Ik kan je alleen advies geven over de games die ik zelf heb:
Midnight Club: Je moet echt tijd over hebben, want het wachten duurt echt te lang. Iedere keer dat je een race start, iedere keer dat je naar Cruise Mode gaat, je moet gewoon minimaal een minuut wachten... De graphics zijn dan wel weer behoorlijk goed en de besturing ook...
Ridge Racers: Zeer vermakelijk spel, zeer mooie graphics, maar de moeilijkheidsgraad ligt te laag, veels te laag... Er is geen een race die ik over heb moeten doen...
NFSU: Leuk spel, goede moeilijkheidsgraad. En mooie graphics. Soms moet je behoorlijk geluk hebben met tegenliggers, maar voor de rest zeker een aanrader!
WipEout Pure: Leuk spel, beetje hoge moeilijkheidsgraad. Bij Flash (derde moeilijkheidsgraad) wordt het al behoorlijk lastig en zonder een goede taktiek kom je niet als eerste over de finish. Over de laatste twee standen nog maar te zwijgen...
Tony Hawk: Zeer leuk spel. Vooral de story mode blijft je aantrekken. Mij in ieder geval wel. Graphics zijn best nice, alleen jammer dat het spel op sommige punten een beetje last heeft van frame-drops... Maar ook zeker weer een aanrader!
Lumines: Het beste maar bewaard tot het laatst. Wat een cool spel is dit! Het is zoooo verslavend, dat wil je gewoon niet weten. Je kunt steeds weer nieuwe skins unlocken en het hele spelconcept zit goed in elkaar. Klasse van Ubisoft! DEZE MOET JE HEBBEN