Fraggar schreef op maandag 27 juni 2005 @ 23:06:
Ik heb het hele topic gevolgd, maar heb nog nergens gelezen dat iemand een perfect scherm gekregen heeft.
Iedereen lijkt een scherm te hebben dat het 'backlight bleeding effect' heeft.
Is dat ook echt zo, of reageren er alleen mensen met problemen?
Zitten er echt 100% goede schermen tussen?
Ik begin me steeds meer af te vragen of Dell deze partij revisie 1 schermen zo laag prijst omdat ze ervan af wil.. Of krijg ik nu de verkeerde indruk?
Ik heb gisteren de mijne binnengekregen (2 stuks) en kan van 1 iig zeker zeggen dat ik geen dooie pixels heb en ook geen last van bleeding (beeld is zeker met een brightness van 0 erg egaal verlicht).
De 2e monitor heb ik wel even aangesloten, maar nog niet nader geinspecteerd, daar mijn G200 de resolutie niet goed ondersteund (bovendien is dat via Dsub ipv DVI).
Ik wacht even op mijn Ati Radeon 7000 zodat ik ze beide via DVI kan aansluiten.
De schermen hebben alleen 1 groot probleem

ze zijn te groot om netjes naast mijn pc te staan

. Maar goed, ik heb er al aan zitten denken om ze standaard te roteren, zodat ik 2 rechtopstaande schermen heb (wat overigens ook zeer fijn werkt kan ik je vertellen).
Gisteren alleen nog even een DVDtje erop gekeken en moet zeggen dat het er perfect uitziet, ik ben er echt superblij mee (zeker nu ik zeeen van ruimte heb ten opzichte van de 2 CRT-ovens die ik hiervoor had).
wel balen dat ze nu weer goedkoper zijn, maar goed, dat heb je met alles.
Ik denk maar zo "ik had dat geld er voor over, dus is het geen slechte beslissing geweest en heb ik niet teveel betaald".
pics komen eind deze week, dan heb ik mijn bureau en kamer opgeruimd