Toon posts:

Het grote Dell 2005FPW topic deel 1 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.492 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 58898

hier nog een plaatje van het scherm tijdens het begin van een lan :P

http://www.fanclan.nl/photo/AE%20LAN%202005/IMG_1024.jpg

hij is nog steeds foutloos en geen backlighbleeding.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 58898 op 28-06-2005 14:15]

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:52

Spotmatic

Ken sent me

Allesisbezetgvd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:08:
Even over die bleeding, ik heb er echt totaal geen last van. Sowieso zie je die bleeding echt alleen als je een helemaal zwart scherm hebt. Zelfs in Splinter Cell loop je nooit in helemaal zwarte levels, dus je hebt er sowieso amper last van. Daarbij heb ik de brightness bij gesteld omdat het scherm super fel is en nu zie ik alleen vaagjes bij het opstarten.
De brightness van mijn tweede geleverde 2005FPW staat op 0% (ik zie nauwelijks verschil met 100% maar goed) en de lichtlekkage is linksonder echt HEEL ERG en leidt af tijdens het kijken van films en het spelen van games (bijv. NFS Underground 2). Ik stuur het scherm daarom weer retour.
Maar als dit de reden is waarom je niet zou kopen, zou ik het er niet om laten. Je hebt trouwens gewoon garantie daarvoor opzich en je kunt het zelf geloof ik verhelpen door het scherm wat losser te draaien ofzo? Wat trouwens wel nice is aan deze schermen is dat veel mensen geen dode pixels hebben *klopt af*.
Het scherm losser draaien? Ja, met moeite en dan nog met verlies van garantie. Dus bezint eer ge begint :-) Maar je hebt wel gelijk over de dode pixels. Tot nu toe twee schermen gehad en beide hadden er geen last van.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Cyberblizzard
  • Niet online
Anoniem: 58898 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:15:
hier nog een plaatje van het scherm tijdens het begin van een lan :P

[afbeelding]
En hoe zag het er uit na de lan? :P

Welkom in het Antropoceen! - Fietsen, goed voor iedereen!

Cyberblizzard schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:33:
[...]
En hoe zag het er uit na de lan? :P
op wat vetvlekken na nog steeds goed ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Spotmatic schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 09:56:
[...]

Heb je dit getest met een zwart beeld in een donkere kamer? De bleeding is namelijk (voor wie het interesseert) nooit zichtbaar in de normale Windows omgeving en in normale applicaties. Maar wanneer je een filmpje afdraait des te meer. Maar mooi als tenminste 1 scherm vrij is van bleeding!
Was idd met donkerbeeld in een niet verlichte kamer.

Ik moet overigens nog wel een wallpaper zien te vinden met die resolutie :P

Terw_Dan schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:10:
[...]

Was idd met donkerbeeld in een niet verlichte kamer.

Ik moet overigens nog wel een wallpaper zien te vinden met die resolutie :P
hier staan er heel wat
http://interfacelift.com/wallpaper/resolutions.php?w=1680 :P

Anoniem: 28398

Ik ben sinds kort ook een trotse eigenaar van dit Dell scherm maar heb toch nog een vraagje.
Dit weekend ga ik op zoek naar zo een VESA mount om het scherm aan de muur te hangen.
Nu de, misschien domme, vraag hoe bevestig ik het scherm aan die mount en heb ik buiten die arm nog iets anders nodig ?

http://www.vogels.com/data/LD/E_L_EFW1030-1.JPG

groeten,
DrBob

Anoniem: 30670

Over dat "bleeding" effect heb ik hier op wat franse forums gelezen dat het makelijk (nouja) op te lossen valt met: Schroevendraaier, wat lef en stukje karton. Je schoeft je paneel uit elkaar (gekke jongens die franse :P 8)7 ) en zet een stukje karton naast je backlight. Ik zal ff opzoeken voor uitleg voor de geinterreseerde onder ons.
Anoniem: 28398 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:43:
hoe bevestig ik het scherm aan die mount en heb ik buiten die arm nog iets anders nodig ?
Het scherm bevestig je met de normaal meegeleverde schroefjes (bij je mount) aan de plaat aan de het einde van je arm. Draai de schroefjes nooit te strak aan...
Vergeet niet:
- Wat zwarte of witte ty-raps bij tekopen evt voor je kabels langs de arm bij de doehetzelfzaak.
- Verder... neem gedult om goed tekijken waar je je mount neerhangt aan de muur. Kies een goeie plek (niet TE ver van je stopconnact of naast het raam dat je je tft moet verdraaien om het raam open tedoen of dat het raam tegen je tft open knalt...etc etc.)
- Neem de tijd om mooi goeie gaten te boren voor in de muur. Kijk dus eerste ff wat voor boor je neemt (beton of betonblokken of gipsblokken) en welke pluggen (meestal meegeleverd) anders heb je je muur vol met gaten en dat naast een mooie tft is zonde :P

[Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 30670 op 28-06-2005 17:26]

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 20:25
Anoniem: 28398 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:43:
Ik ben sinds kort ook een trotse eigenaar van dit Dell scherm maar heb toch nog een vraagje.
Dit weekend ga ik op zoek naar zo een VESA mount om het scherm aan de muur te hangen.
Nu de, misschien domme, vraag hoe bevestig ik het scherm aan die mount en heb ik buiten die arm nog iets anders nodig ?

[afbeelding]

groeten,
DrBob
Ik zou een wall-mount nemen die ook in hoogte verstelbaar is.

_Arthur schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:31:
[...]

Ik zou een wall-mount nemen die ook in hoogte verstelbaar is.
lieverd check die muurmount eens ;)

• Phyxsius
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 20:03
Stomme vraag misschien... maar hoe zet je dat Pivot gebeuren eigenlijk aan? Het draaien van het scherm werk maar het beeld gaat niet mee. Moet je er software voor installeren?

Phyxsius schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:38:
Stomme vraag misschien... maar hoe zet je dat Pivot gebeuren eigenlijk aan? Het draaien van het scherm werk maar het beeld gaat niet mee. Moet je er software voor installeren?
check je meegeleverde drivers/proggie eens en maybe je driver voor je graka (videokaart) nvidia heeft dit al jaren in hun drivers mee gebakken

• TERW_DAN
  • Niet online
Anoniem: 30670 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:42:
[...]

check je meegeleverde drivers/proggie eens en maybe je driver voor je graka (videokaart) nvidia heeft dit al jaren in hun drivers mee gebakken
Zowel Nvidia ALS ATI hebben het in hun drivers zitten.
Het is overigens wel grappig om de monitor op 90graden te zetten en hem te gebruiken als heel lange monitor :P

• Phyxsius
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 20:03
Ah ik heb de optie gevonden bij mijn vga-drivers om te draaien... thanx!! Maar ik dacht dat het scherm automatisch gedraaid zou worden maar dat is hier jammer genoeg niet zo.
Ik zou toch zweren dat ik dit wel op het werk heb bij mijn 2001FP

• TERW_DAN
  • Niet online
Phyxsius schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:10:
Ah ik heb de optie gevonden bij mijn vga-drivers om te draaien... thanx!! Maar ik dacht dat het scherm automatisch gedraaid zou worden maar dat is hier jammer genoeg niet zo.
Ik zou toch zweren dat ik dit wel op het werk heb bij mijn 2001FP
Je bedoelt dat het fysiek draait? Dus dat het scherm gewoon automatisch gaat draaien?
Het lijkt me niet dat dat mogelijk is in verband met kabels e.d.

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Terw_Dan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:29:
[...]

Je bedoelt dat het fysiek draait? Dus dat het scherm gewoon automatisch gaat draaien?
Het lijkt me niet dat dat mogelijk is in verband met kabels e.d.
Hij bedoelt dat de driver het schermbeeld automatisch roteert wanneer je het scherm met de hand omdraait. De 2005FPW doet dit in ieder geval niet.

• EricHuyn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-02 07:16
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de orderbevestiging met creditcardbetaling komt?
Heb m net besteld en aangezien ie nu weer 712 euro kost wil ik wel zeker weten dat het goedkomt.

Heb wel een ordernunmmer opgeschreven maar zonder klantnummer, wat op de orderbevestiging staat, kan ik de orderstatus dus niet checken.

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Nuke schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:30:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de orderbevestiging met creditcardbetaling komt?
Heb m net besteld en aangezien ie nu weer 712 euro kost wil ik wel zeker weten dat het goedkomt.

Heb wel een ordernunmmer opgeschreven maar zonder klantnummer, wat op de orderbevestiging staat, kan ik de orderstatus dus niet checken.
Reken op een paar uur voordat je creditcardbetaling verwerkt is. Bij mij was dat in ieder geval wel zo.

• EricHuyn
Krijg je dan ook pas je orderbevestiging gemaild dan? Dacht dat je die normaliter meteen kreeg.

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Nuke schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:45:
Krijg je dan ook pas je orderbevestiging gemaild dan? Dacht dat je die normaliter meteen kreeg.
Tja, Dell wil het graag op hun eigen manier doen. Dus eerst betalen, en dan krijg je pas je orderbevestiging. Raar maar waar, en daarom moet je voor de zekerheid ook een printje maken van het laatste scherm tijdens je bestelling.

• EricHuyn
Daar had ik niet aan gedacht maar ik heb wel het ordernummer opgeschreven. Achja zullen zien. Als ze wagen het verkeerde bedrag erop te zetten ga ik eerst zeiken en op zn ergst gewoon cancellen.

• TERW_DAN
  • Niet online
Nuke schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 10:57:
Daar had ik niet aan gedacht maar ik heb wel het ordernummer opgeschreven. Achja zullen zien. Als ze wagen het verkeerde bedrag erop te zetten ga ik eerst zeiken en op zn ergst gewoon cancellen.
Wat dat betreft maakt Dell er wel een zooitje van :P ik heb de monitoren sinds maandag binnen en kreeg net een betaalinstructie binnen per e-mail :?

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Terw_Dan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 15:54:
[...]
Wat dat betreft maakt Dell er wel een zooitje van :P ik heb de monitoren sinds maandag binnen en kreeg net een betaalinstructie binnen per e-mail :?
Over zooitjes gesproken: ik vind het systeem van Dell maar warrig. Ik zit op mijn tweede vervangende 2005FPW te wachten (dus het derde scherm; die verdomde backlight leakage ook) en Dell stuurt me naar aanleiding daarvan drie "Service Request" mailtjes (met alledrie een ander Service Call nummer). Afijn denk ik, ik ga de status van mijn service request opvragen (link staat in de mailtjes). Dat kan dan weer niet, want daarvoor heb je een service tag nummer nodig. En dat veld is blanco in de mail van Dell. Lekker servicegericht weer.

En dan dit: als je je online orderstatus opvraagt, dan krijg je een dag lang GEEN afleverdatum te zien in Internet Explorer, maar wel in Firefox. Dit is wel het meest vage probleem dat ik bij Dell heb gehad. Later stond er wel in beide browsers een afleverdatum, maar die wijzigde zich iedere keer bij het drukken op F5 (refresh). Afleverdatum: 22-05-05, afleverdatum: 23-05-05, afleverdatum: 22-05-05, enz. Vage boel daar :)

Of dit: in plaats van de Customer Care te bellen, besluit ik ze te mailen via het online formulier van Dell. Eerste keer: niet gelukt, kreeg een mailtje terug dat ze systeemproblemen hadden, of ik mijn probleem niet via het formulier, maar telefonisch door wilde geven. Ik besloot te wachten en het een dag later opnieuw te proberen. Weer hetzelfde mailtje. De derde dag hetzelfde, toen besloot ik te bellen. Enfin, probleem opgelost. Wie schetst mijn verbazing dat de mailtjes enkele dagen later alsnog per mail behandeld werden, elk door een andere persoon bij Dell? Ik had het vervangende scherm toen zelfs al staan :-)

• TERW_DAN
  • Niet online
Spotmatic schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:08:
[...]

Over zooitjes gesproken: ik vind het systeem van Dell maar warrig. Ik zit op mijn tweede vervangende 2005FPW te wachten (dus het derde scherm; die verdomde backlight leakage ook) en Dell stuurt me naar aanleiding daarvan drie "Service Request" mailtjes (met alledrie een ander Service Call nummer). Afijn denk ik, ik ga de status van mijn service request opvragen (link staat in de mailtjes). Dat kan dan weer niet, want daarvoor heb je een service tag nummer nodig. En dat veld is blanco in de mail van Dell. Lekker servicegericht weer.

En dan dit: als je je online orderstatus opvraagt, dan krijg je een dag lang GEEN afleverdatum te zien in Internet Explorer, maar wel in Firefox. Dit is wel het meest vage probleem dat ik bij Dell heb gehad. Later stond er wel in beide browsers een afleverdatum, maar die wijzigde zich iedere keer bij het drukken op F5 (refresh). Afleverdatum: 22-05-05, afleverdatum: 23-05-05, afleverdatum: 22-05-05, enz. Vage boel daar :)

Of dit: in plaats van de Customer Care te bellen, besluit ik ze te mailen via het online formulier van Dell. Eerste keer: niet gelukt, kreeg een mailtje terug dat ze systeemproblemen hadden, of ik mijn probleem niet via het formulier, maar telefonisch door wilde geven. Ik besloot te wachten en het een dag later opnieuw te proberen. Weer hetzelfde mailtje. De derde dag hetzelfde, toen besloot ik te bellen. Enfin, probleem opgelost. Wie schetst mijn verbazing dat de mailtjes enkele dagen later alsnog per mail behandeld werden, elk door een andere persoon bij Dell? Ik had het vervangende scherm toen zelfs al staan :-)
Er zitten dus nog wat foutjes in hun workflow proces zo te merken :P
wie weet staat de UPS volgende week nog wel een keer op de stoep met 2 van die schermpjes :P

• _Arthur
Is er al bij iemand het "kapotte" scherm opgehaald?

Ik heb sinds afg. vrijdag mijn nieuwe scherm (geen dead pixels, wel wat backlight leaking echter niet van extreme mate dat het irritant is). Maar mijn oude scherm is nog niet opgehaald :)

Wanneer gaan ze zeuren dat ze graag het oude terug willen?

Anoniem: 92875

Vreemd,ik bel del op dat mijn monitor problemen heeft, na wat gepraat te hebben heo het nou zat zei hij tegen mij dat er morgen een nieuwe gebracht zou worden..... nice, nu maar eens kijken of hij langs komt

Anoniem: 92875 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:30:
Vreemd,ik bel del op dat mijn monitor problemen heeft, na wat gepraat te hebben heo het nou zat zei hij tegen mij dat er morgen een nieuwe gebracht zou worden..... nice, nu maar eens kijken of hij langs komt
Jij kan lang wachten denk ik :P

Hier in frankrijk was het helemaal lol. Ik kreeg een vervangde scherm ook een 2005pfw. Komen ze de mijne terug brengen (waarom weet ik niet... ik had problemen met mijn behuizing vanwegen een slechte vesa mount scheuren bij een schroefgat) "vergeten" ze op een of andere manier de vervangde scherm mee tenemen :? !!! ik heb 28dagen lang met 2*2005 zitten te werken... geen straf dus. Maare toen belde ze wel op... Leuke van is dat ze me vroegen waarom ik niks zei van 2 beeldschermen :+ :P ik zei dat ik ze dat toch niet hoefde uitleggen.

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 92875 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:30:
Die van mij zou vandaag ook komen. Verbaast me wel, bij de andere twee gingen er een aantal dagen overheen omdat ze uit Ierland moesten komen. Bij deze zal dat wel niet het geval zijn?

Hoop niet dat ik lang moet w8, jongen hielp me overigens wel goed vergeleken met de vorige die ik aan de telefoon had en gebrekkig nederlands sprak.
Maar ik ga behoorlijk medievil op hun worden als ze vandaag neit langskomen (mams blijft voor me thuis).

• _Arthur
Anoniem: 92875 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 08:51:
Hoop niet dat ik lang moet w8, jongen hielp me overigens wel goed vergeleken met de vorige die ik aan de telefoon had en gebrekkig nederlands sprak.
Maar ik ga behoorlijk medievil op hun worden als ze vandaag neit langskomen (mams blijft voor me thuis).
Je hebt hier voor niet een pakbon e.d. van Dell voor gehad? Ook niet een link waarmee je je zending kan volgen?

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 92875 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 08:51:
Net een telefoontje van Getronics gehad: "De monitor is bij Dell niet op voorraad, de monitor kan vandaag niet vervangen worden." :(

Ik heb geen e-mail gehad ter bevestiging dat ze vandaag de monitor zouden afleveren. Ik ga behoorlijk boos op dell worden mocht het niet gebeurd zijn vandaan, want ik vindt het een zeer slechte zaak als ze dit niet na komen.....na tig telefoontjes.

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 15:06
Net met de buuf gebeld. Monitor is binnen!!!
Helaas kom ik pas kwart over 10 thuis en moet ik morgenochtend om 7 uur beginnen met werk...
toch ff snel checken hoor :-)

Valt me erg mee van Dell. Afgelopen maandag besteld, vandaag voor half 2 binnen.
Het zijn trouwens twee dozen, kan iemand mij vertellen waarom dat is? Ben erg benieuwd en moet 4,5 uur wachten tot ik thuis ben....

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Tom Weustink schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:43:
Net met de buuf gebeld. Monitor is binnen!!!
Helaas kom ik pas kwart over 10 thuis en moet ik morgenochtend om 7 uur beginnen met werk...
toch ff snel checken hoor :-)

Valt me erg mee van Dell. Afgelopen maandag besteld, vandaag voor half 2 binnen.
Het zijn trouwens twee dozen, kan iemand mij vertellen waarom dat is? Ben erg benieuwd en moet 4,5 uur wachten tot ik thuis ben....
Gefeliciteerd! Je krijgt twee dozen omdat de powerkabel apart verpakt is. Zo kan Dell dezelfde monitor in de hele EU leveren zonder dat er speciale versies van de monitoren verpakt hoeven te worden (bijv. de UK heeft andere stekkers dan wij).

• freshy98
sjees, een aparte doos voor de kabel??? nou ja, whatever. als ie het maar doet :-)

• _Arthur
Tom Weustink schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:49:
sjees, een aparte doos voor de kabel??? nou ja, whatever. als ie het maar doet :-)
Doos-JE. 8)

• TERW_DAN
  • Niet online
Tom Weustink schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 17:49:
in mijn doosje zaten 2 kabels :+
Dingen liggen hier nog steeds ingepakt :P
Maar het gaat er iig om dat ze de monitoren los kunnen leveren van de powersupplies.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freshy98
Terw_Dan schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:06:
[...]

in mijn doosje zaten 2 kabels :+
Dingen liggen hier nog steeds ingepakt :P
Maar het gaat er iig om dat ze de monitoren los kunnen leveren van de powersupplies.
powersupply zit in de monitor, niet in de voedingskabel.

anyways, monitor heeft geen enkele defecte (sub-)pixel en lijkt geen last te hebben van bleeding. moet nog wel de helderheid wat aanpassen geloof ik.
komt later wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ik dell gebelt, behoorlijk boos dat ze niet zijn op komen dagen (zit nu op mijn stage/vakantiebaan via hun heb ik de monitor besteld).
Na een tijdje aan de telefoon gehangen te hebben bleek dat ze mijn adres gegevens gewoon weg neit hadden en er geen monitor kon worden uitgeleverd.
Ik kwaad en vertelt dat er iemand vrijg gneomen heeft en thuis gezeten heeft gewacht tot hun langs kwamen ... toen moest ik weer even in de w8.

Opeens gaat op me stage de tell over met iemand anders van de afdeling van dell ( 2 x dell aan de lijn :o ik voel me ineens belangrijk :P).
Na weer in de w8 gezet te worden hoor ik door beide telefoons eenmuziekje. Puntje bij paaltje kan ik nu c.a. 10 dagen gaan wachten tot dell een nieuwe monitor uit ierland voor mij heeft, en jaaaa ik heb een nummer + mailtje van ze gekregen. vanavond mijn ingepakte monitor maar weer uit doos halen want dit kan nog wel even gaan duren :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 92875 schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 10:08:
Vanavond mijn ingepakte monitor maar weer uit doos halen want dit kan nog wel even gaan duren :(
Maak je niet druk en doe gewoon als ik: geniet van je monitor (in mijn geval dus 2 stuks in dual opstelling) en tel de dagen niet af. Nergens voor nodig om je zo druk te maken. Dude, het is maar een monitor... Easy as Dell! ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

HAHAH zal het proberen :P nu maar hopen dat de monitor geen licht lekkage heeft, even een ander vraagje tussendoor, wat kan ik met die svideo in op mijn monitor ? ... camerea aansluiten of ? kan ik nog iets met me tv doen

[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 92875 op 01-07-2005 12:13]

Anoniem: 136496

Je kunt er een tv-tuner, video-recorder, dvd-speler, console, video-camera, enz. enz. er op aansluiten, als het maar een s-video uitgang heeft (en anders heb je ook nog tulp/scart <---> s-video verloopstekkers). Geluid wordt niet doorgevoerd bij s-video dus die moet je apart op een versterker of iets dergelijks aansluiten.

• TERW_DAN
  • Niet online
Ik heb gisteren een Radeon 7000 gekocht zodat ik gebruik kon maken van DVI en ik moet zeggen dat 2 van deze dingen in een dual setup er wel zeer lekker uitzien.

Als straks mijn bureau is opgeruimd (samen met de rest van dit hok) maak ik nog wel wat fotos.

edit:
na een tijdje klooien ben ik er toch achter dat het niet helemaal werkt zoals ik zou willen, die radeon 7000 reageert veel te traag en onder windows XP is het helemaal huilen.
Heb het nu aan een GF TI4200 gehangen (beide monitoren op 1 kaarT) en dat werkt iig al een stuk soepeler.
Nu ga ik dus maar mijn 7000 en 9800AIW vervangen door een dual DVI kaart, dat gaat toch fijner werken.

[Voor 44% gewijzigd door TERW_DAN op 02-07-2005 15:09]

Anoniem: 148337

na veel research besloten de 2005fpw te kopen ,( ik vond de hoge resolutie van 2001fpw net iets te klein) mijn alternatief was de Viewsonic VP191b maar die zag ik steeds duurder worden en slecht leverbaar (afgezien bij een paar vage online aanbieders) en met deze dell heb ik voor hetzelfde geld een breedbeeld. maar goed...heb um dus gisteren binnen gekregen en zeer enthousiast over het beeld. het doet zoveelmaal prettiger aan aan mijn ogen, scherp en rustig en warme kleuren.
geen dode pixels. maar ik moet wel erkennen dat ik enigsinds backlight kan waarnemen als ik een zwart beeld maak, bij gewoon gebruik merk ik er niks van. in het begin was het nauwelijk zichtbaar maar na een tijd gebruik van scherm leek het wat erger te worden. of dat kwam doordat de monitor warm werd of doordat ik het de (cover) regelmatig aanraakte voor instellen en plaatsing van het scherm ( als je hier een daar op de (cover)rand van het scherm drukt zie je het erger of minder worden). ik heb de indruk van vandaag bij het opstarten het backlight weer stukken minder was dus maar afwachten hoe het zich ontwikkeld
ter info mijn scherm is gemaakt in mei rev A01

bij nader inzien en wat vergelijkingen denk ik er toch over om um terug te sturen ,linksonder en rechtsboven geven toch wel wat veel backlight.

http://img85.echo.cx/img85/8137/backlight8ze.jpg

ricovetie

ps. iemand hier al geprobeerd het backlight probleem op te lossen zoals op dat duitse forum gemeld was?

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 148337 op 02-07-2005 20:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Als ik jou was zou ik hem zeker terug sturen. Ikzelf heb ook last van backlight leeking maar bij jouw beeldscherm is het toch net wat erger.......

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

De backlight bleeding van mijn eerste scherm lijkt op die van jou. Mijn tweede scherm (die nu op mijn bureau staat en binnenkort weer wordt vervangen) heeft er alleen linksonder last van. Laten we hopen dat driemaal scheepsrecht is, en dat het derde scherm perfect uit de bleeding test komt ;)

Jouw scherm zou ik zeker terugsturen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Hoedje

Moderator Apple Talk
Hoe hoog staat je brightness? (ik vraag het omdat, ik de een beetje rode gloed mis...)

[Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 04-07-2005 13:33]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Hoedje schreef op maandag 04 juli 2005 @ 13:07:
[...]

Hoe hoog staat je brightness?
Zelfs als de brightness op 100% staat dan zou ik een dergelijke ongelijke verlichting niet accepteren. Bovendien is er bij de 2005FPW nauwelijks een verschil tussen een brightness van 100% en 0%, dus veel zal je niet hebben aan het terugschroeven daarvan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

heb dell gebeld en ze sturen een nieuwe op.
verder werd me verteld dat ze helemaal niet zoveel klachten hadden over dat backlight.... nou ja kan me haast niet voorstellen.. lees wereldwijd over dit probleem bij dit scherm... mischien dat veel mensen het niet opmerken/doorhebben.

moet wel zeggen dat ik keurig geholpen werd dus dat maakt al veel goed nu alleen wel hopen dat de nieuwe dit probleem niet heeft...... al begin ik een beetje te vrezen.

(brightness stond op of bijna op 0 )

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 148337 op 05-07-2005 00:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Vraagje, ik ben van plan om world of warcraft te gaan spelen, alleen gezien de videokaart die ik heb is een resolutie van 1680x1050 niet voor mij weggelegd.
Er word voor mijn videokaart een resolutie aanbevolen van 1024x768, maar ondersteund dit scherm dat of oet ik dan net een andere resolutie hebben sinds het een breedbeeld is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 92875 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 10:10:
Vraagje, ik ben van plan om world of warcraft te gaan spelen, alleen gezien de videokaart die ik heb is een resolutie van 1680x1050 niet voor mij weggelegd.
Er word voor mijn videokaart een resolutie aanbevolen van 1024x768, maar ondersteund dit scherm dat of oet ik dan net een andere resolutie hebben sinds het een breedbeeld is.
Sark, je hebt dit scherm toch ook (of anders heb ik niet goed gelezen)? In ieder geval heb je bij de 2005FPW de mogelijkheid om alle resoluties 1:1 of opgerekt weer te geven. Wil je de hoogte-breedteverhouding van het spel behouden, dan zou ik dus kiezen voor 1:1. Je krijgt dan wel zwarte balken boven en onder en dus een verkleind beeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Vandaag zou mijn derde (!) 2005FPW komen. Dell belde zelfs speciaal naar mijn kantoor om dat te melden. Tot kwart voor 5 was er echter nog niets afgeleverd. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat er voor de tweede maal niets wordt afgeleverd, en dat ik mijn scherm weer uit kan pakken (het computert nogal slecht zonder scherm ;))

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Zo, ik heb nu eindelijk mijn derde scherm binnen. De Getronics-vent kwam pas om 18.00 uur, net toen we op het punt stonden naar de supermarkt te gaan. Dus eerst boodschappen gedaan en pas daarna het scherm aangesloten. Eigenlijk verwachtte ik precies hetzelfde als bij de eerste twee schermen, dus dan kan je ook nooit teleurgesteld raken.

Conclusie: eindelijk heb ik een scherm ZONDER zichtbare bleeding en gelukkig is deze ook nog steeds ZONDER dode pixels. Nu heeft dit scherm (zelfs bij brightness 0%) geen perfecte zwartwaarde, maar zoals het nu is, is het voor mij precies zoals ik van dit scherm verwachtte.

Een (uiteindelijk) tevreden 2005FPW bezitter ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• artacis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-04 23:46
Spotmatic schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:58:
Vandaag zou mijn derde (!) 2005FPW komen. Dell belde zelfs speciaal naar mijn kantoor om dat te melden. Tot kwart voor 5 was er echter nog niets afgeleverd. Ik heb het donkerbruine vermoeden dat er voor de tweede maal niets wordt afgeleverd, en dat ik mijn scherm weer uit kan pakken (het computert nogal slecht zonder scherm ;))
Irritant he dat wachten. Volgens de Dell tracking had ik hem al maandag kunnen verwachten. Het ziet er nu naar uit dat ik hem pas woensdag ga krijgen. ZUCHT ik ben het wachten beu. Het duurt nu al 10 dagen! ...en dan zul je zien dat ik een bleeding scherm krijg oid.

I pray _/-\o_ to god dat ik een goed 100% perfect shermpje ga krijgen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online

Hoedje

Moderator Apple Talk
Spotmatic schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 19:30:
Zo, ik heb nu eindelijk mijn derde scherm binnen. De Getronics-vent kwam pas om 18.00 uur, net toen we op het punt stonden naar de supermarkt te gaan. Dus eerst boodschappen gedaan en pas daarna het scherm aangesloten. Eigenlijk verwachtte ik precies hetzelfde als bij de eerste twee schermen, dus dan kan je ook nooit teleurgesteld raken.

Conclusie: eindelijk heb ik een scherm ZONDER zichtbare bleeding en gelukkig is deze ook nog steeds ZONDER dode pixels. Nu heeft dit scherm (zelfs bij brightness 0%) geen perfecte zwartwaarde, maar zoals het nu is, is het voor mij precies zoals ik van dit scherm verwachtte.

Een (uiteindelijk) tevreden 2005FPW bezitter ;)
Kun je een foto maken, ik ben namelijk nu wel zeer nieuwsgierig...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Hoedje schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 20:38:
[...]
Kun je een foto maken, ik ben namelijk nu wel zeer nieuwsgierig...
Alsjeblieft. Geschoten op ISO 3200, dus de bleeding kan wat overdreven zijn. Maar het is in het echt absoluut niet storend in films en dergelijke, wat bij mijn vorige twee schermen beslist wel het geval was.

http://www.shmgo-zwolle.nl/temp/2005fpwklein2.jpg

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 16:09
Yessss.

Vandaag mijn lekkere rakkertje binnengekregen en ik heb geen dode pixels, en vrijwel onwaarneembare backlight bleeding.

I is a happy boy.

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Steveedge schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 18:15:
Yessss.

Vandaag mijn lekkere rakkertje binnengekregen en ik heb geen dode pixels, en vrijwel onwaarneembare backlight bleeding.

I is a happy boy.
Gefeliciteerd! Nu maar genieten van je breedbeeldscherm ;)

De jouwe is ook een REV.A01 geproduceerd in Juni (zie sticker op achterkant van het scherm)?

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 16:09
Jup.

:)

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 14:42

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Als het goed is kom morgen ook mijn scherm na bijna 2 weken gezeur ..... :) hopelijk ook de nieuwe revisie :)

Turn it off and on again.

voordat iemand bij het opstarten van zijn nieuwe scherm juicht geen of weinig backlight te hebben , mijn ervaring is dat naarmate het scherm warmer word (of iedergeval langere tijd aanstaat) het backlight erger word en dan vooral in de linker benedenhoek.
Toen ik mijn scherm voor het eerst startte was mijn eerste reactie.. ahh geen/weinig backlight maar na een aantal uren kon ik mijn mening dus bijstellen.

ricovetie

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 148337 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 08:14:
voordat iemand bij het opstarten van zijn nieuwe scherm juicht geen of weinig backlight te hebben , mijn ervaring is dat naarmate het scherm warmer word (of iedergeval langere tijd aanstaat) het backlight erger word en dan vooral in de linker benedenhoek.
Toen ik mijn scherm voor het eerst startte was mijn eerste reactie.. ahh geen/weinig backlight maar na een aantal uren kon ik mijn mening dus bijstellen.
Dat is mijn ervaring ook. Echter: mijn eerste twee schermen waren verschrikkelijk slecht wat dat betreft. De backlight bleeding was bij het aanzetten al onacceptabel, en na een paar uur waren ze volledig onbruikbaar. Mijn derde scherm vertoont in eerste instantie geen backlight bleeding, en na 10 uur werken is er pas een klein beetje bleeding zichtbaar. Dus ik ben absoluut tevreden :*)

Gister thuis gekomen hoorde ik van mijn ouders dat ze langsgeweest waren om de monitor om te ruilen, maar met het track and trace zouden ze vandaag pas komen..... nah vandaag komen ze nog een keer and for the love of god let it be perfect.

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Net de UPS aan de deur gehad met me scherm.
Ook ik heb de A01 Revisie van Juni en voor zover ik kan zien "nog" geen last van bleeding ......

Moet wel zeggen dat gamen op deze reso echt .... extreem vet is _/-\o_
Die ene keer dat ik een spelletje speel (keer in de week oid) kan ik hem op een exreem hoge reso draaien met alles op zen hoogst...... kan ik me X850 XT PE eens echt laten zweten.

Ups net langs geweest en alleen de nieuwe monitor langs gebreacht, hij had geen formulieren om in te vullen als bewijs dat ik de oude mee heb gegevens....

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 92875 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:28:
Ups net langs geweest en alleen de nieuwe monitor langs gebreacht, hij had geen formulieren om in te vullen als bewijs dat ik de oude mee heb gegevens....
Dan ga je toch gewoon tijdelijk een fraaie multi-monitor opstelling maken (net zoals ik?) ;)

Anoniem: 137805

Ik heb er nu 2 besteld 1 voor mij en 1 voor mijn broertje hoop dat het erg mooi is met gamen

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 15:01
Ik wil er ook 2 gaan bestellen, maar de levertijd mag max een week zijn.
Dus hoe lang was de levertijd bij jullie?

Anoniem: 137805

als ik de orderbevestiging kan geloven is ie er over 5 dagen

• Bender
Klopt, maar dat is het probleem..
Dat verschilt weleens met de realiteit ;)

Triloxigen schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 18:11:
Ik wil er ook 2 gaan bestellen, maar de levertijd mag max een week zijn.
Dus hoe lang was de levertijd bij jullie?
hangt van je betaling af , bij mij hadden ze de betaling s'maandags( mischien was het dinsdag?) binnen en vrijdags werd scherm afgeleverd.

ricovetie

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Creditcard werkt het snelste kies NIET voor bankoverschrijving want het duurde in mijn geval ruim 8 werkdagen voor het geld bij hun binnen was maar dit lag aan de Rabobank welke het geld pas 4 dagen na de overboeking verwerkte .... vuile rente trekkende aarsgieren ... ;(

• Bender
Ik wilde het dus ook van Rabobank overmaken, wel zakelijke rekening (maakt dat verschil?).
Ach, ik zie het wel.

ik heb het ook via de rabo internetbankieren... spoedbetaling , kost je een paar centen meer maar word wel direct overgeboekt

ricovetie

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Anoniem: 92875 schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 14:28:
En tevreden met je nieuwe monitortje?

jaaaaaaa, super aangesloten bleeding is niet te zien en geen dode pixels :D ik ben er super blij mee

Acties:
  • 0Henk 'm!

nou ik heb mijn nieuwe ook binnen....... maar bij het aanzetten al gelijk een hoge pieptoon die niet meer weggaat... word gek van dat geluid.

het 3e scherm komt er al aan :)

deze 2e leek geen last van bleeding te hebben maar na een paar uur het nieuwe scherm aan te hebben moet ik constateren dat ook deze last van backlight heeft... al is het wel een stuk minder dan de eerste

ricovetie

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 148337 op 08-07-2005 14:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Als ik het zo zie zijn er hier in het topic maar een paar gelukkigen met een perfect model, gaat dell zelf niet inzien dat er gewoon teveel fouten voorkomen in dit type monitor. Hoewel ik natuurlijk wel kan begrijpen dat de grootste afname van deze monitoren in de zakelijke sector voorkomt en die niet lopen te zeuren over bleeding in het scherm (omdat ze toch alleen windows omgeving zitten). Of zullen ze op het werk ook stiekem een divxje draaien :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-12-2022
Toch wel jammer dat de prijs nogal aanzienlijk omhoog is gegaan. Ik wacht nog even tot ze weer een actie hebben. Wat waarschijnlijk binnen een maand zal zijn. :Y)

Ik begrijp dus ook dat de modellen van juni en later geen last van bleeding hebben?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0Henk 'm!

die van mij komt ook uit juni ja, rev 01

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Tja, dat terugsturen van schermen (ikzelf heb dat al tweemaal gedaan) moet ergens van betaald worden. Vandaar dus die prijsverhoging :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-06 21:09
ik heb net mijn rev 01 uit juli binnen en heb hem al een paar uur aanstaan en heb nog geen bleeding gezien of doode pixels :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

martijn- schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:17:
ik heb net mijn rev 01 uit juli binnen en heb hem al een paar uur aanstaan en heb nog geen bleeding gezien of doode pixels :*)
Juli? Dus je scherm is deze week geproduceerd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-06 21:09
Spotmatic schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:29:
[...]

Juli? Dus je scherm is deze week geproduceerd?
ja er staat july 2005 achter op het is een rev A01

[Voor 3% gewijzigd door martijn- op 08-07-2005 16:11. Reden: typo]

Acties:
  • 0Henk 'm!

mijn 2e scherm is ook in july gemaakt

ff een foto van het verschil..ik denk niet dat ik hoef te vertellen welke mijn eerste was hoewel de 2e ook niet echt perfect is wbt bleeding

http://img230.imageshack.us/img230/9676/bleed1rc.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-04 19:44

Andso

Tabby SCORE!!!

Ik heb zelf ook 2 schermen besteld (06-07-05) ik wacht met spanning erop!

Maar in hoeverre heb je nouw echt last van dat bleeding in windows gebruik?
Tevens zou ik graag een x foto willen zien van bijv afspelen van DVD op het scherm.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoedje
  • Nu online

Hoedje

Moderator Apple Talk
Andso schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:08:
Ik heb zelf ook 2 schermen besteld (06-07-05) ik wacht met spanning erop!

Maar in hoeverre heb je nouw echt last van dat bleeding in windows gebruik?
Tevens zou ik graag een x foto willen zien van bijv afspelen van DVD op het scherm.
Je hebt geen last van bleeding in windows gebruik. Sterker nog, ik denk dat je bij het bekijken van een DVD het nauwelijks ziet (met zwarte banden natuurlijk).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Hoedje schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 18:13:
[...]

Je hebt geen last van bleeding in windows gebruik. Sterker nog, ik denk dat je bij het bekijken van een DVD het nauwelijks ziet (met zwarte banden natuurlijk).
Dat klopt niet. In Windows merk je er inderdaad niets van, maar bij het bekijken van DVD's juist des te meer! De bleeding manifesteert zich namelijk vooral op zwarte/donkere gedeelten van het scherm. Bekijk de foto van Ricovetie hierboven maar eens.

Ik zal zo eens een plaatje schieten van een DVD op m'n 2005FPW...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Op verzoek: vier foto's met een DVD op dit scherm. Ik moet er wel bij zeggen dat het geen recht doet aan de werkelijkheid (het ziet er in het echt veel beter uit), dus hou dit in je achterhoofd bij het bekijken van de plaatjes.

http://www.shmgo-zwolle.nl/temp/film1.jpg

http://www.shmgo-zwolle.nl/temp/film2.jpg

http://www.shmgo-zwolle.nl/temp/film3.jpg

http://www.shmgo-zwolle.nl/temp/film4.jpg

• Bender
Ik heb er ook 2 besteld :9

• Bender
the_bash schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:55:
Toch wel jammer dat de prijs nogal aanzienlijk omhoog is gegaan. Ik wacht nog even tot ze weer een actie hebben. Wat waarschijnlijk binnen een maand zal zijn. :Y)

Ik begrijp dus ook dat de modellen van juni en later geen last van bleeding hebben?
Hoezo is de prijs omhoog gegaan?

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-04 19:44

Andso

Tabby SCORE!!!

Spotmatic bedankt voor het maken van de foto's ik sta verbijsterd nu al over de kwaliteit van het scherm met dvd's en widescreen :9 als je zegt dat het in werkelijkheid nog beter is top! Uiteraard zal je waarschijnlijk bleeding kunnen zien bij donkere films maar ik vraag me nog af of ik me eraan ga storen ik kan het namelijk nog niet vergelijken met iets. Als ik al gewend ben aan het kijken van dvd's op een laptop scherm (wat al bijna direct wit wordt als je maar 2cm beweegt) moet het op de 2005 reuze meevallen denk ik.

Jammere dus dat je op internet alleen maar leest dat de schermen last van bleeding hebben maar verder totaal niet wat mensen er nouw van vinden met windows gebruik, dvd, games, kwaliteit van de monitor etc.

Ik heb zelf de monitor telefonische besteld, heb toen ook al direct gevraagt of er problemen echt duidelijk bekend zijn over bleeding van schermen etc, zelf wisten ze er niet veel van opzich ook logische tevens de verkoop ziet lang niet alle klachten voorbij komen als op de service etc.

Je wordt wel goed geholpen via de telefoon erg netjes en aardig etc ze nemen de tijd voor je vondt ik. Alleen de bestel bonnen etc zijn nogal vaag krijg emails nu al dubbel van dat ik moet betalen terwijl ik dat al heb gedaan. Tevens staat er op Gedis Order geen klant nummer? dus kan mijn order niet tracen.

• The_Bash
Hoezo is de prijs omhoog gegaan?
http://www.tweakers.net/ext/i/?ProduktID=105603

Uiteraard was de lagere prijs i.v.m. een actie, maar toch.

Ik ben op het moment een HTPC aan het bouwen. Maar ik twijfel toch of ik de dell monitor erbij ga plaatsen (of de apple cinema display als het een zilvere uitvoering moet worden). De HTPC moet de gemakken van home theater en PC combineren. Ik denk dat een LCD-tv een brakke weergave gaat geven. Toch maar de dell 2005FPW? iemand een mening? of ervaring?

• Hoedje
  • Nu online

Hoedje

Moderator Apple Talk
the_bash schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 13:28:
[...]

[afbeelding]

Uiteraard was de lagere prijs i.v.m. een actie, maar toch.
Trilogic koopt er twee, dus dan is het verschil marginaal, t.o.v. de vorige actie!

• Bender
20" is wel erg klein voor TV gebruik...

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:17
Offtopic:

Ik zag dat Dell een actie heeft, de 2e 2005FP met 50% korting. Nu heb ik maar 1 monitor nodig,
dus wie wil er meedoen? Dan betalen we ieder zo'n 543 euro.

http://www1.euro.dell.com...dhs1&l=nl&s=dhs&~lt=popup'

(Contact via private mail)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Vaevictis_ schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 23:50:
Offtopic:

Ik zag dat Dell een actie heeft, de 2e 2005FP met 50% korting. Nu heb ik maar 1 monitor nodig,
dus wie wil er meedoen? Dan betalen we ieder zo'n 543 euro.

http://www1.euro.dell.com...dhs1&l=nl&s=dhs&~lt=popup'

(Contact via private mail)
ik wil er nog wel een 2e bij hebben, alleen woon ik in frankrijk en denk niet dat zo verstandig idee is dat jij of ik het 2e scherm naar de ander opstuur :) ...
Verdamme... ik wil wel zo nieuwe revisie schermpje hoor!!! Anders toch maar voor een Sony hb95P / viewsonic 191b (alleen die resoluties zijn zo laag :( )

BTW: Nou we hier toch lekker aan het pimpen zijn met onze 20 wido's (franse verbastering voor widescreen''s).... Zat me nou toch te bedenken. Is er niet een plug-in voor WMP of welke andere degelijke player dat je die rottige zwarte balken weg haalt.... Dan heb je mooi 16/9 of je hele scherm gevult... en dat is toch wel de bedoeling niet :P ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Bash
Als er een zilveren uitvoering van dit zeer mooie schermpje was deed ik mee met die 2e scherm actie Vaevictus. Helaas... de apple cinema is denk ik mijn enigste optie. Niet dat dat nou zo'n vervelend schermpje is :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15
Anoniem: 30670 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 01:21:
[...]

ik wil er nog wel een 2e bij hebben, alleen woon ik in frankrijk en denk niet dat zo verstandig idee is dat jij of ik het 2e scherm naar de ander opstuur :) ...
Verdamme... ik wil wel zo nieuwe revisie schermpje hoor!!! Anders toch maar voor een Sony hb95P / viewsonic 191b (alleen die resoluties zijn zo laag :( )

BTW: Nou we hier toch lekker aan het pimpen zijn met onze 20 wido's (franse verbastering voor widescreen''s).... Zat me nou toch te bedenken. Is er niet een plug-in voor WMP of welke andere degelijke player dat je die rottige zwarte balken weg haalt.... Dan heb je mooi 16/9 of je hele scherm gevult... en dat is toch wel de bedoeling niet :P ?
Scherm kan toch gewoon opgestuurd worden naar frankrijk met TPG of TNT e.d. betaal je toch zelf de verzendkosten :)

Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met me nieuwe scherm alleen heb ik na een paar uren toch ondekt dat er lichte bleeding in de linker onderhoek zit, dit is overigens niet hinderlijk dus ik denk dat ik deze maar houd?
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee