je ziet die balken ivm anamorfic breedbeeldopnames van films, hetezelfde als met je breedbeeld tv zie je dat ook, er zijn echter ook dvd's met een 16:9 verhouding die zul je voller zien op het scherm.Anoniem: 30670 schreef op zondag 10 juli 2005 @ 01:21:
[...]
ik wil er nog wel een 2e bij hebben, alleen woon ik in frankrijk en denk niet dat zo verstandig idee is dat jij of ik het 2e scherm naar de ander opstuur...
Verdamme... ik wil wel zo nieuwe revisie schermpje hoor!!! Anders toch maar voor een Sony hb95P / viewsonic 191b (alleen die resoluties zijn zo laag)
BTW: Nou we hier toch lekker aan het pimpen zijn met onze 20 wido's (franse verbastering voor widescreen''s).... Zat me nou toch te bedenken. Is er niet een plug-in voor WMP of welke andere degelijke player dat je die rottige zwarte balken weg haalt.... Dan heb je mooi 16/9 of je hele scherm gevult... en dat is toch wel de bedoeling niet?
maar ik denk dat je dan iets met pan en scan moet gaan knoeien om anamorfic beeldvullend te gebruiken, heeft powerdvd dat niet?
[ Voor 10% gewijzigd door duncanvdlinden op 11-07-2005 11:45 ]