Het Playstation Portable topic Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codeneos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06 10:09

codeneos

[...]

Als je een psp besteld bij b.v. PA, moet je dan nog extra import heving betalen? Ik vroeg het me eigenlijk gewoon af aangezien ik ook wel zo'n psp wil gaan bestellen (weet nog niet of ik het bij lik-sang of PA doe).

En heeft iemand ervaring met het spell Soukyuu no Fafner, link:http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9f-70-fql.html
Kan je dit spel ook op engelse taal zetten of is het echt alleen japans, want dan heb ik er niet so veel aan natuurlijk :).

http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Chilodus schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:53:
[...]

Probeer jij maar eens met een Mp3 spelertje harde muziek eruit te krijgen dat lukt toch niet met zown pen drive achtig ding zitten geen boxen in O-) .
Daarvoor zijn oordopjes uitgevonden toch wel wat prettiger voor de mensen waarmee je reist b.v. in trein, bus.
En de oordopjes vind ik uitermate goede kwaliteit.
maar ze mogen best wat harder kunnen!!! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-06 15:26
Randeazy schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:59:
[...]

maar ze mogen best wat harder kunnen!!! B)
Precies! Die oordopjes zijn best goede kwaliteit inderdaad, maar het gaat nog veel te zacht. Moet je mijn MP3-Speler maar eens horen (met dopjes) die gaat zeker 2,5 keer zo hard als de PSP. Wel jammer. En dan ook nog eens nagaan dat die optie voor het beschermen van je oren ook nog uitstaat :P Anders hoor je helemaal niets. Ik gebruik trouwens ook nog andere Sony oordopjes. Van die goede die ook in het 'wat zijn goede oordopjes'-topic besproken worden. Dus daar ligt het echt niet aan ;)
codeneos schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:54:
Als je een psp besteld bij b.v. PA, moet je dan nog extra import heving betalen? Ik vroeg het me eigenlijk gewoon af aangezien ik ook wel zo'n psp wil gaan bestellen (weet nog niet of ik het bij lik-sang of PA doe).

En heeft iemand ervaring met het spell Soukyuu no Fafner, link:http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9f-70-fql.html
Kan je dit spel ook op engelse taal zetten of is het echt alleen japans, want dan heb ik er niet so veel aan natuurlijk :).
Ik zou je zelf aanraden om eens contact op te nemen met Kiddyl. Hij kan de Japanse voor je regelen. Heb hem zelf ook bij Kiddyl geshopt, en ik kan niet meer zeggen dan perfecte service :)

[ Voor 38% gewijzigd door TranceSetter op 08-06-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

kixor schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:23:
Heb net de PSP binnengekregen tezamen met r-racer van KiddlyL (erg goed verpakt trouwens, klasse).

Wat een fantastisch ding zeg! Heerlijk! Ongeloofelijk helder beeld! En wat een leuk spel, dat ridge racer :D

Enige nadeel tot nu toe is dat je er zo snel vingers opziet ;) Gelukkig had ik al wel een screenprotector gehaald. Dat scheelt een stuk.

Pics komen zodra ik ze gemaakt heb in deze post :)

EDIT:

Voor pics: http://members.home.nl/o.roemeling/PSP/

Let op! Foto's zijn +1mb per foto!
welke case heb je daar? ziet er leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88245

Anoniem: 131484 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 17:57:
[...]

welke case heb je daar? ziet er leuk uit!
Zo te zien is het de Aero Case, geweldig ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Ik heb een Logic3 pakketje gekocht. Daarin zaten o.a. die case, screenprotector, schermschoonmaakdoekje, autolader en nog wat zut.

Over de case: de case is van een soort hard plastic. Echter kun je het wel indrukken, schokbestendig niet 'ga op zitten' bestendig dus :)

Trouwens, hoe laden jullie allen je psp op?? Er zit bij mij namelijk zo'n verkeerde stekker aan :) Of kan ik hiervoor gewoon ergens een verloopje halen? (Is dat geen probleem met spanningen enzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145060

Anoniem: 127313 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:13:
Die Wipeout is uitverkocht :(

al info over een komende update met browser functie? :'( is al weer een tijd geleden dat Korea zijn browser kreeg, zou toch al wat over bekend moeten zijn
ik zag het ja ik heb gister avond nog besteld gelukkig en heb het geld overgemaakt maar duurt normaal altijd 3 dagen ofzo toch? nu is mijn status ook Payment confirmed. Waiting for credit. dus hoop ik dat ik nog net op tijd ben geweest :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:27
kixor schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:58:
Ik heb een Logic3 pakketje gekocht. Daarin zaten o.a. die case, screenprotector, schermschoonmaakdoekje, autolader en nog wat zut.

Over de case: de case is van een soort hard plastic. Echter kun je het wel indrukken, schokbestendig niet 'ga op zitten' bestendig dus :)

Trouwens, hoe laden jullie allen je psp op?? Er zit bij mij namelijk zo'n verkeerde stekker aan :) Of kan ik hiervoor gewoon ergens een verloopje halen? (Is dat geen probleem met spanningen enzo?)
Yep, je kan gewoon ergens een verloopstekkertje halen.

Rechtstreeks uit de openingspost:

Q : Ik wil een Japanse PSP importeren maar moet ik dan ook een andere adaptor kopen?
A : Nee, De adaptor die er bij zit zit is goed voor 110 tot 240 volt. Alleen de stekkertje zelf is anders. Je kunt zo bij de elektroboer om de hoek een verloopstekkertje kopen.

:)

edit:
ik had er trouwens nog zo'n 3 thuis liggen, dus heb er geen hoeven halen. Ik denk dat meer mensen er nog wel eentje hebben liggen thuis

[ Voor 11% gewijzigd door Denman op 08-06-2005 21:06 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833

Anoniem: 132833 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 01:23:
Is (er al wat bekend over) de GPS uitbreiding en navigatie op de PSP?
Nie echt geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

DenMan schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:04:
[...]

Yep, je kan gewoon ergens een verloopstekkertje halen.

Rechtstreeks uit de openingspost:

Q : Ik wil een Japanse PSP importeren maar moet ik dan ook een andere adaptor kopen?
A : Nee, De adaptor die er bij zit zit is goed voor 110 tot 240 volt. Alleen de stekkertje zelf is anders. Je kunt zo bij de elektroboer om de hoek een verloopstekkertje kopen.

:)

edit:
ik had er trouwens nog zo'n 3 thuis liggen, dus heb er geen hoeven halen. Ik denk dat meer mensen er nog wel eentje hebben liggen thuis
Ik wist wel dat ik het ergens gelezen had :X

Wat is trouwens voor jullie de game waar jullie nu naar uit kijken? :) Zelf zit ik te wachten op de bezorging van Lumines. Daarna wordt het denk ik GT4 voor PSP tevens ben ik zeer benieuwd naar de PSP versie van GTA!

trouwens iemand hier van rug, ppsw met rracer? kunnen we morgen ff wifi doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
kixor schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:19:
[...]

Wat is trouwens voor jullie de game waar jullie nu naar uit kijken? :) Zelf zit ik te wachten op de bezorging van Lumines. Daarna wordt het denk ik GT4 voor PSP tevens ben ik zeer benieuwd naar de PSP versie van GTA!

Zelf kijk ik zelf uit naar:
1) SSX 4
2) GTA: Liberty City Stories
3) Gran Turismo 4 Mobile

Maar er komen nog genoeg andere spellen uit die ik eerder koop heb ik zo'n idee.
Ook ga ik komende vrijdag GTA: San Andreas voor op de PC kopen. Daar ben ik dan nog wel even zoet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 01:27
kixor schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:19:
[...]

Ik zelf kijk uit naar 3 games, en ik hoop dat ze voor september nog komen, al is m'n hoop klein :)

1. SSX :9~
2. Winning Eleven (in europa Pro Evulotion Soccer?)
3. GT4 mobile

Ik ben alleen benieuwd of Winning Eleven net zoals op de PS2, ook MET elkaar in een team kan, en niet alleen tegen elkaar. Ik doe regelmatig world cups met m'n broertje, en dit zou ook een ideaal tijdverdrijf zijn straks in het vliegtuig naar de USA ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

mag ik vragen waar je zo'n pakketje gekocht hebt?

Gevonden 8)7

Ok net besteld bij lik-sang.com, nu nog een vraagje :P

Ik heb net dus een mailtje gekregen waar de verschillende betalingsmogelijkheden staan, dmv een IBAN code kan ik dus mijn betaling via de bank betalen. Nu is mijn vraag, hoe weet lik-sang dan dat het geld van mij afkomstig is? :> :> :> tja niet altijd even snugger :+

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 09-06-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Hoef je geen ordernummer of iets dergelijks op te geven dan ?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

GT4 mobile komt waarschijnlijk pas begin 2006 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Anoniem: 127313 schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 10:27:
[...]

mag ik vragen waar je zo'n pakketje gekocht hebt?

Gevonden 8)7

Ok net besteld bij lik-sang.com, nu nog een vraagje :P

Ik heb net dus een mailtje gekregen waar de verschillende betalingsmogelijkheden staan, dmv een IBAN code kan ik dus mijn betaling via de bank betalen. Nu is mijn vraag, hoe weet lik-sang dan dat het geld van mij afkomstig is? :> :> :> tja niet altijd even snugger :+
Ik moest screenshot maken van mn rabobank internet bankieren O-)

Ow en nog van dat geluid als het nog harder gaat wordt ik doof 8)7
Dus laat het voor mij maar zo hard staan anders wordt ik gek als ik mn headset in mn psp doe...

Ik zit te wachten op de games:

1) GTA: Liberty City
2) SSX4
3) Socom

Maar ik hoop toch echt dat er een Medal of Honor game hierop uitkomt het liefst gewoon 1tje overgezet van de allereerste playstation deze pwnde echt...

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Waar heb je die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ik wacht op:
1. GTA
2. SSX
3. Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik wacht op:
1: Final Fantasy VII Crisis Core
2: Gran Turismo 4 Mobile
3: GTA - Liberty City Stories

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 09-06-2005 15:59 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chilodus schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 13:55:
[...]

Ik moest screenshot maken van mn rabobank internet bankieren O-)

Ow en nog van dat geluid als het nog harder gaat wordt ik doof 8)7
Dus laat het voor mij maar zo hard staan anders wordt ik gek als ik mn headset in mn psp doe...

Ik zit te wachten op de games:

1) GTA: Liberty City
2) SSX4
3) Socom

Maar ik hoop toch echt dat er een Medal of Honor game hierop uitkomt het liefst gewoon 1tje overgezet van de allereerste playstation deze pwnde echt...
een screenshot maken :? :? je hebt toch gewoon een order nummer wat je kunt invullen dan is het toch ook goed? en hoe wist je dat je een screenshot moest maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik wacht op GT4 en ik hoop dat ik dan wel het een en ander over kan zetten van mijn PS2 versie. Heb geen zin om alles opnieuw te spelen.

Verder nog een goede RPG. Er zijn al een aantal uit in Japan, echter door mij niet te begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 13:43
Ik wacht op de games:
1. GTA Liberty Stories
2. Coded Arms
3. Midnight Club 3 DUB Edition
4. Socom
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Voor alle belangstellenden.

Het logic3 setje met:
Afbeeldingslocatie: http://www.dimplus.nl/psp/boxes/760010.jpg

- screenprotector
- case
- autolader
- afdekkapjes
- polsbandje
- koptelefoontje (oortjes)
- scherm cleaner
- data kabel

Heb ik voor 19.99 gekocht bij dimplus. (www.dimplus.nl)

Hopelijk heb ik hiermee wat mensen blijgemaakt ;)

Moet zeggen dat elke keer dat ik r-racer start ik toch weer wat nieuws zie. Wat een detail! Vogels welke opvliegen, rondvliegende helikopters (en vliegtuigen), bordjes welke de weg wijzen, billboards. En alles bijzonder goed te zien en te volgen! Dit ding presteert echt boven mijn verwachtingen. Heb wel vaker op handhelds gespeeld, maar die psp kun je eigenlijk geen handheld meer noemen. 'T is gewoon een draagbare, volwaardige, console! :D

[ Voor 5% gewijzigd door kixor op 09-06-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

'T is gewoon een draagbare, volwaardige, console!
Kijk, daar ben ik het nou heeeeleeemaal mee eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Meer emulator pics!

Bron

Afbeeldingslocatie: http://a1112.g.akamai.net/7/1112/492/2002091469/www.wired.com/news/images/manual/menu_psp_f.jpg
When installed properly onto the Memory Stick, the Game Boy emulator appears automatically in the PSP's front-end menu system.
Afbeeldingslocatie: http://a1112.g.akamai.net/7/1112/492/2002091469/www.wired.com/news/images/manual/pspemu_psp_f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a1112.g.akamai.net/7/1112/492/2002091469/www.wired.com/news/images/manual/splatter2_psp_f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a1112.g.akamai.net/7/1112/492/2002091469/www.wired.com/news/images/manual/zelda2_psp_f.jpg

En game waar ik met spanning al naar uitkijk is de nieuwe Burnout!

[ Voor 66% gewijzigd door ElayZ op 09-06-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142258

Final fantasy :) daar zit ik nu echt op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
Inderdaad Final Fantasy zit ik ook op te wachten :9~ :9~
kan alleen niet echt een release date vinden weet iemand waneer de U.S release zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royal schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:29:
Hoef je geen ordernummer of iets dergelijks op te geven dan ?
niet dat ik weet, achter de mail subject van de mail staat wel iets van [PTG,0.nogwatcijfers]

verder krijg ik gewoon het IBAN code en de gegevens van het bankadres + bank

onderaan het mailtje staat ook nog

Payment reference: ******** (daar staant cijfers maar die post ik hier ff niet)

bedankt

K ff mailtje gestuurd naar lik-sang. Je krijgt dus wel een order nummer (in de mail aangegeven als Payment reference). Sorry voor de overlast :)

iemand goede/slechte ervaringen met deze screenprotecter? http://www.lik-sang.com/i...ory=306&products_id=6232&

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 10-06-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Dear Kixor,

an inquiry -- thank you, I am not good at English. although it is the affair
of an inquiry, since it will improve from now on which will be for the Asian
blocs and does not correspond in Europe and it is not put on the market yet
even in Japan, please understand PSP of GLAY'z -- though regrettable, I do
not know the site which can be ordered in English -- if there is some
information, I will contact you

GLAY'z Japanse Kerel

Het lijkt erop dat we nog even moeten wachten op de Glayz movies! ;)

Hoewel het eigenlijk niets uitmaakt, ik zal hoogstwaarschijnlijk geen films kijken op mijn PSP, kon ik het niet laten die lui een mailtje te sturen. Had niet verwacht uberhaupt een reactie te krijgen, maar deze kon ik jullie toch niet onthouden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
Ik stel de vraag hier maar omdat ik geen zin heb om op de engelse forum te vragen of iemand al geprobeerd heeft online te komen met een MSI pci wirless kaart.
Deze is 802.11g en kon via de msi utility deze als een wireless router instellen.
Alleen lukt het me nog steeds niet om met de psp naar deze te connecten hij ziet hem wel maar doet niks...

Dus heeft iemand met de MSI hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143273

werkt als een tiet!
toen ik em had,

zelfde dag teruggebracht omdat TW:HO er niet mee werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
Met welke instellingen als ik vragen mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 00:49
Zag bij mijn ouders een portable speakerset staan voor een mobiel apparaat.
Blijkbaar kan de PSP ook erop.
En het beste is.............Is dat het in China is gemaakt Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/BE216WPB802F/picserver.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/RQCHP9PMY1N0/picserver.jpeg

Filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

DE EERSTE SCREENS Van gta !!!!!!!!!!!!

http://forums.gamespot.co...112&topic=21482927&page=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135919

Eerst vragen, dan posten.

[ Voor 186% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 10-06-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Crashcat schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 21:18:
Zag bij mijn ouders een portable speakerset staan voor een mobiel apparaat.
Blijkbaar kan de PSP ook erop.
En het beste is.............Is dat het in China is gemaakt [afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]

Filmpje
Dat doe ik al tijden ^^
Als ik op mn kamer speel sluit ik mn PSP aan op mn Z2200 speakerset :) Dit levert veel beter geluid dan de speakers van de PSP zelf, en bespaart stroom :Y)

Over die GTA screens: ze zijn al van de forum gehaald :(
edit:

Maar op InsideGamer staan ze wel :) http://psp.headliner.nl/h...nl&id=11919&abbr=igamernl

[ Voor 8% gewijzigd door Chester op 11-06-2005 00:03 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal wel een groot probleem worden met laadtijden aangezien er geen kleine maps in komen :r

Maar we hebben cker niet te zeuren, t ziet er gewoon weer geweldig uit krijg al kriebels in me buik als ik eraan denk om tijdens het reizen met de trein ff lkkr Amerika onveilig te maken Woeiiii _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134162

Ik vraag zelf af hoe BF op psp er uit komt te zien, en die bestuuring lijkt me niet echt optimaal voor BF maar we zullen zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

BF? :?

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 133926 op 11-06-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Battlefield2 denk ik dat hij bedoeld, komt ook op de psp uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo krijg nu mijn psp waarschijnlijk uit de US maar daar hebben ze 110 volt en hier 230, hoe hebben jullie dit opgelosd.
En zijn hiervoor converters?
thnx :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 134162 op 11-06-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Anoniem: 134162 schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 23:03:
Hallo krijg nu mijn psp waarschijnlijk uit de US maar daar hebben ze 110 volt en hier 230, hoe hebben jullie dit opgelosd.
En zijn hiervoor converters?
thnx :*)
Adapter kan gewoon 220 aan.
Je moet alleen een andere stroomkabel eraan hangen.
Die van de ps2 past erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok thnx scheelt me weer een tripje naar de elektrowinkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er gaan weer geruchten over een manier voor homebrew op 1.5x , en deze keer heeft ps2nfo.com het bevestigd. Dat wil niet zeggen dat ik het geloof :P maar ps2nfo is toch wel redelijk betrouwbare site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119364

Als het goed is komt woensdag om 15:00 uur de exploit waarmee we ook homebrew op de 1.5 kunnen doen. Of die op de 1.5x werkt is nog niet bekend.

Bron: http://www.only4.info/psp-dev/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 05:50

TTD

ik ben van plan om een psp aan te schaffen maar is het verstandig om via ebay te kopen, want ik weet niet of ik die verkoper kan vertrouwen. Hij heeft een een feedback score van 211 maar het is wel prive(dus je kan niet lezen wat anderen over hem shrijven) en het kost 114.99 pond voor een psp value pack + spel :X is dat niet een beetje erg goedkoop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86061

[/quote]
[quote]
Ik ben zelf power seller op ebay, let niet teveel op de verkoop prijs, let vooral op de verzend kosten, die kunnen wel oplopen tot 30 pond (45 euro) of meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD

TTD

Ik ben zelf power seller op ebay, let niet teveel op de verkoop prijs, let vooral op de verzend kosten, die kunnen wel oplopen tot 30 pond (45 euro) of meer!
maar dan zijn de verzendkosten van degene wel erg goedkoop 11.99 pond vanuit Amerika :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TTD schreef op zondag 12 juni 2005 @ 20:46:
[...]

[...]

maar dan zijn de verzendkosten van degene wel erg goedkoop 11.99 pond vanuit Amerika :?
Dan is het goedkoop, ik heb er zelf deze week eentje gekocht voor 230 euro (incl spel).
En dat is al een uitzondering, meestal ligt de ebay prijs boven die van lik-sang.
Check z'n feedback percentage, zorg dat die boven 98% ligt, anders niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD

TTD

Anoniem: 86061 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:04:
[...]

Dan is het goedkoop, ik heb er zelf deze week eentje gekocht voor 230 euro (incl spel).
En dat is al een uitzondering, meestal ligt de ebay prijs boven die van lik-sang.
Check z'n feedback percentage, zorg dat die boven 98% ligt, anders niet doen!
Hij heeft een feedback van 100% en zie ook dat hij een PSP VP + 2spellen aanbiedt voor 187 :X normaal gesproken zijn 2 spellen al gauw 70euro. Is het dan echt zo goedkoop of wordt ik dan opgelicht?

[ Voor 6% gewijzigd door TTD op 12-06-2005 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TTD schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:15:
[...]

Hij heeft een feedback van 100% en zie ook dat hij een PSP VP + 2spellen aanbiedt voor 187 :X normaal gesproken zijn 2 spellen al gauw 70euro. Is het dan echt zo goedkoop of wordt ik dan opgelicht?
ABSOLUUT NIET DOEN!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem net gevonden, hij is net 2 weken lid en heeft meer als 200 feedback, is dus een oplichter die feedback koopt en daarna z'n feedback privé maakt zodat je dat niet kan zien.
Nogmaals niet doen, dit is een oplichter.
Je kan ook alleen met credit card betalen!!!!
Niet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024

Anoniem: 119364 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 15:03:
Als het goed is komt woensdag om 15:00 uur de exploit waarmee we ook homebrew op de 1.5 kunnen doen. Of die op de 1.5x werkt is nog niet bekend.

Bron: http://www.only4.info/psp-dev/
hopen dat het deze keer 4 real is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTD

TTD

Anoniem: 86061 schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:45:
[...]

ABSOLUUT NIET DOEN!!!!!!!!!!!!
Ik heb hem net gevonden, hij is net 2 weken lid en heeft meer als 200 feedback, is dus een oplichter die feedback koopt en daarna z'n feedback privé maakt zodat je dat niet kan zien.
Nogmaals niet doen, dit is een oplichter.
Je kan ook alleen met credit card betalen!!!!
Niet doen :(
ok hartstikke bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is idd (btje?) verd8

Ik zou toch naar de grotere zaken toegaan of kiddyl (daar heb ik hem ook gehaald voor een mooie prijs en fantastische service) aanrader dus. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

PSP import EU vervolg, of wordt vervolgd

Speaking exclusively to GamesIndustry.biz, Dan Morelle, MD of online retailer ElectricBirdLand, has announced plans to hold a secret meeting of independent retailers prepared to take a stand against Sony's clampdown on PSP imports.

"I believe we have an opportunity to share our knowledge and allay any fears brought on by Sony's legal threats," says Morelle. "It's time independents were taken more seriously and I think it's about time Sony gave us more respect."

The announcement follows Morelle's first attack on Sony several weeks ago, when he accused the Japanese giant of using bully tactics agains UK retailers and failing to register important trademarks. The full story can be found here.

The MD says he's heard nothing from Sony since: "For ElectricBirdLand and retailers that received the first wave of paper from Sony and refused to give the undertakings, all has gone quiet.

"But the games continue," he adds. "I am aware that only yesterday, other retailers received the same Sony nastygrams we began to receive almost one month ago."

However, Morelle claims that the Cease and Desist orders sent out buy Sony haven't stopped import sales so far - and are unlikely to do so in the future.

"International retailers outside the EU continue to sell PSPs to the EU. eBay sellers continue to sell PSPs by the suitcase load. Online retailers continue to aggressively compete with each other. Independent high street retailers continue to sell PSPs."

Morelle also claims that "one major electronics retailer has also entered the fray, selling imported PSPs and games," but we have been unable to independently verify this claim. He also claims that a number of high street retail chains are supporting imported PSPs by selling accessories or using import consoles as demo units, but are not providing grey import hardware.

"Although not 'officially launched' until September 1, the PSP is on sale all over Europe," Morelle continued, "and there is nothing that Sony can do about it but bully. The flood gates are flung open and there is no amount of paper fired out by Sony's solicitors that will plug it."

Morelle concluded by once again taking the opportunity to heavily criticise Sony's recent actions.

"What Sony has managed to do, yet again, is create overwhelming hype for its new product but failed to deliver," he said. "How many European gamers have to be jilted by Sony in comparison to their peers in the US and Japan? The emperor is stark naked for all to see."

Sony Computer Entertainment was unavailable for comment at the time of writing.

Morelle will not reveal venue or timing details for the independent retailers' meeting, but says it will take place "in a matter of days." Nor would he list the names of those already signed up to attend, stating only: "The interest and support I received since making a stand on behalf of ElectricBirdLand has been huge."

Those wishing to attend are invited to email fairplay@electricbirdland.co.uk for more details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@ vodor, feedback kopen? :s

Na het updaten van m'n JAP PSP van 1.0 naar 1.50 kreeg ik spijt als haren op m'n hoofd, ik hoop dat ik met het uitkomen van die homebrew mogelijkheid meer geluk krijg.

Overigens gaat het om een exploit die alleen werkt op 1.50, dus niet op 1.51 en 1.52.

Afbeeldingslocatie: http://img136.echo.cx/img136/4479/pspdevlauncher23hu.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door MaZo op 13-06-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaZo schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:30:
@ vodor, feedback kopen? :s

Na het updaten van m'n JAP PSP van 1.0 naar 1.50 kreeg ik spijt als haren op m'n hoofd, ik hoop dat ik met het uitkomen van die homebrew mogelijkheid meer geluk krijg.

Overigens gaat het om een exploit die alleen werkt op 1.50, dus niet op 1.51 en 1.52.

[afbeelding]
ik had em gezien ja, maar betekend dit dus ook dat we de achtergronden kunnen wijzigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 145060 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:03:
[...]

ik had em gezien ja, maar betekend dit dus ook dat we de achtergronden kunnen wijzigen? :)
Tuurlijk niet, als je een spel erin hebt krijg je ook een andere achtergrond bij het Game menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royal schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:04:
[...]

Tuurlijk niet, als je een spel erin hebt krijg je ook een andere achtergrond bij het Game menu
oohwjaa :X :X :X :X :X stom van me 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eerst kijken of het echt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 22:45
Overigens is die site nu offline... Misschien een berisping gekregen van Sony? Zo nieuwtje gaat namelijk als een lopend vuurtje op het internet. Sony zou volgens mij wel op de hoogte zijn... ben benieuwd wat er aanstaande woensdag gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:49
Mijn PSP is vandaag ook binnen gekomen. Wat een ding _/-\o_ .
Ik had alleen RidgeRacer laten mee komen, mochten er importkosten bijkomen ( ik woon in België ) dan zou het nog meevallen. Dit zijn er niet gekomen ( VG+ is echt goed ), dus dat viel mee.

Ik heb een DS gehad maar de PSP veegt er (voor mij) de vloer mee aan. Dat scherm is echt gruwelijk mooi. De firmware die er opstaat is versie 1.50 dus die blijft mooi even.

Maar goed, op de wish-list staat nog Lumines, Wipe out pure, logitech case, Mem kaartje, en vele andere spelletjes ( ahum, games ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/omtehuilen.jpg

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 15:38

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Theebag schreef op maandag 13 juni 2005 @ 18:55:
Mijn PSP is vandaag ook binnen gekomen. Wat een ding _/-\o_ .
Die van mij is ook binnen, het was dus niet overdreven dat het mooi was :Y)
Ook firmware 1.50 JAP

Ik heb net zoals jij met Ridge Racer bestelt, maar ik had al twee andere spellen besteld voordat ik mijn PSP besteld had en die moeten nog komen :? (Wipeout Pure en Metal Gear Acid)

Snelle Ebay verkoper dus voor de PSP, heeft 4 dagen geduurd

[ Voor 25% gewijzigd door Reptile-X op 13-06-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zonde! maar wel geweldig goed! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 13-06-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zie af en toe van die gruwlijk hoge lumines scores voorbei komen. Maar wat zijn jullie strategien? Ik weet van een 10k bonus voor een leeg scherm, maar vertel, wat is jullie geheim? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik ga denk ik binnekort WipeOut pure bestellen, maar zit nog te twijfelen over of ik Lumines er ook zal bij halen. Ik zoek dus als 2e spel een spel waar je lang mee bezig kan gaan, mijn vraag dus, kan ik lang bezig blijven met Lumines? Of begint het snel te vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Chester schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:14:
Ik ga denk ik binnekort WipeOut pure bestellen, maar zit nog te twijfelen over of ik Lumines er ook zal bij halen. Ik zoek dus als 2e spel een spel waar je lang mee bezig kan gaan, mijn vraag dus, kan ik lang bezig blijven met Lumines? Of begint het snel te vervelen?
Sinds ik lumines heb speel ik eigenlijk m'n ander spellen bijna niet meer... zeg dat genoeg? ;)
Ik heb het spel nu al 3 maanden en speel het bijna elke dag wel even voor 2 uurtjes (om tot zo'n score te komen).
Lumines is echt een aanrader, want het is een spel zonder verhaallijn maar gewoon pure gameplay. Er zijn diverse modi voorhanden en 'k heb het spel dus bijna in challenge mode uitgespeeld (1,000,000 moet je halen). Dan heb je echter nog de puzzle modus en de versus modus, dus het spel is echt replayfactor +1000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 21:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Dus Lumines is een aanrader, mmmhh. Ik hoop dat Kiddyl snel mijn PSP binnenkrijgt :9
WIpeout Pure is onderweg via Play-Asia _/-\o_ megagoedkoop die actie van vorige week.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lumines is het enige spel wat ik speel, af en toe wipeout. Post van prototype zegt genoeg lijkt me.

Supergame ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50662

Ik ga ook maar bestellen :)

Ben alleen benieuwd of de psp naast spellen en films nog meer mogelijkheden heeft door softeware van derden zoals agenda functie ofzo?

@Kiddyl, ik heb je ff gemaild en op msn toegevoegd. Ben benieuwd naar wat jij allemaal doet na alle positieve berichten die ik hier lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

DoctorV64 schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:34:
Dus Lumines is een aanrader, mmmhh. Ik hoop dat Kiddyl snel mijn PSP binnenkrijgt :9
WIpeout Pure is onderweg via Play-Asia _/-\o_ megagoedkoop die actie van vorige week.
Lumines is _ZEKER_ eeen aanrader, en wipe-out pure van play-asia is wel de japanse he? Hou daar rekening mee, dus multiplayer met amerikaanse versie of europese zit er ws niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Hehe, ik had bijna mijn hele scherm leeg moest alleen nog wachten op de lijn die de blokjes weg ging halen helaas kwam die net te laat, ik zat op 450 000 punten (tevens mijn highscore)

Dit spel is een aanrader vooral als je met meerderen speelt mooi tegen elkaar opspelen geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

En toen had ik hem uitgespeeld :) LOL, sterker nog, 'k had 'm een kwartier lang al uitgespeeld... de teller bleef op 999,999 staan, maar 'k kon het tempo van de level nog bijbenen en bleef dus gewoon een kwartier lang doorspelen... toen vond ik het wel welletjes, aangezien er niet een easter egg ofzo kwam, dus had ik zelfmoord gepleegd, maar 'k had dus best wel een tijdje door kunnen gaan :)

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/uitgespeeld.jpg
Iemand interesse in m'n savegame? Daar zitten nu dus alle skins in unlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

prototype schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:16:
[...]

Lumines is _ZEKER_ eeen aanrader, en wipe-out pure van play-asia is wel de japanse he? Hou daar rekening mee, dus multiplayer met amerikaanse versie of europese zit er ws niet in.
yup, maar voor die prijs laat ik hem niet liggen :D. Ik heb tot op heden geen maatjes met een PSP dus wat dat betreft geen probleem. Ik ga wel de US versie van Tony Hawk Undergrond 2 remix halen en heb gisteren bij Videogamesplus.ca Lumines US versie besteld en deze is al op de post gegaan _/-\o_ Omgerekend (incl. verzendkosten) kleine 42 euro. Het wordt echt een dure maand >:)

[ Voor 1% gewijzigd door DoctorV64 op 14-06-2005 07:47 . Reden: typo ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

DoctorV64 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 07:46:
[...]

yup, maar voor die prijs laat ik hem niet liggen :D. Ik heb tot op heden geen maatjes met een PSP dus wat dat betreft geen probleem. Ik ga wel de US versie van Tony Hawk Undergrond 2 remix halen en heb gisteren bij Videogamesplus.ca Lumines US versie besteld en deze is al op de post gegaan _/-\o_ Omgerekend (incl. verzendkosten) kleine 42 euro. Het wordt echt een dure maand >:)
THUG2 heb ik hier liggen maar speel ik amper, 'k ben meer een puzzlegamer :), dus je kan 'm ook van mij overnemen als je wil ('k heb zelfs kassabonnetje er nog bij). Maar erm, lumines is het echt waard, elke cent gewoon. Dit is verreweg het meest geniale spel dat ik sinds tijden heb gespeeld... het grijpt je en laat je daarna niet meer los :D Volgende week wanneer m'n tentamens voorbij zijn (ja, 'k heb dus lopen luminessen tijdens m'n tentamenweek -_-"), zal ik wel een strategy guide maken :)
De soundtrack van lumines is overigens geniaal, 'k heb een paar singles al besteld namelijk Eri Nobuchika - Lights en Mondo Grosso - Shake Ya Body, Life en Shinin'. Wanneer de soundtrack van lumines op cd beschikbaar is, ben ik er ook meteen bij. Late het duidelijk zijn, 'k ben helemaal weg van dit spel :)

[ Voor 16% gewijzigd door prototype op 14-06-2005 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
prototype schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:03:
[...]

Late het duidelijk zijn, 'k ben helemaal weg van dit spel :)
Hmm.. Was me nog niet echt op gevallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

prototype schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 08:03:
[...]

THUG2 heb ik hier liggen maar speel ik amper, 'k ben meer een puzzlegamer :), dus je kan 'm ook van mij overnemen als je wil ('k heb zelfs kassabonnetje er nog bij). Maar erm, lumines is het echt waard, elke cent gewoon. Dit is verreweg het meest geniale spel dat ik sinds tijden heb gespeeld... het grijpt je en laat je daarna niet meer los :D Volgende week wanneer m'n tentamens voorbij zijn (ja, 'k heb dus lopen luminessen tijdens m'n tentamenweek -_-"), zal ik wel een strategy guide maken :)
De soundtrack van lumines is overigens geniaal, 'k heb een paar singles al besteld namelijk Eri Nobuchika - Lights en Mondo Grosso - Shake Ya Body, Life en Shinin'. Wanneer de soundtrack van lumines op cd beschikbaar is, ben ik er ook meteen bij. Late het duidelijk zijn, 'k ben helemaal weg van dit spel :)
Uhm, wat vraag je voor THUG2? Mijn email staat in mijn profiel, laten we dit buiten het forum houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ok, bedankt voor de antwoorden, dan weet ik wat ik allemaal ga halen :)
Dat wordt dus:
-Lumines
-WipeOut Pure
-Hori screenprotector
Dat wordt een leuke zomervakantie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50662

IS het de moeite waard om een Value-Pack te kopen? Of kan je met standaard genoeg uit de voeten? Maakt het verder nog uit of het een japanse is of een US versie? i.v.m. regiocodes (lees ik her en der)?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 50662 op 14-06-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-06 15:35
Hallo,
Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik had een aantal vragen over het spel Bleach. Ik hoop dat jullie hem ook hebben, want ik kom er niet echt uit.
#1 Hoe save je de game?? Ik kan echt nergens "save game" oid vinden.
#2 Wat is Soul Versus? Als ik dat open, dan kan ik niks doen, enkel met X teruggaan naar het hoofdmenu.
#3 Hoe unlock je Abarai Renji?
#4 Wat is dat gedoe met de cards in "Appendix"?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Soul versus is Multiplayer mode via AdHoc.
Voor andere vragen zie [spam] www.gamefaqs.com [/spam]

Smart Bomb actie duur nog anderhalf uur bij Playasia..
Dus Smart Bomb US voor 19,41 EUR.

Doen ze hierna meteen een ander spel in de aanbieding? Anders wacht ik nog ff :). Mss dat ze MGA in de aanbieding gooien :D

[ Voor 53% gewijzigd door Yellowneck op 14-06-2005 12:22 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140180

dat zou idd wel heel mooi zijn, elke week zoiezo een andere aanbieding. :)

die lumines score moet ik ook nog halen :'( kom niet verder als 870000.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ voor ninh _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

is thug 2 trouwens een aanrader, vindt tony hawk games wel altijd leuk.

blijf me collectie maar uitbreiden >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 140180 op 14-06-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64636

YellowNeck schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:16:
Soul versus is Multiplayer mode via AdHoc.
Voor andere vragen zie [spam] www.gamefaqs.com [/spam]

Smart Bomb actie duur nog anderhalf uur bij Playasia..
Dus Smart Bomb US voor 19,41 EUR.

Doen ze hierna meteen een ander spel in de aanbieding? Anders wacht ik nog ff :). Mss dat ze MGA in de aanbieding gooien :D
Ik heb dus wel 100x geprobeerd dat spel te bestellen met die actie, maar om de een of andere reden bleef hij uit mijn mandje verdwijnen :{

Heb een mail gestuurd aan PA maar ben bang dat ik er naar kan fluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Net Lumines binnen gekregen van Lik-Sang. Had em de 6e besteld en nu dus de 14e in huis. Best snel gegaan nog eigenlijk.

Eerste indrukken:

- relaxte muziek
- simpele opzet
- verslavende gameplay
- 'hip' (kon het even niet anders omschrijven :P)

Een top game, echt leuk om te doen. Vermoed dat ik er uren zoet mee kan zijn. Grafisch is Ridge Racer natuurlijk beter om te showen, maar deze game Lumines heeft lekkere gameplay, heerlijke achtergronden en creeert zo je eigen lounge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

kixor schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:34:
Net Lumines binnen gekregen van Lik-Sang. Had em de 6e besteld en nu dus de 14e in huis. Best snel gegaan nog eigenlijk.

Eerste indrukken:

- relaxte muziek
- simpele opzet
- verslavende gameplay
- 'hip' (kon het even niet anders omschrijven :P)

Een top game, echt leuk om te doen. Vermoed dat ik er uren zoet mee kan zijn. Grafisch is Ridge Racer natuurlijk beter om te showen, maar deze game Lumines heeft lekkere gameplay, heerlijke achtergronden en creeert zo je eigen lounge :)
En toen was er weer iemand aangestoken met het lumines virus ;), informeer iig je familieleden dat als je een tijdje niet aanwezig bent bij familiale bezigheden, dat het door lumines komt :+, straks maken ze zich nog zorgen om niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
prototype schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:43:
[...]

En toen was er weer iemand aangestoken met het lumines virus ;), informeer iig je familieleden dat als je een tijdje niet aanwezig bent bij familiale bezigheden, dat het door lumines komt :+, straks maken ze zich nog zorgen om niets ;)
lol :)

Vind Lumines zelf ook wel een vette game, maar jij bent echt een geval apart ^^

Iemand trouwens al een relaxte 'zon filter' oid gevonden?
Ik wil mijn kleurtje namelijk wel ff bijwerken terwijl ik PSP, want mijn witte hoofd staat niet zo goed bij mijn roze shirtjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

nioz schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:29:
[...]

lol :)

Vind Lumines zelf ook wel een vette game, maar jij bent echt een geval apart ^^
:D

even tussendoor, voor de US Luminessers, m'n savegame: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~buixn/log/luminessave.zip

Enjoy :)
Ik wil mijn kleurtje namelijk wel ff bijwerken terwijl ik PSP, want mijn witte hoofd staat niet zo goed bij mijn roze shirtjes :P
Die zoek ik ook, en bijna om dezelfde reden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
nioz schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:29:
[...]
Das een goeie. Ik ben ook al op zoek. Volgens mij iedereen hier wel. Als er ook maar een beetje natuurlijk licht op de PSP valt, dan is er meteen helemaal niets meer op het scherm te zien. Best jammer, aangezien ik op m'n reis naar frankrijk van 12 uur onderweg toch wil kunnen PSP-en. En dat gaat niet zo goed als er veel zon is...

Hoop echt dat iemand iets moois gevonden heeft.

En ja, ik heb wel die Logitech PlayGear Pocket, maar die helpt voor mij dus echt niet tegen de zon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

prototype schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 17:43:
[...]

Heb ik morgen eindelijk iets te doen onder college ;) Ga em natuurlijk wel meebrengen + nonchalant showen, bedoel gamen is leuk, showen is priceless.

Heb btw al dik 130k gescoord in Luminess :D Maar zoals ik begrijp is de enige mogelijkheid tot unlocken de standard mode spelen toch? Of is er ook een soort never ending mode. Die zelf altijd maar doorgaat ofzo? (Of is dat hier ook al zo :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

kixor schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:04:
[...]

Heb ik morgen eindelijk iets te doen onder college ;) Ga em natuurlijk wel meebrengen + nonchalant showen, bedoel gamen is leuk, showen is priceless.
Dat verveelt op den duur wel, 'k weet niet, op een gegeven moment is het niet meer leuk om mensen te zien stikken in hun eigen kwijl ;)
Heb btw al dik 130k gescoord in Luminess :D Maar zoals ik begrijp is de enige mogelijkheid tot unlocken de standard mode spelen toch? Of is er ook een soort never ending mode. Die zelf altijd maar doorgaat ofzo? (Of is dat hier ook al zo :X)
Nee, challenge mode, puzzle mode en vs mode zijn allemaal modi waarin je dingen bij kan unlocken :) Verschilt van avatars tot skins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 13:43
Ben echt aan het twijfelen: zou ik een 512 mb stickje kopen (70 euro) en dan hopen dat er voor mijn vakantie een loader voor de 1.51 zal komen (heb hem geupdated). Zodat ik daar lumines op zetten die ik al gedownload heb, of gwoon lumines(34 euro) kopen? :P

Ben geen krent, ik zou het liefst ze allebei kopen, maar heb maar 80 euro!

[ Voor 14% gewijzigd door Nilos op 15-06-2005 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Nilos schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:38:
Ben echt aan het twijfelen: zou ik een 512 mb stickje kopen (70 euro) en dan hopen dat er voor mijn vakantie een loader voor de 1.51 zal komen (heb hem geupdated). Zodat ik daar lumines op zetten die ik al gedownload heb, of gwoon lumines(34 euro) kopen? :P
De optie waarbij je erkent dat je een krent bent en jezelf in een ravijn gooit lijkt me de beste optie (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nilos schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 23:38:
34 euro? waar dan

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 145060 op 15-06-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 15:38

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Okay, ik ben in de war...

Deze memory stick van 1GB zou met PSP moeten werken toch? Want 94 Euro is best wel goedkoop voor een 1GB stick, dat is ook reden waarom ik in de war ben :P

Trouwens PA kwam niet met een PSP spel in de wekelijkse aanbieding, maar Smart Bomb is nog steeds zelfde prijs, dus ik heb die maar genomen, want ik was deze Cabdase Twin Case aan het bestellen dus ik heb de Smart Bomb ook maar genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Reptile-X schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:53:
Okay, ik ben in de war...

Deze memory stick van 1GB zou met PSP moeten werken toch? Want 94 Euro is best wel goedkoop voor een 1GB stick, dat is ook reden waarom ik in de war ben :P

Trouwens PA kwam niet met een PSP spel in de wekelijkse aanbieding, maar Smart Bomb is nog steeds zelfde prijs, dus ik heb die maar genomen, want ik was deze Cabdase Twin Case aan het bestellen dus ik heb de Smart Bomb ook maar genomen.
Die moet werken, en 94 euro is idd goedkoop voor een memorystick pro duo van 1gb. Bijna te goedkoop zou ik zeggen, misschien heb je geen adapter erbij? Alhoewel, duo duidt er wel op... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136331

Hoe laat word het bekent gemaakt van homebrew 1.50 :P
Ben echt super benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 11:33
Op Amazon een Sony Memorystick pro duo 1Ghz voor 79 dollar en een Sandisk memorystick pro duo 512MB voor 59 dollar.

Edit: Damn, wordt alleen binnen de US verstuurd.....

[ Voor 8% gewijzigd door DutchAddick op 15-06-2005 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@ frankverspreek, om 15.00, maar lees a.u.b. nou eens voor één keer gewoon het topic door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze is leuk: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3410&item=7523852812&rd=1

50 dollar voor een 512 mb stick met adaptor, hij vraagt 5$ verzend kosten.
Verkoper is een Nederlander (ex?) :)
Wees wel snel, ik heb er 2 dagen geleden een gekocht, toen vroeg hij 45$, prijs stijgt dus!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 86061 op 15-06-2005 10:20 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post nuttig of post niet. Zoek eerst zelf naar het antwoord op jouw probleem voordat je het uit luiheid hier maar gewoon gaat posten.