble it, then release WAB V3 WITH source code, and show ppl, who are the fake's
Het hele interview met iemand van WAB is hier te vinden.Royal schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:33:
[...]
Nog langer wachten dus door PS2Nfo .. hmm minder
Je bedoelt toch een Duo Pro? Hij is toch voor je PSP?[FrEEzEr] schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:05:
Laat ik het anders stellen: Een winkel die hem op voorraad heeft en onder de 380 euro van pdahuis.nl zit. En aangezien een aantal mensen hier al zo'n kaartje hebben dacht ik dat die me naar de goedkoopste konden leiden inclusief ervaringen met het bedrijf...
Kijk naar mij bericht bovenaan de pagina!
Jup, maar alternate heeft die memorystick niet op voorraad. Heb ze een email gestuurd met de vraag of ze hem kunnen bestellen.-Daniël- schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:49:
[...]
Je bedoelt toch een Duo Pro? Hij is toch voor je PSP?
Kijk naar mij bericht bovenaan de pagina!
Edit:
Check net mijn mail...
Geachte heer/mevrouw,
De 2 gb variant is uit ons assortiment en niet meer te leveren.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ellen Aandeweg
Alternate Nederland
[ Voor 30% gewijzigd door [FrEEzEr] op 05-07-2005 20:56 ]
Anoniem: 133926
Na lang twijfelen, toch Lumines aangeschaft. DAMN, wat een wreed spel! Ben nu al verslaafd!
Snap alleen de puzzle mode nog niet, misschien toch maar de manual doorlezen?
Anoniem: 111682
Het principe van de puzzle mode is simpel (net zoals bij de rest van het spel); je moet met 1 kleur blokjes de figuurtjes namaken. De eerste is geloof ik een kruis, dus dan moet je óf met de oranje blokjes een losstaand (dus er mogen geen extra blokjes van die kleur het kruis raken!) kruis maken, óf met de zilveren blokjes. Wanneer je de figuur klaar hebt, moet je wachten tot de timeline er overheen gaat. Als ie goed is, heb je de stage gehaald en kun je door naar de volgende.Anoniem: 133926 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 21:19:
Na lang twijfelen, toch Lumines aangeschaft. DAMN, wat een wreed spel! Ben nu al verslaafd!
En zo zijn er in totaal 26 puzzels, die iedere keer wat moeilijker worden.
BTW: Als je die 26 puzzels hebt opgelost, kun je ze nog een keer doen en dan moet iedere figuur 2x binnen de tijd gemaakt worden...
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 111682 op 05-07-2005 22:35 ]
En weer twee.
Als er geen animo er meer voor is, dan moet je heet even zeggen.
Dan hoef ik ze ook niet meer te uppen
Sexy Otonajan - Onna Kanashii Onna
Utada - Automatic
Utada - Automatic
Zeker wel! laat ze maar komen, altijd leuk weer wat nieuwe vids voor de psp.Crashcat schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 02:46:
En weer twee.
Utada - Automatic
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Ben toch maar weer aan het overwegen om een PSP aan te schaffen, c.q importeren aangezien hij heer stukken duurder word en daarnaast is het toch ongeveer hetzelfde.
Het is alleen of een Japanse of een Amerikaanse, ik moet nog eventjes kijken, denk dat link sang het snelste is. Maar dat zie ik nog wel, heb alleen geen pay pal.
Trouwens Tony Hawk Underground, hoe veel speelplezier is dat eigenlijk?
Games vind ik nog zwaar tegen vallen op de psp.
Jammer, helaas. Misschien komt er nog verandering in met de EU release maar dat betwijfel ik.
Het is alleen of een Japanse of een Amerikaanse, ik moet nog eventjes kijken, denk dat link sang het snelste is. Maar dat zie ik nog wel, heb alleen geen pay pal.
Trouwens Tony Hawk Underground, hoe veel speelplezier is dat eigenlijk?
Games vind ik nog zwaar tegen vallen op de psp.
Jammer, helaas. Misschien komt er nog verandering in met de EU release maar dat betwijfel ik.
Waarom wil je een PSP als je de games niks vindt / niks gaat vinden?
Voor emu's hoef je het niet te doen, want dan kan je net zo goed (voor minder geld) een XBOX kopen + modden. Daar draaien nagenoeg alle emu's prima op.
Voor emu's hoef je het niet te doen, want dan kan je net zo goed (voor minder geld) een XBOX kopen + modden. Daar draaien nagenoeg alle emu's prima op.
Mja de games gaan wel een stuk beter worden bij de launch van de ps2 waren er ook nog niet zoveel goede games te vinden die goed uitgewerkt waren.
Daarom wordt het vanaf GTA ook een stuk beter denk ik (hoop ik).
Daarom wordt het vanaf GTA ook een stuk beter denk ik (hoop ik).
Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow
.. of je speeld ze gewoon op je pcMaZo schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 11:39:
Anoniem: 93354
Dan ben je misschien beter af als je een gba + flashcard koopt. Kan je ook alle roms spelen die je maar wil. Maar misschien wil die er ook wel film + muziek op afspelen ofzo?
GBA is niet alles, de PSP heeft alle consoles/handhelds die tot 1996 uitgebracht zijn. Dat alles + de GBA. Een GBA met flashcard is waardeloos. Het ding heeft geen backlight, en ziet ook nog eens uit als speelgoed. (hmm, okee alle handhelds/consoles muv ps zien uit als speelgoedAnoniem: 93354 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 13:34:
Dan ben je misschien beter af als je een gba + flashcard koopt. Kan je ook alle roms spelen die je maar wil. Maar misschien wil die er ook wel film + muziek op afspelen ofzo?
Alleen stom dat je psp op 333mhz moet lopen om ze @ 60 fps te krijgen. Ik hoop dat ze daar snel iets aan doen.
edit: behalve saturn/ps1 dan
[ Voor 3% gewijzigd door Faust op 06-07-2005 14:38 ]
Huh? Nieuw model GBA heeft standaard backlight en het eerste model na een kleine aanpassing ook:

Ik ga over twee weken op vakantie, en nu ben ik dus op zoek naar een leuk spelletje voor onderweg. Ik heb nu 5 spellen:
- Ridge Racers
- NFSU: Rivals
- WipEout Pure
- THPS Remix
- Lumines
Nu ben ik op zoek naar een spel dat toch wel verschilt met degenen die ik al heb. Fighters en Shooters houd ik niet zo van, maar adventure/platformers wel... Racen is ook leuk en Midnight Club moet ook erg goed zijn (behalve de laadtijden), maar ik zoek toch iets anders... Iemand nog leuke games die ik MOET hebben???
- Ridge Racers
- NFSU: Rivals
- WipEout Pure
- THPS Remix
- Lumines
Nu ben ik op zoek naar een spel dat toch wel verschilt met degenen die ik al heb. Fighters en Shooters houd ik niet zo van, maar adventure/platformers wel... Racen is ook leuk en Midnight Club moet ook erg goed zijn (behalve de laadtijden), maar ik zoek toch iets anders... Iemand nog leuke games die ik MOET hebben???
Hoe vind je RR tov NFSU?
Is er niet 1 platform game nu: Ape Escape oid? Ik wil zelf nog zoiets hebben als Ratchet&Clank/Spyro the Dragon...
Verder is het natuurlijk wachten op GTA, maar dat zal wel september of later worden...
Is er niet 1 platform game nu: Ape Escape oid? Ik wil zelf nog zoiets hebben als Ratchet&Clank/Spyro the Dragon...
Verder is het natuurlijk wachten op GTA, maar dat zal wel september of later worden...
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
backlight of niet, het blijft speelgoedmatthijst schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:57:
[...]
Huh? Nieuw model GBA heeft standaard backlight en het eerste model na een kleine aanpassing ook:
[afbeelding]
Anoniem: 64636
De PSP is net zo goed speelgoed
Athans, ik speel er regelmatig mee.....
Maar ik moet ook toegeven dat de spellen enigszins tegenvallen op het moment:
*Rige Racers - Leuk, maar zodra je een beetje verder bent gekomen gaat het snel vervelen.
*Lumines - Ook erg leuk, maar zodra je niet meer verderkomt raak je er op uitgekeken.
*Smartbomb - soms te moeilijk te volbrengen missies, gaat snel vervelen.
*Dynasty Warriors - Verveelt snel omdat het weinig tot geen variatie bied.
*DarkStalkers: Chronicles of the chaos tower - leuk voor af en toe, maar weinig uitdagend.
Nou wilde ik Wipeout pure en Coded Arms in iedergeval nog gaan halen binnenkort, maar tot dusver ben ik niet zo heel erg onder de indruk van het spellen aanbod. Muziek luisteren doe ik niet op de PSP, foto's kijken ook niet en films kijken gaat niet omdat ik maar 32mb ruimte op mijn MMS heb.
Anoniem: 64636
'kleine' aanpassingmatthijst schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:57:
[...]
[afbeelding]

Ik heb 1 GBA gesloopt met het inbouwen van een afterburner, en 1 afterburner heeft het ook niet gehaald. En nou ben ik niet bepaald onhandig met een soldeerbout!
Maar uiteindelijk werkte het wel zeer prima inderdaad!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post nuttig of post niet. Zoek eerst zelf naar het antwoord op jouw probleem voordat je het uit luiheid hier maar gewoon gaat posten.
Post nuttig of post niet. Zoek eerst zelf naar het antwoord op jouw probleem voordat je het uit luiheid hier maar gewoon gaat posten.