Het Playstation Portable topic Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.200 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88245

Anoniem: 135356 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:09:
wie heeft er een paar leuker links voor filmpjes en software voor de psp _/-\o_
Filmpjes hier
Magazines hier
en Software hier

Software voor op de PSP (Memory Stick) kan alleen met firmware v1.00 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134162

TranceSetter schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:39:
[...]

Er waren inderdaad geruchten dat dit zou zijn. Helemaal niets van waar. (Tot nu toe dan). Alleen de bevestiging van opties in het menu s nu anders bij Jap en US PSP, zoals hierboven al gezegd. Meer niet.
Ok thnx dan weet ik genoeg, nu effe me tante bellen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:55
Anoniem: 88245 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 15:38:
Voor mensen die willen weten of Lumines de moeite waard is om te kopen, kunnen Verticube downloaden. :)

[...]
Dit is alleen voor de PC? Of kan je het op een of andere manier ook op de PSP zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136331

Modbreak:Check je mail zometeen ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Crash op 04-06-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flatwhite schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:23:
[...]

Dit is alleen voor de PC? Of kan je het op een of andere manier ook op de PSP zetten?
Alleen voor Windows.
Op de PSP afspelen gaat sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Anoniem: 136331 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:28:
Hoe zet je films op de psp in welke map?
Als je in de TopicStart had gekeken dan had je gezien dat er een link stond naar een site waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je dat voor elkaar krijgt...Dit is al de zoveelste vraagn van jou frankverspeek... *knip* gedraag je ;) zonder dat je zelf een beetje hebt gezocht...

Hoe krijg je video op de PSP

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 04-06-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136331 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:28:
Hoe zet je films op de psp in welke map?
Lees de OP eens :{

HOW-TO: Get videos and DVDs onto your Sony PlayStation Portable (PSP) for free

Kijk ook hier eens voor een lijst met andere tutorials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112921

Anoniem: 88245 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 15:38:
Voor mensen die willen weten of Lumines de moeite waard is om te kopen, kunnen Verticube downloaden. :)

[...]
Eerder was er ook Illuminati.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En Sweep (online java) voor de luie mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O-)

Afbeeldingslocatie: http://img141.echo.cx/img141/6031/pict00020my.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

prototype schreef op zondag 05 juni 2005 @ 00:50:
[...]

Blijft leuk he die PNGtjes editten :P
idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 16-06 15:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Het slowchat / loze posts gehalte stijgt weer. Probeer daar op te letten, zodat het topic informatief blijft (Voor de duidelijkheid: Loze plaatjes neerplanten is niet informatief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 11:38
@ TranceSetter. Ik heb het al meerdere malen verteld. Alsnog: De link naar de FirmWare update is dood. Zo krijg je minder last van de zelfde vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
whiteclear schreef op zondag 05 juni 2005 @ 08:52:
@ TranceSetter. Ik heb het al meerdere malen verteld. Alsnog: De link naar de FirmWare update is dood. Zo krijg je minder last van de zelfde vragen.
Ow, ok. Zie het nu pas :( Zal even de goede link opzoeken naar de firmware-update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Iemand wellicht die binnenkort naar Amerika/Japan gaat en een PSPtje voor mij mee kan nemen? Hehehe, verder zat ik dus te bedenken, als je een film zou hebben van 900 mb zoiets, hoeveel mb wordt dat na het converteren met die psp movie converter?

Offtopic: Sorry datk dus niet me email in me profile had, nu wel : Smirnmeister@hotmail.com

[ Voor 17% gewijzigd door Deslaw op 05-06-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Deslaw schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:52:
Iemand wellicht die binnenkort naar Amerika/Japan gaat en een PSPtje voor mij mee kan nemen? Hehehe, verder zat ik dus te bedenken, als je een film zou hebben van 900 mb zoiets, hoeveel mb wordt dat na het converteren met die psp movie converter?
offtopic:
Voor dat soort dingen kun je dus beter een e-mail adres in je profiel opnemen zodat mensen contact met je op kunnen nemen zodat dit verder niet offtopic gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Deslaw schreef op zondag 05 juni 2005 @ 13:52:
Hehehe, verder zat ik dus te bedenken, als je een film zou hebben van 900 mb zoiets, hoeveel mb wordt dat na het converteren met die psp movie converter?
Enne, is dit niet al vaak genoeg teruggekomen in het topic :S
Ik wil het best in de TS zetten, maar dan moet ik wel een beetje een betrouwbare bron hebben... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 22:08
Complimenten voor de start post, veel goeie info gevonden!

Mede door alle info besloten om PSP ook nu alvast aan te schaffen en niet te wachten.

Ik krijg hem namelijk vd week via mijn nichtje die in tokyo woont en ook toevallig hierheen komt op vakantie dus ik betaal gewoon 25,900.Yen = 196 Euro voor valuepack. Das toch een koopie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Offtopic: Inderdaad een mooi koopje Elayz! Heb je mischien email ik had een vraagje *wink*

Ontoppic: Ik lees net ergens dat de knoppen van de JAP PSP sneller los gaan zitten of stroef worden dan de USA PSP, iemand een bevestiging of dit overkomen? Het lijkt mij namelijk sterk dat dit echt zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Deslaw schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:03:
Ontoppic: Ik lees net ergens dat de knoppen van de JAP PSP sneller los gaan zitten of stroef worden dan de USA PSP, iemand een bevestiging of dit overkomen? Het lijkt mij namelijk sterk dat dit echt zo is..
Dit was inderdaad het geval bij de alleereerste Jap PSP's Daarvan ging de vierkant-toets op een gegeven moment een beetje vasthangen enzo. Maar dat probleem is alllllaaaaaang verholpen, dus daar hoef je je niet druk om te maken ;) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131484

behalve mensen die een eerste generatie psp hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Oke... ik zie zojuist in de startpost dat Winning Eleven (naar ik mag aannemen dus hetzelfde als pro evolution soccer?) ook naar de PSP komt :9~ en dan ook nog SSX 4! :9~ :9~ :9~

Alleen kan ik nog niks van releasedata vinden. Weet iemand die toevallig?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Aan reeds (gelukkige :P ) psp bezitters:

Gebruiken jullie ook een screen protector?

Vraag me af in hoeverre zo iets echt nodig is, mocht het echter een aanrader zijn dan zal ik er ook maar even eentje klussen.

(Ter info: het lijkt (van plaatjes) een soort cellofaantje te zijn, zo iets wat over de display van een nieuwe mobiel zit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kixor schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:51:
Aan reeds (gelukkige :P ) psp bezitters:

Gebruiken jullie ook een screen protector?

Vraag me af in hoeverre zo iets echt nodig is, mocht het echter een aanrader zijn dan zal ik er ook maar even eentje klussen.

(Ter info: het lijkt (van plaatjes) een soort cellofaantje te zijn, zo iets wat over de display van een nieuwe mobiel zit...)
Zeker een musthave!
Ik zou echt niet zonder scherm-bescherming mijn psp ergens mee naar toe nemen.

Zelf heb ik een Martin Field screen protector en voor extra bescherming (andere mensen laten spelen, gebruik buitenshuis) ook nog de Brando Crystal Hard Cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Anoniem: 88245 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:02:
[...]

Zeker een musthave!
Ik zou echt niet zonder scherm-bescherming mijn psp ergens mee naar toe nemen.

Zelf heb ik een Martin Field screen protector en voor extra bescherming (andere mensen laten spelen, gebruik buitenshuis) ook nog de Brando Crystal Hard Cover.
Ziet er beide goed uit. Kun je misschien aangeven waar je die twee items vandaan hebt?

Zelf heb ik even bij dimplus gekeken (is in de buurt) en daar hadden ze wel wat dingen maar allemaal in een soort pakje. (Dus bijvoorbeeld screen prot. maar ook direct oortjes enzo...zit ik niet echt op te wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Vind screenprotector gewoon 10x relaxter om op je screen te hebben. Anders ga ik me steeds zorgen maken over het scherm, en kan ik niet relaxed/normaal met m'n PSP omgaan :P

Heb trouwens een Hori screenprotector. Wel leuk dingetje.
Heb daarnaast ook nog een Logitech Playgear Pocket :9~ . Bescherming dubbelop ;).

[ Voor 31% gewijzigd door Yellowneck op 05-06-2005 19:16 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

YellowNeck schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:15:
Vind screenprotector gewoon 10x relaxter om op je screen te hebben. Anders ga ik me steeds zorgen maken over het scherm, en kan ik niet relaxed/normaal met m'n PSP omgaan :P
Haha best herkenbaar, eerst gaf ik mijn PSP nooit uithanden en zat ik constant met dat schoonmaak doekje te poetsen maar nu ik een screenprotector heb veeg ik mn psp soms ook af op mn kleren ideaal !

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kixor schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:14:
[...]

Ziet er beide goed uit. Kun je misschien aangeven waar je die twee items vandaan hebt?

Zelf heb ik even bij dimplus gekeken (is in de buurt) en daar hadden ze wel wat dingen maar allemaal in een soort pakje. (Dus bijvoorbeeld screen prot. maar ook direct oortjes enzo...zit ik niet echt op te wachten).
Van Lik-sang (de Brando cover dan).
Overigens is een goede case ook aan te raden; zoals die van Logitech (zoals Yellowneck al zei) maar daar past alleen de psp in.
Zelf heb ik de Aero Case met ruimte voor UMD discs en nog wat spul. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
DenMan schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:43:
Oke... ik zie zojuist in de startpost dat Winning Eleven (naar ik mag aannemen dus hetzelfde als pro evolution soccer?) ook naar de PSP komt :9~ en dan ook nog SSX 4! :9~ :9~ :9~

Alleen kan ik nog niks van releasedata vinden. Weet iemand die toevallig?
SSX 4 en Winning Eleven zijn beide TBA 2005. Oftewel ergens in 2005, maar wanneer is nog niet bekend. Helaas nog niet bekend, want op SSX 4 zit ik dus ook echt te wachten! :o :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 07:11

DoctorV64

Cosmopoliet

De PSP stijgt aardig op mijn lijst van wannahaves, zeker nu wat beelden gezien heb van THUG2 op de PSP (ik weet het, game is al langer uit 8)7 ) . Zijn er al mensen die THUG2 hebben en wat ervaringen kunnen delen?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Ik heb THUG2R en als je een liefhebber van de Tony Hawk games bent dan is dit zeker een aanrader.

Het ziet er erg goed uit maar ik merk wel dat de verschillende moves soms dermate moeilijk zijn dat ik het gevoel heb dat ze willen dat je je PSP verbuigt/breekt om een truckje te doen :P

Buiten dat is het gewoon fun :)

Lumines blijft toch tot nu toe mijn all-time-favorite als ik in de trein zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

En multiplayer? Heb jij het al via xlink geprobeerd?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 07:29
ik heb vandaag de d-link dwl 122 gekocht, start ik Xlink op, vind mn psp, join ik game zit die vast...... omdat ik JAP umd RR heb en niemand host de jap versie..... lekker lullig weer he :( iemand hier met jap RR en een netwerk adapter die wilt testten?

edit: nevermind net potje gespeeld, wel lachen :D

[ Voor 10% gewijzigd door Tiduz op 06-06-2005 14:20 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Net even bij dimplus in Groningen een 'protectie' setje gekocht. Merk zei me vrij weinig (logic 3 oid). In ieder geval voor net geen 20 euro:

- beeldschermbeschermer (volgens velen een must)
- hoesje (lijkt semi hard kunststof)
- oordopjes (mjah.. verwacht er zelf niet teveel van)
- autolader (handig voor op vakantie, laden en spelen in de auto :D)
- usb data kabeltje
- polsbandje

Ik meen dat ik dan alles wel gehad heb. Al met al niet gek voor die prijs. (Hoewel, hadden ze het beeldscherm plastic ding appart verkocht, had ik alleen die meegenomen.)

Nu is het wachten op de psp zelf, met r-racer. Gelukkig hoeft die niet van bijster verweg te komen met dank aan KiddyL :) Had vandaag al een mailtje van lik-sang dat lumines onderweg is. Iemand een idee wat de levertijd lik-sang -> nederland is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

kixor schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:57:
Had vandaag al een mailtje van lik-sang dat lumines onderweg is. Iemand een idee wat de levertijd lik-sang -> nederland is?
Mijn ervaring (2x) is dat het tussen de 2 en 3 weken kan duren.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Hmm, toch even wat anders dan de (max) anderhalve week waar ik op rekende ;)

Ach doet er niet toe, 'k zal me eerst prima vermaken met r-racer :) Hopen dat er op school wat lui zijn die em ook hebben, heb er echter nog niemand mee gezien! (Moet zeggen dat het natuurlijk ook leuk is om de eerste te zijn...)

Nog even over de psp zelf, heb em nu ook even goed bekeken bij dimplus. 'T is toch wel een erg mooi aparaatje hoor. Zeer helder scherm ook, vergeleken met de DS welke er ook was vind ik de psp toch wel veel mooier vormgegeven. Helaas hadden ze abe-escape(?) erin zitten als show game, dus geen flitsende beeldjes van r-racer ofzo gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:59:
[...]

Mijn ervaring (2x) is dat het tussen de 2 en 3 weken kan duren.
Met wat voor verzending is dat?
Bij mij duurde het 1 week met ups :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Een kennis gaat voor mij maarliefst 3 Psp's meenemen vanuit Japan, is het dan verstandiger om bijv. 1 in handbagage en 2 in koffer te hebben ofzo? Eigelijk met als hoofdreden om invoerrechten enzo te betalen, dat willen we liever niet hehe,
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.O.E
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:27
Ik heb een vraagje ik wil me PSP verkopen. het is een value pack, japanse versie, met 2 spellen erbij. ik vroeg me af of mischien iemand hier geinteriseerd in is dan moet je even hier kijken: http://www.tweakers.net/aanbod/advertentie/12232

(als ik dit hier in deze topic niet mag vragen, dan bied ik mijn excuses)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
CHECK THIS!

http://www.bcihosting.com/~xsgenji/psp-dev.avi

Vet toch? Mario op je PSP spelen :9

[ Voor 26% gewijzigd door ElayZ op 06-06-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Als dit echt is, dan lach ik me kapot. Zo is Mario toch niet te spelen. Hij trekt het spel sowieso al niet en als dan ook nog allemaal die schildpadjes in beeld komen is het helemaal gaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Offtopic:
M.O.E. Het is idd een beetje gewaagd, ik heb je advert ook al op speurders gevonden en het lijkt eigenlijk gewoon reclame voor het product dat je aanbiedt.

Ontoppic: waarom mario spelen op een PSP, daar heb je de gameboy toch voor? (kan je wel kope voor 20 eurotjes)
Verder lijkt het alsof het heel sloom en traag loopt, erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
TranceSetter schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:55:
[...]

Als dit echt is, dan lach ik me kapot. Zo is Mario toch niet te spelen. Hij trekt het spel sowieso al niet en als dan ook nog allemaal die schildpadjes in beeld komen is het helemaal gaar...
dat is wel degelijk echt, het gaat om een SNES (of NES) emulator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
Ik ga deze waarschijnlijk kopen:
http://pdaden.com/shop/ca...Screen_Cover_cat_394.html

iemand ervaring ermee? Ziet er erg mmooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

addictive schreef op maandag 06 juni 2005 @ 21:43:
[...]

dat is wel degelijk echt, het gaat om een SNES (of NES) emulator :)
Yup! En zo te zien hoeft het enkel alleen nog maar geoptimaliseerd te worden! :P

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
kixor schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:57:
Net even bij dimplus in Groningen een 'protectie' setje gekocht. Merk zei me vrij weinig (logic 3 oid). In ieder geval voor net geen 20 euro:

- beeldschermbeschermer (volgens velen een must)
- hoesje (lijkt semi hard kunststof)
- oordopjes (mjah.. verwacht er zelf niet teveel van)
- autolader (handig voor op vakantie, laden en spelen in de auto :D)
- usb data kabeltje
- polsbandje

Ik meen dat ik dan alles wel gehad heb. Al met al niet gek voor die prijs. (Hoewel, hadden ze het beeldscherm plastic ding appart verkocht, had ik alleen die meegenomen.)

Nu is het wachten op de psp zelf, met r-racer. Gelukkig hoeft die niet van bijster verweg te komen met dank aan KiddyL :) Had vandaag al een mailtje van lik-sang dat lumines onderweg is. Iemand een idee wat de levertijd lik-sang -> nederland is?
op de site staat dat voor 12,99 :?
link: http://dimplus.nl/link.asp?pid=760008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

De link die je geeft is zonder auto-lader. Daar betaal je dan wat extra voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
kixor schreef op maandag 06 juni 2005 @ 22:33:
De link die je geeft is zonder auto-lader. Daar betaal je dan wat extra voor ;)
ah oké, ik dacht al :D (dat was trouwens het enige setje op de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143024

In what seems to be a copyright snafu in Europe, Sony does not own the tradmarks to the PSP, UMD, or XMB names. These names are, in fact, not all owned by the same company or person, the PSP trademark is owned by ElectricBirdLand, the UMD's is owned by Olympus Corporation, and the XMB's isn't currently owned.

Sony is now pursuing these trademarks and threating legal action with Cease and Desist orders. If Sony is unable to secure these tradmarks soon the European launch will see another delay. Sony could also face more court room battles. Just recently, Sony had to pay up for patent violations from the Dual Shock controllers.

Gamers in Europe are itching to get their hands on a PSP after months and months of waiting already. These tradmark troubles only have effect in Europe and all the American trademarks of the PSP and all other Sony realated materials are in order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132833

Is (er al wat bekend over) de GPS uitbreiding en navigatie op de PSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Sony is weer lekker bezig:

Sony in actie tegen Britse PSP importeurs

Sony is een juridische procedure gestart tegen Britse handelaren die de PlayStation Portable importeren uit de Verenigde Staten en Japan en tegen meerprijs verkopen in Groot-Brittannië. De officiële lancering van de PSP in Europa is pas op 1 september.

Sony heeft de introductie van het populaire gadget in Europa met meer dan zes maanden uitgesteld vanwege tekorten. Een aantal verkopers is in het gat gesprongen door de PSP te importeren en aan Britse gamefanaten te verkopen.

Deze parallelle importverkopen zijn Sony echter een doorn in het oog. De elektronicagigant heeft de site ElectricBirdLand gemaand de verkopen te staken wegens inbreuk op Sony’s merkrechten. Een woordvoerder van Sony wijst erop dat parallel import van de PSP uit de VS of Japan verboden is.

ElectricBirdLand is niet van plan de import en verkoop van de PSP te staken. Het bedrijf benadrukt dat de rechten van het PSP merk in Groot-Brittannië niet in handen zijn van Sony, maar van het Britse ontwerpbedrijf Owtanet. Bovendien zegt ElectricBirdLand de rechten van Sony niet te schaden en ook toekomstige verkopen van de PSP niet, omdat de vraag heel groot is.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Bah gisteren kwam mn psp binnen van lik-sang.com moest gewoon 66 euro betalen :|.
Ik was zelf ook niet thuis maar dan dat zijn wel flinke import kosten.
Maarja heb nu geld klaar liggen dus heb hem vandaag lekker binnen :9

Btw wat zijn ze daar bij Sony kinderachtig aan het doen laat de fans van de Playstation toch improteren.

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Aan die importkosten kan Sony niets doen he, dat heb je aan onze prachtige overheid te danken.

Overigens idd wel een belachelijke actie van Sony. Maar ja, hier kunnen ze hem duurder verkopen dus ergens ook wel weer logisch.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

ach, er zijn ook nog wel andere bedrijven die trademark op PSP hebben in UK. In het lijstje met trademark aanvragen zie ik ook een paar erbij staan die een trademark willen hebben om er geld mee te verdienen. Die maken over het algemeen weinig kans; en anders gooit Sony er alsnog een zak geld tegenaan. Er zullen vast wel meer landen zijn waar dit soort geintjes gaan gebeuren. Trademarks op PSP van owtanet en Sony kunnen trouwens naast elkaar bestaan, gaat immers om verschillende producten/services.

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

abeker schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 09:55:
ach, er zijn ook nog wel andere bedrijven die trademark op PSP hebben in UK. In het lijstje met trademark aanvragen zie ik ook een paar erbij staan die een trademark willen hebben om er geld mee te verdienen. Die maken over het algemeen weinig kans; en anders gooit Sony er alsnog een zak geld tegenaan. Er zullen vast wel meer landen zijn waar dit soort geintjes gaan gebeuren. Trademarks op PSP van owtanet en Sony kunnen trouwens naast elkaar bestaan, gaat immers om verschillende producten/services.
Maar dit soort grapjes maakt Europa een stuk minder aantrekkelijk voor Sony. Ieder land eigen regeltjes. Dat is bij een launch in de VS of Japan niet aan de orde.
Misschien was een JA voor de Europese grondwet wel goed geweest voor de positie van Europa op het gebied van consoles :+ :D

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Shiver23 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 10:05:
[...]

Maar dit soort grapjes maakt Europa een stuk minder aantrekkelijk voor Sony. Ieder land eigen regeltjes. Dat is bij een launch in de VS of Japan niet aan de orde.
Misschien was een JA voor de Europese grondwet wel goed geweest voor de positie van Europa op het gebied van consoles :+ :D
Een meer één Europa zou in dit geval zeker beter zijn. Maar goed, laten we die discussie maar uit dit topic houden.

Ik ben zwaar aan het overdenken om er toch ook maar eentje te importeren deze week. Ik wil hem gewoon z.s.m. hebben. Wie weet zijn die dingen toch binnen no-time uitverkocht als ze gelanceerd worden.

Maar het volgende: Wat zijn de voordelen als ik hem 1 september hier gewoon in een winkel in NL zou kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:12:
[...]

Een meer één Europa zou in dit geval zeker beter zijn. Maar goed, laten we die discussie maar uit dit topic houden.

Ik ben zwaar aan het overdenken om er toch ook maar eentje te importeren deze week. Ik wil hem gewoon z.s.m. hebben. Wie weet zijn die dingen toch binnen no-time uitverkocht als ze gelanceerd worden.

Maar het volgende: Wat zijn de voordelen als ik hem 1 september hier gewoon in een winkel in NL zou kopen?
Het enige verschil is in feite dat je, wanneer je de psp tijdens de release in Nederland koopt, je een bonnetje krijgt en dus makkelijk(er) garantie kan claimen.

Ter info:
- alle psp games zijn regio vrij
- verschil psp us/jp is gebruik van een bepaald knopje (bij de een is 'x' bevestigen oid, bij de ander anuleren, zo iets...)
- er gaan geruchten dat de jp psp versie een beter scherm heeft (sharp) en de us een van samsung
- de jp versie psp lijkt dezelfde regio umd movies te gaan krijgen als Europa, maar dat is nog niet zeker meen ik (en het zou mij niet verbazen wanneer het anders wordt, al was het alleen maar om importers te zeiken...)

Dus grootste nadeel: garantie, echter ikzelf heb de psp bij KiddyL besteld en die melde mij dat hij eventueel de garantie ging verzorgen in de toekomst. (Dus dat lijkt geregeld).

Voordeel: nu al spelen, vrijwel geen prijsverschil, tof doen bij onbekenden met je uber gadget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
Ik stond me ff versteld net.
Ik was op mn werk en de psp kwam binnen mn broertje gaat er mee spelen komt erachter
dat er een europese stekker gewoon aanzit :9 ook de nieuwe patch voor nl taal stond er al op.
Jammer genoeg wel paarse menu maarja kan dat geloof ik veranderen he.
maarja _/-\o_ voor lik-sang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Chilodus schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:54:
Ik was op mn werk en de psp kwam binnen mn broertje gaat er mee spelen komt erachter
dat er een europese stekker gewoon aanzit :9 ook de nieuwe patch voor nl taal stond er al op.
De kleur van het menu verandert per maand. Dus volgende maand weer een ander kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Chilodus schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 12:54:
Je kunt inderdaad de kleur zelf veranderen, maar dan moet je de datum aanpassen. Ikzelf deed dat in het begin ook ff, maar bij nader inzien vind ik het toch wel een leuke feature, en laat hem dus gewoon staan zoals het is. Nu is hij dus paars, en volgende maand gaat hij automatisch blauw worden. Hopelijk komt er nog een firmware versie waarbij je zelf een achtergrond kun selecteren, maar toch die lijnen eroverheen ziet lopen. Dat zou heel erg mooi zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Wipeout Pure voor zo'n €25,- thuisbezorgd
Je kan 'm op engels zetten dus import vriendelijk :) just so you'd know.
Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/350/PA.05975.019.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140180

Jammer dat de euro nou lager staat, was het nog goedkoper geweest !!
En het is dat ik hem al bestelt heb anders zou ik hem nog kopen ook ;)

Moeten we dus ff in de gaten houden, want als play-asia meer van die acties heeft... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 15:38

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

RSP schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 14:13:
[afbeelding]
Bedankt voor de tip :) ik heb het besteld en het was €24.23 met verzend kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zozo dat is nie duur als je ziet wat ze bij lik-sang vragen.

Ik krijg me PSP pas met de Nijmeegse Vierdaagse (16 Juli) :/ wel balen dat ik zo lang moet wachten mja ik heb dan toch me psp voordat ik op vakantie ga, kan ik in de auto lekker games spelen :D
Ik heb btw alleen Ridge Racers maar dat worden er denk ik wel wat meer gezien die prijzen bij Playasia :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 134162 op 07-06-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Hmm nog geen 25 euro, das niet duur inderdaad! Goede tip :D

Zelf laat ik het eerst maar even rusten. Tezamen met de psp heb ik r-racer besteld en daarnaast is Lumines onderweg. En tja, voor mij is racen, racen... Of het nu met vliegende kloeten of rijdende autootjes is :)

Echter, aanbiedingen als dit zijn extra interessant omdat de PSP (game) regio vrij is. Een erg goede zet voor ons de consument. Toch ben ik wel benieuwd hoe het de game verkopers in eigen land straks zal vergaan. Waarom zou je hier 45 - 55 euro voor een game neerleggen wanneer je dezelfde voor 35 - 45 thuis bezorgd krijgt? En dan hebben we het nog helemaal niet over dit soort aanbiedingen gehad, 25 euro voor een game welke hier naar alle waarschijnlijkheid voor de volle pond over de toonbank zal gaan. Dat scheelt dan bijna 50%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 00:49
[afbeelding]
Stuurt Play-asia deze in blanco enveloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Je bedoelt ivm invoerrechten? volgens mij staat er geen waarde vermelding op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Nog geen PSP maar wel mijn eerste game besteld :P 25 euro voor Wipeout is wel te doen. En nu eens kijken wanneer ik mijn PSP ga halen ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
DoctorV64 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:02:
Nog geen PSP maar wel mijn eerste game besteld :P 25 euro voor Wipeout is wel te doen. En nu eens kijken wanneer ik mijn PSP ga halen ... >:)
LOL

maargoed, ik vind het nu toch wel jammer dat ik wipeout al heb ;) Was leuk geweest als ik hem dan ook voor 25 euro had kunnen bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Ik heb een tijdje terug een aflevering van een serie geconverteerd met RapiZ Converter. De kwaliteit is voor mij wel te doen, maar nu weet niet meer welke instellingen ik heb gebruikt.

Mijn vraag:

Hoe kom ik er achter wat de "specificaties"zijn van een video-file. Met andere woorden: hoe kan ik zien wat de Videobitrate en de Audiobitrate is?

EDIT: Laat maar...kan je blijkbaar gewoon zien als jenem afspeelt in winamp en op file info kijkt...! :D

[ Voor 18% gewijzigd door Flatwhite op 07-06-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-06 13:59
ik kan niet meer wachten om hem te kopen, maar mn ouders vinden het niet goed om te importeren :| , dus het wordt helaas na de vakantie |:(

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128500

Interessant bericht op PS2nfo.com forum over het downgraden van de PSP.

Edit: Ook hier te lezen zonder dat je lid hoeft te zijn.

[ Voor 119% gewijzigd door Anoniem: 128500 op 07-06-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
[afbeelding]
_/-\o_ Thanku. Meteen bestelt, samen met 2 UMD case houders waar elk 5 UMD's in passen, want de collectie groeit zo erg snel :P

[ Voor 3% gewijzigd door El Gravedigger op 07-06-2005 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Anoniem: 128500 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:56:
Interessant bericht op PS2nfo.com forum over het downgraden van de PSP.
Link werkt niet!

??---mag dit wel--??

offtopic:
Maar eigenlijk is het downgraden niet zo interessant voor de toekomst, aangezien er games gaan uitkomen die firmware 1.5 of hoger nodig hebben om te kunnen spelen. Maar voor nu (tot dat firmware 1.5 is gehacked) is het wel handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Je moet lid zijn om te kunnen lezen. :(

Weet iemand trouwens hoe het zit met game winkels qua voorraad?

Want ik krijg dit weekend mn PSP binnen en ik zit er over te denken om gewoon ff naar den haag (das ff dichtste bij) te rijden en MGS Acid en/of NFSU Rivals te halen... maar hebben ze die is de vraag?

Als ik beetje rondzoek via google lijkt het erop dat ze wel al volop PSP spellen hebben,
maar iemand hier daadwerkelijk al gewoon in de winkel een PSP game gekocht ipv via internet?

en btw, japanse games heeft zeker weinig zin om mee te laten nemen?
want die kunnen niet op engels of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
geloof niet dat er nu winkels in nederland/den haag zijn die games verkopen. Dan lijkt het me toch het beste om gewoon te bestellen om internet is meestal goedkoper ook. Betaal je zo'n 30 euro voor een game das al snel een mooie prijs!
Offtopic: Elayz contact me kmoet met je praten over games en dergelijke (klaat importen uit us dus u do something for me I do something for u :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133926

Zijn zeker genoeg winkels die games voor de PSP verkopen. (Bv Dr. games in Utrecht).
Maar dan zijn ze wel errug duur. Dan is importen cheaper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145060

[
[afbeelding]
ik heb hem ook maar meteen besteld echt geen geld! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
WipeOut Pure heeft dus 2 Talen? Met "hem op Engels zetten" wordt dan het gehele menu Engels weergegeven of een gedeelte er van net als in Ridge Racers? Als je Ridge Racer(US) hebt (net als ik) is het dan aan te raden om dit spel te kopen, aangezien dit ook een racespel is? Alhoewel 25 euro wel een heel erg aantrekkelijk prijsje is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Flatwhite schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:42:
WipeOut Pure heeft dus 2 Talen? Met "hem op Engels zetten" wordt dan het gehele menu Engels weergegeven of een gedeelte er van net als in Ridge Racers? Als je Ridge Racer(US) hebt (net als ik) is het dan aan te raden om dit spel te kopen, aangezien dit ook een racespel is? Alhoewel 25 euro wel een heel erg aantrekkelijk prijsje is...
WipeOut geeft een compleet andere Race-ervaring als Ridge Racers. Ook is Ridge Racers vééél te makkelijk. WipeOut echter houd je heel erg lang bezig, want het is niet zo dat je na 1 rondje gelijk mijlen voor ligt. Ik zou het je zeker aanraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06 00:49
TranceSetter schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:06:
[...]

LOL

maargoed, ik vind het nu toch wel jammer dat ik wipeout al heb ;) Was leuk geweest als ik hem dan ook voor 25 euro had kunnen bestellen...
Als ik jouw Wipeout overneem voor 15, of je doneert het aan mij, dan kan je die van 25 euro halen.
Toch :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:08
Smart Bomb (US) is nu in de aanbieding voor 21,66 euro (incl verzendkosten) bij PA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Die krijgt dan ook een 5 bij IGN. Niet echt een tof spel ook volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127313

Die Wipeout is uitverkocht :(

al info over een komende update met browser functie? :'( is al weer een tijd geleden dat Korea zijn browser kreeg, zou toch al wat over bekend moeten zijn

[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 127313 op 08-06-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-06 20:13

rammes

koekebakker 1e klas

er is wel een nieuwe update.. zie pspparty.nl maar er staat niet bij wat de aanpassingen zijn.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

1.52
Zal wel niet heel veel aangepast zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Gisterenavond voor 25 euro Wipeout besteld bij PA. Vandaag een bericht dat ie al op de post is gegaan _/-\o_
Dit is echt retegoed van Play-Asia. Nu moet ik nog mijn PSP halen ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
ik had m op save in cart gezet zodat ik gisteravond thuis ff de transactie kon voltooien...
was ik vergeten.....wil ik t vandaag doen is die uitverkocht! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Heb net de PSP binnengekregen tezamen met r-racer van KiddlyL (erg goed verpakt trouwens, klasse).

Wat een fantastisch ding zeg! Heerlijk! Ongeloofelijk helder beeld! En wat een leuk spel, dat ridge racer :D

Enige nadeel tot nu toe is dat je er zo snel vingers opziet ;) Gelukkig had ik al wel een screenprotector gehaald. Dat scheelt een stuk.

Pics komen zodra ik ze gemaakt heb in deze post :)

EDIT:

Voor pics: http://members.home.nl/o.roemeling/PSP/

Let op! Foto's zijn +1mb per foto!

[ Voor 11% gewijzigd door kixor op 08-06-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dat spel echt zo mooi als iedereen zegt of valt het wel een beetje tegen t.o.v de Playstation 2 , want ik ben ook van plan dat spel te halen maar als het geen echt mooie graphics heeft dan koop ik wel een ander spel.
Ik wil tenslotte wel het uiterste uit m'n psp halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Anoniem: 134162 schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 14:52:
Is dat spel echt zo mooi als iedereen zegt of valt het wel een beetje tegen t.o.v de Playstation 2 , want ik ben ook van plan dat spel te halen maar als het geen echt mooie graphics heeft dan koop ik wel een ander spel.
Ik wil tenslotte wel het uiterste uit m'n psp halen >:)
Super game, ziet er super uit, speelt super, enige nadeel is dat als je het je vrienden laat zien je je psp niet meer terug krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

El Gravedigger schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:00:
[...]

Super game, ziet er super uit, speelt super, enige nadeel is dat als je het je vrienden laat zien je je psp niet meer terug krijgt ;)
LoL, thnx dat wou ik even weten, nu is staat mijn beslising vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

BeZaX schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:48:
Smart Bomb (US) is nu in de aanbieding voor 21,66 euro (incl verzendkosten) bij PA.
Damn.. wat een schijtspel lijkt me dat ..hehe...maar 19,08 euro is geen geld meer :P. Ff nadenken
trouwens net het bedrag dat je mag invoeren :P <20 euro

[ Voor 8% gewijzigd door Yellowneck op 08-06-2005 15:21 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik heb net ff de nieuwste update (v1.52) gedownload via wireless internet. ( ga hem toch niet zo downloaden, want daarvoor heeft Sony die auto-update niet voor bedacht :D :+ )

Maargoed, als je hem installeert zegt hij de volgende dingen te veranderen:
- Revisions to strengthen security were added.
- UMD MUSIC can now be played under [Music]

Vooral van die laatste optie ben ik toch wel benieuwd wat hij doet. Worden er dadelijk gewoon Music-UMD's uitgegeven, of wat? Ik zal eens ff gaan zoeken :o

En meteen maar een nieuwe poll:

Poll: Hebben jullie iets aan je PSP hangen?
Nee, niets, alleen maar onhandig
Ja, het originele (witte) bandje
Ja, maar iets anders, namelijk:
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=69776&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 39% gewijzigd door TranceSetter op 08-06-2005 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
In Japan zijn al ongeveer 20 titels met muziek uitgebracht. Voor de meerderheid hier niet interessant. Als je de prijzen ziet wordt het nog minder interessant voor ons hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
kiddyl schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:48:
In Japan zijn al ongeveer 20 titels met muziek uitgebracht. Voor de meerderheid hier niet interessant. Als je de prijzen ziet wordt het nog minder interessant voor ons hier.
Als ik fatsoenlijk muziek wil luisteren onderweg, dan doe ik dat dus niet op mijn PSP. Dat ze maar eerst een firmware schrijven die het volume minstens 1,5x zo hard kan zetten. En de Bass mag ook wel hoger, want ik hoor er niets van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
TranceSetter schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 15:50:
[...]

Als ik fatsoenlijk muziek wil luisteren onderweg, dan doe ik dat dus niet op mijn PSP. Dat ze maar eerst een firmware schrijven die het volume minstens 1,5x zo hard kan zetten. En de Bass mag ook wel hoger, want ik hoor er niets van...
Probeer jij maar eens met een Mp3 spelertje harde muziek eruit te krijgen dat lukt toch niet met zown pen drive achtig ding zitten geen boxen in O-) .
Daarvoor zijn oordopjes uitgevonden toch wel wat prettiger voor de mensen waarmee je reist b.v. in trein, bus.
En de oordopjes vind ik uitermate goede kwaliteit.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post nuttig of post niet. Zoek eerst zelf naar het antwoord op jouw probleem voordat je het uit luiheid hier maar gewoon gaat posten.