There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
the less one forgets, the less one remembers
hij vraagt niet naar een link
Hij vraagt of er meer mensen zijn die dat gedaan hebben
PSP PlayStation Portable Value Pack (PSP-1000K6) (Asia)
PSP PlayStation Portable Value Pack (PSP-1000K) (Japanese)
De Asia kost wel zo'n 20$ meer.. heb topic doorlopen maar ben dit niet tegen gekomen
edit: maar op Lik-Sang besteld, was geen keuze
[ Voor 11% gewijzigd door interp op 24-06-2005 00:22 ]
Mooi apparaat trouwens! Lekker zwaar in je handen. Daar hou ik wel van.
[ Voor 5% gewijzigd door Gajescheren op 24-06-2005 08:31 ]
Draai jij de officiële SNES9x versie, of de 'y' versie? En hoe is het geluid?salvador4 schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 20:52:
W00t donkey kong country my all time favorite op een handheld en hij loopt als een trein![]()
en iet te vergeten street fighter 2 turbo
Indien goed, hoe staan je instellingen? Street Fighter 2 draait namelijk prima, op het geluid na. Dat loop zo a-synchroon als wat.
Ik hoop dat t goed komt...
Het geluid is niet om over naar huis te schrijven zeg maar... zet het geluid eens uit... dan draait het prima!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
bedankt nog kiddyl.
koste me nu allen nog iets meer aangezien ik geflitst ben met 80 waar je 50 mag .
ach jaaaaaaaaaa
Verwijderd
Gisteren de hond uitgelaat, vanmiddag terrasje....Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:52:
Net me stickie van 512 mb binnen![]()
gistermiddag bestelt vanochtend binnen.
Ik volg dit topic dagelijks en ben erg benieuwd naar ervaringen en tips en truuks, maar niemand is er bij gebaat om te horen ik heb dit binnen en ik ga dit bestellen en ik hem er ook één. Dit maakt het voor mensen die info zoeken erg onoverzichtelijk waardoor mensen het topic niet meer doorlezen en steeds meer dezelfde vragen gesteld gaan worden.
Zou fijn zijn als er vanaf nu alleen nog maar nuttige reply's gegeven worden. Beetje zinloos zoals het nu gaat.
Verwijderd
is 44 mb minder!
Verwijderd
Één reden is omdat volgens afspraken in de hardware industrie 1 mb tegenwoordig 1000k is, terwijl windows nog steeds 1024k ziet, de rest zal wel gereserveerd zijn?!Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:16:
Weet iemand worm een stickie van 512 mb eigenlijk maar een capiciteit heeft van 468 mb!?
is 44 mb minder!
Verwijderd
nee, iets is 1000kb , volgens hardware ind is dat 1mbVerwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 11:38:
dan zou het toch juist meer mb moeten zijn
windows ziet 1000kb en maakt daar 1000kb / 1024 =0,97mb van
Helemaal mee eens, maar weet tegen wie je het zegt. Frankverspeek ging vooralsnog gewoon vrolijk op dezelfde voet verder. Het wordt tijd dat de mods dit topic eens schoonvegen en wat OW's gaan uitdelen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 10:58:
[...]
Gisteren de hond uitgelaat, vanmiddag terrasje....
Ik volg dit topic dagelijks en ben erg benieuwd naar ervaringen en tips en truuks, maar niemand is er bij gebaat om te horen ik heb dit binnen en ik ga dit bestellen en ik hem er ook één. Dit maakt het voor mensen die info zoeken erg onoverzichtelijk waardoor mensen het topic niet meer doorlezen en steeds meer dezelfde vragen gesteld gaan worden.
Zou fijn zijn als er vanaf nu alleen nog maar nuttige reply's gegeven worden. Beetje zinloos zoals het nu gaat.
Dat is hier idd nodig. Hoewel mensen zich gewoon aan de regels moeten houden en de search moeten gebruiken.MaZo schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 12:20:
[...]
Helemaal mee eens, maar weet tegen wie je het zegt. Frankverspeek ging vooralsnog gewoon vrolijk op dezelfde voet verder. Het wordt tijd dat de mods dit topic eens schoonvegen en wat OW's gaan uitdelen.
Frank had imo al een weekban moeten hebben in het G&D forum...
Maargoed, ik ben iig benieuwd hoe het verplicht updaten van firmware nu verder gaat. Sony zal bij de spellen die ze zelf uitbrengen vast en zeker verplicht stellen om de upgraden naar >1.50 om zo homebrew tegen te gaan.
Hoe gaat het dan verder? Modchips die de firmware faken oid?
Verwijderd

Verwijderd
addictive schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:33:
[...]
Dat is hier idd nodig. Hoewel mensen zich gewoon aan de regels moeten houden en de search moeten gebruiken.
Frank had imo al een weekban moeten hebben in het G&D forum...
Maargoed, ik ben iig benieuwd hoe het verplicht updaten van firmware nu verder gaat. Sony zal bij de spellen die ze zelf uitbrengen vast en zeker verplicht stellen om de upgraden naar >1.50 om zo homebrew tegen te gaan.
Hoe gaat het dan verder? Modchips die de firmware faken oid?
en alle posts van jullie over de nutteloze posts voegt wel wat toe? evenals het eeuwige gezeur op frankverspeeck?
daar is een topic report voor
Gisteren mijn aero case binnen gehad van lik-sang. Lekker dingetje, ruimte voor je games en de PSP ligt er goed stevig in, prima artikel voor de 8 euro die het kost.
Van Lumines weet ik dat jullie allemaal een grote fan zijn daarom ga ik hem ook zelf uitproberen
Maar hoe zit het met Fifa 2005 voor diegene die van dit genre houdt is dit spel een beetje goed te spelen op de psp?
Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow
Verwijderd
Frank dit is waar ze het net over hadden nuttige informatie plz!
Maar bedankt voor de correctie
Nog een vraagje hoe lang hebben jullie die prog laten draaien om de pixels te laten repareren die van mij is na 2 uurtjes draaien nog niet gerepareerd.
Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow
Pixels hoeven niet perse gerepareerd worden door dat filmpje.Chilodus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:55:
[...]
Maar bedankt voor de correctie![]()
Nog een vraagje hoe lang hebben jullie die prog laten draaien om de pixels te laten repareren die van mij is na 2 uurtjes draaien nog niet gerepareerd.
Het kan heel goed zijn dat het bij de ander na 10 minuten is gefixed, terwijl het bij een ander helemaal niet werkt.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Kwartiertje en toen was me 1'ne luie pixel weg!Chilodus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:55:
[...]
Maar bedankt voor de correctie![]()
Verwijderd
relax, ik heb ook een rare pixel die BIJNA altijd rood is. Bijna, omdat hij het soms wel gewoon doet. Heb dat proggie gebruikt maar nog steeds hetzelfde. Vind het gewoon een verwarde pixel! Bestaan die ook?Kwartiertje en toen was me 1'ne luie pixel weg!
Maar ik durf m niet bijv snachts of als ik aan het werk ben aan te zetten, dan draait ie minimaal 8 uur dat filmpje en heb ook verhalen gelezen van mensen die er ineens meer 'verwarde'
Maar ik ben er dus ook mee bezig. Ben benieuwd of ik ze allemaal weg ga krijgen!
Ik hou je op de hoogte.
[ Voor 24% gewijzigd door ElayZ op 25-06-2005 02:16 ]
Ik geef mijn psp dan ook niet in de handen van mensen die altijd denken updateknop?? raar dat hij dat nog niet gedaan heeftVerwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 13:35:
jullie maken me jaloerskeb met me stomme kop geupdate naar 1.52
waarom? geen idee mss dronken ofzo. Kan een aardig tijdje duren voordat er een 1.52 crack komt aangezien de gedwongen updates in games je ook niet hoger brengen dan 1.50 (eenzame zielige ik)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Geef jij je PSP dan wel eens aan andere mensen?DoctorV64 schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 08:08:
[...]
Ik geef mijn psp dan ook niet in de handen van mensen die altijd denken updateknop?? raar dat hij dat nog niet gedaan heeft(geen geintje hoor, zulke mensen kennen jullie ook
)
Grote kans dat ze er mee weg sprinten volgens mij.
Ik had mijn PSP van 1.0 naar 1.5 geupdate omdat ik vooral nieuwsgierig was naar het hele internet gebeuren, ik vond het wel interessant om met mijn PSP iets te downloaden.
Toen 1.52 kwam wilde ik eerst ook updaten (waarom ook niet he? -_- ) maar gelukkig ben ik van nature lui. Ben overigens niet zo geintereseerd in al die oude games van de nes, snes en megadrive etc, omdat ik ze zonder de desbetreffende console altijd wat minder leuk vind. Maar het is fijn om iig de mogelijkheid te hebben om homedev. te draaien, misschien komen er nog wat leuke appz ofzo
Ik ben er gisteren overigens pas achter gekomen dat bomberman PSP die nu in Japan uit is geloof ik, geen vette old-school bomberman is, maar een puyopuyo/tetris kloon is
Lekker gaar...
http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3650
-_-Aidix schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 10:42:
Panic Bomber is wel een oldschool bomberman. Panic bomber bestaat al jaaaaaaaren. De VirtuaBoy versie was echt meesterlijk.
ok, je hebt me, ik ken inderdaad niet alle games uit de geschiedenis en heb idd geen virtuaboy thuis, maar het lijkt me dat je wel snapt wat ik bedoel. Gewoon bommetje leggen, de versie die bij mijn weten het populairste is en het bekendste.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2005 11:36 ]
Verwijderd
Klik.Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:03:
Weet iemand of je een .rm bestand (realone player) om kan zetten naar avi of mp4
een vervolg op je warez request?Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:03:
Weet iemand of je een .rm bestand (realone player) om kan zetten naar avi of mp4

Normaal kun je daar veel beter een ander topic voor openen. Dat je nog geen ban hebt verbaast me zeer.
Maargoed, ontopic weer
Zijn er nog spellen waar jullie erg naar uitkijken? Ik kan zelf nauwelijks wachten op alles wat met Final Fantasy te maken heeft, en GT4 Mobile
eveneens deze post.
Ik heb FIFA nu sinds een aantal weken. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een erg vermakelijk spel vind. (doet overigens niet onder voor de PS2 versie).Chilodus schreef op vrijdag 24 juni 2005 @ 15:44:
Maar hoe zit het met Fifa 2005 voor diegene die van dit genre houdt is dit spel een beetje goed te spelen op de psp?
Het enige minpunt vind ik het tussentijds laden, en dan met name als de bal over de zij- of achterlijn dreigt te raken. Nog voor de bal over de lijn is begint het spel al te laden.
Een aanrader als je van FIFA games houdt.
Verwijderd
Verder kan ik iedereen de screenprotector van Hori aanraden! zit er echt mooi op!
Verwijderd
ja kan sinds gisteren met SeiPSPTool v0.2, heb het zelf met de NesterJ getest en werkt prima!Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 15:15:
Weet iemand hoe je tussen de Homebrew apllicaties die "beschadigde data" bestandjes weg kan krijgen? Kunnen die gewoon gewist worden?
Verder kan ik iedereen de screenprotector van Hori aanraden! zit er echt mooi op!
quote: http://PS2NFO.COMIt worked for me... all corrupt data folders are now hidden in my PSP menu.
For those who aren't good with M$ DOS, basically all you have to do is the following (worked for me):
1) Connect the PSP to PC in USB Mode
2) Rename your non-corrupt homebrew folders so they total 33 characters exactly. A few of mine are as follows to give ya an idea:
NESEMU__________________________1 (added 26 underscores and a 1 @ the end)
SNESEMU_________________________1 (added 25 underscores and a 1 @ the end)
UMDDUMP_________________________1 (added 25 underscores and 1 @ the end)
3) Now for your corrupt homebrew folders (the ones with a % in their name) simply take the FIRST 6 characters of each (if any are less than 6 characters and you are a newbie, it may help to reinstall them) and add a ~1 in-between the FIRST 6 characters and the %... mine went as follows:
NESEMU~1%
SNESEM~1%
UMDDUM~1%
4) After doing that, you can disconnect from USB Mode, and ALL of your corrupt data folders will now be hidden! As slinker mentioned, for some emulators such as the NES one you may need to re-navigate to your ROMs directory from inside it one time... then enjoy! Props to slinker for the initial post also! I attached a picture of my PSP Menu below also.
Verwijderd
IK naar ff crisis coreaddictive schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 12:35:
[...]
een vervolg op je warez request?
Normaal kun je daar veel beter een ander topic voor openen. Dat je nog geen ban hebt verbaast me zeer.
Maargoed, ontopic weer
Zijn er nog spellen waar jullie erg naar uitkijken? Ik kan zelf nauwelijks wachten op alles wat met Final Fantasy te maken heeft, en GT4 Mobile
Wil toch die witte psp hebbe, als die hier in nederland verkrijgbaar wordt. Maar helaas... Hij was
zo mooi
Btw al mensen die Coded Arms in het bezit hebben ?
Mijn PSP is 1 keer gevallen toen ik hem per ongeluk van mijn bureau stootte maar gelukkig zat mijn Brando case erom en heb ik geen enkele schade, aan te raden case dus.
[ Voor 1% gewijzigd door Royal op 26-06-2005 01:48 . Reden: typo ]
Pfeww..Epice schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:07:
Het is dan helaas zover dat mijn psp al gevalle is... Zie hier schade.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wil toch die witte psp hebbe, als die hier in nederland verkrijgbaar wordt. Maar helaas... Hij was
zo mooi..
Shit happens.. Rot voor je man.
Dan heb ik toch enigszins gelukt gehad.
De mijne viel eergisteren van de koelkast van zo'n 1.5m. op de grond.
Gelukkig lag er tapijt wat de val enigszins verzacht en heb geen visuele schade aan over gehouden.
Alleen hij start af en toe niet meer op of hij freezed.
Maar dat was daarvoor al gaande.
Heeft jouw PSP nog kuren aan de val over gehouden.
Verwijderd
dit heb jij nodig denk ik:Epice schreef op zondag 26 juni 2005 @ 01:07:
Het is dan helaas zover dat mijn psp al gevalle is... Zie hier schade.
[afbeelding]
[afbeelding]
zo mooi..
Btw al mensen die Coded Arms in het bezit hebben ?
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,199.htm
tzijn stickers
zoek er 1 uit die de schade bedekt en tadaa
Kan nie kiezuhVerwijderd schreef op zondag 26 juni 2005 @ 02:46:
[...]
dit heb jij nodig denk ik:
http://www.decalgirl.com/browse.cfm/2,199.htm
tzijn stickers
zoek er 1 uit die de schade bedekt en tadaa

Verwijderd
Succes met je keuze
Verwijderd
Iemand al iets over coded arms?
btw ik wil mijn psp wegdoen wegens financiele redenen
stuur maar een mail naar het gmail adres (zie profiel)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2005 14:35 ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
Had me psp of een kasje liggen, En toen ik hem pakte en me wilde draaien stoote ik me arm tegen
de stiel van de deur. Maar net op die plek waar je dat " stroom stootje " van krijgt... En daar ging die
dan...
@Crashcat
Zover ik tot nu weet heeft hij nog geen kuren vertoond. Ding loopt nog perfect.
@SXY-Lady
En die decals tja zijn best leuke bij.. Maar ga ze der nie opplakken vind hem orgineel te mooi om
er zo'n sticker op te plakken
[ Voor 3% gewijzigd door Epice op 26-06-2005 15:33 ]
Ohja..het beruchte TelefoonbotjeEpice schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:32:
@ TranceSetter
Had me psp of een kasje liggen, En toen ik hem pakte en me wilde draaien stoote ik me arm tegen
de stiel van de deur. Maar net op die plek waar je dat " stroom stootje " van krijgt... En daar ging die
dan...
@Crashcat
Zover ik tot nu weet heeft hij nog geen kuren vertoond. Ding loopt nog perfect.
@SXY-Lady
En die decals tja zijn best leuke bij.. Maar ga ze der nie opplakken vind hem orgineel te mooi om
er zo'n sticker op te plakken.. En aangezien de beschadeging net op het hoekje zit valt het best mee. Als hem wat verder weg houd zie je het bijna niet.
Anders leen je je PSP een keer uit aan je beste vriend, en vervolgens ga je em keihard naaien door hem te beschuldigen van de schade
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ben blij dat ik jouw vriend niet benYellowNeck schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:59:
[...]
Ohja..het beruchte Telefoonbotje
Anders leen je je PSP een keer uit aan je beste vriend, en vervolgens ga je em keihard naaien door hem te beschuldigen van de schade
Ik vind die decals er trouwens niet uitzien alsof dat ooit een verbetering van het uiterlijk van je PSP zou kunnen zijn, misschien dat het er in het echt (ipv die pics) beter uitziet, maar dat betwijfel ik. Verder vind ik dat die graphics meestal zwaar ongeinspireerd zijn; beetje jaren 80 thema, maar dan niet op de goede manier ^^
Hahah..lol..jij weet het wel zacht te brengennioz schreef op zondag 26 juni 2005 @ 23:32:
[...]
Ben blij dat ik jouw vriend niet ben
Ik vind die decals er trouwens niet uitzien alsof dat ooit een verbetering van het uiterlijk van je PSP zou kunnen zijn, misschien dat het er in het echt (ipv die pics) beter uitziet, maar dat betwijfel ik. Verder vind ik dat die graphics meestal zwaar ongeinspireerd zijn; beetje jaren 80 thema, maar dan niet op de goede manier ^^
Maar ik gooi ze maar even ook per 2 online.
Misschien hebben jullie er ook interesse erin.
Aikawa Nanase
Aya Ueto
De rest die nog komen zijn:
Utada Hikaru - Automatic (cdtv 06.26.99)
Morning Musume - GlicoPocky
Do As Infinity - Fukai Mori
aikawa_nanase_-_seven_seas
aikawa_nanase_-_nostalgia
aikawa_nanase_-_koigokoro
Minmi - Summertime!!
2005 0615 Shimatani Hitomi - ~Mermaid~
2005 0608 Aya Ueto - Yume no Chikara
2005 0601 Kuraki Mai - P.S My Sunshine
2005 0601 Hitomi - Japanese girl
[PV]Sexy Otonajan - Onna Kanashii Onna
(TV)Matsuura Aya (minna no terebi 050608)
[LIVE] Lee Jung Hyun - Heaven 2004 + Come on (NHK Kouhaku 2004.12.31)
Mocht er interesse zijn, dan post ik ze later in de week.
Meer vids onder voorbehoud, het is even afwachten op usenet.
Hello! Morning heb ik ook al geconverteerd, maar ik heb alleen ruimte voor max. 50mb..
De file zelf is 180mb. en is van 12 juni dit jaar. Echt lachen
[ Voor 62% gewijzigd door Crashcat op 27-06-2005 02:01 ]
Verwijderd
Sweet!Crashcat schreef op maandag 27 juni 2005 @ 01:42:
Ik heb zo'n 10 jpop clips geconverteerd voor mezelf.
Aikawa Nanase
Aya Ueto
Kom enkel even een gedankje plaatsen

PoPoLoCrois Monogatari: Pietro Ouji no Bouken
Voor nog geen 20 euro incl verzenden bij play asia, jammergenoeg ben ik nog niet zo goed in japans lezen, anders had ik em al besteld :'|
link: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9f-70-grt.html#
Leuke clips! Als je volgende keer zipt, zou je dan de folderstructuur eruit kunnen latenCrashcat schreef op maandag 27 juni 2005 @ 01:42:
.......
Hello! Morning heb ik ook al geconverteerd, maar ik heb alleen ruimte voor max. 50mb..
Het is altijd even wennen als ik bepaalde Jpop hoor, ik had een jaar of zes geleden tijdens mijn vakantie in HongKong een cd van Speed gehaald. Was effe wennen
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
thanks! zocht al tijdje naar jpop clips kan ze nergens vinden..ik heb dus wel interresse:DCrashcat schreef op maandag 27 juni 2005 @ 01:42:
Aikawa Nanase
Aya Ueto
De rest die nog komen zijn:
Morning Musume - GlicoPocky
Do As Infinity - Fukai Mori
aikawa_nanase_-_seven_seas
aikawa_nanase_-_nostalgia
aikawa_nanase_-_koigokoro
Minmi - Summertime!!
2005 0615 Shimatani Hitomi - ~Mermaid~
2005 0608 Aya Ueto - Yume no Chikara
2005 0601 Kuraki Mai - P.S My Sunshine
2005 0601 Hitomi - Japanese girl
[PV]Sexy Otonajan - Onna Kanashii Onna
(TV)Matsuura Aya (minna no terebi 050608)
[LIVE] Lee Jung Hyun - Heaven 2004 + Come on (NHK Kouhaku 2004.12.31)
Mocht er interesse zijn, dan post ik ze later in de week.
Meer vids onder voorbehoud, het is even afwachten op usenet.
DoctorV64 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 09:33:
[...]
Leuke clips! Als je volgende keer zipt, zou je dan de folderstructuur eruit kunnen laten
Het is altijd even wennen als ik bepaalde Jpop hoor, ik had een jaar of zes geleden tijdens mijn vakantie in HongKong een cd van Speed gehaald. Was effe wennen
Zij heeft toch ook de themesong voor Kingdom Hearts gedaan op de PS2...Crashcat schreef op maandag 27 juni 2005 @ 01:42:
..knip
..knip
Erg goede stem
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2005 16:46 . Reden: spelling ]
Maar wat ik me nu afvraag: is dat sneeuw wat ik daar zie!?
edit: nee. Het is geen sneeuw. Ik heb even een mailtje gestuurd naar de betreffende website:
helaasNo, sorry to disappoint! The 'snow' in the pictures is just bad scan quality. Hopefully I'll be able to locate some digital copies of those shots soon.
Thanks for visting.
Regards,
--
Neil Christie,
GTAPSP.com
Maar desnietaltemin wordt het een gaaf spel denk ik!

however, nog wat info:
* Toni is controlled using the PSP's analog stick
* The camera change function is operated by the select button
* Clothing changes are confirmed
* All of the cars from GTAIII + Bikes from Vice City will be included
* Reflection maps will be used on the cars
* It may take the average player almost as long as Vice City to complete the storyline
* Unique Jumps, Hidden Packages and Submissions (such as Vigilante and Firefighter) will be included
[ Voor 64% gewijzigd door Menesis op 27-06-2005 22:18 ]
Mixed Reality dev
Verwijderd
Download het progje om tekstbestanden om te zetten naar jpegjes. en gebruik je psp als walkthrough erg simpel en heel makkelijk. Neemt haast geen ruimte in.
Heb in microsoft word een walkthrough van 50 pagina's dat progje zet ze om naar 200 paginas precies psp formaat van de jpegjes, en die 200 pagina's zijn maar 5/6 MB!
Ik hoop dat iemand er wat ana heeft.
http://www.pspupdates.com/2005/06/aozora-v085-released.html
Text2Psp:
http://www.psphacker.com/...2psp-beta-1-released.html
Verwijderd
En ook al is het niet de meest diepgaande fighter ooit, het zorgt zeker voor veel fun. Alleen jammer dat er maar 6 playable characters zijn. Game is wel erg mooi en de intro is al reden genoeg om de game te kopen.
Verwijderd
Ik gebruik jpegbook. Weet niet meer waar ik hem vandaan had, meot je even zoeken.TranceSetter schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 00:29:
Kijk eens aan. De eerste zinnige post van ene FrankMaarre, het belangrijkste vergeet je, welk progje is het, en waar is het te downloaden...
Als je hem neit kan vinden moet je me even op msn toevoegen, dan kan ik hem sturen.
frank_verspeek@hot..
Wat zijn jullie ervaringen met de diverse encoding tools die er zoal te vinden zijn?
En wat is vlgns jullie het beste om je video's mee te converteren?
Mijn ervaringen tot nu toe:
PSP Max Media Manager
-> Zat bij USB kabel voor psp, gekocht bij gameshop in den haag.
Opzich leuke tool, maar je kunt geen video bitrates enzo instellen, alleen maar medium, high, very high quality etc. En als je bijv een tv episode of film (xvidje) omzet dan is het beeld wat schokkerig (door onjuiste fps)
PSP Video 9
->Prog wat ik tot nu toe het meeste gebruik, veel settings, maar daar daardoor m.i best wat onoverzichtelijk en welke setting nu t beste is wat betreft aantal mb/ quality verhouding.
Alleen om video te encoden, geen audio of andere dingen.
Xilisoft PSP Video Converter
-> Gebruik ik met name om WMA om te zetten naar mp3
PSPWare.v2.0
->Deze heb ik nog niet geprobeerd, ga ik vanmiddag even op mn gemak bekijken en proberen.
Ben benieuwd naar jullie meningen!
http://forums.ps2dev.org/viewtopic.php?t=2363
Er zit een (redelijk) gedetailleerde functie-listing bij van veel van de ingebouwde functies.
LET OP: dit is alleen voor hardcore-nerds. Als je niet in C kunt programmeren, is dit _NIET_ de beste plek om er wel mee te beginnen. Leer het eerst (even) op de pc!
Van de zomer op de camping lekker af en toe lekker PSPen! Moet binnenkort ook weer een paar keer ver weg (vliegen) voor mijn werk, dus onderweg wat te doen!
Heb ik verder nog een nuttige bijdrage voor dit topic? Ja, een vraag: waarom zijn jullie allemaal zo blij met de mogelijkheid om "oude" spellen te kunnen spelen op de PSP? Echte PSP spellen zijn toch veel mooier? Of is het meer voor "de heb"?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Hoe groot zijn de films/afleveringen ongeveer die je hiermee encoded?ElayZ schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:01:
PSP Video 9
->Prog wat ik tot nu toe het meeste gebruik, veel settings, maar daar daardoor m.i best wat onoverzichtelijk en welke setting nu t beste is wat betreft aantal mb/ quality verhouding.
Alleen om video te encoden, geen audio of andere dingen.
Dat zegt hij nou juist, er zijn superveel verschillende settings. Van slechte tot super kwaliteit. Je kunt dus zelf bepalen hoe groot het export-bestand wordt door de bitrate e.d. in te stellen. Er zit zelfs een handige calculator bij, waarin je de lengte van de video in uren;minuten;seconden opgeeft, en dan zal hij je per setting zo goed mogelijk vertellen hoe groot het bestand wordt. SuperhandigVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:51:
[...]
Hoe groot zijn de films/afleveringen ongeveer die je hiermee encoded?:)
Ik gebruik PSP Video 9 alleen maar. je kunt ook heel simpel de geconverteerde video's op je PSP zetten in het programma zelf met de converter. Echt super
Ik wil wel, maar met Lumines en THUG2 en Wipeout Pure (JAP) kom ik niet ver. De meeste spelen RR of HotshotGolf.
Dus bij deze een oproep om een keer met Got-ers te proberen de bovenstaande 3 games een keer online te spelen!
Echt super als dat zou kunnen. Helaas kan ik zelf niet meedoen, aangezien ik alleen een wireless router heb, maar geen kaart voor m'n PC. Dan gaat dat dus helaas nietDoctorV64 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:44:
Dus bij deze een oproep om een keer met Got-ers te proberen de bovenstaande 3 games een keer online te spelen!
Edit: Kom er net achter dat dit dus niet hoort, is dus een klein mechanisch foutje dat het bij mij niet automatisch sluit. Denken jullie dat die een groot probleem wordt in de toekomst? Ook dat open switchje om het open te krijgen (die ik dus nu handmatig naar links moet bewegen) zit af en toe een beetje losjes, is dit een probleem?
[ Voor 44% gewijzigd door Deslaw op 28-06-2005 18:20 ]
Verwijderd
Aanradertje: Eri Nobuchika - LightsCrashcat schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:57:
Okee, Hier weer twee jpop-clips.
Aikawa Nanase - Koigoro
Minme - Summertime

Spyro_the_Dragon schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:33:
Yeah! Eindelijk een reden om weer eens te posten in dit topic... net bij Kiddyl een PSP besteld (value pack)! Gelijk Lumines, Tony Hawk en Ridge Racer erbij genomen..... en als GTA uitkomt komt die er ook bij!
Van de zomer op de camping lekker af en toe lekker PSPen! Moet binnenkort ook weer een paar keer ver weg (vliegen) voor mijn werk, dus onderweg wat te doen!
Heb ik verder nog een nuttige bijdrage voor dit topic? Ja, een vraag: waarom zijn jullie allemaal zo blij met de mogelijkheid om "oude" spellen te kunnen spelen op de PSP? Echte PSP spellen zijn toch veel mooier? Of is het meer voor "de heb"?
Maar ik speel de laatste paar dagen alleen maar Final Fantasy V op de SNES emu. Vind het super om het weer te spelen. Daarnaast heel veel Lumines en Hot shots golf. Vooral het golf spelletje vind ik zeer vermakelijk en kan je even spelen. Lumines moet je toch wel even voor gaan zitten, want je bent al gauw veel langer dan een uur bezig.
Retro gaming kan soms ook gewoon ontzettend leuk zijn. Gameplay is uiteindelijk toch wel het belangrijkst voor mij en eyecandy komt erna, al kan het wel je spelbeleving beinvloeden. Daarom heb ik bij de PSP elke keer weer wauw als ik de DS er naast heb gezien (geen flame, gewoon mijn beleving als ik naar het scherm kijk)
Midnight Club 3: Dub edition is inmiddels ook onderweg en ik ben wel benieuwd hoe het speelt.
[ Voor 14% gewijzigd door kiddyl op 28-06-2005 23:34 ]
Wilde net vragen of er al iemand Midnight club of Dead to Rights had besteld.
Ben benieuwd hoe het spel is.. Hou ons op de hoogte
[ Voor 5% gewijzigd door kiddyl op 28-06-2005 23:40 ]
Mijn Midnight Club 3 DUB Edition is ook al verstuurd!Epice schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:35:
@t kiddyl
Wilde net vragen of er al iemand Midnight club of Dead to Rights had besteld.
Ben benieuwd hoe het spel is.. Hou ons op de hoogte
Eens kijken waar ik hem ga bestellen...
Kiddyl, wat kost het bij jou? <-- Mag eigenlijk niet, dus dan maar klein
Verwijderd
Menu's zijn gewoon in het Engels net af en toe wat Japanse tekst..DoctorV64 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 08:16:
Ik zie dat er alleen een jap/asian versie van is. Qua menu's etc lijkt het gewoon op een standaard fighting game? Dus als je geen japans beheerst moet je er ook wel redelijk uit zien te komen?
Verhaal is echter compleet Japans en dus niet te volgen voor non-Japans sprekende mensen zoals ik.
Als ik het goed heb, is er een clip ervan uit Gooi jij die online? Ik heb hem nl. niet.
Clips die ik heb, komt ook net twee weken geleden uit usenet.
[ Voor 10% gewijzigd door Crashcat op 29-06-2005 01:50 ]
http://homepage.mac.com/W...f=consumer&cty=US&lang=enCrashcat schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 01:46:
[...]
Als ik het goed heb, is er een clip ervan uit Gooi jij die online? Ik heb hem nl. niet.
Clips die ik heb, komt ook net twee weken geleden uit usenet.
Sank you.. Nog maar even genieten voor dat mijn PSP terug naar Nippon gaat voor onderzoek
Op zich een goed spel, maar door de gigantische laadtijden niet te spelen

Waarschijnlijk krijg ik deze volgende week. Ik hoop dat ik het laden overleef
Hopen dat Coded Arms de verwachtingen wel waar kan maken.
PSN: Shiver23
coded arms wordt verschillend ontvangen ben ook zeer benieuwd naar de gameplay en besturing. ik wou vandaag een nieuw spel kopen maar kom tot mijn verrassing dat de psp hele slechte line up van games heeft.
thx!
Dat valt toch wel mee? Ok, fighting games, strategy games en platformers zijn er nog niet veel. Maar staan wel op de planning voor dit jaar. Kijk maar eens in de startpost hoeveel spellen er dit jaar wel niet uitkomen! Volgens mij is het Race-genre nog wel het meest vertegenwoordigd met grote namen, zoals NFSU, Midnight Club, WipEout Pure en Ridge Racers.Chiii schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:59:
ik wou vandaag een nieuw spel kopen maar kom tot mijn verrassing dat de psp hele slechte line up van games heeft.
Ik ben zelf nog wel aan het twijfelen of ik midnight club aan zal schaffen. Ik heb namelijk al Ridge Racers, WipEout Pure en Ridge Racers...
Spellen waar ik echt nog op zit te wachten zijn zeker
GTA: Liberty City Stories
Gran Turismo 4 Mobile
port van Rayman 2: The Great Escape van PS2/PC naar PSP
* TranceSetter denkt nog terug aan de tijd waar hij zoveel plezier aan Rayman 2 beleefde dat hij het 4x achter elkaar heeft uitgespeeld
Elke accu wordt lui. Echter in de PSP zit een LI-ION accu. Deze worden een stuk minder snel lui dan bijvoorbeeld nikkel-cadmium (ni-cd)- of nikkel-metaalhydride (ni-mh) accu's.Deslaw schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 12:02:
Vraagje: Over de batterij, wordt die lui? Als ik zeg maar begin op te laden als hij op 40% is, is dat erg?
thx!
Een accu wordt trouwens ook lui als je hem eerst helemaal leeg laat gaan, en dan weer gaat opladen. Alleen duurt het dan wat langer...
[ Voor 51% gewijzigd door TranceSetter op 29-06-2005 12:37 ]
Ik zocht voornamelijk naar shooters, action en rpg. Maar geen van de genres wordt goed vertegenwoordigd. Ik kijk daarom vooral uit naar Coded Arms lijk me gewoon heel erg vet een FPS op een handheld met goeie 3D graphics. En ik zocht bijv een spel als Devil May Cry maar die hebben ze (nog) niet. Rpgs hebben ze Tales of Eternia maar die is helaas japans, en popolocrois ook japans. Untold Legends lijkt me niks ik hou niet zo van ''westerse'' rpg. tetris/muziek achtige spellen zoals lumines lijkt me wel leuk maar daar heb ik al zo veel van gespeeld. Formula front lijkt me ook vet maar helaas ook Japans. Legend of Heroes lijkt me ook leuk, helaas japans. En zo zijn er nog meer al de spellen die mij leuk lijken zijn japans. Dus voor mij beschikbaar zijn alleen amerikaanse maar die zijn zo bagger lijkt me, nba street nfl street fifa tigerwoods nfsu twisted metal atv nhl midnight club.
Dus ik weet echt niet wat ik moet nemen, tony hawk underground leek me dan wel leuk voor even.
Dit topic is gesloten.
Post nuttig of post niet. Zoek eerst zelf naar het antwoord op jouw probleem voordat je het uit luiheid hier maar gewoon gaat posten.