Het Playstation Portable topic Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen .... ik ook al een paar weken mijn psp binnen via kiddyl .. zeker leuk ... minder is alleen mijn aankoop van lumines.....
niet omdat het zo'n brakke game is ( integendeel zelfs .. een van de beste game ter wereld ....)
maar omdat ik mijn psp nu de helft vn de tijd kweit ben aan .......

MIJN MOEDER
|:(
jaa ze is een fanatieke lumines gamer en hierdoor ben ik dus 9 van de 10 keer mijn psp kweit aan haar ........het is nu bijna zo dat ik hem alleen in de trein gebruik en om naar mp3's te luisteren .....

ik zie maar een uitweg .......... :/

........kiddyl........heb je er nog een paar over 8)7 ? LOL

meer mensen met dit probleem?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:37

Eijkb

Zo.

Maar goed, zoals ik nu dus zie kopen jullie hem allemaal via import uit US en/of Japan. De europese versie zou toch ook binnenkort uitkomen of zijn daar nadelen aan?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:17:
hey mensen .... ik ook al een paar weken mijn psp binnen via kiddyl .. zeker leuk ... minder is alleen mijn aankoop van lumines.....
niet omdat het zo'n brakke game is ( integendeel zelfs .. een van de beste game ter wereld ....)
maar omdat ik mijn psp nu de helft vn de tijd kweit ben aan .......

MIJN MOEDER
jaa ze is een fanatieke lumines gamer en hierdoor ben ik dus 9 van de 10 keer mijn psp kweit aan haar ........het is nu bijna zo dat ik hem alleen in de trein gebruik en om naar mp3's te luisteren .....

Ik ben hem niet alleen kwijt aan mijn moeder maar ook aan mn zus ! En ze zijn niet eens zo heel erg goed en spelen zo een paar uur weg (terwijl ik meestal 1 potje doe van 1 / 1,5 uur)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 07:47:
Hoe laat word het bekent gemaakt van homebrew 1.50 :P
Ben echt super benieuwd :)
OH nee frankverspeek is er ook weer :'( plus weer een domme opmerking :?

Frank lees het topic is door man.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha geweldig, "you're never to old for psp"

gelukkig is mijn moeder niet geintresseerd aan die "dure verspilling" volgens haar.

anywayz, hele familie @ psp daar dus? :D kiddyl heeft zijn zaakjes dik in orde.
Nu ik iedereen zo goed hoor spreken over lumines zal ik hem ook maar eens gaan halen. Ben niet echt een puzzlelaar maar het leukt me erg leuk

[grote schrik aka frankverspeek ? :9 ]

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:17:
MIJN MOEDER

Mail maar. Hoeveel wil je er hebben >:) Ik kan makkelijk aan je hele familie leveren als het nodig is :p

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
kiddyl schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:15:
[...]

Mail maar. Hoeveel wil je er hebben >:) Ik kan makkelijk aan je hele familie leveren als het nodig is :p
hehe, je lijkt wel een crack dealer ^^
Niet dat mijn familie aan de crack zit natuurlijk :P

Shinki Genso: Spectral Soul II
http://www.pspparty.nl/nieuws/item/15484/

ziet er vetjes uit, grid-based RPG..., ik hoop dat er binnenkort wat RPG's naar de US (of EU ;) ) komen, want Tales of Eternia in het japans is wel leuk, maar mis toch een hoop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de homebrew voor 1.50 al downen :) ga nu ff testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen ik kan het niet doen je hebt namelijk 2 memory sticks nodig.
snap ook niet waarom
hier de download link: http://www.devimension.co.../swaploit_1.5_psp-dev.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:43:
Alleen ik kan het niet doen je hebt namelijk 2 memory sticks nodig.
snap ook niet waarom
hier de download link: http://www.devimension.co.../swaploit_1.5_psp-dev.rar
kan je iets duidelijker zijn? waar heb je dat gelezen, want daar zou een uitleg moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:57:
[...]

kan je iets duidelijker zijn? waar heb je dat gelezen, want daar zou een uitleg moeten staan...
Als je dat bestandje nou gewoon download.
zie je het in de handleiding staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
het werkt, ik kan nu Lulines spelen op v1.50 :D

Super gedaan PSP-DEV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat een teleurstelling. Ik heb een JAP PSP met 1.50 firmware, maar ik begin er niet aan. Wat een gedoe om zo'n kut exploit uit te voeren.
Alsof iedereen 2 memsticks in huis heeft.

[ Voor 35% gewijzigd door MaZo op 15-06-2005 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

MaZo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:04:
Wat een gedoe om zo'n kut exploit uit te voeren.
Alsof iedereen 2 memsticks in huis heeft.
Ja. Schandalig. Klaag ze aan!

Je hoeft het niet te doen ofzo.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Doh, maar ze kondigen het met veel bombarie aan, en wat krijgen we, een of andere swap methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Laat dit het begin zijn. Dit is de eerste versie en een kleine memory stick is niet zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:13

DoctorV64

Cosmopoliet

Play-Asia Rockzzz, vorige week woensdag op de bus en vandaag binnen. Damn ik heb dus nu WIpeout hier liggen maar nog geen PSP. DoctorV64 kijkt Kiddyl eens lief aan :9

Ah swapmethode. Ik heb net een 256 pro duo op de kop getik via ebay. Eens kijken als ik mijn PSP wanneer ik een Gig stick ga halen. Veel te dure hobby zo.

Kiddyl, welke fw heeft de mijne als ie er is? 1.50 of 1.51?

[ Voor 42% gewijzigd door DoctorV64 op 15-06-2005 14:21 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
^^^

Vrijdag. Vrijdag heb ik een PSP voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werkt, ik kan nu Lulines spelen op v1.50
Kan je dan serieus gewoon Lumines downloaden en spelen zonder UMD? Best sick als dat echt zo is. Zit nu op school, maar straks thuis meteen proberen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:28:
[...]

Kan je dan serieus gewoon Lumines downloaden en spelen zonder UMD? Best sick als dat echt zo is. Zit nu op school, maar straks thuis meteen proberen!!!
"lulines"

is een homebrew 'game'.

Exploit werkt overigens perfect.
Even kloten om snel te switchen tussen mem-sticks, maar dan boot hij wel snes9x!

Chrono Trigger, here we come _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghehe, dacht dat ie een spelfout had gemaakt. Nou helaas, maar toch leuk. Maar als sony binnenkort met nieuwe verplichte firmware komt, is dit ook weer afgelopen. ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat. Wel leuke ontwikkelingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:43:
Ghehe, dacht dat ie een spelfout had gemaakt. Nou helaas, maar toch leuk. Maar als sony binnenkort met nieuwe verplichte firmware komt, is dit ook weer afgelopen. ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat. Wel leuke ontwikkelingen!
Tja dat zien we dan wel weer.

Ben bang dat het straks toch op het gebruik van een mod-chip aan gaat komen...
Maargoed, nu ga ik even genieten van m'n snes en neogeopocket games :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:13
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:38:
[...]

"lulines"

is een homebrew 'game'.

Exploit werkt overigens perfect.
Even kloten om snel te switchen tussen mem-sticks, maar dan boot hij wel snes9x!

Chrono Trigger, here we come _/-\o_
Hoe heb jij SNESX9 aan de praat gekregen. heb je alleen de PBP file in op de MS gezet of ook nog de ROM.SMC. Kan ook zijn dat ik niet snel genoeg switch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Oh, bedenk met net dat ik wel degelijk 2 memsticks heb! Één van m'n PSP, en de andere die bij m'n SE K750i telefoon zat.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:47:
Oh, bedenk met net dat ik wel degelijk 2 memsticks heb! Één van m'n PSP, en de andere die bij m'n SE K750i telefoon zat.

:D
En mensen die een SE S700i hebben hebben ook twee mem-sticks. Heb nu inmiddels 4 van die stickies liggen. Een 128mb voor in mn phone, een 512mb voor in mn PSP en dus nog 2x een waardeloze 32mb... kan je vrij weinig mee. Maar voor dit soort zaken wel ideaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie ontwikkeling, wel een kleine teleurstelling dat het een swap-trick is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Zojuist ook mijn PSP besteld bij kiddyl inclusief ridge racers. Ik heb dit spel maar besteld omdat ik nog niet precies weet wat voor games ik leuk ga vinden op de PSP.

Als ik al de verhalen zo lees ga ik heel veel plezier hebben van de PSP.

Ik heb ook een DS, maar de PSP lijkt me toch wat volwassener en natuurlijk is het scherm mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

grr waar kan ik snel een memorystick duo krijgen vandaag nog .. net wel getest met een memorystick duo van een collega en het werkt :) puyo puyo geboot..

iemand een idee wat die dingen kosten bij de mediamarkt ??

[ Voor 17% gewijzigd door ricost op 15-06-2005 16:16 ]

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Wat ik me afvraag is, of dit swappen wel gezond is voor je PSP. Ik bedoel, het is ontworpen om niet 1000x op een dag van memstick te swappen, 'k denk dat je op den duur misschien het mechaniek (eject) er wel mee beschadigd... nahjah, 'k wacht nog steeds tot teamxecuter met een firmware replacement komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 08:13
prototype schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:36:
Wat ik me afvraag is, of dit swappen wel gezond is voor je PSP. Ik bedoel, het is ontworpen om niet 1000x op een dag van memstick te swappen, 'k denk dat je op den duur misschien het mechaniek (eject) er wel mee beschadigd... nahjah, 'k wacht nog steeds tot teamxecuter met een firmware replacement komt ;)
Vraag mij hetzelfde af. Heb het inmiddels geprobeerd en op zich werkt het wel. Al een paar homebrew aplicaties geprobeerd, maar het swappen vind ik gewoon echt mega irritant. Eigenlijk zorgt dat er voor dat het hele homebrew gebeuren er minder interessant door wordt.

Ook zal het wel niet echt goed zijn voor de PSP. Niet alleen zorg je er voor dat het eject-systeem er eventueel kapot van kan gaan ook lijkt het mij niet goed voor de flash-disk van de PSP zelf. Heb namelijk al een aantal vastlopers gehad, omdat ik niet snel genoeg was met het wisselen van de Memorysticks...Ik wacht geduldig op een andere manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ze bij PSPhacks.net zeggen:
WARNING: Removing the memory stick while the PSP is accessing it can damage the memory stick and possibly damage your PSP as well.

We'll have more updates as this "exploit" is refined. For now, I wouldn't risk a $100+ memory stick on this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Hmm, het werkt top, jammer alleen dat SNES9x zo super traag loopt.

Edit:

Ik heb nu het SNES9x menu ontdekt, waarmee de snelheid e.d. is in te stellen. Mario loopt nu prima! :D

[ Voor 47% gewijzigd door MaZo op 15-06-2005 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ik heb het probeerd wel geinig, hopelijk komt er binnenkort een volwaardige release zonder dat memory card swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
prototype schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:36:
Het swappen zelf maakt niet zoveel uit voor de PSP. Ik heb mijn memorycard nu al zo vaak in en uit gedaan en het mechanisme werkt nog steeds goed. Denk eerder dat je moet oppassen voor datacorruptie, maar als je gewoon oplet dat het oranje lampje niet brand is het wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt super :) jammer van het swappen maja eenmaal geswapt werkt het goed :)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
MaZo schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:41:
Hmm, het werkt top, jammer alleen dat SNES9x zo super traag loopt.

Edit:

Ik heb nu het SNES9x menu ontdekt, waarmee de snelheid e.d. is in te stellen. Mario loopt nu prima! :D
de kloksnelheid van je PSP verhogen... daarvan is niet zeker of het 'goed' is voor je PSP. Zou ik dus mee opletten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ik wacht nog steeds op mijn PSP. Ik had mijn psp 3 weken geleden besteld bij Lik-sang. Het heeft 6 dagen geduurd voordat Liksang mijn geld heeft ontvangen vervolgens 1 dag sturen en nog een dag voor de douane. Na 8 dagen wordt mijn PSP bezorgt, maar wat doet UPS ze verzenden mijn psp niet naar mij maar naar een of ander bedrijf. Na 10X gebeld te hebben heb ik nog niet mijn PSP. UPS heeft mijn PSP niet en het bedrijf waar ze het gedropt hebben zegt dat zij het ook niet hebben. Na 2 weken zeuren en bellen is UPS een onderzoek gestart, maar ben wel 255 euro armer en heb nog steeds geen PSP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:22:
[...]

de kloksnelheid van je PSP verhogen... daarvan is niet zeker of het 'goed' is voor je PSP. Zou ik dus mee opletten
Mja, misschien loopt 'ie dan te warm. Maar tot nu toe heb ik er geen problemen mee gehad.
Ook is er een manier gevonden om niet meer te hoeven swappen.
Alhoewel dit wat rigoreus gaat en je een goede cardreader voor je pc nodig hebt werkt het in ieder geval wel :>

De nieuwste snes9x port ondersteunt trouwens Super Metroid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

addictive schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 23:22:
[...]

Nu loopt de PSP op 222Mhz en met die "overclock" op 333Mhz, dit is niet schadelijk voor je PSP ook wordt hij er niet warmer van oid. De PSP dev kan ook makkelijk lopen op 333Mhz, en spellen zoals GT4 en GTA zullen naar alle waarschijnlijkheid ook op 333Mhz draaien
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 09:45:
[...]
Mja, misschien loopt 'ie dan te warm. Maar tot nu toe heb ik er geen problemen mee gehad.
Ook is er een manier gevonden om niet meer te hoeven swappen.
Alhoewel dit wat rigoreus gaat en je een goede cardreader voor je pc nodig hebt werkt het in ieder geval wel :>

De nieuwste snes9x port ondersteunt trouwens Super Metroid _/-\o_
Volgens mij moet je dan nog wel swappen alleen met 1 MC

[ Voor 36% gewijzigd door Royal op 16-06-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royal schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 10:30:
[...]
Volgens mij moet je dan nog wel swappen alleen met 1 MC
Ah je hebt gelijk.
'tis dus meer een tijdelijk oplossing voor mensen zonder 2e mem-stick.

Wel aardig linke soep zo on the fly je kaartje flashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk komt er zeer snel een andere methode. Ik ga hier iig niet aan beginnen.
Please Read:

There have been a few reports of memory sticks going dead using the Swaploit method of running homebrew on v1.50 PSP's. There are several theories as to the causes, such as taking the memory stick out without waiting for the USB connection to close completely, using sleep mode while running homebrew, or being in too big of a hurry when copying to your memory stick. In any case, please read on the procedure before attempting this, and use these programs at your own risk.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

tja, als je niet goed omgaat met de apparatuur dan is het logisch dat data op de MS beschadigd kan raken. Je moet de USB Connection netjes afsluiten voordat je de MS uit je PSP haalt en MS veilig verwijderen voordat je hem uit je PC haalt. De nieuwe methode met 1 MS zou ik dus niet gebruiken op de manier zoals in de instructies staat.

De normale methode met 2 memory sticks is redelijk veilig, grootste risico is slijtage...

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

hoe werkt die methode met 1 ms dan ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker

abeker

...

Met 1 MS werkt het als volgt:
  1. In PSP/GAME/NAME zet je een EBOOT.PBP (die je normaal op MS1 zet) en het programma dat je wilt uitvoeren (dat je normaal op MS2 zet) noem je bv EBOOT.PBP2.
  2. Start het programma op
  3. Haal de MS uit de PSP en stop deze in je PC.
  4. Hernoem EBOOT.PBP naar EBOOT.PBP3 en EBOOT.PBP2 naar EBOOT.PBP (handigst via batch bestand)
  5. Haal MS uit je PC en stop deze in je PSP
  6. Hoop dat het werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
die laatste zin is nou niet echt dat je zegt een gerust stelling >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 12:29
Iemand al Tetris Attack werkend gekregen, van alle snes spelletjes wil ik Tetris Attack op me psp spelen maar die doet weer juist neit van alle andere spellen die bij mij het wel doen :(
zit een copy protection op krijg het niet eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker

abeker

...

Dyoma schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:27:
Die laatste zin is nou niet echt dat je zegt een gerust stelling >:)
naja, als je de MS ook netjes uitwerpt/unmount (moet volgens mij ook wel gescript kunnen worden) dan zou het moeten werken, als je snel genoeg bent :P

Ik vergat trouwens nog stap 7: Als je klaar bent, stop MS weer in de PC en hernoem EBOOT.PBP naar EBOOT.PBP2 en EBOOT.PBP3 naar EBOOT.PBP

Zolang er geen betere methode is, gebruik ik gewoon 2 memorysticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Beetje laat maar bij http://www.videogamesplus.ca ^^

EDIT: Gaat over Lumines

[ Voor 7% gewijzigd door Chilodus op 16-06-2005 16:03 ]

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chilodus schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:03:
[...]

Beetje laat maar bij http://www.videogamesplus.ca ^^

EDIT: Gaat over Lumines
aha oke das idd niet duur.

maar ik vroeg me hoeveel man hier de swap techniek toepassen. omdat je er zo weinig over hoort hier. ik zelf ben vollop mario aan het spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:25:
[...]

aha oke das idd niet duur.

maar ik vroeg me hoeveel man hier de swap techniek toepassen. omdat je er zo weinig over hoort hier. ik zelf ben vollop mario aan het spelen :9
De swaptechniek kan schade veroorzaken aan je psp, go figure...

Computers vinden het meestal niet zo fijn als je de kaart er tijdens gebruik uittrekt en weer instopt.

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 16-06-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Laatst online: 12-09 12:29
hij stopt met kaartlezen zodra je de emulator van kaart 1 boot, dan heb je ongeveer 7 seconden voordat hij weer probeert te lezen, want het PSP logo komt te voorschijn. Op dat moment leest die dus het kaartje niet, je trekt hem ook niet uit tijdens het lezen. Je moet alleen niet te haastig het kaartje er uittrekken en de andere inproppen daarmee kan je hem makkelijk afbreken. anyway vindt de snes niet echt soepel lopen zelfs niet op max instellingen, tetris attack speel ik nu de op de GBA emulator gaat stuk soepel alleen grafisch wat minder natuurlijk en geluid :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij NEDgame kan je geen psp games meer kopen :(
Er mogen geen psp's en psp spellen in Nederland meer verkocht worden tot de release.
Hoop dat ik nog wel kan importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Er zijn zoveel sites waar je je games (import) kan kopen, maak je maar geen zorgen 8)
www.play-asia.com
www.videogamesplus.ca
En goedkoper dan Nedgame btw

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilodus
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-05-2024
Er is toch een emulator voor 1.50 die niet zown swap techniek nodig heeft of vergis ik me?
Ik wil ook graag snes games spele op mn psp maar het lukt niet met die emulator B) .
En dat swappe is helemaal niks voor me.

Chilodus - lvl60 Priest - RUIN - Darksorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Japanese PSP firmware dumper drops you back to v1.0

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel slim van NEDGAME want SONY zet behoorlijk wat druk op parallel verkoop en een rechtzaak of andere gevolgen zou zo'n winkel behoorlijk kunnen schaden.

In England zijn webverkopers en detailhandel hun krachten aan het bundelen om dat zij wel vinden dat ze dit kunnen blijven verkopen, vooral omdat zij verkoop verliezen aan het buitenland.

Vraag ? wil zelf ook een PSP mischien gaan KOPEN maar vraag mij zelf af qua firmware
of je dan oudere games kunt spelen en als je nou geen internet hebt moet je dan
steeds je PSP via Sony laten upgraden voor nieuwe of toekomstige games??
Dit weerhoudt mij erg om GEEN PSP te KOPEN ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Mocht een spel een nieuwe firmware vereisen dan wordt het met het spel meegeleverd. Zo is het probleem snel opgelost. Zelf even downloaden kan natuurlijk ook gewoon. Kan met PC en dan op memorystick verzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Als je een spel hebt waarvoor je een andere firmware nodig hebt krijg je dit scherm tijdens het opstarten :
Afbeeldingslocatie: http://fp.scea.com/Content/PSP/softwareupdate/images/clip_image002.jpg

En zo kan je dan updaten :
Afbeeldingslocatie: http://fp.scea.com/Content/PSP/softwareupdate/images/clip_image007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een firmware dumper geen downgrader...het downgraden van firmware is nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik heb bij www.videogamesplus.ca een spel besteld. Deze is inmiddels al verstuurd. Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat ik deze in huis heb?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 17:06:
Ik heb bij www.videogamesplus.ca een spel besteld. Deze is inmiddels al verstuurd. Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat ik deze in huis heb?
Binnen een paar (2 a 3) dagen, mijn PSP was er binnen 48 uur na verzenden en mn games na 60 uur. Erg snel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Lumines op de 13e verstuurd en vandaag binnen via Videogamesplus. Nu mijn PSP nog ophalen ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
DoctorV64 schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 18:03:
Lumines op de 13e verstuurd en vandaag binnen via Videogamesplus. Nu mijn PSP nog ophalen ... |:(
Hij ligt hier klaar met de batterij al helemaal opgeladen 8)

VGA+ is volgens mij wel een goede site. De andere die goedkoop lijken zijn echt supertraag en dan duurt het weken voordat je het binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ik kan ook niet wachten tot ik die van mij binnen heb :D

Ik heb vandaag even een logitech playgear pocket case en een hori screenprotector opgehaald. Dan kan ik de case alvast modden met een mooi plaatje in de deksel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Jawel, ook ik heb er aan moeten geloven.

Volg de PSP al sinds de launch en heb er nu dus ook eentje aangeschaft. Uit Canada, retail winkel, en nog versie 1.5 firmware ook! (Ik had 1.51 verwacht). Hopelijk komt er binnenkort een wat fijnere exploit uit voor 1.5 zodat ook ik kan genieten van homebrew, swappen zie ik niet zo zitten.

Naast de PSP heb ik ook Lumines en Wipeout pure :) Erg mooi apparaat!

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu weet ik het zeker ik koop vanaf NU geen SONY :r meer !! Niet te geloven !

Dat is denk ik ook waarom NEDGAME Stopt met de verkoop van de PSP.
Waarom pakken ze die bedrijven niet aan die amerikaanse en japanse PSP's
verkopen vanuit Amerika en Azie aan particulieren.

Natuurlijk zijn ze bang dat de verkoop gaat tegenvallen in europa omdat alle die hards al zo'n ding hebben en daarnaast is het ook nog zo dat de verkoop van software tegenvalt en die van UMD films wel redelijk is, maar dat is tijdelijk. SONY 8) - MONEY VS RETAILERS :7

Sony begins court proceedings against UK PSP importers

Ellie Gibson 12:54 17/06/2005
Japanese giant cites revenue loss and trade mark infringement in case against indies

As independent retailers across the UK continue to defy Cease and Desist orders issued by Sony Computer Entertainment Europe over the sale of import PSP consoles, the Japanese giant has begun court proceedings.

GamesIndustry.biz has obtained a copy of the legal document put together by Sony's lawyers, which refers to the trade marks 'PS', 'PLAYSTATION' and the controller symbols.

The document alleges that: "The defendant has infringed each of the claimant's said trade marks by using, without the consent of the claimants, in the course of trade in the United Kingdom, signs identical to the said trade marks."

"By reason of the aforesaid, the claimants have suffered loss and damage."

The document goes on to request an inquiry into damages payable and the confiscation of goods and materials. It also demands the names and addresses of both those who supplied the stock and those who purchased PSPs from the retailer.

In addition, Sony has informed retailers that its lawyers are preparing an application for an interim injunction to stop the sale of import PSPs in the run-up to the console's European launch, scheduled for September 1. It has offered to cancel the application if retailers agree to cease trading.

It's not yet known how many retailers will back down in the face of Sony's latest legal moves. However Dan Morelle, MD of online retailer ElectricBirdLand, who has previously taken a strong stance against Sony, has already announced his intention to defend EBL's actions in court.

No date for the case has yet been set. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ok even heel wat anders dan de afgelopen pagina's over de swap trick (die ik zoiezo niet ga doen voorlopig met al die risico's, als ik mario wil spelen dan pak ik mn gamboy wel :P)
Of het gedoe over importeren.

Ik vroeg me af of veel mensen met een JAP psp dode pixels hebben?
En kun je er wat aan doen ja of nee?
(denk van niet maar toch...)

Want ik heb stuk of drie vier die niet echt dood zijn, maar met name als het beeld in een spel of film helemaal zwart is,die drie of vier wit blijven. Maar tijdens kleur wel mee veranderen...

p.s al meer mensen het spel Untold Legends uit US gehaald?
Echt een cool spel!

[ Voor 11% gewijzigd door ElayZ op 17-06-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een JAP PSP en had ook 3 "luie" pixels zoals ze heten. Deze zijn niet dood, maar zijn zwart of wit gekleurd bij een wit of zwart scherm. Als het beeldscherm echter bijv. rood of groen is, kleuren ze wel goed mee.
Hier is (soms) iets aan te doen. Check hiervoor http://www.psp-vault.com/Article168.psp
Ik heb dit filmpje ook gebruikt en heb nu nog maar 1 luie pixel. Het werkt bij ong 60% van de PSPs met luie pixels, dus het is het proberen zeker waard.

Het kan trouwens zijn dat je dit filmpje gedurende langere tijd moet draaien, of over meerdere sessies. Bij mij waren de luie pixels en pas na 4 uur achtereenvolgend afspelen uit, maar het kan zelfs nog langer duren. Je kunt hiervoor gewoon de repeat functie gebruiken, en het beste is om het filmformaat te maximaliseren, zodat je in principe elk hoekje van het beeldscherm raakt.
Post trouwens ook ff je bevindingen als je deze methode gebruikt, ben er wel benieuwd naar...
Succes ermee!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ok, thnx hiervoor, ik heb ook ff gegoogeld ernaar, en heb o.a dit gevonden:

http://psp.ign.com/articles/599/599236p1.html

hier kun je een aantal jpg's downen en op je psp zetten om te checken.

bij is het ALLEEN bij het zwarte scherm dat ik een paar 'luie' puntjes heb.
De rest van de pics zijn helemaal perfect!
Dus ze zijn idd niet 'dood'

Ik ga nu dat filmpje wat je postte even draaien, kijken of het gaat helpen!

Ik laat het weten!

Grtz

p.s ik heb een 1.50 versie, vorige week uit japan gekomen, dus het is neit een oudere waar al veel klachten over gekomen zijn, o.a van hele rijen dode/ luie pixels

[edit] ik zal wel ff niet goed kijken ofzo, maar hoe kun je een video loopen?

[ Voor 33% gewijzigd door ElayZ op 17-06-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het al aan bod gekomen in een van de eerdere topics, maar is het denkbaar (is de psp er theoretisch geschikt voor) dat er in de toekomst ook software wordt geschreven om echt te internetten dmv een browser, iets als msn, email etc? Of heb je daar echt een besturingssysteem voor nodig als op de pocket pc's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Laatst online: 13:17
ElayZ schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 22:43:
...
p.s al meer mensen het spel Untold Legends uit US gehaald?
Echt een cool spel!
Ja die heb ik al 1,5 maand, is echt een leuk spel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:33:
Misschien is het al aan bod gekomen in een van de eerdere topics, maar is het denkbaar (is de psp er theoretisch geschikt voor) dat er in de toekomst ook software wordt geschreven om echt te internetten dmv een browser, iets als msn, email etc? Of heb je daar echt een besturingssysteem voor nodig als op de pocket pc's?
Ik geloof dat Sony ons in een toekomstige firmware update een browser heeft belooft, maar tot nu toe heeft alleen Korea een officiele browser... Wel kan je nu al browsen met Wipeout pure: klik. Heb het gisteren zelf uitgeprobeert, leuk om te kijken wat je kan verwachten ('tis wel een beetje beholpen maar het geeft je wel een indruk van het idee)

Er zal ook wel binnen niet al te lange tijd een homebrew browser uitkomen.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Shit, he..

Vandaag is het al de tweede keer dat mijn PSP vast loopt.

Gebeurt dit ook weleensbij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

In het begin een paar keer gehad, laatste tijd niet meer (speel ook niet zo veel meer als in het begin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElayZ schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 23:27:
...

[edit] ik zal wel ff niet goed kijken ofzo, maar hoe kun je een video loopen?
Gewoon het filmpje afspelen en tijdens het afspelen op driehoekje drukken. Dan krijg je een menu waarin je met weergeven het beeldformaat kan maximaliseren en onderin het menu staat (naast de clear knop) de functie herhalen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Vandaag mijn PSP via Kiddyl in ontvangst genomen. Zo tis toch een mooi ding zeg :9
Netwerkinstellingen erin klappen en mijn PSP toegang geven tot mijn wlan ging perfect. THUG2 is wel kewl. Het is gewoon een ps2 in je handen, toppertje zeg ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 06:21

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Vandaag is Rengoku: The Tower of Purgatory in de aanbeding bij Video Games Plus voor iets minder dan 25 euro.

Ik hoop dat het nog in aanbeding is als jullie dit zien, ik was beetje laat met posten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Reptile-X schreef op zondag 19 juni 2005 @ 04:11:
Vandaag is Rengoku: The Tower of Purgatory in de aanbeding bij Video Games Plus voor iets minder dan 25 euro.

Ik hoop dat het nog in aanbeding is als jullie dit zien, ik was beetje laat met posten…
Zo leuk is dat spel toch ook weer niet. Net als Smart Bomb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Het zijn twee verschillende spellen, als ik de reviews zie het is niet al te slecht maar ook niet perfect. Ik moet wel zeggen dat meeste PSP game reviews zijn niet erg duidelijk over gameplay.

Ik heb het toch wel besteld, al is het alleen maar om spel arsenaal te vergrotten die ik heb.

Heb jij dit spel? Zo ja wat zijn de min punten denk je?

[ Voor 1% gewijzigd door Reptile-X op 19-06-2005 06:51 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Rengoku is een spel dat in het begin kan tegenvallen, maar als je verder vorder in het spel wordt hij wel erg goed. De reviewers komen helaas niet verder dan de eerste paar levels en daar zijn de reviews dan ook op gebaseerd.

Smart Bomb kan een heel leuk spel zijn voor degenen die van puzzels houden en tegen stress kunnen tijdens het spelen. Heb je dat laatste niet dan wordt het vervelend en anders is het zeker een uitdagend spel te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Met tranen in mijn ogen, slecht zicht, zweet en kramp in mijn handen kondig ik aan dat het me gelukt is ... lumines "uitgespeeld" 999 999 punten !! Woei !

* Royal gaat van het mooie weer genieten en bij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Royal schreef op zondag 19 juni 2005 @ 15:54:
Met tranen in mijn ogen, slecht zicht, zweet en kramp in mijn handen kondig ik aan dat het me gelukt is ... lumines "uitgespeeld" 999 999 punten !! Woei !

* Royal gaat van het mooie weer genieten en bij komen
Nice :)

Ben nog niet verder dan dik 100k geloof ik ;) Daarbij vroeg ik me trouwens af, hoeveel levels kent lumines challenge mode eigelijk? (Of ik bedoel meer, hoeveel skins?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Ik ga vanmiddag naar de nederlandse pers introductie van de PSP in Amsterdam, mocht er nog "nieuws" zijn dan horen jullie het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
wheeler schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:51:
Ik ga vanmiddag naar de nederlandse pers introductie van de PSP in Amsterdam, mocht er nog "nieuws" zijn dan horen jullie het wel ;)
daar kon ook ook heen, alleen geen tijd om vanuit Maastricht naar Amsterdam te gaan met een herexamen voor de deur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Neem er voor mij één mee.. heb er nog geen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:15
wheeler schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:51:
Doe dave ff de groeten van me... ;) Laat maar hij heeft een dag vrij vandaag.

[ Voor 11% gewijzigd door BeZaX op 20-06-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog spijt gehad dat je je psp in de US gekocht bijv. geen umd films kunnen afspelen of heb je je psp dara niet voor gekocht ? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile-X

Reptile-X

߀ åf®åîÐ!

Voor mij is JAP versie bewuste keuze geweest om UMD films te kunnen af spelen die hier straks uit komen.

Vraag was voor de US versie owners, maar ik wou het toch even kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Eerlijk gezegd niet: releases zijn altijd eerst in de US dus als ik films wil kijken, dan wil ik wel graag films zien die ik niet kan zien hier in Nederland (nog niet).

Voorts vond ik het argument van een 1gb(+) mem card wat groter dan of ik "nederlandse" (regio2) films kon spelen of niet.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Appie_Pils schreef op maandag 20 juni 2005 @ 19:30:
Voorts vond ik het argument van een 1gb(+) mem card wat groter dan of ik "nederlandse" (regio2) films kon spelen of niet.
Die snap ik niet, want die memory sticks van 1 GB+ kunnen toch ook in de Japanse PSPs???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TranceSetter schreef op maandag 20 juni 2005 @ 20:39:
[...]

Die snap ik niet, want die memory sticks van 1 GB+ kunnen toch ook in de Japanse PSPs???
Verklaar je nader Appie Pils :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FOK! GAME NIEUWS !

Sony Computer Entertainment Europe heeft besloten een groot aantal Britse importwinkels aan te klagen vanwege het importeren en verkopen van PSP's. Vooral kleine onlinewinkels moeten het ontgelden, omdat ze handelsmerken zouden schenden. Ook het aanhalen van verlies van opbrengst is een reden.
Ondanks de aanklacht voor het schenden van handelsmerken is Sony zelf ook nog niet rond met eenzelfde soort zaak in Europa. De benamingen voor PSP (in handen van Owtanet Limited sinds 2000), UMD (in handen van Olympus Corporation) en XMB zijn nog niet van Sony en het bedrijf mag ze daarom nog niet gebruiken.

Het is ook vreemd dat juist de kleinere winkels worden aangepakt, want de grotere winkelketens mogen de PSP gewoon verkopen zonder dat er een aanklacht tegen ze wordt ingediend. De winkel HMV verkoopt bijvoorbeeld al tijden talloze third party PSP produkten aan klanten met geïmporteerde PSP's. Niet alleen in Engeland, maar ook in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Oostenrijk, Italië en Griekenland wordt de PSP verkocht bij online winkels.

Dan Morelle, een aangeklaagde winkelier van ElectricBirdLand Limited, zegt: 'Ik heb een klein familiebedrijf waardoor ik geen peperdure advocaten in de arm kan nemen, zoals Sony dat wel kan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Hey thanks, maar we wisten het al..dusse lees ff de topic ofzo, want het staat echt maar 1 blz geleden nog geloof ik..
Verder wask ff geintereseerd of iemand al een 2 gig mem stick heeft gkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Het was een leuke pers presentatie van de PSP vanmiddag op het zonovergoten Ocean Diva in Amsterdam. Weinig écht nieuws aangezien ik dit topic volg, het hoogtepunt was een foto met Klarissa Patijn :P In de goodiebag zat onder andere een PSP t-shirt van de designer Judith Osborn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:15
Wij waren hier natuurlijk ook bij... hier onder nog even de feitjes en nieuwtjes op een rijtje.

Adviesprijzen PSP games bekend
Gratis exemplaar van Spider-man 2 bij je PSP
Launchgames Sony bekend gemaakt
Releasedatums UMD-films van Sony bekend

[ Voor 10% gewijzigd door BeZaX op 21-06-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Several days ago we released the swaploit (15-Jun) , some of sceners got satisfied but some of you tell us to do it better.
Today we are proud to announce that in a few days you will get a new hit from Killer-X and PsP-Dev Team...
Bron

Eindelijk een direct loader, weg met de swap-methode. Check de video. (op de site staan mirrors)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Damn, 55 Euro voor een spelletje hier in Europa. Dat is gewoon belachelijk veel. Je kunt ze nog beter importeren en met verzendkosten erbij ben je nog ruim goedkoper uit dan als je ze hier zou kopen... Dan zijn de PSP games gewoon duurder als de PC games in Nederland... :r

Als dit echt gaat gebeuren dan blijf ik toch echt een trouwe klant van VGP en Play-Asia ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post nuttig of post niet. Zoek eerst zelf naar het antwoord op jouw probleem voordat je het uit luiheid hier maar gewoon gaat posten.