Het Playstation Portable topic Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.113 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Slechts een handjevol spellen werken met de WABLauncher, en het is ook vrij eenvoudig om meerdere games op je memstick werkend te krijgen met de launcher, namelijk door te hexeditten. Je moet dan de hexadecimale waarde van PSP_GAME b.v. vervangen met een andere dirnaam met hetzelfde aantal letters (8 dus), en common ook replacen met een andere dirnaam (6 letters).
Start vervolgens op, en dan zal hij waarschijnlijk zeggen "Patching finished, start game", waar hij vervolgens op zal blijven 'hangen'. In werkelijkheid houdt het in dat de PATCHED_BOOT.bin nog verwijzingen heeft naar PSP_GAME en common... die dien je dus ook gewoon even aan te passen met een hexeditor, analoog aan wat je eerder gedaan hebt. De game zal dan gewoon moeten booten vanuit een eigen gespecificeerde dir anders dan b.v. PSP_GAME icm common :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Yo.

Is er iemand die zich met de supernintendo emulator voor de psp bezig houdt?
Ik kan nl. FF VI alleen spelen als ik de frameskip op 5 zet, en de psp op 333mhz. Dat is wel te doen, maar ik vroeg me af of er misschien een betere emulator uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Faust schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:36:
Yo.

Is er iemand die zich met de supernintendo emulator voor de psp bezig houdt?
Ik kan nl. FF VI alleen spelen als ik de frameskip op 5 zet, en de psp op 333mhz. Dat is wel te doen, maar ik vroeg me af of er misschien een betere emulator uit is.
Naar mijn weten zijn er slechts 2 emulators nu voorhanden, die allebei gebaseerd zijn op snes9x; je hebt de official snes9x port (waarvan development betrekkelijk traag bij verloopt) en je hebt de unofficial snes9x "Y" serie, die daarentegen wel actueel is. Mogelijk kun je de Y versie proberen als je de official hebt geprobeerd, maar ik denk dat het vrij weinig uit zal maken als het neer komt op frameskips... then again, niet geschoten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

TranceSetter schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:09:
[...]

Ik heb m'n 1 GB SanDisk kaartje nu 2 maanden en hij werkt nog steeds perfect. Zou je maybe ook ff het merk kunnen vertellen, maybe dat daar wat meer over bekend is?
Ja meerendeels waren het sandisk memorysticks. Maar dus jij hebt er nooit problemen mee gehad ? maar nog een vraagje er zijn geloof ik nu ook 2gb kaartjes uit toch ? waar kun je die krijgen met een korte levertijd of worden die nog niet geleverd ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
prototype schreef op maandag 11 juli 2005 @ 13:42:
[...]

Naar mijn weten zijn er slechts 2 emulators nu voorhanden, die allebei gebaseerd zijn op snes9x; je hebt de official snes9x port (waarvan development betrekkelijk traag bij verloopt) en je hebt de unofficial snes9x "Y" serie, die daarentegen wel actueel is. Mogelijk kun je de Y versie proberen als je de official hebt geprobeerd, maar ik denk dat het vrij weinig uit zal maken als het neer komt op frameskips... then again, niet geschoten is altijd mis ;)
Kee, dalijk eens even proberen. Hoop dat mijn savegames compatible zijn (heb nu al 5 uur eropzitten).
Volgens mij loopt het ding zo traag omdat ze een emulator (snes 9x) doen poorten naar de PSP, ipv een emulator schrijven voor de psp, snap je?
De NeoGeo CD heb ik nl. zien lopen op 60fps, terwijl de NeoGeo CD naar mijn weten stukken krachtiger (en dus zwaarder) zou moeten zijn dan de SNES.

Maar thanks anyway. Ik ga het zo checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Faust schreef op maandag 11 juli 2005 @ 14:14:
[...]

Kee, dalijk eens even proberen. Hoop dat mijn savegames compatible zijn (heb nu al 5 uur eropzitten).
Volgens mij loopt het ding zo traag omdat ze een emulator (snes 9x) doen poorten naar de PSP, ipv een emulator schrijven voor de psp, snap je?
De NeoGeo CD heb ik nl. zien lopen op 60fps, terwijl de NeoGeo CD naar mijn weten stukken krachtiger (en dus zwaarder) zou moeten zijn dan de SNES.

Maar thanks anyway. Ik ga het zo checken.
Neen, dat zie je verkeerd. Porten is niet per definitie inefficient en in dit geval denk ik zeker niet aangezien de instructieset abstract afgevangen kan worden. Bovendien worden optimalisaties al toegepast waar mogelijk, zeker bij de Y uitvoering, maar het is iig een groot misverstand om te denken dat ports inefficient zijn.
Je vergelijking met de Neo Geo CD vind ik redelijk schuin, aangezien je appels met peren (snessen met neo geo cd's) vergelijkt. Analoog zou ik je dan het volgende kunnen stellen; emuleer eens een xbox op je pc, en vergelijk dit eens met een ps2... waarschijnlijk zal de xbox (die over het algemeen krachtiger geacht wordt tov de ps2) sneller draaien op een P.C. aangezien de architectuur vrijwel identiek aan elkaar is, itt de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

Als eerste, als je een game van een Memory Stick laad, kun je dan wel saven? (Dit kan nml. niet met de DS..)

Ik zag op psprl dit (eerste bericht)..

De vertaling ervan (beetje krom..)
Sure you will be to acquaintance of loader the escapes in these days that demand a whichever inserted UMD in order to work. , e` well possible to make to leave these games also without no inserted UMD, through a technical small ' ' accorgimento' '. In order to make this, you open space UMD and on the left part low you will find a small switch black. Tenetelo pressed during the loading and the made game e`.
Ik ben geen Italiaan, maar begrijp ik er goed uit dat je een aanpassing moet doen (zie het plaatje) en dan alle games zonder UMD kan starten..?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 126062 op 11-07-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Hmm, je XBOX/PS2 klopt wel enigszinds, maar ik baseerde mijn 'theorie'(of hoe je het wil noemen) op het volgende:

(super fx chip daargelaten)

12 vs 3,58 mhz,

15 vs 8 geluidskanalen

380 vs 128 sprites

7.25 Megabyte vs 128 Kilobyte,

en ga zo maar door.

3 maal raden welke de snes en de neo geo is.

Ook de spellen zien op de neo geo echt stukken beter uit. Zo komt geen enkel snes spel bij metal slug in de buurt, maar dit terzijde.

De snes moet dan toch een HELE andere architectuur hebben als de neo geo. Ej, btw, zelfs voor de pc is de neo geo zwaarder om te emuleren.

Ach ja, ik hoop dat mijn punt duidelijk is.

En ja, je hebt gelijk dat de neo geo misschien meer op de psp lijkt en daardoor makkelijker te emuleren zou moeten zijn. peace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
-Daniël- schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:07:
Als eerste, als je een game van een Memory Stick laad, kun je dan wel saven? (Dit kan nml. niet met de DS..)

Ik zag op psprl dit (eerste bericht)..

De vertaling ervan (beetje krom..)

[...]

Ik ben geen Italiaan, maar begrijp ik er goed uit dat je een aanpassing moet doen (zie het plaatje) en dan alle games zonder UMD kan starten..?
je kan gewoon saven als je games vanaf je MS draait.....en met de juiste loaders heb je geen UMD's nodig om je games te draaien vanaf je MS..... op de vele bekende sites staan duidelijke tutorials of read-me files van vele bestanden en op verschillende fora is er genoeg over te vinden!...suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 15:18

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

-Daniël- schreef op zondag 10 juli 2005 @ 17:32:
[...]

there's also a NBA Street rip that fits on a 32MB memorycard
[...]
Hmm van waar had je deze info ? Er bestaat wel een NBA street rip van 19 mb in gerar't maar die is uitgepakt al 200mb :(

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Faust schreef op maandag 11 juli 2005 @ 15:12:
Hmm, je XBOX/PS2 klopt wel enigszinds, maar ik baseerde mijn 'theorie'(of hoe je het wil noemen) op het volgende:

(super fx chip daargelaten)

12 vs 3,58 mhz,

15 vs 8 geluidskanalen

380 vs 128 sprites

7.25 Megabyte vs 128 Kilobyte,

en ga zo maar door.

3 maal raden welke de snes en de neo geo is.

Ook de spellen zien op de neo geo echt stukken beter uit. Zo komt geen enkel snes spel bij metal slug in de buurt, maar dit terzijde.

De snes moet dan toch een HELE andere architectuur hebben als de neo geo. Ej, btw, zelfs voor de pc is de neo geo zwaarder om te emuleren.

Ach ja, ik hoop dat mijn punt duidelijk is.

En ja, je hebt gelijk dat de neo geo misschien meer op de psp lijkt en daardoor makkelijker te emuleren zou moeten zijn. peace.
toon volledige bericht
And there goes another intel megahertzed indoctrinated forummer... verdiep je maar eens eerst in systemen. Jij denkt zeker ook dat de xbox360 en ps3 krachtiger zijn dan een amd64 of niet?

[ Voor 5% gewijzigd door prototype op 11-07-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
prototype schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:07:
[...]

And there goes another intel megahertzed indoctrinated forummer... verdiep je maar eens eerst in systemen. Jij denkt zeker ook dat de xbox360 en ps3 krachtiger zijn dan een amd64 of niet?
Die processoren zijn ook krachtiger dan de AMD64. De processor core is gebaseerd op de PPC970 processor en die is sneller per kloktik dan welke x86 op de markt. Maar dit is een PSP topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

kiddyl schreef op maandag 11 juli 2005 @ 20:30:
[...]

Die processoren zijn ook krachtiger dan de AMD64. De processor core is gebaseerd op de PPC970 processor en die is sneller per kloktik dan welke x86 op de markt. Maar dit is een PSP topic.
Mijn beste vriend, check eens even http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2453, dan hoor je het eens van de developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dat artikel heb ik uiteraard gelezen, maar ik zie nergens staan dat de huidige AMD64 sneller is. Wel weet ik uit andere benchmarks die puur CPU zijn de PowerPC er toch per kloktik meer uit perst dan de x86 processoren. De Itanium zit daar dan weer boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

kiddyl schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:07:
Dat artikel heb ik uiteraard gelezen, maar ik zie nergens staan dat de huidige AMD64 sneller is. Wel weet ik uit andere benchmarks die puur CPU zijn de PowerPC er toch per kloktik meer uit perst dan de x86 processoren. De Itanium zit daar dan weer boven.
Natuurlijk is er nog geen benchmark uit, en hoe zou je dat uberhaupt willen meten? Zeker met de bekende FLOPS? Heb jij ooit een spel gezien dat puur bestaat uit optellingen? (zie ook het artikel, daar wordt dezelfde vergelijking gemaakt).
Mijn punt is dat het op papier dan wel meer instructies per seconde kan uitvoeren, de praktijk pakt echter _HEEL_ anders uit en dan wel in een negatieve zin; http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2453&p=6 spreekt hier in het bijzonder harde woorden over. Dit is mede te danken aan het strippen van de processoren om het nog in het kostenplaatje te laten passen, alsmede efficientie voor de programmeur. In het artikel wordt ook veelvoudig de vergelijking getrokken met huidige desktop processoren waarbij we niet hoeven te wachten op de gehypte prestaties van o.a. dhr Kurutagi; praktijk mensen, praktijk. De AMD64 was de eerste die me te binnen schoot om in de vergelijking te gebruiken; toegegeven was het misschien verstandiger geweest om "desktop processor" te gebruiken ipv "amd64".
Al met al wilde ik ELiA er op wijzen dat hij zich niet blind moet staren op specs op papier en het porten naar andere platformen; het artikel wijdt uit over hoe eenvoudig het is om b.v. te porten van xenon naar PPC/X86. Dit leek me dan ook de beste actuele vergelijking om het emulatorport verhaal ermee duidelijk te maken. Back to PSP talk.

[ Voor 26% gewijzigd door prototype op 11-07-2005 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dan mag je het artikel en de pagina nog een keer gaan lezen. Het gaat hier duidelijk om single threaded programma's, maar ik durf er alles om te wedden dat de spellen zeker wel multithreaded zijn. Misschien niet in het begin al volledig single threaded, maar later zeker wel.

In het geval van multithreaded programma's (spellen) zal de CPU's in de XBOX en PS3 zeker wel sneller zijn dan de huidige single-core processoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

kiddyl schreef op maandag 11 juli 2005 @ 23:25:
Dan mag je het artikel en de pagina nog een keer gaan lezen. Het gaat hier duidelijk om single threaded programma's, maar ik durf er alles om te wedden dat de spellen zeker wel multithreaded zijn. Misschien niet in het begin al volledig single threaded, maar later zeker wel.

In het geval van multithreaded programma's (spellen) zal de CPU's in de XBOX en PS3 zeker wel sneller zijn dan de huidige single-core processoren.
Het eerste gedeelte gaat over singlethreaded, dan wordt er in gegaan op multithreaded demo's voor beide consoles.
On the other hand, looking at all of the early demos we’ve seen of Xbox 360 and PS3 games, not a single one appears to offer better physics or AI than the best single threaded games on the PC today. At best, we’ve seen examples of ragdoll physics similar to that of Half Life 2, but nothing that is particularly amazing, earth shattering or shocking. Definitely nothing that appears to be leveraging the power of a multicore processor.

In fact, all of the demos we’ve seen look like nothing more than examples of what you can do on the latest generation of GPUs - not showcases of multi-core CPU power. So we asked Microsoft, expecting to get a fluffy answer about how all developers would be exploiting the 6 hardware threads supported by Xenon, instead we got a much more down to earth answer.
Microsoft vertelt dan niet meer dan 1-2 threads te verwachten die toegewijd zijn aan gamecode; de rest wordt uitbesteed aan helperthreads dat het systeem in vele opzichten ook krachtig maakt, voor decompressie etc... echter kijk ik liever de kat uit de boom, aangezien ik wel enige ervaring heb met niet timesliced multithreaded programmeren en weet dat dit betrekkelijk lastig is. Het artikel wijdt hier ook niet expliciet over uit, en ik denk dat dat dezelfde reden heeft.
Het artikel vertelt tevens de eerste 1-2 jaar voornamelijk singlethreaded games te verwachten, en met een gemiddelde consolelifespan van 5 jaar vind ik dat toch betrekkelijk veel verspilde tijd. Door slechte branching is het de vraag of de consoles wel multithreaded performen zoals het op papier staat. Tegen die tijd zal de desktop markt ongetwijfeld iets competitief weten op te hoesten. Maar goed, dit is een PSP topic.

[ Voor 45% gewijzigd door prototype op 11-07-2005 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 15:34
-=[ EINDE DISCUSSIE!!! ]=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

Coded arms heb ik nu ook werkend via de any umd patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-04 01:53
Twee Jpop-clips, again.

Aikawa Nanase - Seven Seas
Do as Infinity - Fukai Mori

Over and out :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:54

Bob Popcorn

Plop!

Anoniem: 119364 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:53:
Dan mag jij mij uitleggen hoe :) Desnoods mail je me op vali[AT]wanadoo.nl

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-05 23:30
Gisteren een 512 MB stickie gehaald, werkt prima!
Hij is gwoon van sony, magicgate.
Bij de Makro voor 65,45 inc btw\!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49447

Anoniem: 119364 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:53:
Ik zou hier ook graag het fijne van willen weten. kan je misschien een tutorial maken hoe je het moet doen. zou je me daarover willen informeren op darulerz AT gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ook zonder de mhz, hoe je het ook draait of zo;

300 sprites is krachtiger dan 100
15 geluiden is krachtiger dan 7 geluiden

etc

tenzij de 100 sprites 2000*500 zijn
en de 7 geluiden 15 Mhz ipv 44 Khz

etc

Nogmaals, de geo geo spellen zien gewoon veel strakker uit. << Dat moet wel krachtiger zijn, niet?

Maarja, ontopic:

mijn psp heeft geen dode pixels, maar ik heb nu al 3 stofdeeltjes onder het display zitten, en dat lijken dus dode pixels, dus ik ben erg teleurgesteld. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Indien iemand het boeit, versie 27 van de 'y' SNES9x release draait qua snelheid al een stuk beter dan de oudere releases (wellicht vanzelfsprekend, maar toch onverwacht). Over het algemeen draaien alle games prima (zowel video als geluid) fullscreen op 333 Mhz. met sound 44 Khz. en een frameskip van 1.

Edit:

Meer nieuws over de loaders van WAB:
Team WAB has just announced a halt to developing for the PSP. According to their website, “We need to think about re-organization of internal work. (2 leaks in less than 2 weeks.) " While we don’t support the piracy applications of the loader, it is sad to see a team stop developing due to certain conflicts.

[ Voor 40% gewijzigd door MaZo op 12-07-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:54

Bob Popcorn

Plop!

Ik heb CA nu ook werkend. Met de Coded Arms Any UMD patch.

Rename de map PSP_GAME naar COA_GAME, en de contents uit de zip overschrijven.

Dan een spel erin wat de 1.5 firmware nodig heeft, zoals THUG2 oid.

En gaan met die banaan, hij werkt perfect bij mij :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Zucht, het begint op een soap te lijken: :)
We Are Back! After a 2 hour and 18 minute long retreat from the PSP scene, WAB has returned, rested and ready to rock. Perhaps it was a joke or they were serious, but coming out of their group huddle they marched back with a brand new bag. This time they have given the secret for a downgrader on 1.51 and 1.52 firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
MaZo schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:26:
Indien iemand het boeit, versie 27 van de 'y' SNES9x release draait qua snelheid al een stuk beter dan de oudere releases (wellicht vanzelfsprekend, maar toch onverwacht). Over het algemeen draaien alle games prima (zowel video als geluid) fullscreen op 333 Mhz. met sound 44 Khz. en een frameskip van 1.

Edit:

Meer nieuws over de loaders van WAB:
[...]
Ik heb hem nu zelf ook. Er zit echter weinig verschil in 27 en 26, FF VI speel ik met frameskip op 10, autoframeskip aan, geluid op 11Khz, en dan haal je in gevechten 20-30 fps, en in een drukke stad dropt alles naar 6 fps. MAAR! Vorige week was dat 10-15 fps en in een stad 4 fps, dus tussen iedere 6 versies is meer snelheidswinst, zo lijkt het tenminste.

Dus: alleen om de week updaten ;)

edit: sorry, hij is idd toch sneller dan 26, ook is het geluid geoptimaliseerd; er is minder framedrop als je iets hoger dan 11 Khz select. Nice!

[ Voor 9% gewijzigd door Faust op 12-07-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149160

ja mijne psp is besteld volgende week heb ik hem
welke game moet ik volgens jullie zeker kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 149160 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 18:44:
welke game moet ik volgens jullie zeker kopen ?
Ik kan je alleen advies geven over de games die ik zelf heb:

Midnight Club: Je moet echt tijd over hebben, want het wachten duurt echt te lang. Iedere keer dat je een race start, iedere keer dat je naar Cruise Mode gaat, je moet gewoon minimaal een minuut wachten... De graphics zijn dan wel weer behoorlijk goed en de besturing ook...
Ridge Racers: Zeer vermakelijk spel, zeer mooie graphics, maar de moeilijkheidsgraad ligt te laag, veels te laag... Er is geen een race die ik over heb moeten doen... :(
NFSU: Leuk spel, goede moeilijkheidsgraad. En mooie graphics. Soms moet je behoorlijk geluk hebben met tegenliggers, maar voor de rest zeker een aanrader!
WipEout Pure: Leuk spel, beetje hoge moeilijkheidsgraad. Bij Flash (derde moeilijkheidsgraad) wordt het al behoorlijk lastig en zonder een goede taktiek kom je niet als eerste over de finish. Over de laatste twee standen nog maar te zwijgen...
Tony Hawk: Zeer leuk spel. Vooral de story mode blijft je aantrekken. Mij in ieder geval wel. Graphics zijn best nice, alleen jammer dat het spel op sommige punten een beetje last heeft van frame-drops... Maar ook zeker weer een aanrader!
Lumines: Het beste maar bewaard tot het laatst. Wat een cool spel is dit! Het is zoooo verslavend, dat wil je gewoon niet weten. Je kunt steeds weer nieuwe skins unlocken en het hele spelconcept zit goed in elkaar. Klasse van Ubisoft! DEZE MOET JE HEBBEN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
NFSU mooi? Ik vind die game echt vet lelijke graphics hebben. THUG 2: remix is véél mooier!

/mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Vanaf oktober september mogen wij verheugen op wat cartoons.
Cartoons? Anime bedoel ik.
Onderstaand is wat er uit gaat komen.
Het is een kleine release, maar het wordt ongetwijfeld een hit.

• Ah! My Goddess the Motion Picture UMD
• Akira UMD
• Appleseed UMD - Feature Only
• Blood: The Last Vampire UMD
• Gankutsuou: The Count of Monte Cristo UMD 1
• Ghost in the Shell UMD
• Gungrave UMD 1 (eps 1-2)
• Hellsing UMD 1 : Impure Souls (eps 1-3)
• Ninja Scroll UMD
• Paranoia Agent UMD 1
• Samurai Champloo UMD 1
• Samurai Champloo UMD 2
• Samurai Champloo UMD 3
• Steamboy UMD
• Tenjho Tenge UMD 1 (eps 1-2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Laatst online: 11:32

abeker

...

Zijn dit soms Amerikaanse releases? (afaik heet Tenjho Tenge in Japan gewoon Tenjou Tenge). Is die release van Tenjou Tenge de eerste 2 episodes van de serie, of is het de OVA?

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Whee, vandaag nieuwe memorystick gekregen nadat m'n oude kapot was gegaan tijdens het kopieren. Goede service in ieder geval bij Sandisk, reageren snel en handelen het netjes af. Kon hem via de post bij een reseller in NL omruilen, ben er erg over te spreken. :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-05 19:28
weet iemand of er een vervolg op bleach komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die spelletjes voor psp
gaan die lang mee , eer je die uitgespeeld hebt
neem nu bv thug of nfsu kan je die uitspelen , op een dag , week , maand ofzo ?
ik weet dat het te maken heeft met als je het spel goed kan of nie ,
maar thug heb ik alle spelle van gehad , dus kan er wel weg mee

ik hoop dan de spellen lang mee gaan , en niet uitgespeeld zijn op 1 dag

grts Joeri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142258

Anoniem: 149160 schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 16:46:
die spelletjes voor psp
gaan die lang mee , eer je die uitgespeeld hebt
neem nu bv thug of nfsu kan je die uitspelen , op een dag , week , maand ofzo ?
ik weet dat het te maken heeft met als je het spel goed kan of nie ,
maar thug heb ik alle spelle van gehad , dus kan er wel weg mee

ik hoop dan de spellen lang mee gaan , en niet uitgespeeld zijn op 1 dag

grts Joeri
Metal gear ac!d: ben er wel een tijdje mee bezig geweest, als je niet hele dagen aan het gamen ben en af en toe een stukje gaat spelen ben je hier wel langer dan een maandje zoet mee.

Dead to rights-reckoning: Leuk om een keer te spelen maar zelfs in supercop mode loop je zonder al teveel moeite de levels door, alleen de laatste paar zouden een beetje moeite kunnen kosten

Twisted metal-Head-on : Ik vond dit een erg gaaf spel en samen met de online mode ben je hier wel een tijdje mee bezig.

Lumines: Als je van puzzel-spelletjes houd kan dit spel je ook wel lang boeien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
ALs je lumines wil kopen,

er is een "demo" versie van het spel gratis te downloaden op je favo torrentsite.
Hij past met loader en alles op een 32 mb memorystick duo.

Download en speel hem, en als het je boeit, koop het origineel.

Persoonlijk blijf ik toch nog een aantal maanden mijn "demo"spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 20:09
Untold legends is ook leuk, ook neit erg moeilijk, maar wel erg uitgebreid.
Je hebt gewoon zon story mode dat je iedere keer iemand ergens moet gaan redden of een item ophalen ofzo. Als je paar levels gedaan hebt ben je het wel ff zat, maar steeds een stukje doen is erg leuk en ben je er lang zoet mee. Ik althans wel. En je kunt je caracter steeds aanpassen, upgrades halen, andere wapens en alles. Leuke game!

En NFSU is leuk, maar ik vind m vrij moeilijk, en dat hoor/ lees ik ook wel van veel mensen.
Ik denk idd ook dat als je m op de pc of andere console hebt dat het wel aanzienlijk scheelt.
Maar sturen met die joystick thingie is erg lastig dus je slipt gauw, en met vierpunts toets is ook niet ideaal...

En over metal gear acid, bedenk je heel goed voordat je m koopt dat het heel anders is dan originele MGS omdat je nu met soort kaarten moet werken ipv gewoon actie op de man af. Ik heb persoonlijk een hekel aan vechten met zon menutje, dus niks voor mij. Heb m even gespeeld van iemand, maar kzou m niet kopen. Hopelijk komen ze met een 'echte' MGS game voor de PSP. Voor mijn part de originele MGS van de ouwe PSX. nog altijd ene van mn favoriete games! Ik hoop trouwens ook dat er een Silent Hill gaat komen voor de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb sinds kort Midnight Club 3. (tnx bro :))
Ik moet zeggen dat ik het een erg leuke racer vindt. Helaas zijn de laadtijden enorm. Voor thuis een leuke game. Voor onderweg even een spelletje misschien iets minder.
Het ziet er erg goed uit. Alvast een voorproefje wat we als GTA kunnen verwachten misschien.
Grote stad waar je verder zonder hapering of pop-up doorheen kunt rijden.
Het geeft een enorme kick als je dat je PSP vlak voor je neus hebt en je scheurt als een gek rakelings langs al het andere verkeer, of gebouwen.

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 14-07-2005 16:12 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gta ???????????????

komt grand theft auto uit op psp ????

OMG wanneer ???

dat wil ik , en zou het een volledig verhaal zijn zoals op ps 2 ???

nieuw item op mijn wannahave list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
GTA op de PSP is inderdaad vet. Nu hoop ik maar dat Rockstar Games de laadtijden aanzienlijk korter maakt als Midnight Club 3. Damn, het is een vette racer, maar die laadtijden zijn bijna ondraaglijk gewoon... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Ik zou eerder zeggen: zorg dat Rockstar op tijd met de game komt. Hij staat gepland voor Sept 2005 en echt veel info is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik ga er vanuit dat de laadtijden voor GTA minimaal net zo lang zijn als voor MC3. Voordeel is dat je dan door een stadsdeel kan lopen/rijden zonder laden tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, het concept is toch op zekere hoogte gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Lange laad tijden korte batt. duur, dat wordt nog wat

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb zopas Tony Hawk en Need For Speed gekocht , maandag heb ik ze :)
daar ben ik wel een weekje zoet mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
zozo, doe maar ruig! Een heel weekje... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
abeker schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 09:38:
Zijn dit soms Amerikaanse releases? (afaik heet Tenjho Tenge in Japan gewoon Tenjou Tenge). Is die release van Tenjou Tenge de eerste 2 episodes van de serie, of is het de OVA?
Zover ik het weet, zit er geen regio-codering erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!! STOP DE PERS!!!

Ehm, ik wou even zeggen dat er op pspupdates.com staat dat er een psx emulator (beta beta) voor de psp is.
Peace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

"Like I said before I am very freaking greedy and I do not want anyone using my work. So for now until I release a version that wont ruin your PSP like mine did twice."
Ik denk dat ik nog even wacht met uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
ja man, dalijk je psp kapot he....maar leuke ontwikkeling, of ik het strax ook echt ga gebruiken is de vraag....want psp games zijn ook gewoon tof...maarja...een PSX Classic is wel leuk op zn tijd! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Randeazy schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:43:
ja man, dalijk je psp kapot he....
PSP kapot? Je bent zeker niet erg into emu's? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Laatst online: 17-03 14:34
Als je de thread op pspupdates leest (hier) dan krijg ik toch _zeer_ sterk het vermoeden dat deze specifieke emulator niet echt is. Welke wel echt lijkt, is deze of deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 14:08
MaZo schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:32:
[...]
PSP kapot? Je bent zeker niet erg into emu's? :/
en jij bent vast niet zo into het hier besproken artikel.. :/
Ga maar eens een kijkje nemen, de auteur beweert dat er tijdens de ontwikkeling van z'n PSX emulator reeds twee PSPs de geest hebben gegeven.

Lezen is een kunst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
SurfHenk schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:27:
[...]

Ga maar eens een kijkje nemen, de auteur beweert dat er tijdens de ontwikkeling van z'n PSX emulator reeds twee PSPs de geest hebben gegeven.

Lezen is een kunst..
exactly! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
SurfHenk schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:27:
[...]

Lezen is een kunst..
Je zegt het zelf al, tijdens de ontwikkeling. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
ja, klopt maar hij zegt ook dat ie m niet vrijgeeft voordat ie zeker weet dat er geen psp sneuvelen....

achja, tometo tomato.....

lets continue shall we.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Blijkt dat ze allemaal fake zijn.

Wel een bijzonder brute thread op pspupdates:

iedereen ging een plaatje van een psx spel op hun psp openen en dat fotograferen.

Op een gegeven moment zei een gast: "I just learned VB6 and ported FF XI to my psp", compleet met screenshot. :P

http://www.pspupdates.com....php?t=6727&page=14&pp=10

"I just did some VB6 and made Final Fantasy XI for the PSP!!! I'm the greatest!!! Who needs a silly PSX emulator?"

_/-\o_ _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Faust op 15-07-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19425

Je kan de PSP als mp3 speler gebruiken maar kan je dan die 1,8gb gebruiken of moet je een losse geheugenkaart kopen waar de mp3tjes op kunnen? Want als je die 1,8gb kan gebruiken dan is het misschien een mooi alternatief voor een Ipod Mini :)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 19425 op 15-07-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 14:08
Randeazy schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:18:
ja, klopt maar hij zegt ook dat ie m niet vrijgeeft voordat ie zeker weet dat er geen psp sneuvelen....

achja, tometo tomato.....

lets continue shall we.... ;)
exactly! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Anoniem: 19425 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:58:
Je kan de PSP als mp3 speler gebruiken maar kan je dan die 1,8gb gebruiken of moet je een losse geheugenkaart kopen waar de mp3tjes op kunnen? Want als je die 1,8gb kan gebruiken dan is het misschien een mooi alternatief voor een Ipod Mini :)
... :(

n00b!

(hehe, dat mag je wel zeggen in dit geval, niet vervelend bedoeld of zo)

Tuurlijk kan je mp3's net zoals de iPod. Je kan zelfs .ogg afspelen met een programma wat een knul gemaakt heeft maar dit terzijde.

Grootste verschil iPod en PSP=
iPod is 5 Gb, PSP is max 2 GB en in dat geval ben je evenveel kwijt als 3 ipod minis.

Dus... tel uit je winst.

edit: ik had niet goed gelezen en er staan typfouten in. excusez.

[ Voor 5% gewijzigd door Faust op 15-07-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Anoniem: 19425 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:58:
PSP werkt met geheugenkaarten.
De 1.8GB waar je het over hebt zijn de schijfjes waar de spellen/films op staan.
Deze kan je niet zelf beschrijven ofzo. Dus gewoon je ipod houden en je PSP gebruiken voor andere dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ipod mini is 4 GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95822

Faust schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:03:
[...]

n00b!

Tuurlijk kan je mp3's net zoals de iPod. Je kan zelfs .ogg afspelen met een programma wat een knul gemaakt heeft maar dit terzijde.

iPod is 5 Gb, PSP is max 2 GB en in dat geval ben je evenveel kwijt als 3 ipod minis.

Dus... tel uit je winst.

toon volledige bericht
Noob zegt ie dan :)

zelf heb je het over een iPod mini van 5 gyg, die bestaan dus niet. Je hebt nu een versie van 4gyg en één van 6 gyg. Gemiddeld is dit natuurlijk wel 5 maar dat zeg jij er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Faust schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 16:03:
[...]

n00b!

Dus... tel uit je winst.

toon volledige bericht
Nou wat een winst zeg. Met de ipod (mini) kan je alleen maar muziek afspelen ik heb zelf een ipod mini 4gb, het is wel een klein ding maar de batterij duur van de mini gaat maar 3 tot 4 uur mee. Dus langer dan een batterij van een PSP, mijn psp gaat ongeveer 5 uur mee na het opladen.

Met je psp kan veeeeel meer dat een ipod. Het geluid van de ipod is niet echt geweldig mijn sony cd/mp3 speler geeft nog beter geluid. Je kan met je psp; internetten, je pc bedienen vie vnc, games spelen van uit je memory stick, mp3tjes afspelen, films afspelen en foto's bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
rustig aan eh!

Als je een mp3 speler wilt kopen, dan is de psp niet de beste oplossing.

Een ipod, of elke andere mp3 speler is veel kleiner en makkelijker mee te nemen.

En de iPod is wel 5 GB, oh, ik heb het over de oude... of waren jullie vergeten dat ie vroeger 5Gb was?.. n00bs! ( :P )

Naja, wat ik wil zeggen. Koop een mp3 speler EN een psp. dan heb je de beste handheld die ooit is
gemaakt, en je hebt een mp3 speler. Peace.

Ik ben een hele grote psp fan. Ik heb geen ipod (mini).

edit: als je goed leest dan zie je dat ik het alleen in de 'prijsvergelijking' over de ipod mini heb

[ Voor 10% gewijzigd door Faust op 15-07-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

pfff, hoeveel broekzakken hebben jullie wel niet? Ik heb een tijdje zowel m'n ipod als m'n psp meegenomen, maar 'k had geen idee waar ik m'n portemonee nog veilig kwijt kon...
Ik wil een broek met van die zakken aan de zijkant :+

[ Voor 20% gewijzigd door prototype op 15-07-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
prototype schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:48:
pfff, hoeveel broekzakken hebben jullie wel niet? Ik heb een tijdje zowel m'n ipod als m'n psp meegenomen, maar 'k had geen idee waar ik m'n portemonee nog veilig kwijt kon...
Ik wil een broek met van die zakken aan de zijkant :+
we moeten net als al die meiden en hom- ehm, "metro-mannen" doen; een handtasje meenemen. Daar pas alles in. Dus ook je gsm en je bril enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135356

Ik twijfel aan je eigen inzet, gezien al je vragen

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 15-07-2005 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gvd die kerel van need for speed heeft afgezegd

verkoopt er hier iemand ( BE ) zijn need for speed

of een site waar ik het kan importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Anoniem: 149160 schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:01:
gvd die kerel van need for speed heeft afgezegd

verkoopt er hier iemand ( BE ) zijn need for speed

of een site waar ik het kan importeren
Kiddyl ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:50

DoctorV64

Cosmopoliet

Cheap & fast delivery om te importeren: www.videogamesplus.ca of anders play-asia.com

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus net andere woorden als je iets moet weten zoek het op een ander forum

Nee, met andere woorden: wij verwachten van jou dat je zelf inzet toont i.p.v. dat je hier lukraak je vragen dumpt ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Crash op 16-07-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Modbreak:Nee :{

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 16-07-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 21:23
Probleem is dat launchers niet legaal zijn... en als je de forum regels er even op na leest dan weet je dat je niet over zulke dingen mag discusieren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

BeZaX schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 09:11:
Probleem is dat launchers niet legaal zijn... en als je de forum regels er even op na leest dan weet je dat je niet over zulke dingen mag discusieren. ;)
Dat is discutabel, launchers zijn homebrew applicaties die in feite niets kunnen zonder ISO. Laatstgenoemde is WEL illegaal. Waarom je post verwijderd is staat bij de mod edit uitleg. Lijkt me duidelijk, vooral nu je je vraag opnieuw stelt is het eigenlijk gewoon vragen naar de bekende weg. Je hebt duidelijk niet genoeg werk gedaan, want bij meeste launchers zit gewoon een readme.txt en een kleine google actie geeft je genoeg informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Het is nog maar 1,5 maand voor de EU launch, dus ik dacht laat ik eens alvast een leuke game gaan uitzoeken :)

Ik heb nu dus al een hoop reviews doorgelezen en tot nu toe spreekt MGS: AC!D mij het meest aan. Probleem is dat de reviews behoorlijk verschillend zijn, de één vindt de game ruk en de ander zweert er bij. Maar wat is jullie mening over de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik weet zo niet wat voor games je zelf het leukste vind. Maar let op dat bij de EU release ook meteen Colin McRae Rally Plus wordt gelanceerd. Rockstar probeert dan ook GTA af te hebben. Misschien dat je hier ook naar kunt kijken? 8)

Zelf heb ik MGS niet, en kan je er dan ook geen mening over geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Loaders zijn niet illegaal.

Als er ook maar 1 moderator is die een post met betrekking op 'loaders' verwijdert;

dan eis ik dat de laatste 3 delen van het PS2 topic gedelete worden, aangezien daar op elke pagina het woord HD loader voorkomt.

Ik had lumines gedownload, de 32MB versie (de demo), maar deze wilde niet booten. Wat bleek? ik moest de loader installeren enzo het spel starten.

edit: misschien komt een argument als "ja maar de hd loader is voor legale spellen", nou de MG:acid loader kan je ook gebruiken op je zelf ge-iso-de game die je gekocht hebt. Dus..

[ Voor 21% gewijzigd door Faust op 16-07-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie is kiddyl en hoe kan ik contact met hem opnemen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 149160 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:28:
[...]

wie is kiddyl en hoe kan ik contact met hem opnemen ???
Kiddyl struint hier over het forum rond. Dus ik zou maar eens wat bladzijdes door gaan kijken. In zijn sig of profiel staat de contactinfo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149474

Vandaag PSP's gezien op de zwarte markt in Beverwijk...:O
voor €319,- valuepack.
er worden ook spellen aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mijn PSP toch maar geconfigureerd met onze router, werkt als een trein. Ben op het moment Gamme Pack 3 aan het downen voor Wipeout. Toch leuk dat het zo makkelijk werkt.

Ik haat moeilijke setups ed, maar dit werkt super gemakkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
@ den joeri, gebruik de zoekfunctie in de PSP topics eens! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Anoniem: 131484 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:39:
Heb mijn PSP toch maar geconfigureerd met onze router, werkt als een trein. Ben op het moment Gamme Pack 3 aan het downen voor Wipeout. Toch leuk dat het zo makkelijk werkt.

Ik haat moeilijke setups ed, maar dit werkt super gemakkelijk. :)
Wooot! Gamma Pack 3 :D Ik had al gehoopt dat hij voor mijn vakantie klaar zou staan. Dan kan ik hem volgende week mooi meenemen naar Zuid-Frankrijk :D

ja, ik ben al hard bezig met Deel 8 van dit topic ;) hij staat er nog voor volgende week op... (moet ook wel, want we zitten al aan de 985 posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ga je dan voor de kleur kiezen van de huidige maand of die van volgende maand? Ik vind trouwens dat we met de mensen hier op GoT gewoon netjes 1000 post in 1 maand moeten posten met nuttige info zodat we netjes elke maand een nieuwe startpost krijgen :+

Denk dat het wel kan gebeuren na 1 september als hij dan eindelijk hier uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Misschien stomme vraag maar ik kon het nergens meer vinden.. Ken me iemand vertellen waar ik die
shop in schiphol kan vinden die psp en psp spellen verkoopt. Ga morgen op vakantie en misschien
dat ik me morgen nog een game meeneem voor op vakantie...

En heb sinds deze week mijn capdase twin case binne en moet zeggen vind het best een fijne Case..
Zie hier een paar foto's ::

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maintain/CapDase_01_(Medium).JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maintain/CapDase_02_(Medium).JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maintain/CapDase_03_(Medium).JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maintain/CapDase_04_(Medium).JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Epice schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 23:44:
Misschien stomme vraag maar ik kon het nergens meer vinden.. Ken me iemand vertellen waar ik die
shop in schiphol kan vinden die psp en psp spellen verkoopt. Ga morgen op vakantie en misschien
dat ik me morgen nog een game meeneem voor op vakantie...
Ik heb ze laatst op Schiphol naast een sportzaak gezien, in een winkel welke allemaal gadgets verkoopt. De shop is achter de douane, als je langs de douane bent ga je rechtsaf en loop je een stuk door richting gates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Epice schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 23:44:
En heb sinds deze week mijn capdase twin case binne en moet zeggen vind het best een fijne Case..
Mooi dat ie bevalt... volgens mij een van de weinige cases waar alles in past! Kan die van mij maandag ophalen bij het postkantoor...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boreras
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-03 17:59
mss een domme vraag maar ik ben morgen toch op t vliegveld, die winkel die PSPs verkoopt, enig idee of die ook pixel-garantie geeft? Zo ja, heb ik wat te doen in Griekenland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ja op vakantie gaan in griekenland is ook zoo saai .....

Weet trouwens iemand een site waar pre formatted trailers opstaan van spellen en/of films ? .. ps die ook een beetje up2date zijn

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Een kennis van mij heeft er daar één gekocht, en die is terug gegaan omdat er meerdere dode pixels in zaten. Vervolgens mocht hij de rest van de voorraad checken op dode pixels, maar er zat er niet één tussen die geen dode pixel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 17:14

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Die twincase heb ik ook langer dan een maand, het is iet wat te geroot, maar je kan wel alles meenemen

Bijna alles 2x UMD en 2x MS zakje is er ook en genoeg plaats voor de lader + kop telefoon.
Er is een hard plastic om je PSP in te klikken en kussentje boven het scherm van PSP voor bescherming.

Het is een goeie bescherming voor de PSP, mij zoon heeft het al een keer van boven verdieping naar beneden laten vallen van de trap ergste was hij hield het vast toen PSP naar beneden viel :P

Mijn zoon en PSP mankeren niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boreras
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-03 17:59
Reptile-X schreef op zondag 17 juli 2005 @ 12:44:
Mijn zoon en PSP mankeren niets :)
*geen commentaar*

iig bedankt voor de info, vraag gewoon of ik em mag controleren op dode pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

dat dode pixel probleem is al opgelost.
dus de kans dat je er nog een krijgt is klein.

was bij de ds ook aan het begin veel dode pixels
nu is dat ok opgelost.

maar je kan het voor de zekerheid even checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Deel 8 is in de lucht! Dit topic kan dus gesloten worden ;)

Veel plezier in Deel 8 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hier dus ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post nuttig of post niet. Zoek eerst zelf naar het antwoord op jouw probleem voordat je het uit luiheid hier maar gewoon gaat posten.