Over zooitjes gesproken: ik vind het systeem van Dell maar warrig. Ik zit op mijn tweede vervangende 2005FPW te wachten (dus het derde scherm; die verdomde backlight leakage ook) en Dell stuurt me naar aanleiding daarvan drie "Service Request" mailtjes (met alledrie een ander Service Call nummer). Afijn denk ik, ik ga de status van mijn service request opvragen (link staat in de mailtjes). Dat kan dan weer niet, want daarvoor heb je een service tag nummer nodig. En dat veld is blanco in de mail van Dell. Lekker servicegericht weer.
En dan dit: als je je online orderstatus opvraagt, dan krijg je een dag lang GEEN afleverdatum te zien in Internet Explorer, maar wel in Firefox. Dit is wel het meest vage probleem dat ik bij Dell heb gehad. Later stond er wel in beide browsers een afleverdatum, maar die wijzigde zich iedere keer bij het drukken op F5 (refresh). Afleverdatum: 22-05-05, afleverdatum: 23-05-05, afleverdatum: 22-05-05, enz. Vage boel daar
Of dit: in plaats van de Customer Care te bellen, besluit ik ze te mailen via het online formulier van Dell. Eerste keer: niet gelukt, kreeg een mailtje terug dat ze systeemproblemen hadden, of ik mijn probleem niet via het formulier, maar telefonisch door wilde geven. Ik besloot te wachten en het een dag later opnieuw te proberen. Weer hetzelfde mailtje. De derde dag hetzelfde, toen besloot ik te bellen. Enfin, probleem opgelost. Wie schetst mijn verbazing dat de mailtjes enkele dagen later alsnog per mail behandeld werden, elk door een andere persoon bij Dell? Ik had het vervangende scherm toen zelfs al staan :-)