Het Playstation Portable topic Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.168 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ik heb vandaag fifa soccer gehaald en dat is echt een slechte game!!

Super lelijk en het speelt echt niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111682

deltananie schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:31:

Echt waar? Want in de PU stond juist dat het best goed speelde en raden ze m juist aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134162

Anoniem: 111682 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:59:
[...]

Echt waar? Want in de PU stond juist dat het best goed speelde en raden ze m juist aan...
Smaken verschillen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
deltananie schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:31:

Ik ben zelf een fifa fanaat en heb bekant alle fifa games gespeeld sinds fifa 98 maar deze game is toch een behoorlijke teleurstelling. De ene site vindt fifa soccer een goeie game en weer een andere site vondt het maar bagger. Meningen verschillen maar ik ga hem morgen ruilen voor een andere game.

En trouwens de screenshots op het doosje zien er mooi uit maar in de game zelf zien die beelden er een stuk slechter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

deltananie schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 17:39:
[...]

Ik ben zelf een fifa fanaat en heb bekant alle fifa games gespeeld sinds fifa 98 maar deze game is toch een behoorlijke teleurstelling. De ene site vindt fifa soccer een goeie game en weer een andere site vondt het maar bagger. Meningen verschillen maar ik ga hem morgen ruilen voor een andere game.

En trouwens de screenshots op het doosje zien er mooi uit maar in de game zelf zien die beelden er een stuk slechter uit.
Ik ben blij dat je dit post.
Ik sta op het punt een PSP te importeren incl. game.
Ook ik ben een enorme FIFA fanaat en wilde daarom ook deze game aanschaffen.
Ik had al m'n twijfels, en die heb jij bij deze bevestigd ;)
Nu dus maar Ridge Racers, NFSU of THUG2 halen..

Moeilijk hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Ik raad je NFSU of THUG2 aan. Heb ze zelf ook, en daarnaast ook nog RR. DIe is erg cool, maar je bent er snel op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:50
Ik denk dat ik Thug neem de Replay Value vond ik toch wel hoog, toen ik thug op de xbox en ps2 speelde. Vooral free skaten deed ik dan vaak. Jammer dat ze bij futurezone niet op voorraad hebben. wilt iemand zijn thug kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bri3d and dbase have released a UMD loader v1.0 for your PSP. Ok before you say “OMG!!!111oneone,” let me clarify: it loads a UMD from the drive, NOT the memory stick. I repeat you must still have a UMD in the drive. This program is more of a proof of concept that it can be done. Simply put the program on your memstick, run it and be able to manually select the UMD Disc to be run (which must be in the drive).

The *rumor* is that it can be done by setting the kernel mode flag in module info and run sceKernelLoadExec from a thread with flags 0x0000 (0x8000 doesn't work) to let these executables boot from Memory Stick. That being said, if you can do that go for it.
Gaat het laden van games vanaf de memory stick er nu bijna aankomen? Het lijkt op een vooruitgang ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Stink_o op 29-06-2005 21:39 . Reden: taalfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 23:57

DoctorV64

Cosmopoliet

Chiii schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:00:
Ik denk dat ik Thug neem de Replay Value vond ik toch wel hoog, toen ik thug op de xbox en ps2 speelde. Vooral free skaten deed ik dan vaak. Jammer dat ze bij futurezone niet op voorraad hebben. wilt iemand zijn thug kwijt?
THUG2 ligt nog bij Futurezone koopgoot. Ik was er vandaag en hij kost € 59.99 !!
Ik zou hem lekker via www.videogamesplus.ca importeren als ik jou was.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 06-05 22:08
Simply put the program on your memstick, run it and be able to manually select the UMD Disc to be run (which must be in the drive).
Ben ik nou gek of heeft dat gewoon totaal gene enkel nut... want je kunt toch ook al gewoon naar Game gaan en het UMD tekentje selecteren om een spel te starten? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
ElayZ schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 22:07:
[...]

Ben ik nou gek of heeft dat gewoon totaal gene enkel nut... want je kunt toch ook al gewoon naar Game gaan en het UMD tekentje selecteren om een spel te starten? :S
Waarom moeilijk doen als het makkelijker kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107958

ElayZ schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 22:07:
[...]

Klopt,, maar deze app kan er misschien in de toekomst voor zorgen dat de update check overgeslagen word, plus misschien booten vanaf mem stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:34:
Ik raad je NFSU of THUG2 aan. Heb ze zelf ook, en daarnaast ook nog RR. DIe is erg cool, maar je bent er snel op uitgekeken.
Ja, replay value is erg belangrijk voor mij.
Ik denk dat ik voor THUG2 ga, NFSU kan ik ook op de PC spelen.. al zal deze versie wel ietwat anders zijn.
THUG2 kan je misschien ook wel op de pc spelen? maar dat speelt imo voor geen drol, die game is gemaakt voor een console.

Overigens; online spelen via de PSP is gratis toch, en kan via een WiFi USB stickje? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Overigens; online spelen via de PSP is gratis toch, en kan via een WiFi USB stickje? :o
Ja en ja :)

Ik las ook al iets dat het misschien mogelijk zou zijn door de UMD Loader verder uit te breiden, regiocodes te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
En er is weermeer nieuws/vooruitgang:
AloneTrio of the group WAB (who coded the World's first PSP Trainer) has now released the PSP WAB MS Launcher Alpha! Basically this utility can be installed using KXploit v1.50 and then used to launch extracted UMD iSO dumps from your PSP Memory Stick root, but as it's an Alpha version NO games have been confirmed as playable. There has NOT been a lot of testing done yet, however, most games will either begin to load the title/intro screen only (ie WipeOut Pure), will hang on "Now Loading" (ie Ridge Racers), or will hang at the "Please Wait" screen (ie Puzzle Bobble). Once again, at this time NO game actually plays via this Alpha version to our knowledge, but this is simply further progress towards that goal. The 'hanging' is likely due to UMD check routines being present, but only time will tell for sure!

In related news, we also received confirmation today from a popular Chip developer that a PSP Mod is expected to arrive in the near future. On the plus side it will allow you to fully run the iSO images from your Memory Stick, but on the minus side it will likely involve both forking over a bit of ca$h and opening up your precious $250 PSP console. More news on this as it becomes available of course!
En op Gamespot is er een test gedaan naar de verschillende memory sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Stink_o schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:03:
En er is weermeer nieuws/vooruitgang:

[...]

En op Gamespot is er een test gedaan naar de verschillende memory sticks.
Op gamespot hebben ze de "Gaming" versies van Sandisk. Ik neem aan de de "normale" versies identiek zijn? Ook qua snelheid?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86061

Net de review gelezen van dead to rights op Gamespot!

"Straightforward games can often be entertaining. There's something to be said for basic action gaming, provided the different aspects of the game are absolutely nailed. Dead to Rights: Reckoning doesn't nail any one portion of its design. From the nearly useless multiplayer to the dull single-player gameplay, there's not much worth seeing here. "

Snap er niks van :?
Game wordt kompleet afgekraakt 5,7
Bad sound, bad graphics, bad game play!

Community geeft hem 7,3
Zit er zelfs eentje bij die hem een 9 geeft, met:Perfect graphics?????

Nou weet ik wel dat smaken verschillen, maar van Perfect naar Crap scheelt nogal!

Iemand hem al gezien?

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 86061 op 30-06-2005 14:48 . Reden: oa:type voutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sony Japan heeft weer een paar exclusieve accessoires uitgebracht:

http://www.jp.playstation.com/R/m50630_RMP004

Zelf heb ik de messenger bag en misschien laat ik wel een zwart polsbandje overvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

hey ik weet niet of dit hier hoort maar goed..:

ik heb twisted metal en wil dus online op mijn psp, ik inloggen maar nu moet ik eenpassword en gebruikersnaam invullen. maar waar moet ik dat registreren want zomaar wat invullen helpt niet ( ik krijg bericht met invalid password. alvast bedankt!

en:

is er al wat bekent over pes 5 voor de psp.. ik hoop dat hij net zo goed word als op de consoles.. maar ik vrees met grote vrezen mede door het onbreken van een fatsoenlijke analoge stick

en :) .. ik heb thuis geen wireless internet maar bij mijn mobo zat een pci kaartje met een wifi antennetje kan ik via dit dan ook online ?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 139386 op 30-06-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:53:
hey ik weet niet of dit hier hoort maar goed..:

ik heb twisted metal en wil dus online op mijn psp, ik inloggen maar nu moet ik eenpassword en gebruikersnaam invullen. maar waar moet ik dat registreren want zomaar wat invullen helpt niet ( ik krijg bericht met invalid password. alvast bedankt!
...
Dit heb je net ook al op het pspw.nl forum gepost volgens mij... :+
Anyway, zo te horen gebruik je niet een wireless accesspoint van jezelf, maar heb je gewoon naar een netwerk gescant. Dit kan, maar dan moet dat netwerk dus geen WEP codering hebben. Daarvoor heb je namelijk een username/password nodig.
Dus óf je moet zoeken naar een netwerk zonder codering waar je vrij op kan, óf je moet zelf een wireless modem/router/kaartje in je computer hebben, waar je de username/password informatie wel van hebt..
Als ik het goed heb, kun je dus via dat wireless kaartje verbinding maken via de internetverbinding van je computer. Ik weet dit echter niet zeker, maar er zijn vast andere mensen hier die je verder kunnen helpen...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Iemand enig idee hoe dat online spelen gaat met Ridge Racers? Heb al gezocht maar tlukt me maar niet, heb de US versie en een US psp. Heb wel acces tot mijn wireless router met de psp en tot internet, maar telkens alsk wireless race doe in het menu dan vind hij niks (lijkt me onwaarschijnlijk toch?)

thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Deslaw schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:30:
Iemand enig idee hoe dat online spelen gaat met Ridge Racers? Heb al gezocht maar tlukt me maar niet, heb de US versie en een US psp. Heb wel acces tot mijn wireless router met de psp en tot internet, maar telkens alsk wireless race doe in het menu dan vind hij niks (lijkt me onwaarschijnlijk toch?)

thx!
Wireless bij RR is voor LAN, niet via internet

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111682 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:39:
[...]
Dit heb je net ook al op het pspw.nl forum gepost volgens mij... :+
Anyway, zo te horen gebruik je niet een wireless accesspoint van jezelf, maar heb je gewoon naar een netwerk gescant. Dit kan, maar dan moet dat netwerk dus geen WEP codering hebben. Daarvoor heb je namelijk een username/password nodig.
Dus óf je moet zoeken naar een netwerk zonder codering waar je vrij op kan, óf je moet zelf een wireless modem/router/kaartje in je computer hebben, waar je de username/password informatie wel van hebt..
Als ik het goed heb, kun je dus via dat wireless kaartje verbinding maken via de internetverbinding van je computer. Ik weet dit echter niet zeker, maar er zijn vast andere mensen hier die je verder kunnen helpen...:)
jawel ik gebruikte wel een wireless netwerk zonder WEP ... Hij vraagt in het spel om een password en gebruikersnaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deslaw schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:30:

thx!
Moet je xbox connect of xlink kai gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 111682 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:44:
[...]
Moet je xbox connect of xlink kai gebruiken...
Dat kan niet als ie via zn router/modem wifi heeft.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
wat is dat xlink kai?

en hoe werkt dat op psp?

[ Voor 40% gewijzigd door Deslaw op 30-06-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Als iemand nog interesse heeft in een PSP kan mij nog mailen. Ik ga bijna stoppen met importeren en heb daarom de prijzen verlaagd. Ze zitten nu in de buurt van de EU release ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-06 10:37
Ik speel via xlink kai.
Ik heb een linksys wrt54g router, en die heb ik voorzien van firmware waar kai al in zit. De router kan ik verbinden met mijn psp, en dan kan ik via kai op mijn pc spelen!

Het was vrij ingewikkeld om aan de praat te krijgen, maar het is me uiteindelijk gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 18:37:
[...]

jawel ik gebruikte wel een wireless netwerk zonder WEP ... Hij vraagt in het spel om een password en gebruikersnaam
kan iemand mij hier mee helpen? dat heeft tog niks met wep te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:05
Tja onvermijdelijk, was een kwestie van tijd. Ik dat een aantal mensen het zal proberen zeker gezien je er geen halsbrekende toeren voor uit hoeft te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ppf..zonder muziek.. das wel minder..vooral bij Lumines ;)
Maar ach...komt nog wel :)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik speel lumines ALTIJD zonder muziek :p is alleen maar irritant :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 13:32
En ja hoor, Het is 1 Juli ;) en dat betekent...

Juist! Een nieuw achtergrondkleurtje ;) Weet niet eens hoe die kleur genoemd wordt. zal wel zeeblauw zijn ofzo :P Wie weet wordt het komende topic deel wel deze kleur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
TranceSetter schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:13:
En ja hoor, Het is 1 Juli ;) en dat betekent...

Juist! Een nieuw achtergrondkleurtje ;) Weet niet eens hoe die kleur genoemd wordt. zal wel zeeblauw zijn ofzo :P Wie weet wordt het komende topic deel wel deze kleur :D
Ik krijg een lelijk groene kleur heb de datum gelijk naar een andere maand gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ik heb custom achtergrondjes, zo heb ik tenminste alleen dingen die ik zelf mooi vind :)

Ja, morgen of overmorgen zal Lumines wel met geluid gespeelt kunnen worden. Ontwikkelingen gaan lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 13:32
deltananie schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:22:
[...]

Ik krijg een lelijk groene kleur heb de datum gelijk naar een andere maand gezet.
Dan zou ik je PSP toch eens na laten kijken :S Groen is het dus niet, maar het blijkt Turquoise (of hoe je het ook schrijft) te zijn volgens mijn oh zo intelligente ouders (ahum :X) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 06-06 02:24
Like it or not, here comes a anime special of Azumanga Daioh featuring voice-overs of
Lord of the Rings ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.keiichianimeforever.com/images/amv_of_the_week/Lord_of_the_Yen_Trilogy.gif
Get it here

En natuurlijk nog een Jpop-clipje :*)
Deze keer van Lee Jung Hyun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:07
REAKiNG NEWS: World's first PSP Launcher- for Lumines!
Lumines Update: Although it is quite obvious to most, we would just like to make it clear that the only innovation in the Lumines Launcher is the BOOT.BIN PPF Patch. Once patched, you can use the previously-released WAB MS Launcher to actually launch Lumines. Case and point? There is no need for a seperate Launcher (EBOOT.PBP) for other games this method may work with... simply release the BOOT.BIN PPF Patches for them.

Today the World's first PSP Launcher was released for Lumines. We have already confirmed it works on a v1.50 firmware PSP with the Dynarox USA release of Lumines, however, it currently plays without sound. How was this achieved exactly? Well, similar to the WAB MS Launcher you'll need to extract the contents of the Lumines iSO to your Memory Stick's root directly using iSOBuster or a similar application. When doing this, you should end up with a PSP_GAME directory there with all the game files in it, and also a UMD_DATA.BIN file in the MS root. Then simply install the Lumines Launcher by copying the files to your PSP\GAME directory manually or via the previously-released KXpolit v1.50.

Before it will work, there is one final step you must do (how it works) so read carefully... you will need to patch the BOOT.BIN file that is located on your MS in the PSP_GAME\SYSDIR with the included PPF Patch (for reference, in the USA BOOT.BIN it patches 0x0000000000081D88 = 6661746D73303A2F5053505F47414D452F555352444952 and in the JAP BOOT.BIN version 0x000000000007EB80 = 6661746D73, so from "disc0" to "fatms") using PPF-O-MATiC 3.0 so that the check routines are modified. Once this is done, put any UMD in your PSP drive and then simply launch Lumines from the PSP Main Menu and it will run (without sound, for now) from your PSP Memory Stick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Lekker is dat, net Lumines besteld ;). Voorlopig ziet het er allemaal nog wel knap ingewikkeld uit (de procedure om dit werkend te krijgen...)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Crashcat schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 05:42:
Like it or not, here comes a anime special of Azumanga Daioh featuring voice-overs of
Lord of the Rings ;)
Hehe, vet gedaan dat filmpje, was echt grappig.

En Lumines zonder muziek != Lumines
Opzich wel leuk dat de ontwikkelingen van dat soort dingen nu zo goed gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er zelf (veel) gebruik van zal maken; 1game op je mem-stick elke keer, dat is toch een beetje weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Als je kijkt wat je er allemaal voor moet doen om Lumines van je Memstick te spelen... Ik snap er geen kont van, en heb eerlijk gezegd ook geen zin om me er in te verdiepen. Veel te ingewikkeld, blijf lekker mn games kopen, speelt toch fijner. Ben ook zo iemand die gewoon het orgineel wil hebben, is toch veel leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Momenteel heb ik zelf nog geen nieuwe games weer gekocht. Vermaak me nog prima met RR en Lumines.

Persoonlijk hoop ik dat games in de trend van ICO et cetera ook op de PSP gaan komen. Een titel als Ace Combat (met multi) zou ook welkom zijn :D

En zoals zovelen hier zie ik ook al die rpg titels uit JP. Maar goed, dan moet je dus wel een woordenboek bij de hand hebben... gaat zo een spel wel erg lang duren! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Ik zit met smart te wachten op GTA... maar de release date, die staat overal op 1 sept (incl rockstar site..), alleen op VGP staat de release date op 15 juli... hier hoef ik niet op te hopen denk ik? (weet BTW niet of dit al eerder besproken is in dit topic, kon het zo snel niet vinden)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 23:33
Spyro_the_Dragon schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:11:
Ik zit met smart te wachten op GTA... maar de release date, die staat overal op 1 sept (incl rockstar site..), alleen op VGP staat de release date op 15 juli... hier hoef ik niet op te hopen denk ik? (weet BTW niet of dit al eerder besproken is in dit topic, kon het zo snel niet vinden)
Die release dates van VG+ moet je soms niet zo nouw nemen!
Coded arms was eerst ook in 28 juni gepland, toen 9 juli en nu 6 juli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Spyro_the_Dragon schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:11:
Rockstar begint altijd erg ' laat ' met het creeren van een hype rond een GTA game, maar deze keer laten ze ons wel erg lang wachten. Ter illustratie: Journalisten mochten SA spelen tijdens en rond de E3 2004, een maand of 5 dus voor de release. LCS komt 1 sept uit (dat is dus over 2 maanden) en het enige wat er is vrijgekomen zijn wat losse feitjes en een paar scans. Ik ben bang dat de date 1 sept niet gehaald gaat worden.
Hoezeer ik dat ook betreur overigens.

Wild thinking van mijn kant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
kixor schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 11:04:
Momenteel heb ik zelf nog geen nieuwe games weer gekocht. Vermaak me nog prima met RR en Lumines.

Persoonlijk hoop ik dat games in de trend van ICO et cetera ook op de PSP gaan komen. Een titel als Ace Combat (met multi) zou ook welkom zijn :D

En zoals zovelen hier zie ik ook al die rpg titels uit JP. Maar goed, dan moet je dus wel een woordenboek bij de hand hebben... gaat zo een spel wel erg lang duren! :D
Tales of Eternia is best goed te doen; Ik had nog nooit een "Tales of.." spel gespeelt en ik heb daarom ook gelijk Tales of symphonia voor de cube gehaald, omdat de "Tales of.. " spellen bijna identieke menu's etc gebruiken.
Je mist natuurlijk wel iets van het verhaal, maar het is best te spelen en nog leuk ook. Als je vast komt te zitten, dan kan je altijd nog een "tales of destiny 2" FAQ opzoeken bij www.gamefaqs.com, omdat het gewoon een port is van dat spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145060

Anoniem: 133926 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:49:
Als je kijkt wat je er allemaal voor moet doen om Lumines van je Memstick te spelen... Ik snap er geen kont van, en heb eerlijk gezegd ook geen zin om me er in te verdiepen. Veel te ingewikkeld, blijf lekker mn games kopen, speelt toch fijner. Ben ook zo iemand die gewoon het orgineel wil hebben, is toch veel leuker :D
Valt reuze mee het enigste wat je moet kunnen is een beetje engels en een beetje logisch kunnen nadenken. bij mij werkt ie perfect, leuk spel trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Anoniem: 145060 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:46:
[...]

Valt reuze mee het enigste wat je moet kunnen is een beetje engels en een beetje logisch kunnen nadenken. bij mij werkt ie perfect, leuk spel trouwens
zonder geluid noem ik toch niet perfect, en al zeker niet bij Lumines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Wooh..damn. kennis van een vriend van mij heeft een boete kregen van 6000 euro! omdat ie PSP's importeerde en doorverkocht in Nederland.
Hoe hij gepakt was is niet helemaal duidelijk; vriend van mij zei dat ie door een undercover-achtig persoon is gepakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Yellowneck op 01-07-2005 17:20 . Reden: Grammatica :P ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YellowNeck schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:20:
Wooh..damn. kennis van een vriend van mij heeft een boete kregen van 6000 euro! omdat ie PSP's importeerde en doorverkocht in Nederland.
Hoe hij gepakt was is niet helemaal duidelijk; vriend van mij zei dat ie door een undercover-achtig persoon is gepakt.
Flink klote voor die kerel.
Van dat bedrag kan je toch circa 24 PSP's van kopen :o

Maar Sony zou dergelijke mensen toch niet achterna gaan zitten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
Er zijn truckjes in de nederlandse rechtssysteem om boetes te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

te weinig details om er wat van te kunnen zeggen. Als het gaat om tientallen PSP's, dan is het eigenlijk gewoon handel en er wordt vast geen BTW afgedragen...

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
Anoniem: 145060 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 13:46:
[...]

Ik speel nu ook lumines van mijn memory stick. Het voor elkaar krijgen is super makkelijk, ik heb wel
een psp met 1.0 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:15
www.broodjeaap.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Ik zou niet weten waarom mijn vriend dit zou verzinnen; dus ik geloof ik em wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deltananie schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 17:55:
[...]

Ik speel nu ook lumines van mijn memory stick. Het voor elkaar krijgen is super makkelijk, ik heb wel
een psp met 1.0 firmware.
Nu ook al zonder UMD check, dus je hoeft er geen UMD meer bij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Crap, vandaag m'n 1 gb sandisk memory stick binnen gekregen. Heb er 5 minuten gebruik van kunnen maken. Heb hem geformateerd en m'n data van m'n 32mb ms op gekopieerd, dat werkte allemaal.

Tijdens het kopieren van een aantal mp3'tjes duurde het kopieren wel erg lang, heb toen in windows op cancel gedrukt (had al 5 minuten gewacht). Het windows process wou alleen niet eindigen, dus process maar afgesloten. Op psp uit usb mode gegaan en hij kon het kaartje niet meer lezen, psp zegt constant "there is no memory stick inserted", ook wanneer ik via psp kaart probeer te formateren. 32 mb kaartje werkt echter nog wel gewoon.

Tevens heb ik het 1 gb kaartje in card reader geprobeert, ook zonder succes. Zijn er nog mensen met misschien nog andere suggesties ? Ik heb al wel een mail gestuurd naar sandisk, ze hebben wel een 5 year warranty. Maarjah als ik het zelf kan fixen dan liever zelf :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
ff formateren weer? Ownee hij kan niet gelezen worden he, naja waar heb je em gekocht? Misschien dat je in de winkel kan inruile ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:39

Aidix

Geluidspietlut

YellowNeck schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 18:22:
[...]

Ik zou niet weten waarom mijn vriend dit zou verzinnen; dus ik geloof ik em wel.
Omdat er geen wet is tegen het importeren van PSP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avextrax
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
kaspur schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 20:52:
Crap, vandaag m'n 1 gb sandisk memory stick binnen gekregen. Heb er 5 minuten gebruik van kunnen maken. Heb hem geformateerd en m'n data van m'n 32mb ms op gekopieerd, dat werkte allemaal.

Tijdens het kopieren van een aantal mp3'tjes duurde het kopieren wel erg lang, heb toen in windows op cancel gedrukt (had al 5 minuten gewacht). Het windows process wou alleen niet eindigen, dus process maar afgesloten. Op psp uit usb mode gegaan en hij kon het kaartje niet meer lezen, psp zegt constant "there is no memory stick inserted", ook wanneer ik via psp kaart probeer te formateren. 32 mb kaartje werkt echter nog wel gewoon.

Tevens heb ik het 1 gb kaartje in card reader geprobeert, ook zonder succes. Zijn er nog mensen met misschien nog andere suggesties ? Ik heb al wel een mail gestuurd naar sandisk, ze hebben wel een 5 year warranty. Maarjah als ik het zelf kan fixen dan liever zelf :)
misschien werkt dit:
Here is a guide to fix your corrupted Memory Stick (it's not dead, it's CORRUPTED)

You know it's corrupted if when the PSP starts up it accesses the stick, then after a few seconds the access light will simply blink. For some reason the PSP doesn't want to reformat it; it thinks there is no stick inserted.

1- Go to Best Buy, or whatever electronics store
2- Buy a PC Memory Stick-compatible card reader
3- Insert your Memory Stick in the reader
4- Format it using Windows (btw, when you do that, format it using FAT32. You'll squeeze a bit more space out of it)

Blammo. It doesn't die, it gets corrupted. It seems to happen mostly when putting the PSP into sleep mode while playing a rom; my guess is that people are sleeping the PSP while the emulator is accessing the stick for some reason.

Best way for this not to happen is to put the PSP to sleep mode while you are at the rom selector menu (or any other static emulator menu). There are a lot less chances of having Memory Stick accesses while in these menus.

It happened to me yesterday, and that's all it took to get it fixed. Don't freak out, don't go out and buy a new MS, just buy a cheap card reader and you'll be set.
bron: PSPupdates.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

Aidix schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 21:07:
[...]

Dat dachten men in Engeland ook, maar daar heeft Sony wel voor elkaar gekregen dat het importeren van PSP's verboden werd.

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

[...]

Ohnee?!
Sony blijft parallel import wel bestrijden; en ik gok dat die kennis van mijn vriend daarmee bezig was!

Tweakers.net 24 Juni 2005
Sony heeft aangegeven dat het geen actie zal ondernemen tegen consumenten die hun PlayStation Portable op een niet geheel legale wijze hebben geïmporteerd. Hiermee gaat het bedrijf in tegen de geruchten dat het van plan zou zijn om de geïmporteerde apparatuur in beslag te nemen. Deze geruchten waren vooral afkomstig uit de Britse pers. De roddels lijken te zijn ontstaan toen Sony in een rechtszaak tegen een aantal importeurs heeft gevraagd om de namen en adressen van hun klanten.

Een woordvoerder van Sony zei echter dat dit een standaardprocedure is, waarmee het bedrijf hoopt de distributieroute te kunnen achterhalen. Sony zegt ook dat het geen enkele juridische onderbouwing heeft om de consumenten te vervolgen, al zou het bedrijf dit willen. De fabrikant blijft echter wel de importeurs aanvechten. Eerder deze week werd bekendgemaakt dat er zeshonderd brieven zijn verstuurd naar personen en bedrijven die geïmporteerde PSP’s probeerden te verkopen via eBay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHenk
  • Laatst online: 18-05 17:58
[...]

Maar wel tegen het ontduiken van BTW, wat meestal het geval is bij particulieren die persoonlijk PSP's importeren in grotere aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Bedankt voor suggestie, symptonen die daar beschreven staan die kloppen wel. Ik heb vandaag een card reader gekocht, wanneer ik deze probeer te formateren (of gewoon te benaderen) zegt windows meteen dat ik een disk moet "inserten". De gewone memorystick van sony die erbij zat, leest cardreader wel gewoon goed. Omdat ik em uit de us heb laten importeren denk ik dat er niets anders opzit om even het mailtje van sandisk af te wachten. :)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Iemand nog een idee waar ik 1GB Memory Sticks het beste kan halen voor een goede prijs? Zit nu nog met die 32'er opgescheept :P

[ Voor 5% gewijzigd door Stink_o op 01-07-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
Stink_o schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 23:18:
Iemand nog een idee waar ik 1GB Memory Sticks het beste kan halen voor een goede prijs? Zit nu nog met die 32'er opgescheept :P
Ik heb eergisteren een 1 GB MS pro duo van sandisk gehaald zo'n speciale model voor de psp ( het heeft een licht groene kleur). Ik heb er 119 euro voor betaald.

Trouwens die nieuwe MS van sandisk zijn sneller dan die van sony, zie test gamespot.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Heb net een versie van Lumines gevonden die geschikt is voor een 32 mb kaartje. Hebben ze de audio uitgeript, omdat die toch nog niet werkte. Past nu op een 32MB kaartje als je daar bijna alles vanaf haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Thks Kiddyl:
Afbeeldingslocatie: http://www.tymonenlotte.demon.nl/images/PSP.JPG

En het geluid bij Lumines zou ik niet willen missen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ik heb eergisteren een 1 GB MS pro duo van sandisk gehaald zo'n speciale model voor de psp ( het heeft een licht groene kleur). Ik heb er 119 euro voor betaald.
Waar heb je die gehaald als ik vragen mag? welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Als je ff op de pricewatch van tweakers kijkt zie je al dat ie voor 94 euro verkrijgbnaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
Deslaw schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 01:32:
Als je ff op de pricewatch van tweakers kijkt zie je al dat ie voor 94 euro verkrijgbnaar is...
Ja dat is die gewone ms pro duo kost 94 euro
Die gamer editon kost 119

Hieronder staat een test:

http://hardware.gamespot.com/Story-ST-20872-2229-x-x-x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
Spyro_the_Dragon schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:12:
Thks Kiddyl:
[afbeelding]

Het duurt volgens mij niet zo lang of je kan lumines met geluid afspelen via je MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 06-06 02:24
Nieuwe link die bij de Op kan onder handige links.
http://www.pspdrive.com/v1.0/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Teamxecuter heeft een patch uitgebracht waardoor lumines geen willekeurige umd disc meer nodig heeft om mee te booten; het draait nu gewoon meteen van MS. Teamxecuter is tevens momenteel bezig met de audiotracks werkend te krijgen, en als lumines eigenaar vind ik het spelen vanaf MS echt een betere ervaring dan vanaf UMD. Elke luminesspeler zal zich ws wel ge-ergerd hebben bij de skinchange, waarbij de umd duidelijk van af gelezen wordt en dat kost enige tijd (=> lag). Heeft me al vaak genoeg levens gekost ;), maar vanaf MS gaat het echt super soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Thks Kiddyl:
[afbeelding]

Is dat een Japanse Value Pack?

Op mijn US Value Pack staat namelijk: 'Value Pack / Ensemble de Valeur' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Die van jou is voor de US en Canada vandaar het franse gedeelte. :)

[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 02-07-2005 12:15 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Kiddly Heb je nog psp`s over ? Zo ja kun je mij dan even mailen waar zo ongeveer bij jou de prijzen liggen. Ik hoor van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

prototype schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 07:31:
Teamxecuter heeft een patch uitgebracht waardoor lumines geen willekeurige umd disc meer nodig heeft om mee te booten; het draait nu gewoon meteen van MS. Teamxecuter is tevens momenteel bezig met de audiotracks werkend te krijgen, en als lumines eigenaar vind ik het spelen vanaf MS echt een betere ervaring dan vanaf UMD. Elke luminesspeler zal zich ws wel ge-ergerd hebben bij de skinchange, waarbij de umd duidelijk van af gelezen wordt en dat kost enige tijd (=> lag). Heeft me al vaak genoeg levens gekost ;), maar vanaf MS gaat het echt super soepel.
Ik weet niet hoe brak jou psp is, maar hier heb ik echt nog nooit last van gehad. Ik hoor hem soms wel laden maar dat is alleen bij muziek change en last van lag heb ik niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Ik ook nie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
prototype schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 07:31:
Jij hebt zeker de Japanse versie van Lumines. De US versie van Lumines heeft die laadtijden tijdens het spelen niet meer. De skinchanges gaan dus soepel itt de Japanse Lumines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

ik twijfel al een tijdje om een ds of een psp te kopen. heeft er iemand goede argumenten waarom ik en psp zou kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Er is weer een loader voor een ander spel op komst:

www.pspupdates.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

Ik hoorde laatst dat de psp ook op schiphol te koop is. Weet iemand mss of dit waar is en zo ja hoeveel hij daar kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Ik heb em van schiphol, weet niet hoe duur (zal wel in de buurt van de 250 euris zitten) :)

[ Voor 34% gewijzigd door Stink_o op 02-07-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Stink_o schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 13:48:
Er is weer een loader voor een ander spel op komst:

www.pspupdates.com
voor Puzzle Bobble ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142258

op schiphol is de psp 299,- euro en de spellen zijn hartstikke duur 60 tot 80 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dope, met Wipeout Pure op te starten...
Geinig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 02-07-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stink_o
  • Niet online
Developers (not sure who made this at the moment) are at it again tonight and have released a new UMD launcher for the PSP. This new launcher allows a user to play Puzzle Bobble on your PSP. By having Untold Legends, Twisted Metal, Tiger Woods, Gretzky Hockey or Wipeout Pure (with the correct .ppf patch file) UMD in the drive. All in all this is the same as the Lumines Launcher but for a different game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

Thks Kiddyl:
[afbeelding]

terecht dat je trots bent, maar had ff het scherm schoon geveegd :) Have fun gaming !

@ Viper; koop een PSP als je een toffe gagdet wilt die je gamingexperience van de huiskamer naar een schermpje in de trein brengt. <- hoe cheesy was dat?

Anyway, lees eens wat reviews door zou ik zeggen, je koopt het apparaat immers om te gamen lijkt me. Als de spellen de aanspreken zou ik zeggen doen! Als je het nog niet weet kan je altijd een hands-on lezen. Al zijn deze wel erg oppervlakkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

gaan geruchten dat er ook al een coded arms loader uit is, door ReGNaSTa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royal schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 21:38:
gaan geruchten dat er ook al een coded arms loader uit is, door ReGNaSTa
klopt, er is een gemodificeerde boot.bin erna uitgekomen zodat deze ook met wipeout pure umd te spelen is, zal denk ik niet lang duren voordat ook deze zonder umd te spelen is, what's next multiboot? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Nog wel allemaal zonder geluid zeker?

En coded arms was dacht ik over de 1 gb, dus je moet een 2gb stick hebben dan...

[edit] toch niet denk ik, dat was midnight club 3 die zo groot is

[ Voor 23% gewijzigd door ElayZ op 02-07-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

ElayZ schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:37:

En coded arms was dacht ik over de 1 gb, dus je moet een 2gb stick hebben dan...

Ooit gehoord van rips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Codedarms is ~200mb; de publishers inflaten de games met dummy files, waardoor het ~1gb wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met muziek enzo, werkt allemaal perfect, en over die multiboot, het is nu dus ook al gelukt om 2 spellen op 1 ms te zetten, gaat wel erg snel zo zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118070

Anoniem: 107958 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 00:09:
[...]

Met muziek enzo, werkt allemaal perfect, en over die multiboot, het is nu dus ook al gelukt om 2 spellen op 1 ms te zetten, gaat wel erg snel zo zeg!
Ik weet niet of ik het mag vragen, maar wat is de daadwerkleijk bron van deze info? Wie bevestigt dat dit allemaal werkt. PSPhacker in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Damn..vind het teveel gedoe al dat gehack; of anders gezegd..ik snap er de ballen van.
Denk dat ik m'n spellen voorlopig nog maar even koop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wow, gasten zijn snel!
Best geinig om games te testen...

Mercury zuigt...
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post nuttig of post niet. Zoek eerst zelf naar het antwoord op jouw probleem voordat je het uit luiheid hier maar gewoon gaat posten.