Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 11:12:
[...]
Een meer één Europa zou in dit geval zeker beter zijn. Maar goed, laten we die discussie maar uit dit topic houden.
Ik ben zwaar aan het overdenken om er toch ook maar eentje te importeren deze week. Ik wil hem gewoon z.s.m. hebben. Wie weet zijn die dingen toch binnen no-time uitverkocht als ze gelanceerd worden.
Maar het volgende: Wat zijn de voordelen als ik hem 1 september hier gewoon in een winkel in NL zou kopen?
Het enige verschil is in feite dat je, wanneer je de psp tijdens de release in Nederland koopt, je een bonnetje krijgt en dus makkelijk(er) garantie kan claimen.
Ter info:
- alle psp games zijn regio vrij
- verschil psp us/jp is gebruik van een bepaald knopje (bij de een is 'x' bevestigen oid, bij de ander anuleren, zo iets...)
- er gaan geruchten dat de jp psp versie een beter scherm heeft (sharp) en de us een van samsung
- de jp versie psp lijkt dezelfde regio umd movies te gaan krijgen als Europa, maar dat is nog niet zeker meen ik (en het zou mij niet verbazen wanneer het anders wordt, al was het alleen maar om importers te zeiken...)
Dus grootste nadeel: garantie, echter ikzelf heb de psp bij KiddyL besteld en die melde mij dat hij eventueel de garantie ging verzorgen in de toekomst. (Dus dat lijkt geregeld).
Voordeel: nu al spelen, vrijwel geen prijsverschil, tof doen bij onbekenden met je uber gadget