Toon posts:

Het grote Dell 2005FPW topic deel 1 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 1.473 views sinds 30-01-2008

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-03 22:20

Opa

Nu Multifocaal!

Ach, bij een laptop had ik het wel gedaan, zelfs complete care, maar bij een desktop neem ik het risico wel.
De monitor heeft sowieso 3 jaar garantie, evenals de HDD. De rest gaat eigenlijk nooit stuk en als er wel iets is, dan is dat meestal minder dan de garantie kost.
Maar het object waar het hier om gaat, de 2005FPW, was dus een flink stuk goedkoper dan de 2001FP, terwijl de adviesprijs op de accessories pagina hetzelfde is...

I'd rather be in Oz

Anoniem: 145215

Topicstarter
Ja, dat klopt inderdaad. Als je zou bellen naar Dell zou het eventueel aangepast kunnen worden. Alhoewel, de aanbieding zou alleen kunnen gelden als je er een computer bij besteld.

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-01 22:39
:(
Bij het samenstellen van een Dell Dimension 9100 kan je in België niet kiezen voor de 2005FPW. :( :(

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:49

Hoedje

Moderator Apple Talk
Dries_Aendekerk schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 12:22:
:(
Bij het samenstellen van een Dell Dimension 9100 kan je in België niet kiezen voor de 2005FPW. :( :(
Gewoon even opbellen naar Dell, dan kunnen ze hem er gewoon bij doen (en wie weet voor een leuk prijsje :*) )

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Desnoods systeem kopen zonder monitor en monitor los erbij bestellen (dat scheelt je vaak nog wel eens de nodige euro's ipv een upgrade prijs overigens).

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:58

DFY

Sja...

Je kan zelfs een Dimension 5100 incl 2005FPW kopen voor 885,- incl bezorging... denk denk denk

• Tranquility
  • Laatst online: 13:48
DFY schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 13:23:
Je kan zelfs een Dimension 5100 incl 2005FPW kopen voor 885,- incl bezorging... denk denk denk
Hmm, ben net ff op de site van DELL geweest, maar ik kom niet lager dan 1.030,- incl. bezorging...
Het zou anders wel te mooi zijn: 712,91 voor het scherm en 172,09 voor een dikke P4 3.0GHz PC!

[Voor 16% gewijzigd door Tranquility op 23-07-2005 14:16]

• DFY

DFY

Sja...

Maar het is toch echt waar... je kijkt niet goed. Je moet klikken op Desktops linksbovenaan en dan op 5100, dus niet op 1 of andere aanbiedingslink. En dan kiezen voor standaard garantie. Dan zal je zien dat ik gelijk heb :)

Edit:

Ik heb het nog ff een keer gedaan (het was laat vanacht toen ik keek) en het is 100% zeker waar. Kies voor CAR garantie, de 2005FPW monitor, en klik op update!

Printer gratis, bezorging gratis, Dimension 5100 (2.80 Ghz) en 2005FPW voor 884,38 incl BTW en bezorging thuis dus.

[Voor 40% gewijzigd door DFY op 23-07-2005 14:26]

• Tranquility
Inderdaad je hebt gelijk!

Het is zelfs 884,- dus nog een Euro winst :P

Maar de PC is dan wel ietsje uitgekleed. Zo zit er bijvoorbeeld 256mb geheugen in i.p.v. 512mb en geen DVD brander, een 2.8GHz processor i.p.v. 3.0GHz, een 80Gb harddisk i.p.v. een 160Gb exemplaar. Maar je krijgt er wel een printer bij...

Maarja, ik heb hier al een dikke PC (met waterkoeling) staan, en ben bovendien toch een beetje huiverig voor het bleeding probleem. DELL schijnt dat nog steeds niet opgelost te hebben d.m.v. een nieuwe revisie o.i.d.

Ik zit ondertussen ook te kijken naar de 24" 2405FPW, die geen last schijnt te hebben van het bleeding probleem, maar die heeft een resolutie van 1920x1200, en ben ik bang dat alles dan zo onnoemelijk klein gaat worden, kleiner dan op mijn huidige 19" TFT bij 1280x1024 ben ik bang. Eigenlijk zou je zo'n scherm eerst eens moeten bekijken om goed te kunnen vergelijken met de groottes. Ook is niet zeker of de DVI-uitgang van mijn ATi Radeon 9600 gaat werken op deze resolutie. Moeilijk, moeilijk...

[Voor 59% gewijzigd door Tranquility op 23-07-2005 14:49]

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb het ook geprobeerd en het klopt ook nog. Bedenk wel dat de monitor 535 kost bij 2 stuks, maar dan heb je voor ong 350 euro nog steeds een nette computer. Zelf zat ik te kijken voor een 2405, maar die staat er helaas niet tussen.

• DFY

DFY

Sja...

Ik sta dus precies op het punt om een nieuwe PC te kopen, maar aangezien ik die alleen gebruik om te internetten en alles behalve games te spelen, is zo'n uitgeklede 5100 echt prima voor mij. En dan samen met die monitor.... Punt is alleen, ik wilde in eerste instantie alleen een PC :S en dan is 884 euro veel geld. Waarom kom ik dan ook deze thread tegen hier!!! grrrrr

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:01
@JazzySOB: contacteer me even als je één 2005FPW wilt voor 543.5 (1087 voor 2), omdat ik er ook één wil, en geen 2 (willen wel, maar kunnen betalen...... :( ).

Je zou me in ieder geval héél gelukkig maken! O+ O+

• Tranquility
Ik ben er nog niet over uit of ik de 2005 wil of de 2405. Maar mocht ik voor de eerste gaan dan zal ik zeker gebruik willen maken van je aanbod ;)

Anoniem: 149494

Bashrat,
ik heb de 2 schermen besteld. Ze komen volgens Dell.nl a.s.dinsdag binnen. Je kunt em bij mij komen ophalen voor 540,- Nieuw in doos. :)

• Tranquility
We worden echt genaaid in Nederland, Heb net even op de US-site van Dell gekeken en daar kost het scherm gewoon 486 dollar oftewel omgerekend 388 euro! En de 2405FPS kost er 959 dollar (767 euro). Niks geen gedoe met "tweede scherm voor de halve prijs" maar gewoon meteen een goede prijs. Ik vraag me echt af waarom electronica hier altijd zo achterlijk duur moet zijn i.v.t. de US. :(

[Voor 8% gewijzigd door Tranquility op 23-07-2005 18:43]

• Wim Leers
Anoniem: 149494 schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 17:56:
Bashrat,
ik heb de 2 schermen besteld. Ze komen volgens Dell.nl a.s.dinsdag binnen. Je kunt em bij mij komen ophalen voor 540,- Nieuw in doos. :)
Heb je mailtje gehad, en jij hebt ook een antwoord (zo'n 40 minuten geleden al, trouwens).

Nogmaals: dank je! :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Wim Leers
JazzySOB schreef op zaterdag 23 juli 2005 @ 18:39:
We worden echt genaaid in Nederland, Heb net even op de US-site van Dell gekeken en daar kost het scherm gewoon 486 dollar oftewel omgerekend 388 euro! En de 2405FPS kost er 959 dollar (767 euro). Niks geen gedoe met "tweede scherm voor de halve prijs" maar gewoon meteen een goede prijs. Ik vraag me echt af waarom electronica hier altijd zo achterlijk duur moet zijn i.v.t. de US. :(
Sja... verhuis naar de V.S.A. :+!

1) lagere taxen
2) reclame heeft meer effect: 1 reclamecampagne is inzetbaar voor een gebied met 300+ miljoen inwoners.
3) distributie is dus ook goedkoper
4) die Amerikanen naaaaaien ons gewoon! 8)7 |:( B) B)

tot zover mijn zeer wetenschappelijke uiteenzetting :+.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het grote Dell 2005FPW topic deel 2.

Volgende deel is klaar, ditmaal met lichtjes betere titel en topicstart ;)

[Voor 5% gewijzigd door dion_b op 23-07-2005 21:44]

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee